Így mulat egy japán úr
2011.11.21. 05:56 Tcomment
Amikor az IS megjelent, kiderült, hogy a kis Lexus béemwébb volt kora BMW-inél. Gyönyörű sorhatos hang, pár bibivel.
7 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr963399703
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
GGG77 2011.11.21. 13:08:00
Aki ehelyett egy 316i-t választ, annak tudok gratulálni.
A hátsó lábtér szűkösségét leszámítva besz@rás jó autó ez. Nekem egy kombihoz volt szerencsém pár kilométerre, felejthetetlen élmény.
A hátsó lábtér szűkösségét leszámítva besz@rás jó autó ez. Nekem egy kombihoz volt szerencsém pár kilométerre, felejthetetlen élmény.
midnight se 2011.11.21. 13:55:48
@GGG77: kikene nekem is probalnom. A kombi szep is, egyedul a kozepkonzol designja nem tetszik, tul japanos. Kombiban meg igazan szep.
Es olcsok.
www.pistonheads.com/sales/3429715.htm
www.pistonheads.com/sales/2035785.htm
www.pistonheads.com/sales/3405602.htm
Es olcsok.
www.pistonheads.com/sales/3429715.htm
www.pistonheads.com/sales/2035785.htm
www.pistonheads.com/sales/3405602.htm
Rocko- 2011.11.21. 14:30:26
kívülrôl rendben van, de az valami vicc, hogy:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/20/igy_mulat_egy_japan_ur/?current_image_num=18&image_size=xl
a szent kvarcóra ide is kell? eeeee.
ezt a mûszerfalat ugye nem gondolták komolyan?
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/20/igy_mulat_egy_japan_ur/?current_image_num=9&image_size=xl
sátortetôs templom vagy mi a franc? irtó hülyén néz ki.
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/20/igy_mulat_egy_japan_ur/?current_image_num=18&image_size=xl
a szent kvarcóra ide is kell? eeeee.
ezt a mûszerfalat ugye nem gondolták komolyan?
galeria.totalcar.hu/tesztek/2011/11/20/igy_mulat_egy_japan_ur/?current_image_num=9&image_size=xl
sátortetôs templom vagy mi a franc? irtó hülyén néz ki.
Dömsödi fanclub 2011.11.21. 21:00:27
Fapados beltér ócska anyagokból, elektromos üléshez kulcsfüggô memória nuku, ablakokból csak a söfôré automata, bazári bogyógombos váltókulissza, és akkor még a mûszaki tartalomról nem is beszéltünk - egyszerûen látványosan nem értik, mirôl szól a prémiumkategória.
Dömsödi fanclub 2011.11.21. 21:02:13
(A kirügyezô felni meg viccnek is rossz, ilyet egy Merci/Audi/BMW felnin 20 év után sem látsz, mert arról nem spórolják le a plusz lakkrétegeket. Ez az autó minden porcikájában OLCSÓ.)
29 Palms 2011.11.22. 00:04:42
Remek írás egy nagyon jó autóról. Ha lenne írói vénám, alighanem akkor sem tudnám kerekebben összefoglalni az első szériás IS-t. Az összeszerelés minősége ma is példa lehetne sok gyártónak. És fenn lehet akadni sokmindenen, de akik nem ismerik a Lexust, azok egy dolgot nyilván nem tudnak: nagyon kevés gyártó tud ilyen hihetetlenül finoman, rezzenésmentesen, kulturáltan összehangolni motort-váltót, illetve tetszőlegesen választható műszaki egységeket. Néhány éve majdnem vettem egy első generációs Lexus SC-t kézi váltóval, 3 literes motorral, de sajnos hagytam elmenni. Azóta is dől a vér néha a szívemből, most meg épp még jobban, mert belekarmoltatok és újra kitéptétek a sebem.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.22. 00:52:09
Amikor Tibi a Toyota Altezzát emlegeti, mint belpiacos Lexus IS 200-at, azért nem árt tudni, hogy a két autó nem teljesen ugyanaz. Abban 211 lóerős, Yamaha által tuningolt négyhengeres motor volt. Sokkal jobban szakít, bár a hangja sajnos nem elegáns.