HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Törökbő’ hoztam. Eredeti!

2012.02.22. 06:15 Tcomment

Címkék: honda civic

Ha erősen meresztem a szemem, szinte látom benne az előző Civicet. Sőt, ha nem meresztem, akkor is. Csak a fülem marad inger nélkül.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

152 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr254164122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robi019 2012.02.22. 07:46:30

Régen láttam ennyire csúnya autókat.

Hurri Kán 2012.02.22. 07:59:20

Pfejjj... Broáf... Hányinger. Ennyi.

Smartbird 2012.02.22. 08:04:34

Négyajtósról írtátok:
"Üdvözöljék hát e képeket, mert rajtuk kívül eddig nem sokat lehetett tudni a családi Civicről, ezt a kocsit most látja először emberi szem."

Sajna nem teljesen igaz, mert már majdnem egy éve kapható ez a verzió az Egyesült Államokban...

Élőben hátulról nem tudok megbarátkozni vele... a korábbi USA négyajtós verziója (ok, az európai is) dögös volt. Ez nem az. Ez valóban családi autó lett, hogy mindenkinek tessen...

Ádi F. 2012.02.22. 08:05:17

Viszont a második képen elrejtett kék Golf szép, főleg ezekhez iszonyítva...

Ironpen 2012.02.22. 08:06:26

Nekem kéne, a 4 ajtós karosszéria, az 5 ajtós belsejével...

levente.batisz 2012.02.22. 08:15:46

Hát ezt nem hiszem el, sikerült a Hondának is visszafejlődnie. Most már nem csak teljesítmény és sportosság terén, most már kinézetre is úgy néz ki, mint egy Daewoo. Ez a Törökországban gyártott sedan...ezt meg már nem is méltatnám...ezzel a belső térrel, basszus, mint egy 15 éve gyártott Kia vagy Hyundai.
Azt hiszem még jó pár évig megtartjuk a 2010-es ötajtósat. De hogy azután milyen japán márkát???? Azt nem tudom. Sajnálom a Hondát, teljesen leáldozott a kultusznak.

protézisesh 2012.02.22. 08:22:20

Sose voltam Honda rajongó, pedig hajtottam kettő 4ajtós civicet is egy darabig, de sose szerettem meg őket. Eszembe nem jutna Hondát venni, manapság pláne.

Csikós úr se nagyon tudott mit kezdeni a témával, a negyedik zavaros képaláírás után vissza kellett ugranom a lap tetejére, hogy melyik szerencsétlen is írta ezt a cikket. Hát, nem lesz benne az aranyalbumban, de neked megbocsátjuk, Csik! :)

sufnyi 2012.02.22. 08:23:52

Bolond Honda.Miért pont a Civiket kellett beáldozni a kompakt használhatóság oltárán. Miért nem kapták helyre a Jazz-t vagy valamelyik másik modellt? Vagy legalább csináltak volna egy sportosabb verziót jó kis V-TEC motorral. Ja hogy a V-Tec nem tudja az euro 5-öt. Semmi gond turbót rá, úgyis mostanában ez a mantra downsizing vagy mi a tököm. De olyan pörgös 2.0 V-TEC turbó....az tetszene e jónépnek. Na jó egy szük rétegnek biztosan.

Tomchy 2012.02.22. 08:24:20

Bárki bármit mond, ma Korea az új Japán. Bízzunk benne, hogy egyszer még megrázzák magukat, és újra előveszik a japcsik a zseniceruzát.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.22. 08:51:13

Negy ot bevett kanyarbol minositeni egy auto futomuvet.....

Itt sok ilyen honda maszkal mar, nem uj dolog, sajnos csunya.

Szobeszed hogy nem szabad venni japan autot mert a tavalyi atomkatasztrofa miatt sugaroznak - a remhir terjesztoket nem zavarja a teny hogy ezeket itt csinaljak az usa ban :))))

Summa summarum: mar a honda sem a regi..... :(

szatyi 2012.02.22. 08:52:46

@Tomchy: a felfelé törekvő gyártó meg mer próbálkozni mindenféle eszement ötlettel, mert azt a konkurencia még nem próbálta, hátha bejön a zembereknek. Mostanság úgy mondanánk, hogy mer unorthodox lenni. A befutott gyártó nem engedheti meg magának, hogy vásárlót veszítsen, óvatos lesz és unalmas. Mikrométerrel beállított futóművek, csillapítva csukódó kapaszkodók és kellemes illatúra adalékolt műanyagok. De dög az nem lehet benne, mert van aki megijed az ilyesmitől.
Japánban húsz éve őrült szamurájok vezették az autógyárakat, akik ordítva rontottak az ellenségre. Most szorgos és alapos teamek kapálják a rizst hajnaltól sötétedésig.
Nem tudom kínában voltak-e szamurájok, de van rá némi esély, hogy lesznek.

deak.atti 2012.02.22. 08:53:00

@levente.batisz:

Szia!

Nem kéne annyira fikázni a Daewoo-t. A Kadett licencektől egész szép utat járt be az olasz formatervű III-as Nubiráig (később Lacetti). Utána meg már Chevrolet-nek van átkeresztelve, és bizony látszik az is, hogy a GM erővel próbál nem teremteni konkurrenciát az Opelnek a Chevrolet-val. Igaza van Tomchy-nak ezzel a Korea dologgal. Elkényelmesedtek a gyárak, próbálnak a hírnevükből megélni (lásd: Honda=sportosság, és ez ma már abszolút nem igaz, de még sorolhatnám a példákat más gyártók esetén is), közben meg a surranópályán Dél-Korea beelőzött. Nem fog, hanem már megtette. Igenis újra kéne CRX, NSX, Prelude, és még pár olyan autó, ami a Hondát Hondává tette, az emisszóra meg tenni nagy ívben. Úgyse megy el akkora széria ezekből, ami a Föld végzetét számottevően előrébb hozná ... ;-)

DA

littlerock 2012.02.22. 08:54:23

A japánok pl. a Mitsubishi a sokáig nem nagyon újított, Európa először a dízelekkel, aztán a kis turbós benzinmotorokkal húzott el... most meg csodálkoznak...

Shadowbull 2012.02.22. 09:01:00

@deak.atti: "Igenis újra kéne CRX, NSX, Prelude, és még pár olyan autó, ami a Hondát Hondává tette, az emisszóra meg tenni nagy ívben."

Nem tehetik meg, jogilag ra vannak kenyszeritve, hogy ne szarjanak nagy ivben az emissziora.

"Úgyse megy el akkora széria ezekből"

Hat ez az. Pont ezert valtott a Honda, a 4. tulajdonos bézbólsapkás no fear matricas CRX-es hulyegyerekekbol egy gyar sem el meg. Csak igy meg egy olyan teruletre tevedt, ahol baromi eros a konkurencia, es a vevo meg nem igazan latja, mi szolna a Honda mellett.

sb

sb

leganza 2012.02.22. 09:23:36

Szerintem vállalható lenne a szedán idehaza,lehet azért mondom, mert 3 daewoom is volt korábban( 1 lanos és 2 leganza)viszont egy dolog miatt bajban lesz nálunk.
5 millió 200 ezer forint!!!
Álljunk már meg egy kicsit. Egy töröko-ban összerakott, direkt kelet eu-nak készült családi szedán. A magánnyugdíjpénztáras+végtörlesztős hiteles lenyúlás után sok családnak a napi megélhetés is gondot okoz, ha pedig netán autóvásárlásra adnák a fejüket(valószínűleg hitelre ugye)ráadásul új autóra, akkor 5.2 milla egy tök átlagos, elfogadható kényelmet és dinamikát nyújtó kocsi.
Akiknek ezt szánták, azoknak a büdös életben nem lesz erre pénzük még hitelre sem. 25%-os önerőnél 1.3 milliót kéne letenni az asztalra+fizetheti még az unoka is.
Ezek után ki a túrót érdekel, hogy nem úgy kanyarodik, mint a régi hondák és elvesztette a márkáról kialakított elvárásokat. 430 körül van ma 1 lityó nyál. Arról nem is beszélve, hogy az átlag sofőrök az ilyen autók tulajdonságainak a kb. 40-50%-át ha kihozzák kocsijukból.
5 millióból rengeteg, 3-4 éves igen más kategóriájú autót lehet venni. Sokan valószínűleg ezt is teszik.

sutpet 2012.02.22. 09:25:05

HÁT.
Azt hiszem a Honda elindult a lejtőn. Az 5 ajtós egy borzalom a 4 ajtós csunyább az előzőnél.
Nem tudom viszont a török jelzőt miért kell használni? A fél világ ott csináltatja a járműveit, mégse mondják török Mercedes, Hyundai, Toyota.....stb.
(+ kínai iPhone)
Kedvelem a japán autókat van is egy, de ez az irány amerre a Honda és a többi megy szerintem nem jó. Az üzembiztos elnyűhetetlen autót már nem, a modern XXI századi szinvonalú technikát még nem igazán készítenek.
A dizájnból is a teljes tanácstalanságot lehet látni (merre hová?)

Tizenkettő 2012.02.22. 09:26:41

Ez az 5 ajtós Civic bocs ha valakit megbántok, de bűn ronda lett. Elképesztő. Viszont a 4 ajtós meg meglepően harmónikus és pofás.

Tizenkettő 2012.02.22. 09:30:34

@leganza: Úúúú. Azért az az 5.2M szerintem is kicsit erős érte. Annyiért azért sokkal komolyabb autókat lehet venni.

tsc666 2012.02.22. 09:31:39

A cikkírónak üzenem, hogy már az előző széria 1.8-asa is Euro 5-ös volt legalábbis a 2011-es model egészen biztosan (olyanom van).

Uaz469 2012.02.22. 09:37:16

Alfa romeo, mint szép? :) LOL. Mostanában az indiaiaktól lopnak.

monyon le 2012.02.22. 09:42:16

A képek láttán egy dolog jutott eszembe az új Civic-ről. Mégpedig a MAZADA. a Mazda annyira szép autókat gyártott annó(323F, 121...), majd jött a Ford és az egész addigi imaget lerombolva semmitmondó aszfaltfoltokat kreáltak, mondván az Európai vásárlóknak ez tetszik. Hát tévedtek! Még szerencse, hogy a teszthez nem ezüst metál autót kaptatok.

szazattila 2012.02.22. 09:43:15

szerintem meg kell minden sarokra s2000 :D

mikrovp 2012.02.22. 09:43:52

A 4 ajtós jó vóna 3,5-ért. Szegények vagyunk, no!

Csabby 2012.02.22. 09:53:41

Nekem az az érzésem, hogy a ráncfelvarrott autók nem lesznek olyan jók (esztétikailag)mint az elődeik. Sok példát lehetne erre mondani de pont ez a ferdehátú Civic a legjobb eset, sajnos.
No persze a szedán se lett szebb. Amúgy mindig is szimpatizáltam a Hondákkal, de valahogy a japánok mostanság nem igazán törik magukat...a koreaiak ellenben nagyon belehúztak.
Mi lesz veletek japók?

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.02.22. 09:56:37

Először: "Nem mondanám, hogy balról jobbra történik az ízlésjavulás" (tehát akkor jobbról balra javul az ízlés, balra az új kocsi, jobbra a régi, ergo: az új a szebb)

(((elég könnyen értelmezhető a cikk, igaz? ráadásul még ez is feltételes módban van, tehát ez is bizonytalan ...)))

Majd pár képpel később, az újabbat ábrázoló kép alatt: "Nem hívnám előrelépésnek" (tehát akkor mégis a régi a szebb)

SZVSZ egyik ocsmányabb, mint a másik, de három dolog biztos:

1) korábban a Hondának kifejezetten karakteres, szerethető és jópofa kisautói voltak, lásd. pl. S800 Cabriolet
special.blog.hu/2010/12/15/honda_s800_cabriolet
vagy a régi Prelude
special.blog.hu/2011/05/02/honda_prelude

2) korábban a nagy kocsik kifejezetten elegánsak és technikailag előremutatók voltak,
lásd pl. a Legend több generációját

3) ez az új, bazári, gagyi és értéktelen, megspékelve egy 5,2 M Ft-os árral (amiért lehet kapni egy Golf 6 1,2 TSI Blue Motion 105 LE autót), ez még viccnek is rossz

Nick Leeson 2012.02.22. 10:01:51

Nekem tuti ízlésficamom van, de a 4 ajtós részemről jól néz ki!

Vajon mikor keveredik ki az autóipar ebből a dögunalom gödörből?

Annak is érdemes lenne utána nézni, hogy ezek a szigorodó emissziós normák vajon mennyit javítottak a föld levegőjén? Az autók mennyiségének függvényében? Nem lenne egyszerűbb pl. megszüntetni a gázolajos gépeket?

3 gb 2012.02.22. 10:04:16

Na, most akkor mi van, a coca cola-ban sincs már kokain, aztán mégis veszik.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.02.22. 10:05:29

@Nick Leeson: szerintem az olaj és a benzin ára többet javított a föld levegőjén, mint az emissziós normák (:

amúgy a sok száz tenger alatti vulkán éves káros anyag kibocsátása sokszorosan meghaladja a motorizáció meg az ipar által kibocsátott cucc mennyiségét ... csak azzal nem nagyon tudnak mit kezdeni (:

Hullahoppkarika 2012.02.22. 10:07:17

megfognám s egyenesen MINDET bezúzatnám a francba. hogy lehet ilyen ronda és használhatatlan élménytelen kacatot kiadni MR Power Of dreams????

Ezt mint honda fan mondom.

eltűnt a VTEC, eltűnt az ITR, S2000, Ek9, NSX, FD2.... ezek voltak amiért szerettük a hondát nem a honda city miatt.
meg a jó gépeket belpiacra tolják az is mi?

Szégyelje magát a honda vezetősége....

Tomchy 2012.02.22. 10:10:22

"A dizájnból is a teljes tanácstalanságot lehet látni"
Ez jellemzi a legtökéletesebben a mai japán tömegautó-gyártást. A Toyota sportosságot erőltet az új Avensis-re, pedig mi sem áll attól az autótól távolabb. A Honda egyre fogyaszthatóbb családi kompaktról álmodik, egyre távolabb az eredeti sportos image-től. A gond ezzel az, hogy aki előzőleg vett Hondát, az nem azt keresi, amit jelenleg kínálnak, az új vásárlóréteg pedig irgalmatlan erős konkurencia közül válogathat. Mitsubishi, Subaru legyen bármilyen jó is, jelenleg említésre sem méltó. Nissan? A cikkben is elhangzott, hogy komplett kategóriáik hiányoznak, a divatSUV - szerintem - édeskevés. Rétegmodellből hosszútávon megélni? Nem tudom. Mazda? Hát... talán még ők próbálkoznak a legszerencsésebben.
Nem értem a japánokat, hol veszett el a lendület. Ok, hogy most talpra kell állni a katasztrófáikból, de talán pont nem jófele tapogatóznak.

Trainer2000 2012.02.22. 10:21:32

@monyon le:
Pontosan így van barátom. A Mazdánál jól rácsesztek az eggyüttmüködésre a Forddal.Lényegében a CX5 az elsö Mazda ahol nem találsz FoMoCo alkatrészt.És ez az elsö Mazda ahol hosszu idö után megjelennek a tényleg modern cuccok.Sávelhagyásra figyelmeztetö rendszer,automata fényszórók Hi/Lo,balesetmegelözö intelligens fékrendszer (scbs)stb. Meg persze a SKY eröátvitel..És Japan made.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.02.22. 10:24:31

@Tomchy: szerintem a Mazda se kivétel

az egykori 929 Coupe-hoz meg az akkori 626-oshoz képest a fasorba sincsenek a jelenlegi autóik

nem tudom megállni, hogy a 929-ről betegyem a linket, ez egy ÁLOMAUTÓ volt akkoriban, még nekem is, akinek a német autó tényleg eléggé be van csípődve

special.blog.hu/2011/08/14/mazda_929_coupe

ráadásul akkoriban ilyen volt a Kálvin téri hotel mellett a lemezboltos csávónak és mivel ott laktam, naponta csorgattam a nyálam a kocsijára (meg a krómdioxidos és metálos SONY kazettákra a boltjában hehehe)

Trainer2000 2012.02.22. 10:26:40

A sávelhagyásra figyelmeztetö rendszer alatt nem az RVM (rear vehicle monitoring) gondoltam ,hanem az LDW re(lane departure warning).

nda 2012.02.22. 10:28:03

Napok óta csak nézem, nézem minden reggel mikor jelenik már meg a TC-n az új Civic teszt...mert máshol már "rég" lehozták.

Roreno 2012.02.22. 10:31:43

Nekem meg pont az előző Civic tűnik markánsabbnak/karakteresebbnek... Jó-jó, hogy a cél a minél jobb légellenállási együttható elérése, de azért nem lehetett volna a hátsó részt kevésbé ocsmányul tálalni?!

Hó apó 2012.02.22. 10:40:52

Ti vátytok min rászisták, nem akartok
elismerni türk autóipar remek termékei!

Tomchy 2012.02.22. 10:49:58

@GYUSZI BACSl: A Mazdát én kicsit kivételnek tartom, nekik egész elfogadható a palettájuk. 2es, 3as, 5ös, 6os, MX5, Suv kicsi motorral - erős motorral választható, ők próbálkoznak jelenleg a legéletképesebben. Vállalták a tömeggyártmány keresztjét, és jól csinálják - szerintem. Bár kicsit elfogult vagyok, van a tágabb családban egy 2010-es 3as, az egész jó.

A Mazda sokkal határozottabban tudja a többi gyárral szemben, hogy most mit is akar csinálni.

29 Palms 2012.02.22. 10:56:46

A Mazda-Ford vonalhoz annyit hozzátennék, hogy az együttműködésük 1979 óta tart, a Mazda akkoriban épp készült csődbe menni. Tulajdonképpen a Fordnak nem kevés szerepe volt abban, hogy a Mazdának volt pénze mindenféle vadhajtással és evolúciós zsákutcával kísérletezni, pl. MX-5, RX-7, RX-8, Xedos9 Miller Cycle.

A Honda meg épp most próbál túlélni. A sportos vonal érdekes volt, persze hogy hiányzik sokaknak, de abból nem tudnak megélni. Ezért most vért izzadnak hogy átformálják az arculat. És nem biztos hogy rosszul csinálják, a 2011-es JD Power eredmények alapján a vevőknek bejönnek az új Hondák. Valahogy hajlamosak vagyunk elfeledkezni arról, hogy az autósok igen jelentős többségének nem 180 felett és 6000-es fordulatszámtól kezdődik az élet.

Hó apó 2012.02.22. 11:05:01

"180 felett és 6000-es fordulatszámtól kezdődik az élet."

Kivéve a dieseleseket..... ők jól érzik magukat
már 3000 ford.számnál is....

dzolee 2012.02.22. 11:07:11

@Ádi F.: Igazad van tényleg szebb és letisztultabb a golf ezekhez képest is!Kár,hogy kiveszett a régi civic-es érzés ezekből az autókból!

Házas motoros 2012.02.22. 11:08:55

Honda ugyanazt teszi az autóival, mint a motorjaival, próbál a kereslethez leg költséghatékonyabban igazodni. Mondjuk a motoroknál legalább az árat sikerült jól belőni (NC700X). Minek sok lóerős sok ccm3-es, versenyfutóműves gép, ha úgysem használja ki senki. Csak sajnos ennél az emberek sokkal emocionálisabbak. És ugye hiába egy jó termék, ha nem kelt vágyat a megszerzésére. Ezek pedig nem a kenyérpirító kategóriában vannak, ahol pont mindegy, hogy hogy néz ki, csak gyorsan pirítson. Bár már talán azok is rámentek a dizájnra.

kisqtya 2012.02.22. 11:10:27

Nekem is bejön a 4 ajtós. A régi is bejött, de a műszerfala emészthetetlen volt számomra. Az újé egy fokkal jobb, bár a széptől messze van így is. Viszont aHondát nem értem. Szerintem a sportos vonalat nyugodtan lehetne tovább vinni, lásd BMW. A BMW sem rétegmodelleket gyárt hülyegyerekeknkek, mégis nyomul. MErt minden modellje sportos karakterű, lényegében az egész márka erről szól. A Honda simán felvehetné velük a versenyt, ha dízelben nem is, de benzinesfronton. Dinamikus, sportos formák, és nagyobb motor-felszereltségválaszték, ez kellene. A többi japán márkát sem értem, miért építik le magukat. pl a Nissan. Mitsunál is hol a galant? Tényleg én is azt gondolom, aki eddig japán párti volt, annak át kell nyergelni koreaira :) Hyundai-Kia.

edcsajka 2012.02.22. 11:20:05

Nem vagyok fiatal, soha nem volt Hondám, de már az előző szériában ülőket is irigyeltem.
Szerintem igenis egyedi és nem a középszerbe simuló az irányzat. Nekem tetszik!
Csikós Zsolt a saját véleményét és szubjektív benyomását írja le a tesztelt modellről,de ettől még nem kell mindenkinek felbátorodni és habzószájjal gyalázni a Hondát.

..ja és jelenleg egy 1.4 turbós benzinest vezetek immár két éve. Egyenlőre nem vagyok meggyőződve sem a fogyasztását illetően, sem a hosszútávú megbízhatóságában sem.

eko 2012.02.22. 11:24:23

"Ki gyárt itt családi kompaktot? Tudják, a polgároknak..."

Ööö..
Pl. a Volkswagen?
Tudod: A Golf kategória!

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2012.02.22. 11:30:20

Én is csak ugyanazt tudom mantrázni: igen is kell minden utcasarokra S 2000, de attól éhen halnak a Hondás nagykutyák. Amúgy ha valaki dolgozott autós marketingben, akkor tudja, hogy milyen marha nehéz kitalálni az emberek ízlését előre pár évre. Bocs, de a Honda is véletlenül jött ki az S 2000-sel, a gyár 50. szülinapjára, és az egyik legnagyobb sikere lett belőle, komolyan elgondolkozva, hogy hogyan is bővítsék a gépsort, mert nem ilyen példányszámra tervezték. Meg azért hagyták abba, mert annyira veszteséget termelt a pénzügyileg a gyárnak. Meg aztán ott van a Jazz. Azt is valami belsőpiacosra kalibrálták Fit néven, aztán a mai napig mekkora siker, sebtiben átkeresztelték gyorsan, mert ugye a Jazz név már jó régen fut a palettán, aztán hadd szóljon.
Az, hogy ronda a mostani Civic, hát az tényleg ízlés dolga. Láttam már olyan nagy autógyáraktól szuper rémisztő autókat, amiktől mindenki el volt ájulva, hogy milyen szép, az én szemem előtt meg csak silány bodé sziluettje remegett. Tudom, majd megszokja a szemem, meg hasonló, de nekem az elmúlt öt évben az új autók közül max az Aston Martin jött be teljesen. Lehet, hogy öregszem, aláírom, de szerintem egyszerűen az autógyárak olyan iramot diktálnak egymásnak, hogy a vevők nem tudják követni, vagy talán nem akarják.

PepeXVI 2012.02.22. 11:37:43

Én fiatal vagyok, és eddig főleg Hondáim voltak, vagy legalábbis Hondákat használhattam.

Én nagyon el vagyok keseredve azon az irányon, amit most a Honda jár. De elismerem hogy én vagyok fordítva bekötve, mert egyszerűen nem engedhetjük meg magunknak az olyan fokú környezetszennyezést, amit a l'art pour l'art benzinpazarlás (vagyis az élményautózás) jelent.

Én jelen helyzetben azt várom a Hondától, hogy továbbra is legyen innovatív, legyen egyéni, és még ha picit is, de ne teljesen ugyanazt az utat járja, mint a többi gyártó. Legyen világelső, mint ahogy az FCX Clarity-vel vagy a CR-Z-vel az is lett. Az egyetlen vigaszom, hogy többnyire sikerül azért valami egyéniséget vinni az autóikba.

Trainer2000 2012.02.22. 11:50:44

@29 Palms: Egy francot készült csödbe menni.Arrol volt szó,hogy ha amerikában szerettél volna kocsikat árulni,illett társulni egy helyi gyártóval...ök a Forddal.Opel-GM,Saab-GM,Volvo-Ford...Ha csak maradtak volna pénzbeli eggyütmüködésben gond egy szál se.Csakhogy a kilencvenes években megjelentek a Ford úgyn.újításai a Mazdákban.626GF..több olajat fogyasztott mint benzint..Raktál bele 626 GE MAZDA motort és elment 500 000 km t gond nélkül.121 avagy Fiesta? Felemeltük a 0 km es vacakot és csak lestünk az emelö alatt,hogyan folyik az olaj a váltóból...E2200-hol van?Nem hozta az emisszio szintet-mondta a Ford.Van helyette Ford transit..

Trainer2000 2012.02.22. 12:05:27

Még egy érdekesség .BT50 versus Ford Ranger.Ugyanaz akocsi,csak a jel a hütömaszkon más.2009 ben a Ford mazda testvériség közepén az uj Ford 4000 euroval olcsóbb volt mint az uj Mazda BT50..itt szlovákiában.Ugyanaz a felszereltség,Thaiföldröl mindkettö. Kértünk árajánlatot és rákérdeztünk hogy,hogy is van ez? Válasz: a Ford határozza meg a Mazda árait..na ezt kellett végre megszüntetni..

Csé 2012.02.22. 12:10:08

Frissített 8dik generációs civic-el járok, tetettem rá type-r maszkot, hogy szép legyen. Szeretem, büszke vagyok rá, a nyári 17 colos felnikkel észveszejtően jól néz ki és jól kanyarodik a kocsi, a motorja szépen üvölt 5000 fölött.
Ez az új generáció szerintem egy kihányt valami. A segge rondább, mint az insight, az orra félig arra, félig istentudja mire hasonlít (ocsmány). Belül ez a félig csőműszer felül gagyibb digitális... Nemtom hova mennek, és letojom, hogy halkabb, hogy puhább azu ülése, hogy közelebb van a váltó, az egész kocsi a nyárspolgár puhapöcsöknek készül, szomorú vagyok, és tuti, hogy a következő autóm már nem Civic lesz, vagy ha mégis, a 9dik generációt messzire kerülöm :(

Lucky Larry Silverstein 2012.02.22. 12:14:15

A szerzőnek:

A régi 1.8as is szinte zajtalan, nem a 2.2D-t kéne összevetni az új benzinessel....
Másrészt az igaz hogy nem Type-R, de az 1.8 így is jobban gyorsul a magyar közúti forgalom jó 95%-nál. Beleértve az összes céges 2 literes dízelt(9 másodperc már álmatagnak számít?....:DD).

sutpet 2012.02.22. 12:18:35

Hát a Ford azért most megrázta magát, mert az autóik elég jók és sportosabbak a Hondánál.
A Volvo meg kisszériás rétegautó és mindig pénzügyi gondjai voltak.

Ja és indul japán autó (gyári) a versenyeken?

Csé 2012.02.22. 12:21:00

sutpet: A brit túraautó bajnokságban a leköszönő Civic generáció (type-r) elég jól szerepelt az elmúlt 2-3 évben. Szóval igen, eddig voltak.

will 2012.02.22. 12:22:46

Néha a reklámokban használnak deform autókat, hogy ne lehessen ráismerni egyik márkára sem. Például az OMV töltőállomások sárga autói is ilyen kamukocsik, embléma nélkül.
Na, a Hondának most sikerült egy pontosan ennyire jellegtelen, elbaszott, harmónia nélküli kretén formát kialakítania. Hogy néz már ki az a böszme bajuszpofa ott elől? És a hátsó sárvédőív? És a műszerfal tetejére rákent külön konzol? Szégyen bazmeg.
A józanság és a hétköznapi kellem megfelelő elegye ma már tényleg inkább megvan egy Kiában, vagy egy Citroenben, semmint a Honda és a Toyota modelljeiben.

tsc666 2012.02.22. 12:22:52

Majd a piac eldönti, hogy jó lett -e vagy sem, ízlésekről vitatkozni meg teljesen fölösleges, bármennyire is kikívánkozik mindenkiből a véleménye. :) A Honda javára legyen írva, hogy legalább néha próbálkoznak valami egyedit alkotni, az ilyesmi óhatatlanul mellényúlásokkal illetve erős véleménymegosztással jár. De akinek nem tetszik, az ne ide jöjjön fikázni, hanem inkább szaladjon 1.2-es TSI Golfot, vagy valami koreait venni, ha már úgyis Korea az új Japán.
Az árával kapcsolatban még annyit, hogy nem kevés, de cserébe alapból sok extrát ad és (1.8-al) egészen jó motort is. Hasonló lóerővel és extrákkal felvértezve a kategóriatársak közül is kevesen lennének olcsóbbak, lehet utánaszámolni.

Trainer2000 2012.02.22. 12:26:56

@sutpet: Igen ez igaz.Vannak remek gépeik a Fordnak is,el kell ismerni.Focus ST,anyám.Versenyek? Szerintem most a japánoknak egyszerüen nincs rá keret versenyeket finanszírozni.A versenyekröl az jut eszembe ,hogy mit müvel az F1 ben a Renault és mennyire nincsenek sehol a németek..Az utcai kocsiknál meg fordítva.BMW maga a tökély (három turbó) a Franciák meg...

CoIie 2012.02.22. 12:27:12

Kortalan vagyok, voltak/vannak/és lesznek Hondáim. ;) Ne vagyok elkeseredve, nagyon jó 'Hondás' a beltér, és a kültér is - úgy általában és úhy mint mindig. Egyébként is minden 2. modell visszalépés bizonyos értelemben, hogy újra lehessen valamit javítani (a fejlődés amúgy is iszonyú visszafogott, már 100 éve).
Ha ez a mostani - közelről szemlélve majd - nem jön majd be, akkor kihagyom ezt a generációt és veszek másik japán-t, az éppen 'nem visszalépő', azaz a "jó és szép" évjáratból! ;)

Tizenkettő 2012.02.22. 12:27:38

@Csabby: Ezt én is megfigyeltem. Valahogy elveszik a formatervből az összhang, és átveszi a hangsúlyt az éppen divatosnak tartott csicsa.

Tizenkettő 2012.02.22. 12:36:33

@Trainer2000: Azért annyira már nem szarok az utcaiak sem. Ott van pl a laguna coupe 4 kerék kormányzással. Vagy a clio/megane/twingo RS. Azért azokra elég nehéz azt mondani, hogy szarok.

kultúrpesszimista 2012.02.22. 12:48:45

"A hagyományosan a konzervatív igényeket szem előtt tartó Opel mostanában olyan formatervű és vezethetőségű Astrát készít, ami lepipálja az Alfa Romeót, viszont nem lehet benne elférni."

Kedves Zsolt, mi nem ismerjük egymást és elnézést a tegeződésért is, de leszel szíves ilyen hatásvadász, és főleg hamis újságírói fordulatoktól eltekinteni a jövőben. Köszönet.

A Honda meg halott kb. 10-15 éve számomra.

Trainer2000 2012.02.22. 12:52:23

@Tizenkettő: Nem azt montam hogy vacakok.R5 Alpine egy brutálisan jó autó. De nem mindíg szerepelnek jol a hosszutávú elégedettségi teszteken..Na és itt jönnek a képbe a török,pakisztáni,marokkói összeszerelögyárak.A kilencvenes évek elején voltam pár képzésen a Renaultnál-le a kalappal elöttük.Akármit kérdeztünk,próbáltak korrektül válaszolni.Elismerték ha valamivel hiba volt.Ezzel szemben a VW iskolázása egy monológ volt ahol ha kérdeztél csak annyit mondott a csávó-ez nem romolhat el.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.22. 12:53:22

A magyar felnőtt lakosság 3%-a sportol legalább heti 3 órát v. többet(beleértve a nagykorú diákokat is). Kb. a lakosság 9%-a képes legalább 1000, azaz egyezer métert kocogni.

Ezek után a viccek vicce, hogy attól akar dinamikus lenni hogy vásárol dájnamik lájnt(ot). OMG.

Tizenkettő 2012.02.22. 12:54:42

@Trainer2000: Pedig 5 éve elég komolyat fejlődtek érdemes megnézni a statisztikákat és elfelejteni a sztereotípiákat. Hirtelen előre ugrottak majdnem minden kategóriában. Persze most is vannak még rosszabbul teljesítő modellek, de szerintem máshol is akadnak.

Tizenkettő 2012.02.22. 12:56:32

@Tizenkettő: És úgy látszik ez a hondára is igaz lesz sportosság tekintetében.

Tizenkettő 2012.02.22. 13:00:49

@Tizenkettő: Egyedül talán a Laguna teljesít rosszul, de még így is pl a Mondeo előtt van. (adac 2010)

Ádi F. 2012.02.22. 13:01:22

@dzolee: Az érzés nem vész el, csak átalakul. :D

Tomy445445 2012.02.22. 13:09:43

ocsmány kínyai... főleg hátulról... 140lógyengés motorral:DD

Tomy445445 2012.02.22. 13:21:09

jah, mielőtt még vki azt mondja, elfogult vagyok... az előző civic tetszett, főleg feketében...

kitiltott, de seráfütty 2012.02.22. 13:24:35

A szedán változat műszerfala egy teherautóéra emlékeztet, talán a nagy, szögletes dudor miatt a középkonzol tetején. Egyébként tök autószerű, csak ezt a lámpabonyolítási kényszert nem értem (mondjuk nem csak ennél a gyártónál), ami hátul érhető tetten. Mert kell az a kinövés a csomagtérfedélre, olyan befejezetlen formában.

Az ötajtós gusztustalan majd' minden nézetből, viszont a színe remek. Nem gondoltam volna, hogy azt mondom valaha is, hogy az űrhajó Civic tetszik, de ehhez az újhoz képest nézve bizony, kicsúszott a számon.

Hova vittétek ki vezetni a kocsikat, hogy ilyen hosszú egyenesről van szó? Visegrád felé elindulva, Basaharc után a révhez? Az volt az összes illegális gyorsulási verseny helyszíne régebben. Jobbra fordulva az út végén meg a vadkemping volt a menő hosszú éveken át, a "Maróti-öbölben", jókat lehetett pecázni.

Trainer2000 2012.02.22. 13:26:02

Ami nem Kínai az már csak utánzat..Valahol hallottam.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.22. 13:26:45

@Ádi F.: Ja, tényleg, azt én is kérdezni akartam, csinos darab, ízléses felnivel és színben, emberi léptékkel ültetve. Kéne, így kombiban nem sok van.

kultúrpesszimista 2012.02.22. 13:33:04

@Uaz469: igazad van, maradj a suzukinál. csak a suzuki, az kell neki.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.22. 13:38:22

@leganza: Én csak azt nem értem, hogy pl. mi szól a Honda mellett, amikor jóval kevesebb kavicsért egy jól megpakolt és szép (mert az) Megane kombit vágnak utánad. Vagy a Fluence ugye. Mert nem hiszem, hogy rondábbank gondolja valaki, mint ezt a Honda szedánt... Az, hogy például nekem tetszik a Duster, nem jelenti azt, hogy másnak is, de egy 5.2 milliós árcimke megtekintése után racionálisabban tud gondolkozni bárki. Főleg, ha a különbség 1-2 millió is lehet, lazán.

Na, meg hát VW Jettát és Golfot is lehet újonnan kigördíteni ennyiért a szalonból és azok az alku nélküli árak, ráadásul nem a legfapadosabb modellek! A Skodáról nem beszélve. egy Octavia kombi azért jóval autószerűbb és nagyobb. És egy talicska pénzzel kevesebbet is kérnek érte.

Még szerintem kb. 15 példát tudnék felhozni, miért ne ezt a Hondát vegye a nép, ellenben mellette egyet sem. Hmmmm, elgondolkodtató...

kultúrpesszimista 2012.02.22. 13:48:51

Aki ma még szép, AUTÓSZERŰ autót akar venni, és számít neki az is, hogy ne elfuserált kretén pojáca legyen egy elfuserált, gnóm közlekedési eszköz volánja mögött, az manapság Alfát, Volvot, Saabot vesz (hagyjuk a kategóriákat, most magáról a márkaarculatról beszélek, ami az autóikban testet ölt). A BMW-t, Audit, Mercedest most hagyjuk, ezek evidens márkák, még nem mentek el teljesen gnóm irányba.

Ennyi.

teletxt 2012.02.22. 13:51:49

@kitiltott, de seráfütty:

Én nem tudom mikor konfiguráltál autót utoljára,
de azért szálljunk vissza a földre. Mire egy golfot vagy jettát felkonfigurálsz hasonló teljesítményű motorokkal ugyanilyen felszereltségűre ott már bőven 6 millió felett leszel árban.. Octavia is 6M forint hasonlóan felkonfigurálva.
Szóval nem értem miről beszélsz.
A Fluence olcsóbb uygan, de minőségben is alatta marad a civicnek.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.22. 13:52:50

@kultúrpesszimista: Én még ide sorolnám a VW-t, a Skodát, meg néhány más gyártót/modellt is azért. Egy Golf Kombi azért elég autószerűnek tűnik és olcsóbban is lehet venni, mint egy ilyen Civicet. Akár DSG-vel is.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.22. 14:02:14

@teletxt: Éppen most tettem meg. Megnéztem a kedvezményeket és a limitált szériás modelleket is. Hopsz.

kultúrpesszimista 2012.02.22. 14:03:30

@kitiltott, de seráfütty: Skodát elvből nem vennék soha, illetve semmit, amin Skoda embléma van. A gondolkodni képtelen kispolgár autója számomra. Más VW terméket sem vennék. Nemcsak mert tényleg nem tetszenek, de nálam az is elvi kérdés, hogy ne üljek Népautóba. Na jó, egy Sciroccot elviselnék, akár a régit, akár az újat. És egy Corrado-t pláne. De mást nem. Egy Golf kombi árából olyan használt Volvo V70R-es kombit vennék, hogy ha beleülnél, ki se szállnál többé!

teletxt 2012.02.22. 14:04:31

@kitiltott, de seráfütty:

Érdekes, mert én is. De az akciós modelleket meg a raktárkészleten ragadtakat ne nézd már, mivel egy új modellt hasonlítasz egy 2 éveshez..

kitiltott, de seráfütty 2012.02.22. 14:10:08

@kultúrpesszimista: Újonnan? Mert most új autókról beszélünk, mint alternatívák a Civicre. Ami szintén új.

Használt autóból csak az igényeid szabnak annak gátat, mit akarsz 5.2 millióért venni. De akkor megint almát hasonlítunk a körtéhez ;-)

kultúrpesszimista 2012.02.22. 14:15:10

@kitiltott, de seráfütty: igazad van, az alap premisszát nem mondtam el: új autót, semmiből, soha. Esetleg 20-30m felett egy Astont, Maseratit. Új kommersz vagy prémium autót egyáltalán nem.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.02.22. 14:17:37

nekem Nsx kéne dízel hibrid változatban:-):-)

kitiltott, de seráfütty 2012.02.22. 14:32:32

@teletxt: Miért ne nézzek akciós, vagy limitált modelleket? Azok is a kínálat részét képezik.

Lehet konfigurálni hasonlóakat, bár nem fedik pontosan egymást az extrák, épp egyformára nem egyszerű, mert a VW-nek vannak kurva jó csomagajánlatai, amit nem hagynék ott. Pl. a sport csomag (magasságállítós gerinctámaszos sportülésekkel és a bőrbevonatú kormány/váltógomb/kézifékkar) és a multi csomag (gyári CD-s rádió mp3-mal, hatos CD tárral és 8 hangszóróval, klíma két oldali hőfokszabályzással, tempomat és multikijelző). Mindkettő 80 ezerért.

Uaz469 2012.02.22. 14:35:16

@kultúrpesszimista: Jogos, elég ciki, hogy már az is veri. Pedig régen tudtak szép kocsikat csinálni.

kewcheg 2012.02.22. 14:40:14

Autóformájú autót akarsz. szerezz be egy 128-as FIAT-ot. (vagy egy 131 Mirafiorit)...:)

S8 Phantom 2012.02.22. 14:40:28

Örülök neki, hogy születnek ilyen és ehez hasonló autók, mert az enyém még egyre idősödve is többet ér így a járműpalettán.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.22. 14:45:44

@S8 Phantom: Hehehe. Ha nem neked kell majd fizetned az elszállítást.

badfaced 2012.02.22. 15:00:01

Ja, szerintem a Ciivic már 2 gen óta nem szép és nem sportos, ha hozzáveszem ezt is akkor 3. De legalább örüljünk a szedeán független kerékfelfüggesztésének! Ilyen sem volt az óta.
Ja, valaki várt egy Civicet 5 mila alá... csak ábrándozzon tovább.
Nekem azért jobban tetszik az előzőnél, bár már öregszem. Azért a Type-r-t kár...

blaiser 2012.02.22. 15:01:35

Csaladi auto azzal a resnyi kis ureggel a csomagtarto helyen? Jo vicc.

Csé 2012.02.22. 15:16:23

@kitiltott, de seráfütty:
Igazad van, vannak jobb ajánlatok a Civicnél, igaz itt van össz 3 csomag (eddig annyi volt) és azokban minden benne van. Extra kiegészítők csak olyanok vannak amik lényegében csak stílust változtatnak, értékük nincs. És hopp a kocsi így 4.700000 körül megáll. Az sehol se hat.
Nem kardoskok az új civic mellet, bűnronda, de azt állítani, hogy egy vw jobb vétel. A golf kombi pl. van olyan ronda, mint ez a szerencsétlen autó.
Ha most kategóriájában ilyen autót kéne vennem, az Focus lenne így rögtön.

kultúrpesszimista 2012.02.22. 15:49:37

@29 Palms: Gondold már át, miket beszélsz.. Pl. az MX5, ami a mai napig a Mazda egyik méltán sikeres (és már kultikus) modellje, mióta számít vadhajtásnak?! Csak annyira, amennyire egy MG roadster mondjuk...

Egyedi Nikk 2012.02.22. 16:18:07

Nekem egy 6.generációs VTI-m van. Ezúton szeretné közölni, hogy élesen elhatárolódik ezektől a Hondaszerű izéktől :-)

Főtruista 2012.02.22. 16:19:07

@Nick Leeson: Amikorra általánossá válik a felismerés, hogy a luxust nem lehet demokratizálni. (Az erőforrás-alapú társadalmak kényszerű elterjedésével erre már nem is kell olyan sokat várni. ;))

@29 Palms: Az MX-5, mint evolúciós zsákutca?
He. Hehe. Heh.

@littlerock: azért ezzel az elhúzással jóval óvatosabban fogalmaznék.
A japán néplélek az olyan, hogy inkább semmit nem csinál, mint szart.
Értsd: náluk szempont pl. az, hogy ahol sok az autó, ott az ember még több, és nehezen viselnék, ha ezek az emberek éveket vesztenének az életükből - és ezt komolyan is gondolják. Ha nem kell a világnak, amit tudnak, akkor megtartják maguknak, és inkább belsőleg alkalmazkodnak ahhoz, ami ezzel jár.
Mifelénk meg csak pofázás van, bagatellizálás, meg életszerűtlenség.

S8 Phantom 2012.02.22. 16:27:32

@Silverstein: Minek az elszállítását és miért is?

szemeteske 2012.02.22. 16:33:21

Ennyi volt.

- A Nissan elkurvult a Renault mellett.
- A Toyota belefulladt a darabszámok bűvöletébe.
- A Mitsubishi marginalizálódott.
- A Subaru sem tudja eldönteni, hogy réteggyártó legyen vagy tömeggyártó.
- A Honda meg mindent elmond magáról ezzel a Civiccel.

Közhely, de igaz: Korea az új Japán.

Liverpool87 2012.02.22. 16:58:38

HÚ de undoritó ez az eggyes sebességmérő pfújj!Egyébként nem sok külömbség van a kettő között!

w a s d 2012.02.22. 17:02:31

@Tomchy:
"A Mazda sokkal határozottabban tudja a többi gyárral szemben, hogy most mit is akar csinálni."

totalcar.hu/magazin/hirek/2012/02/15/a_mazda_eladna_a_lelket_is/

Nem teljesen tönkremenni, sajnos azt kell épp akarniuk.

w a s d 2012.02.22. 17:05:19

Ezeknek a Civiceknek a kinézetével meg semmi bajom, de ha telne rá, akkor is valószínűleg máshol kötnék ki a nem túl szimpatikus árpolitika miatt.

29 Palms 2012.02.22. 17:13:20

@Trainer2000: OK, de a helyzet az hogy a Ford nélkül nem nagyon valószínű hogy ma még lenne Mazda. Persze lehet hogy igen, ezt már sosem tudjuk meg. Azt viszont a Mazdánál sem tagadják hogy a segítség igen jól jött, amíg jött.

@kultúrpesszimista: az MX-5 annak idején egy gyakorlatilag döglött szegmensbe született, kevés épeszű ember gondolta akkoriban, hogy tömegével fognak tudni roadstert eladni. Ráadásul pont a Mazda. Abban a környezetben egy kissé kockázatos kísérlet volt, és bejött. Hála a jó égnek, mert a világ szegényebb lenne MX-5 nélkül.

Csé 2012.02.22. 17:14:37

@w a s d: Kb. hasonló árban van az új Focus is, csak a Civic-hez szinte kötött csomagok vannak, az extrázás drága és körülményesebb, a Focusnál meg egyszerűbb extrázni, de mindenér fizetni kell, a csomagok meg átfedésesek. Szerintem nincs ezzel semmi baj. Az 1.4-es alapverzió is 4,6 és már abban is vannak jó dolgok...

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2012.02.22. 17:21:04

Különben, aki most fikázza és alázza a Hondát, csak úgy a kíváncsiságból megsúgná nekem, hogy melyik márka most a trendi?

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.22. 17:29:34

@szemeteske: Ez egy velos osszegzes volt es megerdemelne az aranyba foglalast. Ennel summasabban es lenyegretorobben nehez lett volna osszegezni a kozelmult japan autogyartas iranyvonalat.

w a s d 2012.02.22. 17:34:10

@Csé: Csak amíg sok gyártó össze tud rakni 3,5- 4 millióért már elfogadható, alap dolgokat tartalmazó (pl. sok légzsák, klíma, központi zár, elektromos ablak elöl, biztonsági izék) változatot, addig ez a Hondának- ahogy a többi japán gyártónak (Mazda, Mitsubishi, Toyota) a kis- és alsóközepes kocsiknál- nem megy. És azért bánt, hogy esetleg ha annál fél- egymillióval kevesebbet szánhat valaki autóra, azokra az emberekre mintha nem gondolnának.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.22. 17:36:44

@littlerock: Tegyuk hozza hogy ez igy igaz - europaban. A vilag legerosebb piacan viszont nem leteznek olyan gyartok mint a peugeot/citroen, renault, proli olasz gyartok es a vw is az utobbi par evben huzott bele. Itt nem jatszik a diesel es a kis turbos, mint ahogy del amerikaban es azsiaban sem. 550millios eu piacra szentigaz amit irtal de ( most idezni fogok:) " van elet az EU-n kivul is"

A honda ( es a japanok altalaban ) usaban eros es itt eleg egy 2.2 es szivo benzinmotor a kis kategoriaban, es californian kivul tenyleg nem erdekes nagyon az emisszio.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.22. 17:38:39

@Csibefogó: Melyik a trendi? Amelyik zero down plus instant cash back et ad alairaskor credit check nelkul! :DDD

w a s d 2012.02.22. 17:39:29

@w a s d: Értem ezt a "sima", vagyis nem prémium tömeggyártókra.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2012.02.22. 17:41:23

@visszakettopadlogaz: Azt nem tudtam, hogy ezek szerint a Tata a szíved csücske.

redriot77 2012.02.22. 18:16:59

Szedán műszerfala: Ha egyküllős kormánya lenne simán elhinném hogy ez vmi '80-as évek végi Citroen vagy Peugeot tanulmányautó műszerfala. :)
Gáz nagyon.

papa33 2012.02.22. 18:54:26

Múltkor 2 éve kb majdnem vettem ókciós Golfot 4,x milláért fapad.

Nos amúgy sosem kéne, de ha el kell adni... ezt meg csak bagóért.

Amúgy japcsi párti vagyok.

sutpet 2012.02.22. 20:28:36

@Trainer2000:
WTCC túraautó: BMW Chevi cruze, Seat,
Dakar: BMW (Mini), Toyota házi csapat sikerrel.
Subarunak is jót tett a rally, meg régen a Toyotának is F1 előtt.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2012.02.22. 20:38:46

@redriot77: Ez a digitális műszerfal mindig is gáz kategória általában, de szerintem csak szokni kell. Most egy Citroen Picassot hajtok, de egy nap alatt elmúlt a furcsaság érzése. Mondjuk a régebbi típusokban, értsd ez alatt a Fiat Puntot, Citroen BX-et tényleg nagyon gagyi hatású, de a mostaniak elég jók. Bocs, de ha szétnézel, akkor a Chevrolet Camarokban is ilyen műszeregység van, sőt kedvenc Hondám, az S 2000-es is ilyennel van szerelve, igaz német, angol autókban nem nagyon dívik az ilyen.
Én nem törnék pálcát felettük, szerintem ez is ízlés dolga.

kultúrpesszimista 2012.02.22. 20:56:40

@Csibefogó: szerintem a '80-as évek ezügyben is sokkal szerethetőbb volt. A részben vagy teljesen digitális műszerfalak (Subaru XT Coupe, Mazda 929, Volvo 480, Isuzu Piazza stb-stb) régen futurisztikusnak hatottak. Izgalmasak voltak, innovatívak, tele egyedi ötlettel. Egyszerre voltak öncélúak és hasznosak (informatívak). Ez talán a Fiat Tipo-ig tartott. Aztán jött a Twingo a középre tett digitális km-órával, majd ugyanez a Citroenben, aztán az újabbnál újabb, erőltetett, zavaró dolgok. Egészen addig a förtelmes, kaotikus bénaságig, ami az űrkomp Civicben is megjelent. Én hányok ettől és bár tényleg ízlés dolga, de csak az tud lelkesedni egy ilyenért, aki egy műarany nyakláncért is az Ecserin. Szörnyen ízléstelen, bazári giccs az egész...

Ahogy mondod: egy német, angol, vagy egy olasz, svéd autóban ez szinte szentségtörés lenne.

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2012.02.22. 21:08:15

@kultúrpesszimista: Utolsó mondatodban ellentmondás van, a Fiat Punto olasz, a Volvo 480-as pedig svéd, a korábbi soraidban mást írsz, de ne lovagoljunk ezen.
Nézd, lehet jól is csinálni ezt, de nagyon rosszul, sőt ezek mixe a legjobb. Itt van mondjuk a Mercedes Vito, amiben analóg ugyan a sebességmérő, de digitális a kilométer-számláló. Ez jó vagy rossz? Ha például egy régi Golfban menet közben nulláztad a napi kilométer számlálót, akkor nagy eséllyel tönkre vágtad a fogaskerekeket, és annyi az egész mechanikának. Ilyen a digitálisban nincs.
Nem ragozom tovább, találja meg mindenki a magának a legjobbat.

kultúrpesszimista 2012.02.22. 21:16:00

@Csibefogó: 1. Fiat Tipot írtam és az a korai '90-es évek, ami még a '80-as évekből táplálkozott szerintem és ami valahol határválasztó is. 2. Nincs ellentmondás, mert olyan ízléstelen káoszt, amit ma lehet tapasztalni, csak francia autóba és - sajnos az utóbbi évek tapasztalata alapján - japán autókban lehet elképzelni. Egy mai, modern olasz autóban szerintem ez kizárható (beleértve még a Fiatot is), de lehet, hogy ezügyben tévedek.

Én csak azt mondom, lehet a digitális műszerfalat is ízléssel, stílusosan és a vezető számára hasznosan csinálni, erre volt példa a '80-as évek számos típusa, legyen szó japán, európai vagy épp amerikai kocsiról (GMC DeLorean rulz :)). De ami a Hondákban feltűnt az utóbbi években, az egy köpedelem.

sunblind 2012.02.22. 22:22:29

6 évet töltöttem vti-ben.
brutál fasság volt eladni.
ettől az új szartól meg a sírás fojtogat. .. monnyuk az előző generációtól is fojtogatott.

okleveles naiv 2012.02.22. 23:38:17

Az komoly, h a sedan lábtere 25 cm-rel nagyobb, v csak elírás? Mert ha tényleg így van, elképesztősen sok hely lehet az utastérben.
Ilyenkor a 25cm hogy értendő? Egyenlő arányban több a hely elöl is, hátul is, v másként?

Lucky Larry Silverstein 2012.02.23. 00:05:20

Akárhogy erőlködik Csikós kolléga, egymás mellett a két generációból biza a nyolcas kéne. Elölről hátulról oldalról is szebb, de idő kellett hozzá hogy ezt gondoljam mert újkorában nem jött be.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.23. 01:39:41

@Csibefogó: Usa piacon is Fit a mai napig, mivel kisaito azt szokta ra mondani MR Atlagamerikai hogy does not Fit for me :)

Spiritmonger 2012.02.23. 02:46:37

azt nem értem, hogy ki az az elvetemült, aki a 4 ajtós helyett 5 ajtósat, vagy neadjisten 3 ajtósat vesz, nem csak ebből, hanem bármi másból is.

Mennyire kell ahhoz a józan észtől elrugaszkodni, hogy bedóljön az ember az autós újságírók meg a marketingesek kamu dumájának, hogy a ferdehátú kompaktok praktikusabbak a szedánoknál?

Miért is? a cikkben tárgyalt módon, a szedán alatt lehet futóművet építeni, lesz rá hely. a szedánoknak nagyobb a csomagtartója, a forma miatt pedig a fejtér és a lábtér is tágasabb, mint a csapott hátú verziókban.

a csomagtartó esetében vajon hány ember van a vásárlók közül, aki napi szinten, főállásban fuvarozik az ikeának bútort egy alsóközép kompakttal? mert kb ez az egyetlen eset, amikor kell az összenyitható utas- és csomagtér, évente max 2-3 alkalommal meg lehet fizetni egy tehertaxit is, vagy elkérni kölcsönbe egy kisbuszt, ellenben, amikor súlyos 100-150-200 liter hiányzik a csomagtérből a "praktikusság" miatt, az több, mint zavaró.

Saját példa, 4 ajtós almerával megjártuk négyen Olaszországot, volt helyünk, volt hely a csomagoknak, ugyanez lehetetlen lett volna egy 3 vagy 5 ajtós verzióval, de ez igaz bármelyik alsóközepes modellre. Az, hogy a nyugat-európai vásárlók hülyék, az nem újdonság, a világban csak nekik lehet eladni csomagtartó nélkül tömegmodelleket, sehol máshol nem veszik a csapott hátú modelleket, mert még nem ment el a józan eszük. USA, Kína, Japán, Ázsia, Afrika, Dél-Amerika, itt a szedánok mennek, nem véletlenül.

Miért kell itt is erőltetni a marketinghülyeséget?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.23. 06:46:15

"Sajnos sportosságról nehezen tudnék beszámolni. "

De miiééééert kell a sportosságot emlegetni egy családi kompakt kapcsán? :D
Ez egy családi autó, pont. Nem sportos? Nem baj, legyen sportos a hot hatch.

A szedán meg tényleg sokkal értelmesebben néz ki, az 5 ajtó krumpli maradt, ahogy az előző is az volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.23. 06:49:35

@Spiritmonger: Nekem ferdeátúm van, és annak igencsak jól jön, hogy összenyitható az utas-és a csomagtér. Persze nem ilyen csomagtartó nélküli ferdehátú, hanem amúgy is van majd' 400 lityi csomagtartó, de azért jól jön, ha létráért kell meni mondjuk, vagy egyéb hosszú dolgot viszek. Nem is olyan rtka az, mint gondolnád.

Ugyanakkor én is hülyeségnek tartom a jelenlegi kompakt-építési gyakorlatot; kisautók akkorák, mint az én 20 éves vasam, csak nincs csomagtartójuk,

Trainer2000 2012.02.23. 07:49:33

@w a s d: Nem szabad mindent készpénznek venni amit a firkászok leírnak.A Mazdának egy nagy hátránya van...nincs gyára európában.Németországon keresztül behozni a japán autót,nem olcsó mulatság.Még ki sem raktad a hajóból és már perkálsz is Günteréknek..Ámbár oroszországban és mexikóban már építik öket.Fújnak is érte az amerikaiak..És igen komplikált a helyzet náluk is akárcsak máshol.De inkább így,mint gond nélkül de irányítás alatt.

Dr. GGG77 2012.02.23. 13:03:58

Ez az új és az előző 5 ajtós is nálam ott van minden idők legocsmányabb autói között. Csak kreténség van benne, jópofaság nélkül.

A 4 ajtós 1000x elfogadhatóbb.

Luighi 2012.02.23. 13:05:14

Uraim! Az itt hozzászólók közül hányan ülnek (esetleg ültek régebben) saját (tehát nem cég által alájuk tolt!) vadiújan vett Hondában?
Nos ŐK alkothatnak véleményt, a többinek meg KUSS! Méghozzá qva mélyen!
Nekem sem tetszik amit a KEDVENC GYÁRTÓM csinál!
De manapság a talpon maradás a lényeg (már sokszor nem is a zsebre tehető profit!)

És a világ autókereskedelme nem (csak) az európai (sőt egyre inkább nem!) autókereskedelemre épül(a hazánkéra meg sajnos végképp nem!). Majd az eladási mutatók megmondják a "frankót".

Elsőre én is majdnem elhánytam magam, ez meg mijafax! :-O
Elolvastam a (NEM VEVŐK!)hozzáböfögését visszanéztem a cikket és ugyan nem rottantok be érte és a képét se tenném fel még a budiban sem, de "elüldögélnék" benne ha úgy adódna...
És még csak nem is úgy sunnyognék oda hozzá.

Újonnan én sem venném meg, majd talán valamikor később vagy lehet akkor sem.

Az is jó felvetés volt , hogy a Honda miért nem csinál BMW szerű sportos autókat? Remélem lesz olyan is ...

Gyurma73 2012.02.22. 14:17:37
nekem Nsx kéne dízel hibrid változatban:-):-)

Ez nem is vicces, inkább LOGIKUS ha RANGE EXTENDERES változatra gondoltál netán...

DE ami lényeg: várhatóan LESZ ÚJ NSX! :-D

Hja és mindenki olyat és azt vegyen amit akar vagy képes!
Milyen is lenne a világ ha mindenki S2000-rel járna :-( Nekem AKKOR már nem is tetszene! ;-)

A Koreaiaknak meg senki se szólt, hogy a japók (Honda, Mazda) már nem a sportos vonalon nyomulnak, mert idejétmúlta(?) emiatt aztán egyre faxább gépeket nyomatnak (pl. Hyundai Genesis Coupe ;-)) Lassan úgy néz ki az eset: "mert nem tudta hogy lehetetlen, hát megcsinálta"

A fosvágenesek meg az elromolhatatlan :-D vackaikkal ne a japán és koreai autók közé "trollkodjanak". Evvan.

És végül ha ez a Honda "török" akkor az Audi meg a Merci és az Opel az akkor Magyar?!?

(Amit meg csak a hozzáértők tudnak igazán: az eszköz minősége nem csak (sőt főleg nem) az összeszerelés során sokkal inkább a tervezési fázisban és a beszállítók minőségében dől el. Szerintem.)

LAPoska 2012.02.23. 13:46:35

Nyavajog itt a sok nyighaj... Nem kenyszer a disznotor... ha nem tetszik, ne nezd...

Luighi 2012.02.23. 13:54:02

@ColT: "Ugyanakkor én is hülyeségnek tartom a jelenlegi kompakt-építési gyakorlatot; kisautók akkorák, mint az én 20 éves vasam, csak nincs csomagtartójuk, "

De ha ezekből kiszereled ami a tiedben nincsen(De mindenhonnan ám! és van ahol csak flex-el megy majd! ;-)), akkor a csomagtartód megtelik és lehet még a hátsó ülésre is jut "cucc". A maiakban már csak a mennyezetre nem szerelnek légzsákot...

Máskülönben egyetértek veled, hogy "akkor jobb volt".

kultúrpesszimista 2012.02.23. 16:44:58

@Luighi: anyádnak mondd, hogy kuss. Én ültem az űrkomp Civicben (nem a legújabban) és hányadék. Ha nem ültem volna benne, csak kívülről nézem, akkor is hányadék. Nem kell vezetni egy autót vagy ülni benne, hogy számot adj a benyomásaidról, véleményedről. Ennyi.

Luighi 2012.02.23. 17:43:39

@kultúrpesszimista:
off
"autószerű" hányadékot még nem láttam, bár a szépség relatív a stílus meg az "ember" ha eléri azt a szintet, és nem reked meg a törzsfejlődés alacsonyabb szintjén...

Neked nem tudom mi az ami nem "hányadék" csak feltételezem talán egy Aston Martin nem az, ám tippem szerint te a Daewoo Tico kategóriát uralod, ha egyáltalán van jogsid...

Azért találgattam mert a "hozzászólásodban" kifejtett "véleményed" mondanivalójaannyit ért mint egy bizonyos "lóalkatrész"
on

kultúrpesszimista 2012.02.23. 22:20:32

@Luighi: nincs jogsim és egy Tico nekem egy álom. Egyelőre Marutim van, csak párnáról érem el a kormányt, de így is büszke vagyok rá!

Civ008 2012.02.23. 22:37:49

Sajnos a 6gen VTI-ről lemaradtam, csak olvastam, hallottam róla, kár. Betévedtem egy Honda szalonba és beleszerettem egy 7gen Civic Sportba, amit meg is vettem. Többen unalmasnak hívták, nekem pont az ellenkezője volt. Előtte is hallottam Hondákról, de nem értettem, mi ez a tűz, amíg nem vezettem, használtam. Sajnos meg kellett válnom tőle, azóta sem tudom, jól döntöttem-e. Most egy 8gen Civicem van 1.8 Sport. Egy régi Hondás biztos azt mondja, nem olyan tüzes, nem olyan sportos .... Lehet ... de nekem még mindig élmény ! Soroljam ? Váltó, kormány, MOTOR, az a hondás összerakottság, a gyönyörű hang, a gyorsulás, ahogy kanyarodik ... Nem is értem a motor kritikáit. A 9gen nekem tetszik, férfiasabb lett, nem olyan lágyak a vonalai, mint a 8gennek, de a forma előnyeit megtartotta. OK, ez szubjektív. Ha legalább annyira fog teljesíteni, mint a 8 gen, akkor számomra jó autó. Az árról is az a véleményem, hogy nehezen találni ilyen felszereltséget ennyiért máshol. A Honda akkor is egyedi, különleges és értékes marad számomra, még így "lepuhítva" is. Egy 7gen Civic Type-R-t kellett volna vennem, akkor most mosolyogva nézném a tábort és ellentábort a volánja mögül.

Civ008 2012.02.23. 22:41:47

@kultúrpesszimista: Hát pedig azt tanácsolnám, ülj be, vezesd, szerintem nem mondanál ilyeneket róla, tapasztalatból mondom ...

kitiltott, de seráfütty 2012.02.24. 00:50:47

LOL, micsoda kemény alakok jelentek meg a végére. Tehát ha nem veszel egy ilyet, nem lehet véleményed :DDD

"Te nem helyi hülye vagy."

@Spiritmonger:

Skoda Octavia
Renault Laguna

megoldások a kérdésedre :) 5 ajtós, de négyajtósnak ható formával és még annál is nagyobb és pakolhatóbb csomagtérrel. A Vectrának és a Mondeonak is van ilyesmi ötajtós verziója (az előzőnek).

Civ008 2012.02.24. 09:22:36

@kitiltott, de seráfütty: Ha rám gondoltál, természetesen mindenki válasszon magának olyat, amit szeretne és amiben hisz. Én a Hondát választom.

kultúrpesszimista 2012.02.25. 20:13:12

@Civ008: mondd azt, hogy elfogult vagy és neked alapvetően mindegy, hogy mi van a H betű mögött, csak Honda logo legyen rajta. Ez egy őszinte kijelentés lenne és én elfogadnám. De ne gyere nekem a mostani Hondák erényeivel, mert ez így bullshit. Nálam jobban nem szerethetted a márkát, de amíg az Alfának és a BMW-nek sikerült megőrizni az alapvetően sportos jegyeket, addig a Hondának ez nem sikerült. Kevés márka fejlődött ennyire vissza - akár technikailag, akár designban -, mint a Honda. Talán a Citroent és a Lanciát tudnám említeni, de a Honda esete elszomorítóbb. A Honda bő 10 éve az ízléstelen, bazári design-ra bukó, pszeudosportos, elhájasodott apukák elhájasodott autója lett. Köze sincs ahhoz az imidzshez, amit egykor a CRX, Prelude, Integra Type-R jelentett és amely sportosség a "polgári" Civicben és Accordban is csont nélkül megvolt. Sőt, még az elegáns Legendben is (főleg a kupéban).

A Hondában meghalt az, amiért Hondát volt korábban érdemes választani. És ezt mondhatom el a másik kedvenc márkámról, a Volvoról is. Meg lehet nézni egy 10-15 éves S40 eleganciáját, és azt az ótvart, amit ma egy S40 látványa nyújt. Nem beszélve a tényről, hogy kínai kézbe került egy patinás európai gyártó, ami nálam elvi kérdés (és kizáró ok is). A Volvo is megszűnt létezni számomra, csakúgy , mint a Honda. De Te csak feszíts büszkén a Honda felségjelű, kreténül vagány, magas építésű génkezelt négykerekűben.

kultúrpesszimista 2012.02.25. 20:13:58

@Civ008: én meg, ha már mindenképp mai kocsi, akkor Alfa. Vagy Saab 9-5. Esetleg Citroen C6. Semmi mást.

kultúrpesszimista 2012.02.25. 20:26:01

Ma az a nagy büdös helyzet, hogy egy Hyundai Veloster tölti be azt az űr, amit a Honda hagyott maga után. Frissebb, tetszetősebb, innovatívabb autó (minden kisebb sutasága ellenére), mint bármelyik az elmúlt években Honda.

Az a teljesítmény és minden finom ízlést baltával széttörő produkció, amit a japán autók felmutattak az elmúlt 15 évben, különös tekintettel a Hondáére, rászolgál arról, hogy csökkenjenek az eladások és rájuk másszanak a koreai gyártók... A Nissan autói önmagukban heveny hányingert keltenek, a Mitsubishi eltűnt, sehol egy Eclipse vagy 3000GT, de még egy ízlésesen sportos Colt se, a Mazda erőlködik, kellemesen jellegtelen autókat gyárt az RX8 kivételével (ami remélem, igazi kultautó lesz 1-2 évtizeden belül, ha már most nem az, megérdemelné), a Hondáról már leírtam, mit gondolok. A Subaru mindig is identitásválságban volt, évtizedek óta, de a mostani autói teljességgel felejthetők, ócska középszer... A Suzuki pedig itt nem tényező, soha nem is volt az. A Daihatsu meg nincs.

kultúrpesszimista 2012.02.25. 20:27:46

bocs az elírásokért.

Akarom mondani: "mint bármelyik Honda az elmúlt években..."

"különös tekintettel a Hondáéra, rászolgál arra..."

Civ008 2012.02.25. 21:42:05

@kultúrpesszimista: Elismerem, hogy elfogult vagyok, de ezt az elfogultságot az utóbbi 8 év 7gen és 8gen használat alapozta meg bennem. Azt viszont nem ismerem el, hogy mindegy, mi van a H betű mögött. Ha ezt rossznak érezném, nem tudtam volna így nyilatkozni róla. Az előző Hondákról csak olvastam, soha nem volt lehetőségem személyesen megismerkedni velük, de ha folytatódna az a vérvonal, feltehetően azokból választanék. Soha nem volt lehetőségem, pénzem és időm, hogy a márkák közötti különbségeket ilyen tudományos alapossággal analizáljam. Láthatóan ezek a vélemények erősen szubjektívek, mert nem érzem, hogy meg tudtál győzni érveiddel. Továbbra is szívesen ülök be az űrhajó Civicbe, de azt mondom, legyen igazad, ennél csak jobb autóim legyenek !

Civ008 2012.02.25. 21:45:50

@kultúrpesszimista: A Nissan GTR-t is ide sorolod ? Vagy a 370Z-t ? Sajnos megint csak az irodalomból ismerem őket, de ahol én olvastam róluk, elég sok dícséretet kaptak.

kultúrpesszimista 2012.02.25. 22:17:22

@Civ008: természetesen ezek minden szempontból kivételek. De engem nem etet meg a Nissan ezzel: csak mert van két zászlóshajója, attól a magam részéről még nem fogom elhinni, hogy erről szól a Nissan. Mert nem. A Nissan ma a Tiidáról, a Juke-ról szól. Ami vicc. A Hondában pont az volt korábban a különleges, hogy az a know-how, amit felmutatott a sportosabb típusaiban is, "leszivárgott" a polgári verziókban és kiemelkedő vezetési élményt adott (Civic, Accord), miközben formailag is kívánatos autók voltak kívül-belül. De ma nem ilyen a Honda. A Nissan meg soha nem erről volt híres (leszámítva a korábbi sportautókat, 200SX, 300ZX...)

A GTR és a 370Z sok tekintetben a világ élvonalához tartozik, ezen nincs is mit vitatkozni. De ezzel együtt nem kéne egyik sem, egyszerűen mert nem tetszenek, túl technokraták, sterilek (az olasz vagy angol konkurenciához képest), ami persze vállaltan szubjektív.

kultúrpesszimista 2012.02.25. 22:44:44

@Civ008: ne vedd személyesnek, amit írtam, természetesen nem a megbántás szándéka vezérelt esetedben.

Általában véve is lesújtó véleményem van a mai plasztik négykerekűekről...

Civ008 2012.02.25. 22:47:50

@kultúrpesszimista: Nem vitatom véleményedet, hogy a Honda felhagyott a sportos vonallal, de onnan jutottunk idáig, hogy milyen az űrhajó Civic ill. utódja. Sajnálom, de ezek után sem tudom azt mondani, hogy a 8gen sz.., mert egyszerűen nem igaz ! Nekem bejön a 9 is ! Bocs, de milyen autót, autókat vezetsz mostanában ?

kultúrpesszimista 2012.02.26. 10:03:32

@Civ008: ennek semmi köze a véleményemhez. Különböző felejthető közlekedési céleszközöket vezetek, Ford Focustól Toyota Corolláig... Igénytelen, megbízható, színtelen-szagtalan autók. Célgépek. Privát használatra egy régi Volvom van.

Civ008 2012.02.26. 16:09:49

@kultúrpesszimista: Én már nem tudom tovább nyújtani ezt a tésztát. Kívánom, hogy találd meg a kedvedre való autót én pedig most biztosan maradok az űrhajó Civicnél, ameddig egyáltalán még lépést tudok tartani az egyre dráguló üzemanyag árakkal. Természetesen autós álmaim továbbra is maradnak, hogy mi lesz belőlük, kiderül a jövőben. Üdv

kultúrpesszimista 2012.02.26. 18:17:59

@Civ008: én sem nyújtanám tovább. Rendben, köszi a jókívánságot, ugyanezt kívánom! (Remélem, lesz alkalmad beülni és vezetni egyszer egy NSX-et, de akár egy S2000-est vagy egy CRX-et, hogy tudd, mi az a Honda-érzés, amiről én beszélek és aminek elvesztét sajnálom. ;-))

kisvidra 2012.02.27. 13:01:28

...én ma délelőtt láttam élőben, szerintem egészen jól néz ki, igencsak kitűnik a többi egyenautó közöl...persze ez fekete volt...
süti beállítások módosítása