3,8%-kal közelebb mennyhez és pokolhoz
2011.12.02. 07:01 Tcomment
Igen, megvolt a 0–100 2,8 sec alatt. Nem, nem tudom, hogy csinálták. Egyetlen ember tudja, egy huncut nagyapó a világ keleti végén. Meg is magyarázta, de nem értettem. Ahogy senki más se az egész föld kerekén.
56 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr93430905
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ChPh 2011.12.02. 08:06:52
ÁÁÁ
És?
Mi lett? Hol a vége? Megmondtad Mizuno-szannak?
És?
Mi lett? Hol a vége? Megmondtad Mizuno-szannak?
AciDuzzu 2011.12.02. 08:17:17
Na ez az az autó ami biztosan ikon lesz, érdemes volna dugdosni egyet az utókornak. Mizuno-szan egy zseniális elmebeteg és Karotta is egyre közelebb jut a legendává váláshoz, a cikk meg a riport is zseniális.
zUlU 2011.12.02. 09:16:42
Kész. Az utóbbi hónap, de lehet, hogy fél év legjobb cikke szerény személyem szerint legalább is.
Karotta 4 prezident. A nyulak szerint is.
Karotta 4 prezident. A nyulak szerint is.
2011.12.02. 09:48:55
zseniális
midnight se 2011.12.02. 10:09:56
@AciDuzzu: Tudod, mi lesz ikon? A Ford Focus RS.
Ez is, de nem jobban, mint az elodje. Vagyis csak a japanauto fanok kozt.
Ez is, de nem jobban, mint az elodje. Vagyis csak a japanauto fanok kozt.
eko 2011.12.02. 10:17:13
"a Nissan pedig úgy döntött, ez nem az a nap, amikor az észak-balkáni piac ámokfutói tönkretehetik a szép új autókat. "
Nem azért döntött így hanem mert féltek, hogy beszarik. :-))
Nem azért döntött így hanem mert féltek, hogy beszarik. :-))
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.12.02. 10:41:18
"Precious of used car" (Grafikonon.)
Valaki értelmezze... :-DDD
Ööö, akkor most Silverstone Japppánban van?
Karotta ott van, meg a Nissanok is, amik támadnak.
(Értem én, csak az időzítés miatt jön ki furcsán.)
Valaki értelmezze... :-DDD
Ööö, akkor most Silverstone Japppánban van?
Karotta ott van, meg a Nissanok is, amik támadnak.
(Értem én, csak az időzítés miatt jön ki furcsán.)
midnight se 2011.12.02. 10:41:51
@Karotta:
Koszonom a cikket, kulon koszonom az interjut. Rohadtul irigy vagyok Rad, de en nem mernek egy ilyen autot vezetni, mert felek tole. Meg vezetestechnikai trening(ek) utan is. (anelkul max utasnak)
"Silverstone esőnyákos (mikor nem?) "
- az ev tulnyomo reszeben. Anglia nem olyan esos, mint sokan hiszik. Biciklivel jarok dolgozni, minden nap, es iden eddig kb 6x aztam el, ami tok jo arany.
Koszonom a cikket, kulon koszonom az interjut. Rohadtul irigy vagyok Rad, de en nem mernek egy ilyen autot vezetni, mert felek tole. Meg vezetestechnikai trening(ek) utan is. (anelkul max utasnak)
"Silverstone esőnyákos (mikor nem?) "
- az ev tulnyomo reszeben. Anglia nem olyan esos, mint sokan hiszik. Biciklivel jarok dolgozni, minden nap, es iden eddig kb 6x aztam el, ami tok jo arany.
midnight se 2011.12.02. 10:42:26
"Hivatalos körülmények között, az érzelmek nélküli, elfogulatlan Stiggel a volánnál gyorsabb a Top Gear pályáján a Bugatti Veyronnál, a Ferrari 599 GTO-nál, a Lambo Murciélago LP640-nél, a Porsche Carrera GT-nél, az Audi R8 V10-nél, és még hosszan gépelhetném."
-igen, a hutoracson levo plecsni nem minden, pedig gyakran (legtobb esetben) ez az arkepzes alapja. Nyilvan van aki maskeppen gondolja, jonni is fog mindjart a kommentjeivel.
"hitetlen vagy konkrét csalást emlegető szaksajtó"
- bizony, mert nehez megemeszteni az ujsagiroknak, hogy a nagynevu markak,amelyek 3-4x annyiba kerulnek, bizony gyengebben muzsikalnak. Faj az igazsag, foleg a nemeteknek.
-igen, a hutoracson levo plecsni nem minden, pedig gyakran (legtobb esetben) ez az arkepzes alapja. Nyilvan van aki maskeppen gondolja, jonni is fog mindjart a kommentjeivel.
"hitetlen vagy konkrét csalást emlegető szaksajtó"
- bizony, mert nehez megemeszteni az ujsagiroknak, hogy a nagynevu markak,amelyek 3-4x annyiba kerulnek, bizony gyengebben muzsikalnak. Faj az igazsag, foleg a nemeteknek.
midnight se 2011.12.02. 10:52:05
"És miután elkészült vele, az ámuldozó, hitetlen vagy konkrét csalást emlegető szaksajtó és fórumok olvasgatása helyett elővette szépen a tűreszelőt, és nekiállt finomítgatni."
"Hogy hatékonyabb legyen az összkerékhajtás. Mennyivel, vajon? Egy angström per mikroszekundum köbgyökkel? Minek?"
- neked kedves ujsagiro, es a vasarloknak. Mert ez resze a japan filozofianak. Semmi soha nem lehet eleg jo. Sohasem, mert az ember es az altala alkotott dolgok sohasem tokeletesek.
"Úgy gondolom, hogy a GT-R dolga az, hogy megmutassa a világnak, beleértve az autógyárakat és a vevőket, hogy szerintünk mi a jó, hogy egy autónak milyennek kéne lennie."
- SIKERREL fog jarni ez a misszio. Egyszeruen a japan filozofia erre predesztinalja. Karoghatnak akarmit a nemetfanatikusok.
"Hogy hatékonyabb legyen az összkerékhajtás. Mennyivel, vajon? Egy angström per mikroszekundum köbgyökkel? Minek?"
- neked kedves ujsagiro, es a vasarloknak. Mert ez resze a japan filozofianak. Semmi soha nem lehet eleg jo. Sohasem, mert az ember es az altala alkotott dolgok sohasem tokeletesek.
"Úgy gondolom, hogy a GT-R dolga az, hogy megmutassa a világnak, beleértve az autógyárakat és a vevőket, hogy szerintünk mi a jó, hogy egy autónak milyennek kéne lennie."
- SIKERREL fog jarni ez a misszio. Egyszeruen a japan filozofia erre predesztinalja. Karoghatnak akarmit a nemetfanatikusok.
midnight se 2011.12.02. 10:53:33
"Nem! Nem! Nem! Nincs ilyen pillanat. A GT-R-nek évről évre egyre jobbnak kell lennie. Nincs áttörés, nincs boldogság."
"Fejleszteni, fejlődni kell. A GT-R-nek javulnia kell évről évre, hónapról hónapra, napról napra. Ha elégedett lennék, a fejlődés megállna, ezért muszáj örökre elégedetlennek lennem. Nincs kész, sosincs kész."
- Nagyon, hu de mennyire megszivlelendo eletfilozofia. Ha mi is ilyenek lennenk, az eletunk mindegy melyik teruleten, Magyarorszag nem ott tartana, ahol van, a sarban. De ugyanez igaz egesz Europara, Amerikara is.
"Fejleszteni, fejlődni kell. A GT-R-nek javulnia kell évről évre, hónapról hónapra, napról napra. Ha elégedett lennék, a fejlődés megállna, ezért muszáj örökre elégedetlennek lennem. Nincs kész, sosincs kész."
- Nagyon, hu de mennyire megszivlelendo eletfilozofia. Ha mi is ilyenek lennenk, az eletunk mindegy melyik teruleten, Magyarorszag nem ott tartana, ahol van, a sarban. De ugyanez igaz egesz Europara, Amerikara is.
Shadowbull 2011.12.02. 10:59:46
@midnight se: latom van aki fogekony erre a hasbaakasztos marketingdumara :)
Jo tudni, hogy nem feleslegesen koptatjak a szajukat :))
sb
Jo tudni, hogy nem feleslegesen koptatjak a szajukat :))
sb
Shadowbull 2011.12.02. 12:02:11
@1kutya: Nem igazan :) Volt szerencsem latni a GT-R-t eleg kozelrol.
Mizuno szan lelkesedese persze szimpatikus.
Persze tegyuk hozza, hogy nem o tervez, nem o applikal.
sb
Mizuno szan lelkesedese persze szimpatikus.
Persze tegyuk hozza, hogy nem o tervez, nem o applikal.
sb
1kutya 2011.12.02. 12:10:34
@Shadowbull: de most mondd, hogy nincs igaza (mármint hogy a gép qrvajó).
Shadowbull 2011.12.02. 12:14:24
@1kutya: jo auto ez nem ketseges.
Hogy mindez mibe kerul a Nissannak, az mar mas kerdes.
Gyanitom, hogyha ki akarnak hozni nyeresegesre, akkor dragabb lenni mint a 911 Turbo. Igaz akkor nem venne meg senki.
Mondjuk azt nem tudom, mennyit adnak el belole.
sb
Hogy mindez mibe kerul a Nissannak, az mar mas kerdes.
Gyanitom, hogyha ki akarnak hozni nyeresegesre, akkor dragabb lenni mint a 911 Turbo. Igaz akkor nem venne meg senki.
Mondjuk azt nem tudom, mennyit adnak el belole.
sb
GGG77 2011.12.02. 12:26:35
Azt hiszem a teljes autópiac legjobb ár/érték arányú autója.
Amúgy meg irgalmatlanul kéne, az a kék, az! :)
Amúgy meg irgalmatlanul kéne, az a kék, az! :)
1kutya 2011.12.02. 12:33:19
@Shadowbull: hát ha az öreg igazat mondott és teljesen egyedi a gép, akkor feltételezem nem tévedsz nagyot. bár lehet hogy így mondjuk ippeg nullszaldós nekik, ellenben építi az imidzset.
Shadowbull 2011.12.02. 12:35:12
@1kutya: "bár lehet hogy így mondjuk ippeg nullszaldós nekik"
Eleg nagy osszegben mernek fogadni, hogy vastagon buko.
sb
Eleg nagy osszegben mernek fogadni, hogy vastagon buko.
sb
LanciaBacci 2011.12.02. 12:43:00
Karotta kultúráltsága és empátiája annyival nő fölé az átlagnak, miközben elképesztően tehetségesen ír, hogy a jobb munkái teljesen ki tudnak kapcsolni. Ez most megint olyan volt. Nagyon köszönöm, csak így érdemes bármit is csinálni. Ez hozzá(m)tesz.
Talán egyedül a 4 különböző felfüggesztésre nem tértél ki magadtól, ami pedig láthatóan mégiscsak nagyon nagy büszkeség Mizuno-Szannak :) A végén egyébként visszamentél elmesélni neki milyen volt?
Talán egyedül a 4 különböző felfüggesztésre nem tértél ki magadtól, ami pedig láthatóan mégiscsak nagyon nagy büszkeség Mizuno-Szannak :) A végén egyébként visszamentél elmesélni neki milyen volt?
LanciaBacci 2011.12.02. 12:47:58
@1kutya: Nem értek hozzá, de nem elképzelhető, hogy ez valami olyasmi piaci taktika, mint a PlayStation-nél, ami szintén sokkal többe kerül az elején a gyártónak, viszont a teljes ciklus alatt visszahozza az árát?
Persze az világos, hogy van egy rakás alapvető különbség a két műfaj közt, ez nem vitás, ill. az sem lehet véletlen, hogy az öreg kapásból tolja, hogy ez mennyire hasznos lehet a cég többi modelljében is.
Persze az világos, hogy van egy rakás alapvető különbség a két műfaj közt, ez nem vitás, ill. az sem lehet véletlen, hogy az öreg kapásból tolja, hogy ez mennyire hasznos lehet a cég többi modelljében is.
1kutya 2011.12.02. 12:54:40
@Shadowbull: a beleölt fejlesztésekkel biztos, én inkább a gyártásra gondoltam. viszont marketing oldalon (és a fejlesztések sztenderd utcai autókba építésével) megérheti, különben nem csinálnák.
1kutya 2011.12.02. 12:57:22
@LanciaBacci: annyi különbség mindenképpen van, hogy ebből soha a büdös életben nem fognak csillió darabot eladni és mint látod, folyamatosan reszelgetni kell Mizuno szan-nak, hogy jó legyen, míg a PS-en nem vakarásznak ennyit egy modellciklus alatt.
midnight se 2011.12.02. 14:06:57
@Shadowbull:
"latom van aki fogekony erre a hasbaakasztos marketingdumara :)
Jo tudni, hogy nem feleslegesen koptatjak a szajukat :))"
- ilyen rizsa szovegek helyett sorold az erveidet. Karotta tesztelte, tehat nem hasbaakasztos marketingszoveg. Karotta leirta, mi van a marketingduma mogott. Es a TC-t, de Karottat foleg nem ugy ismerem, hogy ne mondana el, ha sokkal benabb gep lenne, mint amit meselnek rola. Mellesleg megjegyzem, isteniti mindenki, leszamitva a nemet sajtot akiket fut a lokalpatriotizmus .
"Hogy mindez mibe kerul a Nissannak, az mar mas kerdes."
- mit erdekel az teged, vagy egy vevot?? Koss bele masba.
"Eleg nagy osszegben mernek fogadni, hogy vastagon buko."
- en is, de nem fontos (nekunk). Image epito modell, Carlos Ghosn majd megoldja, van epp eleg tomegtermeke a konszernnek.
A BMW nem alkotott ilyet, ez elegtetel lehet egyeseknek. Masoknak meg faj az igazsag, savanyu a szolo.
"latom van aki fogekony erre a hasbaakasztos marketingdumara :)
Jo tudni, hogy nem feleslegesen koptatjak a szajukat :))"
- ilyen rizsa szovegek helyett sorold az erveidet. Karotta tesztelte, tehat nem hasbaakasztos marketingszoveg. Karotta leirta, mi van a marketingduma mogott. Es a TC-t, de Karottat foleg nem ugy ismerem, hogy ne mondana el, ha sokkal benabb gep lenne, mint amit meselnek rola. Mellesleg megjegyzem, isteniti mindenki, leszamitva a nemet sajtot akiket fut a lokalpatriotizmus .
"Hogy mindez mibe kerul a Nissannak, az mar mas kerdes."
- mit erdekel az teged, vagy egy vevot?? Koss bele masba.
"Eleg nagy osszegben mernek fogadni, hogy vastagon buko."
- en is, de nem fontos (nekunk). Image epito modell, Carlos Ghosn majd megoldja, van epp eleg tomegtermeke a konszernnek.
A BMW nem alkotott ilyet, ez elegtetel lehet egyeseknek. Masoknak meg faj az igazsag, savanyu a szolo.
midnight se 2011.12.02. 14:09:24
@Shadowbull: "a fejleszteseket is beleszamolva tuti nem eri meg. "
- ha atkerulnek kesobb tomegmodellekbe ezek a megoldasok, ahogy a San is mondta, elofordulhat, hogy megeri, hiszen van mibol meriteni. De ha nem is, akkor is mi van? Ez ne ma mi gondunk, meg csak nem is Karotta interjualanyae. Ez csak egy image-epito modell, a Nissan meg akarta mutatni hogy mire kepes.
- ha atkerulnek kesobb tomegmodellekbe ezek a megoldasok, ahogy a San is mondta, elofordulhat, hogy megeri, hiszen van mibol meriteni. De ha nem is, akkor is mi van? Ez ne ma mi gondunk, meg csak nem is Karotta interjualanyae. Ez csak egy image-epito modell, a Nissan meg akarta mutatni hogy mire kepes.
2011.12.02. 15:15:06
nemhogy örülnének a "bissssssssssssssssztos BUKÓ EZ MEKKORA MARHÁK LOL" hozzászólók, hogy kikerülhetnek a szalagról olyan autók is, amiket nem csakiskizárólag a profitorientált üzleti tervekbe tuszkoltak előbb be, majd utána a gyártósorra, hogy aztán rohangáljanak az utakon a dízel porsék.
nem jó nektek semmi.
pedig amúgy a német autókat szeretem.
nem jó nektek semmi.
pedig amúgy a német autókat szeretem.
1kutya 2011.12.02. 15:23:11
@ruskyy: Bullcsi csak irígy, hogy az emtekkniknél nem kókányolhat kedvére, mint az öreg Mizuno a nissannál:)
csak azt nem értem, miért nem igazol át akkor Hiroshimába?:-DDD
csak azt nem értem, miért nem igazol át akkor Hiroshimába?:-DDD
w a s d 2011.12.02. 15:24:07
@ruskyy: Szerintem az a lényege annak, hogy felemlegetik páran: valószínűleg veszteséges a gyártása, hogy fölösleges olyan autókkal összehasonlítani, amiken jó nagy nyeresége van más gyártóknak, majd kiabálni, hogy "és a Nissan csak feleannyiba kerül".
2011.12.02. 15:51:07
@w a s d: ebben teljesen igazad van, de nem épp ez jött le a fenti egynéhány hozzászólásból. legalábbis nekem.
Shadowbull 2011.12.02. 17:29:48
@w a s d: "fölösleges olyan autókkal összehasonlítani, amiken jó nagy nyeresége van más gyártóknak, majd kiabálni, hogy "és a Nissan csak feleannyiba kerül". "
Na, valaki nem csak pofazik, hanem gondolkodik is.
sb
Na, valaki nem csak pofazik, hanem gondolkodik is.
sb
Petikepetike 2011.12.02. 18:28:35
Csak nálam külföldi a videó? Egy szót se érteni sajnos. Meg a cikk eleje is idegennyelvű. Tudja valaki mit írnak?
Petikepetike 2011.12.02. 18:38:00
Amúgy a magyar része jó a cikknek. Egyet megnéznék élőbe is.
Shadowbull 2011.12.02. 21:41:26
@midnight se: "ilyen rizsa szovegek helyett sorold az erveidet."
A te ajuldozos dumadat minositettem elso sorban:
"Mert ez resze a japan filozofianak. Semmi soha nem lehet eleg jo. Sohasem, mert az ember es az altala alkotott dolgok sohasem tokeletesek. "
Ennek semmi koze nincs a japan filozofiahoz. Aki tervezett mar egy szognel bonyolultabb valamit, az tudja, hogy tokeletes nem letezik. Csakis kompromisszumok leteznek a kulonfele szempontok szerint.
Persze nagyon jol hangzik, hogy hat sosincs vege a fejlesztesnek, mert mindig lehet tokeletesiteni, de ez nem egy nagy ujdonsag.
sb
A te ajuldozos dumadat minositettem elso sorban:
"Mert ez resze a japan filozofianak. Semmi soha nem lehet eleg jo. Sohasem, mert az ember es az altala alkotott dolgok sohasem tokeletesek. "
Ennek semmi koze nincs a japan filozofiahoz. Aki tervezett mar egy szognel bonyolultabb valamit, az tudja, hogy tokeletes nem letezik. Csakis kompromisszumok leteznek a kulonfele szempontok szerint.
Persze nagyon jol hangzik, hogy hat sosincs vege a fejlesztesnek, mert mindig lehet tokeletesiteni, de ez nem egy nagy ujdonsag.
sb
Shadowbull 2011.12.02. 21:44:52
@midnight se: "ha atkerulnek kesobb tomegmodellekbe ezek a megoldasok"
A GT-R-bol semmi sem kerul at szeriamodellbe, ez teljesen biztos. Maximum nemi tapasztalat, elvek talan, de mas nem. De szerintem meg ezek sem vagy csak igen korlatozottan.
"De ha nem is, akkor is mi van?"
Az van, hogy a "vilag legjobb ar-ertek aranyu sportkocsija" kifejezes maris ertelmet veszti.
A Porsche is megtehetne, hogy berak egy borond penzt minden 911 csomagtartojaba, es akkor maris az lenne a legjobb ar-ertek aranyu jarmu.
sb
A GT-R-bol semmi sem kerul at szeriamodellbe, ez teljesen biztos. Maximum nemi tapasztalat, elvek talan, de mas nem. De szerintem meg ezek sem vagy csak igen korlatozottan.
"De ha nem is, akkor is mi van?"
Az van, hogy a "vilag legjobb ar-ertek aranyu sportkocsija" kifejezes maris ertelmet veszti.
A Porsche is megtehetne, hogy berak egy borond penzt minden 911 csomagtartojaba, es akkor maris az lenne a legjobb ar-ertek aranyu jarmu.
sb
Ciri 2011.12.03. 06:00:09
@midnight se:
"Karotta tesztelte, tehat nem hasbaakasztos marketingszoveg. Karotta leirta, mi van a marketingduma mogott. Es a TC-t, de Karottat foleg nem ugy ismerem, hogy ne mondana el, ha sokkal benabb gep lenne, mint amit meselnek rola."
Mielőtt rosszul lennél teljesen a japán életérzéstől, szeretném jelezni, hogy Gábor objektivitását egy két "apróság" befolyásolja: Nissan őrült, Japán őrült és nem utolsó sorban az egész útjukat(?) a Nissan fizeti.
Ettől függetlenül az írás szenzációs.
Az autó is szuper, amennyiben a Nissan tényleg csak erődemonstrációnak szánja.
Sajnos a jelenlegi modellpalettája ettől függetlenül minősíthetetlen.
"Karotta tesztelte, tehat nem hasbaakasztos marketingszoveg. Karotta leirta, mi van a marketingduma mogott. Es a TC-t, de Karottat foleg nem ugy ismerem, hogy ne mondana el, ha sokkal benabb gep lenne, mint amit meselnek rola."
Mielőtt rosszul lennél teljesen a japán életérzéstől, szeretném jelezni, hogy Gábor objektivitását egy két "apróság" befolyásolja: Nissan őrült, Japán őrült és nem utolsó sorban az egész útjukat(?) a Nissan fizeti.
Ettől függetlenül az írás szenzációs.
Az autó is szuper, amennyiben a Nissan tényleg csak erődemonstrációnak szánja.
Sajnos a jelenlegi modellpalettája ettől függetlenül minősíthetetlen.
Bono92 2011.12.03. 11:51:07
@Shadowbull: de ember! Mizuno is azt mondja (mint ahogyan Te) hogy a tökéletesség nem létezik! :)
Bono92 2011.12.03. 11:56:48
@Shadowbull: a GT-R is szériamodell! :)
Amúgy Te is olyan vagy, hogy a kákán is csomó keresel! :) nem tudsz mibe belekötni, mert annyire jó autó, nagy nehezen találtál olyat, amibe beleköthetsz (veszteséges az autó) és most ezen lovagolsz, hogy hohóó találtam egy negatív dolgot, és felnagyítom! Ezt nem lehet előre tudni, hogy veszteséges-e vagy nyereséges, ez majd több év után fog kiderülni! Az én vèleményem, hogy szép karriert fog befutni, sőt mát el is kezdte ezt 1-2 évvel ezelött! :)
Amúgy Te is olyan vagy, hogy a kákán is csomó keresel! :) nem tudsz mibe belekötni, mert annyire jó autó, nagy nehezen találtál olyat, amibe beleköthetsz (veszteséges az autó) és most ezen lovagolsz, hogy hohóó találtam egy negatív dolgot, és felnagyítom! Ezt nem lehet előre tudni, hogy veszteséges-e vagy nyereséges, ez majd több év után fog kiderülni! Az én vèleményem, hogy szép karriert fog befutni, sőt mát el is kezdte ezt 1-2 évvel ezelött! :)
Shadowbull 2011.12.03. 17:07:28
@Bono92: "nagy nehezen találtál olyat, amibe beleköthetsz"
Nem volt az olyan nehez.
Lattal mar GT-Rt kozelrol?
sb
Nem volt az olyan nehez.
Lattal mar GT-Rt kozelrol?
sb
Rocko- 2011.12.03. 18:47:11
@Ciri: "és nem utolsó sorban az egész útjukat(?) a Nissan fizeti."
ezt hol olvastad?
ezt hol olvastad?
midnight se 2011.12.03. 22:55:46
"Ennek semmi koze nincs a japan filozofiahoz."
- A valosag 100% ellentetes az allitasoddal. Mivel japan cegnek soha sem dolgoztal, nem is tartottal veluk kapcsolatot, ezert errol fogalmad sincs. Ezert nem is kene eroltetni.
Azt tudnam mondani, hogy talan semmi sem foglalja ossze jobban a japan eletfilozofiat, mint ez.
"Aki tervezett mar egy szognel bonyolultabb valamit, az tudja, hogy tokeletes nem letezik. Csakis kompromisszumok leteznek a kulonfele szempontok szerint."
-teljesen egyetertek, es pontosan ezert van szukseg az allando finomitasra. Amit soha sem tennenek meg az amerikaiak, vagy az pl angolok, megteszik talan a nemetek. Es mindennek nem mas az oka, mint kulturalis kulonbozoseg.
Korabban japan ceg beszallitojanal dolgoztam, most van egy projektem, amit mi fejlesztunk, de egy nemet ceg is arulni fogja a sajat logojaval (ok a logot adjak) innen a nemet partneri kapcsolat. Meg onnan, hogy van gyarunk nemeteknel. szoval nem a legbol kapottak a gondolataim.
"Az van, hogy a "vilag legjobb ar-ertek aranyu sportkocsija" kifejezes maris ertelmet veszti."
-ertelmes embernek tartalak, de elbizonytalanodom, ha ilyen mondatokat irsz. Ugyan mar, miert vesztene ertelmet. A vasarlo, a tesztelo szempontjabol igenis a vilag legjobb ar-ertek aranyu sportkocsija marad. Mas szempontok meg kit erdekelnek.
"A Porsche is megtehetne, hogy berak egy borond penzt minden 911 csomagtartojaba, es akkor maris az lenne a legjobb ar-ertek aranyu jarmu"
- ha a tronorokost nem lottek volna le, nem lett volna elso vilaghaboru? Ekkora hulye ervet. A tenyekrol csereljunk eszmet, a "mi lenne ha" jellegu ertelmetlen idohuzas helyett.
"A GT-R-bol semmi sem kerul at szeriamodellbe, ez teljesen biztos. Maximum nemi tapasztalat, elvek talan, de mas nem. "
-ez teljesen biztos, hogy nem igaz, mert ha mar resztvettel fejlesztesben, akkor tudod, hogy egy ceg mindig visszanyul a korabbi tapasztalatokhoz, eloveszunk regebbi dokumentaciokat mikor otletelunk egy uj projekthez stb stb. A tapasztalatok mindig tovabb fognak hasznosulni. Es ez jo igy.
"De szerintem meg ezek sem vagy csak igen korlatozottan."
- ami ma autoban van, az 50 eve haditechnikanak minosult volna. Feltennem a kerdest, valoban korlatozottan? Hiszen a fejlodes sosem all meg, barmely kategoriat is nezzuk. Honnan mashonnan kerulnenek at az ujdonsagok a tomegteremkekbe, ha nem az egykori csucsmodellbol, ahol mar bizonyitottak? Arrol nem is beszelve, hogy az egykor draga csucstetchnologia igy lesz nagy szamban, olcson gyarthato tomegtermek.
- A valosag 100% ellentetes az allitasoddal. Mivel japan cegnek soha sem dolgoztal, nem is tartottal veluk kapcsolatot, ezert errol fogalmad sincs. Ezert nem is kene eroltetni.
Azt tudnam mondani, hogy talan semmi sem foglalja ossze jobban a japan eletfilozofiat, mint ez.
"Aki tervezett mar egy szognel bonyolultabb valamit, az tudja, hogy tokeletes nem letezik. Csakis kompromisszumok leteznek a kulonfele szempontok szerint."
-teljesen egyetertek, es pontosan ezert van szukseg az allando finomitasra. Amit soha sem tennenek meg az amerikaiak, vagy az pl angolok, megteszik talan a nemetek. Es mindennek nem mas az oka, mint kulturalis kulonbozoseg.
Korabban japan ceg beszallitojanal dolgoztam, most van egy projektem, amit mi fejlesztunk, de egy nemet ceg is arulni fogja a sajat logojaval (ok a logot adjak) innen a nemet partneri kapcsolat. Meg onnan, hogy van gyarunk nemeteknel. szoval nem a legbol kapottak a gondolataim.
"Az van, hogy a "vilag legjobb ar-ertek aranyu sportkocsija" kifejezes maris ertelmet veszti."
-ertelmes embernek tartalak, de elbizonytalanodom, ha ilyen mondatokat irsz. Ugyan mar, miert vesztene ertelmet. A vasarlo, a tesztelo szempontjabol igenis a vilag legjobb ar-ertek aranyu sportkocsija marad. Mas szempontok meg kit erdekelnek.
"A Porsche is megtehetne, hogy berak egy borond penzt minden 911 csomagtartojaba, es akkor maris az lenne a legjobb ar-ertek aranyu jarmu"
- ha a tronorokost nem lottek volna le, nem lett volna elso vilaghaboru? Ekkora hulye ervet. A tenyekrol csereljunk eszmet, a "mi lenne ha" jellegu ertelmetlen idohuzas helyett.
"A GT-R-bol semmi sem kerul at szeriamodellbe, ez teljesen biztos. Maximum nemi tapasztalat, elvek talan, de mas nem. "
-ez teljesen biztos, hogy nem igaz, mert ha mar resztvettel fejlesztesben, akkor tudod, hogy egy ceg mindig visszanyul a korabbi tapasztalatokhoz, eloveszunk regebbi dokumentaciokat mikor otletelunk egy uj projekthez stb stb. A tapasztalatok mindig tovabb fognak hasznosulni. Es ez jo igy.
"De szerintem meg ezek sem vagy csak igen korlatozottan."
- ami ma autoban van, az 50 eve haditechnikanak minosult volna. Feltennem a kerdest, valoban korlatozottan? Hiszen a fejlodes sosem all meg, barmely kategoriat is nezzuk. Honnan mashonnan kerulnenek at az ujdonsagok a tomegteremkekbe, ha nem az egykori csucsmodellbol, ahol mar bizonyitottak? Arrol nem is beszelve, hogy az egykor draga csucstetchnologia igy lesz nagy szamban, olcson gyarthato tomegtermek.
midnight se 2011.12.03. 22:59:20
@Ciri: "Az autó is szuper, amennyiben a Nissan tényleg csak erődemonstrációnak szánja. "
-annak, akarcsak a VW a Bugattit, amin 2 millio eurot bukik / db.
"Mielőtt rosszul lennél teljesen a japán életérzéstől,"
- ne hidd, hogy el vagyok tole ajulva, foleg azok utan nem, hogy volt japan baratnom is, de: Ami jo az jo, es ezt el kell ismerni. MEg akkor is ha faj, meg akkor is ha egyeseknek derogal. Semmi sem predesztinalja a nemeteket arra, hogy ok legyenek a legjobbak a vilagon.
-annak, akarcsak a VW a Bugattit, amin 2 millio eurot bukik / db.
"Mielőtt rosszul lennél teljesen a japán életérzéstől,"
- ne hidd, hogy el vagyok tole ajulva, foleg azok utan nem, hogy volt japan baratnom is, de: Ami jo az jo, es ezt el kell ismerni. MEg akkor is ha faj, meg akkor is ha egyeseknek derogal. Semmi sem predesztinalja a nemeteket arra, hogy ok legyenek a legjobbak a vilagon.
midnight se 2011.12.03. 23:03:54
@Shadowbull: "Lattal mar GT-Rt kozelrol?"
- ez eleg misztikus mondat, mar 2x is emlitetted, de mit takar ez? Konkretumokat, ha vezetted, akkor irj arrol.
Mas ervet eddig a Nissan ellen nem tudtal felhozni, mint azt, hogy bukik rajta a gyarto. MELYIK VASARLOT ERDEKLI EZ? Miert kellene, hogy erdekelje?
A Porsche is kibirna, hogy bukjon rajta, ott a tokeeros Vw a hatterben.
@Ciri: "Sajnos a jelenlegi modellpalettája ettől függetlenül minősíthetetlen. "
+1
A renault tonkretette ezt is, hogy ne legyen neki belso konkurenciaja.
- ez eleg misztikus mondat, mar 2x is emlitetted, de mit takar ez? Konkretumokat, ha vezetted, akkor irj arrol.
Mas ervet eddig a Nissan ellen nem tudtal felhozni, mint azt, hogy bukik rajta a gyarto. MELYIK VASARLOT ERDEKLI EZ? Miert kellene, hogy erdekelje?
A Porsche is kibirna, hogy bukjon rajta, ott a tokeeros Vw a hatterben.
@Ciri: "Sajnos a jelenlegi modellpalettája ettől függetlenül minősíthetetlen. "
+1
A renault tonkretette ezt is, hogy ne legyen neki belso konkurenciaja.
Shadowbull 2011.12.03. 23:39:46
@midnight se: "Azt tudnam mondani, hogy talan semmi sem foglalja ossze jobban a japan eletfilozofiat, mint ez. "
Annyira nem japan filozofia, hogy eleg sok helyen gondoljak igy. Ugy is mondhatnam, hogy egy tisztesseges mernok alapvetoen igy gondolja, fuggetlenul a naciotol.
"pontosan ezert van szukseg az allando finomitasra."
Lehetne finomitani, de egyszer azt kell mondani, hogy kesz. Egyszer el kell adni, egyszer penzt kell rajta keresni. Nyilvan neha lehet egy-egy projekt, amin nem keres a ceg, ha eleg nagy ehhez, de manapsag a vilag nagyon maskepp nez ki. Es altalanossagban meg plane nem lehet erre uzleti filozofiat epiteni. A japanok sem teszik.
Azon lehet vitazni, hogy a Nissan a GT-R-rel miert jar ezen az uton. A tortenetnek nem csak egyfele olvasata lehetseges.
"Mas szempontok meg kit erdekelnek. "
Peldaul engem. Meg azt aki korrekt osszehasonlitast kivan tenni. Hanyszor hallottuk-olvastuk mar, hogy a Porsche mennyire indokolatlanul tularazza az autoit, hiszen itt a Nissan, aki felaron kinalja az osszemerheto technikat.. Remelem erzed ennek az allitasnak a hamissagat amennyiben a GT-R veszteseges.
"egy ceg mindig visszanyul a korabbi tapasztalatokhoz, eloveszunk regebbi dokumentaciokat mikor otletelunk egy uj projekthez stb stb. A tapasztalatok mindig tovabb fognak hasznosulni. Es ez jo igy."
Ha pedig te reszt vettel fejlesztesben, akkor tudod, a legnagyobb koltseg nem az otleteles meg az uj koncepciok felallitasa. A legnagyobb koltseg a szeriafejlesztes es teszteles, valamint a szeriagyartas felszerszamozasa mind az autogyarban mind a beszallitoinal. Ha a GT-R egyedi, marpedig egyedi, akkor a raforditott anyagi forrasok vajmi csekely resze lesz hasznosithato mas szeriagyartmanyoknal. De a tapasztalatok is csak erosen korlatozottan. Az ilyen jellegu sportautok fejlesztese mindenutt kulon csapat feladata es privilegiuma. Nem mondom, hogy nem lesz semmi, amit egy atlagos autoban felhasznalhatnak, de igencsak korlatozottan. Anyagilag biztosan nem eri meg. Presztizsben? Nehezen hiszem.
"Honnan mashonnan kerulnenek at az ujdonsagok a tomegteremkekbe, ha nem az egykori csucsmodellbol, ahol mar bizonyitottak? "
Akkor most arra kerlek, hogy nevezz meg nehany konkret dolgot amit szerinted a GT-R fejlesztesbol hagyomanyos utcai modellbe at lehet emelni. Mert igy nagyon kodos es altalanos.
"mit takar ez?"
Lattam GT-Rt kozelrol, ultem benne, vegigtapogattam, felemeltem emelovel, alaneztem, vegignyalaztam mindenhol. A benyomasok nagyon vegyesek voltak. A hightech cuccok keverednek a nagyon igenytelen, egyszeru megoldasokkal. A belseje, az eletlen kozponti Playstation kijelzovel meg egyszeruen kritikan aluli.
A Nissan altal publikalt koridot meg senki megkozeliteni sem tudta. A szethullo hajtaslanc meg nem sok jot iger megbizhatosag szempontjabol.
"A Porsche is kibirna, hogy bukjon rajta"
Biztos van olyan tipusa (GT2-GT3) amin ha nem is bukik, de nullszaldo koruli. De ahogy mondtam, erre uzleti filozofiat alapozni nem lehet.
sb
Annyira nem japan filozofia, hogy eleg sok helyen gondoljak igy. Ugy is mondhatnam, hogy egy tisztesseges mernok alapvetoen igy gondolja, fuggetlenul a naciotol.
"pontosan ezert van szukseg az allando finomitasra."
Lehetne finomitani, de egyszer azt kell mondani, hogy kesz. Egyszer el kell adni, egyszer penzt kell rajta keresni. Nyilvan neha lehet egy-egy projekt, amin nem keres a ceg, ha eleg nagy ehhez, de manapsag a vilag nagyon maskepp nez ki. Es altalanossagban meg plane nem lehet erre uzleti filozofiat epiteni. A japanok sem teszik.
Azon lehet vitazni, hogy a Nissan a GT-R-rel miert jar ezen az uton. A tortenetnek nem csak egyfele olvasata lehetseges.
"Mas szempontok meg kit erdekelnek. "
Peldaul engem. Meg azt aki korrekt osszehasonlitast kivan tenni. Hanyszor hallottuk-olvastuk mar, hogy a Porsche mennyire indokolatlanul tularazza az autoit, hiszen itt a Nissan, aki felaron kinalja az osszemerheto technikat.. Remelem erzed ennek az allitasnak a hamissagat amennyiben a GT-R veszteseges.
"egy ceg mindig visszanyul a korabbi tapasztalatokhoz, eloveszunk regebbi dokumentaciokat mikor otletelunk egy uj projekthez stb stb. A tapasztalatok mindig tovabb fognak hasznosulni. Es ez jo igy."
Ha pedig te reszt vettel fejlesztesben, akkor tudod, a legnagyobb koltseg nem az otleteles meg az uj koncepciok felallitasa. A legnagyobb koltseg a szeriafejlesztes es teszteles, valamint a szeriagyartas felszerszamozasa mind az autogyarban mind a beszallitoinal. Ha a GT-R egyedi, marpedig egyedi, akkor a raforditott anyagi forrasok vajmi csekely resze lesz hasznosithato mas szeriagyartmanyoknal. De a tapasztalatok is csak erosen korlatozottan. Az ilyen jellegu sportautok fejlesztese mindenutt kulon csapat feladata es privilegiuma. Nem mondom, hogy nem lesz semmi, amit egy atlagos autoban felhasznalhatnak, de igencsak korlatozottan. Anyagilag biztosan nem eri meg. Presztizsben? Nehezen hiszem.
"Honnan mashonnan kerulnenek at az ujdonsagok a tomegteremkekbe, ha nem az egykori csucsmodellbol, ahol mar bizonyitottak? "
Akkor most arra kerlek, hogy nevezz meg nehany konkret dolgot amit szerinted a GT-R fejlesztesbol hagyomanyos utcai modellbe at lehet emelni. Mert igy nagyon kodos es altalanos.
"mit takar ez?"
Lattam GT-Rt kozelrol, ultem benne, vegigtapogattam, felemeltem emelovel, alaneztem, vegignyalaztam mindenhol. A benyomasok nagyon vegyesek voltak. A hightech cuccok keverednek a nagyon igenytelen, egyszeru megoldasokkal. A belseje, az eletlen kozponti Playstation kijelzovel meg egyszeruen kritikan aluli.
A Nissan altal publikalt koridot meg senki megkozeliteni sem tudta. A szethullo hajtaslanc meg nem sok jot iger megbizhatosag szempontjabol.
"A Porsche is kibirna, hogy bukjon rajta"
Biztos van olyan tipusa (GT2-GT3) amin ha nem is bukik, de nullszaldo koruli. De ahogy mondtam, erre uzleti filozofiat alapozni nem lehet.
sb
midnight se 2011.12.04. 01:08:51
@Shadowbull: "Ugy is mondhatnam, hogy egy tisztesseges mernok alapvetoen igy gondolja, fuggetlenul a naciotol"
-igaz, viszont nem tesz erte tovabbi lepeseket.
"Lehetne finomitani, de egyszer azt kell mondani, hogy kesz. Egyszer el kell adni, egyszer penzt kell rajta keresni. "
- persze. Csak a japanok a piacra bocsatas utan sem allnak meg a konstrukcio ujra es ujra atnezesevel. Es erre osztonzik a beszallitot is, eleg agressziv modon. Pl ugy hogy x % arcsokkentes minden evben.
"Remelem erzed ennek az allitasnak a hamissagat amennyiben a GT-R veszteseges."
- erzem, de a vavo szempontjabol ez totalisan erdektelen, es en a vevo szempontjabol tekintve a dolgokat irom amitirok.
"Nem mondom, hogy nem lesz semmi, amit egy atlagos autoban felhasznalhatnak, de igencsak korlatozottan"
- ebben nem ertunk egyet, ha nem holnap, akkor 10 ev mulva, de jo lesz visszanyulni valahova, ha 10-15 ev mulva indul egy tegyukfel SUV projekt, ahol a futomunel szerzett tapasztalatokat fel lehet hasznalni.
"legnagyobb koltseg nem az otleteles meg az uj koncepciok felallitasa."
- de egy kesobbi modellnel, aminek mar nyereseget KELL termelni, hataridore, ott nem lehet kiserletezni, hanem mar bizonyitott megoldasokkal kell elohozakodni, es jol jonnek a szuperautoval szerzett tapasztalatok.
"Mert igy nagyon kodos es altalanos."
- otletek pl ahogy terveztek a futomuvet. (lasd interju). Miket vettek figyelembe. Hogyan. Es meg sokezernyi dolog, amirol mi nem tudunk.
"De ahogy mondtam, erre uzleti filozofiat alapozni nem lehet."
- nem alapoz ra a Nissan sem, csak azert csinalja, hogy megmutassa, hogy mi erre is kepesek vagyunk. Akarcsak a Lexus LFA.
Nem hallottam a szethullo hajtaslancrol, a koridokrol meg nem tudom mit gondoljak, mert a Stig jobbakat produkalt vele, mint a nemet konkurensekkel. Belul is biztos vannak ocsmany, gagyi reszletek, de mutasson nekem valaki olyan szuperautot, amelyikben nem. Akit a sebesseg es a gyorsulas erdekel, nem erre gerjed. Ami a lenyeg, az legyen jo. Motor, hajtas, futomu, kormanyzas, fekek. Az eletlen kijelzot felroni meg olyan, mint ha azt mondanad, hogy kopogos muanyagok, kicsi csomagter, hianyzo isofix rogzitesi pontok. Ez a kategoria nem arrol szol.
-igaz, viszont nem tesz erte tovabbi lepeseket.
"Lehetne finomitani, de egyszer azt kell mondani, hogy kesz. Egyszer el kell adni, egyszer penzt kell rajta keresni. "
- persze. Csak a japanok a piacra bocsatas utan sem allnak meg a konstrukcio ujra es ujra atnezesevel. Es erre osztonzik a beszallitot is, eleg agressziv modon. Pl ugy hogy x % arcsokkentes minden evben.
"Remelem erzed ennek az allitasnak a hamissagat amennyiben a GT-R veszteseges."
- erzem, de a vavo szempontjabol ez totalisan erdektelen, es en a vevo szempontjabol tekintve a dolgokat irom amitirok.
"Nem mondom, hogy nem lesz semmi, amit egy atlagos autoban felhasznalhatnak, de igencsak korlatozottan"
- ebben nem ertunk egyet, ha nem holnap, akkor 10 ev mulva, de jo lesz visszanyulni valahova, ha 10-15 ev mulva indul egy tegyukfel SUV projekt, ahol a futomunel szerzett tapasztalatokat fel lehet hasznalni.
"legnagyobb koltseg nem az otleteles meg az uj koncepciok felallitasa."
- de egy kesobbi modellnel, aminek mar nyereseget KELL termelni, hataridore, ott nem lehet kiserletezni, hanem mar bizonyitott megoldasokkal kell elohozakodni, es jol jonnek a szuperautoval szerzett tapasztalatok.
"Mert igy nagyon kodos es altalanos."
- otletek pl ahogy terveztek a futomuvet. (lasd interju). Miket vettek figyelembe. Hogyan. Es meg sokezernyi dolog, amirol mi nem tudunk.
"De ahogy mondtam, erre uzleti filozofiat alapozni nem lehet."
- nem alapoz ra a Nissan sem, csak azert csinalja, hogy megmutassa, hogy mi erre is kepesek vagyunk. Akarcsak a Lexus LFA.
Nem hallottam a szethullo hajtaslancrol, a koridokrol meg nem tudom mit gondoljak, mert a Stig jobbakat produkalt vele, mint a nemet konkurensekkel. Belul is biztos vannak ocsmany, gagyi reszletek, de mutasson nekem valaki olyan szuperautot, amelyikben nem. Akit a sebesseg es a gyorsulas erdekel, nem erre gerjed. Ami a lenyeg, az legyen jo. Motor, hajtas, futomu, kormanyzas, fekek. Az eletlen kijelzot felroni meg olyan, mint ha azt mondanad, hogy kopogos muanyagok, kicsi csomagter, hianyzo isofix rogzitesi pontok. Ez a kategoria nem arrol szol.
Ciri 2011.12.04. 06:38:34
@midnight se:
"Az eletlen kijelzot felroni meg olyan, mint ha azt mondanad, hogy kopogos muanyagok, kicsi csomagter, hianyzo isofix rogzitesi pontok. Ez a kategoria nem arrol szol."
Ekkora butaságot már rég nem olvastam. Több tíz millió forint felett már csak versenyautóknál nem követelmény és elvárás. A GT-R meg ugye nem az..
Ültél már te Porschéban?
"-annak, akarcsak a VW a Bugattit, amin 2 millio eurot bukik / db. "
Egyetértek, csupán azzal egészíteném ki, hogy a Veyron-hoz nem párosult olyan marketing, aminek jó része nem tényeken, hanem ködösített, erősen megkérdőjelezhető információkra (hazugságokra?) és egy angol autósműsor véleményére alapul.
"Az eletlen kijelzot felroni meg olyan, mint ha azt mondanad, hogy kopogos muanyagok, kicsi csomagter, hianyzo isofix rogzitesi pontok. Ez a kategoria nem arrol szol."
Ekkora butaságot már rég nem olvastam. Több tíz millió forint felett már csak versenyautóknál nem követelmény és elvárás. A GT-R meg ugye nem az..
Ültél már te Porschéban?
"-annak, akarcsak a VW a Bugattit, amin 2 millio eurot bukik / db. "
Egyetértek, csupán azzal egészíteném ki, hogy a Veyron-hoz nem párosult olyan marketing, aminek jó része nem tényeken, hanem ködösített, erősen megkérdőjelezhető információkra (hazugságokra?) és egy angol autósműsor véleményére alapul.
Rocko- 2011.12.04. 10:25:40
@Ciri: olvastam a cikkeket, de a logot nem láttam, ezért kérdezem.
lehet a reklámtiltó alaklmazás miatt.
lehet a reklámtiltó alaklmazás miatt.
Dömsödi fanclub 2011.12.04. 23:31:31
@midnight se: "Csak a japanok a piacra bocsatas utan sem allnak meg a konstrukcio ujra es ujra atnezesevel. Es erre osztonzik a beszallitot is, eleg agressziv modon. Pl ugy hogy x % arcsokkentes minden evben."
Az egész piac így mûködik, szakértô úr. Jó reggelt kívánok.
"otletek pl ahogy terveztek a futomuvet. (lasd interju). Miket vettek figyelembe. Hogyan. Es meg sokezernyi dolog, amirol mi nem tudunk."
Az ötletekkel sajnos kitörölheted. Ami súlyos pénzeket ér, és jelentôs költségeket lehet vele megspórolni a fejlesztésben és gyártásban, az a konkrét implementáció. Légy oly kedves, sorold már fel, milyen konkrét komponensek (=implementáciok) kerültek át a mezei Nissanokba a GT-Rbôl. Köszi.
Az egész piac így mûködik, szakértô úr. Jó reggelt kívánok.
"otletek pl ahogy terveztek a futomuvet. (lasd interju). Miket vettek figyelembe. Hogyan. Es meg sokezernyi dolog, amirol mi nem tudunk."
Az ötletekkel sajnos kitörölheted. Ami súlyos pénzeket ér, és jelentôs költségeket lehet vele megspórolni a fejlesztésben és gyártásban, az a konkrét implementáció. Légy oly kedves, sorold már fel, milyen konkrét komponensek (=implementáciok) kerültek át a mezei Nissanokba a GT-Rbôl. Köszi.
mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.07. 19:46:55
@Shadowbull: nem tudod megemészteni,hogy egy japán autó jobb,mint a nagyképű fasiszta verdák mi?hahaha,szar ügy,faszparaszt..nem baj,fröcsögj csak!
Shadowbull 2011.12.08. 08:08:56
@mifolyikittgyöngyösön??: nem fasisztak, nacik.
Raadasul nemet+japan viszonylatban nagy pofaval a nemeteket fasisztazni (nacizni) nem tanuskodik tul nagy tajekozottsagrol.
Iskolaba nem jartal, ugye.
Csodalkozom hogy irni megtanultal ennyi esszel.
sb
Raadasul nemet+japan viszonylatban nagy pofaval a nemeteket fasisztazni (nacizni) nem tanuskodik tul nagy tajekozottsagrol.
Iskolaba nem jartal, ugye.
Csodalkozom hogy irni megtanultal ennyi esszel.
sb
mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.08. 13:54:23
@Shadowbull: nagyon örülök,hogy te ennyire iskolázott vagy!
persze a lényegre nem válaszoltál,savanyú a szőlő türhőkém.
persze a lényegre nem válaszoltál,savanyú a szőlő türhőkém.
Hurri Kán 2011.12.08. 14:00:38
@Rocko-:
Pedig tényleg ott a nagy Nissan embléma a japán úthoz kapcsolódó posztok mellett. :)
GT-R: lehet, hogy jó autó, biztos komoly technikai és műszaki tudás áll mögötte, de az még közel sem jelenti azt, hogy sokat eladnak belőle és üzletileg is életképes lesz a típus.
Pedig tényleg ott a nagy Nissan embléma a japán úthoz kapcsolódó posztok mellett. :)
GT-R: lehet, hogy jó autó, biztos komoly technikai és műszaki tudás áll mögötte, de az még közel sem jelenti azt, hogy sokat eladnak belőle és üzletileg is életképes lesz a típus.
Shadowbull 2011.12.08. 14:17:27
@mifolyikittgyöngyösön??: szerintem pont a lenyegre valaszoltam.
A tobbi akkora baromsag, hogy arra nem lehet valaszolni.
sb
A tobbi akkora baromsag, hogy arra nem lehet valaszolni.
sb