HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Őrült vagy próféta?

2012.10.02. 05:50 Tcomment

Címkék: volkswagen country vw golf

Egy Porschét vagy Ferrarit még a rendőr is felismer. Tudják, mibe tört bele a bicskájuk? Igen, egy Golfba. Mert ilyet még nem láttak. Pedig Magyarország ebben nagyhatalom.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

108 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr134814946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2012.10.02. 08:29:36

Respect a csávónak. Fiatal felnőtttként (most 41 vok a hó végéig) megdobogtatta a szívem a Country Golf. A "b+, ez de vagány!"-érzést keltette a katalógusokon, reklámanyagokban. Ilyen vadászos körítéssel promózták a korabeli Stohl Buciknak.

ccvv 2012.10.02. 08:37:50

Amikor először láttam a Countryt, azonnal beleszerettem, de sose szántam rá magam, hogy vegyek. Remélem Árpád még sokat fog talpraállítani!

Gomulka Béla 2012.10.02. 08:38:06

Szabadido-autó? Ennek a fickónak biztos hogy nincs szabad ideje.
Egyébkent meg elmehet minden gyártó a mai essúvéival a fenébe. Van koztuk akár egy olyan is, amiben a félliteres kólásuveg (flakon) beul a szélvédo árkába, és forrón tartja a neszkávéhoz a vizet? Mert a kettes Golf olyan!

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.10.02. 08:47:59

@omm, a Pegasusokat nem próbáltad meg elkönyörögni tőle? :D

szabi1983 2012.10.02. 08:50:16

Hmmm ugy 90 körül láttam egy képet a golf countryrol az akkori auto magazinban ha jól emlékszem a pesti autoszalonon volt egy kiállítva. Aztán kis városunkba volt kettő is belőlük. Én kicsit meglepődtem, hogy miért olyan ismeretlen majdnem mindenkinek. Érdekes és bohokás kedves autó és a mágus is érdekes figura lehet bár én egy kicsit kételkedem ezekben a "gyári minőségű" alkatrészekben amit ők készítenek itthon. Láttam én már ilyesmiket. Azonban mindenképpen értékelendő, hogy valaki üzletet lát ezekben az autókban és megment néhányat. Mondjuk talán az a PD-s tákolmány egy kicsit nekem sokk. Sok sikert a munkájához.

Knorbi 2012.10.02. 08:53:06

@Gomulka Béla: ezt sosem próbáltam:-) bár akkor még nemigen kávéztam.

Hurri Kán 2012.10.02. 08:59:09

Még egy őrült. De jó, hogy vannak még ilyen emberek. :)

Семёрка 2012.10.02. 09:06:37

Megszállott az úriember, le az összes kalapokkal előtte. Ellenben a garázs nem a vihar miatt ment szét, hanem mert nem volt kereszt-irányban megerősítve, magyarán: letérdelt. Azért mondják: a suszter maradjon a kaptafánál. :) De nem baj, fontos, hogy nagyobb baj nem történt, sok egészséget és kitartást a gyűjteményhez, gyarapodjon!

vladek 2012.10.02. 09:10:12

Láttam a csókát asszem tavaly a Hungárián a zöld autóval, integettem is neki egy G3-ból, hogy tetszik a vas!

ZON 2012.10.02. 10:17:29

@Семёрка: nem az volt a gond, hogy a hátsó falon nem tudott kimenni szél úrfi, és mint egy zsákot "megemelte" az épületet?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.10.02. 10:33:55

Csak termeljen profitot is. Már a maga idejében is "csak" kuriózum volt a Country, most meg méginkább. Csak a megszállottak veszik manapság, reméljük sokan vannak.

Házas motoros 2012.10.02. 10:36:46

3-4 évvel ezelőtt voltam náluk egy műanyag alkatrészért. A több képen jól láthatóan reklámozott cégnél. Akkor még talán csak 8-10autó lehetett ott. (kb. nem számoltam, nem azzal voltam elfoglalva). Szóval megyek kersztül a telepen. Köszönök egy figurának aki egy country üres motorterében állva gőzborotvázza a tűzfalat, meg ami még ott volt. Bemegyek. Kérdem a benti sráctól: hát az a jóember ott kint? Siratja a régi bringáját? Válasz: Ő a fönök. Ez a hobbija. Hát most már értem.

Frantic8910 2012.10.02. 10:41:54

Nagyon jó cikk :) Le a kalappal Árpád előtt.

Семёрка 2012.10.02. 10:55:11

@ZON:
Induljunk ki abból, hogy szükség van tetőre, hátsó falra vagyis mindarra ami volt. Ebben az esetben statikailag kellenek azok a megerősítések amelyek elég merevvé teszik az épületet ahhoz, hogy a szélterhelésekre egységesen reagáljon, magyarán: a szél úgy tépte ki a földből hogy az épület deformálódott, szétszakadt. Nem dolgoztak együtt a betontömbök. Meg tudta úgy tolni az épületet oldalról hogy keresztirányú merevítések híján, a tetőt tartó profilok és függőleges elemek illesztései túlterhelődtek, elszakadtak, az épület megtérdelt, a betonokat a vitorlaként működő héjazat kicsavarta a földből. Elég nehéz ezt így magyarázni, remélem érthető. Megtörténhet, hogy ha nincs hátfal, akkor túléli az épület a vihart, ellenben, merevítésre hátfal nélkül is szükség van, mert egy kemény havazás után a hó súlya képes úgy megterhelni a szerkezetet, hogy ugyancsak letérdel. :(

domeq 2012.10.02. 11:17:07

Nagyon pöpec, sok sikert!

ommm 2012.10.02. 11:27:45

@Семёрка: Nyitott volt az eleje és simán alákapott a szél, mondom, a saccra 50 kilós betontuskót vitte magával oszlopostul. Nem kicsi vihar lehetett, a helyi ált. iskola tetejét is lerakta a mezőre.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.02. 11:43:24

Megteremtette a semmire nem jó divatterepjáró kategóriát.
Ne feledjük hogy a Fiat pár évvel a Golf elött már gyártott kisméretű terepjárót,azzal a különbséggel hogy az a kapcsolható összekerékhajtás miatt használható is volt.
Kiváncsi lennék egy Panda 4x4 és egy Country összehasonlítására.
Az meg hogy arányárban vannak ezek az egyszerű alkatrészek pofátlanság.
Ezt az autót egy vadász kiröhögte már akkor is.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.02. 11:47:04

@Gomulka Béla: bármelyik klimás kocsiba megoldható a hüthető fűthető kesztyűtartó,ez már 30 éve sem volt nagy dolog.
Még egy A Omegához is kérhető volt.

LallyPop 2012.10.02. 11:54:22

...német-osztr-svejci piacon 7-10e eurót ér a szép állapot.....

...lassan eléri újkori árát ami 35-48e DM volt '90-91ben....

Aha. Elég lassan. Sohanapján. Amúgy elírtátok gondolom, 40e dajcsmárkér bármelyik Merci/Bömbikereskedő kezetcsókolt akkor. Nem csoda ha csak 7000et gyártottak belőle.

Hurri Kán 2012.10.02. 11:56:51

@Gyurma73:
Nem hogy kérhető volt, eleve úgy készült. A klíma nélküli változatoknál a kesztyűtartó hátulja, vagyis a motortér felé néző vége egy helyen ki volt könnyítve, klíma nélkül le volt zárva, ha klímás volt a kocsi, oda csatlakozott a klíma felől jövő cső, ami a hideg/meleg levegőt szállította, mi több, a levegő útját egy kis műanyag fedéllel el is lehetett zárni.

conmorientes 2012.10.02. 12:01:52

No ez az amit még itthon tudunk.
Jó ötlet, gyakorlott szem, megfelelő szakértelemmel rendelkező de elég olcsó munkaerő, és elhivatottság. Ez már nyugatabbra nincs meg ahhoz túl magas az életszinvonal. Ebből lehet várat építeni.
Gratula hozzá.

KritikánAluli 2012.10.02. 12:04:28

@ommm: Nem mintha nem lenne tökéletesen lényegtelen, de óvoda volt. 2010. augusztus 13-án (pénteken) este 22 óra körül egy mini(?)tornádó söpört végig Veszprémen, és az utcánk összes(!) házának a tetejét megbontotta.
naplo-online.hu/fooldal/20100814_vihar_veszprem_ovoda

Gomulka Béla 2012.10.02. 12:05:31

@Knorbi: Nekem elhiheted, Elzász istenháta-mogotti útjain (nagyon drága ám a francia pálya!) életeket mentett.

@Gyurma73: Én azt nem értem, hogy miért nem építik eleve így az autókat. Lehet, hogy valami titkos osszejátszás van itten, az autógyártók és az útszéli kávézók kozott? Uvegtigris? Hmmm ...

SZPTRSZB 2012.10.02. 12:09:22

Még nem volt szerencsém Golf Countryt vezetni, de régi 2-es doka transportert már terelgettem hóban. Az kibaszott fasza volt pedig ő hátul hordja a motorját. Na annak benyalhat bármelyik mai suv és ráadásul az dízel volt. Amúgy akinek fáj az ilyen autó létezése, meg hogy vannak megszállotak akik mentik atipust, az recskázzon nyugodtan másra. A pandára meg csak annyit, hogy a kettő nagyon nem egy kategória. A panda az egy kis szükség autó NDK kempingszékekkel hurka motorral, a golf azért kényelemben és teljesítményben is többet ad.

ommm 2012.10.02. 12:12:55

@Gyurma73: 1. a Panda és a Country nem egy kategória, ezért nem helyénvaló az összehasonlítás.
2. miért jutna eszébe éppen a vadásznak ilyet venni? nyilván kiröhögne az sok mindent, nem értem.
3. az A Omega sem Golf kategória
a többi stimmel

ommm 2012.10.02. 12:14:32

@Ándi bácsi: Ott van átszámolva (éppen a te kedvedért), hogy az manapság mennyi euró. Egyáltalán nincs messze tőle, tudod, ez csak idő kérdése.

Mazzzzu 2012.10.02. 12:19:05

Imádni való őrült! Tartsa meg sokáig a jóisten, őt is meg a jó szokását is!

szerintem a Country a legszebb kettes, mert egyébként szerintem csúnya a kettes, csak egy felpumpált egyes és ettől elvesztette szépségét, de szabadidőautónak tökéletes, a gallytörő meg az emelés nagyon kiadja+hátsó ajtóra kitett pótkerék:D

LallyPop 2012.10.02. 12:19:51

@ommm: Ja, 20 év alatti állampapír-reálhozam azt megháromszorozza, mr. Buffet.

SZPTRSZB 2012.10.02. 12:20:03

@SZPTRSZB: Bocsi nem írtam le, hogy syncrós doka transporterről van szó. A youtube hoz egy pár példát az állóképességére.

PepeXVI 2012.10.02. 12:29:24

Nagyszerű! Hajrá Árpád!

Igazán kitanulhatná már valaki hasonló szinten a krómozást Magyarországon ;)

Knorbi 2012.10.02. 12:31:37

@ommm: @Семёрка:
Tényleg lehet hogyha nyitott a hátulja akkor nem lesz baja mert akkor csak átfúj rajta. Bár ha akkora volt a vihar mint mondod a tető valószínűleg ment volna csak a váz marad.
Amúgy jó lehet ilyen helyen mászkálni mint egy időutazás.
Pl mikor a Top Gearben elmentek bezárt autógyárakba meg valami reptérre MIG-ek közé.
Mint a megelevenedett történelem.

Rocko- 2012.10.02. 12:43:14

szent őrült.

akartam mondani, hogy csináljon Jettát Countryban, de hát ugye a VW konszern még mindig a legnagyobb Lego: mack.ultime.pl/tuning/jetta-country/

Hurri Kán 2012.10.02. 12:46:29

@Rocko-:
Haladni kell a korral, Jetta már nem menő. Phaeton Country, az igen, az valami! :D

Rocko- 2012.10.02. 12:57:57

@gyvy: mindjárt válaszolok csak még két óráig FAP FAP.

domeq 2012.10.02. 12:59:13

24-es kép elég laza. :)

kewcheg 2012.10.02. 13:08:13

Létezett a Megane scenicnek is valami hasonló cucca,emelt has,négykerék, hátul pótkerék,stb.Nem lehetne arról is valmi teszt?

yenoee 2012.10.02. 13:09:07

@Семёрка: terveztem ilyen fedett, egy oldalról nyitott csarnokot. Lényegében egy kurvanagy szélzsák az egész, a padlójába majdnem ugyanannyi vas kell, mint a felépítménybe. Csak a szél miatt, a többi nem érdekes.
Mármint amíg egy tűzoltó meg nem látja.

uranus (törölt) 2012.10.02. 13:17:54

Pista, nagyon jó szemed van a fotózáshoz, kafák a képek!
A cikk is rendben van.

ommm 2012.10.02. 13:34:08

@uranus: A fotók Papp Tibit dicsérik!!!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.02. 13:39:42

@ommm: nem egy kategória de az ötlet onnan van.
Ahogy a golf1 is egy felnagyított fiat127 es.
Bár nem volt olyan nagy különbség.
Kategória első sem volt mert az ugyanakkora fiat128 as is elöbb volt.
Igaz a németek mindent egy kicsit jobbra csinálnak meg egy kicsit nagyobb méretben:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.02. 13:44:04

A fiat 128 sport coupe is elöbb volt mint a scirocco.

vendriner aladár 2012.10.02. 14:02:00

Végre egy jó cikk, ezt vártuk.

Frantic8910 2012.10.02. 14:04:46

@Gyurma73: Sőt a Ford T-modellnek is volt egy Fiat elődje gondolom

Frantic8910 2012.10.02. 14:05:54

@Gyurma73: :) ez lemaradt nem bántás akart lenni csak oltás :) :)

country hungary 2012.10.02. 14:16:07

@Семёрка: Az nem lerogyott, hanem a 150km/órás szél egyszerűen felkapta. Ahogy abban a vonalban lévő több házét is. 20 éve álló üzem tetejét leemelte úgy, hogy repkedtek a faxok, fénymásolók és az iratok. Az óvoda tetejét komptett bádoggal csatornával kéménnyel lerakta az útra, 3napig le volt zárva a környék mire szétszedték az ácsok.

Tökösmákos 2012.10.02. 14:19:26

Fosvágenből nem lesz Swift. 10 literes fogyasztás a 4-el szemben. Randának is ugyanolyan randa. 1.6-os Passat: a ti presztízsautótok :P

Ciri 2012.10.02. 14:25:19

@Tökösmákos:

Így van, végre valaki megmondja a tutit a sok elvakult köcsögnek!
Nekem swift sportom van, a passatokat állva hagyja a lámpánál és 3,2-3,8 -at fogyaszt százon (140-nél). Mondjuk az emelkedőket nem szereti, simán felugrik a Hortobágyon is 4,6-ra.

Tökösmákos 2012.10.02. 14:32:53

@Ciri: Rakj bele turbót akkor kevesebbet fogyaszt mert az a kipufogógáz (amúgy elvesző) energiáját használja ! Nem véletlen hogy mostanába a fosvágen is egyre kisebb köbcentikhez egyre több turbót pakol. Az igazi a turbó és kompresszor egybe ! De még az is többet fogyaszt mint a Swift ! Talán kéthengeres dízelmotort kéne csinálniuk hengerenként két turbóval meg egy kompresszorral, akkor összejöhetne a 4 liter !

Ciri 2012.10.02. 14:41:35

@Tökösmákos:

"Az igazi a turbó és kompresszor egybe ! De még az is többet fogyaszt mint a Swift !"

Bizony és még lassabb is...

A turbósítás folyamatban, a szomszéd srác is rakott az ezresére, megállt neki 50 ezer forintba, így már 180 lóerős a gép.

detomaso 2012.10.02. 14:43:06

@Ciri:"Nekem swift sportom van, a passatokat állva hagyja a lámpánál és 3,2-3,8 -at fogyaszt százon (140-nél)."
Száz micsodán? Nem km-en, az biztos és pláne nem 140-nél. Volt 2 régi Swiftem is, egyik se evett 5l/100km alatt.
Ami Árpádot illeti, sok ilyen ember kellene a világon. További kitartást kívánok neki.

Tökösmákos 2012.10.02. 14:50:37

Nekem is van turbóm, egy kamionról esett le az M3-as parkolójában. Be is raktam egyszer de a hátsó kerekek nem érték a talajt szal inkább kivettem. Most keresek leírást hogy lehetne kisebbé tenni, mint pl. ahogy a V6-os motort kettévágva megkapjuk a Swiftét. Leírás nélkül sajna nem megy mert már két flexxem is leégett rajta.

Knorbi 2012.10.02. 14:55:47

@Tökösmákos: így van az ezres Swift meg a tiéd:-)

Tökösmákos 2012.10.02. 15:02:35

@Knorbi: De ez nem presztízs. Nagyapám vette újonnan 10 éves hitelre, mire kifizette meg is hótt szegény. Sajnáltam az öreget mert a törlesztő mellett nem volt pénze benzinre, így sose tudta használni. Nagyanyám 0 kilométeresen tette le a pajta sarkához, a tyúkok kotlottak benne. Aztán mikor ő is meghótt, beleöntöttem a motoros permetezőből a benyát, a kerti kapából az olajat, a hűtőjébe meg belebrunyáltam. Pöccre indult a mínusz 8 fokban ! Azóta is így járok vele, fék ugyan nincs rajta de minek az, defenzíven vezetek ! Csak a csirkeszaggal kéne vmit csinálnom, viszont még mai napig találok benne tojásokat eldugott helyeken szal a napi nasi megoldva.

Rocko- 2012.10.02. 15:26:36

@Ciri: :)))))
és ezek még szavazhatnak is!

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.10.02. 16:08:36

Kb. utoljára a pandára pörögtem rá ennyire.

pedaz 2012.10.02. 16:09:28

@Семёрка: Nekem is pont ez jutott eszembe a bódé kapcsán :)

De ami magát a Birodalmat illeti....ha lenne egy hasonlóm, akkor érném el az áhított örök nyugalmat és boldogságot!

isssti 2012.10.02. 16:29:07

Randa, viszont nem praktikus: magassága miatt kanyarban nyilván billen-borul: nem véletlen fuccsolt be a gyártása utód nélkül..(Tiguan még véletlen sem az utódja!)

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.10.02. 16:31:32

@isssti: és azt tudtad, hogy a Passat eredetileg nem volkswagen gyártmány?

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.10.02. 16:54:52

@Frantic8910: gondoltam én is bedobok valami teljesen megalapozatlan dolgot és nem fűzök hozzá indoklást. Azt hallottam, hogy enélkül itt nem lehet sikeresen kommentelni.

Mert ugye mi sem nyilvánvalóbb, hogy isssti is vezetett egyet ezek közül, mert egy gyakori típus.

Knorbi 2012.10.02. 17:02:05

@Tökösmákos: Hát most nem tudom sírjak e vagy nevessek........

Frantic8910 2012.10.02. 17:04:02

@vau: Annyira nem megalapozatlan amúgy. Mert ugye a B1-es Passat az Audi 80 ha jól tévedek :). De értem mostmár a beszolást:D

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.10.02. 17:19:09

@Frantic8910: nem a valóságalapját kérdőjeleztem meg a kijelentésnek, hanem azt bíráltam, hogy a fszér nem lehet egy félmondatos indoklást tenni egy kijelentés mellé, ahelyett, hogy csak úgy beleböfögünk az éterbe :)

Épp lehet borulékony. A Golf I-em megpakolt tetőcsomagtartóval tudott imbolyogni, de ez szerintem attól még messze van.

Kár, hogy az ilyen játszós autók kuriózumok. Ha már tud picit terepet járni, akkor az két tonna. Vagy Panda, amiből már nincs is. A Nivát hagyjuk :)

2012.10.02. 17:28:16

"a svéd gyűjtő 18 autójától (aki a ténnyel körbehaknizik minden fórumot) éppen hattal több"
kétlem, hogy a svéd 18 autójától (miatt) van neki több...
azért ha nem félrészeg kommentet írunk hanem cikket, akkor vigyázni kéne

isssti 2012.10.02. 17:32:42

@vau: Tudom, hogy eredetileg Audi fejlesztés - nem vagyok tájékozatlan VW ügyekben. Ez előbbi kommentemre is igaz..

Riasom 2012.10.02. 17:48:40

@A csótány is ember: ha nem a grammatikanáciskodás érdekelne, hanem a magyar nyelv, akkor talán tudnád, hogy nagyon sokfelé használják ezt szerkezetet. Valószínűleg(?) többen mondják úgy, hogy "annál több", főleg írásban, de ettől még ez nem lesz rossz, és csak az érti félre, aki mindneképpen félre akarja érteni.

kkn 2012.10.02. 17:56:50

@isssti: Én úgy tudom, eredetileg DKW fejlesztés. Vagy Auto Union, ahogy jobban tetszik. Mert az Auto Unionból a DKW maradt fenn. Ők csinálták az F102-t. Közben megvette a VW.Azután a DKW F102 négyütemű továbbfejlesztését Audi név alatt vezették be, hiszen az Auto Union megvételével az is az övék lett. Így lett az Audi F103.

isssti 2012.10.02. 18:05:14

@kkn: Pontos információk..

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.02. 18:17:21

@Frantic8910: értem a viccet,nálam is csak az volt,mert egy kicsit túl van itt hypolva a vw csoport:-)

Frantic8910 2012.10.02. 18:30:10

@Gyurma73: én is szeretem a VW csoportot de ez egy VW-s cikk kár ilyen helyen lehúzni szerintem

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.02. 19:05:25

a mai SUV ok arra jok hogy elegansan ragadj be vele, illetve hallottam egy sommas megfogalmazast valahol: a 4x4 arra jo hogy meg beljebb ragadj be vele az erdoben! :D

UAZ, Willi Jeep, Merci G, ( UNIMOG, de hat azt nem lehet ezekkel egy lapon.. meg az light truck kategoria amugy is) aztan gondolkodni kell mi jo is a sarban. ( nem vizes fuvon!! )

kicsidio 2012.10.02. 20:40:32

Ez nagyon jó cikk volt!
Nagy tisztelet és gratuláció Árpádnak!
Csak így tovább!

Neurotoxin 2012.10.02. 21:05:01

Én is ott voltam tavaly az I. Nemzetközi Oldtimer - Youngtimer Fesztiválon, nagyon megörültem a Countrynak. Előtte pár éve találkoztam eggyel Szegeden egy Carstyling bemutatón.

További sok sikert kívánok a restaurátornak!

Sutheo 2012.10.02. 21:12:50

nem vagyok vw-rajongó, a golf meg azon belül sem tetszik. EZ a kivétel - ha lenne pénzem vw g. Country-t néznék is. Persze Árpáddal újítatnám föl...vagy építetném át (G60-motorral mit tudna? és fogyasztásban?)

ommm 2012.10.02. 22:04:43

@isssti: Totális butaság, gondold csak végig, kezdd ott, hogy a súlypontja eléggé alacsonyan van. Egyáltalán nem borulékonyabb, mint egy átlagos kettes Golf.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.02. 22:25:00

a tomeg kozeppontja magasabban van mint az atlag golfnak, ez teny, pontosabban geometria, persze ettol nem borulekonyabb mint barmelyik mai jatek suv, sot...

tenyleg, mintha lett volna a pandanak is valami "terepjarositott" valtozata, gondolom az eszakolasz bohem ifjaknak :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.02. 22:41:24

@Ándi bácsi: hej hej hej 12.000Dm volt a fapad "csucsos oras" golf I, (10DM extra volt a szivargyujto bele!! ) 18.900DM a Manta Berlinetta , 33.000DM az Alfa Gulietta ( nem eliras! ) valahogy 20.000DM korul volt a diesel 1.6 AUDI 80, ezek az arak kb 1980-1982 korul voltak.

Amit meg biztossan tudok hogy egy AUDI A6 TDI ( metalbordoban, az akkor nagy szin volt a metalzolddel egyutt ) borulessel, elol elektromos ablakkal, "digit" klimaval 66.000DM volt a kereskedonel mint alkualap, de nem engedtek 500DM sem tobbet senkinek.

szoval ezek a golfok uj arait kicsit tulzonak tartom

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.02. 22:42:58

Nekem swift sportom van, a passatokat állva hagyja a lámpánál és 3,2-3,8 -at fogyaszt százon (140-nél)."

ilyen kommenteknel kicsit mindig megilyedek hogy hova kerultem....

a márk 2012.10.02. 22:53:35

le a kalappal!
tisztessége beteg ember, kötelességtudattal. csudálatos ez!

merida001 2012.10.02. 23:35:37

Eszméletlen jó a cikk!! Nagyon precíz ember!!! Igényesen csinálja a munkáját...egy valamit nem értek csupán, hogy milyen fantáziát látott pont ebben a VW Golfban meg?
Szóval alapból ezek olyan tervezésű autók amire anno gyermekként azt hittem valami házi barkács eredménye. Ugye a ránézésre széria bódé röhejesen megemelve és valahogy olyan rosszul állt neki ránézésre ez az egész szerep, amire készülhetett... Mert ez a Golf kasztni nem az ami... hihetetlen, hogy pl.: egy Lada Niva ahogy jól néz ki annak ellenére, hogy a sima szedán Ladát látjuk benne vizuálisan (meg alkatrész szintjén is), de mégis tudott "terepjáróként" kinézni. De ez a Golf még poénnak is rossz így ránézésre optikailag... Szóval nem értem miért nem a legendás GTI-ben látta meg a fantáziát? Netán az amcsi piacra szánt verziókban...

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.02. 23:56:25

a NIVA az egy megemelt fiat 127 es, a motorhazteto szelvedo feloli reszenel szinte ugyanaz a ketto.

lehet arra alapozta a filizofiat hogy aki 20 eve nem tudta megvenni az majd megveszi most - ugyanannyiert! :)

TaaT 2012.10.03. 00:23:22

Teljesen jó konstrukció idehaza, xar utakra ez való: hosszú rugóút, ballon gumi...

Nem véletlen volt anno Demszky Gábornak volvo xc90...

@merida001: igazából tök mindegy milyen kettesgolf variánsra specializálódik az ember, azoknak az ára már csak felfele megy... sajnos... :(

pados1 2012.10.03. 07:01:33

Húúúúúúúú,,,ezek az alkatrész árak tutik!!!! kimegyek szétbontom,,,valakinek valami????? vagy egybe!

isssti 2012.10.03. 07:41:45

@ommm: Bocs, de ez nekem nem stimmel: legutóbb Golf plusom volt (5 évig) -szerintem legjobb eddigi golfom. Egy baja volt: a magasabb építése(súlypontja) miatt kanyarodni csak urasan lehetett vele. Ha ránézek egy Countryra rögtön elszédülök: ilyen magassághoz milyen súlypont (és kanyarstabilitás) tartozhat?

szabi1983 2012.10.03. 08:20:05

@visszakettopadlogaz: És arra nem is gondoltál, hogy valaki nem akar egy SUV-val az erdőben 30 ceni sárban offroadozni.
A SUV-ok szerintem azért ilyen kapósak manapság mert az átlagos személyautók hasa az idők során nagyon közel került a földhöz és már egy átlagos földúton/járdaszegélyen is leér. És ma magyarországon és keletebbre igencsak előfordul szinte naponta olyan helyzet, hogy lehasal a személyautó.
És akkor még a magasabb üléspozicíórol nem is beszéltünk.

ccvv 2012.10.03. 10:15:59

@PepeXVI:
Tudtak. Ahogy az amik is, akik nagyban szórták a krómot a tepsikre negyven-ötven évvel ezelőtt. És nem azért maradt mag rajta a csillogás, mert Texasban sose esik az eső, hanem mert a krómozásnak több technológiája van. Sajnos a legjobb és gazdaságosan működtethető technológiát "ciános" krómozásnak hívják, nem véletlenül és be is van tiltva. Ha magának bevállalja az ember, lelke rajta, de üzletet erre építeni nem lehet. Az meg már más kérdés, hogy ha valaki kicsiben nyomja, akkor szerintem inkább patikatisztasággal csinálja a kevésbé környezetszennyező technológiát, úgy se lesz rossz.
Üdv,

ccvv

Frantic8910 2012.10.03. 10:25:04

@merida001: GTi-kbe Sokkal többen meglátták már a fantáziát(nem véletlen). Countryba meg a ritkasága fogta meg az urat vagy kitudja kinek mi kattan be. Én mindenesetre tisztelem

vau · http://www.holdkomp.hu 2012.10.03. 11:08:30

@isssti: a Touranban is sírva hányok a billegéstől, de az nem a súlypont, hanem a fos futómű miatt van.

Nem egy liga ezzel a járgánnyal. Gondolom a Golf Plusod is 40-nel bevett kanyarnál bólogatott, igaz?

isssti 2012.10.03. 11:31:30

@vau: Ne haragudj/atok, de nem igazán tudom elhinni, hogy egy ilyen gólyalábakon futó jármű, mint a G.-cross, ne inbolyogjon minden kanyarban! Már a maga idejében is furcsállva néztem a típust -sz'tem az sem a véletlen(és a jó konstrukció) jele, hogy folytatás nélkül megszűnt a típus!
GolfPlus "fos" futóművéről csak annyit, hogy eddigi Golfjaimhoz képest is klasszis volt! Kanyar billegését csak magas építésének tudom be. Jó futóművét most értékelem különösen, hogy újabb és magasabb kategóriás Peugeotra váltottam(407Sw): ég és föld! Egyedül kanyarsebességben veri a Golfot -de azt is csak jó úton: kis hibánál is úgy elpattog a Peu. futómű, mint egy Golf soha! ..

Rocko- 2012.10.03. 13:19:20

@isssti: faszt ragozod már. 4 centivel magasabb mint a sima Golf. 40 milliméter.

isssti 2012.10.03. 18:42:45

@Rocko-: Neked is szép napot!

w a s d 2012.10.05. 13:02:38

@vau: A billegős Touran az széria futóműves? Mert ha igen, a VW konfigurátora szerint lehet rendelni feszesebb sportfutóművet (legalábbis a mostani modellhez).

corpus alienum 2012.10.06. 08:40:19

@isssti: 7 évig volt sedan 407-em, üresen keresztbordákon olyanokat szólt a hátsó futóműve, hogy azt hittem, szétesik. Ettől eltekintve szerelem volt.

isssti 2012.10.06. 10:58:24

@corpus alienum: Igen, sajna valamiért a kerekek útfogása nem jó: legkisebb úthibára is elpattog a kocsi -ha ez nem lenne, szuper lenne..
süti beállítások módosítása