HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Nehogy felextrázd!

2012.04.20. 06:10 Tcomment

Címkék: kia 2012 ceed

Be kell menni a boltba, és négyért megvenni az alapmodellt. A többi csak parasztvakítás.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

103 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr114461333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.20. 06:31:14

"A szám nem kamu, a kiások megszámolták a konkurenseket, vagyis ugyanennyi vagy több gyárban fossák a gépsorok a kompaktokat, a motorok száma is ebben a nagyságrendben van, pedig a kiszolgálni kívánt vevő gyakorlatilag ugyanaz. "

...nem szabad ilyeneket írni, phuj, rossz fogyasztó :D Különben tényleg ez a baj a jelenlegi világrenddel :)

Különben a szomszédpukkasztós beszólás is jó volt :)

Hogy az autó jó-e? Biztos.

akira2 2012.04.20. 07:38:34

@ColT:
Olyannyira nem volna szabad ilyet irni, hogy gyakorlatilag az ilyen "kiegyezes" epp azt a versenyt olne meg, amely innovaciora osztonzi a piacra ujkent belepoket, azaz epp ez ad nemi eselyt arra, hogy a jovoben is egyre jobb autok sulessenek.

Maskulonben minden auto egyforma lenne, es verseny nelkul egy ido utan mar mindegyik egyforma szocialista minosegge silanyulna.

Tenyleg ezt akarod?

7esbusz 2012.04.20. 07:43:24

Divatjával és nem divatával.
Amúgy meg ez a beteges vonzódás a fapadhoz valamilyen gyermekkori trauma, vagy megcsömörlés a fogyasztói társadalomtól? Csak kérdem...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.20. 07:44:44

@akira2: Most sincs valódi innováció, szóval tök mindegy.

@7esbusz: Gondolkodás :) Meg működésképtelen extrákért minek fizessen?

akira2 2012.04.20. 07:45:57

Egyebkent nekem nem tetszik az auto kulleme a sok krom diszlec ellenere sem. Belul olyan, mint egy Astra. A krom nem ebbe a kategoriaba valo.

A plussules viszont egyaltalan nem olyan jo, sot, szerintem az a legrosszabb, ne hianyold ebbol az autobol.

akira2 2012.04.20. 07:47:31

@ColT:

Hat, keves iparagban van annyi innovacio, mint az autoiparban, de nem muszaj egyetertenunk, kulonbozo is lehet a velemenyunk. :)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.20. 07:59:50

Még egy 5-10 éve azt mondtam magamban, ha megláttam egy Kiát: Kia-bánat vesz ilyet?De mára látszik, hogy tetszetős gépeket csinálnak, és ha valóban jó a minőség is, akkor jó felé tartanak...Csak az a baj, hogy ilyenkorra az áruk is kezd elszállni...
Azért lehet, hogy az "5 év múla 5 éveset" prodzsektbe beleveszem...

szabi1983 2012.04.20. 08:03:48

Pont mint az elődje. Jó minőség megjegyezhetetlen formával. Olyan semmilyen. Én maradok a Golf/Skoda/Megán hármasnál. Azok se túl extravagánsak de legalább van némi stílusuk.

uglykid 2012.04.20. 08:11:26

Mikor 2004-ben bekerült a családba egy új Picanto 1000-es, már láttam, hogy valamo készül Dél-Koreában!Kategóriájában már az is döbbenetesen jó női autó volt.Azóta is hiba nélkül szolgál!
Az új CEED-del sz.tem megint "beletaláltak", mert pont ott faragtak az elődön ahol az kicsit kritizálható volt, az átlagosságán.

Az erősen emelkedő övvonal ellenére elég nagynak tűnnek az oldalablakok, amit nem lehetett kőnnyű ilyen hermónikusra faragni.
A belső számomra tökéletesnek tűnik, mert mindazt bele lehet "látni", amit az ember k jvánhat.Egy kis sportosság, egy kis elegancia, egy kis kényeztetés!
Aki már kinőtte a száguldozási /én igen/ hajlamait annak az alap 1.4 100LE elegendő lehet.Különösen ilyen drákói büntetések mellett!Nem baj manapság, ha az autó nyugodtságot sugároz és nem ingerel a száguldásra!
Szerintem!
A sikerének legnagyobb ellensége az ára lehet, különösen, ameddig ki nem kopnak a kifutó modellek akciói!
Én nem biztos, hogy megfizetném a FIAT BRAVO 2.89m és a CEED, GOLF, FOCUS, ASTRA 4.2-4.4m-ja küzötti külömbözetet!
Ez a mindennapi-átlagautó kategória sz.tem a legárérzékenyebb, mert pillanatok alatt felextrázhatóak az árak a középkat. szintjére ami már túlzásnak tűnik a nagyar viszonyok között!

Béla, tudod a Béla 2012.04.20. 08:15:43

Ez már megint igencsak marketingszagúra sikerült, mint már a KIAnál megszokhattuk, nyilván a cél az 1.4-es fapados eladása volt.
Mindenesetre aki 4 millát kiad egy ilyen fapados koreai autóért az megérdemli. A reális árazása szerintem a Renault-Fiat között lenne, esetleg a garancia miatt megér +200 ezret, tehát kb 15%-al akkor is túlárazott, ha viszont le lehet alkudni belőle fél milliót -amit lássunk be hogy irreális- akkor már sanszos lehetne.

Globetrotter2014 2012.04.20. 08:16:39

Szép hogy fejlődnek fölfelé, de nem értem ezt a mindent átható Hyudai Kia ömlengést a toalcaron. Az első Hyundai/Kia ami meggyőzött az az Optima volt.

Az előző ceed nem volt semmi kiemelkedő, ez már rendben van belül is.

w a s d 2012.04.20. 08:18:03

4ért főleg akkor válik ez nevetségessé, ha azt nézzük, hogy a Bravoból a tjet 3,69 millió.
A cikkben is említett 4,2 körüli Golf meg a 4,299 milliós literes Focus is hasonlóan hat.
Persze csak ha nem úgy kezdenek, hogy 4 millió az alapár, de most korlátozott ideig (amíg be nem fejezik a gyártását) van 500.000 ft kedvezmény.

Tomi1973Wien 2012.04.20. 08:43:15

nekunk volt 2008-as cee'd SW-nk, tokeletes volt, csak kinottuk, igy lecsereltuk egy carnivalra. ha minden jol jon ki, iden sikerul ujra cee'd-be is ulnom, de megvarom az öszt, akkor kezdik a kombi forgalmazasat, illetve ki kell probalnom az 1,6CRDI+automata kombot... kivancsi vagyok, tenyleg olyan x@r-e az automata, mint irjak... kár lenne, mert nekem az a legjobb opcio... (sokat palyazom, igy kisebb motor nem jatszik)...

Shadowbull 2012.04.20. 08:54:13

"De tényleg, minek 39 féle verzióban legyártani egy terméket ugyanazzal a hatóanyaggal, ha a különbségek minimálisak?"

Ezt hivjak kapitalizmusnak meg piaci versenynek. Pont mi probaltuk 40 evig az ellenkezojet, nem sikerult valami jol. Persze lehet az Andras tul fiatal, es nem emlekszik, csak a szociautos nosztalgiahullamot latja.

"Lemaradásról már nem beszélhetünk."

vs.
csak a cikkbol kiemelheto hibalista, ugymint:

- savelhagyas figyelmeztetes
- villanyszervo
- elektromos kezifek
- rossz 1,6-os benzines
- gyenge futomu
- szar ESP
- rossz 1,6-os dizel

Es akkor azt feltetelezzuk, hogy a koreaiak minden masban, ugymint megbizhatosag, minoseg meg utolertek a konkurenciat?

a fenet.

Fura a kicsengese a cikknek, talalt a Bandi egy rakat hibat, de kozben meg dicseri.

Ertem en, hogy szubjektivitas, meg elfogultsag, de pont egy koreaival szemben?

Béla, tudod a Béla 2012.04.20. 08:54:18

@Tomi1973Wien: miből gondolod hogy ez nagyobb lesz mint az előző Ceed, hiszen a tengelytáv ugyanakkora. Egy Carnivalhoz képest ez matchbox.

berserker 2012.04.20. 08:56:47

4milkáért már turbós 120 lovas jól felszerelt Bravo-t lehet venni, az legalább megy is, minőség és megbízhatóság is korrekt, ráadásul stílusa is van

Béla, tudod a Béla 2012.04.20. 08:58:04

@Shadowbull: "Ertem en, hogy szubjektivitas, meg elfogultsag, de pont egy koreaival szemben? "
Talán némi előny a KIAtól és a hátrányok már nem is akkorák?
Mindenesetre furcsa hogy a BMW 116i-nél és a Z4 alapmodelnél ami 6.3 alatt gyorsult 100-ra csak a fanyalgás jött át, itt meg minden kurva jó 100 punnyadt lóerővel.

Béla, tudod a Béla 2012.04.20. 09:07:58

Kicsit átgondoltam mire gondolhatott a cikkíró és arra a következtetésre jutottam hogy kizárólag fapadosban lehet sansza a ceed-nek, mivel ha felextrázzák akkor már BMW-s magasságokba kerül a Ceed :))
Az meg már mekkora gáz, ha beírod hogy "kia.hu" akkor egy alapítvány oldala jön be. Van még mit tanulni Koreában :P

Dixhorn 2012.04.20. 09:15:57

@Béla, tudod a Béla:
Mivel gondolom viszonyítás kérdése. A 1,4 ebben a kocsiban vitte a pálmát, a többihez képest. A 116i meg lehet egy fos a többi BMW mellett.

Az hogy meg egy rakás hiba van, azt lehet hogy egy átlagos emberke észre se veszi, max 1-2-őt.

Továbbá nem hiszem, hogy itt mindenki végigpróbálta már itt az összes autót a felsorolásokban és korrekt véleménye lenne róluk.

VW-nekem pl az életben több nem kell. A renault megane amiket próbáltam újat, nekem ugyanaz a hányingerkeltő feeling volt mint a régiekben. Ki nem állhatom. Az új astra egyszerűen nem jön be. Mondjuk nekem az I30 jobban tetszik.

Tehát én vagy ezt, vagy a bravot, vagy i30-at választanék.

deak.atti 2012.04.20. 09:18:35

@Béla, tudod a Béla:

Szia!

Én a Chevrolet Cruze-zal való összevetést hiányolom nagyon a cikkből. Alapár 3.4 millió, habár nincs belőle 1.4-es, csak 1.6-os. Gondolom, az 1.4-es motort meghagyták az Aveo-nak. Szép, hogy a Golffal akarnak versenyezni a Kiánál, de még a szigeten belül is van versenytársuk ...

@ZF2:

Ahogyan Bandi is, meg mások is megírták már, el kell felejteni a hajdani kocka Hyundai Pony-t, meg a Ford Festiva licenc Kia Pride-ot. Felzárkózott Korea az élmezőnyhöz, többeket már meg is előzött, ezt el kell fogadni. Ezért ez a nagy "ömlengés" ...

DA

Hurri Kán 2012.04.20. 09:22:40

HA célszerszámnak kell, ennyiért megfontolandó ajánlat lehet.

antimason (törölt) 2012.04.20. 09:42:21

Megdrágult :(

A gördülési zaj, nem a kocsi hibája, hanem a gumiké. Vagy túl voltak fújva, vagy a minta vacak. Inkább az első.

antimason (törölt) 2012.04.20. 09:43:43

"beteges vonzódás a fapadhoz"

Még így is jobban felszerelt, mint a konkurensek.

◄ ► 2012.04.20. 09:48:25

nem olyan rossz ez, legalább nem kell benne motorblokkot cserélni, mint a golfokban. :D

alx 2012.04.20. 09:54:53

deak.atti: nekem is ez jutott eszembe. Én két éve használom a Cruzet (még ötajtósat, akkor csak az volt), majdnem 50.000 van benne és semmi probléma nem volt eddig! Ülései nagyon kényelmesek hosszabb távra is, nekem ez számít főleg. Tesztautóként vettem, párszáz kilométerrel és kb. félmillió kedvezménnyel (4M alatt), még az átírást is átvállalták. Nem az alapverzió, hanem LS+.
De ez a KIA sem lehet rossz, biztosan lehet majd alkudni az árból!

uki 2012.04.20. 10:02:31

Remelem lesz egy osszehasonlito teszt ha lesz itthon is tesztauto. A megane meg a bravo osszehasonlitas annyiban santit hogy azok mar tul vannak az idejuk felen, meg ez egy uj model, ami mindig draga. Plusz varjuk meg megvan lyen nyitasi akcio lesz hozza. (Ha jol emlekszem az elso ceed is akcioval kezdett).

uarempty 2012.04.20. 10:22:25

nem tudom minek kell az a sok rizsa a formáról...egyszerűen az orra ronda, az olda elcsépelt a segge meg...ronda megint azt kész.Golf VI, új Astra mind a 2 sokkal szebb, még az új 5 ajtós cruze is karakteresebb jelengség mint ez.Persze ez szubjektív..és az eladási adatok fogják megmondani.De, ha sokan gondolják így, akkor az szívás lesz :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.20. 10:37:15

@Shadowbull: "Ezt hivjak kapitalizmusnak meg piaci versenynek."

Kapitalizmus és verseny már rég nem az, aminek kellene lennie. Ezt már "húzzunk le még 3 bőrt róla" -nak hívják.

Van ez a kis mániám, hogy az egész világ berendezkedése úgy rossz, ahogy van, ebből indul az egész. A dolgok nagy részének, ami itt folyik, semmi értelme, főleg nem annak, hogy az új izéautó miben tud többet, mint az előző, ami amúgy is majdnem mindent tudott, amit az új, csak ennek más formájúak a lámpái.
De az informatikában is kb. ez megy, ott talán még durvábban.

Mindegy, ezen nem mi tudunk változtatni... :S

Merida001 2012.04.20. 10:37:28

@w a s d:

Ott a pont! Szóval ennyi pénzért már autót is lehet kapni, nem egy ilyen koreai se eleje-se hátulja vackot. Ez az autó akkor lenne jobban kelendő, ha árban megtalálná a méltó helyét a piacon. Ez max 2milla körül kellene, hogy legyen alapáron. Ha direkt a "rizses" vonalon maradunk, inkább egy Toyota Corolla, mint ezt...

Shadowbull 2012.04.20. 10:43:01

@ColT: "semmi értelme, főleg nem annak, hogy az új izéautó miben tud többet, mint az előző, ami amúgy is majdnem mindent tudott, amit az új, csak ennek más formájúak a lámpái."

Te igy gondolod, mas meg maskeppen.

uki 2012.04.20. 10:53:07

@Merida001: 2 milla??? Viccelsz?
Az persze mas kerdes hogy talan megegy generaciot kellett volna varni ezzel az arazassal. Persze lehet a fo nyugati piaconar ismert annyira a marka hogy meg lehetett ezt most lepni. Nem mi vagyunk a fo piac.

Stump András 2012.04.20. 11:10:49

@Shadowbull: Igazad van, hogy akad hiba benne, de az a helyzet, hogy a többi konkurens sem tökéletes. Igen, a Golfot én is összeszedettebbnek érzem, a Focust is, de egy Astra mellé állítva már rezeg a léc. A top 5 kompaktban mindenképpen benne van (vegyük ki most a prémiumokat), és ezért szerintem jár már egy kis dicséret.

Ovecskin 2012.04.20. 11:14:22

nem lenne rossz, ha tennének bele valami motort is.

3 gb 2012.04.20. 11:20:06

Az a váltó oldalról, olyan, mint egy mini Alien, kár, hogy ebből a szögből sosem nézegeti senki sem az autóját.

Merida001 2012.04.20. 11:38:24

@uki:

Itt az a lényeg, hogy ez az autó ennyit nem ér! Mert ugye nem egy nagy név, viszont az ára annyi mint egy Toyotáé...ergo nem értem mi szól akkor "ennyire" mellette??? Érted?

kultúrpesszimista 2012.04.20. 11:43:43

Sokszor elmondtam már, elmondom most is: koreait soha! Már ha a célszemély: ember, lélekkel.

Ennyi.

keptelenseg 2012.04.20. 11:49:35

blogmotor: én így szeretlek - évek óta.

Montuain Bike RWD Kompressor 2012.04.20. 11:50:36

Az a helyzet,hogy a rengeteg extra általában tényleg parasztvakítás és lehúzás.Kivételek azért vannak,de egy csomó százezres extrának nevezett felesleg felesleges. :)

Úrvezető 2012.04.20. 11:57:07

Hol lehet megnézni a műszaki adatokat?

uki 2012.04.20. 12:05:38

@Merida001: mint irtam sztem is a regi meg a mostani koze kellett volna beloni az arat, de majd a piac eldonti. Ha jol remlik jelenleg az 5-ik az eladott autok szamaban a kia-hyundai paros. Lehet megis ok tudjak jobban. Meg aztan ha nem megy ahogy akarjak, lehet akciozni. Aztan ugrik a nep a fel milla (1500 euro stb) kedvezmenyre. :-)

conmorientes 2012.04.20. 12:07:40

Nem viccelnek ? Ezt az autópótlékot tényleg 4 millió forintért adják ?
Visszafexem abba a 15 éves kómába amiből most keltem fel.....

kultúrpesszimista 2012.04.20. 12:10:42

@conmorientes: patologikus eset mindenki, aki kiad egy ilyen amorf, génkezelt korcsért 4 milliót... de ez nem kia-specifikus történet: az összes mai autó ilyen sajnos a mazdától a fordon át a citroenekig... gyakorlatilag alig van kivétel.

uki 2012.04.20. 12:11:12

@kultúrpesszimista: ok hogy nem csipazod a koreai cuccokat, de komolyan kivancsi vagyok a konkretan miert!

Liverpool87 2012.04.20. 12:11:32

Hát nekem dél koreai nem kéne mert sokk bajuk van csak itt be akarják mesélni hogy ilyen jók meg szuperok közben meg minden bajuk van zörög benne minden MADE IN ÁZSIA!

kultúrpesszimista 2012.04.20. 12:16:28

@uki: 1. általában nem "csipázom" (ez nem az én szavam) a mai autókat. 2. ezen belül a koreai autók testesítik meg magát a korszellemet: meg se próbálnak kitűnni (ahogy mondjuk az Alfa vagy a Citroen többé-kevésbé ügyesen, a Honda kifejezetten ügyetlenül), egyéniséget vinni az autóikba, hanem eleve elárulják mindazt, amiről az automobilizmus szólt: az autógyártás, -tervezés szépségeiről, lelkesedésről. Régebben (a '90-es évekig bezárólag) ezt számos japán autóban is megtalálhatta az ember, ma már ott se. A korai autók számomra azt a praktikus, fantáziátlan igénytelenséget testesítik meg, aminél kevesebb dolog idegenebb számomra. (És ehhez még autóbuzinak sem kell lenni.) Röviden ennyi.

uki 2012.04.20. 12:27:24

@kultúrpesszimista: koszi, ertem! Teljesen jogos ervek.
A koreaiak igazi szorgos munkasemberek akik sok autot akarnak eladni es nagy penzt keresni. Ez teljesen ertheto (meg ha sokaknak nem is szimpatikus) hozzaallas. Persze nalun is elengedik neha a tervezoket, lasd soul vagy velostar.
Azt persze tudni kell hogy az emberiseg 80%-a sztem tokeletesen megfelelo ez amit a kia csinal. Biztpnsagos, jol kinezo, megbizhato auto ami elviszi a-bol, b-be. Ennyi.

kultúrpesszimista 2012.04.20. 12:29:41

@uki: egyetértek, de ez elszomorító... "Miért hagytuk, hogy így legyen?!"...

uki 2012.04.20. 12:34:29

@kultúrpesszimista: mert mi kevesen vagyunk, a consumer tomeg meg sokan :-)

kultúrpesszimista 2012.04.20. 12:37:57

@uki: olyan autókkal kéne járnia a consumer tömegnek, mint ami az avatarodon is látható... legalább az lenne egy "szép, új autós világ..."

3 gb 2012.04.20. 12:38:14

ne feledjétek, az a csóka északon az is koreai. amúgy a műszerfal a középkonzollal némi négykarikás koppintás, mármint a fő vonalai.

Montuain Bike RWD Kompressor 2012.04.20. 13:26:21

@ColT: Ja,tényleg.Bocsi. :)

Javítás: Ezek a baromi olcsó extrák pedig igen is megérik.Ár-érték arányban is és egyébként is elengedhetetlen dolgokról van szó.Természetesen ez alól nincs kivétel.Hiszen az extrák végett autó az autó.

:DDDDD

magyar_ellenállás 2012.04.20. 13:49:41

Hihetetlenül ronda, bármerről nézzük is, még félhomályban, hunyorítva se rezzenne meg rá a cerkám.

Agyonelektronizált lélektelen fostalicska, mint a modern gyártású autók többsége.
Sajnos.

antimason (törölt) 2012.04.20. 13:58:46

Hát igen, mennyivel is jobb egy zöccséges merci :)

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.04.20. 14:05:16

Mondjuk egy 1,4-es első szériás (még jó) benzines Astra kb. 65 LE-s motorral van szerelve, és egyáltalán nem tűnik túl gyengének még 20 évesen sem.
Ja, és nagyon jól beállítva fogyaszt kb. 7-7,5 litert.

Ehhez képest a 100 ló valamivel kisebb tömeghez ugyanekkora fogyasztással bőven több mint elég, már aki nem versenyezni akar az utakon.

@berserker:
Na de ki az a marha, aki Fiatért (illetve bármilyen olasz vagy francia hulladékért) pénzt ad ki?

@deak.atti:
Mikor utoljára láttam, Korea még csak félsziget volt. Ennyit emelkedett azóta a víz?

@Liverpool87:
Gondolom, még katódsugárcsöves a monitorod is. Mert ha nem, akkor már félig bekebelezett a szar dél-koreai ipar, ugyanis ha lapos, akkor vagy az LG, vagy a Samsung készítette bele az LCD-panelt.
Szar ügy...

És 2 évtizede még ezekről is úgy beszéltünk, hogy akkor inkább semmit, mint ezektől bármit (igaz, akkor az LG még GoldStar néven gyártotta a szarabbnál szarabb elektronikai termékeket - mára meg a világ egyik vezető gyártója, minőségben is).

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.04.20. 14:07:28

@magyar_ellenállás:
Na igen, ha lehetne Golf I-est venni, én tutira azt vennék most is. Valami jó kis G-TDI-t, 1,4-es vagy 1,6-os motorral.
Az még szinte tiszta mechanika volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.20. 14:09:01

@dr. Közbiztonság Szilárd: Monitort meg CD-olvasót tudtak azért gyártani.

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.04.20. 14:44:34

@ColT:
Akkoriban már csak azért sem, mert CD-olvasó (számítógépbe) még nem is nagyon létezett.

De a monitorjaik sem voltak valami jól, főleg szórakoztató elektronika területén alkottak (magnó, muzik center stb.).

Csak rájöttek, hogy nem árt visszaforgatni némi pénzt a kutatás+fejlesztésbe sem.

Ambrus Gergely [SG] 2012.04.20. 15:29:21

Nem tudom mi a bajotok ezzel az autóval, korábban írta valaki, hogy "hol ér ez ennyit, egy árba adják egy toyotával"...
Hát barátom te nagyon hülye vagy, még ha azt mondtad volna, hogy ronda, csak simán otthagylak szó nélkül, de hogy nem ér annyit mint egy akármilyen hasonló kategóriás autó, csak azért mert KIA???
PFFFFFFFF
Amerikába körbeállnának és körbenevetnének ember.
Ott nem a BMW meg ódi a menő, ott nézik is az emberek mit kapnak a pénzükért, már pedig ez a belső tér számomra megnyerőbb, mint egy VW belső tere, pedig én VW konszern fan vagyok!!!!!!!!!!!!!!
Ráadásul egy Golfot megkapsz igaz 4,2 ér egy fos TSI motorral ami egykettes 85 lóerő, vagy 105....
Mindkettő egy rakás szemét, 60 ezernél turbót kell bennük cserélni, befecskendezőrendszer,stb...
Nem tudom hol éltek ti komolyan...
Nálam az 1.6-os gyengébbik benzines, vagy az 1.4 TDi jöhet szóba kis chiptuninggal.

Szabványok 2012.04.20. 15:33:36

@Shadowbull:
"csak a cikkbol kiemelheto hibalista, ugymint:
- savelhagyas figyelmeztetes
- villanyszervo
- elektromos kezifek
- rossz 1,6-os benzines
- gyenge futomu
- szar ESP
- rossz 1,6-os dizel"
Azt kapod, amiért fizetsz! Jobb egy BMW116i? Persze. De sokkal drágább. A piacon nincsenek (tartósan) nagy csodák.

"Es akkor azt feltetelezzuk, hogy a koreaiak minden masban, ugymint megbizhatosag, minoseg meg utolertek a konkurenciat?"
Jó kérdés. Én nem vagyok meggyőződve, hogy rosszabb a megbízhatósága, mint a konkurenciának. Más a tervezés, fejlesztés és más a gyártás. Simán el tudom képzelni, hogy az, amit tud, azt tudja milliós példányban éveken, százezer km-en át. Majd az idő eldönti!

Szabványok 2012.04.20. 15:36:31

@Béla, tudod a Béla:
"Kicsit átgondoltam mire gondolhatott a cikkíró és arra a következtetésre jutottam hogy kizárólag fapadosban lehet sansza a ceed-nek, mivel ha felextrázzák akkor már BMW-s magasságokba kerül a Ceed."
Viszont ha a BMW-t felexrázod, akkor az még magasabbra kerül. Lehet, hogy a Ceedben drágák és gagyik az extrák. Viszont a BMW-ben még drágábbak. Viszont jók.

Szabványok 2012.04.20. 15:40:17

@ColT: ""Ezt hivjak kapitalizmusnak meg piaci versenynek."
Kapitalizmus és verseny már rég nem az, aminek kellene lennie. Ezt már "húzzunk le még 3 bőrt róla" -nak hívják.
Van ez a kis mániám, hogy az egész világ berendezkedése úgy rossz, ahogy van,"

:-) De ahogy a mondás tartja, még mindig ez a legjobb. Az ember nem azért cserél le valamit, mert rossz, hanem azért, mert van jobb. Nincs jobb. Az egyentervet, 39 egyengyárban gyártanák, az rosszabb lenne hosszú távon.

hamika 2012.04.20. 15:55:40

Halkan mondom faternak a Koreai vacka (Lanos) 1998-2008 ig 194.000 km et ment Budapesten és telekjáratbaan. Tehát cipelt rendszeresen szerszámot trágyát cementet téglát meg mindent amit az öreg belepakolt..ja nem gyengye, és nem rövid földuton rendszeresen.
Hibák: -alapjárati motor.
-H.kipufdob
-féktárcsa 1*,betétek vagy 4*
Nyilván mitt vett utánna :Aveot ebben van 64.000 km de egy első betét volt benne cserélve.
elötte 309-és utánna 306 os pugja volt,na azokkal azért volt herot. Nekem van egy 2010 es pug expertem 52.000 km el,rendszeres szervizvendég vagyok. Lehet jellegtelen és müanyag vackok a Koreai autok,de biztosan tartosak..de ez spec szerintem szép is,mint az uj i-30.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.20. 15:56:19

@dr. Közbiztonság Szilárd: A GCR-852B -k, ahogy én tapasztaltam, hihetetlen tartósak. OK, nem akkoriban, de később ők csinálták.
A DVD-knél ez már nincs, főleg az íróknál.

@Szabványok: Az, hogy ez jobb, mint az előző, nem jelenti, hogy nem kéne továbblépni. Ez a kakiban kepesztés sehova nem vezet.

A "Az egyentervet, 39 egyengyárban gyártanák" nyilván nem kell szó szerint venni, de a lényeg, hogy nem az a világ előmenetelének kulcsa, hogy 86 cég 226743 féle terméket gyárt hasonló célokra, csak az egyikben van Bluetooth, a másikban meg nincs.

hamika 2012.04.20. 15:56:54

Halkan mondom faternak a Koreai vacka (Lanos) 1998-2008 ig 194.000 km et ment Budapesten és telekjáratbaan. Tehát cipelt rendszeresen szerszámot trágyát cementet téglát meg mindent amit az öreg belepakolt..ja nem gyengye, és nem rövid földuton rendszeresen.
Hibák: -alapjárati motor.
-H.kipufdob
-féktárcsa 1*,betétek vagy 4*
Nyilván mitt vett utánna :Aveot ebben van 64.000 km de egy első betét volt benne cserélve.
elötte 309-és utánna 306 os pugja volt,na azokkal azért volt herot. Nekem van egy 2010 es pug expertem 52.000 km el,rendszeres szervizvendég vagyok. Lehet jellegtelen és müanyag vackok a Koreai autok,de biztosan tartosak..de ez spec szerintem szép is,mint az uj i-30.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.20. 16:07:53

@hamika: Gondolom a kipufogó nem magától esett le, hanem a földút rásegített.

Opelfan 2012.04.20. 16:19:25

Nekem van egy Picantom amit újonnan vettem, eddig semmi gondom nem volt vele 6 év 50.000km alatt.
Viszont elgondolkodtat ez a kocsi, 4 milla klímával, de 6 liter az átlagfogyi ami lehelve a pedált vezetést sejtet, sőt a tesztben ha jól emlékszem 7 litert evett. Van egy benzines Lancia Kappám is, ami gyorsabb, nagyobb, nehezebb mint a Ceed és kíméletesen járva 7-7,5, ellenőrizve időnként az istállót 8-8,2 liter a fogyasztás... azt már nem is nagyon szoktam leírni, hogy amikor papásan gyorsítok és 70-80-nal megyek vele max akkor meg lemegy 6,5-ig is, halkan jegyzem meg, hogy 16 évvel öregebb konstrukció. Ehhez képest ez a kis kompakt rengeteget eszik, népítéletben is 7-8 litert látok általában a réginek, így én biztos nem adnék ki érte ennyi pénzt, már inkább egy Bravo 1.4 T-Jet ilyesmi áron.

6096czt 2012.04.20. 16:42:15

csak nekem tűnik egyértelműnek hogy ez egy I30as átszabva KIA-nak?Kívülről mindenképp.
Amúgy inkább ezt mint bármi Fiat-Francia négykerekűt...

w a s d 2012.04.20. 17:06:28

@Ambrus Gergely [SG]:
"Hát barátom te nagyon hülye vagy, még ha azt mondtad volna, hogy ronda, csak simán otthagylak szó nélkül, de hogy nem ér annyit mint egy akármilyen hasonló kategóriás autó, csak azért mert KIA???"

Lehet, hogy ér annyit, de amíg a korábbi Hyundai meg Kia modellek szimpatikusak voltak, mert egy egyszerű megjelenésű, de jó, vagy legalábbis nem rossz autót viszonylag olcsón meg lehetett venni, a mostaniak meg nem ilyenek, hanem jók, de a nem prémium gyártók közül a magasabb árkategóriába tartoznak. Csökkent azon márkák száma ezzel is, akiktől racionálisan megéri (vagyis olcsó, de elfogadható autókat gyártanak) autót venni.

w a s d 2012.04.20. 17:12:49

@w a s d:
Meg kicsit mintha az ázsiai gyártók a saját múltjukat köpnék le, amikor próbálják feljebb pozicionálni magukat, mert mintha a világhódításban szerepe lett volna korábban a kedvező árnak is a minőség mellett.

CSÖRR-CSI££ 2012.04.20. 17:30:51

Az "olajköpülős" automata... na, ezen behaltam :D

Egyébként is tetszett a cikk, jó a szöveg, de az olajköpülés tényleg a lehető legfrappánsabban érezteti, hogy ma már ez a jelentős veszteséggel működő, amúgy is csupán a faékhez közelítő egyszerűsége miatt vállalható erőátviteli mód igencsak ciki egy ilyen kis tömegű és nyomatékú autóban, különösen, ha 21. századi hájtekről piárszövegelünk.

Pedig az autó maga tényleg megállja a helyét a mezőnyben, teljesen felnőtt a patinásabb nevű társaihoz is.

Béla, tudod a Béla 2012.04.20. 17:36:19

@Ambrus Gergely [SG]: "Ráadásul egy Golfot megkapsz igaz 4,2 ér egy fos TSI motorral ami egykettes 85 lóerő, vagy 105....
Mindkettő egy rakás szemét, 60 ezernél turbót kell bennük cserélni, befecskendezőrendszer,stb..."
Ezeket a baromságokat honnan veszed?
"Nem tudom hol éltek ti komolyan...
Nálam az 1.6-os gyengébbik benzines, vagy az 1.4 TDi jöhet szóba kis chiptuninggal. "
Ezaz chiptuningolját, az való neked, meg a ducktape, és a patex, azokkal minden megoldható.

redriot77 2012.04.20. 18:13:28

@Merida001: "Ez max 2milla körül kellene, hogy legyen alapáron. Ha direkt a "rizses" vonalon maradunk, inkább egy Toyota Corolla, mint ezt..."

Miért kéne ezt az autót Dacia Sandero áron adni? Ennyire azért nem legyünk gonoszak.

F@szért kell fikázni a koreai autókat, komolyan nem értem. Ebben legalább normális alapmotor van + hatos váltó! Százszor inkább ez mint az új alap Wartburg motoros (1000 köbcentis 3 hengeres) Focus.

redriot77 2012.04.20. 18:27:32

@kultúrpesszimista: olvasom már egy ideje a hozzászólásaidat, azt hiszem megértelek.

De azért kérlek ne nézz mindenkit hülyének vagy ízlésficamosnak aki koreai vagy más modern "műanyag" autóval jár.
Néha én is szoktam "autonanizálni". Értsd: böngészni a hasznaltauto.hu-t vagy a mobile.de-t csak úgy, szórakozásból. Láttam kb egy éve egy gyönyörű 1975-ös BMW 1502-t. Semmi kókány, semmi tuning, eredeti állapot, hibátlan banánsárga fényezés. Volt valami 7-800e pénz. Tetszik? Hogy a f@szba ne'! Drága? Nem mondanám. Megszakadna a szívem ha két év alatt szétrohadna a panel előtti parkolóban? Igen. Agyf@szt kapnék ha meghúznák a hipermarket parkolójában? Nem gyengén. Ideges lennék ha egy reggel nem indulna (harminc+ éves autónál benne van a pakliban)? Igen. Van műszaki érzékem és helyem hogy magam javítsam? Nincs. Szerelő rokon? Nincs.
Jobb való nekem a tízéves koreai? Igen. De ha egyszer viszem annyira, hogy lesz saját garázsom, akkor jöhet az 1502-es. Vagy vmi más szépség. :) Minden jót.

Grifter 2012.04.20. 18:44:48

Az előző öszintébb volt, fészlifttel még egész pofás is. Nem mellesleg, ha ezt pozicionálják a Golf-hoz, akkor az i30-at mégis hova? (Nem, ahhoz nem, mert vicc lenne.) Képzavar gyanús.

papa33 2012.04.20. 18:47:17

Megjelenésekor, akkori árához képest semmibe sem tudtak belekötni, mint a 7 év garanciába, amit bármikor abbahagyhatunk, más meg fizet hogy legyen + 1-2 év.

Mára drága lett: egyrészt 3,5 m-ért kellene az alapot adni, másfelől, használt árát kevésbé tartja, sokan el vannak ájulva a némettől, talán azért.

És valóban, ha ennyiért, mint ez a Kia (meg Hyundai) megkapható, adnak Mazdát, Toyotát, Golfot, akkor azt veszem.

Teszem hozzá egyáltalán nem vagyok VW fan, amikor az előző Kiát kipróbáltam mind dízelben (no nem a 140 Lovas Seat után kellett volna...), mind a benzines, a kormány érzéketlenségén (egyenesmenet kettes osztályzat)kívül semmi hibát nem találtam, mondjuk nekem az I30 jobban bejön.

Jól látom, hogy ebben nincs hőmérő???

Az extrákat meg nélkülözném.Ami kellene: 6 légzsák, klíma, ESP és legalább elöl aktív fejtámasz, ezekért nem kéne luxusadót szedni.

2012.04.20. 19:18:02

Uraim!
Ez egy használati tárgy!
S annak jó. Minek érzelgős, személyeskedő, arrogáns, sőt gyakran buta vitákba szállni?!
Ha valaki megfizeti a felárát a vw emblémának, lelke rajta, de ne elvi alapon ítélkezzen, mikor nem is ült még ilyen autóban SOHA!!!
Mert ezzel magát járatja le ...
Havi 7000km-t vezetek, szerintem elmondhatom van tapasztalati tőkém... Focus 1,6tdci nagyon fasza, de ezt a KIA-t szívesen kipróbálnám.
No, áldás-békesség!

2012.04.20. 19:18:19

Uraim!
Ez egy használati tárgy!
S annak jó. Minek érzelgős, személyeskedő, arrogáns, sőt gyakran buta vitákba szállni?!
Ha valaki megfizeti a felárát a vw emblémának, lelke rajta, de ne elvi alapon ítélkezzen, mikor nem is ült még ilyen autóban SOHA!!!
Mert ezzel magát járatja le ...
Havi 7000km-t vezetek, szerintem elmondhatom van tapasztalati tőkém... Focus 1,6tdci nagyon fasza, de ezt a KIA-t szívesen kipróbálnám.
No, áldás-békesség!

Seca81 2012.04.20. 19:33:21

Kár, hogy ilyen sokan leoltják szegény KIA-t :(
Mintha itt eu-ban nem lennének ingerszegények a mai kompaktok...
Ugyan úgy halál unalom szinte mind!
A céges Astránktól és Octaviáktól feláll a hátamon a szőr! Az új Focus belülről egy áttekinthetetlen Star Trek űrhajó.
Ahogy azt Kultúrpesszimista is kiemelte a Fiat és a Citroen tényleg próbálnak izgalmasabb és merészebb kocsikat faragni, de kb ennyi. A kategóriatársak szintén sehol.
Szerintem.

Seca81 2012.04.20. 19:33:41

Kár, hogy ilyen sokan leoltják szegény KIA-t :(
Mintha itt eu-ban nem lennének ingerszegények a mai kompaktok...
Ugyan úgy halál unalom szinte mind!
A céges Astránktól és Octaviáktól feláll a hátamon a szőr! Az új Focus belülről egy áttekinthetetlen Star Trek űrhajó.
Ahogy azt Kultúrpesszimista is kiemelte a Fiat és a Citroen tényleg próbálnak izgalmasabb és merészebb kocsikat faragni, de kb ennyi. A kategóriatársak szintén sehol.
Szerintem.

Doktorbalu 2012.04.20. 19:53:49

kb. ket evig hasznaltunk egy kia ceed sw-t 1.6os 126loerös motorral. jo volt, szerettük, jol ment, jol fogyasztott. egyetlen ok, amiert lecsereltük, mert bövült a csalad es kellett a nagyobb csomagtarto. el tudnam kepzelni 2. autonak. nem hiszem, h ugyanazon a felszereltsegi szinten vlmivel is rosszabb lenne egy golfnal...

Kov 2012.04.20. 20:58:32

Hehe, nem gondoltam volna, hogy a "big block" szókapcsolattal valaha is találkozok egy Kia Cee'dről szóló cikkben:D Már ezért megérte elolvasni.

2012.04.20. 21:37:01

@dr. Közbiztonság Szilárd: Az a gáz, hogy a környezetvédelmi előírások miatt a golf I-esed az 1,5-ös szívódízeljével nem hagyhatná el a gyárkaput. Ha meg elkezdenék az előírásoknak megfelelően lebutítani a jobb kibocsájtás reményében, a kerékpárosok lehagynának a köruton.

2012.04.20. 21:45:33

@Béla, tudod a Béla: Béla! volt: 1.5-ös golf I, 1.6-os golf II. Audi a4 1.8 turbo qatro, Golf IV. 1.6 benzin. Szégyen . mind, Csalódás, csalódás után. A golfI volt a legjobb. Csak zörög, csörög, erőtlen. A többi egy vagyon. Hengerfej repedés, (diesel), hengerenkénti gyújtásnál trafócsere (1.6 benzin), az Audi meg.... futómű csere 40 ezrenként, ami bosh az minden tönkre ment. 4 évesen költöttem rá 1 millkát, gyorsan eladtam. Nem volt minden megjavítva rajta ennyiért...
Úgyhogy a VW-Audi konszern nekem mégegyszer nem ad el autót.
Ja, ma is ugyanaz a blokk benne, mint 25 éve.

2012.04.20. 21:51:31

@kultúrpesszimista: Csak felhívnám szíves figyelmedet: a kia előző szériáját egy magyar tervezte . Most egy német a fő dizájner. Hát ennyire koreai a formaterv.
A golf meg egy dögunalom. Kb 20 éve ugyanolyan. Más cégnél ezt ráncfelvarrásnak hívják. Mondjuk technikailag is szar.

Merida001 2012.04.20. 22:21:03

@redriot77:

Itt nem az a kérdés téged idézve, hogy miért f@kázom, hanem az, hogy miért kell ezt a vackot horror áron értékesíteni nulla presztízse mellett és ennyire isteníteni, istenítened??? Mikor ennyiért nem Fordot, direkt a rizses vonalon maradva - hanem Toyotát kaphatsz!! Na?? Erre válaszolj.

Úrvezető 2012.04.20. 23:38:52

@Úrvezető: Most akkor ezt senki sem tudja, és/vagy senkit sem érdekel???

travelnyuszi 2012.04.20. 23:50:31

Sznobok vagytok kiscsillagok.

acsiki 2012.04.21. 00:25:21

@deak.atti: kiváncsi lennék kiket előztek meg, és mivel? Szerintem csak az árával. A marketing az nagyon erős!

Knorbi 2012.04.21. 08:00:22

Abszolút nem tűnik rossznak az árából meg majd engednek is. Nekem egyébként a belseje olyan új Citroen C4-es szerű.

Montuain Bike RWD Kompressor 2012.04.21. 14:32:07

Jó kis gép,csak a motor-hajtáslánc-kasztni hármast cserélném le rajta. :)

steve30 2012.04.21. 16:47:37

Mi? 200 ezerrel olcsóbb,mint a hasonlóan felszerelt Golf?,ami ugye nem arról híres,hogy egy fos lenne.hát ennyiért soha ne, kéne.Meg ugye ,egyszer majd el is akarja adni majd az emberfia,ami valahogy így fog kinézni: 6-éves golf:1,5 millió, és szintén 6 éves kia: 800-ezer.
Nem kérdés ugye,

kisvidra 2012.04.21. 18:37:55

...én elismerem, japános vagyok...nem is vennék európait sosem, habár itt élek a legnagyobb európai autógyár városában...az utóbbi időben úgy látom talán a Kia vált a legszebb, legjobb autók gyártójává...valahogy hatalmasat fejlődtek pár év alatt...emlékszem, még én is megmosolyogtam néhány éve, amikor azt olvastam, hogy majd rövid időn belül be fognak kerülni a legnagyobb autógyártók közé, és mostanra sikerült nekik...ha mindent mérlegelnék, árat, minőséget, dizájnt, akkor biztosan a Kia nyerne...őket kell most követni...

BTO11 2012.04.21. 20:44:32

3ajtós D kadett kombimat 1.2ST 60LE -t visszavásárolnám rozsdamentes állapotban esetleg 5ősre átalakitótt váltóval.

mert funkcionálisan semmivel nem érnek többet a mai autók.

Opelfan 2012.04.21. 23:28:18

@dr. Közbiztonság Szilárd:

Nekünk volt Goldstar videónk. Nem volt semmi gond vele! Amikor tönkrement akkor a mechanika nem bírta tovább, egy műanyag fogaskereket evett meg benne a fene, ezután faterom csinált hozzá bronzból egy másikat. Ezt követően eladtuk, és vettünk egy AKAI-t, meg sem közelítette a Goldstart. Ezt később egy HIFI-Sztereo Panasonic követte ami még sokkal nagyobb hulladék volt mint az AKAI, pedig a Goldstar és a Panasonic vásárlása között 20 év telt el.

Nekem van egy 22"-es LG monitorom, 2ms-os... soha rosszabb ne legyen :D. De ugyanezt mondhatom el a 120cm-es TV-nkről is! Kb 5-6 év lehet az élete(mint minden mai szórakoztató elektronikai cuccnak), ebből már leélt kettőt gond nélkül. Nem értem miért probléma az, ha valami Koreából jön...

Minden további nélkül adnék pénzt olasz autóért! Jelenleg egy Lancia Kappa-t és egy Kia Picantot hajtok, mindkettővel elégedett vagyok. Minden idióta óva intett a Lanciától mert az húúú meg hűűűűű ha elromlik, meg amúgy is ha nem volt eddig bajod, akkor most lesz... mese habbal! Még nem tapasztaltam olyan hibát rajta, amit egy kis kézügyességgel és rátermettséggel ne lehetett volna megoldani, de egy 16 éves Németen/Francián/akármin is elromolhat bármi váratlanul.

diablos 2012.04.22. 08:43:56

Itt egyesek azt írják, hogy ennyiért inkább Mazdát, Toyotát vennének.
Nem mellékesen a MAZDA a csőd szélén áll, a Toyota-Lexus pedig vissza-visszatérő műszaki problémákba fut bele!Nem lehet mindig a TOP-on lenni!Ez történelmi tény!

Tessék elmenni egy tesztvezetésre és utána véleményt alkotni!
Ennyi előítéletet, mint amit itt hordanak össze egyesek, kész agyrém.Ennyi sötét tahó nem csoda, hogy szétkúrja ezt az országot!

Véleményem szerint a mai kiélezett autópiaci versenyben igenis érdemes hosszútávra olyan márkákat választani, amelyek BIZONYíTANI akarnak!Lásd 7év v. 150000km garancia.

Annakidején a VW is egy jól sikerült modellel alapozta meg a következő 20 évét!Ez volt a GOLF II.
Ma sokkal nagyobbak az igények, sokkal közelebb vannak a márkák egymáshoz,ezért nagyobb a daráló!

Jó gondolkodást!

mrcaptain 2012.05.02. 22:10:49

Mi a fasznak küldtök olyan majmot tesztelni, aki írtózik az adott autó márkától?
Süt a cikkből a kia fikázása!

kultúrpesszimista 2012.05.06. 00:05:44

@travelnyuszi: és??!?!?!?!?!!?!?!?!? Ez előny! Nem mindenki igénytelen...

fabris 2012.05.12. 10:16:18

Kár, hogy A Cee'd-nek is ugyanaz a baja mint az i30-nek: futóműzaj.
Korábban volt Cee'd-em, abban is ettől őrültem meg: a motorhang ugyan nem volt sok, de ami a kerek felől jött már 100 fölött...

Jó ez a mostani többnyire túlárazott éshycomat alsó-közép kinálat, már 1 éve hiába kinlódom azzal hogy mire cseréljem a mostani kocsimat, de mindegyik problémás valami miatt:

- Astra J: szép forma, de nehéz, sokat zabál és nem lehet belőle kilátni
- Focus: koreaibb a kinézete mint a mostani Kia-Hyundai párosnak, szűk és ergonómia problémás a beltér, ellenben jók a motorok és a futómű
- Golf: motorok jók, futómű jó, praktikus, de túl drága és a beltér borzasztón néz ki
- Bravo: olcsó, szép design, de a trubós benzines zabagép és a futómű katasztrófa
- Civic: az újnak már a formája is vicc és kilátni abból se lehet
- i30: majdnem annyi mint egy Focus és a futómű abban is zajos. Meg a koreaiaknál kérdéses ugye a fényezés minősége is.
- Megane: praktikum és ergonómia komplett hiánya , viszont van takarékos dizel

Horneten 2012.06.16. 14:56:20

Jól néz ki, bár nekem a a Hyundai i30 jobban tetszik.
süti beállítások módosítása