HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) egester (5) Égéstér (5) égéstér (118) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Nem kérek elnézést

2011.12.16. 06:15 Tcomment

Ha fájdalmas üvöltést vél hallani a távolból, tudja, hogy kicsiny szerkesztőségünk tagjai jajgatnak, mint Csontbrigád a kopasz sziklán.

117 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr493467772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunblind 2011.12.16. 07:45:56

Lófejet nyersen szereted-e. ;)

Tomchy 2011.12.16. 08:24:12

Sírva könyörgök! Pista, fordítsátok le ezt a levelet és valóban küldjétek el!!!! Zseniális!

tn@ 2011.12.16. 08:35:37

Ez remek írás lett:) grat!

Gazsi bácsi lótetű 2011.12.16. 09:55:54

Zseniális. A tegnapi nulla pontos Panda teszt után felüdülés volt olvasni.
Gratula.

Gazsi bácsi lótetű 2011.12.16. 09:56:28

@Tomchy: csatlakozom. Tényleg tessen lefordítani és elküldeni!

P12_dCi 2011.12.16. 09:58:40

Egyre inkább kezd az az érzésem adódni, hogy egy bizonyos motorméret alá menve a downsizing egy vicc. Egy rossz vicc. Valahol az 1.4 TSI-k és a Ford 1.6 Ecoboostja környékén lehet az a határ, ami alatt már inkább hátrány, mint előny.

Chingachgook 2011.12.16. 09:58:45

Pistä, ez jó vót, télleg küggyed elfele a digó käpónak :D

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.12.16. 10:00:12

Kiváncsi leszek,mennyi ilyen kéthengeres szart fognak eladni....

A hangja meg tényleg olyan, mintha beszart volna a motor.

Egy helyen tudom ezt a motort elképzelni,egy mopedautóban.
Oda tökéletes,mert arra kell,hogy helyet változtass gyaloglásnál gyorsabban.

Leadfoot 2011.12.16. 10:01:28

Nagyon ötletes, Pistám, bravó.

Amúgy az előző generációkhoz képest még dizájnban is hatalmas a visszalépés, legalábbis szerintem.
Eddig az összes Y jól nézett ki, bár az előző azért csajos autó volt.

Na és a belseje. Hatalmas a kontraszt az egymás mellé tett két kép között.

Rocko- 2011.12.16. 10:03:29

ez jó lett, király volt, köszi! :)

Leadfoot 2011.12.16. 10:04:24

Egyébként az az érdekes, hogy Csikósnak ugyanez a motor mennyire tetszett az 500-asban, főleg hangra.
És nem a TC újságíróinak az ízlése különbözik ennyire, ott tényleg más hangja van.

kultúrpesszimista 2011.12.16. 10:16:42

Ez az autó a Lancia szégyene. Elveszett minden a Lanciákból, amiért szeretni (sőt, rajongani) lehetett. Nem gondoltam volna, hogy egy Fiat pl. lemossa a Lanciát szerethetőségben, egyediségben. Az 500-asra gondolok.

Lancia, Rest in Peace.

GGG77 2011.12.16. 10:17:21

1. Elképesztően jó lett a teszt, gratula!
2. Nincs az az isten, hogy ha van egy régimódi, négy hengeres, meg egy hipermodern, duplaturbós, daúnszájzolt motor, akkor az utóbbit válasszam, hiába tetszett Csikósnak az 500-asban. Sőt, alapvetően nem kedvelem a feltöltést, a szívómotorok híve vagyok, a lökettérfogatot SEMMI nem pótolja.
3. A külseje nagyon tetszik ennek az Y-nak, a belsőbe pedig remélem lehet világos színű betétet is kérni.

conmorientes 2011.12.16. 10:21:33

Pista !

Ez gyó vót, meg úgy szívbűl is jött, amit átérezek:))

Nékem egy igazi tanulság van az egészben, amit már jó régen szajkózom. Az 1990-es évek közepétől egyszerűen megszünt az autógyártás.

Azért az érdekelne valamilyen számtanfejű közlek-gépész ivadéktúl, hogyaszongya mennyi a környezeti terhelési grammérték, ha ez a fodros szar tényleg 8.3l benzint kér el városban 100 km-en ?

Ércsük ugye ? Hajrá parasztvakítás !

Autószerető 2011.12.16. 10:21:42

Zseniális cikk - pardon: levél - lett. :)

Magyar[HUN] 2011.12.16. 10:29:31

Pistának igaza van,tényleg van benne egy kis Trabant,csak ugye abban nincs turbó :) Egyébként szörnyű hová fajul a világ motorgyártás terén...

Shadowbull 2011.12.16. 10:32:44

@Magyar[HUN]: itt nagy valoszinuseggel nem a motorral, hanem a valtoval, ill. a motor-valto applikacioval van baj.

sb

Shadowbull 2011.12.16. 10:33:32

egyebkent jo cikk volt, Pista.

sb

kultúrpesszimista 2011.12.16. 10:33:46

@GGG77:

A feltöltés remek dolog. Csak a megfelelő motort/típust kell vezetni.

Csabby 2011.12.16. 10:40:55

Hűha...4,5 misit egy ilyen kisautóért???
Ez vicc...egyébként gratulálok a cikkhez, baromi jó volt!
(búcsúzunk tőled fájó szívvel, a fekete Lanciák már úton vannak Magyarország felé..:D)

Magyar[HUN] 2011.12.16. 10:41:22

@Shadowbull: A lényeg az,hogy valamit elb.sztak ennél a kosinál :)

Rocko- 2011.12.16. 10:41:55

de ezt a mûszeerfalat még mindig nem értem. egyrészt miért nem a vezetô elé teszik az egységet? neki kell látnia, az ô orra elôtt kell lennie. másrészt pedig irtó gáz ez az elrendezés. mint ha csak leejtették volna a random mûszeregységet, aztán húztak fölé egy kis mûanyagot, hogy ne essen rá az esô. izé, ne süssön rá a nap.

robian 2011.12.16. 10:47:26

"gyarmatosító stílusú fetrengés" - szemléletes. felkacagtam.

tonalcar 2011.12.16. 11:25:50

Finom írás ismét, köszi!

migus 2011.12.16. 11:25:58

Engem egy kicsit a morfológia csinovnyikjának, a Kia Picanto előző verziójának a formájára emlékeztet. A korábbi Y szerethető külcsínyének, a formabontó, kanapék-kényelmével körülölelő belsejének nyoma sincs az új modellben. Semmi ötletesség, tiszta új délkoreais-fiestás műszerfalak, céllövöldés styl, nulla harmónia. Kinek is készült ez a kocsi? A tervezőknek egy mondatot kellett volna szem előtt tartani a tervezéskor: a kevesebb, több...

Szkotti 2011.12.16. 11:32:38

Karottai magasságok. Respect.

ommm 2011.12.16. 11:37:20

Köszi, köszi mindenkinek. Még élek!

pickapu 2011.12.16. 11:39:42

A hátsó kilincs elhelyezése a dizájnon kívül másra nem igazán jó. Egy kisgyerek nem fog tudni önállóan hátra beülni.
Összességében nem lenne ez rossz autó, csak a váltó, meg az a motor... a hang végigkíséri az utazót. Valaki biztosan fogja szeretni. :)

Make Valamit · http://make.blog.hu 2011.12.16. 11:48:55

Themába lehet kérni ezt a motort? Vagy 300C-be? Itthon vennék...

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.12.16. 11:49:59

@ommm: nem olvastam még el végig, nem érek rá, csak este majd. De Pista, te szlovák rendszámú kocsival jársz? :D irgumburgum, regadó :D

ommm 2011.12.16. 11:56:38

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Szlovák állampolgárként igen. A kétlaki élet sajátossága.

A_blogger 2011.12.16. 11:57:26

valóban érdekes ez a "dáunszájzing". én már az 1.3 multijet motortól is rosszul éreztem magam az opel comboban. az első dízel, ami kettesben nem indult meg, és sikeresen lefulladtam vele egyesben. nem hiszem, hogy a károsanyag kibocsájtásban az apró motorok nyerők, mert már a kiskocsik is olyan szintre híztak fel, mint annak idején az alsóközép volt. és már azokban is kevés volt az 1.4/60LE. akkor most egy nagyjából ugyanakkora kocsit miért vinne jobban egy 0.8/1.0/1.2 turbo?
az írás élvezetes lett. remélem valaki berakja gugli trenszlétörbe, és elküldi a címzettnek. :)

S4mu3l 2011.12.16. 12:02:14

Jó lenne ez, egy másik (pl 4 hengeres) motorral, meg kevesebb pénzért. :D

duplakuplung 2011.12.16. 12:12:21

@Magyar[HUN]: Hogyne lenne má turbó a Trabiba?
Hát a hűtés?

Nagyon jó az írás! Egyáltalán nem érdekel a Lancsia, de végigolvastam az egészet. :)

Ovecskin 2011.12.16. 12:12:46

4,5 milla!!!!
bmeg...
a lancia tényleg megérett a pusztulásra..
sajnos, nagyon sajnos...

dik_ 2011.12.16. 12:23:18

Vályi Pista, mostantól Te vagy nekem a TotalCar.
Karotta, Csikós mellett fenn vagy a trónuson.

megint 2011.12.16. 12:39:22

Kicsit olyan volt ez a teszt, mint a régi karotta féle fiat idea(?), a végeredmény is ugyanaz, ez egy szar ebben a formában. Erről a motorról már a sokadik tesztet olvasom, de jót még sehol nem írtak róla, nem megy, hangos, ráz, és sokat zabál(és akkor még tetézik egy ilyen szar váltóval, mikor más gyártóknak ez már tökéletesen megy). Mi értelme volt ezt kifejleszteni? 8,3 literrel gond nélkül ellehet járni egy octavia tsi-vel, pedig az 122 lóerős, és nem ráz, nem döglődik alul sem, hely is van benne. Ja, és akkor még nem beszéltem pl a Mitsu 1.5 benzineséről, de lehetne sorolni még hosszan azokat a motorokat amik magasan verik ezt az "újdonságot".

Knorbi 2011.12.16. 12:52:12

@megint: És ennyi pénzért kb megkapod a Micut vagy az Octáviát is.

Solaren 2011.12.16. 13:02:46

Gratulálok Vályi úr,Ön nagyot alkotott!:)) Még több ilyet,ha esetleg túlélné a vendettát. :D

És igen,tényleg Trabant hangja van!De nem akarom ezzel bántani a Trabantokat.
Szerintem először a HF Integrale tervezőcsapata szúrta tökön magát.Szomorú:(

Solaren 2011.12.16. 13:05:33

@Csabby: ha ilyenekkel jönnek sose érnek ide ne aggódj!:DD

fogash 2011.12.16. 13:08:32

@Tomchy: nekem is ez jutott eszembe: fordítani, küldeni a címzettnek!

Knorbi 2011.12.16. 13:17:47

@ommm: MÉG :) Ha este csengetnek hogy megjött a valódi olasz pizza akkor......

Tizenkettő 2011.12.16. 13:22:13

Csak csatlakozni tudok a többiekhez. Szuper írás!

Gomulka Béla 2011.12.16. 13:36:56

Ezt nem lehet lefordítani. Nem is kell.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.12.16. 13:51:53

Én úgy vagyok ezekkel a törpe turbó motorokkal, hogy lehet, hogy papíron micsoda környezetkímélő kis fogyasztású mindegyik, de a valós életben, ha egy picit is erősebben nézel a gázpedálra, olyan mennyiségű benzint lenyel, hogy meg lehet baszni a fene nagy zöld mozgalmi elképzelést.

A mérések lehet, hogy alapjáraton vánszorogva készülnek?

A hangjában egyértelműen ott van a Trabant, kicsit erősebben is, mint a kispolák.

Maga a bódé vegyes. Egy otromba, alaktalan, magas tömb, amin vannak szép részletek, de ettől még az összkép nem változik. Azaz, hiába adsz egy Cartier órát egy cigányasszonyra, attól még nem lesz belőle indiai hercegnő...

Medgar 2011.12.16. 13:53:44

@conmorientes: 1 l benzin elégetése kb 2,35 kg CO2-t termel, 1 liter dízel~ 2,65 Kg-t

eko 2011.12.16. 13:54:41

Az elején azt hittem, hogy ez egy szar cikk lesz.
A közepén már tudtam, hogy Qrva jó! :-)
A végére pedig már sírtam a röhögéstől!

Ez a cikk benne van az idei top háromban!
Köszi Pista!

RÁMBÓGECI 2011.12.16. 13:54:53

@Szkotti:

karotta szellemes!
ez az írás viszont csak szellemeskedő

és izzadságszagú...

az írója valahol karotta és winkler közé próbálja magát pozícionálni, de minden eredetiség híján ő is arctalanná lett, mint az ypsilon...

conmorientes 2011.12.16. 14:08:34

@Medx:

Fantasztikus számok !!!
Mondja csak, mennyiért vesztegetik a CO2-t a piacon?

Csak mer gondoltam hogy ha egy liter naftából rossz esetben is lesz 2 kg. akkor ez lehetne egy jó piaci rés és belevágnék nagy tételben :))))))))))

conmorientes 2011.12.16. 14:17:33

@KuKori:

Ez a sok negatívum már megint !!!
És a fejlődés meg miegymás az smafu szaktársam ??
Esetleg nem hisz a hirdetések alján jelzett adatoknak ?
Úgy gondolja hogy csalnának, horribile dictu nem normál, hanem laboratóriumi ideélis körülmények közt felvett adatoat tüntetnek fel ??

Ejnye-bejnye.....

És rasszizmusról meg annyit, hogy tessék tudomásul venni valódi Cartier óra nem is létezik.

vau · http://www.holdkomp.hu 2011.12.16. 14:22:11

pistam, ez kiraly volt. :)

Mily mokas hogy par nappal ezelott itt elmelkedetunk a kommentekben a nagyobb kobcenti alacsonyabb fogyasztas problemakoron, erre ez a funyiro duplan alahuzza a fogyasztasaval. :)

Dobbenet. :)

Egy jo kethengeres trabipotlek de kene mar a vilagnak...

Gomulka Béla 2011.12.16. 14:25:15

@vau: Kicsi a pad, nagy a vébé.

Nincs azzal a motorral semmi baj, csak a hodály, amit mozgatnia kell, túl nagy hozzá. Nézd meg, hogy néz ki az elso generációs Y mellett: mint az Elefáni.

zug_a_volga 2011.12.16. 14:29:56

Örül az importőr...kapsz máskor is talján verdát...;-)

vau · http://www.holdkomp.hu 2011.12.16. 14:40:00

@Gomulka Béla: igen, en is erre gondoltam, multkor is a kaszni es valto fontossaga lett a konkluzio, ahogy itt is.

Kene ekore a motor kore valami cukker kis auto, ami nem feltetlenul kocsogmobil. Egy trabi kene kore, na.

jassz 2011.12.16. 14:46:12

Végre valaki aki le meri szedni a keresztvizet ezekről a motorokról! Én sem V8 biturbóval járok (sőt jelenleg csak egy 1.4 16v 95Le-vel) , de ami mostanában megy ezekkel az 1.0 1.2-es motorokkal, amelyek ráadásul - ahogy valaki írta is - lassan tonna fölé felhízott kisautókat hajtanak meg az katasztrófális. Országúton már nem merek előzni ilyen után, mert tudom hogy másfél perc neki mire egy 60-al menő pótost megelőz :(

Dontotto 2011.12.16. 15:07:57

Na ez bizony egy korrekt, szórakoztató írás volt nem úgy mint a:
"Jó ez, de minek?
Alfa Romeo Giulietta, 1750 turbo, Quadrifoglio Verde - 2011 "
kritikát is lehet élvezhetően írni :D

citrix 2011.12.16. 15:23:02

Ami Pista szívén,az a tolla hegyén :-) Iszom szavait mint az anyatejet ittam,semmit nem fényez ami matt.Aki kisautót akar,legjobban a VW Polo 1.2 TSI DSG-vel jár.Keveset kér,nagyon jól megy és 4 dugattyú szaladgál fel-alá.Árban sem rosszabb a fenti paripánál.Ár/érték arányban mindenképpen jobb.

Pasas 2011.12.16. 15:37:09

Én sosem értettem ezt a középre helyezett műszerfalat. Hál'istennek lassan eltűnnek.

vau · http://www.holdkomp.hu 2011.12.16. 15:44:49

@laeddis: @Gomulka Béla: ugyvan, drága uraim, úgyvan. :)

De ennél nézhet ki picit szarabbul, csak legyen tonna alatt, de inkább 900 :)

kultúrpesszimista 2011.12.16. 16:16:38

Nem akarom megbántani minimálisan sem a cikk elkövetőjét, de nekem ez az írás erőltetett, pozőr, álszellemes. Persze itt és most elismerem: ez tényleg ízlés dolga. Én jobban szeretem, ha a cikk/teszt elsősorban az autóról szól és nem érzem azt, hogy az író bizonyítani akar. Erre szerintem nincs szükség, V.I. nem ír rosszul. Csak nem kell túlzásba vinni a képes beszédet és egyéb, szellemesnek szánt fordulatokat. És egyetértek Dontottoval: az "Alfa Romeo Giulietta, 1750 turbo, Quadrifoglio Verde" cikk botrányosan rossz lett, az írójának inkább mással kéne foglalkoznia...

Egyébként peace.

MaCS_70 2011.12.16. 16:20:39

@Rocko-:

Halihó!

Nagyon jó ám a középre tett műszerfal, csak idegenkedünk tőle.
Amikor egy középműszerfalas autóból átülök a sajátomba, kifejezetten fárasztó rápillantani a műszerekre.
Az a dolog lényege, hogy a középre tett panelre egyrészt kevésbé megerőltető szemmozdulattal pillantasz rá, másrészt meg a szemednek sokkal kisebb távot kell átfókuszálnia.

Üdv: MaCS

Rocko- 2011.12.16. 16:28:02

@MaCS_70: dehogy jó. auz elôtted lévô mûszerfalra csak le kell pillantani. erre pedig le ÉS oldalra. vagy konstansan jobbra fordítod a fejedet.

Pasas 2011.12.16. 16:30:12

"a középre tett panelre egyrészt kevésbé megerőltető szemmozdulattal pillantasz rá, másrészt meg a szemednek sokkal kisebb távot kell átfókuszálnia."
Egyikkel sem értek egyet. Az első szubjektív, a második pedig szimpla fizika.

hallari 2011.12.16. 16:32:21

@conmorientes: egyrészt elkéstél, másrészt kishal vagy te ehhez. Ezt a játékot ugyanis államok játsszák, amelyek egymás közt adják-veszik a széndioxid-kvótájuk egy részét. Mi Japánnak adtuk el... :)

MaCS_70 2011.12.16. 16:33:21

@Rocko-:

Az oldalra fordítás nem gond, mert arra könnyen fordul a szemgolyó. Az viszont sokat segít, hogy lefele kevesebbet kell pillantani, az már kényelmetlenebb irány.
De a lényeg a fókusztávolság. A középen levő műszerfal már abban a tartományban van, amire az átlagos szem könnyedén állít élességet, az előtted levő műszerfal már túl közel van, kívül ezen a kényelmes tartományon.

Ez az elmélet, ami persze nem mindenkinél jön be a gyakorlatban.

Nekem eddig a Primerában és a Yarisban SOKKAL komfortosabb érzés volt a középső műszerfalra pillantani, mint bármelyik hagyományos elrendezésű autóban.

Üdv: MaCS

Pasas 2011.12.16. 16:34:01

És hogy mi lett a pénzzel amit a CO kvótánkért kaptunk, az persze titok. Szerintetek?

RedRocket 2011.12.16. 16:45:37

@MaCS_70: én csak akkor pillantok a műszerfalra, ha rendőrt látok...:-)) Amúgy meg vad hangja van a TwinAirnek, olyan mint a sportmotoroké...

ledo76 2011.12.16. 16:51:22

@citrix: Azért a Fiat is tud ha akar a Punto Evo 1.4 multair-rel (135 LE) olcsóbb mint a Polo 1.2 TSI és jobban megy.
Ez az autó nem a praktikumról szól, arra ott a Panda, de ennél azért sikerülhetett volna használhatóbbra. Bár egy négyhengeres motorral azért biztos nem rossz.

Rocko- 2011.12.16. 16:53:32

@MaCS_70: nincs neked szemtengelyferdülséd? :D

NZS75 2011.12.16. 16:53:59

A Lancia csak akkor éli túl a Volvót,ha be teszik a kalaptartóra dísznek...:)

MaCS_70 2011.12.16. 17:03:26

@Rocko-:

:o)
Van, de speciel pont balra.

Ezt az elméletet egyébként egy szemészprofesszor magyarázta el, amikor megkérdeztem, hogy miért esik jól a középső műszerfalat nézni.

Ez persze baromi szubjektív lehet, sokszor nem az tetszik, aminek tudományosan tetszenie kellene, de azért nem tartom eleve az ördögtől valónak a középre tett műszerfalat. (Különösen a Yarisnál, ahol az utasnak esélye sincs látni, a Primerában meg olyan SZÉÉÉP!)

Üdv: MaCS

LanciaBacci 2011.12.16. 17:24:30

@Szkotti:
Azért ne ess túlzásokba. Jó ötlet a levél mint műfaj, a stílus is gördülékenyebb, ráadásul hiteles az indulat is, - leginkább ez dob rajta. Ugyanakkor túlfokozott, feleslegesen túlzó, hatásvadász, tele képzavarokkal. Kedvelem egyébként a palócot, de ezt ettől még így látom.

Mellesleg az autó biztosan elb@szott egy konfiguráció ezzel a váltóval, ez nem kérdés, ugyanakkor a hangja - legalábbis a videón át - egyáltalán nem bántó. Élőben persze nem hallottam.

@laeddis:
A trabantos ötlet nagyon tetszik, de én egy eredetibe tenném bele, anno úgyis a 903-as motorokkal négyüteműsítették őket, van hagyománya :) Repülne a papírkasztni...

LanciaBacci 2011.12.16. 17:31:20

@MaCS_70:
Én alátámasztanám a prof állítását a könnyebb fókuszálásról; nekem is középső műszeres autóm van, magasan, épp a vezető felé fordított számlappal és sokkal kevésbé fárasztó ezt figyelni, mint a kormánykerék mögé, lefelé fókuszálni a sötétbe. Merthogy olyan autóim is voltak már egyébként.

Akik ezt a megoldást krtizálni szokták, azok
a) sosem próbálták hosszabb távon
b) az előítéleteik rabjai
c) mindkettő

ecopower 2011.12.16. 17:33:17

Kulcsár János tizedesnek nem szólt senki,hogy ne az olasz lövészárkot rohamozza,mert ők velünk vannak?Vagy azóta már ezt is másképp tanítják?
Amúgy jó a cikk,így tovább Pista!

Ciri 2011.12.16. 17:36:46

@ommm:

HüJe! :)))

Ez nagyon jó volt :)

Ciri 2011.12.16. 18:10:50

@ledo76:

"Azért a Fiat is tud ha akar a Punto Evo 1.4 multair-rel (135 LE) olcsóbb mint a Polo 1.2 TSI és jobban megy."

135 lóerős 1,4-es a Puntoban? Nem 105 lóerőre gondoltál? Jobban megy? Olcsóbb?

Ennek szaladj neki még egyszer. :)

ommm 2011.12.16. 18:14:26

@ecopower: Időben átálltak. Így lehet, hogy voltak velünk és ellenünk is.

Ciri 2011.12.16. 18:14:40

@Rocko-:
"dehogy jó. auz elôtted lévô mûszerfalra csak le kell pillantani. erre pedig le ÉS oldalra. vagy konstansan jobbra fordítod a fejedet."

Én is utálom a középre helyezett műszerfalat de az okosak tényleg azt mondják, hogy ott van a legjobb helyen.

Dontotto 2011.12.16. 18:21:36

@Ciri:

"135 lóerős 1,4-es a Puntoban? Nem 105 lóerőre gondoltál?"

vagy inkább te szaladj neki még egyszer? :D

Bambano 2011.12.16. 19:20:19

ommm is bekerült azok közé, akiket kajálás közben nem olvasunk:)

nekem olyan érzésem volt mostanában, mintha a tc is lefeküdt volna a reklámozók kedvéért a gyártóknak. erre ez kiváló cáfolat lett.

Kotit 2011.12.16. 19:48:55

@ommm: (és ecopower) 2 világháború volt "csak", olyan nehéz nem összekeverni őket?

aeroller 2011.12.16. 19:50:14

Szénné röhögtem magam, óriási!
Remélem Winkler Robi kedve is jobb lett tőle, elég depis cikket írt a héten..

torokt 2011.12.16. 20:10:09

Ami igazán elkeserítő,hogy ezt a motort szerelik Alfába is,a Mitoba...Szégyen.

Takito 2011.12.16. 20:20:29

Zseniális volt, Pistának ez a második cikke (az első a maffiás 535i), amit vagy százszor el fogok olvasni.
És tényleg le kéne fordítani, aztán elküldeni!!!

ommm 2011.12.16. 20:54:36

@Kotit: Az elsőről van szó. Ki kevert itt mit?

Rocko- 2011.12.16. 21:34:24

@Ciri: hát akkor ők nézegessék ott. én nézem az orrom előtt.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.12.16. 22:29:36

Értem én, meg a humort is, és a szöveg is élvezetes. De közben azért elég lett volna annyi hogy ez az autó nem rossz, kivéve hogy nem tudod használni a blue me cuccot (nem csak egyesével lehet léptetni) illetve hogy nincsen tároló rekesz. Ezenkívül egy mondat arról hogy ezzel a motorral és váltóval nem szabad megvenni, mert nem jó, de szerencsére van más variáció. De így olyan mintha az egész autó egy rakás szar lenne, pedig nem az, volt nálam több napig- nem ezzel a motorral - és nagyon nagyon rendben van! Kategóriájában és árában összehasonlítva szerintem most az egyik legjobb. A twingót simán agyonveri.Persze a márka hű és előítéletes emberek megköveznek, de mivel szerencsés vagyok abban hogy gyakran használok különböző autókat napokig, van összehasonlítási alapom. Igazságtalannak érzem. Tetszik a stílus, de mintha már a jogos kritika rovására menne.

Knorbi 2011.12.17. 01:10:42

@Legelő Őse: mázlista vagy én ix akarok olyat csinálni:-) nagyjából igazad is van bár a twingo rossz példa mert jóval olcsóbb:-)

Lucky Larry Silverstein 2011.12.17. 02:17:20

@ommm: Beztos nem a legjobb kombó ez, a régi Y is sz*r automatával, meg milyen kisautó jó automatával?

Mindenesetre a két négyzetméteres alatt mit értesz? 48as Colt azmiaz?

Ciri 2011.12.17. 05:50:33

@Dontotto:

Segítenél nekem megkeresni az aktuális árlistán?

www.bravo.fiat.hu/pricelist/20110501/Fiat_PC_2011_0516.pdf

Másrészt ez gondolom valami sport felszereltség lehet, aminek nem tudom mi köze van az 1,2tsi Polohoz...

Teshow 2011.12.17. 06:32:38

Azok mellé húznék egy egyetértő strigulát, akik szerint a problémát elsődlegesen a kisautók totális elhízása okozza. Valójában nem is igazán beszélhetünk már kisautókról akkor, amikor pl egy Polo méreteiben is nagyobb az I.Golfnál, és a biztonsági erősítések + a cipelt sokféle kütyü miatt a súlyuk az egekbe szökött.
Ezekhez túltáplált csecsemőkhöz egyszerűen már nem elegendőek a régi motorok.

Azóta "puntózunk" amióta a modell megjelent. Az I. és II. is a bevált 1,25-ös motor legerősebb változataival futott (hivatalosan 75 és 86LE) kéziváltóval, és városban-pályán egyaránt fickósan mozogtak.
A mostani egy úri Punto, és Lancia Musanak hívatja magát. Kereskedelmileg halmozottan hátrányos autó volt, túltárolt szalonautó + jött az új modell, ezért full extrás Platino modellként (a csomagban sajnos benne volt a robotváltó is) egy "mezei" új Punto listaára alatt kaptuk meg, annyiért nem lehetett otthagyni :)))
A saját tapasztalat alapján le merem írni:
Az 1.4 95LE motor + robotváltó kombináció KEVÉS egy ekkora kasztnihoz. Városban még jó, de autópályán már volt, hogy a régi Skoda S120 fíling jött elő belőlem. A régi Puntokkal ilyen nem fordulhatott elő, főleg a II-essel nem: ha kivittük a városból, és sikerült kikormolni a kipufogóból a szutykot, akkor simán megszorongatta az 1.6-os kompaktokat. A Musánál persze adjuk hozzá az egyterű jelleg miatti magasabb homlokfalat, de akkor is...

A Fiat robotváltóról pedig egyszerűen mondjuk ki: FOS! Már nem keveset mentünk vele, de még mindig nem tudtam teljesen kiismerni. Főleg az 1->2 váltás hektikus: ha lendületesen indulnék, alapjárat után felvált, ha simán elindulok a ház elől, 30-nál kézzel bele kell nyúlnom, hogy ne húzassa tovább. Autópályán pedig muszáj áthúzni manuális állásba, különben folyton váltogat 4.és 5.fokozat között :( A szervíz azt mondja, mind ezt csinálja, állítólag a Fiat próbálkozik a vezérlő program frissítésével, de nem sok sikerrel.

Bocs, most látom, milyen hosszúra sikerül a komment! Sorry :)

Teshow 2011.12.17. 06:41:48

Yah, még annyi, hogy a középre tett műszert szerintem nem a szemészek találták ki, hanem az volt a cél, hogy egy autót minél olcsóbban lehessen jobb és bal kormánnyal nagy szériában gyártani (l.ős Mini, ahol minden a takarékosságról és a célszerűségről szólt)
Máshol ezt úgy oldották meg, hogy a műszerfal teljesen tükör szimmetrikus volt: talán emlékeztek a 100-as Skodára, ahol a kesztyűtartó formája és mérete megegyezett a műszeregységével ;)

GGG77 2011.12.17. 09:56:09

@Rocko-: Nekem a középre tett műszerfallal inkább esztétikai gondjaim vannak.
De pl a Citroen C4-ben zavart is egy kicsit, míg pl a Yarisban tök kényelmes volt.

Kopi3.14 2011.12.17. 10:53:15

@Teshow: Az ős minit a szigeten kívülre is tervezték gyártani eredetileg? Ez nekem új.
Szintén ellentmond neked, hogy a középre rakott műszerfalak java része bizony vezető fele van fordítva. mikor a mostani terjedésük megkezdődött, akkor meg végképp az volt a trend.

Ciri 2011.12.17. 11:50:16

@Dontotto:

Én is segítek neked, mert én is a barátod vagyok :)
Az árlista, amit belinkeltél sajnos rossz.

A típust már nem gyártják, ergó nem lehet rendelni.

Szóval Tőled is megkérdezném: milyen erősebb és olcsóbb Puntot akartok hasonlítani egy 1,2 Tsi Polohoz?
(fantomautók nem játszanak :D )

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.12.17. 12:09:50

@P12_dCi: mondjuk a Passatban az 1,4 motor azt pont olyan mint ebben a 900 as.
arányban.

nemegészenúgyvan 2011.12.17. 12:24:34

Mindenkinek, aki szerint ez egy remek írás.
Nem, ez nem egy remek írás, hanem egy magát újságírónak képzelő kicsinyes, felfuvalkodott pojáca ámokfutása. Azt talán még megértené az olvasó, aki valós információra vágyik egy autóteszt alapján, hogy a T. szerző? nem szívleli a tesztelt járművet. Minden szakma, hivatás stb. amely befolyásolja a közvéleményt alapja, hogy a lehető legobjektívebb legyen, azaz nem megengedhető az érezhető szubjektivitás, pláne nem ilyen mértékben. Ezen túl szinte semmilyen lényeges információt nem ismertünk meg, csak a fikázást.
De ami a legrosszabb, ha ez az autó négykarika, vagy propeller jelvénnyel rendelkezne a nagyszerű újságíró úr! folyamatosan dicshimnuszokat zengene, ahogy ezen felületen már nem egyszer megtette. Úgyhogy én a magam részéről azt kívánnám: húzzon már el innen és próbáljon szerencsét valamely germán isten sajtóosztályán, hátha a sok seggnyalás jutalmául valami zsíros álláshoz jut. Így mindenki jól járna.

dr.oid 2011.12.17. 16:50:59

Pierluigi Gionbottone
szülőhelye Corleone
Dino olajoshajú társa
feszítnek egy Lanciába
Torinóból szólt Marchionne
É un problema Dottore
itt ez a bizonyos Vályi
példát kéne statuálni.
Egy kis séta beszélgetés
jól megfontolt pofánverés
vagy tán lábon lőni kéne
sok hasonló járt eszébe.
Nosza Dino ne gatyázzál
Berettáddal hadonásszál
én Lugerem veszem elő
hangtompítóval a menő.
Palócz Pistánk utcát szeli
Volvós kulcstartóját pörgeti
belehuppan a kredencbe
kétség támad exfegyencbe
olyan rossz a csávó arca
ettől Hitman is beszarna.
Te Dinokám mit csinálunk
tán Pozsonyig furikázunk
benzinkúton kelünk harcra
markolattal verjük arcba?
Telefonja kettőt csörgött
Pierluigi egy si-t hörgött.
Dinokám ma nem lesz verés
megtörtént az engesztelés
a szilveszteri Fiat bálba
utazik pár magyar lányka...

Piet 2011.12.17. 18:09:14

Szegény Ypsilon kapott hideget-meleget, leginkább a motor miatt, a formára később kitérek. Értem én és egyben üdvözlöm is a Fiat azon törekvését hogy kell a modern technika de ha nem úgy sikerült mint kellene akkor miért nem próbálják ki először hogy Itáliában milyen a fogadtatása, az olaszok úgyis megmondják hogy: Sergio attenzione! Ez így nem kóser, legyen normális motore az autóban (bár még mindig ott van a MultiJet II és a Fire erőforrás egyike, lehet azt is választani)aztán tegyék elérhetővé az európai piacon. Ami pedig a formát illeti, valamilyen szinten a tervezők keze is meg volt kötve hiszen Chryslerként is piacra kerül a géperejű így valahogy 2 arcúnak kell lennie a.

◄ ► 2011.12.17. 18:15:54

fos, több szót nem pazarlok rá... :D

Dontotto 2011.12.17. 18:42:14

@Ciri:
Ergo gyártják, lehet is rendelni. Kérlek mielőtt kommentálsz járj utána :) Ha gép előtt nem megy, hívj fel egy közeledben lévő FIAT szalont :)

1.4 Mair Turbo Sport 3a 4.950.000,00
1.4 Mair Turbo Sport 5a 5.050.000,00

Mivel akció van, a 3 ajtóst megkaphatod 4 400 000 és az 5 ajtóst 90 ezerrel többért.

Azt azért megjegyezném,h a 1.2 TSI-hez hasonlítás legkevésbé se érdekel. Ha megnézed a kommentem egy mondatodra vonatkozott, az pedig az,h szerinted nincs 135 lovas Punto EVO ami egy nagy baromság.

Shadowbull 2011.12.17. 22:35:13

@nemegészenúgyvan: "Minden szakma, hivatás stb. amely befolyásolja a közvéleményt alapja, hogy a lehető legobjektívebb legyen, azaz nem megengedhető az érezhető szubjektivitás, pláne nem ilyen mértékben."

A Totalcar lenyege a szubjektivitas. Tele van a net meg az offline media is objektivnek tuno, egyebkent meg tok unalmas es sotlan tesztekkel meg cikkekkel.

Nem talalsz magadnak ott megfelelot?

sb

Ciri 2011.12.18. 07:06:50

@Dontotto:

"Ergo gyártják, lehet is rendelni. Kérlek mielőtt kommentálsz járj utána :) Ha gép előtt nem megy, hívj fel egy közeledben lévő FIAT szalont :) "

Amellett, hogy tájékozatlan vagy még kioktató is.
Kettőnk közül Neked volna szükséged egy telefonálásra...
Másrészt az ok egyszerű: 2012-ben lesz csak a frissített Evo-ból, a régiből meg már nem lehet rendelni.

papa33 2011.12.18. 18:27:47

Tisztelt gyártók én SOHASEM veszek olyan autót, aminek nem előttem van a Normális műszere! Az olyan, hogy van 2 nagy és 2 kicsi műszere (gyengébb gyártóknak sebesség, fordulatszám, benzinszint, motorhőmérséklet)!
Az 500-ast tesztelték, hagyományos váltóval és az sem volt jó: nyomaték, fogyasztás, zaj és ÁR jobb a 4 cilinderes.
Én szeretem a kicsi autóba a kicsi 3 hengerest, de a Swift, a Fabia-Polo éppen elmegy. És nem béntom, akinek nem. Ma ennél kisebbet nem kéne. Ami ma megy: 1.2 TSI tetszik, de megvenni nem merném magam fenntartásához: a befecskendezés, a turbo nem ér nekem annyit.. simán évi 6-7 literes évi átlaggal elmegyek egy átlagos 14 14V-vel.

Tessék vizsgálni az új Kia Rió 1.2-t...
Visszatérve megnézem 6-8 év és 150 ezer km távlatában a 2 cilinderes turbós hidraulikus szelepműködtetésűt. Ja, tetszettek tesztelni a turbo nélköli verziót???????????????-hangja, ereje, hmmmmmmmmmmmmmm???????????????

Nem lehetne az új Swiftet is tesztelni? Mi kutyánk kölyke, ennyi pénzbe belefér (felénk egyetlen példányt sem láttam, de Labciát sem igen fogok).

tomnemtom 2011.12.19. 14:53:22

szeginy kis gyösz.
átvette az első helyet a vw csoport kétésfélhengeres vagy milyen dízeljétől a rangos "legjobb közúti kerti traktorhang ever" listán.
mindig úgy megijedek, mikor ilyeneket hallok, főleg, ha a környéken egy négyzethüvelyknyi pázsit sincs, amit ilyenekkel szoknak nyírni, hogy dimenziókapu nyílt, vagy miaretek.

furo80 2011.12.20. 11:55:31

Nagyszerü írás. A poén az lenne, ha el is küldenéd.

Golf2 2015.08.04. 08:28:24

Az illetékesig úgy se jut el tehát rövidebben is le lehetett volna írni:szar autó.

geegee. · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.01.20. 03:34:52

Haha, jár-e-é itt még valaki 2018-ban?
Az nyomjon már egy választ nekem. :D

A jó öreg tcomment.Amikor még voltak kommentek a cikkek után.Milyen jó is volt olvasgatni.Néha kicsit anyázkodtak a népek egymásra, de mégis csak volt valamiféle közösség.
Ez sajnos mind elveszett a saját doménes, elmondhatatlanul fosh műszaki minőségű tc-s saját-bloggal.Kár érte.
Vajon manapság ez a sok ember hol lehet, mit csinál, merre kommentel?
Hmm, kérdések, amikre sosem lesz válasz...

Jaa, igen, el is felejtettem, hogy ki vagyok tiltva a hivatalos nikkemmel... :D

geegee. · http://eszakonelunk.blog.hu 2018.01.21. 13:37:12

@Rocko-: Volt beszólni, s3ggfej?!
Nyilván nem az igazi Rocko vagy,csak lopod a nikket...Keress magadnak valaki mást, jó?
süti beállítások módosítása