HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Némettől használtat?

2014.02.27. 14:18 Tcomment

Címkék: égéstér

Mítoszok és a valóság, szakadt gumik és csodás autók. Szórakozzon velünk!

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

Az adás direktlinkje.

 

82 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr285835312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bushley 2014.02.27. 14:27:31

A gyengébbik 136lovas, E46 320d (M47D20)még adagolós, nem CR, igaz abban is van kettőstömegű, viszont a remekül fogyasztásával. (touringban 5,7 vegyesben)
Remek gép cserébe meg is kérik az árát használtan..

Jarics 2014.02.27. 14:28:45

Egy adásban kitérhetnétek arra is, hogy egy autó vásárlásakor történő próbaguruláskor mire figyeljünk és hogyan teszteljük az autót.
Téli gumi havat leszámítva rosszabb télen, mint a nyári? hadd kételkedjem.

Jarics 2014.02.27. 14:30:30

Házasságot leosztani örömfaktorra?! Hatalmas ötlet. :-)

srank 2014.02.27. 14:39:08

@Bushley: ki akar nyomorogni egy 3-as bmw-ben ?
Akik azt hiszik, hogyha valami bmw akkor az akkora mint egy mondeo :D

Jarics 2014.02.27. 14:42:21

BMW, Audi, Mercedes és a többi prémiummárka: szvsz akkor vegyél ilyet, ha nem görcsöl a gyomrod és szemrebbenés nélkül ki tudod fizetni a jó és alapos szervízt és pld. gumiból sem a legalját veszed.
Tipikus magyar többnek akarok látszani, mint ami vagyok valójában, illetve érdekel a tudatlan emberek véleménye, de nem vagyok politikus.

stone pit(er) 2014.02.27. 14:45:28

Az előző adásban megint előjött ez a franciák bevezették az assistance szolgáltatást,ezért javultak nagyot Németországban.
Még az is lehet, hogy így van. De ahogy előadjátok, csak városi legendának tűnik. Idemásolom amit néhány adással ezelőtt írtam a fórumban, csak akkor az már pangott a hozászolások hiányában.
"Anyukám 1998-ban vett Skoda Fabiat Magyarországon. Azonnal kapott hozzá egy két évig érvényes assistance kártyát, a Skoda, az Audi, a VW, és a Seat logójával a hátoldalán, amely egész Európában érvényes volt. Kétszer hosszabbította meg két-két évre. Ausztriában elromlott a generátor az autójában és az assistance az ÖAMTC autóját küldte. De kapaszkodjatok meg, a 2004-es Renaultom akkumulátora lemerült. Bár a ház előtt állt, mivel nekem négy évig volt érvényes a gyári garancia és így az assistance is járt hozzá, felhívtam őket. Az autó "bebikázása" ingyenes, többek közt ezért is kértem a segítségüket (az akku még bírta két évig). No és kit küldtek? A Magyar Autóklub sárga angyalát.
Vályi Pista megállapítása csak akkor érdekes, ha pontos statisztikája van arról, hogy a francia márkák Németországban valamilyen titkos társasággal javíttatják az autókat, míg a többiek mind az ADAC-vel, az egyébként elterjedt assistance szolgáltatás keretében is.

stone pit(er) 2014.02.27. 14:58:46

Továbbá megnéztem a Renault honlapján mikor kezdték az assistance szolgáltatásukat. 1984-ben Franciaországban. Akkor ott még nem volt semmilyen hasonló szolgáltatás. Sajnos a VW honlapján ilyen adatot nem lehet találni, és a keresőből kiesett eredmények sem vezettek, gyorsan eredményre.
A lényeg. Biztos vagyok benne, hogy ezt a szolgáltatást nem a Renault, PSA találta ki. Az teljesen elképzelhető, hogy a kétezres évek közepén minden képviseletüknek kötelezővé tették egy szervizkocsi üzembe helyezését csak hogy elkerüljék az ADAC statisztikáját. Bár gyanítom, hogy ennyi pénzből, akár meg is vehették volna Őket! :-) Jó, ez csak vicc volt. Azonban ez csak feltételezés. Nem is vagyok autós lap újságírója. Viszont az például rémlik, hogy többek közt a TC-ben is megjelent olyan cikk, hogy az ADAC csak olyan márkákat rangsorol akik legalább 10 000 autót eladtak Németországban. Továbbá ha figyelmesen megnézed a táblázatukat, akkor általában több évre visszamenőleges a statisztika. Azaz új autó, egy éves autó, két évesek esetén, stb., ennyi és ennyi hívás érkezett. Például a francia kisautók még így is egész jól teljesítenek. Nem beszélve arról, hogy pl. a Laguna pontosan 2008-tól megy végig egy látványos javuláson. Érdekes! Ez mintha egybe esne a III. széria bevezetésével. Fogadnék, hogy az assistancot nem ekkor vezeték be.
Egyébként tőlem meggebedhet a Renault is, nem őket akarom védeni. A korrektséget, ha valaki érti e hazában mit is jelent az.(?)

ommm 2014.02.27. 15:06:51

@Bushley: Ige, ezt le is írtuk, tudjuk, köszi.

ommm 2014.02.27. 15:09:27

@stone pit(er): Senki nem mondta, hogy ők találták ki. Egy szóval sem állítottunk ilyet. Ellenben azt, hogy a német bevezetést követően rapid módon javult a meghibásodási statisztikájuk, azért némiképp vicces összefüggés, pláne, ha tudod, hogy az ADAC azokkal az autókkal számol, amelyekhez ők mennek ki. Ilyen egyszerű.

Bushley 2014.02.27. 15:13:27

@srank: Bandi említette hogy szemezgetet vele de a vérezne a szíve ha ki kéne rá csengetni több száz rongyot egy esetleges szervízszámlára. Az adagolós egyszerűbb technika, jó alternatíva lehet. Tulajdonosok közötti elégedettség-, "szeretemazautómfaktor" elég magas.. : )

ommm 2014.02.27. 15:15:59

@Bushley: Az még csak az adagoló. Ettől még a hengerfejben ott a korom.

stone pit(er) 2014.02.27. 15:18:10

@ommm: Úgy látszik ez nem érthető?
Mondjuk a Mitsubishinek, vagy akárkinek van assistance szolgáltatása?
Az ADAC-ot küldi? Mert ha nem, akkor nem ŐK mennek ki. Ha nem tévedek a Renault, ADAC javulása a kétezres évek közepe után következett be? Ekkor vezették be Németországban, a saját assistance szolgáltatásukat? Vagy változtattak a partner szolgáltatók listáján, Lehet, hogy így van. De akkor ezt kell írni, hogy német szakmai források (lehet ez egy biztosítási cég statisztikája is) szerint, a Renault 2007-ben az assistance segélyszolgálattal az XY céget bízta meg az ADAC helyett.

ommm 2014.02.27. 15:23:44

@stone pit(er): Szerintem érthető volt, mire mutattam rá ezzel.

Bushley 2014.02.27. 15:28:02

@ommm: Előfordulhat de én személy szerint nem tartok tőle mert a közvetlen környezetben 3 ilyen vas van, összesen bő 1M km-el és nem volt ilyen jellegű probléma velük még. Nem vagyok híve a Bmw buzulásnak de szerintem az adagolós e46 jó döntés lehet a mindennapok mellé.

iammikloss 2014.02.27. 15:31:21

konkretan az egyik haverom is csinálja amit mondtatok felteszi a képekkel magyar oldalra a barom a még meg sem vett autót

Stump András 2014.02.27. 16:08:03

@Bushley: Az az adagoló már nem az az adagoló. A VP44-essel is ugyanúgy bele lehet nyúlni, sőt. Ha érdekel a téma, ajánlom a 320d használttesztünket: totalcar.hu/tesztek/2014/02/13/bmw_320d_touring_e46/

r1attee13 2014.02.27. 17:15:40

Road movie- Kopasszal, azt nagyon bírnám! Jobb mint az egester felvétel! Szavazás lesz róla, vagy anélkül is megcsinaljatok?

yxcvbnma 2014.02.27. 20:04:51

A Skoda mérettani besorolásával nem is érdemes szerintem próbálkozni. Tendenciózusan kategóriák közé lövik be a típusaikat. Be is jön nekik, mert a Fabiát is el tudták sózni középkategóriásnak az állami tendereken...

Magasabb autóra tipp yaris verso.

Leadfoot 2014.02.27. 20:17:22

@ommm: Nem akarlak levélben "piszkálni", inkább itt: a hiénás cuccomat véglegesen elnyelte a posta?

srank 2014.02.27. 20:31:42

@Bushley:
jjjja a Stump-nak elég széles egy 3-as is, de egy átlagember (Stump súlya x2), csak úgy az igazi az a "égi" 3-as ha nem ül mellette más, max egy Stump-nyi :D

Rocko- 2014.02.27. 20:44:18

ha lehetne választani, akkor én a kétajtós szedánokat kérném vissza.

Rocko- 2014.02.27. 20:46:48

@r1attee13: volt erről korábban szó, de nem lett belőle semmi, mint látható.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.27. 21:10:10

winkler szerint miert "superostoba" egy amerikai pickup? Neki lehet az, van aki meg igen nehezen tudna nelkule elni

Winkler Róbert 2014.02.27. 21:29:07

Mert szar a futóműve. És én is nehezen tudnék nélküle élni. Hiába sokkal jobb az X5, nem véletlen, hogy egy amerikai (piacra, Amerikában készült) suv-om van.

Mazzzzu 2014.02.27. 22:07:01

tessék má megmondani nekem gyökérnek, mi baj van az A Mercivel, a formai és menettulajdonsági tulajdonságokon kívül? komolyan, eszi a rozsda? vagy kötelezően szétesik az összes? vagy mi?

Az adás jó volt, Bandi annyira józan autóvásárló, hogy a legtöbb nepper éhen halna miatta :P
Kopasszal autót venni projekt meg murvajól hangzik, remélem tényleg lesz vmi

És én is kétajtós szedánokat akarok, de elférhetnek a shootingbrake-ek is :)

kisörDög 2014.02.27. 22:09:38

A Cougar-nak egyszer szobra lessz Magyarországon.Ami Murphy-törvény van,az ebben az autóban bennevan.

Stump András 2014.02.27. 22:11:59

@srank: Teljesen jogos, sokszor megfeledkezem róla, hogy nekem nincs nagy helyigényem. Néha megpróbálok mocorogni meg elképzelem, hogy húsz centivel szélesebb vagyok, de bevallom, nehezemre esik. A dupla súly talán kicsit túlzás, az átlag remélhetőleg jóval 140-150 kiló alatt van, de tutira fölöttem.

waveform 2014.02.27. 22:40:14

Az adás jó volt. Viszont egy netes autós műsorban az alapfelszerelés részét kéne hogy képezze egy laptop + net vagy okosteló esetleg tablet hogy ne azon kelljen vacilálni hogy az adott márka adott modellje hogy néz ki, milyen motorral, meddig és hol gyártották.

Erni 2014.02.27. 23:53:06

Sziasztok!
Tetszett az adás! Volt 1-2 kissé "értelmetlen" kérdés: szerintem nem létezik olyan épeszű ember, aki szívesen (literálisan) fizetne ki több százezret bármilyen szervizre, bármilyen típusra/modellre. Sajnos az nagy igazság (elhangzott ez is), hogy a modern diesel-ek cefet költségesek lehetnek. Én is 320D tulaj vagyok,ugyan nem e90,hanem e46 (150LE,CR) megnéztem csomó más modellt anno(Passat, Mazda 6, A4, Octavia, Alfa,Jaguar,Merci,BMW) a lényeg az volt, hogy kombi legyen. A vicc az, hogy ezeket mind k**va drága (lehet) fenntartani, ha baj van velük (Pl: mazda 6 kettős tömegűje is brutál árban van). Engem a szerviztörténet ellenőrizhetősége + a hátsó kerék meghajtás :) tartott végképp BMWnél. Egyelőre nem cummantottam be vele. Ha időben és "méterben" is hosszabb távra vesz az ember autót, érdemes olyat venni ami tényleg tetszik is, meg fenn is tudjuk tartani. Én azok köze tartozom, aki megveszi az új nyári meg téli gumi garnitúrát is. Ez alapvető dolog szerintem, biztonság amire nagyon sokan hatalmas nagy ívben tesznek, pedig tényleg alap (jó gumik, jó fékek - ez a minimum lenne MINDEN autón, motoron). Abban nagyon igaza van a Robinak, hogy a legtöbben egyáltalán nem számolnak autóvásárlás előtt sem, hogy mivel jár egy autó fenntartása. Biztosítás(ok), adók, szerviz + egyéb kiegészítők, tankolás, esetlegesen amortizáció... Brutál. Sokan vannak olyanok is, akiknek nyilván kevesebb pénzük van autóra, így ott spórolnak, ahol tudnak. Azzal szintén egyet tudok érteni, hogy a jelenlegi adó/illeték/díj rendszer mellett itt Abszurdisztánban nem szeretnék évente autót cserélni :) - ellenben ha beszarik valami az autón, vagy "cserés", akkor javíttatom/cserélem. Legjobbakat mindegyikőtöknek, még több és még nagyobb égésteret! :)

kisörDög 2014.02.27. 23:56:38

A Daewoo Lanos-hoz ha még érdekli: Évek óta használunk egy 1.generációs Renault Scénicet,facelift utáni (2001).Üléspozícióról,kiszállás-beszállásról érdeklődött,és meg kell mondjam,életben nem találkoztam enyire kényelmes autóval ami ezt illeti.Ráadásul hatalmas hely van bent.Az MPV,nem csak úgy van,sok MPV van ahol az ülés a padlótól számolva nincs olyan magasan.Erre vigyázni,mert sokszor csak az autó magas,az ülés minimálisan magasabb csak(a gyártó hallgat).A motorbol mindenképp 1,6 16V,nagyon jól húz,a miénk csendesebb mint egy Fábia (1.gen),nem is rohad,elektronika is jó,ha meg nem,nem drága a javitás.Az olajat nem féltem tőle,megveszem inkább az ELF originált.

Nyiri 2014.02.28. 00:20:49

@kisörDög: Szerintem kicsit túl van lihegve a Cougar téma. Ez egy 40 éves autó. Ha szétszedi és újra összerakja, akkor is lesznek gondok. Nekem minden álmom egy amcsi "sport" kocsi volt. Meg is vettem egyet (Camaro) és voltak bajai. Ilyen Csikós féle gondok. :) Értem ezt úgy, hogy más szemében halott a kocsi, de a szemében csak apró gondok melyek megoldásra várnak. Minden percét imádtam míg megvolt, de aztán döntött a józan ész. Nincs olyan 40 éves autó (még a totálra restaurált gép sem) amin nem romlik el mindig valami.

Bushley 2014.02.28. 00:22:18

@srank: Teljesen igazad van de én is nehezen tudom beleélni magamat mások helyzetébe a 182centimmel és ~80kg-os testtömegemmel.

@Stump András: Köszönöm a linket, olvastam bár itt megemlíteném hogy a VP44 általában lehalt már 200e km-en belül, amit ha cseréltek újra -már pedig jobb helyeken erre cserélték mert fiatal volt a vas- akkor többet nem igazán kell, tehát az ebből adódó kockázat minimális. Valós 200e km futott dízel E46-t pedig nincs, vagy csak aranyárban. (Más kérdés hogy az itt megspórolt forintokat el lehet tapsolni a magyar utakon 18"-os felnivel szétvert futóműre.)

@Winkler Róbert: A Cougaros festős storyt pár képpel egyetemben megírod majd a Belsőségre? Mikorra várhatjuk?

kisörDög 2014.02.28. 02:53:18

@Nyiri: Engem szórakoztat a Cougar téma.Winkler nemtud tőle megszabadulni mert mindig közbejön valami :) Persze hogy ez van ezekkel az autókkal,főleg szerintem amiatt is mert ezek a muscle autók ilyen toldozott-foltozott alkotások voltak (,,Mit csináljunk ennyi erős motorral?Rakjuk bele valamibe,,-- valahogy így indult akkortájt).. Személy szerint le a kalappal bárki előtt aki belevág egy ilyen autóba.Nekem a régi Saab 900 tetszik.Annyira fura hogy már szép.De egy ilyen most nagy falat lenne nekem.Most egy E46-ra vágyom,sedan,a legszebb BMW amit valaha láttam,és ha meglessz énis belevágok akármennyit csak menjen.Én megtehetném hogy új autót veszek,de valahogy nekem is az jobban izlik ha valamivel törődhetek..Valahogy igy

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 04:50:42

@Winkler Róbert: ertem, akkor valoszinu felreertettem amit mondtal.

@Nyiri: tud uzembiztos lenni egy 40 eves auto, az en Chevelle-em tuti volt - korszeru, na az nem tud lenni egy 40eves vas. Uzembiztos lehet, de JOBB mint amikor kijott a gyarbol az sosem. A modern autokhoz szokott labunk mindig is a "rakas sz@r" kategoriaba fogja sorolni a fekeket, az epedas ules a futott-hutott bor utan fapad, a kormany, futomu---eh nem is ragozom. En jartam vele napi szinten egy darabig de nem lehet, ahhoz tulsagossan el vagyunk kenyeztetve a mai kocsikkal. A klimatol estere zug a fejed, arrol nem is beszelve hogy lefagysz derektol felfele de a labad feje izzad, rohogsz magadban mikor indexelsz es hallod ahogy kattog a muszerfalban a rele, ha este felkapcsolod a vilagitast azt mondod magadban " BIZTOS hogy valami nem jo, ez alig vilagit" stb stb stb szoval azok az autok ujkorukban is keveset tudtak es meg abbol "kopott" el sok.

Egy suzuki swift megvaltas kenyelemben es vezethetosegben egy 40 eves amerikai vas utan.

Nem rossz Winkler Cougarja, ennyi van benne, ezt tudja. Beszeltem olyan emberrel cars&coffeen aki fiatalkoraban ezeket szerelte: ezek az autok ujkorukban is le tudtak robbani, sosem voltak a megbizhatosag szobrai.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 04:57:33

$ 5.000 ert, hazauszik $1200bol, Angliaban kell EU honositani ott kell a legkevesebbet fizetni azert, aztan mehet ra a magyar rendszam - de az fakultativ :)

stockton.craigslist.org/cto/4339946741.html

ez viszonylag pofas, de en mar nem martozom meg ujra egy rozsdaboglyaban sem. A Mustang az egyetlen aminek nem szallt el az imazsa, az ujban is "benne van a bugi". A Camaro, a Challenger azok kopi+peszt, a Mustang az igazi. Venni kell egy 2005 utanit ( inkabb 2010 utanit ) 'oszt gyia! Egy darab Amerika.

Nyiri 2014.02.28. 07:03:40

@visszakettopadlogaz: Igazából nekem az volt a bajom a Chevy-vel hogy látszott rajta a designre ölt idő, ezzel szemben műszaki megoldásokra szartak. Mikor beszart a kormánymű akkor egy az autómnál több mint 10 évvel korábbi másik GM márkából raktunk bele egy UGYAN OLYAT. Több mint tíz évig ugyanaz a kormánymű??? Ez különösen azért vicces hogy pl. az Impala éveről évre másképp nézett ki :)

Rocko- 2014.02.28. 07:18:18

@visszakettopadlogaz: "Uzembiztos lehet, de JOBB mint amikor kijott a gyarbol az sosem."
s mi a helyzet a finom, korszerűsítő tuninggal? mint amikor egy Pagoda mercibe bedobnak egy új AMG motrot. ugyanezt kissé szebben kivitelezve el tudom képzelni dob helyett tárcsafék (nem tudom milyen volt akkoriban ezeken a kocsikon), karburátor helyett elektronikus befecsekendezés, szerintem ilyen igazítgatásokkal bele lehet frissíteni azt a tudást, ami az elmúlt 40-50 évben kapott a világ.

Schütii 2014.02.28. 07:48:52

@Rocko-: Ugyan már.. Ott inkább az AMG motort is átalakítják karburátorosra.

Rocko- 2014.02.28. 09:01:20

@Schütii: nem tűnik karbisnak. :)
blog.caranddriver.com/mechatronik-makes-old-mercedes-new-again-with-an-amg-supplied-twist/
(bocs ha nem Pagoda, nem értek a Mercikhez, nem pontos, hanem homályos kép élt a fejemben.)

Schütii 2014.02.28. 09:12:28

@Rocko-: Persze, van ilyen is, de odaát a megbízhatóság egyik szobra a karburátor. :)
(Egyébként tényleg nem Pagoda, de akár az is lehetne.)

Rocko- 2014.02.28. 09:17:15

@Schütii: :D
na, szóval ilyen lemez alatti frissítésre gondoltam, ezzel a módosításokkal (és némi kompromisszummal) akár egész jó autó is lehetne egy 30-40 éves forma.

Schütii 2014.02.28. 10:22:38

@Rocko-: Hát annak akit csak a külsőségek érdekelnek, jó lehet. De meglehetősen zavaros személyiséget feltételez az, hogy egyszerre vágyik valaki oldtimerre és megbízható mindennapi igáslóra. (Csikós nem ez a kategória mert az ő élete szörnyű unalmas lenne ha soha nem kéne pátyolgatni a technikát, Karesz barátjával együtt akár.)

Rocko- 2014.02.28. 10:32:02

@Schütii: nem látok semmi zavarosságot, technikailag egy új, megbízható autót akar valaki, viszont az ízlése alapján egy régire vágyik.

Csak Norris 2014.02.28. 11:13:30

@Erni: Nekem is van egy bmw-m meg mazdám, és érdekes módon ha a mazdához kell nyúlni drágább. Kicsi helyzetjelző vagy 130 eur, vagy 30 és akkor nem megy át a műszakin mert usa modell. A bmw-hez meg itt még a húsboltba is kapok alkatrészt, gyárit drágán utángyártottat olcsón.

bitfighter 2014.02.28. 13:54:57

Németországban használom az autóm magyar rendszámmal 2006 óta. Jó pár évvel ezelőtt kérdeztek egyszer rá a rendőrök, hogy nem kell-e erre is német rendszám (bár azt is hallottam már, hogy csak az adót kellene itt is fizetni, de nem érdekel a téma :)). Csak annyit mondtam nekik, hogy részben itt, részben Magyarországon dolgozok és ingáznom kell. Bevették :)
Pedig sokszor ellenőriznek, főleg a határ környékén. Ha nem körözik az autót, akkor nem érdekli őket. Már egy egész fotóalbum lehet a kocsimról náluk, de egy közúti ellenőrzésnél szóba sem kerül :)
Most cserélném le nagyobbra, 530D. Erre a biztosítás (ha nem lehet a bónuszt áthozni a magyar gépről) 1250€ lenne, plusz az adó kb. 400€. Szóval a következő is magyar rendszámos gép lesz. Max majd itt is autópálya díjat fizetek 2015-től emiatt.

Vj 2014.02.28. 16:41:58

Nekem a letöltésnél csak ilyen 7-8, max 20 percet szed le.Miért van ez?

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 19:39:50

@Rocko-: lattam mar osszeroffeneseken, a "baj" az hogy egy GT500 vagy SuperSnake a boltban $50.000 - $70.000, ugyanez a technika egy 70-es evekbeli bodeban $100.000+ szoval akkor inkabb nagyduzzogva egy par honapost veszek, parezer merfolddel, $30,000ert :)

@Nyiri: kivul szamit, az alapjan veszik :)

@Desmond77:
2003as Mishu Pajero ( Montero itt de ugyan az a kocsi, a Pajero a sok latin miatt nem hangzik jol, "kis mitugraszt" jelent ) elso lampa $280 darabja, 2002 F150 $89+TAX a ketto! Es nem homasita! Gyari OEM parts!

Rocko- 2014.02.28. 19:57:46

@visszakettopadlogaz: jogos, akkor neked nem ér meg annyit a formavilág.

Gomulka Béla 2014.02.28. 20:18:51

Errefelé (nem Németország) például azért sokkal drágább a második autóra a biztosítás, mert az ember bónusz-pontjait csak egy autóra használhatja.

Szabványok 2014.02.28. 20:34:57

@visszakettopadlogaz:
"tud uzembiztos lenni egy 40 eves auto, az en Chevelle-em tuti volt - korszeru, na az nem tud lenni egy 40eves vas. Uzembiztos lehet, de JOBB mint amikor kijott a gyarbol az sosem."
Nem értem.
Miért ne lehetne korszerűsíteni egy öreg autót? Nagyon sok minden fejlődött 40 év alatt. Lehet beletenni CD-játszós rádiót, telefonkihangosítót, navigációt, kényelmi elektronikákkal kiegészíthető, fel lehet javítani a lámpákat. Jobb ablaktörlőlapát, a gumiabroncsból a legkorszerűbbet teszem rá, (ég és föld a 40 évas diagonál helyett a modern radial), jobb biztonsági övet, azbesztmentes fékbetétet, stb.
Jobb lesz mint új korában! (Pontosabban jobb lehet, mint új korában.)

"A modern autokhoz szokott labunk mindig is a "rakas sz@r" kategoriaba fogja sorolni a fekeket,"
??? Én a magam részéről a mai agyonszervózott, túlgyorsított fékeket tartom rakás szarnak.
Eddig még soha nem bizonyult gyengének a lábam szervótlan fékekhez.

"az epedas ules a futott-hutott bor utan fapad,"
?? Kevés mai autóban van is hűtött-fűtött ülés. Amúgy bőrülés 40 éve is volt és nekem 40 éve sem tetszett. Az ülésfűtés meg beletehető, a feleségem kispolszkijába betettem egy fűthető üléshuzatot és kész.

"a kormany, futomu---eh nem is ragozom."
A kormány jobb volt régen. Egy régi jó kormány után már a hidraulikus szervo is érzéketlen, a mai elektromos szevokormányok meg kalap szamócát sem érnek.
A futóműben viszont igazad van a 40 éves autók futóműve lényegesen gyengébb volt. Merev tengely, laprugó, szar lengéscsillapítók.

"En jartam vele napi szinten egy darabig de nem lehet, ahhoz tulsagossan el vagyunk kenyeztetve a mai kocsikkal."
Napi szinten váltogatom a mai prémiumot és a 22 éves vasat. Nem egy dolog van, amiben jobb a régi. Amiben rosszabb, azok közül nem egyet fel lehetne hozni, ha fontos lenne.

"A klimatol estere zug a fejed, arrol nem is beszelve hogy lefagysz derektol felfele de a labad feje izzad,"
Klímát általában nem használok. Az automata hőmérséklet-szabályzást elvileg butaságnak tartom. Számomra nincs különbség, sőt a régi jobb.

"rohogsz magadban mikor indexelsz es hallod ahogy kattog a muszerfalban a rele"
??? Az újban is ketyeg.
Én az újban röhögök, hogy villogtat egy mikroprocesszor, félvezetővel kapcsolva, de hozzá szintetikusan teszik a relékattogást, hogy legyen akusztikus visszajelzés. Modern kori perverzió!

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 20:36:43

@Rocko-:
Meg ugye a regi kasztni torestesztje... meg van aki belerak Edelbrock feltoltot meg ezt azt a regi kasztniba, aztan van egy 800-1000loeros autoja amin van negy darab dobfek. Orosz rulett minden nap egy olyan kocsival.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 20:40:52

@Szabványok: nem, nem lehet. A kedergumitol kezdve az egesz kasztni szerkezetileg nem modern.

A kasztni fejlesztok dolgoztak az elmult negyven evben is.

En lennek a legnoldogabb ( es azonnal vennek egyet ) ha "teljes erteku" modern autot lehetne faragni egy oreg vasbol de nem lehet. Nem tudsz belerakni utkozo - energia elnyelo zonat, nem tudod megcsinalni.

Megdobban a szivem ( es mindig lefenykepezem ) ha latok GranTorinot, Mustangot, ElCaminot, Galaxie t stb stb az utcan ledobva, de nem lehet beloluk modern auto. Gyorsat, feltunot, stb faraghatsz belole de mai szemmel kenyelmeset es biztonsagosat nem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 20:42:00

@Szabványok: "klimat nem hasznalok" jah, otthon en se hasznaltam, de van ahol muszaj mert elajulsz vagy megiszol orankent ket liter vizet .

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 20:50:44

@Szabványok: figy, aki ismer tudja hogy milyen kocsikkal jarok, sok ember almai netovabbja par darab. Tudom mirol beszelek. Nagyon szeretem a regi autokat, de felejtsuk el hogy MINDEN nap hasznaljuk oket. Te sem MINDEN nap hasznalsz 40 eves autot, szoval ertem en hogy mit irsz de ne essunk bele ujra az elvtelen "regen minden jobb volt, csakazertis" szindromaba. Nem tudom kinek van igaza, en elmondtam mit gondolok errol a dologrol, az termeszetes hogy van akinek mas a velemenye.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 20:53:51

@Gomulka Béla: ha van masodik kocsid akkor nem szamit hogy bonuszod van? Logikatlan szamomra igy elso hallasra. Itt ( USA ) meg ugy van hogy ha van masodik autod akkor arra alig fizetsz, hiszen ugyis csak egyszerre egy autot tudsz vezetni, a kockazat nem no.

( valos pelda: elso auto $128, a masodik az plusz $20 - az arak havidij, full coveragere ertendok. ( CASCO kb ))

Rocko- 2014.02.28. 21:06:49

@visszakettopadlogaz: ezért mondtam, hogy kompromisszumokkal, nyilván a dofféket lehet cserélni tárcsára, a törési mechanizmust nem.

Csak Norris 2014.02.28. 21:49:53

@visszakettopadlogaz: A bme 350 eur a nagylámpa itt.

"ha van masodik kocsid akkor nem szamit hogy bonuszod van? Logikatlan szamomra igy elso hallasra."

Németeknél nem számít. Autónként nézik. Sőt, ha egyiket eladom, és a feleség illetve családtag elkezd vezetni, átadhatom a bónuszt. Ebben sincs logika. Attól ő miért vezetne jobban ha én eladom az autót. Főleg pl. ha eddig nem vezetett.

Venin 2014.02.28. 21:58:13

@Winkler Róbert: @ommm: Srácok, ha már mentek nepperkedni Németországba, jófejségből nem hoznátok nekem egy MX5 Na-t? Beszállnék mondjuk a benzinköltségbe, írnátok egy jó cikket (na jó, lehet többet :) ) majd a kalandról. Én (is) jól járnék, lehet az Égéstér hallgatói is elveznék majd ezeket a sztorizgatásokat...

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.28. 23:14:56

@Desmond77: ja gondoltam hogy nem a budapesti muszaki egyetemet vagy a bunmegelozesi osztalyt akartad irni :))

a biztositoknal logika nincs. PL itt is: Van olyan biztositas ami non-car-owner, az annak jo akinek nincs sajat kocsija de pl cegest vezet vagy berelni szokott: ott mibol talaljak ki a havidijjat? Ledurrant civicre szamitjak vagy RR re? nincs logika.

Gomulka Béla 2014.02.28. 23:57:45

@visszakettopadlogaz: Itt, Európa, úgy van ahogy mondtam. Így ugyanis tobbet tudnak beszedni a biztosítók. Monjuk azt, hogy Kovács úr nagyon fegyelmezett vezeto, van hét évnyi tiszta lapja, viszont Kovácsné egy vaddisznó, és tavaly is kifizetett a biztosító egy fél autónyi pénzt valakinek, miatta. Ezért Kovácsné helyett Kovács biztosítaná mindkét autót - és a biztosító pénzt veszítene. Csak hát a biztosítók nem olyanok, hogy csak úgy pénzt veszítsenek.
Mint Kovács úr, én is megkíséreltem spórolni egy keveset Kovácsnénak, de azt modndták, hogy ugyan már, Kovács úr.

Százhuszonyolc dollár? Az talán száz euró sincs - fene olcsó ország az!

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.01. 00:51:03

@Gomulka Béla: o jeee, olcso, egy szules $12ezerrol indul es negy ora az energency roomban $1200. Na de ne offoljunk.

Van ami olcso, van ami nem. De inkabb olcsobb, a fizetesek meg nagyobbak :)

Szabványok 2014.03.01. 01:43:49

@visszakettopadlogaz:
Félreértesz. Én nem azt mondtam, hogy a régi autóból lehet csinálni korszerű autót. Hanem azt, hogy korszerűbbet, cáfolva azon kijelentésedet, hogy nem lehet jobb, mint ahogy a gyárból kijött. Lehet. Mert jobb, mai gumit teszek rá és máris olyan menettulajdonságai vannak, amiket 40 éve el sem tudtak képzelni.

Az egy másik kérdés, hogy -szerény véleményem szerint - a "fejlődés" nemcsak jó dolgokat hozott az olyan autósoknak, mint én, hanem rosszakat is, ami miatt egy 40(vagy inkább 20) éves autó és egy mai autó összehasonlításakor a mérleg másik serpenyőjébn is súlyos dolgok vannak. (Pl. a vezetés élvezete!)

Szabványok 2014.03.01. 02:04:18

@visszakettopadlogaz: Valóban nem mindennap használok 40 éves autót. De 23 éveset minden harmadik nap.
És szívesen használnám többet is. Ha egy jobb 20-30-40 éves autóm lenne, ha lenne olyan szerelő, olyan alkatrészellátás, hogy tisztességesen karbantartaná, akkor biztos megfordulna az arány és csak ritkán mennék az új autóval.

Mondhatod, hogy olyan hülye vagyok, mint fiatal koromban, de én ezek nélkül a modern fejlesztések, funkcionalitások nélkül elvagyok.
Akár még klíma sem kéne (bár jó autókban az is volt már 40 éve!).
Persze az ütközésbiztonság hiányozna, a többletfogyasztás pénzt vinne el, viszont ezen egykét helyen tett engedményért cserébe kilátnék az autóból kamerák nélkül hátra, nem alagútcsomagtartó lenne, bowdenes fojtószelepű, nagyköbcentis szívóbenzines lenne, hátsókerekes lenne, nem lenne benne elektromos szervókormány, ha elromlik én megjavítom az útszélén, bárki kilakatolja, mert egyszerű hegeszthető acéllemezből van, stb.

Másik nézetben még nem is veszélyesebb, mert öreg autóval meg talán a sebességhatárokat is majdnem betartanám. Megyek vele 140-nel a pályán, akkor fogyaszt annyit, akkor lenne olyan zajos, akkor akkora a halálveszély, mintha a korszerű autómmal megyek 180-t.

Neked mi az ami hiányzott a 40 éves autóból?
Tudom a 2l víz. Node azon kívül? 40 éve is csináltak már kényelmes üléseket. Akkor is csináltak kényelmes rugózást is, meg sportos, kőkemény rugózást is.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.01. 02:46:05

@Szabványok: jaaa ertem, kicsit lassu vagyok ma :) Persze, modernebbet lehet faragni.

Vezetes elmeny: hat, egy mostani uj S klasseban NINCS elmeny. Gurulsz halkan, ha a fekre lepsz megallsz, ha a gazra lepsz ( S550 rol beszelek ) addig gyorsul amig akarod hogy letori a fejed, ha tekered a kormanyt arra megy amerre akarod. Szenvtelenul, kimerten, precizen. En azt szoktam mondani ra hogy egy kenyelmes nagy szamitogep negy kereken. Nulla elvezet, - "kiveszett a bugi".

"Neked mi az ami hiányzott a 40 éves autóból?
Tudom a 2l víz" az nem, mert irtam is hogy ment a klima, csak eppen nem egyenletessen.

" Node azon kívül? "
a biztonsag, pl:
az alabbi videoban lathato 50 ev fejlodes, gondolom lattad mar ezt az alapmuvet :)

www.youtube.com/watch?v=C_r5UJrxcck

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.01. 02:53:07

@Szabványok: a boat tail rivierabol se latsz hatra, meg osszes hatchback bol se, egy full size estate modellben meg csak sejteni lehet hol a hatulja, a dobozos truckokrol meg nem is beszelve - azt en lehet hogy nem is engednem forgalomba, repter meretu holt terekkel.

A regi autokban engem az fog meg hogy erzed ahogy "vezetsz" valamit. Az ujakban ezt nem nagyon erzed, tisztelet a kivetelnek.

Gomulka Béla 2014.03.01. 10:41:38

@visszakettopadlogaz: Minden szubjektív. Én például évente biztosítom az autót, de hogy utoljára mikor szultem, arra már nem is emlékszem.
(A gyerek legjobb cimborája anyai ágról ámerikai, és még gimnázista korában egy évet Los Angeles-ben járt iskolába. Kérdeztem, hogy laza-e. Ne hidd, mondta, mert amikor az utcán járva azt látod, hogy az egyik ember reménytelenul nyomorog, a másik meg nagyon látványosan gazdag, akkor hirtelen nagyon el tud kapni a motiváció. Ugyanez, sajnos, Magyarországon is így tunik. Persze pár nap után ne állítson feketéket és fehéreket az ember.)
Ami a biztosítást illeti, vagy tíz éve beszélgettem errol egy emberrel, az valahonnan Georgiá-ból való volt (a kisváros neve valami torzsi nyelven azt jelenti, hogy az oposszum orra!). O azt mondta, hogy ott nincs kotelezo biztosítás. Na és ha kárt okozol valakinek az autóddal, és nem vagy biztosítva? Akkor nagyon nagy a baj, mondta a jóember.

Szabványok 2014.03.02. 01:34:52

@visszakettopadlogaz: Igen, azt elismerem én is, hogy két dologban egyértelműen jobbak a mai autók:
- Fogyasztás (A teljes költségben már nem annyira!)
- Biztonság.
Valamit valamiért! Az egész "sportos autózás" arról szól, hogy az élvezet kedvéért engedményt teszünk a fenti két dimenzióban.
A "visszakettőpadlógáz", se nem takarékos, se nem biztonságos, viszont élvezetes. Épp úgy, mint jó néhány régi autó a maiakhoz képest.

Viszont a fenti két hátrányt - ha akarom - többé kevésbé ki lehet azzal egyenlíteni azzal, hogy lassabban járok.
Nem hiszem, hogy egy 40 évvel ezelőtti autóval 200km/h felett száguldoznék.

Szabványok 2014.03.02. 01:39:57

@visszakettopadlogaz:
Én egyértelműen a négyajtós, szögletes limuzinok híve vagyok. Aminek alacsony a motorháza, alacsony a csomagtartója, nagy ablakai vannak és látom az autó négy sarkát. A hátsó ablaka is meredek, hogy ne álljon meg rajta a hó, eső. (Utálom, hogy a mai négyajtósokban a hátsó ablak lapos, de nincs rajta ablaktörlő.)
Számomra ez a praktikus autóforma.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.02. 17:27:29

@Szabványok: nekem egyedul kozlekedni a Mustang az etalon, ha huzni vonni kell akkor meg a F250 pickup truck. Egyszeru vagyok mint a faek :)

fzoli415 2014.03.02. 17:51:40

Folyamatosan nagyon jók az adások, így, ahogy vannak!

Azért egy kis ellentmondás volt most (és hadd nyugtassak meg mindenkit, ne gondoljátok, hogy attól érzem jól magam, ha jól megmondom):

1. Állítás: Szivarból nincsen jó! (vagy mi is a neved neked)

2. Poszt (valahol a közepén):
belsoseg.blog.hu/2009/10/25/audikkal_az_atombomba_hult_helyen

3. Hirdetés:
www.hasznaltauto.hu/auto/audi/100/audi_100_2.0_cd_c3-7301178

1kutya 2014.03.02. 21:51:59

Kopasz csak nem a Prémiumautók.hu-ra gondol? ;)

Hurri Kán 2014.03.04. 21:55:44

@Rocko-:
Véleményem szerint az már nem ugyanaz az autó.

Rocko- 2014.03.04. 21:58:35

@Hurri Kán: kétsség kívül nem ugyanaz, azért írtam, hogy kompromisszum. :)
persze mindenkinek egyéni vérmérséklete szerint kell, hogy eldöntse: neki mi fér bele és mi nem.

Hurri Kán 2014.03.04. 22:01:18

@Rocko-:
Ízlés dolga. Az biztos, egy ilyen átalakított vas árából kijön egy új (értsd: mondjuk max. 5 éves) napi használósnak, meg mellé egy régi, játszani. Ha megengedhetném anyagilag, akkor én ezt a felállást választanám.
Mivel csinálják ezeket az átalakításokat, nyilván van rá létező piaci igény, ha valakinek ez kell, vegye.

Rocko- 2014.03.04. 22:03:13

@Hurri Kán: el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy mindkettőt akarod egyszerre.

Rocko- 2014.03.04. 22:11:10

@Hurri Kán: például odavagy az 1965-ös Ford Mustang / W108 / 'mindenki illessze be a megfelelőt' formájáért, abban a helyzetben vagy, hogy fenntarthatod, nincs is másra szükséged, tehát csak ezzel akarsz autózni, mégis, vannak dolgok, amik hiányoznak a kocsiból a kor okán. (elektromos ablak, szervo, klíma tuti volt ezekben is, de) jobb, korszerűbb futómű, korszerűbb/gazdaságosabb motorvezérlés, ABS vagy hogy egy kézzelfoghatóbb praktikumot mondjak: mp3 lejátszó, vagy mondjuk CD lejátszót 100%, hogy nem volt ezekben. :) igényed pedig van rá, akkor miért ne?

Hurri Kán 2014.03.04. 22:18:00

@Rocko-:
Ha ezért az autóért vagyok oda, akkor legyen eredeti szerintem :)
Max. annyit változtatnék rajta, egy mp3 játszót raknék bele, meg esetleg elektronikus gyújtást mechanikus helyett (mondjuk nem tudom, ezekben milyen volt), kb. ennyi.
Ha megtehetem, hogy csak ezzel autózok, mert mondjuk nem megyek többet évi 3-4000 kilométernél, akkor tudomásul veszem, milyen lovat választottam, és az autó eredeti hangulatát szeretném élvezni.

misinator 2014.03.05. 13:34:21

Csak csendesen jegyzem meg, hogy a Trabant kombi is shooting brake...

madbalee 2014.03.06. 10:28:58

A regi Passat CC az shooting brake?

TDIPower 2014.03.11. 17:39:59

Az nem alltravck FreeTrack .
süti beállítások módosítása