HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

És a hülyenév-verseny idei győztese a...

2015.03.11. 06:13 ommm

Címkék: subaru levorg

Ember nincs, aki magától kitalálja, hogyan sikerült ilyen nevet adni ennek a ki tudja, hányadszor megújított típusnak. De megoldották, sikerült.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr337258667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyelv-ész 2015.03.11. 06:43:41

Mondanám, hogy amióta a Toyotáé a Subaru, módszeresen gyilkolják a formatervet, de hát az az igazság, hogy a Toyoták ugyanúgy egyre rondábbak.

Rónarider 2015.03.11. 06:44:56

hát a színes-szagos, érintőképernyős, magától parkoló, esőérzékelős, hibalehetőséggel és elektronikával agyonnyomorított felszereltség nálam pont kizáró ok, de nem is vagyok típusfazon, az is igaz.

fabia1,9 2015.03.11. 06:50:07

Valamilyen szinten egyetértek a cikkel, de ez az agyonrajzolt, zZSh hűtőmaszkos ízléstelen formavilágú, elektronikával telehúzott mainstream semmivel sem jobb.

Ironpen 2015.03.11. 07:00:36

@Rónarider: csakhogy amit te képviselsz az egy szűk vásárlói réteg, akik főként használt autót vesznek, az meg nem relevancia az autógyártók részére, hiszen nem hoz nekik bevételt ;)

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.03.11. 07:06:44

a WRX és az EVO rétegmodell.. a gond az, hogy tömegmodellje nincs egyiknek se.

rbalint88 2015.03.11. 07:21:36

Bármennyire is jók autók voltak a Subaruk és Mitsuk, a formatervezés már 20-25éve sem volt az erősségük. Tetszőleges Legacyba beülve nem érzed a pluszt egy bármilyen másik japán, úgymond kommersz autóhoz képest, legyen szó Toyota Avensisről, Mazda 626/6-osról.
Időközben annyi változott, hogy a Subaru/Mitsu technikában nem sokat fejlődött, formatervezésben, anyagminőségben semmit és a kommersz márkák színvonalát sem tartják.
A 2000 utáni autóknál a beltér színvonala talán eléri az egy generációval régebbi német autókét, de sajnos azt is csak dizájnban.

Ada 2015.03.11. 07:45:16

Nekem még mindig jobb formaterv és belső, mint a kék propeller a pőre, spártai belsejével.
Nem tetszik a benzin-összkerék-automata kombináció? Akkor vegyé Ódit olajkályhával...
Igen, kissé elfogult vagyok, H6 forevör.

Mivel korlátozzátok a hozzászólások lehetőségét, néhény megjegyzés ide:

Winklinek a suttogó diesel cikkhez. A vibráció mértékegysége a m/s². Minek csinál az Opel összehasonlítást, ha nem tudja mit is hasonlít össze valójában?

Csikós úr: A Kia Sportback cikkben a képre kattintva nem galéria nyílik, hanem a cikk újranyitódik új kártyán.

A Kopasz in action videó nagyon jó volt, lehetne gyakrabban. Én is vezetem a tankolásokat, ugyan nem füzetben és nem vagyok perverz, de a Spritmonitoron enyém a 611091.
Sőt, egy Novoth Tibi in action videót is megnéznék....

További szép napot és még kevesebb lehetőséget kommentelésre.

csata ha jó 2015.03.11. 07:56:44

Sajnos igaza van a cikkírónak. Sajnos kétszeresen is. Mert egyrészt a gyártók megvezetik a fogyasztókat a marketing nevű hazugságdömpinggel, másrészt ehhez az ún. autós-újsáírók is jókat asszisztálnak.Ez a külső-belső formaterv dolog, megfejelve a a "minőségi"-nek hazudott utastérrel úgy 12-15 évvel ezelőtt kezdődött, az AUDI azóta méltán híressé vált "minőségérzet" című vakításával. Ezt nagyon megette a tömeg, élükön az újságírókkal, ez lett a trend, azóta - élükön az összes német gyártóval - szinte mindenki ebben szellemben gyárt autót, legalábbis ide Európába, mert szerencsére azért vannak normálisabb piacok. Ebben a filózófiában egy tökéletes dolog van, a marketing, amivel elhitetik a fogyasztóval, hogy az ócska is kiváló, az újságírók meg bizonyítják is ezt.Persze az AUDI nem hazudott, sosem beszéltek minőségről, csak érzetről, azaz valami, vagy valamik olyanok mintha, de a máz alatt nagyon nem.Pl. drága, hovatovább nemes anyagok a beltérben, nos ezek a valóságban műanyagok, alumínium, néha egy kis furnér, talán bőr. Ezzel szemben az igazi drága anyagok: nemesfémek (az alu nem az, a nemesacél igen), igazi mgmunkált nemesfa, drága bőr, ásványok (kő). Ebben a filozófiában persze a műanyagokat is meg lehet úgy csinálni mintha, de azért tudjuk hogy nem. Tudom a Subaru sem használ ilyen anyagokat, de ők legalább nem akarják elhitetni, hogy a szar az csokikrém. És ha a tisztelt újságíró urak legalábbis a Totalcar-osok, az orruknál tovább látnának, vagy legalább memóriájuk lenne akkor visszamennének az időben kb 10 évet. És ha visszaértek , akkor elővennék egy akkori mondjuk Passat és az akkori Legaci tesztjét, amiben akkor leírták, hogy a Passat milyen "minőségi", puha anyagokkal bélelt, milyen divatos és egyáltalán milyen fasza. Szegény Legaci: ódivatú, kopogós műanyaggal burkolt, egy szegényház. Ha ezzel megvannak visszajönnek és előveszik as saját maguk által tavaly írt 300000 km-t futott Legaci használttesztet, amiből kiolvashatják, hogy bár már megjelenésekor is ódivatú volt, de azota nem kopott, nem mállott, nem karcolódott, teljesen újszerű, minden működik. Aztán már csak annyi van hátra, hogy ezt végigcsinálják egy hasonló paraméterű Passat-tal. Az eredményt már most megmondhatom: a "minőségi" utastér, elkopott, elmállott, karcos, feslett, szakadt, stb., sok funkció nem működik. Teszem fel a kérdést: akkor melyik is a valós minőség? És a műszaki tartalomról még nem is beszéltem.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.03.11. 08:17:55

@csata ha jó: te se ütél még Daciánál jobb autóban..

Nem, nem olvastam végig, csak az idézőjelbe tett audis minőségérzetig..

csata ha jó 2015.03.11. 08:20:59

@Aranyba mártogatott étnyúl: Bunkóságodnál talán a tudatlanságod nagyobb. Volt AUDI-m is, "szar" ALFA-m is. Az ALFA volt a jobb. Subarum nem volt.

Oleg Archa 2015.03.11. 08:26:03

Valóban borzalmas ez az autó. De a neve találó. Szerintem semmit se számít manapság, hogy egy autó 300 ezer km után milyen állapotban van, az autó addigra nullára íródott, és nem akar egy autógyár se az új ár egy tizedéért forgó használt autók vevőkörének megfelelni. Abban nincs igazán üzlet.

Mr. Pé 2015.03.11. 08:29:29

Üdv mindenkinek!

Szerintem is fura dolgokat művel a Subaru. Nekik addig állt a zászló, amíg nem igényelték az emberek az utóbbi pár évben kitalált kényelmi szemfényvesztéseket, mint okostelefon-kapcsolódás, applikációk stb. Ehhez már óriási fejlesztési lóvé kell, ami a Subarunak nincsen. Ezért is kár erőlködni a trendek követésével. Az "ódivatúból" simán lehetne mondjuk "kiforrottat" csinálni a marketingben. Mondjuk azzal a szöveggel, hogy az igazi férfiak maguk parkolnak :D
A másik döbbenet a hajtáslánc-választék, de nincs mit csodálkozni: magunknak csináltunk Európában olyan normákat, hogy az ide exportálóknak le kell mondaniuk a hagyományos szívómotorjaikról. Ez is fejlesztés (a. k. a. pénz) kérdése. Tehát ez is érthető.
Csak az nem, hogy miért kell ennyire erőltetni ezt a gusztustalan formavilágot az autók külsején. Az eddigi Subaruk legalább csak jellegtelenek voltak (külsőre), de az utóbbi néhány évben kifejezetten rondák. Mondjuk ez igaz a Toyotákra is, amik ráadásul még borzasztó lelketlen autók is szerintem (kivéve GT86).

Oleg Archa 2015.03.11. 08:31:05

@csata ha jó: Nekem most is van, és Alfa-m is volt. Mondhatom, hogy a két autó között akkora a különbség az Audi javára, hogy oda befér a Csomolungma meg a Mariana árok együttesen.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2015.03.11. 08:32:18

Én vhol @csata ha jó -val értek egyet.

Nagyon eltorzult az európai piac ízlése és mindez csak azért van, mert az olyan - magukat prémium gyártónak beállító cégek - mint pld. a VW csoport vonatkozó márkái elhitették velünk, h az amit ők csinálnak az a non plus ultra. Én nem vitatom el azt, h fejlesztenek bőszen, de azért álljunk már meg, ne ájuljunk el mindentől ami made in germany és esetleg VW v. Audi unalomig ismert formáiba van csomagolva.

Ízlésről vitázni felesleges - mások szerint meg csak arról érdemes - ua. én meg már azoktól vagyok rosszul és 100x inkább ez a Subaru, mint egy új Passat.

Egyébként lassan elmondhatná már a TC, h ki fizeti és miért jó neki, ha folyton belerúgnak a Subaruba, mert amit leművelnek a márkával az így kívülállóként is bántó. Új Impreza -t még szerintem nem is láttak, de mióta az első skiccek megjelentek azóta csak a leszólás megy. Miért??? Nekem meg tetszik, és akkor mi van?

ui.: a Subaru soha nem volt nagy autógyár, mindig is vhol csudabogár volt, ne kérjünk már számon rajtuk semmiféle trendet. Ők ilyenek, semmi baj vele, nekem bármelyik típusuk jöhetne.

És legyen a TC sokkal tárgyilagosabb ha kérhetem, az, h szerintük egy autó nem szép, vagy szerintük unalmas benne a tekerő, az nem műszaki kategória. Ha 120 ezer km után motort kell benne cserélni, az az, azt majd írják meg. De ha jól tudom olyat a VW -ekben szoktak.

Oleg Archa 2015.03.11. 08:35:32

@klarky: Hehe, akkor javaslom, hogy olvasd el a "Kedves Bunkó" c. művecskéjét a TC-nek, figyelj és tanulj, hogy kell egy márkát fikázni és megalázni.

saabi 2015.03.11. 08:41:08

@klarky: nézd meg, ki írta a cikket, ez sokmindenre rávilágít. :-(

igazi hős 2015.03.11. 08:51:59

Azért van előnye is ennek az autónak: 10 év múlva még tökéletes állapotban lesz, de a látszatra már oldtimer lesz. Öreg (kinézetű) és jól működő autó, hát nem ez minden autóbuzi álma?

igazi hős 2015.03.11. 08:56:07

@klarky: "De ha jól tudom olyat a VW -ekben szoktak." Ez hazugság. Egy VW motort minden esetben a km-óra állásától függetlenül a garancia idő lejárta után 1 nappal ki kell cserélni, különben szétesik, mert így programozták be a VW gyárat irányító gyíkemberek.

románc cuvée 2015.03.11. 09:00:38

Egy fotó alapján nehéz megállapítani,h lehetne menőbb a beltér. Ennyit az objektivitásról. Én személy szerint úgy beszállnék egy ilyenbe, mint Vágási Feri az internetbe.

nyikk 2015.03.11. 09:36:09

@románc cuvée:
Csatlakozom, a név, az orr púp meg a sok króm lejött, de amúgy nem látom a mire ez a nagy nyígás Vályitól.
Talán az ajtókárpit kilincs feletti részének és a kárpitbetét felső peremének az ívébe ha nem lenne törés, akkor jobban mutatna.Ha más is van ,meg kellene mutatni.Értem, hogy nem olasz dizájn, de ez sosem volt az.
Bubuék legnagyobb bűne az szerintem, hogy nem szálltak fel időben a turbós hullámra, pedig adta volna magát.Már 10 éve nyomni kellett volna egy kisebb, 1,5L körüli turbós mocit 120-150 lóval, afféle pszeudo WRX-ként.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.11. 09:48:24

@rbalint88: az előző Legacy pont egy korrekt darab volt, alternatív, de hangulatos és igényes. A mostani egy gyagyi autó.

a név a legkisebb gond, már régóta a hülye nevek dívnak a japánoknál, ráadásul leszoktak az olasz nevekről és a mémeteket kezdték alkalmazni, persze szigorúan szótár nélkül :)

@Rónarider: nekem ez a "színes szagos" baromság erősen a savanyú a szőlő kategóriájú kommentek közé tartozik. a saját és a közvetlen ismeretségbe tartozó utóknál ezek a luxus opciók nem annyira okoztak gondot mint a motor váltó...

@Oleg Archa: kommentjével nehéz vitába szállni.Ott a pont.

Amúgy Teljesen értelmetlen amit a Subaru csinál, véleményem szerint ha már a formát se képesek összehozni ott mindig sokkal mélyebb bajok vannak.

Közlekedőedény 2015.03.11. 09:53:13

A Totalcar az utóbbi időben módszeresen gyalázza a Subarut, eleinte csak a hírszerkesztő, de most már beszálltak mások is.

Ízlésről vitatkozni értelmetlen, értelmes és empatikus ember ezt belátja. A baj az, hogy Vályi már annyira arogáns lett, hogy ezzel elmossa a Totalcar többi egyébként nagyszerű munkatársa (pl. Stump, Csikós) által felépített pozitív képet; minden társaságban van ilyen, mint a Vályi: aki mindig mindent jobban tud nálad és aki mindig ex-cathedra kijelentéseket tesz. Mert az úgy van és kész. Aztán ha nem állsz be bégetni mögé akkor jön a nagypofájú dumájával, hogy nem kötelező őket olvasni és el lehet húzni (én nem csak Totalcart olvasok).

Sok embernek tetszik a Subaru (nekem is), a Mitsubishi stb (nekem a 9. és 10. generációs _minden_ szempontból nagyon tetszik, de nem indítok emiatt kereszteshadjáratot, másnak más tetszik). Habár ma divat lett beállni a sorba és gatyából kilógó seggel M rendszármos lefosott (lehetőleg elhanyagolt dízel) prémium német autóban parádézni, hadd higgye az utca embere, hogy vagyok "valaki", ez még mindig nem mindenkinek alternatíva. De hát ilyen az emberek többsége, többnek akar látszani, mint ami valójában.

És azt el sem tudja a cikkíró képzelni, hogy van aki a Ford stb. belterétől kap hányingert? Nekem tetszik a japán formavilág és van olyan európai autó, ami szintén. Nekem megbízható, finomam járó japán motor kell, nem valami európai időzített bomba. Nekem ciki a dízel kattogása még úgy is, ha sokkal kevesebbet fogyaszt és iszonyat a nyomatéka. Ciki, hogy a dízelek büdösek - persze csak ha nincsenek karbantartva. De hát többnyire nincsenek, főleg az importált nyugati csodák. Teszek a kemény műanyagokra, a váltó-futómű stb legyen jó, a műanyagokat meg majd simogatja a sok VW-es divatmaki, ha ez jó neki.

És ez már nem szorosan ide kapcsolódik, de Karlovitz kollega kerékpáros kirohanásai sem rosszak. A szentendrei 11-es úton akar kerékpározni a szerencsétlenje. Ott, ahol hétvégén-hétköznap mindig sűrű a forgalom. Oda akarja kiengedni a tapasztalatlanul kacsázó félhülye hétvégi kerékpárosokat. Gratulálok. Megértem a közútkezelőt, oda nem való kerékpár. (Évente >5000km-t biciklizek, ismerem a 11-es utat, bármikor tekerek 45-50-nel sík úton, mégsem megyek ki a 11-esre, mert életveszélyes, _belátom_. Azt hiszem, akiket Karlovitz oda akarna kiengedni, nálam sokkal tapasztalatlanabbak. Egyszerűen túl nagy a forgalom és nem elég széles az út, autóval is nagyon sokat járok arra. Kerékpárral van vannak szép utak a Duna vagy a 11-es mellett, lehet arra is tekerni. Attól még, hogy kerékpározik valaki, nem ő szarta a világot és nem csinálhat azt, amit akar, noha ma ez is nagy divat lett).

Lük 2015.03.11. 10:02:50

A subaru az utóbbi években gyalázat amit művel, volt egy jó irány sok sok éve (még McRae-nek köszönhetően is) amikor a palettájukról nagyjából következetesség sütött le, na ebből az utóbbi pár évben semmi sem maradt.
Még abban a peremrétegben sem akiknek a WRX-et szánják, hát hogy az istenbe néznek ki mostanában ezek az autók? Semmi innováció, tök gagyi forma. Nekem a subaru az utóbbi években a csalódások szinonimája.

Hurri Kán 2015.03.11. 10:31:05

Első, meg második generációs Outback, illetve azok alapjául szolgáló Legacyk még jól is néztek ki, azóta borzalom. elhiszem, hogy nagyon jó autók, de annyira rondák, hogy egy jó ízlésű kutya csak sötétben hugyozná le bármelyiket. Mondjuk elég ránézni a mostani Toyotákra, Hondákra, vagy akár Renaultra, Nissanokra, formailag egy katyvasz az összes.

bigpond 2015.03.11. 10:33:12

En tobb Subarut latok nap mint nap mint az osszes nemet markat egyuttveve.
A vilag jelentos reszeben ugy erzem a vevok nem fektetnek akkora hangsulyt a belterre es a kulsore mint Europaban. Mar ugy erzem atestunk a lo masik oldalara, a tesztek 1/4-e masrol sem szol csak arrol hogyan futnak az ivek meg vonalak, hogy harmonizalnak a belteri anyagok es ez milyen ronda, szep, elavult, mas tud ennel sokkal jobbat , stb, stb,stb. Tiszta mualkotasok elemzese lett egy teszt, viszont a vegen ugyis az egyen dont, vagy tetszik neki es megveszi,  vagy nem.
Szerintem is keves a szep Toyota vagy Subaru, de ha az ember nem lat mast akkor hozzaszokik. Barmily meglepo, de van elet Europan kivul is.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.11. 10:42:41

@bigpond: "Barmily meglepo, de van elet Europan kivul is." Akkor is ha eléggé lokálpatrióta, az a szerény 13 milliós európai piac a világ egyik legnagyobb piaca. És a Subaru nemrég még maximálisan ver4sneykéeps volt rajta.

Ami tény, a belső az amivel a leginkább kapcsolatban vagy, anyagok formák funkciók előbb elérnek mint az asszimetrikus AWD. Ráadásul Európában erősen le is vannak korlátozva a motorok, így a vásárlóerőt máshol kell levezetni :)

bigpond 2015.03.11. 10:49:35

Azt meeg elfelejtettem, hogy eladni a belterrel es a kulsovel lehet . Emberek vagyunk, ha a kulso es belso jol nez ki hajlamosak vagyunk azt hinni , hogy a gepeszet meg amit nem latunk es nem is ertunk hozza az is minosegi lesz.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.11. 10:51:08

@bigpond: de ha a külsőségekben is xar, akkor miért felételezzük hogy a gépészet rendben van?

bigpond 2015.03.11. 11:10:19

@Ződ2000:

Hat igen, ez mukodik visszafelee is.

Rónarider 2015.03.11. 11:15:41

@Ironpen: @Ződ2000: Részben igen, bár eddig két új autóm van, mármint újonnan vásárolt. Az egyik 14, a másik 5. Ha vennék, újat vennék, de nincs mit. Vagy abszolút fapad, de azt nem adják csak értékelhetetlen erőforrással, olyat inkább nem, vagy ha már tisztességes (nem nagy, de 2-2,5 liter körül) motor van benne, akkor kiüríthetetlen az extrák listája. Úgy pedig nem kell. Nézelődöm, mert megbízható gép kellene, lehetőleg dízel, manuális, nem duplakuplungos, nem háromhengeres, lehetőleg szívó, ha megbízható turbós az sem kizáró ok. És nagyon nincs, vagy ha igen, akkor a halálom a rengeteg elektronika. Ami nem kell, mert autót akarok használatra, nem benne szeretnék élni.
ABS, központi zár, riasztó, elektromos ablak, esetleg tempomat, minden más fölösleges katranc. Ezektől kényelmesebb az autózás, vagy biztonságosabb a megállás, de a multimédia igényemet kielégíti egy rádió, a tapogatásos kezelőszervek meg utálatosak. Ha van egy dedikált gomb akárminek, azt megtalálom úgy is, hogy a szemem le sem veszem az útról, de hogy egy menüt kelljen végignyálazni, végigsimogatni, vagy kattogtatni, az nekem nem pálya. Nem oda való szerintem, a divat meg nem érdekel, ha szerintem hülyeség, miért kellene ilyet használnom? Jahogy nincs autó nélküle? Majd veszek ha lesz. Vagy elgurul a gyógyszer és nullkilométeresen kibeleztetem, ha megoldható. Ha meg nem, meg sem veszem. Ilyen téren nincs megalkuvás.

Sword 2015.03.11. 11:19:32

Nem ronda ez, csak jellegtelen, mint egy Távol-Keleti tucat valami. Nekem a Legacy mindig is tetszett, majdnem mindegyik generációja, különösen a kombi változat. Egy karakteres, sportos családi autót láttam benne. Szörnyű, hogy ezt tették vele.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.11. 11:34:51

@Rónarider: a túlzott digitalizáláson én is értetlenkedtem ma egy sort (autossagok.blog.hu/2015/03/11/jaguar_xf_emlekezetfirssito_tesztkor)

Ettől függetlenül sok hasznos funkciót kaphat az ember pár év alatt rengeteget fejlődött akár ugyanaz az autó, ezt ez évi tesztútjaim megint megerősítették.

Én maximálisan használom az autóimat, nem csak munkába járni de hosszabb utakra, családi poggyásszal. És ha az ember egy nap alatt lezavar 1500km-t akkor becsülni fogja a "külyüket", a sávtartótól az éberség/holdtérfigyelőn át az olyan elengedhetetlen dolgokig, mint a tempomat vagy az ESP. Olyan apróságkról nem beszélve hogy nem kell félreállni CD-t cserélni vagy térképet nézni...

Ironpen 2015.03.11. 12:39:54

@Rónarider: akkor egyszerűbben fogalmazok: a mai újautóvásárlók túlnyomó többsége igényli és/vagy rádumálható ilyen elektronikus cuccok. Európában talán nem akkora többség, de meggyőződésem és ahogy kiolvasom a sorok közt a távolkeleti és északamerikai vásárók döntő többsége viszont akarja a kütyüket az autóba. Így aztán a profitorientált cégek így kínálják a termékeiket. Hozzáteszem én sem vagyok oda az "agyonelektronikázott" kütyü autókért, de megértem miért gyártanaik manapság ilyeneket és miért pont ezek a gyártók maradtak fenn.

Gekko 2015.03.11. 12:48:04

Én most rendeltem Outbacket, a 2015-ös verziót. Top Gear véleménye:

"It might not be all the car you could ever want, but the Outback is probably most of the car you'll ever truly need. And for that, TG still likes it."

Az meg, hogy kívülről hogy néz ki nekem nem szempont, garázsban szállok be, ha parkolok sem szoktam kívülről bámulni. Hogy VI-nek vagy másnak tetszik-e, őszintén leszarom.

Beltér az már más kérdés. Az új modell nagyot lépett előre, nem luxus kategória, de a Passattal pariban van, Skodánál messze jobb.

nyikk 2015.03.11. 13:02:10

@Gekko: Azért egy hozzászólásban leszarni más véleményét és a TG-t meg érvként felhozni....

Ada 2015.03.11. 13:26:00

az elenevezés kapcsán...mert a Ghibli az olyan gyönyörű név, mint az Olasz design, ugye?...

Rónarider 2015.03.11. 13:37:47

@Ironpen: Nincs köztünk vita, én is ezt érzem. Azzal van bajom, hogy kifejezett igényre sem tudják megszabadítani az autót ezektől, mert mint mondják megcsinálják, de akkor nincs garancia.
Ahogyan a szalonszerelőket ismerem, meg inkább jobban járok, ha a megbízható brigáddal kirámoltatom a majdani autót, ők jótállnak a munkájukért. Az ilyen esp, abs, asr töttödöm rendszerekkel szintén nincs bajom. A beltérben nem bonyolítanak sokat, az autó stabilabb tőle az úton, de a sávfigyelő, meg ilyesmik szerintem átmeneti megoldások az automata (nem váltóra gondolok) rendszerek és a sofőrös rendszer között, legalábbis nem tudok másképp tekinteni rájuk. És mint ilyenek, félek azoktól a sofőröktől, akiknek bele kell szóljon a haladásába, mert az a sofőr -szerintem- közveszélyes, csak a technika tartja, ha egyáltalán, az úton. Amikor fáradt vagyok kiszállok, amikor nem tudom az utat ott a telefon, vagy a térkép, szerencsére vannak megállók, parkolók, jó az a kis levegőzés, még mínusz húszban is.
De szerencsére nem vagyunk egyformák.
Azért érdekes, hogy mivel nem szeretem az olyan autókat, amelyek egyben komplett PC-k is, meg világít három színban még a kilincs is, páran személyes támadásnak veszik, és leoltanak, pedig nem mondok mást, csak hogy a mai extrák nagy hányada szerintem könnyelműségre nevel, másik része meg -nekem- felesleges, mert soha nem használom/használnám. Nem vagyok használtautó kereskedő, még kicsiben sem, ha kitellet az ideje esetleg eladom, de új jön helyette, bár az eladom sem igaz, mert ahogy kinéz inkább életben tartom míg megéri, és nincs pofám rásózni senkire a kisuvickolt romhalmazt, mikor már nem.
Igaz nem ülök két-háromévente más autóban, egyrészt mert kötődöm valamilyen szinten az enyémhez, másrészt nincs bizalmam a használt vásárlásához, ezért nem két hónap döntenem az autóvásárláról hanem akár jóval több és az olyan legyen, amivel fenntartások nélkül együtt tudok élni 10-20 évig. Na ezért nem vagyok céécsoport, nem bukom az újdonságra csak azért mert új, és esetleg a kategóriában elsőként bevezetett. Attól még vastagon lehet szükségtelen.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.03.11. 13:41:51

@csata ha jó: nem izgat, hülyeséget beszélsz. Hogy az Audinál csak minőségérzet van, minőség nélkül?
Muhaha, illetve bruhaha.

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.11. 13:57:15

@Rónarider: "igényre sem tudják megszabadítani az autót ezektől". A németek többnyire elég spúrok alapfelszereltségben. Tőlük simán vehetsz fapados autót, és legalább elmondhatod, hogy nem kell prémiumautó, elég ha a márkája az :)

Amúgy meg inkább nem barmolnék bele az autó rendszerébe, több bajod lesz vele mint amit valaha kinézel azok gyári elektronikájából...

Én úgy vagyok vele hogy amihez külön villanymotor kell, ott kezdődnek az igazi veszélyforrások. Mindazonáltal, nekem még nem volt bajom villanymotoros extrával, pedig van 1-2 dolog a mostani kocsimban. A Legnagyobb parám a motor csomagtartó volt. Erre nem a motorral volt baj, hanem a tartócsoappal, amit egyszerűen meg kellett húzni. Egyébként a márkaszervíz kint már dörzsölte a markát hogy mi mindent fog majd cserélni. Az Ivanics karosszériása viszont megérdemli a név szerinti dicséerete mert egy viszonylag filléres beavatkozással elejét vette. Így kell ügyfelet szerezni :)

Fredddy 2015.03.11. 14:30:06

Mostanában a legtöbb autónév alapból igen hülye, mintha valami szappan, vagy testápolómárka lenne. Hová lett például az Opel egészséges militarizmusa: Kadett, Kapitän, Admiral?
Még az a leginkább elviselhető, amikor szám-betű kombinációkat adnak névként.

FCs 2015.03.11. 14:41:52

a dizájn vagy a név leszólása egy dolog, nekem például tetszik, de a subarut temetni, amikor évek óta a legdinamikusabban fejlődő márka az amerikai piacon és az elmúlt években sorra döntik az ez eladási rekordjaikat?

!NagyRoli · https://caranten.blog.hu 2015.03.11. 15:10:44

Azért a LaFerrari annyira nem volt rossz név. Tény, hogy ez a Levorg szörnyen hangzik, de az igazi gyémántfokozatú hülyenév inkább a Bentayga. Csak olaj a tűzre, hogy egy luxusautógyár termékét hívják így.
Viszont megvédeném a Subarut annyiban, ahogy Európa - szerintem méltatlanul - mellőzi. A mostani konkurens divatfelszereltségek mellett nehéz is őket észrevenni. Ahhoz, hogy a tömeg észrevegye őket, be kéne állni a sorba egy fullos-érintős-okostelefonos rendszerrel, meg kellene egy csöndes, lehetőleg háromhengeres, 4 liter alatt fogyasztó EcoBoost motor. Le merném fogadni, hogy sokan siratnák a bokszert. A Subaru egy értelmes határon még meghúzta a gyeplőt és igazából hülye lenne a stílusjegyeitől megszabadulni. A Mitsubishit is kár most bántani. Valahol most meghalt a márka ott, hogy nem lesz több Lancer EVO.
Ami meg a jó formát illeti: A C4 Cactus és a Nissan Juke sem szépségdíjas alakítás.

victor vacendak 2015.03.11. 15:41:14

ugyanmár. ragaszkodnak a tradícióikhoz, konzervatívak és jól csinálják. amerikában rekordot döntenek az eladások. úgy, hogy alig áraznak le. abban van a pénz, nem a nyomi dízelbuzi európában. és vagyunk azért páran itt is, akik sosem cserélnék más márkára, hiába a csillivilli szarság.

butschq 2015.03.11. 15:51:02

Nincs ezzel a névvel semmi baj. Subaruból ami nagyon kéne az a 4. generációs Legacy (2003-09), annak a formája nagyon bejön. Na meg a keret nélküli ajtók, az a gyengém.

Egy jóbarátom tavaly vett egy 2009-eswrx sti-t, na még talán azt is, nagy duzzogva, de elfogadnám :)

magyar anya 2015.03.11. 16:33:57

szerintem sem a névvel, sem a formával nincs baj. Nekem kifejezetten kívánós, ha tudja azt a plusszt, amit egy japán gyártású, pláne Subarutól elvárhatunk.
Egyébként meg nem itt Európában akarnak ezek versenyezni a tömött piacon, nekik nincs arra pénzük, hogy ide terjeszkedjenek, neküknk meg nincs arra pénzünk, hogy ilyet vegyünk.
A gazdag országokban - Norvégia, Svájc - meg úgyis a Teslát veszik, mert az az Iphone nemzedék számára a menőség.

Gekko 2015.03.11. 16:54:07

@nyikk: Bocs, nem sértésnek szántam, csak azt akartam jelezni, hogy a külső nem feltétlen jellemzi az autó, mint eszköz minőségét, képességét, használhatóságát. Én valahogy ezt a név és kicsit a külső mizantériát egy marketinges oldalon jobban érteném.
Még 1x, bocs VI-től (is), de engem tényleg nem érdekel, hogy másnak szúrja e a szemét az autom, mivel én nem kívülről nézem.

TaaT 2015.03.11. 18:07:50

@Rónarider: "ABS, központi zár, riasztó, elektromos ablak, esetleg tempomat, minden más fölösleges katranc."

És nyáron melyik extra fogja megakadályozni hogy megsülj az autóban? Na én még azt is belevenném a listába...

Rónarider 2015.03.11. 18:13:06

@Ződ2000: Pontosan, ők az ún. valódi szakemberek. Kevés van, meg kell őket becsülni. Ha a bevált szakember azt mondja százezer, akkor kérdés nélkül pengetek, mert ő is tudja mennyi valójában, én is, ha nagyot akar kopasztani többé nem lát, így meg visszajárok, miközben nem várom el, hogy a saját melójáért ne számítson tisztességes pénzt. Az alkatrészárakkal nagyjából tisztában vagyok, ha én tudok jó áron viszek, ha nagyjából egyforma, vagy ő tud, akkor rábízom. Erre jön a szopófaktorból adódó több-kevesebb munkadíj, nem szokásom vitatkozni. Hetedik éve elégedett ügyfél vagyok, szerencsére ritkán találkozunk, akkor is főleg kopó-fogyó okokból, futómű vagy vizsgáztatás, meg a kötelező levek, szíjak, ilyesmik cseréjére. Ja és mindig szorítanak helyet a műhelyben, mint az egyik legrégebbi ügyfélnek, meg kb az egyetlennek ugyanazzal az autóval :).

Fredddy 2015.03.11. 18:14:17

@TaaT: gondolom, az elektromos ablak :)
Egyébként a riasztó és talán az ABS kivételével szerintem a többi is fölösleges, ha egyszerű magyar paraszt vagy havi egyszeri nagymuterhoz menéssel meg évi egyszeri Horvátországgal (nem területi képviselő, vagy ilysemi, aki a kocsijában él).

Ződ2000 · http://egzostive.com 2015.03.11. 18:17:28

@Rónarider: egyébként épp ezért annyira olcsók a nyugati használt autók, ilyen buherátorok arrafelé nincsenek és pár évesen elég húzós többlet-költségekkel jár egy mai autó.

Ezek itthon részben elmarad(hat)nak.

Ettől függetlenül a buherátorok képességei is végesek...

TaaT 2015.03.11. 18:20:22

@Fredddy: Ha választanom kéne hogy melyiket vegyék ki a kocsimból, a villanyablakot vagy a klímát, nem sokat gondolkoznék :)

Haver mesélte hogy az apja úgy vett újonnan fasztrát hogy nem kért bele ABS-t, kormányszervót és fékszervót...

Ez utóbbit meg tudja valaki erősíteni, volt ilyen?

Mert a fostos egyesgolfon is már széria volt a fékszervó, még ha a jobbos tükör nem is...

Rónarider 2015.03.11. 19:05:16

@TaaT: ja igaz, ablak, kifelé nyíló ajtók, mindkét irányban tekerhető kormány. Igen a klíma az nagy találmány, miközben az ülésfűtést csak a jobbegy használja, mert azt sem szeretem. ;)

Rónarider 2015.03.11. 19:06:43

@TaaT: a fékszervó az már a ladákban is nem?

mükkemakk 2015.03.11. 19:11:16

A subaruknak két életük van, a motorjuk kitűnően használható UL repülőkbe...ezért is szeretjük. Nem a szépségükért.

Sanyiqua01 2015.03.11. 19:41:22

...akkoris' a békalámpás Bubu Stiés az Evo IX a khirály és punktum! :)

ledo76 2015.03.11. 20:09:45

@Aranyba mártogatott étnyúl: Persze ez hülyeség, de a minőségérzethez és az árhoz képest azért van velük szopás gazdagon.

swfla 2015.03.11. 20:41:09

@csata ha jó: azt hiszem te tevekenyen hozzajarulsz ahhoz, hogy Ada-nak meg kevesebb hozzaszolasi lehetosege legyen a jovoben :-)

==============

A cikket en is jonak talalom. A Subaru elsosorban azt nem tudja megerteni, hogy ha a konkurencia kepes egy "mar eleg jo" szinten levo megbizhatosagot produkalni, akkor a versenyelonyuk ezen a teren a nullara esik vissza. A vasarloknak ennyi eleg.

Ehhez hozzavesszuk az ordenare design-t, amit kb. 2001 kornyeketol tolnak (bekalampas Impreza broaaaaf) akkor oda jutunk, hogy 4 Subaru utan egyszeruen nem erdekel mar a marka. Belefaradtam a ratyi kinezetu autoikba, amit lassan barmilyen szogbol nezek, sehonnan se latok szepnek.

Megbizhatosagot produkal a Lexus is, sot, van mellette meg egy par masik gyarto.

Mostanaban akarnek valami 7 csillagost venni, de a regi ferfias modellek kifogytak a piacrol (2003-2005 kozt gyartott Forester XT, 2005-2009 Outback XT) helyettuk meg csak ez az design-nyelv keresesnek nevezett szerencsetlenkedes van.

A vicc az egeszben (es itt szinten hasonlit a marka a Mitsubishire), hogy ha neha-neha elhoznak a kiallitasokra egy concept modellt, az nalam valahogy mindig betalal.

Ahogy a hozzaszolasom hossza mutatja, nem kicsit frusztralo a dolog.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.11. 21:11:39

@Rónarider: +1. Ami a fogyasztást csökkent, a biztonságot növeli, az jöhet, de még a beépített navigációt se nagyon értem, mert előbb-utóbb nuku frissítés.

Meg könyörgöm, legyen rendesen kitesztelve... Amilyen barom infocentereket mutatnak be némelyik cikkben, csodálkozom, hogy hogy megy gyártásba.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.11. 21:27:26

Különben én azt a Nissan Juke mániát nem értem. randa, jellegtelen (krumpli az is), használhatatlan, a nem tuningolt verziók meg átlagos autók. Mé' jó?
Max. azért nézik meg, hogy ki ez a marha, aki ilyen baromságot megvesz...?

conmorientes 2015.03.11. 21:41:45

Pistám Bakker !!!!!

Inkább kommentelnék a Jeremy Clarckson jelenségre refelktáló cikkedre, mint erre a hülyeséghalmazra.
Persze ott nincs kommentablak, tudom elfeledtél kérni a rendszergizdától......
Ki a halálmadár vérveres....-t érdekli hogy milyen neveket adnak a gyártók az autóiknak.
Manapság a szülők sem képesek a gyerekeiknek normális elnevezést vésetni az anyakönyvi kivonataikba, ezét van tele Krsiztoferrel, Dzsesszikával, Leonszióval az óvoda.
Akkor miért várjuk hogy a konszernek a már már elveszni tűnő mennyiségű típusnak tudnak valami hangzatos nevet találni. Én teszek rá, ilyen modern neutrális konzervautóra úgysem pazarolok pénzt :)

TaaT 2015.03.11. 22:02:56

@Rónarider: Hát én nem tudom, de biztos van itt aki igen :)

CSÖRR-CSI££ 2015.03.12. 00:22:39

@conmorientes:

A Dzsesssszzika és a Leonszió még hagyján (pedig már ezek is egypálcás céllövöldés szint), de anyakönyveztek gyereket már Dömper és Zakó névvel is. Ezek után már a Lavór egy gyereknek, vagy Levorg egy Subarunak secko jedno.

Valami tényleg rossz irányba megy

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.03.12. 06:50:15

@Gekko: Ez kb. egy marketinges oldal, hiszen a mai autóipar is a marketingről szól... Irgalmatlan különbségek nincsnek az egyes nagyobb márkák között kategórián belül, szóval valahogy el kell adni az autókat...

w a s d 2015.03.12. 17:31:37

www.subaru.jp/levorg/levorg/spec/spec.html

Nem értek egy feliratot sem, de tippre a 2650 mm a tengelytávja. Az alapján ez egy kombi Impreza.

bizbasz 2015.03.12. 20:33:32

Jeremy Clarkson és Vályi István egy hülye, há’ nem? HÁ’ DE!
Először talán beszéljünk Jeremyről. Igazi tahó, ami önmagában még nem is túl nagy baj. A baj ott kezdődött, hogy valaki képernyőre engedte ezt az embert. A népek kajálták, a szekér futott, ő meg elhitte magáról, hogy mivel sokan kedvelik (naná, hogy kedvelik, őket még nem verte szájba, úgy meg könnyen megy a kedvelés, hogy mindig máson csattan a pofon) szép lassan elszállt a „hírnveve” kicsiny szárnyain. Hadd jegyezzem itt még meg, hogy az hogy egy tv műsort hányan néznek, ne legyen már a siker egyedüli mércéje, mert akkor ilyen alapon Magyarország valaha volt legjobb műsora a Mónika show volt. Ugye, hogy ez rögtön nem is hangzik olyan jól? Szóval, kellene azt is nézni, hogy milyen értéket közvetít egy-egy adás. (TG esetében ez erősen közelít a nullához).
Szóval, van ez az emberünk és szemlátomást úgy gondolja, hogy mert ő híres és gazdag neki már az Isten se parancsol. Így poénkodhat háborúkon (emberek halálán gyakorlatilag), és ha egy szép napon kicsit morcosabb hangulatba kerül, bárkit arcon verhet. Mert ő aztán a valaki….Pedig csak egy celeb, aki elhiszi magáról, hogy attól, hogy felismerik az utcán és mutogatják a tv-ben a rusnya ábrázatát a többi ember fölé került. Há’ egy nagy szart!
Jeremy miatt azonban aligha ragadtam volna klaviatúrát, ha nem jön ez a Vályi István cikkecske.
De jött, én meg alig akartam hinni a szememnek: TE JÓ ISTEN! Ide tényleg az van írva amit olvasok?
Elolvastam egyszer, kétszer, és még mindig nem értem.
Nem értem először is, hogy egy újságíró milyen alapon nézi teljesen hülyének az olvasóit. Vagy úgy is mondhatnám, ha ennyire „egységsugarúnak” hiszi a tisztelt (muhaha) közönséget, akkor minek ír nekik egyáltalán bármit is? Mért nem azt írja, hogy: Kreténkék vagytok! Jeremy meg én….akarom mondani ÉN és Jeremy vagyunk a király….. Vagy csak ÉN! A lényeg, hogy Ti ( itt a ti, az olvasókat jelenti, összeset!) hülyék vagytok! MIND!
Másodszor azt nem értem (bár elolvastam a cikket, mint már említettem), hogy egészen pontosan melyik érv ad felmentést arra, hogy egy ember a másiknak az arcába csapdosson? Hogy szókimondó, vagy gazdag, vagy egy zseni (csak tudnám, hogy ezt miből szűrte le a kedves író), vagy hogy sok pénzt termel a műsora? Számomra ezek közül egy se elfogadható érv. Arra pedig roppant kíváncsi lennék, ha legközelebb őtahósága egész egyszerűen beleereszt valakibe egy tárat, mert az asszony este nemet mondott neki, vagy mert éhes/szomjas/fáradt volt, vagy csak épp keze ügyébe akadt egy pisztoly és valaki éppen rosszkor szólt hozzá, nos akkor mit fog írni kedves tc-os szerzőnk? Hogy a halott volt a hibás és különben is, Jeremyke a sztárnarancs és ő megteheti?
Engedelmével kedves Vályi István: lófaszt teheti meg.
Bakker, a XXI. században az a problémamegoldás lesz a menő, hogy leverem a másikat? Tényleg ezt gondolja Tisztelt Vályi úr? Miért? Hol? Kinél?
Vagy ha Ön úgy gondolja, hogy az erőszak elfogadható, akkor kérem, legközelebb ne legyen fölháborodva akkor sem, ha BAZ megye útjain való krúzingolás közben „páran” meglincselik, ha elütött valakit, ha nem(de elköveti azt a hibát, hogy megáll) . Végül is ők is csak problémát oldanak meg. Jaaa, hogy Ön ebbe belehal? A hiba Önben van! Mért nem született törhetetlennek? Esetleg most azt mondja, hogy Önt nem üthetik meg? És mért nem? Mert azok, ott, nem celebek? Vagy mert akkor már Önről lenne szó?
Mert, hát a probléma az igazából ez lenne. Hogy Jeremy Clarkson semmivel se viselkedett civilizáltabban, mint azok ott BAZ megyében. A különbség csak annyi köztük, hogy az egyik egy tahó celeb , aki nem tudja, hogy hol a helye, a másik meg ….(nos, ezt inkább hagyjuk).
Szóval, lehet hogy bennem van a hiba mert nem értem, hogy mi abban a jópofa, irónikus, vagy vicces, hogy egy bunkó bántalmaz valakit, de attól még - szerintem – nem helyes a dolog.
Védeni a védhetetlent pedig nem csak, hiba, hanem egyenesen bűn. Legközelebb tessék megpróbálkozni az áldozat helyzetébe való beleéléssel is, akkor talán nem születnek ekkora marhaságokkal teletűzdelt cikkecskék.
Az olvasók pedig nem feltétlenül hülyék ám mind!(még akkor sem ha Vályi István cikkeket olvasnak)
U.i.: Bocs, hogy ide raktam ki, de az eredeti cikket nem lehet kommentálni( vajh miért?)

Gabor_vill 2015.03.13. 08:22:35

@bizbasz: köszönöm hogy leírtad helyettem. Az utóbbi égéstereket már nem hallgattam, most pedig eldöntöttem, hogy olvasni sem fogom a totalcart. Valószínűleg mindenki leszarja ezt kapásból, de hát a világ már csak ilyen. Amíg ilyen buta, műveletlen megmondóemberek, mint Vályi István mikrofonhoz juthatnak ill. a már említett borzalmas cikkeik megjelenhetnek, a TC marad a legalja kategóriában. Csak egyet tudok érteni az előttem szólóval. Ez a Mónika show szintje, amiből köszönöm nem kérek.

ommm 2015.03.20. 10:06:03

@bizbasz: Az a baj barátom, hogy azt csinálod, amit leírtam és úgy akarsz ítéletet mondani a világ egyik legsikeresebb műsorának műsorvezetőjéről, hogy fogalmad sincs, miről beszélsz.
Megütötte? Tudod, hogy miért? Mi volt a háttérben? Ott voltál? Szerinted tényleg egy vacsora miatt volt? És ha megütötte, akkor mi van? Te nem ütöttél meg soha senkit? Marasztalják el, ha így volt, de hogy te innen, a fotelből megmondod a tutit nulla rálátással és "áldozatot" emlegetsz egy pofon kapcsán, na az legalább olyan nevetséges, mint rácsodálkozni a világra, amelyikben élsz.

@Gabor_vill: Örülök, kedves Gábor, hogy tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy ki és mennyire buta vagy műveletlen, különös tekintettel rám. Egy isten vagy, ne is mondd el senkinek, csak kommentelj, az a biztos. Ja, és ne olvass Totalcart, ha olyan borzalmas.

Gabor_vill 2015.03.21. 08:23:14

@ommm: Nem tettem semmi mást, csak azt, amit te is a cikkedben. Megítéltem egy autós újságírót az irományai és a műsoraiban mutatott viselkedése alapján.

bizbasz 2015.03.24. 17:23:51

Kedves Vályi István!
Már megbocsásson, de nem teljesen mindegy, hogy ott voltam-e vagy sem, vagy mi volt az ügy hátterében? Az én nézőpontomból ez lényegtelen. Számomra az elfogadhatatlan, hogy valaki ( hogy is mondta Hofi, így se tisztelték még meg, valaki lett belőle) azzal próbálja meg megoldani a konfliktusait, hogy beveri a másiknak a képét. Vagy ahol Ön nőtt fel, ott ez a szokás? Beszótá' köcsög? Ez a szint???? Tényleg?
Nem kell elítélni az erőszakot, oh nem! Csak ha legközelebb esetleg Önön, feleségén, ne adj Isten gyerekein csattan egy pofon akkor is kéretik ugyanezt a megengedő hozzáállást tanusítani.
A "világ egyik legsikeresebb műsorvezetője" címet meg nyugodtan el lehet felejteni. Ott olyan "nevek" vannak mint Dr. Phil, Ophra, na meg Jerry Springer. Díszes társaság, remek műsorokkal. Bár most, hogy jobban belegondolok, pont közéjük való!
U.i.: Lehet, hogy ezért a húzásáért tényleg kiteszik őkelme szűrét. =D
comment.blog.hu/2015/03/23/a_top_gear_utan_a_top_gear_live_is_parkolopalyara_kerult
Lehet, hogy nem mindenki olyan toleráns, mint Ön, kedves Vályi Úr! :P

ommm 2015.03.25. 08:58:06

@bizbasz: Kedves Akárki!
Ítélkezni a tények teljes ismerete nélkül szokás volt ebben az országban úgy harminc éve és régebben. Örülök, hogy ez a mentalitás továbbra is megmaradt.

bizbasz 2015.03.25. 20:00:06

A tények teljes ismerete kell ahhoz, hogy tudjam hogyha megüt valaki valakit, az rossz? Nem védekezésből, nem azért mert meg akart valakit védeni egy harmadik féltől, vagy szeretteit óvva, de nem ám!
De ha az erőszakos, kivagyi, újgazdag barom viselkedése Önnek nem jelent problémát, én kérek elnézést.
Még szerencse, hogy a BBC-nek problémát jelent:
index.hu/kultur/media/2015/03/25/ennyi_volt_a_top_gear_musorvezetojenek/
Egyéb iránt, Ön nyilván csak azokról az emberekről szokott véleményt alkotni akiket személyesen is ismer. Asszem itt kapott a józan ész mattot.
Most nem is hoznék a történelemből ide példákat, csak az egyik "legnagyobb" magyar celebet rángatnám elő. Az ő műsorát is sokan nézték(magyar viszonylatban persze) és egészen addig futott neki a szekér, amíg ő is elhitte magáról, hogy "valaki".Aztán ő egy nem túl szép napon rátámadt az egyik munkatársára (ráadásul nőre). Gondolom ott is a hölgyet hibáztatja és okolja a saját megtámadásáért.
Vályi Úr! Ne legyen kicsinyes! Mondja ki: az áldozat a hibás! MINDIG! (és igen, áldozat az, aki erőszak elszenvedője, tetszik ez Önnek, vagy sem)
Sajnálom, hogy nem képes azt az egyszerű alapigazságot megérteni, hogy vitákat, konfliktusokat nem úgy oldunk meg, hogy beverjük a másik orrát. Én nem tudom, hogy milyen közegben nőtt fel, de ahol én cseperedtem felfele, ott ez a stílus nagyon nem volt elfogadható.
Az erőszak rossz, ÉRTEM? =D

ommm 2015.03.26. 09:38:12

@bizbasz: Ajánlom ezt a cikket, feltéve, ha megy az angol. Elég sok minden benne van és nem én írtam, úgy talán jobban elhiszi:
www.telegraph.co.uk/motoring/top-gear/11494207/The-dogmatic-liberal-elite-have-finally-kicked-out-Jeremy-Clarkson.-I-hope-theyre-happy.html

bizbasz 2015.03.26. 20:36:43

Hát nem vagyok éppen perfekt angolból, bár a PC brigade kifejezést érteni vélem. Azt viszont továbbra se fogom aggyal, hogy mi köze ennek az egésznek ahhoz, hogy valaki azért mert éhes/fáradt/nyűgös úgy megver egy embert, hogy az kórházba kerül. Írhat nekem akárki akármit, a tények makacs dolgok:
Jeremy Clarkson:- ütött
- fenyegetőzött(lehet, hogy nem
feltétlenül ebben a sorrendben)
- majd mindezek után úgy viselkedik
mintha semmi se történt volna.
Nekem pedig -lehet egyedül vagyok ezzel- nem férnek bele az elfogadott viselkedési normákba a fent említett "megnyilvánulások". Ez a szint már egy angyalföldi talponállóban is gáz.
És ennek az egész ügynek semmi, de semmi köze sincs a pc-hez, amit egyébként én se szeretek, mert nagyon ellene vagyok annak, hogy ne mondhassam ki azt amit csak akarok. De kimondani valamit, vagy pofán vágni valakit az azért nem ugyanaz.
Tényleg nem akarom tovább rabolni az idejét, attól tartok, hogy nem fogunk zöld ágra vergődni. Azért azt remélem, hogy a jövőben esetlegesen felmerülő konfliktusait nem JC módjára intézi el.
=D
süti beállítások módosítása