Jól tudjuk, hogy az Év Autója Díj valójában nem nyom annyit a latban, nincs akkora jelentősége, mint amennyit a körötte lévő hype sugall. Na és ha ez ennyire fontos, akkor mennyire befolyásoló tényező egy bármilyen lap/egyesület vagy akárki által kiosztott díj?
Tíz kretén díj a Totalcartól
2014.12.30. 07:20 Tcomment
Címkék: díj kretén 10 tiz
35 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr577021711
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
alvázvédelem 2014.12.30. 07:52:26
mivel sok BMW le lett szólva így nemsokára jönnek a BMW t fanatikusan megvédők
Gülücsipacsodamuki 2014.12.30. 08:10:02
Mar el is felejtettem mennyire rossz az F Astra vezető helye, köszönöm az emlekeztetest.
Dr. Kix 2014.12.30. 08:13:40
Nem tudnék vitatkozni a cikkben szereplő véleményekkel. Meglehetősen ritkán ülök 8 évnél fiatalabb autóban.
Seca81 2014.12.30. 08:20:16
Haha, ezzel kb en is igy vagyok! Szep szakma a tietek, irigykedem is egy kicsit, mert valojaban csak az oreg autokra izgulok :)
2014.12.30. 08:40:27
Én azzal vitatkoznék, hogy a Rolls-ból rossz a kilátás. A sofőröm még soha nem panaszkodott rá.
O_L_I 2014.12.30. 09:08:34
Úgy látom Winkler azt hitte ultiztok :)
A Cactusért tényleg kár, bár egyre többet látni az utakon ugyhogy a cuki faktor sokaknál (most is) győz a praktikum felett.
A Cactusért tényleg kár, bár egyre többet látni az utakon ugyhogy a cuki faktor sokaknál (most is) győz a praktikum felett.
1kutya 2014.12.30. 10:15:12
ülnétek csak nap, mint nap több száz kilométert az SX4 volánja mögött! megtudnátok...
Rüzééé 2014.12.30. 11:07:25
Csak azt szeretném megjegyezni hogy a kaktuszt mennyire utálom! (ronda és ezek szerint szar is)be kéne tiltani! az F astrát meg mindenki szídja
nekem volt imádtam 1.6 16v
nekem volt imádtam 1.6 16v
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.12.30. 11:11:18
@Rüzééé: en is imadom azt ami nekem most van. Ha nem imadnam el kellene adnom. De attol hogy imadom, attol meg nem ez a vilag legjobb autoja...
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.12.30. 11:12:09
Felreertes elkerulese vegett nem fastram van
1kutya 2014.12.30. 11:15:39
@Hurri Kán: üljön, akinek 6 anyja van 1 utcában! :)
ezt is - ha az enyém lenne - már letámasztottam volna valahol és alágyújtok...
ezt is - ha az enyém lenne - már letámasztottam volna valahol és alágyújtok...
Hurri Kán 2014.12.30. 11:21:10
@1kutya:
:D
Szoci kocsikat leszámítva nekem 3 típus akadt, amiben büntetés volt 5 percnél tovább ülnöm: Ignis, G Astra és 206-os Peugeot.
:D
Szoci kocsikat leszámítva nekem 3 típus akadt, amiben büntetés volt 5 percnél tovább ülnöm: Ignis, G Astra és 206-os Peugeot.
Верховина 2014.12.30. 11:28:30
Hát igen, a Fasztra vezetőhelye tényleg nem álom.. Nem csak az ülés, de a kormány helyzete is. Ha nem találom el a tökéletes szöget beülésnél, akkor 120 km után úgy megfájdul a hátam, hogy csak na.. :D
Az év kretén autónevére nevezném még az SX4 S-Crosst. Mert ugye elvileg az SX-et is S-Crossnak kellene mondani..
Az év kretén autónevére nevezném még az SX4 S-Crosst. Mert ugye elvileg az SX-et is S-Crossnak kellene mondani..
Rüzééé 2014.12.30. 11:33:17
Én nem mondtam hogy az F Astra a világ legjobb autoja de a tc-n még semmi jót nem olvastam róla. A váltó az tényleg..... de ezt leszámítva egy jó színben nekem a forma is bejön nem beszélve a 101LE-1060kg kombórol
azt a mai kocsik nem tudják
azt a mai kocsik nem tudják
rbalint88 2014.12.30. 11:42:08
Szeretem Díj: és még mondja valaki, hogy nem a VW-csoporttól kapjátok a fizetésetek (nagyobb részét) :D 5 autóból 3 is, ejj-ejj :) Mondjuk a másik kettővel se tudok vitatkozni.
2014.12.30. 11:49:13
ez a Ford Ecosport a hülye néven túl már-már Ssangyong Rodius-i magasságokat ostromol az ocsmánysági listán.
MonsterRipper 2014.12.30. 12:42:27
Nekem bejon az uj STi, pedig nem vagyok subie fanboy. Le sem irom miert, akit erdekel, nezze meg pl. a Car Throttle tesztjet, eleg informativ ilyen szempontbol. Csak az a bajom az stikkel, hogy kozuk sincs a regi bekalampas meg igazi rally legendakhoz karakterben, egyszeruen nem neznek ki eleg jol, nem eleg egyediek es karakteresek.
victor vacendak 2014.12.30. 13:04:34
Az igazán hülye neveket Kínában kell keresni. Bármelyik autójuk esélyes a győzelemre: Geely PU Rural Nanny, Geely Beauty Leopard, Huanghai Faster, Tang Hua Detroit Fish, és a rengeteg számmal és betűvel azonosított röhejes tyúkól, amit valami európai autóról koppintottak...
@MonsterRipper: ne mondj ilyet, ha egyszer a TC-s szagértők azt mondják, hogy az STi szar (ráadásul úgy is néz ki), akkor az úgy van :-D Bezzeg a Dacia.
@MonsterRipper: ne mondj ilyet, ha egyszer a TC-s szagértők azt mondják, hogy az STi szar (ráadásul úgy is néz ki), akkor az úgy van :-D Bezzeg a Dacia.
MonsterRipper 2014.12.30. 13:12:08
@victor vacendak: na ja, de legalabb a tcseknek van sajat velemenyuk, nem unalmasak. meg ha az szemben is all a valosaggal. That's the Dacia Sandero! (James May)
rush4you 2014.12.30. 13:27:39
az astra sajnos csak a H-tól lett autó.
Ajtony 2014.12.30. 13:40:36
@Hurri Kán: valszeg nem ültél hátsó ülésen a VW csoport egyik autójának hátsó ülésén se. 3 átlagos férfi Passatban, Skoda Octáviában úgy ül, mintha valami behajtó csoport izomagyúi lennének. Golf hátsó ülés - nem egészen jegenye alkatom ellenére fejjel tartom a tetőt, mint egy bantu asszony a korsóját - pesti kátyús utak után csontkovács legyen a talpán, aki a nyaki csigolyákat helyreteszi - F-Astra dettó, gondolom a kínai piacra tervezték mindet. :-)
Ajtony 2014.12.30. 13:48:10
@Hurri Kán: beülni és kiszállni qrva jó az Ignis. Azt sose állította senki, hogy arra tervezték, hogy Bibionéba egyseggel utazzon a tulaja. Azt azért megnézném, hogy a padlólemezzel egy szinten, kagylóülésből hogy ugranál ki naponta negyvenszer, mint ételfutár :-) az meg hülyén néz ki, amikor egy huszonéves, nyugdíjasokat megszégyenítő nyögések mellett kézzel-lábbal mászik ki a "legkényelmesebb" díjat elnyerő fostalicskából.:-)
victor vacendak 2014.12.30. 13:53:48
@MonsterRipper: khm, nekem a Top Gear kapcsán is az jön inkább le, hogy fizetett vélemény. Hogy mi unalmas, azzal kapcsolatban asszem nem egyezik a véleményünk...:-D
vizsla_barat 2014.12.31. 06:31:13
A TG-t nem szegyen masolni de azert a Golden Cock dijatadot nem lehet uberelni
h.pityu 2014.12.31. 10:45:32
Rossz ülés, rázós futómű, ej műmájerek, menjetek egy kört apósom Praga V3S autódarujával rossz minőségű úton, megtudjátok, hogy mi a magyarok istene :) :D :).
Köszi az egész évet, jók voltatok, főleg a belsőség találkozón, BUÉK mindenkinek, én legalább megtudtam, hogy egy Rollsban is van mit fikázni.
Köszi az egész évet, jók voltatok, főleg a belsőség találkozón, BUÉK mindenkinek, én legalább megtudtam, hogy egy Rollsban is van mit fikázni.
h.pityu 2014.12.31. 11:06:19
@rush4you:
Cégünknél van belőle egy rahedli......az nem embernek tervezett autó, hanem egy kupac sz@r. Büdös, mint a dög, gyakorlatilag nincs hátsó lábtere(volt V-ös Golfom, ami elvileg a H konkurense, hát 190cm vagyok, de a gyerkőcöm nem volt benne a bordáimban), ráadásul aki az index-ablaktörlő kapcsolót kitalálta benne(illetve ha jól tudom, akkor az a c vectrából indult) azt két hétig tartanám a hátsó ülésen kenyéren és vízen. 1.6-os létére lomha dög, cserébe 130-nál ki akar esni belőle a motor, mert úgy 4 ezret pörög...130-nál!!!! (mostani Toyotám 150-nél teszi ugyanezt). Soha nem volt saját opelem, de nem tudom azt az élethelyzetet elképzelni, hogy egy ilyen f@startály vásárlása mellett döntenék....nálam a franciákkal és az olaszokkal van egy helyen(jó mélyen). Sokan mondják, hogy a német autóknál az opel a ford előtt van, volt Focus I-em, az is 1.6-os volt, az a motor-váltó-futómű-műszerfal nálam istencsászár volt, cserébe senki nem fért el mögöttem, de én vigyorral szálltam ki belőle.
Cégünknél van belőle egy rahedli......az nem embernek tervezett autó, hanem egy kupac sz@r. Büdös, mint a dög, gyakorlatilag nincs hátsó lábtere(volt V-ös Golfom, ami elvileg a H konkurense, hát 190cm vagyok, de a gyerkőcöm nem volt benne a bordáimban), ráadásul aki az index-ablaktörlő kapcsolót kitalálta benne(illetve ha jól tudom, akkor az a c vectrából indult) azt két hétig tartanám a hátsó ülésen kenyéren és vízen. 1.6-os létére lomha dög, cserébe 130-nál ki akar esni belőle a motor, mert úgy 4 ezret pörög...130-nál!!!! (mostani Toyotám 150-nél teszi ugyanezt). Soha nem volt saját opelem, de nem tudom azt az élethelyzetet elképzelni, hogy egy ilyen f@startály vásárlása mellett döntenék....nálam a franciákkal és az olaszokkal van egy helyen(jó mélyen). Sokan mondják, hogy a német autóknál az opel a ford előtt van, volt Focus I-em, az is 1.6-os volt, az a motor-váltó-futómű-műszerfal nálam istencsászár volt, cserébe senki nem fért el mögöttem, de én vigyorral szálltam ki belőle.
GGG54 2014.12.31. 11:14:52
A6-nak felroni, hogy kozepen nem fer el egy felnott hatul sztem netto hulyeseg. Plane S-line ulesekkel.
Norb79 2014.12.31. 20:12:06
Örülök, hogy a hátsó lábtér tekintetében a Citroen C4 Grand Picasso vitte el a pálmát. Van szerencsém szeptember óta egy ilyen autóval járni céges autóként, és valóban kolosszális a hátsó lábtér. Az első üléseket 180 cm-es magassághoz beállítva hátul kényelmesen sétálgatnának az ülések előtt a gyerekek, ha nem lennének bekötve... Érdemes még megemlíteni, amitől egy kicsit féltem az elején a választásnál (több extra gyengébb motor vagy erősebb motor, de "fapadosabb" kivitel), hogy az 1.6 HDI nagyon jól illik az autóhoz, fürge, nyomatékos és autópályázáshoz 6-osban 130-nál 2100-at forog! Ha nem lenne némi szélzaj (egyterű) szinte néma csend lenne az autóban... Nekünk nagyon bejött!
Ződ2000 · http://egzostive.com 2014.12.31. 22:09:02
Először is BUÉK mindenkinek.
Megint egy sirály cikk, látom patakokban folyik a pezsgő már a szerkesztőségben... :)
Az évcsalódása nálam a Mazda CX5 volt, minden korábbi Mazda erényeivel és gyengeségeivel. Igazából csak azt sajnálom hogy megint bedőltem a hype-nak…
autossagok.blog.hu/2014/09/05/mazda_cx5_teszt
Ablaktörlő díjról, én továbbra is nagy rajongója vagyok a 360 fokos kamerának. The award goes to Infiniti…
autossagok.blog.hu/2014/12/10/amikor_a_konkurens_autogyartok_mernokei_ritmikusan_verik_a_fejuket_a_falba
Legjobb ülések, nehéz meccs, annyi drága luxus és extrákkal drágítható prémiumautó van a piacon, hogy nagy bátorság legjobbat megnevezni… de tény, a Volvo alapülése szinte páratlan, a legjobb ülés demokratizálásáért mindenképpen jár a svédeknek a díj…
Csapatós autónak még mindig a 320d, hátsókerekes precíz, relatíve könnyű, és a 20d épp elég nyomatékos ahhoz hogy élvezetes legyen.
Év holt tere díj: nem épp erről szólt az ablaktörlő díj? :)
@victor vacendak: a Top Gear nem titkoltan szubjektív, a Fifth gear sokkal neccesebb mert objektívnek akarnak látszani, sokkal sunyibb az átverés, bár ennek csúcsa a német Autobild, ahol még a számokkal is szabadon kamuznak.
Megint egy sirály cikk, látom patakokban folyik a pezsgő már a szerkesztőségben... :)
Az évcsalódása nálam a Mazda CX5 volt, minden korábbi Mazda erényeivel és gyengeségeivel. Igazából csak azt sajnálom hogy megint bedőltem a hype-nak…
autossagok.blog.hu/2014/09/05/mazda_cx5_teszt
Ablaktörlő díjról, én továbbra is nagy rajongója vagyok a 360 fokos kamerának. The award goes to Infiniti…
autossagok.blog.hu/2014/12/10/amikor_a_konkurens_autogyartok_mernokei_ritmikusan_verik_a_fejuket_a_falba
Legjobb ülések, nehéz meccs, annyi drága luxus és extrákkal drágítható prémiumautó van a piacon, hogy nagy bátorság legjobbat megnevezni… de tény, a Volvo alapülése szinte páratlan, a legjobb ülés demokratizálásáért mindenképpen jár a svédeknek a díj…
Csapatós autónak még mindig a 320d, hátsókerekes precíz, relatíve könnyű, és a 20d épp elég nyomatékos ahhoz hogy élvezetes legyen.
Év holt tere díj: nem épp erről szólt az ablaktörlő díj? :)
@victor vacendak: a Top Gear nem titkoltan szubjektív, a Fifth gear sokkal neccesebb mert objektívnek akarnak látszani, sokkal sunyibb az átverés, bár ennek csúcsa a német Autobild, ahol még a számokkal is szabadon kamuznak.
victor vacendak 2015.01.01. 14:21:13
@Ződ2000: az újságírás ennyit ér. fizetett reklám az egész. autóvásárlási tanácsadásra semmiképpen sem alkalmas a TC sem. én a top geart nem hasonlítanám a fifth gearhez, mert a kettő más műfaj. számomra a TG irritálóan kamu.
rush4you 2015.01.03. 08:57:51
@h.pityu: nekem is volt fókám, ezért nem volt sose opelem ;)
buék
buék
