HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Nem hízik a villanyszámla

2012.02.24. 10:16 Tcomment

Címkék: peugeot 508 rxh

Ellopnák az Audi vevőit, erre komolyan fel is készültek a Peugeot-nál. A végeredmény nem rossz, csak kicsit nehéz.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

88 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr64191570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

victor vacendak 2012.02.24. 10:26:36

Lehet, hogy értelmetlen a motorja, hogy használhatatlan a 4x4-e, de az egyik leggyönyörűbb Peugeot, amit valaha láttam.

banfwd 2012.02.24. 10:29:55

Ez se lett szebb, mint a többi.

jujdejo 2012.02.24. 10:33:00

nehéz volt így összemocskolni a jobb 1et?

csacsiadugóban 2012.02.24. 10:36:54

Senkinek nem szúrja a szemét a túljátszott gagyi hűtőmaszk?? És a két oldalt függőleges Tuning ledsor?? Persze ízlések... De ez akkor is ez eléggé homaszitás lett.

Plumper_ 2012.02.24. 10:38:21

11.500.000 Ft egy francia nagyautóért?

egyáltalán, bármilyen autóért?!

tejószagú szűzmária, hát hol van vagy lesz nekem ennyi pénzem egyszerre? (vagy fizetném a részletet 10 évig, hogy mire véget ér, 1,5 szeresét fizettem ki egy időközben 10-edét sem érő autóért)

ha lenne, akkor: ennyiért nem pözsót vennék, az is tuti, hanem mondjuk Mercedes-Benz nevű AUTÓT? (pár évesen akár, miért is ne)
béemvét nem, az az agresszív bunkóké.
ÚJ francia autót az vesz, aki vagy nagyon mesüge, vagy nagyon gazdag.

Schütii 2012.02.24. 10:46:31

Technikai kuriózumként érdekes az autó, de mint helyváltoztató eszköz abszolút unpraktikus.

Gomulka Béla 2012.02.24. 10:47:57

Kétszáz kiló híján két tonna a takarékos autó tomege. háromszáz kilónyi ember és mondjuk száz kilónyi poggyász szállítására építve. Valaki, valahol, valamit nagyon elkufircolt.
(Igaz, egy szemelyvonatnál talán még rosszabbak az arányok. Ezért van bajban a MÁV?)

Főtruista 2012.02.24. 10:50:40

Annyit azért segítenék, hogy ennek a rendszernek az a lényege, hogy a dízelmotor ellenére emberek közelébe is lehessen menni az autóval.

Csak mert erre a cikk nem igazán tért ki.
------------------------------------------------
@Plumper: Ezért is ne:
totalcar.hu/magazin/kozelet/2tulaj1/

Schütii 2012.02.24. 10:51:02

Ha már értelmetlenség, akkor legyen legalább 3.0 V6 HDi motor benne. Összkerékkel persze. Ja, és 11,5-ért.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 10:53:51

Azért nem könnyen adják fel a franciák. Miután a drágaótókategóriában megbukott a 605, a 607, az Avantime, a C6 és a Vel Satis, most ezzel fognak megbukni.

Mi ez a ronda fos? Amúgy a francia autó vásárlójánál csak azt szánom jobban, aki drága francia kocsit vesz.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.02.24. 11:03:22

amelyik cikket nem az autó árával kezdik az mind csak marketing.Az a legfontosabb adat.

Főtruista 2012.02.24. 11:03:41

@Gomulka Béla: A MÁV 40 tonnán 80 embert szállít (Bo kocsi), ami hasonló, csak éppen 90+% hatásfokú motorral hajt, elhanyagolható a gördülési ellenállása, és 200 (kettőszáz) teli autónyi emberhez van 3-4 autónyi homlokfelülete.

Kicsikét lehet, hogy gazdaságosabb...

kadibela 2012.02.24. 11:13:02

Ennek az autónak az értelme az elektromos 4x4 hajtás. Több 10-15 milliós, 250-300 LE-s BMW-t, Audit, VW-t láttam küzdeni a havas budai emelkedőkön az elmúlt hetekben. Másrészt az ára sem meredek, ha a 4x4 hajtású, 200 LE-s, jól felszerelt, felső középkategóriás autókat nézzük, akkor abszolút rendben van. A hibrid hajtás csak ráadás, jó alternatívája a mechanikusan megvalósított, sok helyet foglaló (kardán) és üzemenyagot pazarló klasszikus 4x4 hajtásoknak. Szerintem ügyes.

Plumper_ 2012.02.24. 11:14:01

@Gyurma73: tökmindegy, úgysem adunk ki annyit érte. max használtan, 10 évesen, lefingott üléshuzattal, kopott belsővel.

@Gomulka Béla: ez nem más, mint a víztakarékos arany WC esete. :-P

@Silverstein: hja, mert 4-ed annyiért kellene adniuk, mint amennyibe a valódi prémiumautók kerülnek, de annyiért nem adják. akkor száradjon rájuk.

edcsajka 2012.02.24. 11:15:39

Jól néz ki és a tartalom is kiváló.HDI dízel meg az egyik legjobb motorcsalád, ha nem a legjobb.
Megbízható motor, villantásnak meg egy kis villanyos üzem. :)
Nekem még riasztónak tűnik a konnektoros autónak a használata.Töltés és a futott kilométerek még köszönő viszonyban sincsenek egymással.

szaporító 2012.02.24. 11:20:59

Van a cégnél 508-asunk, ugyanolyan minőségű, mint a 207-es. Csak nagyobb meg szebb és sok extra van benne. 11M-ért már 520d-t kapni! Nyilván olcsóbb fönntartani ezt, de az értékvesztésen kétszer is elbukjuk az előnyt.

Otto von Bolschewich 2012.02.24. 11:27:09

Csak azért szoktam beleolvasni a cikkek utáni hozzászólásokba, hogy lássam, a németautó-hívők hogy hörögnek. :) Srácok, segítek: nem számít a véleményetek. Sőt, egész Magyarország nem számít. Majd az elég méretes és éppen nem államcsőd közelében lévő piacok eldöntik, hogy van-e ennek az autónak létjogosultsága.

Addig töröljétek le a nyálat az állatokról! :)))

Hurri Kán 2012.02.24. 11:32:33

Sok hűhó semmiért...

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 11:38:42

@Otto von Bolschewich: Hehehe. Amerika, Japán, Kína azt sem tudja hogy a franciák autót is gyártanak...:)

Hurri Kán 2012.02.24. 11:40:23

"csupán stabil, autópályán kitartott százzal lehetett 5,9-re letolni – na, ezt a sima HDI röhögve tudja."
És ugyanezt tudja pl. egyik barátom Corolla Verso dízele, vagy egy másik barátom céges Focus 1.6 Tdci-je. De ugyanezt tudta a Ford S-Max 1.9-es dízel is.
Szóval mitől kéne akkor hasra esni?

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 11:45:52

@gyvy: Kitartott százzal a legtöb 1.6os benzines nem eszik 6L-nél többet, ne röhögtess.

Rocko- 2012.02.24. 11:46:48

@jujdejo: neked milyen autód van amiben beszállás előtt lemossa a lábat? vagy te hogyan csinálod, hogy saras földről tiszta lábbal szállsz be?

kadibela 2012.02.24. 11:50:22

"csupán stabil, autópályán kitartott százzal lehetett 5,9-re letolni – na, ezt a sima HDI röhögve tudja."

A benzines hibridek a gyakorlatban el sem érik a dízelek hatékonyságát és fogyasztását. A dízel eleve annyira hatékony, hogy nem lehet jelentős javulást elérni, de ez az autó nem is erről szól. Ha valaki takarékoskodni szeretne, akkor kis lökettérfogatú dízelt vesz, minél könnyebb / kisebb kasztniban. Azért azt se feledjük, hogy egy 200 LE-s, 4x4-es, 2 tonnás autóról van szó. Ennek fényében jó érték az 5,9. Egyébként egyenletes országúti haladásnál nem fog kevesebbet fogyasztani hiszen ilyenkor nem aktív a villanymotor. Elsősorban városban és vegyes használatban fog spórolni.

Schütii 2012.02.24. 11:59:01

@kadibela: úgyúgy. De valahol csak le kell húzni mert francia és kész.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 12:00:06

@kadibela: Ja, csak egyenletes sebességnél a súlynak alig van kihatása a fogyasztásra. Ergo a Polo 1.9 tdi ugyanannyit fog enni 100nál mint a Passat 1.9 tdi.

Hurri Kán 2012.02.24. 12:02:16

@Silverstein:
Igaz, de azok általában ennél 1 mérettel azért kisebbek. Ettől persze igazad van, én sem látom ebben a kocsiban a világrengető újdonságot. És nem azért, mert francia.

megvagyhadnagy 2012.02.24. 12:02:49

csacsiadugóban2012.02.24. 10:36:54

Jahhhh...értem, francián "homasitás" a LED, na de egy E osztályon..hmmmm....ott aztán milyen jól mutat :

debrejo 2012.02.24. 12:03:24

nincs bajom a franciákkal (pi*ajeles autóm van), de az a homaszitás 3xledsor az elején, kétoldalt az hogy a fenébe lett engedélyezve? Melyik barom ült a szemén éppen akkor? Jézusom...

kadibela 2012.02.24. 12:11:15

@Silverstein: Tény, de ami nehezebb az általában magasabb, szélesebb is, tehát több levegőt tol maga előtt. Ezért nem fog ugyanannyit enni a Passat és a Polo. A konkrét autóra visszatérve az is legalább + 1 liter, hogy az RXH-nál meg lett emelve az 508 karosszériája. Nagyon valószínű, hogy a normál kombi 508 ugyanezzel a dízellel országúti vagy autópályás menetben kevesebbet fogyaszt mint ez a hibrid, mivel jobb a légellenállása és a villanymotor ilyenkor nem igazán üzemel. De mint korábban leírtam ez a hibrid, ahogy a többi, nem autópályán fog spórolni.

tamaska 2012.02.24. 12:13:09

@megvagyhadnagy: nem, a ledsor azon is gagyi...

amúgy villanymotor ide vagy oda, a 400l csomagtartó is vicc egy ekkora autótól... Tetszenek a sportos (kinézetű) kombik, de mostmár szinte mindegyik márkánál azt látom, hogy miközben nagyobb az elődmodellnél, a csomagtartó meg a design miatt 100-150 literrel kisebb...

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 12:16:45

@kadibela: 100nál a légellenállás sem számít sokat, amennyivel nagyobb a Passat homlokfelülete, annyival szarabb a Polo alaktényezője(mint minden csapottfeneküé).

Schütii 2012.02.24. 12:18:14

@gyvy: Nem is kell ebben az autóban "világrengető újdonságot" keresni. Mindössze annyi a "bűne" hogy ő egy Pözsó, aki egyedüli márkaként árul dízelhibridet. Hogy ezzel jó úton halad e, az az ő dolga. Mindenestre a "nagyközönség", éppen ezért jobban odafigyel erre a "különcségre". További szerencsétlenségére (?) ez éppen egy rétegmodell, ami már önmagában is sok kritikát kap azoktól, akik a praktikumot, a gazdaságosságot, az ár-érték arányt keresik egy autóban. Minden estre a franciák tényleg mernek különcek lenni, és megesik hogy ez nem jön be nekik. De ez valszeg "bele van kalkulálva". Ja, nekem olasz van...

Lord of Earth 2012.02.24. 12:20:56

Egy ruppót nem ér, gagyi francia szar....

Dixhorn 2012.02.24. 12:26:31

"hiába jelentős papíron a 200 lóerő és az összesített 450 Nm-es nyomaték, a minimum 1770 kilós test letagadhatatlan. Nagy gázkor, fékezéskor és kanyarban ott figyel az összes kiló; az élményautózásról hozsannázó francia marketingesek szófordulatai ellenére ez békés családi cirkálásra való. De arra tényleg."

Ez egy vicc. 1340 kg a kocsim, 90 ló. Simán viszonylag dinamikusan lehet vele közlekedni. ennek ahhoz képest le kellene tépni az ember fejét. vagy az újságírók már nagyon más szemmel nézik ezt?

Hurri Kán 2012.02.24. 12:32:07

@Schütii:
Jelen esetben tök irreleváns, hogy francia, olasz, japán, vagy kínai autóról van szó. HA egy technikailag bonyolultabb = a jövőben valószínűleg nagyobb eséllyel meghibásodó autót árul, úgy, hogy számomra kézzelfogható előnye nincs (nem olcsóbb, nem fogyaszt kevesebbet), akkor miért vegyem meg? Az nekem nem érv, hogy a világ első dízel-hibridje.

sutpet 2012.02.24. 12:41:57

Nem ezt a jelenséget hívják más területen "nemi eltévelyedésnek"?
És mi van ez első hátsó nyomatékelosztással? (minkét tengely hajtott)

Ismerve a francia elektronikát, ha megfordula villanymotor forgásiránya akkor megnyújtja az autót? ha csúszós az út, kanyarban érdekes mozgáskordinációk alakulnak ki?

victor vacendak 2012.02.24. 12:46:33

Ha volna bele normális 4x4 és egy benzines turbó motor ehelyett, akkor jobban tetszene, mint az A4 Allrad. Csakhát még mindig francia maradna, ami lutri.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 12:55:54

Olyan is lesz, hogy benzin-dízel-hybrid? Mer az is kéne, igény az lenne rája.

victor vacendak 2012.02.24. 13:02:12

@Silverstein: E85-benzin-dízel-lpg-hibrid...:-)

konrada 2012.02.24. 13:14:13

Ennek igazi értelme úgy lenne, ha 3-4 km helyett 30-40 km-t menne villannyal és azt lehetne konektorból beletenni...

Mert egyébként az elv jobb, mint az egybeépített hibrideké, hiszen két egymástól nagyjából független meghajtás van benne, így nagyobb hatótáv esetén egyszerre lehetne városi villany, meg országútra is jó autó + 4x4-es félterepre való is.

...igaz, nem ekkora kéne erre és nem ennyiért.

uarempty 2012.02.24. 13:17:24

@Rocko-: érdekes, hogy a b1-ben nem barmolták össze...a jobb 1-en meg még az ülés és olyan...talán a seggét is földön húzta?és a b1-be meg üvegtálcáról ültek be?Én ált. a szönyegre teszem a lábam, nem mindenfelé szétdörgölöm, ahogy a képen is van..ahhoz a művelethez, ami a képen látható, jó nagy prolinak kell lenni.Ennyi.

A kocsi meg ronda, 11 millióé pedig mégrondább, persze szvsz.

ele-nor 2012.02.24. 13:18:55

most egy mercedes C 220 -t vezetek ( 98as) de mikor kipróbáltam még anno megjelenésekor az 508ast, akkor még úgy nézett ki lesz keret a mercedest hobbikocsinak emelni, és 508ast venni helyette, elmentem, kipróbáltam, 2.0 HDI-vel. és most kövezzetek meg, de nagyon tetszett, az egész, most is átülnék szívesen... holott pl a 406ossal semmiképp se tudok megbarátkozni vezetés közben

szomorú, de ezek a francicacicák már jók... és ez is nagyon ígéretesnek tűnik... szerintem egy ilyen francia már 1általán nem ciki választás... sőt... sokkal ízlésesebbnek tartom mint pl a mondeot, vagy az egyébként általam szintén kedvelt insignát... a passatot azért nem keverem ide, mert szintén remek autónak tartom, de belül semmit se változott évek óta :S szerintem ezek közül az 508 a legelegánsabb választás lehet.

uarempty 2012.02.24. 13:19:01

@megvagyhadnagy: azon is homasitásan mutat :D mindig röhögök rajta, h képesek voltak egy mercire így rábiggyeszteni..a sls-en viszont normálisan oldották meg.

kadibela 2012.02.24. 13:38:44

@Silverstein: Hacsak nem Polo sedan :) Gondolom az sem számít, hogy a Passat 5 centivel magasabb és 10 centivel szélesebb. (Nem tudom, csak tippelek, de kb. ennyi lehet a különbség).

kadibela 2012.02.24. 13:42:50

@sutpet: Nyomatékelosztás: elöl 300 Nm, hátul 200 Nm, de a villanymotor ezt hátul a teljes fordulatszámtartományban tudja.

kadibela 2012.02.24. 13:46:18

@konrada: Igen, de akkor kellene egy 150-200 Kg-os Li-ion akku, ami elvenné a csomagtér 3/4-ét, ezen felül további 1,5-2 millió forintba kerülne. Továbbá meg kelle növelni a villanymotor teljesítményét is, ami így nem biztos hogy beférne a hátsó futóműbe.

csacsiadugóban 2012.02.24. 13:53:05

@megvagyhadnagy: ez 3 led gyenge. a Mercin is. Bár picit más kaland, de pl az audinak az első lámpájában ami van, kicsit ilyen táskás szemre emlékeztet, na de az szép talán.
Amúgy a sima mezei 508-as bejön nekem.

A hűtőmaszk ott jól nézett ki, www.okedab.com/wp-content/uploads/2011-peugeot-508-sw-02-800x533.jpg, egyszerű, szép.

2012.02.24. 14:19:43

Tudom, gyerekes, de ezt az autót tényleg csak irigyelni meg szeretni lehet. Én mondjuk reméltem hogy hajazni fog kicsit az Alfa Romeo Crosswagonra, de azért így sem rossz.

Schütii 2012.02.24. 14:20:44

@gyvy: Világos. Ez az autó nem (sem) neked szól. Nagyjából ennyi...

Rocko- 2012.02.24. 14:28:05

@uarempty: mármint úgy érted, hogy a b1-ben összebarmolás nincs lefotózva, úgy érted?

Hypofx 2012.02.24. 14:47:38

Érdekes Franciáktól ilyet látni, eddig csak japán autóknál volt ez a 4-5 autobol ellopot otletet gyurunk egybe..
Azert a belseje az maradt Francia, hat nem tudom ivel tudná velem megszeretettni magát.....

augustiener 2012.02.24. 14:58:38

@Dixhorn: azert hiszed dinamikusnak az autod, mert meg nem vezettel normalisat. 90 LE 1.35t az lofasz, nem dinamikus.

Stupid 2012.02.24. 15:01:47

@Lord of Earth: Miről beszélsz? A 2. Pugot nyúzom, és lesz 3. is. A jelenlegi 307 SW 2 literes, 136 lovas HDi motorral, álom. Pedig az csak a régebbi motor típus. Mielőtt leszaroznád bármelyik franciát, próbáld ki, vagy maradj csenben ezzel a süket általánosító szöveggel. 5 év alatt vagy 5 izzócserén kívül semmi hiba, és 6 liter alatti átlagfogyi. 320/340 nyomatékkal, 6 sebeséggel, 7 üléssel, 2. sorban 3 önálló, állítható háttámlával, üvegtetővel. Melyik tudja még ezt Pug áron és kényelemmel alsó közép kategóriában?

uarempty 2012.02.24. 15:17:04

@Rocko-: látni lehet azért b1-et is vmennyi..ott nincs akkora ganyé

csacsiadugóban 2012.02.24. 15:21:19

@Bermuda: Alfa 159! Na az a frontrész az valami nagyon eltalált.

@Stupid: egyetértek, otthon van egy Megane, 14 éves talán, de konkrétan soha semmi baja nem volt. Pedig a hallomásból összeszedett típusspecifikus hibalista egy lexikon-t tuti kitesz. A valóság meg mégis mást mutat:)

uarempty 2012.02.24. 15:26:53

@Stupid: 6 liter : bármelyik, ha nem nyomod, a nyomatékod gyorsulásra nem elegendó, ha pedig nyomod, akkor nem 6 litert eszik.Izzók : nekem nem franc van, de nem is kellett eddig még izzót se cserélnem (5.5 év - lehet mert ledes..problem?:D).Ülésekbe nem nagyon szólok bele, mert nem kisbuszom van, de úgyhallottam, ha egy középkategóriás egyterűt, normálisan használsz, ezt mind tudja.Mit jelent a pug ár?azért csak egy pugot kapsz...

Tomy445445 2012.02.24. 15:30:05

a végeredmény nem rossz, egyenesen ocsmány:DD menynit fizettek ezért a cikkért?:D nem csoda hogy csak az auditól lopott légbeömlőt mertétek kirakni főképnek...

ele-nor 2012.02.24. 15:31:08

@uarempty:

nem értem a problémád a franciákkal, igen, olcsóak, pont azért mert a nép fél tőlük, mégis vannak céges flották is az oroszlános márkából, márpedig a flottások nem arról híresek h szarokat vesznek... most hozzam példának h pl a mercedesemben is kell néha izzót cserélni? huuj, de szar autó, sőt... még a gumik is kopnak rajta o.o

ele-nor 2012.02.24. 15:31:38

( a használt olcsóságról beszéltem előző HSZemben, nem az újkori árról . )

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 15:56:53

@ele-nor: Ha te ezt ízlésesnek találod a bajuszkájával akkor hajrá vegyél.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 16:02:48

@Stupid: Volt olyan 307 sw-m céges, 10.000 km-es korában sötétben pályán elment minden világítása....vicces volt. Kéne a halálnak az a foskupac.

evil. 2012.02.24. 16:11:53

@Dixhorn: Ezt én sem szoktam érteni, nekem is 90 lovas a kocsim, és elégnek találom, nem is tudom elképzelni, hogy lehet egy 200 lóerős autóra azt írni,h gyenge, de biztos én vagyok földhözragadt.

megvagyhadnagy 2012.02.24. 16:18:59

@Silverstein:
Mikor volt? Legelső szériánál lehetett PÁR! esetről hallani. Azóta sok idő eltelt. És ez a demagóg általánosítás, hogy kell a halálnak francia... Nevetésges. Asszem a kommentelők jelentős hányada a Jóistennek hálát adna, ha megengedhetne magának egy ilyen autót.
Jahhhh....biztos lehet 520D bömöst venni 11,5 millkáért. De annyiér' tán szervokormény sem jár hozzá.

Hurri Kán 2012.02.24. 16:25:45

@Schütii:
Nem. Igazából egyetlen észérvet sem tudok, látva a fogyasztási adatokat pl. felhozni mellette...
Csak így hirtelen, pl. Hyundai Ix35, ugyanez a fazon, félig meddig suv, 2 literes turbódízellel, majdnem a legmagasabb felszereltségi szinttel 9 mill körül van újonnan a hivatalos árlista szerint. Innentől kezdve nem látom, mi indokolná a kétmillió forint körüli ártöbbletet.

Lucky Larry Silverstein 2012.02.24. 16:33:14

@megvagyhadnagy: Utolsó szériás volt, közvetlen 308 előtti. Aztán 308 SW is volt, cégesebe. Aztán munkahelyet váltottam és lett normális autóm.

megasün 2012.02.24. 19:35:36

@Plumper_: Mercedest az vesz, aki nagyon gazdag, vagy nagyon hülye. Informálódj ! A Mercedes már rég nem arról híres, hogy megbízható autókat gyárt. több helyen olvastam, illetve voltam néhány szalonban, ahol szakemberekkel beszéltem és elmondták, hogy köztudottan nagyon gyatra minőségben gyárt önmagához képest a Mercedes, ez azt jelenti, hogy most kb. a Ford,Opel,Renault,Peugeout,Skoda stb. szintjén mozog. Kinézetre pedig izlés kérdése. Szerintem otromba kocka mind kivéve az SLR-t. A megbízható jó Mercedes már csak egy múltbéli legenda, ez tény sajnos. Pénzzel teli sznoboknak még jó lesz.

Spiritmonger 2012.02.24. 20:30:14

a hibridautó a gépjárműgyártás és a környezetvédelem együttes legnagyobb kamuja.

12 millió forintot épelméjű ember nem fizet ki francia autóért, maximum egy wrc citroenért...

ennyi pénzért már be lehet szállni egy jól kifogott, bemutatóautóként üzemelt xc70-be vagy A6 allroadba, a full extrás, 3,6 literes outbackbe pedig biztosan, és ezek bármelyike fényévekkel jobb ennél a kétségkívül szépre sikerült francia gyösznél

Spiritmonger 2012.02.24. 20:31:15

@megasün: megbízható mercinek ott a G-Klasse, csak az megfizethetetlenül drága, igaz, jobb autót nála sem előtte, sem utána nem gyártottak

Spiritmonger 2012.02.24. 20:34:31

@kadibela: VW-t biztos nem láttál küzdeni a budai hegyekben, mert azok vagy első, vagy összkerekesek...

m.o.p. 2012.02.24. 20:35:50

Ha a műszerfalon még dolgoznak egy kicsit és kevésbé bazári maszkot alkotnak, továbbá a HDI lesz olyan nyúzástűrő, mint a német párja, akkor simán el tudnám képzelni az A4 helyett. Egyre meggyőzőbbek a francik. Sokat dobna az ajánlaton, ha adnának mellé egy hét Provence-i pihenést :)

corpus alienum 2012.02.24. 20:51:37

@megasün: sajnos igazad van, mármint ami a minőséget illeti. Nálam 6 évig futott egymás mellett egy Mercedes és egy Peugeot. A Peugeot több szervizt igényelt, de összességében ugyanakkora összeg ment el a kötelező karbantartáson túlmenő javításokra a két autónál.
Mindkettő újonnan vett autó volt, nem leharcolt, visszatekert szemét.

A franciát tavaly eladtam, lett helyette Japánban gyártott japán, mert ugye az minőség. Épp a minap ment ki benne valami relé, ami miatt 5, mondom, öt biztonsági berendezés nem működik, cserélik garanciában, ha majd ha megjön az alkatrész.

A japán mítosz nálam megdőlt. Elegem van, na. Az a nagy büdös helyzet, hogy saját tapasztalatom alapján a francia semmivel sem rosszabb, mint a Németországban gyártott német, vagy a Japán japán.

megasün 2012.02.24. 21:06:44

@corpus alienum: Ez így van, ugyanis sok autógyártó szövetkezik és egy soron készül pl. az Opel Antara és a Chevrolet Captiva tehát ugyanaz a kettő, csak egy-két design elem más. Ismerőseim most építik ki brazíliában a Toyota új szalagsorát, ami szinte teljesen ugyanaz, mint az esztergomi Suzukié, ugyanis azt ők szervizelik. Ezért baromság olyat mondani, hogy a francia,olasz,német stb. szar, mert egy-két márka bizonyos típusa egy helyen készül és már a tervezés első fázisaiban is együtt működnek.

megasün 2012.02.24. 21:11:51

@Spiritmonger: Egy barátom víkendházában voltunk bulizni Klastrompusztán, a szomszédban van a Malév vadászháza. A pilóták egy G-s Mercivel jöttek, de az udvarban ott állt az UAZ, na azzal mentek az erdőbe. A kérdésre, hogy miért, talán féltik a szép fényezést az volt a válasz, hogy jobb és strapabírób az orosz csoda. erről ennyit.

tick 2012.02.24. 21:16:27

Az én agymenéses koncepciómban egy max 800 ccm turbómotor benzin avagy dízel stabil fordulaton generátort hajt és a kipufogógáz valamint a motor hőjét "valamilyen" módon akkumulátor töltésre használni. Nem tudjátok az utóbbira létezik valami megoldás? A kocsit lehetne hálózatról is tölteni. Villany módban 50-60 km hatótáv is elegendő lenne.
A mostani belsőégésű motorok mérlegéhez +30-35% hatásfok javulást hozna akkor érdemes.

//M

Index Elek 2012.02.24. 21:21:24

@konrada: "Ennek igazi értelme úgy lenne, ha 3-4 km helyett 30-40 km-t menne villannyal és azt lehetne konektorból beletenni..."

Jön a PHEV V60 nemsokára. Pont ezt fogja tudni. 55k EUR, de izgalmas lesz.

kadibela 2012.02.24. 22:28:57

@MÉG MI VÁR? A JÓ!:
Azt ne feledd, hogy az iX 35 az egy kategóriával kisebb autó, valamivel gyengébb felszereltséggel, szintén automata váltóval, 4x4-ben, de hibrid nélkül akciósan 9,6 millió! Ja és a városi fogyasztása 9.1 liter!

Hurri Kán 2012.02.24. 22:36:51

@kadibela:
Számold már ki, mikor térül meg a fogyasztáskülönbség. Meg ha a dízel nyűgje mellett a hibrid technikához is hozzá kell nyúlni...

kadibela 2012.02.24. 22:51:02

@MÉG MI VÁR? A JÓ!: Senki nem beszélt megtérülésről. Csak autókat hasonlítottunk össze. Az egyik pont annyival drágább, mint amennyivel nagyobb, egy kategóriával. Ha a hasonló kategóriájú és teljesítményű 4x4-es autókat nézed Audi A4 Allroad 12 millió, de csak 177 LE-s és jóval gyengébb a felszereltsége, felopciózva jóval 13 felett lesz egy hasonló autó.
A Volvo XC70 163 LE-s 12,2 215 LE-s 15 milka, Summum, még mindig gyengébb felszereltség, mint a PUG. Ja és egyik sem hibrid...

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.24. 22:52:44

3-4 masodperc a hazreakcio?? Ez eliras?

kadibela 2012.02.24. 22:55:59

@Spiritmonger: Tudok jó pár olyan utcát mutatni, ahová az elsőkerekes Passat igen nagy kínok árán megy csak fel, ha egyáltalán felmegy havas időben.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.24. 22:57:09

@megasün: Szerintem jo auto a mercedes. Neked milyen van?

Edd China 2012.02.25. 01:56:50

Az alap 508 is nagyon tetszik, de ez talán még jobban. Nehéz lenne választani, mert már DS5 is van ennyiért, még ha nem is teljesen ugyanaz a kategória.

Edd China 2012.02.25. 02:59:38

A DS4 Racing is nagyon dögös lett.

totyatotya 2012.02.25. 05:35:15

@tick: sőt, a tető legyen napelem, ami a fedélzeti kütyüket meghajtja.

Na van ilyen, bár nem 800 köbcentis motorral: www.fiskerautomotive.com/Content/pdf/2012FiskerKarma_Brochure_lowres.pdf (PDF file). Ha levágod a link végét, barátkozhatsz a kocsival, árával, stb a weboldalon. James May a Top Gearben múlt héten tesztvezette. szvsz első próbának nem rossz - persze kib@szott drága egyelőre, de majd lesz több, olcsóbb.

totyatotya 2012.02.25. 05:43:39

bocs árát nem látom az oldalon, itt amerikában $100.000 dollár körül indul, onnan megy felfele. de szerintem itt az alapmodell is éppen elég király (és ezt mint V8 tulaj mondom)

vdkvdkvdk 2012.02.25. 12:26:27

Tényleg az a baj ezekkel a túlkomplikált autókkal, hogy 200.000 km felett vagy 6-8 év után horror lesz a javítása.

Szerintem intő jel (lásd korábbi TC cikket), ha egy 15 éves Opel Astra gyújtásának megjavításán is elbukik több márkaszervíz, hogyan fogják tudni majd ezt javítani Magyarországon. Szerintem sehogy.

Szép-szép az autó, igaz néhány divatos gagyi részlettel, de az újdonság varázsa hamar megkopik (fél év) és a 2-3 év után elő-előjövő egyre nagyobb meghibásodások hamar elveszik majd a tulaj kedvét, aztán, ha megelégeli a hibákat és meg akar válni tőle, akkor jó ha 4-5 milliót kap a 2-3 éves pözsóért.

Az extravaganciának ára van, racionális érvekkel egy ilyen autó létjogosultságát nem lehet igazolni (és környezetvédelmi indokokkal aztán tényleg nem)

tiramiska 2012.02.25. 16:41:46

Kéne! Huh, nagyon.... :)
süti beállítások módosítása