HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

250, kis fordulaton

2012.04.25. 06:10 Tcomment

Címkék: audi s7 s6

420 ló az amerikai piacra, ahol a felét is ritkán használják - hülyeség, felesleges, kéne!

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

235 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr654471839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 06:42:10

Fasza.

Én csak azt nem értem, hogy miért kell minden ilyent automata váltóval adni? "Ilyen" alatt a 3000 ccm feletti német felsőkategóriát értem. Ha jól tudom nem is lehet manuálissal rendelni se Mercit, se BMW-t, se Audit nagy motorral.

Na nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy megveszem bármelyiket is! :-)

Shadowbull 2012.04.25. 06:57:50

"Ízlés kérdése, ez tetszik jobban, vagy a CLS-Merci. A BMW 5 GT-t inkább hagyjuk."

A 5er GT hogy jon ide?

Shadowbull 2012.04.25. 06:59:00

@közlekedési bűnöző: "Én csak azt nem értem, hogy miért kell minden ilyent automata váltóval adni?"

nem igazan venne meg senki kezivel.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 07:02:52

@Shadowbull: Na de mér?

Én pl. vezettem pár éve egy 390 lovas Maseratit. Ferdzsó motorral, 6 sebességes kézi váltóval. Hogy őszinte legyek, nem nagyon okozott problémát az, hogy váltani kell...:-)

szpsz 2012.04.25. 07:03:02

Ez már annyira nem arról szól, amit az ember gyermeki lelkesedéssel imád az autózásban.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 07:05:20

Hát manapság már azt sem lehet büntetlenül csinálni, amit az eber gyermeki lelkesedéssel imád a vezetésben, mert jön a közeg, aztán azt mondja: FJSZ :-)

Shadowbull 2012.04.25. 07:15:31

@közlekedési bűnöző: mert egy ilyen muszaki szinvonalu autohoz nem illik a kezivalto.
Mert egy csomo szolgaltatast nem lehet megvalositani kezivaltoval.

Mar az M3-asok 80%-at is automataval rendelik. hasonlo arany van a Porscheknal is.

Akkor egy ilyen sportlimuzinhoz meg plane az illik.

Majdénmegmondom 2012.04.25. 07:18:29

Elmebeteg világban élünk. Beleraknak egy olyan motort, ami felfalná a világot, lekorlátozzák 250-re, hogy szabályos legyen, aztán jön a hengerlekapcsolás, hogy takarékos legyen, majd a csillapítás és hangtompítás, hogy ne érezzünk semmit az egészből.
Csak én nem értem az egész koncepciót?

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 07:20:15

@Shadowbull: "Mar az M3-asok 80%-at is automataval rendelik. hasonlo arany van a Porscheknal is."

Hát nekem egy sportlimuzin, de főleg egy Porsche az kézi váltós és slussz. :-)
Műszaki színvonaltól függetlenül.

akira2 2012.04.25. 07:20:35

@közlekedési bűnöző:

"Na de mér?"

Mert ez nem sportautó, ez egy limuzin. A Maserati sokkal inkább sportautó, még ha GT-nek is hívják, akkor is.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 07:21:06

@Shadowbull:

"Mert egy csomo szolgaltatast nem lehet megvalositani kezivaltoval."

Konkrétan mit? Tényleg érdekelne, mert nem tom.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 07:22:20

@akira2: De az M3 azért sportlimuzin és mégis 80%-ban automatával adják SB szerint. Erre írtam.

zöldi 2012.04.25. 07:24:41

Kulcsár Úr, nagyon jó cikk volt. A vége meg különösen :)

Shadowbull 2012.04.25. 07:26:05

@közlekedési bűnöző: regen en is igy gondoltam. aztan volt alkalmam vezetni eros autokat kezivaltoval es automataval.

Konkretan M3-at mindket verzioban. Kezivaltoval annyira erzodik hogy szanalmasan en vagyok a leggyengebb lancszem az autoban, hogy az mar fajdalmas. A DKG-val egyszeruen egy masik dimenzioban mukodik az auto.

Peldaul a tavolsagtarto tempomat funkciot, ami dugoban is mukodik, megall-elindul ahogy kell. Vagy a fekezos tempomat funkciot, ahol vissza is kapcsolgat.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 07:28:25

@Shadowbull: Hát jó, kinek a pap kinek a papné.
Engem nem nagyon zavar, hogy én vagyok a leggyengébb láncszem az autóban. Sokkal fontosabb, hogy élvezem a vezetést és szerintem ahhoz mindenképpen "Schaltgetriebe" kell. :-)

uglykid 2012.04.25. 07:28:49

Na, és mi lesz ezután AUDI-éknál?
Ez után csak hanyatlás jöhet!
Már mint a csúcs után.

Várom tőlük az "antigravitációs meghajtót"!

Shadowbull 2012.04.25. 07:29:23

Na, csak hogy konkret legyek:

A 5er GT NEM 4 ajtos kupe, teljesen mas kategoria, koze sincs sem a CLS-hez sem az A7-hez. Nem is mondta soha senki, hogy koze lenne hozza, de mar nem tudom hogy ki talalta ki hogy megis van.

A BMW fele 4ajtos kupe az a 6er Gran Coupe. Nemsokara indul a forgalmazas.

www.bmw.de/de/de/newvehicles/6series/gran_coupe/2011/showroom/design/visualizer.html

malkolmcole 2012.04.25. 07:40:07

Gazdagoknak jó játékszer... én meg megyek dolgozni.

AlbaZen 2012.04.25. 07:40:29

Az Audi és a BMW olyat csinál az autók terén, amit a kütyük terén az Apple. Évekkel a többiek előtt vannak, és kegyetlenül kívánatosak az autóik. Azt hiszem, a világ legjobb dolga gazdagnak lenni.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 07:41:53

@AlbaZen: Hát igen. Apple-t sem tervezek venni. Lehet nem véletlen :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.25. 07:49:15

Durva. És egészen autóformája van.

@malkolmcole: Hasonlóan... :S

@Majdénmegmondom: Nem, tényleg semmi értelme. De ebben a világban ez már nem oszt, nem szoroz.

plephyl 2012.04.25. 07:50:47

én is gondolkodtam gázszetten a tízéves toyotámba, de aztán úgy döntöttem, hogy mégsem. megtérülés lenne vagy 2-3 év (elég keveset megyek), ráadásul állítólag ezek nem igazán kedvelik a gázos üzemet.
az audi meg álom kategória, nagyon kéne. akár 6-os, akár 7-es (akár a többi...). az új cls is gyönyörű lett, a 6-os gran coupe kicsit otromba az én ízlésemnek, de úgy sem én vagyok a célközönség :)

S8 Phantom 2012.04.25. 08:03:01

Tetszenek a részletek. De csak azok. Tízéves S8-amat nem cserélném el vele. (gazdasági szempontok nem tartoznak most bele)

Hurri Kán 2012.04.25. 08:04:34

v8 is. Szép is. Kéne. :)

Fogatlan Prókátor 2012.04.25. 08:05:43

Pár éve minden Audi model emlékeztet engem arra az újgazdag parvenüre, akik pénzt, anyagokat, tervezőket vonultatnak fel, hogy pozicionálják magukat, hogy ők is ott legyenek, hogy domináljanak. Persze, elcsábul az ember, de a végén azért csak rájön, hogy az ügyeletes beauty titokban csúnyán beszél, kezével törli az orrát és nem átall fingani.
A cikk írója meg nézzen utána a 80' évek Cadillacjainak, már azok is lekapcsoltak 4 hengert, ha nem kellett a kraft.

matyusv 2012.04.25. 08:10:17

Az iphone nem jár eygy centivel sem a többi elött! Mini USB meg ne is legyen az audiban, mivel a micro USB a szabvány!

ratsche (törölt) 2012.04.25. 08:10:53

@AlbaZen: Talán nem is sejted, mennyire ül ez a hasonlat.
Az megvan, hogy az összes gyártó közül a BMW kínált elôször iPod integrációt az autóiban 2004ben?
www.youtube.com/watch?v=5iF5KJTOiFM
www.apple.com/pr/library/2004/06/21iPod-Your-BMW.html

victor vacendak 2012.04.25. 08:19:22

Nagyon bírom az Audi motorokat, de mindig mosolygok, mikor ezt a hengerlekapcsolásos spanyol viaszt olvasom, ami már 10-15 éve volt elég sok amerikai modellben (kösznhetően az azóta mrá kínai Delphi-nek), sőt Harley mociban is...

Plumper 2012.04.25. 08:33:00

böszme, pöffeszkedő német sportkupé vagy micsoda, de egy dolog tetszik rajta: KERET NÉLKÜLI AJTÓ! ez akkora truváj, hogy nem lehet átlagos autókba betenni? a 70-es évekbeli USA filmekben szinte csak ilyeneket látunk. utálom a széles keretű, alul keskeny ajtókat. csak arra jók, hogy az ember tornamutatványokat végezzen szűkebb helyeken és beb@ssza a fejét a szélébe.

DrSzoke 2012.04.25. 08:41:29

@Fogatlan Prókátor: Az egy kisit maskepp mukodott.Nem ugyanaz a ketto.

DrSzoke 2012.04.25. 08:48:23

@közlekedési bűnöző: osztom a velemenyed.46 evesen tobb mint 1 millio km-el a hatam mogott,en meg mindig szeretek vezetni es a vezetes szerves resze szamomra a sebessegvaltas,kuplunggal,valtokarral. Nem mekkdonaccos kaveskanal bugyutasaggal a kormany mogott es 2 pedallal.Ami a legbosszantobb,lassan el is tunik a normalis sebessegvalto,fel nem foghatom miert.Lehet hogy rosszul gondolom,de nekem mindig az volt a velemenyem,hogy az automata annak valo aki kenyszerbol autozik,herotja van az egesztol es nem akar valtani sem.Megertem,de hagyjanak mar valasztasi lehetoseget.

Schütii 2012.04.25. 08:50:51

@közlekedési bűnöző: Asszem már Mazert sem kapsz kézi váltóval.(ahogy Ferkát, Lambót se) Porschét még egyelőre igen, de siess megrendelni, mert náluk is kezd már mostohagyerek lenni. Vagy veszel jenki izomautót, csak figyelj oda, mert be kell ixelned a kézi váltót a opciós listán...

ratsche (törölt) 2012.04.25. 08:51:51

@DrSzoke: Sosem volt automata váltós autótok, ezért beszéltek ostobaságokat.

Brett Shaw 2012.04.25. 08:52:56

Inkább 2 milla a B&O hifi mint egy...

Schütii 2012.04.25. 08:53:49

@plephyl: jah, meg addig jó a gáz, amíg fel nem tűnik a kormánynak hogy az még "pofátlanul" olcsó.

Dixhorn 2012.04.25. 09:02:07

@DrSzoke: Én kb 500 ezret vezettem eddig és megfogadtam, hogy soha többet nem veszek manuálist.Rohadtul nem jön be a váltás, főleg dugókban nem. Ezek a mostani automata váltok szerintem elég faszák már, marha jó vezetni őket, nem feltétlen zabálnak többet.

Sőt motorban is majdnem automatát vettem, de aztán mégsem, de szerintem eljön az az idő is.

A cikk legkomolyabb dumája: becsicskultunk. :D Ezen beszartam.

Az autó szép és jó és érthetetlen az én társadalmi rétegemnek. De pont a héten röffentettek be mellettem egy panamerát sportkipuffal és én szerelmes lettem. :)

MilleMiglia 2012.04.25. 09:04:56

Azért ne ragadjunk le a hengerlekapcsolásnál. A MagnaRide őse is GM szabadalom, az Audi pár éve hozta be. Ezek nagysága viszont abban áll, hogy a megfelelő helyre, a lehető legjobb minőségben, az összes többi rendszerrel összehangolva és akár pl.: ilyen aktív motortartó bakos trükköket végigvezetve kell az összhatásnak jónak lennie.
@Plumper: Az ajtó kerete teherviselő elem(pl. ütközésbiztonság), a torziós merevséghez sokat hozzátesz (ld. alapból merevebb kupékban magától értetődő) illetve zaj szempontból is nagyobb törődést igényel.

okta 2012.04.25. 09:05:20

A kommentelők és a potenciális vásárlók halmaza nem hiszem, hogy nagyon metszené egymást. (Beleértve magamat is.) :-)
Azaz akinek ezt el tudják adni, az óóótómatával használná inkább, ez az igény. Na ezért.

Saját dimenzióban gázszett berakva november óta, az azóta megtett 15000km alatt már majdnem behozta az árát...és kevesebb szart is puffogunk ki a csövön mellékesen. Ja, MINDEN vényóc Audi kéne... :-D

eko 2012.04.25. 09:05:23

@Shadowbull: "A 5er GT hogy jon ide? "

Nem jön oda. Azt írta: inkább hagyjuk! :-))

Schütii 2012.04.25. 09:05:34

@ratsche: Azért nem minden automata váltó jó. Nekem nem volt soha, de vezettem 1-2-t, hát nem nőttek a szívemhez. Pedig már én sem gangolgatnék legszívesebben, de amíg a kézi alternatívája az hogy ki kell fizetni egy rakás felárat, vállalni meghibásodási lehetőséget, plusz karbantartást és/vagy a fogyasztásnak is odabasz, addig inkább kevergetem én a lekvárt.

Flow22 2012.04.25. 09:08:32

Megnéztétek a gumikat rendesen? Rajta Merci(re hajazó) jelek! :)))

Amanitin3 2012.04.25. 09:12:18

Utcahosszal ez a legrosszabb cikk, amit valaha a winklertől olvastam.

Plumper 2012.04.25. 09:12:30

@Schütii: mióta is alap az automata váltó? az 50-es évek óta. ja, egy hozzáfűzés: az amerikai autókban. erről ennyit.:-D én is automatát vennék, mert tökfölösleges a kézi váltó. mi a f-nak? versenyezni akarunk piros lámpánál, dugóban, megpakolva, családdal? vagy nem kap el a rendőr? áhh...

@MilleMiglia: akkor én nem kérem a sok csicsamicsát, tolatóradart, hátsó kamerát, hangutasításos ánuszmasszírozót, cserébe viszont kérek megerősített kasztnit és keret nélküli ajtókat.

@okta: környezettudatosság, környezetvédelem, zöld izék. tökjó, de miért kerül sokba nekünk a környezetvédelem?

DrSzoke 2012.04.25. 09:14:27

@ratsche: Ja,autokereskedesem volt 2 evig egy olyan orszagban ahol a kocsik 90%-a automata.Ha azt a 200-300 darabot nem szamolom ami akkor atment a kezeim kozt,nagyreszuket hasznalva is egy darabig,akkor tenyleg nem volt egy automata kocsim sem.Tuti ugy van ahogy mondod.

MilleMiglia 2012.04.25. 09:15:19

@Brett Shaw: Sima A7-hez 1,926 millió a listaára. És pl. A5-S5 esetében is uannyi a felár. Szóval nyert.

DrSzoke 2012.04.25. 09:16:53

@Dixhorn: Semmi baj ezzel,nem vagyunk egyformak.En csak azt ruhellem,hogy lassan nem lesz opcio a kezivalto.Csomo modellt nem is arulnak csak automataval.Nem vagyok egy megrogzott uj auto vasarlo,sajnalnam az amortizacioval bukott penzt,de mit fogok par ev mulva hasznaltban venni?

GRX 2012.04.25. 09:21:40

Miért automata?
USA piac: adja magát
Németo.: a célcsoport nem a legfitalabb korosztály, és évi 40-60 ezret megy, ott már nagyon nem mindegy, mennyit kuplungolsz. (22 évesen én sem értettem, ki az a hülye, aki nem manuális váltóval bűvészkedik.)
Másrészt ilyen teljesítménynél már tényleg számít, hogy a gép adagolja a kraftot intelligensen, vagy a humán interfész égeti rövid úton büdösre a kuplungot.
Amúgy ha meglenne rá a della a világnak ennél boldogabb felén, akkor sem gerjednék rá, de ennek kizárólag esztétikai okai vannak. Ha praktikum, akkor jöjjön a kombi, egyébként meg a limuzin.

MilleMiglia 2012.04.25. 09:24:20

@Plumper: Látod milyen szép a szabadon konfigurálhatóság. Konfigurálhatsz magadnak egy full alap A5 Sportback-et, nem metál fénnyel, szövetüléssel 16-os kerekekkel.:)

Dixhorn 2012.04.25. 09:38:42

@DrSzoke: Szerintem idővel csak automata lesz, akkor luxus lesz a manuális váltó, mint anno az automata. :) Persze ez lehet faszság, de kicsit kezd ez lejönni.

@GRX: Háh, ez jó. kb 20 évesen én is megkérdeztem egy svájci tagot akivel verettem éppen, hogy mire jó az automata, én utálnám. Azóta már én is megértettem.. :)

Vamos 2012.04.25. 09:39:40

Azért az aranyos,hogy a német mérnök nem ismeri a Lexus hangkioldó rendszerét..aha peersze! Amúgy a Honda Legendben is van ilyen pár éve...

Elijah_Baley 2012.04.25. 09:40:28

+1 szavazat a gázszetre
:)

bigwhite 2012.04.25. 09:43:42

"de Oroszországban igen, és ők szentül hiszik, hogy rossz útnak az igen fullos. "

"Viszont a B&O megéri az a nem tudom mennyit, amekkora a felárat"

Van ennek valami értelme magyarul ?
Nem volt idô átolvasni a cikket mégegyszer ?

ratsche (törölt) 2012.04.25. 09:45:11

@Brett Shaw: A fenét. Egy BeoSound 4 + BeoLab 4 2800 euro. 4000 euro egy tipikus B&O setup.

Schütii 2012.04.25. 09:45:19

@Plumper: Oké, én leírtam az én preferenciáimat, te leírtad a tiédet. Ennyi.

Schütii 2012.04.25. 09:48:05

@bigwhite: Semmi gáz, a TC-t nem a kifinomult stílusért szeretjük.

ratsche (törölt) 2012.04.25. 09:52:46

@MilleMiglia: Érdekes, mert a 6os kabrióban "csak" 4950 euro a B&O hifi.

tomnemtom 2012.04.25. 09:53:00

pudingok vagytok.
statisztikailag a kommentek 90%-ának Winkler-gázbeépítés vonulatról kellene szólnia.

nagyon jó a hetes. bár nekem az E38 a legszebb hetes, az F01/2-vel sincs semmi baj. már amennyiben az nem számít annak, hogy nem tulajdonlok egyet sem.

zozo82 2012.04.25. 09:56:47

@Shadowbull: nem kene jobban odafigyelni?

Az A7, a CLS es az 5GT mind otajtos "sportlimizin" minden szempontbol egy kategoria, ugyanazt a vasarlokozonseget celozza meg. Az egytelen baj (amit a szerkeszto is sugallt) hogy a BMW az nagyon RANDA es se nem elegens, se nem sportos

Schütii 2012.04.25. 09:57:16

@tomnemtom: Szerintem az E32 szebb. Igaz hogy az egy Jag XJ átirat, de attól még nagyon szép.

ratsche (törölt) 2012.04.25. 09:57:45

@MilleMiglia: ...aztán tépheted a hajadat, mikor használtan nem tudod eladni senkinek :)

gixeres 2012.04.25. 10:05:58

Valaki itt írta hogy mi értelme nagy motort beletenni, majd lekorlátozni és 4 hengert kikapcsolni. Aki nem érti, az maradjon az 1.3as swiftnél.

Én szívesen elfogadnék egy olyan autót, amiben néma csendben utazok 200al, pöffeszkedve a kényelmes ülésekbe, és biztosággal körülvéve, de ha még is úgy támad kedvem hogy 90el csordogálok egy normál közúton, nem zabál sokat. Kéne.

zozo82 2012.04.25. 10:08:42

@Schütii: "A CLS az nem 4 ajtós": igazad van.

Na mindegy 4 vagy 5 ajtos: a lenyeg hogy egyertelmuen A7 - CLS - GT5 egy kategoria.

végbéla 2012.04.25. 10:12:41

@DrSzoke: Fura dolog ez a kézi vs autómata. Mi kb 2 hónapja vettünk egy kétpedálos masinát és az asszony imádja. Hozzáteszem, szeret vezetni. Előtte kis sportos mazdánk volt, az is nagyon szerette, persze kézi váltóval.
Mindennapi autózáshoz tökéletes az autómata, főleg ha sokat araszol az ember gyereke.

zozo82 2012.04.25. 10:12:43

@DrSzoke: "Ja,autokereskedesem volt 2 evig egy olyan orszagban ahol a kocsik 90%-a automata.Ha azt a 200-300 darabot nem szamolom ami akkor atment a kezeim kozt,nagyreszuket hasznalva is egy darabig,akkor tenyleg nem volt egy automata kocsim sem.Tuti ugy van ahogy mondod"

Gondolom AMERIKAROL van szo? Akkor azert ne hasonlitgassuk azokat a valtokat az az europai DSG-el mert nem lehet egy napon emlegetni a kettot. BTW: epp lattam hogy az Audi (lehet a tobbi nemet premiumgyarto is) amerikaba meg mindiog bolygomuves automata valtokat szallit es nem DSG-t. Igaz ott sokkal olcsobbak is (de nem csak a valto gyengebb, hanem pl. a felfuggesztes is)

Hurri Kán 2012.04.25. 10:13:57

Az volt már, hogy ez is csak egy átcímkézett Superb? :D

Plumper 2012.04.25. 10:16:28

CLS, GT, E38, F01/2...
ti mikről beszélgettek? ezek valami Pc alkalmazások kódszámai?
kiadni egy autóért 20+ millió Ft-ot, aminek neve sincs..

én szeretem a neveket, az autóneveket.
azért túlzásokba se essünk, mert nem az olyanokat, mint Ce'ed (hogy a p-ba kell kiejteni), Touareoug (ez meg mi), vagy Quashquayi (thaiföldi horrorfilm címe?).

üdv,

Boódyie Sylwvie

Shadowbull 2012.04.25. 10:21:32

@zozo82: "Na mindegy 4 vagy 5 ajtos: a lenyeg hogy egyertelmuen A7 - CLS - GT5 egy kategoria."

Tevedni meltoztatol. A 5er GT-nek semmi koze sincs a masik kettohoz. Sem felepitesben, megcelzott vasarlokozonsegben, sem funkcioban. Ez csak egy ujsagiroi kitalacio.

bar szerintem akinek van szeme az latja magatol is.

gri 2012.04.25. 10:23:10

Kéne.

De a fogalmazás nagyon gáz, nem ártana átnézni élesítés előtt.

Shadowbull 2012.04.25. 10:23:19

@Vamos: Miert, a Lexus cuccait kotelezo ismerni?
Annyira azert nem iparagi vilagitotorony a Lexus, a masolasrol is csak par eve szokott le ugy ahogy.

Rocko- 2012.04.25. 10:27:46

@közlekedési bűnöző: mert az automata jobb mint te.
gyorsabban vált mint a manuális, kevesebbet fogyaszt és nem égeti le a kuplungot.

zozo82 2012.04.25. 10:28:02

@Shadowbull: a 6 gran coupe-ig igenis a BMW coupe-limizinja az 5GT.

De azzal egyetertek hogy inkabb a 6GC az A7 es CLS vetelytarsa...

Rocko- 2012.04.25. 10:33:49

@Shadowbull: mondjuk kíváncsi vagyok arra a hétsebességes kézi Porsche-ra.

Shadowbull 2012.04.25. 10:34:27

@zozo82: " a 6 gran coupe-ig igenis a BMW coupe-limizinja az 5GT. "

Mert az ujsagirok azt mondtak?

Wazzeg nezz mar ra a 5er GT-re! Hol latsz te abban kupes vonasokat? Konkretan majd 10 centivel magasabb! mint a normal 5er. Egyebkent meg muszakilag egy magasitott, 5 ajtos 7er.

Mitol lenne ez egy negy ajtos kupe?

Rocko- 2012.04.25. 10:36:54

@Majdénmegmondom: mit nem értesz? van aki venne erős autót, de nem jelenti azt, hogy állónap taplógázon hajtja.
másrészt a cikk is említi: teljesíteni kell az EURO normát, azt pedig csak így lehet.

Rocko- 2012.04.25. 10:42:13

@DrSzoke: lásd @Rocko-: .
persze a listában nincs benne a kapcsolás élvezeti értéke, azt nem fogja visszaadni semmi.

P12_dCi 2012.04.25. 10:42:21

Engem egy Audi nem tud lázbahozni.

Rocko- 2012.04.25. 10:45:24

@ratsche: vagy rossz a tapasztalat. ha vennék, akkor csakis duplaluplungosat.

Gyarló Hintaló 2012.04.25. 10:47:33

erre a fehér s6 kombira rácsorgatnám a nyálam....

Shadowbull 2012.04.25. 10:47:48

@Rocko-: a ZF 8 gangosa is nagyon jo.

SZVSZ az elmutl 10 evben az automatavaltok robbanasszeruen fejlodtek.

De egyebkent en is inkabb DKG/DSG parti vagyok.

Rocko- 2012.04.25. 10:48:15

@DrSzoke: "de mit fogok par ev mulva hasznaltban venni?"
azt ugye tudod, hogy a gyártóknak ez nem potenciális cél?

amúgy meg automatát, aztán feldobsz rá egy régi kéziváltót. :)

Majdénmegmondom 2012.04.25. 10:49:23

@Rocko-: Rakjanak belé egy 200 lóerővel gyengébb motort, legfeljebb egy másodperccel később van százon. De mi értelme van élethosszra kibérelni egy lakosztályt a Waldorf Astoriában, aztán mindig a Holiday Innben éjszakázni?

Rocko- 2012.04.25. 10:53:31

@gixeres: noja, kapcsoljanak ki a Swiften is négyhengert. :)

@gyvy: még nem. :)

@Shadowbull: mitől jó?
és igen, eléggé fejlődtek. a mai automata nem ugyanaz, mint 10-20 éve.

@Majdénmegmondom: miért kéne 200 lóerővel gyengébb motort berakni? plusz a korlátozást ki lehet szedni.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 10:54:11

@Shadowbull: "Tevedni meltoztatol. A 5er GT-nek semmi koze sincs a masik kettohoz. Sem felepitesben, megcelzott vasarlokozonsegben, sem funkcioban. Ez csak egy ujsagiroi kitalacio."
Szerintem a Mercedes R classe is ide tartozik :D

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 10:55:36

@Rocko-: .... és nem kell bele kettőstömegű lendkerék sem

Majdénmegmondom 2012.04.25. 10:57:36

@Rocko-: Mert így értelmetlen a 460 lóerő, ha nem lehet kihasználni. A limiter kiiktatása egyébként legális? De ha az is, mi értelme? Egy ilyen jószággal senki sem fog pályanapokra járni, közúton meg nem lehet kihajtani.

uniball 2012.04.25. 10:57:38

Még egy kis fejlesztés és talán sikerül eljutni egy Subaru szintjére :) Jó persze, értem én, hogy mennyi kütyü meg minden, de közlekedünk vagy wellneszezünk? Ráadásul lekapcsoljuk a hengereket, egyensúlyozgatjuk drága pénzen az ebből fakadó rezgéseket, akkor meg minek? Tucatautóért sztem sok pénz, mert tőlünk nyugatabbra ez egy "csillivilli" tucatautó.

Shadowbull 2012.04.25. 10:58:41

@Rocko-: Gyorsan valt, okos, komfortos, kevesebbet fogyaszt vele az auto mint kezivel.

Igazabol egy dolog szol a DKG mellett: az nem kuszik. A kuszast en szemely szerint nem szeretem. Mondjuk szuk parkolohazban forgolodni vele meg pont emiatt nehezebb.

Shadowbull 2012.04.25. 10:59:29

@Majdénmegmondom: "Mert így értelmetlen a 460 lóerő, ha nem lehet kihasználni."

Minden egyes padlogaznal kihasznalod. Miert ne lehetne kihasznalni?

Rocko- 2012.04.25. 11:00:13

@Shadowbull: szerintem az F06-ot keverik az F07-tel. az egyik a a 5er GT, kombiSUV, a másik meg a négyajtós 6-os.

Shadowbull 2012.04.25. 11:00:34

@uniball: "mert tőlünk nyugatabbra ez egy "csillivilli" tucatautó. "

Hat ezek a vilag egy pontjan sem szamitanak tucatautonak. Hacsak nem Monte-Carlo foutcajan.

Majdénmegmondom 2012.04.25. 11:02:56

@Shadowbull: Ilyen (limitált) végsebességet és gyorsulást gyengébb autók is tudnak.

P12_dCi 2012.04.25. 11:06:31

@Shadowbull: Dugóban szerintem nagyon jó, hogy kúszik. Semmit nem kell csinálni, csak picit kevésbé nyomom a fékpedált, és araszolok előre a sorral. Imádom. Pedig csak a sokat szidott GM váltós E39 530d-ben tapasztalom.

uniball 2012.04.25. 11:07:29

@Shadowbull: Persze nem Golf, de számold össze, hány ilyen autót látsz majd 1 év múlva az utakon. Tipikus példája az értelmetlen pénz és energia pocsékolásnak és olyan fejlesztéseknek aminek az ég világon semmi értelme. Szép is meg jó is, de amikor a 10. jön szembe az utcán akkor már csak egy drága tucatautó lesz karakter nélkül.

Shadowbull 2012.04.25. 11:08:38

@Majdénmegmondom: melyik gyengebb A6/A7 tudja ezt a gyorsulast?

a vegsebesseg meg masodlagos tulajdonsag.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 11:09:21

@DrSzoke:

"Megertem,de hagyjanak mar valasztasi lehetoseget. "

Nem hagynak. Ugyanúgy el fog tűnni a kéziváltó, mint a hétköznapi , elérhető árú autókból a hátsókerékhajtás. Pedig szerintem az is fun.... kár érte.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 11:11:00

@Schütii: Vagy ha már ennyi lóvém lenne, akkor vehetek egy normál hétköznapi autót meg egy Lotus-t ugyanennyi pénzből. Aztán a család is jól jár, meg én is élvezem, ha akarom....

Shadowbull 2012.04.25. 11:11:23

@P12_dCi: na igen, ez filozofia kerdese. En peldaul utalok a feken allni. Inkabb a dugoban is csak megpockolom a gazpedalt, es akkor szepen elkezd csorogni. Ha megallok akkor meg nem kell a feken allnom.

A hulye japcsik peldaul kuszast applikalnak a DKG-ba is, konkretan az EVO X bosszantott fel amikor a piros lampanal a feken kellett allni. Erre ott ugy tunik igeny van.

ratsche (törölt) 2012.04.25. 11:12:03

@Shadowbull: 7er touring-nak kellett volna árulni, igazából. Most nem lenne keveredés.

Shadowbull 2012.04.25. 11:12:23

@uniball: egy 80e euros auto sehol sem tucatauto.

Es olyan sokat nem fogsz beloluk latni.

uniball 2012.04.25. 11:16:07

@Shadowbull: Nem az a legnagyobb baj, hogy aránytalanul drága, és tele van felesleges dolgokkal, hanem az, hogy mindezért cserébe nincs semmi stílusa. Ennyi pénzért autókat lehet kapni, nem guruló seggmaszírozós wellnessközpontot és házimozi centert ami ráadásul még saját magát is korlátozza önnön értelmetlenségét hirdetendő.

Shadowbull 2012.04.25. 11:16:42

@ratsche: lehet. szerintem egyszeruen nem jutott eszukbe, hogy ezt valaki 4ajtos kupenak fogja nezni :)

talan a sajtoanyagban olvastam egy felmondatot anno a kupejellegu tetovonalrol, persze elotte fejtegettek, hogy egy nagy limuzin kenyelme + egy SUV varialhatosaga + egy kombi praktikuma, blabla.

Az ujsagirodroid is elolvasta, es beegett az agyaba a kupejelleg, aztan ez rogzult, es innen nincs visszaut :)

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 11:17:56

@Rocko-: Lehet, hogy jobb, de akkor sem én vezetek. És én szeretek.

Shadowbull 2012.04.25. 11:18:19

@uniball: izles kerdese, szerintem baromi jo auto, es tokeletesen megertem azt aki ilyet akar.

De mondj egy peldat, hogy szerinted ennyi penzert mi a jobb ennel. Jo, talan egy M-Paketos 550i :)

Rocko- 2012.04.25. 11:19:40

@Shadowbull: gondolom csak lesz valami megoldás erre.

@Béla, tudod a Béla: hjah.

@Majdénmegmondom: láttam már hasonló kalibert pályanapon, és ki lehet használni autobahnon. ez egy autó, alkalmas a közlekedésre.

Rocko- 2012.04.25. 11:20:40

@közlekedési bűnöző: te vezetsz. a pedál is már csak egy potméter, a kormányban, fékben is ott a szervo, azok nem zavarnak?

Majdénmegmondom 2012.04.25. 11:21:29

@Shadowbull: Szó sem volt Audiról. Ha már 4WD, akkor Impreza WRX, Mitsubishi EVO, stb.

uniball 2012.04.25. 11:22:39

@Shadowbull: Ennyi pénzért bármi jobb mint egy Audi :)

ommm 2012.04.25. 11:23:02

@közlekedési bűnöző: Butaság. Egy PDK-val sokkal gyorsabb vagy, mint bármilyen kéziváltóval. Hát ezért.

Raketta_ 2012.04.25. 11:24:37

@AlbaZen: Azért nehogy már egy almához hasonlítsuk EZT az Audit...

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 11:25:31

@Rocko-: Zavar engem sokminden, hogy őszinte legyek. Egy bizonyos szint után már túl van fejlesztve az autó - és a maiak nagy része bizony ilyen. Vannak bizonyos fejlesztések, amik rendben vannak, de az automata parkolórendszer meg az esőérzékelős ablaktörlő és társai szerintem túlzás és zavartak is.

Persze ki lehet kapcsoni, de akkor minek vetted meg? Persze muszáj megvenni, mert mondjuk a digit klímával egy csomagban adják máshogy nem.... Szóval sok minden zavar.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 11:26:31

Kedves @ommm: Hol állítottam, hogy gyorsabb vagyok manuális váltóval? Végig a vezetési élményről beszéltem.

Shadowbull 2012.04.25. 11:30:54

@Majdénmegmondom: ". Ha már 4WD, akkor Impreza WRX, Mitsubishi EVO, stb."

Ugyanmar, ezt te sem gondolod komolyan. Mi koze van ezeknek az S6-hoz?

Dixhorn 2012.04.25. 11:31:53

@közlekedési bűnöző: Ha eladó lenne, ajánlanám anyám marutiját. A legkomolyabb elektronikai berendezés benne a hátsó ablakfűtés. :D

Van akinek úgymond van igénye erre a sok extrára,vagy így lehet eladni neki, de amúgy tuti jó is lehet ez a sok szar, de én is nyugodtabb vagyok (amíg csóró vagyok) amíg minél egyszerűbb a technika. Kivétel az automata váltó amit legközelebb berizikózok.

tomnemtom 2012.04.25. 11:32:39

hánemtom, qrvajó a vezetési élmény, meg imádok váltani, de már elég régóta tudják az automataváltók sportmódban azt, hogy optimálisan kapcsolgatnak gyorsan.
persze, a "szúrok egy hetvennél egy kettest a kanyarban" effektet nem, de ugyanúgy le lehet esni velük az útról nem jól megválasztott sebesség miatt, mintha kézik lennének.

az automobil evolúciójával nem szinkron hazai lehetőségek miatt vagyunk ennyire kéziváltó-fanok. arról nem tehetünk, hogy sokáig a kéziváltó adta az élményt, a fejlődés irányát tekintve nem egy szofisztikált megoldás.

Rocko- 2012.04.25. 11:34:00

@uniball: "fejlesztéseknek aminek az ég világon semmi értelme."
mármint hogy te nem érted.

ratsche (törölt) 2012.04.25. 11:36:44

@Shadowbull: Semmi, de az autóskártyában ezek voltak a nyerô gépek.

P12_dCi 2012.04.25. 11:38:08

@közlekedési bűnöző: Mennyivel jobb is magad állítgatni a változó intenzitású esőben a törlések intervallumát, akár félpercenként tekergetve a bajuszkapcsoló végét, beérve egy alagútba, vagy erdős részre meg ki-be kapcsolgatni.... Tényleg, rengeteget hozzátesz a vezetés élményéhez. :)

Az esőérzékelő marha jó dolog ám.

uniball 2012.04.25. 11:44:19

@Rocko-: Igazad van, tényleg nem értem minek 8 henger, ha a felét rendszeresen lekapcsolják és még az ebből fakadó rezgéseket külön csillapítani is kell. Ezen túl még számos egyéb dolgot sem értek, mert ez már rég nem az autózásról szól, de még a hozzáadott értékről sem.

Rocko- 2012.04.25. 11:45:23

@uniball: idézem magamat: "másrészt a cikk is említi: teljesíteni kell az EURO normát, azt pedig csak így lehet."

uniball 2012.04.25. 11:46:48

@Rocko-: Mármint, hogy miben jobb?
Remekül felszerelt, gyors tucatautókat már fele ennyi pénzből is lehet venni. Aki Audit vesz közel 30 millióból annak csak pénze van, de stílusa nem igazán (hogy másról már ne is beszéljek) :)

uniball 2012.04.25. 11:55:12

@Rocko-: Így igaz, éppen ezért értelmetlen a 8 henger, de ha már a méret a lényeg akkor tessék szíves normálisan megcsinálni, mert ez így fából vaskarika. Kb. olyan ez, hogy valaki épít egy gyönyörű házat, majd leköltözik a pincébe, hogy spóroljon a világítással meg az egyéb költségekkel. Vagy építs kisebb házat, vagy ha már megvetted akkor tekerjed :)

Shadowbull 2012.04.25. 11:59:25

@uniball: lathatoan nem erted, mire ez a nagy sporolasi laz.

Kerlek alasan, ez a divatos CO2-hiszti miatt van igy.

Az Audinak a hata kozepere sem hianyzik a hengerlekapcsolas, meg az egyeb varazslat. ra van kenyszeritve.

Ugyhogy azt hogy ennek mi az ertelme, ne az Auditol kerd szamon.

uniball 2012.04.25. 12:04:58

@Shadowbull: A "CO2-hiszti" és egyéb környezetvédelmi megszorítások abszolút jogosak , éppen ezért lehet csak egy nyüves kis V6-os motort kellett volna tervezni, aminél nem kell lekapcsolgatni a hengereket hanem alapból tudja az előírásokat és esetleg néhány turbóval lehet játszani, hogy a farokhosszabbítás is megmaradjon. A rezgés kioltás is egy olyan öszvér megoldás, hogy inkább normális rezgésmentes motort kellett volna építeni mint a rezgéseket csillapítani.

ratsche (törölt) 2012.04.25. 12:06:01

@P12_dCi: ...meg mennyivel jobb magadnak kapkodni a bajuszkapcsoló után, amikor meglepetésszerûen beterít egy szembejövô autó.
Pistike a fotelból elképzelte, hogy esôszenzorra semmi szükség, és pont.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2012.04.25. 12:13:08

@közlekedési bűnöző: Egy ismerosom mozgasserult es kezigazzal vezet. O mondta hogy az automata elektromos ablak meg az esoerzekelos ablaktorlo egy istenaldotta hasznos talalmany.

Shadowbull 2012.04.25. 12:14:52

@uniball: "A "CO2-hiszti" és egyéb környezetvédelmi megszorítások abszolút jogosak "

Kettebontanam a dolgot: a CO2 hiszti nagy valoszinuseggel megalapozatlan, es raadasul karos is, az egyeb kornyezetvedelmi megszoritasok pedig valoban jogosak.

"ezért lehet csak egy nyüves kis V6-os motort kellett volna tervezni"

Ezzel gyakorlatilag azt mondod, hogy senkinek sem lehet igenye egy V8-ra. Nade akkor ne legyen igenye 30 colosnal nagyobb tevere, 60 negyzetmeternel nagyobb hazra, 18 foknal melegebb homersekletre a lakasban, es meg sorolhatnam.

"inkább normális rezgésmentes motort kellett volna építeni mint a rezgéseket csillapítani."

A hengerlekapcsolas szuksegszeruen rezgesekkel jar.

Dixhorn 2012.04.25. 12:19:45

@P12_dCi:

ja jó dolog, de anno a 307-esen volt nekem, az egy szart sem ért. Csakis új ablaktörlőlapátokkal működött normálisan. De a haverom mercijén mondjuk jól működik.

én is unom állítgatni amúgy, meg kapcsolgatni.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 12:22:35

@P12_dCi: Főleg ha működik rendesen. Amit én próbáltam az ritkán ment úgy, ahogy kellett volna.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 12:23:24

@BeeTm: Az övé is egy szempont, de azért bocsásd meg nekem, ha én a saját szempontomból nézem a dolgokat. :-)

ratsche (törölt) 2012.04.25. 12:23:24

@Dixhorn: A 307es nem feltétlenül az iparág etalonja, ami a komfortelektronika minôségét és funkcióit illeti.

Dixhorn 2012.04.25. 12:24:32

@uniball: nem vennék V6-ost ha pénzem lenne. Inkább egy hengerlekapcsolós V8.

De azért V8-ban akkor már nem egy ilyen "néma" kocsi kellene, hanem amiben hallom a litereket. :)

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 12:25:19

@Rocko-: Pontosan. Egy része hasznos.
Persze üzleti szempontból nézve:
amíg el lehet adni a "mobil kisállat-hamvasztó berendezést" addig el is kell adni.

DrSzoke 2012.04.25. 12:25:48

@zozo82: Ott tul sok az ember nekem.Uj Zeland.
Tobbsegeben japan autok,malnaszorpkeveros 4-5 sebesseges automatakkal.

Rocko- 2012.04.25. 12:27:19

@uniball: "Remekül felszerelt, gyors tucatautókat már fele ennyi pénzből is lehet venni."
nem ilyen minőségben.
"Aki Audit vesz közel 30 millióból annak csak pénze van, de stílusa nem igazán (hogy másról már ne is beszéljek)"
kinek milyen az ízlése. az hogy neked nem tetszik, az nem jelenti azt, hogy másnak se tetszthet. és van stílusa.

"Kb. olyan ez, hogy valaki épít egy gyönyörű házat, majd leköltözik a pincébe, hogy spóroljon a világítással meg az egyéb költségekkel."
úgy látom gond van a felfogóképességgel. 4 henger lekapcsolgat. hol használja, hol nem. a hasonlatodhoz visszatérve. te minden szobát mindig kihasználsz? egyszerre vagy a fürdőben, hálóban és konyhában? nem. gondolom nem szobakonyhásban laksz.
ott a lehetőség, hogy kihasználd, vagy ne. másrészt mint említettem: EURO norma. hogyan csinálsz úgy V8-at, hogy nem teljesíti az előírásokat?

Dixhorn 2012.04.25. 12:27:52

@ratsche: ez 2001-ben a megjelenésekor nem volt ilyen egyértelmű. ;) Amúgy nem sok bajom volt vele. Az ablak vacakolt kicsit néha, de ennyi.

Dixhorn 2012.04.25. 12:40:15

Nekem tetszik ez az audi, jobban kéne mint bármelyik BMW. Hogy fűtsem már a hangulatot. :D

Schütii 2012.04.25. 12:44:12

@Shadowbull: "Az Audinak a hata kozepere sem hianyzik a hengerlekapcsolas, meg az egyeb varazslat. ra van kenyszeritve."

Nyilván nagyon jól meglenne az Audi is hengerlekapcsolás nélkül. De ha már van a "hiszti", akkor legalább építenek rá marketing-stratégiát. Szal kiderül hogy mégse olyan nagy kényszer az a hengerlekapcsolás...
Meg aztán minek is untatják a zsurnalisztát aktív motortartó bakokkal és egyéb "úri huncutságokkal"?...

ratsche (törölt) 2012.04.25. 12:51:48

@Dixhorn: Hogyne lenne egyértelmû - nézz rá a 307 árcédulájára. Aztán nézz rá a haverod Mercijének árcédulájára :)
Nem véletlenül kerülnek annyiba a dolgok, amennyibe.

P12_dCi 2012.04.25. 12:52:17

@közlekedési bűnöző: Akkor pontosítok. Egy jó esőérzékelős rendszer nagyon hasznos.

Ez is olyan, mint az automata klíma. Ha rendesen be van programozva, akkor csendben, gyorsan, hosszú időn át kellemes légkört varázsol az autóba. Ha meg gagyi, akkor bele-bele kell nyúlni, és máris nem ér semmit. Pl. az E39-ben nagyon szuperül működik, a Primeramban meg problémás, egyszerűen nem elég kifinomult a vezérlése, télen ha fűtök, akkor az ablakra nyomja mint az őrült, lábtérbe, fejre csak külön kapcsolással lehet fújatni, nyáron meg ugyanolyan hőmérsékletre állítom és a fejemre fújja a hideget úgy, hogyha nem nyúlok bele, akkor a kötőhártya-gyulladás garantált. Ezzel szemben a BMW intelligensen szabályoz, se az ablak nem párásodik, de sem az arcom, sem a lábam nem fázik, illetve nyáron sem szakad rólam a víz, de mégsem az arcomba fújja a hideget.

P12_dCi 2012.04.25. 12:53:44

Egyébként az aktív tartóbaktól már rosszul vagyok. Sajnos nem én vagyok az S7 célközönsége (mármint nincs annyi pénzem, hogy megvegyem, ha meg lenne, akkor is inkább BMW-t, vagy CLS-t vennék), de azért a cseréjük fájhat. A Primeraban a sima zselés bak is közel 50 rugóba fájt.

Dixhorn 2012.04.25. 12:55:18

@ratsche: Ja, de ez mocskos kiakasztó. Hogy veszek egy autót több millióért és az alapvető működést sem tudom elvárni. De ez sajnos mindenre igaz a magyar piacon.
Cserébe mostanában köcsög is lettem. A legutolsó szart is visszaviszem,mindent megreklamálok mert ez így nem fair.
Ok ha lehúznak, de kapjam meg a pénzemért amit ígérnek. :)

MilleMiglia 2012.04.25. 13:00:10

@ratsche: Vigyázz, mert az extrák extraprofitja kb. az új "tervezett avultatás".
És valóban nem tudnád eladni, de egy ilyen felvetésre, szerintem ez egy megfelelően kevéssé bántó mindamellett igaz válasz volt;)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.25. 13:46:55

@Shadowbull: jajj, de régóta meg akarom már ezt kérdezni:
Tegyük fel, hogy van egy átlagos, semmi-csúcstechnika-jellegű tempomatos autóm, amivel megyek sík úton (mondjuk egy felföldön) 60 kmh-val, beállított tempomattal.Egyszer csak odaérek egy erős lejtő elejéhez (tegyük fel, hogy ideális az eset, se egyéb közlekedő nincs, se kanyarok), ahol ugyebár el akar kezdeni gyorsulni a gép.Mondjuk a tempomat már elvette az összes gázt, és a motorfék se tudja megfogni a kocsit, vagyis még gyorsulna, engedve a fizikának.A kérdés: fog e bármivel is fékezni a technika, illetve kigyullasztja e a féklámpát?Illetve, ha ezek egyikét sem csinálja, akkor mi lesz az elvvel (a tempomat semmiképp nem hagyja változni a sebességet...).Tovább fog gyorsulni akár 90-100-130-ig is, vagy afölé? Kösz, ha van okosság.

uniball 2012.04.25. 13:51:40

@Rocko-: @Shadowbull:
Azt gondolom, hogy ez az autó nem rossz, de számtalan "parasztvakító" elemet tartalmaz és jelentősen túl van árazva a valódi értékéhez képest.

Walnuts 2012.04.25. 13:53:56

Én A5öst akarok!:) De ha már nagynak kell lennie akkor inkább 8ast mint 7est.Amúgy meg fúj vényóc,éljen a v6 v10 v12!

Shadowbull 2012.04.25. 13:54:51

@geegee: hetkoznapi tempomat nem fekez. Ha olyan eros a lejto, akkor siman gyorsulni fog az auto.

Van viszont olyan tempomat, ami fekez ilyen esetben, sot ha kell vissza is kapcsolgat. Termeszetesen ilyenkor a feklampa is eg.

Ez itt mondjuk radaros tavolsagkovetovel is meg van spekelve, de van ilyen anelkul is:

www.bmw.de/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/safety/active_cruise_control.html

Shadowbull 2012.04.25. 13:55:22

@uniball: nem letezik olyan hogy valodi ertek. Az az ara, amennyiert megveszik.

Walnuts 2012.04.25. 13:56:30

@uniball: Biztos sok S7 kategóriájú autót vezettél már,hogy ennyire képben vagy,irigyellek...janem

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.25. 13:59:24

Automata témában: én is már régóta mondom, hogy kicsi városi szarokba, illetve családi, átlagos kombikba kéne rakni az automata váltót (ki a f@..om akar kuplungolni 80 ezerszer a munkahely-óvoda-áruház között, olyan úton, ahol úgyse tud gyorsan menni és megtette már 30 ezerszer).Az élményautókba (Bömbike M3-tól felfelé) meg mehet akár a kézi, vagy a tiptronic...Szerintem.

Uzi 2012.04.25. 14:02:29

5000 alatt forog 250-nél mitől olyan alacsony fordulatszám? Kicsivel 200 LE feletti dieselek is kevesebbet forognak 250-él. (nem állítom hogy csendesebbek) Egy 400 lovas autótól hosszabb végáttételt vártam volna.

Uzi 2012.04.25. 14:07:00

@Shadowbull: Nekem is fékez a tempomat, ami zavar hogy a műszerfalon nincs visszjelző lámba erről, nem tudom hogy a motorfék vagy már az üzemi fék lassít, hosszú lejtőn visszaváltanék ilyen esetben mint hogy sütögessem a féket. Persze kikapcsolhatom egy pillanatra a tempomatot és akkor kiderül, de hinyosság.

butschq 2012.04.25. 14:11:30

@Uzi: "Kicsivel 200 LE feletti dieselek is kevesebbet forognak 250-él"

ember, dízel jó ha 5000-ig elforog :)

azé nem ugyanaz a kettő
:)

uniball 2012.04.25. 14:14:25

@Shadowbull: Igen, a világméretű gazdasági problémáknak ez legfőbb oka, a mögöttes tartalom nélküli pénzáramlás.

uniball 2012.04.25. 14:15:32

@Anyád is foglalt, válassz másikat!: Ha Nálad ez az egyik legfontosabb értékmérő, akkor én viszont kimondottan sajnállak...

Dixhorn 2012.04.25. 14:21:56

@Uzi: Azért a dízel más tészta szerintem.

Benzinestől szerintem teljesen jó. A haverom V8-as mercije is 4000-et forog, 200-nál.

Schütii 2012.04.25. 14:22:00

@Uzi: Dízelek kisebb fordulaton nagyobb nyomatékot adnak le, ezért nem kell őket (annyira) forgatni 250-nél (sem). A benzineseknél normál körülmények között, nem valósítható meg akkora feltöltési nyomás (eredmény = kisebb nyomaték), mint a dízeleknél. A hiányzó nyomatékot tehát fordulatszámmal kell pótolni. Egyébként én úgy gondolom, hogy Winkli a motor leszabályozási fordulatához képest érti alacsonynak az 5000-es értéket.

Schütii 2012.04.25. 14:24:41

@Uzi: Na meg ugye a blikkes cikkcímeknek is megvan a megfelelő hatása, ugye, te is kattintottál. És nagyjából ennyi a lényeg.

Winkler Róbert 2012.04.25. 14:42:41

@Schütii: Köszönöm, igen, tökéletes megfejtés.

Schütii 2012.04.25. 14:58:28

@Winkler Róbert: Ugyan Róbert, szóra sem érdemes. :)

Lugi 2012.04.25. 15:06:16

@Shadowbull: Használd az auto-hold funkciót :)

Lugi 2012.04.25. 15:09:09

@Shadowbull: Így van, az E60-asokban is volt tempomat, külön fékező funkcióval. Az enyémben mondjuk nincs benne. :)

ratsche (törölt) 2012.04.25. 15:16:15

@Lugi: E60nál a hathengeresek DSCje tud a tempomat parancsára fékezni.

@Shadowbull: ...és itt jön be megint a képbe az, hogy két, látszólag azonos extra baromira nem azonos kiépítettségû.

Rocko- 2012.04.25. 15:16:19

@geegee: az a baj, hogy a parasztja napi 60* rárúgja akuplungot, azt semmi nem fogja. aztán meg viszi vissza az M3-at, hogy ez fos.
noja, talán inkább falábat kéne cserélni, nem kocsit.
erre jó az automata, nem cseszi szét magát.

salvadorlynx 2012.04.25. 15:17:12

Mindenki de mindenki beszél mindenféle lényegtelen dolgokról, ÉS a MOTORRÓL ki fog beszélni ??? A Bmw sima szívó V8-al tudja a fent említett 420 LE-t. (BMW M3 E92) Namármost ha ezt turbósítjuk vagy kompressorosítjuk :) akkor kapun 700 körüli LE-t... HE :) Ehhez képes az AUDI teljesítménye picsafüst. A bmw mérnökei 1970-től mindig erősebb motorokat gyártott ugyanannyi ccm és hengerszám elrendezés mellett, turbó nélkül. bocsi, és még csak most jönnek ki a turbós modellek! Akkor mi lesz ? Jajj neked Audi, a mercit most nem említeném.

Uzi 2012.04.25. 15:24:21

@Schütii: Ok, de pl. egy ilyen 2.0 TFSI benzines elég erőt szállít 4000rpm-nél 250km/h-hoz(gallery.audiworld.com/gallery/album422/Q5080134_medium?full=1). Egy 2* erősebb autónál olyan 3500-as fordulatot vártam volna max.

Lugi 2012.04.25. 15:27:36

@ratsche: De abból sem mindegyik. Nekem 30d-m van, de nem fékez.

MilleMiglia 2012.04.25. 15:47:55

@salvadorlynx: Az a nagy büdös helyzet, hogy egy motor tervezésénél nem a maximális teljesítmény az egyetlen szempont. Van egy halom kötöttség meg egy baromi bonyolult tervezési célegyüttes. Ezen keresnek egy optimumot.
A tisztelt vevő egy egész autót vesz, amelynek 1 mégha a legfontosabb része is a motor. A motornak meg 1 paramétere az idő (5-10-15%-ban használt) max. teljesítmény.
Amúgy nagy hülyeség azt hinni, hogy az Audi nem tud "leg-" motort csinálni, ha az a cél. Legerősebb dízelmotor, pl. A TT-RS literteljesítménye 145 LE is igencsak jó normál autók között.
A legszebb pedig: az M3 közvetlen konkurense az RS5 450 LE, hangyányit nagyobb literteljesítmény. Nyilván a következő M3 meg az egyik legnagyobb teljesítményű feltöltött 6 hengeres lesz.
gonosz: Miért van olyan érzésem, hogy úgyis feleslegesen magyarázok....

Flector67 2012.04.25. 15:52:04

@salvadorlynx: Nem szeretném elrontani a kedved, de az Audi nyomatéka, majdnem duplája az M3-nak. Jó autó a BMW, de nem az egyetlen.

salvadorlynx 2012.04.25. 16:03:26

@Flector67: Persze hogy nagyobb a nyomatéke mert turbós, viszont a turbó ellenére gyengébb. :)
@MilleMiglia: Nem muszáj magyarázkodni :) most ki lehet ragadni egy két erősebb audi példányt, de alapvetően az összes modellre értettem amit írtam, A-tól Z-ig, mind mind gyengébb, igaz a csúcsteljesítményt nem folyamatosan használjuk, az a 15% igaz. Csak gyerekkorom óta figyelem hogy ki mit gyárt és csak arra akövetkeztetésre jutok ha az elmúlt 30 évet nézem hogy mindig rugalmasabb teljesítményű autók gurultak le a bmw gyáraiból, persze nem vagyok elfogult, nincs bmw-m nincs audim és hál istenek mercim se.

Flector67 2012.04.25. 16:13:11

@salvadorlynx: Rugalmas teljesítmény? Áruld már el milyen az.
Egy autó dinamikája pedig nem csak a motorerőtől függ.
Erről egyébként készítettél statisztikát? Vagy honnan tudod, hogy mind-mind gyengébb?:)

Hurri Kán 2012.04.25. 16:14:25

@Flector67:
Van rugalmatlan teljesítmény is? :D

salvadorlynx 2012.04.25. 16:18:51

Elég őket összehasonlítani a motorteljesítmény alapján, lapozd fel a hasznalauto.hu-t és rádöbbensz hogy azonos ccm és hengerszám melett ki vezet 30 éve :) A rugalmas pedig csak annyi hogy a 420 LE M3 odaveri a 450LE Rs5 öt, pont a váltó és a differenciál végáttétel miatt, ezt hivom Én rugalmas teljesitménynek :)

Flector67 2012.04.25. 16:23:30

@salvadorlynx: Hát elég hiteles forrást választottál:)
Mintha én egy kutatáshoz beírnám az indexet, mint forrást:)
Egyébként vezetted is őket? Vagy csak szerinted erősebb a rugalmasabb BMW?:)

salvadorlynx 2012.04.25. 16:28:27

Audi 720LE vs Bmw 625 LE Megzabálja :)

www.youtube.com/watch?v=gyRST6gdXxI

Vagy ez: 100 Le különbség az Audi javára és mégis ki nyer:

www.youtube.com/watch?v=hE2BMVx-Okk&feature=fvwrel

salvadorlynx 2012.04.25. 16:31:17

A legerősebb amit vezettem egy M5 e39 volt utána egy gyengébb 645Ci, az Audi mindig kapott pedig volt hogy erősebb állt mellém, itt befejeztem.

Flector67 2012.04.25. 16:32:54

@salvadorlynx: www.youtube.com/watch?v=cqtsygLDeR0&feature=relmfu

www.youtube.com/watch?v=1H0zy1tNiPQ&feature=related

Most linkelgetni én is tudok videókat. Tehát a való életben soha nem ültél egyik kocsiban sem, de azért Te tudod.

Flector67 2012.04.25. 16:34:18

@salvadorlynx: Ja én volt, hogy egy Ignis-sel lenyomtam egy m5-t. Pedig még a kzéiféket is behúzva felejtettem.:)
Itt én is befejeztem.

salvadorlynx 2012.04.25. 16:43:10

Audi 720 Le vs Bmw 550 LE Szép összehasonlítás, miért nem egyből az Igniszedet linkelted be :)

salvadorlynx 2012.04.25. 16:44:23

Amiket én linkeltem be ott sorra erősebb Audik maradtak le :) nem ilyen majd 200 Le különbséggel, jó hogy az audi nyer :D pff

Schütii 2012.04.25. 16:54:01

@Uzi: Kéretik tisztelettel nem nálam reklamálni. :)

Flector67 2012.04.25. 16:58:16

@salvadorlynx: www.youtube.com/watch?v=jwnv7d4rFbc&feature=relmfu
Itt is jól odavert a BMW.
Nagyjából azonosak a teljesítmények. Mondjuk a való életben ritka az ilyen helyzet, amikor így nyélgázon gyorsítasz 200-ig, egyenes úton. Majd, ha vezetsz meglátod. Egyébként elárulom, az autó nem csak a motorerőről szól:)
Na, de majd az idő múlásával rájössz. Addig jó youtube nézegetés.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 17:14:31

@Rocko-: "erre jó az automata, nem cseszi szét magát."
Azért egy automata váltót egy hozzá nem értő boyracer 1-2 hónap alatt simán kivégez, nem egyet láttam már aki nyomja a féket és füstöli közben a gumit, nem beszélve a gurulás közbeni ellenkező irányba váltásról.

Hurri Kán 2012.04.25. 17:22:43

@Béla, tudod a Béla:
Hülyeségre nehéz automata váltót tervezni...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.25. 17:45:11

@Shadowbull: Szóval akkor feladja az elveit és gyorsulni fog...értem.Nem túl jellemteljes hozzáállás a tempomat részéről... :D
Köszi.
A dajcse szöveget meg ki kellett hagyjam, révén kb annyit tudok németül, hogy "ich bin stra13enbahn"...(valami idióta mesében volt, talán... :D)

ratsche (törölt) 2012.04.25. 17:48:49

@MilleMiglia: Dehát az autóskártyában is a legnagyobb teljesítménnyel lehet nyerni!

ratsche (törölt) 2012.04.25. 17:51:44

Mondjuk van annak azért egy bizonyos diszkrét bája, amikor olyanok vitatkoznak 5-700 lovas autókról, akik ilyeneket max akkor vezettek, amikor a falon lógó poszterre nézve berregtek egy kicsit alalvás elôtt :)

Flector67 2012.04.25. 17:57:45

@ratsche: Te már csak tudod, nekünk milyen autóink voltak:)

Ciri 2012.04.25. 17:58:54

@Béla, tudod a Béla:

"nem egyet láttam már aki nyomja a féket és füstöli közben a gumit"

Mondjuk ezt megnézném hogy kell csinálni egy mai modern automatával.

"nem beszélve a gurulás közbeni ellenkező irányba váltásról."

Na mondjuk ilyenkor pont nem történik semmi.

Walnuts 2012.04.25. 17:59:54

@salvadorlynx: Szerintem a jútyúbos videók alá írogasd a baromságaidat,ott több fajtádbeli szellemi absniclit találsz

Rocko- 2012.04.25. 18:08:24

@Béla, tudod a Béla: a kocsit lehet, de nem a kuplungot. és ahogy tanult kolléga mondja: minden hülyével nem lehet tervezni.
automatával könnyebb.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:10:18

@Ciri: "Mondjuk ezt megnézném hogy kell csinálni egy mai modern automatával."
Nem mondtam hogy mai modern automatával csinálják, de nem látom az okát hogy egy maival miért ne lehetne megcsinálni.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:11:28

@Rocko-: szerintem egy automatát szándékosan szétütni éppolyan egyszerű mint egy kézi váltósat.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:12:58

@Ciri: ""nem beszélve a gurulás közbeni ellenkező irányba váltásról."

Na mondjuk ilyenkor pont nem történik semmi. "
Nyilván azért írják a kezelési kézikönyvben is hogy ezt még véletlenül se tedd.

Ciri 2012.04.25. 18:14:10

@Béla, tudod a Béla:

"Nem mondtam hogy mai modern automatával csinálják"

Bocsi, azt hittem ez az A7 blogposztja, nem veterán fórum.

"de nem látom az okát hogy egy maival miért ne lehetne megcsinálni."

Mert elveszi a gázt ha a fékre lépsz (99.9%-a)

Ciri 2012.04.25. 18:16:33

@Béla, tudod a Béla:

"Nyilván azért írják a kezelési kézikönyvben is hogy ezt még véletlenül se tedd."

Ettől még a váltó nem fog (nem tud) tönkremenni. Nem a kézikönyv menti meg az autót az idióta tulajdonosoktól, hanem a beépített védelem.

Flector67 2012.04.25. 18:18:00

Valaki azt magyarázza el nekem, ezt hogy csinálják?
www.youtube.com/watch?v=GO-A4SWiUxI

Kicsit nem árt ez a kocsinak?:)

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:30:59

@Ciri: www.youtube.com/watch?v=GO-A4SWiUxI
Ez azért nem veterán, és az enyém sem igazán, mondjuk az is Merci, és ugyanígy megoldható vele.
@Flector67: Pont erről írtam feljebb, ami Ciri szerint lehetetlen a mai autók 99.9% val :))
Féken a láb és nyomni kell a gázt, ennyi.

Szabványok 2012.04.25. 18:40:04

Nem mindegy, hogy milyen automata az automata váltó!

Egy hidraulikus nyomatékváltós, bolygóműves automata nekem rémálom. Idegesítően lassú. Még kézzel kapcsolgatva is.

A duplakuplungos váltó egészen más tészta!
Az _elvileg_ jobb, még a hagyományos egykuplunogs váltónál is, hiszen egyrészt gyorsabb a váltás, mert nem kell se szinkronizálni, se duplakuplongolni, másrészt 0 idejű a váltás lehetséges, mert váltás közben folyamatos az erőátadás. (Némi kuplungkopás árán.)

A fentiektől teljesen független dolog, hogy az adott váltónak ki mondja meg, hogy váltson. Én váltok vissza hármat, mert tudom, hogy 1 másodperc múlva előzhetek és VI.-ból visszadugom III.-ba, vagy egy elektronika próbálja kitalálni a szituációt.

Saját véleményem szerint legjobb a duplakuplungos váltó, ha játszani akarok akkor én mondom meg milyen fokozatban, ha kényelmes akarok lenni, akkor meg ő válasszon fokozatot.
Kenyerem javát kézi váltós autókban vezettem le és volt közöttük szinkronhibás, nem szinkronizált is, a visszaváltás a mai napig kétszeri kuplungolással van a lábamban.

Dr. GGG77 2012.04.25. 19:31:46

Az A7-CLS kérdést csak úgy tudnám eldönteni, hogy mindkettőt vezetem, mert baromira tetszik mindkettő. Persze nem ilyen motorral, a 4-500 lóerő nekem teljesen felesleges.
Panamera nem jöhetne szóba, mert csak a belseje tetszik, kívülről nem.
5 GT pedig egy förmedvény számomra, de az nem ez a kategória.

Krisi 2012.04.25. 21:10:37

az A7-es formája az egyszerűen gyönyörű, legutóbb a '60-as évek vége felé terveztek hasonlóan szép autókat. formatervezőknek jár a pirospont. pedig rosszul vagyok az új autók formájától, de ez egy üdítő kivétel.

az egész autóból amúgy egyedül az audiorendszer kéne, biztos jól szólna otthon a nappaliban.

az automata váltó pedig biztos jó dolog, biztos jobban vált mint én, biztosan gyorsabb, biztosan kevesebbet fogyaszt a masina, és az is biztos, hogy nekem nem kéne :)

Rocko- 2012.04.25. 22:02:34

@gyvy: én nem látom bele, de ha elmondod, akkor tuti meglátom. :)
viszont a 100-as coupét említették is szellemi ősként, emlékeim szerint.

Hurri Kán 2012.04.25. 22:04:15

@Rocko-:
Nem tudom elmondani, eccerűen teccik mindkét autó formája, ennyi. Talán azért, nem a most megszokott bunker-dizájn egyik sem, olyan normális, arányos autó formájuk van. No meg a Lambó orrában egy V12. :)

Rocko- 2012.04.25. 22:07:13

@gyvy: :)
szerintem maximum annyiban, hogy coupék.

Hurri Kán 2012.04.25. 22:08:34

@Rocko-:
Lehet. Végül is én beérem azzal, ha valami nekem szép, nem akarom megfejteni, hogy miért. :)

Rocko- 2012.04.25. 22:10:39

@gyvy: jogos. :)
(csak ne robbantsák fel! :D )

Hurri Kán 2012.04.25. 22:16:04

@Rocko-:
Bruce Willisnek nem teccik? :)

Merida001 2012.04.26. 01:05:10

Akárki akármit mond, szóval ezt a minőséget a németek tudják csak előállítani a Föld nevű bolygón...

dm996 (törölt) 2012.04.26. 01:48:53

Az a baj, hogy ez is csak egy német autó. Se nem szép, se nem jó, cserébe legalább drága.

ommm 2012.04.26. 02:09:20

...és igen! Eljutottunk oda, hogy gyorsabb a 450 lóerős RS5, mint a 420 lóerős M3. Na és persze erősebb is ám!
Srácok, iszonyatos hülyeség a számokkal dobálózni, de nagyon örülünk, hogy érzitek az erőtöbbletet egy 450 lóerős autóban a 420 ellenében. Nekem ilyesmi a mai napig nem sikerült.

Spiritmonger 2012.04.26. 02:26:18

@Schütii: a kézi váltó a vezetési élmény letéteményese. mondom ezt úgy, hogy kifejezetten erős automatát vezetek, mint szolgálati autót, élvezem, nem adnám semmiért, de a vezetés élményét megöli. A gyengébb, csak 250 lovas, kéziváltós kocsimban a vezetési élmény a sokszorosa az új automatának, pedig abban a zf 8 fokozatúja van...
az igazán komoly sportkocsikban, mint pl az amerikai gépek közül a teteje, vagy pl a porsche 911 GT2 RS, mind kézi váltójuk van, a Nürnburgringen is ezek mennek a legjobb szériaautó-idők közé, nem az automaták...
sportautóba, sportlimuzinba kéziváltó kell, ezt anno 15 éve még az audi is tudta, akkor az s8 még kézi váltóval erősebb is volt, mint automatával, az rs4 pedig csak kéziváltóval volt elérhető...így is volt jó, csak ez a buziság, ami most dívik, hogy az emberi faktort kivezetni, ez nem jó, és ennek az automata az egyik legfőbb jele

Ciri 2012.04.26. 05:54:06

@Spiritmonger:
Az Rs4 volt az egyetlen modell a magyar és nemzetközi roadshow-kon, ami kettészakadt váltóval felyezte be szezont. Nem azért mert szar, hanem mert nem hülyebiztos.

Flector67 2012.04.26. 06:46:37

@ommm: Arról volt szó, hogy az M3 erősebb, mint az RS5. Rugalmasabb!?!?!? a teljesítménye. Ebből pattant ki a vita. Szerintem már fáradt voltál hajnalban:)

Shadowbull 2012.04.26. 06:55:07

@salvadorlynx: Ha osszehasonlitast akarsz, akkor nem az M3-ban levo S65-ot kell melletenni, hanem az 550i-ben levo N63-at. Az is biturbo, 4,4-es, 407 lovas.

Erdekes modon ott is a V-terben vannak a turbok, es je, ennel is :)

Shadowbull 2012.04.26. 06:58:13

@Szabványok: "Egy hidraulikus nyomatékváltós, bolygóműves automata nekem rémálom. Idegesítően lassú. Még kézzel kapcsolgatva is."

Probalj ki egyet az ujak kozul. Mondjuk a fentebb emlitett ZF 8 sebessegeset.

De az elodje, a sima 6 gangos is teljesen jo mar.

Shadowbull 2012.04.26. 07:00:28

@ommm: "gyorsabb a 450 lóerős RS5, mint a 420 lóerős M3"

Raadasul nem gyorsabb. Az osszkerekhajtas felzabalja a tobbletet.

uarempty 2012.04.26. 09:48:41

@salvadorlynx: igazán professzionális összehasonlítás az oroszok bohóckodása.Az gondolom nem zavar, hogy az első körben a bmw húzott el a 2.ban az audi.... :D:D:D:D:D erre aztán lehet alapozni :P

Flector67 2012.04.26. 10:17:06

@uarempty: Hát, de nem érted, hogy a béemwében rugalmasabbak a lovak??:)

Szabványok 2012.04.26. 11:31:27

@Shadowbull: A legújabb, amit ebben a műfajban próbáltam egy kb. 4 éves Audi A6-osban volt. Automata módban szépen lehetett vele cirkálni. De akár ha automatában padlóztam le, akár kézi módban pöcköltem egyet vissza, idegesítően késlekedett. Nem annyit mint egy 10 éves elektronikus vezérlésű és pláne nem annyit, mint egy 20-25 éves elektronikátlan USA dögök, de engem nagyon zavart. 2.7-s motor van benne, de ez csak az autópályán számít, utcai mozgásban feltűnően lomha volt, a "cikázás", fényévekre van tőle. Országúton is próbáltam, egy előzéshez szükséges "kiugrás"-t elfelejthettem.
Nem elvileg vagyok ellensége az automatának, sőt nem is tartom a vezetési élvezet elengedhetetlen részének, de az én első automata váltós autóm duplakuplungos lesz. Vagy villany, mert ahhoz nem is kell váltó ha jól csinálják meg. (A dízelelektromos mozdonyokban generátor+villanymotort használnak váltó+kuplung helyett.)

Flector67 2012.04.26. 11:34:04

@Szabványok: Hát nem tudom. Nekem is automatám van. 6 éves, 3000-es dízel és lehet vele cikázni, előzgetni.

Walnuts 2012.04.26. 13:00:25

@dm996: Édesanyádat én is pont így írnám körül:)
@ommm: Üdv az interneten kolléga ^^

corpus alienum 2012.04.26. 13:54:21

@P12_dCi: érdekes dolog ez. A 407-en nem lehetett állítani az esőérzékelő érzékenységét, sosem akkor törölt, amikor én akartam, utáltam nagyon. A mostani autómon valami 5 fokozatban állítható, ez jó.

Viszont: 20 éve a Trabantomon volt 4 különböző szaggatott törlési fokozat, aztán volt még a lassú, majd gyors folyamatos törlés. Az egyetlen versenyképes megoldás volt abban az autóban. Na, nem sírom vissza, de az esőérzékelős ablaktörlés nem jobb annyival, mint amennyivel drágább :))))

Ciri 2012.04.29. 06:12:02

@Szabványok:
Nem lehet, hogy egy multitronicot vezettél? A 2.7-est azzal is gyártották.

w a s d 2012.04.29. 22:55:18

TT RS- ből van manuális, nem? Csak azért, mert ez az S7 inkább tűnik mérete miatt nagyon gyors utazóautónak. Abba meg tényleg jó lehet az automata. Aki meg kuplungolni akar, az választhat mást az Auditól, ami még jobban passzol is talán pl. pályán körözésre.
süti beállítások módosítása