HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ha utálod a dízelt

2012.05.04. 06:10 Tcomment

Címkék: honda accord

Csendes, még bőven takarékosnak is nevezhető. És kombinak hűdemekkora! Ja, hogy dízel? Észre sem fogod venni.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

132 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr514487379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsc666 2012.05.04. 09:18:18

Valaki magyarázza már el, miért kardinális kérdés minden teszt során (és a kommentekben is), hány ablak automata felhúzású? Kb. az utolsó dolog, amit néznék egy autóban, de tényleg. :)

abc 2012.05.04. 09:20:55

@Dövan: érintett vagy a témában?
a reakciód hevességéből úgy tünik. :)

Abfangjaeger 2012.05.04. 09:22:08

@ommm: Bocs, hogy itt írok, de van egy kis hiba a Juke GT-R cikkben: "...ahol egyszerre legfeljebb egy-két autón tudnak dolgozni, így 100-20 példánynál aligha készülhet több...".
Vagy 10-20 vagy 100-200, de csak szerintem. Már a másik hírportálon is feltűnt a cikket olvasva.
Üdv!

ledo76 2012.05.04. 09:26:32

@SLX-350: Egyrészt ez a motor is tud meglepetéseket produkálni (ezért mondtam, hogy inkább benzines), többet mint az Alfa(Fiat) féle dízelek, másrészt az Alfa nem olyan szörnyű mint egyesek állítják (gondolom neked sem volt), elismerve, hogy a Honda általában véve minőségibb. Harmadrészt a cikk szerzője emocionális szempontból vetette össze a két autót, aminek fontos része a dizájn.

indapass90210 2012.05.04. 09:28:39

@abc: hát persze, én vagyok becsületesnepper inkognitóban! De lehet, hogy ommm vagy winkler is.

Roll1983 2012.05.04. 09:29:31

@SLX-350: Remélem nőt nem így választottál. :) Német és japán után ültem olaszba, nem akarlak elkeseríteni, de a cikkben is említett kettőstömegű lendkeréken kívül nem ért váratlan meglepetés, ez meg japánnal is előfordul, ahogy olvashattuk.

SLX-350 2012.05.04. 09:34:31

@Roll1983: valóban nem (csak) ilyen szempontok alapján választottam nőt... volt a cégünknél 4 156-os, az ellenségemnek sem kívánom. Persze az új Alfák más kategória, de itt használt autókról van szó.

Palex 2012.05.04. 09:35:34

340Nm egyébként, nem 320, és akkor tele voltak vele a reklámplakátok, hogy ez a legerősebb 4 hengeres diesel a piacon

subtotal 2012.05.04. 09:39:47

Kombi párti vagyok, de ez nem kéne, mondjuk a 156-ból se.
A 6,5-7 meg vicces fogyasztás pályatempónál, kéziváltóval. 6 hengeresek is tudnak legalább ennyit abból az időszakból.

Shadowbull 2012.05.04. 09:40:49

@Palex: 2,2-es 140 lovas. Hogy lett volna ez a legerosebb?

papa33 2012.05.04. 09:40:59

Én addig csodáltam az Accordot, míg egy néhány éves megkímélt példányon láttam a krómot lemállani a kilincsről, a leggagyibb műanyag...
Pedig japán párti vagyok.
Alfa: Autó Bild vagy mi szokta tesztelni 100 e km, tapasztalatait, kis néhány apróság, jól teljesített a motor, semmi gond nem volt,

csak huszonezernél motort cseréltek.

Mi van ha lejár a gari...
köszönöm, jöhet a málló kilincsű Honda.

luck66 2012.05.04. 09:42:57

pár országban nem is lehetett automata felhúzású ablakkal árulni semmilyen autót baleset védelmi okokból,nehogy a hülyéje kinn felejtse a gyereke fejét és van ahol a csomagtartót is el kell látni belső nyitóval,nehogy bezárja magát

padlogaz 2012.05.04. 09:45:57

nem drága ez egy kicsit, 2 millió fölött egy 8 éves autóért?

mondjuk a dízel autók árát nem ismerem, inkább abszolút értékben tartom soknak a korához, a futott km-ekhez és a várható szervízktg-ekhez képest.

Roll1983 2012.05.04. 09:46:47

@SLX-350: Facelift 156-ot használok. :) Jó cégnél dolgozhatsz, ahol Alfa a cégautó. Nálunk Toyoták vannak sajnos.

Roll1983 2012.05.04. 09:49:19

@papa33: Ezt a cikket én is láttam, és ott azt is írták, hogy olyan dolog került a motorba, aminek nem kellett volna, ha jól emlékszem valami fémforgácsot írtak. És az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az új motor hiba nélkül teljesítette a maradék 7x ezer km távot.

Sootaanaa 2012.05.04. 09:49:40

@csintapala: Mazda 6 2.0 dizel, 320 nm, ugyanaz a nyomatek! 120, 136 es 143 loero - pölö

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.04. 09:59:44

Kicsit tényleg érdekes, hogy pont a nepper autója, de amúgy még talán el is fogadnám, ha egy mérettel kisebb lenne... Értelmesen néz ki, minőségi, nem lelakott.

Tyne 2012.05.04. 10:17:06

Angliaban hasznaltam ilyen autot igaz benzines automatat de annak automata ablakai voltak,es nagyon megbizhato auto egy europai auto utan megvaltas volt a megbizhatosaga,hogy barmikor beulok es hiba nelkul elmegyek vele hosszabb utra parszor voltam vele otthon is hiba nelkul.

Palex 2012.05.04. 10:18:12

@Shadowbull: Shadow.
AKKOR ez volt ami 340Nm-t tudott, mert a BMW 150 lovasa akkor még "csak" 320Nm-t tudott, a Ford is 320Nm-él járt, a PSA féle 2.2HDI-nek akkor még a gyengébbik 133 lovas verziója futott, ami szintén kevesebb volt 340Nm-nél.
Erre hegyezték ki a marketinget anno, hogy kategória első a 340Nm. Emlékszem, még egy bukósisakos, öltönyös csávó reklámozta ezt a modellt.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2012.05.04. 10:22:48

@7esbusz: szerintem kommentelés előtt olvasd el a cikket. Néha nem árt:-)

Shadowbull 2012.05.04. 10:33:34

@Palex: az lehet, bar nekem a PD-nel mintha 340 remlene, viszont ezek mind 2 literesek voltak, a Honda meg 2,2 literes.

Tehat mar akkor sem volt a legerosebb, es le is ragadtak aztan ott ahol voltak.

SLX-350 2012.05.04. 10:38:47

@Roll1983: Alfák (is) voltak.. már egy sincs. most Honda és Toyota (is) van.

diablos 2012.05.04. 10:38:49

Én csak egy ellentmondást találtam a két cikkben, mégpedig azt, hogy nepperünk a 205/55x16-os gumit éppenhogy drágának titulálta, míg Papp Tibi pedig kedvező árúnak!

Amúgy a kocsi szerintem is szép állapotban van, ha már Accordot akarnék, /nem akarok/ biztosan ezt választottam volna a kétesebb előéletű magyarokkal szemben!

Tényleg nem lehet az ALFA-hoz mérni, mert nekem ez egy konzervdoboz a 156,159-hez képest!Kívul-belül sokkal szívderítőbb hozzáérni az ALFA-hoz.Futóművük tudtommal hasonlóan kettős keresztlengőkaros + többlengőkaros, úgyhogy a kátyúkat egyik sem szereti!

Az ALFA-k ára a helyén van, bekalkulálva az esetleges nagyobb szervízigényt.
Békesség!

ledo76 2012.05.04. 10:38:59

@Roll1983: Nekem is az van (1.9 150 Le) és 129000-nél még a kuplung is gyári viselkedésű. Azt nem tudom, hogy az eredeti-e vagy cserélte az előző tulaj (86000-el vettem) a szervízkönyv szerint nem. Nekem csak az Egr szelep okozott kisebb gondot, amit jól ledugóztam (simán hozta a zöldkártya értéket, sőt megemlítette a vizsgabiztos, hogy kiemelkedően jó, meg is nézte, hogy rendesen bent van a kipufogóban a szonda).

Palex 2012.05.04. 10:39:12

@Shadowbull: Tudom, de ilyen a marketing, ezt tudhatnád :)
Ők azt mondták, a legerősebb 4 hengeres. Ennyi. Az átlag user nem azt nézi, pontosan mennyi a literteljesítménye, illetve egyéb paraméterek.

Amúgy nem volt ez rossz motor. Csendes, kulturált, és jó a fogyasztása.

De természetesen nem volt világmegváltás, mint ahogy előre beharangozták, vagy várták a fanatikusok.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2012.05.04. 10:40:16

@abc:
egy nyolc éves autón lógni kezd a jobb hátsó stibilizátor szilent. Hűha! Úgy derült ki, hogy a műszakin rátettük a rázópadra a hátsó tengelyt, amit soha nem ráznak, és szóltam a vizsgabiztosnak, hogy rázza rendesen, keresse meg mi lehet a baj, mert kézzel feszegetve nem jöttünk rá. Néhány perces rázás után mondta, hogy a jobb hátsó kezd lógni, de még nem érdemes hozzányúlni. Nem is kopog, csak néha máshogy dübben, mint a többi. Az ára is horror, 2000, azaz kétezer forint. A féken egyébként 0%-os eltérés volt mindkét tengelyen, a lengéscsillapítók 70%-osak.

Mista 2012.05.04. 10:58:40

Ilyen kombiknal azert nem szamit kivetelesnek, ha az ember kutyat szallitana vele, igy az automata ablakfelhuzast valoszinuleg nem (csak) fillerbaszasbol sporoltak ki. Ha benne lenne sokaknal szoba se johetne.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2012.05.04. 11:03:53

@diablos:
nem azt mondtam, hogy drága, hanem 99-ben volt drága, amikor a Bora/Golf4 páros kijött, most már átlag méret, és az olcsó gyártóknak is van.

Gyors és gépkocsivezető 2012.05.04. 11:10:40

@Shadowbull: kavinton helyett... "Az Accord a sorozatgyártású autók B III (2,0-2,5 literes dízelmotor) kategóriájában 214,228 km/órás sebességi rekordot ért el, valamint a 24 órás tartóssági tesztben 209,824 km/órás átlagsebességgel állított föl új csúcsot. A FIA képviselő által véletlenszerűen kiválasztott két kocsit használták a sebességi rekordok fölállításához, s a bukókeret, illetve a kocsik és a műhely közötti kommunikációt lehetővé tévő adóvevők beszerelésén kívül semmilyen módosítást nem végeztek rajtuk.

A sebességi rekordkísérletek után ugyanez a két autó tette meg a Papenburg és Frankfurthoz közeli Wiesbaden közötti 675 kilométeres távolságot, amikor az üzemanyag-takarékossági mérések zajlottak. A távolság egy részét autópályán, a többit pedig országúton tették meg, s az egyik Accord kimagaslóan jól teljesített: átlagosan csupán 3,067 litert fogyasztott 100 kilométeren."

Shadowbull 2012.05.04. 11:15:29

@Gyors és gépkocsivezető: keresett valamit a marketingcsoport, amivel lehet villogni, semmi extra.

Gyors és gépkocsivezető 2012.05.04. 11:19:39

@Shadowbull: Rendben, értem, hát nem a kedvenced. Még szerencse, hogy más márkáknál nem dolgoznak marketingesek, azokban még több a vas. Idióda.

vadiúj nick 2012.05.04. 11:22:34

egyik kedvenc típusom, majdnem ilyet vettem 3 éve az előző ('92-es évjáratú) Accordom után, végül csak a tiptop állapota miatt vettem M.Carismát. (az persze sokkal kisebb, de még éppen családi az is.)

pedig elképzeltük az asszonnyal, hogy egy ilyet feketében szerzünk, és a hátsó ablakokra szerzünk csipkefüggönyt. :D

viszont most már ilyen idősen dízelt nem mernék venni, még ha tudom is, hogy piszkosul jó a dízel. ha jó. ha meg nem, akkor szopóroller van.

ha lenne egy szomszédom, aki egy buddhista német mérnök és a becsületrend birtokosa, és 4 autója van, akkor tőle vennék dízelt.

(amúgy meg ne vegye senki sértésnek, de autónepper hirdetést meg se nézek. a saját tapasztalataim után egész egyszerűen nincs az a jó ajánlat, amiért elolvassam a hirdetéseiket. nem létezőnek tekintem az ilyen autókat.
vagy magánszemélytől veszek autót vagy nem veszek autót.)

el-enor 2012.05.04. 11:37:13

kombiban eléggé baltával faragott feelingje van, limuzinban tetszik, de a belsejével nem tudok megbarátkozni. Nem mondom, hogy rossz autó, biztos jó, csak nem nekem.

7litert a 2,2es C-merci is megeszik pályán, úgyhogy szerintem teljesen vállalható, főleg, hogy ez egy mérettel nagyobb.

uki 2012.05.04. 11:43:44

Ha mar a honda dizele, akkor idezzuk fel az akkori zsenialis HATE reklamjukat, egyenesen Orosz doktor tollabol. :-)

belsoseg.blog.hu/2006/03/01/a_gyulolet_szivarvanya

sutpet 2012.05.04. 11:45:58

Kétszer szerettem volna ilyet venni használtan, először benzinest, de Mondeo lett belőle, másodszor dízelt és Octavia lett belőle.
A belsejével nem tudtam igazán megbarátkozni, illetve az árával és az állapotával (amiket néztem).

pbr 2012.05.04. 11:56:15

Én azt nem értem, hogy ez megint itt van, mint családi autó. A leírásba viszont csak arról van szó karbantartás és vezetés, de a gyerekülésekről, hogy férnek be és ebből mennyi hátra, arról semmi.
Sikerült teljesíteni a kormányzat tervgazdálkodásában elvárt 3db gyermeket. Sajnos nincs infó egyetlen "családi" autóról se, mibe fogom tudni szállítani az 5 főre duzzadt családot. Tudom egyek buszt, meg egyterűt. Nem.

Shadowbull 2012.05.04. 11:57:35

@Gyors és gépkocsivezető: nyugodtan szoritkozz csak a muszaki adatokra.

idiota.

Hurri Kán 2012.05.04. 12:02:13

Ha kombi, nekem az ilyesmi forma jön be. Nem agyondizájnolt divatautó, hanem használható.

papa33 2012.05.04. 12:46:39

@Roll1983: az akkor 50 %?

Szerintem ilyenkor az a fémforgács a nagynyomású szivattyú valamely eleméből törik ki... szakirodalom szerint. Nem üzemanyagból, ezért is garis.

2012.05.04. 12:53:04

bocsánat az OFF-ért, de hátha valaki tud segíteni:
a csapból is folyik, hogy drágul a műszaki vagy 30%-35%-kal, de mikortól? augusztusban jár le az enyémről, de ha az előtt jönne a drágulás, akkor nyilván elmegyek előbb vizsgáztatni.
kösz!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.04. 13:11:56

@Palex: akkor már volt 2,2 es Mondeo TDCI155 lórővel és 380Nm el.

sutpet 2012.05.04. 13:24:56

Ha jól emlékszem ennek a 2.2 Honda dízelnek a gyártása volt különleges (akkor), képkélékeny öntéssel készült a blokk.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.04. 13:27:56

www.vezess.hu/teszt/teszt_ford_mondeo_22/6689/?o=3
Tévedtem a 2,2 es TDCI 155 lóerős és 400Nm es volt 2004 ben.
Minden adata jobb mint ennek.

hellsing 2012.05.04. 13:28:04

Nekem 2005-ös limuzinom van, 94ekm-rel, első tulaj vagyok. Nemrég autóztam a kocsim mögött 200km-t városban és pályán, és semmi, de semmi füst. Pályán szigorú 130-cal 6.2, városban 7.5l/100km.

Új korában gyakran kilőtte a tompított izzókat. Kapott egy kínai xenon szettet, azóta semmi.
A 3 éves garancia lejárta után 1 héttel (42ekm-nél) csúszni kezdett a kuplung. A szervizben azt mondták, hogy szétkapják és ha nincs szétégetve, kicserélik szavatosságban. Nem volt, kicserélték 0Ft-ért, azóta semmi gond.

Nem akarnám eladni, ha a második gyerekkel nem jött volna meg a harmadik is. Egy nagy gyerekülés + két hordozó még elfér a hátsó sorban, 3 gyerekülés már nem.

Nos, ilyen egyszerű egy jól karbantartott Accord tulajának lenni :)

Mérges 1234 2012.05.04. 13:30:50

@hellsing:

Ja a 42 ezernél széteső kuplung, és a kínai xenon különösen jól hangzik.

A xenon miatt mostanság előfordula a helyszíni bírság, ami szerintem jogos is...

Roll1983 2012.05.04. 13:50:49

@papa33: Mindig elolvasom ezeket a 100k km-es szétszedő cikkeket és láttam én ott már ezen kívül is furcsa dolgokat más márkáknál, pl. vw-k esetében. De nem kell olyan messzire menni, mert a családi körben van egy újonnan vett Civic is (nem tudom, hogy hányadik generációs, ez a felfújt, aminek a váltója nem a padlón van) a kocsiban 40e km-nél gariba váltót cseréltek, mert meghalt. Szóval ilyen mindenhol elő tud fordulni szerintem.

ledo76 2012.05.04. 14:40:33

@Roll1983: A Fiat Bravot is 1.9 JTDm-el tesztelték és ott hiba nélkül nyomta le a motor mind a 100 e km-t. Ki is emelték, hogy a motoron szinte semmi kopás nincs. Egyébként az összes szaklap a BMW után vagy vele együtt a legmegbízhatóbb CR motorként említi a Fiat dízeleit. Még a PSA motorokat (Ford, Mazda, Volvo) dicsérik nagyon.

Palex 2012.05.04. 14:46:56

@Gyurma73: Az 1-2 évvel később jött.

tocibacsi 2012.05.04. 14:48:06

@Jézus33: elméletben tudok róla, pár éve néztem. A gyári "komfort modul" necces, de az pl. lámpát is kapcsolgat - ami halál fölösleges, úgyis ég egyfolytában - az egyéb univerzális cuccokkal meg anno nem jutottam zöldágra (kompatibilitás, stb...) linket tudsz dobni? mármint olyan esetben, ha a gyári kp.zár és riasztó mellett is megy... és ha benne vagy a témában: tetőablak?! köszi!!

tocibacsi 2012.05.04. 14:55:51

@Shadowbull: egyetértek a többiekkel, abba igazad van, h nem volt extra erős. Most se az... csak kulturáltan jár, csendes, stb... a karakterisztikája és a komfortja volt érdekes. Meg az emissziója, bár azt pont leszarom... bocs.

tocibacsi 2012.05.04. 15:00:14

@Jézus33: xenon jogos... mosó és automata állítás nélkül nemár...
Kupplung ügyben viszont érdekes, nekem a gesztus jött le inkább... nálunk az egyik kocsiban 160 körül volt kupplung csere, de az közvetlen előtte egy pillanatnyi elmezavartól vezérelve chipelve volt (170 ló és 450 Nm), tehát nem tökéletes statisztikai minta, a másikban most lesz 150 és az még jó...

sutpet 2012.05.04. 15:06:41

Barátom Scudójában 1.9 JTD 310.000 km van. egyszer volt 1 db dugótörése 220.000 km-nél mert benzint tankolt bele.
1,5 éve borult, azóta csak a kasztni zörög de az autó megy mint a golyó, enyhe füstöléssel, eredeti befecskendezőrendszerrel.

novothauto · http://novothauto.hu 2012.05.04. 15:47:41

@Shadowbull: A Te oldaladon nem nagy szám ez a motor, de szerintem meg (műhelyszemszögből) az egyik legjobb Diesel.

rbalint88 2012.05.04. 15:48:32

egy nagy baja van ennek a típusnak: hátsó sorban semmi hely nincs. haveromnak van ilyenje szedánban, executive. tök jó autó meg minden, de kétszemélyes, ha bárki nagyobb 175centinél. barátnőma maga 165 centijével kevésbé fért el a 177 centis haver mögött, mint a köztudomásúlag szűk, egy kategóriával kisebb golf4ben mögöttem, aki 188cm vagyok. mögém esélye nem volt beülni a hondába.
csak az ojjektivitás véget...

hellsing 2012.05.04. 16:02:59

@Jézus33: a projektoros fényszórókkal tökéletesen működik az utólag beszerelt xenon, a tükrös (am. hagyományos) fényszórók vakítanak, én csak azokat büntetném.

Manapság MINDEN Kínában készül. Utólag beszerelhető készletből nem nagyon találni (talán a Siemensen kívül) "márkásat". De a Siemens is "Made in China", sajnos erről mi tehetünk.

A kuplung nem esett szét, hanem gyári hibás volt a tárcsa. Végigolvashatod a népítéleteket, nem nagyon találsz majd hasonló sztorit, ezerből egy ilyen sokkal nagyobb presztizsű autókkal is előfordul.

Az Accord egy nagyon jó autó. Megérte az újkori árát és azóta is minden fillért, amibe a használata került. Remélem (de nem hiszem), hogy a helyébe lépő Galaxyról is ezt mondhatom majd 7 év múlva.

Ciri 2012.05.04. 16:28:24

@hellsing:
Ki kell ábrándítsalak. A xenonos lámpatest más.

tánczi 2012.05.04. 17:19:43

Az egyik legszebb halottaskocsi-forma... :)

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.05.04. 17:37:46

@vadiúj nick: (amúgy meg ne vegye senki sértésnek, de autónepper hirdetést meg se nézek. a saját tapasztalataim után egész egyszerűen nincs az a jó ajánlat, amiért elolvassam a hirdetéseiket. nem létezőnek tekintem az ilyen autókat.
vagy magánszemélytől veszek autót vagy nem veszek autót.)

Szerinted nepper csak kereskedő lehet?
Magánhirdetésként is van nepper bőven,észre sem veszed hogy tőle vettél autót...

etzel 2012.05.04. 17:49:31

A 7 literes autópálya gondolkodtat el, az enyém 2.4-es benya, tisztességgel hajtva pályán 8,5, de BP-Prága útvonalon volt már 7,5 is. Akkor hol a különbség? Egyébként a klímaprobléma igaz, a múltkori szervizlátogatásnál épp egy ugyanilyen állt benn, klíma nem ment, pedig az utolsó szögig mindent kicseréltek rajta.
Amiről meg nem szól a cikk, az a Népítéletekből egyértelműen kiolvasható magas olajfogyasztás, főleg 150.000 felett.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.04. 17:55:04

Amúgy a gázolajnak még a szagát is utálom.Inkább egy 520i kombi mint ez ezerszer inkább sor6 nál csak egy jobb van a V12:-)

Shadowbull 2012.05.04. 18:09:08

@novothauto: miert, szethullik allandoan, es hulyere tudod keresni magad rajta?

:P

kzolee 2012.05.04. 18:18:48

"Ahogy azzal a gondolattal is meg kell barátkozni, hogy ha eljő a kuplungcsere ideje, hogy a kettős tömegű lendkerék bizony alaphangon negyedmillió, plusz munkadíj – ahogy egyébként az összes hasonló dízelnél."

A kettős tömegű lendkerék a kéziváltóval függ össze, nem a dízelséggel, gondolom én....

novothauto · http://novothauto.hu 2012.05.04. 18:30:17

@Shadowbull: Nem Pözsó!
(egy ötnapos TDCI/HDI Siemens rendszerrel való szopáson estem át a napokban)

Honda! :)

Annak ellenére, hogy pont egy ilyen típus fogott ki rajtam egyszer, állítom, hogy ez az egyik legjobb Diesel motor tartósság, megbízhatóság, stb szempontból.

A BMW Dieseleket nem ismerem javítás oldalról, az nyilvánvaló, hogy menetdinamikában, és innovációban nehéz őket felülmúlni.

novothauto · http://novothauto.hu 2012.05.04. 18:31:55

@kzolee: A kettőstömegű lendkerék a nagy nyomatékkal függ össze.

Az én 1.3 bengás Fiestámban nincs.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.04. 19:23:42

@novothauto: fiat marea 100lóerős td sima lendkerekes,100lóerős jtd kettőstömegű.
És át lehet rakni ha már úgyis cserélsz szettet.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.04. 19:36:26

@novothauto: marea,bravo,brava hármas az 4 féle kaszni,az eleje a b oszlopig gyakorlatilag ugyan az.
Marea sedán ,kombi azért a 4 féle.

Mérges 1234 2012.05.04. 20:33:56

@novothauto:

1.4-es benzinesbe is tesznek már.

És sajnos az 1.8-as benzinesembe is került, aminek nincs 200 NM a nyomatéka.

Viszont tényleg finomabban gyorsít, csak most kellene kuplungot cserélnem..... Horror b+....

Mérges 1234 2012.05.04. 20:41:03

@tocibacsi:

www.aventron.hu/index.php?tid=r_con1_l

Ez csak egy a sok közül, ablakemelő modul néven kell keresni.

Jófajta, de tényleg csak jófajta aútóvillamossági szaki be tudja ezeket rakni szinte mindenben. Bárf ha nagyon durván CAN busos akkor nem.

Ha nem boldogulsz, akkor tudok adni egy kollégát, aki nálunk autóvillamosságis, de amúgy állandóan fusizik is jó szakember, ha kell házhoz megy fusiban így olcsóbb....

És előre mindet le lehet vele egyeztetni, ha nem tudja megcsinálni azt is megmondja előre, mert van egy böhöm nagy paksamétája, minden autóról, amit csinált fényképet és leírást készít, mi merre hány méter, precíz nekem túlzottan is....

Ritka jófajta szakember, egy baja van ha nem boldogul tőlem kérdezz, amivel viszont a legtöbb esetben semmire nem megy..... :D

AdUsZ 2012.05.04. 20:49:39

Nekem is Hondam van igaz nem Accord csak egy Jazz ,de kicsit csalódtam a japán minőségbe 6 év után előjött egy hiba.Kiégett a jobb első tompított izzó ... :)

Mindenkinek további jó autózást !

ratsche (törölt) 2012.05.04. 21:13:24

@novothauto: Tény, hogy védi a hajtásláncot a nyomatékcsúcsoktól, de vibrációt, a zajt és a fogyasztást is csökkenti. Ez a Fiestánál lehet nem volt szempont, de pl egy mezei 116i-ben is van ZMS.

merida001 2012.05.04. 21:20:40

Környékünkön volt egy ilyen Honda feketében, ültetve, 18-as kerekekkel...ugyan ezzel a karosszéria változatban. A hátuljába egyből szerelmes lettem! Jól összerakott és egyik autóra sem hasonlító forma. A CRX az Integra Type-R után ez lett a harmadik Honda aminek nagyon eltalálták a külsejét. Aki megteheti vegyen magának! Én amúgy benzinest vennék...ha Honda, akkor csak is benyás legyen.. :)

novothauto · http://novothauto.hu 2012.05.04. 21:20:54

@ratsche: Az én Fiestámban az elektromos ablakemelő sem volt szempont :)

Meg az a 44 kw még lehet, hogy a határeset volt lendkerék tervezési szempontból...

ratsche (törölt) 2012.05.04. 21:46:54

@novothauto: Akkor ott valszeg nem a komfort volt a központi kritérium :)

Viszont mintha az 1.4-es Grandéban lenne. Nézz már utána, te dolgoztál ott.

Garga Pitic 2012.05.04. 22:21:13

Ронда Хонда хоги Не легиен Веле гондја

Abfangjaeger 2012.05.04. 22:24:31

A kettőstömegű lendkereket bizony az autó is ki tudja nyírni, ha nem egyenletes a hengerek járása. Viszont a fixre cserélés nem biztos, hogy jó megoldás: totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/

samot 2012.05.04. 23:02:47

Ha màr dizel,akkor csak MB,de nem a 4hengeres!
250 ezer benne és egy gramm olajat se kellett soha utàna tölteni,pedig német autopàlyàn volt 240km/ora is.Nem is kevésszer!

Rocko- 2012.05.05. 00:37:02

@rbalint88: "maga 165 centijével"
mmmmm. :]
tudom, megragadtam a lényeget...

Ben Franklin 2012.05.05. 02:20:13

@Gyurma73: Olyan Mondeom van. De a gyorsulása ugyanaz mint az Accordnak szóval baxhatod a nyútonmétert.

Amúgy 360 csak túltöltéssel(Ford) rövid időre lehet 400.

És 2003tól vagy 2004től van ez a motor.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.05. 06:38:48

@Ben Franklin: akkor a honda mivel is erősebb?2003 ban jött ki 2,2 TDCI,és nem árt elfelejteni hogy a Mondeo jóval nagyobb minden irányból.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2012.05.05. 06:44:10

@vadiúj nick:
"amúgy meg ne vegye senki sértésnek, de autónepper hirdetést meg se nézek. a saját tapasztalataim után egész egyszerűen nincs az a jó ajánlat, amiért elolvassam a hirdetéseiket. nem létezőnek tekintem az ilyen autókat.
vagy magánszemélytől veszek autót vagy nem veszek autót.)"

butaság, nem a neppert veszed meg, hanem az autót, a magánszemély ugyanúgy teker, nepperkedik, és átbasz.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2012.05.05. 06:46:41

@etzel:
mentem vele 6000 km-t, ugyanúgy áll benne az olaj

Doktorbalu 2012.05.05. 06:58:51

@etzel: sztem azert sok függ attol is, h hany éves a kocsid, nem lehet összehasonlitani egy 1-2 eves benzinest egy 8 eves dizellel fogyasztas szempontjabol. nekem 2tdi, 140le, 4x4, autopalyan 140-150es temponal 5.4, ahhoz, h 8at egyen mar 180-190el kell menni, 210-nel forog 4ezret. az otthoni 90-nel 4.3!

Dr. GGG77 2012.05.05. 09:37:43

Amúgy benzinesre utaznék alapvetően, de ezt a példányt azt hiszem vittem volna.
Bár egy kategóriával kisebb kombik között szemezgetnék, elsősorban Octavia és Focus kombik között.

etzel 2012.05.05. 21:22:55

@becsületesnepper: az kb. pont a 20.000-es szervizperiódus negyede. Lehet, hogy a tiéd nem, de típushiba, bármelyik Honda szerviz (már ahol őszinték az ügyféllel) megmondja. Ettől még lehet, hogy kifogtad.

etzel 2012.05.05. 21:27:46

@Doktorbalu: 9 éves, 190 LE. 140-nél forog 2900-et, 4000-nél 190, de itt még a motortól simán lehetne beszélni (a szélzaj miatt nem), mivel 7200-nél kezd leszabályozni. Igaz, hogy az enyémsosem fog 7,5 alá menni, de nekem azért nem éri meg, mert háztól házig autópályán megyek, és a vételárat is figyelembe véve 100.000 km-ig olcsóbb ezzel járnom - és pihentetőbb. És persze a 190 LE nem összehasonlítható a 140 LE dízellel, de kinek a pap, kinek a papné.

H_M_CS 2012.05.06. 10:19:47

Azért vasárnapra már illett volna kijavítani a helyesírási hibákat és megszüntetni a szóismétléseket.

Pobjeda elvtárs 2012.05.06. 10:45:06

@tocibacsi:

Elhiszem készséggel hogy a te darabod, vagy általában a típus kevesebbet füstöl, és kormol mint az átlag dízel, de ettől még mindig jóval károsabb az egészségre mint a benzines társa, noha nyilván az sem hegyi levegőt kipufog. Mérnökileg teljesen kizárt a hatékony, és gazdaságos (értsd kereskedelmileg rentábilis) füst és korom mentes motor. Mivel a keverékképzés sokkal rosszabb mint a benzinesnél, így amikor a TDC körül betolják az üzemanyagot, rendkívül inhomogén termikus eloszlás keletkezik, lokális hőmérsékleti csúcsok állnak be az égés frontok mentén, ahol begyullad a légköri nitrogén is (--> NO, NO2), arról nem is beszélve hogy az ennek következtében kialakuló oxigénhiányos égés során meg dögivel dől a korom. A részecskeszűrők meg csak rontanak a helyzeten, mert amikor "elégetik" a kormot, akkor csak a szemcsék méretét tolják a műszer által már nem kimutatható (és füstként nem is nagyon látható) 10 nm alá, viszont ezek a részecskék sokkal veszélyesebbek az egészségre mint a nagyobbak, mivel ezek a nanorészecskék - méretük okán - mindenen átjutnak, képesek a sejtfalakon is áthatolva közvetlenül a sejtekbe továbbítani a kromoszómákat, és a DNS-t súlyosan károsító tartalmukat.

És akkor arról még nem is beszéltem hogy a legmodernebb dízelek is érdekes emissziós adatokat produkálnak ha nem a szokásos - és az ECU által felismert - mérési ciklusban futtatják őket.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2012.05.06. 15:46:21

@etzel:
jelenleg 13 ezer van az olajban, amúgy meg simán lehet, hogy más kocsi eszi az olajat. Amihez nekem közöm volt eddig (6db), az egyik sem ette. Nekem jó érzésem van a típussal kapcsolatban.

vadkertész 2012.05.06. 16:00:43

TC Tc!

No, régóta várok erre a cikkre, no nem pont erre, hanem arra, hogy rendszeresen, használt autókat teszteljetek!! Kinek tesztelitek az új autókat?, kik a Ti olvasóitok?, az újautó vásárlok? Ááádehogy! Nem veszünk mi sohasenem új autót.
Ezért kérlek titeket, hogy mégtöbbet, rendszeresen írjatok "használt autó" tesztet!!! Kiváló ötlet, hogy a becsületesnepper autóparkját használjátok fel erre.
Köszönöm a cikket!

vadkertész 2012.05.06. 16:12:27

@Doktorbalu: Szia! Milyen jószág volt amire utaltál? "2tdi, 140le, 4x4"

Doktorbalu 2012.05.06. 19:05:30

@vadkertész: Hali! Passat variant 4motion (b7, 2011-es, lásd nepitelet)

közösperonos átszállás 2012.05.07. 16:03:10

@Shadowbull: "keresett valamit a marketingcsoport, amivel lehet villogni, semmi extra. "

Miért, mikor azt olvastad, hogy "a legerősebb ...", akkor mi másra számítottál? :-)

közösperonos átszállás 2012.05.07. 16:20:53

@becsületesnepper: "a magánszemély ugyanúgy teker"

Nem ugyanúgy.
süti beállítások módosítása