A mi Mercedesünk
2011.10.18. 06:23 Tcomment
Az új B-osztály mindenben túlmutat elődjén, a nagy kérdés csupán az, hogy a megnyerő külső elég lesz-e a konkurensek elleni harchoz?
18 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr833310911
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bajan 2011.10.18. 17:01:41
"Kinek szól? Egyszerű, az átlagnál kicsivel talán jobban kereső könyvelő autója ez..."
"Hazai indulóára 7,1 millió forint..."
Mint témában érintett ez legalább akkora butaság mint, hogy az autós újságíróknál van pénz rogyásig. Mind két szakmában van rá példa de messze nem ez a jellemző.
Dühítő az ilyen sztereotip megnyilvánulás mindenféle háttér-információ nélkül.
(Nem mellesleg a ksh adatai szerint a számviteli szektorban a nettó fizetés egészét alig 35 hónapig kéne félretenni egy ilyen autóért. Azt hiszem ennek a valóság alapja nulla.)
"Hazai indulóára 7,1 millió forint..."
Mint témában érintett ez legalább akkora butaság mint, hogy az autós újságíróknál van pénz rogyásig. Mind két szakmában van rá példa de messze nem ez a jellemző.
Dühítő az ilyen sztereotip megnyilvánulás mindenféle háttér-információ nélkül.
(Nem mellesleg a ksh adatai szerint a számviteli szektorban a nettó fizetés egészét alig 35 hónapig kéne félretenni egy ilyen autóért. Azt hiszem ennek a valóság alapja nulla.)
SomeSeed 2011.10.18. 17:07:17
@bajan: Egyetértek.
KM70 2011.10.18. 17:16:51
Nem szép autó. Ez szubjektív egyéni véleményem. Annak tükrében, hogy a Mercedesek alapvetően szép autók, (ismételten szubjektív egyéni véleményem)nekem tetszenek, mert eleganciájuk kortalan, (kivéve talán az R osztály) 10-20 évesen sem ciki rájuk nézni. Az első A osztály modern volt, mert valami teljesen új felfogást hozott a saját osztályában, ennek köszönhetően sokáig különleges darabja volt a kínálatnak. A B bumfordibb volt, de megbocsátható volt neki a műszaki különlegessége miatt.
Ez az autó semmi különös, tök gáz a műanyag fabetét, ha egy korei gyártó mutatja be azt mondom nem rossz. De ennyiért egy ilyen patinás márkánál, ilyet!
Ez az autó semmi különös, tök gáz a műanyag fabetét, ha egy korei gyártó mutatja be azt mondom nem rossz. De ennyiért egy ilyen patinás márkánál, ilyet!
ommm 2011.10.18. 17:25:27
@bajan: "az átlagnál kicsivel talán jobban kereső könyvelő autója".
Olvastad, hogy idehaza? Mert ugye nem gondolod, hogy érdemben eladnak belőle Magyarországon? :)
Olvastad, hogy idehaza? Mert ugye nem gondolod, hogy érdemben eladnak belőle Magyarországon? :)
ruskyy__ 2011.10.18. 17:48:06
A motorkínálat nagyon siralmas. 220cdi v 250cdi motorral kéne.
GGG77 2011.10.18. 19:06:32
Ez a műfa, atyaisten...
Szebb, mint az elődje, de 7,1 millióért van pár jobb ötletem.
Szebb, mint az elődje, de 7,1 millióért van pár jobb ötletem.
AciDuzzu 2011.10.18. 19:33:59
Szerintem a barna belső nem túl szép, a fehér külső béna, a kettő együtt se jön be, a fabetét meg elég csúf. De a B-osztály amúgy frankó lett, örülök, hogy nálunk készül! Valami metálfénnyel, világos belsővel, használtan, 10 év múlva... meglátjuk. Családi autó célra prímának tűnik.
Palex 2011.10.18. 20:30:57
Ne vicceljünk már, hogy kevés bele ALAPMOTORNAK a 122 lovas motor.
Normál használatra bőven elegendő.
És mi az, hogy kelletlen?
Normál használatra bőven elegendő.
És mi az, hogy kelletlen?
ommm 2011.10.18. 21:21:53
@Palex: Iszonyat lassan pörög fel, automatával hosszú másodpercekig(!) nem ejti vissza a fordulatot és nem megy. A százöt lóerős 1.2 TSI mérföldekkel virgoncabbnak érződik.
És ekkor még csak ketten ültünk benne.
Lusta, lassú, ehhez a bódéhoz gyenge, DSG-vel hatványozottan.
Így gondoltam.
És ekkor még csak ketten ültünk benne.
Lusta, lassú, ehhez a bódéhoz gyenge, DSG-vel hatványozottan.
Így gondoltam.
Palex 2011.10.19. 08:11:39
@ommm:
Akkor sz@r a váltó, ennyi.
Kézivel lehetne megállapítani, milyen is valójában a motor, mennyire húz alulról, stb.
De azért valljuk be, 122 LE és 200Nm mint ALAPMOTOR, egyáltalán nem rossz, sőt (főleg, ha valóban 1250-nél adja le a max nyomatékát).
Bár nem tudom mennyi az üres tömege a B Mercinek.
Akkor sz@r a váltó, ennyi.
Kézivel lehetne megállapítani, milyen is valójában a motor, mennyire húz alulról, stb.
De azért valljuk be, 122 LE és 200Nm mint ALAPMOTOR, egyáltalán nem rossz, sőt (főleg, ha valóban 1250-nél adja le a max nyomatékát).
Bár nem tudom mennyi az üres tömege a B Mercinek.
ruskyy__ 2011.10.19. 10:21:51
@Palex: az 1.2-es fóbiához képest biztos frankó a 120 ló meg 200nm alapmotornak, csak itt egy merciról beszélünk, amiben elvileg sokat fognak ülni (nem egyedül + csomaggal), és úgy könnyen eléri a 16 mázsát. Egy mercivel meg ne legyünk már forgalmi akadályok, még akkor se, ha valami családi _izéről_ van szó...
bajan 2011.10.19. 11:35:37
@ruskyy__:
"Egy mercivel meg ne legyünk már forgalmi akadályok..."
Nekem erről a dupla körlámpás E jut eszembe a kétezres szívó benzin motorral a múltból. :-)
"Egy mercivel meg ne legyünk már forgalmi akadályok..."
Nekem erről a dupla körlámpás E jut eszembe a kétezres szívó benzin motorral a múltból. :-)
Matti · http://indafoto.hu/matti 2011.10.19. 11:41:05
könyörgöm, BLACKberry...
AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.10.19. 15:48:47
@ommm: Pirosat meg alapból nem veszünk,bármennyire is jól néz ki,eladhatatlan a használtautó piacon,mert gyorsan fakul.
Csak metált.
Csak metált.
visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 20:23:18
@bajan: amerikaban nincs B klasse. legkisebb a C.