Szalvétával fogják a… cécét
2012.01.30. 06:21 Tcomment
Hűha, itt a gyártási periódus fele, frissíteni kéne a modellt, csak nem tudjuk, hogyan: így tetszik a vevőknek. Akkor rakjuk rendbe a fenekét, és rontsuk el az orrát! Kész.
12 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr133973041
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hurri Kán 2012.01.30. 11:10:54
Valamit kéne csinálni, a másik CC-s kommentposzt nem ad komment-dobozt.
Rocko- 2012.01.30. 11:21:11
@gyvy: akkor nem csak én találkozok ebbel a hibával, megnyugattál, kösz.
hol kommentdobozt nem ad, hol a poszt nem jelenítheő meg.
hol kommentdobozt nem ad, hol a poszt nem jelenítheő meg.
közösperonos átszállás 2012.01.30. 12:51:06
Még jó, hogy ti már kommenteltetek, így jobboldalt, a Friss topikok alatt látszik a jó link. :-)
29 Palms 2012.01.30. 13:00:33
@közösperonos átszállás:
Még úgy 10 percig. Aztán kereshetjük az új poszt. :) De legalább lekötik a dolgozó népet.
Amúgy a VW teccik, de a WC betűösszetételért a közepén statáriálisan felnégyelnék pár marketingest, a darabjaikat pedig kitűzném a VW gyárak 4 sarkába. Lehet vajh' ilyenből olyat konfigurálni, hogy 3,6 literes motor, de kéziváltóval?
Még úgy 10 percig. Aztán kereshetjük az új poszt. :) De legalább lekötik a dolgozó népet.
Amúgy a VW teccik, de a WC betűösszetételért a közepén statáriálisan felnégyelnék pár marketingest, a darabjaikat pedig kitűzném a VW gyárak 4 sarkába. Lehet vajh' ilyenből olyat konfigurálni, hogy 3,6 literes motor, de kéziváltóval?
Rocko- 2012.01.30. 13:22:20
amúgy nem lehetne ezzel a kommentrendszerrel valamit csinálni? néha pillanatokon belül ott a cikk végén a poszthoz a link, máskor órákkal később kerül csak ki. vagy akkor se.
vagy pedig rögtön kettő is kijön.
vagy pedig rögtön kettő is kijön.
P12_dCi 2012.01.30. 16:51:33
Volt egy Volkswagen, ami tetszett, és most abból is Renault Latitude-ot kellett csinálni?
Hurri Kán 2012.01.30. 18:43:32
@P12_dCi:
Azért ne nagyon hasonlítsd össze a két autót, nem sok értelme van.
Azért ne nagyon hasonlítsd össze a két autót, nem sok értelme van.
Doktorbalu 2012.01.30. 19:00:52
sztem nagyon elcsesztek az orrat! a belsö meg semmit sem valtozott. sogoromnak passat cc-je van, barna- bezs bör kombinacio, dsg, tetöablak, etc. ugyanigy nez ki, asszem a klima es a navi alatti gombok masok ill az ora szamlapja. ami szamomra elkepzelhetetlen, h a cc-be csak a soförnek adnak üleszsellözest, mert pl. az en passatomban is van az elsö ülesekben (b7, 4motion). a parkoloasszisztens is nagyon jol teszi a dolgat. egyebkent az elözö passat cc is nagyon csendes, a dsg meg tökeletesen müködik. amit pedig nem szabad elfeledni, h 532 liter, az a4 avant 490, az "eleg mindenre". eleg lett volna csak a hatson valtoztatni...
8001A 2012.01.31. 08:41:55
"Márpedig könnyen lehet, hogy éppen a sávtartót szeretnénk kikapcsolni, mert nagyon szűk a sáv, az autó pedig folyamatosan a közepén szeretne menni, de nem tud."
Jajj. Nagyvonalúan tekintsünk el attól, hogy az, hogy a sáv keskenyebb az autónál, közúton kb. annyira reális, mintha azon rugóznál, hogy miért nincs páncélüvegből a tetőablak, elvégre bármikor a fejedre eshet egy tégla. Tegyük fel, hogy megtörténik. Miért kell kikapcsolni ilyenkor a rendszert? Szerinted mi történik ilyenkor? Elkezd cikkcakkban menni az autó? :D
A manuális ülésállítás leprolizásán már meg sem lepődöm, a TCnél még mindig nem fogták fel agyilag, hogy mi is az a szabadon konfigurálható autó. Egyszerűen fogadjuk el, hogy léteznek emberek, akik elektromos extrák helyett nagyobb motorra költenek, és tekintve, hogy rajtuk kívül senki nem vezeti az autót, egyébként sincs semmi szükségük elektromos ülésállításra. (Egyébként elég szórakoztató ez a skizofrén viselkedés: amikor kapni akarunk valamit a pénzünkért, akkor miért nincs benne még a jóisten fasza is; amikor ugyanezt javítani/javíttatni kell, akkor meg "jájj, á sok éléktroniká".)
Jajj. Nagyvonalúan tekintsünk el attól, hogy az, hogy a sáv keskenyebb az autónál, közúton kb. annyira reális, mintha azon rugóznál, hogy miért nincs páncélüvegből a tetőablak, elvégre bármikor a fejedre eshet egy tégla. Tegyük fel, hogy megtörténik. Miért kell kikapcsolni ilyenkor a rendszert? Szerinted mi történik ilyenkor? Elkezd cikkcakkban menni az autó? :D
A manuális ülésállítás leprolizásán már meg sem lepődöm, a TCnél még mindig nem fogták fel agyilag, hogy mi is az a szabadon konfigurálható autó. Egyszerűen fogadjuk el, hogy léteznek emberek, akik elektromos extrák helyett nagyobb motorra költenek, és tekintve, hogy rajtuk kívül senki nem vezeti az autót, egyébként sincs semmi szükségük elektromos ülésállításra. (Egyébként elég szórakoztató ez a skizofrén viselkedés: amikor kapni akarunk valamit a pénzünkért, akkor miért nincs benne még a jóisten fasza is; amikor ugyanezt javítani/javíttatni kell, akkor meg "jájj, á sok éléktroniká".)
ommm 2012.01.31. 09:33:56
@8001A: Nem, csupán folyamatosan ellentart, belekormányoz és vinnyogva bimmbammol. Lehet, hogy ez szerinted nem idegesítő, szerintem igen.
A sávokról tett megjegyzésed alapján még nem autóztál a Riviérán, ami elég tág fogalom, sok helységgel és úttal.
A sávokról tett megjegyzésed alapján még nem autóztál a Riviérán, ami elég tág fogalom, sok helységgel és úttal.
8001A 2012.02.01. 19:04:12
@ommm: Hogyan "kormányoz bele", ha a másik irányba sem mehet?
Tényleg mutass erre egy konkrét példát (legjobb lenne videó), mert jópár ezer kilométert vezettem sávasszitenssel, és soha nem történt ilyen.
Bimbammolás világos, valahogy csak jeleznie kell nyomorultnak, hogy nem bírja felismerni a sávokat, és innentől te irányítasz.
Tényleg mutass erre egy konkrét példát (legjobb lenne videó), mert jópár ezer kilométert vezettem sávasszitenssel, és soha nem történt ilyen.
Bimbammolás világos, valahogy csak jeleznie kell nyomorultnak, hogy nem bírja felismerni a sávokat, és innentől te irányítasz.
ommm 2012.02.01. 21:26:52
@8001A: Úgy, hogy ha a nagyon szűk sávban akarsz maradni, akkor jobbra-balra mozog, mivel egyszerűen nem elég széles neki maga a sáv. Ezt eljátssza háromszor, majd bimmbamm. Aztán amikor aktiválódik (kis idő után), kezdi elölről. Nyilván nem az autó hibája, egyszerűen nem feltételezték, hogy bárhol a világon léteznek ilyen felfestések.