HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Apám, neked ilyen sportkocsi kell!

2012.05.22. 06:10 Tcomment

Címkék: toyota gt86

Végre kipróbálhattuk, mit is tud a Toyota GT86, de ami még ennél is érdekesebb, megtudtuk kiknek szánják. Ki nem találnák.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

262 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr624530779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

montecavallo (törölt) 2012.05.22. 19:57:24

@K.Jani: "bakker! mi ez itt? dedó?"

Rahibaztal. Autoskartyas pistikek szemmel lemernek mindent, es megvitatjak, hogy ami nincs 5 mp alatt szazon az szar, es sportkocsiba kulonben is csak manualis valto valo.
Aztan mikor kioskodtak magukat, visszaulnek a Need for Speed ele.

@nincs_nick: "Ellenben egy hot hatch-ben a hűtő befér hátra, ami mondjuk fontos szempont egy reálisan gondolkodó apukának"

Meg realisabban gondolkodo apukak meg nem basszak ossze a sajat autojukat, hanem berelnek arra az egy napra egy Transportert, oszt jonapot :)

Ben Franklin 2012.05.22. 19:58:55

@Gyurma73: Nem mind1 hogy a 3-500 nm nyomatékú ótó első tengelyét egy bevásárlókocsi vagy egy középkategóriás súlya tolja az aszfaltba.

Tizenkettő 2012.05.22. 20:05:27

@telkoe: Az meg nem ilyen "hülyegyerek" autót fog venni, hanem valami komolyabb GT-t, mondjuk egy Jaguart. Ebben csak nevetségesnek fog kinézni 50 éves kopaszodó őszülő fejjel.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 20:05:28

@Ben Franklin: még 1,9 es:-)
De azért a Cupra futóműve tök más mint egy mezei ibizáé.
Volt ebből.egy gyári tuning is 189 lóerővel és 390 Nm el.Természetesen gyári garanciával.
Csak arra értettem ennél sokkal erősebb elsőkerekes kocsik is vannak amik gond nélkül irányíthatók.
Nem hülyék ülnek tervezőasztalnál.
Nekem bőven elég lenne ez a Toyota is.A formája nagyon tetszik.
Mondjuk én nem használnám ki a 200 lóerőt sem.
Én nem taposnám ki a belét:-)

Tizenkettő 2012.05.22. 20:06:52

@Ben Franklin: Láton én csak egy ilyen hülye fasz vagyok, ennyire telik tőlem. Remélem neked jobban mennek a dolgok.

Tizenkettő 2012.05.22. 20:10:37

@Tizenkettő:Addig amíg nincs objektív teszt addig ennek az egész dolognak semmi értelme nincs. Attól, hogy a toyota általában jó autót csinál attól ez még jelenti feltétlenül hogy ez is 100%-osra sikerült. Nézzétek meg a subarus tesztet, ott több mindent mondanak róla. Link feljebb.

nincs_nick 2012.05.22. 20:11:43

@montecavallo: Hát így utólag a hűtő nem jobb példa volt, de féltem, ha babakocsit mondok, akkor arra is jön egy "bérlős" válasz.:D

nincs_nick 2012.05.22. 20:12:20

@K.Jani: Szerintem bármelyik klub megteszi erre.;)

montecavallo (törölt) 2012.05.22. 20:22:45

@nincs_nick: A 400 literes tetoboxok koraban kar aggodni a csomagter miatt szerintem. Babakocsit meg ilyeneket jellemzoen evente parszor hurcol magaval az ember, amikor nyaral. En biztosan nem szivatnam magamat az ev 362 napjan egy nagy csomagteru bohom autoval csak azert, hogy a maradek 3 napon ne a tetoboxba kelljen pakolnom kenyelmetlen modon :)
(Persze a tetobox sem univerzalis megoldas mindenki szamara, de kizarolag emiatt biztosan nem mondanek le egy ilyen autorol. A hasznalhatatlanul szuk hatso ulesek miatt mar inkabb.)

Ben Franklin 2012.05.22. 20:26:52

@Gyurma73: Gyorsuláskor hová helyeződik a súlypont? Előre vagy hátra? Na ügye.

kakukp 2012.05.22. 20:28:33

Jó gép, csak erősebb motor kéne bele

zselatnye 2012.05.22. 20:36:09

A kipufogó átmérője 8.6 CM inkább nem MM... :D

mojszipupi 2012.05.22. 20:39:10

Várjuk a Subaru turbós verzióját ;)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.22. 20:47:02

@Ben Franklin:ez érdekes kérdés ,az első tengely elött lévő motor súlya mennyire terhelődik hátra.....
De téli havas emelkedőn lehetne szemléltetni hogy azért motor váltó súlya sokat számít.
Gyorsuláskor a farmotor a legjobb az biztos:-)

Seca81 2012.05.22. 21:13:14

Nekem nagyon bejön ez az új Toyota! Egy a baj vele h qrva drága...
Vajon usa-ban mennyi lehet az induló ára?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.22. 21:29:35

@Seca81: valamivel tobb mint 25 ezer dollar

Halálos_fogkefe 2012.05.22. 22:45:34

kár, hogy a spar modell itthon nem lesz kapható.
nem mintha potenciális vevő lennék, de ha tehetném, azt venném

Spiritmonger 2012.05.22. 22:47:37

ez egy nagyon jó autó lehetne...bele kellene tenni a subaru 3,6 literes boxer szívó v6-osát, meg egy alapból 50-50%-ra beállított torsenes összkerékhajtást, a kézi váltó maradhatna, és kész lenne a tökéletes közepes sportkocsi.
morcosítani maradna a torsenes összkerék és a váltó, csak a subaru 2,5 literes boxer turbóját kellene beletenni vagy 400 lóerő körül, és az a GT-R-ig minden nem prémium sportkocsit megenne, de még a prémiumok között is gyalázná az m3-rs4-911 carrera triót azok árának töredékéért...

Krisi 2012.05.22. 23:55:41

ezért imádom a Totalcar-t, a kommentek jobbak, mint a teszt :D

Aki ezt a sportautót Megán meg Fókusz RS-ekhez hasonlítja, az egyáltalán nem érti a lényegét.
ez egy teljesen más kategória, össze sem lehet hasonlítani ezekkel a fentebb említett elölkaparós erőgépekkel.
lehet, hogy a GTi-k meg RS-ek jobban gyorsulnak, lehet, hogy autóbahn-on könnyedébben viszik a 250-et, de ettől még soha nem lesznek sportautók. A nevükben is benne van, hogy "Hot Hatch"

Mások meg azzal jönnek, hogy a dízel Passat is jobban gyorsul. Ők a másik kategória, akik szintén nem értik, hogy miről szól ez a műfaj, és képtelenek felfogni, hogy attól, hogy valami gyors még nem lesz sportos. a 750-es BMW is bitang gyors, mégsem sportautó. a John Deere kombájn meg 800 Nm nyomatékot tud, de ettől még az sem sportos.

szóval én is abba a táborba tartozok, akik szentül hiszik, hogy a sportautó ott kezdődik, hogy benzinmotor hajtja a hátsó kereket :)

Krisi 2012.05.23. 00:04:26

@Tizenkettő: "Persze, csak baromira égő, ha egyszer esetleg tényleg valamit mutatni kellene a tudásból egy pályán, vagy valamilyen olyan élethelyzetben ahova elvileg ugye ezeket tervezték, kis túlzással mondjuk egy kis pöcsköszörű elkeni a száját"

Ha majd egyszer kiszakadsz a tuningolt Calibra/ Civic/ Leon stb. világképedből, aki mindenkit le akar gyorsulni este az Üllőin, akkor talán meg fogod érteni, hogy ez az autó nem a gyorsulásról, nem a pályaidőről és nem is az autópályáról szól.

Kov 2012.05.23. 00:04:55

Emberek, keveslitek a 200 lóerőt? Meg vagytok hibbanva? A sportautót nem a lóerő teszi. Fogjatok egy kisebb motorral szerelt MX-5öt, egy Smart Roadstert, egy MG-t, egy bármit, amiben kis motor van, alacsony és könnyű, menjetek ki a kettes főút kanyargósabb részére, vagy a Csesznek környéki hegyi utakra.

Gázt neki, és fűzzétek kanyarról kanyarra.

Ha azt mondjátok nekem a végén, hogy nem vigyorogtok mint az állat, akkor lelketlen fadarabok vagytok. A sportautónak meg valahol pont ez a lényege, mindegy éppen mi bajod van, a jobb oldali pedálba belelépsz, tekergeted magad előtt azt a kerek izét, és vigyorogsz, ahogy az oldalgyorsulás az ajtóba nyom. Ehhez az érzéshez nem kell 550 LE, igazság szerint 200 sem, nekem spec elég 82 a 700 kilóra. Az igazán élvezetes az, ha kihasználod az autó majdnem teljes tudását. Egy 500 lóerős valamivel ezt csak kéthetente tudod megtenni, ha van időd pályázni. A fent leírt autókkal szinte minden nap. És mikor volt a kezetekben utoljára stopper? No és egyáltalán: Kit érdekel a stopper, ha jól érzed magad? :D A lóerő autóskártyázni jó, de sok másra a való világban nem.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.23. 01:04:33

@montecavallo: Őőő, izé, szerintem neked sem volt még gyereked... :-))

Évi 3x babakocsi, ez ugye vicc? Elárulom, amíg kicsi és nem tud sehogy se gyalogolni, (ez olyan másfél-kétésfél éves kor)vagy csak lassan totyog, addig mindehova kell a babakocsi.Vagy különben cipeled kézben, hátadon kenguruban, stb...Ami kurva kényelmetlen és/vagy fárasztó.
Hát én inkább maradok a nagy kombinál, amibe befér minden.Persze lehet tőlem eltérően is gondolkodni, csak ne kiáltsuk ki általános megoldásnak.Béke.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.23. 01:19:21

@geegee: bazmeg de vagy babakocsi kell vagy kocsi
TYe beteszed a gyereked a kocsiba a babakocsival azutan kiveszed es tologatod babakocsiban?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.23. 01:37:29

na megneztem a totalcart is
mie?
mer itt volt
nektek, mint ferfiaknak mindenrola fasz jut eszetekbe?
lsd viper
ez szerintetek normalis?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.23. 01:38:43

de ha mindenki mas iranyu, akkor nem szoltam, nem akarom en biralni a massagot...
isten orizzen

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.23. 01:46:46

@hagyma: nem értem a kérdést. a t. kommentelő azt írta, egy babakocsit max 3x kell belerakni egy személyautóba.Évente.
Én erre reflektáltam, hogy ha kimozdul az ember (bevásárlás, kirándulás, nyaralás, óvoda, rendelő, akármi) és autóval kell menni, akkor bizony kell a babakocsi a személyautóba.És ez kb heti 3x , nem évi.

Miért, te gyalogolsz a hiperig, vagy a 7vgi kirándulás célpontjáig egy gyerekkel, tolva a babakocsit; vagy kocsiba rakod az egész bandát?
Oké, elismerem, lehet mindent gyalog is, ha van rá idő...

Rég volt már a gyereked 2 éves, unokád meg még nincs, ugye?

miami vice 2012.05.23. 02:02:21

@Ben Franklin: aha meg a 20" is ami most rajta van! XD

miami vice 2012.05.23. 02:16:02

@BudTerence:
a Bring Mich zum Werkstatt( magyarul BMW vigyel a szervizbe!) 3000-es disel motorja sem birt ki 100k km-t( csak azt nem reklamoztak az irigy ujsagirok) pedig az csak 4500-at forog, epp feleannyit, mint a japan csoda! :) olaj nelkul egyik sem megy, de ha ertesz hozza, lehet szeretni. ha nem, a lo is megharap , vagy megrug! XD

miami vice 2012.05.23. 02:31:00

@Ben Franklin: pont 6% az elteres azaz jol saccoltam meglesz a 2sec 100-ig. 55 meter?

Ben Franklin 2012.05.23. 02:37:23

@miami vice: Analfabéták kedvéért, akkor váltóméret ha a középső kis doboz zöldben van, ha piros akkor nem.

Pl. A 225/55 R17 váltómérete 225/40 R20

Ha lett volna a kezedben müszaki akkor tudnád.

miami vice 2012.05.23. 03:11:11

@Ben Franklin:

sztem menj aludni, es ha kialudtad magad, akkor nezd meg en mirol irtam. lol

Shadowbull 2012.05.23. 07:20:26

@Krisi: "ez egy teljesen más kategória"

Bizonyos szempontbol igen, bizonyos szempontbol meg nem. Kategoriat lehet krealni, amennyit csak akarsz.
En a fogyaszto oldalarol kozelitem meg a kerdest, es azt nezem, hol mennyit kapsz a penzedert.
Aki szerint meg a Focus RS nem sportkocsi, az szerintem forditva ul a lovon. Hogy most hot hatch, vagy barmi mas alkategoria az tokmindegy.

Shadowbull 2012.05.23. 07:22:52

@Krisi: "szóval én is abba a táborba tartozok, akik szentül hiszik, hogy a sportautó ott kezdődik, hogy benzinmotor hajtja a hátsó kereket :) "

Odaig en is szentul hittem benne, amig el nem kezdtem valodi autokat vezetni a valodi vilagban.
Nyilvan egy hatsokerekhajtas mokasabb. De fronthajtas is tud elvezetes lenni. Amugy meg nem mindenkit vonz a drift meg a farcsovalas.

Tizenkettő 2012.05.23. 07:26:25

@Krisi: Te meg majd ha legközelebb veszed a fáradtságot és elolvasod a korábbi hozzászólásokat akkor megtalálod azt a linket is ahol lemérték hogy egy 2 millióval olcsóbb megane rs-től 5 mp-et kap egy kör alatt. Nem nem tizedet, hanem másodpercet. Szorozd fel mondjuk 20-25 körre.

Shadowbull 2012.05.23. 07:32:18

@Kov: "A sportautót nem a lóerő teszi."

Vitatnam. Nyilvan a kg/le arany is lenyeges, de szvsz az abszolut ertek is az.

Az a baj a keves loerovel, hogy nagyon hamar megszokod, es utana mar messze nem jelent akkora oromot, mint elsore. Persze lehet mondani, hogy 200 le mindenre eleg, de ezt szerintem csak azok mondjak, akik nem vezettek meg ilyen eros autot. A 70 lovas Suzuki Swiftbol nezve tenyleg soknak tunhet.

"Az igazán élvezetes az, ha kihasználod az autó majdnem teljes tudását."

De egy gyenge auto hatarait nagyon hamar eklered, es onnan kezdve egyre kevesbe mokas a dolog.

" Egy 500 lóerős valamivel ezt csak kéthetente tudod megtenni, ha van időd pályázni."

Nem 500 loeros autokrol beszeltunk, hanem az ebben az arkategoriaban megkaphato autokrol, amik 300 lo korul vannak manapsag.

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 08:27:01

@Shadowbull: Igen, de a loero megsem minden. Vezettel mar Minit?
Azoknak a hatarait is hamar meg lehet talalni, megsem unja meg az ember.

lokids 2012.05.23. 09:08:24

@Shadowbull: Azért azt kétlem, hogy hamar megunná az autót. 200 lóerővel már bőven elég ahhoz, hogy hosszú időkre elegendő tanulni valót adjon az átlag söfőrnek.
Hiába van sok embernek EVO/WRXSTI autója, a legtöbb közel sem tudja kiautózni. Mind elvérezne a terepen ahová való. Mégis keveslik a lóerőt. Aki meg tanulni is szeretne, mert még kezdőbb, az inkább ilyent vegyen, mint egy 300+ pacis bármi mást.

Shadowbull 2012.05.23. 09:14:16

@montecavallo: nem vezettem meg.

nade a JWC-ben is mar egy 210 lovas motor van, 280Nm-rel.

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 09:46:06

@Shadowbull: Nem feltetlenul a JCW-re kell gondolni, a 120 lovas Cooper is produkalja az erzest. Pedig ott egy loero majdnem 10 kilot mozgat.

Rocko- 2012.05.23. 10:00:39

@Shadowbull: "Amugy meg nem mindenkit vonz a drift meg a farcsovalas."
és hogyan van ez manapság az FWD plusz renegeteg lóerőnél, már nincs kormányrángatás?

velocista (törölt) 2012.05.23. 10:17:24

@Shadowbull: A Focus RS nem sportkocsi. Menj vele egy kört a szerpentinen, meg egy M3-assal, és megérted miért nem az (az M3-as sem sportkocsi, hanem kerékpárszállító :)). Mondjuk van ismerősöm, aki baromira gyorsan megy elsőkerekes autóval, élvezi is, az RWD-ben meg nem látja mi a jó. Mivel enyém lett az Eibach futóműves focusa, értem, h miért szereti azt, a maga módján gokart volt, de az M3 teljesen más élményt ad, és nem az ereje miatt. Egy szerpentinen, közúton még azt a soványka 300 körüli lóerőt sem lehet kiautózni sok helyen, simán lecserélném a Toyotára. Már ha be lehet tuszkolni egy bringát, ami az esetek 80%-ban benne van :)

közösperonos átszállás 2012.05.23. 15:34:30

@Shadowbull: "Aki szerint meg a Focus RS nem sportkocsi, az szerintem forditva ul a lovon. Hogy most hot hatch, vagy barmi mas alkategoria az tokmindegy."

A hot hatch a sportOS autók egyik alkategóriája tud lenni, te meg sportautókról beszéltél. :-) Nagyon nem mindegy.

És igen, az RS sportos autó. Ámde azért a sportosság egyik fokmérője (a max. lóerőn kívül) az is, hogy mennyire alacsony építésű (különben a kanyarodási tudást autózod ki nagyon hamar az autóból). Az RS meg magasabb, mint az új Thema. :-)

Kov 2012.05.23. 17:20:10

@Shadowbull: Továbbra is kitartok amellett, hogy a sportautót nem a motor, hanem a felfüggesztés, alacsony súlypont, kormányérzékenység teszi. A focus RS-t azért igazságtalan berángatni a vitába, mert egy olyan autót kezdtek tuningolni, neonzöldre fújni, amit arra terveztek, hogy hátul gyerekülés, abban gyerek, még hátrébb bevásárlás legyen, ezeket pedig halkan, ökón és biztonságosan elvigye A-ból B-be.

Az általam említett példáknál pedig a tervezőnek szóltak, hogy itt biza elgurulhat picit a gyógyszer. Mindazonáltal nem szólom le a Focus RS-t, mert ültem már olyanban (igaz, csak utasként), és ha családos ember lennék, biztos hasonlót akarnék, mert azért néha nem árt az ember lelkivilágának, ha odalép neki. Csak amolyan alma-körte dolog.

Megunni meg nem a lóerő hiánya miatt unnám meg. Személy szerint nem a számoktól, hanem a hatástól áll fel a szőr a karomon. Gokartoztál már?

Ciri 2012.05.23. 17:50:00

@Gyurma73:

"tévedtem tényleg 7,6 alatt gyorsul 100 ra.Tdi ben ez volt a legerősebb még a PDk elött."

Az is PD már báttya.

Ciri 2012.05.23. 18:00:27

@Rocko-:

"már nincs kormányrángatás?"

Nincs a faszt :)

Rocko- 2012.05.23. 19:06:11

@Ciri: mondom én hogy quattro, de nem hisztek nekem.

w a s d 2012.05.23. 19:44:13

A 7,6 100- ra csak nekem tűnik amúgy soknak a kb. 1200 kg és 200 LE mellett?

Ciri 2012.05.23. 20:44:40

@Rocko-:
Én ne hinnék??? :)

Rocko- 2012.05.23. 20:47:48

@Ciri: azért írok gmailre, mert freemailről visszapattant, bakker!

Krisi 2012.05.23. 22:07:17

@Shadowbull: "Odaig en is szentul hittem benne, amig el nem kezdtem valodi autokat vezetni a valodi vilagban."
tudjuk, mi soha nem léphetünk a szintedre, és soha nem fogunk valódi autókat vezetni a való világban :)

de én is csak ugyanezt tudom neked mondani: próbálj ki egy valódi sportautót, és rögtön rájössz, hogy mi a különbség mondjuk egy RS Focus és egy MX-5 közt. alapvetően végülis tényleg a lóerők: amit az RS izzadságszagúan összeszenved 300 lóerővel, azt az MX-5 az alap 1.8-as motorjával is röhögve tudja. és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy egy RS árából milyen MX-5-öst lehetne összerakni...

persze nem tagadom, biztos tud örömteli perceket szerezni egy 300 lóerős gép, de minek vegyek egy végletekig kihegyezett kompaktot, ha egyszer vehetek direkt élvezkedésre tervezett sportautót is?
itt van alapvetően a lényeg, hogy a GTi-k, RS-ek vagy Cuprák alapvetően egy teljesen másra tervezett, kompromisszumokkal teli autó átalakításai, miközben ezt a Toyotát alapvetően arra tervezték, hogy élmény legyen vezetni.
magyarul ez nem egy tuningautó, hanem "csak"az alapkivitel.

Shadowbull 2012.05.23. 22:08:22

@montecavallo: bocsesz, de azt hiszem, egy 120 lovas Minire nem allna fel, akarmilyen gokarterzest ad :)

Shadowbull 2012.05.23. 22:09:15

@Rocko-: A Fókánál nem veszesebb a dolog mint a dizel Mondeomban, sot. Ami azert eleg nagy eredmeny.

Shadowbull 2012.05.23. 22:10:30

@velocista: Mentem mar RS Fokusszal is meg M3-mal is. Valoban, nem ugyanaz az elmeny, nade az M3 ketszer annyiba kerul.

Shadowbull 2012.05.23. 22:13:26

@Kov: "mert egy olyan autót kezdtek tuningolni, neonzöldre fújni, amit arra terveztek, hogy hátul gyerekülés, abban gyerek, még hátrébb bevásárlás legyen, ezeket pedig halkan, ökón és biztonságosan elvigye A-ból B-be. "

Tuningolasnak azert nem neveznem, gyakorlatilag teljesen atepitettek az autot. Hogy a bodenak milyen formaja van az SZVSZ masodlagos.

"Gokartoztál már? "

Persze, mokas dolog, de igazabol nincs benne sikerelmenyem, mert eros hendikeppel indulok minden versenyen :)

De ha a gokartot kivinned a Hungaroringre maris tokunalmas gurulas lenne belole. Remelem erted mire celzok :)

Krisi 2012.05.23. 22:13:59

@Tizenkettő: "lemérték hogy egy 2 millióval olcsóbb megane rs-től 5 mp-et kap egy kör alatt."

és ennek mi köze van ahoz, hogy mi a sportautó? az E63 AMG, M5 Touring vagy RS6 Avant gondolom simán ad 7-8 másodpercet neki, de ettől még mindhárom csak egy 500 lóerős családi kombi marad 2 és fél tonnával. meg gondolom egy Cayenne turbo is ad neki vagy 8 másodpercet, ami ráadásul egy SUV.
a köridő is csak egy szám a sok közül, mint a lóerő vagy a nyomaték.

amúgy meg senki nem vitatta, hogy tudnak-e gyorsan menni az elsőkerekes autók - nézd csak meg a WTCC-ben a Cruze-okat.

Shadowbull 2012.05.23. 22:18:30

@Krisi: "amit az RS izzadságszagúan összeszenved 300 lóerővel, azt az MX-5 az alap 1.8-as motorjával is röhögve tudja. "

Sajnos pont MX-5-ot nem vezettem meg, ezert ezt a kijelentesedet nem tudom erdemben cafolni. Gondolom te vezetted mindkettot, hogy ilyen pontos osszehasonlitast tudsz tenni :)

A vicc az az egeszben hogy a Focus RS minden csak nem izzadsagszagu. A kollegam azt mondta ra, hogy "leichtfüßig", es ez egy tok jo meghatarozas, hogyan viselkedik.

Egyebkent abbahagyom a peldalozast, mert ram fogjatok sutni hogy a Focus RS buzi vagyok :) Pedig nem is. Csak kicsit :)

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:23:26

Nem csúnya, talán még kéne is a mai autók közül, de fasorban sincs szépségben, életérzésben, egyediségben egy Alfa Romeo GTV-hez képest. Egy 3.2 V6 pedig még sportosabb is lehet talán...

Krisi 2012.05.23. 22:34:31

@Shadowbull: a kéthetes záptojást se kóstoltam még, mégis megmondom rá látatlanban is, hogy szar :)

ugyanúgy bátran állítom, hogy nem tudnak olyan utcai, sorozatgyártású elsőkerekes autót csinálni, ami úgy viselkedne, mint egy hátsókerekes.
a hátsó hajtást egy közvetlen, sportos autóban nem csak akkor lehet érezni, amikor a Tesco parkolóban Mad Max köröket tolunk, hanem minden egyes kanyarban, minden egyes kigyorsításnál.

amúgy nincs bajom az elsőkerekes autókkal, van pár amire kifejezetten csorog a nyálam, mondjuk egy Fiat Uno Turbo, Charade GTi, vagy akár egy Lancia Thema 8.32. ezekben egyáltalán nem zavarna, hogy rossz végén hajtanak :)

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:45:32

@Moka_Miki: "Az utolsó szériás Celica fronthajtásos volt, amúgy más baj nem volt vele. Ez az új legalább hátul teker, mint minden normális kocsi."

Te szerencsétlen idióta. És a Honda Integra?! És a Honda CRX?! És a Lotus Elan?! És a Golf GTI! Okulj, te dilettáns majom:
www.sub5zero.com/classics/top-10-greatest-front-wheel-drive-performance-cars

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:49:17

@BMW ///: te hülye vagy... 7,6sec már bőven sportautó - ha csak a számokat nézzük... (de más faktor is számít, ha sportosságról beszélünk)

kultúrpesszimista 2012.05.23. 22:51:58

@igazi hős: baromságot beszélsz, nem kicsit.

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 23:01:04

@Shadowbull: El kene adnod a Mondeot, mielott komolyabb karosodast szenvedsz.

Shadowbull 2012.05.23. 23:17:07

@montecavallo: hat pont szegenytol nem lettem Ford-rajongo :)

Krisi 2012.05.23. 23:20:50

@kultúrpesszimista: nem, te tévedsz :)

(ha esetleg kifejtenéd...)

Rocko- 2012.05.23. 23:24:56

@Krisi: "ugyanúgy bátran állítom, hogy nem tudnak olyan utcai, sorozatgyártású elsőkerekes autót csinálni, ami úgy viselkedne, mint egy hátsókerekes."
hipotetikusan: KELL hogy úgy viselkedjen? az nem elég ha élvezetes?

montecavallo (törölt) 2012.05.23. 23:25:18

@Shadowbull: Ezt szerintem rosszul hiszed. Vezetopoziciora is eleg fickos, es vegig ugy erzed, hogy temposan haladsz, mikozben tudod, hogy ez csak illuzio. Raadasul baromi fordulekony. Kettes-harmas szerpentinekre azt valasztom a 650i helyett - menj fel egyszer egy ilyen aszfaltpattanassal a Passo di Giovo-ra vagy a Stelvio-ra, es megtersz. Ugy be lehet bujni vele a hajtukanyarokba, mint semmi massal. Egyedul autopalyan nem az igazi, a meredek szelvedo miatt nagy a szelzaj.

Krisi 2012.05.23. 23:31:54

@Rocko-: az, hogy élvezetes legyen végülis elsőszámú követelménye minden sportautónak. de attól még szerintem nem lesz minden élvezetes autó sportautó.
kezdek már kicsit belekavarodni :)

Rocko- 2012.05.23. 23:33:09

@Krisi: arra utaltam, hogy nem muszáj sztem RWD-nek lennie. :)
mindegy.

kultúrpesszimista 2012.05.23. 23:41:04

@Krisi: sokszor szó esett erről már, itt a kommentek között is. Nincs kedvem most litániát írni erről... A benzinmotorral egyetértek, nyilván sportautó csakis benzinmotorral képzelhető el, de az már vitatható, hogy csak hátsókerekes lehet. Kiváló elsőkerekes sportgépek vannak, a 4WD-ről nem beszélve. A hajtásnál ezerszer fontosabb paraméterek:
- tömeg
- kg/LE arány
- alacsony építés, közvetlen kormányzás stb...

Krisi 2012.05.23. 23:41:27

@Rocko-: amúgy azért lovagolok ám ennyit az RWD témakörön, mert szerintem minden erre vezethető vissza.
a hot hatch-ek csak azért elsőkerekesek, mert a kiindulási alap minden esetben egy átlagos szürke flottaautó a cég parkolójából, és később ebből az alapból lesz kisebb-nagyobb átalakítások után egy sportos autó.

viszont amikor eleve egy sportautót teveznek a nulláról, akkor általában fel sem merül az RWD-n kívül más hajtásrendszer - über sportutóknál még az eszetlen sok lóerő miatt összkerék is szóba jön sokszor. de azért azt valljuk be, eléggé ritka, hogy egy sportautót direkt elsőkerekesre tervezzenek.

kultúrpesszimista 2012.05.23. 23:52:48

@Krisi: "de azért azt valljuk be, eléggé ritka, hogy egy sportautót direkt elsőkerekesre tervezzenek."

A '80-as években, a klasszikus időkben rengeteg példa volt erre pediglen.

Krisi 2012.05.23. 23:56:56

@kultúrpesszimista: oké, bevallom az Integra vagy a CRX még az én elvakult nézeteim szerint is igazi sportautó. nem is értem, miért nem tettek beléjük kardánt anno :)

kultúrpesszimista 2012.05.24. 00:26:27

@Krisi: és voltak még... VW Scirocco majd a Corrado, Volvo 480 Turbo, Alfa Romeo GTV, Lotus Elan stb-stb...

w a s d 2012.05.24. 09:52:53

@Krisi: @kultúrpesszimista:
Az Integra, a CRX, a Scirocco, a Corrado, a 480 szerintem pont ugyanolyan átlagautókra épülnek műszakilag, mint a mai sportváltozatai a kis- és alsóközép- kategóriás autóknak (4 ajtós Integra, Civic, Golf, Golf, 440-460), csak a felsoroltak kaptak egy- egy sportosabb ruhát, így max. látványban tudnak többletet felmutatni a sportautó- érzésben a sima alsóközepes kiindulási alaphoz képest.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:02:09

@w a s d: szerencse, hogy odaírtad: "szerintem"... Az Integra, CRX vagy a 480 eredendően sportautós fejlesztések. Utóbbiról érdekes infó, hogy a fejlesztésben részt vett a Porsche (turbo, motor), Lotus (futómű). Tudtommal ezek nem köszönnek vissza a 440-460-as "polgári" szériákban... A CRX futóműve is merőben más, mint az átlag Civiceké...

w a s d 2012.05.24. 10:12:00

@w a s d: Ja, és így mivel tömegautókra épülnek technikailag, így ezek sem lettek direkt sportautónak tervezve.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:15:06

@w a s d: baromság... Ugyanezt mondhatnád a Lancia Delta-Prisma, Audi Quattro-80 kapcsán, de ott sem lenne igaz.

w a s d 2012.05.24. 10:33:40

@kultúrpesszimista: A 480- asnak utánanézve, az hátsó futóműben tényleg eléggé eltér (nem is gondoltam, hogy a 440 és a 460 merevtengelyes). Ennek ellenére sem egy teljesen külön modell, mint mondjuk a Lotus, aminél semmi másról (főleg nem átlagautóról) nem tudok, hogy használta volna az alapjait, hanem inkább egy áthangolt átlagautó, ami mint írtam, kapott egy sportkocsisabb külsőt.
A Hondáknál nem találtam meg, mi a nagy különbség a Civic és a CRX, meg az Integra és az Integra coupe között.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:38:03

@w a s d: nézz utána a Hondáknak is egy kicsit jobban... A 480 pedig minden, csak nem egy átlagautó - soha nem is volt az.

w a s d 2012.05.24. 10:38:06

@kultúrpesszimista: De ha a Quattro a 80- ashoz képest külön tervezésű sportautó, akkor a Focus RS, vagy a Mégane RS is az a szimpla Méganehoz, vagy Focushoz képest.

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:40:04

@w a s d: merev tengelye volt az Alfa 33-nak és a 7-es Volvoknak is különben...

kultúrpesszimista 2012.05.24. 10:41:54

@w a s d: ezzel egyetértek. Más kérdés, hogy a Focus RS és Mégane RS sportautós értelmezése eléggé problematikus, a fenti kommentek kiválóan rávilágítanak a dilemmákra...

w a s d 2012.05.24. 10:45:51

@kultúrpesszimista: A Hondák mind kettős keresztlengőkarosak elöl, hátul. Nyomtáv ugyanakkora a Civic- CRX és az Integra- Integra Coupe párosoknál. A CRX meg az Integra coupe tengelytávra rövidebb, de ha ez elég ahhoz, hogy teljesen más autók legyenek, akkor a Mégane kombi is teljesen más autó, mint az 5ajtós.

w a s d 2012.05.24. 10:54:32

@kultúrpesszimista: Az Alfát azt tudtam. Más kérdés, hogy nem tulajdonítok nagy jelentőséget neki, hogy valami merevtengelyes, mert ha jól tudom, az Ignis rallyváltozata is az volt, ahogy az utcai Ignis is, mégis sikeres volt. Vagy ott az eredeti ae86, ami elvileg szintén merevtengelyes, a leírásokból mégis úgy tűnik, hogy élvezetes autó.

Krisi 2012.05.24. 14:28:28

@kultúrpesszimista: a regi GTV az tenyleg sportauto volt a transaxle hajtás, De Dion híd meg hasonlo nyalanksagok miatt, de az ujabb, fronthajtasos valtozat mar eléggé mas vilag...

Kov 2012.05.24. 14:58:10

@Shadowbull: Továbbra is azt mondom, hogy emberi körülmények között a 200 lóerő is több, mint elég egy ilyen autóba. Maradjunk annyiban, hogy a profilképed alapján a zenében legalább egyezik a véleményünk :D

kultúrpesszimista 2012.05.24. 17:20:21

@Krisi: sportautó az is. A tesómnak olyan van, viszonylag sokat tudtam vezetni és mondhatom, erősen lesújt. (A stílusról, finom részletekről nem beszélve.)

NperA 2012.06.05. 18:49:12

Most olvastam el a cikket, olvastam az Autocar cikkét is. Az utóbbi ellenére tetszik, el tudnám képzelni. A gyerekülést nem tudom hova tenném, alighanem második autónak lenne csak. Mivel arra nincs pénzem, ezért majd 5 évesen 5 év múlva visszatérünk a témára :-)

NperA 2012.06.29. 20:09:27

Megnéztem a TCTV videót róla. Először is gratulálnék a csapatnak, ez egy Top Gear szintű videó vizuálisan, de ebben van tartalom is. Nagyon jó, büszkék lehetünk nemzetközi mezőnyben is simán.

Az autóval kapcsolatban. Sokan mondják a számok alapján gyengének, mások jönnek a vezethetőségével. Én úgy látom, hogy a vezethetőség tényleg ott van a szeren, ha Karotta a saját tuningolt AE86-os pályaautója fényében is dícséri.

Viszont látszik, hogy a kocsiban nincs erő. A szerpentinen egyesben farolás szánalmas gyakorlatilag. Versenypályán már megy a dolog, ott lehet 6000/min felett tartani, lehet számítani az ívet. Közúton viszont egy-egy kihaltabb útszakaszra nem elég erős, nincs nyomaték.

Még mielőtt én is bekerülnék az autóskártyás brigádba elmondom, hogy hasonlót tapasztaltam Honda Civic Type-R vezetése közben. Vezettem pár alkalommal hosszabb távon is, városban és országúton. Kanyargós országúton is. A motor 6000/min felett megvadul, de alatta gyakorlatilag halott. Nyomatéka gyakorlatilag nincs, ahol lenne ott már mindegy. Ameddig felküzdi magát a "mágikus" tartományba addig kábé már értelmét is vesztette a dolog. Mint egy moped kábé.

Ha ugyanezt a játékosságot megtartva kihoznának egy feltöltött változatot, ami már valamivel 4000/min környékén is utős akkor teljesen más lenne a verdikt.

Vagy turbós vagy kompresszoros megoldás. Esetleg mindkettő. Ez így tipikusan japánautósan gyenge sajnos.

NperA 2012.06.29. 20:11:56

Röviden: pályázni valami ügyes feltöltős készlettel (kit) szerintem jó lenne. Az ára az ütőkártya. Ennyiért ilyen kompakt (a szó tényleges értelmében kompakt) kis sportautó kevés van. Az ár harmadát még ráteszi az ember tuningra és jó is lesz.
süti beállítások módosítása