HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Négymillió-három érv ellene

2012.08.21. 07:09 ommm

Címkék: peugeot 508 rxh

Ezen a ponton gondolunk bele, mennyivel kevesebbet is tudhatna egy bőrkárpit, komfortülés és robotváltó-mentes mezei 508 SW-ben, melynek van csomagtartója, kellemesebb külseje, egy fokkal komfortosabb futóműve van. És mintegy négymillió forinttal olcsóbb. Ez pedig négymillió és három érv az 508 RXH-val szemben. Az pedig sok, bármennyire is egyéni a megjelenése és a dízelhibridsége.

Mai tesztünk kommentposztja.

79 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr144721552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scsaba1 2012.08.21. 07:30:01

Távol álljon tőlem a náciskodás, de a szólás úgy van, hogy: üveges tótnak a hanyatt esés. Ezek a derék mesteremberek régen a hátukon hordták egy fakeretben a beépítésre szánt üvegeket.

Manapság úgy szólna, hogy úgy hiányzik, mint üvegesautónak a kezdősofőr a jobbkezes utcából.

ommm 2012.08.21. 07:42:54

@scsaba1: :)
Jogos-jogos, köszi.

zolihgt 2012.08.21. 08:11:46

..dúskálunk ???? :D:D

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.08.21. 08:20:41

Műszakilag nem méltatnám, mert vszínű, h odáig soha nem jutnék el vele, h vezessem. Ennek oka, h ronda szegény, mint az ítélet.

Aki a LED menetfényt kitalálta azt én is büntetném, ettől a legjobb autó is csak egy homasitás vacaknak néz ki.

Ellenben a hátsó futóműnél, az a kalapács formájú, műanyagnak kinéző nagy vmi, az mi?

Schütii 2012.08.21. 08:24:28

Ellentmondásos az autó. Elvileg a városi üzem lenne a lételeme, de gyakorlatilag meg oda hatalmas, a futóműve sem igazán város-kompatibilis ha feszes, és a dízel sincs oda örömében, ha nem égetheti ki soha rendesen a koromszűrőt.

Dr. GGG77 2012.08.21. 08:41:45

Kamu diffúzor hátul, LED-sor elől... Mikor szokik le erről az autóipar!?
Érdekes, hogy belül (még ha hatalmas német-koppintás is) mennyire szebb, ízlésesebb, mint kívül.
Ennek ellenére max. pisztollyal tudnának rávenni, hogy ezt vegyem egy Mondeo kombi helyett.

Csabby 2012.08.21. 09:13:41

Ez a hibrid dolog csak egy álca...annyira jól senki sem tudja mint a Toyota...

◄ ► 2012.08.21. 09:25:19

Hú de ronda, hú de gagyi. :D

Rocko- 2012.08.21. 09:35:45

galeria.totalcar.hu/tesztek/2012/08/17/peugeot_508rxh/20
ez komoly a csúcsmodellben? ennyire drága lett volna plusz egy filcet/műanyagot odatenni hogy ne a kábeleket nézzük ha lenyitjuk a panelt?

datbenik 2012.08.21. 09:43:56

Árulja el nekem valaki, miért oly nagy kunszt egy kétliteres dizeltől, ha vegyes üzemben hét litert fogyaszt? Jó öreg Passat TDI-m (130LE, 6 sebességes kézi váltó) igy 300000 km elmúltával is öt és felet tud csak elfogyasztani vegyesben... Most akkor mi is itt a hibrid meghajtás added value-ja???

asdf 2012.08.21. 10:08:20

@Rocko-: amennyiben nem a terdeden hordod a szemed, szerintem nem tudod latni azokat kabeleket :)

Mazzzzu 2012.08.21. 10:09:08

@datbenik: igen, a mi 115 lovas pdtdi-s passatunk a balatoni nyaraló túrát, vegyesbe autó út+főút+rövid falusi utak, úgy, hogy én vezettem, nem az asszony, 6 litert fogyasztott...

semmit nem ér ez a hibrid, nagy kocsiból még nagyobb még nehezebb, így az alapból mennyi 1700 kilós autó, tud fogyasztani 7 litert... még nem látom értelmét...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2012.08.21. 10:10:12

@Schütii: Egy összkerekes kombinak a város a lételeme? Hö?

babel 2012.08.21. 10:22:26

"...kinek zömül be a heréje attól, hogy a dízel családi kombija nem 8,8, hanem 9,2 alatt gyorsul százra?" Nekem ugyan Toyota hibridem van, és nem is dízel, ezért nem vagyok teljesen autentikus; annyit tudok elmondani a fenti felvetésre, hogy nem a 0-100 sprintnél jön ki legszebben a villanyhajtás plussz ereje/nyomatéka, hanem menet közben bármennyiről-bármennyire gyorsulva. (Még érthetőbben fogalmazva: haladok valamennyivel, rám jön, hogy most előznék, és igencsak érezni, hogy tele van-e az akksi és besegít-e a villany?) Na ezt én igen élvezem, de tán még a heréim is. ;)
Ui.: Ilyenkor persze a fogyasztásom nem zöld.

H_M_CS 2012.08.21. 10:24:02

Omm bácsi, tetszett az írása. Az autó meg fából vaskarika, de van varázsa. Na persze nem a hibridsége...

Rocko- 2012.08.21. 10:25:45

@asdf: ez pont az a szög ahogy fentről ránézel, nem pedig merőlegesen a műszerfalra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.21. 10:54:03

Hát ebben a színben úgy néz ki, mint egy darab szar. És nagyon nem elegáns...

"Az, hogy erős bekormányzáskor, lassú tempónál ide-oda csúszik le az autó orra és becsuklik a kormány már inkább a tengelycsonk-állvány sajátos geometriájából adódik, szokatlan, de nem vészes."

Mennyibe kerül? Mondjuk parkoláskor, szűk helyeken való mászkáláskor ne csúszkáljon...

decens 2012.08.21. 11:30:15

Nem köll! Semmi pénzért!

Rocko- 2012.08.21. 11:35:02

@klarky: "Aki a LED menetfényt kitalálta azt én is büntetném, ettől a legjobb autó is csak egy homasitás vacaknak néz ki."
plusz ezt sikerült egyes helyeken a ködlámpa mellé rakni, ezért azt hiszed hogy a paraszt mindig ködlámpázik.
tényleg olyan komplikált lett volna úgy meghozni a szabályt, hogy indításra kapcsoljon fel a tompított? ugye hogy nem.

Béza Dániel 2012.08.21. 11:43:56

A ledes menetfényért tényleg kár, de ezt gondolom a marketingesek írták elő, mert ma az a trendi, pedig baromi ostobán néz ki akár peugeot-ról akár audiról van szó.

Az a körbefutó matt fekete műanyag perem nem kéne rá, nagyon nem illik a kocsihoz. Amúgy szép, harmonikus járgány, még a krómozott tükör is megbocsátható.

Ha ilyesmi dízel kombit vennék (biztos hogy nem fogok), ez elöl lenne a listán.

Tommmyka 2012.08.21. 11:46:14

@datbenik: Lehet, hogy az öreg Passátod 5,5 litert fogyaszt de:
1. gondolom nem pont olyan körülmények között mérted ezt, mint ők mérték a Peugeotnál a 7-et (más útvonal pl),
2. a mai autók általában sokkal biztonságosabbak, ezért nehezebbek és nehezebb jó légellenállást csinálni nekik, ami növeli a fogyasztást,
3. egy mai autóban általában több elektromos komfort, biztonsági felszerelés van ami növeli a fogyasztást (pl klíma, űlésfűtés stb),
4. egy mai autón általában nagyobb kerekek vannak (divat, stabilitás stb okán) amik növelik a fogyasztást,
4. ez a Peugeot jóval erősebb a Passátodnál, ami általában nagyobb fogyasztással jár,
5. ez a Peugeot automata sebváltós, ami általában nagyobb fogyasztással jár,
6. valószínűleg a te Passátodat újonnan már nem is lehetne forgalomba helyezni a károsanyag kibocsátása miatt. A károsanyag kibocsátás csökkentése pedig van, hogy az üzemanyag fogyasztás növekedésével jár. Pl a részecskeszűrő rákkeltő kormot szűr ki de növeli a fogyasztást..
7. Saját tapasztalatom szerint az autók az első pár ezer kilométer alatt többet fogyasztanak mint később és nyilván a tesztautóban nem lehetett sok kilométer

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.08.21. 11:50:56

@Tommmyka: Az új passat is eljár 6 alatt.
Részecskeszűrővel biztonságosan.

Béza Dániel 2012.08.21. 12:10:58

@Tommmyka:

8. Az autótulajdonosok saját járgányaikról bemondott fogyasztás és menetteljesítmény adatokban, sok a mesei elem.

Mitya Ivanov 2012.08.21. 12:15:19

miért nem olyan változatot teszteltek, ami közelebb áll az átlagemberekhez? Tudom, hogy az kevédbé érdekes, de azért mégis be lehetne dobni egy-egy legalacsonyabb felszreltségű és alapmotoros verziót is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.21. 12:16:59

@Tommmyka: Francot a biztonság miatt nehezebbek.
Biztonságos autót lehet könnyebbre is csinálni, ha nagyon akar valaki.

A sok csicsa miatt (is) nehezebbek. Az EuroNCAP csillagokat meg manapság már matricákért adják, minden 5* -os.

Béza Dániel 2012.08.21. 12:29:41

@Mitya Ivanov: Egyrészt, gondolom ezt adja tesztelésre a képviselet, Másrészt a többség az alapverziót sem tudja vagy akarja megvenni, akkor meg már inkább a fullosról olvassunk.

HOLIDAY 2012.08.21. 12:51:59

@Rocko-: A LED menetfény nagy előnye, hogy ritkán, vagy egyáltalán nem ég ki, így nem kell nyavalyognod, hogy izzót kell venned pézzé' b+.
Amúgy a legtöbb modern autónál menüből beállítható a day light funkció, azaz fölkapcsol a tompított, de b+ 1.200 Ft egy izzó és a szád be nem áll, hogy minden milyen drága.

Ha meg összekevered a Skodák 10 W-os menetfényét a ködlámpával, akkor súlyos retina elégtelenséged van, s mint ilyen, jogsid sem lehet. fekete szemüveg, fehér bolt...

HOLIDAY 2012.08.21. 12:53:18

@Tommmyka: Nejem Bluemotion Passatjanak 100 ezer kilométeres átlaga sincs 5 liter. Bárdolatlan bunkó az a motor, de kegyetlen jól fogyaszt. 1.300 km csont nélkül.

Tommmyka 2012.08.21. 12:54:09

@ColT: Biztos lehet könnyebb, biztonságos autót is csinálni, ha a mérnökök akarják csak a mérnökök nagy akarása az sok mérnökórába kerül amitől drágább lesz az autó és legtöbbször a könnyebb anyagok drágábbak is mint nehezebbek.

Rocko- 2012.08.21. 12:57:11

@HOLIDAY: akkor építéské az egész fényszórót LED-bő b+, arról meg nem én tehetek hogy a tervező oda rakta a nappali fényt b+.
b+.

Tommmyka 2012.08.21. 13:07:40

@HOLIDAY: Most leírhatja ide mindenki, hogy kinek mennyit fogyaszt az autója de ezek így elég nehezen összahasonlíthatóak.. Amúgy ezzel a Peugeottal is el lehet menni 5 literrel ha valaki úgy használja. Egyébként a Blumotion Passátod kombi, automata és van benne 200 lóerő és 450 newtométer? Ha nincsen akkor az összehasonlítást is kár elkezdeni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.21. 13:49:06

@Tommmyka: Magyarán rossz irányba megy a világ, de ezt eddig is tudtam.

Különben az ilyen autókba alapból is felesleges lenne ennyi paci. A világ nagy részén 130 az autópálya limit, vagy kevesebb. Innen kezdődik az egész móka, aminek a végén a feleslegesen erős, de legalább feleslegesen kurva nagy, és nehéz autók állnak. A csúcsa a dolognak az a SUV.

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.08.21. 14:04:13

Azok az extrák... seggmasszázs meg full üvegtető. Na azokér ölnék. Tegyék mazdába vagy fordba vagy mittoménmibe ami 5-6 éves és már megyek is a nepperhez alkudni.

Pözsót venni ősi román szokás.

Ciri 2012.08.21. 14:15:04

"Nejem Bluemotion Passatjanak 100 ezer kilométeres átlaga sincs 5 liter"

"erősebb a Passátodnál, ami általában nagyobb fogyasztással jár"

Az van, hogy a 2012-es év a hülye kommentek éve.
Ez most már tuti :))

Ciri 2012.08.21. 14:16:19

@Rocko-:

"akkor építéské az egész fényszórót LED-bő b+, arról meg nem én tehetek hogy a tervező oda rakta a nappali fényt "

:))))

Ciri 2012.08.21. 14:24:58

@HOLIDAY:

"A LED menetfény nagy előnye, hogy ritkán, vagy egyáltalán nem ég ki, így nem kell nyavalyognod, hogy izzót kell venned pézzé' b+."

Nana, láttam én már karón varjút. A6 lámpatestbe integrált ledes fénye megmakkant: csere lámpástól

"de b+ 1.200 Ft egy izzó és a szád be nem áll, hogy minden milyen drága."

Azt meg úgy hívják, hogy 150.000 forint.

Tommmyka 2012.08.21. 14:41:31

@Ciri: Szerinted nincsen összefüggés egy autó teljesítménye a fogyasztás között? Szerintem kimondható, hogy általában nagyobb teljesítmény az nagyobb fogyasztással is jár.. Persze vannak kivételek..

Tommmyka 2012.08.21. 14:47:10

@ColT: Szerintem nem feltétlenül mennek rossz irányba a dolgok. Az jó például, hogy egy mai átlagos autóban nagyobb eséllyel élünk túl egy balesetet mint pl 10 éve és az is jó, hogy kisebb eséllyel leszünk egy mai átlagautótól tüdőrákosok mint egy régebbitől.. Abban viszont egyetértünk, hogy felesleges pl 200 km/h-ra tervezni egy autót amikor 130-nál gyorsabban nem sok helyen lehet menni..

Kutykuruty 2012.08.21. 14:47:16

@ColT: Részben igazad van és tényleg fölösleges SUV-val szaladgálni a plázákba. Pont az előbbi felhasználók miatt lett sikk szidni a SUV kategóriát. Részben viszont hasznos tud lenni egy emelt alváz és a 4X4 hajtás. Én pl azért vettem egy RAV4-et, mert sajnáltam az Avensisnek odaverni az alját a földutakon. Ha jól megpakoltam, még az utcánkban is volt olyan hely ahol leért a fara. Arra, hogy felmenjek a sípályára fölösleges egy komolyabb terepjáró. Most nyáron Erdályben is volt olyan hely, ahonnan eső előtt gyorsan kimenekültem az Avensisszel, mert eső után már nem ment volna fel. És sajnos be kell vallanom élvezem a 180Le-t és a 400Nm-t, amikor plafonig pakolva boxxal a tetőn emelkedőn is tudok előzni.

W 116 2012.08.21. 14:51:20

Egy honapja ennek az autonak a szedan valtozataval jartunk ket hetig. Sajnos hatrafele alig lehetett kilatni belole; a gyerekek tengeribetegek lettek hatul mert olyan magasan van a hatso ulesek mellett az ablak, hogy a gyerekulesbol is leginkabb az oldalkarpitot neztek; az elektronika franciasan rakoncatlankodott (a radio a legvaratlanabb idopontokban kapcsolt be); a nehany ezret futott autoban kopott volt a vezetooldali ules oldala es a muszerfalon is voltak kopasnyomok; valamint a TD motor karakterisztikaja rettento bakugrasokat eredmenyezett 1800-koruli fordulatszamnal. Sajnos nekunk nem jott be.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.21. 14:55:41

@Tommmyka: De ennyi. Könnyebb, ugyanilyen merev kasztni, kisebb motor kell bele.
Különben ha lassabban tud menni a verda, akkor alapból nem kell olyan durva kasztni sem, mert a mai autókat úgy méretezik, hogy nagyobb sebességű csattanást is túlélhess.

@Kutykuruty: Azzal nincs baj, aki valóban terepre jár, de a kétkerék hajtású Cayenne, RAV4, stb...?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.21. 14:56:22

@Kutykuruty: Ja meg hát, aki terepen is jár, az nem cicaSUV-ot vesz...
Telekre kijárni meg elég az Allroad Quattro, meg a 4x4 Skodrik is.

Kutykuruty 2012.08.21. 15:06:28

@ColT: Szerintem a RA4 is a "cicaSUV" kategóriába tartozik, de mégis el tudok menni olyan helyeken ahol egy normál személyautónak szétverem az alját és télen nem kell hóláncot szerelnem. A 4X4-es skoda, ha emelt a hasmagassága ugyanez a kategória. Csak én ragaszkodom a Toyotához. Az Audi már egy másik történet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.21. 15:12:42

@Kutykuruty: Az Ódi ugyanez, csak még gazdagabbaknak :)

Ciri 2012.08.21. 15:22:58

@Tommmyka:

"Szerintem kimondható"

Örülök, hogy a "szerintem" szócskát odaírtad. :)

Ciri 2012.08.21. 15:26:56

@W 116:

korrekt hozzászólás

datbenik 2012.08.21. 15:30:14

@Tommmyka: A Passatom 2004-es kiadású, igaz kéziváltós, de 17-es kerekekkel, az általad felsorolt összes extrával, majdnem 1500 kg üres súllyal... és Euro3-val.

Tommmyka 2012.08.21. 15:48:12

@datbenik: Ok szóval már régen nem is kerülhetne újonnan forgalomba Euró 3-mal, ráadásul gondolom nem 200 lórerő és 450 newtométer.

Félre ne érts, szerintem jó kis autód van de nem összehasonlíható a fogyasztása egy egy mai autóval pl ezzel a peugeottal sem.

Ivymike 2012.08.21. 15:51:48

a kocsi nem tetszik, de az írás fasza lett.

kaponyanyi 2012.08.21. 16:19:52

Szép ez a kocsi azért.

TaaT 2012.08.21. 16:22:16

"vannak nagyon jól eltalált alufelnik is"

vannak, de ezek pont nem tartoznak közéjük :O

HOLIDAY 2012.08.21. 16:29:01

@Ciri: Neked az a drága.
Más meg egy liter benzin árától falnak megy.

Nézz körül cimbora!

HOLIDAY 2012.08.21. 16:29:58

@Rocko-: És akkor azért nyekeregnél b+.

HOLIDAY 2012.08.21. 16:31:21

@Tommmyka: Olvass már figyelmesen ecsém!

Ciri 2012.08.21. 17:49:13

@TaaT:
:)))))

Alapvetően egyet szoktam érteni Pista ízlésével de ezek a felnik borzalmasan gagyik és stílusban sem illenek az autóhoz (F Astrához igen :D )

Rocko- 2012.08.21. 18:17:46

@Ciri: NEM ÉRTED B+?! NÉZZÉL KÖRÜL B+!

Dr. Robin Masters 2012.08.21. 19:02:16

A LED-sor, fájdalmasan ronda. Elfigyelgetem én ezeket manapság az Audikon, ott is borzalmasak. A hibrid hajtáslánc meg annyira értelmes dolog, mint diétás kólát venni a mekis kajához. :-)

katyilka 2012.08.21. 19:15:31

Én Ciri-vel értek egyet: Az van, hogy a 2012-es év a hülye kommentek éve.
Ez most már tuti :))! Egyes dolgok komoly féknyomokat hagytak az idegpályáimon! Bizonyított tény, hogy eddig nam gyártottak olyan diesel Passatot, aminek a sokezres átlaga öt alatt lenne, de még hat alatt se! Amelyiknek tényleg annyi, azzal nem, vagy örökké lejtőn közlekednek! A SUV-ok pedig nagyon kellemes jószágok azoknak, akik vezetik. Akiknek nem tellik rá, azok irígységükben átkozzák! A harmadik bosszantó dolog, hogy ami nem Audi, de jól néz ki, az csak koppintás lehet. Megkockáztatom, hogy ez a műszerfal semmivel se gagyibb, mint bármelyik Audié! Igényes, szép, minőségi anyagokból van jól összerakva és nem zörög. Milyennek kéne lennie, hogy a Német autóisten behályogosodott szemű alattvalói ne fikázzák? Mondom ezt annak ellenére, hogy nekem se az 508-as a kedvencem.

CSÖRR-CSI££ 2012.08.21. 19:47:43

Hibrid- és villanyautóról szóló cikkhez az előző eseteimből tanulva nem szólok hozzá.

Szeresse aki akarja, én ommm (és Winkler -DS5 teszt) véleményét osztom...

...és ezzel már hozzá is szóltam! Bakker, pedig...

Mc Master 2012.08.21. 20:12:39

@Tommmyka:
"....
5. ez a Peugeot automata sebváltós, ami általában nagyobb fogyasztással jár,
...."

- nem automata, hanem robotizált. Tudod, mi a különbség? Ez egy "ugyanolyan" kéziváltó, mint egy Ladában vagy Moszkvicsban volt, csak nem a sofőr mozgatja a váltókart (ami ugye nincs is neki) hanem egy "robot" (a villákat) a computer utasításai szerint. Ami ugye normál módban nem pörgeti túl magát, időben felkapcsol, ergo inkább kevesebbet fogyaszt.

ratt_724 2012.08.21. 20:27:09

galeria.totalcar.hu/tesztek/2012/08/17/peugeot_508rxh/?currpic=3249238

bmeg ilyen minőségű illesztés már a daciákon sincsen. és van benne 5e km?!!!

lcka 2012.08.21. 20:35:30

Az én 528asom 10-12 közt fogyaszt ( benzint )

200le, dízelhez képest hitvány 280Nm

és mégis szeretem :-D

jah... és sosem fog váratlanul beb@szni semmi a motorjában :-)

Datsun Sunny Coupe 2012.08.21. 21:42:26

@Tommmyka: És igazad van! Nem vagyok franciaautó fan,de igazad van és ezt nem veheti el tőled senki egy leélt passattal.

Datsun Sunny Coupe 2012.08.21. 21:57:34

Mindenki gondoljon amit akar,de ha lenne rá pénzem,szívesen cipelném a családot benne! Sajnos nincs! Kicsit fura olyanok hozzászólását hallgatni,olvasni,akiknek az előző tíz autója nem került ennyibe és abban a tízben sem volt annyi extra,mint ennek a bal hátsó ajtajában van. A külső az kinek mi,de a belső magasan űbereli a kategóriatársait.
kÖVEZZETEK MEG,DE HA MEGTEHETNÉM ÉN VENNÉK ILYET! Mindenki a saját szarjával a legboldogabb,de nem ártana túllépni a duplavé árnyékán. 5 liter alatti dízeltVWék meg utoljára SDI motorral értek el,azt is ausstadt....

NINJA 2012.08.21. 21:58:08

Aki ezt a ronda bazári förmedvényt egy Audihoz hasonlítja bármilyen szempontból annak elment az esze.Ég és föld.

Feketelaszlo (törölt) 2012.08.21. 22:00:57

A Jaguarnak szánt nagy Peugeot dízeleket bele, akár V6-osat és nincs harag a villanymotor miatt. Ha már készül valahol Sochauxban, akkor nem szóltam. De az is jó lenne, ha egy normális Dangel-féle összkerékhajtást raknának alá (nem ilyen ideigleneset, így az emelésnek sincs értelme, bár pont terepen vagy hóban kellett volna kipróbálnotok) és megvan az Alfa Crosswagon utódja. A LED-sor meg jó szolgálatot tesz vagy sem? Technikai megoldás révén nem érdekel, hogy néz ki, a kipufogót sem kezdi el elemezni az ember, hogy kerek, szögletes vagy esetleg lefelé kunkorodik.

Feketelaszlo (törölt) 2012.08.21. 22:05:58

@NINJA: Lehet, hogy ez egyeseknek rondának hat (érdekes módon az alapmodellre semmiképp nem lehet rámondani, hogy csúnya), de az Audira senki nem mondhatja, hogy szép - az Allroad Quattro formatervére olyan jelzők illenek, mint a semmilyen, sótlan, szürke, unalmas, konzervatív. Szerintem ezzel le is zárható a design téma.

merida001 2012.08.21. 22:23:24

A koreai "nagy múltú " autó csodák a gagyizást magas szintre emelték..de most a franciák ezt az autót komolyan gondolták? Egy Peugeotnak így kell kinéznie 2012-ben??? De nem úgy összességében, hanem részleteiben is egyaránt? Ez egy gagyi giccs gyüjtemény. Botrányosan sz@rul néz ki...

merida001 2012.08.21. 22:27:59

@datbenik:

A VW-t nem lehet egy napon említeni ezzel a szörnyeteggel! :) Az egy kiforrott német minőség...ez meg egy giccs parádé, nulla minőséggel...

NINJA 2012.08.21. 23:42:31

@Feketelaszlo: Nem feltétlenül csak a külső megjelenésre gondoltam, de hála az égnek (?) van akinek ez is tetszik.Egyébként az általad említett Audi Allroad Quattro a maga kategóriájában- amit teremtett- etalon, műszaki és esztétikai szempontból is.Mint mondtam nem összehasonlítható, kár a szóért.

Feketelaszlo (törölt) 2012.08.22. 00:36:48

@NINJA: "a maga kategóriájában- amit teremtett"
Ebben nem lennék olyan biztos, hogy azt a kategóriát az Audi teremtette, a Renault, Subaru, Peugeot (pontosabban a Dangel) is csinált már a '80-as évek derekán emelt hasmagasságú összkerekes kombikat amikkel lazán ki lehetett menni terepre (bocs ha valakit kihagytam, csak a népszerűbbek közül válogattam). Műszakilag valóban egyedülálló a Quattro rendszer, ezt nem vitatja el senki, esztétikailag meg a német gyártók mindig a közepesre törekedtek. Szerintem ebben a szépség kérdésben maradjunk Pista cikk eleji megállapításánal: A Citroen-Peugeot (de vehetjük az olaszokat meg néhány más gyártót is) képes mindig újjal, merésszel előrukkolni - egy Audi ezzel szemben nem teheti ezt meg. Ha rám sóznának egy 10+x milkós négykarikást akkor persze én is kötném az ebet a karóhoz, hogy az Allroad Quattro márpedig a legszebb a kategóriájában, de maradjunk annyiban, hogy az az autó külsőre olyan mint egy... Audi.
Összehasonlíthatónak egyébként szerintem is legfeljebb esztétikai szempontból lehet a két autót, mert az Allroad tudtommal nem cipel magával egy rakat akksit meg villanymotort, ellenben a Peugeot csak ezzel képes produkálni az összkerékhajtást és ezzel kapja meg a hibrid emblémát. Ha a Peugeot az Allroadnak akart volna ellenfelet állítani, nem ezt az autót készíti el. Egy Alfa Crossagon-szerűséget látnék szívesebben, mint ahogy korábban már említettem, mert ez nem olyan, ez egy emelt hasmagasságú dízel Prius oroszlános emblémával.

Ben Franklin 2012.08.22. 01:09:14

Olyan franciáktól mindig fázok, amikben elektromos ablaknál bonyolultabb az elektronika. Saxo kategóriájában alkotnak néha autókat, feljebb, köhömm. Csak egy olyan Pug/Citroent tessék mondani, ami nem vezeti az értékvesztési statisztikákat! Persze legyen HUD meg robotváltó, mer kell. Nem baj hogy 3 évesen zörög az összes mint a budiajtó.

7 liter jó városban+országúton 2012ben? Mert a sima 2.2tdci 3mas Mondeó kombim 6,7et eszik hosszú távon Bp+M1(főleg pálya 130-140). Igaz manuális, és 6 éves. És 600 literes a csomagtere. És 9 alatt gyorsul, mint ez. És 2 millió az ára, max. HUD meg robotváltó meg üvegtető nincs benne, nincs is vele bajom nem zörög.

Egyébként ez a konkrét darab a bordó-krómcuccban és a müanyagjaival pluszban modorosan bazári, szánalmas.

Ciri 2012.08.22. 06:05:22

@Rocko-:
JÓVAN B+ KÖRÜLNÉZEK MÉG EGYSZER B+

Házas motoros 2012.08.22. 10:47:31

Csak én ismerem a mondást, úgy hogy: Úgy hiányzik, mint ablakos tótnak a hanyattesés. Na mindegy. A cikk egyébként jó. Kitér benne olyan részletekre amiket - egyébként csak parasztvakításnak hívunk -, viszont mégis ezek adják el az autót. Az autóért pénzt soha nem adnék, de simán együtt tudnék élni vele.
süti beállítások módosítása