HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ezrek autózása válik pokolivá

2012.08.02. 07:41 Tcomment

Címkék: budapest gáz dugó útlezárás rakpart bkk

Azt oké, hogy ahol a csöveket fektetik nem autózhatunk. De miért kellett így megkavarni mindenhol a forgalmat?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr654691684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nesebar 2012.08.02. 08:07:09

Most csodálkozunk? De komolyan.
Hihetetlen ez az egész szervezés itthon ez ügyben, káosz kapitány élvezné a helyzetet (Ágyúgolyó futam).

szekőcei 2012.08.02. 08:12:49

"a legtöbb kérdésre a válasz: mert az emberek hülyék!"

Amúgy tök jó, hogy Óbudáról szó szerint percek alatt beérek Újbudára (bár a 30-as táblánál nyomuló egyének "kicsit" zavarnak, de hát, ez van, ők biztos nem látják tőlem) - de, hogy fordítva mennyivel több...
De már csak 10 nap.

ELVILEG.

VDaNi 2012.08.02. 08:26:17

Igazi felesleges cikk.
Építkezés van s lezárás. Mint minden építkezés, itt is lehetnek csúszások és nem fogják az egész utat egyszerre építeni, mivel nem 5000 ember dolgozik rajta.
Akinek van esze, kikerüli a dugót, van 100 másik útvonal.
Akinek meg nincs, az ül egy kicsit a klímás hűvös autóba, rádiót hallgat és végre 1 kicsit elengedi magát, mert nem kell kapkodni! :)

fuakjs11 (törölt) 2012.08.02. 08:27:56

Milyen szenvedés?
Nyár van, a benzin drága, lehet menni mint az állat.
Menj másfele vazzeg, ha lezárták hát lezárták.

Poqitito 2012.08.02. 08:34:43

Most olvastam egy másik portálon hogy a Rákóczi hídon is dolgozni kezdtek a héten és októberig össze-vissza korlátozzák majd rajta a forgalmat. Ez megint a mindent egyszerre, gratulálok....

Endoscope 2012.08.02. 08:35:51

Gondolom az olyan "mellékes" dolgokról, mint pl. a lámpák átállítása a lezárt rakparttal párhuzamos utakon történő közlekedés könnyítése érdekében, már felesleges beszélni. Emlékszem amikor régebben (talán 2-3 éve?) zárták le teljesen a budai alsó rakpartot és a mostani Zöld Pardonnál lévő nagy lámpás kereszteződésben percekig állt a keresztforgalom az alsó rakpartról "érkező" autóknak adott zöld jelzés miatt.

A legnagyobb probléma sosem egy lezárás vagy egy terelés, hanem a(z autós) közösség teljes ignorálása. A főváros egyik legfontosabb szakaszát zárják le hetekre, de előtte semmilyen tájékoztatást nem adnak. A munkálatokra figyelmeztető táblákat a közelítő útszakaszokon csak előző éjszaka teszik ki. Ha a sajtó (vagy bárki halandó) érdeklődik a munkálatokról, akkor nem válaszolnak, magasról leszarják és küldözgetik egyik embertől a másikig. Na ez az igazi probléma. Mert biztos vagyok benne, hogy a legtöbbünk nyugodtan venné tudomásul a lezárásokat, ha egy kicsit éreznénk, hogy miattunk, értünk van és a főváros próbálná egy kicsit egyszerűbbé tenni az életünk ez alatt. A 35 fokos kánikulai dugóban osztogatott hideg ásványvízről, mint gesztus a "vizek országában" már nem is álmodom.

Cobra. 2012.08.02. 08:58:29

A budai rakpart lezárását 1 héttel (de legalább 4 nappal, már pontosan nem emlékszem) előre kitáblázták, meg is lepődtem, hogy sikerült időben kirakni a táblákat. A kirakott táblán meg augusztus 12 szerepelt, és annak én jobban hiszek, mint egy irodában ülő BKK-snak, aki lehet sose jár arrafelé.

antimason (törölt) 2012.08.02. 08:58:43

Megmondom miért.
Hogy okot szolgáltassanak arra, hogy bevezethessék a dugódíjat. Előidézik a problémát, majd amikor mindenki lázong, hogy nem lehet közlekedni, akkor előállnak a megoldással.
Régi trükk.
Londonban is átállították a lámpákat, hogy dugós legyen a közlekedés. Majd bevezették.
Ilyen egyszerű.

Iza Béla (törölt) 2012.08.02. 09:07:04

Évtizedek óta nyáron a legváratlanabb helyeken vannak lezárások. Min kell csodálkozni?

Acmee 2012.08.02. 09:31:38

A dühöngő hülyék figyelmébe:

Mikor zárjanak le, iskolaidőben? Akkor kell az ilyen dolgokat csinálni, amikor:

1. A lehető legkevesebb fennforgással jár (az emberek jó része szabadságon, másik része a drága üzanyag miatt nem autózik)
2. A kérdéses közmű élettartama lejárt.

Ha pedig eldurran egy vízcső, akkor mindenki azon dühöng, hogy mert minden rohad az országban. Ha cserélik, akkor meg azon, hogy dugó van.
Lehet, hogy nem a legjobb megoldás, de inkább nyáron zárjanak le, mint iskolaidőben, amikor a teljes lakosság otthon tartózkodik.

Tipikus magyar, mielőtt valaki elgondolkozna a miérteken, visszakézből dühöng. Korlátolt banda!

cenzuratroll bosszanto 2012.08.02. 09:42:39

Gratulálok, balfékek.

Inkább robbanjon fel a fél rakpart az ótvar gázcső miatt?
Bele ne halj, hogy 3 perccel később érsz a Tesco-ba, aztán akár öt perc csúszással zavarod el egy nyakassal a gyereket, mert nézni kell Győzikét.

Egyre több idióta van a világon, akinek semmi sem jó.

M_a_r_c_o · http://www.irodawebaruhaz.hu/ 2012.08.02. 09:45:22

És az még le is maradt, hogy 3 napja az Attila úton is lezárták az Alagút utcára kanyarodó sávot, így itt is a Dózsa György térig áll a sor...

Pálinka-fan 2012.08.02. 09:46:21

@Cobra: Minden reggel arra jártam (a lezárásig), az Egry József utcánál csak a lezárás reggelén volt látható a tábla! Előtte semmilyen infó nem volt erről.
@Vdani: Észak felé szerinted hol van 100 másik útvonal a budai oldalon?????????????????? Alkotás utca, Attila út és a Fő utca, ennyi. Ebből kettő egyéb napokon is szinte járhatatlan.

Iza Béla (törölt) 2012.08.02. 09:47:48

@Pálinka-fan: Újság, TV, internet. Az utóbbi egész hasznos. Ráadásul a BKK egészen korán hirdet mindent.

Peetee 2012.08.02. 09:51:46

Ááá, én ennél mondok jobbat:

M0 déli szektor, 6os úti kihajtó.
Az M1 felé vezető oldalt újra megnyitották egyúttal a másik oldalt rögtön lezárták ~1,5héttel ezelőtt.
A dolog szépsége, hogy felbontottak a 300méteres felhajtóból 20métert, ahol az új nyomvonal el fog haladni. A duna hídból még 2*200méteres szakasz hiányzik, a felhajtó előtt-után burjánzik a gaz, tavaly ősszel túrták ott a földet, azóta munkagép nem járt arra.
Ergo lezárták a kihajtót, gyors feltörtek 300m2 aszfaltot tök feleslegesen a nagy semmi közepén.
Földmunka, teherviselő réteg és aszfaltozás ott még hónapokig nem lesz. A híd sehol nincs még, de Te, Te rohadék autós pipázd a lompost, ne közlekedjél ott, kerüljél-dugót csinálj-szopj minnél nagyobbat!

Pontosan ugyanez a helyzet ugyanezen az útszakaszon, amikor módosítják a terelést.
Minden áldott nap arra járok évek óta, és figyelem az eseményeket:
A sávszűkítést, átterelést módszeresen hétfőn délelőtt vagy pénteken dél után, tökéletesen a legnagyobb forgalmú időszakra időzítve intézik.
Éjjel soha nem, hétvégén sosem, kedden délben soha. Kizárólag akkor, amikor legalább 10km-es torlódást lehet csinálni azzal, hogy nem a belső és külső, hanem a külső és aleállósávra terelnek. A terelés átépítését követően legalább 3 napig az érintett szakaszon semmiféle munkavégzés nem történik.
Igazán meg tudnám taposni azt a diplomás nagyokost, aki ezekre engedélyt ad, vagy az időpontot kijelöli.
Péntek este 8kor 1/4akkor a forgalom, amint fél 4kor. Mi a bánatos lókukiért kell akkor fél 4kor elkezdeni a barkácsolást, és megszopatni a fél országot??? MIÉRT?

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2012.08.02. 10:13:26

én azt nem bírom felfogni, hogy felbasszák az utat, majd ott van heteken keresztül úgy, hogy a kutya sem nyúl hozzá. ezek a gázgyári dokkmunkások meg basznak bármit csinálni. idiótáknak nem jut el, hogy éjjel normális hőmérsékletben gyorsan meg lehetne csinálni ahelyett, hogy egész nap a tűző napon támasztanák a lapátot. hogy rohadjon ki a szívük.

gmihaly@citromail.hu 2012.08.02. 10:17:51

Amióta a Rákóczi útról és a Bajcsyról az akkori "autóslobbi" sugalmazására felszedték a villamossíneket, azóta számomra az autósok "feketeseggűek". Majd ha az is "vissza lesz csinálva", akkor lesz okés a dolog. Egyébként az elmúlt x évben a tapló nyomulástól és szabályszegésektől a kulturált vezetésig sokat lépett előre a "vezetési kultúra", nem kis részben persze a térfigyelő kamerák és a Vas m.Rfk által postázott bírságok visszatartó erejének köszönhetően.

Dixhorn 2012.08.02. 10:20:26

GYerekek, aki tud motorra, robogóra. Ennyi. Ki nem szarja le a dugót? Nehezen hiszem, hogy annyi embernek mint aki Bp-en járkál egyedül kocsival, hogy annak nem lenne alternatíva a robogózás, motorozás.Mondjuk én se tudok az én mocimmal mindenhol elmenni,mert nem kicsi, de a tegnapi kb 1 órásnak kinéző autóutamat 25 perc alatt letudtam motorral.

Mondjuk tény és való, hogy nálunk sokszor tényleg oktalanul sokáig áll egy építkezés..

Tyrannosaurus 2012.08.02. 10:22:50

Vitézy Dávid megkapja a fizetését?
Igen? Akkor minden rendben megy.

Mérges 1234 2012.08.02. 10:30:39

De basszátok meg nem két éve volt lezárva, gázcső meg szenyvízcső építés miatt.

Minden kibaszott munkát 8 fázisban végeznek el.....

Globetrotter2014 2012.08.02. 10:33:44

Akárhogy is, az dicsértes hogy augusztusban csinálják. Ez még a legjobb komrpomisszum.

Amúgy jó dolog a sajtó demokratkus kontrollja, az osztyapenkós buszsávnál is bevált...

mig 2012.08.02. 10:38:05

Nem veletlenul idozitik a nyarra a lezarasokat. Az iskolaszunet es a szabadsagok miatt sokkal kisebb a forgalom. Lehet, hogy lehetne jobban, nem vagyok kozlekedesi mernok v. epitesvezeto, de azert valljuk mar be, hogy mindenkinek konnyebb mondani, hogy ez is v. az is szar, ahelyett, hogy o maga is keresne megoldast es nem azt mondana, hogy o nincs abban a helyezetben, meg amugy is a rendszer szar stb. Ne csak mutogass es a masikra varj (ami ketsegkivul a legegyszerubb) hanem keress alternativakat, megoldasokat.

Tyrannosaurus 2012.08.02. 10:40:31

@ZF2: A sajtó kontrollal nem is lenne gond, de sajnos semmiből sem tanulnak az érintettek. És, úgy egyébként sem tanultak, mert esetleg értenének hozzá, hogy hogyan is kellene megszervezni ez ilyen eseteket. :(
Fő az önbizalom.

Tyrannosaurus 2012.08.02. 10:42:07

@mig: Nincs abban a helyzetben, mert az állásával játszik.

mikrobi42 2012.08.02. 10:51:56

Ez hosszú lesz és félig off.

Lezárások sajnos kellenek. Jó lenne például új aszfalt mindenhova, szerintem ez kb. 15 folyamatosan vándorló lezárás lenne a városban. Na most ez akkor nem jó, vagy nem jó?

A baj szerintem ott van, hogy senki nem végzi el a kapcsolódó feladatokat. A tervezett lezárásoknál sok esetben az is sokat segítene, ha ideiglenesen meg lenne változtatva a forgalmi rend a terelőúton. Pl. a pesti rakparton a leterelt autók ideiglenesen elsőbbséget kapnának és nem kellene a kerékpárúton 15 mp-enként érkezők és minden gyalogos miatt megállni.

A TC-nek kiváló feladat lehetne kinyomozni és bemutatni, hogyan, milyen szakmai (remélem hogy nem "szakmai", idézőjelben) szervek, szervezetek döntik el, és milyen feltételrendszer alapján
hogy egy hetekig, hónapokig tartó terelés esetén kell-e forgalmi rendet változtatni, vagy sem, ellenőrzik-e a terelés hatásait, hogy kell-e változtatni. (szerintem nem ellenőrzik), valamint a véglegesnek szánt tábláknál hogy egy kereszteződésben macisajt legyen vagy fölöslegesen megállásra kényszerítő stop tábla, a 30-as tábla egy egyébként veszélytelen kanyartól 100 vagy 150 m-re legyen, és még sorolhatnám.
A bosszantó lámpák féle korábbi írás ilyesmi volt, kiváncsi lennék volt-e eredménye.

És igen, szerintem rengeteg autós és motoros igenis jól meg tudja itélni, hogy egy tábla "fölösleges" vagy "értelmetlen". Ugyanakkor nem vitatom, hogy amikor egy tábla kint van, akkor az be kell tartani. De lehetőségnek kell lennie arra, hogy megfelelő keretek között jelezzük és lehetőség legyen a módosításra. Nem tudom elfogadni, hogy csak azért van kinn egy tábla, mert pl. egy 1342-ben írt rendelet alapján az való oda, vagy valaki védi a hátsóját "öt éve egy részeg a faluban 120-as letarolt gyalogoscsoportot, legyen akkor a sebességhatár 30" Ha rossz egy szabály, akkor módosítani kell, nem eszetlenül ragaszkodni hozzá. Ha a megfelelő helyen levő emberek önmaguktól nem teszik meg, akkor azok az emberek nem odavalók.

lwcolors 2012.08.02. 10:59:32

Discoveryn volt nemrég az amerikai útépítőkről egy film.
Városi bevezető autóút, soksávos. Le kellett zárni egy szakaszon, hogy kijavítsák a hibát, a sok sávból egyet. Este 8-tól reggel 7-ig kész lett, pedig teljesen felszedték azt a részt.
No, ez a hozzáállás, amikor az állampolgárokért dolgoznak, nem ellenük, mint itthon.

Mariusz 2012.08.02. 11:04:54

A problémák forrása hogy ebben az új gárdában sincs egyetlen hozzáértő, alkalmazható hatékony szaktudással rendelkező ember. Pár éve meg azelőtt jó sokáig a demszky neve volt amely különféle jelzőkkel számtalanszor elhangzott a kocsimban. Megvolt a remény hogy még soha nem tapasztalt vezetőségváltás sok problémát orvosolni fog, de biz. téren még rosszabb lett a helyzet. Az utak szörnyű állapotban vannak, budapesten törvényszerű a sínek és csatornafedelek akár 10cm-es szintkülönbséggel történő beépítése, az építkezéseken, felújításokon 100m-enként 2 munkás áll, ebből egyik söpröget másik nézi (éppen az említett szakaszon jellemző ez a munkamorál naponta járok erre), nem beszélek T I főpolgármesterünk forradalmi ötleteléséről (buszsáv a budaörsi úton, dugódíj, levegő munkacsoport kreatív ötleteinek megvalósítása - kossuth tér teljes autómentesítése, ferenciek terének jövőbeli röhejes tervei). A lámpák beállítása egy két szakasztól eltekintve botrányos, zöldhullám nincs, a sebességhatár betartása esetén egész budán minden lámpánál meg kell állni, valahol 100-zal valahol 25-tel lehet elkapni a köv. zöldet. Ez idő és üzemanyag= légszennyezés+költség. Kivétel a váci út, amit korrektül be tudtak állítani, nem tudom hogy a közlekedésmérnöki osztály miért nem remekelt valami hasonlót a többi szakaszon. A metróépítés pedig maga szauron szeme mordorban, a gócpont, egy fillér nem került elő az ellopott beruházási pénzekből, az építés egy hasznos centit nem haladt, kár is rá szót fecsérelni, és ez a botrányos. Fejből ajánlok több embert akik 1 perc alatt több használható ötlettel állnak elő mint a főváros teljes vezetése egy év alatt, sőt még magam is bátorkodnék előadni pár tippet. A motor nekem alternatíva, de aki mellett ágál hogy az minden problémát megold, téved. Télen, kora tavasszal csak profi felszerelésben, vagy egyáltalán nem lehet motorozni. 40 fokban a sok pirosnál állás hamar felforrasztja az agyvizet, és nehezebb produkálni azt az autóvezetéshez képest szükséges 10X-es koncentrációt amit a városi motorozás igényel. Sok a figyelmetlen autós (ez alkalommal különösen a hölgyeket kérném, használják a tükröt, és ha megpittyentem a dudát vagy integetek azt nem barátságból teszem, hanem tiszteleteljesen kérem, húzódjon el fél métert hogy elmehessek maga mellett), és aki nem született tehetség vagy tapasztalt motoros, az könnyen balesetet szenvedhet. Aki olyan helyen dolgozik ahol fontos az öltözet és a megjelenés, annak eleve nem alternatíva a motor. CSak gondolkodni kéne, és hozzáértő embert megbízni a feladatok koordinálásával, már ez rengeteg problémát megoldana.

mikrobi42 2012.08.02. 11:05:06

@lwcolors: 20 éve egy német városban egy négysávos úton egy sávot felbontottak, a sáv forgalmát az út melletti park szélére épített kb. 40 cm magas lábakon álló rámpán vezették el 500 m hosszan, 40km/h korlátozással.

Kowalski76 2012.08.02. 11:23:59

A korabbi gyakorlattal ellentetben a lezarast most tenyleg jokor idozitettek, sokan vannak szabadsagon, erezhetoen kisebb a forgalom. Egy Szeptember-November kozotti felujitas sokkal rosszabb lenne. Nincs itt semmifele pokol. Kar hozongeni.

Schütii 2012.08.02. 11:25:44

Aki nem dolgozik az nem is basz el semmit.

2012.08.02. 11:38:30

@Mérges 1234:
Igen, ez bennem is felmerült. De akkoriban ehhez a szakaszhoz hozzá sem nyúltak. Nem is értettem, hogy miért nem aszfaltozták újra az egyébként is siralmas állapotban lévő utat.
Kiderült. Eszük ágában sem volt akkor kicserélni a gázcsöveket, de tudták, hogy hozzányúlnak, így legalább megspóroltak egy adag aszfaltozási munkát anno.

2012.08.02. 11:47:24

A cikkhez hozzátenném, hogy ellentétben a sajtóban kommunikált egyirányúsítással ellentétben a rakbart az Erzsébet-hídtól délre NEM egyirányú.

De ezt nagyon sokan nem veszik figyelembe. Sőt azt látom, hogy versenypálya lett a rakpart. Sokszor járok arra gyalog, látok sok furgonost és az önjelölt F1 pilótákat nem egyszer 90-100-as tempóban haladni a szembejövő forgalom sávjában. Előzni tilos táblánál, záróvonalnál, 50-es korlátozás mellett.

Érdemes megnézni. Az erzsébet-hídi kihajtó után nincs kint az egyirányú forgalom jelzés. Bár közvetlenül nem lehet lehajtani a rakpartra délről, de lehetőség van arra, hogy az Erzsébet-hídig kocsival menjen valaki.

Ezen a szakaszon ugyanis nem tiltott a visszafordulás. Sok helyen nincs záróvolnal.

Stohl András 2012.08.02. 11:58:05

Kurva annyukat az autosoknak.
Irhattam volna mindenfele logikusnak latszo ervet miert buzik az autosok, de a lenyeg ugyis csak az, hogy kurvaannyat a sok elkenyelmesedett lusta kocsognek, akik alampolgari alapjognak tartjak az autozast.

Kowalski76 2012.08.02. 12:29:59

@agyramegy: Hulyeseg. A Rakoczi es az Erzsebet hid kozott sehol nem lehet ramenni a rakpartra. Ha del fele mesz, max munkagep vagy teherauto johet szembe. Tehat barki nyugodtan elozhet ott, aki kilat a szelvedon es vissza tud sorolni a sajat savjaba ha kell. Egyebkent az erzsebet hidi kihajtonal zarovonal van, ott eszaki iranyba egyebkent sem lehet szabalyosan kijahtani.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.08.02. 12:39:01

Látom sokan nem fogták a lényeget:
A lezárások egy része amiatt kell, mert a kedves Kft garanciálisan újraaszfaltozza az utat.
Azaz nem végzi jól a munkáját, emiatt az érintett útszakaszt vissza kell bontani és újracsinálni.

Ez a nem mindegy...

Eclect 2012.08.02. 12:39:07

@é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛:
OFF, de pontosan mit csinál egy dokkmunkás szárazföldön? Engem lakásfelújításnál, amikor csak én dolgoztam megfenyegettek, hogy feljelentenek dokkmunkások alkalmazásáért. :) Azóta is előtör néha belőlem, hogy hogyan érthette....

Rocko- 2012.08.02. 12:48:04

"a munkások tegnapelőtt este némi feltört betontörmeléket toltak az egyik gödörbe"
"Megérkeztek a BKK válaszai. Azt írják, hogy a munkálatok néhány előre nem látható nehézség miatt csúsztak ennyit. Egyrészt több, nehezen elbontható betontömböt találtak az út alatt"
"Most garanciálisan javítják az aszfaltot, amit szintén a jelenlegi, távolabb zajló gázcső-rekonstrukciót végző Pulzus Kft. csinált, 2011-ben."
tehát szarul csinálták meg, ezért megbízták őket újra, akik elfelejtették hogy tavalyról otthagytak egy betontömböt.
ezeknek mi a jó büdös kurva anyjukért nem ég le a bőr a pofájukról? miért nem akasztják fel egytől-egyig őket hogy oszlopról nézhessék mit művelnek?
miért nincs sosincs felelős?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.02. 12:55:59

"Azt írják, hogy a munkálatok néhány előre nem látható nehézség miatt csúsztak ennyit."

Nem volt elég a visszaosztható pénz, vagy csak kiderült, hogy dolgozni kell? :D

2012.08.02. 12:56:14

@Kowalski76: Nézz körül, mielőtt butaságot írnál.

Erzsébet-hídnál ott van felfestve a terelés a délről érkezőknek. Vagyis most ki lehet hajtani.

Aki pedig az A38-hoz meg (csak példaként írva) az bizony visszajöhet a rakparton.

antimason (törölt) 2012.08.02. 12:56:46

Stohl András:
Rokonokat nem illik szidni.
Hogy megtetted, az viszont téged jellemez.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.02. 12:57:41

@Rocko-: És miért bízzák meg őket újra?!?!?!
Egyszer elb*ták, majd másodszor jó lesz...?
Kötbért fizetnek-e?

És ha már előre nem látható nehézségek, akkor miért tartott 3 napig ezt megszülnie a BKK-nak, miért nem kommunikálták maguktól a sajtó felé?

Rocko- 2012.08.02. 13:00:26

@ColT: "És miért bízzák meg őket újra?!?!?!"
mert mutyi. de elképesztően pofátlan.

"És ha már előre nem látható nehézségek, akkor miért tartott 3 napig ezt megszülnie a BKK-nak, miért nem kommunikálták maguktól a sajtó felé?"
mert egy sunyi kis banda. csak a széphez tolják oda a pofit, ami gebasz van, akkor lapítanak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.02. 13:01:59

@Rocko-: És fizetnek-e kötbért... na találgassunk... ki szerint igen? :D

Peetee 2012.08.02. 13:02:16

@Mariusz:

Zöldhullám?
Tatabányán egyetlen egy gerincvonal megy végig, lámpás kereszteződésekkel, keresztirányban sehol (!!!) nincs érkező zöldhullám.
Az adott 4km-es 2*2sávos szakaszon min 4 megállással lehet végigmenni, de minden nap 18-20h között (percre pontosan) megváltozik az addig is szar program, és azt csinálja, hogy a menetiránynak fordítva adja a zöldhullámot!!!!
Értsd: Állsz a pirosnál, a következő lámpák zöldek. elindulsz, 1-2-3 és abban a pillanatban adja a következő lámpa a sárgát-pirosat. Ott megint állsz, a következő zöld, de mire oda érsz kapod megint a pirosat.

Többször foglalkozott már vele a helyi újság, 6éve nincs rá megoldás, de a városüzemeltetésnél 6éve felveszi boldog-boldogtalan az évi végi jutalmakat (4-6havi fizetés) a jó munkáért!

Igazán meg tudnám taposni azt a gyökérharcost, aki szerint ezt csak így lehet, mert neki így tanították a moszkvai egyetemen '84ben...

zuulululu 2012.08.02. 13:32:21

Nyaron robogozzatok nyomorultak!

majdjólmegmondoménnektek 2012.08.02. 13:38:24

@zuulululu: Ha a sok paraszt autós nem ölné meg a motorosokat a felsőbbrendűségi érzésével, akkor biz' isten motorra pattannék nyomban!

majdjólmegmondoménnektek 2012.08.02. 13:39:27

@majdjólmegmondoménnektek: természetesen tisztelet a kevés kivételnek...

Rocko- 2012.08.02. 14:10:55

@Iza Béla: "Ráadásul a BKK egészen korán hirdet mindent."
jaja, amikor vasárnap délután kitették a hétfő reggeltől HÉV-re érvényes forgalommódosítást.
pedig akár hétfő reggel is kitehették volna.

@Peetee: "MIÉRT?"
csökkent az üzemanyagforgalom, valamivel meg kell oldani a kieső bevételt.

@Mérges 1234: no igen, kérdés hogy akkor miért nem tudták megcsinálni.

@agyramegy: "így legalább megspóroltak egy adag aszfaltozási munkát anno."
anyagban. árban tuti kiszámlázták.

ut · http://thaifoldiutazas.uw.hu 2012.08.02. 14:12:56

"Ennek láttán a Vogonok ismét bekapcsolták a hangosítóberendezést:
- Semmi értelme meglepődést tettetni. Valamennyi tervrajz és megsemmisítési utasítás ötven földi év óta megtekinthető a helyi tervezőhivatalban az Alfa Centaurin, úgyhogy bőven volt rá idejűk. hogy hivatalos panaszt jelentsenek be. Semmi értelme, hogy ilyen későn kezdjék a felhajtást."

Körömcsiga 2012.08.02. 14:23:39

Én csak azt nem értem, hogy ezt miért nem lehetett akkor megcsinálni, amikor a szennyvízelvezető rendszert telepítették a budai alsó rakpart alá?

cenzuratroll bosszanto 2012.08.02. 15:07:49

@Peetee:

Mielőtt nagyon elmerülnél a komcsizás okozta örömmámorodban szólnék, hogy amiről zagyválsz azt "Tarlóshullámnak" hívják, és a Fideszakadémia "Hogyan szopassuk a közlekedőket" tanszékén tanítják.

@Körömcsiga:

Mert akkor nem a Fideszcsókosok zsebébe vándorol a lé.

é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2012.08.02. 15:58:27

"több, nehezen elbontható betontömböt találtak az út alatt"
iggen ...

Peetee 2012.08.02. 16:10:44

@cenzuratroll bosszanto:

Még mielőtt újra végigolvasnád a hozzászólást elárulom, hogy Tatabányához nem sok köze van a tarlósnak.
Még mielőtt elmerülnél a pártpolitizálás okozta örömmámorodban, szeretnék szólni, hogy azt szerettem volna érzékeltetni, hogy begyöpösödött 100évvel ezelőtti tudásanyagból táplálkozó léhűtők ülnek a döntéshozó asztal mögött. A Moszkvát kihagyom belőle, így jó:

"Igazán meg tudnám taposni azt a gyökérharcost, aki szerint ezt csak így lehet, mert neki így tanították 1984ben a már akkor is elavult elméleteket meg trükköket..."

Gera 2012.08.02. 18:37:15

Demszkyt már csak ezért az egy dologért le kéne lőni, hogy amikor vagy fél évre lezárták a budai alsó rakpartot a csatornaépítés miatt, csak az északi szakaszát újították fel, a délire basztak, pedig már akkor is hótt szar volt. Akkor kellett volna kompletten megcsinálni mindent.

H_M_CS 2012.08.02. 19:49:27

@zuulululu: robogóval öröm egy-két éves kölköket vinni a nagyihoz. Nyomorult...

fezoGT 2012.08.02. 20:28:26

Nem nyígni kell és megszokásból vezetni hanem gondolkodni Béláim és kerülni. A jelzett szakasszal gyakorlatilag párhuzamos Budafoki mellesleg csont üres szokott lenni, uh szépen felosonsz a Bertalanon ha dugó van lent. Ennyi...

A pesti támfaljavitásos lezárás már kissé macerásabb bár a Kossuth téri lámpán mintha mókoltak volna mostanában uh. már ott se nagyon dugul.

Pas de probleme 2012.08.02. 21:33:27

Nekem az tetszett, hogy del fele az A38 elott a lezart lehajtonal vigan eg a piros, pedig sehol senki.

Egyebkent kicsit feljebb tenyleg vagany az ures rakpart.
:)

Rocko- 2012.08.02. 21:43:52

@vidifan: "Budafoki mellesleg csont üres szokott lenni"
nem gyakran jársz arra, ugye?

fezoGT 2012.08.02. 22:06:10

@Rocko-: úgy naponta, olyan du. 5-6 körül szoktam tehát kb a csúcsban és csak néha látom bedugulva akkor is csak a 86os vagy a ki/be parkolók miatt. Ami annyit jelent hogy a 3-ik lámpán már átcsorgok, próbálnám ezt meg a rkp felől. De ha tele is lenne feljebb még mindig ott a Bartók Béla a maga 2 sávjával...

mindez persze a belső részre értettem, a külső szakasz az télleg be tud állni rendesen

Rocko- 2012.08.02. 22:12:45

@vidifan: "Ami annyit jelent hogy a 3-ik lámpán már átcsorgok"
ha ez neked nem dugó, akkor nem tudom mi.

fezoGT 2012.08.02. 22:27:53

@Rocko-: ott elég gyakran vált is a lámpa. Amúgy én is imádok egy zölddel végigveretni a városon de anno bőven kivettem a részem a Hungária krt közlekedéséből persze csúcsban és persze még az M0 keleti megnyitása előtt...na az igazi nagyhalál volt ha a 10. lámpán átmentem már hurráhangulat, vhogy ez maradt meg viszonyítási alapnak

Rocko- 2012.08.02. 22:31:06

@vidifan: "Amúgy én is imádok egy zölddel végigveretni a városon"
előbb fogunk becsületes politikust látni mint zöldhullámot.

fezoGT 2012.08.02. 22:53:01

@Rocko-: ebben nem kételkedem, de azért van ződhullám, csak meg kell találni :) for igzempül:

Váci út
KönyvesK-Hungária krt (persze csak akkor ha nem kacsáznak előtted 50-el)

és azért biztos van még, kár hogy a nagykörútit elcseszte dávidka

Andor u-Szerémi sarokról kikanyarodva nem1x simán el tudtam már jutni a Reitterig egy lámpával, vagy max a Mester utcai fogott meg. Persze nem du. 5-kor de azért nem mondanám rossznak és nem kell hozzá gyorshajtani sem (na jó a hídon azért oda kell csapni a lovak közé).

Vidéken (köztük szülővárosomban is) viszont eszméletlen bénázásokat látni, a kivétel talán a 3as Miskolcon átmenő szakasza

Rocko- 2012.08.02. 22:54:53

@vidifan: ezek a "néha el lehet találni"
jellegűek.
több az olyan amikor tuti pirosat kapsz.

2012.08.02. 23:10:46

szerintem az ilyen munkákat pl decemberben kellene csinálják. biztos jobb lenne

froton 2012.08.03. 08:54:52

Én csak azt nem értem, hogy azoknak a k..va csöveknek/közműnek miért az út alatt kell menni....És ha már az út alá teszik a, miért nem középre, a képzeletbeli felezővonal alá? Miért oda, ahol biztosan rámegy a kerék egy akna fedlapra....Jópárszor jártam a sógoroknál, de nem emlékszem, hogy aknafedlapon valaha is átmentem volna....

froton 2012.08.03. 09:00:03

Láttam már közmű javítást Münchenben. Villamos sínek közül felemelték a beton fedlapot, aztán kész. Nem zártak le és nem törtek fel egyetlen utat sem.....

Kowalski76 2012.08.03. 09:59:24

@agyramegy:
megneztem, valoban ott a tereles sargaval felfestve. Azt is lattam, hogy deli iranybol sehol nem lehet felmenni a tereles elott. Szoval sztem csak az A38 miatt nem lett tenylegesen egyiranyusitva az egesz.

Iza Béla (törölt) 2012.08.03. 12:02:34

@Rocko-: Az egy másik BKK, ez a közutas. :) Nem tudom, hogy már felfogták-e egyáltalán, hogy ugyanaz a cég.

@froton: Mert ott van rá hely. A gáz, a víz és a villany viszonya elég sajátságos, de ezek legalább szépen mennek, amerre vezetik. A csatornánál az esésre is figyelni kell, na az gáz.

Rocko- 2012.08.10. 10:29:10

"Mint megtudtuk, az aszfaltbontási engedélyt azért nem adta ki az önkormányzat, mert az alsó rakpartnak azt a szakaszát nemrég újították fel, így öt évig nem lehet hozzányúlni. "
index.hu/belfold/budapest/2012/08/10/kitiltottak_a_szallodahajokat_az_i._keruletbol/
érti valaki? ha piaci szereplő építtetne saját költségen, akkor tilos felbontani, ha az önkormányzat, akkor lehet.

cso zsi 2012.08.10. 22:55:01

Érdekesség, hogy a pesti alsó már tegnap óta járható, pedig aug. 20. volt a határidő a kiírás szerint.
süti beállítások módosítása