Dizájnerdrog
2011.11.17. 06:45 Tcomment
Lenyűgöző, mi több, lélegzetelállító. Van hibrid is belőle, ami aztán tényleg egy tömör ájulat, ráadásul csodásan működik. De azért van egy kis bibi.
25 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr523388866
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fogash 2011.11.17. 07:47:39
Ááá, basszus...
Én most C5öt hajtok (hidrósat), és nagyon vártam a DS5öt. Csik mester tesztje után viszont már csak a kíváncsiság fog odahajtani a szalonba, nem a vásárlás vágya. Nem értem ezeket a döntéshozókat, miért nem gondolkoznak? Hogy tud egy luxuscitrom NEM hidrós lenni? Hogy tud egy Alfa háromtonnás ólomlábú szobor lenni? Nincs egy tökös mérnökből lett igazgató ezekben a cégekben, aki letaposná a marketingesek hülyeségét?
Én most C5öt hajtok (hidrósat), és nagyon vártam a DS5öt. Csik mester tesztje után viszont már csak a kíváncsiság fog odahajtani a szalonba, nem a vásárlás vágya. Nem értem ezeket a döntéshozókat, miért nem gondolkoznak? Hogy tud egy luxuscitrom NEM hidrós lenni? Hogy tud egy Alfa háromtonnás ólomlábú szobor lenni? Nincs egy tökös mérnökből lett igazgató ezekben a cégekben, aki letaposná a marketingesek hülyeségét?
corpus alienum 2011.11.17. 08:34:23
Nagyon tetszik a bevezető. Tökéletes írás az ember - "neutrínő" közötti különbségről. Hiába szép a szilikoncici, mégsem az igazi.
Más.
Zsolt, tőled azért nem vártam volna azt, hogy "Infinity". Az bizony Infiniti.
Más.
Zsolt, tőled azért nem vártam volna azt, hogy "Infinity". Az bizony Infiniti.
Rocko- 2011.11.17. 09:26:01
fú, ez a neutrínó nô kéne
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/citroen_ds5_2011_sajtogaleria/2494636_a0f7a472cd0b054c580e8c27f072804f_xl.jpg
nem érdekel, hogy mû, úgyis everybody lies.
az elején meg a fejtegetés marha jó, élvezet volt, köszi Zsolt!
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/citroen_ds5_2011_sajtogaleria/2494636_a0f7a472cd0b054c580e8c27f072804f_xl.jpg
nem érdekel, hogy mû, úgyis everybody lies.
az elején meg a fejtegetés marha jó, élvezet volt, köszi Zsolt!
Rocko- 2011.11.17. 09:29:05
izé, ha robotoizélt a váltó, akkor minek a kuplungpedál?
és vicces a tetôte elhelyezett gombok. mint valamik helikopter. :) de olyan Star Warosan.
és vicces a tetôte elhelyezett gombok. mint valamik helikopter. :) de olyan Star Warosan.
Shadowbull 2011.11.17. 09:32:42
Borzaszto ez a tuljatszott dizajn.
Mar a kepek nezegetese is megfekszi az ember gyomrat...
A motor meg teljesen BMW-fejlesztes.
sb
Mar a kepek nezegetese is megfekszi az ember gyomrat...
A motor meg teljesen BMW-fejlesztes.
sb
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.11.17. 09:38:35
Hát, nekem ez a "dizájn" minden, csak nem harmonikus és egységes. Kérdés: milyen az a nagyon fluid kormány?
-Bibby- 2011.11.17. 09:40:39
Ez igencsak instant get.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.17. 13:31:40
Fú de betyár jól néz ki ez. De hogy itt is el kellett kúrni valamit, mint a DS4-nél a lehúzhatatlan hátsó ablakok?! De most komolyan, direkt van egy német szabotőr a csapatban, vagy mi az isten bajuk van ezeknek?
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.17. 13:36:52
Még egy apróság, nem láttam az adatot a sima 200 THP-ről, de a hibrid maxigázon ugye ugyanennyit ad le és hozzá egy szánalmas 9.9-es gyorsulást. 200 lóerőtől minimum 8 alatti gyorsulást vár az ember el azért...
Magyar[HUN] 2011.11.17. 14:15:14
@Rocko-: Hát én nem látok képet arról,hogy lenne kuplung pedál a hibridben :)
A dizájn szubjektív,de az eddigi három DS modell közül a DS3 meg ez tetszik. A belseje meg instant get!
A dizájn szubjektív,de az eddigi három DS modell közül a DS3 meg ez tetszik. A belseje meg instant get!
Rocko- 2011.11.17. 14:20:00
@Magyar[HUN]:
nekem se tiszta.
itt itt a pedál: galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/dizajnerdrog/?current_image_num=21&image_size=l
ez a hibrid?
ha nem ez a hibrid, hanem ez:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/dizajnerdrog/?current_image_num=46&image_size=l
akkor itt pedig hol a sebességválasztó-kar? vagy kormány mögött vannak fülek? ha nincsenek, akkor ez csak egy irányválasztó, de minek akkor oda az M mód?
nem értem.
nekem se tiszta.
itt itt a pedál: galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/dizajnerdrog/?current_image_num=21&image_size=l
ez a hibrid?
ha nem ez a hibrid, hanem ez:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/dizajnerdrog/?current_image_num=46&image_size=l
akkor itt pedig hol a sebességválasztó-kar? vagy kormány mögött vannak fülek? ha nincsenek, akkor ez csak egy irányválasztó, de minek akkor oda az M mód?
nem értem.
Magyar[HUN] 2011.11.17. 15:02:12
@Rocko-: Az első képen a benzines van szerintem.
A második pedig a hibrid.
A második pedig a hibrid.
Ciri 2011.11.17. 15:21:29
@Rocko-:
Ott van az általad belinkelt fotón te vaksi. :)
Plusz még ott van mellette a Hibrid forgókapcsolója is.
Ott van az általad belinkelt fotón te vaksi. :)
Plusz még ott van mellette a Hibrid forgókapcsolója is.
Rocko- 2011.11.17. 15:31:34
@Ciri (www.negyedaron.hu): komolyan nem látom. :D
az irényválasztó megvan (R N A M), mellette ott a hibridválasztó (auto sport 2EV !WD).
na de hol vannak az M, azaz manuális üzemmód fokzatválasztói?
mit itt a +/+
innovaturne.volkswagen.hu/innovaciok/tiptronic.jpg
vagy Ferrariban a váltófül a kormány mögött.
azt hiányolom, tetszik érteni? ;)
az irényválasztó megvan (R N A M), mellette ott a hibridválasztó (auto sport 2EV !WD).
na de hol vannak az M, azaz manuális üzemmód fokzatválasztói?
mit itt a +/+
innovaturne.volkswagen.hu/innovaciok/tiptronic.jpg
vagy Ferrariban a váltófül a kormány mögött.
azt hiányolom, tetszik érteni? ;)
Ciri 2011.11.17. 15:56:51
@Rocko-:
Csak neked, csak most (2.kép a beltérről):
x-auto.info/citroen/2011-citroen-ds5-hybrid-luxury
:)
Csak neked, csak most (2.kép a beltérről):
x-auto.info/citroen/2011-citroen-ds5-hybrid-luxury
:)
Rocko- 2011.11.17. 16:03:25
@Ciri (www.negyedaron.hu): na, akkor flepni van.
ez nem volt se írva, se fotózva a cikkben.
kösz! ;)
ez nem volt se írva, se fotózva a cikkben.
kösz! ;)
Ciri 2011.11.17. 18:22:57
@Rocko-:
Egyébként nem muszáj flepni sem és "jobbra tolós" váltókar sem:
speedlor.com/2011-audi-a8-luxury-performance-sedan/2011-audi-a8-transmission/
Egyébként nem muszáj flepni sem és "jobbra tolós" váltókar sem:
speedlor.com/2011-audi-a8-luxury-performance-sedan/2011-audi-a8-transmission/
Ciri 2011.11.18. 04:11:40
@Rocko-:
"nade itt hol van a manual üzemmód?"
Ugye, hogy ugye :)
Ez a kar mindig ugyan abban a pozícióban marad (ahol most látod), függetlenül attól, hogy milyen fokozatban van. Lehúzod S-be és már lehet is felfelé vagy lefelé pöckölni, ha kézzel akarsz váltani. (vagy a kormányflepnin)
@gyvy:
genya :))
"nade itt hol van a manual üzemmód?"
Ugye, hogy ugye :)
Ez a kar mindig ugyan abban a pozícióban marad (ahol most látod), függetlenül attól, hogy milyen fokozatban van. Lehúzod S-be és már lehet is felfelé vagy lefelé pöckölni, ha kézzel akarsz váltani. (vagy a kormányflepnin)
@gyvy:
genya :))
29 Palms 2011.11.18. 14:45:56
Minden tiszteletem azoké, akik képesek voltak végignézni az eredeti, Tarkovskiy rendezte Solarist 1972-ből. Én 30 perc után eret akartam vágni. Lehet ezért nem lesz soha Citroenem. A jó sci-fiben legyen űrhajó ami lövöldöz, halomra gyilkolt szörnyek garmadája, pár robbanás, és topless csajok.