A DSG lassan átveszi az uralmat a sportos Audikban – az S4-esbe és asz S5-ösbe nem is kerül már kézi váltó.
Kiciánozzák a kézi váltót a sportos Audikból?
2011.11.11. 12:07 Tcomment
7 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr363370422
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Magyar[HUN] 2011.11.11. 12:55:16
Kíváncsi vagyok,hány Audi fog csak azért bontóba kerülni,mert az esetleges bedöglő váltót nem fogja tudni kicserélni a második,harmadik tulaj a magas javítási költségek miatt.
Shadowbull 2011.11.11. 15:33:03
" úgy tudjuk, épp Európában veszik ki a programból a manuális váltót, ahol a harmadik pedál még mindig ott van az autók többségében. Ugyanakkor az évtizedek óta automata váltót használó Észak-Amerikában marad a manuális szerkezet."
Mert erdekes modon pont az USAban keresik jobban a kezivaltos sportkocsikat. Az M5-be is csak az USA ugyfelek miatt kerul kezi valto.
Az USAban ha valaki sportkocsit vesz, az nagyon ferfiasnak es ugyesnek is akar latszani, es ennek ott az az attributuma, hogy tud kezivaltos autot vezetni.
Hogy ezzel egyutt maga az auto sokkal szarabb lesz az mindegy.
" Az persze kérdéses, hogy épp a sportos S modellváltozatok vásárlói hogy fogadják majd a kézi váltó hiányát, hiszen több mint valószínű, hogy köztük fordulnak elő a legnagyobb számban azok, akik nem bíznák az autó irányítását egy automatára."
Ebben is tevedtek. Peldaul az M3-at a vasarlok 80%-ban DKG-vel rendelik. Aki probalta mar mindket variaciot, az nem akar tobbet kezzel valtani, mert rajon, hogy mennyire nem hatekony.
sb
Mert erdekes modon pont az USAban keresik jobban a kezivaltos sportkocsikat. Az M5-be is csak az USA ugyfelek miatt kerul kezi valto.
Az USAban ha valaki sportkocsit vesz, az nagyon ferfiasnak es ugyesnek is akar latszani, es ennek ott az az attributuma, hogy tud kezivaltos autot vezetni.
Hogy ezzel egyutt maga az auto sokkal szarabb lesz az mindegy.
" Az persze kérdéses, hogy épp a sportos S modellváltozatok vásárlói hogy fogadják majd a kézi váltó hiányát, hiszen több mint valószínű, hogy köztük fordulnak elő a legnagyobb számban azok, akik nem bíznák az autó irányítását egy automatára."
Ebben is tevedtek. Peldaul az M3-at a vasarlok 80%-ban DKG-vel rendelik. Aki probalta mar mindket variaciot, az nem akar tobbet kezzel valtani, mert rajon, hogy mennyire nem hatekony.
sb
Rocko- 2011.11.11. 15:55:22
@Magyar[HUN]: igen. :D
sztem minden fejtegetésvagy hipotetikus lenne vagy hitvita.
ergo az idô majd eldönti.
@Shadowbull: "Mert erdekes modon pont az USAban keresik jobban a kezivaltos sportkocsikat. Az M5-be is csak az USA ugyfelek miatt kerul kezi valto. "
még mindig nehezen hiszem.
de hát az amerikaiak csak ilyen hülyék.
sztem minden fejtegetésvagy hipotetikus lenne vagy hitvita.
ergo az idô majd eldönti.
@Shadowbull: "Mert erdekes modon pont az USAban keresik jobban a kezivaltos sportkocsikat. Az M5-be is csak az USA ugyfelek miatt kerul kezi valto. "
még mindig nehezen hiszem.
de hát az amerikaiak csak ilyen hülyék.
2011.11.11. 20:03:44
@Rocko-: pedig ugy van. Marmint az USA es a kezivaltos M5.