HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Apám, neked ilyen sportkocsi kell!

2012.05.22. 06:10 Tcomment

Címkék: toyota gt86

Végre kipróbálhattuk, mit is tud a Toyota GT86, de ami még ennél is érdekesebb, megtudtuk kiknek szánják. Ki nem találnák.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

262 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr124530779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 06:49:40

Érdekes na:-)
A Toyotának.nincs hátsókerekes platformja?A Lexus az mi?
Vagy onnan drága lett volna átvenni?
Az biztos hogy nem sürü boxer motor hátsókerék hajtás.
Subarok 4 kerékhajtásosak.
Fura nekem hogy a Toyota úgy kezeli a Lexust mintha az nem a Toyotáé lenne.
www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/is/lexus_is_200_sport-5821341

velocista (törölt) 2012.05.22. 06:53:19

Negy ev mulva, negyven evesen egy ilyenre cserelnem le az e36 m3-ast, de felek, hogy inkabb egy hasznalt e46 vagy e92 m3 lesz belole, bar ha igy no a benzinar, javulnak az eselyei. Konkurense nincs a sperr-rwd piacon 10m alatt, csak hasznaltban. Es ott sem sok...

Brevis 2012.05.22. 07:32:56

Kipufogó vég átmérője is 86mm?:) Ezt lehet szeretni a japókban, mániás elmebaj.:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.22. 07:34:49

Formailag nekem is bejön (aztán majd meglátjuk élőben), különben meg lehet tuningolni, és akkor majd jól is fog harapni :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.22. 07:45:23

@Gyurma73: Szerintem valami marketinges kitalálta, hogy ne legyen közös semmi, mert akkor a célközönség lealacsonyítónak fogja érezni, hogy...

Idióta marketingesek.

silent dorian 2012.05.22. 07:45:25

Jónak tűnik. Viszont ebben az árkategóriában Hyundai-éknál nem a Velosterhez hasonlítanám, hanem inkább a Genesis coupé-hoz, ami viszont a seggénél pörgeti a kerekeket. Ha jól emlékszem Karotta tesztelte is :).

silent dorian 2012.05.22. 07:47:38

Azt már hozzá sem teszem, hogy a 30e juró körüli árat el sem tudom képzelni, hogy hozzánk 8M alatt érkezik, tekintve, hogy általában fölfele csiszoljuk az árakat, nem le :)

plephyl 2012.05.22. 08:04:24

nincs kapuzárási pánikom, (se 30 ezer euróm), de azért nagyon tetszik és második kocsinak tökéletes volna.
direkt kormány, pöpec váltó, jó futómű és penge motor, más nem is kell.

DrSzoke 2012.05.22. 08:10:42

@Gyurma73: sok szubaru csak elol hajt.

DrSzoke 2012.05.22. 08:16:12

szamomra ez az auto kicsit olyan,mintha az audi ujja akarna eleszteni az S1-est/UR quattrot. Ugysem sikerulne.Az akkor volt es soha tobbe nem lesz.Azt az autot ugyanugy mint a korolla elodot az tette naggya,hogy mai szemmel primitiv technika,de megis utokepes es borzalmasan elvezheto autok voltak.Ma mar beleteszik a tapogatos loszarokat,ilyen-olyan kepernyo,menurendszer,stb.Kesz,el is van rontva.Sztem.

Knorbi 2012.05.22. 08:32:48

Zsíííír :) azt hiszem aki nem megalomániás (lóerőügyileg)az maximálisan megelégedne vele.

Plumper 2012.05.22. 08:32:49

kár, hogy amíg fiatal az ember, addig nem nagyon lehet ilyenje (ha tisztességes úton szerzi a pénzét), 50+ évesen meg már nem lehet úgy élvezni, mint 20/30 éves korban.
majd 10 év múlva, használtan, importból.

Tizenkettő 2012.05.22. 08:33:09

9M-ért nekem kicsit gyengének tűnik. Persze ezek csak a számok. De ennyiért komolyabb hot hatch-eket lehet kapni. Igaz azok általában elsőkerekes autók de nem lennék benne biztos hogy attól azok annyival szarabbak lennének.

Magyar[HUN] 2012.05.22. 08:54:21

Nálam most ez a Nr. 1. Forma tökéletes,belső tökéletes. A motor nem n+1 lóerős,váltó is fasza,futómű is okés. Ha megnyerem a lottót az az első,hogy veszek egy ilyet. :)

protézisesh 2012.05.22. 08:57:20

Hyundai i40 első lámpa, lexusosított Alfa Giulietta hátsó lámpa, és az első belsőteres képen nagyfékpedál. Autómata? WTF egy élményautóban? Tudom, a cikk 2. oldalán írja is az automatát, azzal igazi pozőr autó lesz.

Nekem kösznem.

Magyar[HUN] 2012.05.22. 09:01:07

@protézisesh: Hát azért erős túlzás amit a lámpákról írtál.
Sajnos manapság majdnem az összes sportautó automata,ezt én is fájlalom.(A kis hot hatcheknél még nem.) De hát nem én vagyok a célcsoport...

Knorbi 2012.05.22. 09:03:01

@Plumper: Sajnos ez így van.De nyugi egy svájci 25 évesnek telik rá :)

redriot77 2012.05.22. 09:08:50

Ez volna a nyerő változat szerintem, csak sajnos Európába nem hozzák:

totalcar.hu/magazin/hirek/2012/02/10/japan_sportkocsi_fapados_kivitelben/

Shadowbull 2012.05.22. 09:14:40

@Magyar[HUN]: ennek csak az a baja, hogy szar benne az automata.

egy jo DSG-vel biztosan elvezetesebb lenne.

Bar en tovabbra is azt gondolom, hogy ezzel a motorral egyszeruen gyenge. Amikor mar egy RS Fókaban is 300 lovas motor van (volt), kabe ennyi penzert, akkor ez egy rossz ajanlat. Hatsokerekhajtas ide vagy oda.

Vamos 2012.05.22. 09:22:14

az a belső nagyon szedett-vedett..a navi az teljesen olyan mint egy utólagos barkácsnoname vmi, az indító gombról nem esik szó a cikkben,de sztem a 3. indításnál már idegesítő a hely ahova elrejtették..a kormány meg nagyon olcsó benyomást kelt..azok a piros számok meg..olyan mint Kojak kvarcórája a 70 es évek végén..

adam034 (törölt) 2012.05.22. 09:24:06

Nekem ez a Gt86 elnevezés kicsit olyannak tűnik , mint amikor a Top Gear egyik részében limo-kat készítettek ,May Hammond és Clarkson.May kettévágatott egy Saab-ot és egy Alfát ,összehegesztették ,majd elnevezte Alsa Romeab -nak.

redriot77 2012.05.22. 09:25:47

@Shadowbull: Szinte minden tesztben keveslik a motor erejét. A ToyoBarunál is olvasnak teszteket gondolom.

Van egy olyan sejtésem hogy egy éven belül rácsavaroznak a motorra egy turbót és onnantól már a krafttal sem lesz gond.

Egy fényezetlen lökhárítós, lemezfelnis full-fapad turbóval, az volna az álomgép.

igazi hős 2012.05.22. 09:26:49

@Shadowbull: A váltó oké, de minek 300 lóerő? Átlag vásárló nem a ringre veszi az autó, hanem a Belvárosban megy vele, arra egy punnyadt 1.6D is elég.
Ez az autó elég jól néz ki ahhoz, hogy megérje várni rá, amíg kiröpülnek a gyerekek és elég lesz egy kétszemélyes autó. Akár 120 ló hajtja, akár 500.

lokids 2012.05.22. 09:29:24

@redriot77: A gyár első dolga az volt, hogy odaadta a kocsit tuningcégeknek. Már létezik hozzá tesztelt turbó kit.
Bár nem értem az erőhajhászást. Egy átlag ember kocsijában 100 paci is alig van. És azok sem versenylovak. Ebben van 200 telivér. Miért nem elég? Na jó annak aki 300+ lovakhoz van szokva, az meg már úgysem ebben a kategóriában néz autót.

pzs_00 2012.05.22. 09:31:15

@Gyurma73: Miert kezelne ugy, mintha nem a sajatja lenne?
"Sportosabb" hatso kerekesek: LFA, SC430 (regebben SC300, 400 amik egyebkent Japanban Toyota neven futottak), IS-F. Egyik sem ez a kategoria sem arban sem teljesitmenyben. Csoda, hogy nem jut eszebe ezek hajtaslancan varialni? IS200 mondjuk hasonlo kiskobcentis szivo, de azt csaladi autonak szantak. Etalon valtoval es viszonylag kis kobcentivel, de abban is V6 van es 4 ajtos szedan, mellesleg 90-es evek vegi konstrukcio...

Shadowbull 2012.05.22. 09:32:03

@redriot77: lehet, nem tudjuk meg. de a turbos valtozat biztosan dragabb lesz.

nekem egy kicsit furanak tunik, hogy a gyenge valtozattal inditanak, mert erre mindenki fanyalog, es ez ranyomja a belyeget a tipusra.

Ha en lettem volna a Toyota helyeben, es tenyleg ki akarnam hozni turbomotorral, akkor azzal inditottam volna a piaci bevezetest. Persze lehet hogy az a varians meg nincs kesz. Meg az is lehet hogy nem is lesz egyaltalan.

Dervenkál Egon 2012.05.22. 09:33:15

Ez az autó így ahogy van kéne! Egy hibája van: Euro5....

Dr. Trebitsch 2012.05.22. 09:34:32

Szerinem semmi baj az arányaival, úgy gyönyörű, ahogy van. 200 lóval elégedett lennék, inkább ez, mint egy sportosított népautó. Pont letojnám, hogy legyorsul-e egy Focus.

10 év múlva 50 leszek, úgyhogy veszek is használtan egy megkímélt, törésmentes példányt idősbácsi hölgytulajdonostól... :)

Még jobb, ha sikerül összejönnöm a hölgytulajdonossal, bár ilyen csórón az se fog menni, ha meg lesz pénzem, meg is vehetem, ugye...

Knorbi 2012.05.22. 09:36:43

Én egyébként nem vagyok lóerőmániás de a gyorsulás és a végsebesség nem gyenge kicsit? Ezt ma egy Passat diesel is tudja pedig az egy uncsi családi kocsi.

Magyar[HUN] 2012.05.22. 09:37:06

@Shadowbull: Oké,de egy igazi sportkocsi kézi váltóval az igazi.
300 LE első keréken meg már-már túlzás,attól függetlenül,hogy fasza a hajtáslánca meg a futóműve.

redriot77 2012.05.22. 09:39:48

@lokids: Utcára bőven elég a 200LE, de egy ilyen autóval szívesen kimenne az ember pálya-nyíltnapokra. Oda pedig jól jönne egy kis extra erő. Jó kis pályaautó lenne ez egy combosabb motorral: nem olyan miniatűr lélekvesztő mint a Lotus Elise így hétköznap is használható volna, de könnyebb a 370Z-től és a Genesis Coupétól.

Mc Master 2012.05.22. 09:40:09

Szép kocsi és örülök neki, hogy csináltak végre valami sportkocsinak látszó tárgyat. De maga az autó valószínűleg nehéz lett. Az utolsó szériás Celica 1 tonnás volt és 143 LE, és az is tudott közel ilyen számokat: 0-100=7.5mp, a vége két kilo körül volt. Újonnan azt is tíz misiért adták és elég gyorsan esett az áruk. Méreteiben az akkori Ford Mondeo és Citroen Xantia volt hasonló, de a Celi vagy 100mm-rel alacsonyabb, magyarul elég nagy kocsi. Szerintem ez az új is hasonló, meg lehet akár napi használatra is venni, minden belefér, látszik, hogy a hátsó ülés ledönthető, tehát még egy hűtőgépet vagy egy mosógépet is haza lehet vinni vele a boltból.
Az utolsó szériás Celica fronthajtásos volt, amúgy más baj nem volt vele. Ez az új legalább hátul teker, mint minden normális kocsi. Érdemes volt várni, bár én sem rohanok a szalonba újat venni, de a tudat azért jó, hogy pár év múlva már elérhető lesz.

Shadowbull 2012.05.22. 09:41:31

@igazi hős: " A váltó oké, de minek 300 lóerő? "

Egy ilyen auto 200 loval egyszeruen gyenge. Nezz korul egy kicsit a piacon, Megane RS, Scirocco R, Focus RS, Lancer EVO X stb, mind erosebbek.

Es ez egy ketajtos valodi sportkocsinak mutatna magat.

Shadowbull 2012.05.22. 09:46:47

@Magyar[HUN]: en szeretem az automatat, sportkocsiban meg plane. minnel erosebb annal inkabb.

A Focus RS egy baromi jo auto, fulig er az ember szaja benne minden pillanatban amikor vezeti.

Persze ki tudja mi mozgatja a vasarlokat, aki fixalodva van erre a tipusra, azt ugysem erdekli, hogy a tobbi jobban megy. De aki nem, es esetleg osszehasonlit, hogy hol mit kap a penzeert, az esetleg csalodott lesz majd.

Kerdes hogy hanyan vannak a kulonbozo csoportokban....

szatyi 2012.05.22. 09:47:37

Egy játszós sportkocsiról az alapvető számok nem sokat mondanak. Nyilván van egy minimum, de az előadásmód is nagyon sokat számít.
Ha közel ülsz az aszfalthoz, pöccintésre harap a motor, a kormány meg kellően közvetlen az élmény garantált.
Aki gokartozott már, az mind tudja, hogy 10 lóerő is elég lehet ahhoz, hogy az adrenalin a füleden jöjjön ki.

Mc Master 2012.05.22. 09:48:49

Pffff, korrigálom magam: hát ez nem ötajtós...De xar! Most nézem a galériát és látom, hogy egy tenyérnyi csomagtérajtót csináltak az idióták.

szatyi 2012.05.22. 09:54:09

Ja, és a 3s-ge 3s-gte motorokon néhol ott a YAMAHA felirat, úgyhogy ez a kooperációs tervezés gyártás már egyszer elég jól bejött a Toyotának.

hozé bubó 2012.05.22. 09:54:09

igen súly/lóerőt manapság elfelejtik, szal tök jó a kombi tdci meg minden, csak alul halott, felül leforgat, egyébként pedig 1500kiló. egy tehetetlen tégla, ne csapass vele, mert szopol :)

Hurri Kán 2012.05.22. 09:56:40

Autó formája van. :)

P12_dCi 2012.05.22. 10:01:47

@Plumper: Te nem unod ezt a rinyálást? MINDEN cikknél beírod, hogy jajajajjajj, esélyed nincs megvenni, és másnak is csak akkor, ha maffiózó.

pzs_00 2012.05.22. 10:01:51

@szatyi: Nomeg a 2ZZ is. Ha abbol indulunk ki, hogy mindegyik jol sikerult, akkor ez a kooperacio sem lehet rossz :)

igazi hős 2012.05.22. 10:04:33

@Shadowbull: A piac pont nem érdekel és ez nem sportautónak, hanem épp egy játszós autónak mutatja magát. (Ha nem lenne USA, és az adószabályai, akkor ez egy kétüléses lenne, bő fél méterrel rövidebb és 1-2 mázsával könnyebb. Akkor lenne igazi játszós autó.) Nem véletlen az MX-5 hasonlítgatás.
Az általad felsorolt elsőkerekesek nem sportautók és nem is látszanak se sportautónak, se játszósnak, lóerőtől és menetteljesítménytől függetlenül. Az új Megane "kupé" egyszerűen dögös, akármi van az orrában, inkább azzal álldogálnék a pesti dugóban mint az előző RS-sel.

"streetfighter" 2012.05.22. 10:07:45

@Moka_Miki:
Nem igazán vagy képben az előző Celicával kapcsolatban. Olvass utána, mert nagyon kevered a dolgokat! :)

Shadowbull 2012.05.22. 10:08:55

@igazi hős: Focus RS nem sportauto?

Szerintem az.

2012.05.22. 10:19:44

Gyenge RX8 utánérzés nekem, messze nem annyira érdekes vagy szép.
Azt megvettem újonnan, ennél nem érzek ilyen ingert. Bár gondolom kapuzárni csak egyszer lehet :DDD

BMW /// 2012.05.22. 10:26:48

Kívülről jol néz ki szerintem,de 7,6 gyorsulással nem neveznék autót sportkocsinak.

320d tud ilyet. az aztán sportautó:)

BMW /// 2012.05.22. 10:30:02

komolyabb motor kéne bele,így semmit sem ér

plephyl 2012.05.22. 10:37:49

Focus RS-nél két dolog nem stimmel a szememben: 1. nem hátsókerekes 2. a kasztni.
Én sportos autónak mondanám, sportautónak nem.

"streetfighter" 2012.05.22. 10:38:48

@BMW ///:
Mindenben vannak fokozatok. Mivel az ember nem a versenypályákon jár legtöbbet, ezért ez egy jó kompromisszum. A közutakon nem sokat érsz az erősebb autóddal, max. autópályán, de ott nem nagy szám gyorsan menni. :)

BMW /// 2012.05.22. 10:41:43

@plephyl: mégis sportosabb autó,sportosabb adatokkal mint ez. Én ezt nevezném sportos kinézetű autónak.

golf002 2012.05.22. 10:42:50

Szép ez meg jó ez, de nem DÖG! Számomra hiányzik a Kellene szócska belőle, és most szubjektív voltam. Szerintem az igazi legendák a maguk idejében voltak azok, mai szinten már nincs meg az a DÖG-érzés egyikben sem. A 80-as évek volt a csúcs, meg a 90-es évek talán, de azóta...( tudom sok a szabály amit be kell tartani).

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 10:44:47

@pzs_00: az IS soros 6 hengeres,320 as ellenfelének szánták.
Én jobban örültem volna egy soros hathengeresne.

Chingachgook 2012.05.22. 10:46:36

kicsit szedett-vedett a formavilaga, feleslegesen cicas, es az a kis szarny hatul... a subaru valtozat szerintem sokkal vaganyabb a sima egyszerusegevel

pzs_00 2012.05.22. 10:50:07

@Gyurma73: en kerek elnezest :). Nem egy erogep, de amugy nagyon jo kis auto es hasznaltan egyre elerhetobb aron van.

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.05.22. 11:02:58

Nem értem a tengelytávrinyát a cikkben...

Szerintem nem lehet elég nagy a tengelytáv.

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.05.22. 11:06:33

@BMW ///: szerinted egy kupás elsőgenerációs swift feleannyi lóval hányszor hagyja ott egy kör alatt az ólommadaradat?

Negrogo 2012.05.22. 11:06:48

Alapjaban veve 200 lo tenyleg eleg jo, elmeny autozashoz plane rwd eseten, viszont az alacsony fordulaton levo nyomatek szegenyseg miatt allandoan porgetni kell 6k fole, h igazan elinduljon. Ilyenkor van az, h egy kevesbe porgos 2,5-3literes ami ugyancsak 200 lo sokkal jobbnak tunik mert tobb nyomatek van ami mar 4k tol megvan. Amugy nagyon bejon az auto csak ezt most igy turboval kelett volna kihozni 280 loval vagy 3 literes szivoval szint ugy 280-al.

dhrbikes 2012.05.22. 11:07:56

Tényleg nem értem miért nem Lexus 6 hengeres hajtás van benne.
Valahogy nem áll össze a koncepció.

el-enor 2012.05.22. 11:08:38

egész fincsinek néz ki, bár nekem valami a belsejében fura, nem tudom mi, de azért tuti, hogy nem mondanám, hogy nem kell, kár, hogy nem hogy 30, de 15 kilóm se lenne rá, amúgy ez ( ha német lenne..... ! :D jó csak viccelek) remek lenne nekem.

Minden a matekon múlik 2012.05.22. 11:15:27

Ha megtartják a az FT-86 tanulmány külsőt, meg turbós motorral hozzák ki már sorban állnék személyi kölcsönért.

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.05.22. 11:16:19

...egyébként ha mindenképpen meg akarnék dögleni autózás közben, továbbra is Lotust vennék, 136 lóerővel, engem sem győzött meg.

Ez a járgány ahhoz, hogy rámondjam, hogy spártai élményautózásra vágyom, ahhoz kicsit túlszofisztikált, elegáns kupénak nem elegáns, versenyautónak nem elég versenyautós, mindennapi autónak túl speciális és túl erős.

És rá van írva, hogy kicsi a pöcsöm és már az asszony se szop le.

Plumper 2012.05.22. 11:25:09

@P12_dCi: an@ukádnál hagytam az alsógatyámat...:-)
szólj neki, dobja vissza.

@Knorbi: oszt mibű'?

Rocko- 2012.05.22. 11:41:48

2012 van, de a szent kvarcóra nem maardhat ki.

igazi hős 2012.05.22. 11:44:16

@Shadowbull: Szerintem a sportautóban nem klíma van, hanem bukócső. Na jó ez túlzás, de egy utcai autóból lehet sportos autót csinálni, de amit sportautónak terveznek, abban nem 4-5 ülés van, hanem max 2 és sok kompromisszumot nem kötnek meg, ami az RS-ben is benne van (városban is használható legyen, autópályán 1xx-nél még lehessen zenét hallgatni meg hasonlók).

Specialized78 2012.05.22. 11:50:30

Az utolsó kép alá Nissan GT 86 van írva...

Rocko- 2012.05.22. 11:50:53

@DrSzoke: "mintha az audi ujja akarna eleszteni az S1-est/UR quattrot"
akarja. ;)

amúgy én nem kötöm össze a kettő (mármint Toyota esetében), így nem zavaró.

vancello · http://vancello.hu 2012.05.22. 11:56:17

Nissan GT86 sajtógaléria, elírtátok a galéria címét, srácok!

We make the world a better place 2012.05.22. 12:04:55

Ez egy alapgép. Aki akarja, tuningolja világba 5 turbóval. Lesz teljesítmény, nyomaték ott, ahová a júzer óhajtja. A Suprák motorja is jó tuningalapnak bizonyult.

Ben Franklin 2012.05.22. 12:30:14

Höhöhhö. 30 darabot terveznek eladni.

Októberben voltam MX5öt vezetni, 2011ben októberig 1 mx5öt sem adtak el.

megint 2012.05.22. 12:40:03

A hátulja gagyi, a belső tetszik és még igényes is. Ha jól emlékszem már az ötös golf gti is gyorsabb volt automatával mint kézivel, ez meg lassabb 6 tizeddel, nem is beszélve a végsebességről, nem éppen a technika csúcsa. Tudom , hogy sokan szeretik az erős szívókat, de lassan lejár az idejük, legalábbis ilyen kis ccm-es kategóriában, mivel a turbósoknak mára már alig van valami hátránya, nem úgy mint a régieknek.

effendi79 2012.05.22. 12:43:27

Én ennyi pénzért inkább egy 3.8 V6 Genesis Coupét vennék. Ez szerintem túl van árazva. Sportautónak gyenge, butikosautónak drága.

badfaced 2012.05.22. 12:47:35

Most tényleg csak így fejből. Az alap mx5-ben szerintem nincs sperr, ezt inkább a 2 literessel kéne hasonlítgatni, ami 8 milla körül jön ki, fapadosabb, mint a cikk is írja, és pályán otthagyja a gt.

badfaced 2012.05.22. 12:52:35

@effendi79: A 3.8- as genesis 14 milla, akkor inkább egy camaró :-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 12:54:29

@pzs_00: van olyan kocsi aminek a hátsó futúműve 30 éves konstrukció.
A hátsó futómű nem avul el olyan hamar mint egy motor.

effendi79 2012.05.22. 12:56:41

@badfaced: A 3.8-as genesis a hyundai.hu szerint 9.990.000 Ft.

Egy Camaro meg nálunk nem áll meg 14-ből szerintem. Persze szürkeimportban, szlovák rendszámmal lehet. :-)

badfaced 2012.05.22. 12:59:33

@effendi79: Igazad van, le voltam maradva! Elgondolkoztató ennyiért!

Tizenkettő 2012.05.22. 13:00:30

@igazi hős: Azért mert ez egy sportkupé és nem limbóhintó. Lassan egy utcai családi sportos kombi is erősebb.

Tizenkettő 2012.05.22. 13:06:30

@Tizenkettő: Az más kérdés, hogy ki mire akarja használni, és hogy mekkora teljesítmény elegendő, mert ha ebből indulunk ki egy 70 lóerős autóval is lehet közlekedni, sőt még a megengedett sebességhatárokat is túl lehet lépni. De ebből kiindulva az elmúlt évtizedben gyártott ató nagy része értelmetlennek mondható mert mindegyik 100 lóerő felett van, viszont a gyakorlatban ez nem pont így néz ki. Egy szó mint száz ez az autó abban a környezetben ahova aminek ezt el akarják adni annak gyenge. Gondolom a tuning iparral is számoltak, és úgy már komoly autóvá is alakulhat de az meg egy olyan dolog hogy van belőle jó is de a többség szar. És ha nem lesz hozzá gyári kiegészítő ajánlás akkor lutri az eredmény. Aki meg nem szeret az ilyen dolgokkal szopni annak meg marad a gyári konfiguráció, és itt vissza is értünk a gondolat elejére. = Gyenge és ahhoz képest drága.

Tizenkettő 2012.05.22. 13:08:19

@Rocko-: Háháháháh.. :D Ezt az óra dolgot észre sem vettem.

Tizenkettő 2012.05.22. 13:10:25

@Shadowbull: A megane rs majdnem 2 millióval olcsóbb is. És nem lennék benne biztos hogy szarabb, főleg nem 2 millióval.

klingy 2012.05.22. 13:11:06

200 lóval nem sportautó mi?
nem is vezettétek, de már leírjátok. az igények változnak, a célcsoport be van lőve, a részerek úgyis heftölnek és nem evo ellen lett nevezve.
majd próbáljátok ki.
az ugyanolyan jól lépő pdtdi-k, 320 bökők, (amiket elváltotok 3500-nál) meg majd kanyarba kapják külső íven...

colymbus 2012.05.22. 13:14:57

Az utolsó képen javítsátok ki a feliratot, mert nem Nissanról készült a kép, meg a cikk sem.

pigy 2012.05.22. 13:18:11

Nissan ae86 képgaléria :-)

Tizenkettő 2012.05.22. 13:18:41

@klingy: Itt nem arról van szó hogy nem sportautó, hanem hogy az elvárások nagyobbak. A civic type r is egy sportautó ráadásul egy elképesztően jó motorral,viszont az utóbbi időben valahol az is lemaradt a többi hasonló konkurenciától. És az is egy 200 lovas kocsi. Ez meg eleve egy sportkupé, nem egy utcai autó sportváltozata.

Tizenkettő 2012.05.22. 13:20:57

@Tizenkettő: Egy sima rs clio is 200 lovas már.

Dr. Trebitsch 2012.05.22. 13:27:08

Sportkocsi a Ferrari.
Ez GT, azaz Granturismo, nem ugyanaz a kategória: ebben nincs minden a teljesítmény alá rendelve. A hot-hatch megint más. Más a célcsoport, a vevőkör, az ár, más igényekre készült. Saját kategóriájában van értelme értékelni, abban szép is, jó is.

miami vice 2012.05.22. 13:28:42

@Én a blogger:

mindenben gyengebb mint az RX-8, csak a fogyasztas, meg az EU 5, de az ertheto is, mivel azonos kerekkel,(Toyobaru:215/45vr17,ill RX-8 225/45zr18)! tobb mint 2 sec a kulonbseg 0-100kmh-ig, es eltelt 9 ev! en nem adnam a Reximet a Toyobaruert, talan ha turbos lesz, egyebkent az USA ara megegyezik az RX-8-al, $26k.

klingy 2012.05.22. 13:40:48

@Tizenkettő:
élményautózáshoz elég 200 ló. a vásárlók többségének meghaladja majd így is a tudását.
200+ lóerő felett meg súlyos euróezrekkel drágábbnak kéne lennie, és az fenntartási költségekben is többe kerülne.
valójában csak a Subaruval és az MX-5 el hasonlítható össze, mert az összes többi ebben a méretben elsőkerék-meghajttású!
szóval ez túrja a farát és ez a lényeg.

el-enor 2012.05.22. 13:41:44

@miami vice:
valszeg javításban is gyengébb tárca kell majd mint az RX-8hoz.... az egy iszonyatosan jó autó, csak kényes, és nagyon drága javítani

Tizenkettő 2012.05.22. 13:42:52

Élményautózáshoz elég 50 lóerő is, kérdés miben van, de ebben az autóban kevés vagy drága.

BudTerence 2012.05.22. 13:47:00

@miami vice: Az a "több, mint 2 sec" csak több, mint 1 sec...ha jól tudom, 6,4-et gyorsul az RX-8, ez meg 7,6-ot...

Tizenkettő 2012.05.22. 13:47:52

@Tizenkettő: Pont az mx5-öst hozták fel konkurenciának. Én azt választanám ha az élményről lenne szó, és nem vagyok benne biztos, hogy teljes mértékben sikerült kielégíteni azt a listát, amennyiben annak az autónak szerettek volna ellenfelet állítani. Ár érték arányban nem hinném hogy sikerült volna. Ha már nagyobb és drágább mint az mx5 akkor én is csatlakoznék az előttem szólókhoz és egy rx8-ast választanék. Vagy egy hot hatch-et.

Androczi Balázs 2012.05.22. 13:48:16

Nem nagyon volt hely még ezt is kifejteni ebben a cikkben - talán hiba volt kihagyni - de az MX-5 tesztben próbáltam átadni, hogy miért olyan kevéssé fontos egy élményautóban a teljesítmény.

Mindegy, hogy van erősebb és gyorsabb, a GT86 hasonlóan közvetlenül reagál, mint egy MX-5, csak van benne hely és minőség.

Egy fronthajtású GTI sosem fog így fordulni gáz alatt, egy csillió lóerős, öt másodperc alatt százra gyorsuló ötös BMW pedig olyan ehhez képest, mintha egy kád lekvár lenne köztem és az aszfalt között.

A számok nem írják le, ami ebben az autóban igazán jó: ahogy fordul, ahogy reagál, ahogy vált, ahogy összenő a sofőrrel. Aki a számok alapján próbálja megítélni, az leginkább almát hasonlít körtével.

Tizenkettő 2012.05.22. 13:49:14

@klingy: Az meg hogy melyik keréken hajt a megane rs óta szerintem nem téma, max zsigulis berögzöttség.

Tizenkettő 2012.05.22. 13:57:25

@Androczi Balázs: Remélem ezt egy teszt keretében le is fogjátok mérni mert addig csak találgatás és szubjektív vélemény marad a részetekről is. gt86, megane rs, bmw5. Kíváncsi lennék rá, és szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Hugaroring, vagy Slovakiaring, stopper, és 3-4 autó. És akkor lehet verdiktet mondani.

miami vice 2012.05.22. 13:57:37

@BudTerence: azonos kerekkel 2 sec a kulonbseg! 17 meg 18! mas atmero, mas keruleti sebesseg, jobb gyorsulas kisebb kerekkel!

Tizenkettő 2012.05.22. 13:59:18

@Tizenkettő: Ez már a subaru brz-s cikk után is nagy vihart kavart, jó lenne tényleg konkrétumokat látni.

sokadiknick 2012.05.22. 14:09:42

@Shadowbull: Többször is írod, az RS Focust, de ez inkább az egykori(Mk.2) ST párja erőben, már az is jobban gyorsul. Árban, ha igaz a 30ezer€, akkor az RS több volt, az ST kevesebb.
@ommm: Apró probléma, hogy ma újonnan se RS-t, se ST-t nem kapni és ahogy hallani késik az új RS fejlesztése, az ST ez év második felében jön kb. 250 LE-vel.
MilleMiglia

Crane (törölt) 2012.05.22. 14:14:23

A Nissannak ehhez mi köze? (lásd fotógaléria)

klingy 2012.05.22. 14:14:30

@Tizenkettő: biztos jó autó a megane, de megnézném hogy driftelsz vele végig egy kanyart... na ezért fáj ennyibe az a 200 ló.
az RX-8al meg mész 10000 km-t és belenyomsz annyi olajat meg benzint mint amennyiért itt szívod a fogad.

BudTerence 2012.05.22. 14:28:59

@klingy: igen, és sokszor sajnos 100 ezer km-t sem mennek el az RX-8-asok motorcsere nélkül. Nekem nagyon tetszik az az autó, de elég problémás. Egyik ismerősömnek volt, és csak szívott vele, pedig vigyázott rá. Aztán el is adta, mert elege lett belőle.

Andrew460T 2012.05.22. 14:29:29

Nem tudom itt páran hol élnek, vagy mit vezettek eddig, de egy kocsit nem csak az tesz sportossá, élvezhetővé hogy csillió lóerő van benne, meg hogy mennyi idő alatt gyorsul 100-ra.

Aki meg nem érti hogy miért nem dobtak rá turbót az meg nem is meri az elődjét (AE86).

Aki meg pl. egy mai diesel Passathoz hasonlítja az nevetséges. Lehet ugyanúgy gyorsul mind a kettő, de a Passatban el lehetne aludni annyira ingerszegény, akármilyet is lép, addig viszont egy pici, könnyű, fürge "játszós"autó kihozza az emberből a kisgyereket.
És ennél a verdánál pont ez a lényeg.
Aki meg a lóerőkre ránt rá az vegyen egy RS kókuszt és csavarja fel még jobban a töltőnyomást...

xaxa_ 2012.05.22. 14:31:26

7.6... a dízel ibizám jobbat gyorsul. kicsit vérszegény, de vezetési élményre biztos jó lesz.

GHF2 2012.05.22. 14:33:49

AUDI és BMW leveri mint vak a poharat.
Tudom drágább, de német.

Szép autó amúgy, de kéne még egy kis lóerő beléje...

Magyar[HUN] 2012.05.22. 14:37:12

Édes istenem. Mindenki számokkal dobálózik,pedig ennek az autónak nem az az értelme,hogy csillió lóerős legyen,és 5 mp alatt ugorjon százra.
Nem is ültek az autóban,és már lehordják...

Andrew460T 2012.05.22. 14:42:10

@GHF2:

Persze mert az Audival meg a Bömössel jobb megjelenni a disco előtt, a Toyota slusszkulccsal nem lehet olyat villantani a tinibuláknak...:)

Más a célközönség, ergo hülyeség összehasonlítani. Mellesleg milyen Audi meg BMW van ebben a kategóriában?

Amúgy tényleg érdekes, hogy sokan még nem is vezették de már kevés a lóerő...

BudTerence 2012.05.22. 14:43:07

@xaxa_: Melyik dízel Ibiza gyorsul jobban, mint 7,6? Komolyan érdekelne!

a.user 2012.05.22. 14:49:29

Kicsit elegánsabb is lehetett volna... hiába, japánok.

Andrew460T 2012.05.22. 14:51:52

1210kb-hoz annyira talán nem kevés az a 200le szerintem...

Az AE88 mindössze 124lóerős, 970kg, és csak 9,2s alatt éri el a 100-at...
Mégis áradoznak róla hogy milyen jó vezetni. Akkor hogy is van ez a teljesítményhajhászós dolog?

Andrew460T 2012.05.22. 14:53:24

*1210kg és AE86. Kissé siettem.

BMW /// 2012.05.22. 15:07:45

@Andrew460T:

valaki szerint egy 1.3 -as Swift is kitűnő teljesítménnyel bír és a vezetése egy élmény.

BMW /// 2012.05.22. 15:08:59

@Andrew460T: 1-es Coupe szerintem ellenfele. Mondjuk motorikusan nem

el-enor 2012.05.22. 15:11:13

sokan a vezetési élményt abban látják, ha taposhatják az autobhanon mint a hülyegyerek előre a 2 tonnás überfaszasedanokat..... egy sima 2 literes benzinessel 1 ford fiesta is jó élmény tud lenni... nem feltétlen az számít, hány ló van benne, és még nem is feltétlen az, hogy hol kapar. ( bár tény, nekem is hátul kapar az autóm, de a 98ban gyártott C220D-m automatával talán minden csak nem dinamikus élményautó, de azért szeretem :) )

Tizenkettő 2012.05.22. 15:15:40

@klingy: Driftelni akarsz vagy gyorsan menni. Ezt kell eldönteni. A kettő nem ugyanaz. Pont mint a rallyban. Ott is aki látványosan megy az lassú. Akinek meg a drift a mindene az meg vesz egy 10 éves bmw-t azt nem kell félteni és olcsóbb is. Továbbra is szerintem ez az autó nem sikerült így ebben a formában ilyen árcédulával. De ez valahol a címben is benne van.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 15:18:54

@BudTerence: A seat ibiza cupra 160 lóerős tdi,de szerintem az sem gyorsul olyan jól.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 15:22:04

@BudTerence: tévedtem tényleg 7,6 alatt gyorsul 100 ra.Tdi ben ez volt a legerősebb még a PDk elött.
www.vezess.hu/teszt/teszt_seat_ibiza_cupra/5354/

Tizenkettő 2012.05.22. 15:30:56

@Rocko-: Azt hittem egyébként, hogy a koreaiak már kisajátították maguknak, és a japók leszoktak róla... :D

w a s d 2012.05.22. 15:32:09

@GHF2: Azért annyival talán nem drágább. Elvileg ez is 30.000 euro lesz, a 125i- nek meg 30.250 euro az alapára.

www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/1_SH_5door_pricelist.pdf

NeoExDeath 2012.05.22. 15:38:59

Ez a kocsi (és a prototípus is) benne van a Gran Turismo 5-ben. Gyári kormánnyal tolom a játékot. Nem tudom ki mennyire tartja reprezentatívnak a játék fizikáját, és a szereplő autók viselkedésének szimulálását, de abban szerintem sokan egyet értenek hogy a jobbak között van.
A játékban én nem élveztem ennek az autónak a vezetését. Nem tudom nagyon indokolni, nem volt jól irányítható, főleg más kocsikhoz képest.
Amúgy csak ennyi, külsőre tetszik nekem is :) Szal nem kell túl komolyan venni a kommentet.

lokids 2012.05.22. 15:42:25

Akkor sem kevés az a 200 paci. Az ember nem jár minden nap a hungaroringre. Szerpentinen pedig egy 125 pacis swift sport is élvezetes, pedig az csak 8.9s alatt van 100-on. Egy nagyonerős autó nem feltétlen lesz jó játszós autó is. Lehet gyors egy 400 lóerős becsövezett versenyautó, de azzal küzdeni is kell. Ezt meg élvezni. Nem ugyanaz.

xaxa_ 2012.05.22. 15:52:19

@BudTerence: 160 lovas pdtdi cupra. a gyárija 7,6. csippel sima liba 7 alá vinni.

Magyar[HUN] 2012.05.22. 15:59:07

@protézisesh: A hátsóknál van bennük valami hasonlóság,na de elöl az i40-el?
Egyébként manapság ki nem másol kiről?

BudTerence 2012.05.22. 16:13:54

@Gyurma73: @xaxa_: Köszi az infókat! Megnéztem én is, tényleg annyi alatt van százon.

Grifter 2012.05.22. 16:17:06

DO WANT - ha raktak rá legalább egy szép nagy turbót :D

Autopeti 2012.05.22. 16:23:30

Aranyos hogy az egész autó majdnem teljesen a Subaru érdeme, de a babérokat a Toyota aratja le. Közületek hány embernek jut eszébe a Subaru BRZ ha ezt a formát látja? Na ugye... Talán a Subinál is adhattak volna neki egy legendás nevet, mondjuk SVX.

Tizenkettő 2012.05.22. 16:27:07

@lokids: Persze, csak baromira égő, ha egyszer esetleg tényleg valamit mutatni kellene a tudásból egy pályán, vagy valamilyen olyan élethelyzetben ahova elvileg ugye ezeket tervezték, kis túlzással mondjuk egy kis pöcsköszörű elkeni a száját. És akkor lehet mérlegelni, hogy a 9M megérte-e. Egyszerűen nem értem a célközönséget akinek szánták, és az országot sem. Nem olcsó, és annyira gyári állapotban nem is jó, így a visszajelzések és tesztek alapján. Persze lehet a tuning majd halhatatlant csinál belőle.

Hurri Kán 2012.05.22. 16:29:47

Azt hittem, ez a nulláról százra gyorsulás lemez, mint egy autó legfontosabb paramétere, valamikor ált.isk. 8. környékén lejárt. Ezexerint mégsem. :D

lokids 2012.05.22. 16:31:23

@Tizenkettő: Ennyi erővel senki ne vegyen ferrarit, mert égő, hogy a jóval olcsóbb Nissan Gtr elkeni pályán?
Akiknek szánták azok elsősorban örömködni fognak vele, és nem a századmásodperceket számolni.
De annak aki megtanulja vezetni, még az is lehet, hogy egy jó gyors autó lesz.

Dr. Robin Masters 2012.05.22. 16:51:03

Az ablaknak nincs kerete és nem az ajtónak, szerintem :-) Amúgy egész összeszedett autó, kék színben tetszik leginkább.

alfmon 2012.05.22. 17:02:10

@Andrew460T: Maximálisan egyetértek.
Az országban nincs annyi 150 LE feletti autó, mint amennyien itt keveslik a lóerőt.
Na jó túloztam, de a sportosságot nem a lóerők meg a számok határozzák meg, vagyis nem csak azok. Hajtottam már 250LE-s autót, amitől a diszkó előtt az emberek fele lef@sta a bokáját, de a sportosságtól nagyon messze állt.
Aki szerint gyenge, meg nem elég jó, az próbálja ki az MX5-öst és rájön, hogy miről akar szólni.

Andrew460T 2012.05.22. 17:15:24

@BMW ///: Látom te is csak lóerőkben tudsz gondolkodni...

És igen, ha már szóba jött a Swift, próbálj ki egyszer egy GTI-t. 101 lóval is mókás kis gép tud lenni.
Hidd el több száz LE-n és a propelleres márkán kívül is van világ!;)

telkoe 2012.05.22. 17:17:30

@Tizenkettő: Van aki nem akar a tudasbol mutatni a palyan. Celkozonsegbeli ismeros (50es, penze van, gyerekek nagyok) nezett eloszor Porschet, de nem tetszett neki mert kenyelmetlen volt (abban a korban mar szamit hogy szetveri a csigolyakat egy bukkano) vett egy uj audi q7et. Rajott hogy tul nagy tul draga tul irigyek ra miatt eladta kb akkora bukoval amibol egy ilyen auto kijon. Most egy Minivel jar es jobban elvezi mint a Porschet. Ha a rugozas eleg jo, ulesek kenyelmesek akkor pont az ilyeneknek valo ez a kocsi, palyara garantaltan nem fog menni vele.

mv3 2012.05.22. 17:38:43

Első blikkre ez egy tök arányos csomag: pont elég jól néz ki, pont elég erős, a leírtak alapján pont eléggé közvetlen, kényelmes, igényes, pont eléggé hátsókerékhajtású :o) Jó, az ára lehetne kevesebb... de vajon menniybe került az utolsó Celica?

Sok sikert az új Toyotának!

K.Jani 2012.05.22. 18:42:18

bakker! mi ez itt? dedó? eszem, f@szom megáll! röhejes, de idegesítő is, ahogy egyesek hozzáállnak a témához. legtöbben, még csak hasonló kocsiban sem ültek, de az észosztás és a fikázás az megy. meg videojátékon!! nem volt jó vezetni, ezért biztos nem jó kocsi. komolyan mondom, mint csóró gyerekek a vidámparkban.

az ára, meg normális helyen, normális! www.scion.com/cars/FR-S/
akinek meg drága, az az ujjacskáit inkább munkára használja! magyarul, kussolj és dolgozz többet! na!

Ben Franklin 2012.05.22. 19:06:34

@miami vice: Ugye nem én leszek az első, aki elmeséli, hogy a 17es és 18as kerék külső átmérője gumával ugyanaz?....:DD

Ben Franklin 2012.05.22. 19:08:36

@Tizenkettő: Kíváncsi lennék rá, és szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Hugaroring, vagy Slovakiaring, stopper, és 3-4 autó. És akkor lehet verdiktet mondani.

- Látom azért azt sikerült felfogni amit közölni akart a szerző...:)))

Rocko- 2012.05.22. 19:11:28

@gyvy: lola t! lola tééé!!!

Ben Franklin 2012.05.22. 19:14:54

@Andrew460T: A katalógushuszárok még nem vezettek autót szeintem.

Össze lehet hasonlítani egy F458 Italiát a 3.5ös gyorsulásával és egy Super1600as rallyautót(Saxo mondjuk), ami olyan 210 lovas? Na melyik gyorsabb közúton? Biztos nem a Ferrari.

Ben Franklin 2012.05.22. 19:17:06

@Gyurma73: Biztos qrvajó balansza van egy bevásárlókocsinak 1.9es/2es dízellel a zorrában.

nincs_nick 2012.05.22. 19:21:53

@K.Jani: Jaj ne mond már.:D Az itt posztolók többsége legalább 400LE-s kocsit vezet manuális váltóval és igen is annak is olyan vajpuha a kuplungja, hogy dugóban araszolás közben is egy wellness központban érzi magát a sofőr. A súlyelosztás természetesen tökéletes, orrtolás/kitörési hajlam nincs egyáltalán és újonnan 8-9mFt-ért vette. Ja és 500.000km-ert mentek vele és közben csak olajat cseréltek természetesen.

Azt, hogy egy ilyen "gokart" nem orrtolós, nem tör ki agresszíven és annyira semleges alapesetben, hogy sugárirányban képes szépen oldalával csúszni kifelé a kanyarban (ahonnan meg szépen visszajön az lsd miatt), de nagyobb gázadásra szépen végigdriftelhető a kanyar meg nem is említsük, mert hát csak a drifteléshez 300LE kell minimum ugye.:D A különbség élvezeti faktorban pályán egy ehhez hasonló mx5-höz képest orrtolós és érezhetően orrnehéz ST/RS párossal szemben leírhatatlan. Vezettem mindet elég sokáig, hot hatch teljesen más világ, elhiszem valakinek az kell, de vezetési élményben sehol sincsenek és ne kavarjuk már ide őket. Ellenben egy hot hatch-ben a hűtő befér hátra, ami mondjuk fontos szempont egy reálisan gondolkodó apukának, ezt nem is vitatom.

Az tény, hogy 2/3-ad áron jobb lenne, van rajta vagy 100kg felesleg, de még így is teljesen rendben van szvsz, mert konkurencia nulla db az mx5 prht-t leszámítva, de ott ugye csak két ülés van...

Ben Franklin 2012.05.22. 19:24:34

@xaxa_: Faxa lehet amikor 4esben elkapar...LoL

Ben Franklin 2012.05.22. 19:28:09

@BMW ///: Valaminek biztos ellenfele..:)1er Kupé 1,5 tonna. Olyan lehet mint a Toyobaru utánfutóval, 2 raklap mütrágyával. Meg egy kád lekvárral a vezető és a zút között.

tailor13 2012.05.22. 19:42:52

A suzukit fikázó katalógushuszároknak javaslom, hogy számoljanak egy kicsit: 92LE, 870 kg :)
(Stift 1.6)
Elég vicces tud az lenni, csak a fék egy kicsit kevés rajta.(pedig nagyobb, mint az 1.3-asé)

A Toyotához meg annyit, hogy nekem a régi kocka jobban tetszik, meg az egyszerűség híve vagyok, szóval nem fogom előletek elkapkodni.

Amúgy nem igazán értem, hogy egy ilyen autót minek kell automata váltóval agyonütni. Amire tervezték, arra vélhetőleg igen jó, de nem az én stílusom :) (meg fiatal is vagyok hozzá :) )

K.Jani 2012.05.22. 19:44:39

@nincs_nick: hát igen. én vagyok a hülye, hogy még a millió és egyedik eset után is végigolvasom a kommenteket, azt remélve, hogy majd értelmes társalgás lesz. kár, mert a totalcart magát szeretem.
ui.:ha tudsz egy helyet, ahol értelmesen és hasznosan csevegnek autószerető emberek, azt megköszönném!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 19:45:39

@Ben Franklin: azért ma már sok olyan van aminek 300 felett van a nyomatéka,egy dízeltől nem nagy dolog.

Ben Franklin 2012.05.22. 19:56:58

@Gyurma73: Nemtom ezt nekem szántad-e. Szerintem egy elsőkerekes kisautóban/Ibizáról volt szó/ 2 literes, ráadásul dízelmotor jelentősen rontja a menettulajdonságokat(nem menetteljesítményeket!). Kényszermegoldás olcsó és olyan is. És szépen eszegeti az első gumákat.

Mit ér az erő hanem uralod, ügye.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.22. 19:57:18

igen, egy 40-es 50-es ferfi kapuzarasi panikban szenved, es a kinok enyhitesere vesz egy sportkocsit
eddig csak azt tudtam, hogy nagy kocsija csak a kis farkuaknak van
de most mar ertem:)
/mondjuk "magyaros" a dolog, voltak itt fiatal magyar sracok es mikor lattak ilyen 50-es pasit nyitott sportkocsiban akkor ugy reagaltak
"nezd a ven szart , sportkocsit vezet:)?

amugy nem nez ki rosszul, de nnyiert inkabb vennek mas tipus, ha mar sportkocsi kellene, de valahogy nem igenylem

montecavallo (törölt) 2012.05.22. 19:57:24

@K.Jani: "bakker! mi ez itt? dedó?"

Rahibaztal. Autoskartyas pistikek szemmel lemernek mindent, es megvitatjak, hogy ami nincs 5 mp alatt szazon az szar, es sportkocsiba kulonben is csak manualis valto valo.
Aztan mikor kioskodtak magukat, visszaulnek a Need for Speed ele.

@nincs_nick: "Ellenben egy hot hatch-ben a hűtő befér hátra, ami mondjuk fontos szempont egy reálisan gondolkodó apukának"

Meg realisabban gondolkodo apukak meg nem basszak ossze a sajat autojukat, hanem berelnek arra az egy napra egy Transportert, oszt jonapot :)

Ben Franklin 2012.05.22. 19:58:55

@Gyurma73: Nem mind1 hogy a 3-500 nm nyomatékú ótó első tengelyét egy bevásárlókocsi vagy egy középkategóriás súlya tolja az aszfaltba.

Tizenkettő 2012.05.22. 20:05:27

@telkoe: Az meg nem ilyen "hülyegyerek" autót fog venni, hanem valami komolyabb GT-t, mondjuk egy Jaguart. Ebben csak nevetségesnek fog kinézni 50 éves kopaszodó őszülő fejjel.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 20:05:28

@Ben Franklin: még 1,9 es:-)
De azért a Cupra futóműve tök más mint egy mezei ibizáé.
Volt ebből.egy gyári tuning is 189 lóerővel és 390 Nm el.Természetesen gyári garanciával.
Csak arra értettem ennél sokkal erősebb elsőkerekes kocsik is vannak amik gond nélkül irányíthatók.
Nem hülyék ülnek tervezőasztalnál.
Nekem bőven elég lenne ez a Toyota is.A formája nagyon tetszik.
Mondjuk én nem használnám ki a 200 lóerőt sem.
Én nem taposnám ki a belét:-)

Tizenkettő 2012.05.22. 20:06:52

@Ben Franklin: Láton én csak egy ilyen hülye fasz vagyok, ennyire telik tőlem. Remélem neked jobban mennek a dolgok.

Tizenkettő 2012.05.22. 20:10:37

@Tizenkettő:Addig amíg nincs objektív teszt addig ennek az egész dolognak semmi értelme nincs. Attól, hogy a toyota általában jó autót csinál attól ez még jelenti feltétlenül hogy ez is 100%-osra sikerült. Nézzétek meg a subarus tesztet, ott több mindent mondanak róla. Link feljebb.

nincs_nick 2012.05.22. 20:11:43

@montecavallo: Hát így utólag a hűtő nem jobb példa volt, de féltem, ha babakocsit mondok, akkor arra is jön egy "bérlős" válasz.:D

nincs_nick 2012.05.22. 20:12:20

@K.Jani: Szerintem bármelyik klub megteszi erre.;)

montecavallo (törölt) 2012.05.22. 20:22:45

@nincs_nick: A 400 literes tetoboxok koraban kar aggodni a csomagter miatt szerintem. Babakocsit meg ilyeneket jellemzoen evente parszor hurcol magaval az ember, amikor nyaral. En biztosan nem szivatnam magamat az ev 362 napjan egy nagy csomagteru bohom autoval csak azert, hogy a maradek 3 napon ne a tetoboxba kelljen pakolnom kenyelmetlen modon :)
(Persze a tetobox sem univerzalis megoldas mindenki szamara, de kizarolag emiatt biztosan nem mondanek le egy ilyen autorol. A hasznalhatatlanul szuk hatso ulesek miatt mar inkabb.)

Ben Franklin 2012.05.22. 20:26:52

@Gyurma73: Gyorsuláskor hová helyeződik a súlypont? Előre vagy hátra? Na ügye.

kakukp 2012.05.22. 20:28:33

Jó gép, csak erősebb motor kéne bele

zselatnye 2012.05.22. 20:36:09

A kipufogó átmérője 8.6 CM inkább nem MM... :D

mojszipupi 2012.05.22. 20:39:10

Várjuk a Subaru turbós verzióját ;)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 20:47:02

@Ben Franklin:ez érdekes kérdés ,az első tengely elött lévő motor súlya mennyire terhelődik hátra.....
De téli havas emelkedőn lehetne szemléltetni hogy azért motor váltó súlya sokat számít.
Gyorsuláskor a farmotor a legjobb az biztos:-)

Seca81 2012.05.22. 21:13:14

Nekem nagyon bejön ez az új Toyota! Egy a baj vele h qrva drága...
Vajon usa-ban mennyi lehet az induló ára?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.22. 21:29:35

@Seca81: valamivel tobb mint 25 ezer dollar

Halálos_fogkefe 2012.05.22. 22:45:34

kár, hogy a spar modell itthon nem lesz kapható.
nem mintha potenciális vevő lennék, de ha tehetném, azt venném

Spiritmonger 2012.05.22. 22:47:37

ez egy nagyon jó autó lehetne...bele kellene tenni a subaru 3,6 literes boxer szívó v6-osát, meg egy alapból 50-50%-ra beállított torsenes összkerékhajtást, a kézi váltó maradhatna, és kész lenne a tökéletes közepes sportkocsi.
morcosítani maradna a torsenes összkerék és a váltó, csak a subaru 2,5 literes boxer turbóját kellene beletenni vagy 400 lóerő körül, és az a GT-R-ig minden nem prémium sportkocsit megenne, de még a prémiumok között is gyalázná az m3-rs4-911 carrera triót azok árának töredékéért...

Krisi 2012.05.22. 23:55:41

ezért imádom a Totalcar-t, a kommentek jobbak, mint a teszt :D

Aki ezt a sportautót Megán meg Fókusz RS-ekhez hasonlítja, az egyáltalán nem érti a lényegét.
ez egy teljesen más kategória, össze sem lehet hasonlítani ezekkel a fentebb említett elölkaparós erőgépekkel.
lehet, hogy a GTi-k meg RS-ek jobban gyorsulnak, lehet, hogy autóbahn-on könnyedébben viszik a 250-et, de ettől még soha nem lesznek sportautók. A nevükben is benne van, hogy "Hot Hatch"

Mások meg azzal jönnek, hogy a dízel Passat is jobban gyorsul. Ők a másik kategória, akik szintén nem értik, hogy miről szól ez a műfaj, és képtelenek felfogni, hogy attól, hogy valami gyors még nem lesz sportos. a 750-es BMW is bitang gyors, mégsem sportautó. a John Deere kombájn meg 800 Nm nyomatékot tud, de ettől még az sem sportos.

szóval én is abba a táborba tartozok, akik szentül hiszik, hogy a sportautó ott kezdődik, hogy benzinmotor hajtja a hátsó kereket :)

Krisi 2012.05.23. 00:04:26

@Tizenkettő: "Persze, csak baromira égő, ha egyszer esetleg tényleg valamit mutatni kellene a tudásból egy pályán, vagy valamilyen olyan élethelyzetben ahova elvileg ugye ezeket tervezték, kis túlzással mondjuk egy kis pöcsköszörű elkeni a száját"

Ha majd egyszer kiszakadsz a tuningolt Calibra/ Civic/ Leon stb. világképedből, aki mindenkit le akar gyorsulni este az Üllőin, akkor talán meg fogod érteni, hogy ez az autó nem a gyorsulásról, nem a pályaidőről és nem is az autópályáról szól.

Kov 2012.05.23. 00:04:55

Emberek, keveslitek a 200 lóerőt? Meg vagytok hibbanva? A sportautót nem a lóerő teszi. Fogjatok egy kisebb motorral szerelt MX-5öt, egy Smart Roadstert, egy MG-t, egy bármit, amiben kis motor van, alacsony és könnyű, menjetek ki a kettes főút kanyargósabb részére, vagy a Csesznek környéki hegyi utakra.

Gázt neki, és fűzzétek kanyarról kanyarra.

Ha azt mondjátok nekem a végén, hogy nem vigyorogtok mint az állat, akkor lelketlen fadarabok vagytok. A sportautónak meg valahol pont ez a lényege, mindegy éppen mi bajod van, a jobb oldali pedálba belelépsz, tekergeted magad előtt azt a kerek izét, és vigyorogsz, ahogy az oldalgyorsulás az ajtóba nyom. Ehhez az érzéshez nem kell 550 LE, igazság szerint 200 sem, nekem spec elég 82 a 700 kilóra. Az igazán élvezetes az, ha kihasználod az autó majdnem teljes tudását. Egy 500 lóerős valamivel ezt csak kéthetente tudod megtenni, ha van időd pályázni. A fent leírt autókkal szinte minden nap. És mikor volt a kezetekben utoljára stopper? No és egyáltalán: Kit érdekel a stopper, ha jól érzed magad? :D A lóerő autóskártyázni jó, de sok másra a való világban nem.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.23. 01:04:33

@montecavallo: Őőő, izé, szerintem neked sem volt még gyereked... :-))

Évi 3x babakocsi, ez ugye vicc? Elárulom, amíg kicsi és nem tud sehogy se gyalogolni, (ez olyan másfél-kétésfél éves kor)vagy csak lassan totyog, addig mindehova kell a babakocsi.Vagy különben cipeled kézben, hátadon kenguruban, stb...Ami kurva kényelmetlen és/vagy fárasztó.
Hát én inkább maradok a nagy kombinál, amibe befér minden.Persze lehet tőlem eltérően is gondolkodni, csak ne kiáltsuk ki általános megoldásnak.Béke.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.23. 01:19:21

@geegee: bazmeg de vagy babakocsi kell vagy kocsi
TYe beteszed a gyereked a kocsiba a babakocsival azutan kiveszed es tologatod babakocsiban?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.23. 01:37:29

na megneztem a totalcart is
mie?
mer itt volt
nektek, mint ferfiaknak mindenrola fasz jut eszetekbe?
lsd viper
ez szerintetek normalis?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.23. 01:38:43

de ha mindenki mas iranyu, akkor nem szoltam, nem akarom en biralni a massagot...
isten orizzen

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.23. 01:46:46

@hagyma: nem értem a kérdést. a t. kommentelő azt írta, egy babakocsit max 3x kell belerakni egy személyautóba.Évente.
Én erre reflektáltam, hogy ha kimozdul az ember (bevásárlás, kirándulás, nyaralás, óvoda, rendelő, akármi) és autóval kell menni, akkor bizony kell a babakocsi a személyautóba.És ez kb heti 3x , nem évi.

Miért, te gyalogolsz a hiperig, vagy a 7vgi kirándulás célpontjáig egy gyerekkel, tolva a babakocsit; vagy kocsiba rakod az egész bandát?
Oké, elismerem, lehet mindent gyalog is, ha van rá idő...

Rég volt már a gyereked 2 éves, unokád meg még nincs, ugye?

miami vice 2012.05.23. 02:02:21

@Ben Franklin: aha meg a 20" is ami most rajta van! XD

miami vice 2012.05.23. 02:16:02

@BudTerence:
a Bring Mich zum Werkstatt( magyarul BMW vigyel a szervizbe!) 3000-es disel motorja sem birt ki 100k km-t( csak azt nem reklamoztak az irigy ujsagirok) pedig az csak 4500-at forog, epp feleannyit, mint a japan csoda! :) olaj nelkul egyik sem megy, de ha ertesz hozza, lehet szeretni. ha nem, a lo is megharap , vagy megrug! XD

miami vice 2012.05.23. 02:31:00

@Ben Franklin: pont 6% az elteres azaz jol saccoltam meglesz a 2sec 100-ig. 55 meter?

Ben Franklin 2012.05.23. 02:37:23

@miami vice: Analfabéták kedvéért, akkor váltóméret ha a középső kis doboz zöldben van, ha piros akkor nem.

Pl. A 225/55 R17 váltómérete 225/40 R20

Ha lett volna a kezedben müszaki akkor tudnád.

miami vice 2012.05.23. 03:11:11

@Ben Franklin:

sztem menj aludni, es ha kialudtad magad, akkor nezd meg en mirol irtam. lol

Shadowbull 2012.05.23. 07:20:26

@Krisi: "ez egy teljesen más kategória"

Bizonyos szempontbol igen, bizonyos szempontbol meg nem. Kategoriat lehet krealni, amennyit csak akarsz.
En a fogyaszto oldalarol kozelitem meg a kerdest, es azt nezem, hol mennyit kapsz a penzedert.
Aki szerint meg a Focus RS nem sportkocsi, az szerintem forditva ul a lovon. Hogy most hot hatch, vagy barmi mas alkategoria az tokmindegy.

Shadowbull 2012.05.23. 07:22:52

@Krisi: "szóval én is abba a táborba tartozok, akik szentül hiszik, hogy a sportautó ott kezdődik, hogy benzinmotor hajtja a hátsó kereket :) "

Odaig en is szentul hittem benne, amig el nem kezdtem valodi autokat vezetni a valodi vilagban.
Nyilvan egy hatsokerekhajtas mokasabb. De fronthajtas is tud elvezetes lenni. Amugy meg nem mindenkit vonz a drift meg a farcsovalas.

Tizenkettő 2012.05.23. 07:26:25

@Krisi: Te meg majd ha legközelebb veszed a fáradtságot és elolvasod a korábbi hozzászólásokat akkor megtalálod azt a linket is ahol lemérték hogy egy 2 millióval olcsóbb megane rs-től 5 mp-et kap egy kör alatt. Nem nem tizedet, hanem másodpercet. Szorozd fel mondjuk 20-25 körre.

Shadowbull 2012.05.23. 07:32:18

@Kov: "A sportautót nem a lóerő teszi."

Vitatnam. Nyilvan a kg/le arany is lenyeges, de szvsz az abszolut ertek is az.

Az a baj a keves loerovel, hogy nagyon hamar megszokod, es utana mar messze nem jelent akkora oromot, mint elsore. Persze lehet mondani, hogy 200 le mindenre eleg, de ezt szerintem csak azok mondjak, akik nem vezettek meg ilyen eros autot. A 70 lovas Suzuki Swiftbol nezve tenyleg soknak tunhet.

"Az igazán élvezetes az, ha kihasználod az autó majdnem teljes tudását."

De egy gyenge auto hatarait nagyon hamar eklered, es onnan kezdve egyre kevesbe mokas a dolog.

" Egy 500 lóerős valamivel ezt csak kéthetente tudod megtenni, ha van időd pályázni."

Nem 500 loeros autokrol beszeltunk, hanem az ebben az arkategoriaban megkaphato autokrol, amik 300 lo korul vannak manapsag.

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 08:27:01

@Shadowbull: Igen, de a loero megsem minden. Vezettel mar Minit?
Azoknak a hatarait is hamar meg lehet talalni, megsem unja meg az ember.

lokids 2012.05.23. 09:08:24

@Shadowbull: Azért azt kétlem, hogy hamar megunná az autót. 200 lóerővel már bőven elég ahhoz, hogy hosszú időkre elegendő tanulni valót adjon az átlag söfőrnek.
Hiába van sok embernek EVO/WRXSTI autója, a legtöbb közel sem tudja kiautózni. Mind elvérezne a terepen ahová való. Mégis keveslik a lóerőt. Aki meg tanulni is szeretne, mert még kezdőbb, az inkább ilyent vegyen, mint egy 300+ pacis bármi mást.

Shadowbull 2012.05.23. 09:14:16

@montecavallo: nem vezettem meg.

nade a JWC-ben is mar egy 210 lovas motor van, 280Nm-rel.

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 09:46:06

@Shadowbull: Nem feltetlenul a JCW-re kell gondolni, a 120 lovas Cooper is produkalja az erzest. Pedig ott egy loero majdnem 10 kilot mozgat.

Rocko- 2012.05.23. 10:00:39

@Shadowbull: "Amugy meg nem mindenkit vonz a drift meg a farcsovalas."
és hogyan van ez manapság az FWD plusz renegeteg lóerőnél, már nincs kormányrángatás?

velocista (törölt) 2012.05.23. 10:17:24

@Shadowbull: A Focus RS nem sportkocsi. Menj vele egy kört a szerpentinen, meg egy M3-assal, és megérted miért nem az (az M3-as sem sportkocsi, hanem kerékpárszállító :)). Mondjuk van ismerősöm, aki baromira gyorsan megy elsőkerekes autóval, élvezi is, az RWD-ben meg nem látja mi a jó. Mivel enyém lett az Eibach futóműves focusa, értem, h miért szereti azt, a maga módján gokart volt, de az M3 teljesen más élményt ad, és nem az ereje miatt. Egy szerpentinen, közúton még azt a soványka 300 körüli lóerőt sem lehet kiautózni sok helyen, simán lecserélném a Toyotára. Már ha be lehet tuszkolni egy bringát, ami az esetek 80%-ban benne van :)

közösperonos átszállás 2012.05.23. 15:34:30

@Shadowbull: "Aki szerint meg a Focus RS nem sportkocsi, az szerintem forditva ul a lovon. Hogy most hot hatch, vagy barmi mas alkategoria az tokmindegy."

A hot hatch a sportOS autók egyik alkategóriája tud lenni, te meg sportautókról beszéltél. :-) Nagyon nem mindegy.

És igen, az RS sportos autó. Ámde azért a sportosság egyik fokmérője (a max. lóerőn kívül) az is, hogy mennyire alacsony építésű (különben a kanyarodási tudást autózod ki nagyon hamar az autóból). Az RS meg magasabb, mint az új Thema. :-)

Kov 2012.05.23. 17:20:10

@Shadowbull: Továbbra is kitartok amellett, hogy a sportautót nem a motor, hanem a felfüggesztés, alacsony súlypont, kormányérzékenység teszi. A focus RS-t azért igazságtalan berángatni a vitába, mert egy olyan autót kezdtek tuningolni, neonzöldre fújni, amit arra terveztek, hogy hátul gyerekülés, abban gyerek, még hátrébb bevásárlás legyen, ezeket pedig halkan, ökón és biztonságosan elvigye A-ból B-be.

Az általam említett példáknál pedig a tervezőnek szóltak, hogy itt biza elgurulhat picit a gyógyszer. Mindazonáltal nem szólom le a Focus RS-t, mert ültem már olyanban (igaz, csak utasként), és ha családos ember lennék, biztos hasonlót akarnék, mert azért néha nem árt az ember lelkivilágának, ha odalép neki. Csak amolyan alma-körte dolog.

Megunni meg nem a lóerő hiánya miatt unnám meg. Személy szerint nem a számoktól, hanem a hatástól áll fel a szőr a karomon. Gokartoztál már?

Ciri 2012.05.23. 17:50:00

@Gyurma73:

"tévedtem tényleg 7,6 alatt gyorsul 100 ra.Tdi ben ez volt a legerősebb még a PDk elött."

Az is PD már báttya.

Ciri 2012.05.23. 18:00:27

@Rocko-:

"már nincs kormányrángatás?"

Nincs a faszt :)

Rocko- 2012.05.23. 19:06:11

@Ciri: mondom én hogy quattro, de nem hisztek nekem.

w a s d 2012.05.23. 19:44:13

A 7,6 100- ra csak nekem tűnik amúgy soknak a kb. 1200 kg és 200 LE mellett?

Ciri 2012.05.23. 20:44:40

@Rocko-:
Én ne hinnék??? :)

Rocko- 2012.05.23. 20:47:48

@Ciri: azért írok gmailre, mert freemailről visszapattant, bakker!

Krisi 2012.05.23. 22:07:17

@Shadowbull: "Odaig en is szentul hittem benne, amig el nem kezdtem valodi autokat vezetni a valodi vilagban."
tudjuk, mi soha nem léphetünk a szintedre, és soha nem fogunk valódi autókat vezetni a való világban :)

de én is csak ugyanezt tudom neked mondani: próbálj ki egy valódi sportautót, és rögtön rájössz, hogy mi a különbség mondjuk egy RS Focus és egy MX-5 közt. alapvetően végülis tényleg a lóerők: amit az RS izzadságszagúan összeszenved 300 lóerővel, azt az MX-5 az alap 1.8-as motorjával is röhögve tudja. és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy egy RS árából milyen MX-5-öst lehetne összerakni...

persze nem tagadom, biztos tud örömteli perceket szerezni egy 300 lóerős gép, de minek vegyek egy végletekig kihegyezett kompaktot, ha egyszer vehetek direkt élvezkedésre tervezett sportautót is?
itt van alapvetően a lényeg, hogy a GTi-k, RS-ek vagy Cuprák alapvetően egy teljesen másra tervezett, kompromisszumokkal teli autó átalakításai, miközben ezt a Toyotát alapvetően arra tervezték, hogy élmény legyen vezetni.
magyarul ez nem egy tuningautó, hanem "csak"az alapkivitel.

Shadowbull 2012.05.23. 22:08:22

@montecavallo: bocsesz, de azt hiszem, egy 120 lovas Minire nem allna fel, akarmilyen gokarterzest ad :)

Shadowbull 2012.05.23. 22:09:15

@Rocko-: A Fókánál nem veszesebb a dolog mint a dizel Mondeomban, sot. Ami azert eleg nagy eredmeny.

Shadowbull 2012.05.23. 22:10:30

@velocista: Mentem mar RS Fokusszal is meg M3-mal is. Valoban, nem ugyanaz az elmeny, nade az M3 ketszer annyiba kerul.

Shadowbull 2012.05.23. 22:13:26

@Kov: "mert egy olyan autót kezdtek tuningolni, neonzöldre fújni, amit arra terveztek, hogy hátul gyerekülés, abban gyerek, még hátrébb bevásárlás legyen, ezeket pedig halkan, ökón és biztonságosan elvigye A-ból B-be. "

Tuningolasnak azert nem neveznem, gyakorlatilag teljesen atepitettek az autot. Hogy a bodenak milyen formaja van az SZVSZ masodlagos.

"Gokartoztál már? "

Persze, mokas dolog, de igazabol nincs benne sikerelmenyem, mert eros hendikeppel indulok minden versenyen :)

De ha a gokartot kivinned a Hungaroringre maris tokunalmas gurulas lenne belole. Remelem erted mire celzok :)

Krisi 2012.05.23. 22:13:59

@Tizenkettő: "lemérték hogy egy 2 millióval olcsóbb megane rs-től 5 mp-et kap egy kör alatt."

és ennek mi köze van ahoz, hogy mi a sportautó? az E63 AMG, M5 Touring vagy RS6 Avant gondolom simán ad 7-8 másodpercet neki, de ettől még mindhárom csak egy 500 lóerős családi kombi marad 2 és fél tonnával. meg gondolom egy Cayenne turbo is ad neki vagy 8 másodpercet, ami ráadásul egy SUV.
a köridő is csak egy szám a sok közül, mint a lóerő vagy a nyomaték.

amúgy meg senki nem vitatta, hogy tudnak-e gyorsan menni az elsőkerekes autók - nézd csak meg a WTCC-ben a Cruze-okat.

Shadowbull 2012.05.23. 22:18:30

@Krisi: "amit az RS izzadságszagúan összeszenved 300 lóerővel, azt az MX-5 az alap 1.8-as motorjával is röhögve tudja. "

Sajnos pont MX-5-ot nem vezettem meg, ezert ezt a kijelentesedet nem tudom erdemben cafolni. Gondolom te vezetted mindkettot, hogy ilyen pontos osszehasonlitast tudsz tenni :)

A vicc az az egeszben hogy a Focus RS minden csak nem izzadsagszagu. A kollegam azt mondta ra, hogy "leichtfüßig", es ez egy tok jo meghatarozas, hogyan viselkedik.

Egyebkent abbahagyom a peldalozast, mert ram fogjatok sutni hogy a Focus RS buzi vagyok :) Pedig nem is. Csak kicsit :)

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:23:26

Nem csúnya, talán még kéne is a mai autók közül, de fasorban sincs szépségben, életérzésben, egyediségben egy Alfa Romeo GTV-hez képest. Egy 3.2 V6 pedig még sportosabb is lehet talán...

Krisi 2012.05.23. 22:34:31

@Shadowbull: a kéthetes záptojást se kóstoltam még, mégis megmondom rá látatlanban is, hogy szar :)

ugyanúgy bátran állítom, hogy nem tudnak olyan utcai, sorozatgyártású elsőkerekes autót csinálni, ami úgy viselkedne, mint egy hátsókerekes.
a hátsó hajtást egy közvetlen, sportos autóban nem csak akkor lehet érezni, amikor a Tesco parkolóban Mad Max köröket tolunk, hanem minden egyes kanyarban, minden egyes kigyorsításnál.

amúgy nincs bajom az elsőkerekes autókkal, van pár amire kifejezetten csorog a nyálam, mondjuk egy Fiat Uno Turbo, Charade GTi, vagy akár egy Lancia Thema 8.32. ezekben egyáltalán nem zavarna, hogy rossz végén hajtanak :)

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:45:32

@Moka_Miki: "Az utolsó szériás Celica fronthajtásos volt, amúgy más baj nem volt vele. Ez az új legalább hátul teker, mint minden normális kocsi."

Te szerencsétlen idióta. És a Honda Integra?! És a Honda CRX?! És a Lotus Elan?! És a Golf GTI! Okulj, te dilettáns majom:
www.sub5zero.com/classics/top-10-greatest-front-wheel-drive-performance-cars

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:49:17

@BMW ///: te hülye vagy... 7,6sec már bőven sportautó - ha csak a számokat nézzük... (de más faktor is számít, ha sportosságról beszélünk)

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:51:58

@igazi hős: baromságot beszélsz, nem kicsit.

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 23:01:04

@Shadowbull: El kene adnod a Mondeot, mielott komolyabb karosodast szenvedsz.

Shadowbull 2012.05.23. 23:17:07

@montecavallo: hat pont szegenytol nem lettem Ford-rajongo :)

Krisi 2012.05.23. 23:20:50

@kultúrpesszimista: nem, te tévedsz :)

(ha esetleg kifejtenéd...)

Rocko- 2012.05.23. 23:24:56

@Krisi: "ugyanúgy bátran állítom, hogy nem tudnak olyan utcai, sorozatgyártású elsőkerekes autót csinálni, ami úgy viselkedne, mint egy hátsókerekes."
hipotetikusan: KELL hogy úgy viselkedjen? az nem elég ha élvezetes?

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 23:25:18

@Shadowbull: Ezt szerintem rosszul hiszed. Vezetopoziciora is eleg fickos, es vegig ugy erzed, hogy temposan haladsz, mikozben tudod, hogy ez csak illuzio. Raadasul baromi fordulekony. Kettes-harmas szerpentinekre azt valasztom a 650i helyett - menj fel egyszer egy ilyen aszfaltpattanassal a Passo di Giovo-ra vagy a Stelvio-ra, es megtersz. Ugy be lehet bujni vele a hajtukanyarokba, mint semmi massal. Egyedul autopalyan nem az igazi, a meredek szelvedo miatt nagy a szelzaj.

Krisi 2012.05.23. 23:31:54

@Rocko-: az, hogy élvezetes legyen végülis elsőszámú követelménye minden sportautónak. de attól még szerintem nem lesz minden élvezetes autó sportautó.
kezdek már kicsit belekavarodni :)

Rocko- 2012.05.23. 23:33:09

@Krisi: arra utaltam, hogy nem muszáj sztem RWD-nek lennie. :)
mindegy.

kultúrpesszimista 2012.05.23. 23:41:04

@Krisi: sokszor szó esett erről már, itt a kommentek között is. Nincs kedvem most litániát írni erről... A benzinmotorral egyetértek, nyilván sportautó csakis benzinmotorral képzelhető el, de az már vitatható, hogy csak hátsókerekes lehet. Kiváló elsőkerekes sportgépek vannak, a 4WD-ről nem beszélve. A hajtásnál ezerszer fontosabb paraméterek:
- tömeg
- kg/LE arány
- alacsony építés, közvetlen kormányzás stb...

Krisi 2012.05.23. 23:41:27

@Rocko-: amúgy azért lovagolok ám ennyit az RWD témakörön, mert szerintem minden erre vezethető vissza.
a hot hatch-ek csak azért elsőkerekesek, mert a kiindulási alap minden esetben egy átlagos szürke flottaautó a cég parkolójából, és később ebből az alapból lesz kisebb-nagyobb átalakítások után egy sportos autó.

viszont amikor eleve egy sportautót teveznek a nulláról, akkor általában fel sem merül az RWD-n kívül más hajtásrendszer - über sportutóknál még az eszetlen sok lóerő miatt összkerék is szóba jön sokszor. de azért azt valljuk be, eléggé ritka, hogy egy sportautót direkt elsőkerekesre tervezzenek.

kultúrpesszimista 2012.05.23. 23:52:48

@Krisi: "de azért azt valljuk be, eléggé ritka, hogy egy sportautót direkt elsőkerekesre tervezzenek."

A '80-as években, a klasszikus időkben rengeteg példa volt erre pediglen.

Krisi 2012.05.23. 23:56:56

@kultúrpesszimista: oké, bevallom az Integra vagy a CRX még az én elvakult nézeteim szerint is igazi sportautó. nem is értem, miért nem tettek beléjük kardánt anno :)

kultúrpesszimista 2012.05.24. 00:26:27

@Krisi: és voltak még... VW Scirocco majd a Corrado, Volvo 480 Turbo, Alfa Romeo GTV, Lotus Elan stb-stb...

w a s d 2012.05.24. 09:52:53

@Krisi: @kultúrpesszimista:
Az Integra, a CRX, a Scirocco, a Corrado, a 480 szerintem pont ugyanolyan átlagautókra épülnek műszakilag, mint a mai sportváltozatai a kis- és alsóközép- kategóriás autóknak (4 ajtós Integra, Civic, Golf, Golf, 440-460), csak a felsoroltak kaptak egy- egy sportosabb ruhát, így max. látványban tudnak többletet felmutatni a sportautó- érzésben a sima alsóközepes kiindulási alaphoz képest.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:02:09

@w a s d: szerencse, hogy odaírtad: "szerintem"... Az Integra, CRX vagy a 480 eredendően sportautós fejlesztések. Utóbbiról érdekes infó, hogy a fejlesztésben részt vett a Porsche (turbo, motor), Lotus (futómű). Tudtommal ezek nem köszönnek vissza a 440-460-as "polgári" szériákban... A CRX futóműve is merőben más, mint az átlag Civiceké...

w a s d 2012.05.24. 10:12:00

@w a s d: Ja, és így mivel tömegautókra épülnek technikailag, így ezek sem lettek direkt sportautónak tervezve.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:15:06

@w a s d: baromság... Ugyanezt mondhatnád a Lancia Delta-Prisma, Audi Quattro-80 kapcsán, de ott sem lenne igaz.

w a s d 2012.05.24. 10:33:40

@kultúrpesszimista: A 480- asnak utánanézve, az hátsó futóműben tényleg eléggé eltér (nem is gondoltam, hogy a 440 és a 460 merevtengelyes). Ennek ellenére sem egy teljesen külön modell, mint mondjuk a Lotus, aminél semmi másról (főleg nem átlagautóról) nem tudok, hogy használta volna az alapjait, hanem inkább egy áthangolt átlagautó, ami mint írtam, kapott egy sportkocsisabb külsőt.
A Hondáknál nem találtam meg, mi a nagy különbség a Civic és a CRX, meg az Integra és az Integra coupe között.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:38:03

@w a s d: nézz utána a Hondáknak is egy kicsit jobban... A 480 pedig minden, csak nem egy átlagautó - soha nem is volt az.

w a s d 2012.05.24. 10:38:06

@kultúrpesszimista: De ha a Quattro a 80- ashoz képest külön tervezésű sportautó, akkor a Focus RS, vagy a Mégane RS is az a szimpla Méganehoz, vagy Focushoz képest.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:40:04

@w a s d: merev tengelye volt az Alfa 33-nak és a 7-es Volvoknak is különben...

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:41:54

@w a s d: ezzel egyetértek. Más kérdés, hogy a Focus RS és Mégane RS sportautós értelmezése eléggé problematikus, a fenti kommentek kiválóan rávilágítanak a dilemmákra...

w a s d 2012.05.24. 10:45:51

@kultúrpesszimista: A Hondák mind kettős keresztlengőkarosak elöl, hátul. Nyomtáv ugyanakkora a Civic- CRX és az Integra- Integra Coupe párosoknál. A CRX meg az Integra coupe tengelytávra rövidebb, de ha ez elég ahhoz, hogy teljesen más autók legyenek, akkor a Mégane kombi is teljesen más autó, mint az 5ajtós.

w a s d 2012.05.24. 10:54:32

@kultúrpesszimista: Az Alfát azt tudtam. Más kérdés, hogy nem tulajdonítok nagy jelentőséget neki, hogy valami merevtengelyes, mert ha jól tudom, az Ignis rallyváltozata is az volt, ahogy az utcai Ignis is, mégis sikeres volt. Vagy ott az eredeti ae86, ami elvileg szintén merevtengelyes, a leírásokból mégis úgy tűnik, hogy élvezetes autó.

Krisi 2012.05.24. 14:28:28

@kultúrpesszimista: a regi GTV az tenyleg sportauto volt a transaxle hajtás, De Dion híd meg hasonlo nyalanksagok miatt, de az ujabb, fronthajtasos valtozat mar eléggé mas vilag...

Kov 2012.05.24. 14:58:10

@Shadowbull: Továbbra is azt mondom, hogy emberi körülmények között a 200 lóerő is több, mint elég egy ilyen autóba. Maradjunk annyiban, hogy a profilképed alapján a zenében legalább egyezik a véleményünk :D

kultúrpesszimista 2012.05.24. 17:20:21

@Krisi: sportautó az is. A tesómnak olyan van, viszonylag sokat tudtam vezetni és mondhatom, erősen lesújt. (A stílusról, finom részletekről nem beszélve.)

NperA 2012.06.05. 18:49:12

Most olvastam el a cikket, olvastam az Autocar cikkét is. Az utóbbi ellenére tetszik, el tudnám képzelni. A gyerekülést nem tudom hova tenném, alighanem második autónak lenne csak. Mivel arra nincs pénzem, ezért majd 5 évesen 5 év múlva visszatérünk a témára :-)

NperA 2012.06.29. 20:09:27

Megnéztem a TCTV videót róla. Először is gratulálnék a csapatnak, ez egy Top Gear szintű videó vizuálisan, de ebben van tartalom is. Nagyon jó, büszkék lehetünk nemzetközi mezőnyben is simán.

Az autóval kapcsolatban. Sokan mondják a számok alapján gyengének, mások jönnek a vezethetőségével. Én úgy látom, hogy a vezethetőség tényleg ott van a szeren, ha Karotta a saját tuningolt AE86-os pályaautója fényében is dícséri.

Viszont látszik, hogy a kocsiban nincs erő. A szerpentinen egyesben farolás szánalmas gyakorlatilag. Versenypályán már megy a dolog, ott lehet 6000/min felett tartani, lehet számítani az ívet. Közúton viszont egy-egy kihaltabb útszakaszra nem elég erős, nincs nyomaték.

Még mielőtt én is bekerülnék az autóskártyás brigádba elmondom, hogy hasonlót tapasztaltam Honda Civic Type-R vezetése közben. Vezettem pár alkalommal hosszabb távon is, városban és országúton. Kanyargós országúton is. A motor 6000/min felett megvadul, de alatta gyakorlatilag halott. Nyomatéka gyakorlatilag nincs, ahol lenne ott már mindegy. Ameddig felküzdi magát a "mágikus" tartományba addig kábé már értelmét is vesztette a dolog. Mint egy moped kábé.

Ha ugyanezt a játékosságot megtartva kihoznának egy feltöltött változatot, ami már valamivel 4000/min környékén is utős akkor teljesen más lenne a verdikt.

Vagy turbós vagy kompresszoros megoldás. Esetleg mindkettő. Ez így tipikusan japánautósan gyenge sajnos.

NperA 2012.06.29. 20:11:56

Röviden: pályázni valami ügyes feltöltős készlettel (kit) szerintem jó lenne. Az ára az ütőkártya. Ennyiért ilyen kompakt (a szó tényleges értelmében kompakt) kis sportautó kevés van. Az ár harmadát még ráteszi az ember tuningra és jó is lesz.
süti beállítások módosítása