HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ahol a kuka is karbonból van

2012.03.07. 06:20 Tcomment

Címkék: f1 williams

Ötven milliárd forint két autóért, amiket egy év múlva ki lehet dobni. Formula-1 testközelből: gyárlátogatás Williamséknél.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

80 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr334294526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kokal 2012.03.07. 06:51:20

Remélem az idén nem a Marussiával fognak fogócskázni. Mindig kedveltem őket, mégis megijesztett amikor Kimi náluk járt.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.03.07. 08:03:07

..... A pilota meg osszetori :/

Amugy jo volt a cikk!!! Gratula!

abc 2012.03.07. 08:03:24

A recepciós képet nem értem.
Az első változaton még két Canon-os hátsó szárnyas van aztán a cikkben a 3. képen már oldalról egy tavalyi versenyautó van a jobb oldalon.
Kicserélték őket közben vagy az egyik kép nem akkor készült?

Egyébként mindig is imádtam a Williamset, akár Nigel Mansel akár Damon Hill akár Senna ült benne.
Montoya után elvesztették a fonalat.

Tomi1973Wien 2012.03.07. 09:03:36

jo cikk, vegre valami igazan elvezheto :-)

Chingachgook 2012.03.07. 09:29:31

"Mindig elképedek a britek igénytelenségén, ami az étkezést illeti. Ha még hozzá vesszük, milyen esztétikai élménnyel kényeztetik az őshonos hölgyek a férfitársadalmat, tényleg nemigen marad más élvezet, mint az autóversenyzés."
EPIC! :)
ezaz, vegre, felre az ojropai mazzal, merjuk kimondani hogy "angolok hulyek, hulye angolok!" :D

Jawarider 2012.03.07. 09:31:55

Ide el kellene menni.

Negrogo 2012.03.07. 09:35:37

Ja, mostanaban az F1 ben azon mulik a gyozelem (nem, nem a pilotan sicc) h ki tud oltonyos bunozo modon kihasznalni vmi kiskaput a szabalykonyben leirtakban, kijatszva azt. Amirol mindenki tudja, h csalas de jogilag, pont a nem megfelelo megfogalmazas hianyaban (FIA) nem tudnak mit kezdenki vele. Ha meg betiltanak a dolgot az FIA pont, h a szabalymegfogalmazas hozza nem erteset ismerne el vele. Igy a nevuk meg ha fellebez az osszes csapat is x ellen (nem veletlenuul) kuss mindnek.

Schütii 2012.03.07. 09:45:59

Sajnos cseppet sem hoz lázba a F1, se Senna, se Mansell. Ez nem sport, ez kökemény üzlet. Tulajdonképpen F1 pilótákra ma már technikailag nem lenne semmi szükség, robotok is vezethetnének. Talán kevesebbe is kerülnének hosszútávon.

Rövid Zárlat 2012.03.07. 09:53:45

"Mindig elképedek a britek igénytelenségén..." hát igen. A keverős csaptelepek elterjedtek már vagy még mindig csak a hotelek privilégiuma? Gyűlöltem amikor ott voltunk azokat a kibebäszott mosdókat ahol a jobb oldalon volt a hideg, bal oldalon meg a meleg csap. Hogy a picsába bírnak ezek mindig jéghideg vízben kezet mosni, meg nem értem.

Shadowbull 2012.03.07. 09:54:56

@Schütii: "Ez nem sport"

Nem hat. Barmilyen nagyszaju kommentelo siman vegigutazna a versenyt a pilota helyen.

Es nem am meghalna a 3. kör utan kimerultsegtol meg a gyorsulasoktol.

sb

Vu, de ja vu 2012.03.07. 09:58:27

@Chingachgook: "Mindig elképedek a britek igénytelenségén, ami az étkezést illeti. Ha még hozzá vesszük, milyen esztétikai élménnyel kényeztetik az őshonos hölgyek a férfitársadalmat, tényleg nemigen marad más élvezet, mint az autóversenyzés."

Ez a két mondat bennem is megragadt: ennyire kifinomultan csak egy Churchill vagy G.B.Show tudott gonosz lenni nővel szemben, gyk: az angol nők vonzók, mint a vasorrú bába??!!

Amúgy remek riport, az öreg Frank-nek kellett egy kevés kitartás (meg lóvé), hogy idáig jusson!

Vajon mit tudnának csinálni a Komar mopedemből egy nap alatt (úgy értem, hogy ha nem reciklálják élből)???

robian 2012.03.07. 10:03:41

"Ha még hozzá vesszük, milyen esztétikai élménnyel kényeztetik az őshonos hölgyek a férfitársadalmat,"

kinn a lovak, benn a lóerők...

voroseltolodas 2012.03.07. 10:15:21

Nekem a sövény tetszett a legjobban.

robian 2012.03.07. 10:18:13

@abc: Egyébként mindig is imádtam a Williamset, akár Nigel Mansel akár Damon Hill akár Senna ült benne.
Montoya után elvesztették a fonalat.

nagyon egyetértek

Petikepetike 2012.03.07. 10:32:21

Stump Úr! Hol lehet oda jelentkezni? Az egyik képen látam HURCO vmx CNC megmunkálóközpontot 3-at is. Valamelyiken eldolgoznék ott szívesen ha többet fizetnek mint itthon.

Kombájnos 2012.03.07. 10:33:41

"A recepció dísze egy tavalyi autó - erre nem lehetnek nagyon büszkék" -idei matricázással? Csak mert a Renault logó már ott van a tavalyi gép elején. Vagy már tavaly is ők voltak a motorok szállítói??? Úgy rémlik nem.

1kutya 2012.03.07. 10:41:20

@Shadowbull: kezdjük ott, hogy el sem tudna vele indulni.

leganza 2012.03.07. 11:06:45

Remélhetőleg magukra találnak az idén, miután Patrick Head és Frack Williams is a háttérbe szorul( lép ). Ráfért már egy kis frissítés a csapatra, Bruno Sennától pedig jönnek idén az eredmények reményeim szerint.

leganza 2012.03.07. 11:09:00

Még egy szösszenet
Hogy hívják az angol csinos nőt?
Turista....

Szkotti 2012.03.07. 11:10:26

@Chingachgook: Ez nekem is tetszett, de azt még tegyük hozzá, hogy az autóversenyzésen kívül az ivás is nemzeti sport náluk...

karlmann 2012.03.07. 11:27:25

@Rövid Zárlat:

Nálunk is és általában a nyugati világban is, a szabályalkotók abból indultak ki, hogy az emberek általában jobbkezesek, tehát ha a meleg vizes csap a jobb kezüknél van, akkor a forró vízzel leforrázhatja magát bárki. Ezért van a jobb kezednél a hideg, a balnál a meleg vizes csap. Erre szokták mondani, hogy az emberek hátrányos megkülönböztetése már a WC-ben elkezdődik.

esef 2012.03.07. 11:30:58

azért van csinos brit hölgy is csak kevés :)

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 12:16:37

@Shadowbull: ennyi erovel semelyik technikai sport sem sport. De a sakk es a gyuras tenyleg nem az. Mondjuk teny, hogy a penz tobbet szamit, mint a tudas.

@stump Andras:
"Kezdem azt érezni, hogy itt a logisztika nagyobb tudomány"
- tevedni tetszel, Andras. Itt egyedi gyartas folyik, ami sem minosegbiztositas, sem logisztika tekinteteben nem is emlitheto egy lapon egy tomeggyartott termekkel.

"Mindig elképedek a britek igénytelenségén, ami az étkezést illeti."
- a magyaroknal nem igenytelenebbek, amirol halvany lila gozod nincs arrol minek irsz sentenciat???
Otthon te milyen elore keszitett szendvicset tudsz venni? Meselj.

"Ha még hozzá vesszük, milyen esztétikai élménnyel kényeztetik az őshonos hölgyek a férfitársadalmat, tényleg nemigen marad más élvezet, mint az autóversenyzés."
- Nem akarlak lehulyezni, de mar megint az ostoba, ezerszer megcafolt sztereotipiakat es alaptalan eloiteleteket irsz. Tobbet neztem ki beloled, a cikkeid alapjan - amik tetszenek es ha igy folytatod tetszeni is fognak. Vagy csak siman nem vagy egy vilaglatott ember.
Kivancsi lennek, neked milyen csajod van Kedves Andras. Az biztos, hogy szebb mint a Peugeot-od, de megis a nyakamat tennem ra, hogy nem kulonb, mint egy ATLAG brit.
Az atlag brit annyival kulonb az atlag magyarnal, hogy nem bekepzelt a kinezetere.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 12:23:29

@Chingachgook: @Rövid Zárlat: @Vu, de ja vu: @leganza: @robian: @esef: lasd az elozot, amit Stump kolleganak irtam. Savanyu a szolo? A ti noitek sem szebbek, mint egy kozepes - mondom, nem tul szep, csak kozepes - angol, ERRE A NYAMAKAT mernem tenni.
Ugy hangzik ez a fikazas, mint amikor a Suzuki tulaj megmagyarazza, hogy ingyen sem kene neki egy vadiuj Audi.

Shadowbull 2012.03.07. 12:26:46

@midnignt se - kitiltotta az ommm: "Mondjuk teny, hogy a penz tobbet szamit, mint a tudas."

ha ez igy lenne, a Toyota egyhuzamban vilagbajnok lett volna.

sb

Schütii 2012.03.07. 12:52:39

@Shadowbull:
"Barmilyen nagyszaju kommentelo siman vegigutazna a versenyt a pilota helyen.
"

Ezt miért nekem mondod? Mondtam, hogy én leszarom a Forma1-et...

СubE 2012.03.07. 13:01:24

"Mondjuk teny, hogy a penz tobbet szamit, mint a tudas."

Semmit nem számít a pénz, lásd Toyotát ami csúnyán beégett az F1-ben, míg a Willams-BMW egymás után nyerte a világbajnoki címeket tizedannyi pénzből.

Schütii 2012.03.07. 13:03:34

@1kutya: jah, aki el tud indulni egy F1 autóval, az nyilvánvalóan nem evilági képességek birtokában van. lol

Schütii 2012.03.07. 13:08:02

@СubE: na igen, ennek örömére ki is vonultak a bajorok a cirkuszból, mondván nyeretek ők már eleget, hadd legyen esélye másnak is mocskosul meggazdagodni.

СubE 2012.03.07. 13:14:49

@Schütii: Persze hogy kivonultak, már nem volt kihívás az F1. Keresnek mást. Már nem sok kategória van ahol a BMW ne lenne világbajnok. Innen is látszik kinek van a legnagyobb tudása. Már várom hogy a BMW visszatérjen Le Mans-ba és megmutassa a többieknek hogy kell megnyerni egy 24 órás versenyt 23 óra alatt. Itt kezdődik a tudás.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2012.03.07. 13:17:59

"Csak semmi szexet, kérem, angolok vagyunk"
http://www.port.hu/csak_semmi_szexet,_kerem,_angolok_vagyunk!_no_sex_please:_we_re_british/pls/fi/films.film_page?i_film_id=66810

butschq 2012.03.07. 13:23:48

Én már rengeteg forma 1-es futamot megnyertem. általában amelyiken indulok, azokon tuti befutó vagyok. Csak mikor a dobogón állok, mindig megszólal az a fránya ébresztő...

watafak..
:)

butschq 2012.03.07. 13:26:03

@СubE: Kár, hogy a világűr meghódítása már nem versenyszám a cccp és az usa közt. Tuti a BMW lenne a befutó
:)

Vu, de ja vu 2012.03.07. 13:26:47

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Ezt a nős-dolgot nem kellett volna ennyire mellre szívni, ugyanis ha nem tűnt fel, olyan irónia volt, ami kb. olyan speciális, mint az angol humor... kevesek érthetik (félre).

Egyébként sosem jártam Angliában, a nők kinézetére vonatkozó tapasztalataim olyanok, mint a viccbeli német-, angol-, francia- és olasz mérnökök, szakácsok, szeretők és tudósok összekeverése...

Ha kívánod, itt helyben elismerem, hogy a csúnya brit nő van olyan közhely, mint külföldön az hogy a magyarok cigányok:-)

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 13:28:43

@Shadowbull: Nem erre gondoltam, hanem a versenyzoi tudasra. Mateszalkarol senkibol sem lesz vilagbajnok, hiaba akarmilyen tehetseges.

A Toyota mogott van penz, de nincs tapasztalat. Az idok soran felhalmozott tapasztalatot nem lehet potolni, a lepcsofokokat nem lehet kettesevel ugralni. Max ugy, hogy ha kilora megvette volna a Toyota egy nagymultu istallot, mint pl ez vagy a Renault.

Shadowbull 2012.03.07. 13:28:48

@butschq: rosszul tudod. a bmw volt eloszor a holdon, csak politikai okokbol elhallgattak :)

sb

Rocko- 2012.03.07. 13:29:53

@abc: két galéria van, egy gyári és egy Bandi féle.

Shadowbull 2012.03.07. 13:30:53

@midnignt se - kitiltotta az ommm: "Mateszalkarol senkibol sem lesz vilagbajnok, hiaba akarmilyen tehetseges."

Ez igaz. En megis azt mondanam, hogy a tehetseg az elso.

sb

Stump András 2012.03.07. 13:30:57

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Hű, itt valami személyes érintettség lesz. Senkit nem akartam megsérteni, bírom is az angolokat, de azalatt a fél év alatt, amíg kint éltem, nem kerülte el a figyelmemet néhány furcsaság.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 13:31:55

@Vu, de ja vu: nem szivtam mellre :)
a nom se angol szerencsere :)
De ami teny az teny, a magyar csajok bekepzeltek a kulsejukre, hozzateszem semmi okuk ra.

Schütii 2012.03.07. 13:34:16

@СubE: igen, de az megintcsak nem lenne totális erkölcsi és technikai győzelem, ezért mintegy önostorozásképpen is, 2 tonnás dízel 5-ösökkel adnak némi (látszólagos) fórt az ellenfeleknek.

butschq 2012.03.07. 13:37:15

@Shadowbull: tutira az a titkos Phoebus nevű társulat áll mögötte, akik a tervezett avultatásért, és az emberek megvezetéséért is felelősek
:)

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 13:38:12

@Stump András: nincs szemelyes erintettseg :) De ha tenyleg kint eltel fel evet, nagyon szerelmes lehettel az aktualis csajodba, es ez olyan vakka tett, hogy nem vetted eszre, hogy amit leirtal, egyszeruen nem igaz.
Egyeb furcsasagok termeszetesen vannak, mint minden mas nemzetben.

@Shadowbull: "En megis azt mondanam, hogy a tehetseg az elso" - nem szeretnek benne hinni. A tehetseg egy megfoghatatlan, definialhatatlan valami, ami mindannyiunkban ott van, csak teljesen mast hiszunk magunkrol, attol fuggoen, hogy a kulvilag hogyan skatulyaz be.
A kemeny munkaval tobbet el lehet erni mint tehetseggel, barhol jartam, iskolas korom ota ez a tapasztalatom.
De egy bizonyos szintet elerve eg eros hatter (penz) nelkul semmire nem mesz, es a Forma-1 ilyen.

Vu, de ja vu 2012.03.07. 13:39:09

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Egykori főnököm 2 hetet töltött New Yorkban, vendégségben. Az élménybeszámolója szerint a két hét alatt csak és kizárólag ronda kövér amerikai nőket látott, nem is tudja, a Baywatch-ba honnan szedték össze a bögyös-macákat:-D

Mondhatom, hogy Amerika vonatkozásában a "mindenki elhízott..." a sztereotípia (én 'csak' 125 kiló vagyok, friss-fitt)??? De ha gondolod, az angol nők védelmében elfogadom a kihívásodat, hogy verekedjünk meg, amolyan angol-konzervatív módon, vagyis boxoljunk:-)))

Vagy ez is amolyan mende-monda???

Shadowbull 2012.03.07. 13:42:50

@midnignt se - kitiltotta az ommm: "A kemeny munkaval tobbet el lehet erni mint tehetseggel, barhol jartam, iskolas korom ota ez a tapasztalatom. "

En meg ebben szeretnek hinni, olyan korszeru, XXI. szazadi gondolat, a PC-vilagszemlelet netovabbja. Csak kar hogy nem igaz :)

sb

Vu, de ja vu 2012.03.07. 13:48:55

@midnignt se - kitiltotta az ommm:
"...@Shadowbull: "En megis azt mondanam, hogy a tehetseg az elso" - nem szeretnek benne hinni. A tehetseg egy megfoghatatlan, definialhatatlan valami, ami mindannyiunkban ott van, csak teljesen mast hiszunk magunkrol, attol fuggoen, hogy a kulvilag hogyan skatulyaz be.
A kemeny munkaval tobbet el lehet erni mint tehetseggel..."

Shadowbull: tehetség, vagyis önbizalom, kivételesség (direkt nem írtam hogy 'übermensch'!!!)

Midnight se: szívósság, kitartósság - inkább angol vonás.

És akkor az olasz: milyen kockázat, miféle számítás??? Szép küllemű legyen, aztán padlógáz!!!

Francia: Miféle sport??? Ah, mindjárt, csak egy kis l'amourt:-)

Másnak nem ez tűnik fel???

Az öreg Williams minden sikertelenség dacára, olyan szívósan küzd és fejleszt és próbálkozik és megint csak küzd, hogy az nemzeti jelképük lehetne...

mükkemakk 2012.03.07. 14:02:06

Az első használható Jet hajtóművet a ME 262 számára a BMW gyártotta, ez tény.

Az angol hölgyek....háát, mit is mondjak. A magyar nők szebbek, de a Lengyel nők még szebbek, úgy átlagolva.

De ha megöregednek, megcsúnyulnak mind. Marad az autóversenyzés.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 14:02:09

@Vu, de ja vu: Amerikaban meg nem jartam, bar haverok aki igen, ugyanezt mondta. Angliat tudom.

@Shadowbull: "En meg ebben szeretnek hinni, olyan korszeru, XXI. szazadi gondolat, a PC-vilagszemlelet netovabbja."
- en meg tapasztalom a sajat boromon, ugyanis eleg tehetsegtelen vagyok (vagy csak igy skatulyaztak be?). Meg akarhanyszor eddig az eletben sikertelen voltam valamiben, es utana magamba neztem, mindigaz lett a vegso konzekvencia, hogy tobbe-kevesbe lusta voltam.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 14:06:28

@Vu, de ja vu: :)))
"Midnight se: szívósság, kitartósság - inkább angol vonás."

- De jo, hogy magyar vagyok :))
Ha ez angol vonas lenne, akkor nem eroszakkal gyoztek volna a haborukban, hanem erkolcsileg, mint a tengelyhatalmak. Mert azt ugye vilagosan latod te is, hogy az ipari fejlodes motorjai, az innovaciok szinte mind a tengelyhatalmaktol szarmaznak. Ha autos vonalon mozgunk, akkor pedig mindenkeppen.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 14:08:29

@mükkemakk: "De ha megöregednek, megcsúnyulnak mind. Marad az autóversenyzés. "

-de ki oregszik leghamarabb? kin latszik meg legjobban a kor?

Vu, de ja vu 2012.03.07. 14:15:12

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Őszintén szólva, nem gondolkodtam még el azon, hogy az angolok mit tettek hozzá az ipari forradalomhoz, fejlődéshez, de szintén közhelyszerű, hogy a gondolkodásuk ezen a téren sem a máshol megszokott...

Ld. angol sportkocsik: szépek is, gyorsak is, megbízhatatlanok is, mégse olaszok:-D

Persze, mert 'arisztokrata' módon jó vagy rossz - szerintem... bár sose volt angol autóm és hirtelen nem is tudom, kellene-e...

Shadowbull 2012.03.07. 14:16:32

@midnignt se - kitiltotta az ommm: ne ilyen hetkoznapi dolgokra gondolj, amit meg lehet tanulni.

Az a tehetseg, amikor Slash 22 evesen, akkor mar evek ota tokreszegen, kirazta a kalapjabol a Sweet Child O Mine szolojat.
Azt nem csinalod utana akarmennyi tanulas meg gyakorlas utan sem, ha nincs benned tehetseg.

Vagy az F1re visszaterve, amikor beultetnek egy huszoneves kolykot egy negykereku raketaba, es o tobb tucat koron keresztul, a hataron autozva, kilometeres palyan tizedmasodpercekre azonos koridoket autozik. Es ha azt mondjak neki hogy menj egy kicsit lassabban, akkor csokken fel masodpercet az atlagos koridon.

Szerintem ezt altalaban nem szoktak vegiggondolni az emberek, hogy ez pontosan mit is jelent.

Ezt sem csinalod meg tehetseg nelkul.

De kismillio olyen peldat lehet hozni az eletbol.

Abban persze igazad van, hogy egy csomo ember sokkal messzebre juthatna, ha nem baszna a rezet inkabb, de az mas tema.

sb

Luighi 2012.03.07. 14:23:58

Nagyon kafa a cikk is a képek is! Nekem több eddig nem ismert titok derült ki mint Andrásnak. Vagy mert az újszülöttnek minden vicc új, vagy mert az ördög a részletekben lakik, és csak akinek szeme van hozzá az látja?

Az F' bizony kemény technikai sport. A nehézsége (szerintem): a mintegy 300km hosszú "szerpentinen" lehetőleg padlóig nyomott gázzal végighasítani, és közben a gépet megóvni.

És a legdurvább, hogy az első és az utolsó között a táv végén kevesebb mint 10km-nyi külömbség (>3%!) Ami bár a pilóták vezetési stílusa eltér (szórása van) mégis a legtöbb a technikán múlik. Egy hangyapöcsnyi is számít.
Gondolom a Williamsnél is ezt a hajszálnyit keresgélik reggel meg este. Amikor nálunk meg a szemünkbe hazudoznak a "tudjukkik", és mellé sokkal jobban élnek mint a nagytudású Williamses szakik.

Rocko- 2012.03.07. 14:24:15

@Shadowbull: a blikk azt írta ma reggel, hogy egyszer látták Slash-t úgy, hogy nem lógott ki cigi a szájából, sőt tán még kalap se volt rajta. :)

hofi601 2012.03.07. 15:11:47

Nekem anno a Minardihoz volt szerencsém elmenni üzemlátogatni. Halandó autóbuzi számára hatalmas élmény. Látogatóként nagy különbség nincs a csapatok között, már ami a gyártást illeti. A leglassabb autó is szinte ugyanúgy készül, mint a Ferrari. Az autók közti különbséget egyrészt a mérnöki munka adja, ami nem látványos, illetve hogy kinek mennyi lehetősége (értsd: pénze) van tesztelni, kísérletezni. Meg hát ugye 4-szer annyi géppel kb. negyedannyi idő alatt legyártható a szükséges alkatrészkupac.
A folyamat mindenhol ugyanaz: az egyik végén bedobsz egy kis szénszálat, titánt, magnéziumot miegymást, a másik végén kijön az autó. A szénszálas fóliákat ugyanúgy simogatják formába, a marógépnek is mindegy, hogy Ferrari Williams, vagy SsangYong alkatrészt mar.
Az anyagok viszont már 10 éve is döbbenetesek voltak. Emlékszem, amikor a kezembe adták a hátsó felnit, majdnem fejbe vertem magam vele, annyira nem volt súlya. A leömlő sem volt több pár dkg-nál.
Amikor a kezembe adták a kormányt - ami már akkor is tömve volt elektronikával -, akkor elgondolkodtam, hogy ez a kis sz@r annyiba kerül, mint a ház, amelyikért a szüleim fél életen át dolgoztak, sőt.
Döbbenet. Mondjuk az Octavia WRC kardántengelyén sem értettem, hogy mi kerül rajta 6M Ft-ba, és az sem ma volt. Más világ.

GTI mk5 2012.03.07. 15:24:14

@butschq: "Fergie-t meg nagyon raknám:P"
+1

СubE 2012.03.07. 15:25:15

A legtehetségesebb emberek a BMW-nél dolgoznak.

Pasas 2012.03.07. 15:29:25

Érdekes, jó írás.

karlmann 2012.03.07. 15:32:23

@mükkemakk:

Az első használható axiális hajtóművet építette a BMW, bár a Junkres se sokkal maradt le tőle.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 15:43:25

@Shadowbull:
Szerintem a tehetseg ONMAGABAN semmit sem er, meg a zeneben sem. Amit te latsz a dvd-ken, koncerteken, az egy dolog, az mar a masik, amit nem latsz, mennyi gyakorlas a probateremben es dogunalmas studiozas van mogotte. Folyamatos gyakorlas. Ez a kulcs. Egyszer kerdeztem Tatrai Tibort errol es azt mondta, hogy o a gitarral fekszik-kel, tv-nezes kozben is penget. Brian May kb 10 eve egy interjuban azt mondta, hogy napi min. 8-10 orat kezeben a hangszer.
Ellenben sok tehetseges zenesz van, Magyarorszagon is, aki csak varja a sult galambot, nos az senkinek sem repult be meg a szajaba.

A muveszet mas, mint azok a dolgok, amire en gondoltam, ez igaz. Ott tenyleg sokkal nagyobb szerepe van a tehetsegnek, de nem akkora, mint azt elsore hisszuk. Mas is meg tud tanulni Slash szintjen, csak eleg koran kell elkezdeni.

Az, hogy nem lesznek hiresek...mar mondtam, Mateszalkarol Slash sem futott volna be. Kifogynek az idobol, ha azokat a gitarosokat - csak Magyarorszagrol - sorolnam fel, aki lesopri a szinrol Slash-t.

Aztan meg valami. A muveszet megitelese mindig szubjektiv, mivel az erzelmekre hat, tehat nem igazan lehet mondani, hogy ki jo, ki jobb.
Imadom Axel Rudi Pell jatekat, de koztudott, hogy pl Joe Satriani sokkal "jobb", technikasabb, jobban ismeri a hangszeret. Ennek ellenere van, mikor ugy erzem, hogy csak egy zajhalmaz, amit kreal.

@Vu, de ja vu: "Ld. angol sportkocsik: szépek is, gyorsak is, megbízhatatlanok is, mégse olaszok:-D"

- megbizhatosag, rozsdasodasi hajlam tekinteteben mas nem birta alulmulni a szoci markakat, csak ok ketten.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.07. 15:51:54

@hofi601: "Mondjuk az Octavia WRC kardántengelyén sem értettem, hogy mi kerül rajta 6M Ft-ba, és az sem ma volt."

- Az oruletes fejlesztesi koltsegeket nem hozza vissza semmi, mert itt egyedi gyartasrol beszelunk. Utcai Octaviaba is annyiba kerulne, ha evente max 100 darab keszulne.

hofi601 2012.03.07. 16:09:00

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Csak költői volt a kérdés. :) Mondjuk azért az utcai Octavia kardántengelye egy kicsit nehezebb, és nem is bír el akkora nyomatékot. A felhasznált anyagok sem olcsók, bár tény, hogy a nagy költséget a fejlesztés teszi ki.

mükkemakk 2012.03.07. 16:10:45

A II. Vh-ban lehet jó motorokat épített a BMW -Bramo, illetve axiális hajtóművet is igen előremutatóan, de a levegőben egy 3 turbós M550D-re nem bíznám az életem (maradok a Rotax blokkos és a Lycoming blokkos gépeknél).

A versenytechnika és a mérnöki zsenialitás előtt le a kalappal, csodálatra méltó, kár hogy UL, LSA repülőmotort -megvásárolható árban- nem fejlesztenek. Pedig ezen lehetne szakítani a Rotax és a Jabiru uralmát megtörve.

Kopi3.14 2012.03.07. 16:24:51

@midnignt se - kitiltotta az ommm: csak gyakorlásból nem lesz Black Magic Woman.

butschq 2012.03.07. 16:28:06

@midnignt se - kitiltotta az ommm: én ezt a tehetséges dolgot úgy látom, hogy aki valamiben tehetséges, ráérez, gyakorol, az nagyon ügyes (ergo tehetséges) lesz abban.

de megette a fene, aki valamiben nem tehetséges, mégis erőlködik. mert vv zsófika járhat akármilyen énektanárhoz, a rágógumi száma akkor is egy ipari hulladék marad.
és autóvezetésnél is van akinek van rá tehetsége, és van akinek kevésbe. mindkettő vezethet közúton, de egy technikai sportban kiéleződik a különbség.

például Feri bá' Szalkáról nem biztos, hogy így meg tudná kergetni ezt
www.youtube.com/watch?v=35txP46EqV0
pedig lehet, hogy már 5x átfordult a zsiguli órája nála.

és abban sem vagyok biztos, hogy egy ilyet akárki meg tudna csinálni, főleg az aki nem érez rá (és az gyakorolhat is, semmit nem ér):
www.youtube.com/watch?v=LgM6sUrkpZE

Vu, de ja vu 2012.03.07. 16:28:24

@mükkemakk: Tudtommal a BMW pl. gyártott még nem olyan régen is repülőgép-motorokat...

Sőt: a dízel-korszak feltörésének idején én még nem írnám le őket:-D

Amikor először láttam Kecskeméten az első TD-motorral szerelt Pilatus-t, azt mondtam, hogy 'lapátok kaszát'...

Aztán jött a Le Mans-i, WTCC-s TDi-s győzelmi sorozat és hát várom már hogy az F1-be mikor jön a homológ TDi-motor:-PPP

Fog még kormolni F1-es Seat meg Pezsó a Ringen:-DDD

(Meg Dévó, akarom mondani Chevrolet)

Kopi3.14 2012.03.07. 16:37:30

@Vu, de ja vu: Seat? Addigra bezárják, marad az ódi. Vagy Alonso lenne a chauffeur, s kell a spanyol vonal? :D

mükkemakk 2012.03.07. 18:13:42

Igen, egyre több a diesel motoros repülőgép pl. Diamond Twin Star, ott a magasban jó is, nyereség a jobb hatásfoka és a többi jó tulajdonsága (fajlagos fogyasztása, hatásfoka) főleg az, hogy JET A1-gyel (keró) üzemeltethető, de jobb ha magasban megy a diesel, nem kormol az arcunkba, tüdőnkbe...

Shadowbull 2012.03.07. 21:53:05

@midnignt se - kitiltotta az ommm: "Mas is meg tud tanulni Slash szintjen, csak eleg koran kell elkezdeni. "

Szerintem hajlamos vagy peldaul a gitarozast pusztan technikai kerdesnek tekinteni. Es valahol igazad is van: egy bizonyos szintig az is.

De en nem errol beszelek, hanem peldaul a zeneszerzesrol. Arrol, hogyan erzi valaki a zenet. Hogyan tud improvizalni. Ezek nyilvan egy bizonyos szinten megtanulhato dolgok, de afolott csakis tehetseg kerdese. Egyszer olvastam valahol, hogy nem az a nagy gitaros, aki 10 masodperc alatt lejatszik 500 hangot, hanem az aki csak esetleg 3-at, de a kozonseg megorul erte. Persze nem elvitatva a geppuskakezuek erdemeit, mint Satriani, vagy Malmsteen.

SZVSZ ez tehetseg:
www.youtube.com/watch?v=SJ8t0Y_fK98
tele van improvizacioval, kulonosen 4:30-tol.

De a masik veglet, egyik kedvencem:

www.youtube.com/watch?v=mYF6jUeciOA&feature=related

Abban persze igazad van, hogy sokkal tobb tehetseges ember van, mint ahanyan befutnak, ezt nem is vitatom. Jo idoben kell jo helyen lenni, de ez altalaban is igaz az eletre.

Az F1-re ismet visszaterve: a Vettelhez meg a Hamiltonhoz hasonlo sracok mar kicsi koruktol kezdve erre vannak trenirozva, ezt tanuljak, ezt gyakoroljak.

100 masik ugyanilyen gyerek kozott. Akiknek szinten megvan a hatteruk. Megis ok kerultek oda, ahova, es ez persze szerencse is, de azt is jelenti, hogy ok a legjobbak kozott vannak, es tehetsegesek.

sb

monstertruck 2012.03.07. 22:48:05

off

én több évet is éltem angliában, és sztem a csúnya nők aránya nem sokkal rosszabb mint itthon, bár a beltenyészet eléggé érezteti hatását. Mondjuk london meg tele van már mindenféle indiai, román, orosz, ukrán, magyar, afrikai, stb... fajtákkal.
A kajájuk az viszont tényleg undorítóan igénytelen. A sok ízetlen nyers gusztustalanságuk, meg a sülthal sültkrumpli kombó eléggé lehangoló.

Noname 2 2012.03.07. 23:22:38

Kár hogy így lecsúsztak, jó lenne, ha legalább a középmezőny elején lennének. (idén biztos nem lesznek ott..)

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.03.08. 09:56:33

@monstertruck: "A kajájuk az viszont tényleg undorítóan igénytelen. A sok ízetlen nyers gusztustalanságuk, meg a sülthal sültkrumpli kombó eléggé lehangoló"
- az eredeti angol kajak tenyleg azok, de koszonhetoen a mar oshonosnak szamito bevandorloknak, mindent megkapsz amit csak akarsz, es pl a tesco is kituno minoseg, nem mint otthon.

Komesz46 2012.03.08. 10:51:12

"Ahol a kuka is karbonból van"
És a wc-t láttátok? Minden márvány, a kézmosás utáni krémeket egy kozmetikus is megirigyelné.:) A műhelyek mint az orvosi rendelő, sok-sok ráérő dokival. Tetszik ez a hely!:)

Kopi3.14 2012.03.08. 12:44:47

@Komesz46: A fajanszegyetlen titán tömbböl van kimarva, hattengelyes maróval, nanotechnológiás, szénalapú bevonattal, hogy midnen tökéletesen lecsússzon. Tartósított hegyi levegö a légfrissítö,s jéghegyvíz öblít.
süti beállítások módosítása