HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Franciaágy Drezdából

2012.02.08. 06:15 Tcomment

Címkék: volkswagen phaeton

Oldalról, messziről könnyű összetéveszteni egy Skoda Superbbel. Épp ez teszi lefegyverzően rokonszenvessé. Túl természetesen azon, hogy hétmillióért, egy közepesen felszerelt új Superb áráért vihető el.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

138 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr644077167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Himoto 2012.02.08. 11:31:36

Inkább a 7 millió...

corpus alienum 2012.02.08. 11:35:00

Szerintem rendkívül proli dolog egy ilyen kategóriájú és árú autó elgázosítása.

victor vacendak 2012.02.08. 11:40:28

Jó autó ez, s bár hétköznapinak tűnik, egy Superbben sosem lesz ehhez fogható összkerékhajtás vagy motor, vagy bármi...A V6 dízelt és sem gázosítottam volna, de W12-t igen...

Jay350i 2012.02.08. 11:44:57

Vezettem már több Phaetont is benzinest is meg V6dízelt is, azt kell mondjamm kéne! SŐT! Jobban kéne mint bármelyik másik luxusautó a piacon! Ez egy igazi anti-sznob autó ami nem akarja mutogatni hogy nesze b_zmeg van 20misim autóra, egyszerűen csak egy nagy passat sőt talán még annál is jellegtelenebb inkább egy szteroidokkal agyonpumpált jetta (persze csak kívülről nézve). Ebben a mai magyar világban, ahol a sok-sok buta beszűkült ember alapvető hozzáállása hogy akinek van valamije, az lopta... Na ott ez a LÉTEZŐ LEGJOBB LUXUSAUTÓ!
Egyszer lesz egy ilyenem az tuti...
Nem akarom hogy az emberek irigykedjenek (amikor A6om volt azt is jobban megbámulták mint ezt) nyugodtan el akarok vegyülni a tömegben, miközben élvezhetem egy igazi luxusbálna kényeztetését. Erre a megoldás: Phaeton vagy fullos Peugeot 607.

tdammit 2012.02.08. 11:48:31

egy ilyen autót üzemben tartani nem annyi mint egy hétmillásat. volt már ismerősöm aki dobott egy hátast, mikor az ócsón vett használt prémiumautójába kellett valami szar apróságot kicserélni egy vagyonért. na de a fíling...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.02.08. 11:57:03

@Winkler Róbert: Az utolsó előtti mondattal van valami baj, kérlek nézz rá!

@Jay350i: Őszintén szólva nekem is tökre bejön a "Passatnak nézik" lopakodó mivoltja. Nem azért akarok drága autót, mert fel akarok vágni vele, hanem mert ki akarom élvezni amit nyújt.

nyehehe 2012.02.08. 11:59:20

Nem értek egyet azzal, hogy nem nézik meg. Én ezerszer jobban megnézem (ha nagyritkán látok ilyet) mivel kevés van belőle. A6-ost, A8-ast lát eleget az ember. De a Phaeton.. Hmmm. Itt a Kolosy-tér környékén néha el szokott suhanni egy W12-es. És nyomja neki rendesen. Imádnivaló a hangja. A népítéletben sem véletlenül az egyik legkedveltebb típus. Egy rosszpont: láttam már az Phaetont. -az új passat formajegyeivel. Na az nem tetszik. Kisebb is. Ha majd megtehetem, csak 2007-2010 között gyártottat veszek.

terrorjony 2012.02.08. 11:59:52

hát igen nem szabad elfelejteni egy ilyen autónál a költségeket. és nem kell messzebb menni az abroncsoknál. ebben a méretben 4-500e egy szett. vagy a fékek, amiből szintén kb ennyire tippelem... és egy ilyen tömegű/teljesítményű autó biz sokszor gyorsabban eszi a kopókat :)
de azért kéne :D

nyehehe 2012.02.08. 12:02:52

jav (kimaradt egy szó): láttam már az ÚJ Phaeton-t.

Shadowbull 2012.02.08. 12:09:57

"a W12-es motorok, amik képesek erre a teljesítményre, Győrben készültek"

Tudtommal Gyorben nem keszultek soha W-motorok, az VW-tervezes es gyartas. De 2006-ig tuti nem.

sb

rollaz 2012.02.08. 12:13:34

Megnézni megnézik, hiszen nem szaladgál belőle sok, viszont amikor nem értik, hogy milyen autó, mert nincs rajta típusjelzés csak a VW jelvény, akkor érdekes arcokat tudnak vágni az emberek. Igazából imádom, hogy nem azt látják benne, hogy milyen drága volt, hiszen egyáltalán nem kihívó a külseje, sőt! Emiatt nem köpköd a szomszéd, hogy szemét adócsaló vagy.

Puch Cavette 2012.02.08. 12:14:26

Nagyon el van kalkulalva a 70 literes gaztartaly. Ha 100km-enkent 1 litert fogyaszt belole, egy teletank 6000 km-re is eleg. Minek?

barumka 2012.02.08. 12:14:57

A weltnél nem tekergetik az órát?? Hagyjuk már, csak 220 ezerek vissza. Ezt onnan tudom, hogy ismertem a kocsi tulajdonosát, kíváncsiságból megnéztem a kocsit, felhívtam a tulajt h mennyivel számolták be. 300 ezerrel, most meg majdnem 90 ezer van benne, mondtam neki. Erre fel számon kérte a weltet, mire a válasz az volt, már nem a te kocsid. Ennyi. Szánalmasak. Majd egy másik welt kereskedésben, egy dieselt akartak eladni, persze szigorúan garanciával, melyben haldoklott a motor. De nem kicsit. Önerőből 80 km!h van tudott menni, kartergáza volt óriási, és alig indult be még melegen is, mert persze kérésem ellenére nem hideg,mínusz 10 fok volt, motorral vártak, hanem járatták sokáig a megtekintés előtt. Szóval ennyit a weltautós dolgokról.

barumka 2012.02.08. 12:17:28

Mellesleg nem kellene a vw, inkább a lóvé, vagy a superb. Kéne a faszomnak egy át rendszámozott, tekert órás kocsi.

nemegészenúgyvan 2012.02.08. 12:18:44

Tisztelt Róbert!
Két apró észrevétel:
1. Nem az értékének az 1/3-át, hanem a kétharmadát vesztette el 21M>7M, ez a hír nem annyira jó , legalábbis a tulajoknak.
2. A gáztartály, "annyit jelent, hogy 100 kilométeren nagyjából egy liternyi gáz fogy, cserébe mínusz 2,5 literes gázolaj-fogyasztásért. Autópályás üzemben ez stabil 9 liter helyett stabil 6,5-öt jelent", illetve "másrészt egy pótkeréktartály maximum 60 literes, a Phaetonba viszont 90 liter dízelt tankolhatunk. A gáztartályt pedig érdemes úgy méretezni, hogy nagyjából a gázolajjal párhuzamosan ürüljön". Ebből adódóan simán elég lett volna a legkisebb pótkeréktartály, mivel egy teljes tanknyi gázolaj elfogyásakor 12-15 liter gáz fogy el.

Puch Cavette 2012.02.08. 12:20:04

Nagyon el van kalkulalva a 70 literes gaztartaly. Ha 100km-enkent 1 litert fogyaszt belole, egy teletank 6000 km-re is eleg. Minek?

HA5NX-1 2012.02.08. 12:24:28

"Ez az autó tehát négy év alatt bukta az ár kétharmadát. A futott kilométer valós, hiszen a Weltautónál nem a kilométerórákat tekergetik, a 107 ezerhez egyébként is inkább előre kéne tekerni. "

Ezt azért gondold végig...
Autópályán simán bele lehet tekerni évi 50ezer kilométert egy kocsiba. Nekem úgy van a 2 éves és 9 hónapos autómban 130ezer, hogy mellette van egy "élménykupém" is amivel mentem tavaly 10ezret.
Szóval szerintem a 107ezer km egy 4 éves Phaetonban inkább kevés, mint sok...
(Az meg, hogy a Weltautónál mit szokás és mit nem, az nem ezen cikk témaköre de szerintem egy szép kis flamegeneráló cikket lehetne összehozni... :-) )

HA5NX-1 2012.02.08. 12:25:35

@Puch Cavette:
Szerintem egyszerűen csak nem gyártanak külön tartályt a dízelekhez, mert olyan kevés szetet adnak el, hanem "benzines-gáztartály" tesznek bele.

gromek7 2012.02.08. 12:29:11

Kicsit nehezen ment a matek....

HA5NX-1 2012.02.08. 12:32:23

@terrorjony:
"ebben a méretben 4-500e egy szett"
Inkább a fele... De 300ezerből 4 Continetalt is kapsz rá.

Dr. GGG77 2012.02.08. 12:33:12

7 éve mondták Németországban, hogy az ottani VW kereskedők régebbi, Passatot vásárolni szándékozó vevőknek felajánlották a Phaetont a Passat árában. Így bírták csak eladni.

victor vacendak 2012.02.08. 12:43:19

Ja, Győrben nem W12 benzines, hanem V12 dízelekről (2OO8-től) volt szó...Az összes Phaeton motorvariáns Győrből jön, kivéve a W12.

H_M_CS 2012.02.08. 12:51:24

Höhö.

Nem tekerték vissza, ezt biztosan nem...

Höhö.

butschq 2012.02.08. 12:55:16

""A futott kilométer valós, hiszen a Weltautónál nem a kilométerórákat tekergetik..."

ja én meg a guadalupei szűz vagyok...
kis enyhe bújtatott reklám:)

egyébként a típus (nem konkrétan ez a kocsi) kéne, mondjuk ha már traktort kéne venni, akkor inkább a V10 TDI

traktorból átszívott gázolajjal működne?
:)

ne most 2012.02.08. 12:57:05

Megveszed 7 millióért és azonnal buksz rajta 3-at. Persze nem rossz utazni benne, de fenntartani ... Városban maga a csőd, üzemanyagtemető, parkolhatatlan. Autópályán lomha, 2t.
A luxusautók közül talán a legnormálisabb, de mi a normális a luxusban?
Csak akkor érdemes belevágni, ha gyakran kell több száz kilométert utazni autópályán 160-es tempóval.

Merida001 2012.02.08. 13:04:57

Egy dolgot tisztázzuk le, hogy a Phaeton az Audi A8 klónja méretben és felszereltségben egyaránt ha az extralistát gondosan áttekintjük. Házon belüli konkurencia a konszern én belül lényegében. Nem értem hogy a max. A6-os méretü Superb hogy lehet összehasonlítási alap...

Merida001 2012.02.08. 13:06:14

Javítva: konszernen
belül

nemrut 2012.02.08. 13:20:46

a weltautónál úgy nem tekergetik vissza az órát ahogy kulcsárból sem lett még winkler... Egy kis reklám muhaha

europass8 2012.02.08. 13:21:33

7millió ezért? ne röhögtess.
weltautonál nem tekernek ne röhögtess.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 13:23:47

Hehehe, maharadzsa életstílus.....én túl puritán vagyok hogy ekkora trónnal járjak, bőven elég a Passat.

Le lehet ellenőrizni, hogy volt-e tekerve, de a belseje szép állapotú, ekkora dízelnek meg hótmindegy hogy 90e vagy 190e van benne.

ZON 2012.02.08. 13:28:19

Az említett magasabb égéshő nem jelent kockázatot pl. a hengerfejre ?

subtotal 2012.02.08. 13:35:36

Az még nem tűnt fel senkinek, hogy most van benne 107ekm, úgy, hogy ebből 30ekm-et a Weltautó tekert bele. Tehát 3 évesen 77ekm-rel vették be. Naja. Legyen inkább 177ekm és akkor kábé ott vagyunk a reális számnál.

subtotal 2012.02.08. 13:36:25

@Silverstein -'I was lucky'-: hol lehet leellenőrizni, a Weltautónál? :DD

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 13:40:08

@subtotal: Nagyon egyszerü. Ha van szervizkönyv, és segítenek elérni az előző tulajt akkor bótolunk. Ha nem akkor nem bótolunk. Rengeteg az eladó autó és a hirtelen gyártott szervizkönyv, de aki nem először lát ilyet, kiszúrja.

4 éves Phaeton jó eséllyel garis, márkaszervizbe hordott szóval kockázat minimális.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.08. 13:46:25

Tetszik a verda (a műszerfala szép, ízléses, letisztult, a beltér színharmóniája kellemes hangulatú, kívülről nézve pedig a méretén kívül nem hivalkodó, konzervatívabb típusú), a cikk is jól sikerült, de vannak olyan mondatok, amikkel nem birkóztam meg. Vagy befejezetlennek, vagy érthetetlennek tűntek.

Példák:

"A piaci kudarc ellenben valószínűleg nem járt üzleti kudarccal, hiszen a platformstratégia jegyében számos Phaeton-fődarabot hasznosítottak a Bentley Continental GT-ben és a Flying Spur-ben, a nagy médiaoffenzívával beharangozott drezdai üvegfalú gyárban pedig a Phaetonokon kívül azóta is készül"

Ennek hol a vége, vagy mit jelent?

"Van neki egy csatahajós mormogása, de lehet is, mert a viselkedése ugyancsak meglehetősen csatahajós. Főleg ha valami normális, hétköznapi szedánból ülünk át – a Phaeton után a Peugeot 406 például maga volt a megveszekedett, tüzes istennyila."

Ez most azt akarja jelenteni, hogy gyorsabbnak érződik az 1.8-as Pözsó (a számok ellenére)?

"Ebben már spórolhatott a gyártó, és nem kellett beleépíteni a végsebesség-korlátozót, hiszen nem csak hogy az egész napos 300 km/h-t bírja, mint a W12-es benzines, de a végsebessége is csak 236 km/h."

Szerintem hiányozhat egy "nem" szócska a mondat közepe tájáról. Vagy akkor én nem értem, mit jelent így.

Végül:

" A futott kilométer valós, hiszen a Weltautónál nem a kilométerórákat tekergetik, a 107 ezerhez egyébként is inkább előre kéne tekerni. "

Nem a f**zt nem. Hajlandó vagyok hivatalos tanúvallomást is tenni ez ügyben. Igaz, ha nem a fő telepen, Pesten történt, de Weltauto név alatt és nem egyszer.

Egyébként én nem látom kiültnek még messziről sem azt a vezetőülést. A Bangle 5-ösben már 50 ezer után gázabbul néz ki, ez a tapasztalatom. Mondjuk azokban a felhasznált bőr nem is tudom, miből lehet, talán rinocéroszból, mert annyira mellőzi a lágyságot és a bőr természetes fényét, hogy elsőre simán "leműbőröztem", ránézésre...

kovacsmark 2012.02.08. 13:56:33

"A futott kilométer valós, hiszen a Weltautónál nem a kilométerórákat tekergetik" Hahaha...Ezt gondolom az író sem hiszi el.... A tavaly októberben beszámított IV-es Golfomba 210.000 km helyett 131.000 km volt 2 héttel később a Weltautó telepén. Ők is rá vannak kényszerülve, mert itthon eladhatatlan 200.000 km feletti futásteljesítményű autó....

Winkler Róbert 2012.02.08. 14:01:04

@Sam. Joe: Köszönöm, beírtam a hiányzó végét.

akiak 2012.02.08. 14:05:28

Már a címben sok a mellébeszéd, de aztán a cikkben fény is derül a turpisságra.
Weltauto-ahol nem tekerik az órát :)
4 éves, sokat ment autópályán: 107e km :)
és nincs benne 1 éve a gázszett,azóta belekerült 30e.. tehát 3 év alatt 70e,1év alatt 30e.. hát persze,hogyne

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 14:06:05

@kovacsmark: Ja, csak akkor vagy szervizkönyv nélkül vagy hamis szervizköyvvel lehet csak eladni, ami árcsökkentő.

A Weltauto adatbázisban 80 200e fölött futott autó van, jópár 300 fölött.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.08. 14:09:02

@Silverstein -'I was lucky'-: Csak az árcetli nem mindegy, ami ki van biggyesztve így rá, "keveset futottként". 290 ezerrel lenne 4 millió, na az teljesen reális és még van ugyanannyi a motorban, szóval el fog ketyegni pár évet még gond nélkül.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 14:17:16

@kovacsmark: @subtotal: @akiak:

Qrva sok az okosember, akinek van ám egy ismerőse, sőt saját maga, aki 200zal adta el az autót, a kereskedő meg 100zal árulja....

Adásvételibe km rögzít. Irásos bizonyíték, ingyen van. Akkor hol van a sok ánuszhuszár, amikor valamit tenni kéne az autópiaci helyzet javításáért? Vagy csak a sírás megy? Menj el a nyilvántartóba, kérd le az új tulajt, ha neki pár hét/hónap múlva fele, harmada van az órában, akkor nyugodtan megáll a csalás a bíró előtt + óriási presztízsveszteség a kereskedőnek.

De a semmire alapozva vádaskodni undorító. A Weltautó jobb autókat tart mint a konkurencia, ezért veszik meg tőle drágábban, mint mástól.

csubakkapákó 2012.02.08. 14:18:43

W12 Otto - Salzgitter
V10 Diesel - Salzgitter (ha még van)
W16 Otto - Salzgitter

V12 Diesel - Győr
V10 Otto (HDZ is) - Győr
V8 Diesel/Otto - Győr

ettől függetlenül természetesen bütték vaunk a győri motorkákra :-)

Shadowbull 2012.02.08. 14:28:01

@csubakkapákó: sot VR-motort sem gyartott Gyor soha. Pedig van Audiban.

sb

Harlequin 2012.02.08. 14:37:10

Ez az igazi sz@rrágás, presztizsautót elgázosítani, bravó.
Amúgy a Vonának nem lehetne egy ilyet kiutalni, hogy csatlakozzon az osztrák cimborájához?

indapass90210 2012.02.08. 14:53:34

@Harlequin: "Ez az igazi sz@rrágás, presztizsautót elgázosítani, bravó. "

De miért? Az mitől menő, ha többet költ valamire az ember, amire azonos használati értékkel költhet kevesebbet is?

Arról nem is beszélve, hogy állítólag ezek a gázosított dízelek nem szennyezik annyira a környezetet.

Rocko- 2012.02.08. 14:56:35

@Shadowbull: ehh, és télleg. A3-ban.

csubakkapákó 2012.02.08. 14:59:50

@Shadowbull: igen igen, régi TT S, aztán az újba is berakták az R5 moci előtt, meg ment a nagyobbakba is.

Globetrotter2014 2012.02.08. 15:15:14

Politikusautó mint a Skoda superb. Arra jó volt hogy a Schröder ne mercedesben jelenjen meg a rendezvényeken. Furcsa hogy nem követték máshol a példáját.

Chingachgook 2012.02.08. 15:40:20

@Silverstein -'I was lucky'-: az a problema, hogy ilyen esetben is birosag elott nehezen bizonyithato ki tekerte meg az orat, me'g ha mindenki tudja is. olyan ez, mint amikor bemongyak a' zer-te-ellbe, hogy "ket tarsasag osszeverekedett egy borsod megyei faluban", mind tudjuk hogy ez mely nepcsoport vitarendezesi gyakorlata...

Plumper_ 2012.02.08. 15:43:56

7.000.000 Ft egy kifutó darabért?
max a feléért, és akkor örülhet az eladó. :-D

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 15:46:26

@Chingachgook: Nem nehéz. Van két adásvételi. Egyikben 201356 km, majd pár hétre, hónapra rá egy másik 86723 km-rel. Autó ugyanaz, tulajdonos felel az áruért, pláne, ha kereskedő. Engem és a bírót kurvára nem érdekli hogy ki tekerte az órát, feltételezhető hogy a tulaj. Polgári tárgyaláson pénz vissza, büntető meg nem az én dolgom, ha tudják rávarrják. Itt szerintem neki kell bizonyítania hogy nem tekert vagy hogy nem tudott semmiről, ami elég nehéz ha bemutatod az aláírt adásvételiket.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 15:48:49

@Silverstein -'I was lucky'-: Ehhez egy dolog kell, hogy az embernek legyen annyi esze, hogy olyan adásvételivel nem foglalkozik, amiben az óraállás nincs rögzítve(sok helyen helyből ilyen van). Ilyen esetre én viszek sajátot. Ha nem jó nekik, akkor tudom mi a helyzet, 'ztviszlát.

Chingachgook 2012.02.08. 15:49:22

@Silverstein -'I was lucky'-: ""Engem és a bírót kurvára nem érdekli hogy ki tekerte az órát, feltételezhető hogy a tulaj." na eppen itt a bibi, aki a polgari perben vmit allit, azt bizonyitania kell. hogyan bizonyitod be h a tulaj tekerte az orat?

Swind 2012.02.08. 15:58:30

Nézzük meg egy csúcs Phaeton új árát. 30 milla körül volt?
Valljuk be, hogy mindenki aki 10 milla felett autót vesz, presztizst is akar venni. Nem az a lényeg, hogy ez a hozzáállás pozitív vagy sem, hanem, mi a francért vennék ilyen drága autót, ha utána MAGYARÁZKODNOM kell, hogy ez milyen autó is.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 15:59:16

@Chingachgook: Úgy tesóka hogy mindkét adásvételin az ő neve van. Vevőként a 200 kilóson, eladóként a 80 kilóson. Közte nincs más tulaj. Kapis? További bizonyítás nem szükséges, a bíró nem hülye.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 16:02:31

@Chingachgook: Ahogy a MAL is milliárdokat kártérít a vörösiszap katasztrófa miatt, tehát a tulajok buknak, holott a cég alkalmazottai vannak bíróság előtt. Hol érdekel engem hogy a szervizes pityu bácsi vagy az alkalmazott lacus vagy a nepper felesége tekerte az órát? Leszarom, aki papíron tulaj azé a szopó.

Chingachgook 2012.02.08. 16:09:11

Valamennyi tényállási elemet - jogtalan haszonszerzési cél, tévedésbe ejtés, vagy abban tartás, és kár, valamint az ezek közötti okozati összefüggést is - bizonyítani kell tudni.
via TC cikk

probald meg vegigvinni a birosagon. meg fogsz lepodni. ezzel nem azt akarom mondani, hogy helyes a gyakorlat es eljenek a tekergetok, hanem.

Melchi Zadok 2012.02.08. 16:13:40

"Ebben a mai magyar világban, ahol a sok-sok buta beszűkült ember alapvető hozzáállása hogy akinek van valamije, az lopta..."

azért az elég bájos, mikor egy ilyen kijelentés jobbikos avatar mellett jelenik meg.

:)

2012.02.08. 16:15:28

Aha, sztrádás bálna, 4 éves, LRG rendszámmal, 107e km-vel :D
Nemaztmondom, hogy nem buherált, csak ne úgy írjuk ezt le, mintha annyira triviális lenne ez.
Meg azt is elfogadom, hogy a weltauto egy 'tisztességesebb' nepperfajta, de így kijelenteni, hogy nem tekergetnek, ugyanmár ;)
A csak várost-országutat, autópályát félévente se látott autómba beleszalad évi 15-20.
Az autópályázósba meg évi 40-45.

Amúgy persze van sok évi párezret futott autó is, csak az nem gázos, weltautós német bálna.

Amanitin3 2012.02.08. 16:22:01

@Swind:

" Valljuk be, hogy mindenki aki 10 milla felett autót vesz, presztizst is akar venni. "

elnézést kérek, én a magam részéről ezt nem vallom be. De a többieket nem tartom vissza.

lajafix 2012.02.08. 16:25:19

a 70 lityis gáztartály azért kell hogy gázt csak minden 10ik tankoláskor kelljen tankolni, ne kelljen "égni" minden kútra állásnál.
Az a zérzésem hoyg a T Kommentelők nem tartoznak a rendszeres luxusfogyasztók társaságába... :)

3 gb 2012.02.08. 16:30:07

nem szúrta ki a szemüket, ez a tapló egyen vw fényszóró kapcsoló? igénytelen

játékolajtartályhajókajütajtóhajtogató 2012.02.08. 16:32:58

Nyílván én vagyok a hülye, de dízel-gáz hogy??????

indapass90210 2012.02.08. 16:40:48

@Chingachgook: ezért kell olyan ügyvédet választani, aki egyetemistaként együtt ivott a bíróval.

Amúgy, ha a csalást a kár kérdése miatt nem is lehet ráverni az eladóra, attól még a szerződéstől szerintem el lehet állni és követelni az eredeti állapot visszaállítását, inkluzív illetékek, stb megtérítését.

indapass90210 2012.02.08. 16:42:23

@lajafix: ezt tényleg magyarázza el nekem valaki, hogy miért égés gázt tankolni egy akármilyen autóba is!

Dani_e34 2012.02.08. 16:46:12

1.) adásvételiben már kötelező feltüntetni a futott km-ert.
2.) "Úgy tesóka hogy mindkét adásvételin az ő neve van. Vevőként a 200 kilóson, eladóként a 80 kilóson. Közte nincs más tulaj. Kapis? További bizonyítás nem szükséges, a bíró nem hülye."
Ha jól értem, akkor ez egyértelműen alátámasztja, hogy ki tekert. Kereskedő "megvesz", majd "elad". Ugyanaz a személy. A bizonyítás egyértelmű.
3.) Valóban úgy van, hogy sok embert a futott km. riaszt el. Pediglen sokkal fontosabb az, hogy tényleg mennyi km. van benne és az hol történt. Láttam már úgy szervizkönyves autót, hogy 2007-es volt az autó, a szervizkönyv nyomatása meg 2009-ben. Egyes autóknál pld. költségesebb a 110e km-es autó,mint mondjuk egy 160-as. Utóbbinál már megvan a "vezérlés, vízpumpa, szíjcsere" kombó, ami nem két fillér.
4.) Phaetonra visszatérve. Szerintem nagyon szép, aki meg sznob, az sznob, az vegyen Audit. Nem jár vele jobban. Egy dolgot hiányolok a leírásból...A szervizköltségeket és a hibalistát.

2012.02.08. 17:01:23

Ennek az autónak az árából 3 azonos évjáratú V6 dízel Renault Vel Satira futja és az is bőven-bőven luxus kategória. Sőt, annak van legalább karaktere is. Nem mondom hogy szép, de legalább nincs az elején "népautó" embléma (Volks wagen = a nép autója, a gyengébbek kedvéért).

jujdejo 2012.02.08. 17:05:42

nekem is kéne azonnal, de semmi szükségem rá, viszont ha eszembe jut hogy ennyiért vettem egy Traficot...abban meg lapméteres müanyag az ajtó...nincs igazság.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.08. 17:24:55

a gaztartaly meret - temat kiveseztek elotte, nekem is feltunk hogy kicsit nagy az bele.

luxus VW? ez a ket szo nekem nem illik ossze.

Dr. Robin Masters 2012.02.08. 17:59:43

Csúnyának nem csúnya, szépnek nem szép, valahol ötvözi az Audi, VW, Skoda uniformis génjeit a design. De hogy miért kellett ezért külön "üveggyárat" építeni? Egyébként ez a Piëch egy őrült figura volt, tőle származik a Veyron ez és a 3L-es Lupo ötlete, igazából egyik sem lett piaci siker, csak a megalomániát fejezték ki vele. A történet pikantériája az, hogy Piëch távozása után az utódja egy sokkal rosszabb állapotban lévő "VW konszernt" vett át, holott neki kellett volna rendbe tennie a céget.

Ciri 2012.02.08. 18:00:27

@Silverstein -'I was lucky'-:

"De a semmire alapozva vádaskodni undorító. A Weltautó jobb autókat tart mint a konkurencia, ezért veszik meg tőle drágábban, mint mástól."

Olyan folyékonyan mondod a marhaságot, mint ha olvasnád.

"Ha van szervizkönyv, és segítenek elérni az előző tulajt akkor bótolunk. Ha nem akkor nem bótolunk. Rengeteg az eladó autó és a hirtelen gyártott szervizkönyv, de aki nem először lát ilyet, kiszúrja."

Egy jó tanács: VW konszernes autóknál az utolsó dolog, a mit megnézünk az a szervizfüzet. Kiváló az adatbázisuk és persze nemzetközi. szervizkönyv viszont pótolható úgy, hogy az életben nem vennéd észre a turpisságot.

victor vacendak 2012.02.08. 18:02:38

@Bermuda: Phaeton vs Vel Satis? Hm. Már csak a Torsen A vagy B vs elsőkerék hajtás dolog miatt sem lehet egy lapon emlegetni őket.
@visszakettopadlogaz: akkor még nem ültél Phaetonban.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 18:10:27

@Ciri: -szervizkönyv viszont pótolható úgy, hogy az életben nem vennéd észre a turpisságot.-

Ezért kell a szervizkönyvet leinformálni. Egy ilyen 4 éves feltételezhetően márkaszervizbe hordott járgánynál ez pont nem túl nagy probléma.

Valószínütlen, hogy a márkaszerviz is benne van a csalásban, legalábbis csökkenti az átverés esélyét.

A hamis szervizkönyvek tapasztalatom szerint szinte soha nem minőségi munkák. Egyszerüen ugyanazzal a tollal és pecséttel végignyomják a könyvet. A legtöbb embert meggyőzi(na és oda lehet írni a hirdetésbe, hogy vezetett szk.), engem nem.

eko 2012.02.08. 18:14:55

@3 gb: Nem szúrta ki a szemed, hogy ezt a kapcsolót a tuaregen kívül másban nem találod meg?

Igénytelen (kommentelö)!

Ciri 2012.02.08. 18:16:34

@Silverstein -'I was lucky'-:

Nem a szervizkönyvet kell leinformálni, hanem az autót.

"A hamis szervizkönyvek tapasztalatom szerint szinte soha nem minőségi munkák."

Hohó, tudnék neked mesélni. A külföldről behozott prémium autók (amiket a nepper itthon még egyszer visszateker)olyan füzetekkel érkeznek, hogy maga a szerviz is csak figyeli, akinek a bélyegzője rajta van.

"Ezért kell a szervizkönyvet leinformálni. Egy ilyen 4 éves feltételezhetően márkaszervizbe hordott járgánynál ez pont nem túl nagy probléma."

És mi van ha elveszett? Tényleg. Akkor nem veszed meg?

Ciri 2012.02.08. 18:25:03

@eko:

Egy virtuális kézrecsapás ezért: tuareg
Pont te? :))

ne most 2012.02.08. 18:25:42

@Dr. Robin Masters: A VW-nek soha nem ment ilyen jól. Megcsinálták a Veyront, a Phaetont és millió számra adják el a golfot meg passatot a lagmagasabbb áron a szegmensben. Mérnökök vannak ott nem marketingesek, akik a tavaszi szinkollekcióval akarnak a középkategóriában aratni.

Lük 2012.02.08. 18:32:33

7misiért nem kéne, de jó állapotúan használtan simán. Ez az egyetlen olyan számomra luxus amivel kapcsolatban soha a büdös életben nem éreztem az utálatot ami a többi luxus márkánál előfordult. Jellegtelen és pont ez benne a jó, nekem nagyon tetszik.

3 gb 2012.02.08. 18:34:36

@eko: Mert szerinted ez a kapcsoló illik egy luxusautónak titulált járműbe? Még az ergonmiájába sem illik bele. Igénytelen? Igénytelen, ha luxusnak titulálom, miközben alpári. Lehet itt hümmögni, de az összes vw fényszoró kapcsoló gusztustalan, amolyan parasztos. Amúgy touareg, nem tuareg.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 18:36:12

@Ciri: Igen, akkor nem veszem meg. Ill. ha valamiért nagyon tetszik, akkor megpróbálom a szervizhálózatban leinformálni.

Ha egyik sem megy akkor keresek másikat.

Ciri 2012.02.08. 18:38:50

@Silverstein -'I was lucky'-:

"Igen, akkor nem veszem meg."

Gondoltam.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.08. 18:38:55

@victor vacendak: A8 ban eltoltottem 2evet. 4.2L. A hatso ulesen.

A vw es luxus nekem akkor is ket kategoria, ha beulok most egy ilyenbe ha nem.

Olyan mint a becsuletes - politikus, igazsagos - Magyarorszag, adozas - euforia. Nem illenek ossze mint jelzos szerkezet.

eko 2012.02.08. 18:39:40

@Ciri:
Jajj! Nem kézrecsapás, hanem három év szigorított kézlevágás!! :-))

3 gb 2012.02.08. 18:42:37

@eko: Ja a lényeg lemaradt, ezek a kapcsolók nagyon szoros rokonságban állnak, szinte egyformák. Szóval a vw nem tiszteli a vásárlókat.

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2012.02.08. 18:49:00

Honnan szeditek,hogy a drezdai gyárban Touareg is készül? Nem készül és nem is fog. Minden Touareget a pozsonyi VW gyárban raknak össze. Javítsátok!!!

Dr. Robin Masters 2012.02.08. 18:51:28

@ne most: A komment a múltról szólt, nem a jelen állapotról. De ha olyan ügyes mérnökök dolgoznak ott, akkor hogy is volt a Veyron sztori: megcsináljuk a leggyorsabb autót, de gondok vannak a hűtéssel és aztán valahogy mégse lett a leggyorsabb. Nem kötekedni akarok, ez a mérnök vs. marketinges témáról meg igazán le lehetne szállni, nincs semmi alapja.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.02.08. 18:53:15

"Ezzel kapcsolatban egy kicsit mi is büszkék lehetünk: a W12-es motorok, amik képesek erre a teljesítményre, Győrben készültek."

Hát lehet, hogy én vagyok túlságosan sarkos nézetű, de én akkor lennék büszke, ha mi terveztük volna, és nekünk gyártaná valaki, mint pl. mi a németeknek. Így nem vagyok büszke, mert ebben az esetben csak bérrobotok vagyunk, semmi több. Robikám ez üzlet, nem a fene nagy szaktudásunk miatt hozták ide a gyártást.

kkkchris 2012.02.08. 19:00:40

Visszatekerés: azért az kemény amikor kollégáim eladták a Lagunájukat pár éve, 20ezer km hiányzott a teljes vízpumpa-szíj/stbcseréig. Visszatekerék többtízezerkm-el. Az új tulaj csak pislogott szerintem akinél elcsattant a vezérműszíj, jó eséllyel hatalmas károkat okozva a motorban.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.02.08. 19:11:42

@kkkchris: ezért cseréljük ezeket a dolgokat, amikor megvásároljuk a használt autót.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2012.02.08. 19:11:52

Akkor a német autó tartja, vagy nem az árát?

malolo 2012.02.08. 19:18:48

@Dövan: "@lajafix: ezt tényleg magyarázza el nekem valaki, hogy miért égés gázt tankolni egy akármilyen autóba is!"

Égés közben üzemanyagot tankolni tilos!
Aki égésre hajlamos, annak LPG helyett inkább a szén-dioxid gázt ajánlanám. Vagy egy kiadós pszichoterápiát:-)

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 19:20:17

@kamionmentés: Mihez képest? Az aranyhoz, vagy az ingatlanhoz, vagy a franciához képest?

malolo 2012.02.08. 19:22:07

@kamionmentés: Hogyne tartaná! Csak nem mindig ugyanazon a szinten:-)

papa33 2012.02.08. 19:52:58

Biztos bennem a hiba: ugye többet adunk az autóért Weltautó meg egyéb extra nem nepper és murvaplacc: akkor mért tekergetnek a fenébe.

akira2 2012.02.08. 19:58:55

Ha valaki autópályázni veszi, és mindig 4-en ülnek benne, akkor ezt kell venni... De ezt kötve hiszem, akik igazán sokat autóznak, azok egyedül vagy max 2 fővel teszik...
Én pont ilyen vagyok, évi 50-60 ezret megyek. 325 d E92, lassan négy éves, 190 ekm, fogyasztás városban és autópályán is 6.4. A szervíz pedig egyáltalán nem drága, még úgy sem, hogy 8 liter olaj kell bele. Viszont 35 ezrenként kéri, mert nem sportolok vele, csak hajtom. Gumiszett 200eFt, első féktárcsák betéttel 100e, de az is kibírja 150 e km-en kereszetül, így az sem vészes.
Sose cserélném el erre, akármilyen luxus is, a BMW épp elég luxust nyújt...

sópipa 2012.02.08. 20:25:37

"Erre a megoldás: Phaeton vagy fullos Peugeot 607. "

Aha a Peugeot pláne illik egy Jobbikos jelvényhez. Vesszentrianonugyebér....

sópipa 2012.02.08. 20:26:31

"Szerintem rendkívül proli dolog egy ilyen kategóriájú és árú autó elgázosítása. "

Miért lenne proli a gáz? Akkor a kerregő, büdös, rákkeltő dízel micsoda?

ne most 2012.02.08. 20:27:20

@Dr. Robin Masters: Hát a Veyront eddig kevesen fikázták, de neked is el kell kezdened valahol.

Mi volt az eredeti cél, lényegtelen, ha ezt néznénk akkor C-vitamin és penicilin sem lenne.

A mérnök és marketing téma, meg nem került elő. Arról van szó, hogy kiemelkedő termék nélkül nem sokra megy a marketing, ugyanakkor ha a Veyront Magyarországon fejlesztették volna ki, a szomszéd városban sem hallotak volna róla addig, mig nem jelentkezik a ValóVilág-ba.

Főtruista 2012.02.08. 20:37:45

@corpus alienum és harlequin:

A proli szarrágás egy ilyen kategóriájú és árú autót dízelmotorral megvenni. Az LPG legalább egy picit tesz azért, h kevésbé ömöljön belőle a rák.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 20:37:56

kiemelkedő termék nélkül nem sokra megy a marketing

És mi van a Red Bull-al?

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 20:39:30

@Főtruista: Ja, de azért olyan embert nemigen találsz kis hazánkban, aki ezért gázosít!

Dr. Robin Masters 2012.02.08. 20:43:48

@ne most: Marketing nélkül meg semmire sem megy a műszaki vívmány. Mert hiába is jó valami, ha azt nem lehet eladni.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.02.08. 20:51:38

@corpus alienum: "Szerintem rendkívül proli dolog egy ilyen kategóriájú és árú autó elgázosítása."

- miert? miert proli dolog? LAttam mar gazos Rolls Royce Silver Spiritet is, de az sem volt proli.

A 7 milla sok erte, a felet megeri. Ezt vennem en is uj autok kozul, valoszinuleg ezt lopjak legkevesbe.

Béla, tudod a Béla 2012.02.08. 20:57:26

@Silverstein -'I was lucky'-: "A hamis szervizkönyvek tapasztalatom szerint szinte soha nem minőségi munkák. Egyszerüen ugyanazzal a tollal és pecséttel végignyomják a könyvet. A legtöbb embert meggyőzi(na és oda lehet írni a hirdetésbe, hogy vezetett szk.), engem nem"
Nagyon nem így van, nem ritka többféle pecsét sem, többféle tollal írva, és már meg is győztek.
Ismerek személyesen olyasvalakit is, aki csak minden 3. szervizbe viszi az autót és közben tekertet, -évente egyszer belefér- persze van üléshuzat és kormányvédő is.
Aztán megkapod reális évi 30.ezres futással frankó szervizkönyvvel 3 évesen 95 ezer km-el ami valójában 300ezer ;)

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 21:07:41

@Béla, tudod a Béla: Nem, engem nem győz meg, mert leinformálom az autót. Persze lehetnek ilyenek, akik mindig visszahúzzák szerviz előtt, de sajna aki egy 1-3 éves autót nem ugyanoda hord vissza, ahol vette, eleve gyanús. Márkaszervizek közül soknak központi a rendszere. Aki márkaszerviz helyett már az első 3 évben nemmárkásba viszi, szintén kilőve. Ilyen autókat nem kell megvenni.

És ilyen eset amit mondasz nagyon kevés van(kormányvédő/ülésvédő/visszatekerő/máshova hordó). Perszepersze. Meg 300at megy 3 év alatt, amikor az átlag évi 10 alatt van országosan. Mondom van ilyen de 100ból egy.

2012.02.08. 21:24:18

@victor vacendak: Igen, az áruk és a technikai megoldásaik eltérőek, viszont erősen érdekelne egy Phaeton vs. Vel Satis összehasonlító teszt annak tükrében hogy ez sokszor annyiba kerül.
@sópipa: Ne úszíts, ha nem ismered a két ország viszonyát, csak olvastál valamit a törikönyvben meg valaki mondott róluk valami csúnyát.

toncsi64 2012.02.08. 21:43:57

Egyszer egy napig jártam egy W12 verzióval. Parádés volt minden szempontból és bevallom nekem jobban tetszik mint a konkurrensei, legalábbis belül. Az egyetlen amit kritizálnék az a fék. Nagyon érezhető az a többlet 300 kg az A8-hoz képest. Ja, és még egy "apróság", a W12 fogyasztása mindenképp olajsejk tulajdonost igényel...:)

Luighi 2012.02.08. 22:39:03

"És hogy nekem kéne-e ez így, hétmillióért? Igen."

Viheted máris :-)

Presztízs "fosvágen"? Ez a "német humor" Révai Lexikonnyi kötete

750iL 2012.02.08. 23:07:21

Winkler nem gondolhatta komolyan kell neki egy ilyen draga presztizs nelkuli auto. lehet en vagyok a maradi,de minek bele gaz???? Dieselmotor ,aki ennyire fillerbaszo hogy egy kettonas limuzin fogyasztasan hisztizik az jarjon gyalog vagy biciklivel.

a kormanyrol az e65 BMW jutott eszembe. szep meg jo auto de VW marad akarhogy is nezzuk es nem tud labdaba rugni az S klasse, 7er parossal.

750iL 2012.02.08. 23:08:59

@sópipa: tudod te mit beszelsz kis baratom? szerintem fogalmad sincs arrol mi a kornyezetszennyezes. latszik hogy valami falusi paraszt vagy aki nem kepes a technikaval egyutt haladni!!

Hurri Kán 2012.02.08. 23:26:13

Én nem berhelnék bele utólag gázt, az biztos. Meg ha már mindenképp VW, inkább egy kombi Passat a kétliteres turbós benzinessel, két-három évesen.

750iL 2012.02.08. 23:27:24

@Winkler Róbert: Robi, arra nem lenne lehetoseg hogy tobb cikked kozoljetek le? jok az irasaid csak neha ugy erzem a marketing elcsavarja a megitelokepesseged.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 23:41:41

@750iL: Neked persze véletlenül sem, hiszen a BMW 7 meg a Phaeton nincsenek egy ligában....:)))LoL

750iL 2012.02.08. 23:45:01

@Silverstein -'I was lucky'-: szerinted anno miert lepett be a piacra a VW Phaetonnal?? sem az A8 sem ez nincs es nem is lesz ebben igazad van..

Lucky Larry Silverstein 2012.02.08. 23:52:17

@750iL: És abban is hogy te immunis vagy a Bmw marketingre....:)LoL

750iL 2012.02.08. 23:54:32

@Silverstein -'I was lucky'-: te csak szimplan hulye vagy. semmi koze az irasaimnak ahhoz amit kepviselek..

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.08. 23:57:26

Ebbol a kocsibol egy fontos dolog hianyzik ami soha nem is lesz benne: a presztizs. A golf nak, passatnak a maguk kategoriajaban nagy a presztizse, sot, etalonok. Ha kijon egy uj X ( x = barmyen auto a kategoriajukban ) auto mindig a vwk hez hasonlitjak. Egy 7er vagy S klasset soha nem fognak egy vw hez merni.

Hurri Kán 2012.02.08. 23:59:34

@visszakettopadlogaz:
Ezt én sem értem amúgy, minek erőlteti ezt a típust a VW.
Hiszen amennyire a Touareg bejött, a Phaeton az elejétől kezdve deklaráltan anyagi ráfizetés a cégnek. Hiszen luxusnak ott az A8, ha nagy autó kell, ami praktikus, ott a Superb, ez sztem teljesen légüres térben van.

kitiltott, de seráfütty 2012.02.09. 02:47:36

Egyébként nem értem azt a sok okoskodót, aki megkérdezi, hogy miért gázosították el, meg szajkózza, hogy ez proli így, stb.

Szóval ha veszel egy kocsit X (legyen 10) millió fölött, akkor már ne is akard csökkentetni az üzemeltetési költségeket? Aki meg egy 1 milliós autóba nem rak gázt, az meg azért proli? Vagy az meg urizál, mert ilyen logika alapján abba meg mindenkinek be kéne tetetnie, kötelező jelleggel?

Nem értem mi a baj azzal, ha valaki kevesebbet akar üzemanyagért otthagyni. Főleg egy olyan kocsinál, amivel lehet is spórolni rendesen ezzel a megoldással, úgy, hogy nem megy a menetteljesítmények rovására és még ráadásul környezetkímélőbb is...

Istenem, de sok a hülye.

A sok etanol huszár, az nem proli, gondoltam...

Rocko- 2012.02.09. 07:09:17

@gyvy: valami olyasmire gondolhattak, hogy csinálnak a Passatnál is nagyobb kocsit, de legyen VW.
de nekem se tiszta az elképzelés.

Shadowbull 2012.02.09. 08:05:44

@Dr. Robin Masters: "megcsináljuk a leggyorsabb autót, de gondok vannak a hűtéssel és aztán valahogy mégse lett a leggyorsabb. "

Nincsennek gondok a hutessel. Es ma is a leggyorsabb, ha jol tevedek.
Hogy a fejlesztes folyaman egy csomo problema felmerult, az teljesen normalis.

sb

Shadowbull 2012.02.09. 08:06:40

@Opel P1: "ebben az esetben csak bérrobotok vagyunk, semmi több. Robikám ez üzlet, nem a fene nagy szaktudásunk miatt hozták ide a gyártást. "

ettol nagyobbat nem is tevedhettel volna.

Fingod sincs az egeszrol, de azert velemenyed az van.

sb

kkkchris 2012.02.09. 09:37:25

@Opel P1: én vettem egy 3-as BMW-t ennél jóval olcsóbban (privát úgyhogy inkább megbíztam benne, építkezésre kellett a lóvé), szerencsére ez láncos motor, egyszerű mint a faék, úgyhogy nagy meglepetés nem érhet, de ezekszerint egy másfél-2 millás autóban is alap hogy egy 50-250ezer Ftos csereakciót hajt végre az ember? Mert ez már összeférhető rosszabb esetben az autó árával.

redriot77 2012.02.09. 09:40:34

Na ne már. Óra tekergetve volt, mint már felettem írták. Presztizse nincs, az extrái közül sok használhatatlan. (Ki hallgat zenét 2012-ben cédéről???)

Akkor inkább egy 2-3 éves Lexus GS-t. Vagy ha nem fontos a presztizs akkor meg egy kétéves Toyota Camry Hybridet kétmillióval kevesebbért.

corpus alienum 2012.02.09. 09:46:52

@midnignt se - kitiltotta az ommm: @sópipa: @Főtruista:

Ez nem az az ár-és méretkategória, ahol kényszerből választ az ember.

Ha ilyet vesz és gázosít, abból nekem az jön le, hogy fényévekre van attól, hogy felérjen egy prémium autót, de az nem lehet, hogy ne villantós autóval járjon, hiszen neki kiadta az élet. Persze szigorúan bontott alkatrész, használt gumi, noname olaj megy bele.

Makkos cipő az operabálon.

uglykid 2012.02.09. 09:50:37

Véleményem szerint ez egy eladhatatlan autó!
A súlyán kívül nem nyújt semmi egyedit az osztályában.
Hacsak nem a kormánykerék átmérőjében!
Nem is értem minek tesznek egy mai autóba ekkora hajóméretű volánt?
Valaki segítsen!
Ezzel akar a VW utalni arra, hogy ez egy luxus/gázos/gőzös?
Én nálam biztos kizáró ok lenne egy ilyen randa, ráadásul 4 küllős kormány!

750iL 2012.02.09. 10:27:08

@kitiltott, de seráfütty: gondolkodj mar mielott osztod az eszt.

corpus alienum 2012.02.09. 10:32:57

@kitiltott, de seráfütty: azt te is érzékeled, hogy nem ugyanaz a hétmilliós, mint az egymilliós árkategória, akár benzinről, akár dízelről, gázról vagy etanolról van szó.

Ha eltelik még pár év, és a hétmillió is a felére-harmadára csökken, ez az autó akkor is egy felsőkategóriás darab marad, ami nem a spórolásról és a kényszerből-választásról szól, mert a fenntartása az üzemanyagon kívül is jelentős összegeket emészt fel.

Tökéletesen megértem azt, aki a pl. fél-egymilliós, kisebb kategóriás autóját gázosítja. De aki az újonnan húszmilliós, négy évesen hétmilliós nagykocsit veszi, ami messze nem kényszermegoldás semmilyen szempontól sem, és két liter üzemanyagon lovagol, azt nem.

esef 2012.02.09. 12:19:46

mekkora, hogy a Weltautó nagyfőnöke a mai Világgazdaságban nyilatkozta, bizonyítékaik vannak arra, hogy a külföldről hozott autók óraállását manipulálják.

mert őnáluk ez biztos nem szokás, ők a becsület mintapéldányai...

esef 2012.02.09. 14:13:25

@kkkchris:
na ezért cserélünk vásárlás után majdnem mindig vezérlést, kivéve ha az eladó bizonyítani tudja, hogy kéthete/hónapja cserélték kompletten az egészet...

kitiltott, de seráfütty 2012.02.09. 14:25:12

@corpus alienum: Úgy látszik te sem érted, amit írtam. Szóval aki kicsit tehetősebb, az ne is spórolhasson?

kitiltott, de seráfütty 2012.02.09. 14:37:03

@750iL: Tessék, meséld el nekem, mi a baj.

corpus alienum 2012.02.09. 16:25:00

@kitiltott, de seráfütty: elbeszélünk egymás mellett.

De, spórolhat a tehetősebb is. Én se szórom két kézzel a pénzt :)

Ez nem egy hétköznapi autó, itthon legalábbis nem az. Egy ilyen autó beszerzési, fenntartási költségénél 1-2 liter üzemanyag egyszerűen nem jelentős tétel. Ha ez szempont, akkor mi lesz, ha javításra szorul? Majd okosba' azt is megoldják? Kukázott alkatrésszel, olajjal?

Baly-München 2012.04.14. 02:41:08

Érdekes kommentek... Mindenki okosabb a másiknál, de tapasztalata senkinek sincs! Én két éve vettem egy Phaetont ( V6 benzin) és nagyon szeretem, elégedett vagyok vele! Presztizs? Vannak emberek akiknek ez fontos, vannak akiknek nem. Elötte Audi A8 am volt, és egyáltalán nem szerettem jobban vezetni, birtokolni mint a Phaetont! Mondjuk a Phaetonnal valoban szerényebben lehet hasonlo élményszinten közlekedni. Nekem ez tetszik. A többi nem érdekel. A sok okoskodo, aki lehurrog egy Phaetont, elöször probálja megkeresni rá a pénzt, hogy átülhessen az F astrabol egy "béna" Phaetonba... ;)

slowMotion 2018.05.22. 00:31:16

Ismerek valakit akinek van 1 V12-ese. Pl. Duesseldorfba nem hajthat be vele...
süti beállítások módosítása