Az Égéstér 35. adásának kommentposztja.
Nyugatról jön a trágya, ez kell nekünk?
2012.09.27. 16:49 ommm
Címkék: 35 használtautó égéstér
164 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr364806748
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Negrogo 2012.09.27. 17:48:52
Csak a 15. percnel jarok de: Az eremnek ket oldala van! Csikos ezt szerintem csak az egyik oldalrol latja. Eleve az E36, (plane a Compact modell) nem presztizs de nagyon. A kutya nem nezi meg es tobbnyire 16i, 18i rol van szo. Ezek alatt meg nem alulengokaros, mereg draga futomu van. Nem 45 ezer egy db gyari bele hanem szepen lehet kulon cserelni a szilentet es a gombcsuklot benne 15 ezerert vagy nem gyariban 10-ert. Es mivel hozzak szarasig ezeket a regi harmasokat, plane a szigetorszagbol, dunat lehet veluk rekesztni ergo olcson van hozza ugyan bontott de gyari alakatresz. Nem draga fentartani es megbizhatobb auto mint a tobbi vele egy koru. Az, h mar rohad az nem erdekes mert nem talalkozora, kiallitasra megy nem arra van, h mutasson hanem hasznali!
villcsab 2012.09.27. 18:12:17
Szakértőkéim : E36 316 i- 318 i " elkopik a vezérmű szíj !!! " Hát gratulálok "fijjuk"
igazi mértékadó szakemberek beszélgetését hallhattuk ! Kb. ennyi a műszaki , gyakorlati tudásotok . Bocs de láncos , nagyon láncos - még egyszer gratulálok !
Csab.
igazi mértékadó szakemberek beszélgetését hallhattuk ! Kb. ennyi a műszaki , gyakorlati tudásotok . Bocs de láncos , nagyon láncos - még egyszer gratulálok !
Csab.
ommm 2012.09.27. 18:15:52
@villcsab: Gratula! Ezt nagyon benézted, ne kérj elnézést :)
wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00625/f00625.htm
wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00625/f00625.htm
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.09.27. 18:47:34
Na jól van, már meg is előztek közben... :-)
dreamhotep 2012.09.27. 19:06:55
Zsolti véleményét, miszerint a magyar "csodavárós" magam is felettébb osztom. Elég baj, de így van. Ez tény, nem vélemény.
Bali01 2012.09.27. 19:13:15
Lehet,hogy nem ez kell,de erre van pénz,és azt kell hozni amit l lehet adni,és keresni lehet rajta.
Nem tudom,bmw-t nem hozok,de cliot,twingot még soha nem adtam el annyit mint ebben az évben összesen.
A csilli villi espace-k meg a kereskedésben pihennek,mert nincs rá pénz.
Eddig sem volt,csak volt hitel.
Most nincs,akinek meg esze van kocsira nem is vesz fel.
Változtak ez értékrendek.
Inkább legyen olcsó,megbízható,kis pénzből fenntartható de mindenképp SAJÁT. Ezt mondják.
Magyar rendszámmal meg amúgy is büntetés kocsit tartani :)
Nem tudom,bmw-t nem hozok,de cliot,twingot még soha nem adtam el annyit mint ebben az évben összesen.
A csilli villi espace-k meg a kereskedésben pihennek,mert nincs rá pénz.
Eddig sem volt,csak volt hitel.
Most nincs,akinek meg esze van kocsira nem is vesz fel.
Változtak ez értékrendek.
Inkább legyen olcsó,megbízható,kis pénzből fenntartható de mindenképp SAJÁT. Ezt mondják.
Magyar rendszámmal meg amúgy is büntetés kocsit tartani :)
Rocko- 2012.09.27. 19:19:34
korábban a Becsületesnepper cikkeknél előkerült, hogy "mi a fazst fizessek én egy murvás köcsögnek, autót venni tudok én is.". na, ez az adás tökéletesen bizonyítja hogy még a profi is tud lukrafutni, hát még a kevésbbé szakavatott vagy olyan, akinek csak szerszám az autó. EZÉRT kér felárat a nepper.
hoseman 2012.09.27. 19:26:18
Csikós bájszdmeg! Tudod mit csinálj a logikáddal...(?) Van olyan hogy stílus meg izlés meg ilyenek,meg olyan is van hogy adott produktumra vágyik valaki,és vállalja a járulékos macerát is és szarik az OPELRE!
Hányinger ez a hiperkorrektség..
Hányinger ez a hiperkorrektség..
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.09.27. 19:30:55
akinek a 15 eves BMW mutatja a status szimbolumot annak komoly gondok vannak a fejeben.
hoseman 2012.09.27. 19:35:27
@visszakettopadlogaz: Önnönmagának van szüksége sokaknak a típusra tudod?... ÖNNÖN...a kis lelkének tudod?... és nem azért hogy vetítsen vele..
nyelv-ész 2012.09.27. 19:40:25
Csikósnak igaza van.
Nem sajnálom senkitől az "igényes" meg "ízléses" autót, csak egyszerűen nem vagyok hajlandó 2-3 évnyi fizetésemet egy autóba borítani, ami naponta veszít az értékéből, és akár egy év alatt bukok rajta fél millát, meg beletolok a javításába másik felet.
Vállalom az "igénytelenséget" meg a "parasztságot", és jó nekem a 350-ért vett autó, ami 3 év alatt vesztett egy százast az értékéből, és ráköltöttem egy százast a karbantartására. És elvisz ugyanúgy mindenhova, legfeljebb nem irigykedik rá a többi autós, ami mellesleg nem is igényem.
Aki meg erre hajt, hát vegye meg a drágát, aztán aggódjon érte. Nekem nem kell fosnom, hogy ott lesz-e még a verda a parkolóban, ahol hagytam, és ha igen, hányszor húzták végig kulccsal az oldalát.
Nem sajnálom senkitől az "igényes" meg "ízléses" autót, csak egyszerűen nem vagyok hajlandó 2-3 évnyi fizetésemet egy autóba borítani, ami naponta veszít az értékéből, és akár egy év alatt bukok rajta fél millát, meg beletolok a javításába másik felet.
Vállalom az "igénytelenséget" meg a "parasztságot", és jó nekem a 350-ért vett autó, ami 3 év alatt vesztett egy százast az értékéből, és ráköltöttem egy százast a karbantartására. És elvisz ugyanúgy mindenhova, legfeljebb nem irigykedik rá a többi autós, ami mellesleg nem is igényem.
Aki meg erre hajt, hát vegye meg a drágát, aztán aggódjon érte. Nekem nem kell fosnom, hogy ott lesz-e még a verda a parkolóban, ahol hagytam, és ha igen, hányszor húzták végig kulccsal az oldalát.
Mazzzzu 2012.09.27. 19:41:49
pedig léteznek tulkok akik feszítenek a 316-osban mer béjemvé, Papp Tibivel nem értek egyet, szerintem Magyarországon nincs tárgyként kezelve az autó, úgy értem az nincs, hogy mindegy mi az, csak menjen és ne hagyjon az út szélén, fontos, sőt kurva fontos, itthon, hogy mi az a kocsi, nem mindegy, hogy F-astra vagy Golf esetleg 3as kompakt; hisz rendőrautó
hogy fényezzem magam, kevés az olyan ember aki belátja, hogy nem kell neki autó, én egyetemre járok "tanulok", bár 100km-re a szúlővárosomtól, minek nekem kocsi? kéne mert imádom az autózást, de fölös, nem is tudnám szüleim nélkül fenntartani, szerintem ma is vannak akiknek tök fölöslegesen van autójuk, hiszen van autójuk és nem is akármi stift höhö
Amúgy, hogy értelmeset is mondjak az adás jó volt, Omm, Winkler, Karotta nélkül még kicsit döcögős volt, de nem rossz, Danitól sok volt az ööö, de én meg telhetetlen vagyok :D
hogy fényezzem magam, kevés az olyan ember aki belátja, hogy nem kell neki autó, én egyetemre járok "tanulok", bár 100km-re a szúlővárosomtól, minek nekem kocsi? kéne mert imádom az autózást, de fölös, nem is tudnám szüleim nélkül fenntartani, szerintem ma is vannak akiknek tök fölöslegesen van autójuk, hiszen van autójuk és nem is akármi stift höhö
Amúgy, hogy értelmeset is mondjak az adás jó volt, Omm, Winkler, Karotta nélkül még kicsit döcögős volt, de nem rossz, Danitól sok volt az ööö, de én meg telhetetlen vagyok :D
novothauto · http://novothauto.hu 2012.09.27. 19:44:14
Há' még a Papp Tibi szájából hangzik is valahogy ez a racionális autóvásárlásra buzdítás, de a többiek... :)
Negrogo 2012.09.27. 19:46:31
@visszakettopadlogaz: Egy E39 az tud mutatni! A cikkben emlitett E36-ok mar 20 evesek. Nem kene ossze keverni ezeket:
pic1.autoscout24.net/images-big/357/862/0218862357001.jpg
pic1.autoscout24.net/images-big/514/148/0221148514001.jpg
pic1.autoscout24.net/images-big/357/862/0218862357001.jpg
pic1.autoscout24.net/images-big/514/148/0221148514001.jpg
Leadfoot 2012.09.27. 19:50:55
@mennyi?husz!: Szerintem tök mindegy, hogy tud-e mutatni vagy sem. A lakótelepi parkolóban a HVCS-k egy szakadt E30-ra is recskáznak, és azt hiszik, hogy ők az élet császárai, mert BMW-sek.
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.09.27. 19:55:18
@hoseman: ertem, de en arrol beszelek hogy
"akinek a 15 eves BMW mutatja a status szimbolumot annak komoly gondok vannak a fejeben".
csak ismetelni tudom magam.
"akinek a 15 eves BMW mutatja a status szimbolumot annak komoly gondok vannak a fejeben".
csak ismetelni tudom magam.
novothauto · http://novothauto.hu 2012.09.27. 19:58:24
@Leadfoot: És tényleg. Akinek E30-a van, az tényleg az élet császára. Nekem sosem volt, de mentem egy párral, és azt mondom, hogy 2000 ccm fölötti motorral a valaha gyártott legjobb autó.
Mondjuk vele csak egy vetekszik, az e34. Egy ilyen típust patika állapotban birtokolni különleges érzés lehet. Ha nem vettem volna oszcilloszkópot, valamilyen 15 év fölötti BMW-ben ücsörögnék, az tuti.
Mondjuk vele csak egy vetekszik, az e34. Egy ilyen típust patika állapotban birtokolni különleges érzés lehet. Ha nem vettem volna oszcilloszkópot, valamilyen 15 év fölötti BMW-ben ücsörögnék, az tuti.
Negrogo 2012.09.27. 19:59:51
@Leadfoot: De ez a baj, hogy most attol, hogy a kony elejen van a tipus behozatala szam szerint es akik ezert veszik ahogy irod is, azokat nem kene ide keverni. Plussz ahogy a musorban is elmondtak ez meg nem jelenti azt, hogy ezek mind az utakon vegzik mert kb a 70% az bontasra van!
Leadfoot 2012.09.27. 20:01:49
@novothauto: Na igen, de a magyarországi E30-ak és E34-ek közül mennyi a korrekt (és még csak nem is patika) állapotú, és mennyi a lerúgott, "elmegy még az" kategória?
Leadfoot 2012.09.27. 20:03:52
@mennyi?husz!: Persze, ez nyilvánvaló. Nem lehet megmondani, hogy ebből mennyi a tényleg jó állapotú az autó, mennyi megy bontásra, és mennyi kerül a "leszarom, hogy egy fos, de BMW" tulajokhoz.
Én mindenesetre az utóbbiból látok többet...
Én mindenesetre az utóbbiból látok többet...
hoseman 2012.09.27. 20:04:02
@Leadfoot: lehetnek is császárok,mert a tipus röneszánszát éli:)!!
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.09.27. 20:05:50
@novothauto: egyszer kovettem el "racionalis autovasarlast" mentsegemre legyen szolva a csaladnak lett a kocsi.
most valami ilyesmire mozdulok, mar csak egy korban hozza illo lakokocsit kene nezni - es irany a Burning Man!
a kocsi
sfbay.craigslist.org/eby/cto/3300335079.html
a burning man
www.burnmonkey.com/
most valami ilyesmire mozdulok, mar csak egy korban hozza illo lakokocsit kene nezni - es irany a Burning Man!
a kocsi
sfbay.craigslist.org/eby/cto/3300335079.html
a burning man
www.burnmonkey.com/
hoseman 2012.09.27. 20:07:59
elképesztő azért hogy egy órahosszig megy a szöveg,és nem jelenítik meg az úriemberek a "vágyakozó embert".... kizárólag a racionalitás mentén pörög a beszélgetés.. háát gyerekek...kiábrándító..
Nyiri 2012.09.27. 20:08:28
Becsületesnepper történetét nem értem. Csávó akart venni egy fasza autót de fillébaszó volt (nem gond mert senki nem ellensége a pénzének). Kiment saját maga a csávó aztán vett egy fost mert ha már ott van akkor megveszi. Ez mekkora hülyeség. Mikor tavaly autót akartam venni megnéztem 3-t és az egyikbe annyira beleszerettem már ránézésre hogy már akkor mondtam magamban hogy az enyém lesz. Utaztam is sokat érte (mondjuk nem Németországba) de mikor jó körbenéztem, alámásztam látszott hogy véres torka. Hülye lettem volna megvenni. Inkább eljöttem pedig vérzett a szívem. Aztán találtam egy másikat és hiába nem abban a színben volt mint amelyik nagyon tetszett, de kurva jó állapotban volt. Meg is vettem. 1.5 éve van meg beleraktam majdnem 20.000ret gond nélkül és már a színe is tetszik :)
Nem bírom megérteni azt hogy valaki csak azért vesz autót mert ha már ott van nem megy haza üres kézzel.
Nem bírom megérteni azt hogy valaki csak azért vesz autót mert ha már ott van nem megy haza üres kézzel.
novothauto · http://novothauto.hu 2012.09.27. 20:09:14
@Leadfoot: Tételezzük fel, hogy egy barátod szerelmes egy nőbe, aki ronda, bunkó, és kövér. Hiába mondod neki, hogy "haver, ronda, bunkó kövér nőd van!" mert szerelmes.
400 ezerért igen leharcolt E30-ast kapsz. Ennyiből viszont patika Swiftet. Nyilván aki mégis az E30-at választotta, nem érdeklik az ész érvek, mert abba szerelmes. Ez ennyire egyszerű. Valakit ez boldoggá tesz.
400 ezerért igen leharcolt E30-ast kapsz. Ennyiből viszont patika Swiftet. Nyilván aki mégis az E30-at választotta, nem érdeklik az ész érvek, mert abba szerelmes. Ez ennyire egyszerű. Valakit ez boldoggá tesz.
Leadfoot 2012.09.27. 20:16:50
@novothauto:
Engem nem is zavarna, ha valakinek ez a szerelme. Csak ilyenkor van, hogy pattan rá a vateráról a 10éves, kopásjelzőn lévő gumi óccsóé.
Tavasszal vizsgáztattam egy ismerős kocsiját. Ameddig vártam a papírmunkára, négy kocsi vizsgázott le, mindegyik hátszéllel.
És ha nem kóser műszakilag a kocsi, mert az embernek kell a pöcsnövelés-faktor, és nem jó neki a Suzuki meg az Opel mert az - a kocsira ragasztott matrica tanúsága szerint - a TI autótok, azt részemről nem komálom.
Engem nem is zavarna, ha valakinek ez a szerelme. Csak ilyenkor van, hogy pattan rá a vateráról a 10éves, kopásjelzőn lévő gumi óccsóé.
Tavasszal vizsgáztattam egy ismerős kocsiját. Ameddig vártam a papírmunkára, négy kocsi vizsgázott le, mindegyik hátszéllel.
És ha nem kóser műszakilag a kocsi, mert az embernek kell a pöcsnövelés-faktor, és nem jó neki a Suzuki meg az Opel mert az - a kocsira ragasztott matrica tanúsága szerint - a TI autótok, azt részemről nem komálom.
ne most 2012.09.27. 20:21:14
Aki korábban hitelre vette a suzukit az most nem racionális, mert öreg BMW-t vesz?
Leadfoot 2012.09.27. 20:25:41
@ne most: Szerintem a két halmaznak viszonylag csekély méretű a metszete.
novothauto · http://novothauto.hu 2012.09.27. 20:27:15
@Leadfoot: Amit írsz nem az öreg BMW tipikus esete, hanem kispénzű Magyar valóság. Két hónapig jártam két db szálszakadt gumival az autómon, múlt héten tudtam lecseréltetni. Az autót nem tudtam nélkülözni, havi 2500-3000 km-t megyek. Sokan vannak így ezzel.
Leadfoot 2012.09.27. 20:30:47
@novothauto: Persze, tudom én ezt. Csak egy BMW-re (pláne ha ilyenkor megy rá a sukár felni) jóval drágább a gumi, mint egy Suzukira egy 155/70R13.
Csak a vásárláskor leszáll a köd, és az ilyeneket nem veszi figyelembe az ember.
Csak a vásárláskor leszáll a köd, és az ilyeneket nem veszi figyelembe az ember.
novothauto · http://novothauto.hu 2012.09.27. 20:31:54
@novothauto: Hogy az előző hozzászólásomon változtatni tudjak, kérek mindenkit, hogy csak és kizárólag részecskeszűrőshatkatalizátoros euronyolckilenctizes hároméves autót hozzon be külföldről, és nagy ívben kerülje el a 2000-2004 között gyártott szívócső befecskendezésű benzines autókat!
Köszönöm!
Köszönöm!
Bende Tibor 2012.09.27. 20:39:16
@Leadfoot: Először én is ezt gondoltam, de már máshogy vagyok vele.
Itt érzelmek vannak. Eddig minden hónapban összekuporgatta a részletet, meggyűlölte az autót. Most kifizette, eladja, és ez jön aki abból, amit kap érte. Kb 1 misi, max másfél. Ez egy öt éves swiftastraakárni ára.
Itt érzelmek vannak. Eddig minden hónapban összekuporgatta a részletet, meggyűlölte az autót. Most kifizette, eladja, és ez jön aki abból, amit kap érte. Kb 1 misi, max másfél. Ez egy öt éves swiftastraakárni ára.
novothauto · http://novothauto.hu 2012.09.27. 20:39:59
@Leadfoot: Én értem amit mondasz, nekem 1.3-as Fiestám van, az Asszonykámnak meg ezres Swiftje. :)
fzoli415 2012.09.27. 20:45:06
Tényleg ,Zsolt, az említett Samara-Visa cikksorozat nagy telitalálat volt! Éppen a héten gondoltam rá, szerintem a top 10 katartikus TC-cikk között van. Végtelenül emberivé teszi az írásokat a sok, az autóhoz közvetlenül nem kötődő, apró, mélyen részletes és hiperrealisztikus, élő és élettelen motívum. Szerintem sokan várjuk a folytatást.
ne most 2012.09.27. 20:46:15
Egy kérésem lenne, Dani maradjon ki a következő adásból. Van az a mennyiségű okoskodás, ami elviselhetetlen.
villcsab 2012.09.27. 20:54:11
@ommm: Kedves Pista !
10-15 éves autókról folyik a beszélgetés , ha jól figyeltem , az M 40 szerintem az első szériás 316 ban volt. Pont azért vettem 318i -t M43 motorral , mert láncos és a világvégéig elmegy , meg egy kicsit tovább persze ez egy Volvóval , aminek a típus tábláján Made in France vagy Luxemburg szerepel felfoghatatlan intervallum . Konkrétan az elhangzó szövegre figyeltem és erre reagáltam .
10-15 éves autókról folyik a beszélgetés , ha jól figyeltem , az M 40 szerintem az első szériás 316 ban volt. Pont azért vettem 318i -t M43 motorral , mert láncos és a világvégéig elmegy , meg egy kicsit tovább persze ez egy Volvóval , aminek a típus tábláján Made in France vagy Luxemburg szerepel felfoghatatlan intervallum . Konkrétan az elhangzó szövegre figyeltem és erre reagáltam .
Leadfoot 2012.09.27. 21:02:31
@Bende Tibor: Fene tudja... a 10éves részletet ritkán szokták kipengetni. :-S
Szerintem az ilyen inkább a 150-200ezrest veszi, miután vitte a bank a Suzukit.
Ha meg nem, akkor a Suzukit vagy megtartják, vagy ha eladják, nem a BMW-t keresik az árából. Csak abból gondolom, hogy aki egyszer beült egy Suzukiba, annak nyilván nem azok a szempontok fontosak autóvásárláskor, amik egy BMW felé terelik az embert.
Szerintem az ilyen inkább a 150-200ezrest veszi, miután vitte a bank a Suzukit.
Ha meg nem, akkor a Suzukit vagy megtartják, vagy ha eladják, nem a BMW-t keresik az árából. Csak abból gondolom, hogy aki egyszer beült egy Suzukiba, annak nyilván nem azok a szempontok fontosak autóvásárláskor, amik egy BMW felé terelik az embert.
Loryyy 2012.09.27. 21:08:48
Sziasztok! Sokszor belekezdtek valamibe utána egyből mindenki mindenki szavába ugat,s teljesen el is tértek a témától! Kérlek erre figyeljetek!És igen megéri Micrat,Polot,Corsat behozni ja és magánszemélytől!!!!! Nem gond és még a németeket is ki lehet szűrni! Nemrég vettem ULM-ból 2 darab 99-es micrát 500 pénzért magánszemélytől és még a tank is fullon volt :)
ommm 2012.09.27. 21:11:45
@villcsab: Mmmpfmm, felnevettem. Egyik sem talált, ellenben mindjárt megvan a háromszázezer és képzeld, szinte nincs kartergáza. És nem 16i. Na ehhez mit szólsz? Bár ha kicsit utánanézel annak a motorcsaládnak, akkor rájössz, hogy bárminemű tartóssági problémát felhozni velük kapcsolatban nagymértékű hozzá nem értésből adódik. De ez ne zavarjon, inkább hülyézz le mindenkit, mert valamit rosszul tudtál.
Loryyy 2012.09.27. 21:12:29
Itt van még egy szépség! 2001-es évjárat! Képek alapján nem is olyan rossz!! Illetve teljesen magánszemélytől!
suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-micra-nissan-micra-1-4-liter-sport-epfendorf/167081285.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=124&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS
suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-micra-nissan-micra-1-4-liter-sport-epfendorf/167081285.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=124&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=18700&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS
villcsab 2012.09.27. 21:21:06
@ommm: Mintha Te hülyéznél le úgy érzem , bocs Belgiumot és Hollandiát kifelejtettem . Amúgy több Volvót javítottam mint amennyi közelében jártál valaha is .Most akkor kedves Pista , az M 43 vezérlését mi hajccsa?
ommm 2012.09.27. 21:28:39
@villcsab: Kis barátom, ez volt a kommented, fel sem kell görgetned:
Szakértőkéim : E36 316 i- 318 i " elkopik a vezérmű szíj !!! " Hát gratulálok "fijjuk"
igazi mértékadó szakemberek beszélgetését hallhattuk ! Kb. ennyi a műszaki , gyakorlati tudásotok . Bocs de láncos , nagyon láncos - még egyszer gratulálok !
Csab.
Szóval, hol látsz itt M43-mat? Volt szíjas 16 és 18i? Volt. Komplett lehülyéztél mindenkit? Igen. Igazad volt? Részben. Ennyi. Örülök, hogy ennyi szakértelemmel Volvónak is nekimentél de én inkább megmaradok a saját barátaimnál, azok meg is javítják, ha elromlana, eddig azonban - nagy sajnálatodra - semmi váratlan baja nincs.
Szakértőkéim : E36 316 i- 318 i " elkopik a vezérmű szíj !!! " Hát gratulálok "fijjuk"
igazi mértékadó szakemberek beszélgetését hallhattuk ! Kb. ennyi a műszaki , gyakorlati tudásotok . Bocs de láncos , nagyon láncos - még egyszer gratulálok !
Csab.
Szóval, hol látsz itt M43-mat? Volt szíjas 16 és 18i? Volt. Komplett lehülyéztél mindenkit? Igen. Igazad volt? Részben. Ennyi. Örülök, hogy ennyi szakértelemmel Volvónak is nekimentél de én inkább megmaradok a saját barátaimnál, azok meg is javítják, ha elromlana, eddig azonban - nagy sajnálatodra - semmi váratlan baja nincs.
Knorbi 2012.09.27. 21:41:12
@ommm: Létezik hogy életfogytot kibír egy lánc?
Van mostanság amiben ilyen van? És mondjuk egy jó ár-érték arányú nem túl kicsi autó?
Csak érdekel.
Van mostanság amiben ilyen van? És mondjuk egy jó ár-érték arányú nem túl kicsi autó?
Csak érdekel.
villcsab 2012.09.27. 21:52:22
@ommm:Nem is kívánom hogy baja legyen ! A szövegben konkrétan tíz év körüli autókról van szó , valóban nem hangzik el motorkód , de ez ugye a láncos kérdést el is döntené . Neked az a dolgod hogy nekem ugorj a csípős megjegyzésemért . A véleményemet írtam le , mert a nepperen kívül és a főnöködnek a saját autóján kívül , kinek volt még konkrét tapasztalata az adott társaságban BMW-vel ? Az általam elvégzett munkát az elégedett ügyfeleim értékelik , a Tieteket pedig mi , bár ez is kattintásnak számít , ugye !?
ommm 2012.09.27. 21:56:24
@villcsab: Látod, ha egy kicsit is ismernéd a Totalcart, akkor tudnád, hogy rajtam kívül szinte mindenkinek volt már BMW-je (és van még olyan, akinek ma is van, nem is egy). Én meg eleget bütyköltem rajtuk az érdi időkben. Google a barátod, használd!
villcsab 2012.09.27. 22:07:39
@ommm: Hidd el tudom , kérdezd a Csíkot vagy az Árpádot .
Rocko- 2012.09.27. 22:44:38
technikai komment: néha iszonyat halkak vagytok, ez az adás kompletten pár decibelel alatta van a korábbinak, publikálás előtt lehetne ezeket masterelni?
illetve egyénileg is néha elfúlóan hallani egy hangot, gondolom nem elég közel hajol a mikrofonhoz az illető, én nem hallom mit mond és már nem tudok hova tekerni hangerőn...
illetve egyénileg is néha elfúlóan hallani egy hangot, gondolom nem elég közel hajol a mikrofonhoz az illető, én nem hallom mit mond és már nem tudok hova tekerni hangerőn...
velocista (törölt) 2012.09.27. 22:44:48
@Knorbi: Kibírja a régi BMW-ben is, de jobb cserélni, 2-300.000 km után, mert csörög, nyúlik. Mondjuk az előző autómban elvileg még az eredeti lánc volt, kb 270-280.000km-nél (S52 blokk), a mostaniban a lánc kopottsága alapján 170-180.000-et tippeltek, lassan cserélni is fogom. Nem kell, csak ne legyen zajos (ez S50, szintén láncos) Ha jól tudom, valami rugós láncfeszítő van benne, így különösebb problémát nem okoz a nyúlás egyébként...
keletii 2012.09.27. 22:47:06
Véééégre egy adás TEK meg egyéb köcsögségek nélkül! Ha ezekről akarok hallani, bekapcsolom a TV-t, vagy felmegyek az index-re...!
Csak két hetente legyen ilyen adás légyszi, és már jó lesz nekünk...!! Köszi! :)
Csak két hetente legyen ilyen adás légyszi, és már jó lesz nekünk...!! Köszi! :)
Hurri Kán 2012.09.28. 00:27:14
@Knorbi:
A lánc még csak-csak kibírná, de a vezető/feszítőgörgők nem biztos. Szóval ha kezd hangja lenni, nem árt belenézni, mi a helyzet.
A lánc még csak-csak kibírná, de a vezető/feszítőgörgők nem biztos. Szóval ha kezd hangja lenni, nem árt belenézni, mi a helyzet.
zvajo 2012.09.28. 02:55:50
omm,
Hozzank jon a tragya? Nalunk van csorosag? Nezz korul Bulgariaban vagy Romaniaban! El sem kell oda menned, eleg, ha nyitva tartod a szemed az autopalyakon, es latod, miket visznek arra trailer-en...
Hozzank jon a tragya? Nalunk van csorosag? Nezz korul Bulgariaban vagy Romaniaban! El sem kell oda menned, eleg, ha nyitva tartod a szemed az autopalyakon, es latod, miket visznek arra trailer-en...
zvajo 2012.09.28. 03:15:10
Omm,
re: villacsab
Szerintem ne kapd fel a vizet, a cikkben az 1997-es modellrol van szo, az pedig tenyleg lancos, kivetel nelkul.
re: villacsab
Szerintem ne kapd fel a vizet, a cikkben az 1997-es modellrol van szo, az pedig tenyleg lancos, kivetel nelkul.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.09.28. 06:28:11
HA jól menne az ország, akkor nem hoznának be annyi használtautót nyugatról. Ennyi.
Knorbi 2012.09.28. 06:48:11
@velocista: tehát jobb cserélni mégha nem is sűrűn. És mekkora összeg?
Knorbi 2012.09.28. 06:51:07
@gyvy: Traficcal jártunk úgy hogy hülyének nézett a szerviz mert ki akartuk cseréltetni. Merthogy örökélet. Aztán mikor rákérdeztem hogy akkor 12-ből miért szakadt el 7-ben akkor csak néztek mint hal a szatyorban:-)
Knorbi 2012.09.28. 06:54:05
@ColT: ez a gyarmatok sorsa......veheted és eheted a maradékot.
pajerich 2012.09.28. 07:35:24
Elejétől a végéig autókról volt szó!
Rocko- 2012.09.28. 07:43:12
@Knorbi: mondd meg a szerviznek hogy ha a lác örökélet, akkor ők is addig élnek, ameddig a lánc nem szakad. hidd el, fél perc alatt megvolna a csere.
PaOntan 2012.09.28. 07:44:40
Nagyon jo volt a musor. Nem volt zabalas, nem volt karomkodas, talan mar Tibi sem "a izzzee a"-zott annyit. Alakul ez, mint a pupos gyerek a pres alatt :)
u.i. Becsuletes neppernek nincs valami weboldala a kinalatrol ? ;)
u.i. Becsuletes neppernek nincs valami weboldala a kinalatrol ? ;)
Knorbi 2012.09.28. 08:10:29
@Rocko-: végül kedvezményesen kicserélték mindben.
Aztán elszállt a kuplung abban amit használok aminek addig nem volt baja.
Aztán elszállt a kuplung abban amit használok aminek addig nem volt baja.
PaOntan 2012.09.28. 08:18:43
@papptibi: jeee, tenyleg :)
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.09.28. 08:53:28
@Loryyy: Elolvastad a leírást is, vagy csak a képeket nézegetted?
rocksarkany 2012.09.28. 08:56:07
@Knorbi: a vezető és a feszítő gyáriban nem olcsó, emiatt talán picivel többe kerül a csere, mint szíj esetén, maga a lánc nem vészes.
Illetve: még nem hallgattam meg a műsort, de régi fos E36-om van, kíváncsi vagyok :). Na majd ma délután, hazaúton, a VONATON, haha.
Illetve: még nem hallgattam meg a műsort, de régi fos E36-om van, kíváncsi vagyok :). Na majd ma délután, hazaúton, a VONATON, haha.
csorsza 2012.09.28. 09:09:16
Ne vágjatok egymás szavába, plíz!!!!
Kérdeztek valamit, és nem hagyjátok végigmondani!!
Kérdeztek valamit, és nem hagyjátok végigmondani!!
Knorbi 2012.09.28. 09:22:48
@rocksarkany: nekem kb 60-ban áll meg a szíj csere akkor ennél gondolom több.Én majd vasárnap délelőtt hallgatom meg munka közben:-)
PITTA 2012.09.28. 09:25:28
Nekem a 8 éves Fábiámban az elmúlt 6 évben 4x szakadt le az elektromos ablakemelő szerkezet. 2x a jobb és 2x a bal oldalon. Másra nem kell szinte költeni. Ez viszont iszonyatosan idegesít. Nem tud valaki alu csuszkát a műanyag helyett a szerkezetre????
BitPork 2012.09.28. 09:29:12
A megszólalók föld sötétek. Kinek mi köze van ahhoz hogy magyar paraszt mit vesz? És honnan tudják hogy kinek mire telik? Ne általánosítsunk már kérem, mert annál alpáribb és sötétebb dolog nincs.
rocksarkany 2012.09.28. 09:34:11
@Knorbi: akkor az én esetemben: feszítő+2 vezető+lánc+két veztengelyt összekötő lánc bruttó 60e, tehát ugyan ott van. Mindenből gyári új (nem gyári minőség, hanem eredeti BMW alaktrész). Mondjuk ez csak az anyag, munkadíjat magamnak fizetek a legtöbb esetben.
Knorbi 2012.09.28. 09:56:59
@rocksarkany: akkor az nem olyan vészes. Mondjuk én a max esetet mondtam monkadíjjal. Ez egy tizessel mehet lentebb esetleg de ez csak esély. De nem nagy a különbség ha csak 300 nál kell cserélni.
Negrogo 2012.09.28. 09:57:28
Ahogy a musorban is elhangzott volt nem egy ordog lakat a BMW es az E36 plane. Nem is villantos auto mert nem 328i Couperol volt szo. Lehet azt azert venni, h hasznaljak es javitsak olcson. De ahogy irtam azt gondolni, h mindenki azert veszi meg mert ezzel akar felvagni es mert azt gondolna a vevo, h ezzel elet csaszar lesz nagyon buta konzekvenci. Persze, van olyan is aki ettol hiszi magat hmcs -nak de ilyen van szukis is meg calibras meg golfos meg leonos is es stb.
Begami 2012.09.28. 10:11:24
Nekem is E36-om van egy 1.8i Touring.Még a regadó csökkentés előtt lett forgalomba helyezve a gyenge idegzetűek kedvéért most nem is részletezném mennyibe fájt a végén.
Miért is vettem BMW-t?Nem vagyok márkabuzi de mindig is nagyon jó autónak tartottam.A fenntartása nem drágább mint egy hasonló kategóriás Opel ,Ford, VW csak azokból kb 5 évvel fiatalabbat tudtam volna venni.Az alkatrész árak sincsenek elszállva mindenből van utángyártott max gyakrabban kell cserélni.
A lényeg:keveset autózom(8-10ezret egy évben) de amikor beleülök mindig mosolygok!Jó ránézni jó vezetni jó ücsörögni benn!Nekem ez számít egy autóban!
Miért is vettem BMW-t?Nem vagyok márkabuzi de mindig is nagyon jó autónak tartottam.A fenntartása nem drágább mint egy hasonló kategóriás Opel ,Ford, VW csak azokból kb 5 évvel fiatalabbat tudtam volna venni.Az alkatrész árak sincsenek elszállva mindenből van utángyártott max gyakrabban kell cserélni.
A lényeg:keveset autózom(8-10ezret egy évben) de amikor beleülök mindig mosolygok!Jó ránézni jó vezetni jó ücsörögni benn!Nekem ez számít egy autóban!
rocksarkany 2012.09.28. 10:31:43
@Begami: annyival kiegészíteném, hogy általában nem drágábbak a szokásos alkatrészek (gyári minőségben sem), mint más autóba. Sokan azt hiszik, hogy "BMW, úristen, majd az alkatrészek". Fék, futómű, feszítők, görgők, vízpumpa stb. (amiket úgy általában illik cserélgetni) semmivel nem kerül többe, mint a legtöbb egyéb autóba. Ez persze az újabb kiadásokra nem vonatkozik :D.
Begami 2012.09.28. 10:43:25
@rocksarkany:
Igaz ez kimaradt.Meg az is, hogy van egy jó összetartó közösség akik sokat segítenek.Persze az enyém csak próba BMW mivel csak 4 hengeres de azért így is befogadtak...:-))
Igaz ez kimaradt.Meg az is, hogy van egy jó összetartó közösség akik sokat segítenek.Persze az enyém csak próba BMW mivel csak 4 hengeres de azért így is befogadtak...:-))
velocista (törölt) 2012.09.28. 11:03:20
@Begami: De igaz tag csak akkor leszel, ha veszel még két hengert:)))(a konás :))
Begami 2012.09.28. 11:15:52
@velocista: Ha lenne egy tuti állapotú M3-as biztos lecsapnék rá!:-) Persze csak pirosba:-))
Loryyy 2012.09.28. 12:06:54
@zvajo: S nézd meg kérlek a rendszámokat! Romániában nagyon sok jó autó van! Sőt elég megnézni Kolozsvárt is ,bár nem tagadom még sok a trágya,de azért sokkal jobb autók vannak mint itthon! Pesten belül nincs annyi jó autó mint ezen az 5 perces filmben és nem külföldi rendszámokkal.Például Maibach mo-n nincs is! Ezzel szemben romániában legalább 10-15!!!
www.youtube.com/watch?v=lLV3pm_B10Y
www.youtube.com/watch?v=lLV3pm_B10Y
SZPTRSZB 2012.09.28. 12:19:41
Most egy kicsit jobb volt aműsor!
Bende talán egy kicsit uncsi volt a két mondatos mantrájával. "kigyullad, az is kigyullad, nem szar az ezeréves BMW, nem drága a fenntartása, leszarom ha beszarik, van másik szarom" Ezt elég egyszer elmondani, akit meg tud győzni az elsőre is érti. Csikósnak igaza van, rozsaszín köd van az emberek agyában. Én ismerek olyat aki dús gazdag lett a BMW-k ben éhező lúzerekből. Mert a bimmerhez drága a cucc az kurva biztos. Az E 30 tényleg jó, ha jó!
De ami szar az istencsapása család nyomorító szánalomtalicska. A jót viszont mi nem hogy nem tudjuk megfizetni, de megtalálni sem fogjuk soha. Mert az nem kerül fel a mobiléra, azt aNémet is becsüli.
Bende talán egy kicsit uncsi volt a két mondatos mantrájával. "kigyullad, az is kigyullad, nem szar az ezeréves BMW, nem drága a fenntartása, leszarom ha beszarik, van másik szarom" Ezt elég egyszer elmondani, akit meg tud győzni az elsőre is érti. Csikósnak igaza van, rozsaszín köd van az emberek agyában. Én ismerek olyat aki dús gazdag lett a BMW-k ben éhező lúzerekből. Mert a bimmerhez drága a cucc az kurva biztos. Az E 30 tényleg jó, ha jó!
De ami szar az istencsapása család nyomorító szánalomtalicska. A jót viszont mi nem hogy nem tudjuk megfizetni, de megtalálni sem fogjuk soha. Mert az nem kerül fel a mobiléra, azt aNémet is becsüli.
velocista (törölt) 2012.09.28. 12:34:59
@SZPTRSZB: Felkerül az a mobiléba, csak nem 1500 eurót kell megadni felső keresési limitnek, amit szoktak:) Egy jó E36 3-4000 euró is lehet, egy átlagos M3 6-9000, egy jó M3 10-15.000 között van. Mondjuk az utóbbinak itthon nincs ára, itthon 3 milliót senki nem adna egy 150.000-et futott kupéért:)
Knorbi 2012.09.28. 13:32:56
@Loryyy: mert nálunk nincs olyan hülye aki az előző S osztály technikájáért kicsit nagyobb bódéban annyi pénzt adna. De akkor a románoknál van:-) :-) :-)
zupa 2012.09.28. 15:50:28
Azert ne felejtsuk el, hogy van egy olyan 20-as eveik vegen, 30-as eveik elejen jaro reteg (mernokok, informatikusok (oket konnyen megfertozi az autobuzeria)) akik nem akarnak hitelre uj(abb) autot venni. A diakhitelt mar visszafizettek, van egy kis sporolt penzuk, es viszonylag jo fizetesuk. Ok siman fen tudnak tartani egy koltsegesebb hasznalt presztizs autot.
Miert is baj, ha ok egy 5 eves Swift helyett egy 10 eves BMW-t vesznek?
Mert az mar nyugati oreg tragya? Ez azert a TC flotta ismereteben eleg durva kijelentes...
Miert is baj, ha ok egy 5 eves Swift helyett egy 10 eves BMW-t vesznek?
Mert az mar nyugati oreg tragya? Ez azert a TC flotta ismereteben eleg durva kijelentes...
kapagép 2012.09.28. 16:09:32
csak annyit kérnék, hogy zách dani ne szóljon feleslegesen közbe annyiszor, mert 5-6 téma veszett el félúton miatta. hallgassa csak vissza az adást, kurva idegesítő, ahogy belebeszél, kontrázik, kiegészít, felnagyít, példálózik... tök szétesik egy-egy gondolatmenet, és véget és az értelmes beszélgetés, okfejtés.
tipikus rossz moderátor viselkedés, de javítható.
ez nem fikázás, csak egy tanács volt.
kösz. amúgy jó a műsor.
tipikus rossz moderátor viselkedés, de javítható.
ez nem fikázás, csak egy tanács volt.
kösz. amúgy jó a műsor.
Ciri 2012.09.28. 17:12:54
Nagy öröm hallgatni a két Tibit és Neppert, a földön állnak, reálisan látják -és ismerik- a témát.
Bende Tibinek meg külön gratula.
CsZs viszont félelmetes butaságokat hordott össze, meglepő ez egy ilyen benzinvérű és rutinos szakembertől.
Zsolt nagyon csíplek de most nagyon megleptél. Nagyon :)
Bende Tibinek meg külön gratula.
CsZs viszont félelmetes butaságokat hordott össze, meglepő ez egy ilyen benzinvérű és rutinos szakembertől.
Zsolt nagyon csíplek de most nagyon megleptél. Nagyon :)
guszti 2012.09.28. 18:03:40
Nos, én január végén kedvesemmel megjártam a hadak útját, eddig nem bántuk meg, persze a műsorban citált trendtől lényeges eltérésekkel: a 20-as listán nem szereplő autót hoztunk (Hanem egy 806-ost, 12 év, 300ekm, HDi de még 8 szelepes, még nem kettőstömegű lendkerekes - nekünk ilyen kellett, néha család/csapatszállítónak, néha furgonnak, néha lakókocsinak használjuk), és ami még fontosabb, nem Németországból.
Utóbbi a lényegesebb, nyilván mi is böngésztük előtte a scoutot, mobilét, használtautóhut 2 hónapig, csak hogy képben legyünk. Az jött le, hogy a németeknél nem is azzal van a baj, hogy csak arab, török meg orosz árul autót - annyiban igen, hogy ezeken a nyelveken nem beszélek, meg németül se - de amúgy tőlük is lehetett volna autót venni, csak épp 2500-3000 ajró felett. Ami 2500 alatt volt, mind több sebből is vérzett, tyúkszaros hátsó udvarokban volt homályosan lefotózva, és a telefonos próbálkozás is inkább tántorított mintsem bátorított.
Így lett inkább Hollandia, rendes autókereskedés, angolul jól és értelmesen beszélő nepper, (ott ez nem csoda, a sarki rendőrtől a mekis takarítóig mindenki beszél angolul), éles fotók amin látszik a tisztára mosott alváz is, eleve aszfalton és bent a boltban, járólapon állt az autó a képeken. Pedig nem volt eladásra kivaxolva, fényszóróizzóért pl. vissza kellett szaladnunk vámrendszám-ragasztgatás után.
Ráadásul Hollandia kicsi ország, a tömegközlekedés megfizethető, hajszálpontos és még kellemes is, 3-4-5 címet is be lehet vállalni egy napra kis rákészüléssel (9292.nl nevű központi tömegközlekedési routeplanner oldal elég jól működik). Ja, és még a táj is szép, minden zöld januárban is, és annyira normálisak az emberek, hogy alapból mentálhigiénés kúra ott tölteni 2-3 napot.
Szóval nem vagyok egy béemvés típus, az autó nálunk inkább használati tárgy. Persze amikor használom, számít az élmény meg a kényelem is - ez utóbbi zárja ki nálam a lapos, "fekvős", "sportos" autókat, rövid távon is kényelmetlenek nekem, 100 km fölött meg egyenesen kínzás. Ha gazdag lennék is inkább szemeznék a T5/Vito kategóriával, mint a sportautókkal. De ha hegyen lakom is inkább lenne még egy lótréler 2 pacival az Xtrail után, a cayenneket meg x-5-6-szerű dagadt disznókat bottal se piszkálnám meg.
A külföldi autóvásárlás anyagi részét úgy foglalnám össze, hogy talán sikerült kihozni a maximális hasznot egy ilyen kanyarból - egy kellemesen eltöltött hosszú hétvégés minivakáció formájában. A bruttó büdzséből itthon is vehettünk volna hasonlót. Annyi hogy ennek elhiszem a 300ezer kilóméterét, és az is számít, hogy az autó 11 éves koráig "hollandul" volt szervízelve. Túl van 20ezren, egy garnitúra nyári gumit leszámítva 120e körül áll a szervízrezsi (naftapumpa, kipufogóhegesztés, generátorfelújítás, ékszíj szet, olajcsere). Mind2 szerelő aki eddig hozzányúlt "nagyon megkímélt" állapotúnak jellemezte.
Persze nálunk is kombi asztrától indult a licit. Csak aztán a sokoldalúság megért ennyivel többet. De Astráért nem mentünk volna ki, az van itt is annyi mint a tenger. Aki autóilag a szigorú anyagi racionalitás híve, bőven turkálhat a bedőlt hiteles kínálati dömpingben. Laikusként egyáltalán nem érdemes kimennie. Ahoz kell még valami ami miatt megéri. Valakinek a holland kirándulás, másnak a "béemvés" életérzés ez az extra. Utóbbiból ezek szerint több van, ez sem meglepő.
Utóbbi a lényegesebb, nyilván mi is böngésztük előtte a scoutot, mobilét, használtautóhut 2 hónapig, csak hogy képben legyünk. Az jött le, hogy a németeknél nem is azzal van a baj, hogy csak arab, török meg orosz árul autót - annyiban igen, hogy ezeken a nyelveken nem beszélek, meg németül se - de amúgy tőlük is lehetett volna autót venni, csak épp 2500-3000 ajró felett. Ami 2500 alatt volt, mind több sebből is vérzett, tyúkszaros hátsó udvarokban volt homályosan lefotózva, és a telefonos próbálkozás is inkább tántorított mintsem bátorított.
Így lett inkább Hollandia, rendes autókereskedés, angolul jól és értelmesen beszélő nepper, (ott ez nem csoda, a sarki rendőrtől a mekis takarítóig mindenki beszél angolul), éles fotók amin látszik a tisztára mosott alváz is, eleve aszfalton és bent a boltban, járólapon állt az autó a képeken. Pedig nem volt eladásra kivaxolva, fényszóróizzóért pl. vissza kellett szaladnunk vámrendszám-ragasztgatás után.
Ráadásul Hollandia kicsi ország, a tömegközlekedés megfizethető, hajszálpontos és még kellemes is, 3-4-5 címet is be lehet vállalni egy napra kis rákészüléssel (9292.nl nevű központi tömegközlekedési routeplanner oldal elég jól működik). Ja, és még a táj is szép, minden zöld januárban is, és annyira normálisak az emberek, hogy alapból mentálhigiénés kúra ott tölteni 2-3 napot.
Szóval nem vagyok egy béemvés típus, az autó nálunk inkább használati tárgy. Persze amikor használom, számít az élmény meg a kényelem is - ez utóbbi zárja ki nálam a lapos, "fekvős", "sportos" autókat, rövid távon is kényelmetlenek nekem, 100 km fölött meg egyenesen kínzás. Ha gazdag lennék is inkább szemeznék a T5/Vito kategóriával, mint a sportautókkal. De ha hegyen lakom is inkább lenne még egy lótréler 2 pacival az Xtrail után, a cayenneket meg x-5-6-szerű dagadt disznókat bottal se piszkálnám meg.
A külföldi autóvásárlás anyagi részét úgy foglalnám össze, hogy talán sikerült kihozni a maximális hasznot egy ilyen kanyarból - egy kellemesen eltöltött hosszú hétvégés minivakáció formájában. A bruttó büdzséből itthon is vehettünk volna hasonlót. Annyi hogy ennek elhiszem a 300ezer kilóméterét, és az is számít, hogy az autó 11 éves koráig "hollandul" volt szervízelve. Túl van 20ezren, egy garnitúra nyári gumit leszámítva 120e körül áll a szervízrezsi (naftapumpa, kipufogóhegesztés, generátorfelújítás, ékszíj szet, olajcsere). Mind2 szerelő aki eddig hozzányúlt "nagyon megkímélt" állapotúnak jellemezte.
Persze nálunk is kombi asztrától indult a licit. Csak aztán a sokoldalúság megért ennyivel többet. De Astráért nem mentünk volna ki, az van itt is annyi mint a tenger. Aki autóilag a szigorú anyagi racionalitás híve, bőven turkálhat a bedőlt hiteles kínálati dömpingben. Laikusként egyáltalán nem érdemes kimennie. Ahoz kell még valami ami miatt megéri. Valakinek a holland kirándulás, másnak a "béemvés" életérzés ez az extra. Utóbbiból ezek szerint több van, ez sem meglepő.
Knorbi 2012.09.28. 18:29:19
@zupa: Akikről te beszélsz szerintem vagy céges autóban ülnek (mert a jó fizetésük része)
vagy eszükben nincs régi BMW-be ülni csakis újba.Még talán használtba sem nagyon.
Akire esetleg igaz (mert tényleg olyan autóbuzi)
az ezen eleve szűk rétegnek elenyésző százaléka.
SZVSZ:)
vagy eszükben nincs régi BMW-be ülni csakis újba.Még talán használtba sem nagyon.
Akire esetleg igaz (mert tényleg olyan autóbuzi)
az ezen eleve szűk rétegnek elenyésző százaléka.
SZVSZ:)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.09.28. 19:26:02
mivel a belsosegrol orokre kitiltottak /kritikai eszrevetel miatt, azt nehezen viselik/ de a kopaszkutya elohozta az elmult fiatalsagomat, hat ide
ommm: raadasul pl a P. Mobil egyaltalan nem adhatott ki nagylemezt
/nem csak a ricse/
volt ket kislemezuk a rendszervaltas elott, meg igen koncertek iskolaudvarokon, tornatermekben, ahova beengedtek oket
mi meg kovettuk az orszagon at
voltak jo fej rendorok is / akkor meg oriztek a rendet a koncerteken nem biztonsagi orok/
mikor megerkeztunk adott varosba / faluba/ szoltak elore, 3 napja eheztetjuk a kutyakat:)
mar nem tudom miert, de rozsaszentmartonban bevitt minket az orsre a helyi sheriff es nem ertette, miert piszkos mindenki nadragjanak a terde
nem tudhatta, hogy a honfoglalas alatt terdeples volt
es meg ezer story
igen nagy kiraly volt akinek volt levise, de siman ment a mindenfele csogatya. borkabat, polo papucs /alfoldi/ meg bakancs/ alfoldi:), meg sajat keszitesu saruk
alvas allomasokon, vagy nyullal szemben
a zsaruk nev szerint ismertek mindenkit, ez nem vicc engem is vadidegen rendor szolitott a nevemen
nem volt ez uldoztetes, de tudtak mindenkirol mindent pl a ki a mobil nyomaban jart
bejaratosak voltunk az oltyozobe, mar a kemeny mag:) es igen volt egy kicsit szelid motorosok filinmgje, mert ahogy mentunk falurol falura, a janyok szerettek ezt a "csocseleket"
a film nem rossz, de nem igazan tudja visszaadni az akkor tortenteket
de nem rossz
ommm: raadasul pl a P. Mobil egyaltalan nem adhatott ki nagylemezt
/nem csak a ricse/
volt ket kislemezuk a rendszervaltas elott, meg igen koncertek iskolaudvarokon, tornatermekben, ahova beengedtek oket
mi meg kovettuk az orszagon at
voltak jo fej rendorok is / akkor meg oriztek a rendet a koncerteken nem biztonsagi orok/
mikor megerkeztunk adott varosba / faluba/ szoltak elore, 3 napja eheztetjuk a kutyakat:)
mar nem tudom miert, de rozsaszentmartonban bevitt minket az orsre a helyi sheriff es nem ertette, miert piszkos mindenki nadragjanak a terde
nem tudhatta, hogy a honfoglalas alatt terdeples volt
es meg ezer story
igen nagy kiraly volt akinek volt levise, de siman ment a mindenfele csogatya. borkabat, polo papucs /alfoldi/ meg bakancs/ alfoldi:), meg sajat keszitesu saruk
alvas allomasokon, vagy nyullal szemben
a zsaruk nev szerint ismertek mindenkit, ez nem vicc engem is vadidegen rendor szolitott a nevemen
nem volt ez uldoztetes, de tudtak mindenkirol mindent pl a ki a mobil nyomaban jart
bejaratosak voltunk az oltyozobe, mar a kemeny mag:) es igen volt egy kicsit szelid motorosok filinmgje, mert ahogy mentunk falurol falura, a janyok szerettek ezt a "csocseleket"
a film nem rossz, de nem igazan tudja visszaadni az akkor tortenteket
de nem rossz
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.09.28. 19:29:48
kocsikerdeben meg azt mondom, aki latja a jovojet, nyugodtan vegyen ujat, en is megtettem, igen havonta fizetem / nem jon a csekk havonta, havonta fizetem, az egesz 5 eves csekkonyvet ideadtak a vasarlaskor, magyaran ez nem fog valtozni/ es annak is van varazsa, ha egy ujba ulsz be, de nem is kicsi
10 eves garanciarol nem is beszelve
bizony nem csak a hasznalt kocsi ertek
es kurvara nem erdekel mennyit veszit az ertekebol
minden veszit az ertekebol ahogy kihozod a boltbol, meg egy fel kilo kenyer is
10 eves garanciarol nem is beszelve
bizony nem csak a hasznalt kocsi ertek
es kurvara nem erdekel mennyit veszit az ertekebol
minden veszit az ertekebol ahogy kihozod a boltbol, meg egy fel kilo kenyer is
Rocko- 2012.09.28. 19:56:38
@Knorbi: "Akikről te beszélsz szerintem vagy céges autóban ülnek (mert a jó fizetésük része)
vagy eszükben nincs régi BMW-be ülni csakis újba.Még talán használtba sem nagyon."
nem feltétlenül kap cégeset, ellenben zupa állítása igaz lehet: nem nagy pénzből kaphat valami értelmesebbet. (de abban iagazd van hogy nem feltétlen ez a nagy átlag.)
vagy eszükben nincs régi BMW-be ülni csakis újba.Még talán használtba sem nagyon."
nem feltétlenül kap cégeset, ellenben zupa állítása igaz lehet: nem nagy pénzből kaphat valami értelmesebbet. (de abban iagazd van hogy nem feltétlen ez a nagy átlag.)
Knorbi 2012.09.28. 20:39:50
@Rocko-: persze nem is mondom hogy nincs ilyen. Sőt tuti van. Pl akinek új az állása,autóbuzi és MÉG nincs neki céges autó.
De ja ez nem a nagy átlag.
Aztán mire jutna hobbiautóra addigra meg feleség,gyerek,ház,nyaralás.....
De ja ez nem a nagy átlag.
Aztán mire jutna hobbiautóra addigra meg feleség,gyerek,ház,nyaralás.....
Rocko- 2012.09.28. 23:05:46
@hagyma: "kocsikerdeben meg azt mondom, aki latja a jovojet"
hah, azt azért tudd hogy magyarországon egy hónapot nem látsz előre, nem hogy 1-3-5-10 évet.
hah, azt azért tudd hogy magyarországon egy hónapot nem látsz előre, nem hogy 1-3-5-10 évet.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.09.29. 00:22:56
@Rocko-: hat azert, ha valakinek van egy bejaratott allasa, plane hazastarssal, nemi megtakaritasa, vagy mukodo vallalkozasa, az 5 evet tuti lat
ahhoz azert sok kell, hogy minde egyszerre osszeomoljon
persze meg kell nezni mire mennyi hitel, kicentizni nem lehet, vagyis nem erdemes, hogy mindrnt egyszerre hitelbol
az is teny hogy en sem 40 ezer dollaros kocsit vettem, pedig adtak volna...
ahhoz azert sok kell, hogy minde egyszerre osszeomoljon
persze meg kell nezni mire mennyi hitel, kicentizni nem lehet, vagyis nem erdemes, hogy mindrnt egyszerre hitelbol
az is teny hogy en sem 40 ezer dollaros kocsit vettem, pedig adtak volna...
Knorbi 2012.09.29. 06:35:48
@hagyma: mivel dollárról beszélsz valószínűleg nem itt élsz. Hidd el amit Rocko írt. Az emberek 80-90%-ára sajnos igaz. És még csak lúzernek sem kell lennie hozzá ez a valóság.
Amit te írsz szinte álom. Aki már félre tud tenni egy kicsit már szerencsés. Öt éves jövőkép.....pfff
Amit te írsz szinte álom. Aki már félre tud tenni egy kicsit már szerencsés. Öt éves jövőkép.....pfff
Szívószemü Márta és szívószáju Melissa pasija 2012.09.29. 10:03:48
Most csak BMW-k ről beszéltetek, ill érintettétek a taxi Merciket és Csik által lesajnált W210-est.
De légyen bármiről is szó, azért kint D-ben vannak szép számmal, főleg a fentebb említettek között vezetett szervizkönyves példányok is.
Azért nem hiszem, hogy a németeknél ne járna "főbelövés" egy hamisított szervizkönyvért.
Azokkal mi a helyzet? Láttam én olyat is melyhez mellékelték az összes eddig javítás számláit is. És ha az 12 éves, és 280 ezer van benne? Az miért lenne szar?
De légyen bármiről is szó, azért kint D-ben vannak szép számmal, főleg a fentebb említettek között vezetett szervizkönyves példányok is.
Azért nem hiszem, hogy a németeknél ne járna "főbelövés" egy hamisított szervizkönyvért.
Azokkal mi a helyzet? Láttam én olyat is melyhez mellékelték az összes eddig javítás számláit is. És ha az 12 éves, és 280 ezer van benne? Az miért lenne szar?
Rocko- 2012.09.29. 10:36:38
@hagyma: pont ezt mondom: magyarországon nem így megy.
egyik napról a másikra bedobnak egy adót/törvényt, csak úgy, adhoc, ami ellehetetlenít (be szép magyar szó!) téged vagy az ügyfeledet, akkor bizony hamar megindulsz a lejtőn.
nem tudsz tervezni, mert iszonyat nagy a bizonytalanság.
egyik napról a másikra bedobnak egy adót/törvényt, csak úgy, adhoc, ami ellehetetlenít (be szép magyar szó!) téged vagy az ügyfeledet, akkor bizony hamar megindulsz a lejtőn.
nem tudsz tervezni, mert iszonyat nagy a bizonytalanság.
Riasom 2012.09.29. 10:55:42
Csatlakozni szeretnék azokhoz, akik a műsorvezetőt szidják, le tudtam volni ütni az első negyed óra után a folyamatos kényszeres belepofázás és okoskodás miatt, szinte hallgathatatlanná tette a műsort.
Ami amúgy jó volt és tanulságos, és sokkal több hasznos infó is belefért volna, ha nem engeditek őt mikrofonközelbe.
Ami amúgy jó volt és tanulságos, és sokkal több hasznos infó is belefért volna, ha nem engeditek őt mikrofonközelbe.
Rocko- 2012.09.29. 11:08:14
@Knorbi: igen ezt felejtettem mondani, jó ha el tudsz tenni, nem hogy még tervezni.
egyébként örülök hogy vannak olyanok, mint hagyma, akik nem szembesülnek ezzel = nekik jó dolgok van. csak ne higgyék azt hogy máshol is így megy.
egyébként örülök hogy vannak olyanok, mint hagyma, akik nem szembesülnek ezzel = nekik jó dolgok van. csak ne higgyék azt hogy máshol is így megy.
Nivta 2012.09.29. 13:55:03
@Rocko-:
"egyik napról a másikra bedobnak egy adót/törvényt, csak úgy, adhoc, ami ellehetetlenít (be szép magyar szó!) téged vagy az ügyfeledet, akkor bizony hamar megindulsz a lejtőn.
nem tudsz tervezni, mert iszonyat nagy a bizonytalanság"
Tyűha,ez a masokra mutogatós ostoba és demagóg faszság nem kicsit fájt.
Sorold már fel légyszi azokat az "adhoc" törvényeket amiktől te vagy mások tömegesen lehetetlenültek el és amelyek önmagukban és annyira felelősek a bizonytalanságért. Oszt' ha ez megvan,elmagyarázhatnád mitől ad hoc és mitől nem egy törvény.Ha ez is sikerült azt is fejtsd ki légyszi,hogy az adott törvény állítólagos "adhocsága" miként rontotta jobban a jövő tervezhetőségét számodra mint ha nem lett volna az.Köszi!
"egyik napról a másikra bedobnak egy adót/törvényt, csak úgy, adhoc, ami ellehetetlenít (be szép magyar szó!) téged vagy az ügyfeledet, akkor bizony hamar megindulsz a lejtőn.
nem tudsz tervezni, mert iszonyat nagy a bizonytalanság"
Tyűha,ez a masokra mutogatós ostoba és demagóg faszság nem kicsit fájt.
Sorold már fel légyszi azokat az "adhoc" törvényeket amiktől te vagy mások tömegesen lehetetlenültek el és amelyek önmagukban és annyira felelősek a bizonytalanságért. Oszt' ha ez megvan,elmagyarázhatnád mitől ad hoc és mitől nem egy törvény.Ha ez is sikerült azt is fejtsd ki légyszi,hogy az adott törvény állítólagos "adhocsága" miként rontotta jobban a jövő tervezhetőségét számodra mint ha nem lett volna az.Köszi!
Rocko- 2012.09.29. 13:59:29
@Nivta: van egy olyan sejtésem hogy ha sorolni kezdeném, akkor se hinnéd el.
Nivta 2012.09.29. 14:08:34
@Rocko-: "van egy olyan sejtésem hogy ha sorolni kezdeném, akkor se hinnéd el."
Én meg viszont biztos vagyok benne,hogy oly mértékben segghülye vagy ehhez az egészhez,hogy egyet sem tudsz mondani.Ám ha mégis annyira sok törvény van,hogy nem győzöd leírni akkor legalább egy adónemet mondjál amitől rettentően beszartál a jövődet illetően és amitől sebtiben megnyomorodsz.Amig ezen töprengsz legalább az ad hoc törvénykezés témájában világosíts fel,Politológus Úr!
Én meg viszont biztos vagyok benne,hogy oly mértékben segghülye vagy ehhez az egészhez,hogy egyet sem tudsz mondani.Ám ha mégis annyira sok törvény van,hogy nem győzöd leírni akkor legalább egy adónemet mondjál amitől rettentően beszartál a jövődet illetően és amitől sebtiben megnyomorodsz.Amig ezen töprengsz legalább az ad hoc törvénykezés témájában világosíts fel,Politológus Úr!
Nivta 2012.09.29. 14:24:40
@Rocko-: És ezekből melyik veszélyezteti a jövődet,te szerecsétlen?
amenta 2012.09.29. 14:39:28
@hoseman: Magyarországon a mai helyzetben, szerintem ne akarjon az ember vágyakozni, döntsön racionálisan.
22 éves autóval járok, ami 11 éve van a családban. Most, 283 ezer km-nél halt meg benne a négyből az első kerékcsapágy, minden más eredeti. Kopó fogyó alkatrészeket kapott és kész. Nem kér többet enni mint amit feltétlen muszáj. Ellátja a feladatát? Igen. Olcsó? De még mennyire. Opel? Igen. Na és akkor.
22 éves autóval járok, ami 11 éve van a családban. Most, 283 ezer km-nél halt meg benne a négyből az első kerékcsapágy, minden más eredeti. Kopó fogyó alkatrészeket kapott és kész. Nem kér többet enni mint amit feltétlen muszáj. Ellátja a feladatát? Igen. Olcsó? De még mennyire. Opel? Igen. Na és akkor.
Rocko- 2012.09.29. 15:30:32
@Nivta: ez mind.
viszont jelezném hogy ezt a hangnemet tartsd meg azoknak akik elviselik, engem marhára nem érdekel a személyeskedésed.
viszont jelezném hogy ezt a hangnemet tartsd meg azoknak akik elviselik, engem marhára nem érdekel a személyeskedésed.
guszti 2012.09.29. 15:34:30
@Nivta: hú de nagy a pofád te srác, csak nem fikusz képviselő valamelyik közeli rokonod? Na figyelj, te nergyerek:
- multinál dolgoztál, sokat, keményen, de úgy ahogy meg voltál fizetve, csak most 2 éve munkaadód "pártunk és népünk" közellensége lett, szívatják, így inkább csak az a kérdés hogy 3 vagy 6 hónap múlva épít le majd párszáz embert, köztük téged
- kkv-nál dolgoztál, aki beszállított mondjuk egy multinak (előző pont), netán egy/több közintézménynek, de lejárt a szerződése és nem hosszabítják meg, egy rokon cége fogja ezután csinálni, szarabbul, drágábban, de téged szivesen átvesz, kicsit kevesebbért, kicsit többet kell dolgozni, és nem téríti a munkába járást
- megbecsült iskolaigazgató vagy, szeretnek-tisztelnek diákok, szülők tanárok egyaránt. Normális országban kevés ettől tervezhetőbb jövő létezik. Nálunk ettől még simán nem hosszabbít veled a naccságos fenntartó, hogy valami seggnyaló, semmihez sem értő, de azt hatalmi arroganciával kompenzáló rokont ültessen oda, mert nem vagy eléggé elkötelezett híve a naris bérgombnyomogató csürhének
De sorolhatnám még, nem a hamburgeradó a baj, és a regadócsökkentésen is lám, azok nyernek a legtöbbet, akik az olcsó presztizst és látszatminőséget keresik.
- multinál dolgoztál, sokat, keményen, de úgy ahogy meg voltál fizetve, csak most 2 éve munkaadód "pártunk és népünk" közellensége lett, szívatják, így inkább csak az a kérdés hogy 3 vagy 6 hónap múlva épít le majd párszáz embert, köztük téged
- kkv-nál dolgoztál, aki beszállított mondjuk egy multinak (előző pont), netán egy/több közintézménynek, de lejárt a szerződése és nem hosszabítják meg, egy rokon cége fogja ezután csinálni, szarabbul, drágábban, de téged szivesen átvesz, kicsit kevesebbért, kicsit többet kell dolgozni, és nem téríti a munkába járást
- megbecsült iskolaigazgató vagy, szeretnek-tisztelnek diákok, szülők tanárok egyaránt. Normális országban kevés ettől tervezhetőbb jövő létezik. Nálunk ettől még simán nem hosszabbít veled a naccságos fenntartó, hogy valami seggnyaló, semmihez sem értő, de azt hatalmi arroganciával kompenzáló rokont ültessen oda, mert nem vagy eléggé elkötelezett híve a naris bérgombnyomogató csürhének
De sorolhatnám még, nem a hamburgeradó a baj, és a regadócsökkentésen is lám, azok nyernek a legtöbbet, akik az olcsó presztizst és látszatminőséget keresik.
akos696 · www.focusauto.hu 2012.09.29. 16:28:32
Huha, tényleg ömlik a hülyeség, már bocs. Mert a BMW így meg úgy. Ez olyan, mintha Csikósnak azt mondanánk, hogy azért Mercizik, mert mutatni akarja, hogy valaki, van a tejbe mit aprítani, sznobkodik, mert csak csillagosba hajlandó beülni. Ezt tudjuk, hogy hülyeség, mint ez a BMW mizéria is. Persze a BMW-re magas a teljesítmény adó is. Igen, mert minden BMW 200 lovas minimum. De a 316i ciki. Nem nem az! Egy k. jó motor a 16i és 18i M43 is. Megbízható, elviszi azért a 3-as kasznit és takarékos is. Az nem jutott eszetekbe, hogy azért vesz a paraszt BMW-t, mert tényleg jó autó?
Nálunk anyóséktól megörökölhetnénk a 2003-as első gazdás G Astrát. De ott van a második gazdás '94-es e36 Compactunk valós 185e km-rel, 10 éve megvan már. És bizony az Astra megy, BMW marad. Mert bizony ennyivel jobb autó. Mindenben. Astra szerviztörténete nagyvonalakban az első 114e km alatt: Első kerékcsapágy, vezérműlánc készlet, hátsó lengéscsillapítók, kormánymű, stabpálcák, vízpumpa, hátsó dob rohadt (garázsos volt mindig).
BMW elmúlt 125e km hibalista (60e-nél került hozzánk): Első stabpálcák, támasztógömbfejek, hosszbordás szíj görgői, vízpumpa, első fék, hátsó fék, mindez 175e km-nél. Addig semmi.Hátsó dob gyári, pedig utcán áll. A kettő közt van némi minőségbeli különbség. Alkatrésszel foglalkozom, az Astráé valóban olcsóbb egy hangyányit, de az szinte elenyésző. Persze ilyen korú Bömös ilyen állapotban ritka, de azért ki lehet fogni.
Nálunk anyóséktól megörökölhetnénk a 2003-as első gazdás G Astrát. De ott van a második gazdás '94-es e36 Compactunk valós 185e km-rel, 10 éve megvan már. És bizony az Astra megy, BMW marad. Mert bizony ennyivel jobb autó. Mindenben. Astra szerviztörténete nagyvonalakban az első 114e km alatt: Első kerékcsapágy, vezérműlánc készlet, hátsó lengéscsillapítók, kormánymű, stabpálcák, vízpumpa, hátsó dob rohadt (garázsos volt mindig).
BMW elmúlt 125e km hibalista (60e-nél került hozzánk): Első stabpálcák, támasztógömbfejek, hosszbordás szíj görgői, vízpumpa, első fék, hátsó fék, mindez 175e km-nél. Addig semmi.Hátsó dob gyári, pedig utcán áll. A kettő közt van némi minőségbeli különbség. Alkatrésszel foglalkozom, az Astráé valóban olcsóbb egy hangyányit, de az szinte elenyésző. Persze ilyen korú Bömös ilyen állapotban ritka, de azért ki lehet fogni.
akos696 · www.focusauto.hu 2012.09.29. 16:36:59
@akos696:
A japán autókhoz többnyire jóval alacsonyabb az alkatrész lefedettség, sokkal több minden létezik csak gyáriban, vagy nehezebb beszerezni és általában jóval drágább is, plusz bontott is kevesebb. Általában ennyi idősen jobban rohadnak már európai társuknál.
A japán autókhoz többnyire jóval alacsonyabb az alkatrész lefedettség, sokkal több minden létezik csak gyáriban, vagy nehezebb beszerezni és általában jóval drágább is, plusz bontott is kevesebb. Általában ennyi idősen jobban rohadnak már európai társuknál.
akos696 · www.focusauto.hu 2012.09.29. 16:42:01
316i egy budi. Haha. Akkor a sok 1.2 1.4 autó az mi? Guruló trágyadomb? Azért ezek az 1.6 8v motorok sokkal jobban használhatóak a modern 16 szelepes csak felül élő motoroknál. Alul is van erejük. Autópályán kifejezetten elemében van, 5.-ben már van fordulat és elrángatja szépen. 150 le 2.0 Avensises cimbi 3 személlyel nem tudott megelőzni (én egyedül voltam, könnyebb compact kaszni). Akkor azért nem annyira szar.
akos696 · www.focusauto.hu 2012.09.29. 16:51:11
@mennyi?husz!:
Ne a legbénább képpel hasonlítsd össze, van jobb is:
www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/bmw-e36-compact-new-mot-and-tax-bristol-1300/108902539
Amúgy a legújabb e36 2000-ig ment, E39 meg 96-tól van, amit akárhogyan is számolok, 16 év.
www.google.hu/imgres?q=bmw+e39&start=32&um=1&hl=en&sa=N&biw=1024&bih=537&tbm=isch&tbnid=U2ezVfsjYFd6RM:&imgrefurl=http://www.bmwinfo.com/25450.html&docid=SpB4YjNpugO6mM&imgurl=http://www.bmwinfo.com/pictures/00914.jpg&w=1000&h=750&ei=gwpnUOyYOMTIsgbDvYCABg&zoom=1&iact=rc&dur=317&sig=101215080963018111998&page=4&tbnh=156&tbnw=204&ndsp=12&ved=1t:429,r:12,s:32,i:86&tx=87&ty=93
Ne a legbénább képpel hasonlítsd össze, van jobb is:
www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/bmw-e36-compact-new-mot-and-tax-bristol-1300/108902539
Amúgy a legújabb e36 2000-ig ment, E39 meg 96-tól van, amit akárhogyan is számolok, 16 év.
www.google.hu/imgres?q=bmw+e39&start=32&um=1&hl=en&sa=N&biw=1024&bih=537&tbm=isch&tbnid=U2ezVfsjYFd6RM:&imgrefurl=http://www.bmwinfo.com/25450.html&docid=SpB4YjNpugO6mM&imgurl=http://www.bmwinfo.com/pictures/00914.jpg&w=1000&h=750&ei=gwpnUOyYOMTIsgbDvYCABg&zoom=1&iact=rc&dur=317&sig=101215080963018111998&page=4&tbnh=156&tbnw=204&ndsp=12&ved=1t:429,r:12,s:32,i:86&tx=87&ty=93
csorsza 2012.09.29. 17:20:23
@novothauto: ne már, hogy nem tudtad nélkülözni az autódat egy (1) óra erejéig... Mert annyi alatt 2x megvan a gumicsere.
Jártál életveszélyes gumikkal, és még vel is meséled, h sajnáljunk. Mekkora király vagy.
Jártál életveszélyes gumikkal, és még vel is meséled, h sajnáljunk. Mekkora király vagy.
Rocko- 2012.09.29. 17:31:29
@novothauto: ha egyetértek vele, kapok 2%-ot? :)))
@csorsza: nem állította magáról hogy király, csak annyit hogy nincs ideje.
@csorsza: nem állította magáról hogy király, csak annyit hogy nincs ideje.
csorsza 2012.09.29. 17:36:31
@Rocko-: valóban nem írta ezt explicit. De az egészből az jött le, h milyen sokat kell menni, de ő azért lenyomja úgy is. Miközben egyórányi elfoglaltságot kellett volna kiszorítania gumicserére. Nekem is belefér, pedig jóval többet megyek nála havonta. Sőt, még az asszony kocsijáé is belefér. De mindegy.
Negrogo 2012.09.29. 18:07:08
@akos696: Ohh, nem legbennabbal. A linkelt E36 meg egyben is van, vannak ettol joval szarabbak is. A lenyeg meg az volt, h pont ezeket az E36-okat pont atlag 18 evesen veszik meg korahoz melto alapotban hasznalni. Ilyenel vannak tele az utak nem utolso szerias 1999-es Touringal meg 2000-es Compactal ne beszeljel mar marhasagokat! Meg miert szerinted a linkelt E39 az legjobb volt amit talaltam? Az egy atlagos jo karban levo volt. Nem egy Individual M csomagos BBS felniset mutattam 2003-bol...hanem egy simat 2001-bol!
Ha a bevezetesuket szamitjuk is van koztuk 6 ev meg ha leszerelesuket akkor is. Valosagban 98 elejeig futott az E36 az E39 meg 2003 kozepeig. Erted? Te meg leirtad az utolos evadat az E36-nak (mikor mar csak a kombi volt meg immel ammal elvete par compact) meg leirtad az elso szerias E39 -ek evszamat. He?
Az E39 mas katerograi minden szempontbol is mivel ahogy hallani is lehetet azt nem "azok" veszik. Nem mellesleg van a ket tipus kozt ertekeben 1,5 milla. Egy jo E39 min 2 milla egy jo E36-ot meg vehetsz 500 ezerert is. A ket auto fentartasa is eg es fold. Ezt irtam, h nem kene a ket autot osszekeverni illetve, hogy az E39 az mai napig mutat plane mert atlag ranezesre 10 eves autorol van szo es ha vmi az sugaroz presztizst az ominuzos E36-ok nagyon nem.
Ha a bevezetesuket szamitjuk is van koztuk 6 ev meg ha leszerelesuket akkor is. Valosagban 98 elejeig futott az E36 az E39 meg 2003 kozepeig. Erted? Te meg leirtad az utolos evadat az E36-nak (mikor mar csak a kombi volt meg immel ammal elvete par compact) meg leirtad az elso szerias E39 -ek evszamat. He?
Az E39 mas katerograi minden szempontbol is mivel ahogy hallani is lehetet azt nem "azok" veszik. Nem mellesleg van a ket tipus kozt ertekeben 1,5 milla. Egy jo E39 min 2 milla egy jo E36-ot meg vehetsz 500 ezerert is. A ket auto fentartasa is eg es fold. Ezt irtam, h nem kene a ket autot osszekeverni illetve, hogy az E39 az mai napig mutat plane mert atlag ranezesre 10 eves autorol van szo es ha vmi az sugaroz presztizst az ominuzos E36-ok nagyon nem.
akos696 · www.focusauto.hu 2012.09.29. 18:56:22
@mennyi?husz!: Nem az e39-et akarom leszólni, az egy kiváló autó, nyilván nem egy kategória az E36-al semmiben, pláne fenntartásban, bár a lepukkantabbak már 500k-ért vehetők (E36 is van 1M felett). Én csak az ellen szólok, hogy méltatlanul leszóljátok (meg sok 'nagy' BMW-s) az E36-ot, pláne a Compactokat. Az E36 nem presztízs, hanem prémium, a kettő nem ugyan az. Méltán lehet józan döntés pl egy G Astra helyett úgy, hogy nem viszi csődbe a családod és sokkal komolyabb annál minden téren. Egy nagyon jó konstrukció, iszonyat jó motorokkal, futóművel, vezetési pozícióval, hamisítatlan BMW minőséggel, és egy e36 Coupe még mindig a világ egyik legszebb autója szerintem. Ehhez képest gombokért vehető és tényleg gombokért fenntartható, nagyon szerethető autók.
Ennél az E39 nagyobb presztízs, jobban felszerelt, nagy felnivel még elég gengszteresnek néz ki, de már 2 lépcsővel feljebb van a fenntartása: mindegyik típusban kettőstömegű lendkerék, soklengőkaros futómű hátul, milliónyi elektromos ketyere, sok az automata is). Bár egy jó e39 sokáig jó, de az nem is 500k.
Ennél az E39 nagyobb presztízs, jobban felszerelt, nagy felnivel még elég gengszteresnek néz ki, de már 2 lépcsővel feljebb van a fenntartása: mindegyik típusban kettőstömegű lendkerék, soklengőkaros futómű hátul, milliónyi elektromos ketyere, sok az automata is). Bár egy jó e39 sokáig jó, de az nem is 500k.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.09.29. 19:27:05
@Rocko-: nincs nekem jo dolgom, kurva sokat melozunk, de ha melozok es nem is rosszul, nem fognak kirugni
meg a felesegemet sem
/amiert itt tuti kirugnak az a sok keses, a pia, vagy a lopas
egyik sem jellemzo ram
15 eve elek kint, meg sehonnan nem rugtak ki, megazasszonyt se:)
meg a felesegemet sem
/amiert itt tuti kirugnak az a sok keses, a pia, vagy a lopas
egyik sem jellemzo ram
15 eve elek kint, meg sehonnan nem rugtak ki, megazasszonyt se:)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.09.29. 19:28:49
ja hozzateszem a masik kocsink 14 eves korul van 140 ezer merfolddel, de amig nincs ok a lecserelesere, addig nem csereljuk le
von staufen 2012.09.29. 19:28:53
@novothauto: Havi 2500-3000Km? Utazó ügynök vagy? Ez a munkád? Akkor miért nem dobod el rögtön a sz@r gumijaidat??? Két hónap, az 5-6ezer Km. Ez alatt hányszor sodródhattál volna az én/bárki más sávjába egy jobbos kanyarban!!!!!!! Oké, pofám befogtam, tudom az ilyen király csávók különbül eljárnak felnim, mint a magamfajták prémium abroncson:)))
Knorbi 2012.09.29. 21:05:37
@Rocko-: Bizony. Nálunk ez a hozzáállás annyit tesz hogy TALÁN nem halsz éhen. És van egy régi autód ha meg újabb akkor meg hitelre.
nitro1 2012.09.29. 21:39:43
@guszti: Erre már nem tudott mit mondani. Vagy csak eleve troll.
Nekem az a véleményem, hogy akinek nincs pénze egyben új autóra, az hitelre inkább ne vegyen, csak ha 0% THM-es Forintos, inkább vegyen helyette nem túl régi használtat egyben kifizetve. Rendben, hogy abban több dolog romolhat már el, de még akkor se kell havonta többet költeni az alkatrészekre, mint a törlesztő, csak ha nagyon belenyúl, vagy abszolút nem ért hozzá a vásárlásnál.
Nekem az a véleményem, hogy akinek nincs pénze egyben új autóra, az hitelre inkább ne vegyen, csak ha 0% THM-es Forintos, inkább vegyen helyette nem túl régi használtat egyben kifizetve. Rendben, hogy abban több dolog romolhat már el, de még akkor se kell havonta többet költeni az alkatrészekre, mint a törlesztő, csak ha nagyon belenyúl, vagy abszolút nem ért hozzá a vásárlásnál.
Knorbi 2012.09.29. 21:53:19
@nitro1: na igen ott az esély hogy belenyúl. És sok szar van mert sok esetben nem véletlenül adnak el fiatal kocsikat. Tavaly egy haverom kinézett egy diesel Leont. Felhívta és mondta a srác hogy nem bírja fizetni ezért eladó. Aztán megkérdezett mit mondok.........hát lebeszéltem mert ha fizetni nem tudja akkor ott szerviz meg olajcsere sem volt.Arról nem is beszélve hogy a használt nemigen lesz olcsóbb mert sokkal nagyobb a kamat.
Knorbi 2012.09.29. 21:56:05
Ja akinek van annyi egyben hogy kicsengesse a nem túl régi használtat egyben az még némi spórolás után újat is vehet.
Nivta 2012.09.29. 23:50:40
@guszti:
"hú de nagy a pofád te srác, csak nem fikusz képviselő valamelyik közeli rokonod? Na figyelj, te nergyerek:"
Mér',nálad feltétlenül a fideszes rokonság szükségeltetik ahhoz,hogy valaki észrevegye egy demagóg kisember saját tudatlanságára alapozott sületlenségeit,melyeket bőszen hirdet az önnön nyomorának diagnosztizálásához??
"- multinál dolgoztál, sokat, keményen, de úgy ahogy meg voltál fizetve, csak most 2 éve munkaadód "pártunk és népünk" közellensége lett, szívatják, így inkább csak az a kérdés hogy 3 vagy 6 hónap múlva épít le majd párszáz embert, köztük téged
- kkv-nál dolgoztál, aki beszállított mondjuk egy multinak (előző pont), netán egy/több közintézménynek, de lejárt a szerződése és nem hosszabítják meg, egy rokon cége fogja ezután csinálni, szarabbul, drágábban, de téged szivesen átvesz, kicsit kevesebbért, kicsit többet kell dolgozni, és nem téríti a munkába járást"
Feltételezések helyett inkább egyetlenegy multit mutass,Közgazdász Professzor Úr, ami az itthoni adókkal es nem a válság okozta világpiaci nehezségeivel és más országokban is elszenvedett súlyos veszteségeivel indokolta elsősorban a leépítéseket.Ja! És olyat is ami csak idehaza épített le.
Jellemző a mérhetetlen ostobaságodra,hogy "szivatásként" itéled meg,hogy velük is megfizettetik egyenlő teherviselés formájában a válság terheit azok után,hogy extraprofitot termelve ezermilliárdokat vittek ki az országból,hosszú évekig totális adómentességel megfejelt százmilliárdos állami támogatást élvezve.
Többek közt a magdfajta barmok kárára.Hülye hypotézisek helyett kérdezz meg néhány őstermelőt:Vajon tényleg a multik azok akiket itt meg szoktak szopatni?!
Ezek után biztos,hogy én vagyok a fideszes rokon és nem te vagy egészen véletlenül egy dekára megvett lberálbolsevik mintapéldánya?
Ők szoktak rögtön a bankok és a multik olalára állni ha az emberek pénzéről van szó...(Amúgy egy keveset tekintgessél bátran külfödre is: Egymás után másolják a magyar modellt mint multiadó mint bankadó tekintetében.)
"- megbecsült iskolaigazgató vagy, szeretnek-tisztelnek diákok, szülők tanárok egyaránt. Normális országban kevés ettől tervezhetőbb jövő létezik. Nálunk ettől még simán nem hosszabbít veled a naccságos fenntartó, hogy valami seggnyaló, semmihez sem értő, de azt hatalmi arroganciával kompenzáló rokont ültessen oda, mert nem vagy eléggé elkötelezett híve a naris bérgombnyomogató csürhének"
És ennek mi köze bármiféle mostanában meghozott törvényhez vagy adónemhez,és hol következménye ezeknek ez,te szellemi rövidnadrág?
Ha meg már mindenáron politizálni akarsz igazán belinkelhetnél némi bizonyítékot arra nézvést,hogy ezek valóban politikai okoból történtek-e.Ha meg véletlenül mégis,akkor azt még mondd el kérlek:Szerinted frankón néhány elbocsátott iskolaigazgató miatt nem mer magasan kvalifikált Rocko barátunk egy hónapnál tovább tervezni?
Tényleg nem politikai felhang hanem a csak pontosság mondatja velem,hogy több mint gyermeteg álom ha azt képzeled,hogy a 2002-es kormányváltáskor nem rugdalták ki százával az illojális vagy csak annak hitt vezetőket a közszférából.Ez a terület már csak ilyen.Megsúgom,világszerte.
Ha meg már törvényekről adószabályokról annak céljairől és következményeiről sincs a legesleghalványabb fingod sem akkor legalább két rettegés közt taulmányozd nyugodtan a KSH fogalkoztatással kapcsolatos legfrisebb adatait:
2010 júniusban 3.776 millióan,idén 3.914 millióan dolgoztak Magyarországon.
138 ezerrel többen...
Csak összehasonlitásként:
2002 második negyedévének végén 3,872 millió volt a dolgozók száma.
Magyarul 94 ezerrel sikerült számukat a szokásos balos tolvaj recept segítségével és nyolc teljes év "szakértői" kormányzással csökkenteni úgy,hogy mindeközben 1900 milliárdot(Igen,jól látod,egyezer-kilencszázmilliárd magyar forintot!) fordítottak munkahelyteremtésre.És nem a multik vagy bankok,hanem a TE meg az ÉN pénzemből.
"De sorolhatnám még, nem a hamburgeradó a baj, és a regadócsökkentésen is lám, azok nyernek a legtöbbet, akik az olcsó presztizst és látszatminőséget keresik"
A igazi baj,hogy ha nincs ez az utolsó mondatod akkor én sem mondok ilyet.
Így viszont sajnos szomorkás tény,hogy a korlátolt irigy kommunista mintapéldánya vagy ,aki magát pártbizottságnak képzelve legszívesebben mások zsebében kotorászva abba is belepofázna,hogy ki milyen autót vesz vagy mire költi a pénzét.A Blikkből informált és azon szocializálódott prolimentalitásra tökéletesen ráillő,mindig destrukciót kívánó módon a "van rajta sapka-nincs rajta sapka" elvet követve egyszer azért nyivákol,hogy a magas regadó miatt a "kisember" nem vehet neki tetsző olcsó autót.Ha meg a könnyítések után nem olyan autót vesz a többség ami az ő világa akkor kapja be a kormány a "felelőtlen" regadókönnyítés miatt.
"hú de nagy a pofád te srác, csak nem fikusz képviselő valamelyik közeli rokonod? Na figyelj, te nergyerek:"
Mér',nálad feltétlenül a fideszes rokonság szükségeltetik ahhoz,hogy valaki észrevegye egy demagóg kisember saját tudatlanságára alapozott sületlenségeit,melyeket bőszen hirdet az önnön nyomorának diagnosztizálásához??
"- multinál dolgoztál, sokat, keményen, de úgy ahogy meg voltál fizetve, csak most 2 éve munkaadód "pártunk és népünk" közellensége lett, szívatják, így inkább csak az a kérdés hogy 3 vagy 6 hónap múlva épít le majd párszáz embert, köztük téged
- kkv-nál dolgoztál, aki beszállított mondjuk egy multinak (előző pont), netán egy/több közintézménynek, de lejárt a szerződése és nem hosszabítják meg, egy rokon cége fogja ezután csinálni, szarabbul, drágábban, de téged szivesen átvesz, kicsit kevesebbért, kicsit többet kell dolgozni, és nem téríti a munkába járást"
Feltételezések helyett inkább egyetlenegy multit mutass,Közgazdász Professzor Úr, ami az itthoni adókkal es nem a válság okozta világpiaci nehezségeivel és más országokban is elszenvedett súlyos veszteségeivel indokolta elsősorban a leépítéseket.Ja! És olyat is ami csak idehaza épített le.
Jellemző a mérhetetlen ostobaságodra,hogy "szivatásként" itéled meg,hogy velük is megfizettetik egyenlő teherviselés formájában a válság terheit azok után,hogy extraprofitot termelve ezermilliárdokat vittek ki az országból,hosszú évekig totális adómentességel megfejelt százmilliárdos állami támogatást élvezve.
Többek közt a magdfajta barmok kárára.Hülye hypotézisek helyett kérdezz meg néhány őstermelőt:Vajon tényleg a multik azok akiket itt meg szoktak szopatni?!
Ezek után biztos,hogy én vagyok a fideszes rokon és nem te vagy egészen véletlenül egy dekára megvett lberálbolsevik mintapéldánya?
Ők szoktak rögtön a bankok és a multik olalára állni ha az emberek pénzéről van szó...(Amúgy egy keveset tekintgessél bátran külfödre is: Egymás után másolják a magyar modellt mint multiadó mint bankadó tekintetében.)
"- megbecsült iskolaigazgató vagy, szeretnek-tisztelnek diákok, szülők tanárok egyaránt. Normális országban kevés ettől tervezhetőbb jövő létezik. Nálunk ettől még simán nem hosszabbít veled a naccságos fenntartó, hogy valami seggnyaló, semmihez sem értő, de azt hatalmi arroganciával kompenzáló rokont ültessen oda, mert nem vagy eléggé elkötelezett híve a naris bérgombnyomogató csürhének"
És ennek mi köze bármiféle mostanában meghozott törvényhez vagy adónemhez,és hol következménye ezeknek ez,te szellemi rövidnadrág?
Ha meg már mindenáron politizálni akarsz igazán belinkelhetnél némi bizonyítékot arra nézvést,hogy ezek valóban politikai okoból történtek-e.Ha meg véletlenül mégis,akkor azt még mondd el kérlek:Szerinted frankón néhány elbocsátott iskolaigazgató miatt nem mer magasan kvalifikált Rocko barátunk egy hónapnál tovább tervezni?
Tényleg nem politikai felhang hanem a csak pontosság mondatja velem,hogy több mint gyermeteg álom ha azt képzeled,hogy a 2002-es kormányváltáskor nem rugdalták ki százával az illojális vagy csak annak hitt vezetőket a közszférából.Ez a terület már csak ilyen.Megsúgom,világszerte.
Ha meg már törvényekről adószabályokról annak céljairől és következményeiről sincs a legesleghalványabb fingod sem akkor legalább két rettegés közt taulmányozd nyugodtan a KSH fogalkoztatással kapcsolatos legfrisebb adatait:
2010 júniusban 3.776 millióan,idén 3.914 millióan dolgoztak Magyarországon.
138 ezerrel többen...
Csak összehasonlitásként:
2002 második negyedévének végén 3,872 millió volt a dolgozók száma.
Magyarul 94 ezerrel sikerült számukat a szokásos balos tolvaj recept segítségével és nyolc teljes év "szakértői" kormányzással csökkenteni úgy,hogy mindeközben 1900 milliárdot(Igen,jól látod,egyezer-kilencszázmilliárd magyar forintot!) fordítottak munkahelyteremtésre.És nem a multik vagy bankok,hanem a TE meg az ÉN pénzemből.
"De sorolhatnám még, nem a hamburgeradó a baj, és a regadócsökkentésen is lám, azok nyernek a legtöbbet, akik az olcsó presztizst és látszatminőséget keresik"
A igazi baj,hogy ha nincs ez az utolsó mondatod akkor én sem mondok ilyet.
Így viszont sajnos szomorkás tény,hogy a korlátolt irigy kommunista mintapéldánya vagy ,aki magát pártbizottságnak képzelve legszívesebben mások zsebében kotorászva abba is belepofázna,hogy ki milyen autót vesz vagy mire költi a pénzét.A Blikkből informált és azon szocializálódott prolimentalitásra tökéletesen ráillő,mindig destrukciót kívánó módon a "van rajta sapka-nincs rajta sapka" elvet követve egyszer azért nyivákol,hogy a magas regadó miatt a "kisember" nem vehet neki tetsző olcsó autót.Ha meg a könnyítések után nem olyan autót vesz a többség ami az ő világa akkor kapja be a kormány a "felelőtlen" regadókönnyítés miatt.
Nivta 2012.09.30. 00:03:38
@Rocko-: Kiváncsi lennék melyik termék árától rogytál így térdre mielőtt tíz forinttal drágább sajtburger és a havi max. 700 forintos telefonadótól megkaptad a kegyelemdöfést.:)
"viszont jelezném hogy ezt a hangnemet tartsd meg azoknak akik elviselik, engem marhára nem érdekel a személyeskedésed"
Menntségemre szolgáljon, bizton azt hittem megértéssel leszel megrökönyödésemet illetően, mivel hogy a nemritkán kioktató hozzászólásaid kíséretében rendre nem mulasztottad el megjegyezni,hogy az emberi ostobaság mennyire fáj.Másrészt ha tudom ,hogy ennyire csehül állsz nemhogy szóvá teszem az ökörségeidet hanem uram bocsá' még gyűjtést is rendezek :))
"viszont jelezném hogy ezt a hangnemet tartsd meg azoknak akik elviselik, engem marhára nem érdekel a személyeskedésed"
Menntségemre szolgáljon, bizton azt hittem megértéssel leszel megrökönyödésemet illetően, mivel hogy a nemritkán kioktató hozzászólásaid kíséretében rendre nem mulasztottad el megjegyezni,hogy az emberi ostobaság mennyire fáj.Másrészt ha tudom ,hogy ennyire csehül állsz nemhogy szóvá teszem az ökörségeidet hanem uram bocsá' még gyűjtést is rendezek :))
Rocko- 2012.09.30. 00:10:53
@Nivta: hát a te hülyeséged valóban fáj.
ha nem akarod megérteni, nem kell, erről nem én tehetek.
örülök hogy képes vagy a saját szemellenződdel élni és nem zavarnak ezek a problémák.
ha nem akarod megérteni, nem kell, erről nem én tehetek.
örülök hogy képes vagy a saját szemellenződdel élni és nem zavarnak ezek a problémák.
TÉNYező 2012.09.30. 00:24:27
Ez óriási volt... Hé moderátorok! Ne aludjatok! Felsültek a ballibsik. Azonnal közbe kéne avatkoznotok!
Nivta 2012.09.30. 00:28:26
@Rocko-:
Látom, mégicsak sikerült belinkelned az omózus törvényeket.Külön gratulálok az alapos és kimerítő válaszodhoz.Tájékozott,páratlan intelligenciával és érvelőképességgel megáldott polgár vagy,ez mostmár tisztán látszik.Ahogy egy midentudó Törzskommentelő Úrtól elvárható.Csak így tovább! :)
Látom, mégicsak sikerült belinkelned az omózus törvényeket.Külön gratulálok az alapos és kimerítő válaszodhoz.Tájékozott,páratlan intelligenciával és érvelőképességgel megáldott polgár vagy,ez mostmár tisztán látszik.Ahogy egy midentudó Törzskommentelő Úrtól elvárható.Csak így tovább! :)
Knorbi 2012.09.30. 06:42:12
Kár ilyeneken vitatkozni. Ha tetszik ha nem nehezebb megélni. Akinek nem az meg örüljön.
Hogy ez kinek vagy minek a hibája? Ez már bonyolultabb dolog mert több oka és okozója is van.
DE.
Ez egy autós poszt légyszíves a politikát mellőzni. Annak pláne nincs értelme hogy veszekedjetek rajta.
Köszi:-)
Hogy ez kinek vagy minek a hibája? Ez már bonyolultabb dolog mert több oka és okozója is van.
DE.
Ez egy autós poszt légyszíves a politikát mellőzni. Annak pláne nincs értelme hogy veszekedjetek rajta.
Köszi:-)
zvajo 2012.09.30. 07:44:52
@Loryyy:
Szia! Persze, nem azt mondom, hogy ott nincs jo auto, de az atlag nagyon gyenge. Az utak is nagyon rosszak, meg sok a lovaskocsi is...
Szia! Persze, nem azt mondom, hogy ott nincs jo auto, de az atlag nagyon gyenge. Az utak is nagyon rosszak, meg sok a lovaskocsi is...
Porta Zorrba 2012.09.30. 13:14:37
Az állandó belepofázást leszámítva - értsd nem hagyod az autónepper, vagy Csikós Úr értelmes gondolatát végigmondani, hanem beleugatsz egy neked érdekesnek tűnő ám tökéletesen érdektelen, lényegtelen, az eredeti gondolatmenetet megszakító hülyeséget - jó a műsor. A moderátor feladatkörét kellene csak tisztázni, a többi belepofázónak pedig tiszteletben tartani a másikat és annak mondandóját.
rocksarkany 2012.10.01. 08:08:04
Nos, meghallgattam az adást, azért nekem annyira nincs sok bajom az elhangzottakkal.
Egy-két megjegyzés, ha számít egyáltalán: az E36 NEM presztízsautó (bár ezt korábban már mondtam), kb annyi a presztízse, mint egy Isettának.
Továbbá nem azért kerülhet többe fenntartani egy 15 éves 318i-t, mert BMW, hanem azért, mert jó eséllyel egy 15 éves széthajtott autó => minden tizenéves széthajtott, lefingott szar pénztemető.
Ha viszont rendben van akkor sokkal jobb, mint egy korabeli F astra vagy egyéb. Bár nem is voltak anno sem egy árkategória.
Egy-két megjegyzés, ha számít egyáltalán: az E36 NEM presztízsautó (bár ezt korábban már mondtam), kb annyi a presztízse, mint egy Isettának.
Továbbá nem azért kerülhet többe fenntartani egy 15 éves 318i-t, mert BMW, hanem azért, mert jó eséllyel egy 15 éves széthajtott autó => minden tizenéves széthajtott, lefingott szar pénztemető.
Ha viszont rendben van akkor sokkal jobb, mint egy korabeli F astra vagy egyéb. Bár nem is voltak anno sem egy árkategória.
zupa 2012.10.01. 11:04:07
@Knorbi: "Akikről te beszélsz szerintem vagy céges autóban ülnek (mert a jó fizetésük része)
vagy eszükben nincs régi BMW-be ülni csakis újba.Még talán használtba sem nagyon.
Akire esetleg igaz (mert tényleg olyan autóbuzi)
az ezen eleve szűk rétegnek elenyésző százaléka.
SZVSZ:)"
Az igaz lehet, hogy a barati koromben van egy csep autobuzeria. Nekem az a tapsztalatom, hogy cegautot akkor kapsz, ha szukseges a munkadhoz, vagy mar valamilyen vezetoi pozicioban vagy.
En peldaul most hagytam ott az elozo cegemet. Volt cegautom, de evi 35-40 ezret autoztam ugyfelekhez (+ 8 ora melo) es elegem lett. Most joval tobbet keresek, de nem adtak autot, mert fix helyen dolgozom. Vettem egy 2003-as E46 Touringot, pedig vehettem volna fele annyi idos Astrat/Golfot is. (zupa fele csalad modell: 2 gyerek, 4 kerek, 6 henger :)
De tobb ismerosom is par ev melo utan (meg a valsag elott is) inkabb oregebb BMW-t vagy Volvot vett kp-ra a hiteles uj auto, vagy a kevesbe idos kissebb auto helyett.
Ezeket az autokat letragyazni es "nem logikus valasztasnak" beallitani eleg durva a TC-sek szajabol, foleg ilyen Csikos postok utan:
belsoseg.blog.hu/2012/04/15/hat_eve_megvan_most_500_ezret_mutat
vagy eszükben nincs régi BMW-be ülni csakis újba.Még talán használtba sem nagyon.
Akire esetleg igaz (mert tényleg olyan autóbuzi)
az ezen eleve szűk rétegnek elenyésző százaléka.
SZVSZ:)"
Az igaz lehet, hogy a barati koromben van egy csep autobuzeria. Nekem az a tapsztalatom, hogy cegautot akkor kapsz, ha szukseges a munkadhoz, vagy mar valamilyen vezetoi pozicioban vagy.
En peldaul most hagytam ott az elozo cegemet. Volt cegautom, de evi 35-40 ezret autoztam ugyfelekhez (+ 8 ora melo) es elegem lett. Most joval tobbet keresek, de nem adtak autot, mert fix helyen dolgozom. Vettem egy 2003-as E46 Touringot, pedig vehettem volna fele annyi idos Astrat/Golfot is. (zupa fele csalad modell: 2 gyerek, 4 kerek, 6 henger :)
De tobb ismerosom is par ev melo utan (meg a valsag elott is) inkabb oregebb BMW-t vagy Volvot vett kp-ra a hiteles uj auto, vagy a kevesbe idos kissebb auto helyett.
Ezeket az autokat letragyazni es "nem logikus valasztasnak" beallitani eleg durva a TC-sek szajabol, foleg ilyen Csikos postok utan:
belsoseg.blog.hu/2012/04/15/hat_eve_megvan_most_500_ezret_mutat
Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.10.01. 14:00:26
Srácok, ezt nem tudom hogy csináljátok, de ha ti vagytok (Nepper, Csikós, Bende) megállítom a lejátszást amikor kiszaladok vécére. A többiekkel nem, valahogy ha a Pälóc vagy Winkler dumál, nem érzem úgy, hogy lemaradnék valamiről ha kiszaladok öt percre.
ommm 2012.10.01. 16:02:51
@rocksarkany: Ne keverd a presztízsautót a prémium-minőséggel. Sokan elkövetik ezt a hibát
rocksarkany 2012.10.01. 16:09:46
Háth... szerintem nem keverem, az adásban volt folyamatosan emlegetve az e36, mint presztízsautó. Én csak erre írtam, hogy nem az.
Abban meg szerintem egyetértünk, hogy egy jól karbantartott 318i vs. jól karbantartott, hasonló korú és árú másik autó közül azért a BMW jobb választás lehet. Vagy csak valaki félreért valamit, lehet én :).
Abban meg szerintem egyetértünk, hogy egy jól karbantartott 318i vs. jól karbantartott, hasonló korú és árú másik autó közül azért a BMW jobb választás lehet. Vagy csak valaki félreért valamit, lehet én :).
Knorbi 2012.10.02. 07:03:11
@zupa: gratulálok az autóbuzi baráti körödhöz:-)
Én úgy gondolom hogy aki tud kp-ra kocsit venni annak nem kell hitel.
Ez a régi BMW vásárlás meg csak úgy tud működni ha nem baj ha néha nélkülözni kell mert rossz vagy csak restaurálás alatt van.
És ha lehet nélkülözni akkor már igazából csak bobbira van.
Én mikor autót kerestem persze használtat befizetéssel meg némi hitellel szembesültem azzal hogy egy másfél két milliós kocsi mire ki ven fizetve annyiba kerül szinte mint egy új mert annyival magasabb a kamat.
Én úgy gondolom hogy aki tud kp-ra kocsit venni annak nem kell hitel.
Ez a régi BMW vásárlás meg csak úgy tud működni ha nem baj ha néha nélkülözni kell mert rossz vagy csak restaurálás alatt van.
És ha lehet nélkülözni akkor már igazából csak bobbira van.
Én mikor autót kerestem persze használtat befizetéssel meg némi hitellel szembesültem azzal hogy egy másfél két milliós kocsi mire ki ven fizetve annyiba kerül szinte mint egy új mert annyival magasabb a kamat.
Knorbi 2012.10.02. 07:09:04
@zupa: azzal meg teljesen egyetértek hogy egy fiatalabb Astra,Golf,Focusnak reális alternatívája egy kicsit idősebb BMW és itt jöhet a 316i. Mert ezekhez képst még mindig jobb.Nem hiszem hogy nem menne úgy mint egy 1.6-os Focus.
soska71 2012.10.02. 08:52:38
Becsületesnepper jó fej, tényleg követendő. De meg lehet élni abból, hogy van 10 db eladó autója? Pláne ilyen beszerzési költségekkel, kiutazás stb. Most csak a CsontiCar-os telepet veszem alapul több száz kocsival. Persze utóbbinál az ár dominál és mindent árulnak állapottól függetlenül. Just wondering ...
soska71 2012.10.02. 08:58:41
Tom ez nem rádióműsor de mi lenne ha nem kajálna 1-2 ember a mikrofon előtt felvétel alatt?
zupa 2012.10.02. 10:39:26
@Knorbi:
Nekem 3 valasztasi lehetosegem volt:
- 8-10 eves, jol felszerelt, 6 hengeres BMW kp-re
- 5-6 eves Golf/Focus/Astra kp-re
- 3-4 eves full fapad 316i hitelre
- uj Golf/Focus/Astra hitelre
Ha mosogepkent tekintek az autora, akkor az 5-6 eves Golf/Focus/Astra lett volna a racionalis valasztas. (asszony probalt meggyozni, de nem sikerult neki ;)
Egyebkent egy 8-10 eves BMW-t meg nem kell restauralni. Az enyem meg meg "bejaratos" (130ezer Km, szervizkonyvvel) igaz kb 20%-al tobbet fizettem erte mint a vele egykoru autok ara, annak ellenere hogy a szine miatt eladhatatlan. (lila, de lesz@rom)
Amit az uj autonal hitelre koltottem volna, azt inkabb koltom majd a dragabb szervizre, meg uzemanyagra. Ennek meg van az az elonye is, hogy ha elvesztem a melot, akkor csak ideiglenesen kivonom a forgalombol. Nem kell sulyadot es biztositast fizetni, nem jon a csekk a banktol stb. Szoval igazi valsagauto ;P
Egy 1.6-os Focus viszont valoszinuleg lenyomna a 316i-t. A bimmer nagyobb es nehezebb.
Valoszinuleg a nagy tobbseg szamara nem en vagyok a kovetendo pelda. Bevallaltam egy magasabb kockazatot, mert nekem az meg belefer. Cserebe sokkal kenyelmesebben, nyugodtabban autozom.
Nekem 3 valasztasi lehetosegem volt:
- 8-10 eves, jol felszerelt, 6 hengeres BMW kp-re
- 5-6 eves Golf/Focus/Astra kp-re
- 3-4 eves full fapad 316i hitelre
- uj Golf/Focus/Astra hitelre
Ha mosogepkent tekintek az autora, akkor az 5-6 eves Golf/Focus/Astra lett volna a racionalis valasztas. (asszony probalt meggyozni, de nem sikerult neki ;)
Egyebkent egy 8-10 eves BMW-t meg nem kell restauralni. Az enyem meg meg "bejaratos" (130ezer Km, szervizkonyvvel) igaz kb 20%-al tobbet fizettem erte mint a vele egykoru autok ara, annak ellenere hogy a szine miatt eladhatatlan. (lila, de lesz@rom)
Amit az uj autonal hitelre koltottem volna, azt inkabb koltom majd a dragabb szervizre, meg uzemanyagra. Ennek meg van az az elonye is, hogy ha elvesztem a melot, akkor csak ideiglenesen kivonom a forgalombol. Nem kell sulyadot es biztositast fizetni, nem jon a csekk a banktol stb. Szoval igazi valsagauto ;P
Egy 1.6-os Focus viszont valoszinuleg lenyomna a 316i-t. A bimmer nagyobb es nehezebb.
Valoszinuleg a nagy tobbseg szamara nem en vagyok a kovetendo pelda. Bevallaltam egy magasabb kockazatot, mert nekem az meg belefer. Cserebe sokkal kenyelmesebben, nyugodtabban autozom.
Knorbi 2012.10.02. 12:20:49
@zupa: nem csináltad rosszul ezek közül egyis sem rossz döntés mert mindegyiknek egy jó autó a vége.Persze ez egy átlagembernek nem teljesen opció mert nem tud kb 3-4 millióért kp-ra kocsit venni sőt a hat hengert tankolni sem.
De hát ez már más kérdés és nem is téged piszkállak ezzel nehogy úgy vedd teljesen normális fickónak tűnsz.
Hmm gyorsabb lenne a Focus? Nem tudom lehet. Ennek ellenére nem tartom rossznak a 316i-t.A legegyszerűbb hármas nem hiszem hogy ne lenne megbízható és minőségi. Manapság meg se a szabályok se az utak meg az üzemanyagár miatt úgysem nagyon lehet száguldozni.
530i??? Csak tipp:-)
De hát ez már más kérdés és nem is téged piszkállak ezzel nehogy úgy vedd teljesen normális fickónak tűnsz.
Hmm gyorsabb lenne a Focus? Nem tudom lehet. Ennek ellenére nem tartom rossznak a 316i-t.A legegyszerűbb hármas nem hiszem hogy ne lenne megbízható és minőségi. Manapság meg se a szabályok se az utak meg az üzemanyagár miatt úgysem nagyon lehet száguldozni.
530i??? Csak tipp:-)
Hurri Kán 2012.10.02. 12:25:10
@Knorbi:
"sőt a hat hengert tankolni sem"
Tévedés. ;-)
Ha nem városban, dugóban ácsorgásra használod, országúton, pályán esetleg szinte biztos, hogy kevesebbet fog fogyasztani, mint egy kisebb motor, aminek ki kell nyomni a szemét, hogy haladni (előzni) tudjál vele.
"sőt a hat hengert tankolni sem"
Tévedés. ;-)
Ha nem városban, dugóban ácsorgásra használod, országúton, pályán esetleg szinte biztos, hogy kevesebbet fog fogyasztani, mint egy kisebb motor, aminek ki kell nyomni a szemét, hogy haladni (előzni) tudjál vele.
Knorbi 2012.10.02. 15:02:24
@gyvy: Ne versenytempót nézzünk:-) egy normálisabb 1.4-essel is lehet előzni mégha nem is sportosan. És ha nem közlekedik az ember idegbeteg módon ki lehet jönni 6-6,5 literrel. Ha ennél kevesebbet eszik a hat henger szabályos tempóban akkor oké.
Hurri Kán 2012.10.02. 15:04:56
@Knorbi:
Nem versenytempóról beszélek, arról, hogy mondjuk 3-4 ember beléül egy 1.4-es akármibe, és teszem Budapestről Szolnokra nem 3 és fél óra alatt lejutni a 4-es úton. Avagy autópályán szeretné tartani akár a mágikus 116,8 kilométer/ órás utazósebességet. :)
Nem versenytempóról beszélek, arról, hogy mondjuk 3-4 ember beléül egy 1.4-es akármibe, és teszem Budapestről Szolnokra nem 3 és fél óra alatt lejutni a 4-es úton. Avagy autópályán szeretné tartani akár a mágikus 116,8 kilométer/ órás utazósebességet. :)
zupa 2012.10.02. 15:11:42
@Knorbi:
"átlagembernek nem teljesen opció mert nem tud kb 3-4 millióért kp-ra kocsit venni"
Ez igaz. En se egy ev alatt raktam ossze ra a penzt. 3 kulonbozo multinal dolgoztam az elmult 8 evben, ebbol 5-ot kulfoldon. Van aki cigire/piara/nore/jatekgepre kolt, en BMW-re. Egyebkent vannak otthon ismeroseim, akik siman ki tudnak fizetni ennyit. Melobaallas utan par evig otthon laknak/laktak es nem sok mindenre koltenek/koltottek.
"sőt a hat hengert tankolni sem"
Annyira nem veszes. Autopalyan 9-10 liter kozott van ha normalisan kozlekedsz. Varosban lehet 12-14 liter lett volna, de nem ott hasznalom. Egyebkent par honap utan atmentem naciba, es elgazositattam. Az auto vetelaranak 20%-aba kerult, de egy ev alatt megterul.
Most 12-ot eszik gazbol, ami felaron van a dizelhez kepest. Olyan mintha egy 6 litert fogyaszto dizel lenne :)
"530i??? Csak tipp:-)"
2003 E46 325i Touring. Az egyes bombibe nem fer bele a babakocsi, az E91-ben mar nincs hely a potkerek tartalynak, az E39 tul nagy nekem, az E60 meg nagy is, draga is.
"átlagembernek nem teljesen opció mert nem tud kb 3-4 millióért kp-ra kocsit venni"
Ez igaz. En se egy ev alatt raktam ossze ra a penzt. 3 kulonbozo multinal dolgoztam az elmult 8 evben, ebbol 5-ot kulfoldon. Van aki cigire/piara/nore/jatekgepre kolt, en BMW-re. Egyebkent vannak otthon ismeroseim, akik siman ki tudnak fizetni ennyit. Melobaallas utan par evig otthon laknak/laktak es nem sok mindenre koltenek/koltottek.
"sőt a hat hengert tankolni sem"
Annyira nem veszes. Autopalyan 9-10 liter kozott van ha normalisan kozlekedsz. Varosban lehet 12-14 liter lett volna, de nem ott hasznalom. Egyebkent par honap utan atmentem naciba, es elgazositattam. Az auto vetelaranak 20%-aba kerult, de egy ev alatt megterul.
Most 12-ot eszik gazbol, ami felaron van a dizelhez kepest. Olyan mintha egy 6 litert fogyaszto dizel lenne :)
"530i??? Csak tipp:-)"
2003 E46 325i Touring. Az egyes bombibe nem fer bele a babakocsi, az E91-ben mar nincs hely a potkerek tartalynak, az E39 tul nagy nekem, az E60 meg nagy is, draga is.
Knorbi 2012.10.02. 17:09:28
@zupa: Nem beszólni akartam. Szerencsés vagy össze tudtad rakni hidd el az emberek 90%-a nem.
De ez nem baj tényleg csak mondtam.
Igen ez gázzal barátságos reméljük a BMW motor jól bírja a gázt nemrég meséltek egy RAV4-ről ami hamar bedöglött tőle.Jövőre meg jön amitől féltem megemelik.
Hmm E46 a világ egyik legszebb autója:)
Illetve szerintem.Ritka kombináció de kívül belül szép.
De ez nem baj tényleg csak mondtam.
Igen ez gázzal barátságos reméljük a BMW motor jól bírja a gázt nemrég meséltek egy RAV4-ről ami hamar bedöglött tőle.Jövőre meg jön amitől féltem megemelik.
Hmm E46 a világ egyik legszebb autója:)
Illetve szerintem.Ritka kombináció de kívül belül szép.
Knorbi 2012.10.02. 17:11:46
@gyvy: Ha betartod a szabályokat nem kell erősebb autó.
Szolnokra meg max egy óra az út kényelmesen.
"a mágikus 116,8 kilométer/ órás utazósebességet"
ezt mi nem tartja könnyedén?:)
Szolnokra meg max egy óra az út kényelmesen.
"a mágikus 116,8 kilométer/ órás utazósebességet"
ezt mi nem tartja könnyedén?:)
Hurri Kán 2012.10.02. 17:19:10
@Knorbi:
"Szolnokra meg max egy óra az út kényelmesen."
Hogyne. Monorierdőről esetleg. :)
Tartani tartja már szinte minden, csak egy kisebb motor (1000-1200 cm3) ott már elkezd elég rendesen enni.
"Szolnokra meg max egy óra az út kényelmesen."
Hogyne. Monorierdőről esetleg. :)
Tartani tartja már szinte minden, csak egy kisebb motor (1000-1200 cm3) ott már elkezd elég rendesen enni.
Knorbi 2012.10.02. 20:25:37
@gyvy: Egy óra Pesttől Monorierdőig??? Mivel robogóval?:)
Az M5 újhartyáni csomópontjától kb 45 perc Szolnok szabályosan közlekedve.
Az M5 újhartyáni csomópontjától kb 45 perc Szolnok szabályosan közlekedve.
rocksarkany 2012.10.03. 08:11:52
@Knorbi: Hidd el, hogy ha megszoksz egy normálisan motorizált járgányt, akkor utána egy kínszenvedés ezekkel az 1.4-es meg 1.6-os 1300 kilós gyalázatokkal menni (316i-vel is).
Egy rendes motorral szerelt, dinamikusabb autó pedig nem annyival eszik többet (már ha többet eszik egyáltalán), mint amennyivel többet nyújt.
Egy rendes motorral szerelt, dinamikusabb autó pedig nem annyival eszik többet (már ha többet eszik egyáltalán), mint amennyivel többet nyújt.
Knorbi 2012.10.03. 10:12:14
@rocksarkany: természetesen ez igaz bár az is hogy mi a normálisan motorizált.....
Én amit ideálisnak tartok az olyan 120-150 Le. Pl egy diesel Passattal dinamikusan lehet autózni a szabályok betartásával és kedvező fogyasztással.
Én amit ideálisnak tartok az olyan 120-150 Le. Pl egy diesel Passattal dinamikusan lehet autózni a szabályok betartásával és kedvező fogyasztással.
rocksarkany 2012.10.03. 11:00:20
Legyen 110kW de akkor max 1100kg önsúly. A dízelekben én "szédülök" az nem nekem való.
Knorbi 2012.10.03. 15:06:01
@rocksarkany: Hogyhogy szédülsz? Ilyet még nem hallottam :)
Knorbi 2012.10.03. 16:27:39
@rocksarkany: Jaaaa :) az más. Hát én a benzinessel vagyok hasonlóan.
Illetve nem igaz hogy nem kellene de ha van lehetőség választani akkor diesel.
Illetve nem igaz hogy nem kellene de ha van lehetőség választani akkor diesel.
Jay350i 2012.10.09. 12:12:17
Üdv
Nem olvastam végig a régebbi hozzászólásokat, de egy valamit nem vesztek figyelembe (mármint a műsorban, nem a kommentelőkre gondolok):
Mégpedig azt, hogy a BMWhez a LEGOLCSÓBB az alkatrész ma magyarországon! Nem buzukihoz nem vwhez és társaihoz, hanem a BMWhez!! Menjetek be egy Schmiedmann-üzletbe komplett motort kapsz az e39edhez 80000ftért csupaszon akár 50ért is megkapod. Uj alkatrészek szintén sz_rér hugyér mennek teljes futomüvet és fékrendszert ujra cseréled egy százasbol!
Nézzetek utána! Én nem a prémiumsága miatt vettem BMWt, hanem mert ez a legolcsóbban fenntartható értelmes kasznival rendelkező autó! Az más kérdés hogy időközben fanatikus BMWs-é váltam, ez az autó(k) érdeme...
Nem olvastam végig a régebbi hozzászólásokat, de egy valamit nem vesztek figyelembe (mármint a műsorban, nem a kommentelőkre gondolok):
Mégpedig azt, hogy a BMWhez a LEGOLCSÓBB az alkatrész ma magyarországon! Nem buzukihoz nem vwhez és társaihoz, hanem a BMWhez!! Menjetek be egy Schmiedmann-üzletbe komplett motort kapsz az e39edhez 80000ftért csupaszon akár 50ért is megkapod. Uj alkatrészek szintén sz_rér hugyér mennek teljes futomüvet és fékrendszert ujra cseréled egy százasbol!
Nézzetek utána! Én nem a prémiumsága miatt vettem BMWt, hanem mert ez a legolcsóbban fenntartható értelmes kasznival rendelkező autó! Az más kérdés hogy időközben fanatikus BMWs-é váltam, ez az autó(k) érdeme...