HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Volkswagent fillérekért?

VW move up!

2012.04.06. 07:27 Tcomment

Címkék: vw up! volkswage

Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

181 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr964366992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.06. 07:55:04

Egy minimálautón ne kérjük számon az extrákat :) Mondjuk az árazása tényleg nem minimál, de Skodának ja, jó lenne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.06. 07:58:35

"A váltóból - amelyre egyébként különösen büszkék a wolfsburgiak, mivel mindössze 27 kiló acélból és alumíniumból hozták ki - elég furcsa mechanikus zajok jöttek elő a teszt során."

Nem lehet, hogy egy kollega már alaposan megnyúzta azt a tesztautót? :D

lakit 2012.04.06. 08:05:11

A twingos hátsó ülés tologatás nélkül ilyen kis csomagtartó használhatatlan. Nálunk két twingesz is van a családban és hátsó ülést állandóan tologatom, mert nagyon jól lehet vele "röghöz kötni" a cuccokat és ha kell a mosógépet is elnyeli. Szal, a Twingo még mindig ezerszer jobb

MilleMiglia 2012.04.06. 08:08:16

"a mókázás viszont nem kenyere a németeknek" egy-egy jó öreg sztereotípia mindig kéznél van, ha írni kell (ld.: csikós plázacicáknak veszik az 1-es BMWt).
Erről a gyári, de kivehető navigációról tud valaki többet?
Konklúzióm változatlan: valószínűleg jobban összerakott, minőségérzetre jobb (szerintem is nyúzás következménye ez a váltózaj) mindenben egy picit igényesebb autó, de nekem inkább az olasz, francia vonal miniautóból. Esetleg japán.

Tizenkettő 2012.04.06. 08:10:24

A VW vagy 10 éve puffogtatja ezt a majd ő megmutatja a világnak az olcsó autót. Kezdték a Lupoval, majd jött a Gol.... Hát ezek szerint most sem sikerült. Ez az up akár még jó is lehetne mondjuk 1 millióval olcsóbban. Így semmi értelme. Kb annyi lenne a reális összeg érte.

Super aGyuri 2012.04.06. 08:14:03

Drága. Másfélért kéne. Ennyiért inkább Dustert vagy akciós Lineát vennék. Másfélmilliós újautóval viszont hasítani lehetne a piacon. A családban végzett röpke közvéleménykutatás alapján. De én még emlékszem az egymillió alatti új kocsikra is (első Swift, Favorit, Samara, Daewoo Matiz). Ez a fapad szegmens most üres. Sok néni, bácsi és elsőautós fiatal várja pedig... Legjobb autó az új autó, mondta az öreg Ford.

Fantomász 2012.04.06. 08:24:02

"Mindig le kell szerelni, ha olyan helyen parkolunk is mutat" Hát ez meg mit jelent? Tényleg érdekel :) Levehető a navi?

attila7575 2012.04.06. 08:24:55

2.5 millió a full fapad ezek szerint? Röhej.
Gratulálok annak, aki ennyit ad ezért.

el-enor 2012.04.06. 08:28:38

kicsi aranyos városi törpe, ha elég élénk a színválaszték akkor szerintem jó kis női autó ez, én azt nem értem, hogy sok törpeautóba és kisautóba miért szentelnek kiemelt figyelmet 1-1- mutatónak, esetünkben a kmórának, miért emelik ki... mininél se értem, az egész verda bejön, csak a mészerek rettentenek el tőle, csúnyák, pl C4-ben asszem.. középre rakott digitális egység. azt se értem, honda civicekbe a böszme nagy fordulatszámmérőt se értem, miért kell kiemelni egy 1séget a többi közül ( mondjuk számomra egy fordulatszámmérő nem épp lényeges, nem nézem, de azt belátom, hogy kezdőknek igenis kell ) ettől eltekintve tetszetős darab, asszonynak/lányomnak simán vennék, fiam ha ilyet kérne, leülnék vele beszélgetni, hogy miért a fiúkat szereti

el-enor 2012.04.06. 08:29:27

@Fantomász:

igen, már sok kisautóba találkozhattunk vele, szerintem jó cucc, nem csak navi, de amennyire tudom a fedélzeti számítógép kijelzője is :)

Pályaelhagyó autóversenyző 2012.04.06. 08:29:29

keretik europai nagyvarosba/ hegyvideki varosba kepzelni magunkat, ahol NINCS eleg parkolohely: ott van ertelme az ilyen kis gyoszoknek.

bar minek tepem a szamat, mindig van egy csomo ember, aki megmondja, h ennyi penzert duster kellene vagy harminceves e-merci, mert abba legalabb el lehet ferni.

C@raVWelle 2012.04.06. 08:30:04

Tök jó kis kocsi, lehet azért ennyi mert valamiben jobb mint a többi. Ha meg 1.5 m ért adnák, akkor meg mindenkinek sírna a szája, h biztos szar, azért adják ennyiért.

golya80 2012.04.06. 08:39:30

Valóban nem nekünk találták ki ezt a kocsit! Ennyi pénzért az átlagos kispénzű magyar ember napi városi használatra egyértelműen inkább egy szétszart 6 hengeres 20 Éves 7-es BMW-t vagy 166-os Alfát vesz 15 literes fogyasztással:D

Tomi1973Wien 2012.04.06. 08:40:58

ha a skoda/seat varians kelloen olcso lesz, esetleg annak lesz ertelme, ennek nincsen.... erdemes kivarni az elso pár honapot, es alig hasznalt / bemutatoautot levadasznia annak, aki ilyenre vagyik... en megvarom a workUp!-ot :LOL:

Üvege$ 2012.04.06. 08:48:15

Ha nem félnék annyira a fehér furgonoktól és az agresszív teherautósoktól, akkor biztos szeretnék egy ilyen pici kis fogyasztású, de talán minőségi kisautóval munkába járni, mint egy nagyobb de legalább biztonságérzetet adó középkategóriással.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.04.06. 08:53:14

szerintem a minőséget a közvetlen versenytársakkal és nem a konszern többi tagjával, például a Bentley Mulsanne-al kell összehasonlítani ("a konszerntől megszokott, nagyi tömörfa bútoraira emlékeztető kikezdhetetlen minőségérzet")

ültetek már Twingo-ban? vagy Ford Ka-ban? vagy Peugeot 107-ben?

például a P107-nek ezek a szemét műanyagból készült, turmixgép kapcsolói ezek jónak számítanak talán?

cdn3.automobilesreview.com/2009-peugeot-107/peugeot-107-03.jpg

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.06. 08:55:27

Volta az M5 Pohu nál bizony a fehér alap van csak 3 millió alatt.a hátulja a Fiat Qubora hasonlít a nagy üveggel.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.04.06. 08:55:33

amúgy ha valaki még nem hallotta volna, F. A. Porsche, a 911 tervezője tegnap 76 évesen elhunyt

special.blog.hu/2012/04/05/mr_911_itthagyott_minket

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.06. 08:56:50

@ColT: és ?egy megnyúzás után tönkre kell menni?

hobot 2012.04.06. 08:57:59

Jó kis autó lett, de tényleg nagyon drága. A csúcsmodell németországban 16000 euró(!), azért már egy tisztességes octaviat kapni. Ott akár sikeres is lehet, ha jól tudom már most ez a legkeresettebb kisautó náluk. A világ többi részén meg Skoda emblémával lehet esélye, megfelelően árazva. Na meg persze ott van india és dél-amerika, ahol saját üzemben fogják gyártani.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.06. 08:59:53

Gyakorlatilag fiat panda méret ,ugyanolyan igéntelen belső majd egy millióval drágábban.A fiat legalább 4 hengeres az 1,1 es.
Amúgy nem csúnya kivülről de belülről nagyon kevés.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2012.04.06. 09:01:17

Próbáltam. Nem vagyok eldőlve tőle és szerintem ebben a kategóriában még mindig a Panda a legjobb--a négyhengeressel is hozza ezt a fogyasztást,és messze jobb "élményautó". A VW nekem még mindig a Polonál kezdődik,de annyit nem adok egy akkora kocsiért,ugyhogy jövő januárban(akkor lesz 2 éves a Panda)valószínüleg az új Panda fog hazajönni.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2012.04.06. 09:08:43

1.5M és LPG - városi rohangászós gyösznek jó lenne. így... jóltartott anyu megy vele körmöshöz a csivavával.

Plumper_ 2012.04.06. 09:10:03

2.500.000 Ft-ért SOKBA kerül egy olyan autó, amit szinte csak városban lehet használni, stimmt? A reális ára 1 millió lenne, és persze csak 5 éves korukban, a kezdeti árszakadás után vennénk meg. Egy magyar átlagfizuból számoljuk ki, mennyit kell rá gyűjteni, és mennyit egy német fizetésből?
2,5-ért FIAT.

@Super aGyuri: tippelek, hogy az öreg Ford idejében egy új autó mai pénzre átszámítva nem került többe, mint 1,5 millió Ft. Nem kevés pénz, de mégsem 6-8...és plusz millió.

@Gyurma73: OFF...a jelenlegi Fiat Punto 2,5-ért nagyon tuti ajánlat, ehhez a kis VW gyöszhöz képest mérföldekkel messzebb áll.

dezsoke007 2012.04.06. 09:16:11

A Panda jobb stílusú, nem ilyen karótnyelt, de azért tengelytávban 12 cm a különbség, ez ebben a méretosztályban nagyon sok. + a Pandának mindig felróják a böszme középkonzolt, mármint hogy a nyomja a térdet. Aki pedig ilyen autóval megy Ikeába gardróbot venni, az nem normális.

kukucs2 2012.04.06. 09:18:14

kar, hogy ezert az autoert felaldozta a VW a Fox-ot! ha jol tudom otthon nem lehetett kapni, de mi tavaly vettunk egyet masutt. kulsore nagyon hasonlatosak, a Fox is meglepoen tagas belul, viszont a leirt negativumokkal nem rendelkezik. a csomagtarto is nagyobbra bovitheto, mert a teljes hatso ulestamla elore hajthato. a fogyasztasa is klassz! arban medig kb.20%-kal alatta volt az Up!-nak...tavaly a Fox volt a legolcsobb a piacon Nyugat-Europa ezen szegleteben.

z.fuse 2012.04.06. 09:20:25

ennek itthon nem lesz piaca,az biztos.
pont mint az Audi A1.
a magyar parasztnak menő kocsi kell.(ha már vw,akkor passat használtan)
ennyi pénzért vesz valamit ami nagy,és lehet tolni a városban a többi seggét,villogni,index nélkül cikázni a sávok között.
Welcome to Magyarisztán

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.06. 09:28:23

Akciósan Bravó is van 3 körül.

Plumper_ 2012.04.06. 09:32:32

@triumphator: ha, de még így is, jól tartott anyuka egy olcsósított fosvágennel kicsit kilóg majd a Budagyöngye környékén a többi anyuci mellől, mert nekik Minijük van, meg kis Audi, hovatovább kupé. Nem is beszélve a 20-25 éves körmös műmuffokról (3 évig gyűjtenek pénzt egy 20 milliós autóra), na.. mellettük életkorban is süllyed.

loading 2012.04.06. 09:35:23

A Skoda verzió 7-8%-kal lesz csak olcsóbb. Azt pedig le lehet alkudni a VW-nél is.

voyager 2012.04.06. 09:39:37

Én csak azt nem értem, hogy 5,5-6 liter jó fogyasztás?!? A 2.0 TDCI dízel Mondeo megy el vegyesben 6,5-7 literrel a maga 146 pacijával....

d4w84 2012.04.06. 09:44:42

nekem sokkal jobban bejött a Lupo, főleg a 3L.
Ha jól tudom az tényleg tudta a gyári 3 literes fogyasztási adatot.
Csak talán sok gond volt az aut. váltóval.
Van valakinek tapasztalata?

Am. a baja tényleg az, hogy luxuscikknek szar, átlag magyar használatra meg nem jó és K drága.

Ha luxuscikket keresnék:
Ennyiért inkább vennék egy pár évesen egy Fiat 500at v. Minit, esetleg audi A1

Ha kéne egy városi szaladgálós autó
használt Polo, Panda, esetleg C1, stb.
És még maradna 1,5 millióm tankolni. :P

◄ ► 2012.04.06. 09:48:32

Cuki, de kb. ennyi:)

Nesebar 2012.04.06. 09:49:07

Srácok!
A 8.3mp-es gyorsulás százra tényleg igaz ennél az autónál, vagy elírás? A jobb oldali adatoknál látom, kicsit kétkedek, de lehet, én vagyok a butus.
He???

Stump András 2012.04.06. 09:56:36

@Fantomász: Kösz, javítottam. A navi levehető, és érdemes is leszedni, mielőtt mások teszik meg. Bár másban nem használható, biztos nem ellenállnának a csábításnak a szakemberek.

kzolika 2012.04.06. 09:57:08

"nem-e a tesztautóval volt valami gond" Jaj!

Minden, ami itt van a cikkben arra mutat, hogy a VW nemhogy a Twingót vagy valami olasz minit épített újra, hanem újra megszületett a Swift. 3 henger, 1000 ccm, üléssel egybeépített fejtámla, egyszerűség mindenfelé.

will 2012.04.06. 09:58:20

Ott van a megfejtés a cikkben és a kommentekben is: Twingo. 20 éve stabilan megvan erre a célra. Smarttól Lupoig mindenki megpróbálja túlokoskodni, túldizájnolni, aztán hiphop egy misi felugrik, aztán a krómdíszek lespórolásán visszanyernek 2 eurot. A Twingo az igazi Tata Nano.

DOKKOLÓ 2012.04.06. 09:58:23

Volkswagen presztízs na neeeeeeeeeeeeeee.

kzolika 2012.04.06. 10:00:04

Bár nem 3 hengeres Swift, mert az egy éhezőművész. Én 16V-vel is fogyasztottam 4,5 l körül folyamatos 70-90-110-es tempónál, ami köztudottan 0,5-1 l-rel többet fogyaszt, mint egy 8V.

kzolika 2012.04.06. 10:01:23

@loading: Akkor viszont a Skodából is le lehet alkudni, és akkor újra 7-8 %-kal olcsóbb lesz.

tiramiska 2012.04.06. 10:02:43

Olcsó autónál, 2 igazi szempont van szerintem.

1. Van-e klíma benne?
2. Mennyire olcsó?

S, úgy gondolom hogy 1.7 millánál többet elkérni egy ilyen autóért egyszerűen pofátlanság.... Külföldön is matekoznak... ekkora autóért ennyiért nem fognak sorban állni, mert ahogyan a szerző is írta, van jobb választás! Ráadásul, semmi extra...

tiramiska 2012.04.06. 10:04:24

@visszakettőpadló: Az egy olyan fogalom, ami nem létezik.... csak a Balkánon, meg keleten! :D

apamacko 2012.04.06. 10:04:48

Akinek kicsi!!! kocsi kell és újat szeretne, az nyugodtan végigbogarászhatja a konkurenciát és ámulni fog mert ott sem kap olcsóbban autót.
Aki meg csak a reklámokban megcsillagozott árakig lát el az soha nem jutott el az apróbetűk-ig.
(pedig akkor látna csodákat)
Ha futócipőt akarsz veszel (használt) makosscipőt??? Nem? Miért? Pedig az volt a divat, és milyen menő is volt. Pont mint egy E500, E30 stb.
Hasonlítsuk már az almát az almához, körtét a körtéhez! (pláne ne ananászbefőtthöz)

Amúgy szeptembertől lehet rendelni 5 ajtóval, és hát a Skodánál sem lesz előbb 5 ajtós kivitel, hiába tesztelte Omm barátunk már egy hónapja külhonban :-)

kistesoka 2012.04.06. 10:07:53

Kis pöttöm, de eszi a benzint rendesen, nem jó párosítás. vegyesbe azért jó lenne 5L körülire lemenni.

gyuvett75 2012.04.06. 10:08:43

igénytelen, mint egy dacia.

apamacko 2012.04.06. 10:09:58

A navi egy zseniális cucc benne, mert kihangosító, fedélzeti computer, ThinkBlue tréner egyben! Viheted magaddal kézben és gyalogos navi is, meg még le lehet tölteni egy tucat spec alkalmazást is.
Ja és magyarul beszél! (96.000 Ft)
Ennyiért mindezt tudó cuccot sehol nem kapsz, mét Tecsóban sem.
Amúgy ha egy autóhoz hozzáilleszted soha nem tudod másikba áttenni, mert utólag nem programozható! (hacsak nem vagy jobb hacker mint a gyári mérnökök)

Z o z ó 2012.04.06. 10:17:09

szerintem nagyon túlárazták:/

Hurri Kán 2012.04.06. 10:17:42

Valószínűleg nem kis hazánk lesz a legfőbb felvevőpiac, persze erről nem az autó tehet.

OFF:
Tegnap elhunyt Ferdinand Porsche (a 911-es tervezője)... Szerkesztők tényleg egy rövid cikket is képtelenek róla elhelyezni? Egy állítólag autóbuzi oldalon??? Szomorú...

Stump András 2012.04.06. 10:24:12

@Nesebar: Elírás volt, már rendben. Kösz.

ommm 2012.04.06. 10:26:21

@gyvy: A szerkesztők éjszaka nem dolgoznak, köszönjük, regisztráltuk, tudjuk. Az a szomorú, hogy a normális hangnem helyett így tudatod azt, amit már mindenki tud.

P12_dCi 2012.04.06. 10:32:03

4.6 liter országúton? Egy tonna alatti, literes gyösztől? Ez teljesítmény manapság?

The Good Boy ! 2012.04.06. 10:37:34

sandero (1,5 milka + 5 év gari 5 év ingyenes karbantartással) jelenleg verhetetlen ajánlat a hazai pénztelenségben!
Az azért vicc, hogy egy "prémium népautónál" úgy dobnak piacra városi szaladgálós gyöszt, hogy egyenlőre nincs hozzá automata váltós változat (legalábbis egyik tesztben korábban azt olvastam)

ezamagyarvalóság 2012.04.06. 10:44:41

Ahogy a cikk végén is van, NEM ÁLL ÖSSZE A KÉP. Ha egy más márka csinálta volna ugyanezt, hogy belül szabadon hagyja a fémeket és nem burkolja be, akkor égszakadás-fölindulás lett volna minden autós újságíró tollából, de hogy egy VW csinálta, így teljesen rendben van!??? Ha már beleteszik az elektromos ablakot, akkor miért csak egy kapcsoló van a vezetőoldalon?
Sajnos ültem már Up!-ban, és meg kell hogy mondjam a minőségérzet, a berendezés egy TOTÁL FAPAD, MINDEN!!!! 3,2 millióért nem hogy nem éri meg, egyenesen rablás ezért az autóért. Főleg hogy a konkurensek JOBB, MINŐSÉGIBB, FELSZERELTEBB és belül sokkal SZEBB kocsikat kínálnak.

Virago_1000 2012.04.06. 10:46:23

@Stump András: "Ügyes találmány a szinte függőleges oldalfal, egyből nagyobbnak tűnik tőle a fülke"

"És ami régen gagyinak számított, a belülről látható fényezett elem, mára annyira kikopott az autóiparból, hogy jópofának hat"

- a VW feltalalta a melegvizet.

"Szellőzőfúvóka ugyan csak kettő van a széleken"
- a'la wartburg? Skoda 105?

"A háromhengeres motor bizony ráz"
- hat de igy legalabb "gepszeru", nem?

Tizenkettő 2012.04.06. 10:49:26

@gyuvett75: De azt legalább olcsó ez meg nem.

2012.04.06. 10:50:01

Nincs konkurenciája?! Hogy ne lenne már, fél misivel olcsóbban ott van a Toyota Aygo/Citroen C1/Peugeot 107 triumvirátus (de szerintem 800.000-el olcsóbban is elhozható), ugyanilyen, ha nem jobb fogyasztást tud és még nagyobb is egy lehelletnyivel, plusz most volt modellfrissítés. Na meg azokkal ki merek menni az autópályára, annak ellenére hogy városi kisautó. De azt mondják a KIA Picanto sem olyan rossz és ugye ott vannak a kategória mindenkori élharcosai, a Fiat Panda meg a Renault Twingo. A mindentudó-navigáció meg nem ilyen kisautóba való, a VW nem presztízsmárka mint az Audi és akkor szerintem tisztáztuk is a félreértéseket.

Tizenkettő 2012.04.06. 10:51:10

@apamacko: Azért erre aludj még egyet. Ez baromira túl van árazva. Pl a fiatnál igen jó kisautókat kapsz ennyiért.

Tizenkettő 2012.04.06. 10:56:46

Ja és a renault most hirdeti 2.3-ért a kombi cliot. Nem tudom mennyi igaz belőle nem néztem utána na de azért még ha fapad szerintem akkor is többet ér ennél.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.06. 10:59:37

@Super aGyuri: - oreg Ford mai szemmel nezve (nagyot) tevedett. A mondasa talan a 30-as, 40-es evekig bezarolag allta meg a helyet. Az emberek sokszor kerdezik, hogy miert nincsenek ma olyan autok, amik a "nepnek" keszulnek. Valami olyasmire gondolnak ilyenkor, ami alap, fapados, egyszeruen javithato, es fokepp olcso. Ilyen auto volt a VW bogar, a Trabant, a Mini, hellyel-kozzel a Ford T, Austin seven, stb. De csak gondoljunk bele, mi hivta eletre az ilyen autokat. Hat az a cel, hogy mobilizaljak a tomegeket. Miert valtak ezek az autok sikeresse, miert adtak el sokat beloluk? Hat mert a piac igenyelte, es eleg olcsok, a nep szamara megfizethetok voltak.

Ezzel szemben mi a helyzet ma? Az en jarkalos kocsim egy jo allapotu Skoda. Mindent tud, amit kell. Ha megtankolom es veszek ra 1 szett gumit, kifizetem a biztositast, akkor mar rakoltottem az ertekenek negyedreszet. Ennyi erovel, ennyi penzbol lehetne egy 90-es evekbeli Audi, volvo is, minden joval felszerelve.
Tehat a vegkovetkeztetesem: napjainkban a nep autoja a hasznalt auto! Eleg olcso (az ujhoz kepest), nagy a valasztek, a tulkinalat a piacon.

Eppen ezert semmi szukseg az ilyen fapados szornyusegekre, hacsaknem valaki olyan arrogans, hogy azt hiszi, hogy mivel ez ujabb, kevesebb a CO2 kibocsajtasa, ezert o hozzajarul ahhoz, hogy megmentse a bolygonkat.

Plumper_ 2012.04.06. 11:07:52

@midnignt se - kitiltotta az ommm: CO2 és a normák...kapják be a f-om olyan áron. Kérdésem, hogy miért nem a környezetkímélés kerül kevesebbe, a környezetszennyezés pedig többe?

@apamacko: az autós navigáció átlag többszázezer Ft-ért maga a színtiszta átverés. 30ezerért kapsz normális navigációt, vagy androidos telefonon használod az ingyenes google maps-et vagy wazze-t.

@ezamagyarvalóság: mindjárt ott van a Fiat választéka 2,5 milliótól, alku előtt..

Jawarider 2012.04.06. 11:08:26

Kíváncsi vagyok, hogy pl. Nyugat-Európában mennyit lehet majd látni az utakon ebből.

golya80 2012.04.06. 11:11:14

@apamacko: Ezt rohadt jól összefoglaltad:D egyetértek:D

Szamiz67 2012.04.06. 11:16:24

Mindig bedőlök ennek a fejlődés szövegnek, aztán kiderül, hogy a csoda kisautók tömege, fogyasztása, mérete semmit sem fejlődött pl. a 80-as, 90-es évek kis japán kocsijaihoz képest. Most költöttem rá horribilis 100e.-et, hogy a 25 éves Swiftem újabb 3-4 évig hibátlanul (csak a szokásos karbantartás mellett) fusson, ezt 760 kg.-al, 5 ajtóval, átlag 4,5-5 liter közötti fogyasztással eddig is hibátlanul hozta. Egy 2,7 milliós minimál autónak az éves értékvesztése is több mint a Swiftem jelenlegi értéke.

.N.I.G. 2012.04.06. 11:20:05

Akkor hogy is van ez?
"Volkswagent fillérekért?"...
..."És ha óvatosan felextrázgatjuk az up!-unkat, könnyen három misi fölé szaladunk, a tesztautóért például 3,2-t kell kiköhögni"...
Ennél már csak a "Mennyit ér a Volkswagen-presztízs?" kérdést furcsálltam jobban. Nincs nekem bajom a gyártóval, de azért bármilyen presztízst emlegetni egy erős közepes minőségű autógyárral kapcsolatban, elég fura! Mi is emelné a vw-t a presztízs gyártók közé? Legyünk őszinték, még az audi sincs ott, ahová az árával pozicionálja magát.

Dr. GGG77 2012.04.06. 11:25:28

R.I.P. Ferdinand Porsche.

És akkor az autóról.
Nem szoktam ilyet írni, mert mindenki arra költi a pénzét, amire akarja, és minden annyit ér, amennyit megadnak érte. De, aki szerint ez az autó a magyarországi piacon 2,5 milláért rendben van az nem százas szerintem. Tényleg, elég házon belül megnézni a Polot.

loading 2012.04.06. 11:28:20

@kzolika: A Skodának kisebb az árrése, mint a VW-nek (=kevesebbet engedhet). Azaz a két autó a végén kb. egy árban lesz.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.06. 11:33:32

@ezamagyarvalóság: "Ha egy más márka csinálta volna ugyanezt, hogy belül szabadon hagyja a fémeket és nem burkolja be, akkor égszakadás-fölindulás lett volna minden autós újságíró tollából, de hogy egy VW csinálta, így teljesen rendben van!??? "

- hat ja. De tudod, objektiv teszt nem letezik, nem letezhet. Mindenkiben, minden teszteloben/iroban van egy eloitelet - ezt most nem rossz ertelemben ertem !!! - vagyis egy adott, kialakult kep az adott markarol, amihez kepest probalja betajolni, elhelyezni az ujdonsagot. Ez sokszor csak tudatalatti dolog, nem hiszem, hogy a tesztelo hibaztathato erte.

Olyan ez az autoteszteles is, mint a lemezkritika. Neha nagyon lepontoznak egy tok jo albumot, maskor eppen forditva. Szubjektiv. PL. egy blueskedvelo alapbol le fog pontozni egy death metal albumot, es nem latja meg benne azokat az ertekeket, hiszen nem nagyon huz oda a szive. Persze ez forditva is igaz.

alfmon 2012.04.06. 11:37:16

Nah mi van? Fócvágenék feltalálták a Suzuki swiftet újra?? Ez vicc...

RC_storm 2012.04.06. 11:46:22

Dacia Citadine. Azt kellene majd hozzánézni, árban, méretben.

apamacko 2012.04.06. 11:53:31

@alfmon: igen, csak nem biliacélból!
Ez 5*-ot tudott a törésteszten.
A Dacianal az újraeladhatóságát is kalkulálhatod előre....
És igen a Polo nagyon jó árban van 1.2/70 Le bőven versenyképes a kategóriájában!
(persze itt sem a listaárakat kell nézni :-))

hamika 2012.04.06. 12:11:15

uj swift 5 ajtoval glx felszereltséggel 94 pacival..sokkal igényesebb belsővel,autobb formával,metálfénnyel. 2.410.000-átirva a suzuki tafáknál szerdán hoztuk el kollégámnak. Nem mintha vágynék swiftre,de ettöl a 3 hengeres szörnytöl 1000* jobb választás.
Ez olyan 1.6-7 millért lenne épeszű gondolat,igy a cikk is halva született.

Rocko- 2012.04.06. 12:11:17

@voyager: benzinest a dízelhez?
miért nem dízelt hasonlítasz a dízelhez?

Yuri Boyka - a kivert kutya 2012.04.06. 12:13:35

Agyalgattam rajta,hogy ehhez mégis mit lehet szólni.Azt hittem,hogy semmit,erre belépek és 73 komment :) A mai Blikk Autó-ban is benne van röviden és tömören a gép. :)

Rocko- 2012.04.06. 12:15:36

@Virago_1000: ""A háromhengeres motor bizony ráz"
- hat de igy legalabb "gepszeru", nem?"
ez így valahogy értelmezhetetlen.
akinek városi szaladgálós autó kell, azt zavarni fogja. aki racsingot meg géphangot akar, az nem ilyet vesz.

Rocko- 2012.04.06. 12:18:35

@Plumper_: "az autós navigáció átlag többszázezer Ft-ért maga a színtiszta átverés. 30ezerért kapsz normális navigációt, vagy androidos telefonon használod az ingyenes google maps-et vagy wazze-t."
és kezeli a fedélzeti számítógépet is, ugye.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2012.04.06. 12:22:00

Swift,1.0
8 éves
fogy: 5.5-6.0 l
ár: 600 e Ft
a vw nagyon lé van maradva...
inkább 5 Swift 3misiért...

Plumper_ 2012.04.06. 12:27:22

@Rocko-: a micsodát és miért?:-) hogy tudjam, hány fok van kint és mennyi az átlagfogyasztás? 350ezer Ft- hogy ezeket lássa, és hozzá nem tud (rendesen) magyarul a navigáció? marketingdumák, hogy eladják a 200 Ft-ba kerülő kacatokat. az autós navigációk sorra leszerepelnek. amúgy ha használt autót akarnák emiatt magasabb áron adni, tanácsolnám az eladónak, hogy vegye ki, nekem nem kell, nem fizetek felárat az ő hülyeségéért.:-D

@Turbék: szerintem 4-5kilóért is kapni olyat. 1et értek, ráadásul elvisz a világ végére és elköltöztetsz vele egy fél házat.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2012.04.06. 12:37:56

A cikk címéhez még csak annyit: ilyen orbábviktorral nehezített,"adójóváírásmegszűnetős,mindenkinekkevesebba nettója" időkben kicsit pofátlan a TCtől a 3.2Mill-ra odadobni,h: fillérek...
Csak én érzem azt,h ezek a fiúk nagyon nincsenek tisztában a mai magyar rögvalóval...???

Tizenkettő 2012.04.06. 12:40:18

@Rocko-: Igen. Volt valami ilyen fostalicska is amit a braziloktól akartak hozni. Az volt talán az egyik ilyen "olcsóautós" próbálkozásuk. Még valamikor 2004-2005 környékén.

Rocko- 2012.04.06. 12:40:42

@Plumper_: "A navi egy zseniális cucc benne, mert kihangosító, fedélzeti computer, ThinkBlue tréner egyben! Viheted magaddal kézben és gyalogos navi is, meg még le lehet tölteni egy tucat spec alkalmazást is.
Ja és magyarul beszél! (96.000 Ft)" ezt írta apamackó.
na most nem értem melyik részét nem tudtad értelmezni ebből.
a 96 ezer forint neked hol több százezer?

Plumper_ 2012.04.06. 12:42:42

@Rocko-: prémium autóknál kérnek érte több 100ezret.
96ropi sem kevés, de 0-ra lealkudom a kereskedőnél.:-) persze, ha vennék új autót.
inkább Samsung Galaxy 55ropiért, benne a navigáció.

esef - a kis viccesek megint kitiltottak 2012.04.06. 12:43:19

vajon a szent újságíró urak milyen alapon válogatják meg, hogy kit tiltanak ki és kit nem?

újra kérdem: miért kellett fikázni a francia kategóriatársakat? ez volt a szponzori elvárás?

Rocko- 2012.04.06. 12:43:47

@Tizenkettő: de itthon? sose láttam, sehol. se utcán, pláne nem hirdetve.
tudtommal a Gol egy brazil csoda (javarészt dél-amerikai piacra), csak ott, csak nekik, 1980 óta.

Rocko- 2012.04.06. 12:44:33

@Plumper_: "prémium autóknál kérnek érte több 100ezret."
és ez mennyire releváns az up tekintetében? semennyire.

Tizenkettő 2012.04.06. 12:46:23

@apamacko: De a dacia még akkor is fele ennyibe kerül, szóval ha a végén kidobod a kukába még akkor is jobban jársz. És 10 évesen egy ilyen up-nak sem lesz túl nagy piaci értéke.

Tizenkettő 2012.04.06. 12:47:21

@Rocko-: Ide nem jutott el de úgy tudom a németeknél bepróbálkoztak vele csak annyira nem ment hogy gyorsan dobták is az ötletet.

esef - a kis viccesek megint kitiltottak 2012.04.06. 12:49:17

@Tizenkettő:
dehogynem lesz, mert ez "szent" volkswagen, az meg szar dácsia

Tizenkettő 2012.04.06. 12:53:10

@esef - a kis viccesek megint kitiltottak:Várd ki a végét :D Szerintem azért ezt a kijelentést a közeljövőben sokan átgondolják amikor megtankolni sem fogják tudni az autót, viszont szükségük lesz valamivel közlekedni:D Idővel eltűnnek majd a nagy szavak és eszmék, és dönt a nyomor :D

Tizenkettő 2012.04.06. 13:02:34

@Rocko-: Itt is volt a totalcaron pár cikk róla. Folyton a logant akarták lenyomni vele. Egyébként halkan megjegyzem 2004-ben amikor a logan megjelent pont a vw-nek volt a legnagyobb a szája hogy annyiért nem lehet autót csinálni.
totalcar.hu/magazin/hirek/224062/
totalcar.hu/magazin/hirek/357326/

RC_storm 2012.04.06. 13:03:49

Attól, hogy az UP!-ot többre tartják (egyesek), ezért drágább, nem hinném, hogy ugyanakkora különbség lesz a használhatóságban egy Citadine-hoz mérten.

Szamiz67 2012.04.06. 13:09:41

135 ezer az átlag nettó kereset, ebből havi 50-60ezret megspórolni (már persze ha nincs hitel, iskola, gyerek, stb.) már nagyon szép teljesítmény. 4 év full spórolás egy autóra az kimeríti a hülyeség fogalmát nálam és távol áll a fillérrel jelzett ár/érték aránytól.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.06. 13:20:25

@Gyurma73: Nem, de nem arra van kitalálva, hogy gyilkolják.
És egy tönkrement váltó alapján akkor sem érdemes megítélni a típust.

A Maruti tesztben volt egy ilyen, amikor kipróbáltak egy szétrúgott példányt, amiből mindenkinek az jött le, hogy az egy szar autó - nyilván nem egy luxusvalami, de azért ott sem egy szarrá használt darabot kellett volna tesztelni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.06. 13:21:01

@Szamiz67: Kápéra venni autót - kinéznek maguk közül a devizahitelesek!!! :D

Plumper_ 2012.04.06. 13:23:10

@Tizenkettő: kipróbálnám a Daciát, nem lehet rossz, szerintem. és még formásak is. csak még piszokmód tartják az árukat, legalábbis annyiért adják őket. full fapad a legjobb, legalább nem romlik el benne a bálnabőr ánuszmasszírozó, tripla-LCD tolatókamera, hogy az elektromos kézifékről ne is beszéljünk.

@Szamiz67: új autót szerintem legalább nettó 300-zal lehet összehozni (hol van ilyen állás?), akkor is évekig tartó spórolással. mire összejön rá a zseton, drágábban tudod megvenni az újabb típust, aztán 5 év alatt elbukod az árának a felét. megéri? :-P úgyhogy nekünk maradnak a használt szekerek.

RC_storm 2012.04.06. 13:29:28

@Plumper_: Jellemzően jelenleg csak a Duster. Még. Lodgy-t meg ki tudja...

Bár jómagam Renault fan vagyok teljesen, én nagyon csípem azt, amit a cég elért a Daciával.

Rocko- 2012.04.06. 13:42:02

@Turbék: "Swift,1.0
8 éves"
megmutatnád a Swift használtautó gyárát?

Hurri Kán 2012.04.06. 13:47:10

@Rocko-:
Ügyesek ezek a japánok. Direkt használt autót gyártanak? :D

Szamiz67 2012.04.06. 13:49:59

@Rocko-: Valóban :), de ennek hiánya nem kisebbíti a potenciális (és átlag) magyar autóvásárló anyagi lehetőségei és az új autók árai közötti szakadékot.

Ciri 2012.04.06. 13:53:45

"Az ördögit, milyen rég volt már, hogy ennyire spórolni kellett a VW-nál, el is felejtettük. Hol van már a Lupo?"

Autós újságíróként illene tudni, hogy a Lupo teljesen más koncepció volt.

Plumper_ 2012.04.06. 13:54:38

@RC_storm: az új Daciák kormányai viszont bűnrondák. direkt nem feledtetik a vásárlóval, miben ülnek. ami szemétség.

@Szamiz67: ilyenkor jön a sablonszöveg, hogy az új autókat, és általában az autópiacot nem Magyarországra tervezik.
ilyen alapon egyre nagyobb (lesz) itt a roncstemető és le vagyunk sz@rva, ívessel, híggal.

Rocko- 2012.04.06. 13:57:25

@gyvy: jaja. szívesen mennék újautót telifingónak.

@Szamiz67: nyilván aki autót keres, az számba veszi a lehetőséget, hogy mit hoz neki az új és használt autó. az viszont baromság, hogy valaki ÚJ autót keres, erre HASZNÁLTAT ajánlgatnak neki.

antimason (törölt) 2012.04.06. 14:24:57

Itt címként "filléres VW", Index címlapon "VW Dacia árban".

Egyre jobb...

Yuri Boyka - a kivert kutya 2012.04.06. 14:34:54

@esef - a kis viccesek megint kitiltottak: Üdv a látszólag minden különösebb ok nélkül kitiltottak táborában! :)

ügyfélszolgálatos 2012.04.06. 14:37:58

Maradok az 1,3 multijet dízel pandánál. 4,20 gázolajat fogyaszt városban és 4 darab ajtaja van. Jó igénytelen egy darab még is jó vezetni.

apamacko 2012.04.06. 14:39:19

TC/belsőség talin majd meg kell jelenni személyesen, ellenzékként a kitiltottaknak ! :-)

Tizenkettő 2012.04.06. 14:47:12

@antimason: Már itt is változott. inkább hagyták volna úgy. Kicsit hatásvadász lett a dolog. Meg ugye még igaznak sem lehet mondani, mert igen távol van a két ár egymástól.

Ciri 2012.04.06. 14:49:59

@Tizenkettő:

"Egyébként halkan megjegyzem 2004-ben amikor a logan megjelent pont a vw-nek volt a legnagyobb a szája hogy annyiért nem lehet autót csinálni."

És milyen igaza volt!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.06. 14:50:37

Akinek fussa rá, ám vigye, de második autónak a mai magyar rögvalóban kicsit drága. Mert vagy szalad a szekér, és akkor tényleg Fiat 500, vagy Mini, amiknek még presztízsértékük is van, vagy csórók vagyunk (persze csak annyira, hogy beleférjen egy második autó), és akkor Suzuki, esetleg megyünk lejjebb, a Peugeot 106-ig, vagy a Citroen AX-ig.
Nekem ez utóbbi van, piaci értéke 140 eFt (tudom, mert amikor el akartam adni, ez volt a legtöbb, amit ajánlottak érte), bár ha teletankolom, kicsit több. Használati értéke majd ugyanannyi, mint a VW-nek, elvégre a navi nálam is kivehető (SE Xperia Neo), csak ABS, klíma és légzsák nincs. De városban ezek nélkül is egész jól elvan az ember. Gyerek suliba, munkába el, haza, bevásárlás, stb. A várost utoljára decemberben hagyta el, amikor a családi autó szerelőnél volt, mi meg beígértük a síelést a kölköknek. Négy pár síléc, bakancs, bukó, meleg ruha, kaja belefért. Na, ezt csiálja utánam a VW, vagyaz összes többi, mai, gömbölyű autóka! :-)
Szépsége, presztízsértéke persze csak annyi, mint a kóbor kutyának, ami a múltkor levizelte, de legalább nem félek sehol sem otthagyni, és nem kell semmi bűvészkedés a számokkal, hogy 5 (de inkább 4,5) liter alatt maradjon a városi fogyasztásom.

Tizenkettő 2012.04.06. 14:51:08

@Tizenkettő: Mert a legkisebb dacia ami most kapható az a sandero 1.8M-ért. Onnan indul, és 3.2 belőle a 90 lovas dci, elvileg legjobban felszerelt változata. Igaz itt lehet azon csámcsogni, hogy most akkor az egy fostalicska dacia ez meg e über VW meg ebben ilyen extra van abban meg amolyan, viszont azt sem árt figyelembe venni hogy a sandero nem egy kis pöcsköszörő mint ez.

Tizenkettő 2012.04.06. 14:52:05

@Ciri: A világ nagyobb része ezt nem pont így gondolja. Nem az itthoni sztereotípiákból kell kiindulni.

Tizenkettő 2012.04.06. 15:01:17

@Tizenkettő: Nyilván a dacia sem kompromisszumoktól mentes autó, és az is tele van olcsó anyagokkal, olcsó megoldásokkal, de azért szarnak nevezni én nem nevezném. Mindent a kategóriájában kell összehasonlítani, és nem mondjuk egy prémium autóhoz méregetni, mint itt sokan teszik azt. Kell fogni 2.5M ft-ot a kézbe, és körbemenni mindenhol és megnézni hogy azért ki mit ad. És akkor azokat kell egymás mellé tenni. Nem hinném hogy abban a kategóriában bármelyik autóban is komolyabb anyagminőségre, megoldásokra lehetne számítani mint az abban a szegmensben annyi pénzért elvárható. Tök ugyanolyan kopogós műanyag lesz mindegyik. És ebben az olcsó kategóriában a dacia igen is kiemelkedőt tett le a gyártók közt. 3.2M körül egy Dustert lehet kapni. Egymás mellé lehet tenni az up-ot meg a dustert. (vagy inkább az egyiket a másikba mert lehet belefér :D) Azt hiszem itt el is dőlt a vita.

m.o.p. 2012.04.06. 15:21:18

Gratula az íráshoz! Sokat nevettem és majdnem meghoztad a kedvem a dugópatkányhoz, de ez is olyan, mint a német csajok, elvégzik a kirótt dolgokat, de olyan arckifejezéssel, hogy inkább nem kérek semmit.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.06. 15:32:45

@Tizenkettő: A pöcsköszörű sokszor jobb, mint valam nagy izé, városban meg szinte mindig. Sosem megyek le hangversenyre, vásárolni a nagy autóval, csak a kis retkekkel (AX, Swift), mert azoknak sokkal többször találok parkolóhelyet, és könnyebben is lavírozok, forgolódok vele a városi forgalomban.

tiramiska 2012.04.06. 15:35:13

Látom, mindeninek tetszik ez a csoda! Elég elb*szott ár-érték arány.....

RC_storm 2012.04.06. 15:40:40

@antimason: Vicces, lehet, Dacia árban van, viszont a Dacia egy jóval nagyobb autót ad ennyiért.:)

RC_storm 2012.04.06. 15:44:00

@RC_storm: Ami még mindig pont akkora, hogy tök kényelmesen lehessen használni városban.

Neurotoxin 2012.04.06. 16:05:36

Nekem a Skoda Citigo jobban tetszik.

Ez a Navigon-os navi meg már abban is vérciki volt. Nemtudom, hogy miért, de egy szélvédőre cuppanthatós nem vált ki bennem ilyen gagyi hatást. Legutóbb ilyet a Suzuki Splash odabiggyesztett fordulatszám mérőjénél éreztem.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.04.06. 16:15:08

@Bermuda: szerintem mielőtt összehasonlítást végzel, nézd meg mind a két oldalt

abból amit leírsz világosan kiderül, hogy vagy az up-ot nem láttad/próbáltad vagy a többit ...

Polly-pudli-pötty 2012.04.06. 16:43:41

"De házon belül is akad konkurens, hiszen 2,8-ért el lehet hozni egy Polót."
Honnan? :)
Én 1.2tsi-t szeretnék annak 4.2milka a listaára,de a katalógus 3.3ról indul a kétajtós fapadnál. Szóval az a kereskedés kell nekem,ahol elengednek 500e-t egy Polo árából. Vagy csak alkudni kell?

AlbaZen 2012.04.06. 17:43:04

Eléggé demotiváló szembesülni a hazai igényekkel. Nagyravágyás kis pénzből. Csonti Car kell a népnek. Mitől lettünk ilyenek? Mit fintorgunk egy Daciára, amikor azt gyártják nekünk?

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.06. 17:45:45

A VW nem hinnem hogy bukna ezzel. A lupo ra nem emlekszem hogy gazdasagilag sikeres volt e vagy nem.

AlbaZen 2012.04.06. 17:46:10

Báz, 2,5 M-ért miért a 2004-es Audi A4 esekkel szemezgetek használtautón? :((((( én is ugyanolyan lettem mint akiket szidok.

Viktus 2012.04.06. 17:46:39

Na 2.5 milkáért olyan pöpec dízel octavia-t veszek, hogy megszólal, és az sem eszik többet ráadásul gázolajat ...

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.06. 17:49:48

A magyar uj auto vasarlast nehez elemezni mert ha kivonjuk belole a cegeket akkor gyakorlatilag nem letezik - egy nem letezo piacra meg nehez barmit is tervezni.

szpsz 2012.04.06. 17:58:56

VÉGRE!!!

VolksWagen=népautó. Mi is volt a filozófiája a Bogárnak annó idején?

Hát ez az UP! közelebb áll hozzá, mint ez a megafelfújtprémiumluxusimázs, amivé a VW fejlődött/fejleszetette magát.

A VW legyen egy ésszerű, használható autó, amit a kispénzű azért szeret, mert meg bírja venni, a tehetősebb meg azért, mert rájön, hogy bizonyos szitukban pont jó ez a kis gépezet.

Úgyhogy hajrá UP!

satya66 2012.04.06. 18:03:48

3 henger kiegyensúlyozó tengely nélkül? muhaha. benne van a konszern nevében Voll Wertlos. A nevét megalapozó autót is lopták.

hu.wikipedia.org/wiki/Bar%C3%A9nyi_B%C3%A9la
ennyit a cégről.
a szar olaszok 25 éve már kiegyensúlyozó tengelyt tettek a 3 hengeresbe. a twingo alap koncepció sem mai darab. a mai napig meghatározó része az osztályának. a marketing jó, az autóik szarok. tudom mert sajnos egy golf klónnal járok. a szervizbe leginkább. garis, megcsinálják ingyen de attól még pár hetente viszem :P

korszellem 2012.04.06. 19:33:10

grat.elég tisztességes teszt lett,szellemes,kellemes...

Viktus 2012.04.06. 19:46:26

Kisautó kell meg egy kis yaris másfél milkáért tipitopi jobb, mint ez. Egy milkából meg egy darabig lehet tankolni :P

voyager 2012.04.06. 19:52:48

@Rocko-: mert azzal van első kézből tapasztalat :D de generálisan gyűlölőm a cikkekben, hogy ilyen olyan ciku kisautó, és a 6-7-8 liter milyen jó fogyasztás...egy frászt!

zöldi 2012.04.06. 20:05:26

Micsoda értelmetlen egy kocsi. Komolyan, mi vesz rá valakit, hogy egy fapados, szűk, gyenge és szubjektíve ronda autót megvegyen ennyi pénzért?
A tata nano céljait még látom, ezét kevésbé. Komolyan, ennél a smart is értelmesebb...

zöldi 2012.04.06. 20:06:14

@AlbaZen: Egyetértek, én teljes megelégedéssel használok egyet. Persze ártörés után vettem :)

lee2 2012.04.06. 20:10:03

a LOGAN ha VW jelvénnyel lenne; verekedés torne ki a szalonokban, minden ujsàgiro dicshimnuszt zengedezne, ellenben ezt a jàtékautot dacia vagy valami kozutàlatban szenvedo màrka készitené, akkor megsem jelenne egy cikk sem.

Tizenkettő 2012.04.06. 20:19:39

@Ciri: Örülök hogy megint sikerült ép érvek vagy bármi kézzelfogható adat, statisztika, személyes tapasztalat(és nem az ismerősé, baráté, rokoné) vagy bármi értelmes dolog nélkül személyeskedésbe elvinni a beszélgetést ilyen bunkó stílusban. Asszem inkább ne is válaszolj legközelebb, mert az ilyen jellegű válaszok nem nagyon tudnak érdekelni, másrészt jellemeznek is.

apamacko 2012.04.06. 20:35:55

@Polly-pudli-pötty:
jöhetsz alkudni!
Az apamacko75 kukac gmail-ra, írhatsz máris!
Várom az ajánlatkérést.
Üdv. apamacko (VW értékesítő)

Ciri 2012.04.06. 20:57:57

@lee2:

"a LOGAN ha VW jelvénnyel lenne; verekedés torne ki a szalonokban, minden ujsàgiro dicshimnuszt zengedezne"

Teljesen fordítva ülsz a széken.

@Tizenkettő:
Ha nem szeretnél ilyen reakciókat, akkor leszel szíves a légbőlkapott marhaságaidat oda írni, ahol nem látom.

Tizenkettő 2012.04.06. 21:05:45

@Ciri: Sorold.... Öntsd ki a szíved.

Tizenkettő 2012.04.06. 21:16:29

@Tizenkettő: A véleményemet meg egyébként oda és akkor írom le ahova akarom, te nem vagy itt senki se hogy megszabd nekem mit írok. Ha nem tetszik ne is olvasd el, ott van a hozzászólás elején a nevem, egyszerűen ugord át. És legközelebb ne közhelyeket pufogtass itt nekem, hanem konkrétumokkal gyere. Indokold meg amit írsz ez nem barchoba.

steve30 2012.04.06. 21:18:09

A VW visszatért a gyökereihez,csak rosszul.Nem az a baj ezzel az autóval,hogy egyszerű,hogy minimál autó.A baj vele az,hogy megint az emblémája mögé bújva akar érte ennyi pénzt kérni.Sajnos a VW-nél ,az utóbbi évekre ,egyre jellemzőbb ez a magatartás.Hol van már,a márkát megalapozó ,egyszerű,de mérhetetlenül átgondolt,megtervezett,és minőségben legyártott autói? Sehol.!Emlékszünk,még a méregdrága lupóra?Arcpirítóan drága,ugyanakkor szégyenteljesen rossz autó volt.Sajnos a VW már nem tud abban nagy lenni,ami azzá tette egykor.Már inkább felső közép prémium akar lenni,és az is lett.Az ilyen törpe kategóriára már nem összpontosít.arra itt van már pl.Dél Korea,és ennyi pénzért,már inkább ott válogassunk.Jobbat,és jobban járunk,mint ezzel.Szerintem.

Rocko- 2012.04.06. 21:21:29

@voyager: ja, értem.
az tudod, hogy ez egy iszonyatosan balfasz összehasonlítási elv, ergo az is balfasszá válik, aki így tesz? csak jelezném.
és azt a 6-8 litert nézd már hozzá egy súlyhoz.

nem tudom, ezt így nem tanítják már általános iskolában, hogy almát almához hasonlítunk, körtét körtéhez?

Tizenkettő 2012.04.06. 21:27:07

@Ciri: És mielőtt még egyszer a válasz gombra klikkelnél a nick-em mellett hogy ismét valami hatalmas életigazságot közölj velem flegma sítlusban ez olvasd el és tanulmányozd. businesscenter.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2010085

apamacko 2012.04.06. 21:31:52

@steve30: Ezen az autón igen sokat agyaltak, és kár tagadni ott voltak a gyártásmérnökök és a könyvelők is (ahogy más márkáknál is!).
Tiszta lappal indultak neki a dolognak és bármily furcsa is így a képernyőn nézegetve, igenis egy nagyon racionális autót tettek le az asztalra.
Az árakat pedig ne az igen torz magyar piaci viszonyokból/árakból ítéljük meg!
(tudom mi itt élünk, ez van)

Tizenkettő 2012.04.06. 21:34:55

@apamacko: Nézd szerintem senki sem a konstrukciót bírálja nyilván nem rossz hanem az árazást ami viszont igen, de szerintem ezt meg a piac majd eldönti. Viszont én személy szerint itthon azt a pár sznobot leszámítva nem jósolok neki földrengető sikert.

Tizenkettő 2012.04.06. 21:39:59

@Tizenkettő: Az meg, hogy az év autója lett ugyan bizonyatja hogy ötletes szerkezet de az utóbbi igőben igazából nem sokat jelent eladás vagy siker szempontjából. A nissan leaf is az lett.... Egy darabot nem láttam élőben belőle.

poiuz429 2012.04.06. 21:48:40

ez jó, mert vároban is kényelmetlen és hosszú távon is.
Biztos valakinek megér 3,2 misit, pl. dsg váltróval...ja, hogy azt nem adnak hozzá? Milyen balek fogja ezt megvenni?

steve30 2012.04.06. 21:51:44

@apamacko:

Igen,jól írtad: racionalitás.És ahol kevés a pénz ott ez a lényeg sajnos.És így mérlegelve a dolgot,azt kell mondanom,hogy ennyi pénzért,lehet kapni jobbat is.Persze,nálunk nyugatabbra,ez nem számít.Ott nem szempont,hogy egy ugyanolyan képességű,és minőségű autó,mondjuk 20%-al drágább,mert mondjuk nem kia,hanem VW.De ha tisztán az ár/érték alapján gondolkodunk,akkor ez az autó,így drága.Persze van presztízs érték is,de attól még a mechanika nem lesz jobb.

Rocko- 2012.04.06. 21:56:51

@Viktus: megmutatod hol veszel listaáron 2,5-ért új octaviat? miért a dízelt hasonlítasz benzineshez?

Seca81 2012.04.06. 22:00:14

Személy szerint nekem rohadtul bejön ez az újfajta mini VW, főleg h többnyire nem kedvenceim az újabb német vasak...

És akárki akármit mond, sztem ennek a kocsinak igenis van önálló, ha lehet ezt mondani újfajta mókás karaktere!

Valóban nem ölék érte mint egy 2 hengeres 500-as Fiat-ért, de városi rohangálónak baromira bejönne.

1 magánvélemény; ha lenne kp-m mondjuk egy Chevy Spark-ra, KIA Picanto-ra vagy akár egy új Pandára, elgondolkoznék azon h hozzátegyek pár 100ezret és várjak erre a VW-re.
Kizárólag pirosban!

Rocko- 2012.04.06. 22:02:49

az már volt, hogy direkt Új Péternek terveztek kocsit? :D

steve30 2012.04.06. 22:08:03

@Seca81:

Csak az a baj,hogy sajnos nem csak pár százezret kell hozzá tenned,hanem több mint egy milliót.
Vegyük módjuk,a példádból a spark-ot.2,1 milla,6 légzsákkal,abs-sel stb.
www.chevrolet.hu/autok/uj-spark/

És lehet hogy még azt is ki merném jelenteni,hogy még mokányabb,szebb is.

kombusz 2012.04.06. 22:10:51

na.az.a."gyárilag.251literes.csomagtarto"egy.jo.nagy.kamu.parasztvakitás.
jo.lesz.az.100literrel.kevesebbnek.is.
az.én.ezer.éves.fiestámnak.250literes.a.csomagtartoja.és.az.garantálom.kétszer.nagyobb.ennél.
na.kb.ugyanennyire.hiteles.a.fogyasztása.is.ennek.az.biztos

RC_storm 2012.04.06. 22:19:01

@apamacko: De ha el akarod adni VW értékesítőként, akkor azért csak az árát nem hanyagolhatod.

Seca81 2012.04.06. 22:30:56

@steve30: Vizsgálódtam egy picit; az alap Spark amiben klíma sincs kb 2.15 misi ahogy ezt te is említetted, az alap Up! klímával ahogyan a cikk is írja kb 2.70 misi. Akárhogy is számolok ez 550 ezer különbség, nem pedig 1 millió. Tudom h a klíma nem ér meg 550 ezret, de akkor is...

A Sparkot nem bántom, mert nekem is egyik kedvencem mostani kisautók közül, de sztem az Up! időtállóbb karakter. (ezt én gondolom így, az idő és az eladások lehet h megcáfolnak)

Legyünk optimistábbak, lesz ez még olcsóbb is! :)

steve30 2012.04.06. 23:01:18

@Seca81:

Igen igazad van,én néztem-el.Igy már bizony én is gondolkodnék az 500-ezer ft bevállalásán.Mert ha a két kocsi közötti használati értékében nem is realizálható ez az összeg,a későbbi eladásnál ,valószínűleg behozná a VW ezt a pénzt.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.06. 23:25:32

@Rocko-: Szerintem aki használt Swiftet keres, az megtalálja a kereskedők telepein, rogyásig vannak velük a cikkek szerint...Olyan, mint egy használtautó-gyár...

DrSzoke 2012.04.07. 03:25:24

@Yuri Boyka - a kivert kutya: Tokmindegy milyen uj VW jon a piacra,komment hegyek lesznek.Ha full jo minosegu es draga akkor jon az hogy az en korollavektramondeo mittomenmim olcsobb es legalabb olyan jo,ha egyszerubb kivitel es olcsobb,na az sem jo mert....Lasd Bmw tesztek.Ugyanez pepitaban.

DrSzoke 2012.04.07. 03:38:14

@apamacko: Ott a pont.Ahova ez keszul,ott 4-500 ezer forintnak megfelelo euro nem oszt,nem szoroz.Kevesebb mint 1 havi fizetes egy uj auto vasarlasanal nem donto tenyezo.

redriot77 2012.04.07. 08:37:58

Ennyiért nem hogy Pandát de Puntót is lehet kapni. Az pedig mindenképpen egy jobb használati értékű, életrevalóbb kisautó - ráadásul szebben is néz ki.

Ráadásul hiányzik az autóból az a minőségérzet amiért az emberek általában VW-t vesznek. A Smarttól jobb, de ennyi pénzért sok ésszerűbb választás van.

kridli 2012.04.07. 09:48:04

Azért az vicces, hogy a kommentekben sokan a 3.2 millás felextrázott árat hasonlítja más kisautók 2 milla körüli fapad áraihoz... Fapad árhoz ennek a fapad árát, a 2.5 milliót kell hasonlítani. Azon meg miért kell fennakadni, hogy a vw drágább mint a többi márka? Ezt már megszokhattuk más típusoknál is, aki nem akar többet fizetni vw-ért, ne vegye.

Luighi 2012.04.07. 09:54:16

Egyetlen jó ötletet látok benne, az az eleje, de az is csak övvonal alatt.
Az ára? Vigye akinek ez (ekkora) kell, akármennyiért.
Remélem sosem kerülök oda, hogy egy ilyenre fanyalodjak.Nekem lefingott, használt áron sem az esetem, ennyiért meg le se köpném...

Polly-pudli-pötty 2012.04.07. 15:03:48

@Tizenkettő: KFC-bsmart menü vagy három darab hagymás-tejfölös lángos esetleg csalamádés óriáshambi ugyanennyiért"nagyi lángosa*" bódéból?

*(ami régebben nyilvános WC volt és az aprót is ugyanaz a kéz fogja,mint amit eléd raknak...)

Phantom001 2012.04.07. 17:09:02

3 millió ezért a szarért?! Annyiért már AUTÓT veszek!!!

Merida001 2012.04.07. 17:24:57

Nem igazán értem ennek a nagy feszültségnek az okát, ami itt a kedves kommentelők között van? Ha nem kell az Up nem kell megvenni...
VW UP:
Drága? Az. Jó? Majd elválik... (pár év múlva kiderül a tulajoktól/szervizektől) Formája? Lupo utódja valahol... Célközönsége? Megvan, ahogyan a Lupónak is megvolt...

Sokan hasonlították itt a Dacia Loganhoz árban. Nyílván attól még hogy ez az autó méretre pici, nem fogja újként értékesíteni a VW 1 millióért... bármennyire is szeretnénk! :)

Yuri Boyka - a kivert kutya 2012.04.07. 18:16:32

@streetsta: Konkrétan mi? :)

@DrSzoke: Ezt még így nem figyeltem meg,de most,hogy így írod tényleg van benne valami. :)

acsa77 2012.04.07. 21:44:04

Nem inkabb Dacia VW arban?
A Punto II volt hasonlo kezdotomegu es majdnem ilyen biztonsagi szintu. Mert azt hanarabb hegesztettek lezerrel. Ha hozzaadjuk a bo tiz ev alapveto karosszeriafejlodest, valtozatlan aron kapnank egy meg jobb kocsit. Meg rosszabb igy az erteke az Upnak. Mondjuk altalaban problemas a mini kategoria. A fix koltsegek ugyanazok, mint a nagyobbaknal, ezert sajat magukat felfalo konstrukciok.

Viktus 2012.04.10. 15:31:31

@Rocko-:

www.hasznaltauto.hu többet ér, mint ez a kis taliga ...

Rocko- 2012.04.10. 15:33:10

@Viktus: tehát HASZNÁLTAN ér annyit.
tudod mi a különbség a használt és az ÚJ közt?
ha nem, akkor hülye vagy. ha igen, akkor minek ajánlgatsz HASZNÁLT autót, új autók közt?

Viktus 2012.04.10. 22:16:04

@Rocko-:

Ja van a használt autó ennyiért, és van ez a v.mi amit "új autónak" mernek nevezni ...

Rocko- 2012.04.10. 22:17:06

@Viktus: jó hát ha nem érted, akkor nem érted.

ratsche (törölt) 2012.04.17. 00:12:11

@MilleMiglia: Egy ilyen cradle többnyire tápot, néha FM antennát ad csak a navinak. A Fiat is ilyet árul, kooperációban a TomTom-mal (eredetileg a Marelli volt a partner, de hamar repültek). A BMW Portable is ilyen volt.
Szenzorokat csak ritkán kötnek be egy ilyen fapados naviba, ellenpélda a Renault-nál a Carminat TomTom. De még az is messze van egy hagyományos szenzoralapú navigációs fejegységtől.
süti beállítások módosítása