HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • fosdapass: @Rocko-: pláne a mostból visszanézve. A xedos 6 még most is tud tetszeni a vezetőüléséből. Járt ná... (2021.02.20. 21:25) Ha újságíró, hazudik
  • dr. trafik nomac: Kicsit csoldakozom, hogy senkinek nem volt ladaja, de ert hozza. Ladanal alap, hogy telen beraksz ... (2021.01.22. 15:19) Akkor most jó a Lada fűtése vagy nem jó?
  • H_M_CS: Újra elolvastam, minden betűje jólesett. Megvan a harmadik könyv is, ezután az jön. Boldog Karácso... (2020.12.25. 20:46) A zöld Merga titka
  • fosdapass: @Rerealist: 84től voltam kisiskolás, tényleg rém sivár volt a kgst autótömeg. Nálunk minden szoci ... (2020.07.04. 17:31) Ennyit ért az AFIT profizmusa
  • Mercel: @Megszeppent kisgyerek: Teljesen igazad van, Drew Barrymore belengetésére bármit birtokolnék tut... (2020.02.05. 00:09) Nemet mondanál Steve McQueennek?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ma már mentem háromszázzal

2012.02.03. 06:15 Tcomment

Címkék: porsche panamera gts

Közben az egyik porschés szervezővel beszélgetek, és mondja, hogy van egy kis zűr a visszautammal. Idefelé jövet ugyanis elveszítettek egy autót. Mindenki tudja, ez mit jelent egy Porsche bemutatón: ropira törte valaki.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

97 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr624055099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sausage 2012.02.03. 06:40:42

Akkor végül hiéna volt a taxis, vagy sem? Mennyit fizettél ?:)

kzolika 2012.02.03. 06:56:45

Az autos ujsagiro az elet csaszara! :-)

tavasz17 2012.02.03. 07:08:56

"aaa....vezessen csak nyugodtan..."
:))))

kokal 2012.02.03. 07:26:00

Szép kis sztori....:)
Vidám lett a reggel.

Ironpen 2012.02.03. 07:38:02

Vajon a repülő is ment 300-zal? ;)

papptibi 2012.02.03. 07:40:50

@Sausage: 29 eurót. visszaadott harmincból, arrafelé nem divat a borraval

@Ironpen: megy, de aznap nem repültem:)

zöldi 2012.02.03. 07:47:55

Jó írás, tetszett!

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2012.02.03. 07:48:12

ma ez a címlap nálam, de azt hiszem ez tartós helyzet lesz... speed és líra

Shadowbull 2012.02.03. 07:50:34

egesz jo cikk volt!

Annyi megjegyzesem lenne, hogy a vegsebesseget a teljesitmeny befolyasolja nem a nyomatek.
sb

davez 2012.02.03. 07:55:58

Jofele tortenet igy reggelre :)

ludens (törölt) 2012.02.03. 08:07:21

Nagyon jó az anyag fűzése az odajutás és a versenypályás élmények váltogatásával. Lehet, hogy autós kalandregényeket kellene írnod? :-)

protézisesh 2012.02.03. 08:10:11

@Shadowbull: és a teljesítmény az nem nyomaték x a hozzá tartozó fordulatszám? Ha van nyomatékod, akkor csak áttételezés kérdése, mekkora végsebességed lesz.

hugbald 2012.02.03. 08:19:24

@protézisesh:

pontosan és nem

ha van egy dízel ketyeréd ami nem akar 2500-nál többet pörögni, meg is izélheted a nyomatékot, a teljesítmény nem jön belőle, tehát nem áttételezheted ahova akarod.

fred321 2012.02.03. 08:21:44

jó kis írás :) Malagába tényleg kicsit szívás utazni, csakis átszállással megy. Talán még a Bp-Brüsszel-Malaga vagy a Bp-Zürich-Malaga a legjobb

Hurri Kán 2012.02.03. 08:25:04

Egész pofás ez a Panamera. Ha majd lesz belőle kombi, esetleg szóba jöhet, mint családi autó. Addig nem érdekel. :)))

Gomulka Béla 2012.02.03. 08:26:30

@Shadowbull: A béemvékét igen. Ez egy Porsche volt. (Vagy a váltót a nyomatékhoz igazítva áttételezik?)

T-Ati 2012.02.03. 08:30:09

@gyvy:

"Ha majd lesz belőle kombi,"

Nekem meg inkább platósba' kéne, hogy az ÁFA visszajöjjön XDDDDD

Hurri Kán 2012.02.03. 08:34:40

@T-Ati:
Le kell rácsozni az utastér meg a csomagtartó között, akkor is vissza lehet igényelni. :)))
(Csak nem nálunk).

ababo 2012.02.03. 08:35:38

Jó írás, mint olyan, valószínűleg T. eddigi legjobbja. Az autó és a technikai itt kevésbé érdekes, de személyes történet és a forma miatt bőven megérte!

1kutya 2012.02.03. 08:43:49

jé! a Tibby megtanult írni! csak nem beiratkozott a Csikóshoz tanfolyamra?:)

@gyvy: áhhh... b-oszloptól levágjuk a tetőt, kiszedjük az üléseket, heftölünk lemezbűl egy új hátfalat az első ülések mögé, oszt kész.
ismerel olyan embert, aki meg is csinálná! gondolkodás nélkül...:-DDD

Lookie 2012.02.03. 08:45:00

Nagyon jó kis cikk, story minden, s Papp Tibi messze legjobb cikke!!! Gratula igazán, ez már Csikósi szint közelében mozgott olvasmányosság és felépítés terén is. Nagyon jó volt olvasni, eddig 2012 cikke a TC-n.

Hurri Kán 2012.02.03. 08:50:18

@1kutya:
Végül is, miért ne? Plymouth-nak volt ilyen platósa, Subarunak is, most a Porsche lehetne az első prémium-platós. :)))

Amúgy azt a spanyol vonatot is kipróbálnám...

R0fike 2012.02.03. 08:54:52

Nagyon tetszik a cikk. Gratulálok.

Egy "lényegtelen" kérdés: mennyit fogyaszt? :-)

Ahogy elforog 7000 fölé az csodálatos.

Azért azok a fordulatszám ugrások, 2000 ide oda ( tudom, simán elviseli ) nekem azért fájtak kicsit.

robian 2012.02.03. 08:55:51

a végén felkacagtam szívből jövően hangosan
a teszt is meg T. kalandjai

Schütii 2012.02.03. 09:00:26

Sok az utazós bullshit.
Röhrl piszok jól nyomja, de a pálya az nem az autó sebváltó kiosztásához lett építve. Meg egyébként is, túl sterilnek tűnik nekem az egész. Így messziről...

DrX 2012.02.03. 09:00:54

@gyvy: már nem kell rácsozni ...

uz 2012.02.03. 09:04:31

JÓ cikk,sokat röhögtem:-)

Globetrotter2014 2012.02.03. 09:11:18

Jö poszt, szakmailag a szokásos :), de egy irodalmi nóbelcsont azért még midnig belefér... :)

Dixhorn 2012.02.03. 09:21:58

Jó cikk volt! Élveztem! Csak így tovább. :)

tupu! 2012.02.03. 09:23:31

Jó volt!
Bár tudom, hogy másokat irritál, de én szívesen olvastam volna még a vonatról. :)

bobfalfa 2012.02.03. 09:25:02

Kedves T.!
Nagyon állat az írás, csak így tovább, nagyon tetszett!!! A legjobb cikk ebben az évben!
Hasonlókat szeretnék még olvasni...

Luk Szájpóker 2012.02.03. 09:26:37

Köszi, jó cikk volt!
Szép napot!

Neretil 2012.02.03. 09:28:50

Jaja, több vonat kellett volna bele. Jöhetnének cikkek az ilyen érdekesebb szerkezetekről, múltkor is nagyon tetszett az a hajódarus cikk.

robinzone 2012.02.03. 09:49:12

Remek írás, nagyon átjön az élmény, jó a stílus, gratula!
Mondjuk, ehhez kellett a halálfélelem, a Gondviselés és néhány száz ló, de megérte a befektetés! :)
Sajnos nem lehet minden nap ilyen jó cikket írni, de ettől (is) tűnik fel, ha valami jó.
Akinek meg "sok a rizsa", olvasgasson teszteket az áötponthun.

butschq 2012.02.03. 10:02:28

ez tetszett nekem is, volt olyan rész amit kétszer olvastam el:) (no nem megérthetőség miatt, hanem mert tetszett)

@tupu!: egyetértek, én is szívesen olvastam volna róla. esetleg a tc nem akar vele foglalkozni:) ? volt már NOHAB, meg hajó meg minden, egy kis AVE történet is beleférne (no nem az ásványvíz) :D

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2012.02.03. 10:05:19

Kedves T.
remek volt a cikk, de arról a vonatról valóban csepegtethetnél kicsivel több infót is a számunkra :)

skip 2012.02.03. 10:17:50

Igen jó írás! Grat!

uki 2012.02.03. 10:18:48

@tupu!: Ahogy olvastam a cikket egyből nyomtam a vonatos wiki cikkre és azt olvasgattam. Az a pályaudvar meg egyenesen fantasztikus ötlet! :-)

MrSolis 2012.02.03. 10:23:19

frankó frankó! bár a vége kicsit lezáratlan, de tán ez a szép benne...
gratula!

protézisesh 2012.02.03. 10:24:13

@hugbald: a 2500 fölé nem pörgő dízel ketyerék jellemzően 1200Nm (ezerkétszáz) felett vannak, vagyis személyautós tömeghez bátran lehet atom gyorsító áttételt rakni.

Értelem szerűen ha _ugyanakkora_ nyomatékról_ beszélünk (mondjuk 400Nm, ami lehet egy 4.0 szívó benzinesé 6000rpm-en, vagy egy 2.0TD 2000-4000rpm között), akkor persze hogy a magasabban forgó benzinesnek lesz nagyobb a végsebessége.

Ha viszont _ugyanakkora_teljesítményről_ beszélünk, (mondjuk 140 lóról, ami lehet 2.0 TD vagy 2.0 szívóbenzines is), akkor az a hülye helyzet fog előállni, hogy a benzines és a dízel közel ugyanakkora végsebességre lesz képes, csak a dízel hegyen-völgyön-üresen-rakottan tudni fogja azt, a benzines meg a legkisebb emelkedőre is vissza fog esni, mert nem lesz nyomaték, (400 vs 200Nm) ami tekerje a kereket.

Főtruista 2012.02.03. 10:47:29

@protézisesh: valójában az a helyzet, hogy a motor és a kerekek közt van egy nyomatékváltó nevű szerkezet, aminek éppen az a célja, hogy ugyanakkora teljesítmény mellett pont ugyanúgy menjen a két autó-attól eltekinve, hogy a benzines eközben mindenkor mondjuk (nem egész) másfélszer annyit forog, és emiatt valamivel többet is fogyaszt.

Viszont megvan az az előnye, hogy ha emberek közé mész vele, nem fogják pár év múlva rákban fetrengve szidni anyádat.
(Az E/2 itt általános alanyt jelöl - mielőtt félreértenél.)
Ezzel talán le is zárnám a bimbózó b-d vitát, mert elég OFF itt.

porchmonkey (törölt) 2012.02.03. 10:57:00

Izé... Hol a 426 Hemi-s gyerek,itt nem találom!

butschq 2012.02.03. 11:07:20

@porchmonkey: ja, pedig úgy hiányzik

de ami késik, nem múlhat:)

andand 2012.02.03. 11:11:36

A jó a Porsche, de azért az M5-ös BMW jobban tapad a kanyarban nem hiányzik?

Jamesblond 2012.02.03. 11:19:29

Ú ez a cikk nagyon kafa lett. Eddig nem is tudtam így is lehet. A térben időben ugrálgatás meg a "Malaga" és társai bűvös szavak miatt a csajom is nagy élvezettel olvasta. Meg a Porsche is tetszik neki... ...meg a Ferrari, meg a Lamborghini, de egy Fabiaról persze nem tudja hogy az egy Fabia... (aranyásó libanc)

akiak 2012.02.03. 11:33:17

Érdekes milyen rövidek az áttételek.1esben megy 37et,2esben 74et,3.ban 126ot.

MAti 2012.02.03. 11:51:29

@akiak: km vagy mérföld a mértékegység?

◄ ► 2012.02.03. 12:00:30

A videón elég lassúnak tűnik a váltás, vagy csak a videó szar?
Egyébként meg Spanair ugyan már, nekünk jelenleg repülőnk sincs. XD

Rocko- 2012.02.03. 12:26:29

miért nem mentél Malévval? :)
az hazahoz! :D

ez a Porsche meg pfejj, semmi pénzért nem kéne.

Styxx 2012.02.03. 12:29:51

Kiváló cikk és remek timing a légitársaság-csőddel:-)

ommm 2012.02.03. 12:40:22

@Schütii: Nem az, csak Walter vezet piszok szépen, finoman, lendületesen. Tényleg zseniális, ahogy csinálja, mintha egy nagy hajót fújna ide-oda egy fürdőkádban. És közben gyors is.

franxepe 2012.02.03. 12:56:55

reg olvastam ilyen jo cikket. csillagos otos!

badfaced 2012.02.03. 13:35:11

Én is a cikket méltatnám az előttem szólóakhoz hasonlóan. Annyit tennék még hozzá, hogy nagyon mai helyzetet mutat be, egyfajta élt ad a történetnek, amiben is a lerobbant európán keresztül próbál elvergődni egy Porsche tesztvezetésre. /A taxisnak biztos kicsordult a könnye is/. Jó sztori, jól megírva.

OPP 2012.02.03. 14:16:32

Klassz írás, nekem tetszett!

hallari 2012.02.03. 14:23:02

@gyvy: szerintem meg elég ratyin néz ki, a 911-es megcsúfolása. :(

cseppszabi 2012.02.03. 14:24:20

Hello!

Kellene nekem egy kis segítség.Van egy 4-es golfom és mikor próbálok ráindítani, akkor egyre kevesebb erővel teszi mindezt.és a végén már megsem mozdítja a motort.Elképzelhető ,hogy az aksi lemerült.Nem nagyon értek a kocsikhoz.
a válaszokat előre is köszönöm.
üdv szabi

Hurri Kán 2012.02.03. 14:33:26

@hallari:
Ez is gyakran visszatérő , ill. felmerülő téma, a Porsche nekem is valahol a léghűtéses 911-est jelenti, de tudomásul kell venni, hogy egy típusból, max. kettőből (Boxster/ Cayman) nem tudna ma már megélni a gyár.

Csé 2012.02.03. 14:35:29

@butschq: Hát ezen sírtam, nekem eladta az autót, nem mintha nem ez lenne az egyik kedvencem az M5-ök közül :D (Guy Richie féle Clive Owen + Madonna "Star" BMW-promovideó a király)

Az írás nekem kimondottan tetszett, nyugis hangvételű, mesélős, a végén egy kafa "csattanóval" :) Csodálkoztam, hogy ezek után az azeri Úrnak adtak még1 kocsit :D

GRX 2012.02.03. 15:45:53

Kiderült, hogy ez a Spanyolhon se nagyon más, mint Magyarisztán:
A Span-airünk (span, érted...) nekünk is tönkrement. A külföldit itt is hiénák viszik. És itt is mindenki munkanélküli, de aki nem, az se szeret 9 előtt dolgozni. Mi van még? Ja, a Keletiből pálmaház, hamarosan megéljük azt is, csak nem lesz mellette másik szárny. És a gyorsvonat nálunk is kettőnegyvennel...ja, az nem.

karlmann 2012.02.03. 16:02:49

A spanyol hotelekről annyit, hogy egy öt azaz 5 csillagos hotelbe este 9-re értem oda, ugyanígy február elején. A szoba fullos volt, a takaróval sem volt semmi gond, de a hőmérő 11 fokot mutatott és egy résnyire nyitva maradt az ablak. Ja az Atocha pályaudvar király!

farvik 2012.02.03. 16:22:59

tök jó cikk volt... azt vártam, hogy megszólalsz magyarul, vagy a taxis elszentségeli magát, és kiderül, hogy 'félegyházáról ment ki taxizni...:)

T-Ati 2012.02.03. 16:23:38

És mi a helyzet az újságíró kollégával, aki leamortizált egy Porschét? Kifizeti és megtarthatja a roncsot, vagy a Porsche elkönyveli a PR költségek közé? Esetleg van valakinek valamilyen biztosítása ilyen esetekre?

Ez most tényleg érdekel...

CSÖRR-CSI££ 2012.02.03. 16:34:07

Kedves T.!

Szerintem is jól mondják a többiek: ez tényleg az eddigi legjobb cikked.
Nagyon jól átjött az az ambivalencia (ja, nem Valencia, hanem Malaga :), hogy egyrészről lenyűgöz a technika (pld. nekem is szinte fájt, hogy egy két tonnás szörnyeteg 7000 rpm-nél elvált, és 2000-et esik vissza a fordulat; visszaváltásnál ugyanezek a léptpékek, és bírja a vas az erőket), másrészt pedig a borzasztó primitivizmus és esendőség, mintha csak József Attila édesapja helyében lennénk, aki elindult Amerikába valami jobb élet reményében, de csak Romániáig jutott... (nekünk így tanították a suliban, és emlékszem, hogy fogtam a fejem, és pepitára karmoltam). Erre, nesze neked, Szép Új Világ! Janus-arcú, hazug.

Valaki pedig említette itt a "Gondviselést", Te pedig a "Spannak" adtál hálát -legalábbis nyilvánosan. Én úgy gondolom, hogy Bizony, a Gondviselő keze is benne volt ebben odafentről, és azért illene legalább egy "Kösz, Apu", vagy valami :)

papptibi 2012.02.03. 17:10:24

@T-Ati: Semmi nem lesz, PR költség. Kicsivel előbb zúzzák be, mint a többit.
@R0fike: 25-öt mutatott a számítógép, mikor a pálya után mentünk egy ötven km-t közúton. Azaz ennél csak többet kajált, de ez teljesen normális. A vicc az, hogy a fogyasztási adatoknál ott egy kis csillagos megjegyzés, hogy "speciális kis gördülési ellenállású abroncsokkal", vagyis olyanokkal, ami sosem lesz rajta. Na így 16 liter a hivatalos városi fogyasztás.
@Shadowbull: ezt nem is állítottam, de tényleg így érthető, majd kicsit átfogalmazom.

calamites 2012.02.03. 17:21:58

@papptibi: Zseniális!!! Köszönjük!

R0fike 2012.02.03. 17:50:12

@papptibi: Köszönöm a választ! Többre gondoltam. Persze te is a sima országutat, vegyest írtad, nem a 7000-es pályafogyasztást azokkal a szédületes gyorsításokkal.

Irigykedek,hogy így kipróbálhattad. Nagyon tetszik ez az autó, sajnos soha nem lesz ilyenem. :-(

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.03. 18:48:30

Hat osszetorte, van ilyen:))) orulni kell hogy nem lett baja a kolleganak.

Nem kellett volna felni mellette, a balesete utan ugyis extrem odafigyelessel vezetett:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.03. 18:50:13

A cikk jo volt, otletes volt a kettos temavezetes.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.03. 18:54:56

@Dezső bácsi: Ez a totalcar.hu, a szaraz adatokat megtalalod a neten is." A szerzo sajatos szemszogebol mutatta be az elmult napok torteneseit, egy legitarsasag es egy auto szomoru veget otvozte romlott egeszsegi allapotaval de a tortenet happy enddel zarult mert megszerezte a kormanyt a mu negativ fohosetol es egy erdekes vonat uton is reszt vett" :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.03. 18:57:29

@T-Ati: Tuti fedezi magat a porsche valamifele biztositassal, ketlem hogy par ezer dollar fizetesu embereknek adnak hasznalni ketszazezer dollar erteku autot "csak ugy".

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.03. 19:01:13

@Csé: Egyet "eladtak" rajta keresztul, probalkoztak a masodikkal is :D

Dr. GGG77 2012.02.03. 19:19:32

Érdekes, nekem a Panamera sokkal jobban bejön képeken, mint élőben. Élőben, nekem, csalódás.
Ha sportlimuzin, nekem továbbra is Quattroporte.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.02.03. 19:31:39

Inkabb vonattal mennek, mert ott utazas kozben tudok olvasni.

Schütii 2012.02.03. 19:32:16

@ommm: Hát jah. Volt lehetősége eleget gyakorolni. :)

butschq 2012.02.03. 19:54:03

@Csé: olvasás közben oda is képzeltem magam, ahogy én tekergetem a kormányt:) főleg a mostani téli viszonyoknál, de ennek az autónak csúszós út sem kell, hogy kilinccsel előre menjen:D

torró 2012.02.03. 20:13:48

csepszabi:
ha esetleg még beleolvas! Általában igen. Ilyenkor télen , főleg ha rövid utakat teszünk havonta egyszer ajánlatos feltenni töltőre, mert a hideg miatt csökken az akksi teljesítmény.Rövid úton meg a generátor nem tud annyit tölteni.Előfordul még hogy kopott az önindító perselye/a forgórész tengelye ebben forog/ és ilyenkor mondjuk, hogy"keresztbe áll a forgórész", vagyis szorul.
Minden esetre érdemes szakinak megmutatni, legalább megméri az akku teljesítményét.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.03. 20:20:15

@Dr. GGG77: Igazad van. Kepen jol beallitott szogbol eleg pofas, de eloben megszokhatatlan. Olyan torz valahogy. Eleg sok van mar belole szoval nem lesz bukta, de attol meg nem szep - nekem.

korszellem 2012.02.03. 21:17:01

Bravó Tibi,ez jól sikerült!

Matti · http://indafoto.hu/matti 2012.02.03. 22:05:33

dr ferdinand sírva szaladna ki a gyárkapun ha meghallaná, hogy kéttonás autón van a neve :S

btw sajnálom a spanaires szopást, de jó sztori lett belőle

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2012.02.03. 22:57:00

Szeretem az ilyen utazási naplókat, még több ilyet! Két okos téma: autók és utazás :D köszi!

Shadowbull 2012.02.03. 23:28:42

@visszakettopadlogaz: az ilyen autok fogyoeszkozok. Nem veletlenul szokott tartalek is lenni egy sajtobemutaton.

Nem ritka am ez, senki nem lepodik meg rajta.

A legutolso Karotta-fele M5 bemutato-sorozaton en 2 osszecsukott autorol tudok, de lehet volt tobb is.

sb

rozsdapeti · http://rozsda.blog.hu/ 2012.02.03. 23:58:49

Nem hasonlítanám senki(é)hez, tetszett.
Persze a kalandoktól színesebb, de ezeket jól is kellett elmesélni.

moslekzabalo.il 2012.02.04. 00:12:20

"Az az Alstom gyártja őket, amelynek a metrószerelvényei csakis a magyar műszaki előírásoknak nem tudnak megfelelni."

Vagy az az Alstom gyartja oket aki csakis Magyarorszagon merte megcsinalni azt az inkorrekt (vagy csak szimplan utolagos korrupcios lehetosegekre apellalo) beprobalkozast,hogy ugy kiserli meg leszallitani a szerelvenyeket,hogy azok nem teljesitik magyar muszaki eloirasokat,holott ezeket a megrendeleskor pontosan megismerte es betartasukat illetve teljesitesuket az altala is alairt ketoldalu szerzodesben vilagosan korulirt,az atvetel egyik alapeltetelenek szamito feletelenek minosulo kitetelkent magara nezve kotelezokent elismerte.

moslekzabalo.il 2012.02.04. 00:22:42

@moslekzabalo.il:

"az altala is alairt ketoldalu szerzodesben vilagosan korulirt,az atvetel egyik alapeltetelenek szamito feletelenek minosulo kitetelkent magara nezve kotelezokent elismerte. "

Jezus,de ciki,micsoda katyvasz,most latom,kicsit bena lett a kimasolas,bocsanat:)

Szoval:

Az altala is alairt szerzodesben vilagosan korulirt, az atvetel egyik alapfeltetelenek minosulo kitetlkent magra nezve kotelezokent elismerte. :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.04. 01:31:31

@Shadowbull:
Ami egy etelbemutaton gyomorrontas az itt egy osszetort kocsi :) ilyen az elet.

Amugy egy SLS el bovult a garazs - sajnos csak ket hetre, a Bently helyett van, ami zavar az az hogy az eddigi kiszallasok alkalmaval MINDIG bevertem a fejem, plusz hogy kicsi belul. ( 195cm vagyok ) V8, nem v12 twinturbo de azert jol megy ;) azt hogy az inditokulcs miert a konyokomnel van arra sosem fogok rajonni!!! Teljessen illogikus.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.04. 01:36:43

@moslekzabalo.il: Szallitottam Argentinaba csavarokat, de nem felelt meg nekik. Nem a minoseg volt a baj hanem hogy nem tudta megfogni a robot mert nem volt egy kis furat a szelen. Az uzletkoto az expon ezt nem irta bele, igy nem is kerult gyartasba. Persze meg lett oldva, de csak azert irom hogy lehet a vasuti kocsik jok voltak de lehet hogy pl a belso vilagitas fenyereje par lux al erosebb volt mint a magyar szabvany es akkor nem oke - de nem tudom mi volt az igazi ok.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.04. 01:58:59

@Matti: Nem szomorkodna nehai Ferdinand ha az ev vegi kozgyulesen megtudna a merlegfokonyv osszeget azt hiszem :)))

2000 korul elarasztottak cheyennel meg boxterrel amerikat, most ebbol a negyajtosbol is azert eleg sok van ( ez nem $50-$80 ezer ujonnan! )

Szoval Ferdinand batyo nem forog a sirjaban szerintem, van mit elrulettezni az unokaknak:)))

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.02.04. 02:07:28

Vazze, aszittem a Porkával mentél háromszázzal... :D Amúgy meg 1 napon belül két légitársaság megy csődbe?Mi lesz még itt? :-(

BuXY 2012.02.11. 20:05:24

Viszont szomorkodna Ferdinand, ha látná leírva hogy a 306 km/h mellé kell a 700 Nm ...
Ha 1200 Nm lenne se menne többet többet, mert a végsebességet a lovak száma és a légellenállás befolyásolja...
süti beállítások módosítása