HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

És ha még rendesen meg is csinálnák…

2012.03.01. 06:15 Tcomment

Címkék: bmw 320d

Úgy látszik, egy BMW-től még mindig azt várja a nép, hogy a fémmunka legyen pazar, az elektronika csak a bónusz.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

201 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr884232237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dixhorn 2012.03.01. 11:19:04

@Shadowbull:

Ez 3 éves. nem tudom melyik új. Annyira nem követem ezt a Bmw témát.

De miért nem megy ez? Mondjuk elég nehéz..

És tényleg geci szar a defekttűrő abroncs is rajta.

Shadowbull 2012.03.01. 11:19:08

@Winkler Róbert: Azert te is erzed a stilisztikai kulonbseget a ket megfogalmazas kozott :)
egyebkent nem kritikanak szantam, csak feltunt :)

sb

Shadowbull 2012.03.01. 11:21:51

@Dixhorn: Az uj 320i-n az F30 320i-t ertem, amiben a 2 literes turbomotor van.

Az elozo 320i az szivomotor volt, 170 loval, a 318i meg annak a 140 lo korulre lebutitott valtozata volt.

Nekem nem is tunt fel hogy jobban raz a defektturo abroncs, amig at nem leptem az autoval az orszaghatart :) Jo uton nem feltuno. Szerintem.

sb

MilleMiglia 2012.03.01. 11:22:08

@Csibefogó: Azzal egyet is értettem, hogy drága. Biztonsági extra. Csak ezt az érvet nemértettem. Mert, ha nincs is nála olyan abroncs, úgy tudom a futófelületi defektek, ha olyanok, javíthatók.
@Béla, tudod a Béla: Ha nem akkor egyes opció. De a defekttűrő abroncs elsősorban biztonsági felszerelés.

Plumper_ 2012.03.01. 11:22:41

Biztos nagyon jó autó.
De a béemvénél most is csak arra mennek, ahogy eddig is, hogy minél agresszívabb legyen az autónak főleg az orra. Magyarországon külön örülnek ennek a béemvések..
listaár 9,5 millió a tesztelt változat 14 millió. Mégis mi van akkor az alapváltozatban? (alváz, kerék, ülés és motor?)

Shadowbull 2012.03.01. 11:24:01

@Winkler Róbert: es ha leugat akkor mivan? Ne legy mar ennyire papirkutya :)

Nekem a rovid probauton meg egy nagyon gaz reszlet tunt fel: a pohartarto leveheto teteje. Nem tudtam hogy most rohogjek vagy sirjak :)

sb

Plumper_ 2012.03.01. 11:27:20

Kicsi, drága, hordalékfa van a belsejében (ingyér kiszedek ilyet újpest rakparton) és Magyarországon a béemvé egyet jelent az adócsaló/maffiózó/agresszív közúti trollal, kinek kell ilyen autó? :-D

Shadowbull 2012.03.01. 11:28:49

@Plumper_: "De a béemvénél most is csak arra mennek, ahogy eddig is, hogy minél agresszívabb legyen az autónak főleg az orra. "

Igy van, de nem csak a BMW. Nem regen peldaul a Lexus is rajott, hogy ilyet kell csinalni :)

"Mégis mi van akkor az alapváltozatban? "

www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/catalogue/3_LI_F30_catalogue.pdf?download=true

50. oldal.

sb

Ben Franklin 2012.03.01. 11:30:24

@Plumper_: Kicsi, drága, hordalékfa van a belsejében (ingyér kiszedek ilyet újpest rakparton) és Magyarországon a béemvé egyet jelent az adócsaló/maffiózó/agresszív közúti trollal, kinek kell ilyen autó? :-D

- Nekem. Bármikor.

csacsiadugóban 2012.03.01. 11:37:26

@Plumper_: kiváncsi voltam erre énis, konfigurátorban rá is néztem.

két dolog ami kéne, a riasztó nyilván, meg hogy bedugom a telót, és onnan nyúzza a zenét. Előbbi 160, utóbbi 164+33 !! Persze 9 és fél m-nél nem ez dobja meg a költséget, de 200-ért tudom feldugni az iphone-t, az kicsit erős nekem. annyira nem nagy trúvájl ez manapság.

Főtruista 2012.03.01. 11:42:08

Hát mit ne mondjak, néha azért akadnak olyan gyöngyszemek horogra, amiért meg tudom érteni Cube-ot. :D (Bár nem sok szépet mond a világról az, hogy funkcionális analfabéták is eljuthatnak egy ilyen autóig, de legalább szórakozzunk rajtuk jól,ugye.)

Az övével ellentétes előjellel olyanokat tudnék írni, hogy:

"Amúgy ez az eltolt kormány komoly ultimate driving machine experience-t nyújthat...a már Amerikában is nagykorúnak számító R5-öm tudja ugyanezt-ráadásul a fogyasztása sem több(benzinből!), és még autóhangja is van hozzá :))"

Vagy hogy: "@Dr.GGG77: az ajtótémán nincs mit "megoldani". A fogyasztói igények a mobil izolációs cella irányába mutatnak, egy traktormotor hangjának elnyomásához pedig a ma elvárt NVH-szinteken már olyan tömítőnyomás kell az ajtókédereken, hogy efféle mellékes apróságok elkerülhetetlenné válnak. :P"

Vagy hogy: "@Robi: azért én egy mai dízelt nem indíttatnék be a szalonban, vagy egyéb zárt térben-mégiscsak volt gyerekszobám. Bár lehet, hogy a potenciális vásárlóréteg legalább egyszer megtapasztalhatná, mi történik a dobozon kívül, aztán menekülne is sikítva."

Dixhorn 2012.03.01. 11:44:05

@Shadowbull:
ja én ezt általában pesten és környékén használom, komolyan szarabb mint a 4-es golfom. :D

Ja a kétlityis turbó, csak tud valamit.

Ez 105 kw-os ha jól emlékszem.

Mocsári Troll 2012.03.01. 11:55:16

szép, meg biztos fasza is.

csak nem a magyarátlagkeresethez van pozicionálva. ez a baj!

Fox888 2012.03.01. 11:56:16

Nekem tetszik, de van egy olyan érzésem a BMW-knél, hogy az első széria (facelift előtt) mindig tartalmaz pár kisebb furcsaságot. A ráncfelvarrás után meg merhára össze álla a kép. Szerintem először azt készítik el majd kicsit, pont annyit rontanak rajta, hogy miután megejtik a faceliftet ciki legyen birtokolni a "csúnyábbikat". Ha megnézzük mindegyiknél ez volt. E30- fém lökös, kis esetlen lámpa után nagy lámpás, szép lökössel (nekem ilyen van :D), majd (kihagyva ez e36-ot) E46 miután megkapta az elhúzott cicaszemeket állati dögös lett és még most is az, majd ez E92-vel pont ugyan ez történt.

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.03.01. 11:56:51

Najó, meggyőztek, vesz a tököm literes fókuszt. :P

Ha nem lenne ilyen puccos és mégis picit bazári szar belül, simán kéne.

De ebbe nem tudom betenni a sáros horgásztáskát, se a tacskót és még a parkolóban is kiröhögnek, hogy csak hármasra telt.

First world problems. :P

Plumper_ 2012.03.01. 11:58:25

@csacsiadugóban: mindannyian tudjuk, hogy ezek a dolgok nem ennyit érnek, hanem ennyiért adják őket. ezek párszáz Ft-os alkatrészek.
kedvencem a Bluetooth mizéria, sok tízezres felárért az autóba, amikor külön megvéve sokkal de sokkal olcsóbb. vagy a beépített navigáció több százezer Ft-ért (az is tuti, hogy nem én veszek sem új autót sem extrákat; majd használtan megveszem, amikor lyukas garast sem ér semmilyen extra pár főbb cuccon kívül)
ahogy a Nokia gyárlátogatáson is kiderült, csak párszáz Ft-os alkatrészekben különböznek az alapmodellek a felsőkategóriától.
a kis béemvék ezért kicsik, és nem nagyok, mint a 7-es.

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.03.01. 12:02:40

@Plumper_: gratulálok, Watson. :P

Megdöbbentő amúgy, de valóban csak a méretben, a választható motorokban és a vásárolható extrákban tér el a két kocsi. :P

Egyébként azt tudtad, hogy a Big Mac menüt előállítani sem 1300 forint? :P

butschq 2012.03.01. 12:19:55

"úgy kell becsapni az ajtókat, mint valami régi Wartburgon, lendületesen, izomból"

hát Robi, te még a büdös életben nem ültél ezek szerint Wartburgban... pont, hogy a Wartburg ajtaja záródott finoman az akkori autótársaikhoz képest. Finoman meg kellett indítani, és már be is záródott. Apa mindig agyfrászt kapott, mikor valaki Ladából átülve izomból becsapta az ajtót. Erről ennyit, pocsék hasonlat volt...

az F30 meg F30, nekem nagyon tetszik, hála az égnek, ez a Bangle-éra kihalt a bömösnél:)

Ben Franklin 2012.03.01. 12:22:37

@Plumper_: mindannyian tudjuk, hogy ezek a dolgok nem ennyit érnek, hanem ennyiért adják őket.

Annyit érnek, amennyit a vásárlók fizetnek érte. A BMW olyan jól áll, hogy akár árat is emelhet. Sőt mikor emeljen árat, ha nem olyankor, amikor a termékek és a kereslet is a topon van?

sge · http://monstercrash.blog.hu/ 2012.03.01. 12:29:17

Nekem ráncfelvarrott e90-es 320d xdrive van, és ahhoz képest kicsit csalódás mind a külső design, mind a belső anyaghasználat; nincs semmi fejlődés. A mérettel nincs gondom, jó ez így passzentosan.

Amit még nem értek, hogy az idrive (navi) képernyőjét miért így oldották meg? A jelenlegiben, meg az új fümferben is jól el van dugva, le van árnyékolva, napsütésben is jól olvasható. Ez meg olyan, mintha oda lenne ragasztva egy ipad, vagy vagy annak valami klónja. Esetleges és gagyi. Na majd a ráncfelvarrásnál javítják, és akkor majd veszek egyet.

Főtruista 2012.03.01. 12:32:58

@Plumper_: kérlek segíts ki, mert most akkor nem tudom, hogy a "BMW-seket" utáljam, vagy inkább a "biciklistákat"?
Lol. :)

(Csak két sztereotípiafűrészelős eset tegnapról:

-békésen tekerek a Bartókon a buszsávban a Móricz felé (v. Bocskai#Nagyszőlős volt, már nem tudom,de nem is lényeg), lámpa előtt fekete 5er megelőz (zöldre elsőként buszsávból elhúzós céllal), majd látom, hogy megállás előtt még korrigál, hogy elférjek mellette. Üres piros lévén átcsorgok, zöldre ő is elindul,majd rendes oldaltávval megelőz. (Durva,mi?)

-Körút este 7 Margit híd irányába-szintén kényelmes tempó, autós közlekedőtársak az előzések révén a következő pirosnál már ott álló sor végéhez való, nálam hamarabbi odajutást tudják csak elérni.
SX4 (szintén fekete! :D) ezt kövér gázzal megteszi (benzin túl olcsó), majd odaérve látom, hogy elkezdik lengetni mindkét első ajtót. :O
(Én "Boldogok a lelki szegények" gondolattal motorossávon lendületből kerülve szó nélkül állva hagyom, következő lámpán sárgán még utolsóként átérve többet nem látom.))

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2012.03.01. 12:39:53

@MilleMiglia:

Ahogy írtad, lehet javítani a defekttűrős futófelületén keletkezett hibát – feltéve, ha ott helyben a gumisműhelyben történik az esemény. Mert ugye azt a marketing szédítés elfelejti megemlíteni, hogy ha egy ilyen károsodással és általában nulla légnyomással el is jutsz egy szakműhelyig (és vegyünk egy középértéket, 40 km-t megtéve), akkor az a gumi megy a levesbe.
Az a PR rizsa, hogy nem fogsz ezzel a defekttűrős kerékkel durrdefektet kapni, igaz, de egy nagyon jó minőségű prémium gumival sem, hidd el. Ha tavasszal-ősszel cseréled, egy jó gumis egyből felhívja a gumihibára a figyelmedet, és ezzel gyakorlatilag kizárt dolog, hogy valami meglepetés érjen. Természetesen, normális vezetési stílus mellett, azaz ha padkázol nagy sebességgel a városban és sérül a gumi, és utána mész az M5-sön kétszázzal, akkor ne csodálkozz, ha elszállsz. Én mindig mondom, hogy a legköltségesebb dolog, ha trehány vagy, és helyetted kell, hogy gondolkozzanak.

lac+ 2012.03.01. 13:01:41

Amikor megjelentek a Bangle-BMW-k mindenki prüszkölt /idióta amerikai, szakállas böszme stb.stb./,most a rajongók 90%-a visszasírja.

Polifémosz 2012.03.01. 13:06:47

Hiába no! Ahol az 508-as jobb mint a Mondeo vagy az Insignia ott a BMW is lehet sz@r-nem?

Ben Franklin 2012.03.01. 13:08:26

@lac+: Nem, az E90 megjlenésekor nekem sem tetszett, de az első Bangle a 7es volt úgy 2001ben, az tényleg ronda volt, utána finomodott a stílus.

Másrészt nehogy már azt mondja valaki, hogy ezen a 3mason nincs Bangle hatás. Nem ő tervezte, de ezen is érezni...és akkor mi van? Szerintem az E46 Coupé(facelift előtti) volt az újabb korszak legszebb BMWje, még ma is megnézem, ha látok belőle.

750iL 2012.03.01. 13:24:56

Kedves Winkler Robi,

puncihianyod van hogy fikazol egy BMW-t?? maskor meg ajnarozod hogy milyen isten. semmi passat nincs az orraban, ha kicsit visszalapozunk akkor lathatjuk hogy a Z4 kezdte a maszkig huzott lampat.szerintem nagyon szep sportos kis sedan lett belole, s hozza azt amit elvar tole az ember. a motorrol annyit hogy 4 henger igen de barmikor barmiben megeszi a VW dieseleit.a fogyasztasrol es emissziorol nem is beszelve....

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 13:29:22

@Dixhorn: Akkor szerintem én nálad nagyobb darab vagyok. :-)

Azt figyeltem meg sok barátomnál, hogy helytelenül állítják be az ülés. Láb nyújtva, kar nyújtva, szinte fekve vezetnek. Az egy dolog, hogy senki nem fér el mögöttük, mert ez soxor nem szempont. Azonban az már érdekesebb, hogy csattanáskor garantált a combnyak és/vagy medencetörés, gerinc beszalad a fejbe. Az is fontos, hogy nyújtott karokkal, mint egy filmsztár :-)) nem lehet rendesen kormányozni.

Ezeknél a kocsiknál sok esetben dönthető az ülőlap szöge. Hosszú úton az a jó, ha az eleje feljebb van, mert támasztja a combot. Viszont így nagyon nehéz beszállni, kikászálódni meg borzalmas. Ezért pl. nekem abban a kocsimban, amiben ülésmemória van, ott van egy városi beállítás, aminél nem olyan döntött az üléslap, és van egy hosszú utas, aminél meg döntöttebb. Mindettől függetlenűl valóban nehéz ezekből a kocsikból ki- beszállni.

Szerintem jól beállított ülésekkel jó a mérete egy 3-asnak. Én még egy e46-ban is elférek kényelmesen, és mögém tudnak ülni. És jól érzem magam benne, pedig van egy szép hetesem is. Azért azt nem árt tudni, hogy egy 3-as bőven nagyobb, mint egy átlagos kompakt.

Egyetértek azzal, hogy ebből a szempontból az X-ek jobbak. És még az is jó pont, hogy meszeb látsz belőlük. 5 évig volt ilyenem, és el kell mondanom, hogy ezzel nagyjából az előnyöket fel is soroltuk.

1. Brutálisan ráznak a magyar utakon (nem defekttűrős volt a gumim), mert a magas felépítésből fakadó billegési hajlamot keményebb futóművel kompenzálja a BMW (meg a többiek is).

2. Iszonyú hamar bogarasodik a nagy, magas homlokfelület miatt. Ettől megőrültem, hogy állandóan meg kellett állnom rovartalanítani. Már 90-től beindul a dolog.

3. A nagy homlokfelület miatt egyszerűen képtelenség a szélzajt olyan csendesre csinálni, mint egy normál autóban. Jó, persze csendesebb, mint egy Astra, de minden relatív. A BMW-ken belül ezek zajosak.

4. Persze a fogyasztás is nagy, nem csak a tömeg miatt (az enyém 10 kiló híján 2 tonna volt), hanem a légellenállás miatt. nekem a 3 literes biturbós dízel autópályán 9 - 9.2-öt (szigorúan óra szerint 140 szoktam menni), városban 12-13-at, országúton 7-et evett. Hosszútávú átlagom 8.7 volt.

5. A 4x4 hajtás nevetséges. Csak arra jó, hogy csúszós úton, kanyarban stabilabb a kocsi. havas úton kevésbé akad el (NYÁRI GUMIVAL EZ NEM IGAZ!!!) Ennyi. Komolyabb, dagonyázós földút már gázos, hiszen úgysem raknál rá terepgumit. Igazi terepről ne is beszéljünk.

6. Azért sok plázában nehéz vele forgolódni, csigán le- felmenni. Nagy darab, na.

Mivel rájöttem (sok-sok ellenőrző mérés után) hogy nem nőtt meg a farkam tőle, ezért inkább eladtam. :-)) Jó, más miatt adtam el, de ez most nem tartozik ide. A lényeg, ne vegyél x-et, ha nem muszáj.

Negrogo 2012.03.01. 13:46:24

@tkev: Nekem ez az utobbi linken leve belso magas! Nem forditva kene, kontrasztosan? Eleve az ilyen vilagos muszarfalakat nem is ertem, mert meg ha polarizalt napszemuvegben is vezet az ember nagyon zavaro a visszatukrozodes az egesz szelvedon.

tulsavasodas 2012.03.01. 13:47:06

Sosem értettem miért kell a viszonylag kisebb autóknál a belső méreteket kritizálni? Nem azért nem nagyobb mert nem tudnak nagyobbat csinálni hanem azért, mert akinek ez kevés az vegyen 5ös vagy 7es BMW-t és rögtön lesz hátul is hely bőven.

Lajos63 2012.03.01. 13:53:41

"184 ló, 380 Nm, nem elrettentő számok" Nem de ebben az országban a nagy többség örülne ha ilyen számokkal autózhatna a hétköznapokban :)

tkev 2012.03.01. 14:17:57

@mennyi?husz!: Hát ezaz, hogy mikor megláttam ezt a kombót aszittem besírok :)

Amúgy, meg 3-asba fekete belső kell alu betéttel, mert az egy sportos autó...7-esbe mehet a fa, meg a bézs. Jó egy 3-as kabrióba még elmegy a világos+fa kombináció...sztem. De ez persze szubjektív erősen.

Mindegy, sztem nincs ebben az f30-ban annyi fantázia mint az előző 2 generációban (belsőre értem).

Nekem többek között van egy e90 320d-m is, már a 177 lovas de még nem faceliftes. Még mindig tetszik, és nagyon vártam a következő 3-ast, de most nem hiszem h lecserélném erre. Most azt mondom a bele miatt inkább f10 lesz utána.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 14:19:17

@Béla, tudod a Béla: Ja, én is ott voltam a BPMotors buliján, és én is ezt figyeltem meg, és halál pontosan erre az eredményre jutottam. De én úgy látom, hogy a BMW-nek ez sose ment. Volt, hogy egyszerre 4 bömösöm volt. Azt kell mondanom, nem ezért szeretjük ezeket a kocsikat.

Mocsári Troll 2012.03.01. 14:22:43

a 184 le nem sokat mond, a nagy nyomaték miatt a dízel sokkal erősebbnek érződik, mint egy hasonlómax. teljesítményű benzines.
emellett 2/3-ad annyit eszik csak, úgyhogy mindenképpen job választás.

persze a hangja az szarabb, mint egy 6-8 hengeres ottomotoré, de olyan jól le vannak szigetelve, hogy csak gyorsításkor hallatszik egy kis morgás, amúgy hangtalan az autó.

a benzines gurgulázás luxusa meg sajnos manapság egyre inkább az olajsejkek privilégiuma lesz.
szaudiban még ma is 30 ft a benzin literje...

tkev 2012.03.01. 14:27:01

@alibiman: Nekem csukódik az e90...

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 14:30:24

@szabi1983: Valahogy itt most jól megfogtad a lényeget.

Annyit tennék talán ahhoz, hogy a jónál jobb nem kell, hogy én pl. képtelen vagyok felfogni a Superb hátsó lábterét. Szóval egy kocsiban az penge, hogy van 3-5 centi a térded és a háttámla között, bár ha már nem ér hozzá a térded, az is jó, de 15-20 centi mi a fasznak?

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 14:33:58

@tkev: Persze, van ilyen is. Nekem is volt / van olyan, aminél csukódik. meg ami nem annyira. Viszont van olyan tojodám, amire elég ha ránézel, és becsukódik. És ha azzal mászkálok huzamosabb ideig, megszokom, és amikor visszaülök valamelyik bömösbe, és csak úgy tojodásan akarom becsukni az ajtót, akkor nem sikerül.

Shadowbull 2012.03.01. 14:35:12

@mennyi?husz!: ez az M-Paket, meg nem rendelheto.

sb

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 14:35:31

@ccvv: Mo-n ez így van sajnos. Ez nem a bömös pályája. Mazda, stb. jól bírja.

isssti 2012.03.01. 14:36:28

10milliót egy ilyen autóért? - csak ha lopnám a pénzt, akkor érné meg..

Gyanítom, Magyaro.-n épp ezért is van viszonylag sok belőle...

ccvv 2012.03.01. 14:42:15

alibiman:

Köszi, erre akartam célozni.

ChPh · chph.blog.hu :

Miért, szerinted olcsó a szerelése???

tonalcar :

Nem hinném, hogy rossz szakember, harminc év szerelés után. Inkább azt vettem észre, hogy próbál spórolni az én pénzemmel is. Tudom, ez szokatlan.

kitiltott, de seráfütty 2012.03.01. 14:50:08

Fú, én nem tudom, de ez nekem nagyon átjön. Egyetlen rész, amit még emésztgetek, az a vese-lámpa találkozó, néhány szögből.

A szín és az "uszadékfa" dizájn iszonyat jó, szerintem.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 14:51:05

@Majdénmegmondom: Azt azért be kéne látni, hogy ha a 3-as 5-ös méretű lenne, akkor az 5-ös lenne. Vagy úgy gondolod, hogy legyen 5-ös méretű, csak gyengébben felszerelt? Hidd el, akkor meg lenne egy csomó fanyalgó, hogy miért ilyen szar a felszereltsége, bezzeg az 5-snek. Ezen az alapon csak 6 méteres kocsikat szabadna gyártani, telerakva extrával, nehogy szó érje a ház elejét.

Most mit mondjak, ez nagyon nem jó, de így jártál. Ez nem a te kocsid. Van olyan, akinek az 5-ös is kicsi lenne. Ez nem a 3-as BMW hibája, és nem az 1-sé, és nem Matizé, hogy te (ahogy én sem) nem férsz el benne. A cipő vásárlás is ilyen. Valahogy a jó cipőkből csak kis méret van.

Az autógyártóknak muszáj az átlagtermetű emberekre tervezni. A repülőgépek ülései is így vannak kitalálva - a turista osztályon. ha ez nem jó, tessék az 1. osztályon utazni. :-)

tkev 2012.03.01. 14:51:44

@Shadowbull: ez a kormány már jobban illik bele, ilyen kéne bele alapból.

Látom figyelsz, h öregszik Winkler...:)A 20d-t már nem fényezi annyira, pedig az f10-ben meg a kollégák nagyon dicsérik, hogy még a nagyobb karosszériában is jól megy.

A hátsó lámpát nem húzza le annyira, de megjegyezte, hogy meg van nyújtva...az előzőnél meg pont azt írta h meg kéne nyújtani, mert akkor jobban nézne ki.

Mondjuk az e90-esemen nekem sem tetszett az eredeti de kicseréltem black line-ra anno és a titán ezüsttel jól mutat a füstös lámpa.

kitiltott, de seráfütty 2012.03.01. 14:55:26

Engem műszakilag egy dolog érdekelne, hogy amikor majd olyan 6-7 évesen megengedhetném magamnak, mekkora szopórollerre ülnék fel vele? De ez nem csak ennek az autónak szól, hanem majd' az összes újnak. Nagyon sok, mérnökileg zseniális megoldást látunk mostanában, de félek tőlük kicsit.

Kezdődött a kéttömegű lendkerékkel és mostanában jönnek az ilyen hengerfejjel egybeépített kipufogócsonkok, vagy utóbbival egybeépített katalizátorok, vagy...

Ez mind mocsok drága és nem tudom, bele mernék-e vágni az ilyen autókból egy 6 évesbe. Ha meg igen, akkor kurva olcsónak kell lennie addigra, hogy megérje beledobni a kalap pénzt.

tkev 2012.03.01. 14:58:10

@alibiman: Na:) Nekem is van toyota is itthon. De tudod az toyota..persze h csukódik:) ez meg csak bmw :) (Csak vicc, mielőtt még...):)

ChPh 2012.03.01. 15:04:34

@ccvv: miért?
Minek olcsó?

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 15:09:15

Most próbálok úgy írni, hogy nem válaszolok valakinek. Nekem ez a 3-as nagyon bejön. Az F-ek közül ez tetszik a legjobban. Hangsúlyoznom kell, az ízlés nem tűr vitát. Ezt el kéne fogadni. Azonban...

- Nekem is fáj az a kijelző.
- Alapvetően nem tetszik a klíma panel dizájn, figyeljétek jó meg, hogy kb. ugyanez a koncepció pl. a Renaultnál. Jó, tudom ez ízlés kérdése...
- A pohár és palacktartók miatt én is hisztis tudok lenni. Nincsenek észnél a tervezők.
- A gépháztető púposság nekem a Z modelleket idézi. Ott jól néz ki, de itt, egy ilyen polgárias kocsinál nem erőltetném.
- Az ajót már én is írtam, nekem se csukódott. amit egyikőtök sem írt (???) én kipróbáltam lehúzott ablakkal is, hátha csak a levegőt nem tudja összepréselni (7-es BMW hiba tud lenni, hogy a csappantyú hátul a csomtartóban nem nyílik, így az ajtó nehezen csukódik) de nem, úgy is nehezen csukódik.

Nagyon szép ez a bézs belső, a faberakás is rendben van. Én szeretem ezt is, meg az alumíniumot is. Ahogy szeretem a gulyás levest és a borsólevest is.

Ez most nem tartozik a konkrét kocsihoz, de úgy érzem, le kell írnom. Soha nem vennék ilyen belsejű autó, mert van... És nagy szopás. Már annak, aki szereti a szép állapotú belsőket. Egy farmeres beülés, és vége. Sokszor azért nem ülök abba a kocsimba, amelyikben ilyen ülés van, mert az idő és a taszk miatt farmer lenne praktikus. Mással megyek. Ha én most választhatnék, akkor bőr ülést se vennék. A szépségén kívül nincs sok előnye. Amikor nyáron beülsz, hiába van ülés szellőztetés, azt az első 2-3 percet kell túlélni. A bőr, ha jó, igazából nem izzadós hosszú úton, tehát ez nem gond. Persze sok az olcsó préselt bőr, de az más. Télen meg, ha nem garázsból indulsz, ismét az első 5 perc kritikus, amíg az ülésfűtés rendesen be nem indul. ha nem ápolod rendszeresen, akkor kifényesedik, megrepedezik, eltörik. Igen gondos törődést igényel.

Jó ez a 3-as, én vennék. használtan, 1-2 évesen, amikor a javát már elbukta valaki. Szövet, vagy plüss üléssel. Fészlifteset, amikor a kijelző nem ilyen idióta lesz... Benzinest, olajkályha nem kell. Max. 150 lovast, nem kell több. Hova?

akira2 2012.03.01. 15:49:29

Sztem a cikkben talalhato aprobb fanyalgasok, provokaciok inkabb ujsagiroi fogasnak tekinthetok, a magas kommentszam elerese erdekeben. Kepzeljetek el, ha kiegyensulyozott, minden szempontot figyelembe vevo, tokeletes cikket irna, nem is lenne min vitaznunk, mindenki csak annyit tenne hoza: jo cikk... :)

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 15:55:09

@kitiltott, de seráfütty: 6-7 évesen? :-)))))))

Szénné fog addigra kopni a belsejük, olyan szar anyagból készülnek.

Zolus84 2012.03.01. 16:07:58

Ízlésficamos vagyok-e, hogy nekem a kedvenc részletem a vesének vezetett első lámpa? Szép lett az orra, kíváncsi leszek az M-packetra.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 16:15:10

@Zolus84: Nem. Nekem is tetszik. De ezt titkoljuk, mert le leszünk ugatva.

Dr. GGG77 2012.03.01. 16:23:38

Egyszer ültem egy ilyen világos műszerfalú Alfaban. Irgalmatlanul tükröződött. Úgyhogy nálam felejtő.

AltoAdige 2012.03.01. 16:27:17

En 100 km-en vezettem az uj 320d-t, ugyanilyen szinben, de kezivaltoval. Az elozo, faceliftes modellhez kepest, szerintem:
-sporoltak a motorzajszigetelessel, hangosabbnak tunik belul;
-a csomagtarto mas megoldassal nyilik az elozohoz kepest (ez kicsit olcsobbnak tunik), szerintem nem is lett nagyobb.
Az ajok zarodasa szerintem sem melto egy 10millio feletti gephez.

A SPORT line-al vaganyabbnak ereztem a szalonban.

Az extrak brutal dragak, egy beepitett navi 1650 EUR v 2450 EUR? Oszthato/lehajthato hatso ules egy 34000EUR alaparu gepben tovabbi 400EUR. Aki belovi ezeket az arakat, nagyon magabiztos ember lehet. Ja es meg valami: az USA-ban a hathengeres benzines 335 kb 33000 alapartol indul. Europaban ez 45000. Az extrak is olcsobbak odaat (harman Kardon Hifi kb 700EUR, az EU-ban 1200EUR9. Ki erti ezt :-(

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.01. 16:36:52

@AltoAdige: Tudod, én imádom a BMW-ket, és szomorúan látom, hogyan ássa a sírját a gyártója. Rossz irányba mennek a dolgok.

Az USA-ban sokkal alacsonyabb a VAT. 6 - 9%. Meg nincs mindenféle adó a kocsikon.

S8 Phantom 2012.03.01. 16:46:00

Mi van ebben csoda? Közel húszéves A6-osom ugyanezeket a paramétereket tudja összkerékhajtással, csak nincs ilyen szép a belseje.

AltoAdige 2012.03.01. 16:53:20

@alibiman: Vilagos, vagany gepek a BMW-k, en egy Audi 4 utan valtottam egy 3-asra 1,5 eve es bevalt az auto. Hamarosan cserelni szeretnem, mivel megy bele a km, nem ceges auto, ezert nagyon vartam az uj 3-ast. Aztan a testfahrt utan, amikor visszaultem a jelenlegibe ugy ereztem - erzem, hogy nem erdemes egy halom penzt a 'valtasba' olni. Szep az uj 3-as, egy uj modell pedig kulonosen is csabito, de lehet, hogy az uj 1-es lesz, kicsit tobb extraval.

Kosz az infoert, en azt gondoltam, h. a BMW velunk europaiakkal fizetteti meg a kulonbseget, hogy kedvezo, alacsony arakkal vonzova tegye az amerikaiak szamara a modelljeiket.

◄ ► 2012.03.01. 16:54:47

Szalonba múltkor bementem, aztán épp megláttam, mondom külsőre nem is olyan rossz, mint a képeken.
Kinyitom az ajtót, az első reakcióm: "Ez meg mi a szar? Lehet ehelyett valami normálisabb berakást kérni?"

Inkább elmentem E osztályos cigómercit venni...

papa33 2012.03.01. 17:02:29

@Dr. GGG77:
"Mondjuk 15 millióért én biztos nem hallgatnék egy négy hengeres dízelt"
lesz majd 3 hengeres is

ccvv 2012.03.01. 17:10:30

@ChPh: Suzuki? Astra F? Állólámpás Merci? :D

papa33 2012.03.01. 17:16:38

Csak szemezgetek:nem izzasztó a bőr, a homlokfal meredek és szélzajos, be kell csapni az ajtót... a Wartburg jobb volt-ezért is lesz 3 cilinderes bömös, meg mert kelletlenül húz...

elfér a vezető lába?-mert ennél tágasabbnál is kifogásolták...

Ahogy egy BMW ránéz az emberre, attól valahogy rögtön kialakul egy techno-erotikus viszony termék és felhasználó között.-húbazzzz

ócska autó lehet, ha a javát 1-2 évesen elbukja
idegesítő amikor a start-stop indítja: amikor kerreg csak úgy, akkor nem idegesítő?

elszállunk 200-nál, gyerekek a WagonR-ben 170-nél nem szálltam el

Most komolyan, ha ezeket a bejegyzéseket a T tervező urak megfogadnák, 5 millával többet lehetne érte kérni, annyival jobb lenne.
A műszerek tetszenek, picit retrós, de a műfa(sz) borzalmas. A szálcsiszolt fém a jó.

papa33 2012.03.01. 17:19:47

Nagyon jól elvagyok hagyomásnyos kézifékkel (itt ez van),

tükörben index
változó áttételű (főként az elektronikus) kormány
fabetét

és sok egyéb nélkül.

Hurri Kán 2012.03.01. 17:29:32

Na most ha a tesztelő komolyan mondja, hogy fél centi szűkülést keresztben észrevesz és emiatt jajgat, a továbbiakban teszteljen inkább lovaskocsit.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.03.01. 17:37:40

Lattam ilyen autot ( feketeben ) januar kozepen, csak nem tudtam hogy ez bmw. Amugy formas kis kocsi.

1000rörö 2012.03.01. 17:42:59

Háát nem is tudom, az előző E90 ugyan ezzel a mocival nem a meggyőző kategória. Ha van is benne 184 ló azt jó eldugták, mert pl egy 2.0 TDCi 136 lovas Focus ott eszi meg ahol akarja,+ egy hét mig elkezd pörögni. És ott van még a már-már Opeleket lepipáló traktor hang. A fogyasztás rendben van 115- nél 3,5 liter, ha az új könnyebb akkor tuti hogy tudja ezt. Remélem az üléseken is változtattak egy kicsit, mert a régié egy katasztrófa, kényelmetlen mint állat. És ami a legidegesítőbb a világ legnagyobb baromsága a start-stop rendszer, ráadásúl amélkül nem is lehet kérni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.03.01. 17:46:08

"uszadekfa" - ez egy bmw, nem RR vagy Aston vagy Bentley. Az audi Is eleg jol eltalalta a "parketta" mintat. Ezekbe a kocsikba ez nagyon jo.

valerossi46 2012.03.01. 17:57:52

nem értem mit vagytok úgy oda a vételár és az extrák felára miatt. ezeket az autókat nem a magyar átlagfizetésekhez viszonyítva árazták be.
jóléti államokban viszik majd, mint a cukrot.

sutpet 2012.03.01. 18:03:07

@alibiman:
Fején találad a szöget, van olyan minőségű műanyag benne ami rosszabb, mint egy jóval olcsóbb márkánál.

AltoAdige 2012.03.01. 18:06:55

@valerossi46: valoban, nem magyar atlagfizeteshez arazzak, de az is erdekes info, hogy flottas ceges kocsikent viszik a nagy Nyugaton is tobbsergeben, mert sok maganszemely inkabb megvarja, amig 2-3 evesek lesznek. Legalabbis nekem ezt mondta 2 bmw-s "elado" Soprontol nyugatabbra.

hallari 2012.03.01. 18:47:05

@lac+: hmm. Tisztára, mintha a magyar politikai életről beszélnél. :D

X pártot utálja mindenki, nagy többséggel leváltják, majd az Y pártot mégjobban utálják és a másikat sírják vissza.

valerossi46 2012.03.01. 18:53:19

@AltoAdige: elképzelhető. Nyugat-Európában rengeteg 3er/C/A4-et látni, náluk ilyenekkel jár a középosztály.

hurvinyek 2012.03.01. 18:55:07

Ezt a kormány középtengely, ülésközéptengely eltérésről igazán leszokhatott volna már a BMW. Nekem a régi e36-oson is meg van ez a kis eltérés, és nem lehet megszokni. Észrevétlenül is a kormányközéphez pozicionálom magam menet közben, és mindig azon veszem észre magam, hogy nyomja a lapockámat az ülés kagylós jobb oldala.

Szabványok 2012.03.01. 19:47:12

@mennyi?husz!: Igen, a műszerfal tetejének a színe nem dizájnkérdés, hanem biztonsági, feketének kell lennie. Aztán lejjebb mindenki olyan színeket választ, amilyen tetszik neki.

A képernyőmegoldást nagyon nem értem, miért jó, hogy nincs árnyékolva, olyan utólagos megoldásnak érződik.

A külső kinézet nem nagyon érdekel, nekem (szinte) mindegy, kívülről nem szoktam nézegeti az autómat.

Nekem meglepő, hogy egy ilyen modern hájtek autón, az alap elöl az izzós index. Gondolom ennél is, mint az előzőnél, csak a xenonnal jön a LED-es ndex. 2012-ben prémiumautó, halogén fényszóróval, izzós indexszel?

kitiltott, de seráfütty 2012.03.01. 19:58:51

@dr. Szabványok: Az mondjuk tényleg gáz, hogy van még halogénizzós kivitel ilyen kaliberű és árcímkéjű autókban. Alapnak kéne lennie, bár mint látom, az osztottan dönthető háttámla is feláras... Vicc.

Szabványok 2012.03.01. 20:07:06

@tkev: Enyém is csukódik, csak épp túl nagy erővel kell bevágni. Az utasok emiatt sajnos időnként akkora erővel csapják be, hogy fáj a szívem.

Szabványok 2012.03.01. 20:24:47

@kitiltott, de seráfütty:
Csak látszólag ilyen "olcsó" egy prémiumautó.
De ha az ember elkezdi konfigurálni, akkor "ha már egy 10M+ BMW, akkor" felkiáltással, hamar belepakkol sokmilliónyi extrát. Xenon, kihangosít, navi, deréktámasz, hátsó rolló, fabetét, riasztó, tetőablak, vonóhorog, tetőtartó, tolatóradar, kamerák, jobb hifi, sportülés, bőrülés, lehajtható ülés, pohártartó, könyöklő, változó áttételű kormány, hővédős üvegek, esőérzékelős ablaktörlő, kanyarfényszóró, automata fényszóró, tempomat, radaros tempomat, automata váltó, más felnik (+télikerekek), világításcsomag, M csomag, stb.
Ugyanígy a motorok sora is úgy van kialakítva, hogy az ember, egyre feljebb tornázza magát, mert ennyit megér a következő lépés és akkor rögtön jön vele az izé is.

Elméletileg van 8M-ért is 3-s BMW.
De szerintem az nem éri meg az árát, mert hihetetlenül fapados érzetet kelt ugyanennyibe kerülő nem prémiummárka mellett.
Az alap másfél-kétszereséért viszont már nem az az érzése az embernek, hogy melyik ujjamat harapjam meg, hanem egy minden szempontból prémiumautót kap az ember.

Ben Franklin 2012.03.01. 20:44:03

@1000rörö: Ha van is benne 184 ló azt jó eldugták, mert pl egy 2.0 TDCi 136 lovas Focus ott eszi meg ahol akarja,+ egy hét mig elkezd pörögni.

- Ezt azért erősen kétlem. Legalábbis ha a menetteljesítményre gondoltál. Mert a menettulajdonságokban nem is lehet egylapon említeni az elölkaparós 2.0 tdci-t, bár az áráért egy jó erős autó, minden sportosság nélkül.

Luighi 2012.03.01. 20:45:56

Rengeteg és durva "hendikepje" van, azok nélkül is max 8millát mondanék rá (sor4 traktormotorral luxusáron? Gondolom kettőstömegű kramanccal :-) És vagy nyílik vagy majdnem pedig ÚJ. És 2 évesen meg pajszerrel?) ÉBRESZTŐ!
A franciák németesedtek ez meg francia lett?
(Még jó hogy a kormányt előre rakták. Ha az ajtó felé tolják akkor legközelebb arra szerelik majd?)

Az orra olyan amilyen, már mindnek buborék orra van gyalogosvédelem miatt

Luighi 2012.03.01. 20:53:47

Hja a francia "AS sszabványt" jelent. AS=Ahogy sikerül

Marketing: A kormányt az ön érdekében toltuk a jobb 1 felé, mert... :-D =:-O

Ezt fel nem fogom hogy sikerülhetett!? Ha egy japánban netán koreaiban lenne már szankcionálták volna...

Shadowbull 2012.03.01. 21:13:54

@AltoAdige: "az USA-ban a hathengeres benzines 335 kb 33000 alapartol indul. Europaban ez 45000. Az extrak is olcsobbak odaat (harman Kardon Hifi kb 700EUR, az EU-ban 1200EUR9. Ki erti ezt :-( "

Aki szamol az adokkal.

sb

1000rörö 2012.03.01. 21:46:43

@Ben Franklin: Pedig nem a levegőből szedem a dolgot, sajna tapasztalat. A fóka céges a bömös meg saját, és hatalmas csalódás, pedig egy e46-ból ültem át, de pl annak sem ér már a nyomába.

Shadowbull 2012.03.01. 22:04:03

@1000rörö: Szerintem nezesd meg az a BMWt a szervizzel.

sb

ledo76 2012.03.01. 22:24:50

@1000rörö: Mondjuk a Focus azért könnyebb, de én is csodálkoztam, hogy amikor vezettem a kollegám 177 lovas 320d-jét, hogy nem megy igazán nagyot. A fogyasztása viszont annak is jó volt.

Shadowbull 2012.03.01. 22:47:19

@ledo76: hat azert a fókánál a 177 lovas is jobban megy. Sot a legelso 163 lovas is.

sb

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2012.03.02. 06:55:38

Nekem első blikkre az elejéről valahogy a Mitsubishi Lancer EVO X jut eszembe...ha jól emlékszem ők kezdték ezt az agresszív pofa 'dizájnt' :)

tkev 2012.03.02. 10:12:54

@Ben Franklin:

Műszaki adatok - Ford Focus 2.0 TDCi Ghia/136le:
Gyorsulás (s, 0-100 km/h) 9,3
Végsebesség (km/h) 203

BMW 320d/177le (2007-2010)
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra 7,9 s
Végsebesség 232 km/h

Ha minden rendben van azzal a 20d-vel, nem hinném hogy a focus megeszi reggelire...:)
Na meg hogy lassan pörög fel? :)
Marhaság.

tkev 2012.03.02. 11:17:03

@subtotal: "Még valami, kár hogy a szerző nem említi: a mostani line rendszerrel elérte a BMW, hogy sokkal kevésbé konfigurálhatóak az autói, mint eddig. Ez NAGYON nem tetszik!"

Classic,elegance,avantgarde....ismerős?:)
Ezeken a line-okon felül még azt veszel bele amit akarsz. A Mercinél sem volt ezzel gond.
Egyébiránt pedig a sport line elnevezést nem erőltettem volna:) A konkurencia már használta ezt anno...a w124-nél.

subtotal 2012.03.02. 19:14:02

@tkev: csak egy dolog: ami tetszik felni csak Luxury Line-ban elérhető (ami külsőre nekem a legjobban bejövő line), de abban nem lehet szürke kárpitot kérni, csak a giccses bézst.
És itt meg is bukott a fantasztikus konfigurálhatóság.
Remélem ezen túllendül majd a BMW a vásárlói visszajelzések alapján, mert ez GÁÁÁÁÁÁZ!

captain morgan 2012.03.03. 15:43:58

@sge: ein, zwei, drei, vier, FÜNF, vagyis FÜNFER.
Amúgy (bár én német autókra magasról szaró típus vagyok) nem értem a Robit, ha már fikázni akar egy autót, miért a 6 mm-es keskenyedésbe és a fél mm illesztési hézagba köt bele? Biztosan bosszantotta, hogy sublert kellett hozzá elővenni.Meg a többi kekeckedés, egy olyan autónál, amit a menő csávók F Astra helyett vesznek.

Rick4 2012.03.03. 19:04:16

A fogasléces kormánymű fogai fogasléc két oldalán ritkásabban vannak, így a végállások táján nagyobbakat fordulnak a kerekek.

Hogy is van ez? A kormányműben a fogazott kerék fogai is megnyúlnak, ha a fogasléc széle felé közelítenek?

subtotal 2012.03.04. 10:02:08

@tkev: de nekem szürkével kellene. nem feketével, nem bézzsel. Sportülésekkel, lehetőleg nem bőrrel. Krómkeretes ablakokkal, fabetéttel. 6 hengeres dízellel.
Szóval valószínűleg E92, esetleg F11, és nem F31.

jocling 2012.03.21. 23:23:45

ez komoly, h a kormány közepe másfél centire van a sofőr közepétől? a sofőrétől, vagy az ülésétől? Ha az üléstől is, akkor ekkora lúzerságot még nem láttam. Legutóbb egy 15éves Corsa-ban tapasztaltam ilyet, és nagyon zavaró. Ez hihtetetlen számomra...

E90320si 2013.12.26. 12:21:45

Majd akkor fikázzátok ezt az autót, amikor a szalonban az extralistán nem tudjátok eldönteni, mit "ikszeljetek" be....
süti beállítások módosítása