HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) egester (5) Égéstér (5) égéstér (118) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Infiniti, amit nem irigyelnek

2012.01.27. 07:47 Tcomment

Félelmetesen megy, kényelmes, nem is drága. De sajnos inkább érdekes, mint szép.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

170 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr413897031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiramiska 2012.01.27. 08:21:00

Kell, nagyon tetszik! Sajnos, az ezüst(s, valszeg a világos színek is) nem áll jó neki...

Plumper_ 2012.01.27. 08:21:07

aki csajozásra használja az autóját, muffoknak vesz verdát, az meg is érdemli. eleve, milyen nő az, amelyik tárgyakra bukik értékek helyett? persze, a belső a fontos: bőr, klíma, automata, ABS/ESP/EPP/THC/TBC...

Szűcslaci 2012.01.27. 08:21:07

Akárcsak a Lexus - mindent összeloptak BMW, Mercedes, Audi frontról - és lett belőle egy szörnyeteg, amelyik belül valójában jóságos, mint a mesékben. A "szépen hullámzanak az oldallemezek" helyett azt írtam volna, hogy az oldallemezek hullámosak, de lesz még jobb is. Alumínium karosszériaelemek és 1800+ kg. Bravó.

járási batman 2012.01.27. 08:25:09

Nekem marad kedvencnek a Panamera...

mojszipupi 2012.01.27. 08:34:07

Élőben valamivel jobban néz ki ez az autó de akkor is baklövés sztem. Simán valami koreai csodának tűnik

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.01.27. 08:50:59

eltünt a kommentem szval egy dízel is eszik ennyit miközbenolcsóbb a benzin

tonalcar 2012.01.27. 08:57:14

Ez (legalábbis képeken) nem egy szép design termék. És az Infiniti bejön a csajoknak? Hát én még soha ilyennel nem találkoztam>van jó pár amire tapasztalatom szerint nedves lesz az "ajkuk", de az Infiniti max az emberiség 10%-nak csaja ismeri. Lehet e 10% 71%-ra gondolt az Író?!

zöldi 2012.01.27. 09:06:49

Kulcsár Úr, ez megint jó cikk lett. Az ezüt brióson rendesen felröhögtem. Nekem tetszenek az infinityk, de ez szegényem tényleg olyan SSangyongos lett. Attól még kéne, pláne, hogy nem dízel.

tonalcar 2012.01.27. 09:10:21

Tisztelt szerkesztőség! Kérem szépen javíttassák meg a képgalériákat! Köszönöm. :)

BRAVO12 2012.01.27. 09:14:11

10 millát adok érte:) többet nem...

Rocko- 2012.01.27. 09:14:25

na, német rendszám.

:D

tlantos 2012.01.27. 09:22:15

Es akkor ebbe meg egy kis LPG-t :)
Mondjuk nekem jo lesz az olcsobb logoval is.

reményteli 2012.01.27. 09:23:41

imhol a keresett sörös autó... az importőr duplán jól járt ezzel a teszttel

Dr. GGG77 2012.01.27. 09:29:17

Pont ez az a méretosztály, ahol nem tudnék japánt választani, merthogy a Lexus GS sem tetszik. IS250 vagy LS simán jöhetne.

TUDOD, A CSIBE 2012.01.27. 09:43:27

Nagyon nem tetszik. BMW,Audi ,Mercedes .A legszebb ebben a kategóriában az új 5-ös. Infiniti meg egy Nissan akárhogy is nézem.

TUDOD, A CSIBE 2012.01.27. 09:49:05

USA-ban meg Acura-t vennék. Sokkal szebbek:)

TUDOD, A CSIBE 2012.01.27. 10:03:24

Soha nem hallottam még nőt akinek Infiniti kell(dejó:))

vernyul 2012.01.27. 10:04:30

KÖzeli rokonom vásárolt USÁ-ban egy Infiniti G35X modelt, a négykerekes full extrás. Nekem is nagyon tetszik, vezethettem is egy picit. Hát kéne, az biztos. Más részről pedig odakint a kocsi átszámítva közel 8 millió forintba került, idehaza ez a modell duplája vagy több. Sajnos.

w a s d 2012.01.27. 10:16:06

Nekem tetszik. De lehet, inkább egy újfajta 528i kellene. Vagy 535d. Mondjuk kíváncsi lennék, tényleg tudják- e a bajorok is, amit a katalógus ígér. "Szerencsére" nem kell azon gondolkodnom, melyiket vegyem...

isssti 2012.01.27. 10:23:21

Bírom, mikor a cikkíró tényként közli ízlésbeli véleményét: "ez az autó csúnya" -majd további 2 oldalon át részletezve folytatja ezt a hatalmas butaságot..
Fel kéne fogni: az ízlés szubjektív dolog -ami nekem tetszik, másnak nem(és fordítva).
Nehogy már egy totálkáros tesztíró megmondja nekem, hogy mi a szép!!
Ez konkrétan röhejes.
Ez az autó például -szerintem- gyönyörű. S z e r i n t e m ...

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.01.27. 10:23:31

Azért szeretem a totalcar-t, mert olyan faszán manipulálja az olvasóit, hogy az összes ugyanazt szajkózza a kommentekben végtelen hosszan, amit a cikkíró :)
Egyébként bárki bármit mond, nekem relatív tetszik ez az autó, kifejezetten harmonikus, bár kívülre valami Citroenes avantgárd hülyeség kéne, hogy úgy igazán odalegyek érte. A bele viszont kifejezetten phasza. A gyönyörűnek linkelt SUV meg egy ocsmány bumszli szerintem, pont az a kapszulaforma, amitől a veterános cikkeitekben annyira ódzkodtak. Ebben lehetnétek következetesek is, mert ugyan nálatok más-más szerző ír szubjektív szempontokról dogmaként, de a kommentelők ugyanazok maradnak, és picsit kurvára vicces, ahogy a falka önmagának ellentmondó dolgoknak csahol veszettül :)

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.01.27. 10:30:21

Ehh, most nézem, hogy a kommentem elküldése óta igazi modorkirályok oktatják a harcsabajszú fenegyereket. Mivel ezekkel szégyennek érzem egy platformon lenni, ezért: Igazad van Winkler, kurvaronda :)

uki 2012.01.27. 10:45:45

@Szűcslaci: van benne 120kg akksi, plusz a villanymotor. A többi hasonló méretű rendes hibrid sem könnyebb. Designről vitatkozni hülyeség, kinek ez, kinaz az tetszik. (amúgy nekem sem jön be)

Azért a Lexust így lefikkantani elég merész. Kicsit nézz utána mikor kezdtés miket is csináltak. en.wikipedia.org/wiki/Lexus

By the way, ez az autó is a nagy vízen túlra készült, az ottani igényeknek.

szemeteske 2012.01.27. 10:51:05

Nem értem mi kéne az újságíróknak. Ha olyan lenne belül mint egy Passat, akkor meg az lenne a baj, hogy milyen unalmas, sehol egy kis egyediség, játékosság.

P12_dCi 2012.01.27. 10:53:40

Nekem tetszik, a Primera középkonzol pedig igenis szép, és jól használható. :P

Winkler Róbert 2012.01.27. 11:00:04

@szemeteske: Nem egészen. A múltkor érdekes módon valamiben egyetértettünk a szerkesztőségben, mégpedig hogy melyik gyártó beltereibe nem tudunk belekötni. És az az Audi.

SLX-350 2012.01.27. 11:07:33

Nem tudok egyetérteni azzal az ex katedra kijelentéssel miszerint egy luxusautó csak benzines lehet. Ugyan miért ne lehetne dízel?

kowalski 2012.01.27. 11:09:05

Infiniti mellett nem racionális érv dönt, mint ahogy egy Maserati Shamal mellett sem. Hanem sok pénz. Ahol Infiniti van a garázsban, ott lehene 5 Audi is, de az nem kell... Ezért felesleges az ívekről meg a krómbriósról beszélni.

yomsisi 2012.01.27. 11:16:24

@Szandeeekahh:
"Azért szeretem a totalcar-t, mert olyan faszán manipulálja az olvasóit, hogy az összes ugyanazt szajkózza a kommentekben végtelen hosszan, amit a cikkíró :)"

Tökéletes észrevétel! :-DDD
A legjobban a végén, a szavazásnál lehet leszűrni, mennyire sikerült. Nem mintha bármiféle tétje lenne, inkább érdekes. Az összes teszt erősen szubjektív. Akkor lenne korrekt, ha nemcsak egy személy, hanem a szerkesztőség minden tagja megkapná a kocsit néhány napra. De ha jobban megnézzük, az egésznek egyáltalán semmi jelentősége nincs. Nem ez alapján fogunk venni, vagy nem venni.

Winkler Róbert 2012.01.27. 11:16:30

@SLX-350: Lehet dízel luxusautó, van is bőven. Csak szerintem bársonyosabb dolog egy ilyen némán settenkedő tepsi. És attól, hogy nem írom bele minden mondatba csupa nagy betűvel, hogy SZERINTEM, az attól még egy vélemény.

Eliot Vance 2012.01.27. 11:18:09

@SLX-350:
Egyrészt alapjáraton, amikor kigurul a garázsból szerintem ciki a szomszédok előtt egy 15-20M-s autónál a ráráráráráráárárá hang. :-)
Másrészt hallottál már V6 / V8-as benzinest padlógázon gyorsítani, kivülről is és belülről is hallgatva, érezve? A benzines sokkal elegánsabban, és szebb rezonanciákkal, hanggal teszi mindezt. Bár az utóbbi időkben a dízelek is sokat finomodtak, de nem ugyanaz.
A luxusautóba pedig a legjobb kell.

Hurri Kán 2012.01.27. 11:18:11

Oldalról kimondottan szép, legalábbis nekem tetszik. A műszerfal viszont szörnyen bazári. A 350 lóerős csomagtartó meg egy ekkora autótól egyenesen rossz vicc.

СubE 2012.01.27. 11:41:02

Ajajaj itt baj van. Hát mi ez itt kérem szépen? Most látom, hogy ez egy összelopkodott BMW-Audi-Mercedes, de főleg BMW hiszen ezek a ferdeszeműek mindig a legjobbtól lopják a legtöbbet. Mi ez a műszerfal? Úgy látom simán mosható slaggal annyira gagyi. Csupa műbőr, műfa és alumíniumnak látszó fröccsöntött műanyag betét. Utoljára ilyen belsőt egy 1997-es Nissan Primeraban láttam. Kívülről valami koreai csodának tűnik azok meg aztán az autógyártás legalja kontármunkái ezt nyilván mindenki elismeri.
Mindent összevetve el lehet mondani, hogy újabb szánalmas próbálkozás a japánok részéről, hogy megszorongassák a világ két legjobb autómárkáját a BMW-t az Audit és a Mercedest. Ez az autó maximum egy fapados 1.4-es golfot tudna megszorongatni.
Aki csajozni akar az BMW-vel jár. Minden csaj tudja, hogy akinek BMW-je van az igazi bikatökű alfahím.

SLX-350 2012.01.27. 11:44:56

@Eliot Vance: Rendben, akkor én beérném pl. egy A6 3.0 TDI quattroval akkor is ha nem nevezzük luxusautónak, a szomszédok pedig mondjanak és gondoljanak azt ami nekik jólesik.

Lakótelepi Ladás hülyegyerek 2012.01.27. 11:47:42

Meg mertem volna esküdni, hogy ez egy Hyunday...

СubE 2012.01.27. 11:48:55

@SLX-350: Nem akarlak megsérteni, de az Audikat a volkswagen golfokon, jettákon meg passatokon nevelkedett, felkapaszkodott trógerek veszik általában. Ebben a kategóriában a BMW a legjobb, ezt az eladási számokban is meg lehet nézni. A BMW mind a nyolc kontinensen első helyen áll a luxus prémium kategóriában.

Abfangjaeger 2012.01.27. 11:54:46

CubE: akinek BMW-je van az igazi bikatökű alfahím és tudod miért? Mert az alfabika csak bőg, de nem b@..ik... :)

Egyébként a múltkori Top Gear adásnál eszembe jutottál. Épp szénné fikázták az X6-ot. Azóta már biztos van Clarksonról wudu-babád. :P

Brownfinger 2012.01.27. 11:55:00

Tetszik, bár még fiatal lennék ehhez. 50 körüli fószerautó szerintem.

Oldalról/oldal elölről az első kerékjárati ívek domborulata, a géptető, a hátulja, meg az egész forma nekem Tatra 603.

corpus alienum 2012.01.27. 12:01:41

Nekem dízellel van, S Premium felszereltséggel. Kifogástalan. Valóban fordulékony, ez a hátsókerék-kormányzásnak is köszönhető, azt hiszem, a hibridben nincs ilyen.

Egy percig sem bántam meg, hogy ezt választottam. Magamnak vettem, nem másnak. Nekem gyönyörű, ez a lényeg.

СubE 2012.01.27. 12:05:22

@Abfangjaeger: A Top Gear-ben azért fikázzák az X6-ot mert a Range Roverüket szarrá alázta, aztán most sértődötten mindenhol próbálják lejáratni a bajor bajnokot. A BMW-t nem részeges Manchester United drukkerek tervezik, hanem precíz müntyeni mérnökök.

SLX-350 2012.01.27. 12:07:57

@СubE: A legkevésbé sem veszem sértésnek a véleményed. Mint aféle műszaki trógert engem két dolog érdekel: a műszaki tartalom és (egy kicsit) a megjelenés. A szomszédok véleményén túl még az sem tud érdekelni hogy az adott autó alkatrészei közt találni olyant amit olcsóbb modellekbe is beépítenek (mint pl. a Suzuku Swift kormánykapcsolóját a Toyota Land Cuiserbe) - ha egyszer tökéletesen működik és megfelel az adott célra.

corpus alienum 2012.01.27. 12:09:48

Ja, és tényleg nem irigylik. A többség nem tudja hová tenni és ez jó!

Legyezgeti a hiúságomat, hogy nagyon sokan megnézik - persze lehet, hogy csak arra kíváncsiak, hogy ki az a hülye, aki megvette :)

СubE 2012.01.27. 12:12:09

@corpus alienum: Nem is irigyel érte senki ne aggódj. Vettél egy felfújt Dacia Logan-t BMW áron. A BMW már akkor használta a hátsókerék-kormányzást, amikor a nissan még fűnyírómotorokat gyártott. Ezt is a BMW-től lopták. Nem frusztráló, hogy nem válogathatod össze magadnak az extrákat? A BMW-nél megtehetem, hogy egy full extrás autóba nem kérem az elektromos ablakokat. Ezt hívják a választás szabadságának. Erről ismerni fel az igazi luxus prémium autókat. Meg arról, hogy a 12 milliós alapáron kínált autót fel lehet extrázni 25 millióig is.

Shadowbull 2012.01.27. 12:13:00

Kovezzetek meg, de nekem tetszik.

sb

megint 2012.01.27. 12:27:09

Jó autó ez, csak sajnos nagyon ronda

corpus alienum 2012.01.27. 12:31:38

@СubE: nézd, van önkritikám és bevallom őszintén, úgy éreztem, hogy nem vagyok még elég érett egy BMW-hez. Kell, hogy az ember ismerje a korlátait.

Elvakított, hogy az adott felszereltségi szintnél csak a bőr és a fényezés színét tudtam kiválasztani, s nem kell külön fizetnem pl. a pohártartóért. Jól akartam járni, na.

Meg ha majd az autó öregebb lesz, vehetek hozzá Logan futóműalkatrészeket bontóból, az kívülről úgysem látszik.

Érzem azonban, hogy nemsokára eljön az az idő, amikor már felnövök ehhez a kihíváshoz is. Milyen jó lesz majd érezni akkor, hogy igen, megérkeztem.

Nem, ne mondd, hogy rosszul tettem. Az öröm egy részét a várakozás okozza.

conmorientes 2012.01.27. 12:37:50

Magam előtt is pironkodva kell bevallanom, a benzin-dízel ügyben teljes mértékben egyetértek Winklerrel.
A technikai folyamat megfordult, a dízelek bonyolultsága nem egyenlíti ki nagyobb hatásfokukat és némileg kisebb fogyasztásukat.
Arról nem is szólva hogy már a közepes méretű dízelek sem hozzák azokat az értékeket amiket a katalógusban hazudnak, a luxusautó szegmensben meg pláne. Jó volna egy valós teszt arról, hogy egy 740D vagy egy 420 CDI esetleg a V10 Tuareg mit fogyaszt, mert tapasztalataim szerint arányaiban nem kevesebbet mint ugyanolyan benzinessel.
Ha most autót vennék akkor Highlander hibrid gázosra alakítva:)

uarempty 2012.01.27. 12:52:30

ez még mindig baromi csúnya...előről, oldalról, hátulról..tényleg mint egy rosszul sikerült koreai...

uki 2012.01.27. 12:55:18

Azt ugye meg ne felejtsük el hogy az USA-ban (ami ennek az hibridnek a fő piaca), egy dízel labdába sem rúghat a környezetvédelmi regulák miatt.

Egyébként van belőle dízel, ha valakit csak ezt tartana vissza a vásárlástól! :-)

Jah...és itt egy összehasonlító teszt CubE-nak:
autopult.hu/tesztek/bmw-520d-es-infiniti-m30d-osszehasonlito-teszt-a-luxus-kenyszere.html

ommm 2012.01.27. 12:59:57

@iGorcsev: Semmit nem jelent a tény, hogy 5,3 alatt gyorsul százra. A Panamerához képest egy fogalmatlan izé.

СubE 2012.01.27. 13:00:09

@iGorcsev: Szánalmas. Remélem csak viccnek szántad ezt a manipulált jól láthatóan utólag összevagdosott videót. Honnan tudod, hogy a Porsche sofőrje nem a féket nyomta a gázpedál helyett? A Nissan eleve sok hamis videót keringet a neten, elég csak a GT-R-re hazug köridejére gondolni. A Porsche az akkor is Porsche marad, ha a Nissan fejre áll. Sose fogja utolérni a németeket. Verhet rá 400 méteren 5 mp-et is, ez akkor sem jelenti azt, hogy gyorsabb nála. A nissan nem lesz soha német fogadd el.

ennyi

NforceR 2012.01.27. 13:01:21

ízlésről, meg szépségről nem illik vitázni, de szerintem ezerszer szebb ez mint egy BWM/Audi/Merci egyen s egyben jellegtelen valami....

de ez csak az én véleményem

Abfangjaeger 2012.01.27. 13:03:58

@СubE: Láttam azt a Range Rover alázást is, amit írsz. Még jó, hogy emlékeztetsz, csúnyán beégett a Range, mert fel tudott menni az emelkedőn a BMW mellett. Micsoda égés... :D

megint 2012.01.27. 13:04:33

Hagyjuk már ezt a dízel-benzines vitát, mindenki olyat vesz amilyet akar

rptr 2012.01.27. 13:09:47

@СubE: a teljesítmény s a tények makacs dolgok. te meg ezt fogadd el.

érzem a frusztráltságot hogy nem a szentporse a legjobb. szarok rá. a porsche 918as lesz nagyon király. addig a gtr viszi a prímet.

rptr 2012.01.27. 13:10:42

@ommm: s emiatt mér kell kitörölni a kommentet?

Dr. GGG77 2012.01.27. 13:11:52

@conmorientes: Magam is benzin párti vagyok. Kivétel ez alól egyik kedvencem, a Volvo V60. Merthogy a benzinesekhez a sokat szidott Powershiftet kapod, a dízelekhez pedig a finom Aisin-féle váltó jár. Kézi váltóval meg vegyen ilyen jellegű kocsit, akinek 4 anyja van. :)

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.01.27. 13:12:03

@yomsisi: jaja, ezért szoktam kíváncsiságból mindig szavazni, hogy lássam az arányokat :)

ommm 2012.01.27. 13:13:55

@iGorcsev: Ne reklámozzunk nagyon... bocs.

rptr 2012.01.27. 13:20:39

@ommm: kettősmérce? nesze neked szólásszabadság XD

Globetrotter2014 2012.01.27. 13:25:40

Pár alaptétellel én is egyet értek. NAgyon bejönnek az infintik, a G kabriót, az EX-et és tkp az FX-et is a kategóriájuk egyik legjobbjának tartom (legalább megjelenésükkor). A gond az hogy egyrészt nem európának készülnek (leginkább a motorizáltság miatt buknak el nálunk, alapmotor nélkül az EX és a G esélytelen).

ommm 2012.01.27. 13:25:53

@iGorcsev: Miért? Szerinted a BMW-nél hagyják, hogy kiragassz egy Mercedes-óriásplakátot? Ez mindenütt így van, nyugi.

rptr 2012.01.27. 13:34:05

"uki 2012.01.27. 12:55:18
Azt ugye meg ne felejtsük el hogy az USA-ban (ami ennek az hibridnek a fő piaca), egy dízel labdába sem rúghat a környezetvédelmi regulák miatt.

Egyébként van belőle dízel, ha valakit csak ezt tartana vissza a vásárlástól! :-)

Jah...és itt egy összehasonlító teszt CubE-nak:
autopult.hu/tesztek/bmw-520d-es-infiniti-m30d-osszehasonlito-teszt-a-luxus-kenyszere.html
"

ez nem reklám?

fagzal 2012.01.27. 13:34:15

Szeretem az Infiniti-t, olyan nyers és luxus egyszerre. És legalább nem szokványos: a BMW/Merci/Audi hármasról mindig az jut eszembe, hogy "ne mi van, nem volt jobb ötleted?" :)

Az előző M35 azért szebb volt.

detomaso 2012.01.27. 13:37:17

@СubE: "Mindent összevetve el lehet mondani, hogy újabb szánalmas próbálkozás a japánok részéről, hogy megszorongassák a világ két legjobb autómárkáját a BMW-t az Audit és a Mercedest."
Hát igen, a világon háromféle ember létezik: aki tud számolni és aki nem :)

3 gb 2012.01.27. 13:45:09

@Shadowbull: "gurul a kő, repül a nehéz kő, ha fejbeágott majd megtudod milyen kő"

kowalski 2012.01.27. 13:50:21

@detomaso:
csak a B.M.V. a kocsi jegyeze meg mindenki Számólni nem kell tudni, számóljanak a kispöcsű infinitys-ek

Pasas 2012.01.27. 13:51:06

Szerintem orosz tervezők is rajzoltak bele.

Abfangjaeger 2012.01.27. 13:57:55

@kowalski: Te is Schmittnél tanultad a magyar helyesírást...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.01.27. 14:04:57

végig gondolva K úr autó parkját nekem ez mindegyiknél jobban tetszik:-):-)

uarempty 2012.01.27. 14:09:29

@Szandeeekahh: Te óriási eszű, az meg sem fordult a fejedben, hogy tényleg annyi embernek nem tetszik?Csak azért nem tetszik nekik, mert a cikkíró aszongya :D Ez mekkora idióta duma...magyarázd már meg, hogy ez szebb mint egy A7, vagy Passat CC....légyszi.Nyilván van olyan ember, akinek ez az amorf vacak tetszik, de meg lehet majd nézni, h mennyi lesz az utakon belőle.De biztos, azért lesz kevesebb mint egy CLS-ből, mert hát a CIKKÍRÓJE aszonta! :D:D:D:D:D édesistenem :D

kowalski 2012.01.27. 14:10:08

@Abfangjaeger:
oszt? B.M.V-ém van, ennyi!

Z o z ó 2012.01.27. 14:13:51

" Az Audi történetesen a legjobb akart lenni, ezért 100 km6h-hoz húzta a vonalat"

///

az autóhoz: hát nem is tudom...

mondjuk nekem ez a "hybrid" dolog nagyon bejön:)Én a priust is kedvelem:)

Abfangjaeger 2012.01.27. 14:13:59

@kowalski: Az ékes fogalmazásból már rájöttem, köszi! :P

detomaso 2012.01.27. 14:28:54

@kowalski: Először megijedtem, h komolyan gondoltad, amit írtál, de aztán visszaolvastam egy korábbi kommentedet és megnyugodtam.

PeDro 2012.01.27. 14:31:05

Ez az auto Eszak-Amerikaban is kurva draga, szoval, lehet hogy az XJ kategoriaja. Eloben amugy sokkal jobban nez ki, bar en inkabb a G kupet vennem, ha lenne ra penzem. :-)

biohazard 2012.01.27. 14:49:02

Nekem sem tetszik, pedig tavalyig Infiniti tulaj voltam. Azért tudnak ők mást is: www.carblog.co.za/wp-content/uploads/Infiniti-Essence-Concept_1.jpg

kowalski 2012.01.27. 15:05:31

@biohazard:
csak azok a gagyi hullámok... meg az a briós ne lenne rajta...

Globetrotter2014 2012.01.27. 15:05:34

@ZF2:
A konkrétumokba már jobban bele tudok kötni. Nissanos infinitis belső? Persze. Csak ezzel az erővel nevezhetjük az Audi belsőket Skodásnak. Persze nincs két közös elem, de a mentalitás hasonló. Ez talán igaz lehet a Nissan Infiniti vonatkotásában is. Ahogy az X3 belseje is meglepően Audis lett (jobb is mint a legtöbb BMW belső mostanában), attól még kár lehúzni.

Dízel kontra benya hibrid tekintetében még mindig nem győztek meg a hibridek. Lóerő alapú adóterhek mellett még mindig problémás a fenntartásuk.

Főtruista 2012.01.27. 15:24:23

@SLX-350: arról nem beszélve, hogy - A kapitalizmus urbánus legendái c. könyvben olvastam! ;P- aki eljut arra a szintre (nem csak anyagilag!), hogy egy ilyen autót megengedhessen magának, annak állítólag illik a társadalom alsóbb rétegei számára például szolgálnia. Abba pedig nem fér bele sem a 20+ millió lerakása utáni fillérbaszás, sem az ezzel együttjáró _masszív_ rákgyártás.
(Ilyen kaliberű) személyautókat dízelmotorral csak a mifelénk jellemző, uborkafára felkapaszkodott, fejben stílustalan parasztnak megmaradt egyedek vásárolnak. (Azt hiszem, az első dízel Rolls-Royce megjelenésekor fogok másik bolygóra költözni.)

@CuBe: iszonyat jól nyomod, remélem, kértél már fizetést a TC-től!:D
(Azért arra legközelebb figyeljünk oda, h az Audi/Mercedes/BMW az inkább 3 márka,mint kettő.)

Hellah 2012.01.27. 15:35:54

@Winkler Róbert: Írtad, hogy a következő autód egy nagy hibrid lesz. Érdemes használt benzines hibrid autót venni? Mi a helyzet az akkukkal? Gondolom nincs rá örökös garancia, és nem olcsó a cseréjük. Megad a gyártó valamiféle szavatossági időt, hogy szerintük meddig életképesek?

kultúrpesszimista 2012.01.27. 15:36:34

Na végre, egy teszt. Rám fért már. Winkler Róberttel a legritkább esetekben nem tudok egyetérteni. Most is csak bólogatnék. Vezetni persze nem vezettem az Infinitit, de amit a formatervről írt, azt maximálisan osztom. A belseje is eléggé gyomorforgatóan kaotikus stíluskavalkád. Identitászavaros egy autó, na.

Mindazonáltal látatlanul-"vezetetlenül" is ezerszer inkább egy 10-20-30-40 éves Jaguar XJ kéne...

SLX-350 2012.01.27. 15:38:38

@Főtruista: Pusztán az okból szvsz senkit sem kell leparasztozni mert más az ízlése, az autókról adott véleménye mint a Tiéd.
Nem gondolod hogy ezzel elsősorban Magadat minősíted?

Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!) 2012.01.27. 15:40:37

Uraim! Lenne egy javaslatom! Megkernek minden kedves posztolot, hogy a kommentje utan vesse mar fel az altala jelenleg birtokolt gepkocsit (nem ceges, sajat!!)

Koszonettel,

Bela, 2005. W211 Mercedes E Class

Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!) 2012.01.27. 15:44:29

Pusztan azert, hogy lassuk ki mibol veri a fikat a masikra!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.01.27. 15:50:57

a panamera is szar mert csak egy felfújt fábia??:-):-):-)

uarempty 2012.01.27. 15:52:55

@Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!):

Laborghini Aventador LP700-4 .

Most akkor nyertem?ilyenkor fikázhatok mindenkit?Vagy, ha kispolszkim van és azt mondom, h ez az autó ronda, akkor nem számít a szavam?Csak én érzem primitívnek ezt a felfogást?

Hurri Kán 2012.01.27. 16:01:59

@Gyurma73:
Még nem, még jó autó, majd csak idéntől lesz szar, ha a VW egészen megvette a Porschét. :)

Abfangjaeger 2012.01.27. 16:04:30

@uarempty: részben jól mondod. Mert amikor valaki fikáz/dícsér egy autót, akkor a másik tábornak ez szokott az utolsó aduja lenni. Nyögd már ki, hogy mid van, aztán ha szutyok, irígykedsz, ha királyabb akkor meg felvágós vagy. Személy szerint én nem értem, miért kell a véleményt megindokolni. Vélemény és kész.

uarempty 2012.01.27. 16:04:52

@Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!): En értem a lényeget, csak te vagy eltévedve.Te már rég ülsz az egyeseddel :D

Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!) 2012.01.27. 16:07:24

@eichler: Na errol beszeltem. Pontosan ettol fordul fel a gyomrom, hogy az ideirok nagyresze a BKV-n ulve osztja az eszt, hogy "ez is szar, meg az is szar, jaj de ronda kene a f@szomnak es tarsai"

Get a life!

victor vacendak 2012.01.27. 16:16:51

"lehet-e egy luxusautó dízelmotoros? – kérdés eldőlt: nem."

Végre valaki kimondta. :-))))))))))))))))

@isssti: "Bírom, mikor a cikkíró tényként közli ízlésbeli véleményét: "ez az autó csúnya" -majd további 2 oldalon át részletezve folytatja ezt a hatalmas butaságot..
Fel kéne fogni: az ízlés szubjektív dolog -ami nekem tetszik, másnak nem(és fordítva)."

Szerintem meg, ha humorosan ír a valóban bumfordi autók külsejéről, akkor azzal semmi probléma...

kultúrpesszimista 2012.01.27. 16:27:32

@Shadowbull:

Nem köveznélek meg soha, de rólad tudható és Ausztráliától ide is lesüt, hogy nincs ízlésed, esztétikai érzéked zérus.

kultúrpesszimista 2012.01.27. 16:38:21

@isssti:

Baromság. Ez az ízlés = szubjektív dolog egy hangzatos demagógia, elcsépelt frázis, de csak korlátozottan igaz. Igenis objektív szempontok szerint kijelenteni egy autóról vagy egy tárgyról, hogy az inkább szép-e (azaz esztétikus-e) vagy sem, pl. hogy valamely formaterv mennyire harmonikus, mennyire egységes a stílus, stb-stb...

victor vacendak 2012.01.27. 16:38:38

@Abfangjaeger: Top Gear hagyjál már. Egyetlen tesztjüket sem szabad komolyan venni, mert csak előre megírt mese, mese, mese...

Globetrotter2014 2012.01.27. 16:56:30

@victor vacendak: minden treszt előre megírt mese. A top gear azért szép mert stílusos. Az autobild (mint álatorvosi ló de pl ide tratozik a fith gear is) azért gusztustalan, mert izagdszágszagúan erlködik hoyg egy autót jól mutasson be vagy lehúzzon...

Globetrotter2014 2012.01.27. 17:07:16

@Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!):
@uarempty: más, zártabb autófórumokon ez jobban követhető, nyilván mindenkinek van egy beállítottsága, mind márka mind életfilozófia mind tapasztalat szerint.

Ennek alapján nem mindegy, hogy valaki úgy szól le egy egész márkát hoyg még éeltében nem vezetett. sőt talán közelről nem is látott egyet sem.

Valahol megértem a kérést, a motor talkon pl ezt alaőból fel szokták tünteni. Mifelénk ez lehet hogy nem APEH kompatibilis :)

mirx 2012.01.27. 17:10:52

@kultúrpesszimista: ez így van, szerintem határozottan a népesség 90%-a jajdult fel, mikor először meglátta a fiat multiplát, hogy EZ MI?!

protézisesh 2012.01.27. 17:37:48

@Shadowbull: kövez-kövez.

A címlapos képet nézve azon gondolkodám: ez vajon milyen márka fia-borja lehet?! Vannak benne elegánsnak tűnő vonalak, de nem prémium, hanem koreai színvonalon.

Amin ki vagyok akadva: 1,8-as benzines fogyasztása 10-11 liter?! Melyik bolygón élünk kérem? A 2.0 150 lovas benzines Alfával (Alfa Romeoként használva) sem tudtam 8-8,5 liternél többet megetetni városban. Igaz, az csak Győrben volt, nem a naaagy Budapesten.

a viszont egy mai átlagos egynyócas valóban 11et kajol, az igencsak szomorú a világ fejlődésére nézve...

kultúrpesszimista 2012.01.27. 17:42:03

@mirx:

Igen. És nem azért, mintha a számok döntenének ízlés dolgában, de ha egy adott közönség többsége (szignifikáns többsége!) feljajdul, az azért árulkodó és elgondolkodtató... ;-)

kultúrpesszimista 2012.01.27. 17:43:59

@protézisesh: arról nem beszélve, hogy az mégiscsak egy Alfa, ami kívül-belül lelket és testet melengető autó, egy komplett életérzés...

indapass90210 2012.01.27. 17:51:41

@protézisesh: "A 2.0 150 lovas benzines Alfával (Alfa Romeoként használva) sem tudtam 8-8,5 liternél többet megetetni városban."

Hát persze, hogy nem. Ha valaki tényleg alfásan vezet, jó lesz az városban 14-nek is.

Dr. GGG77 2012.01.27. 17:57:06

@Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!):

A NAV küldött ide? :)
Amúgy vezetési tapasztalatot egy típussal csak saját kocsival lehet szerezni, cégessel nem?
Valamint cégesnek számít-e az autó, ha a cég is az enyém?

Nem, ne válaszolj... :)

indapass90210 2012.01.27. 18:01:34

@Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!):

"Bela, 2005. W211 Mercedes E Class"

E200 CDI vagy E63 AMG, he?

isssti 2012.01.27. 18:53:18

@victor vacendak: Nem tudom, engem mindig bosszant az ilyesmi. Pl. 4-5 éven át szapulták a VW-ek kék színű műszerfalvilágítását - holott sukunk szerint szép és egyedi (nekem szerencsére még ilyen van..).
Ha én pl. tudok annyira tisztelni másokat, hogy ne deklaráljam a véleményem mint egyedülit, akkor egy "cikkírótól" ez végképp elvárható..lenne...

isssti 2012.01.27. 19:01:28

@kultúrpesszimista: Érzed-e a finom ellentmondást? Így kezded:"Baromság, Ez az ízlés = szubjektív dolog egy hangzatos demagógia.." blabla...majd: "csak korlátozottan igaz".
Namost, egyrészt "kultúrsznob" nem kezd így egy vitát "baromság"; másrészt a deklaratíve "baromság" és "csak korlátozottan igaz" közt is komoly ellentmondás feszül.
Szerintem.. ;o)

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.01.27. 20:12:06

@uarempty: gratulálok, sikerült értelmezned a hozzászólásomat, bravó. Ez a cikk, és a hozzá kapcsolódó kommentek, csak jól példázzák, hogy a tc-n hihetetlen csordaszellem uralkodik, ha Winkler azt írta volna, hogy ez egy kibebaszott mód gyönyörűség, akkor itt záporoznának a kommentek, hogy "igen, ez egy igazi csoda", stb., stb.. Ezt nyugodtan veheted bebizonyítottnak, ha összeveted Csikós bármely veterános cikkével, ahol az itt etalonnak vett autóhoz hasonlóak vannak fossá fikázva. Mellesleg azt te se gondolod komolyan, hogy a tc cikkei jelentős, értsd egész százalékban mérhető hatással vannak az autópiacra :). Ha már itt tartunk, szerintem ez az infiniti igenis szebb, mint a Passat CC, vagy az A7, bár ha az utóbbi nem audi lenne -értsd nem rendelkezne az adott márka arculatának pitbullpofájával-, akkor még talán tetszene is.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.01.27. 20:24:43

...Mellesleg azt te se gondolod komolyan, hogy abban hiszek, hogy a tc cikkei jelentős, értsd egész százalékban mérhető hatással vannak az autópiacra... Így helyes

steve30 2012.01.27. 21:04:57

Szeretünk kikadni,ha a szakújságíró valamire az mondja,hogy nem szép,pedig mi szépnek találjuk.Hát persze, a 20-milliós autó mind szép,az átlag autókkal járók,mint jómagam szemében is.De ha "millió" luxus autót vezettünk volna,akkor nyilván mi is másként neznénk a dolgot.És ez az autó,bár szép,és biztos hogy nagyon jó is,azért ezért az árért vannak sokkal szebbek is.És ennek a tükrében már nem olyan dögös.Rakjunk már mellé egypár ilyen árfekvésű autót.Meg fogunk döbbenmi a különbségen.Ezt garantálom.

Shadowbull 2012.01.27. 21:16:32

@kultúrpesszimista: Rolad meg tudhato, hogy buzi vagy.

Az uri kozonseg meg dontse el maga, hogy kettonk kozul kivel bant el jobban az elet.

sb

Shadowbull 2012.01.27. 21:18:05

@kultúrpesszimista: Igy van. Az objektiv szempont: a te szempontod.

Ami neked tetszik, az szep, ami neked nem tetszik, az nem szep. Ilyen egyszeru.

Na, huzzal inkabb a Kek Osztrigaba.

sb

Boka1 2012.01.27. 21:26:26

Aki egyszer hibridet vesz, az mindig azt fog. Mondjuk a full hibrid talán komfortosabb, de engem annyira nem érdekel a belső-külső design, mert vezetés közben az utat nézem, nem a műszerfalat, az autó külsejét meg nem is látom onnan . Az érintés, a kényelem fontos. A japánoknál meg amúgy is kirúgják azt, aki szép autót mer rajzolni. Otthon sem szoktam a kanapé mintáját elemezgetni. Ráülök és kész. Tisztelet azoknak, akik image építésből vesznek autót.

kultúrpesszimista 2012.01.27. 21:40:16

@Shadowbull:

A homofób kurva anyádat és annak romlott, beteg, torzlelkű kisfiát, azt.

kultúrpesszimista 2012.01.27. 21:42:26

@isssti:

Baromság... Ha azt írom, dőreség, az formailag finomabb ugyan, de valójában ugyanazt jelenti. Ez így jobb lett volna?

Nincs ellentmondás. Az ízlés relatív jellegét nem vitatom, csak azt, hogy az ízlés = szubjektív állítás alapján az eme hamis állítás mögé bújva emberek képesek lennének összemosni egy Maserati Ghiblit egy Fiat Multiplával. Ami persze kiáltó képtelenség.

kultúrpesszimista 2012.01.27. 21:49:06

@Boka1:

Valamely használati tárgynak (legyen az egy autó, telefon, egy toll, egy fotel) nemcsak használati, praktikus értéke van. Ha csak ez számítana, megannyi funkcionális céleszköz venne minket körbe. Az ergonómia, stílus, vagy "modernül" szólva a "felhasználói élmény" ugyanúgy hozzátartozik egy használati tárgyhoz. Sokszor ez adja el magát a terméket. Ezért tud sikeres lenni pl. az Apple és ezért nem árérzékeny a prémium-, luxusautószegmens. Mert olyan innovatív "pluszt" nyújt a használónak, ami valóban tapasztalható és amíg van, aki ez megér X összeggel többet, akkor el is adják ennyiért. Ennek önmagában semmi köze a sznobsághoz. Sznob az, aki úgy vesz meg valamit, hogy az valójában semmivel sem jobb vagy szebb, mint a többi, hanem egyszerűen csak a hype, a marketing bullshit miatt kiáltják ki jobbnak, szebbnek (vagy a felhasználói kör) és ezt az illető meg is kajálja.

DrSzoke 2012.01.27. 21:57:16

@Eliot Vance: Reszemrol szivesen pironkodnek a szomszedok elott egy allroad tdi-vel.Biztos lesulne a bor a kepemrol,de csak tulelnem valahogy. -:))
Ez a nissan meg oldalrol kifejezetten randa.Nekem.

isssti 2012.01.27. 21:59:37

@kultúrpesszimista: Nos, ezen a síkon haladva ha azt írom "mekkora oltári f*szkalap vagy, kisfiam, hogy ezt mondod" , az valójában csak formailag tér el attól, mintha azt írnám "neharagudj, de nem értek egyet veled" - látod, az élet csupa ilyen "apró" nüanszon múlik..

Ami a konkrét témát illeti: nem akarlak kiábrándítani, de van pl. akinek a Multipla látványától elolvad a lelke -oly bájosnak találja..(szerintem meg simán ronda..)
Nyilván létezik abszolút csúnya(és szép is), az itteni cikk témája (Infiniti) messze nem ez a kategória - szerintem..

Boka1 2012.01.27. 22:01:06

@kultúrpesszimista:

irigylem a stílusos embereket ! Már a toll gyártók is életérzést adnak el. Ilyen még pl. az Evian víz is. Azt mondja az importőr, hogy a fogyasztó úgy érezheti magát, mint a Cote Azure-on ücsörgő filmsztár. Valóban nem sznob, aki stílusos. Én viszont munkás szülők paraszt gyereke vagyok, nem nézegetem az autó formáját. Ellenben nagyon zavar, ha valakinek a milliós értékű autója retkes, belül áll a por a műszerfalon és akkor kell lábat törölni, ha kiszálltunk belőle. Sajnos sok ilyet látni. A fickón figyel a Rolex, de az autója koszos.

Shadowbull 2012.01.27. 22:08:00

@kultúrpesszimista: Nahat, honnan veszed, hogy homofob vagyok? Azert mert ramondom egy lora, hogy lo, meg nem jelenti azt hogy utalom a lovakat.

Egyebkent elkepzeltem, ahogy feltartott kisujjal, felhuzott, enyhen szedett szemoldokkel, vorosodo fejjel probaltal valami naaagyon sertot beirni.

Rohejes vagy, kisanyam.

sb

tonalcar 2012.01.27. 23:33:27

@protézisesh: Ez nem ér! Azok a TS motorok éhezőművészek voltak, a teljesítményük és annak leadása alapján pedig inkább éhségsztrájkolók. Azóta sem tudom hogyan csinálták>ma már nem megy az Alfanak sem. Mi lett a nick-keddel?

tonalcar 2012.01.27. 23:42:15

@Shadowbull: Honnan tudod, hogy búzi az illető? Aránylag új fiú vagyok itt>valamit nem vágok? A "stílusos", Tőled igen szokatlan, amúgy szórakoztató csevejetek miatt érdekel. Előre is köszi a felvilágosítást.

Dr. GGG77 2012.01.27. 23:43:28

@protézisesh: Akkor ügyes vagy. Az 1,6-os 145-el 11-12 literrel jártuk meg Münchent oda-vissza, igaz stabil 180-al.

tonalcar 2012.01.27. 23:46:04

@Dövan: Vicc, de tényleg így van. Állandóan szétforgatva 10L.

tonalcar 2012.01.27. 23:48:17

@Dr. GGG77: Az stimmelhet>főleg nagy tempónál a 2,0 lényegesen étvágytalanabb. Tartós 160>8,5.

1kutya 2012.01.28. 01:21:12

vellanymotor nélkül erősen kéne kategória...

Lucky Larry Silverstein 2012.01.28. 01:36:42

Inkább Lexus GS-t kérek vagy A6 hybridet. De nem rossz.

morcosboci 2012.01.28. 04:51:17

@tonalcar: ez hülyeség. Egy 2 literes motor 160-nál(vagyis az ahoz tartozó fordulatszámon) már annyi levegőt nyel, hogy 8,5l üzemanyaggal nem érnéd el az égőképes keverési arányt. Ha jól tudom akkor az Alfa motorja nem közvetlen befecskendezéses. Másrészt a légellenálás a sebesség négyzetével arányos tehát a sebesség növelésével hatványozottan emelkedik a fogyasztás. Ezért szoktak az autók 80-90 körül keveset fogyasztani mert ott még elhanyagolható a légellenállás teljesítményszükséglete és inkább a gördülési ellenállás fogja vissza az autót. Tartós 160-nál bőven 10 felett kell lennie a fogyasztásnak. Aki mást mond hazudik.

dekás dezső 2012.01.28. 06:26:06

ez elég komoly gépnek tűnik, az Usa-ban szerintem rá is buknak.
simán bevállalnám annak ellenére, hogy egy e30-as m3 motor robbantott ábrája van a farkamra tetoválva;)

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.01.28. 08:36:19

@isssti: "Bírom, mikor a cikkíró tényként közli ízlésbeli véleményét: "ez az autó csúnya" -majd további 2 oldalon át részletezve folytatja ezt a hatalmas butaságot.."
- ahelyett, hogy az autorol irna, a logonak kepes egy bekezdest szentelni, 1.5 oldalt pedig a formanak. Itt van Winkler Robert "szinvonala" es a "hozzaertese".

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.01.28. 08:38:49

A kocsi amugy tetszik, a muszerfala is (nemigen tudnek uj autot mondani, aminek teszik a muszerfala, kiveve uj Saab 95). Biztos nagyon jo gep, joval olcsobb, mint a nemet vetelytarsak, es meg joval olcsobb lesz 10 ev mulva, mert %-osan legalabb annyit fog csokkenni az ara. A legfontosabb meg talan az, hogy ezt nem lopjak, azert, mert Infiniti, ellenben a nemetekkel.

tonalcar 2012.01.28. 08:45:41

@morcosboci: igen okoska törp>1988 óta ilyen fogyasztással használjuk>hiszed vagy nem, ez nem hit kérdése, hinni a bazilikában kell. És igaz, 180-nál 12L fogyaszt.

tonalcar 2012.01.28. 08:50:35

@morcosboci: ja és nem Alfa és-vagy fogyasztás fetisiszta vagyok. Simán ideírom, hogy a 2,5 V6 GTV, pici tuninggal bekapja a 16-ot.

morcosboci 2012.01.28. 08:56:08

@tonalcar: tehát 160-nál 8,5 és 180-nál 12? Hát persze...

tonalcar 2012.01.28. 09:09:06

@morcosboci: ez egy 75 TS>ha ez mond valamit>karosszéria forma>légellenállás. Pont te taglaltad... Amúgy fel nem foghatom milyen alapon kérdőjelezed meg a szavahihetőségemet? Neked van-volt-használtál ilyen motorú autót? Én 700 ezer kilométert tekertem bele 88'-óta. Bár lehet ezt sem hiszed, sebaj a nap ettől még süt odakint.

isssti 2012.01.28. 09:18:01

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Köszi, végre valaki átlát ezen a maszlagon..

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.01.28. 09:18:18

@Szandeeekahh:
" Azért szeretem a totalcar-t, mert olyan faszán manipulálja az olvasóit, hogy az összes ugyanazt szajkózza a kommentekben végtelen hosszan, amit a cikkíró :) ?"
- nem manipulal a TC senkit, siman csak moderalnak, kitiltanak, ha nem azt mondod vissza, amit ok allitanak.

@isssti: ezt az idiota debilt (kulturpesszimista) jobb ignoralni.

isssti 2012.01.28. 09:22:40

Szandekahh -hoz:Elég könnyen látható a dolog lényege: kapnak egy kis aprópénzt X-től, aztán mindjárt elkezdenek jókat írni róla - a konkurencia modelljében meg valahogy csak a kritikus pontokat látják meg..
Ami kulturment illeti, úgy tűnik sikerült taccsra helyeznem..

morcosboci 2012.01.28. 09:52:02

@tonalcar: nem kell meggyőznöd. Én nem hiszek neked de a nap ettől még ugyanúgy süt-ebben igazad van

tonalcar 2012.01.28. 10:11:43

@morcosboci: kár hogy fölösleges hitetlenkedéssel terheled szép lelked>jobb élni enélkül, próbáld ki. Valahogy nekem eszembe nem jutna megfelelő infó és tapasztalat nélkül megkérdőjeleznem a Te (vagy bárki más) állítását. Tényszerűen>ha valakit engem nem érdekel a fogyasztás optimalizálás, szinte csak kedvtelésből autózom. A négykarbis 2,0 motorú Alfám 11-12 alatt nem fogyaszt, a V6-om, 14-16, a volt boxerem 12 körül evett, a TS motor meg ilyen keveset. Ez van.

dekás dezső 2012.01.28. 10:44:43

itt most pontosan látszik, mennyire drága az üzemanyag...
ide jönnek a kiscsávók hánykolódni, ahelyett, hogy veretnének:P
na megyek pandát kúrni.

Hurri Kán 2012.01.28. 11:34:53

@tonalcar:
Áhh, hagyd, úgyse fogja megérteni, vannak, akik képtelenek kiszakadni a Skoda 120, majd később a Suzuki Swift bűvköréből, és szerintük minden autó, amiben 1500 köbcentinél nagyobb, ill. 100 lóerőnél erősebb motor van, az biztos minimum 14 litert eszik. :D
Ami pl. nekem is SAJÁT tapasztalat: A Omegám, C20NE, autópályán 150-es tempóig 9-10 l között, ugyanitt Skoda Fabia 1.2/ Toyota Corolla 1.4 min. 12 liter...
Omega országúton, normál tempóban 8-8,5 között, ugyanitt az 1.4-es Corolla kb. 1 literrel több, ha nem 70-nel mentem le a 4-es úton Szolnokig egy Ifa mögött, hanem előzni is akartam vele.

CSÖRR-CSI££ 2012.01.28. 11:59:30

Szubjektív, szubjektív, szubjektív, de nem kicsit, a kommenteket is beleértve. (ahogy ezt már több hozzászóló is említette)

Ha már ennyire vérremenő vitákat tud kiváltani egy ilyen autóteszt, talán azon is érdemes lenne elgondolkodni, hogy kevesebb, mint egy emberöltővel ezelőtt még azon ment ugyanez a vita, hogy a Skoda vagy a Zsiguli, meg hogy "A Trabantnál jobb autó nincs, csak drágább..." (sic), a Samara megjelenésekor meg ujjongott a magyar, hogy "Hű, ez már tisztára olyan mint egy nyugati autó!"
Az akkori fullfapados Golf, meg a Kadett státusszimbólumnak számított, a W 123-as Merci (amit később már "zőccségesnek" hívtunk -ugyebár?), az maga volt a csoda, valami űrtechnika, és soha nem kop el (pedig ezt az Opelre mondták (LOL!), mert nem is teheti, hiszen egy másik világból érkezett, ahol még a fű is zöldebb, kolbászból van a kerítés, még a munkanélküli segélyből élők is évente kétszer mennek tengeren túli utazásra, meg ilyenek.
Most pedig egy ilyen Infinitit porig aláz és fikáz a magyar, mert ez az isteni német presztízsmárkák és bármi más koppintása, és szánalmas próbálkozás arra, hogy valamiképpen a BMW, Audi, Merci és Porsche, VW, Jaguar és bármi más -ami nem jappán- nyomába érjen, meg különben is "savanyú".

Szerintem meg ez a mentalitás a szánalmas, mint ahogyan valaki említetteis, hogy az itt fikázók többsége amúgy BKV-val jár a hétköznapokban, itt meg ossza az észt.

Végül pedig érdemes azokat is megkérdezni, akik az itt emlegetett típusoknak gazdái és tartós használói, vagy pedig a népítéleteket tanulmányozni, hogy az egekig magasztalt német autók -akár csak az első hat évükben- mennyit álltak a szervizben, mennyi drága forintot kellett minden évben rájuk költeni, mert hol ez, hol az az arányárban mért alkatrész guggolt ki benne, majd ugyanezt megtenni a lenézett és lesajnált japppánokkal.

Köszönöm, ennyit akartam mondani.
Uraim, folytathatják a fikázást és a sárdobálást.

tonalcar 2012.01.28. 12:00:10

@gyvy: Kösz az együttérzést. :) Kicsit fölszívtam magam a rosszindulatú feltételezésén... És tény, a régebbi>tehát könnyebb (mint pl. az Omegád) és nagyobb motorú járgányok sokkal kevesebbet tudtak enni. A 75TS 1120 Kg. a 148 lóerőhöz>ez is sokat számít.

Hurri Kán 2012.01.28. 12:04:28

@tonalcar:
Számít, de inkább városban, autópályán kevésbé. Omega -forgalmi szerint- 1240 kiló volt üresen, nem jelentősen nehezebb. Autópályán egyébként téli-nyárigumi is tudott tempótól függően fél-1 liter fogyasztás-különbséget csinálni. Mindkettő garnitúra Kléber volt amúgy, más típusnál lehet más eredmény jön ki.
Amúgy meg aki ennyire mániákusan fillérbaszó fogyasztást tekintve (is), az tényleg járjon ezres Swifttel, vagy BKV-val. Az autó benzinnel megy, 2000 köbcentinél kezdődik és a hátsó kerék hajtott. Ennyi. :)

CSÖRR-CSI££ 2012.01.28. 12:04:54

"arányárban" = aranyárban
"említetteis" = említette is, még mielőtt ebbe kötne bele néhány troll.
Hétvége van, rajtam lóg a család, nem hagynak rendesen idefigyelni, bocs :)

daytona500 2012.01.28. 12:16:58

A Winkler-Bazsó páros elvesztette a hitelét mióta Horst Fuchsal együtt nyomják (naponta 5-10x gondolok rájuk mikor megszakad az internet), aztán tökmagszotyizás közben lecsap az Infinitire, majd kikezdi a dizájnt. Gratulálok.

CSÖRR-CSI££ 2012.01.28. 12:33:01

@daytona500:

Valami ilyesmire (is) gondoltam én is ;)

morcosboci 2012.01.28. 13:31:16

@tonalcar: látod, megint hülyeséget írsz. A régebbi autók nem a tömeg miatt (autópályán irreleváns) hanem a magasabb károsanyagkibocsájtás miatt ettek kevesebbet ugyanis nem kellett etetni egy pár katalizátort. Egyébként én sorhatra esküszöm szigorúan japánból.

indapass90210 2012.01.28. 14:19:58

@tonalcar: nekem annyit a híresen takarékos pd tdi is megeszik városban. De gyakran többet.

mizog 2012.01.28. 16:33:57

Mi történt? A Infiniti nem csengetett egy kis sastojást, ezért kellett lehúzni?
A Totalcar-ban nincs szerkesztő, vagy rektor aki a helyesírási hibákat kiszűri, vagy már 8 általánossal is lehet valaki újságíró?
Érettségin ezért már elhúztak volna!

tonalcar 2012.01.29. 00:33:18

@morcosboci: Elkéstél>autópályán a tömeg kérdésbeli tévedésemet kedves GYVY kollégánk kijavította>és ehhez le sem hülyézett. És tényleg, most akkor lehet, hogy mégis ennyit fogyaszt a TS motor? Szó nem volt róla, hogy ez egy új autó, ami mellesleg Motronic motorvezérlésű és szabályzott katalizátoros. Pacsit haver! :-)

hallari 2012.01.29. 03:26:58

Azért olcsónak sem olcsó...

tonalcar 2012.01.29. 07:31:34

@morcosboci: Áhá, hogy te Ausztráliában élve vagy hitetlen keseredett hülyéző, és még is miért? >Ott TÉNYLEG süt a nap, még itt Nápoly-hoz képest is. Tudhatod hogy kell élni...

morcosboci 2012.01.29. 09:40:49

Ha figyelmesen elolvasod amit írtam akkor nem hülyéztelek le. Teljesen mindegy, hogy hol élünk, egy lecsapott élü tégla nem fog 8,5-öt enni 160-nál ha fejre állsz akkor sem.

tonalcar 2012.01.29. 20:20:02

@morcosboci: Na, én viszont lehülyézlek>nehéz, fáradtságos munkáddal kiérdemelted! A lila gömbhangszóró készletet postázzuk. :-)

morcosboci 2012.01.29. 20:39:58

Ha elfogynak az érvek akkor jöhet az anyázás.Ezzel inkább amgadat minősíted...

tonalcar 2012.01.29. 21:00:21

@morcosboci: Az érveimet leszartad>magadnak kerested.

tonalcar 2012.01.29. 21:19:57

@morcosboci: Jó, a korrektség kedvéért nekiszaladok utoljára. Mint kiderült nem vagyok fogyasztási őrült, ide írtam már, a másik két Alfám iszik mint a gödény, minek szépítsem>az ellenkezőjével kampányolni szánalmas lenne. 86'-87' környékéről keress rá korabeli tesztekre a Twin Spark motorral szerelt 75-ről. Én is azért olvastam el, mert miután elkezdtem használni az autót, nem hittem el mire elég az 50L tank tartalma. Nem tudom Ausztráliában van e TS., V6 biztos van, de kérdezz meg bátran SZÁMODRA hiteles embert, aki ilyen autót használ. Ennyit tudok tenni érted.
süti beállítások módosítása