HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Két kátyú kilométerként

2012.01.16. 06:15 Tcomment

Autópályán jön a külföldi tőke, majd az országutak kátyúiban elfolyik a pénz. Ön hol bukdácsol?

Mai cikkünk blogposztja.

221 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr453550140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hitman77 2012.01.16. 11:36:13

Érdemes lenne azzal is foglalkozni hogy a mai utak és autópályák mennyire strapabíróak,mit lopnak és spórolnak ki belőle közben pedig horribilis összegekről beszélnek hogy mennyibe kerül kilométerenként.Tapasztalatom szerint elkeserítő a helyzet de nagyon.

zöldi 2012.01.16. 11:44:50

Gyerekek, hol a mai cikk?
Vitya bácsi szabin van, vagy mi?
Tegnap is, se Csikós, se shitgun, se Bandi pug-je, ha még a hangyász hétfő is elmarad, lesz kapsz... :D

Z o z ó 2012.01.16. 11:46:04

@V u, de ja vu:

Kedves V u, de ja vu !

Átérzem a helyzeted! Én 2006ban kezdtem el motorozni (14évesen,50essel) és nagyrészt mindig adott útszakaszon császkáltam (persze más merre is, de gondolom érthető hogy a dobogókőre vezető út, és a lepencei szerpentin sűrűn látogatott hely volt:) ) így nagyon szépen nyomon követhettem hogy milyen gyönyörűen pusztulnak le az utak.A 650est nem rég adtam el, mert ilyen utakra, motor, kösz nem.

(persze, tudom az igazi motoros...de engem mindig jobban vonzott a 4 kerék)

kultúrpesszimista 2012.01.16. 11:47:12

JÓ LENNE, HA VÉGRE A TOTALCAR AZZAL FOGLALKOZNA, AMI A DOLGA: AUTÓKRÓL, TESZTEKRŐL! HOL VANNAK A HASZNÁLTAUTÓ TESZTEK?! HOL VANNAK ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEK? MI EZ A KÖZÉLETI OKOSKODÁS? MIÉRT EZ A SNEM ÁLL JÓL NEKTEK, SRÁCOK!

És nem én vagyok egyedül, aki szerint a TC rossz vágányon halad...

m20b25 2012.01.16. 11:47:25

@Hurrá Torpedó: hát barátom, ha neked jó Noszlop-Devecser- Bazsi környékén az út, akkor neked jó. Nekem nem. Pedig nem AMG Mercivel voltam elhiheted.

Rocko- 2012.01.16. 11:49:56

apropó, azt valaki nem tudja, hogy mi a szarért szoktak a frissen elkészült útba lukakat fúrni?
mintavétel? azt lehet előtte is.
tágulási hézag? azt talán nem az út közepére kéne.
csak azt maradt, hogy a résen befollyon a víz, és kátyut generáljon.

HakapesziM 2012.01.16. 11:50:35

@Dövan: Persze elég vegyes a kép. Meg ott sem minden év egyforma. Tavaly, tavalyelőtt kutya kemény tél volt, elkoptak a láncaim, idén talán nem lesz baj. Hozzá kell tenni, ott még a télen általánosan használt szögesgumi is koptatja az utakat. Valamit tudhatnak, például nem foglalkoznak a tengelyterheléssel, ha összsúlyban jó egy kamion mehet.

klondike 2012.01.16. 11:52:23

Járom Magyarország útjait lassan húsz éve Felsőszölnöktől Garbolcig, átlag évi 150 e km.
Van fogalmam az országos útállapotokról.
Megyek-tökön paszulyon át, ha kell, de ami ezen a szakaszon van....
Kemények az előttem szólók útjai is, de az ország TOP LEGROSSZABB közútja a Boconád- Tarnabod szakasz és azon túl Heves megyében. Átkanyarog a "festői" Tarnabodon, imádkozol, hogy szét ne essen, majd le ne robbanj. KATASZTRÓFA TURISTÁKNAK AJÁNLOTT ÚTVONAL!

Képek:
www.stephan-hempel.de/stephanintarnabod/?page_id=20

és néhány hangulatkép:

spottr.hu/2011/09/01/bigpix-tarnabod-a-befogado-falu/

Mental Militia 2012.01.16. 11:57:16

Jah, hozzáteszem, h Bicskén (kb. 11.000-res kisváros az M1 mentén) a legtöbb járda is bokatörő állapotban van, civilizáltabb országokban katonai kiképzőpályákon találkozni hasonlóval (gyerekek, idősek, babakocsival ajándék). A kizárólag cigányok lakta részen a közelmúltban adtak át egy vadiúj járdát, ám a kisebbség nem hajlandó használni, mert más a kultúrájuk (az úttesten járkálnak, akár 3-4-en egymás mellett és jaj annak, akik szóvá teszi..).
Az előző MSZP-s polgármester 3 milliárd Ft hitelből leaszfaltoztatott néhány utcát, padka jellemzően nincs, a széle olyan, mint az ökörhugyozás, csatornafedelek kb. 3-5 cm-re besüllyedve (már az átadáskor!), de szó nélkül átvették, gondolom, megvolt az okuk rá..
Emellett sok kertvárosi utcát egyirányúsítottak, a rendőrök büntettek, majd a mostani érában egyszerűen eltávolították a tiltó és a köt. haladási irány táblákat (nem lettek szélesebbek az utcák, akkor ki volt a buzigép? Persze, nincs felelős..) és jó pénzért kitették a "Megváltozott forgalmi rend" táblákat..
Nyílt a bicska, de szokás szerint legfeljebb bennünket bökött, nem az illetékesek nyakát.

hoseman 2012.01.16. 11:57:32

ez az ország megérett a pusztulásra.

indapass90210 2012.01.16. 11:59:06

@HakapesziM: biztos jó az utak alapozása, utána meg a felső pár centis kopóréteget cserélgetni és festegetni filléres kiadás az útépítés egészéhez képest. Ráadásul spéci gépekkel igen-igen gyors. Mondjuk Svédországban van zsé és gondolom civil öntudat is a nem megfelelő emberek húsosfazéktól való távoltartásához.

Mental Militia 2012.01.16. 12:01:24

@klondike: azok a kípek..te jó ég, orkok..!

FutoBolond 2012.01.16. 12:12:26

@Zsozé_: nyilván ezért van Tiszafüred mellett méteres ampiltúdójú szinusz hullám az útban. Mert megvizsgálnak mindent a laboratóriumban, és a legkisebb eltérésre is megy a bíróság... Hát nem. Az a helyzet, hogy az ellenőrzés szórványos, nem erőltetik, ha meg mégis erőlködik valaki, azt csendre intik fentről.

klondike 2012.01.16. 12:12:35

@Mental Militia:

Hát nem lennék tarnabodi polgármester asszem..

Netuddki. 2012.01.16. 12:20:31

Pont hétvégén néztünk át Ausztriába.
Na azt mondja a magyar közútkezelő, hogy felkészültek a télre. Muhaha!
Ez NEM nálunk úgy néz ki, hogy az utak ELŐRE(!) leszórva zeolittal (vagy mivel), így gondolom ha hirtelen fagy jön nem az árokból kihúzkodni az ótósokat mielőtt még a sószóró végigmenne rajta.

Ha rajtam múlna az útkarbantartókat elküldeném szakmai továbbképzésre tőlünk nyugatabbra. Mindezt persze a SAJÁT költségükön. Elképesztő mit meg nem engedünk a nem kevés befizetett adónk fejében. Ezen sürgősen változtatni kell! Minél előbb kibszni a csába a sok ingyenélő, megélhetési politikust. Ugyanis mindig a fejétől bűzlik a hal...

szun 2012.01.16. 12:27:14

Sokat jarok Erdelybe, legendasan rosszak voltak az utan. Kb egy fel eve eszmeltem ra, hogy a 2 es 3 szamjegyu utjaink mar azon a szinten vannak. Arrol nem is beszelve, hogy az elmult ket evben hihetlen mennyisegu uj, es nem toldozott-foltozott, aszfaltcsikot teritettek le odaat.

Siralmas a helyzet!

Alhazred 2012.01.16. 12:34:02

@Hurrá Torpedó: mostanság relatíve jó, két éve gyakorlatilag húszra kellett fékezni pár helyen. nappal is, olyan kátyú volt rajta keresztben, hogy belefértem volna habtestemmel.0

ecch 2012.01.16. 12:39:12

Pécs-Mélykút(Szeged, 55-ös) útvonalon járok néha. Pécs és Mohács között , hát itt ott vannak jó szakaszok, de zömében rossz út. Kátyú az nem veszélyeztet, de sokszor csapkodja a futóművet egyentlen útszakasz. Aztán Mohács és Bátaszék között, sőt egészen Pörbölyig tiszta nyugat. Gemenci szakasz megint morgós csapkodós.Baja-Mélykút között van egy két helyen finom szakasz de zömében agyonfoltozott. Pedig az 55-ös út elég forgalmas, nagyon szükség lenne rá.

Pálinka-fan 2012.01.16. 12:47:54

Teljes mértékben egyetértek, egy klasszikus megfogalmazással élve: Ami ebben az országban van, az nem úthálózat.

Minősíthetetlen állapotú utak?

8-as: Várpalotától a határig
83-as: Pápa és Győr között
7301-es: teljes szakasz
Veszprém-Tapolca összekötő út
82-es: Veszprém - Zirc

V u, de ja vu 2012.01.16. 12:56:15

@klondike: "Hát nem lennék tarnabodi polgármester asszem.."

Te biztosan nem, de nem véletlenül hívják "befogadó falunak"...:-(((

Anno amikor egy(több) rajnak mennie kellett és sehol nem engedték letelepedni őket, a T.bodi PM ÖNKÉNT jelentkezett, hogy befogadja őket!!! Most a híreket látva-hallva, nem tudom, hogy előnyös-e volt...

Párszor jártam arra... olyankor eszembe jutottak a rendszerváltás előtti szabolcsi Rókalyuk és ...lyuk társai elnevezések, ahol 10-15 fős enyhén gyanús társaság stoppolt, ott még a legkeményebb ateista is hívővé vált volna, hogy a 412-es Moszkvics nehogy ott adja meg magát:-(((

Persze, mivel utakról van szó, ez mellékszál, lényeg hogy '87-ben Döge-Tornyospálca-Kisvárda-Jéke és környéke úthálózatára nem volt panasz:-)))

Jó a rosszban, hogy ottani b.nőm dobott, így sohasem tudtam meg, hogy mit élhetett át egy orosz értelmiségi az orosz-afgán háborúban:-P

aFx 2012.01.16. 13:27:20

@Dövan: idén folyamatosan fagypont körül ingadozik. tavaly 5 hónapig volt folyamatosan nulla fok alatt a hőfok (végig hóval persze), nagyon megérezték az utak.

folyamatosan megy az útjavítás, mert szükség van rá.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2012.01.16. 13:32:14

Róbert Károly krt az Árpád híd felé: Lehel útnál a szélső sáv borzalom, továbbhaladva a belsőben "ugrat" az autó, mert 5cm eltérés van egy keresztben futó hegylánc miatt (ebből talán van 3 db) de a külső sáv összes csatornafedele a bal kerék vonalába esik. Továbbhaladva a Váci úti felüljáró után a belső sávban a csatornafedelek szintén a bal kerék nyomvonalába esnek, elég durván meg vannak süllyedve, a Népfürdőnél a középső és a külső sáv botrányos.
Ezen az útvonalon napi szinten 50e auto biztos áthalad oda-vissza, mert az ellenkező irányba is ugyanilyen szar. Csak a Kacsóh Pongrác felüljáróig, onnantól gondolom más kerület végzi a fenntartást.

Napkutya 2012.01.16. 13:36:56

Szétmegy a futómű? Oda a felni, a gumi?
Van rosszabb is! Az életveszély.

Én már óvatos duhaj vagyok, ismerős utakon járok a legtöbbször, de, basszus, nem csak én közlekedem, hanem a többiek is. És, ezeken a szar utakon ebbe én is belepusztulhatok!

Tavaly nyári történet Tas környéke. Az út szélén 15-20 centis DURVA kátyúk. Nálam, egészséges turista hatvan. Női sofőr szemből.

Csatt, -úgy fröcskölt szét a két tükör, hogy az enyémet meg sem találtam. Satufék, fordul.

Visszaérve, lett volna egy-két keresetlen szavam, de látom az arcán a rémületet.
Kátyút került.

TÉNYLEG van ott egy büdös nagy lyuk, -én is kikerültem, visszafelé-, szavam sem lehet...

Ha még húz a kocsiján harminc centit, akkor bele is döglünk.

Hát ennyi...

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2012.01.16. 13:39:04

@Rocko-: ezt én is néztem már, egymás mögé fúrnak 3 egyforma lyukat, még pályán is megteszik. 130 fölött "dömdömdöm", lassú tempónál puffpuffpuff. Biztos okkal teszik, csak azt nem értem, miért nem az út szélén furkálnak..

Rocko- 2012.01.16. 13:43:32

@gergo: láttam én mindenfelé.
és ha már luk, akkor inkább út közepén legyen, ne kerék alatt. vagy vészsávban.
de komolyan nem látom értelmét.

HakapesziM 2012.01.16. 13:43:37

Pár éve ismerős helyen, nem túl gyorsan hajtva, Stop-tábla előtt nem sokkal beleballagtam egy holdkráternyi kátyúba. Ötvenezerért kellett új abroncsot vennem. Fényképeztem, leveleztem, telefonáltam, minden követ megmozgattam, na igen, rendőrt nem hívtam. A tanácson, akarom mondani önkormányzaton jegyzőkönyvet vettek fel, fénykép stb. Egy idősebb aktakukac kioktatott, hogy lám, biztos nagyon hajtottam, meg nem tudnak vezetni a mai fiatalok. Később kitettek a helyszínre egy - olyan ideiglenes, betonkockába ágyazott, mozgatható - "úthibák" táblát, a kátyút befoldozták. Majd elutasították a kárigényem, mondván, nincs is ott kátyú, de ha lett is volna, ott a tábla. Rohadjanak meg.

Napkutya 2012.01.16. 13:47:03

@HakapesziM: Igen. A magyar kátyút negyvenes táblával javítják.

Az 51-esen elhelyezett negyvenes táblákból anyahajót lehetett volna építeni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.01.16. 13:47:25

@m20b25: nem tudom, nekem nem tűnt fel hogy katasztrofális lenne. ha rossz az út akkor le akar szakadni a futómű, és közben káromkodok magamban mint az állat. ilyen nem volt pénteken. kátyúra egyáltalán nem emlékszem.

az hogy hepehupás vagy zötyögős az út, esetleg repedezett foltozott az aszfalt attól még nem járhatatlan. 110-et simán ment a furgon szó nélkül. lehet hogy 30000 alatt fogok lengéscsillapítót cserélni, de hogy a futóművem nem állítódik el az is biztos. 15 centi mély kátyúba még sehol sem sikerült belemennem, mert figyelem az utat is, nem csak a tájat :)

de Bazsi nem gondolom hogy az ország közepe, 20-ad rangú út, nálam nem elvárás itt a megfelelő alapozás fél méter kavics 10 centi beton 5 centi aszfalt, leszállópálya minőségben.

ilyen halyeken sokkal jobban zavar pl, amikor a paraszt felvisz 3 centi sarat a traktorral.

Napkutya 2012.01.16. 13:50:34

@Hurrá Torpedó: Őszi, tavaszi úti élmények: tócsa a kátyúban?

Találd ki, öt centi mély-e, vagy húsz...

ele-nor 2012.01.16. 14:05:12

ahogy már más is említette.

a politikus legjobb barátja a beton, azt nem tudod újra megszámolni, hogy mennyi volt és mennyi ment bele... értelmetlen kivitelezések, mint pl az " új városkapu" építése a Deáktéren Budapesten, ami ugye a város közepe, az lényeges ( nem értem oda minek városkapu) de itt is lenne a környéken hova önteni a pénzt, betont, aszfaltot e helyett, szó se róla, jól néz ki az új deáktér, a kockákra nyírt fáival, de most komolyan ez a legnagyobb bajunk, h kell új városkapu ? :P

V u, de ja vu 2012.01.16. 14:06:38

@Hurrá Torpedó: "nem tudom, nekem nem tűnt fel hogy katasztrofális lenne. ha rossz az út akkor le akar szakadni a futómű, és közben káromkodok magamban mint az állat. ilyen nem volt pénteken. kátyúra egyáltalán nem emlékszem."

Apafej! Ha a 240-es Volvóval járnék, valószínűleg értetlenül nézném, hogy kinek mi baja... ugyanez lenne, ha a BX-em járóképes lenne.

De mivel egy "korszerű" gépkocsim van (19 éves Volvo 850), 205/50-16 gumimérettel, sajnos kénytelen vagyok peremvédős nyérigumival járni, valamint ÉVENTE stab-pálcát cserélni, meg alsó talpasokat, MERT EZEK A KIBA... UTAK MINDENT SZÉTRÁZNAK!!!

Emlékszel még a BKV Volvo-buszos tenderjére, ahol kifogásolták, hogy széthullottak a Volvo-buszok??? A gyártó állítólag azzal mentegetőzött, hogy ők a buszaikat KÖZÚTRA tervezték, nem szántóföldre:-PPP

zeddez 2012.01.16. 14:19:04

Telejsen mind1 ezeket közútkezelőket úgy lehetne megrendszabályozni jól, hogy minden egyes káreset után levonnak a pénzükból. aztán amikor már csekket kapnak csak, akkor lefoglalni a magánvagyonukat a vele egy háztartásban élőkkel együtt.
Ha meg is halt vki, akkor meg sittre velük, fogalkozás körében elkövetetett, halált okozó gondtalan veszélyzetetés miatt.

m20b25 2012.01.16. 14:21:53

@Hurrá Torpedó:

Nem azért, de Te írod, hogy furgonnal jársz. Én egy Almerával voltam és igen, kurva szar arrafelé menni. Vagy bármerre az országban. Sajnálom az autót. Ha én is egy (céges?) Ducatoval vagy valami ilyennel járnék, lehet nem zavarna. Szegény Nissant nem akarom kinyírni. Tényleg, nincsenek nagy gördök, csak némelyik kereszteződésben és faluban olyan nyomvájú, hogy olyat hintázik, hogy leér az alja!
Személy szerint elég sokat járok tőlünk nyugatabbra és mocskosul zavar, hogy többet fizetünk, mint ők és sokkal rosszabbak az utak.

zeddez 2012.01.16. 14:22:29

Útfelújítás után meg 5 éven belül úthiba van, akkor a kivitelező cégtől vagy az akkori tulaj újabb cégeit csődeljárás alá vonni, neki kölünüsen nagy vagyoni hátrányt okozó lopás miatt kiosztani 8 évet. Ha vmelyiknek nem tetszik a rendszer, akkor meg majd jönnek a németek utat építeni helyette.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.01.16. 14:27:15

én sem olyannal járok. a céges egy kicsi furgon, az enyém meg egy régebbi hyundai. nem rázzák szét az utak - nem kell évente stabrudat cserélni, kétévente hátsó gátlót igen, de mivel a gari két év, én simán legariztatom :), a cseréje 2 óra/pár otthon.

@Napkutya: tócsába soha nem hajtok út szélén, illetve ha tehetem sehol sem. de útszélén sem megyek sosem, mióta egyszer majdnem belefordultunk az árokba, mert a kerék alatt beszakadt az útszéli jég (na mi volt alatta?). a sofőrön múlt hogy nem, én utas voltam. igaz én nem is mentem volna ott 90-et.

Valaki említettem a Veszprém-Zirc szakaszt. Azzal mi a baj? Kátyú nincs. Az aszfalt régi, de nincs rajta kátyú! Hetente használom semmi probléma azzal.

HakapesziM 2012.01.16. 14:28:23

Biztos, hogy nem érv a rossz utakra a változékony időjárás. Ha valaki esetleg járt pl. Törökország ázsiai részén, pedig ma még sok gonddal küzdő ország, vannak rossz utak, de amit egyszer megcsinálnak, ott a harckocsi elmegy, akkor sem megy tönkre. És ott irgalmatlan hegyek, zord telek, és forró nyarak vannak. Lehet jó és tartós utat építeni.

Pignon 2012.01.16. 14:36:41

Németországban hogy néz ki az autópálya? 70cm az útréteg vastagsága? Vagy a beton alapozás annyi?

Nálunk az egész jó ha a 7 centimétert eléri.

levőlétező 2012.01.16. 14:41:13

Valószínűleg pusztába kiáltott szó, amit írok, mivel az indexen vagyok, de ha tényleg komoly témákról akartok írni, akkor annak nézzetek utána, hogy ki és miért adta el a M.Á.V. Cargo-t, és milyen cég húzott hasznot abból, hogy nem lehet közlekedni a magyar autópályákon a sok kamiontól, amit vonatoztathatna az állam jó pénzért...

junkie 2012.01.16. 14:42:59

@Rocko-: semmivel se jobb itt, Győrben a helyzet, mint máshol. Időnként leaszfaltoznak egy-két szakaszt, de egy évre rá már 10 centi mélyen van az aknafedél, vagy keresztülhúztak a frissen megcsinált úton egy kábelt / csatornacsövet, és a foltozás lapátos módszerrel történik, ami pár hét alatt vagy megsüllyed, vagy kihordják az autók...

Tehát a szokásos, magyar technológiát alkalmazzák itt is. A legröhejesebb az egyetem körüli útépítés volt, a hátsó utat gyönyörűen egyben leaszfaltozták, nem telt el 1 hónap, és már fel volt réselve az egész keresztbe-kasul.
De mondhatnám a Győrt elkerülő autópálya szakaszt is: akkora gödrök vannak ott, főleg a hidaknák, hogy ha 130-cal keresztülmész rajta, akkor ledob az útról. Nem kicsit életveszélyes.

Szoktam járni a környéken (20-30km-es körzet), és a faluk közötti összekötőutak (számozatlan főutak) egyszerűen járhatatlanok. Másfél sáv széles, 60-nál jobban nem lehet rajta menni, mert a szart is kirázza az emberből, semmilyen felfestés vagy útszéli jelzés nincs, éjszaka olyan, szó szerint, mintha a mezőn mennél. Ha jönnek szemből csak tippelni tudod, hogy hol az út széle...

De nem kell messzire menni, kinézek az ablakon, és 1 utcával arrébb, ahol a garázsom van, úgy néz ki az út, mint egy kirakós játék, 1,2,10 négyzetméteres foltokból áll az egész, az illesztéseknél centis szintkülönbségek, és helyenként akkora süllyedések, hogy eltűnik benne az autó. A kiskerekű robogómmal egy-két ilyen hullámnál simán lekoppan az alja.

Utolsó dolog az utakhoz: szégyen, hogy ha pl. menni akarok valahova, akkor nem elég azt eldönteni, hogy hogy merre kisebb a forgalom, hanem komoly tétel az is, hogy merre JÁRHATÓ az út... Hiába van a térképen, ha annyira szar, hogy egyszerűen sajnálom az autót, és inkább kerülök, minthogy rámenjek.

junkie 2012.01.16. 15:03:01

@Rocko-: USA-ban egy gallon benzin kerül annyiba, mint nálunk egy liter, emellett 3x annyi a minimálbér, mint itt. Fele-harmadannyiba kerülnek ott az autók, elektronikai cikkek, mint itt. Ha bemész egy McDonald's-ba kinn, olcsóbban eszel menüt, mint egy magyarországi étteremben. Harmadannyi forgalmi adót, és fele annyi jövedelmadót fizetnek ott az emberek, mint itt. Valamit nagyon rosszul csinálunk...

Rocko- 2012.01.16. 15:04:14

@junkie: tudotm, tudom, ezt számolgattam hétvégén.
csak most a francnak van kedve megint előkaparnia, hogy ott meg itt mennyi a minimálbér meg a benzin.

plephyl 2012.01.16. 15:10:24

a 6-os főutat felúhjították kb. 5 éve, így a környéken sokat javult a helyzet. az 56-os út is megújult az M6-os pálya építésekor.
a 65-ös út több kritikus szakaszát is felőjították az utóbbi időszakban.
a szekszárd-pécs közötti 6-os út szakaszát viszont elhanyagolták, arra sok a kátyú.
a 7-es út balatonmenti kritikus szakaszai közül több is felújításra került, de azért maradtak kátyúk így is.

összességében: sok kilométer út fel lett újítva az én környékemen és sokkal jobb a helyzet mint volt mondjuk 10 évvel ezelőtt.

plephyl 2012.01.16. 15:12:03

@junkie: ott viszont van vagyonadó és ne felejtsd el, hogy ott az állam magasról tojik rád, nincs atyáskodás. boldogulj, ahogy tudsz a jelszó.
mennyi is ott a társasdalombiztosítási díj egy családnak? 1000 dollár vagy több? lehet számolgatni. valamit valamiért.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.16. 15:12:50

@mav: Gép ide, vagy oda, én évek óta ezt a megoldást mondom minden fórumon. Nem hiszem, hogy nem lehet megoldani akár egy sima gázos melegítő vacakkal, legalább a kisebb kátyúknál ugyanezt.

Az örök kérdés:

Miért nem fedik le a lukakat a táblákkal, mert annyi van már kitéve, hogy jó is lehetne az út...

Mennyit költ az állam ezekre a táblákra? Mert azt tudom, hogy nem a bekerülési sacc per kábé 7-8 ezer Forintos áron vannak leszámlázva. Mennyibe kerül egy kátyú normális befoltozása bekerülési áron? (pl. 30000 Ft/négyzetméter)

És végül.

Mennyi pénz folyik be évente a benzinen lévő adóterhekből? Mert ezer milliárdos tételről van szó. Hová kerül mindez a pénz? Miért nem az utak javítására, felújítására? Mert az nem válasz, hogy a költségvetésbe kerül, nem arra fizettünk. Bár a magánnyugdíjak után már nem lepődnék meg semmin...

plephyl 2012.01.16. 15:13:25

@Mar C: "Én Ukrajnában közlekedem, nem tudom milyen kátyúkról beszéltek."

itt - egy kis túlzással - senki nem akar adót fizetni, de elvárja, hogy ausztriai szintű szolgáltatásokat kapjon az államtól. a kettő együtt nem megy emberek!!!!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.16. 15:16:19

@KuKori: És ha azzal jönnek, hogy "de milyen drága a speciális adalék, amit Csehországból kell importálni", akkor tovább kérdezek. Ki importálja és mekkora haszonnal? Miért nem maga az állam (illetve annak szerve, a közútkezelő)? Miért nem Magyarországon állítják elő? Talán nincsen elég vegyipari létesítmény? Megrendelést és munkát is adhatna ez jó pár embernek. Mindenki jól járna, kivéve a nyerészkedő trógerek az állam testén.

plephyl 2012.01.16. 15:18:49

a sivár minőségű utakárt én elsősorban a szocialista munka hőseit tudom kritizálni, a sok falut összekötő földesutat beborították bitumennel, oszt jó napot. olyan hepe-hupás utakat találni, hogy az ember 60-nal is hullámvasúton érzi magát. és ez kádár-kori örökség, akárki akármit mond. persze azóta eltelt két évtized, fel lehetett volna újítani az utakat.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.16. 15:19:12

@plephyl: Nem az a kérdés, hogy akar-e (Európában a legmagasabb adót) fizetni, mert fizet. Levonják tőle a fizetésében, tankolnia kell, tehát ott is fizet, teljesítményadót fizet. Ha tetszik, ha nem. Tehát ott a bevétel.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.16. 15:32:26

nem tuddtom it hisztiztek!
Svéjcban vannak a legszarabb utak a világon!
Bunkón isvezetnek,száguldoznak,elütnek a zebrán,sok a cigány..undorító.ne menjetek oda!!!

junkie 2012.01.16. 15:39:31

@plephyl: az állam magasról tojik rád, nincs atyáskodás. boldogulj, ahogy tudsz a jelszó

Bárcsak az lenne itt is, ha kevesebb pénzt költene az állam az ingyenélők etetésére, akkor több maradna útra. Az a baj, hogy még mindig túl nagy szocializmus van itt, a gazdagoktól elvesszük, amit megkerestek MAGUKNAK, és odaadjuk azoknak, akik semmit nem tettek se önmaguk, se az ország előrébb juttatásáért...

junkie 2012.01.16. 15:43:00

@plephyl: És azt se felejtsük el, hogy egy magamfajta diplomás programozó ugyanezért a munkáért 8-10x annyi pénzt kap odakinn, és a fizetésének nem a 40%-át, hanem a 80%-át hazaviszi. Mindemellett olcsóbban eszik, olcsóbban tankol, olcsóbban vesz autót...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.16. 15:43:27

@zeddez: Gyanítom egyébként, hogy még olcsóbb is lenne, mert kiesik 5 rétegnyi alvállalkozósdi-mutyizósdi-zsebbe pakolósdi.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.16. 15:46:05

@KuKori: Ja és törvényben kéve lefektetni, hogy teljes útfelújításnál (gy. k. amikor nem csak a lukakat foltozgatják) az összes közművet kötelesek vagy közműalagútba telepíteni (a szolgáltatók számlájára, mert eleget fizetünk ám.), vagy pedig mehet minden a járda alá. Ahol nem kivitelezhető, teljes felújítás, viszont utána 10 évig úttest felbontási tilalom.

junkie 2012.01.16. 15:51:54

De én egyébként leszarnám, hogy mennyi az adó meg mennyibe kerül a kenyér, az a legbosszantóbb, hogy ugyanennyi munkával gyakorlatilag BÁRHOL a világon (innen balra) JOBBAN élnék, mint itt. Jobb körülmények között, jobb utakon, jobb orvosi ellátással.

Shadowbull 2012.01.16. 15:52:18

@junkie: akkor miert nem mesz ki?

sb

junkie 2012.01.16. 15:58:55

@Shadowbull: Mert itt még vagyok valaki, kinn csak egy koszos cigánynak néznének, aki biztos lopni ment oda.
Ezt is külön köszönöm a külföldre járó, vagy települt honfitársaknak, hogy ilyen képet alakítottak ki a magyarokról.

junkie 2012.01.16. 16:01:19

Egyébként meg szakmában szinte lehetetlen külföldön állást kapni, az ilyen balkáni kivándorlókat, mint a magyarok is, max. mosogatásra, vagy ágyaskurvának alkalmazzák, azt meg inkább passzolnám.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.16. 16:03:21

@junkie: aha.szóval te még ugyan nem jártál külföldön,de biztos "csak egy koszos cigánynak"
néznének..Szerintem kérdezzük meg a sok embert itt,akik külföldön dolgoznak,hogy hányszor találkoztak diszkriminációval.én még sosem.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.16. 16:05:09

@junkie: jézusom,ez hatalmas baromság.nekem mindegy,hogy ezzel altatod magad,de legalább a többiek ne higyjék el.
Mellesleg a mosogatót is megbecsülik,a munka nem szégyen!!!azt pedig hogy "a külföldre járó, vagy települt honfitársaknak, hogy ilyen képet alakítottak ki a magyarokról" felejtsd el.

junkie 2012.01.16. 16:15:44

@mifolyikittgyöngyösön??: Ez viszont már eléggé OFF lett.

Ami tény, hogy Magyarországon rengeteg pénzből rettentően szarok az utak, és ilyen (és sok más) tekintetben (is) a "szomszéd fűje" objektív mércével is zöldebb.

műanyag_vonat 2012.01.16. 17:39:27

@Hurrá Torpedó
@M.Laszlo_83

Megelőztetek a seregélyesi úttal.Tényleg tök jó látni, hogy a 62-es FŐÚT gyakorlatilag 30km/h-val is alig járható tank akadálypályává minősült.

Azon gondolkodtam, hogy vajon a kivitelezőt egy perben nem lehetne köteleztetni a helyreállításra?

Az adóforintjainkból fenntartott főútról van szó, amelyet nem lehet kikerülni.

dagger 2012.01.16. 18:03:27

írta valaki hogy a Boconád-Tarnabod szakasz milyen szar.
Én a Balatonboglár-Lengyeltóti szakaszt járom nap mint nap munkába menet.
Hátkb
Az utadat.hu/ oldalon megnézhetitek melyiken mennyi a napi átlagos forgalom, az elsőnél 903, az én esetemben 3654 autó/nap az átlag.
Itt egy videó arról hogy milyen az út: www.youtube.com/watch?v=2wD3iuRTVlk
90- le előzöma buszt mert az csak kb 55-60-al megy, másképp az utasok kinyomnák a tetejéna lemezt. Ezt az utat gyerekkorom óta nem csinálják meg, azóta csak foltoznak, foltoznak...volt olyan tavaly télen, hogy már másnap az összes kátyúból kiesett a beletett szarság (nem aszfalt volt az tuti)
Két éve láttunk egy közútkezelős szerelvényt a szakaszon, ami azt csinálta hogy kb 10-15 méterenént megállt leeresztett egy nagy bölek valamit az útra és túráztatta az aggregátort 2 percig majd ment eggyel arrébb. Ki tudja mi volt ez? Ultrahangos mérő vagy mia..icsa?

vasgyuszi 2012.01.16. 18:08:09

@junkie: szimplán egy beszari álinformációkat terjeto kis pöcs vagy. Amennyiben tényleg programozó vagy, kaphatnál állást, legalábbis Németországban kapkodnak a képzett munkaero után. Ja, hogy csak pötyögsz, akkor nincs mirol beszélnünk. Az meg egy külön baromság, hogy a magyarságod miatt lenéznének. Pont a kvalifikáltabb társaságban kapod meg az érdemeidnek (ha vannak) megfelelo elismerést!

vasgyuszi 2012.01.16. 18:08:59

terjeto = terjeszto
(meg a többi, amit nem vettem észre)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.16. 18:22:54

@Winston Smith: Perköltséget megtéríttetni. Bejárással együtt.
Mondjuk akkor is ott van, hogy a "független" bíróság nem neked ad igazat.

Index Elek 2012.01.16. 18:32:35

Orosháza felől menjetek el Csanádapáca érintésével Dombiratos felé. Az út olyan mintha felrobbantották volna. Legutóbb 2005-ben jártam ott, akkor néha egyesbe is visszaváltottam, mert kettesben túl soknak tűnt a sebesség. Jött sárgabusz is, az veretett 40-50 körül, szerintem az utasoknak nem volt veseköve.

Nem hinném, hogy költöttek volna az útra azóta, így nagy valószínűséggel csak rosszabb lett.

Szégyen!

B.GY. 2012.01.16. 18:50:39

Azért nem csinálják meg normálisan az utakat,mert akkor egy idő után nem volna melójuk az aszfaltozóknak.Én is mondom a főnöknek mikor feleslegesen dolgoztat,hogy így van folyamatos meló,ha a fele hülyeség:)

Sztavrosz_ (törölt) 2012.01.16. 18:54:57

Ormánság!
De Pécsett is tudok olyan (forgalmas) helyet, egy felüljáró előtt 200m-re amit jogosítványom megszerzése '94-óta kerülgetek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.16. 19:03:46

@Sztavrosz_: Megyeri úton észak felé?
Keresztbordák rulez? :D

Sztavrosz_ (törölt) 2012.01.16. 19:10:43

@ColT: Jaja a buszmegálló után/környékén egy nagy megsüllyedt foltozás.

Seca81 2012.01.16. 19:47:51

Veserázó Gyömrői út, halál a 200-as buszra! :)
Most újítottam fel a Hunyadi futóművét fasza gyári új futóműalkatrészekkel.
Kíváncsi leszek meddig bírja...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.16. 20:12:00

De hogy jó példa is legyen, mióta az eszemet tudom, Pilisjászfalu és Tinnye között járhatatlan és minősíthetetlen volt az út, mindenki inkább került jó 10 kilométert. Na, tavalyelőtt a fele megvolt csinálva, a másik fele meg tavaly lett kész, így a két település közti menetidő 25 percről 5 percre csökkent.

BUBISBUBLEK 2012.01.16. 20:50:43

@Sztavrosz_:

én azt 89 óta kerülgetem :D

nagyon szar.....

Shadowbull 2012.01.16. 20:59:00

@junkie: Hat aki csak mosogatofiunak meg oromlanynak valo, azt valoban csak annak alkalmazzak.

Nade nem azt allitottad, hogy te akkora asz vagy, hogy az USAban 10x akkora penzt keresnel?

Vagy megsem vagy akkora asz?

Vagy csak a szadat jartatod?

sb

tomcsibácsi 2012.01.16. 20:59:13

Akkor azt mondja meg nekem valaki, hogy, egy vasszerkezetű Tisza-híd miért néz ki úgy, mintha valami mocsaras területen aszfaltoztak volna, alap nélkül? Pedig annak az allja sima vaslemez! Nem mozog, nem sűlyed! Vagy a szalagkorlátot súrolom, vagy a szembejövő kamion tükrét centizem! (Polgát-Tiszaújváros nagyhíd) KAPJÁKBE!

Arról már nem is beszélve, hogy ritka az a híd, amelyikre nem kell szinte felugratni a dilatációs fésűk környékén. MÉGJOBBANKAPJÁKBE!

balazs1021 2012.01.16. 21:00:08

Szerintem nem mondok újat azoknak akik minden nap a 471-es úton közlekednek minden nap. Személy szerint én a Debrecen-Nyíradony távloságot teszem meg minden hétköznap busszal, ami 55 percet vesz igénybe!!! és csak 25-30km a távolság! Az borzalmas, a Halál útjának is szokták nevezni.

BUBISBUBLEK 2012.01.16. 21:02:37

@ColT:
az is egy élmény szakasz .

BUBISBUBLEK 2012.01.16. 21:05:23

@tomcsibácsi:
pl. Baján a Türr István híd kátyú ugyan nincsen de szétdobálja magát az autó. mit kap egy kamion súlyától?? szét bombázza a hidat kb....

Tzl 2012.01.16. 21:18:24

Én is leírnék egy felháborító sztorit:
említve lett már korábban a Székesfehérvár-Körnnye-Csákvár közti szakasz úniós felújítása. Valóban fasza lett, de max fél éven belül nagyon megsűllyedt egy esővizátvezető kis hid. Mikor már akkora volt a sűllyedés, hogy átdobott a szembesávba, felhívtam a közútkezelőt, hogy mégis mi a tervük vele. A válasz nem kicsit volt felháborító: tudnak róla, de mivel nincs az útra garancia, most megy a tili-toli, hogy milyen pénzből csinálják meg.
Vagyis horribilis pénzért megcsinálnak 60-70 kilométer utat, és még garancia sincsen rá!
Gondolom pont ilyen alapos lehetett a minőségi átvétel is.
Ezek után kiváncsi vagyok meddig bírja majd...

balintn 2012.01.16. 22:10:19

Egyszer körbebicikliztük a Fertő tavat - az élményt ajánlom minden kátyúgyűlölő figyelmébe.
Az út vegyesen autóutakon és bicikliutakon halad: magyaországon szétrohadt, fűtől felvert, 80cm széles bicikliutakon, gyomokkal körbenőtt autóúton. Aztán átmegy az ember a másik oldalra, és csodák csodája, nincs gyom, nincs kátyú, látható viszont a MEGÓVÁS: minden (akár méteres, akár tíz centis) repedés gondosan ki van töltve bitumennel.
Vagyis ott sem készül az út jobb minőségben, ott sem szerencsésebb az időjárás, csak jobban vigyáznak rá.
Ideje lenne nekünk is megtanulni...

Talán egyszer még arra is rájövünk, mekkora ökörség a közműveket az út alá helyezni...

moslekzabalo.com 2012.01.17. 00:52:45

"Autópályán jön a külföldi tőke,"

Ja,es a honi,tolvaj, liberalbolsevik helytartoikkal beuzemeltetetett penzszivattyun at tavozik, a modszeresen megnyomoritott illetve elprivatizalt hazai iparnak koszonhetoen szabadon garazdalkodo multinacionalis cegek es a rablo bankok altal realizalt megaprofit formajaban.

szgy 2012.01.17. 01:10:12

az említett korábbi útdíjas cikk jó kommentvadász lett, az utolsó kb. 300 kommentben 3-4-en vitatkoztunk arról hogy az autósok több kárt okoznak-e mint amennyi pénzt költ rájuk az állam/önkormányzat, stb. :-)

szgy 2012.01.17. 01:19:22

Mezőkeresztes-Szentistván közt volt egy 5 km-es olyan út ami összefüggő kátyú volt, 30-al menve kiesett a lámpából az égő. még száma sincs az útnak, legalábbis nem emlékszem rá hogy táblán láttam volna. nincs nagy forgalom rajta, de kb. 4-5 éve felújították, azóta is tükör sima, pedig elég sok traktor, munkagép és teherkocsi jár rajta. ilyen jól megmaradt felújítást én még nem láttam. biztos nem volt aki idáig eljött volna a kilopott alapanyagért :-)

moslekzabalo.com 2012.01.17. 01:23:20

@Lord of Earth:

"Lassan rájön mindenki arra, hogy nem is volt rossz a Kádár-rendszer.."

Tenyleg jo volt hulyegyerek, mert akkor meg az elejen voltatok az adossagabol valo eldegelesnek amit Kadar apad es a tobbi hazug tolvaj csalo tanitvanya - a pufajkas Hornontol a francia-lobbista D209-es Medgyessytol a felbolond,hazudozo allamivagyon-lopo Gyurcsanyig es a libatolvaj Bajnaiig - tokelyre fejlesztett.

Egyvalamiben viszont tenyleg hianyzik a Kadar rendszer: Ott a fentieket es a tobbi hasonszoru,allami milliardokat elprivatizalo oligarchat, kozvagyont szanszet hordo, ill. kulfoldi kezre jatszo koztorvenyes bunozoket regesreg felekasztottak volna viselt dolgaiknak akar a toredekeert is.

miami vice 2012.01.17. 01:37:12

olcsobb mar repulni, de csak ide! banom mikor Mo-ra megyek sajnalom az autokat! pofatlansag! pusztulna bele a sok tolvaj homar a lukak kerulgatesebe!

moslekzabalo.com 2012.01.17. 02:04:53

@Shadowbull:

"De lesz majd debreceni stadion 15 milliardert, meg Fradipalya masik 15ert"

A demagogia fajna te nyuszitenel. Ne a papiron is halvanyan letezo dolgokon rugozzal ennyire szanalmasan,Genosse ha mar mindenkepp az okokat kutatod.
Gugli baratod segit (persze csak akkor ha a Kozponti Bizottsag es a Hitkozseg neked ezt engedelyezi) ha az ELMKA,Strabag,Swietelsky,MSZP,SZDSZ,partfinanszirozas,Koka,volgyhid,siksag,alagut,lopott szazmilliardok szavakat bepottyinted.

moslekzabalo.com 2012.01.17. 02:28:03

@Shadowbull:

"Nincs talan meg egy olyan dolog ma Magyarorszagon, amit ennyire atszone a korrupcio, mint az utepitest es felujitast."

A korrupcional mar csak a baloldali erdekeltsegu vagy liberalbolsevik csinovnyikok altal helyzetbe hozott cegek szovik at e szakmat.

"Milliardok mennek el magan- es partkasszakba, a kulonfele korrupcios modszerek tulajdonkeppen nyilt titoknak szamitanak, es MINDENKI benne van."

Komam neked szerintem fizet fizet valaki, hogy ilyen pitianer szerecsenmosdatas kereteben ennyire atlatszoan szetteritsd a felelosseget. Massal nem tudom magyarzni hisz elkepzelni sem tudom ,hogy annyira hulye es naiv legyel, hogy ne tudd: Otszoros aron epitett autopalyak,es megint csak az ELMKA,Strabag,Swietelsky,partfinanszirozas,volgyhid,siksag,alagut,lopott szazmilliardok, szavak hallatan meg egy ovodas gyereknek is a balos partok es tagjaik organizalta bunszervezetek ugranak be semmint a Fidesz.

"Ugyhogy egyik partnak sem erdeke kiboritani a bilit, mert saros maga is nyakig."

Marhasag.
Barhogy faj Belam, az M6,a Strabag es a Swietelsky ugyeben ha nem is nyakig de mar konyekig vajkal az elszamoltatasi kormanybiztos es egyeb nyomozo ill. vadhatosag.

Shadowbull 2012.01.17. 07:13:03

@moslekzabalo.com: nezd, ha te ettol jobban erzed magad, akkor hidd azt hogy a fidesz nem korrupt, csak a masik oldal.

engem nem zavar.

sb

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.17. 08:33:33

Na már megint elszabadult a politika? :) nembaj, ilyen témáknál esélytelen elkerülni.
Én is megírom, ami engem zavar a rossz utakban: amerre én járok melózni, van kb egy 15 km-es útszakasz, ami nagyon szar (51-es), és mondjuk nincs is baj, ha bemegyek középre, ügyesen ki lehet játszani a legtöbb kátyút. de ami frusztrál már hónapok óta az a rossz út velejárója: a kavics. és amit művel az autón. annyira fel tudom magam pörgetni rajta, hogy minden héten okoz vmi maradandó sérülést 1-1 felpattanó kavics, hogy nem ismerek magamra a tombolás közben. 60000 km-es autónak úgy néz ki az eleje, hogy ffffffuuuuuu. a motorháztetőn és az első lökösön sztem 10-15 olyan sérülést meg tudok számolni, aminél nem csak a lakk, de a festék is le van pattanva. meg a szélvédő... ma reggel is kaptam egyet, tököm televan.
ha szemből jön egy kamion, rámpattint egy kavicsot, nem lehet elkerülni, felkapott egyet a kereke, és röpíti. de amikor az előttem haladónak a kerekéből jön ki, na akkor elgondolkodok rajta, h mi a francért nem teszik kötelezővé a sárvédőt? oké, h szarul nézne ki a mai autók 80%-a, de leszarom. meg vizes úton a permet, amit húznak maguk után.
kb ennyi, ami a rossz utakból idegesít.

moslekzabalo.com 2012.01.17. 13:07:34

@Shadowbull:

"akkor hidd azt hogy a fidesz nem korrupt, csak a masik oldal.

engem nem zavar."

Engem sem zavar pusztan rendkivul furcsallom,hogy ertelmesnek latszo emberkent kizarolag vegletekben tudsz gondolkodni.
Ami viszont tenyleg zavar,hogy ezt a gondolkodast rolam is feltetelezed.

(A multkor ezt ugyanugy eljatszottad amikor a szamba adtad azt a rendkivul ostoba - altalam egy betu formajaban sehol le nem irt - velekedest mely szerint ki kellene lepni az uniobol.
Akkor nem volt idom valaszolni mint ahogy arra a rendkivul sommas,"jopofasagan" es mellebeszelesi lehetosegen kivul nem sok ertekkel biro ures dumadra jelesul,hogy az "unio nem KGST."

Nos,tenyleg nem az.
A KGST-ben nem leteztek olyan rohejes es elmebeteg direktivak mint pl.a konyhai etelmaradek veszelyes hulladekka torteno minositese,a hizo sertesek kedelyallapotat novelni hivatott kotelezo "gumilabda program", a nyolccentis csemegeuborkat es az alig gorbulo kigyouborkát eloiro szabalyok amiket es szaz mas tarsukat cseppet sem titkoltan a mi szopatasunkra talalnak ki.
Es a KGST-ben foleg nem sorvasztottak el es tettek tonkre tudatosan komplett,sikeres es viragzo iparagakat(Cukor,baromfi,tej,hus,zoldseg,gabona,konzerv stb,stb,stb) az undorito kettos merce alkalmazasaval az ott dolgozo emberek ezreit megnyomoritva mint ahogyan ezt az unio velunk teszi.
Mellesleg nyugodt lehetsz, az EU es a neoliberalis gazdasgpolitika mostani csodje evtizedekkel elobb bekovetkezett volna ha nincs a rendszervaltas Kelet-Europaban es a nyugati nagyvallalatok nem jutnak leirhatatlan merteku extraprofithoz a posztkommunista orszagok iranyaba torteno expanzionak - hatalmas piac, olcso munkaero, adokedvezmeny stb.- koszonhetoen.
Ha meg ezek utan most arra a kovetkeztetesre jutsz, hogy visszasirom a szocializmust akkor a nekem valo valaszhoz szukseges potyogesi energiat es az ahhoz szukseges idot inkabb a haziorvosodhoz torteno online-bejelentkezesre forditsd.)

Egy szoval nem mondtam,hogy a Fideszben ne lenne korrupcio.
Az viszont napnal vilagosabb teny,hogy a prominenseikhez nem kotheto semmilyen korrupcios ugy es nem nagyvallalkozo, privatizacios tolvaj milliardos egyikuk sem ellenteben az MSZP-SZDSZ-el.
Ugyanugy teny,hogy az elmult husz ev osszes miiliardos karerteku botranya, nagy port kavart buntetougye a balodalhoz kotodik.

Nezd meg, minden privatizaciobol feltankolt oligarcha kivetel nelkul balos.Meg az egy szem Szeles Gabor is masszivan rozsaszin volt a tollasodasa idejen.Az is csak a 2000-es evek derekean allt at.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.01.17. 22:11:47

@éppcsakkérdem: remekül összefoglaltad! :D A magyar építőiparnál mocskosabb fertőző métely valszeg nincs sehol e világban...

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.01.17. 22:50:08

Ez amugy autos blog nem?

( ne politizaljunk kerem, kicsit neha oke de ennyire ne. Van sok hely a neten ahol kivaloan lehet anyazni/budoskomcsizni/kocsogfideszszdszmszpzni )

Luighi 2012.01.18. 06:46:40

@moslekzabalo.com: off
"Egy szoval nem mondtam,hogy a Fideszben ne lenne korrupcio.
Az viszont napnal vilagosabb teny,hogy a prominenseikhez nem kotheto semmilyen korrupcios ugy es nem nagyvallalkozo, privatizacios tolvaj milliardos egyikuk sem ellenteben az MSZP-SZDSZ-el."

"Főnököd" (diktátortörp) tokaji szőlőbirtoka(i), idesapja kőbányája (pl.útépítés alaphoz), félkegyelműnek valószínűsíthető rokon a BKV élén... stb.....

A "nem köthető" az csak max a TE értelmezésedben jelenti a nincs-et, de az meg rád nézve jelent egy és mást...
on

Az M1 autópálya felhajtó Nagyszentjánosnál (Gönyű-i lehajtó) kb. kanálnyi és lapátnyi mennyiségű aszfaltból és betonból lett összemókolva... (bár nem tagnap jártam arra, nem gondolom hogy más lenne most)

Itt már tényleg csak "armageddon" (lámpavas, gázkamra,atomháború,stb) után lesz, ha lesz rend! (?)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.01.20. 01:25:31

Nyugi. Nem lesz rend. Az a hajo eluszott mar.

Astra44kW 2012.01.20. 12:17:04

@Luighi: Ugyan már, kérem, naivitás lenne azt feltételezni, hogy bármelyik tisztább a többinél. Ezen kár vitázni is, meg feldühödni is.
Szép napot!

dennisthemenace 2012.02.11. 12:41:05

@moslekzabalo.com: Bazzeg, uborkat kell nézegetnem, hogy ne hányjak...
Jól fizetnek a kommentért?@mifolyikittgyöngyösön??:
Én sem. Pedig hét éve vagyok kinn.

Index Elek 2012.02.11. 13:48:05

Svédországban sem mindenhol tükörsima az út. Göteborg iparváros, az utak eléggé komoly teherforgalmat visznek a hátukon. Ezért tél után tele van kátyuval szinten mindenhol. Mivel a hőmérséklet gyakran ingadozik fagypont körül telente, valamint sok eső is van, de a -10 vagy -15 fok sem lehetetlen, így a víz szétfeszít mindent.

Azok a területek, ahol a kamionok uralkodnak pedig gyalázatosan kátyúsak néha.

A diszkriminációról egy kis adalék. Ha valaki a diszkrimináció legkifinomultabb módozatait szeretné megélni (politailag korrekten csinálják többnyire), akkor a skandináv államokat csak ajánlani tudom :-)

PipeR 2012.05.31. 09:24:29

Amíg csak beszélünk róla, nem fogja meghatni az illetékeseket.
Mindig lesz egy jó útszakasz, amit a TV-ben bemutatnak, hogy hát nem is rosszak az utak.
Létrehoztam egy weboldalt: www.katyu.info
Ingyenesen használhatja mindenki, regisztrálni se kell.
Mutassuk meg térképen az illetékeseknek, hogy közel sem rózsás a helyzet!
süti beállítások módosítása