HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Angelina Jolie, a zombi

2012.05.24. 05:48 Tcomment

Címkék: volkswagen vw beetle

Mit szólnának hozzá, ha Angelina Jolie-val tölthetnének egy éjszakát? Fel tudnák-e izgatni?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

135 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr374542925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.05.24. 06:07:36

Hát, inkább egy golf plus. Így 3 gyerekkel az sem lenne elég...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 06:41:14

Tényleg Bogárabb, mint az első New Beetle, de még mindig eléggé elnagyolt. Amúgy egész autószerű, tényleg.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 06:42:34

"Aztán a vevők mégis tojnak a cikkekre, és habzsolják az autót. Peugeot 206, alap-Opel Corsa B"

Na igen, pl. ezek kisautók, jellemzően nők (meg "mások") veszik... a nőknek meg nem a váltási érzet a legfontosabb :)

dik_ 2012.05.24. 06:43:02

Lehet, hogy nem is három gyerekes családi kirándulós autónak készült? :)
Nekem tetszik.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.24. 06:45:46

Nem tudom mit írjak....
3.autónak kéne, az asszonynak,már ha lenne a családban 2 normális:-)
Amúgy jópofa.
A régi.bogárral meg kár hasonlítgatni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.24. 06:48:59

Hogy mitőlbogarabb mint az előző nem tudom.
Szerintem meg még messzebb került tőle,mind formában,mint motorikusan.
A 911 es Porsche még mindig farmotoros.boxer.
Ha ez is az lenne na az lenne az igazi poén:-)

lac+ 2012.05.24. 07:10:57

Ha jól emlékszem a tegnapi Audi3-mas is 5,7 milliótól indul.Nekem a bogár jobban tetszik.

korzo 2012.05.24. 07:25:41

Az nem pont fordítva van, hogy (idézet a cikkből) "a meredeksége miatt a vastag A oszlopok". Ha meredek akkor nem pont vékonyabb lehetne. Legalábbis a régi saab900-on elég piszkafa, mégis elég erős...

más: Három gyerekhez meg minibusz kell (én is elkezdtem barátkozni a Jumpy/Expert/Scudo vonallal 8-)
de kapcsolódva, mondjuk az fájt, hogy a multkor be lett harangozva az új Nissan NV200 személyautó teszt, oszt' semmi(!) nem derült ki belőle. Még az se, hogy van-é benne középen-középen hárompontos öv. Pedig érdekelt volna.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 07:34:43

@Gyurma73: Simán :D
De hát az túl sokba került volna... :D

csongiaparaszt 2012.05.24. 07:43:43

Ha ennyi pénzem lenne bogárra, biztosan egy korrekt állapotú eredetit vennék.

korzo 2012.05.24. 07:49:30

@Gyurma73: Linket! ;)
(mert én már kerestem egy párszor, és úgy tűnik, hogy nincs. Ami azért elég ciki...)

PaOntan 2012.05.24. 07:55:07

ha mar igy az "uj-retro" autokat hasonlitjuk, mennyivel szebb egy kis 500-as fityo...

biohazard 2012.05.24. 07:55:28

Bizony, Zsolt, én világéletemben szartam a fogyasztásra, gyerekre, árra, praktikumra, mindig azt vettem, ami tetszett. Van ilyen.

protézisesh 2012.05.24. 07:56:26

@korzo: az a nissan cikk nagyon béna. Akárcsak az autó.

Meg ez a bogár is. Élőben kimondottan torz arányai vannak, ahogy Csik is mondta: mintha hosszában kettévágva betoldottak volna egy csomót bele...

maczakb 2012.05.24. 08:00:12

Én azt nem értem, hogy miért kell minden autóban a sportossági élményt keresniük a kedves TC újságíróknak. Ez egy bogár, ami elvileg a Népautó. Szóval felróni azt hogy semleges az úttartása butaság, ezt ilyennek tervezték a célközönségnek ez kell. 160 lóerős 1.4 TSI bőven több mint ami elég, szerintem a legtöbbet az 1.2 Tsi-vel fogják elvinni, mivel a női közönség döntö többségének fontosabb pl. a bőrkárpit mint a motorerő.
Ha valaki a nyers vezetési élményt keresi az vegyen egy öreg hátsókerekes autót és küzdjön vele. Ez a bogár szerintem így tökéletes autó. Az ára pedig nem vészes, mivel az alap felszereltsége is bőséges. Nagyon szemezek már 1-el, de azt hiszem nem lesz mivel nem elég a 3 ajtó :(

Tizenkettő 2012.05.24. 08:14:27

Valaki aki jól ismeri a vw-eket világosítson már fel légyszi, hogy ezekből az 1.4-es tsi-kből van 8 és 16 szelepes változat is, illetve kompresszor+turbo és csak turbos is? Annyira nem követem a vw műszaki megoldásait de ez most érdekelne.

Dervenkál Egon 2012.05.24. 08:19:13

@PaOntan: ha már retro az új 500-asba egyszerűen nem férek bele (kormány nyomja a lábam, tető nyomja a fejem). 193 vagyok, úgyhogy azért nem egy világrekorder (rokon Pandában elférek). A minibe éppen beleférek, csak kicsi az ülés, pedig széltében átlagos vagy arányaiban vékony vagyok. Szóval nem kényelmes. A mini countryman vagy mi a neve: ocsmány. És ez a bogár sem tetszik, igaz az eredeti VW-t is rondának tartottam már a hetvenes-nyolcvanas években is (miután vezettem egypárat, még rossznak is). Szóval nem retro kell ide, hanem jó autók. Polót előbb vennék mint bármelyiket a fentiek közül.

The Good Boy ! 2012.05.24. 08:19:15

kivételesen nem igazán értem Zsoltot és a cikkét. Lehet hogy az a gondom, hogy már korábban a konkurenciánál olvastam erről a kocsiról egy tesztet és abban teljesen más volt a végkifejlet? Ott kevesebb lehúzás volt egy oldalon, mint itt 1-1 bekezdésben.
Láttam is az autót élőben már vagy 2 hónapja, nem értem, hogy lehet azt leírni, hogy ez közelebb van az ős bogárhoz, mint a new beetle. Ez inkább hasonlít egy pár centit a tetőoszlopból kifűrészelt, hotrod irányba elmozduló valamire (tetszik amúgy jobban, mint a new beetle). Belülről is eltűnt sok retro dolog (mondjuk ezt végül is írja Zsolt is), szóval nem értem, ez miért ál közelebb az őshöz, mint az előd.
Az árról a konkurencia azt írta, hogy olcsó, teljesen a golfhoz van belőve. megnéztem, golf6 1,4 tsi 3 ajtóval 6 milka, ez 5,7. de nézve az alapokat: bogár 1,2 tsi: 4,8, 1,4 tsi 5,5. legalapabb perfekt felszereltségű golfból 4,5-4,8 (1,2-1,4 tsi), de trendlineból (amiben a kormányon meg klímán kívül már van 1-2 plusz is-igaz az sem egy csúcsverzió:D)már 4,8 és 5,1(1,2-1,4 tsi). szerintem ez egyáltalán nem sok felár (már ahol van egyáltalán), egy retro (azaz drágábban adott) termék esetében.
Szerintem Csikós urat valaki nagyon megmosolyogta a teszt idején (talán még be is szóltak neki), ezért lett ez ennyire savanyú.

Dr. GGG77 2012.05.24. 08:22:58

Nekem ez kevésbé hasonlít az eredeti Bogárhoz, viszont kívülről jobban tetszik, mint az elődje.
A külső azonban megérdemelt volna egy játékosabb belsőt, mert ez így rideg, dögunalmas. A belső fényezett elemek gyenge utánérzései egy Fiat 500-nak.
Fiat 500 nálam ezt keresztbe-kasul rommá veri, de a mini vagy a DS3, vagy a MiTo is.

PaOntan 2012.05.24. 08:23:55

@Dervenkál Egon: Abszolut egyetertek Veled. Sajnos ez a kategoria nem a kenyelemrol szol.

Shadowbull 2012.05.24. 08:30:34

es hogy jon ide Angelina Jolie?

Kutyám Jerry Lee 2012.05.24. 08:32:23

Szuper lett ez a kiskocsi, a 2,0 Tsi-vel meg veszett jól megy!:) Előbb kéne mint bármelyik másik retroautó, a fiat nálam fasorban sincsen ehhez képest!:)

kewcheg 2012.05.24. 08:34:54

Ha kalifornyai ügyvéd lennék,kabrióban szeretnék egyet....:)

montecavallo (törölt) 2012.05.24. 08:37:42

@korzo: "Ha meredek akkor nem pont vékonyabb lehetne. Legalábbis a régi saab900-on elég piszkafa, mégis elég erős..."

Komolyan, ezt hogy sikerult lemerni? Megprobaltad elhajlitani, es nem sikerult? :)
www.youtube.com/watch?v=X39irHLwFnw
Az az A-oszlop minden, csak nem eros. Ha pedig az os-900ra gondolsz, annak egyenesen katasztrofalis az utascella-merevsege (mint minden korabeli autonak).

zlaboncz (ZLC) 2012.05.24. 08:54:54

@Tizenkettő:
Van 1.2TSI, ez 85-90-105 lovas, turbós
Van a sima 1.4TSI ez a 122 lovas sima turbós. Van ennek a turbós-kompresszoros változata, a cikkben szereplő 160 lovas, 1.4-es motor. Természetesen 16 szelepes mind.

Ezen kívül még több változat volt/van, 1.8, 2.0, 3.0 csak turbós, csak kompresszoros vagy twinchargeres változatban, elég nehéz összeszedni.

De az biztos, hogy nagyon jól sikerült motorok.

Z.

Ciri 2012.05.24. 09:00:15

Zsolt, véletlenül nem az 1,2 Tsi motorteréről készült fotók kerültek be a galériába?
Lehet, hogy én látom rosszul.

Hurri Kán 2012.05.24. 09:04:04

Jópofa autó, gyárthatnának több hasonlót a sok egyen-doboz helyett.

subtotal 2012.05.24. 09:15:40

@lac+: csak ez nem innen indul szerintem...

más: "tudják a BMW 850-trükköt" - azt a trükköt az E36-os kupém is tudja, csak szólok.

korzo 2012.05.24. 09:20:29

@subtotal: A 8-as bömbi egy picit öregebb: '89 kontra '91. Csak szólok :-D

subtotal 2012.05.24. 09:25:15

@korzo: ez világos, de ezek szerint csak nekem jött úgy le, mintha ez az ablakmozgatás csak a hiper luxuskupé sajátja lenne?

pizsama 2012.05.24. 09:28:51

Imádom, szeretem Csikós Zsolt írásait, de most valamiért úgy érzem, hogy erről az autóról nem őneki kellett volna cikket írnia.
Ugyanis az egész cikk arról szól, hogy mit nem tud ez a szerencsétlen Bogár, amit a veteránozó Csikós Zsolt a maga egyedi autós világképével elvárt volna tőle!
Amúgy sincs oda a Volkswagenekért (hisz Mercis :D), és állandóan leunalmasozza őket. Ez a kocsi ráadásul egy retróautó, ami alapból hendikeppel indul egy olyan újságírónál, aki képes egy öreg Bianchi-val bejárni Ausztriát. :)
Ez talán az első Csikós cikk a TC-n, ami nem tetszik. Van ilyen. :/

A kocsi amúgy nekem tetszik - külsőre mindenképp, a belső pedig hangulatosabb lehet és jobban mutathat valami élénkebb színben (sárga, piros, zöld).

korzo 2012.05.24. 09:30:01

@subtotal: Nem tudom, nekem inkább úgy jött le, hogy 20 év után a VW is eljutott idáig :-D
Amúgy szerintem ennek a belseje is teljesen rendben van. A régi is csúnya és unalmas volt, és ez is az (c:

Tizenkettő 2012.05.24. 09:31:27

@froton: Jaja köszi. Csak azért kérdeztem mert gyanús volt a szelepfedele. Az tiszta sor volt hogy sohc, de azt hittem valami hasonló megoldást alkalmaznak mint a d4f-es renault motorban, vagy egyes honda blokkoknál, és 16 szelepes de nem.

Tizenkettő 2012.05.24. 09:34:16

@Ciri: Az nem lehet hogy van ennek az 1.2-esnek egy növelt löketű 1.4-es változata is?

zlaboncz (ZLC) 2012.05.24. 09:38:25

@froton: Köszönöm a kiigaztást, de igazából az 1.4-re írtam volna, mert tizenketto arra kérdezett rá. Bocs, félreérthető voltam.
Z.

loading 2012.05.24. 09:40:37

Egy 3-ajtós Polohoz képest jobb választás: nagyobb tér, jobb felszereltség. Azonos motorral kérve, még olcsóbb is tud lenni (nagyobb az árrés, nagyobb kedvezmény érhető el).

w a s d 2012.05.24. 09:40:58

@ColT: "Na igen, pl. ezek kisautók, jellemzően nők (meg "mások") veszik..."

Azért ez egy eléggé érdekes vélemény. Valószínű messze több heteroszexuális férfi vezet Európában kisautót, mint amennyi langyi.

Tizenkettő 2012.05.24. 09:41:36

Volt már cikk erről a bogárról vagy miről korábban is, és ott azt mondták, hogy élőben jobb. Azóta volt szerencsém hozzá, sajnos engem továbbra sem győzött meg mint a bogár formai követője, vagy retro megfelelője. Én továbbra is hiányolom a bogár karakterét belőle, és kitartok a korábbi véleményem mellett, hogy ez ismét nem sikerült. A többieknek valahogy jobban megy ez a retro dolog.

Ciri 2012.05.24. 09:44:02

@loading:

"Egy 3-ajtós Polohoz képest jobb választás: nagyobb tér, jobb felszereltség. Azonos motorral kérve, még olcsóbb is tud lenni (nagyobb az árrés, nagyobb kedvezmény érhető el)"

Nem lehet olcsóbb és az akciókat is figyelembe véve az adható maximális árrése is sokkal kevesebb a Polonál.
Ne beszéljünk már butaságokat.

Tizenkettő 2012.05.24. 09:44:11

@Ciri: Nekem fogalmam sincs csak kérdezem mert nem értem kicsit a dolgot, valahogy nem áll össze a kép, hogy ez akkor most milyen motor is pontosan a képen amit látunk, és amit teszteltek.

Ciri 2012.05.24. 09:46:08

@Tizenkettő:
Akkor egyszerűen válaszolok: Nem lehet :)

Tizenkettő 2012.05.24. 09:46:22

@Tizenkettő: Mert ami a képen van az egy sohc motor az 100%.

montecavallo (törölt) 2012.05.24. 09:47:31

@korzo: Bela, az A-oszlopnak nem az egboltot kell megtartania elsosorban, hanem frontalis utkozesnel az utascella merevseget biztositania. Ezert aztan igen, a meredekebb A-oszlopnak vastagabbnak kell lennie, jol irta a kopasz.
A videoban sajnos semmifele ertekelheto toresteszt nincs, amin barmifele csodat lehetne latni, csak daruval ledobnak egy 900ast meg egy E30at. Ennek egyreszt semmi koze a balesetek valos viszonyaihoz (ahol az auto nem az egbol hull ala, hanem atfordul), masreszt 10%-os reszesedessel a masodik legritkabb balesettipus. Az utkozesek 64%-a frontalis vagy atfedeses frontalis, nem veletlenul azt nezi az NCAP elsosorban.

Viszont nyugtasson a gondolat, hogy ha majd egyszer ledobnak a 900asoddal egy darurol, nagyobb biztonsagban leszel, mint egy E30ban. Csak szembol ne jojjon senki :)

Tizenkettő 2012.05.24. 09:47:45

@Ciri: Oké köszi. Akkor most elértem a kiindulási ponthoz és nem értem, hogy akkor az az izé ott mi a motortérben :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 09:54:55

@maczakb: Jó reggelt kívánok, ez egy divatcikk, nem érdemes autóként nézni... Bár a sportosság az tényleg felesleges egy ilyenbe.

korzo 2012.05.24. 09:55:24

@montecavallo:
Zoltán.
Jó'van. Neked az a vallásod, nekem amaz. Itt fejezzük abba, nem vezetünk sehova.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 09:55:56

@w a s d: Ezt miből?
Illetve nyilván több hetero vezet kisautót, mint langyi, mert egyenlőre még többen vannak... Remélem :D

Illetve, sok cég kisautót ad cégautónak is.

montecavallo (törölt) 2012.05.24. 09:57:19

@korzo: ...egyebkent a videon is a B-oszlop tartotta meg a terhet, az A-oszlop meg szepen lekonyult:
imgur.com/MFj8a
Szoval egyezzunk ki abban, hogy az a ket hurkapalca ott elol sajnos szart se er.

Ciri 2012.05.24. 09:58:44

@Tizenkettő:

Hát nem a 160 LE Tsi, az biztos :)

bigpond 2012.05.24. 09:59:30

Szerintem az elozo bogar jobban nezett ki, ez mar majdnem csunya. Aki a Pobjedahoz hasonlitotta igaza volt.

froton 2012.05.24. 09:59:37

@zlaboncz (ZLC): sejtettem, hogy az 1.4-re gondoltál, de nem voltam benne biztos...:)

Lookie 2012.05.24. 10:20:03

Háááát ez hihetetlen...közben megváltozott a tesztben forgó autó motorizáltsága és a cikknek is egyes részei, már ami a tartalmát illeti. Viszont így megfelel a képeknek, ahol gyanús volt nekem a kocsi motráról mutatott kép.
Amúgy meg teljesen egyetértek Csikós Zolttal...úgyis ezt a kocsit azok veszik meg akik azért veszik mert kell nekik ás megengedhetik...nincs itt szó praktikumról meg egyebekről. Utazóautonak úgy is az ilyeneknél ott áll a garázsban a Tuareg meg Passat vagy egyébb fullos nagynyomatékú dizelmotorral szerelt verda.

mallac 2012.05.24. 10:27:16

Műanyagbuborék.Ehhh,nem jó ez.Inkább egy huszonéves rozsakupac,azt legalább lehet tologatni néha, és ez szintentartja a kondíciót.Ez a hosszú élet titka.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 11:01:43

@Lookie: Az is lehet, hogy egy 160 lovast vezettek, de csak egy 1.2-est tudtak lefényképezni...

Operator 2012.05.24. 11:02:24

Beszéltünk erről már valami másik fórumon, azóta élőben is próbáltam... Egyetértek azokkal a hozzászólókkal akik szerint távol van ez a "valódi" Bogártól. Amennyire hűen követi az új 500-as a régit úgy, hogy közben modern, amennyire hűen követi az új mini a minit úgy, hogy közben modern, ez az autó ebből a szempontból nem sikerült. Azért hangsúlyozom, hogy ebből a szempontból, mert egyébként jó a gép, ha nem láttam volna soha az eredeti bogarat és nem lennék szerelmes belé, akkor azt mondanám erre az autóra, hogy egy izgalmas, sportos, de mégis játékos coupe. Egy 911-es őssejtekkel turbózott Golf. Az ára pedig kifejezetten barátságos, szóval mindene megvan, hogy sikerre legyen ítélve. Csak nem bogár, nem retro.

Írtam már valahol, hogy számomra sokkal tetszetősebb lett Eduardo Oliviera dizájn tanulmánya. Azzal együtt, hogy nyilván ez itt fent egy kész autó, az övé pedig egy formai tanulmány, így nyilván nem lehet összehasonlítani, a srác sokkal jobban elkapta, mitől bogár a bogár. Az arányok, a csomagtartó domborítások, a motorházfedél formája az első szélvédő felső íve, a hátsó oldalablakok stb. Ennek a szériaváltozatával oda lehetne állni egy 500-as és egy Mini közé :)

www.autotribute.com/6353/next-vw-beetle-retro-illustration/

The Good Boy ! 2012.05.24. 11:07:15

@Ciri: @Tizenkettő:

most akartam pont írni, hogy a konkurenciánál teszten ugyanez az autó volt (rendszám alapján) és az ott 1,2 tsi volt, erre most már javítva van a cikk itt és már a dinamika és fogyasztás is jó (az eredeti verzióban Zsolt még picit elégedetlen volt a 160 lóval, itt más többnek tűnik mint 105...)

1kutya 2012.05.24. 11:13:38

jópofa, reggel még 1.4tsi 160 ló, most meg 1.2tsi 105 ló:) Csík te tudod egyáltalán néha, hogy mit vezetsz?:-DDD

Gomulka Béla 2012.05.24. 11:15:08

Nem a Bogárra hasonlít ez igazán, hanem sokkal inkább a Type 3 bogárhátú (nem lépcsos és nem kombi) változatára. 1600 TL, azt hiszem így hívták, és engem személy szerint perverz vonzódás fuz hozzá. Nem vagyok az a veterános fajta (foleg a fogalom Csikós-i értelmében - igaz, úgy senki más se az), de ha nyerek a lottón, lesz egy 1600 TL-em.

C@raVWelle 2012.05.24. 11:16:42

Na nekem nagyon tetszik ez a kocsi. Ha lenne rá lehetőségem, biztosan vennék magamnak egyet a busz mellé.:-)

novothauto · http://novothauto.hu 2012.05.24. 11:16:54

"közvetlen befecskendezéses, turbós, 1,2-es, 105 lóerős TSI benzinmotor, ami olyan jó, hogy vitrinben kéne mutogatni "

Meglátjuk...

:)

lwcolors 2012.05.24. 11:23:23

"közvetlen befecskendezéses, turbós, 1,2-es, 105 lóerős TSI benzinmotor, ami olyan jó, hogy vitrinben kéne mutogatni "

A szerelők álma lesz pár évesen, mert most már a benzinmotorok is feleslegesen túlbonyolítottak. A fogyasztása meg nem kevesebb, mint egy 1.6-os 120le-s szívó benzinesnek.

MVMV 2012.05.24. 11:30:52

Lassan kezdem én is úgy vélni, hogy ezek a TSI motorok vitrinbe valók, miután a két éves 60ezret futott offtopic octavia 1.4TSI-n a garanciális vezérműlánc csere után most éppen vízpumpát cserélnek garanciában.

A cikk tartalmi változását én sem értem, nem nézett rá a forgalmira korábban a cikkíró-ha már érzésre nem jött le a különbség- , vagy több tesztautó is volt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 11:38:21

@MVMV: Mondjuk a szíjas motorokon ezt általában együtt kell. Lehet azon is együtt kellett volna?

Sun9us 2012.05.24. 11:39:58

Atya úr isten. Németek akarnak divat autót csinálni? Ahhoz egy kis stílus érzék is kéne. Ez az új Bogár szerintem egy sima combosított Golf. Az a műszerfal, rémálmaimban se jöjjön elő. Egy Toyota hiluxnak is szebb, és kívánatosabb belső tere van, mint ennek a Bogárnak. A Volkswagen maradjon annak ami, megbízható jellegtelen népautó, amibe jó sok kilómétert lehet belepörgetni. A szép autók tervezését, pedig hagyják a pininfarinára, és a többi olaszra\franciára.

C@raVWelle 2012.05.24. 11:52:09

@Sun9us: azért a legtöbb francia kocsi igen messze van a széptől...

ata2k6 2012.05.24. 11:55:14

Az előző bogárimitáció tesztjén is írtam, most is leírom : annó a bogár nem azért lett népautó, mert gömbölyű volt és farmotoros, v mittoménmi volt vele, hanem mert olcsó volt és olcsón fenntartható kocsi a népeknek.
Ha kiadna a VW egy egyszerű szívó 1 - 1,2 litres kisautót, lemezfelnivel, fényezetlen lökhárítóval, abszolúte semmi extra nélkül, de jó minőségben és legfeljebb 1,5 millióért, na abból lenne népautó, bármilyen formájú, alakú, szagú is lenne az

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2012.05.24. 11:58:58

@C@raVWelle:
azért így hirtelen nagyon sok szép francia autót feltudnék neked sorolni az elmúlt 40 évből ;-)
Napjain francia autói pont azért jellegtelenedtek el mert feladták a különc franciaságukat, de mára már ez is kezd meg(vissza) változni

Tizenkettő 2012.05.24. 12:03:56

@novothauto: Én nem ismerem ezeket a tsi motorokat személyesen,( sőt a vw motorkat a bogár kivételével csak nagyon felületesen,)csak a sógoromon kereszül akinek a fabiajában van. 7000 km-es korában beszart a termosztát benne, felforrt a víz és már azzal sem tudott mit kezdeni a szervíz mert valahogyan elektromosan vezérelt állítólag. Akkor még új volt a motor, alig lehetett látni, két hétig tanakodtak felette. Azóta olyan 70-80e km lehet benne és már talán a második turbot cserélik garanciában.

Tizenkettő 2012.05.24. 12:06:29

@Tizenkettő: Persze lehet, hogy szerencsétlen volt és az elején még voltak gondok, nem tudom a mostaniak milyenek, és ezekből a problémákból mennyit sikerült megoldani.

Schütii 2012.05.24. 12:13:22

@Shadowbull: Gondolom a Blikkből, mint oly sok más TC cikkcím is.

ZenÉsz 2012.05.24. 12:23:34

Vajh' mi köze Angelina Jolie-nek ehhez az autóhoz?
Miért kell elmenni bulvár irányba már a TC-nek is? Ezt a cikket ki fogják tenni az újságos standokra is? Ott lehet, hogy szükség van egy rikító címlapra, vagy egy sztár nevének felbukkanására, de itt minek???
Régebben azért egy cikk címsora alapján be lehetett lőni, hogy miről is szól az írás, ez mostanában nem így van. Mi szükség erre?

Rocko- 2012.05.24. 12:31:57

@novothauto: akár neked, akár zsoltnak lesz igaza, akkor tényleg ott lesz. ;)
ha egyiknek se, annak pedig a használók a nyertesei.

w a s d 2012.05.24. 12:32:13

@ColT: Miből? Abból a kommentből, amire válaszként érkezett. Amiben az állt, hogy 206- ost, meg Corsát többnyire nők és buzik vesznek. De ha azt az eléggé egyértelmű (vagy legalábbis annak tűnő) mondatot lehet másképp értelmezni, akkor szívesen meghallgatom, hogyan.

Vagy esetleg a ":)" hatáskörét nem sikerült jól jelölhetővé tennie a kitalálójának, és nem csak a nők és a váltási érzet viszonyára vonatkozott a szóban forgó hozzászólásban.

w a s d 2012.05.24. 12:42:53

@novothauto: A jóságot akár lehet a tartósságtól, megbízhatóságtól függetlenül is értelmezni, pl. csak a motor karakterisztikáját nézve.

loading 2012.05.24. 12:50:18

@Ciri: Hát, nekem olcsóbban ajánlották 1 hónapja. De te biztosan jobban tudod.

hopptarisznya 2012.05.24. 13:12:48

@korzo: "Az nem pont fordítva van, hogy (idézet a cikkből) "a meredeksége miatt a vastag A oszlopok" ... "

NEM.

apamacko 2012.05.24. 13:16:20

(ígérem elolvasom a kommenteket is, de most nincs időm)

Zsolti! Tudom jó magasra nőttél, de én sem vagyok Karácsonyfadísz a magam 182cm/100kg alkatával, s a raktáros kollégával -aki szintén Michelin Bibendum alkat- ketten röhögve elfértünk hátul, igen a fejünk sem volt az ölünkben.
Ebbe a kocsiba kényelmesen elfér egy két gyerekes család, ha csak apuka nem volt szumós lánykorában, és ha anyukát sem a súlya miatt tanácsolták el a gésaképzőből.
S ha nem viszik minden nyaralásra a fél házat akkor még a csomagok is elférnek a napi üzemszerű használat mellett.
Amúgy a cikk többi meglátása korrekt!

(csak technikai érdekességképp a motorhoz.
ez a "kicsi" 1,2-es nyomtékban azt tudja amit a régi-új Bogár 2.0/115 motorja, csak épp nem egy ponton hanem 1500-4000 között)

És végre normáls beárazást kapott!

Ben Franklin 2012.05.24. 13:26:46

@zlaboncz (ZLC): Van 125 lovas(Superb), 150 lovas(Sharan), és 140 lovas verzió is(VW), valamint 180 lovas(Fabia RS) és még erősebb is.

Ez mind 1.4 tsi.

Tizenkettő 2012.05.24. 13:28:46

@apamacko: Azért ez a családi autó dolog egy kicsit túlzás, és remélem annak is értetted. Olyan mint kb a 2-es swiftet családi autónak mondani. Az egy másik dolog hogy itt sokan annak használják, de én megnézném azért 2 gyerekkel hogyan lehet beférni ebbe a kocsiba. Eleve a két gyerekülésbe marha frankó dolog lehet bekötni hátra a két gyereket miközben az első ajtótól mászol hátra, a gyere meg mondjuk nem akar beülni. És akkor még azt a temérdek csomagot is be kell rakni ami a gyerekekkel jár, és amit a csomagtartóba ugye már nem tudsz berakni mert az az 1 babakocsi már teljesen kitölti amit nagynehezen belegyömöszöltél a gyerekek bekötése előtt.... Szóval azért ez egy elég sarkított megállapítás, igen sok kompromisszummal. Ez nem családi autó, hanem egy divatcikk egyedülálló szingli csajoknak, vagy plázacicáknak bevásárolni járni.

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2012.05.24. 13:38:08

ha már annyira ajnározva vannak ezek az új TFSI motorok, akkor azért meg kéne említeni szerintem a problémákat is, amik vannak velük.

momentán egész Európa ettől visszhangzik, Magyarországon meg nagy a csönd. lehet hogy kevesebbet adnak el belőlük, de a magyar vásárló is megérdemli a korrekt tájékoztatást.

nagyon jó kis motorok, de komoly - ismétlem komoly, - gondok vannak velük.

Ben Franklin 2012.05.24. 13:39:29

@Tizenkettő: Azérazér....

Te milyen autóban nőttél fel?

Egy 2es/1es Stift mér nem jó egy családnak 12 év alatti 2 kölyökkel? Átlagcsalád megy 10e-t évente, tesco hetente+nagymama, 300 liter meg legyen elég a bevásárlásra.

Ezzel nem azt mondom hogy nincs kényelmesebb módszer, de megteszi.

Tizenkettő 2012.05.24. 13:55:18

@Ben Franklin: Hát ne próbáld már megmagyarázni, hogy a 2-es swift ideális családi autó a 200 literes csomagtartójával. Az meg hogy ki miben nőtt fel azt ne keverjük ide mert egy másik kor volt más lehetőségekkel más biztonsági előírásokkal, más autókkal. De ha annyira érdekel volt daciank volt zsigulink, és mindkettő szerintem jobban pakolható ha ilyen szempontokat nézünk, ráadásul 4 ajtós.

Tizenkettő 2012.05.24. 13:56:32

@Ben Franklin: És azóta eltelt minimum 30 év.

Tizenkettő 2012.05.24. 13:59:11

@Ben Franklin: Köss be két gyerekülést hátra, vigyél magaddal egy babakocsit egy hátizsáknyi csereruhát a gyerekeknek és baromi gyorsan rájössz egyébként.

Ben Franklin 2012.05.24. 14:01:10

@Tizenkettő: ráadásul 4 ajtós.-ami ugye semmire nem jó, főleg pakolni nem, ezért alig gyártják már.

Nem sok a 200 liter, hanem épp elég ha nincs jobb. Nyilván az ideális családi autó a Cayenne Turbo, de Mo-n nem az a probléma, hogy túl sz*r autókat használ a publikum, hanem ellenkezőleg. Túl drágákat a pénzükhöz képest.

Tizenkettő 2012.05.24. 14:02:15

@Tizenkettő: Persze meg lehet bizonyára oldani de az az ideális jelzőben amit használtam azt hiszem benne van, és nem hinném, hogy a családi autó fogalomnak ezt a körülményes kínlódást és szarakodást kellene jelentenie ami egy ilyen utazással jár. Az meg hogy az emberek itt ezt tudják megengedni maguknak, azzal senkit sem akartam bántani, nem szeretek senkinek sem a zsebében turkálni, hogy kinek milyen autóra telik. De ez egy baromira más dolog már megint. Ez a kényszerű nyomorúság.

Tizenkettő 2012.05.24. 14:04:13

@Ben Franklin: Azért ezen gondolkodj még egy kicsit. Bebaszna ha csak a cayenne lenne megfelelő családi autó. Ha már vw-ről szól a cikk nekik, pl is van rengeteg ilyen célra sokkal jobban használható autójuk.

Tizenkettő 2012.05.24. 14:04:55

nekik is pl.... elírtam...

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.05.24. 14:05:30

Ez az első autó,amit újban megvennék,nekem nagyon tetszik,egyébként Csikós ezt a cikket biztos valami fejfájós,nyűgös napján írhatta,most nem tetszett az irománya.

apamacko 2012.05.24. 14:08:05

Ha a gyerek/gyerekek (mert ugye legtöbb helyen csak 1 max 2 van!!) kinőtték a nagybabakocsis kort (amit simán kiválthatsz hordozóval!), után a napi 2x10-20 km-re nem elég egy kis/alsó középkategóriás kocsi? 3,8-4,2 méter hosszal-3-400 liter csomagtérrel?
Nem a vadnyugatot megyünk meghódítani 10zsák vetőbúzával ekével fejszével tartalék nyereggel stb.
S mivel a többség évente 1-2 alkalommal megy hoszabb útra (nyaralni) teljes hüjeség az a vásárlói szokás, hogy azért az egy alkalomért vegyünk atutót.
(ezt most a Beetle-től elvonatkoztatva kezelje mindenki, mert ez tényelg rétegautó!)
Viszont új Golf VI. most olyan áron van mint utoljára kb. 8 éve !! (bocsi a reklámért!)

Tizenkettő 2012.05.24. 14:08:24

@Ben Franklin: Ne próbáljuk már belemagyarázni ebbe az autóba hogy ez családi autó mert tökön bököm magam.

Ben Franklin 2012.05.24. 14:10:18

@Tizenkettő: Nyilván nem reprezentatív, de nemrég stoppoltam Szicíliában, és egy lepattant Seicento állt meg, olasz mamma, 3 kisgyerek, gyerekülés ohne.+felvett 190 magas vagyok. Kultúra kérdése, őket nem zavarta, pedig még a csóri Szicíliában is dupla fizuk vannak a Mo-ihoz képest. Igaz az árak is magasak.

Tizenkettő 2012.05.24. 14:10:25

@apamacko: 8 éve is aránytalanul drága volt és ez azóta sem változott. (bocs az antireklámért)

Hurri Kán 2012.05.24. 14:10:37

@apamacko:
Abban igazad lehet, hogy egy átlag családnak, max. 2 gyerekkel nem kell kamion, ámde gondolom az sem véletlen, hogy a németeknél elég sok típusnál ugyanannyi, vagy több kombit adnak el, mint négyajtóst/ ferdehátút. Szóval adott méret mellett is csak számít a variálhatóság / csomagtartó mérete.

Ben Franklin 2012.05.24. 14:11:47

@Tizenkettő: Ha az a kérdés hogy mi jobb családi autónak a Beetle, Golf vagy Polo akkor a Beetle az utolsó, nem vitázom ezen, mert nem érdemes...:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.24. 14:50:00

Padlóalatti farmotoros boxerrel kéne:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.24. 14:51:13

Amúgy a régi bogárba volt olyan aki berakta a 412 Variant motorját?

Tizenkettő 2012.05.24. 14:55:05

@Ben Franklin: Nem hinném, hogy ez a szicíliai lenne a követendő példa. Aki ilyet tesz az felelőtlenül viselkedik. És ne gyertek most a süket dumával, hogy mi is így nöttünk fel mert semmi értelme. Mert nyilván így is fel lehet nőni meg úgy is, de nem hiába találták ki ezeket a dolgokat.

Tizenkettő 2012.05.24. 14:57:17

@Ben Franklin: Kispolszkiba is be tud 6 ember ülni.

Rocko- 2012.05.24. 15:01:43

@Ben Franklin: "300 liter meg legyen elég a bevásárlásra."
hátőőőő.
havi (nem is olyan) nagy bevásárlás, két főre, és tele van a kocsi. csomagtartó pikk-pakk tele lesz, utána marad a hátsó ülés, padló.
tapasztalatból mondom.

Rocko- 2012.05.24. 15:04:42

@Ben Franklin: rendben, megbeszéltük!
melyik kúton találkozunk hogy tankold a kocsit?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 15:07:25

@Rocko-: Nekem 380 lityi a pakk, de egy bevásárlás sem volt, amivel tele lett volna (a Kikából az asztal és a szekrény NEM számít ide :D)

Rocko- 2012.05.24. 15:09:20

@ColT: keveset vásárolsz. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 15:11:06

@Rocko-: Jaj bocs, én nem vagyok jó fogyasztó, és hitelt sem vettem fel, most megyek szégyellni magam :P :D

Tizenkettő 2012.05.24. 15:11:58

@Gyurma73: Aztakurva......... Ezt emésztenem kell kicsit....... :D

Rocko- 2012.05.24. 15:14:02

@ColT: jó, mindegy, ne erre menjen el a téma, visszatérve apamackóra: a 300 literes csomagtartó elég, ha tényleg nem a fél kerületet akarjuk begyömöszölni. minden nap.

el-enor 2012.05.24. 15:16:47

a külső izgalmas, belül... uncsi, igazán kezdhetnének ezzel valamit, kicsit olyan mint egy plasztik cica, bár pont nekik készült ez az autó szerintem, így könnyen 1é válhatnak majd vele :)

maczakb 2012.05.24. 15:17:34

reggel még 1.4 TSI 160 lóerő volt, azóta mi változott?

maczakb 2012.05.24. 15:18:31

mármint a cikkben az autó 160 lóerős volt, most meg hirtelen 105. Azért ezt így benézni elég durva. Lehet hogy nem is vezették az autót csak előítéletből írták?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 15:19:24

@Rocko-: Meg ha megfelelő formájú. A Swift I.-é 280 lityi, de rövid, abba nehezebben menne bele a bevásárlás.
Na meg nem kell atomnagy mélynyomót tenni bele, és akkor marad hely.

@maczakb: Megkopott a motor a hidegindítástól, és kevesebb pacit ad le.

maczakb 2012.05.24. 15:21:13

"Beetle 1.2 TSI igen tisztességesen gyorsul,amikor az ember eltekeri a kormányt, szépen befordul, fékez, szökell, ahogy illik, vagy annál még jobban is. "
Akkor az 1.4 TSI 160 lóerő is szökell vagy akkor pont ugyanígy szökell vagy jobban vagy mi??. Ez az igazi magyaros újságírás, csak gratulálni tudok. Mind 1 többet fogok dolgozni, és kevesebb TC-t olvasni. Ez rosszul esett.

w a s d 2012.05.24. 15:27:25

@Tizenkettő: "Golf VI TSI motorral már 4056380 Ft-tól"

www.realistakklubja.hu/

Kb. bármi ennyibe kerül már ekkora méretben, a Cruze- t, Bravot, Mégane- t leszámítva.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.05.24. 15:27:44

kicsit hozzárakok, és Honda Civic inkább

Ben Franklin 2012.05.24. 15:27:53

@ColT: Stiftben nem lehet letdönteni az ülést?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.24. 15:29:25

@Ben Franklin: De, de a tököm döntögesse egy sima bevásárlásnak (meg ha négyen mennek?)

Tizenkettő 2012.05.24. 15:54:07

@Ben Franklin: Gyerekekkel, gyereküléssel együtt? :D Szerintem nem. :D

CSÖRR-CSI££ 2012.05.24. 15:54:54

Igazán jó autót kitalálni és gyártani egyáltalán nem könnyű, még a nagyoknak sem.

A legendás (zseniális, de mégis esetlen) bogár feltámasztása mindenképpen jó ötlet volt, de nem egyszerű feladat jól megcsinálni, amint azt az előző verzió is, meg a mostani is mutatja.

Ennek a formáját nagyon eltalálták (sokkal inkább, mint az előzőét), és még a valóban kicsit Pobjedás beütés is rokonszenves benne:D Tehát, a stílusa, ami egy bogárnál elengedhetetlen, az megvan neki.
Műszakilag megfelel a kor igényeinek, de a teljes élményhez éppen olyan apróságok hiányoznak belőle, amelyek belekomponálása az autóba nem igazán pénz, hanem csupán ÉRZÉK, odafigyelés és szeretet kérdése.
Különösen igaz ez akkor, ha olyan dolgok hiányoznak, amik az előzőben már megvoltak.
Ahogyan ezt egy tc-s kolléga egyszer már megfogalmazta: "Amit nem szeretettel készítettek, az nem is lehet igazán jó".
De legalábbis visszaköszön az autó használata közben. Érezhető, hogy a professzionális mérnöki tudás, és a megvalósításhoz szükséges pénz, illetve technikai háttér rendelkezésre állt, és ki is használták, de a SZÍV az egy olyan hozzáadott érték, amit pénzen nem lehet megvenni, sem semmilyen professzionalizmussal nem lehet igazán pótolni.

Nekem ez jön le Csikós cikkéből, amit mások véleményével ellentétben én nagyon jó írásnak tartok.
Nekem éppen az jött át, hogy jó pillanatában (lelki állapotában :) kapta ezt az autót, és ennek megfelelően, inkább többé mint kevésbé pont azt fogalmazta meg, amit mindenképpen tudnunk kell erről a típusról.

Nem a léghűtéses boxermotor sivítva dödögése hiányzik igazán (mert azt már nem lehet visszahozni), hanem az olyan finomságok, amiket például az olaszok még mindig tudnak időnként.

Ezzel együtt örülni kell, hogy legalább létezik, tehát, hogy a Bogár élt, él és élni fog még egy jódarabig, és tényleg nagyon eltalálták a formáját, ami a leglényegesebb a nézőnek, venni meg úgysem ilyent fogunk ;)
.

Rocko- 2012.05.24. 16:00:57

@Gyurma73: nem tudom elképzelni hogy nem.

CSÖRR-CSI££ 2012.05.24. 16:41:42

@Gyurma73:

Na, erről beszélünk :)
Aki ezt a bogarat ilyenre megcsinálta, az tudja, mitől döglik a légy.

Képzeletben menjünk el Goodwoodba!
A sok igazibbnál igazibb oldtimer között meglátunk egy irtóhelyes és kedves csajszikát korhű öltözékben, és mintha áramütés ért volna, megszédülünk, és első létásra beleszeretünk!
(eddig megvan, ugye? :)
Ő is észreveszi, hogy valami eltalált "minket", és tetszik neki is a helyzet, meg mi is, és ő is zavarba jön. Lesüti a szemét, nagyokat sóhajt, azután riadtan pillog, látszik rajta, hogy ő is ugyanazt érzi, amit mi, és nagyon nem szeretné, ha ennyivel véget is érne a dolog, hanem azt szeretné, ha valami olyasmit kérdeznénk tőle, amire ő igennel tudna válaszolni. ;)
Innentől kezdve minden úgy alakul, mint a romantikus regényekben, és a vége a beteljesült szerelem, aminek az élményét semmi máshoz nem lehet hasonlítani -legalábbis egy normális és emberi világban.

Most pedig képzeljük el ugyanezt azzal a különbséggel, hogy a csajszi nem az előbbi, hanem egy hivatásos örömlány, akit beöltöztettek retrós ruhába, copfba kötötték a haját, hogy olyan kislányos legyen, és jópénzért meg is kaphatjuk.
Amit nyújt az ágyban, az technikailag messze felülmúlja azt a szeretkezést, amit az előbbi esetben átéltünk, mert a csaj mesterfokon képzett ebben a műfajban. A kisujjában vannak a "szakma" fortélyai, és magunk is meglepődünk, hogy milyen helyeken is képes szexuálisan stimulálni, meg, hogy mit képes a testünkből elővarázsolni. (Broááf...)
Mégis csalódást okoz. Nem is kicsit.
Ha pedig nem, akkor mi ott belül már meghaltunk, és rettenetes droiddá vagy zombivá váltunk.

Aki ezt nem érti, nem érzi, annak hiába is magyarázzuk.
Ez van.
Nem hinném, hogy éppen Csikós ne tudná, hogy egy igazi retóautóban mit is kell leginkább keresni :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.24. 16:58:33

@CSÖRR-CSI££:
"Mégis csalódást okoz. Nem is kicsit."
Ott is, itt is a fizetésnél szokott csalódni az ember:-)

CSÖRR-CSI££ 2012.05.24. 17:31:02

@Gyurma73:

Az igaz :) de a goodwoodi példa romantikus eseténél az ember valahogy nem sajnálja, mint ahogy Innocenti Cooperes Feri sem sajnálta az összes összespórolt pénzét odaadni az autóért, amibe beleszeretett. A mai napig sem.

Egy jó nő, aki nem okoz csalódást (van ilyen???:), és egy jó autó, amit igazán szeretni tud az ember...
Priceless!

zozo82 2014.01.07. 16:00:32

Epp ma volt szerencsem vezetni egy 2.0 ABT-s Bogarat es az allam leesett (pedig 250 lovas A3-at vezetek amugy). Gondoltam megnezem a totalcar mit irt rola. Hat ujbol leesett az allam. A futomu persze hogy raz, mert nem a magyar utakra keszult. Ha egy auto bunker erzest ad akkor azt szidjak a kedves ujsagirok, itt meg hianyoljak??? Panoramatetos volt a mai, olyan szabad erzest ad amihez mar csak a cabrio hasonlithato.

Tehat az egesz tsztet nem ertem. 1 Ha sportosagrol beszelunk akkor nem 1.2-es vagy 1.4 -t kell tesztelni hanem egy 2.0-t (hab a tortan ABT tuninggal). 2. Ha praktukussagot meg arat akkor meg egy 1.2-t. A kettot keverni nem erdemes.
süti beállítások módosítása