HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Két turbóval az igazi

2012.02.20. 06:15 Tcomment

Címkék: opel insignia biturbo

Három éve ígérik, most megérkezett az Insignia duplaturbós dízele.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

136 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr434135939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

világváros 2012.02.20. 07:04:32

Sajnos kimaradt a cikkbol, hogy hany loeros a motor es mennyit gyorsul, vegsebesseg, stb.

victor vacendak 2012.02.20. 07:16:02

Autós kártyában ilyenkor a "végtelen" értékkel számoltunk :-)
194 lovas, ha jól tudom...

United Steaks 2012.02.20. 07:20:25

Mindig tanul az ember. Azt hittem, az Omega volt a "zászlóshajó", nem a Vectra.

zauci 2012.02.20. 07:22:20

A BMW már több mint 5 éve szériában gyártja a duplaturbós dizelt. Kár beállítani, hogy ujdonságról van szó. (tényleg nem a BMW-t akartam dicsérni)

Littlerock 2012.02.20. 07:24:10

KEDVES TOTALCAR!

Miért lettem megint kitiltva?

Shadowbull 2012.02.20. 07:25:29

"A nagyobb elősűríti a levegőt, majd a kisebb tovább komprimálja"

Biztos?

Egyebkent ki az a Máth Dávid?

sb

2012.02.20. 07:25:55

Régen olvastam ilyen semmitmondó cikket. Ha a tesztelő nem lát ki az insigniából akkor ideje lenne elmennie szakorvoshoz vagy félretéve a büszkeségét emelje magasabbra az ülést!

Zsozé_ 2012.02.20. 07:39:41

Elolvastam, de feleslegesen vesztegettem az időmet. Visszamentem az első oldal tetejére. Ki a tököm az Máth Dávid? Ez a cikk nem sokat ér, és elég lett volna max. kétszer leírni, hogy nem lehet kilátni.

Agent_Gibbs 2012.02.20. 07:49:53

Nem rossz kocsi, tetszik kívülről is, kéne ;) Bár most már elgondolkodnék, hogy kell-e egy közel 200 lovas motor Magyarország közútjaira. Szerintem felesleges. Az ára gondolom valahol 8-9 között lesz, ami meg már kicsit sok is.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.02.20. 07:59:45

Azon vagyok kénytelen eltöprengeni, hogy mi a lópikula lehetett opeléknél az omega (talán '87-'03), ha azalatt 20 évig ('88-'08?) a vectra volt a zászlóshajó. Talán motorizált talicska. Meg még azon töprengek, hogy miért jó az, ha az "autósújságírással" már a "ráguglizok" sem szinonim...

Eh...

tick 2012.02.20. 08:09:01

Biztos nagyon jó ez az insigina amíg nem ülsz bele egy VW-ba már a golf is lenyomja a tesztalanyt összhatásra(kölcsönzött autóként insigniát használtam 1 hónapig aztán VI Golfot). Az opel mindig opel marad a kidolgozást és a komfortot illetően. De azért szép próbálkozás az Opeltől. Szóval valaki biztos tudja a titkot hogy miért van meg ez az árnyalatnyi különbség a VW javára a kezdetek óta?

tick 2012.02.20. 08:10:32

Szerintem a Senator volt a zászlóshajó

2012.02.20. 08:11:48

oké, hogy igazából a kutyát se érdekli a sok autóskártya, adat de azért, amikor egy cikk az új motor miatt jelenik meg az agyoncsépelt insignia-ról, akkor lehet nem lenne hátrány megemlíteni némi teljesítmény meg rugalmasság adatokat.
nemtudom ki ez a dávid, de ez elég gyenge lett.

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.02.20. 08:19:25

@tick: A kezdetek óta?
Úgy érted, már 1899-ben jobb autó volt a VW?
Vagy már 1885-ben jobb kerékpár? Esetleg már 1863-ban jobb varrógép?

Eh...

négykarika 2012.02.20. 08:24:59

"...alkalmazott két különböző méretű turbófeltöltőben két külön közteshűtőt. A kicsiben, amely a gyors reagálást hivatott megvalósítani, egy kicsi, a hengerekhez közel elhelyezett vizes hűtőt, a nagyhoz az elterjedt menetszél-hűtésű nagyméretűt"

Ez csak valami nyelvbotlás, vagy valóban van olyan ember a Totalcarnál, aki szerint a töltőlevegő hűtő a turbófeltöltőben helyezkedik el?

vendriner aladár 2012.02.20. 08:26:05

EZ egy szar cikk, már bocsi, de tényleg, elolvastátok mielőtt kipostoltátok? Megnézem, ki írta, lenne még mit csiszolgatni ezen. Hiányzik belőle a lelkesedés, egyébként főleg az első oldal nagyon gyenge. Ha fordítva olvasom cikket inkább elmegy, de mire a 2. oldalon járok teljesen nem tud az ember a részletekre figyelni.

matyusv 2012.02.20. 08:27:51

Biztos valami véletlen egybeesès,hogy több GM modelben is megtalálható a Fiat 1.9 twinturboja... millimèterre megegyezô adatokkal!

KorneyBerkson 2012.02.20. 08:31:32

az teny, hogy reggel csak igy gyorsan atfutom a cikket, de komolyan, nem lenne jobb egy tablazatocskat odabiggyeszteni a legfontosabb adatokkal?

tick 2012.02.20. 08:36:23

Értsd ahogy szeretnéd, Én úgy gondoltam, amióta VW létezik, de legyen inkább 1960 ? vagy.

Schütii 2012.02.20. 08:36:37

Nah.. új seprű (?) egész' jól seper. A cikk írójára gondoltam.
Kérdésem annyi akad, hogy ez a motor honnan jött?
Isuzu, Fiat, egyéb?

Szarosszendvics 2012.02.20. 08:48:30

Semmi gond Dávid majd te is belejössz vagy nyithatsz saját blogot arról amivel szeretsz foglalkozni mint a volt TC-s csúnyán bukott Péter Anna...napá.

VOGAben 2012.02.20. 08:48:46

Az első gazdának tuti jó lesz, de pálcát törni felette majd 5-8év múlva lehet csak igazán.

Mi? A kisebb közteshűtő vizes? Majd az belül jól elrohad, aztán a fagyállós wasser béköszön a motorba. Az lesz ám a jó buli.

Dr. GGG77 2012.02.20. 08:49:56

Két hónapja 600 km-et mentünk egy 2 literes 130 lovas dízellel. Már az is többet tud, mint a magyar autópark 80-90%-a, már azzal is bérelt helyed van a belső sávban.

Mihaha 2012.02.20. 08:51:22

Büfé-ruhatár szakon végzett a "kolléga". Ez most a trend, írni nem kell tudni. Jujj, de jó, átmentünk a Vasco de Gama hídon, "immár hidegen hagy a balomon elterülő végtelen óceán. Mindez kevésbé fontos, amikor két turbófeltöltő dolgozik a lehető legjobb ljesítményért."

Határtalanul gyermeteg.

victor vacendak 2012.02.20. 08:54:14

@zauci: de pont öt évvel ezelőtt (már ha az 5 év a standard), volt már a Fiatnak is TTiD néven 1.9-es duplaturbós dízele 18O lóval (a Saab-ban is szerepet kapott).

Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.02.20. 08:54:27

@tick: Értem, tehát az lenne az állítás, hogy mondjuk a háború utáni Käferek minőségibb termékek voltak, mint az ugyanakkori Opelek. De a 60-as években - achtung, VW variant! - már biztos. Hát, én nem járatnám ennél lejjebb már magamat a helyedben, de te tudod.

protézisesh 2012.02.20. 09:06:14

@világváros: nekem is ez ugrott be elsőre. Mégf vissza is mentem az 1. oldalra, hátha csak felületesen olvastam, de nem.

@Agent_Gibbs: "Az ára gondolom valahol 8-9 között lesz, ami meg már kicsit sok is." Listaáron simán 10 fölött fog indulni, ahogy a 200 lovas dízelek teszik a Ford, Peugeot, Citroen palettáján is.

@négykarika: "valóban van olyan ember a Totalcarnál, aki szerint a töltőlevegő hűtő a turbófeltöltőben helyezkedik el?" Innét biztosan látszik, hogy nem Karotta vagy Csikós jegyzi a cikket. Bár ez a második mondat után a stílusból is kiderült. :(

@matyusv: "Fiat 1.9 twinturboja... millimèterre megegyezô adatokkal" Azt te nem tudhatod, mert Máth Dávid csak annyit sejtet velünk, hogy két liter 400Nm.

@victor vacendak: A néhai Saab meg az Ópel is a Fiattól vette a dízelmotorjait, (illetve a opel a régieket az Isuzutól) mert a saját motorjaik semmire nem valók. Sokan szeretik elfelejteni (vagy sose tudták), hogy az első közvetlen befecskendezéses dízelmotor (tudod, tédéííí) a Fiat Cromában jelent meg, ahogy a Commonrail, is Fiatban debütált. Nem VW-ben, nem Audiban, nem BMW-ben, nem Merciben, ahogy a kétturbós dízel se Opel, senem BMW találmány.

@VOGAben: "A kisebb közteshűtő vizes? Majd az belül jól elrohad, aztán a fagyállós wasser béköszön a motorba." Az utóbbi 20 évben hány olyan autóval találkoztál, aminek kilyukadt a hűtője? Akkor egy víz-levegő intercooler vajh miért lyukadna ki? Illetve ha ki is lyukadna, a turbónyomás felhabosítaná a vizet, nem pedig a víz szívódna át a nyomás alatti szívócsőbe. Gondolkozni nem tilos.

A cikk meg gyenge, még első szárnypróbálkozásnak is. Értem én, hogy kezdő a szerző, de van pár SIKERES, NÉPSZERŰ, HOZZÁÉRTŐ szerzőtök is, mi a fenéért nem lehet megjelenés előtt velük lektoráltatni (átolvastatni) az új szerző cikkeit?

tick 2012.02.20. 09:06:28

Próbáltam objektíven az előző 2 havi tapasztalataimra hagyatkozva, elmondani tömören de szépen hogy az opel csak opel marad hiába feszül szét. De vajon miért van ez így miért nem tudnak jobbat mint a vw? erre valaki válaszoljon lécci.

victor vacendak 2012.02.20. 09:07:37

@protézisesh: köszi, de pont leírtam valamivel feljebb. Ez az új már nem Fiat, egyébként.

protézisesh 2012.02.20. 09:09:33

@victor vacendak: gondolom közben komponáltam, bocs. :)

matyusv 2012.02.20. 09:18:11

@protézisesh: de szerencsère tudom használni a googlet :D
Ha a korabbi cdti fiatbol jött akkor ez is, 1956ccm! 194ló 400nm pont mint a multijet :)
Nem hinnem hogy ez sajat motor lenne! Saab cadillac opel suzuki stb fiat dieselt hasznal! Igy ha a Saabból jött akkor ez olasz !

Never 2012.02.20. 09:20:14

Hát ez nagyon vérszegény volt. Nincs valami szerkesztőségi lektor, aki végigolvasta volna? (Úgy értem, valami szakmai-szerű, és nem csak a spell check..)

matyusv 2012.02.20. 09:21:22

@victor vacendak: fiat modellekben 193 le !! saabban ès cadiben 180

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 09:26:31

Kb egy honapja ket napig egy Buick Regalt vezettem, ( ugyanez a kocsi ) nincs semmi baj szerintem a kilatassal, legalabb is nekem nem tunt fel hogy nehezebben latnak ki belole mint egy akarmilyen masik kocsibol.

VOGAben 2012.02.20. 09:27:43

@protézisesh:
Sokkal találkoztam. Merciknél tünet pont, hogy az alu és a műanyag részek találkozásánál elereszt a hűtő. Vagy a műanyag rész elreped.(Nem baleset miatt) Na meg láttam pár a fagyálló által elfogyasztott vízpumpa lapátot. Olyan volt mint egy elnyűtt flexkorong. Az már nem keringetett semmit. Na jó ezek nem 2-4 éves gépek voltak, de könyörgöm egy tíz millás kocsi bírja már legalább 10 évig és/vagy 300-400ezer kilométerig rendszeresen és szakszerűen karbantartva.

Egy szó mint száz, nekem egy ilyen agyonbonyolított gép nem kellene, bárki is a gyártója.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 09:33:28

@tick: Capitan, Commodore, Senator/Monza(2doors)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 09:38:28

@Szarosszendvics: "600 lett maradhat?" - Anna? :D hej hogy el tud tunni valaki nyom nelkul ha nem irt jol ! :)

Csikost ha elvinne a forgoszel ugy Dorotty modra akkor fekete hajtokaval jarnank tobben is ;)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 09:46:08

@VOGAben: Ki van az talalva hogy a szervizeknek legyen munkajuk mindig.

Kivancsi vagyok ha egyszer nem a loerore gyurna ra egy opel komolysagu autogyar hanem a tartossagra - ertsd legyen 2000 kobcentis, 100loeros, de minel ritkabban romoljon el - vajon milyen eredmeny lenne? Szerintem a mai technikaval es tapasztalattal egy insignia ( atlagban ) megfutna az egymilliot! De ugye nem ez a cel..

protkova 2012.02.20. 09:53:04

@zauci: El kell, hogy keserítselek Citroen CX 2,5 biturbo diesel 1982-től talán...
Már akkor volt ilyen megoldás.

protkova 2012.02.20. 09:55:03

@visszakettopadlogaz: A végeredmény a csőd lenne.
A mai növekedéssel fenntartható globalizált szar világan, nem opció a tökéletes termék, azt nem kell jobbra cserélni ugyanis és előbb a szervíz megy csődbe végül a gyár is.

leven 2012.02.20. 09:56:30

Tick! Miért kel már megint ezzel jönni , hogy a a vw mennyivel jobb! Én pont az ellenkezőjéről vagyok meggyőződve! A VI. golfhoz hasonló szemét kevés gurul az utakon , még a vw- s kolléga is azt mondta , hogy ez egy sz@r.Egyébként a motorok alapja tényleg egyezik a Fiatéval , és ez előnyére vált , az 1.7 - es saját erőlködésük után. Mikor a GM vissza adta a fiat részvényeket , a dízel mototrok gyártási jogait megtarthatta , tehát elképzelhető , hogy mostmár maguk fejlesztik , de miért tennék , ha közösen olcsóbb.

biohazard 2012.02.20. 09:57:07

Kurvajó a felni.

@protézisesh: Mi történt Veled?

Shadowbull 2012.02.20. 09:58:19

@protkova: meg aztan az az apro problema van ezzel, hogy nincs olyan hogy tokeletes termek.

sb

swarowsky 2012.02.20. 10:00:35

De míg futott is a Vectra... a zászlóshajó titulus elvileg a Signumé volt.. :-)
Hát nem? Hát de.

750iL 2012.02.20. 10:01:48

vegre egy normalis motor Opeleknel megint

f0CuS 2012.02.20. 10:03:15

Az Insignia tetszik, bár sosem volt alkalmam sajnos vezetni. De külsőleg nagyon szép.

Ellenben a cikk tényleg borzasztóan unalmasra sikeredett...

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 10:07:26

@protkova: 86 tol, de nem volt ket turbo benne. ( TURBO 2 felirat az mast jelentett ) rendes kilometer oraja volt nem az a dunctos - uveg style meg kivul kapott tobb muanyagot, ami zavart benne hogy a radio a konyokodnel volt allitva akarcsak az elso renault magnumokban '90 korul - valami francia ragaly lehetett :D

uarempty 2012.02.20. 10:08:05

@dollarpapa: hát kb 1.5 oldalon keresztül megy a sírás a bunkerhatásról (rettentően unalmas és fölösleges ez már) a másik fél oldal szinte semmi.Igazából örülnék, ha ezek az emberek nem vezetnének, akik a tájat,oceánt,kismókust akarják nézegetni vezetés közben, életveszélyes.Álljon meg, szálljon ki és piknikezzen.
Másik meg, amióta létezik a,c, oszlop, azóta mindig kitakar valamit.Van rá egy megoldás, zebrán nem 30-40el rongyolunk át, a parkolókba meg nem tőgázzal tolatunk.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 10:09:05

@swarowsky: A signum egy elbaltazott vectra egy sportos-kombi koncepcioval - a piac megmutatta mennyit ert, eladhatatlan volt.

swarowsky 2012.02.20. 10:11:47

@visszakettopadlogaz:
Így van, de elvileg a vectra fölé volt pozícionálva. vagy amolyan üzleti kocsinak? nem is tudom, de a hátsó lábtere nem gyenge...de 4 ülés és a kis csomagtartó.. :-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 10:20:44

" ....de hogy a tolatóradar nélkül még egy áruházi parkolóból sem áll ki vele torokgombóc nélkül az ember, az biztos. Hátrafelé szinte semmit nem látni, a tükrök sem veszik ki kellően a szerepüket a munkából."

Barokkos tulzassal sem neveznem torokszoritonak egy parkolobol valo kiallast, a szerzo elrugaszkodott paranyit az elet ragados mocsarabol ezzel a par sorral ugy erzem :)

Magyar[HUN] 2012.02.20. 10:22:50

@Shadowbull: De nem az a cél,hogy megközelítsék a gyártók a "tökéletes" terméket?

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 10:23:39

@swarowsky: Szerintem a sportos/kirandulo "kombit igenylo de ciki a csaladi kombi" single manager tipus volt a celzott reteg, hogy mennyire talaltak meg oket ezzel a kocsival az latszik az eladasokon --- " ment, mint a macesz Vatikanban!" ahogy mondani szoktak:)))

Ragnotti 2012.02.20. 10:25:26

@visszakettopadlogaz: "Kivancsi vagyok ha egyszer nem a loerore gyurna ra egy opel komolysagu autogyar hanem a tartossagra - ertsd legyen 2000 kobcentis, 100loeros, de minel ritkabban romoljon el - vajon milyen eredmeny lenne?"
Az új B-Merciben a 109 lóerős 1,8-as dízel szerintem ilyennek ígérkezik :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 10:26:32

@Magyar[HUN]: Nem. A cel a minel magasabb profit. Az autogyartok mar regen kalacsot sutnenek ha abbol tobb penz jonne. Az autogyartoknak az autogyartas nem egy misszio hanem a befektetes es a profit realizacio kozotti muszajbol veghezvitt cselekvessorozat - anelkul nincs profit.

Magyar[HUN] 2012.02.20. 10:27:30

@Ragnotti: Mondjuk a Merci 1.6(vagy 1.8?) turbós benzinese az agyfasz. 112 LE turbóval. Annyit szívóból kihoznak. Bár ők tudják. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 10:29:58

@Ragnotti: :D az a gyanum nem lesz belole utcakep kellek a kozel-keleten mint most a W123/124 bol de biztato a kobcenti/LE arany! :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 10:33:06

@Magyar[HUN]: Lassan ami nincs 160LE azt haromszog - rendszamra vizsgaztatjak!!! :D ( regen Magyarorszagon kis haromszogletu rendszamot kaptak a lassu - jarmuvek )

Magyar[HUN] 2012.02.20. 10:34:12

@visszakettopadlogaz: Ezt én is vágom,de úgy tudtam,hogy a mérnökök a tökéletest akarják megalkotni,csak nem engedik őket... Tehát vannak emberek akik a tökéletest akarják megalkotni. De hát a profit... Meg azt nem értem,hogy évről évre drágább a benzin/dízel,DE egyre több autót akarnak eladni a gyártók. Most akkor hogy is van ez? :)

Magyar[HUN] 2012.02.20. 10:36:03

@visszakettopadlogaz: Hát akkor az 53 LE-s Feliciánk a forgalomra kifejezetten veszélyes jármű! :)

Negrogo 2012.02.20. 10:38:24

Offolok de hetfo reggelre tessek szemezgetni, itt vannak nyalcsorgatos szep autok:

Klassikstadt - Frankfurt am Main
www.e90post.com/forums/showthread.php?t=636805

Hurri Kán 2012.02.20. 10:47:59

@tick:
Senator csak egy viszonylag jelentéktelen szerepet játszó modellje volt az Opelnek. A piac igazán sosem ismerte el, hiába volt egy nagyon kényelmes autó.

A cikkhez: ha ennek a turbódízelnek szélesebb lesz a használható fordulatszám-tartománya, nem olyan lórúgás-szerűen jön, majd tűnik el a nyomaték, mint a "sima" Cdti-k esetén, akkor jó dízelt csináltak.

Desert Eagle - a kitiltott 2012.02.20. 10:47:59

Csak tudnám miért jó, hogy mindig új nick-et kell kreálnom...

Az illetékesnek még egyszer köszönöm! Hogy a sörre legyen allergiás!!!

Magyar[HUN] 2012.02.20. 11:04:51

@Shadowbull: Vazzeg,ne trollkodj már. :) Tudod,hogy nem lehet definiálni. :) Azért tettem idézőjelbe a tökéletest. De pl. maximális kényelem;erős,nyomatékos motor;kis fogyasztás...stb és ezeknek akármelyik kombinációja. :)

janper 2012.02.20. 11:08:14

@Magyar[HUN]: gondolom olcson szeretned mindezt.

Magyar[HUN] 2012.02.20. 11:18:09

@janper: Hát mivel szegény egyetemista vagyok,jelenleg nem gondolkozom saját járművön,majd ráérek sok-sok év múlva. :) Addigra lehet megnyerem a lottót is. :)

m.o.p. 2012.02.20. 11:56:19

@tick: A VW, már amikortól én figyelem (1993), drágábban adta a modelljeit, mint az Opel. Ide pozicionálta magát a gyár. Vajon a VW miért gatyább, mint a Volvo? És a Volvo, mint a Merci?...

tick 2012.02.20. 11:57:31

@leven: Hali, ez tapasztaltam az 1 hónapos használat során mindkét autóval 3-4000 km-t nyomtam le autópálya-országút földút, bérautóként, szóval az insignia-ban kicsit csalódtam, pedig mindenki ódákat zengett róla.
Ez nyilván saját vélemény, de a kocsit egyik napról a másikra váltottam és eléggé éles volt a különbség a golf javára.

//M

Abfangjaeger 2012.02.20. 12:00:13

A blokkról: emlékeim szerint a SAAB-nak fejlesztette az Opel, de miután abból kiszállt, megkapta az Insignia.
Az Omega gyártásának megszűnése után lett zászlóshajó a Vectra, majd az Insignia.
A Signum egy nagyon ötletes, jó megoldásokat felvonultató autó, csak épp nem felelt meg a "prémium" elvárásoknak az elején lévő embléma.
Nekem jobban bejön, mint a Vectra kombi.

tick 2012.02.20. 12:00:44

@m.o.p.: Jáá
Az összes kollegám volvóval jár V70 más kategória, kicsit nyúlósabb, kicsit nagyobb a D5 motort elkapták.

m.o.p. 2012.02.20. 12:07:27

@tick: A V70 igen, de az S40 nagyjából Jetta kategória. Én nem tenném egymás mellé, mert sírás a vége és árban mégis elég közel vannak. Erősen szubjektív, a VW termékeit nyilvánvalóan nem nekem célozzák...

tick 2012.02.20. 12:11:44

@m.o.p.: Akkor inkább végy Ford Kókuszt Az legalább olcsóbb Alapjaiban meg közeli

Csapee 2012.02.20. 12:19:19

Csak ne kellene havonta visszahordani a szervizbe a hulladek elektronika miatt. Mondjuk az uj Ford Fikusz 40 kilometer utan sikitott trelerert, igy minden viszonylagos:-)

m.o.p. 2012.02.20. 12:20:06

@tick: Isten ments a kókusztól. Kényelemhez vagyok szokva. Nem akarom lócán ülve tölteni azt a rövid időt, amit vezetésre fordíthatok.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.20. 12:53:49

Vectra, mint zászlóshajó? Az Omega és a Senator akkor mi volt? Ha ugye arról a húsz évről beszélünk.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.20. 12:57:53

@domeq: Fiatal még a srác, bele fog jönni.

protézisesh 2012.02.20. 12:59:45

@biohazard: Valami aprósággal a Kulcsár úr tikszemire léptem, (nekem fel sem tűnt, hogy sértőbántókirekesztő volna) oszt nem hagyja a rendes nickemet használni... :(

kitiltott, de seráfütty 2012.02.20. 13:07:12

@swarowsky: Én azért nem említettem, mert egy Vectra variánként tekintek arra a modellre. Egy ötajós, nyújtott tengelytávú Vectra (ha jól tudom, a kombi padlólemezére építették, szóval megoldották okosba' , házon belül).

protézisesh 2012.02.20. 13:13:03

@Ragnotti: ""ertsd legyen 2000 kobcentis, 100loeros, de minel ritkabban romoljon el - vajon milyen eredmeny lenne?"
Az új B-Merciben a 109 lóerős 1,8-as dízel szerintem ilyennek ígérkezik :)"

Mondták a hangok? :)

@Magyar[HUN]: "a mérnökök a tökéletest akarják megalkotni" Így is van, de nézd meg csak mondjuk Carrol Shelby és Colin Chapman elképzelését a tökéletes sportkocsiról: Mustang Cobra vs. Lotus 7. Pedig kettejüket nem kötötték környezetvédelmi normák, biztonsági elvárások, nem volt költséghatár, csak JÓ autót kellett csinálniuk. Az egyik mégis egy 100 lovas, 400 kilós játék lett, a másik meg egy kéttonnás szörny 7000 köbcentivel a kazánházban.

Namost akkor mi is a tökéletes autó?

@Shadowbull: megelőztél...

edcsajka 2012.02.20. 13:21:58

Szerintem meg jó a cikk, amúgy is már mindent leírtak az Insigniáról.
Az is tetszett, hogy nem hasonlította egyik gyártó motorjához sem, hanem kizárólag a tesztelt autóra fókuszált.

UNCLEBEN 2012.02.20. 13:25:22

Mondjuk a 7. sorban azért írja a teljesítményt...
de úgy látom ez a kommentezés már az önkifejezés eszköze, lényeg a baszogatás...

Desert Eagle - a kitiltott 2012.02.20. 14:12:57

@UNCLEBEN: nem tudom ott volt-e e előtte, de ha igen, sokan átsiklottunk felette, mentségemre legyen mondva, hogy reggel 8 volt.

A kommentezés nem mindenkinek az önkifejezés eszköze, de el lettünk kényeztetve, néhány igen ügyes TC munkatárs által. Sajnos az is igaz, hogy ha valaki rosszat vakkant, akkor új nick után nézhet, mert nem magyarázkodik a magát sértődöttnek érző fél, egyszerűen rendre int... Ilyenkor nehéz megállni, hogy ne az legyen az emberből, amit neki megelőlegeztek, és ne kezdje el szidni, aki csak az eszébe jut.

butschq 2012.02.20. 14:42:09

hát szó mi szó érdekes...mármint a cikk. Nekem tetszene, csak még nem tudta olyan ügyesen leírni a háttérvilágot, mint a "nagyok", de Tolkien se a Gyűrűk urával kezdte:)

amitől viszont agyfrászt kapok az újságíróktól, az a hülye nem látok ki az autóból hülyeségük...

a Vectra meg, mint zászlóshajó, hát csak a gyártásának az utolsó 5 évében volt, de Omega mindig ott lesz lélekben zászlóshajónak (mondja az, akinek Opelból csak Manta, meg Omega kéne)
:)

d-i-n-o 2012.02.20. 16:29:30

"A célcsoportot, ahogy az árat is, csak sejthetjük."

Talán meg kéne nézni az opel.hu-n az árlistát. Már elég régóta fent van a biturbo ára...

jbl 2012.02.20. 16:42:03

nálam a "Diplomat" volt a zászlóshajó!!! :)

dieselrocket524 2012.02.20. 16:52:26

csatlakozom az elozokhoz :D ez a cik anyit mond el hogy az inszigniát szépre rajzolták de használhatatlan amir karota pár napal ezloti insigniás cikében már megtudtunk ami melesleg egy tokéletes irás volt ehez a valamihez képest meg azert aki autokrol ir legaláb a saját kontinensén gyártot autokal legyen már tisztában (vectra ehehe :D ) vagy legaláb használja már az internetet ilyet baráti beszélgetés kozben nem mernék mondani mert kinevetnek

Negrogo 2012.02.20. 16:58:56

Vki irta itt, h a BMW mar 5 eve szeriaban csinalja a biturbo diezeljeit es ok voltak az elsok azert ez igy santit mert valojaban az Alpina (ami bar BMW) volt az ami szeriaban elsokent mar 2000-ben kihozta a D10 BITURBO-ot E39 530d alapjaira:
www.m5board.com/alpina/d10-4.jpg

dieselrocket524 2012.02.20. 17:01:52

am meg a vectra 1988-tol 2002-ig volt gyártva az opel csucsmodelje pedig

a senátor volt 1978-tol 1993 ig
és 1986 ban jot az omega amit 2003 ig gyártotak :)

butschq 2012.02.20. 17:17:45

@dieselrocket524: valahogy az az érzésem, a c vectra nem a szíved csücske
:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.02.20. 17:32:30

@mennyi?husz!: az twin turbó,két hengersosron egy egy-
itt másról van szó.

papa33 2012.02.20. 17:37:53

@protézisesh: a PDTDI adagolóporlasztő meg régi, asszem Commins alkalmazta... nem VW ralálmány.

Szerintem egy egyszerű turbo és 1,6 helyett 2 liter és kész, max 250NM, max 120 LE elég mindenre. Mért kell 1.6-1.4-1.3 D motor?????

Uzi 2012.02.20. 17:40:40

@mennyi?husz!: de az nem kis/nagyturbó kombináció volt. Amúgy a Mercedes 250 CDI duplaturbósa régebbi, mint a BMW-é és elég kellemesen visz a 500Nm/204Le egy átlagos méretű autót.

Negrogo 2012.02.20. 17:44:09

Azt gondoltam a ket turbon van a hangsuly es a kerregesen nem a technikai megvalositason.:)

Uzi 2012.02.20. 17:46:50

@mennyi?husz!: A lényeg hogy alul is legyen ereje a cuccnak. Persze az elsőség definíció kérdése, ha csigát számolunk teljesen igazad van. :)

dieselrocket524 2012.02.20. 17:55:28

@butschq: nincs nagy bajom a vectrával csak hát az opel akor a halálán volt mint a merci a pápaszemes idejében szar anyagokbol szar autot épitetek rosz a beltere a diesel motorok mind sz*rok de nagyon :S nem értem igaság szerint miért vesz ember opelt :D amikor pl az insignia árábol kijon egy VW-is azert valjuk be az opel nagyábol a kadet GSI idejében gyártot utoljára autot pont ugyan az mint a merci az is a W124-esel végetért most is szép dolgokat gyártanak de sose adnák érte pénzt ugyan ez az opel :D

Index Elek 2012.02.20. 17:56:26

Ez ugyanaz a motor, mint ami a 93-as Saabban is van? Vagy reszeltek rajta?

Liverpool87 2012.02.20. 17:58:30

Opel fasza király kocsi!

papa33 2012.02.20. 18:27:56

Ööööööööö majd ha kell költeni rá
Egy csepp több lépésben 2000 bar, befecskendezés 5-7 lyukon 2-5 ütemben, hány nyitásig bírja a befecskendező???, 2 turbo, kettős tömegű lendkerék, részecskeszűrő.
Nem véletlenül fejlesztik a benzines turbós gépeket. Akár a hagyományos szívócső befecskendezéssel is.

S8 Phantom 2012.02.20. 18:30:12

Szép, talán jó is, talán gyors és sportos is de akkor is csak Opel. Ez a márka nem ebben a szegmensben szerzett magának híveket. A VW is belebukott a fétonba.
Ja és drága is.

vrezso 2012.02.20. 18:32:43

@Index Elek: Az 1.9-es Fiat származék, ez 2.0 saját fejlesztés.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 18:36:18

Az idealis auto ujsagiroknak a papa mobil ( amit vatikanban hasznal a katolikus vilag elso embere ) a jo kilatasert, benne egy w16 engine a menetteljesitmenyert, blue efficient logo hogy zold legyen es balna penisz bor muszerfalboritas a kivalo muszerfal kopogtatasi erzesert! :D

P.s.: sok kocsim volt mar, most is van par, van kozottuk luxus es sportkocsi is de soha nem kopogtattam/simogattam a muszerfalat egyikben sem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.20. 18:41:49

A bulgariai kinai autogyarat hol lehet kommentelni? Volt rola szo hogy minden cikket lehet, akkor megsem?

unclesam2 2012.02.20. 19:11:49

Imádom amikor nyomjátok a sztereotípiákat.
Igen, az opel szar, mint a mai skodák, dácsiák(direkt így), alfák , fiatok stb (ja a francia autó a világ vége+ 1év) mert régen is az volt.

Csak amiben W van(VW,BMW) , meg a Hemmimotoros akármik.(meg az A mercedes, amely az első jávorszarvas teszten tetőre állt.)

Az autós újságírók meg ilyenek.
Német tulajdonú autós újságot olvasok. Ha műszakilag nem lehet az autóba kötni, mert jobb mint mondjuk pl. egy VW, akkor jön az hogyhát az ergonómia ,nem ott van ahol kéne, meg jobban kilátni a gofból, meghát igaz hogy félmillióval többe kerül de kevesebett eszik 2cl-el.
Az idő úgyis eldönti majd, hogy milyen karriert fut be.

David Bowman 2012.02.20. 19:15:47

@United Steaks: A Diplomat volt az űber allesz. Az 1etlen valamirevaló OPEL.

Hurri Kán 2012.02.20. 19:22:37

@unclesam2:
Lehet fikázni az Opelt, meg a VW-t is, ha annyira szarok lennének, nyilván nem adnának el belőlük ennyit évek, évtizedek óta a német, ill. az európai piacon.

@David Bowman:
Főleg a kupé... ;-)

mükkemakk 2012.02.20. 19:34:16

Feleslegesen túlbonyolított a feltöltő, inkább a tömegcsökkentésen agyaltak volna a tervezők.

Vaskos szervizszámlák várnak a tulajdonosokra.

Broadslider 2012.02.20. 19:34:22

@gyvy:
de azis csak az A szériából volt gyári....
B-ből meg ottvolt a Bitter CD :)

unclesam2 2012.02.20. 19:35:13

@gyvy:
Meséld el nekem tavaly mondjuk melyik autóból adták el a legtöbbet?
Ugye nem a "népautóból"?

unclesam2 2012.02.20. 19:36:17

Magyarországon, ezt elfelejtettem hozzátenni.....

Hurri Kán 2012.02.20. 19:39:33

@Broadslider:
Bitter... de gyönyörűek voltak. :)

@unclesam2:
Mutasd már meg, hol írtam, hogy a "legtöbbet" adták el belőle? Kösz.
Másik: magyar piac jelentősége kb. akkora, mint a légkörre nézve, ha elfingja magát egy bolha.
(Tavaly Németországban eladtak nagyságrendileg 3.000.000 új autót, nálunk kb. 60.000-et). Következő kérdés?

Broadslider 2012.02.20. 19:46:31

@gyvy: mondjuk egy bitter sc-t is elfogadnék...:)
de inkább b commodore coupét akarok majd venni pár év múlva..:)

Hurri Kán 2012.02.20. 19:50:23

@Broadslider:
Cd-t? :)
Commodore coupéból már most is alig van. :)

Broadslider 2012.02.20. 19:52:55

@gyvy: a cd az túl drága, de az még ritkább...németeknél még akad jópár commodore coupé, főleg 73, 76, 77-es évjáratúak..itthon Mo-n nagyon kevés commodore van, de akad 1-2

Broadslider 2012.02.20. 19:57:22

Amúgymeg nem feltétlen az a lényeg, hogy egy autóval milyen tengerparton menni, meg ilyen egyéb szép helyeken...hanem a mindennapos használat, de abból se az egyoldalú, hogy csak autópálya, vagy csak város, hanem mindenhol, és akkor meglehet nézni majd pár év múlva a VW-t is, hogy mennyire képes mállani, meg az összes többit...mert a vw se egy szent autó....csak abból van ekkora neve, hogy régen ottvolt a bogár, meg aztán a golf...

unclesam2 2012.02.20. 20:08:12

@gyvy:
Nyilván nem olyan szarok, nálunk mégsem adnak el belőlük annyit, ergo biztos megvezették őket.

A magyar eladási statisztika igen is azt mutatja, hogy nem az itt lévő megmondóemberek kedvenceiből adták el a legtöbbet...

Hurri Kán 2012.02.20. 20:27:34

@unclesam2:
Neked tényleg beteg az agyad.

unclesam2 2012.02.20. 20:37:52

Igazad lehet, nem tudok leragadni egy gyártónál, egy típusnál sem.
Soha nem is lesz jó autóm.(Skoda Feliciám van ! :-) )
Nekem ezt a sorsot hozta az élet......

Broadslider 2012.02.20. 20:54:39

@unclesam2: ez most nem arról szól, hogy ki mivel jár....hanem vannak itt vérbeli autóbuzik, akik odavannak egy konkrét márkáért, esetleg egy modellért...szeretem az Opelt, de mégse az összeset, csak a nagyobb modelleket régről, meg az újakat...
meg vannak az olyan userek, akiknek az autó a-ból b-be kell csak hogy eljussanak..ilyen egyszerű

unclesam2 2012.02.20. 20:59:25

@Broadslider:
Ezt szerettem volna én is ecsetelni, hogy itt sokan ha csak meghallják a szót hogy : Opel , már nyílik a bicska a zsebben, mert igen is még mindig vannak sztereotípiák.
sajnálom, ha nem ez jött le.

unclesam2 2012.02.20. 21:01:37

@Broadslider:
Igen, nekem is CSAK azért kell az autó, hogy eljussak A-ból B-be. Magasról teszek rá milyen logó van a hűtőrácson.
Üdv!

Broadslider 2012.02.20. 21:02:40

@unclesam2: jó, de énis szeretem az opeleket...
sztereotípiák....kb minden autóról vannak, csak az a baj, hogy egyes helyeknél alaptalanul nyomatják a hülyeségeket, amik nem igazak...

samot 2012.02.20. 21:06:53

Na ez kellene 4x4 + 195LE Diesel.Jobb auto nem kell,amit ez tud az böven elég!Most is Insignia van,de szerintem nem elég a 130 LE.Nehéz a kacni!

Broadslider 2012.02.20. 21:10:25

van 160/165 lóval is :) azis elég, és van hozzá 4x4 ha akarsz

SwedishRunner 2012.02.20. 21:14:20

jó ez a motor, ez van a saabunkban is, ott 175 pacit tud hirsch performanceel....

Broadslider 2012.02.20. 21:17:15

FÉLBRÉKING!
Amúgy írták, meg a cikkben is volt, hogy ez a zászlóshajó.....megsúgom, hogy
nem sokáig, mert újra lesz omega, ami kb 5 méter lesz, v kicsivel nagyobb....jövőre, vagy az év végén érkezik

Lucky Larry Silverstein 2012.02.21. 00:21:05

@Broadslider: Ja, ja, és még véletlenül se a fospumpa Chrysler/Lancia 300C lesz Opeljellel a kományon. Ugyi.

miami vice 2012.02.21. 02:31:24

miert is duplaturbosturbodizel? akkor ez mar BMW triplaturbodizel! matek

protézisesh 2012.02.21. 07:40:34

@Gyurma73: "az twin turbó,két hengersosron egy egy-itt másról van szó" Sor6 BMW motoron szerintem egy hengersor van, még ha 3-3 henger etet egy-egy turbót is. :) Abban igazad van, hogy ez a twin mást takar, mint az Alpina féle bi.

@papa33: CUmmins, nem Commins, amúgy jól mondod, nem a VW hugyozta a PD-t sem. :)

acsiki 2012.02.21. 19:11:21

@vrezso: Ez is Fiat származék, ez marketing. Az OPEL nem fejleszt disel motort. A Fiat is leváltotta az 1,9 eseket 2.0 JTD-re. A Fiat a GM-el közösen épített motorgyárban készülnek.
2.0

JTDm 2 engine cover of Alfa Romeo Giulietta
A new 2 litre (1956 cc) Multijet diesel was introduced in third generation Lancia Delta in summer 2008. At its first version this engine produces 165 PS (121 kW; 163 bhp). For 2009 the engine was fitted to Alfa Romeo 159 as 170 PS (125 kW; 168 hp) variant. Fiat Sedici, Suzuki SX4 and the new Fiat Doblò generation use a 135 PS (99 kW; 133 hp) variant of this engine. GM Powertrain Europe develop new derivative - the Twin Turbo version, with 190 PS (140 kW; 190 bhp), which will be produced for Opel for the Insignia. The same engines will also be available in the 2011 Saab 9-5, which shares its powertrains with the Insignia.
Applications:
Alfa Romeo Giulietta (2010)
Alfa Romeo 159
Fiat Bravo
Fiat Doblò II
Fiat Sedici
Fiat Croma II
Lancia Delta
Opel/Vauxhall Astra
Opel/Vauxhall Insignia (single and twin turbo)
Saab 9-5 (single and twin turbo)
Suzuki SX4

vrezso 2012.02.21. 19:53:34

Igaz rosszul írtam, Fiat származék, de a továbbfejlesztések java GM.
Tavaly is volt egy frissítés és azt is a GM csinálta (a legszembetűnőbb változás a csendesebb üzem)
süti beállítások módosítása