HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Díszléc-trollok, kerek mellek

2012.10.11. 14:14 Tcomment

Címkék: golfos égéstér


Az Égéstér 37. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr484832950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jarics 2012.10.11. 14:20:46

Nem gondoltam volna, de a múlt heti adásnál jobb lett. Csak így tovább!. :-)

Nyiri 2012.10.11. 15:14:34

A mobilkikapcsolás mellőzése engem is felbasz. Legutóbb hazaúton leszállás közben telefonálgatott az előttem ülő kis picsa hogy mindjárt megérkezik. Egy dolgot lehetne tenni ilyenkor. Stuvi figyelmezteti és mikor leszállt a repülésbiztonságiak elbeszélgetnek vele egy zárt szobában. Ami tilos tilos bassza meg.

jarics 2012.10.11. 15:19:51

@Nyiri: és ennek igen komoly következményei lennének úgy lenne az igazi.
Azt hittem az izlandi nők rondák.

Dönci 2012.10.11. 15:48:56

Főoldalon a direktlinknél még 36. maradt :)

Dorn 2012.10.11. 18:17:47

Utánanéztem, valóban volt a Luftwaffe-nak 301 légigyőzelmes ásza, Erich Gerhard Barkhorn-nak hívták. De volt nála jobb is, egy 352 légigyőzelmes fazon is, őt Erich Alfred Hartmann-nak hívták.

2012.10.11. 18:31:41

szerintem ha az elektromos eszközök, a bekapcsolt, aktív telefont is ideértve egyaránt, bármiféle valós kockázatot jelentenének a repülésre, akkor tuti le kéne adni előtte mindet. egyszerűen a repülés, főleg mostanra, az a műfaj, ahol semmiféle kockázatot nem vállalhatnak be.

m3tr0 2012.10.11. 18:42:15

Szerintem Winklernek át kéne gondolnia ezt-azt.
Olyan dolgokról beszél durva stílusban amiről igenis van aki többet tud.
Mellesleg a választott Golf, amiről a cikk készült...nem tudom mit keres majd a kiállításon...Ennyi erővel bármivel oda mehetnék,hogy Golf Gti és ami nagyjából annak néz ki az már megfelel.

SZPTRSZB 2012.10.11. 18:55:37

Jó volt a műsor ismét! De legközelebb hívjátok be a golftrollokat és adásban kérjetek bocsánatot borzalmas sarlatánkodásotok miatt! Senkiháziak kezébe került a golfszakma. Szerintem Winkler elfojtja a golfos emlékeit kineziológust neki.

TaaT 2012.10.11. 19:04:43

Balázsnak, a golf cabrio tulajdonosnak: 93-ig gyártották az egyes golf cabrio-t, ebből kifolyólag némelyikbe gyárilag került a kettesgolfból ismert recaro ülés...

Vándorló Sasfészek 2012.10.11. 19:17:38

Mobilokhoz: Az égvilágon semmilyen problémát nem okoz egy mobil a repülőgép vezérlésében. Kettő sem. Talán kettő tucat sem. De nem szeretnék azon a gépen ülni, ahol 300 keresi veszettül a térerőt egy alumínium-csőben...

m3tr0 2012.10.11. 19:47:14

@SZPTRSZB: megragadtad a lényeget. :D

Rendszeresen olvasom a TC-t és nézem is.
De amit néha leművelnek és még ők sértődnek meg, meg ők idegesítik fel magukat a leveleken.
Talán nem kéne f@szságokat írni meg mondani és nem lennének őket bosszantó levelek, vagy el kéne fogadni,hogy ha érzékeny témát választasz akkor lesz aki igenis jobban ért majd hozzá és reagál majd rá.

2012.10.11. 20:15:07

és igen, nyilván az, akinek egy bizonyos fajta autója van, és érdeklik is az autók, jobban fogja ismerni azt, mint egy újságíró, aki beleteker párszáz km-t.
a legtöbbünk, ha elolvassa a saját autójáról írt tesztet, akkor tudna mibe belekötni - én is tudnék. de mivel emberek, nem pedig gépek, ez teljesen megbocsátható.
arról persze lehet vitatkozni, hogy egy-egy levélre/hozzászólásra milyen stílusban érkezik a válasz, tehát ezzel nem mentegetni szeretném Winklert.
remélem vasárnap találkozunk!

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.10.11. 20:51:15

@Dorn: Hartmann-ról a kedvenc sztorim az amikor egy bejáratós Gusztávval seggbelőtték a Pumások :D Francnak kell kicsicsázni egy repülőt, csak mert ász a pilóta? Románnak nézték, azt hiszem...

Frantic8910 2012.10.11. 21:13:03

Nem értem miért kezd el róla beszélni ha még arra se volt képes hogy végig olvassa nem hogy válaszoljon..Nem biztos hogy ennyire fent kéne hordani azt az orrot. De ettől függetlenül az adás jó volt

1kutya 2012.10.11. 21:28:45

Winklernek (de látom másnak is beesett): hu.wikipedia.org/wiki/Erich_Hartmann

Dudi373 2012.10.11. 22:00:43

Van egy tagadhatatlan előnyöm a többiekkel szemben.én olvastam azt a levelet még mielőtt Winkler megtehette volna.Miért van az hogy az igazi trollok nem kapnak ilyen válaszokat mint amit ez a levél kiváltott,ami hozzáteszem nem volt alpári stílusban megírva,ami rávilágított egy-két tárgyi tévedésre?Arról nem is beszélve hogy ezt a stílust hogy engedheted meg magadnak, úgy,hogy a levelet végig sem olvastad.
"irt az ember,hogy hogy lehet ilyen szar cikket írni?..." Olvastál ilyet valahol? Lehet itt lejárni a golfbuzikat,de az az igazság h még mindig nem tudálékosságról beszélünk.Még mindig nem arról hogy például én jobban értenék a GTI 16V-hez,pedig hidd el láttam már olyat.Hanem arról,hogy a normális olvasókkal szemben is megengedhetsz ilyet magadnak.
És ha már lehet efféle jelzőket használni. Winkler te 1 igazi gyökér paraszt vagy!
És akkor most lehet törölni majd,vagy a következő égéstérbe reagálni rá.mert szerintem nem vagy annyira tökös hogy ezt kint hagyd.így a végére azért megemlíteném mielőtt valakinek eszébe jutna ilyesmi,nem én írtam a levelet:) nemérdekel a golfos cikk,se a nagyobb tudás fitogtatása.Köszönöm a lehetőséget.

Dudi373 2012.10.11. 22:05:37

Még annyi hogy ebből én inkább a Winkler sértődöttségét érezem jobban,hogy ő nem tudta!

SZPTRSZB 2012.10.11. 22:07:18

@m3tr0: Ajjaj! Szerintem te ne fogtad az irónikus élt a mondanivalómban! De mindeggy is az a fő hogy itt mindenkinek igaza lehet.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2012.10.11. 22:09:44

Golfom van, de leszarom a diszleceket.

SZPTRSZB 2012.10.11. 22:19:27

Gyerekek van annyi faszfej ebben a nyomorult országban, légyszi ne húzzátok fel magatokat, mert csak rossz száj íze lessz mindenkinek. Ha az újságíró jó cikket ír akkor király csávó, ha kicsit gyengébbet ír ő akkor is ugyana az a manus. Mégha néha paraszt is. Ez egy ilyen szakma. Szerintem a politikusok sokkal nagyobb paréjjok és mi mégis tűrünk nekik. Azoknak is lehet levelet írni csak azok el sem olvassák. Én írtam Viktornak a nemzeti konzultációban, hogy jönne már el Békésbe minimálbérből tengődni. És még csak nem is vállaszolt. Fullra besértődtem.

Negrogo 2012.10.11. 22:23:04

Semmi kozom a nepautohoz es a golfokhoz de a level iro is sertodotsegeben reagalt mert lehet neki van egy gyaribb/jobb alapotu golfja es ez az egyben az elete is es az o elgondolasa szerint a sajat autoja sokkal jobban illet volna a cikkhez. Zokonvette, h egy nem gyari de gyarinak titulaltrol lehetett olvasni...

VR6-Fan 2012.10.11. 22:24:09

Tisztelt Winkler úr!

Nem tudom miért érdemeltem/ük meg ezt a hangnemet a golfos cikkekre írt levelekkel kapcsolatban...

Szerintem egyáltalán nem voltam se bunkó, se tulok, és nem azt írtam hogy szar a cikk, hanem hogy így igen csak értékelhetetlen.

De remélem hogy személyesen is a szemembe mondja azt hogy egy barom vagyok, mert kulturált formában leírtam az észrevételeim.

kidobom a levelet hátha most már elolvassa!

"Tisztelt Winkler Róbert!

A mai nap folyamán kikerült "És még mindig tudja..." című cikkel kapcsolatban lenne 1-2 megjegyzésem.
Nem lenne ez egy rossz cikk, visszaemlékezés ill. teszt gyanánt, csak sajnos süt róla, hogy minimális típusismerettel írták, illetve jó pár általánosítás van benne.

Pár példa:
„Nekem gyanús a piros csík nélküli lökhárító is” 87.08-tól teljesen gyári a nagy lökhárító a GTI-ken, illetve facelift elött az összes GTI modell piros csíkos kis lökhárítóval rendelkezett.

"Mintha az oldalcsíknak is szélesebbnek kéne lennie." Ettől a fajtától csak vékonyabb van…..

„valószínűleg nem létezik ma Magyarországon gyári-közeli Golf II. GTI.” Ez az állítás így, ebben a formában teljesen badarság. Jó pár gyári közeli, akár 98%-os 16V GTI van itthon (se leültetve, se típusidegen kerék vagy gumiméret…), illetve ez a kijelentés arra utal, hogy a cikk megírásához komoly háttérmunka nem végződött (elég lett volna csak a carstyling.hu oldalon pár kattintás, jó pár ilyen autó megleléséhez).

„Olyan kemény volt a futóműve, hogy kanyarban szinte semennyit nem dőlt.” A tesztben szereplő kocsi ugye nem gyári futóműves, ez nem vehető alapnak. Nem tudom hogy az Ön régi GTI-je milyen futóművel rendelkezett, nekem volt alkalmam gyári futóműves, gyári kerék- és gumimérettel rendelkező GTI-t vezetnem, jó pár km-en át, rossz minőségű úton, és dől kanyarba, sőt billeg, emellett persze feszes, de teljesen komfortos, mindennapokban is élhető futóművűk van, persze nem egy Citroen BX….

„bármilyen kortárs japán váltó sokkal pontosabb. Ez bizony lötyög, és bár fanatikus tulajdonosként szívesen mondanám, hogy rá kell érezni, meg hogy meg lehet szokni, azt azért el kell ismerni, hogy ami megszokást igényel, az általában egyszerűen szar.”
Érdekes dolog ez a váltó téma, 20 év után valóban szétkopnak a műanyag vezetők, de azért álltalánosítani hogy mindegyiknek szar, ill új korábban is „szar” volt, pontatlan, szerintem elég nagy hülyeség. Szintén belefutottam már jó pár olyan kettesbe, ahol egy laikus számára is könnyedén megtalálhatóak voltak a sebességek, ill. kellően pontos volt a gyors kapcsoláshoz. Volt ezek közt felújított kapcsoló szerkezetű és gyári(!!) is.

Mint mondtam, egy jó cikk lenne, jó száj ízzel, de le kellett volna lektoráltatni valaki olyannal, aki rendelkezik kellő típusismerettel és nem 1-2 autó volt a keze között.

Másik. Ismerem személyesen is Karesz-t, de ha az volt a cél, hogy minél gyáribb autó legyen bemutatva, akkor lehetett volna sokkalta jobb példányt is találni.
Lásd. carstylingon a búcsús tuningon át az oem, oem+ autókon keresztül, a full gyári is fellelhető akár 16V-ből is! Elhiszem én, hogy az Október 13.-i Golf Találkozó miatt nyomni kell a cikkeket, de azért ez ne menjen a minőség rovására. Nem szoktam felszólalni 1-1 rosszabb cikk miatt, csak ez valahogy kissé érintette jó magamat is.
Szerettem volna a gondolataimat megosztani, kulturált hangvételben, a bejegyzés alatti topikban, de erre nem volt lehetőségem ezért bátorkodtam írni Önnek!

Köszönöm a figyelmét és elnézést azért, hogy raboltam az idejét!

Üdvözlettel,
Wolf Gábor!

u.i.: A szívósoron található „DOHC 16V” felirat színéből nem igen lehet meghatározni. hogy KR vagy PL a motor, általánosságban elmondható, hogy a kék a KR-esé és a piros a PL-esé, de volt olyan például, ami nem volt festve, és volt olyan is, ami sárga volt."

És akkor most kicsit más hangnemben...

Öszintén Te ki a kurva anyád vagy hogy ismeretlenül személytelenül megenged ilyen hangnemet egy másik emberrel szembe?
Tényleg azt hiszed Te szartad a spanyol viaszt?
Hát elárulom, ahogy eddig látom nem csak a Golf kettesekhez nem értesz...
le is írtam hogy ezzel nem lenne gond ha átnézetnéd, valami tudálékos fasszal a cikkeid, jah hogy ehhez annyira kurvára fent hordjuk az orrunkat, bocs...

De nyugottan mond ezt el a szemembe is, ne a haverokkal vihorászva... de ha már elmondtad akkor támaszd is alá miért vagyok barom meg tulok, azért mert tettem pár észrevétel KULTÚRÁLT, intelligens hangnembe?
és Te arra se méltatsz egy másik embert hogy leszard, hát meg kérdem még egyszer ki a kurva anyád vagy Te?

Tisztelettel, a másik barom!

ommm 2012.10.11. 22:52:42

@Dorn: Erich Bubi Hartman, így-így. 32 pilótájuk volt 150 légigyőzelem felett. És sokkal komolyabb kritériumok mellett ismerték el csak őket mint a szövetségesek.

ommm 2012.10.11. 22:59:14

@VR6-Fan: Na, ez a beszéd! (Azt már csak halkan kérdem meg, hogy a 100 százaléknyi Golf II-fanatikus között vajon hány ezrelék azok aránya, akiket ez komolyan érdekel ill. mennyire vannak túlsúlyban és mennyire jellemző 2012-ben a Golf II GTI-re a mindenféle átalakítás? Na ugye!)

m3tr0 2012.10.11. 23:01:06

Winkler...ebbe most nagyon belenyúltál.
Mellesleg VR6-Fan-nak tökéletesen igaza van.
A mondandója keményebbik része érthető reakció arra amit műveltek a remek műsorban.
Szóval lehet vihorászni meg f@aszságokat beszélni, meg leugatni a mikrofonok mögül másokat.

m3tr0 2012.10.11. 23:09:28

@ommm: nemcsak a 100% Golf fanatikusok között van ám olyan aki elolvas egy ilyen cikket és érdekli is ,hogy mit írnak és azok közül is van ám olyan aki vett észre hiányosságokat. Az más kérdés,hogy nem írt levelet...

dezintegra 2012.10.11. 23:19:40

Nem értem, nekem az a bizonyos Golf-cikk kifejezetten tetszett - olvasmányosnak és szórakoztatónak találtam. Mindent _ennyire_ komolyan vesztek? Lehet így élni?

Rocko- 2012.10.11. 23:52:01

teljesen korrekt adás volt.

@SZPTRSZB: :D

jürgen baromartz 2012.10.12. 00:31:07

érdekes dolog ez tényleg, szerintem igaza van Winklernek. ilyenkor mindig habosra verik a nyálukat a nördériás nímandok, mert végre egyszer előfordul, hogy kioktathatnak valakit az életnek egy olyan kurvára jelentéktelen apró kis szegmensével kapcsolatban, mint egy nyavalyás díszléc vagy egy istenverte felirat színe a szívósoron. csak azt nem értem, ha már mindegyik azon hőzöng, hogy "akkor ennyi erővel berakhatták volna oda a Miska három különböző golf alvázból összehegesztett af-es alvázszámú tákolt szarját is", akkor miért nincsen ezeknek az enciklopedikus tudású golfosoknak semmi beleszólása abba, hogy milyen minőségű kocsit állítanak ki hol? mondjuk azért, mert úgy 99,8 százaléka az emberiségnek pont leszarja az ilyesmit. akkora gond ez? nincsen valami hasznosabb dolog, amire időt lehetne fordítani?

ZoliVaio 2012.10.12. 01:34:44

Szerintem igaza volt Winklernek.

Tényleg baromi idegesitő lehet, hogy pár ember aki egy adott szériát ismer, mindenképpen meg akarja mutatni, hogy ő a fasza gyerek.
Igen ember Winkler is, nekem momentán kurvára lényegtelen az xyz díszléc, hiszen ki a fszt érdekel azon kivül, aki tényleg OT-ra vágyik, és az, hogy pár ember nem bírja elviselni, hogy ne lökje az igazát, az tényleg valamilyen szinten elképesztő.

Lehet itt szidni, meg anyázni, de azért Get a Life emberek, ez egy autós oldal, a szórakoztatóbb részről, engem baromira nem érdekeltek az ilyen lécek, viszont most újra kiderült, hogy mennyire tudálékos nép a magyar. A kedves levél irót mi motiválta? Miért volt jó neki, hogy mindenáron irjon egy okoskodó, voltaképp teljesen lényegtelen levelet?
Winkler válaszára ezek után simán lehetett számítani.

No offense csak érdekel....

Redrumm 2012.10.12. 03:00:34

A repülőgépeknél a pilóták egy jelentős része (a biztonságosabban repülők) elsősorban nem a futómű berugózása miatt teszi le határozottabban a gépet, hanem a talaj közelben megjelenő váratlan légköri jelenségek fellépése, lokális időjárási viszonyok esetleges megváltozása miatt. Különösen akkor cselekszik így, ha a reptér meteorológiai állomása figyelmezteti ilyen talajközeli jelenségekre vagy ha a reptér pályáján ismerten gyakoriak ezen jelenségek.

Nem ritkán előfordul, hogy 5 méterrel a talaj felett 180 fokkal megváltozik a szél iránya vagy több csomóval megnő, lecsökken. Ha ebbe a közegbe egy teljesen kilebegtetett, pihe-puha landolásra készülő, ezáltal semmilyen kinetikus tartalékkal nem rendelkező gép belép, annak könnyen katasztrófa a vége.

Ha valakit részletesebben érdekel, gúglizzon a "wind shear" kifejezésre vagy nézze meg ezeket a képeket: www.hko.gov.hk/aviat/ws_poster/windshear_poster1.pdf

Szóval, a leszállásoknál a pilóta dönthet arról, hogy a biztonságosabb vagy a nagyobb utas-tapssal járó műveletet válassza.

Tisztelettel, egy pilóta
/aki nem a tapsra hajt, inkább arra, hogy a következő járaton is a szélvédő mögött és ne a csomagtérben utazzon/

SZPTRSZB 2012.10.12. 06:58:33

@Rocko-: Én már meg se szólalok!

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.10.12. 09:20:35

Winklerrel értek egyet,de azért megjegyezném,hogy Csikós is súlyos Merkedes eredetiség-mániában szenved... :)

Frantic8910 2012.10.12. 09:46:07

DE igenis értsen ahhoz és kellő típus ismerettel rendelkezzen róla ha cikket ír.

Lower 2012.10.12. 09:53:41

Boldog fikapénteket!
Senkivel nem értek egyet :)
Winkler elmondja/leírja a kettesről, hogy ez meg az nem gyári, aztán Rézmányi ír egy cikket a "talán csak a felni nem gyári" cabrioról és ha erre valaki reagál, hogy több minden nem gyári, akkor automatikusan díszléc troll lesz.
Őőőőő, hogy van ez?
Ebből kiindulva Winkli ugyan olyan díszléc troll mint akiket sérteget és zsák a foltját alapon meg a fingpofozás
Asszem itt mindkét félnek pirops a tenyere egy kicsit :DDDD

szálka 2012.10.12. 10:25:16

golfos témához
szerintem nem jó azt valakinek a szemére vetni, hogy egy típust nem ismer az utolsó csavarig katalógus szinten mert az már a másik félről is elmond valamit. szép dolog így ismerni egy típust de elvárni mindenkitől ugyanezt nem az. elég régóta alkatrészezek és meg tud őrjíteni mikor egy adott típust jól ismerő nem a kérdésekre válaszol, hogy pl mikori évjárat vagy hány ccm hanem jön, hogy tudod a műanyag lámpás meg az ilyen olyan műszerfalas meg tükrös, lökhárítós, fehér búrás 5 lyukas felnis stb. jó, hogy ezeket tudja de egy típust ismer, nekem meg kéne mennyit is? ezt nem kell mindenkinek tudni és szerintem nem is lehet elvárni még akkor sem ha pl autós újságíró.
a reakció egy másik dolog azt nem szeretném kommentálni...

K-ROY 2012.10.12. 10:25:32

ÜdVW!!! Én vagyok a cikkben szerepelt Golf gazdája. Tudom hogy nem gyári az autóm,az ülések egy 2-es Sirkáné,a kormány nem Gti emblémás csak sima VW. A hátsó lámpáim fekete ledesek,az első front sem eredeti viszont ezek bármikor visszaállitható módositások. Tudom,hogy szebb lenne az autó egy BBS Rs-el,de mivel nem 2 forint,igy marad az ATS, ami nem mellesleg egy klasszikus német tuning felni,igy nem tipusidegen. Mivel a kocsi 87.12-ik havi,igy már nagylökháritós,és a lécek is eredetiek. Azt hiszem 90-től volt nagylökháritós Gti vékony csikkal,de ahhoz már adtak műanyag küszöbboritást is.Persze,vannak sokkal szebb Gti-k,én ezt nem firtatom.De azért az a hozzászólás szép volt,hogy nem tudom mit keres majd a kiállitáson az a Golf.... Képzeld,ez nem csak nagyjából néz ki Gti-nek ,az is.Nincs kókányolva,csak minőségi alkatrészekkel van szerelve,7 éve lett újrafényezve,de megnézheted,sehol nem rohad.Lehet hogy neked szebb autód van,nem nagyon érdekel,de amig nem láttad,nem próbáltad ki,ne alkoss véleményt.Azért hidd el,nem annyira szar!! De ha valami bántja a lelked,nyugodtan keress meg a ringen,elmondok a kocsiról mindent.Én sem szarozom le senki kocsiját,te se tedd. Még a cikkel kapcsolatban annyi,hogy az nem tetszett,hogy igazándiból mindenről szólt,csak nem rólam,és a kocsiról.Meg szerintem nem kellett volna összehasonlitgatni egy Mx5-el,meg Honda Nsx-el,Uno turboval....Wolf Gábornak igazat adok,ő tényleg nagy hozzáértője a Gti-nek,és ha valóban ilyen levelet irt önnek Róbert,akkor azért nem kellett volna ilyen hangnemben beszélni róla.Higgye el,látott már annyi Gti-t,hogy én és ön sose fogunk...Én ezzel lezártam a témát,nem akarom hogy ellenségeskedés legyen a cikkből,tudom hogy vannak hibái az autómnak,25 éves,és ez nem csicsamicsa autó,amit csak 1 évben 2-3-szor elővesznek,ez mindennapi autó,amivel ovodába hordom a gyereket,bevásárolok,stb,stb....De motorikusan,és szerkezetileg teljesen rendben van.Megpróbálom minél tovább fenntartani ezt a szép állapotát.Ha valakit megbántottam,elnézést,én büszke vagyok minden Golfosra,és elismerem a munkáját,autóját.Ne ellenségeskedjünk,felesleges.Mindenkinek más tetszik,és ez igy jó!!Pont.Wolf Gabi,neked ÜdVW!!Holnap találkozunk.Winkler úr,maga pedig fogadja el Wolf Gabi álláspontját,higgye el,tudja mit beszél.

Winkler Róbert 2012.10.12. 10:26:53

@VR6-Fan:
"tettem pár észrevétel KULTÚRÁLT, intelligens hangnembe? és Te arra se méltatsz egy másik embert hogy leszard, hát meg kérdem még egyszer ki a kurva anyád vagy Te?"
Na, bingó, örülök, hogy előkerült a nagyszerű levél. Én tényleg nem tudtam volna hitelesen előadni, mi az az elképesztő sötétség, amit a Golf elő képes hozni egy díszléc-trollból. Más márkák esetében tényleg évekig kell várni hasonlóra, a golf kapcsán viszont mindig azonnal előbújnak. Ajánlom a jelenséget alaposabb kutatásra pszichológus hallgatóknak szakdolgozathoz.

m3tr0 2012.10.12. 10:49:55

@Winkler Róbert: amennyiben más márka tulajdonosát barmozod le egy olyan helyen ahol ő meg sem védheti magát akkor számíthatsz még hasonló levelekre. Nem mellesleg a levélíró miután kirakta a hsz-t biztosan megbánta ezt a hangnemet.

K-Roy: nem megsérteni akartalak csak furcsa volt, hogy a te autódról cikkeznek és emlegetik,hogy ez nem az igazi az nem az igazi ez ilyen rajta az olyan rajta és nem értettem,hogy akkor miért nem választottak egy gyáriasabbat?!
Szóval amennyiben úgy tűnt volna,hogy leszólóm az autódat akkor sajnálom nem ez lett volna a cél!

atomAnti 2012.10.12. 11:29:31

Karesz !
béke !
ez egész visszafogott levél volt.
mi van veled? beteg vagy ? :)

W.Robi
a golfos más "állatfaj"

ne szóld le a díszlécét :)

TakacsLajos1 · http://kozpontiszelloztetes.hu 2012.10.12. 11:56:12

Mindenki gyökér azt pont... :)

Holnap irány sztrapacskát enni, megnézni a ringet.
Holnap után meg toljuk neki, ha kell esőben is ! :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.10.12. 12:01:27

A Golf-trollság piha, Pannóniáról írj cikket, a rajongók úgy küldenek a faszba, hogy alig várod, hogy indulhass. Tényleg.

Caymans 2012.10.12. 12:02:16

épp a patológián munka közben hallgatom az égésteret... első 17 perc biológiai okfejtések után... i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/001/582/picard-facepalm.jpg?1240934151

Shadowbull 2012.10.12. 12:28:35

@Caymans: lehet boncolas kozben rohogni?

Caymans 2012.10.12. 12:39:11

miért ne lehetne? btw. szövettanon voltam.

Shadowbull 2012.10.12. 12:53:24

@Caymans: nemtom. en biztos nem fogok rohogni, ha odakerulok :)

butschq 2012.10.12. 12:55:21

Először úgy gondoltam, hogy írok kommentet, de aztán meggondoltam magam :)

Balazs Cabrio 2012.10.12. 13:12:04

Sziasztok!

Én írtam a cabrió miatt levelet. De nem a Winklernek hanem a Rézmányi Balázsnak. Íme a levél:

Kedves Rézmányi Balázs!

Szép Az a golf cabrio amiről írtátok a cikket de azért apró dolgok elkerülték a figyelmed: A kocsiban lévő recaro ülés amit a 29. fotón még ki is emelsz "ahogy a gyárból kijött..." az inkább kettes golfé de biztos hogy nem ezé a cabrioé volt gyárilag... az ajtó kárpitot is ügyessen átszabta valaki.... a teteje meg már a végét járja... a hátsó hangszórót is úgy gányolták bele pedig van felszereltség amihez jár... az első ajtók kesztyütartója sem eredeti mert ha ez lenne a gyári akkor az ajtóra járna csipogó a tükör állító mellé... Az oldalsó dísz csíkból hová lett a króm?... ettől lehet sokkal szebb és gyáribb cabriót is találni.... Nagyon erőtlennek érzem ezeket a golfos cikkeket...

Balázs egy golf cabrio tulajdonos

Szerintem levelem nem sértő és teljesen tárgyilagos. Nem sértegetni akartam a tc-t hanem arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy nem helytálló állítások vannak a cikkben. Ha nem vagyok biztos benne hogy gyári akkor ráírom hogy szép vagy kényelmes stb.... ez szerintem fontos mert a laikus aki esetleg érdeklődik a típus iránt az ebből a cikkből fals információkkal gazdagodik. Bár a magyar médiában nem meglepő hogyha valamihez nem ért az író.... Winkler egy ilyen normális hangvételű levelemre hogy mered megengedni magadnak ezt a stílust velem szemben? Különben is mi milyen alapon sértegetsz te engem ki vagy te? Sajnos most nem tudom vissza hallgatni hirtelen az adást de mintha konkrétan kimondtad volna hogy nem kell értened ennyire az autóhoz. Ha ez így van akkor hogy mered magad szakújságírónak titulálni?

SZPTRSZB 2012.10.12. 13:41:51

Csak azért is veszek egy golfot, hogy sértve érezhessem magam és jogom legyen anyázni!A hetes golf reklámszövege: Golf - hogy önnfeletten anyázzhass!

K-ROY 2012.10.12. 14:04:26

@m3tr0: Spongyát rá,én nem szoktam haragudni senkire:)

Kiváló Brigád 2012.10.12. 14:21:29

Ezt a sok Golf-nácit! Őrölet! :P

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.10.12. 15:30:46

Megértem a felháborodottságot a hangnemet illetően, ugyanakkor igazat kell adnom Winklernek.

Nem kell más hozzá, mint egy kis objektivitás, és képzelje magát a helyébe (jelen esetben) minden Golf II-buzi, csak a példa kedvéért.

Vajon hány ilyen levelet kell olvasnia minden régi típus bemutatásakor? És mi az, hogy értékelhetetlen a cikk? Mert én pl. pont leszarom az ajtókárpitok, a szelepsor feilratának meg a díszlécek eredetiségét. Én, az átlag olvasó, akinek nincs és nem volt Golf II GTi-je. Én is tényleg azt érzem, hogy ilyenkor éli ki bosszúvágyát egy-két ember.

Vajon (ismételten: jelen esetben) a Golf II-buzik ugyanúgy tisztában vannak-e a 3-as BMW-k minden csínjával-bínjával, esetleg ugyanilyen részletekbe menően tájékozottak a Toyota Corollák középkonzol világításának fejlődési ciklusával?

A válasz: nem. Az újságíró is ugyanígy nem tudja minden egyes autó minden egyes faceliftjének minden apró kis nüanszát, és nem tudja megmondani az alvázszámból, hogy melyik műszakban rakták össze azon a bizonyos X évi Y. napján, csak a típus már-már elvakult, találkozókra járó, katalógusokat cserélő, klubokba tömörülő társasága. e lehet annak is csak a kemény magja.

Ha legközlebb pl. a Peugeot 205 GTI-kről lesz szó, akkor a Golf II, a 3-as BMW, vagy akármilyen típus autóbuzijai nem fogják tudni megállapítani az újságíró "alkalmatlanságát", csak a Peugeot 205 GTI vérfanjai.

És kedves Golf II barátok: érdekelne titeket egy fél oldalas helyreigazítás a Peugeot 205 helyzetjelző-kapcsolójáról, kézifékgombjáról, vagy gyári autórádiójáról? Vagy egyáltalán a 205 GTI-fanok felháboroda?

A válasz megint csak: nem...

Johnfive 2012.10.12. 17:20:48

Még mindig ezen röhögök:
"-Fejenként megittak egy üveg unikumot húzóra."
"-Aztán kértek valami alkoholt..."
:D
Nicely done!

m3tr0 2012.10.12. 22:02:19

@TaaT: Az nem számít TaaT, ő bárkit le barmozhat le tulkozhat ha ír neki egy levelet,hogy a cikkében pontatlanságok vannak. Ő kijelentheti az ilyen emberről,hogy előkerülnek a sötét bunkó golfos okoskodó trollok. Miért? Há' mert ő a Winkler Róbert bázz'. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.12. 22:14:49

annyi hozadeka mindenesetre volt a musornak hogy uj fogalommal gazdagodott nyelvunk:

a DISZLEC-TROLL! :D:D:D:D

amugy az adas OK volt, kicsit sok a kakizas de kinovitek.

Karotta nem lesz mostanaban? Hangyasz megerdemelne........

Agr3ssor 2012.10.13. 15:45:50

Szép kis anyázás alakult ki...
Leszögezném az elején, hogy nem általánosítanék, és nem minden Golfoshoz szól... De sajnos amit a Golfosok nagy része gondol az autójáról, az egy merő tévhit! Az a probléma, hogy nem a Golf a világ közepe! Nem a legjobb autó a világon (bár ez egy meghatározhatatlan jelző amúgy is), és nem is valami Isteni szent és sérthetetlen valami!
És egy átlagos Totalcar olvasó szemében pont ugyanúgy 4 kereke van, mint a másiknak!
Én nem vagyok eredetiségbuzi, és nem zárom ki, hogy egyszer veszek egy Golf 2 GTI-t! Lehetőleg 8v-t, annak jobban tetszik a hangja!
Szóval pont lefosom, milyen csíkkal adták ki 26 évvel ezelőtt a kocsit... Ugyanis eredetit aligha kapsz a piacon! Legyen eredeti a motor, váltó, kaszni... A többivel meg foglalkozzanak a fanatikusok!
És ebből a szemszögből Winkler írása tökéletes volt! Ha én ma egy HASZNÁLHATÓ 2-es Golfról kapnék ajánlatot, akkor ez az írás segítene nekem! És nagyjából tudnám mire számítsak!

Úgyhogy tök jó dolog, hogy évjáratra pontosan vágják egyesek minden kárpittípus cérnájának az egybeesési szögeit, de el kellene fogadni, hogy a többség meg pont leszarja...
És a cikk címe is találó volt! Amitől GTI a GTI, azt tényleg a mai napig tudja...

Nekem 2 Golfom volt eddig! 2-es, 3-as... De az is csak egy választás, nem jobb meg rosszabb a másiknál... Pláne ennyi idősen!

Úgyhogy tökéletesen megértem Winkler indulatát! Egy ilyen cikk után felháborodott korrekciót írni, több mint szőrszálhasogatás...
Nem ért a Golf-hoz... Lehet! De miért is értene? Egy az ezerből!

Tommi 2012.10.14. 00:39:40

@Winkler Róbert: Robi, Robi. Nem ezt vártam Tőled. Normális embernek ismertelek meg. Az ex-Autófília bandából SZERINTEM én voltam az egyetlen, aki mindig azt mondta, hogy nem vagy bunkó. Tévedtem.

Ismerem a levélírót, csoporttársam az egyetemen. Nekem is elküldte a levelet, amit Neked írt. Ha méltóztattál volna elolvasni, talán másképp látod a dolgokat. Valószínűsítem, hogy Karotta még barokkos körmondatokkal teleszőtt válaszlevelet is fogalmazott volna, ha Ő lett volna a Te helyedben.

rezsinnyu 2012.10.15. 11:56:23

Kíváncsi vagyok, hogy amikor kutyázásba fordul a kommentelés, mekkora az aránya az első hozzászólásoknak.
Vagy hogy egy IP címről mennyi (magát megtámogató) hozzászólás érkezik. :)

vlad tepes 2012.10.15. 22:36:42

Az a baj, hogy ordas nagy bunkóság lehülyézni valakit azért, mert valamit jobban tud. Én is szakújságíró vagyok (teljesen más témában), és ha írok egy cikket valamiről, amire jön egy kétoldalas "díszléc-troll" olvasói levél, ami felsorol 13 tárgyi tévedést a cikkemben, akkor nem azt kiabálom, hogy az olvasó mekkora egy f*sz, hanem azt gondolom, hogy 1) kár, hogy nem néztem utána jobban 2) milyen jó lehet egy témáról ennyi mindent tudni.
Az persze tény, hogy az átlag olvasó pont leszarja, hogy milyen cérnával van végigvarrva a kárpit, de basszus, ha én nem tudom, akkor eszembe sem jut lebarmolni azt, aki tudja.
Szakmai alázat kellene...

domeq 2012.10.16. 14:16:48

@Winkler Róbert: Azért mert sokakat nem érdekel, hogy a díszléc gyári vagy nem attól még a tényeket kéne írni. Persze fejből nem kell és nem is lehet tudni a sok apró hülyeséget, de a cikk ha már konkrét típusról szól legyen teljesen kivesézve. Vagy ha csak arról a konkrét autóról szól akkor az abban lévő cuccokból nem szabadna általánosítani.

De ami nagyon gáz és elszomorító, hogy ilyen hangnemben és stílusban tálalják ezt az egész dolgot (az égéstérben is).
A sz@rás téma meg már évekkel ezelőtt Fábrynál is unalmas volt.

A pályanap amúgy nagyon király volt. :)

domeq 2012.10.16. 14:17:45

@vlad tepes: Ez a példás hozzáállás! Gratulálok!

repeti 2012.10.17. 11:46:40

A mobilokat meg mp3 lejátszókat meg minden egyebet azért kell kikapcsolni felszálláskor-leszálláskor, hogy ha a pálya végén beesünk a szántásba, ne legyen semmi ami elterelje a figyelmed a rémülten utasításokat ordítozó utaskísérőkről, egyúttal hogy vészkiürítés közben ne gabalyodj bele a fejhallgatózsinórba, és ne botoljál el a laptop töltő kábeledben miközben a vészcsúszda felé botorkálsz. Utazómagasságon általában nem szoktak vészkiürítést végezni, ezért ott már ezek használata megengedett.

PaOntan 2012.10.18. 08:26:41

@ommm: A Bukoter-t Pista miert nem lehet kommentelni ?

ommm 2012.10.18. 10:39:07

@PaOntan: mert nincs ideje senkinek kommenteket olvasni :)

Cecan Basescu 2012.10.19. 21:45:04

+1 a Winkler ez parasztság volt tábornak.

Rendben van, hogy nem kell tudnia - bár az is inkább dívány színvonal - de leugatni azt aki tudja, elég nagy tűrhőség.
süti beállítások módosítása