HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) egester (5) Égéstér (5) égéstér (118) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ezt nem hiszed el

2012.05.08. 06:10 Tcomment

Címkék: opel corsa opc

Tükörbe nézek öreg az ördögöt látom, tudod, hogy átlépek az összes határon. – mondta tizenkét évvel ezelőtt Ganxsta Zolee és lám: itt az ördög, a visszapillantóban.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

86 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr424494083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sausage 2012.05.08. 07:03:04

Az írás jó, az autó is biztos, de hogy bűnronda az tuti. Fel nem foghatom, hogyan jöttek divatba ezek a borzalmak. Talan ahogy a metroszexualitas?:)

Bali01 2012.05.08. 07:36:27

Most letérdelsz komolyan egy Opeltől amire faragtak egy turbót?
Nemmá.
Majd szolók akkor,ha végre lesz egy kis időm és összerakom a clio III rs-t geometriás garettel,alapból 197 paci volt,de elvárom,hogy akkor a crompunciról is ilyen ódákat zengj,lécci,lécci...
Csak mellékesen,9 éve alap a négy dugós brembo meg a függőcsapszeges futómű nálunk.
Opel..haggyadmá.

qqyyqq 2012.05.08. 07:48:14

Helyesen az angol idézet: "550 horsepower, that is not your average Sierra"
Egyébként a cikk jó, kitűnő reggeli KV melletti olvasmány!

P_Lac 2012.05.08. 08:07:36

Nagyon jó a cikk Pista, Gratula!
A ,,hajtőkanyar" nem hajtűkanyar lenne véletlenül?

Az a szitu, hogy az Opelnél egy dolog ami jó,
a reklámnak a zenéje. ( A gitár riff : Eric Clapton: Layla )

Különben meg maradhattak volna a varrógép gyártásnál, a helyükben nem erőltetném azt a gépjármű gyártás történetet....

Bocs, hogy más autós oldalról szúrok be egy linket:

www.vezess.hu/hirek/csak_veszteseget_termel_opel/36827/

Dr. GGG77 2012.05.08. 08:16:56

Ebbol 500 keszul, a Cliobol sok ezer. Szoval valahol megis a Renault csinalja jobban.

DrSzoke 2012.05.08. 08:18:05

@Bali01: Mi van ronomanias? Eltuntel 2 eve a szkajprol,azota varlak itt a repteren...

Dr. GGG77 2012.05.08. 08:18:42

Valamint a Clio kb 100x nez ki jobban. De ez szubjektiv.

1kutya 2012.05.08. 08:18:45

@ommm: a hajtőkanyar az milyen állat?:-DDD

m.o.p. 2012.05.08. 08:22:15

Jó lehet ez. Arra kíváncsi lennék, hogyan leplezi a termetét (tényleg, régen volt egy kis táblázat a gépek mellett, hogy mi mennyi) kanyarba beesve és onnan kifelé. Elég kövérkének tűnik.

bobfalfa 2012.05.08. 08:28:42

Ez a rendszám nagyon passzol a kocsihoz!

herpa 2012.05.08. 08:38:05

Egy rövid csapatós videót hiányolok.

Hurri Kán 2012.05.08. 08:41:27

Jé, az utóbbi 6 év első olyan tesztje, amiben nem fikáznak egy Opelt.

Darth_Vader 2012.05.08. 08:50:14

Formátlan egy gépsárkány.

kokal 2012.05.08. 08:51:43

Vehetnének már egy olasz formatervezőt, a műszerfaltól még mindig forog a gyomrom. Kívűlről is meglehetősen kaotikus.
Már csak ez hiányozna a pöpec műszaki tartalom mellé.

Dömijani 2012.05.08. 08:54:10

Miért van az, hogy egy autós újságírónak - és másnak is - 200 LE, 250 Nm (+ csillagászati ár, limitált széria) fölött kezdődik egy autó? Mert így nem tudom ellenőrizni, hogy igaza van-e? Én a 32 éves (gyárilag) 85 lovas öreg vasamban is elvigyorgok (185/60-13, vasfelni) cakk-pakk jóval milla alatt + benzin. Nyilván perverz vagyok.

Az, hogy szép-e egy autó, kár vitatkozni róla. 10-15 éve nem gyártottak olyat, ami nekem tetszik, de ez egyéni szempont. Az eladási statik szerint mégiscsak van rájuk kereslet (vagy nincs más választás).

KAWAszaki 2012.05.08. 09:18:38

Remek írás. Átjött a hangulat.
Az autóval kapcsolatban elfogult vagyok. Ideje volt már, hogy Opelék megmutassák a sok károgónak.

antimason (törölt) 2012.05.08. 09:28:37

Rönós fikáz egy Opelt. (Vagy majd fordítva.)
Jaj, de szép.

500 db, mert ez nem a sima OPC, hanem egy Limitált széria belőle.

kicsidio 2012.05.08. 09:33:46

A színe nem az én világom és a sok beömlő, idom ilyesmi nélkül is meglennék.
Az Opelen kívül x más cég is veszteséget termel ezért felesleges erre kihegyezni, hogy attól rossz mert veszteséget termel.Nézzétek meg az ipari forradalom hazáját.A fele autógyártásuk a kínaiak,indiaiak a másik fele meg a Germánok kezében van.A Renault is azóta kezd el jobb autó lenni mióta a japókkal egyesültek.Sőt a Fluence és Samsung kapcsolatról sem szabad megfeledkezni.Nekem volt R5-öm imádtam a Motorját az 1,4-es karbis moci nagyon jó volt de csak az egyébként az autó minden más eleme állandóan sztrájkolt.Nem bírtam idegileg, hogy hol lengéscsillapítót cserélek, hol csapágyat hol a műanyag tank reped el és eladtam. Volt Opel Corsa 1.2 City-m értsd Fapad is.5 évig volt velem kb 200000-et mentem vele sok baj nem volt/kipuff rendszer/ a 45 ló nem egy versenygép az R5 megette volna bármikor reggelire viszont cserébe nyugisan tudtam használni kisebb fogyasztással minden idegrendszeri probléma nélkül.
Szóval kinek milyen tapasztalata van.Kinek a pap kinek a papné... :)

Swind 2012.05.08. 09:38:00

Ez a Rönós fikáz Opelest olyan, mint amikor a négerek ütötték a zsidókat Los Angelesben pár éve :D

ommm 2012.05.08. 09:40:25

@Bali01: Ez egy szériaautó, nem kellett tuningolni, hogy te mivel rakod össze a Cliót, az a te dolgod.
Volt szerencsém Clio RS-hez és Gordinihoz is, ennélfogva _talán_ van némi összehasonlítási alapom és igen, tudom, hogy van függőcsapszeg (mint mondjuk egy 45 éves kis Fiatban) és négydugós Brembo. Állítottam mást, ami miatt így kell reflektálnod? Nem hiszem.
Inkább fogadd el, hogy ez az OPC NE talán jobb is, mint az RS és nem izgatod magad fölöslegesen.
További szép napot!

Kobcsibacsi (törölt) 2012.05.08. 10:25:19

Bilstein B8. Mindegy mi alá rakod. Nem fogod elhinni :)

dhrbikes 2012.05.08. 10:30:12

Lehet, hogy jobb mint az RS, de hogy kívülről nagyon homasitás, az biztos. Pont olyan, mint a lakótelepi 1,2-es Corsák a kívánságlistával az ajtón. A különbség legálisan úgyis kihasználhatatlan, szóval ha a kettő közül kellene választanom, akkor Clio RS

a prof 2012.05.08. 10:35:15

nem úgy lenne fair, hogy a sima opc megy a clio rs ellen, ezt viszont valami cup/raider mittomén milyen limitált brutál edition clióval kéne összehasonlítani?

mükkemakk 2012.05.08. 10:51:33

Kicsit csajos, túlárazott műanyag konzevdoboz, lehet köridőben jó (jobb), de pl. egy Type-R-hez több vonzalom és mérnöki munka kötődik.

Inkább a becsövezett Lada, az az élményautó. Ez csak egy sportos használati tárgy, hidegen hagy.
Egy Rs Megane már szerethetőbb.

w a s d 2012.05.08. 10:53:12

@a prof:

totalcar.hu/tesztek/2009/09/21/a_kozepsuly_bajnoka/

"A kétféle sportfutómű közül tesztautónk alatt a durvább, szinte versenykész Cup volt..."

Vagyis tesztet Clio RS- ről Cup felszereltségűről írt ugyanez a szerző.

Liquid_Night 2012.05.08. 10:55:06

Egy mondat kimaradt a cikkből: "És mégis gyártanak ma még ilyen autókat" :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.08. 11:13:24

Nem érdekel, hogy ronda, kéne :D:D:D:D

Raidillon 2012.05.08. 11:35:45

A legendás Gordon Murray az inkább Murray Walker. Ő is legendás, csak más miatt.

Geza16V 2012.05.08. 12:00:24

Az Opel a Calibra Turboval befejezte az egyszersmind szep es elvezheto kocsik gyartasat.

facsig 2012.05.08. 12:09:00

... felnire gőzölt /35 Continental gumi ...
Ez csúcs

rooklin 2012.05.08. 12:09:45

@Raidillon: Néztem is, hogy jézusom, mi lehet ebben a videóban, ha maga Gordon Murray kommentálja... Aztán leesett. Ennek ellenére megéri végignézni, jó cucc.

Pepejoe 2012.05.08. 12:27:37

Már csak azért is jobb (ha másért talán nem is) minden tekintetben az opel, mert nem FRANCia hulladék.
A versenypályás összehasonlítás pedig ugye mért idő és nem vitatható.
A szépség pedig mint valamelyik kolléga írta, szubjektív dolog.
Bár szerintem az RS ocsmány és büntetendően ronda, de ez persze az én "bajom". 6.8-at vagy mennyit nem adnék semmilyen autóért, de a feléért már lehet venni valami ennél is keményebbet, bár az használt. Bocs az offért.

dekás dezső 2012.05.08. 12:30:33

persze tudom, hogy a 150 lovas csövezett Ladához, meg a haver full-full fullos pdtdi kettesgolfjához képest egy fing ez a verda, de én kivágnám belőle azt a játékkormányt, a műszerfalat meg leborítanám egy kalocsai mintás abrosszal és vígan ellennék vele egy darabig asszem:PP

Rerealist 2012.05.08. 12:31:30

Szánalmas az összetéveszthetetlen "csikósi" írásmód,fogalmazás és szófordulatok ennyire látványosan történő majmolása.Neki jól áll,neked viszont - stílustalan emberként - mérhetetlenül ciki.

Minibull 2012.05.08. 12:57:53

Búcsús kotványság,de biztos "jó"...

Bali01 2012.05.08. 13:14:04

@ommm: nem reflektáltam túl szerintem abszolút.
Leírtad,hogy széria autó,szerintem is.A Clio Rs is az,az más kérdés,hogy keresztben autózza körbe ezt a giccsparádét.A széria Rs.
A Cup meg közben még át is ugorja.
Sajnos most csak széria Rs van az udvaron,mert ezt szívesen be is bizonyítanám.
A számok makacs dolgok,ettől függetlenül szubjektív valóban,hogy kinek mi tetszik.Más kérdés,hogy Gordini jelmez egy Rs-en ugyanilyen giccsparádé.Attól nem nő meg a kanyarstabilitás.
Szerintem.
És ne aggódj,ez miatt cseppet sem lett izgatottabb a napom:)

zeddez 2012.05.08. 13:32:51

Bali01 2012.05.08. 13:14:04

Szerintem csinájátok úgy, hogy elmész a turbósított Clio-val az NKH-hoz, és ha utána is még van forgalmid, akkor bizonyíthatsz a Corsa NE ellen... :P
Változó geos benzines csiga az miből is van?

Rocko- 2012.05.08. 13:38:11

@gyvy: lefizették őket, nyilvánvaló.

The Good Boy ! 2012.05.08. 13:55:26

már korábban is írtam, most is fenntartom, hogy aki az opelnél tervezte, illetve gyártásba engedte ezt a gyöszt ezzel a (hogy is mondjam, hogy ne legyen túl bántó az opel fanoknak) gagyi ablakemelő kapcsolókkal (főleg a jobb oldali óriási), klímakezelő gombbal (középső mindent visz itt is) és azzal a modern narancs középső kijelzővel, azt örökre l kellene tiltani mindenfajta tervezési munkálatoktól...
Amúgy fáj kimondani (soha nem gondoltam, hogy ezt megteszem), de kellene ez a Corsa, azaz kellene egy Opel. Bár manapság annak is örülnék, ha rövid időre is, de újra birtokolhatnám (az akkori állapotában) a korábbi R5 GT Turbomat... Ma napig verem a fejemet a falba (napjában többször is), mekkora ökör voltam, hogy tizeéve eladtam, hogy szalonautóm lehessen:(
Ráadásul az új tulaj 2 nap alatt agyonverte a turbót, pár hét alatt pedig kukázta az egész autót:((

The Good Boy ! 2012.05.08. 13:58:00

6. sorban hiányzik egy "e",
11.-ben egy "i",
13.-ban egy "n" betű

laeddis 2012.05.08. 13:59:00

@ommm: Tetszett az írás, köszi. A kamazos mondaton felröhögtem.
OFF: Nagyon várom az új Astra OPC tesztjét! Lehet rá számítani a közeljövőben?

speibl 2012.05.08. 14:20:43

Nem értem mi a baj ezzel a jószággal??
Aki nagyon akarja, majd megveszi magának.
Minek fikáztok olyat amiben, amiben még egyikötök se ült???

:))))

kultúrpesszimista 2012.05.08. 14:57:06

Hiába gyors, ha öklendetesen ronda. Egy köpedelem kívül-belül. Hogy mi szép ebben a műfajban?! Egy Honda CRX. Vagy egy VW Scirocco I vagy II...

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.08. 14:59:13

Azért az a krómtölcsér a ködlámpa körül az nagyongáz..

kultúrpesszimista 2012.05.08. 15:00:26

@Sztavrosz_: az egész autó úgy ahogy van, egy giccses, bazári gagyi.

w a s d 2012.05.08. 15:08:01

@Bali01:
"Leírtad,hogy széria autó,szerintem is.A Clio Rs is az,az más kérdés,hogy keresztben autózza körbe ezt a giccsparádét.A széria Rs.
A Cup meg közben még át is ugorja."

Erre azért nem fogadnék:

fastestlaps.com/comparisons/opel_corsa_opc_nrburgring_edition-vs-renault_clio_rs_iii_cup_facelift.html

(Mondjuk általában a Renault árképzése vonzóbb számomra- ha nem is feltétlenül ennél a kocsinál, de ez akár így is szimpatikusabbá teheti a Renault- t.)

w a s d 2012.05.08. 15:12:20

@kultúrpesszimista: Le kell szedetni, simíttatni, feketére ,vagy színrefújni a fölös dolgokat (a clean is egy tuningirányzat, kicsit el kellene menni az OPC esetében afelé). Akkor max. annyi kifogás lehet ellene, mint egy széria Corsa ellen.

kultúrpesszimista 2012.05.08. 15:14:42

@w a s d: a legnagyobb baj épp az, hogy a széria Corsa is pocsék. A szart pedig hiába pofozza az ember, attól az még bűnronda marad... Én az autóformájú, rendes arányokkal bíró autókért tudok lelkesedni. Voltak ilyenek. Civic, CRX, Prelude, Corrado, 200SX, 300ZX stb. Ezeknek vége. Az RS és a Corsa OPC csak értékelhetetlen fém-masszák a betonon, akárhogy is mennek.

Blindmouse 2012.05.08. 15:27:20

@kultúrpesszimista: Nincs végük, mindig lehet találni példányt amit lehet restaurálni.. ennek az árából már egész merészen lehet gondolkozni az általad felsoroltakból.. ;)

Kutyám Jerry Lee 2012.05.08. 15:28:47

@kultúrpesszimista: Sok embernek meg ez is tetszik ( nekem is), így ahogy van elfogadnám, még pont annyira díszes ami még számomra nem giccses, azt se felejtsük el, hogy 6 éves fejlesztés adja az alapját, akkor formára szerintem nagyot dobott, főleg a C Corsához képest...:)
@w a s d: Köszönöm, hogy leírtad helyettem is..:)!
@Bali01: Tipikusan fröcsögős duma ez a ki mit autóz keresztbe, látszik, hogy nem tudod elfogadni, ha valamelyik általad nem kedvelt gyártó jobbat dob ki a kedvencednél... Légyszíves következő indokként keverd ide a Forma 1-et is, hogy ott is van Rönó, ahogy az ilyen elfogult fanatikusok szokták...

Kutyám Jerry Lee 2012.05.08. 15:30:26

@Blindmouse: Így van:), bár ehhez külföldön kell ill. lehet inkább kotorászni:)!

Blindmouse 2012.05.08. 15:36:30

Naja.. angoloktól egész szép 300ZX-eket lehet hozni ha talál az ember twinturbo M/T-t ;)

kultúrpesszimista 2012.05.08. 15:38:20

@Blindmouse: látod, ebben teljesen igazad van, jól gondolkodsz. Én nem is panaszkodhatok. ;-)

Blindmouse 2012.05.08. 15:45:24

Vóóóvóóót minek? :D

kultúrpesszimista 2012.05.08. 15:52:15

@Blindmouse: Vol vo, vol nem vo, mer' a Volvo szép és JÓ!

Blindmouse 2012.05.08. 15:54:31

Na eeez nem érv :D

akkor inkább a 200Sx (s14a) és a Z32 vonalon maradnék.. ezt a vóvót még én is meggyalázom.. :D

kultúrpesszimista 2012.05.08. 16:06:51

@Blindmouse: á, nagy tévedésben lennél, vakegér! Egy széria 200 SX az életben nem alázná meg a széria 480 Turbót. És akkor a különböző "finom" tuningokról nem is beszéltem. ;-)

Blindmouse 2012.05.08. 16:16:25

Nem volt még se széria, se moddolt 200SX-em..

De a 480-as Vóvó elég vérszegény autónak tűnik, bár wikipediáról puskáztam..

kultúrpesszimista 2012.05.08. 16:26:49

@Blindmouse: én a 480 Turboról beszéltem és a Karotta-féle 200SX-ről:

nissanlife.ru/uploads/posts/1236268082_nissan-20020sx-0.jpg

Egy érdekes teszt, ha érdekel (bár a Prelude-del és a Golf GTI-vel eresztik össze a 480T-t):

www.youtube.com/watch?v=wT-9GOaig2o

(Ejnye, autózni nem 2D-ben a Wikiről kell....)

Blindmouse 2012.05.08. 17:06:01

Ja.. akkor hozz egy 480T-t hogy élőben nézzem meg mit tud..
jaaaa hogy nincs? akkor marad a wiki..

na ennyi.. gófGTi, meg prölűd kat..
120ló 175Nm.. ennyit tudtam meg..

Blindmouse 2012.05.08. 17:14:47

@kultúrpesszimista: Höhö.. prelüde hogy elpattogott szegény.. :D

ilyen úton nem megyünk hetvennel semmivel sem, csak M1A1-el esetleg.. :D:D

valerossi46 2012.05.08. 17:38:21

James May szerint a Fiat Panda jobb autó:)

w a s d 2012.05.08. 18:39:09

@Blindmouse: Azt lenne érdekes tudni, mit jelent ez, hogy így elkezd ugrálni a Honda.

("gófGTi, meg prölűd kat" az egyenlő a szívó 2,0 16v DSM kat- tal?)

Blindmouse 2012.05.08. 18:42:06

Azt jelenti hogy ne menjünk a prelűddel ész nélkül a Thököly-Hungária kereszteződésen át

A szívóval igen, egy kat... :)

Faby 2012.05.08. 19:57:19

Jól látom, egy ilyen húzott, overboost-os, turbós motor és nincs egy nyamvadt vízhőfok-mérő?
Csak nekem tűnik ez hibának, vagy menüből esetleg elérhető az adat? Mi a helyzet a hidegen nem hajtjuk dologgal, honnan tudja az egyszeri boyracer, hogy lehet már nyomni neki? Vagy mindegy is, nyomjad neki bátran, aztán 50 ezernél jöhet a turbó csere?

veili 2012.05.08. 20:43:54

Üdv mindenkinek! Csak a tárgyilagosság kedvéért: sem a Mégane RS-t, sem az M3-ast nem veri meg, mindkettő kb. 3 másodperccel jobb ennél az Opelnél a belinkelt Top Gear-lista szerint is... A design-on lehet vitázni, szubjektív - szerintem az OPC dögös kis darab, de nagyon dögös a Clio RS, a Mégane RS, az M3-ról már nem is beszélve... Vezetési élményben mind óriásiak - de sem a Clio, sem az Opel nem egy kategória a Mégane RS-sel és az M3-mal. De bármelyiket elfogadnám... (A Mégane RS-t a legjobban, mivel az nem annyira elérhetetlen, az M3-ast valószínűleg soha nem fogom felérni.)

ommm 2012.05.08. 21:09:30

@a prof: mindegyik Clio RS Cup futóműves volt a tesztautók közül.

ommm 2012.05.08. 21:13:34

@Bali01: Rendben, így is tervben van egy nagy összehasonlító, időben szólunk, hová kell majd kijönni a széria RS-sel, akár Cup akár nem. Köszönjük!

ommm 2012.05.08. 21:20:06

@veili: Biztosan nem egy táblázatot nézünk:
1:31.0 Vauxhall Corsa VXR Nurburgring
1:31.8 BMW M3 E46
1:31.8 Nissan 350Z
1:31.8 Mazda RX-8
1:32.5 Renaultsport Mégane 225 Cup
1:32.8 Honda Civic Type-R (EP3-2004 Facelifted)

forrás (amire jelenleg az Autocar is hivatkozik)
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_test_track_Power_Lap_Times

Ennyit arról, ki mit lódított.

Norcsó 2012.05.08. 21:30:43

Nekem pont egy francia hulladékom van, ráadásul abból is a már említett giccsparádé: egy Clio Sport Gordini, Cup-futóművel.;-)
Szerintem ennél a Corsa-nál a fő cél az volt, hogy a szaksajtó-által favorizált Clio Sport-ot megszorongassa, v.meg is verje bizonyos szituációkban, mivel ez egy jó marketing, és akkor könnyebben eladható.
A Nürburgring Edition nem lett sokkal erősebb, mint az alap OPC (pedig könnyedén lehetett volna), viszont a futóműve-fékje-diffije felnőtt a feladathoz.
A Renault Sport-nál mindig úgy csinálták az autókat, hogy a futómű legyen gyorsabb a motornál, most az Opel-nél is erre figyeltek oda még jobban.
Az, hogy melyik autó szép, vagy szebb?
Szerencsére mindenkinek más.
Viszont én azt tudom, hogy az általam évek óta folyamatosan használt Renault Sport modellek jók, ami számomra azt jelentik, hogy SOHA nem hibásodtak meg, SOHA nem ettek sokat, viszont mindig mosolyt csaltak az arcomra.
És gyorsak.
Ez már bizonyíték.
Az én naaagy, képzeletbeli garázsomba viszont egy ilyen Corsa-nak is simán lenne helye...:-)
üdv

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.08. 21:36:27

@kultúrpesszimista: Szerintem a C corsa volt a legszebb, pont ezért nem szerették a tuningosok mert bármit csináltál vele, csak rondáb lett :)
Ez meg jól is nézne ki, ha nem lenne világosabb a ködlámpatölcsér a fényszórónál. Az hogy hogy megy meg mennyire fogja az utat, a leírtak alapján olyan amilyennek az ember várja. És ez az opel igazi erőssége. Ezért szeretik.

bortos 2012.05.08. 21:44:25

Nagyon forró ez a gép.

veili 2012.05.08. 22:20:33

@ommm: Kedves OMMM, nem mondtam egy szóval sem, hogy bárki is lódított volna: ott, a táblázatban, feljebb van egy Mégane R26.R, ami - ugye - az előző Mégane RS jele, ha jól tudom, és ennek az F1-es jelű változata lett a leggyorsabb elsőkerék-meghajtású autó még 2008-ban. Nos, ezt a címet hódította el az új Mégane RS Trophy 2011-ben a Nordschleifén, ahol 9 másodpercet vert elődjére. És a listán ugyanitt, eggyel feljebb található egy M3-as.
Bár már nagyon régóta az olvasótok vagyok, eddig még soha nem kommenteltem, viszont a jövőben - ha családom és külföldi munkám mellett az időm engedi - alkalmanként szeretnék egy-egy hozzászólással megnyilvánulni. Ezért az elején szeretném tisztázni: a kekeckedés, anyázás, kötekedés nagyon távol áll tőlem, sem Téged, sem kollégáidat nem vádolnám meg azzal, hogy lódítottatok - nem is gondolom, hogy ez történt. Szerintem az általad is belinkelt táblázatban pontosan látható, miről beszélek. Vagyis teljesen igazatok van, az OPC tényleg jobb köridőt ment a Mégane RS-nél - a régebbi, 225 LE-s változatoknál. Viszont, ha leírjátok azt, hogy "Mégane RS" vagy "Focus RS", szerintem a legtöbben az aktuálisan új modellre gondolnak, ahogy én is. Úgy hiszem, hogy a listán látható, 1:28.1-es köridő a Trophy-ra vonatkozhat, de lehet, hogy tévedek...
Egyébként élvezettel olvasom a cikkeiteket, és külön öröm számomra (bár nem elsősorban emiatt tetszenek az írásaitok), hogy a helyesírási színvonalatok messze-messze meghaladja az átlag internetes nívót. (Hidd el, értek hozzá...) De - lécccci!!! - több tesztet!

f0CuS 2012.05.09. 00:36:07

@ommm: ilyen gyors az RX-8 ?! Meglepodtem.

Nemem tetszik ez a kis OPC, kene. Bar inkabb az Astra, az hasznalhatobb a hetkoznapokban is :)

AttiM3 2012.05.09. 05:06:16

Ganxsta 1995-ben, 17 éve mondta, nem 12.

jók ezek a kis hot hatch-ek, nekem is volt évekig, és természetesen be is kell számolni az új modellekről. de még mindig azt mondom, hogy jelenleg az E36 M3-nál ár/érték/fenntarthatóság arányban nem nagyon van jobb sportautó:
www.youtube.com/watch?v=P1IKpjePsFM

Házas motoros 2012.05.09. 16:07:00

Bár már páran megfogalmazták előttem. Baromira jó írás. Minden karakteréből üvölt a verseny autók iránti rajongás. Gratula!!!

w a s d 2012.05.09. 17:48:33

@veili: A mostani Ok, de az előzőből az r26r az egy kipakolt, kétüléses volt, talán még csak nem is sima gumikon, hanem (opcionális) félszlikkeken.

w a s d 2012.05.09. 17:52:13

@Blindmouse: Igazából arra lennék kíváncsi, tervezési hiányosságot mutat- e a pattogás, vagy csak egy hülye teszt, ahol fél méter magas, ütemes buckákon mennek át a kocsival.

veili 2012.05.09. 21:12:11

@w a s d: Igazad van, bár a Trophy-változat, amellyel a nordschleifés rekordot felállították, szintén egy speciális, csak erre az autóra szerelt gumival futott, amennyire én tudom...
Mindegy, a lényeg, hogy bármelyiket szívesen elfogadnám, mert egészen biztosan elképesztő vezetési élményt nyújtanak. Ezek az OPC-Opelek egyébként még tetszenek is, pedig a Calibra volt az egyetlen Opel sok-sok éven át, amelyik tényleg bejött nekem - igaz, abba viszont bele voltam szerelmesedve... Egyébként szívesen látnék egy olyan tesztet én is, ahol ezeket a kis méregzsákokat összehasonlítják.

Blindmouse 2012.05.10. 14:00:05

@w a s d: Szerintem a teszt idióta..

Kurvára életszerűtlen a helyzet hogy olyan úton menj hetvennel ahol 40 centis hullámok vannak az útban 4 méteres hosszal.. :)

hacsak nem autózol a rábaringi tesztpályán mert ott minden van :D
süti beállítások módosítása