HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Külföldi rendszámmal versenyeznek a rendőrök

2012.06.18. 11:30 Tcomment

Címkék: rendőrség rali

A pilóta százados, a csapatfőnök ezredes, a rendszám cseh. A versenyzés drága, a támogatók egy része állami megrendelésekből él. Honnan kerültek gumik a rendőr-versenyautóra?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

125 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr704595568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adam034 (törölt) 2012.06.18. 11:33:52

Flame on.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.06.18. 11:38:20

A honvédségnek is volt tereprali csapata:

www.origo.hu/auto/20081121-terepralicsapatot-indit-a-honvedseg.html

Igazából még örülök is, hogy erre költik ap énzt, amíg versenyeznek, addig se a mentődobozomat nyitogatják:)

dirige 2012.06.18. 11:39:21

A bérelt versenyautó a bérbeadó rendszámával versenyez, ennek semmi köze a "szlovákrendszámozáshoz". Angoloktól is bérelnek, ott van a legtöbb versenyautóépítő, akik szervízzel együtt adják bérbe az autót, egy-egy versenyre. Ez a hír nem hír, már a rendszámot illetően. Szponzorokról meg a magyar rallyban.......

Rocko- 2012.06.18. 11:40:25

de hát ők jó fiúk, trélerezték is, mert hogy csak úgy szabad szállítani, mentek bejelenteni a regadót.

Styxx 2012.06.18. 11:48:24

@dirige:
Volt egy korábbi TC-cikk, amit Winkler jegyzet tés pont arról szólt, hogy német rendszámú tesztautóval jártak, ám rendőrök a nyolcszázezer forintos bírság-fenyegetéssel lényegében megveztegetésre buzdítottak. Amikor kiderült, hogy Winklerék nem szartak be, mégsem tettek feljelentést (pedig ha fennáll az alapos gyanú, a rendőrnek ez kötelessége).

Az én olvasatomban ez a cikk bátran a kettős mércét pellengérezi ki, és nem a rallyzó rendőrszázados meg a csapattársai ellen íródott.
Amíg Vizo-félékről kideül, hogy évekig a tenyerükből etettek isrendőr és nagyrendőrt egyaránt, nagyon is kellenek az ilyen cikkek, respect TC!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2012.06.18. 11:52:50

Engem a szponzormatricák zavarnak, nem a rendszám.

pizsama 2012.06.18. 11:56:11

Látom, egyeseknek nem esett le, hol van itt a gond!
Hát, talán ott, hogy egy a Belügyminisztérium tulajdonában lévő cég Yokohama versenygumikat ad egy rally csapatnak, miközben 2 éve azért "kellett meghalnia" egy tatabányai motoros rendőrnek, mert kopott gumikkal is szolgálatba kellett állnia, hiába kifogásolta azok állapotát...

troll that shit 2012.06.18. 12:01:53

"pizsama" hozzászólásában a lényeg!!!!

nagyon eltaláltad!!! ;)

Agent Cooper 2012.06.18. 12:02:38

A szponzormatricákról meg annyit, hogy ez kivételesen egy LEGÁLIS formája a lobbizásnak.

Aki támogatja a parlamenti pártok alapítványait, az is nyilván valamiért ezt teszi. Pontosan akkor lenne illegális, ha nem ilyen felületen keresztül menne, hanem zsebből zsebbe.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.06.18. 12:13:46

Gusztustalan dolog ez, kettős mérce többszörösen is. Amúgy érdeklődné, hogy most mi a rák van vajon a magyarországi rendszámfrásszal?A régi törvényt tudtommal mexüntették(?) de új meg még nincs.Ilyenkor a köztes állapotban mi számít mérvadónak.Én laikusként azt gondolnám, hogy egyszerűen nem b@$zogatják addig a külföldi rendszámosokat, amig nincs új szabályzás.De valahogy magam se gondolom, hogy ez így lenne...

carlosbytht 2012.06.18. 12:16:40

Tiszteletem a Résztvevőknek...
Ezek után ha Marko Martin és az MML sport hoz egy autót versenycélra akkor már is kell rá egy magyar rendszám, kíváncsi lenék hogy maga az M-sport hogy szeretné az ilyen feltételeket, illetve utána ki hozna Magyarországra S2000 verseny célból...
Szóljon arról a cikk aminek szántátok a szponzor pénzekről, ne a külföldről hozott versenycélból használt autók rendszámozásáról....

Shadowbull 2012.06.18. 12:18:23

@ZenÉsz: Erteni kene hogy miert is szuletett ez a cikk.

toto92 2012.06.18. 12:20:18

@ZenÉsz: A sündőrség egyik fő tevékenységi köre jelenleg az autósok/kamionosok/bármely közúthasználó szopatása. Emellett a minisztérium évek óta a külföldi rendszámon pörög. Ezek után igenis had legyen az egyszeri magyar állampolgár felakadva azon, hogy ad1/ erre ölik a pénzt (ralira van gumi, rendőrmotorra nincs?), miközben az ottfelejtett harmincas táblánál a bokorból trafiznak, ad2/ ha ennyire rá vannak izgulva a szlovákrendszámra, akkor ők is eszkábáljanak rá szépen magyar rendszámot, leszarom hogyan.

Shadowbull 2012.06.18. 12:20:32

@carlosbytht: Amig engem a rendorseg azzal fenyeget hogy a teljesen legalisan hasznalt automrol leszedi a rendszamot egy hazalatogatas alkalmabol, akkor nehany rendor kurvara ne paradezzon mar egy szlovakrendszamos versenyautoban.

Plane ne az otszoros aron eladott kozbeszerzesbol visszacsorgatott penzen ne.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.06.18. 12:20:47

Maga a rendszám igazából nem támadható, hiszen egy legálisan bérelt jármű használatáról van szó, és csak egy napig vezették itthon közúton. Bár a bérelt autó önmagában kibúvó a szabály alól. Az már más kérdés, hogy állami cégek miért is költenek egy ilyen csapatra. A másik pedig az, hogy egyáltalán miért is van a rendőrségnek rali csapata. Aki a mai helyzetben (és ez már évek óta így van) pénzt vagy üzleti lehetőséget lát a hazai raliban az vagy hazudik vagy egy hosszabb kezelésre szorul egy nagy sárga épületben.

Zuzzant 2012.06.18. 12:26:36

Aki hazudik ... mindenki ismeri a dal szövegét!

Peetee 2012.06.18. 12:28:56

Drágáim, a rally nagyjából a rendszerváltás óta az egyik legnagyobb pénzmosoda. Adjál pénzt, adok számlát meg visszacsorgatom a lóvé egy részét. Mint a reklámban: "Úgy érti Cash?" Igen, készpénz (gyengébbek kedvéért: Nokiásdoboz') !
Ő meg szintén vesz számlát, csak arra kell figyelni, hogy bevétel-kiadás nagyjából nulla legyen. Aztán APEH-os (NAV-os) legyen a talpán, aki megmondja, hogy a speciális versenylengőkarhoz szilenteket valóban 80.000Ft/db áron mérik, meg a bukócsővédő habfóliának tényleg 124.000 forint az ára folyóméterenként???

navan 2012.06.18. 12:29:14

Ez (nekem) arrol szol, hogy ha van egy lobby (sportautosok), ami mogott van rendesen hozzaferheto penz, akkor mit sem szamitanak az ervenyben levo torvenyek. Ha pedig nincs lobby (lasd a nemadocsalo-kulfoldirendszamosok hada), akkor meg ervenyesitik a torvenyt es kesz, es mit sem szamitanak a bizonytalansagok, a jogos kivetelek, az ervek, a nemzetkozi jog, az alkotmanyos alapjogok.

Cecan Basescu 2012.06.18. 12:29:56

Inkább azt lenne jó észrevenni, hogy a magyar rali évek óta pénzmosodaként üzemel.

Zuzzant 2012.06.18. 12:32:13

Egyébként pedig hiba lenen CSAK a rendőrökre húzni a vizes lepedőt.

Abszolút élmenőt is szponzorál(t) az MVM, ami ha jól sejtem állami vállalat, tehát az államtól szerzett (köz)pénzt költi reklámra egy olyan területen, ahol (lehet) monopol helyzetben van, ilyen formán pedig teljesen felesleges a reklámra költeni?!

Mindezt kérdezem, nem állítom - természetesen!

ptommy 2012.06.18. 12:32:50

dirige-nek teljesen igaza van. Gondoljatok csak bele, ha béreltek egy autót, ha meggebedtek sem tudnátok átrendszámoztatni!! Fizikailag lehetetlen. Max, ha a bérbeadó idióta és minden egyes bérbeadásnál a bérlő országa szerinti rendszámot ad... Szóval bármennyire is fáj, de ez most pont nem volt jogellenes.

(készült Agyarország Ormányának támogatásával)

Peetee 2012.06.18. 12:33:42

@dirige:

Az rendben van, de bérelt autóval sem vehetsz részt a közúti forgalomban magyar állampolgárként a jelenlegi hatályos jogszabályok mellett rendesen...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.18. 12:36:30

Nem azt érzem problémának, hogy SK rendszámmal mentek egy bérelt autóval, most ne keressünk már a kákán is csomót. De ha egyszer szarban az ország, akkor legyünk szívesek az adófizetők pénzét nem ralizásra költeni vaze.
Vagy ha erre van pénz, akkor ne kelljen EÜ-dobozok miatt b@szogatni embereket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.18. 12:40:08

" hogy a Heros már két éve semmilyen támogatást nem nyújt a ralizó rendőröknek. "

Akkor hogy a p!nába van ott a matrica?

sefer_k 2012.06.18. 12:45:57

@carlosbytht: Nem a rendszámozásról szólt, hanem a kettős mércéről. Te adócsaló leszel, ha bérelt német rendszámmal közlekedsz, közben a rendőrök meg olyan bérelt külföldi rendszámos kocsival csapatnak, aminek az oldalán az állam érdekeltségi körébe tartozó cégek hírdetik magukat. Namost az államnak ugye saját pénze nincs, a befizetett adóból gazdálkodik, tehát végülis az adód egy része ennek a Skodának a bérleti díját fedezi. Így kell a mások pénzén profi módon jól érezni magad...

vasgyuszi 2012.06.18. 12:53:54

Magyarosch szponzoráció és szintén magyarosch válaszok az illetékesektol. Erre is elmegy a pénzetek...

maczakb 2012.06.18. 12:59:22

Miért fáj ez nektek? Kapcsolatai voltak, kilincselt és kapott pénzt. Ezek a cégek pedig úgy gondolták hogy azokat támogatják akik voltak olyan szívesek hogy a portékájukat megvásárolták, így fejezik ki a hálájukat. Ettől ez már korrupció? Meg etikátlan? Miért lenne az?
Ha mondjuk az Index kap egy jó kis megrendelést egy olyan cégtől amely egyik vezetőjének momentán van egy rally csapata aki felajánl nektek reklám lehetőséget az autóján. Nyilván szívesebben veszitek meg tőle a reklámfelületet mint egy másik ismeretlen csapattól, persze azzal a hátsó szándékkal, hogy a következő profilotokba vágó feladattal ismét titeket bíz meg. Így működik a világ, ez nem korrupció hanem kölcsönös szimpátia az üzletfelek között. Versenyezzenek csak, érezzék jól magukat és érjenek el jó eredményeket. Igen én irígylem őket, de csak azért mert van lehetőségük autóversenyezni, nekem meg nincs. Jól csinálták!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.18. 13:00:52

@maczakb: Ember.
Azok a cégok a te adódból fizetik a Skodrit, miközben neked újabb adókat kell befizetned, mert nincs pénz az államkasszában, meg nincs pénz műtétekre. Köszi!

toto92 2012.06.18. 13:05:55

@maczakb: Iiiiiiiigen. Így fejezik ki hálájukat. Azt hiszem eddig ez a legszebb szó, amit a pénzmosásra hallottam :D

Ha a százados meg ezredes úr ralizni akar, akkor menjen szépen szponzor után kutatni magánemberként, és ne az adófizetők lóvéját költsék erre, amikor az x+1. bőrt húzzák le az emberekről adózási adó címszóval.

z.fuse 2012.06.18. 13:13:19

az ország szarban,ezek meg raliznak , közpénzből,szlovák meg cseh rendszámmal.
marhajó...

Nagykorú 2012.06.18. 13:18:40

Én csak azt nem értem, hogy ebben a kis elszegényedett, a csőd árnyékát éppen csak elkerülő országban, ahol hetente halljuk 45+22 éve, hogy húzni kell a nadrágszíjon, ott van arra pénz, hogy két rendőrtiszt autóversenyzősdi játékát megfinanszírozzuk?
Elhiszem, van ilyen rendőrségi versenyezgetés a világ más tájain is, de azok a más tájak láthatóan picit kevésbé hiányos költségvetéssel működnek.
Van olyan rendőr ismerősöm, aki szintén rallizik. Szabadidejében, civil ruhában, saját költségére. Tegye ez a két rendőrtiszt is így!

longhi 2012.06.18. 13:18:52

nem túl etikus a szponzorálás ezen formája, de a legapróbb falatkát találta meg a cikkíró a mai korrupt politikában - ugye ott a Közgép és tsai, ez itt aprópénz ahhoz képest

V12 Power 2012.06.18. 13:22:42

Én nem értem, miért kell ilyen ellenséges cikket írni. Most miért bántják azt a pár rendőrt, aki mivel szereti az autókat vélhetően normálisabban áll is hozzá az autósokhoz. Palik Laci honvéd terepralicsapata nem szúrta a T. cikkíró szemét? Az szerintem sokkal gázabb volt, mert egy dúsgazdag ember szórakozott állami pénzen, nem két lelkes ember, akinek amúgy esélye nem lenne ilyesmire. Szerintem rendben van, hogy éltek a lehetőséggel, rendben van, hogy van a rendőröknél is legalább egy ember, aki talán tud vezetni is (nem tudom, milyen eredményeik vannak). És ha nem a korrupció világközpontja lennénk, és egyébként jól menne az országnak, akkor az is rendben lenne, hogy az állam azzal is támogat egy sportágat, hogy capatot indít benne. Vagy már az is baj, hogy nem csak a fociba ölik a miliárdokat???

V12 Power 2012.06.18. 13:24:35

@ColT: Értem, és amúgy igazad is van, de két kérdés:
1. a qrva focira mennyit is költenek?
2. szerinted ha nem ralizzák el, akkor műtétre költik?

Nagykorú 2012.06.18. 13:27:03

@longhi: Azt majd megírja a Vastagbőr.blog.hu!

Legapróbb falatka, de falatka.

Amúgy hamarosan jönnek a rendőrök, aztán jönnek az elhárítás által tudományosan megfogalmazott személyes hangvételű sirámok, hogy vidéki körzeti meghízott vagyok, húsz éve tisztességesen végzem a munkámat, és itt mindenki rosszul látja, mert az nem úgy van, hanem fordítva, de blablablabla....

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2012.06.18. 13:27:42

@longhi: itt nemcsak a pénz számít és cikk sem arról szól, hanem azokról az intézményekről akik a pénzt utaztatják és akiknek az alkamazottaik elautazzák versenytempóban. Bent vannak a mosodában, de szarosak tetőtől talpig.

Nagykorú 2012.06.18. 13:28:29

@V12 Power: Te már a rendőrségtől vagy, esetleg apuka a helyi KMB?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.06.18. 13:34:08

Amúgy meg tisztelettel kérdezném a TotalCart, hogy vajon meddig tart a kb 3 7e elkezdett kommentmentes 7 ?Főleg annak tükrében, hogy pár hónapja azt mondtátok, hogy minden egyes hír, teszt, poszt, stb írás után lehet majd kommentelni...
Három dolog lehetséges:
1. Unjátok a pofánkat, a kommentjeinket... :D ez kissé fura lenne.
2 Unjátok a moderálást...ezt mondjuk senki sem kérte, hogy csináljátok... :D
3.Beszóltak a reklámozó cégek, hogy túl nagy a kattintásszám és tenni kellene valamit ellene...röhej.

Szóval fura ez az egész.Mi azért szoktunk ide, mert vannak jó témák, értelmes arcok, vicces kommentek, jó egymással marháskodni, illetve pár dolgot megvitatni.De biztos hogy ki kell minket utálni innen?Vajon mi a tényleges célja ennek az egésznek?

tudatos_biznic 2012.06.18. 14:08:51

három dolog a problémás:
1. A szlovák rendszám. Nem azért mert ne legyen, hanem mert ha ők igen, akkor mi miért nem?
2. Ha erre van pénz, és sok egyébre, akkor rendőr motoros gumijára, benzinre az autókba miért nincs?
3. Állami cég mi a +"!%"+!%-ért támogat bármit is? Főleg egy olyan, aminek nincs piaci jelenléte. MVM, Herosz, stb.

Szerintem senkinek semmi baja, hogy egy olyan ember, akinek a szakmája a vezetéstechnika rallye keretében acélozza magát. Inkább, mint fostalicska rendőr járművekkel gyakorlatozzon.
Nekem a versenyszféra szponzorációjával sincs bajom, oda teszik a pénzt, ahova akarják. Az OTP sem véletlenül támogatja a focit, és a többi cég sem szponzorál, hanem dotál politikai megrendelésért.

A rallye szerintem soha nem volt alkalmas szponzorációra, ahogy a legtöbb csapat vagy sportoló sem. Ez mecénásság, ami egészen másik műfaj. A Griff minden érában megtalálta a számítását, kb 15 éve igen jól élnek az állami szektorból, szóval nekik tök mindegy ki áll a kasszánál.

Mocsári Troll 2012.06.18. 14:14:47

a rendszámkérdést is szabályozó közlekedési törvény kizárólag a közúti közlekedésre vonatkozik, magánterületen, illetve a közúti forgalom elől elzárt területen minden további nélkül használható a külföldi rendszámos jármű, sőt még csak rendszám sem kell rá.

így pl. a hipermarketek parkolójában ,a versenypályákon ,vagy a forgalom elől verseny miatt akár csak ideiglenesen is elzárt utakon nem érvényes a kresz , ott jogsi ,forgalmi és rendszám nélkül is közlekedhetünk a járművel.

longhi 2012.06.18. 14:28:43

Foci stadiont se építsenek milliárdokért legálisan se az én adó pénzemből. Az nem tömegsportot szolgálja

sefer_k 2012.06.18. 14:31:53

@Mocsári Troll: Azért azt ugye vágod, hogy egy rallye verseny két részből áll. Gyorsasági szakaszból és az azt összekötő etapból, ami azt jelenti, hogy a versenyzőknek megadott időpontra át kell jutniuk a következő gyorsasági szakasz rajtjáig. A gyorsasági szakasz egy lezárt pálya, magánút, magánterület, stb. Az etap viszont egy közúti útszakasz, ahol a versenyautókra és versenyzőkre ugyenúgy a KRESZ szabályai érvényesek. Nem véletlenül volt az régen, hogy mikor versenyen voltunk, a népi iparművészeti agyagedény közegek kiálltak az etap-ra és vagy sebességet mértek vagy direkt a versenyautókat szedték ki a forgalomból, és szopatták közúti ellenőrzés címszó alatt. Nagyon dühító tud ám lenni, mikor az ember egy ilyen gyökér miatt kap több 10mp büntetést, mert egy izzókészlet/EÜ doboz/elakadásjelző háromszög szopatás miatt kikési a megszabott rajtidejét... Hja és az etap-ot saját lábán kell a versenyautónak megtenni, tréler nem játszik. Szóval a rendszám nem véletlenül van ezeken a versenyautókon.

Gomulka Béla 2012.06.18. 14:31:58

Mintha legalábbis ez volna az egyetlen eset, amikor a mézgák kedvukre tesznek amit csak akarnak, torvény ide vagy oda! A rendor a hatalom eszkoze, ennél fogva a hatalom része. A szolgálunk meg védunk igaz, csak azt nem hangsúlyozzák, hogy kiket is szolgálnak, és hogy kit védenek (és hogy ki ellen).
@geegee: A moderálás: munka. A munka: koltség. A koltséggel szemben a bevétel áll, és nézzunk szembe a tényekkel: tolem egy fillért nem látnak a magyar biztosítók, utazási irodák és satobbik. De facto én vagyok az oka, hogy nem lehet kommentelni. Meg a Shadowbull, szintén nemzetveszto labancz bitang.

V12 Power 2012.06.18. 14:33:28

@Nagykorú: Nem, én már köszönettel távoztam a hazámból, és csak kívülről ugatok bele, mert úgy a legkönnyebb.

Pusztán arra akartam rávilágítani, hogy miért ezt a két embert kell most bántani az ország összes bajáért? Azon kívül az vesse az első követ, aki hasonló helyzetben azt mondaná, "áááá, neeeem, ne adjatok pénzt a ralizáshoz, lopjátok el inkább!"

B_co 2012.06.18. 14:39:45

A legutóbbi futamon milyen rendszám volt ezen a kocsin?

Rimoto 2012.06.18. 14:42:59

Magyar rendőr-külföldi rendszám kategóriában ajánlom az alábbi svéd rendszámos, RENDŐRSÉG feliratú Saab-ot, szerintem mindent visz:

policecars.hu/p/displayimage.php?album=89&pos=1

Nagykorú 2012.06.18. 14:46:48

@V12 Power:
Közben én is ránéztem a hozzászólásaidra, aztán láttam, hogy alaposan mellélőttem... :o)

"áááá, neeeem, ne adjatok pénzt a ralizáshoz, lopjátok el inkább!"
Szerintem a mai viszonyok között ez is lopás. Lehet kenegetni, lehet magyarázgatni, relativizálgatni, de a végén mindenképpen az jön ki, hogy se morálisan, se anyagilag nem támogatható ez a játszadozás.

kamasuka 2012.06.18. 14:51:32

Ez olyasmi cikk, mint Lézer Jani esetében? Vagyis, amikor megfektette időben egy állami konvoj TCs emberünket, akkor jött válaszként a blokkolós cikk és a botrány? (Ha szopattok, mi visszaszopatunk, és a végén ti jártok rosszul, mert mi újságírók vagyunk, és nagyon kemények?)

Esetleg volt egyfajta rendőrgecajozás TCs barátaink német rendszáma ellen, amire reflektként jött ez a cikk a "szemétgenyamipénzünkbőlsportoló" rendőrökről? De lehet, hogy rosszul gondolom?!

Vajon a Hilton HHonors mit ad hozzá a McLarenhez? Legközelebb ha meglátok egy McLarent, azonnal rohanok szobát foglalni a Waldorf Astoriába?

Inkább gondoljatok arra, hogy ebből a 430 millából vehettek volna még trafipaxokat, hogy lelejmolják az 50 helyett 63al hajtó Buzukisokat ...

soseleszekelső 2012.06.18. 14:55:15

Ismét egy demagóg, rendőrellenes cikk Zách úrtól.
Legalább a nyilatkozók szavait nem kéne kiforgatni:

"Mint írják, a bérelt Skodát csak egyszer, a tatabányai futamon hajtották cseh rendszámmal, és a verseny keretein kívül nem közlekednek vele közúton."

...

"Na most, ha Hofferék valóban nem közlekedtek közúton a külföldi rendszámú versenyautóval, vagyis áttrélerezték egyik gyorsasági szakaszról a másikra, bukták a futamot, így nem lehet eredményük sem. Pedig van."

Javaslom a "verseny keretein kívül" szóösszetétel értelmezését.

És az író nem végzett teljes munkát, mert például abba sem kötött bele, hogy slick gumival mentek, így nem volt meg a kötelező profilmélység...

kamasuka 2012.06.18. 15:01:03

@Nagykorú:
Egyébként én is egyet értek veled, de valahogy ugyanúgy érzem, mint a blokkolós cikk és a rendszámos szopatás után, hogy ha ti így, mi is így. Ez amolyan ovis szint, mégha sajnos ez alapprobléma is Magyarországon. Urambátyám módszerek, ezért is tartunk ott, ahol. De tény, hogy balhészagú a dolog, viszony sokkal nagyobb probléma van az utakon a morállal, mint azzal, hogy ez a két emberke milyen rendszámmal versenyez.

Korábban az volt a baj a rendőrséggel, hogy odacsap, ha kell, a rendszerváltozás óta meg az a baj, hogy nem csap oda, mert ha odacsap, mindenkinek van egy erősebb apukája, aki ismer pár újságírót akik botrányt tudnak csinálni, ha akarják. Így marad a poshadt mocsár kishazánkban, a maga kis korrupciójával, ill. média megmondásaival.

Bobdobalnia · http://youtube.com/bobdobalnia 2012.06.18. 15:01:40

1. Kifejezettem kikérem magamnak, hogy az én adóforitjaimból bárki, pláne rendőrök rallizgassanak, (1,5-2milla/futam) közben meg már nem tudnak milyen adót kitalálni, fiktív állami megrendeléseket gyártani, hogy tudjanak miből ralligumit venni.
2. Betiltalni az összes autósportot, környezetszennyező, környezetromboló, életveszélyes, semmi értelme! Ha én kitalálnám, hogy jövőre Gumiégető VB-t akarok rendezni budai rakparton, vagy szép hazai erdőkben, akkor azt is lehetne? Annak is ugyanannyi haszna és értelme lenne.

effendi79 2012.06.18. 15:04:44

Nagyon örülök, hogy már csak ennyi szar van az országban, hogy két rendőr milyen rendszámmal ralizik.
Ugyan olyan szarszálhasogatás, mint a lejárt gézlap az autómban...

kamasuka 2012.06.18. 15:05:37

@soseleszekelső:
Nekem életemben egyszer volt dolgom igazi Károlyival, aki akkor is hozta a rokonsága formáját, azt, ami miatt sokan utálják őket.

Zách Dánielt nem ismerem ...

effendi79 2012.06.18. 15:07:24

@Janiboy70:
", az efféle szemetet hagyja a Indexre."

EZ_AZ_INDEX. :-)

kamasuka 2012.06.18. 15:09:24

@effendi79:
Akkor meg min is csodálkozunk? :)

Nagykorú 2012.06.18. 15:11:19

Azért csak befutnak lassan-lassan a rendőr kollégák hozzászólásai... :oD

kamasuka 2012.06.18. 15:12:03

@Nagykorú:
ja, hogy is szoktuk mondani? Jegyeket, bérleteket kéretik felmutatni! :)

effendi79 2012.06.18. 15:16:23

@kamasuka: Csodálkozni? Ezen? Rendes Magyar Embernek az ingerküszöbét sem éri el. :-)

Kár is rugózni rajta, de úgy látom, Telós Bandi lett a TC megmondóembere, aki feltárja, kideríti, utána jár, leleplezi, rámutat és válaszokat követel. :-)
Ahelyett, hogy inkább a bömöséről írna, szerintem az többeket érdekelne egy autós magazin hasábjain, mint egy n+1-dik kormányközeli mutyizás...

vidragabor · http://vidragabor.hu 2012.06.18. 15:20:44

Rendszám: A sokak által felhozott rendszám törvények személyautókra vonatkoznak! Ez pedig egy hivatalos (forgalmiba is bejegyzett) versenyautó, melyre nem vonatkoznak a törvények!

Szponzor: Az autón három szponzor állami megrendeléseket is teljesített! És a többi szponzor??? A smafu?
És különben is! A cégek adták a pénzt, NEM AZ ÁLLAM!!! EZ SENKINEK NEM KERÜLT ADÓFORINTJÁBA!!! Egy cég elvégezett egy állami megrendelést egy X összegért! Ha a csapat nem kap szponzorációt, attól még a pénz már kikerült az államkasszából!!!

Amúgy például a Noreg (Montana) Turán Frigyest is támogatta tavaly, amikor a rali világbajnokságon versenyzett! Az nem baj?

Kentauró7: Amúgy azt is nagyon helyesnek tartom, hogy állami tulajdonban (vagy résztulajdonban lévő cégek) is támogatnak sportolókat, vagy sportágakat!

Az senkit sem zavar, hogy a MOL (mely 24.6%-ban állami tulajdon) ott áll Michelisz Norbert mellett??? Persze, hogy nem! Vagy a 2009-es ralibajnok Herczig Norbertet valóban az MVM szponzorálta! De ezek a cégek nem pusztán a reklám, mind inkább a társadalmi felelősségvállalásuk miatt szponzoráltak.

És kérdem én, ha a fenn említett HEROS, GRIFF, vagy NOREG nem egy rendőr ralis csapatot, hanem pl. kajak-kenusokat támogatna, akkor s ekkora lenne a közfelháborodás???

effendi79 2012.06.18. 15:21:06

@effendi79: Mármint Dani. Elnézést Telós Banditól. :-)

csaba1959 2012.06.18. 15:25:59

kedves cikk író
Ennek a csapatnak annyi köze van a "szlovák rendszámozáshoz" mint neked a rallyhoz.
Sok csapat BÉREL autót mert nem tudja megvenni.
az hogy a rendőrsénél dolgozik és ez a szórakozása mi közöd hozzá.
Mi is bérlünk autót versenyre és semmiköze a munkahelyemnek hozzá.
savanyú a szőlő mi? A rally az a sport ahol ha pénzed van ESZED még nem lesz.
Mindenkinek áll a bál csináld utána.
olyan vagy mint a kifulladt Celeb mindegy mit csak róla írjon a a sajtó.
Foglakoz a p(f)ajtársaiddal.

Shadowbull 2012.06.18. 15:27:51

Na, megjottek az IQ 80 rallyfanok. Meg hianyoznak a rendorok meg az allami szektor donteshozoi.

Shadowbull 2012.06.18. 15:28:44

@Sychter: "A cégek adták a pénzt, NEM AZ ÁLLAM!!! EZ SENKINEK NEM KERÜLT ADÓFORINTJÁBA!!!"

LOL. Nem hat.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2012.06.18. 15:41:33

A rallyzás anyagi háttere csak a svindlikrol szól.
A reklámértéke nincs koszonoviszonyban sem, a média reklámmal. Egy verseny után, egy autó médiamegjelenése jó esetben 30mp, de az alatt a fél perc alatt sem mindenki a szponzorokat olvagatja. Ezért senki nem fizet 2millát, kulonosen az nem akinek van is 2 millája reklámra és tudja, hogy a versenyszférában illik hatékonyan elkolteni a pénzt, ha holnap is a piacon szeretnél lenni. Dehát a rally a bátrak sportja és igen korrupcióhoz, az adócsaláshoz vagy akár a jovedéki áru csempészethez is kell bátorság.

Mr. Jerkow 2012.06.18. 15:46:32

Drága rendőr bérkommentelő elvtársak! Kár védeni a mundér becsületét, ez a sztori erkölcsileg bukta! Bár ez a szó, hogy "erkölcsileg" valóban nem mondhat túl sokat az efféléknek, mint ti.

Godimodi 2012.06.18. 15:52:34

@csaba1959: Olvasd el mégegyszer a cikket.

longhi 2012.06.18. 15:54:03

Ne legyetek gyerekek - ugye nem csak a rallyval lehet ügyeskedni, mert akkor nagyon jól menő autósportunk lenne. A rengeteg profit minimalizáló ügyeske akinek/amely cégeknek semmi közük a rally-hoz mégse fizetnek adót
Az egész ország erről szó csak még matrica sem készül hozzá amit autóra ragasztanak

ommm 2012.06.18. 15:59:47

@Janiboy70: "Gyengébbek kedvéért megjegyzem, hogy jelenleg a mutyizás, az adócsalás, elvétve néhány gengszter játéka a magyar autósport. "

Akkor külön örülök neki, hogy mindebben a rendőrség is tevékenyen részt vesz egy remek, bérelt autóval...

ommm 2012.06.18. 16:01:07

@csaba1959: "az hogy a rendőrsénél dolgozik és ez a szórakozása mi közöd hozzá."

Semmi. Tényleg. Neked is csak annyi, hogy a te pénzeden teszi mindezt, te meg ahelyett, hogy raliznál, kommentelsz hülyeségeket.

bendix21 (törölt) 2012.06.18. 16:01:39

@csaba1959: Nem érted amit olvasol, vagy csak jövőre náluk akarsz licencet váltani?!
Egyébként tavaly a pókerklubbos botrány után még versenyt is hagytak ki az urak, ehhez képest még viccesebb a két éve tárgytalan matrica az autón.

azbest 2012.06.18. 16:06:52

Se focistadiont se sportversenyt ne tömjenek pénzzel. Ezek üzleti alapon működő cirkuszok. Ha valakinek ez az úri hobbija, akkor szedjék be rá a jegyekből a fedezetet.

Ha sportra akarnak költeni, akkor olyan rendezvényeket és sportpályát pénzeljenek, ahol a nép egyszerű gyermeke mozgathatja meg a valagát. Az nem sport, hogy lesik pár százan mások versenyét.

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2012.06.18. 16:20:18

Te Dani, már megint húzogatjátok az oroszlán bajszát :-)

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2012.06.18. 16:29:18

Tökéletes időzítés! Még ha Tatabánya után jelent volna meg az írás (hogy milyen azt döntse el mindenki maga), de, hogy két hónappal utána...

S, hogy mi ebben a lényeg? Csupán az, hogy Tatabánya után már Bükfürdőn és a múltkor Pécsett is magyar E-s rendszámmal ment a kocsi!

indafoto.hu/edelenyberes/image/15682111-d9e3921e/details/l/492301

"
a verseny keretein kívül nem közlekednek vele közúton...
Na most, ha Hofferék valóban nem közlekedtek közúton a külföldi rendszámú versenyautóval, vagyis áttrélerezték egyik gyorsasági szakaszról a másikra, bukták a futamot, így nem lehet eredményük sem. Pedig van."

Ehhez a logikai agytröszthöz pedig csak gratulálni tudok.

Gomulka Béla 2012.06.18. 16:38:51

@azbest: A sport a nép nyugton tartásának régen bevált módszere. Miért pont a Fikusz ne élne vele?
Itt érdekes a helyzet: olyan hangok jonnek, és kormányzati részrol is, hogy az szeszesitalok gyártói/forgalmazói ne szponzorálhassák a sport-eseményeket, mert az iszákoskodáshoz vezet. (Ebben az országban minden iszákoskodáshoz vezet, és ezt mindenki tudja, szóval a fene érti.) Szóval akkor most mi jobb? Ha a kormány vesz (egyébként is) hulyére, és a sportot támogatja az adóból, vagy ha a marketingesek vesznek hulyére, és azok támogatják a sportot?
A kulfoldi rendszámmal való kozlekedésre vonatkozó kettos mércéhez ennek természetesen semmi koze. A kettos mérce az eroszakhatalom egyik alappillére.

Csak a yamaha 2012.06.18. 16:53:23

Amit szabad Jupiternek.....Nekem is vannak 5let eim;-)Főleg más pénzét elkölteni tudom...

bendix21 (törölt) 2012.06.18. 16:54:41

@edeleny beres: Bizonyára tudsz értelmes választ adni arra, hogy hogyan vettek részt a versenyen ha nem közlekedtek közúton! Az pedig, hogy az ORB-n E-s rendszámmal mentek az már egy következő történet!

soseleszekelső 2012.06.18. 17:09:03

@bendix21:

Nem olyan nehéz ez ám. Ezt nyilatkozták:

"a VERSENY KERETEIN KÍVÜL nem közlekednek vele közúton..."

Netuddki. 2012.06.18. 17:23:47

Rendőr a rendőrnek nem vájja ki a rendszámát...

bendix21 (törölt) 2012.06.18. 17:26:35

@soseleszekelső: Nem az a baj,hogy nem értesz hozzá hanem, hogy okoskodsz!
www.rte.hu/versenyek/2012/Tatabanya/versenykiiras_tatabanya_rte_2012.pdf
Segítek egy kicsit: a verseny távja 244Km a forgalom elől elzárt ún. gyorsasági 76,8Km tehát a különbség kb. 160 Km közúton egy adott útvonalon a forgalomban megteendő! Akkor ezek alapján nevezzük a magyarázatot hazugságnak.

Erikaviking77 2012.06.18. 17:26:57

Én azért arra is kíváncsi lennék, hogy a számlákon mekkora összegek szerepeltek. Mert, hogy 1,5-2 millió egy verseny ez jónak tűnik, de szerintem a végén egy nullával több lesz az elszámolásokban. Így egy kicsit vissza lehet adni Nokiás dobozban. A magyar rallyban a szponzoráció nagyrészt erről szól sajnos.

soseleszekelső 2012.06.18. 17:47:27

@bendix21: Én értem. És Te?

A verseny távja 244km (kiírás szerint), ebben benne vannak a gyorsaságik és a köztük lévő közúti szakaszok.
Akkor kérdem én, a nem gyorsasági részek a "verseny keretein" belül vannak? Ha már egyszer a versenytávba beleszámítanak.

Nem hazudtak, nem mondták, hogy nem mennek közúton. Azt mondták, hogy a versenyen kívül nem mennek közúton (gyk. nem azzal járnak hétvégén moziba) és ezt még nem is cáfolta senki.

Csak az újságíró ferdítette el ezt a nyilatkozatot.

Kár volt ezt a cikket elvinni a rendszám irányába. A pénzmosodás rész tök jogos (egy rendőr csapat ne menjen a közelébe ilyesminek), de egy bérelt versenyautó rendszámán lovagolni... Kevesebb több lett volna.

Invinoveritas 2012.06.18. 18:01:45

Szép napot mindenkinek!
1. Csak felmerül ilyenkor az emberben, hogy mennyibe is fájt pár éve a Baumgartner Zsoltika kocsikáztatása a Forma1-ben? Ugye! Ez ahhoz képest low budget mutatvány.
2. Bérelt tütü, aminek egyes sara a bérlőt (gyorshajtás, ittas vezetés, jóégtudjami), másik sara (rendszám?) a bérbeadót terhelheti adott esetben.
3. Amennyiben adóforintból fut, úgy érdekelne, hogy mint adófizetőnek, az én szponzormatricám valahova ráférne-e még? De tényleg!
4. Hát aztán a morvarendszámos mindenit, bár ez lenne a legnagyobb problémája kis hazánknak!
5. Hűl a söröm. Nem elég hideg még ebben a betyár melegben! Na ez probléma!
Peace!

bendix21 (törölt) 2012.06.18. 18:03:08

@soseleszekelső: A rally verseny közúton zajlik, forgalomban a közúti szabályok szigorú betartásával. A versenyen vannak különpróba szakaszok (gyorsaságik) tehát a közút fontos és kihagyhatatlan része a Rally versenynek! Ők azt próbálták sugallani mintha "bokorugró"nak csúfolt verseny lett volna, de az említett RTE verseny nem ilyen volt!

soseleszekelső 2012.06.18. 18:12:56

@bendix21:
Nekem mint laikusnak nem ez jött át.
Hanem az, hogy ezt az autót kizárólag versenyzésre használják, tehát nem összekeverendő a regadócsaló belvárosi luxusautóval. Szerintem ennyi.

BTO11 2012.06.18. 18:34:49

a mentődobozimportáló ,készitő matricája hol van???
D:)))
a magyar focit utálom mert botrányosan szar,abba se kéne tolni az adóforintjaimat.

monstertruck 2012.06.18. 21:33:16

Mondjuk a legfontosabb matrica lemaradt:
FAS**OPOLICE

Robby Stethner 2012.06.18. 22:05:22

Idióta köcsög rendőrnek mindent lehet a mi pénzükből persze!Lehet azért nincsenek sehol mikor valami bűntény történik,mert mind kint van a versenyen és nézi a farka végét az autóban!
Leszívhat mind!

Bougheau Tschichka 2012.06.19. 00:26:32

Az ilyenekért, mint "soseleszekelső" megéri olvasgatni a hozzászólásokat :DDDD

Csak nem bírja felfogni az agya, hogy közúton, ahol KRESZ szabályok érvényesek, használták azt a versenyautót.

Kb annyi, mintha egy "soseleszekelső" rendszám nélküli enduro Czetkával haladás közben megállítaná a rendőr Budapesten és közölné, hogy de ő csak a két zárt telkén használja verseny célra, az egyik Piliscséven a másik Dunaharasztiban van, és éppen nem versenycélból halad a közúton érvénytelen rendszámmal :D

bandit1200 2012.06.19. 01:47:18

Na ezért szoktam azt mondani baráti körben hogy :Minden törvényt elfogadok a legrosszabbat is de akkor vonatkozzon KIVÉTEL nélkül mindenkire!(környezetvédelmi matrica,parkolási díj,behajtási rendelet stb)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.06.19. 02:31:50

@Gomulka Béla: :-)) LOL, akkor engem is ide lehet sorolni, én is ritkán szívok magyar levegőt...bár jobban örülnék, ha otthon is meg lehetne élni.De inkább nem folytatom...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.06.19. 02:35:54

@Rimoto: Ezt a gépet, ha jól tudom a svédek anno kölcsönadták a magyar kollégáknak, hátha ráharapnak és befut némi megrendelés a néhai Saab-gyárnak.Épp ezért maradt a rendszám, de a matricákat rárakták, mert az gyors, olcsó dolog.
Akkoriban még nem volt szó sem a rendszámfrászról.De ha mégsem így van, majd kijavít valaki...

soseleszekelső 2012.06.19. 06:46:30

@Bougheau Tschichka:
Nem szeretném elrontani a szórakozásod, de mikor állítottam, hogy nem használták közúton?

Leírták már páran, hogy azok a közúti szakaszok, amiken használták, hivatalosan a verseny részei.

Ettől függetlenül valóban használták közúton,de ebben a nyilatkozók nem hazudtak és a versenyen mégsem csaltak, ahogy Zách úr próbálta beállítani. Én csak erre próbáltam felhívni a figyelmet.

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2012.06.19. 10:30:53

@Bougheau Tschichka: márpedig nem ír hülyeséget soseleszekelső!

Ha a fenti hozzászólása után se érted meg, amit ír; akkor a hiba a Te készülékedben van!

bendix21 (törölt) 2012.06.19. 10:35:51

@edeleny beres: Hülyeségeket ír és ő legalább belátta, ellentétben veled!

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2012.06.19. 11:34:45

@bendix21: magyarázd már el kérlek, hogy mi a hülyeség a legutóbbi (2012.06.19. 06:46:30) hozzászólásában?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.19. 12:54:14

@soseleszekelső: Értem. Tehát akkor az én 500-as versenyendúrómmal mehetek közúton simán rendszám nélkül, ha versenyzek vele amúgy, mi?

Bobdobalnia · http://youtube.com/bobdobalnia 2012.06.19. 13:17:55

@Sychter: "Egy cég elvégezett egy állami megrendelést egy X összegért!"

A valóságban: Egy cég elvégezett egy állami megrendelést 2X összegért!

Bobdobalnia · http://youtube.com/bobdobalnia 2012.06.19. 13:45:39

Ha lúd, legyen kövér alapon szeretném az alábbiak állami támogatását:
- Az APEH dolgozói indulhassanak a rangosabb pókerversenyeken,
- Kovács Jolán önkörmányzati ügyintéző régi álma az Amerika Kupa vitorlásverseny, ez kb. 100m USD-ből megvan, adjuk meg neki,
- A Fővárosi Víz- és Csatornázási művek hegymászócsapatának Everest-expedíciója,
- A Honvédség néhány specialistája induljon a vegasi BlackJack VB-n
- A KDNP vadásszakosztályának túrája az Okavango Deltába zebra, elefánt és embervadászatra.

Ezek mind hasonlóan támogatandó, igen fontos és nemes célok, melyekben az állam által kitömött cégek bizonyíthatnák társadalmi szerepvállalásukat.

bendix21 (törölt) 2012.06.19. 13:55:23

@B0BDobalina: :-)))
@edeleny beres: Miért adod az értetlent, nyilván nem a beismerő hozzászólására gondoltam. Sok versenyre el kell még menned, úgy látom, hogy értsd is amit látsz ne csak nézd!

Alicecsodaországban 2012.06.19. 15:00:23

Látom itt is sok az agymosott, akiket félre tudtak vezetni az Orbán kormány hiénái és a szerző. Most ez a rendszám ügy annyira marginális kérdés figyelembe véve, hogy ennek kiagyalója Rogán Antika 20 millás sport Audival rohangál. Na ez a nem mindegy. A szponzoráció pedig világ szerte "sajnos" erről szól érdekek találkozása. A versenyek állnak gyorsasági szakaszokból (forgalom elől elzárt) és etap (közúti forgalomban) útvonalakból. Az hogy milyen rendszám van az autón lényegtelen, a lényeg abban van, hogy legyen érvényes műszakija és élő biztosítása.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2012.06.19. 15:56:58

A kozalkalmazottak dolgozzanak a kozért!!!

Ha egy élet munkája alatt sikerult osszespórolniuk egy rallyversenyre, akkor indúljanak el rajta. Sok sikert!
Denehogymá egy ilyen kézenfekvo korrupciós ugyet simán megússzanak. És itt nem a rendszámról van szó, az annyira piti ugy, hogy szóra sem érdemes.

Nyuszika158 2012.06.19. 16:48:52

@pizsama: Azt hiszem ez a hozzászólás a lényeg!

giancarlo 2012.06.19. 17:55:21

Nagyon jó a cikk,és sajnos tükrözi a magyar viszonyokat

McKinney 2012.06.19. 17:57:55

Témába vágó, most hagyták helyben a szlovák cégem alkalmazottjának a 200ezer forintos bírságát másodfokon. Az indoklás teljesen új az eddigiekhez képest: az igazoláson az ügyvezető és a tanúk nem azonosíthatóak, ezért nem bizonyító erejű magánokirat. Köcsög vámosok buzeráns jogásza ezt kotlotta az ügyön. Név és lakcím ugylátszik nem elég egy tanú aláírása mellé?

dhrbikes 2012.06.19. 19:29:44

Ha jól sejtem nem a ralizással van a baj, hanem a kettõs mércével. Bár lehet, hogy egy napnál többet nem használták itthon közúton. :)

bendix21 (törölt) 2012.06.19. 19:43:23

@dhrbikes: A szóban forgó RTE versenyek egy naposak szoktak lenni, ez speciel pont kétnapos volt:-)

moslekzabalo.il 2012.06.19. 21:16:29

Erdekes, a centrumos Furst Gyorgy-fele tolvaj kommunistak pofatlan huzasairol meg a BEAST rendszamu Rolls-jarol valahogy sosincs cikk a Totalcaron

Quarius_ 2012.06.19. 21:34:51

Nem értek egyet a rendőrséggel, de ez a cikk egy gusztustalan szennyes szAr. Ahelyett, hogy örülnénk, hogy a rendőrségen is van ember aki a kocsik, ráadásul a Rally sport iránt elhivatott, ahelyett ilyet kell írni. Gratulálok. Ez messze szinten aluli. Pedig ismétlem nem komálom a rendőröket, de amit ők ketten csinálnak az mindenképpen elismerésre méltó.
Gratulálok a századosnak és az ezredesnek is!

Quarius_ 2012.06.19. 21:41:06

Amúgy emlékeim szerint a TC-nek is van/volt valami bohóca akit támogatott valamilyen versenysportban, feltételezem azt pusztán a képességei és kiemelkedő tehetsége miatt kezdték támogatni és semmi köze nem volt ahhoz, hogy esetleg ISMERTÉK előtte is az emberünket. Mert ugye ha nem így lenne akkor ugyanolyan mocskos kivételező banda, mint a fent említett cégek.
Valamint arra is megkérnék minden sporttársat, hogy bárki nyugodtan menjen a TC-hez, hiszen a szerző logikájából kiindulva, ha valaki egy pilótát támogat, akkor boldog boldogtalant támogatni fog. Bizonyára tudja, hogy ez náluk is így van és nem csak az indulatkeltés volt a célja..

nick2005 2012.06.19. 21:56:15

Ilyen rosszindulatú, és dilettáns cikket rég olvastam. A lényeg az volt, hogy valakibe bele lehessen kötni, ezek most éppen a rallizó rendőrök lettek. A cikkírónak fogalma nincs a magyar sport szponzorációs hátteréről. Sok-sok száz ilyen hasonló cikket lehetne írni szinte bármlyik város bármelyik csapatáról, bármilyen sportágban. Pl. a Paksi Atomerőmű Zrt., ami ugye állami cég elég sok sportágat támogat. Pl. NBI-es foci csapatuk van, NB I-es kosárlabda csapatuk van, és még sok más. El tudom képzelni, ahogy pl. egy kosármeccsen az egyik szurkoló a homlokára csap .... " ... vazze .... holnaptól a Paksi Atomerőműtől veszem az áramot ...."
Vagy pl. Szombathely kosárlabdacsapata a Falco KC Szova. A Szova Zrt. Szombathely Önkormányzatának tulajdonában lévő közszolgáltató cég (szemétszállítás, ingatlankezelés, parkgondozás, parkolás, stb.). Szintén életszerű, hogy a nézőtéren egy nézőnek eszébe jut ... "... na holnaptól a SZOVÁ-val szállíttatom el a háztartási hulladékot..." Egyrészt mással nem is tudná, másrészt ha meg nem szombathelyi, akkor meg mindenképpen mással kell. Tovább nem érdemes folytatni, mert naokig lehetne.
A szlovák rendszám, az más téma.

Quarius_ 2012.06.19. 22:00:45

@ommm:
Verik a havert vagy mér fáj neked ennyire a sporttárs sikere?

Ahelyett, hogy gratulálnál a rendőrnek, hogy bucira verik a hivatásos pilótákat, ahelyett itt csaholsz, hogy bezzeg a tavalyi garnitúra gumi..

Az meg fel se merül, hogy a legjobbat támogatják és nem az összes jöttment őrültet.

Quarius_ 2012.06.19. 22:06:35

@nick2005:
Nagy igen teszem hozzá, hogy a PVSK versenyzőjeként beutaztam az egész országot MAV-al és az elmúlt évtizedekben ezt a különböző vasút által támogatott sport körök közül még megtette néhány tíz- vagy százezer ember, ha erre omm rájön tuti agyfAszt kap. Ennyi adó lopót..

Szintén hiányolom az éljenző cikket, amiben leírják, hogy 100 év után megszűnt a BKV sportegyesülete és az adóink csapolóinak még volt pofája tüntetni is, hogy nem ég le a képükről a bőr..

Urv (törölt) · http://eletkepek.eu 2012.06.19. 22:31:39

Szerintem olyan sok gond nincs ezzel, nyilván nem mindegy a támogatás mértéke, és felhasználása. Az nyilvánvaló, hogy személyes kapcsolatok nélkül ma szponzort találni lehetetlen. Ő nyilván ilyen körökben mozog, és az nem példa nélküli, hogy valaki ingyen, vagy jelképes összegért jelentet meg matricát a versenyautón, mint ahogy az sem, hogy horror pénzeket kap a versenyző teljes titokban.

A rallye szeretete kortól, pénztárcától és beosztástól független, így bár kizárólag állami megrendeléseket teljesítő cég nem is, de ha van nem állami üzletága könnyen elképzelhető, hogy a pálya szélén áll egy döntéshozó.

Fontos azt is megjegyezni, egy egy versenyző támogatása nem csupán a matrica elhelyezésében rejlik, bár nyilván az is fontos része egy marketingtevékenységnek, de sokkal fontosabb, ha a támogatásért cserébe lehetőség van az autó kiállítására céges rendezvényen, vagy marketinganyagokban való megjelenésnél. Egy tárgyalóban kihelyezett fénykép a támogatott párosról is jó benyomást kelthet, ilyenekért éri meg támogatni egy versenyzőt.

Az, hogy valaki külföldről bérel versenyautót az teljesen normális, és itt nem arról van szó, hogy magyar tulajdonú autó megy külföldi rendszámmal(bár ilyen is van, de ez a sportrendszám hiányára vezethető vissza), hanem az, hogy valódi külföldi tulajdon. Egyébként jellemzően 24 óránál többet nem is kell vezetnie magyar állampolgárnak egy átlagos versenyen.

Egyebek iránt, szerintem hatalmas baj, hogy az állam nincs benne az autósportban illetve általában a sportokban. Korábban voltak állami versenyautók és állami cégek által támogatott versenyek, amitől sokkal erősebb és látványosabb volt a bajnokság. Ez nem öncélú, mert egy erős bajnokságba többen neveznek, máshonnan behozott pénzzel (amit elköltenek így adóbevétel keletkezik), valamint az idegenforgalmi jelentősége is komoly egy ilyen versenyek.

Nyilván van a másik oldala is, ahol a pénz valójában nem a versenyzésre költődik el, pletykákat hall mindenki, de ezek egyedi esetek, amivel a megfelelő szerveknek foglalkozni kell, de a médiában ne ez legyen hangsúlyos, mert az ilyen hozzáállás és hírek miatt lesz egyre kevesebb támogató és versenyző.

nikó 78 2012.06.19. 23:27:47

Kemény story!!Tele sötét foltokkal, ahogyan azt már megszokhattuk.Jó lenne egyszer összeszámolni azt a lóvét, ami elfolyt pl íly módon, illetve, sokkal durvábban, a mi zsebünkből.Figyelemfelkeltésnek jó, de mindannyian tudjuk, hogy csak csepp a tengerben. Bár az az igazság, sok kis cseppből jött össze az a trágyalé, aminek az aljáról, lassan pipával sem tudunk levegőt venni.A TC ezzel, tetten érte azt a mérhetetlen fokú dilettantizmust, ami ennek az országnak a vezetését fémjelzi.Fel sem fogják idiótáink, hogy milyen mértékű kárt okoznak azzal, hogy az összes sünt ráálították a külföldi rendszámokra.

malkolmcole 2012.06.19. 23:48:57

de legalább eredményesek lennének... :-DDD

bendix21 (törölt) 2012.06.20. 06:54:29

@Urv: Jó sok hülyeséget összehordtál, ügyes vagy!

Lauda 2012.06.20. 13:27:08

A cikk írója biztos vagyok benne, hogy egy olyan ember, aki mocskos, undorító közegben mozog. Nem véletlen a háttérből való felszólítás. Igaz Uram? A magyar rally fénykorát is élhetnénk. Sajnos azonban az ilyen rosszindulatú ( magukat ne nevezzék újságírónak) "emberek" miatt tartunk ott ahol. Ez jellemző egész Magyarországra. Nos, ha valaki annyira érti ezt a sportágat, akkor soha nem írna le ilyesmit. Egy azaz egy magyar focistánk havi fizetése többe kerül, mint amiről beszélgetünk. Ha mindenképpen úgy érzitek, hogy erre van szükség gratulálok. Egy IRC futamunk tavaly annyi médiát kapott összesen, hogy verekedés tört ki rajta. Pedig európai színvonalon a legmagasabb bajnokság. Több százezer ember kíváncsi rá. Kis hazánkban mindent le kell járatni csak azért, hogy az emberek ne lássanak maguk elé 2 métert. Mással tudjanak foglalkozni, mint a saját problémáik. És még adjanak is hálát azért, hogy a sok katasztrófa nem velük történik. Sajnos a média hatalma óriási. De emberek ezen cikkek megírása sem véletlen. Valaki mocskos lepedőt húz valakire irigységből. Ismerem Hoffer Zsoltot és állíthatom, hogy tisztességes ember, rendőr akinek a bűne, hogy szereti a rally nevű sportágat. Szép napot!

Gaca 2012.06.20. 14:39:02

@Peetee: Miért ne, természetesen bérautóval közlekedhetsz, ha azt Te bérled.

etelefoto 2012.07.09. 12:07:21

Azért a teljesség igényéhez hozzá tartozik hogy a cikk írója egy német rendszámos bajor autóval rendelkezett, elkapták és meg is kapta érte a büntetést (800e ft) ...de gondolom ennek semmi köze a cikkhez.
süti beállítások módosítása