HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • fosdapass: @Rerealist: 84től voltam kisiskolás, tényleg rém sivár volt a kgst autótömeg. Nálunk minden szoci ... (2020.07.04. 17:31) Ennyit ért az AFIT profizmusa
  • Mercel: @Megszeppent kisgyerek: Teljesen igazad van, Drew Barrymore belengetésére bármit birtokolnék tut... (2020.02.05. 00:09) Nemet mondanál Steve McQueennek?
  • H_M_CS: Tavaly ilyenkor sajnos kimaradt a poszt újraolvasása, de már bepótoltam. Most már van hozzá 2 köny... (2019.12.24. 22:11) A zöld Merga titka
  • Rádi Csaba: Csak azt nem értem mitől lesz olyan bődületes nyomatékom alacsony fordulaton? Hiszen az adott ford... (2019.11.28. 06:51) A nyomaték öl, nem a fordulat
  • Bőhm Richárd: megvulkanizálja tejeszacskóval - ez annyira megfogott, hogy muszáj megkérdeznem :D milyen művelete... (2019.10.10. 11:55) A magyar autóvásárló hülye 3. rész

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Eltűnt modellek, hanyatló márkák

2012.11.22. 09:48 ommm

Címkék: ford capri seat rendszámkamu


Az Égéstér 43. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr134919527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

83watt 2012.11.22. 10:52:52

Direktlinket légyszives!

ommm 2012.11.22. 11:03:05

@83watt: Címlapon ott van, de berakom ide felülre is.

83watt 2012.11.22. 11:10:19

@ommm: Köszönöm az összes figyelmetlen letöltő nevében is!

mennyi?husz! 2012.11.22. 11:11:38

A Seat nak egy modellje volt ami bejott a regi 10 eves Seat Leon Cupra R es kesz. Amugy ezen a kornyeken azert eleg sok "uj" Leont latok szoval veszik meg azert. Bar minek? Szigoruan tdi es puritan belsovel. A WTCC -es hozadek es reklam tan mukodik.

mennyi?husz! 2012.11.22. 11:30:22

Ja, az meg tok jo lesz ha tomegesen vesznek majd ilyen gombnyomasra rendszamtakarot es igy jarnak majd teszem azt tankolni (videki kutakra ahol nincs kint ember) gyorsba 5000 -ert es mire kierne barki is mar el is hajt es meg fel jelenti se lehet mert max a kocsi tipusat es szinet lehetne tudni. Nem jo ez dolog ezt reklamozni itt szerintem.

ambree 2012.11.22. 12:00:16

Srácok! beszéljetek már legközelebb a mikrofonba... helyenként érthetetlen normál hangerőn a szöveg amikor nem a mikrofonba megy a szöveg, időnként motyogás hallatszik. Winkler hangja végig rendben van, de a többiek sokszor érthetetlenek. Nem tudom és nem akarom feltekerni a hangerőt hogy a Winkler ordítson, a motyogás meg érthető legyen. Csináljátok már profin, mert szerintem ez így elég amatőr. Bocs!

jarics 2012.11.22. 13:48:15

Geszti: "Saját Seat". Pfff

tomige 2012.11.22. 13:54:26

Autriába a rendőr elkoboz a cuccodba turkálva olyan értéket ami a büntetésed összege.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.11.22. 13:54:56

Nálunk volt a családban 1.5-ös első generációs SEAT Ibiza. Jóféle, igazi hot hatch az. Hullik szét atomjaira, a fordulóköre akkora mint egy Ikarus busznak, a kocsi dől a kanyarban, mintha Pisában tervezték volna, de a motorja valami kegyetlen. Megy mint a veszedelem.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2012.11.22. 14:00:36

Egyébként én sem sajnálnám a SEAT-ot. Pár éve még voltak izgalmas formaterveik, amitől tényleg kicsit olyan volt mintha a VW Alfa Romeója lett volna, de még azóta is azok vannak.

zupa 2012.11.22. 14:24:19

@mennyi?husz!:
Nagyon egyszeru ez ellen vedekezni. (Hollandiaban mar igy csinaljak)
Beallsz a kuthoz, de addig nem mukodik a kut, amig vagy a rendszamfelismero, vagy a kutas nem engedelyezi betrol. Motorosoknal/robogosoknal meg addig nem engednek tankolni, amig le nem veszed a bukot.

Seat-bol az Ibizat viszik mint a cukrot az 1.2TDi-vel Hollandiaban. A kis CO2 miatt nincs ra regado, sulyado, es alacsony a cegautoado. Az ST kulonosen nepszeru, mert nem sokkal dragabb egy Fabia kombinal, de jobb a hangszigetelese, jobban felszerelheto, jobban is nez ki, es ugyanugy egy Polon alapul.
Nekem is volt cegautokent, Style felszereltseggel + borrel nagyon szuper kis csaladi kocsi. Persze Mo-n inkabb a Fabia megy, mert olcsobb. Meg se nezik az Ibizat, pedig jobb.

Spacewalkers 2012.11.22. 14:25:35

Mi van az Audi TT rendőrautóval? Azt is lenullázták már?

balazst 2012.11.22. 14:45:52

80-as táblát nem észrevenni, ezt inkább nem is minősítem...

Amúgy az M0 értelmetlen korlátozásai engem is minden nap felbosszantanak. Az egyetlen értelmét reggel látom, mikor elég sűrű tud lenni a forgalom Dunakeszinél, de erre lehetne egy időszaki korlátozást bevezetni.

A dolog azért is fura, mert régen az M3-M2 közti szakaszon is 80-as korlátozás volt, aztán egyszer csak megszűnt. Hirtelen biztonágosabb lett az útszakasz, vagy mi?

Jelezném, hogy pár napja a Megyeri-hídon már 100-as korlátozás van az eddigi 80 helyett.

w a s d 2012.11.22. 15:27:03

Én speciel hiányolnám a Seatot. Főleg, hogy az új Leonba az eddig megjelent képek szerint rendes kézifék lesz, a Golfba meg csak elektronikus.

@zupa: Állítólag- legalábbis egy Ibizás cikkhez ezt kommentelte valaki,- a Fabia alapja egyel régebbi Polo, mint a Seaté, ez is a spanyol mellett szólhatna. Persze ettől még a Škoda olcsóbb (legalapabb alapáron pl., de nincs benne villanyablak és távirányító, és ezek valami plusz 250ezerbe kerülnének), meg a csomagtere is nagyobb.

Mazzzzu 2012.11.22. 15:54:14

tényleg kicsit húzódhatnának közelebb a mikihez páran, de nem profi műsor én meg toleráns vagyok, örülök, hogy van
a témához kapcsolódva, szó volt a sajtófotókról, ha valami nem történik pár éven belül, akkor elképzelnék egy SEAT gyárból kiszivárogtatott fotót, hogy a gyártó sor áll, munkások dohányoznak, elrúgnak egy pár kavicsot, valahol hátul még egy ördögszekér is fut...

dani740 2012.11.22. 16:34:53

A Geszti reklámszövege volt ez is: "SEAT - A Volksvagány" :S

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.11.22. 16:42:14

ommm: "crate engine" egyszerűen annyi, hogy kapsz egy új motort, ami egy faládában van; van olyan is hogy "GM crate engine", de vagy ötféle. Tehát köbinch nélkül ennek nem sok értelme van. Max jól hangzik. 350 (5.7) és 572 (9.2) között gyakorlatilag bármi, amit a furat/löket kiad.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.11.22. 17:22:01

25 centi rugóút? Az tényleg nem túl sok. Mondjuk tereprallira nem is kell több. Oda rettenetes csillapítás kell, hogy lehessen menni gyorsan. Triálra kell nagy rugóút.

Rocko- 2012.11.22. 18:08:44

kicsit infoszegénynek éreztem már témát.
az Opel MokkAntara lesz TV-ben? v cikk lesz?
és a rendszámtakaróról?

a rendszemtakaró értelmetlen marhaság. legalábbis autópályán kívül, én láttam hogy egy kocsi hetekig közlekedett mindenféle rendszám nélkül. se elől, se hátul, kerületi kapitányság előtt is, le se szarják.

Seat Ibiza: ha Fiat alapokon van, és Fiat származéknak hívjuk, akkor ennyi erővel a Zsiguli is Fiat. vagy mégsem?
ami pedig szerintem sajátjuk volt az az első generációs Toledo. szerintem az sehova se köthető. ja nem, mégse, az már VW éra.

Rocko- 2012.11.22. 19:02:11

egyébként én se tudok mit mondani arra hogy miért kéne a Seat. öthengeres motor? voltak, talán vannak, de megtalálható konszerben.
izgalmas technika? semmi. egyterű? megoldható más márkákból.
másabb formaterv? azért nem éri meg márkát fenntartani. szóval nem találok rá okot hogy miért igen.

Tizenkettő 2012.11.22. 22:12:53

A sok trafipax helyett inkább azt a rengeteg barmot szednék ki a forgalomból akik nem képesek követési távolságot tartani. Azzal sokkal több balesetet meg lehetne előzni.

jc3000 2012.11.22. 23:41:24

Az utóbbi időben észrevettem hogy megint teljesen súnyi értelmetlen helyekről próbálják lekapni az embert, pedig az előző pár évben javuló tendenciát tapsztaltam, ezzel kapcsolatban jól látható helyről mértek. A trfipaxoknak pedig szerintem van baleset megelőző létjogusultságuk, az én tapasztalatom szerint ha jól látható helyről mérnek akkor ott lelasítanak az emberek, és ha ráadásul ezt összekombinálják azzal hogy egy veszélyes utszakaszon teszik az mindegy is hogy elötte utána gyorsabban mennek de a veszélyes szakaszon lelasítja a forgalmat a trafipax és szerintem ez lenne a lényeg. Csak hát ehhez az kell hogy tényleg lássa az ember hogy ott van. Ezzel, hogy bújnak és a nagy puszta közepén mérnek az országutakon, szívatják az embereket, és nem előznek baleseteket, ami pont a feladata lenne szerintem a forgalmi sebesség mérésnek. megmég amit Tizenkettő mond.

Secu 2012.11.22. 23:44:17

Sziasztok iTunes Podcast nálam nemoké csak?

zupa 2012.11.23. 00:07:55

@w a s d:
Az mostani Ibiza tenyleg az uj Polo/Audi A1 platformjara epul, mig a Fabia a regire.
en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_A0_platform#PQ24
Lehet, hogy a Fabianak kicsivel nagyobb a csomagtartoja, de az Ibizanak is eleg nagy van, es kevesbe fapados/jobban felszerelheto.

chuwax 2012.11.23. 04:57:19

Sziasztok!
Valami most nem sikerult a heten technikailag, mert telefonon (iOS) sem a Totalcar oldala, sem direktbe az Egester nem jelenik meg.
Eddig minden oke volt.
Hm?

Rocko- 2012.11.23. 07:37:01

@jc3000: "ha jól látható helyről mérnek akkor ott lelasítanak az emberek, és ha ráadásul ezt összekombinálják "
a gyorshajtásból keletetkező baleset helyett miért jobb a ráfutásos baleset? mert traffinál az emberek 90%-a indokolatlanul nagyot és indokolatlanul lassú sebességre fékez.

UB 2012.11.23. 09:19:32

Még senki sem tippelt Winkler álmára? Akkor kezdem, szerintem Cadillac Eldoradora vágyik.

Leadfoot 2012.11.23. 11:13:41

@Rocko-: Én SEAT-tulajként se nagyon tudok érvet a márka mellett.

A baj az, hogy a sportos arculatot már nagyon régen bukták. Eleve VAG-cuccokból építkeznek. Na meg ha pár éve bementem egy szalonba, mit láttam? Négyféle Altea (sima, XL, freetrack + a Toledót is oda számolom) meg a Leon. Így nehéz.

A baj az, hogy nem nagyon van helyük a konszernen belül. A VW már elég fiatalos lett, a Skoda náluk olcsóbb. Elvileg valami olcsóbb márkává lehetne alakítani, de akkor meg az a para, hogy viszik a vásárlókat a Skodától.

Tehát nem tudnak olyan dolgot a konszernen belül, amit a többi márka ne fedne le.

Rocko- 2012.11.23. 11:25:27

@Leadfoot: jajaja, egyetértek. semmi hozzáadott plusz, semmi egyediség, túlságosan egységes autók voltak.

Leadfoot 2012.11.23. 11:32:14

Én nem értek egyet Pistával - a traffizásnak is van létjogosultsága.

DE:
1. A VALÓBAN veszélyes helyeken kéne mérni, legalábbis leggyakrabban. Mert nagyon átlátszó, hogy pl. folyton az autópálya-lehajtóknál mérnek. Szoktam nézni a bírság-toplistákat, és nálunk Baranyában szinte minden hónapban az M60 végcsomópontjánál szedik be. A forgalom nulla, az út vadi új és széles, de már nagyon előre ki van rakva a 110-90-60 korlát. Nem a korlátozással van baj, hiszen erre megvan a szabvány, és elvileg akkor is be kéne tartani a korlátozást, ezt tudom jól. Az ilyen sunyi mérésekből lehet, hogy sok pénz lesz most, de hosszú távon irtózatosan sokat ártanak a rendőrség megítélésének, PR-jének.

2. A mérés mellett kéne foglalkozni az olyan idegesítő apróságokkal is, amiből mindenki tudna mondani hirtelen legalább tízet (mint amilyen pl. a leállósávos dolog). Rögtön jobb lenne a rendőrség munkájának a megítélése.

@UB: Az proli?

Arculatervin 2012.11.23. 13:17:45

Winkler Robi. Tudom, hogy szereted a saját hangod, de már egy jó ideje figyelem az a tendenciát, hogy sokszor belé fojtod a a többiekbe a szót. Nem tudnál egy kicsit vissza venni ebből a stílusból?

HoPe 2012.11.23. 13:59:26

@Rocko-: Az elsőgenes Toledo Golf II-alapokra épült.
Ma már én sem látom a létjogosultságát a márkának. A Golf IV-re épített szériáknál (és kortársaiknál) még a sportos vonal tetten érhető volt, de aztán az alteás egyterű-vonallal ezt törölték. Most megint próbálnak autószerűségeket csinálni, csak igazi karakter nélkül. Nekem az (volt) az elméletem, hogy szép lassan felfejlesztik a Skodát presztízsileg, a fapados márkának pedig maradna a Seat. Csak lehet, hogy a mostani piaci viszonyok között ennek már nincs realitása.

Rocko- 2012.11.23. 14:39:16

@HoPe: jaja, írtam én is, komment közben visszakerestem, csak nem akartam már kitörölni. :)

Rocko- 2012.11.23. 14:50:54

@HoPe: jajj, reagálok a többi részére a kommentnek: nade hova fejlesztenek mit?
valahogy nem illene be a Skoda - VW - Audi emelkedő rangsorba a Seat. a Skodánál lejebb már nem nagyon lehet adni, az kb. a Dacie színvonal, oda meg nem akar tartozni a VW csoport. no meg egy márkát visszafejleszteni? különben maradna egy szinten a Seat/Skoda.
szóvl nem nagyon látom én a helyét.

Knorbi 2012.11.23. 15:43:25

Hmm érdekes ez a fujjogás a Seatra. Oké nekem volt több elfogult vagyok.
DE: a Winkler a régebbi Tc adásokban az összes Seatot dícsérte akkor neki semmit sem adott? Az volt a kamu vagy ez az égéstér? Na mindegy azért fura.
Mit adott neki a Chevrolet? Vagy a Fiat? És az Opel? Jó ezek csak példák de nem hiszem hogy jobb autók a Seatnál.
Az egyterű vonulattal elcseszték ez igaz. Az meg hogy azóta nincs igazán fejlesztés inkább a Vw sara.
A megszűnéssel egy normális ár érték arányú márka tűnik el.

Leadfoot 2012.11.23. 17:00:03

@Rocko-: Az is baj, hogy a kifutó Leon/Altea beltere botrányosan szar volt. Miközben ugye a Leon mellett ott az Octavia - minőségibb beltérrel, sokkal nagyobb csomagtartóval, hasonló motorválasztékkal (na jó, Octaviából nincs 200 ló fölötti, mint a Cupra/FR), ugyanannyiért. És az Octaviából van több karosszériaváltozat - ha nem is sok, de legalább a kombi. Leonból meg egy ötajtós, és kész.

@Knorbi: "Mit adott neki a Chevrolet? Vagy a Fiat? És az Opel?"
Szerintem úgy kell érteni, hogy a konszernen belül. Én is SEAT-tulaj vagyok, szóval én se beszélek a márka ellen (annyira csak nem utálhatom, ha megvettem... :-D). De nem nagyon tudnék olyan kvalitást, tulajdonságot mondani, ami nincs meg a konszern többi márkájában. Ami alapján rá tudnék mutatni egy SEAT-ra, és azt mondani, hogy "aha, ez az, amit nem tud egy VW vagy egy Skoda".
A 90-es években még oké volt a helyzet, mert a Skodát még nem tolták olyan komolyan, a SEAT pedig a korrekt VW-technikát adta, csak olcsóbban, mint a túlárazott VW-nél. De aztán bemutatkozott az Octavia I, utána szépen sorban a Fabia, a Superb, stb-stb, és a Skoda átvette ezt a szerepet, más szerepet pedig nem tudtak találni a konszernnél a SEAT-nak.

A GM-nél is van ugye az Opel, és van a Chevrolet kicsit olcsóbban, egyszerűbb műszaki megoldásokkal. A VAG-on belül olyan a helyzet, mintha az Opel és a Chevy mellé behoznánk egy harmadik márkát, és az kinyírná az utóbbit.

Leadfoot 2012.11.23. 17:01:16

Ja, és szerintem Winkler álma prosztó amerikai autó témakörben: EL CAMINO

Rocko- 2012.11.23. 17:07:40

@Leadfoot: "Az is baj, hogy a kifutó Leon/Altea beltere botrányosan szar volt."
erre nincs rálátásom.

"na jó, Octaviából nincs 200 ló fölötti"
kereken 200? RS.

Leadfoot 2012.11.23. 17:15:49

@Rocko-: Én gondolkoztam Leon vásárlásán (1.4 TSI motorral), és nagyon kopogós a belseje. Ráadásul pont az, ami szem előtt van: az óracsoport környéke, az ajtóborítások, a középkonzol, stb. Tul.képp nem is a kopogósság zavar, hanem a kinézete. Már első blikkre is föltűnik, hogy vacak, rideg műanyag.
Azon gondolkoztam, hogy ha veszek, lefújatom valamilyen színűre, mint ahogy ebben le van fújva: www.hasznaltauto.hu/auto/seat/leon/seat_leon_2.0_t_fsi_cupra_magyarorszagi-friss_szerviz-6240597

Ja, van Octavia RS, de Leonból meg van 265 lovas verzió. Na, tán ez az egy, ami talán nincs a VW-nél meg a Skodánál, de hát ez nem sok.

Rocko- 2012.11.23. 17:22:24

@Leadfoot: minőség.
értem.

RS: hát ha kiesik a Seat, akkor gyanítom az Octavia veszi át az "erős olcsó" szerepeét, MBQ-val pedig kvázi bármilyen motort berakhatnak.

Knorbi 2012.11.23. 17:51:24

Hmm érdekes ez a fujjogás a Seatra. Oké nekem volt több elfogult vagyok.
DE: a Winkler a régebbi Tc adásokban az összes Seatot dícsérte akkor neki semmit sem adott? Az volt a kamu vagy ez az égéstér? Na mindegy azért fura.
Mit adott neki a Chevrolet? Vagy a Fiat? És az Opel? Jó ezek csak példák de nem hiszem hogy jobb autók a Seatnál.
Az egyterű vonulattal elcseszték ez igaz. Az meg hogy azóta nincs igazán fejlesztés inkább a Vw sara.
A megszűnéssel egy normális ár érték arányú márka tűnik el.

Knorbi 2012.11.23. 17:59:42

Király írtam egy választ azt elnyelte és mégegyszer berakta az előzőt. Zsír.

Knorbi 2012.11.23. 18:17:04

@Leadfoot: szóval a lényeg:-) értem mit mondasz és hát igen sajnos nagy különbség nincs köztük.
Bár én azt mondom egy Seatot az érzékenyebb kormány kicsit más futómű és talán a kevésbé strilség miatt mindig jobb vagy ha úgy tetszik sportosabb vezetni. Szvsz.
A műszerfal meg ízlés kérdése. Melyik kompakt műszerfala annyira besza-behu?
A kompaktok közt szerintem a Leonnak nem kell szégyenkeznije semmilyen téren.
Az Altea meg egy baromi jól vezethető egyterű mégha ezt a kategórájában nem is mondhatjuk nagy érdemnek. Dehát nem muszáj egy egyterűnek teherautósnak lennie....

Leadfoot 2012.11.23. 19:05:25

@Knorbi: "A kompaktok közt szerintem a Leonnak nem kell szégyenkeznije semmilyen téren."

Bizony, nem, csak ez a mai piacon kevés. Mikor az egyre kisebb tortából egyre többen akarnak egyre nagyobb szeletet. Hogy mást ne mondjak, itt vannak a koreaiak. Na mindegy, meglátjuk, mit tud az új Leon.

Knorbi 2012.11.23. 19:40:39

@Leadfoot: Igen sajnos ma kevés ha egy autó csak úgy jó. Kell valami extra valami plusz. Hát ez az újban semigen lesz.
Kicsit olyan a Vw családban mint az örökbefogadott gyerek a saját mellett. Kap enni de csak annyit amennyit muszáj.
Nem is igen akarják hogy teljesítsen pláne ha megkaparinthatnák az Alfát.

Laeviathan 2012.11.23. 21:57:57

Ez egy tök jó dolog, ez az égéstér, és talán még jobb lenne, ha a Winkler hagyná a többieket szóhoz jutni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.23. 22:36:07

@Laeviathan: nem baj ha winklerbol sok van, csak beszelne a mikrofonba es ne mondana mindig hogy " de mindegy"

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.23. 22:44:35

a Seat mig nem lett a VW csoport tagja addig FIAT licenszeket gyartott, "latinos" minosegben, aki ha jobban megnezett egy Seat Ronda t vagy Seat Museo t az tudja mirol beszelek, sikerult nekik uberelni alulrol ( ez erdekes szokapcsolat volt :) a FIAT minoseget, csak a spanyolok es portugalok vettek. Sajat tervezesu autokrol leszoktak, aki latta mit muveltek a 70-es evekben sajat kutfobol az csak helyeselni tudja ezt a lepest.

szerintem minden nap ajandek a seatnal a vw szarnyai alatt, a vw nelkul mar az emlekuk sem lenne meg.

Knorbi 2012.11.23. 22:59:20

@visszakettopadlogaz: Ez így van ők mentették meg. És most lehet hogy megölik.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.23. 23:24:37

a ferrari kemfoto az HATALMAS ( kommenteltem is )

abban a kepben benne van minden ami ferrari! :D

Leadfoot 2012.11.23. 23:26:00

@visszakettopadlogaz: Ez a piros 73-as tiszta olyan, mint Earl Hickey-é. :-)

(Egy tévésorozatról van szó, aki esetleg nincs képben.)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.23. 23:41:27

konyhakessel is lehet torvenybe utkozot csinalni megsem engedely koteles.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.23. 23:43:43

@Leadfoot: yes yes yes :)

csabito ha feltunik egy jo allapotu $1000 ert..... csaladom azon resze akit en jelentek az tamogatja a vasarlast, a tobbi resze mereven ellenzi :D

meg egy 40 eves auto hazahozatala gyakorlatilag nyilt felhivas valasra( a masik all kb felkesz allpotban 4 eve, 1971 es chevy chevelle, lasd kepeim kozott itt az indan )

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.11.23. 23:45:19

legkietlen ut az M0-as? :D:D:D ajanlom az interstate 80-ast Renotol keletre Salt Lake City ig!

mükkemakk 2012.11.24. 09:56:31

jó lett a műsor...a Seat a Toledo III-mal került a lejtőre, addig nem volt rossz, átöltöztetett VW-technika..a régi céges toledo II-m nagyon jó autó volt, szerettem. Az jobb volt 10 éve, mint a mostani Octavia... sőt, odaadnám az Octaviát egy új, II. Toledóért.

Az elektromos kormány szervo és az Euro 3-4/-5-6-7-8/ lett az élményautózás vége...brr.

Knorbi 2012.11.24. 10:05:01

@visszakettopadlogaz: ez az autóbuzik sorsa:-) :-) :-) megnem értett "zsenik" :-)

Knorbi 2012.11.24. 10:08:40

@mükkemakk: igen az a Toledo jó volt. Amiben benne van az Audi keze is lásd az A3 műszerfalat. Ha azt vesszük van szellemi utódja az Exeo.Csak nyilván drágább.

Leadfoot 2012.11.24. 10:19:29

@mükkemakk: Valóban. Nekem Toledo II-m van, és lehet, hogy elfogult vagyok, de összehasonlíthatatlanul kellemesebb egy Boránál vagy akár egy Octavia I-nél. Igaz, az enyémben a csúcs motor és csúcs felszereltség van.

És ugye az se véletlen, hogy a Leon I Cupra (R/FR/stb.) jóval keresettebb, sikeresebb lett, mint a szintén 1.8T Golf IV GTI.

Leadfoot 2012.11.24. 10:28:10

@mükkemakk: És ha már itt tartunk, egy kategóriával lejjebb még jobban nyomon követhető, hogy a VAG korábban tett is a SEAT sportos imidzséért. Az Ibizában mindig elég komoly motorok voltak - a 90-es években a 150 lovas kétliteres, aztán az ezredforduló után az 1.8T-k 156/180 lóerővel, és dízelből is volt talán 160 lovas. Közben pedig a Polóval nem csináltak házon belül konkurenciát, abból nem voltak ilyen izmos változatok (vagy legalábbis nagyon-nagyon ritkák). Sőt, mikor a Fabia I megjelent, azzal se zavartak be - a sportmodell a 130 lóerős TDI volt belőle. Ma már ugye nem így néz ki a helyzet...

Rocko- 2012.11.24. 10:38:49

@visszakettopadlogaz: puszta kézzel is.
az a baj oka, hogy van egy probléma, lenne egy ésszerű megoldása, ehelyett az egyszerű(nek látszó)t választájk, aztán az ne működik, akkor toldozzák, aztán nem működik, foltozzák, és egyre inkább halmozva, széttaposva lesz belőle probléma, ahelyett hogy ténylegesen megoldanák.
és persze emiatt szív a többség.
lásd: index.hu/kulfold/2012/07/19/kinder_tojas_csempeszeket_fogtak_az_usa-ban/

harcsaparcsa 2012.11.26. 17:03:00

@visszakettopadlogaz: hmmmm és Elkonál a Coyote Fm milyen jó zenét nyom :)

Cupra 2012.11.26. 22:13:29

Knorbi-val teljesen egyetértek!
A Winkler régebben dicsérte a Seatokat ( meg sok mást is amit elfelejt vagy nem tudom) de régebben sokkal jobb fej volt! Bírtam! de most....pff. Az meg hogy egy olyan ember "szarozza,, le aki még normálisan beszélni sem tud... na hagyjuk. Sztem nézzetek meg egy régi totalcar adást meg egy mait!

Cupra 2012.11.26. 22:14:19

@Knorbi: Teljesen egyetértek!!!!

jc3000 2012.11.27. 23:30:12

@Rocko-:na kicsit lemaradtam, hát ha rejtőzködnek akkor is előfordulhat, hogy valaki kiszúrja őket és indokolatlanul nagyot fékez, ha elbújnak, akkor még szerintem egy ráfutásnak nagyobb is az esélye mert valaki látja, van aki nem és aki nem látja, hogy ott a mérő, nyilván nem számit rá hogy az előtte haladó befékez. Főleg ha olyan szakaszon van ez ahol még az út veszélyessége se indokolná ezt.

jc3000 2012.11.27. 23:39:41

ja hát igen mondjuk lehetne azt is hogy nem mérnek, de akkor ki tartaná be a sebességkorlátokat??? Vagy talán az lenne a megoldás, hogy GPS/ECU kombóval szabályozzák a teljesítményt attól függően hol jár az ember, szerintem az szomorú világ lenne, és nem gondolom hogy biztonságosabb lenne.

Knorbi 2012.11.28. 08:45:05

@Cupra:
Lehet hogy fikció de egy okát látom a változásnak.
TÚL profik már. A kezdő autós (vagy újságíró)tud szeretni egy egyszerű autót is.
Aztán mikor már ezernyi autón van túl akkor már a kiskategória semmire sem jó neki.Aztán már az egyszerűbb márkák is túl egyszerűek(hiába a fejlődés).
Egy SEAT? Ami egy olcsó Vw? áááá
Hát most szálltak ki egy überlimutinból pl A6 BMW-ötös.
És ezek után mire jó egy Ibiza vagy egy Leon?
Vagy egy Lexus után? Tényleg olyan mintha tyúkólban ülnénk.
Tudom ültem V12-es S-Klasse Merciban és az egy más világ.
Így már érthető hogy ezekhez képest egy SEAT nem ad semmit........

Cupra 2012.11.28. 13:10:14

@Knorbi: Igen! Igazad van de erről sajnos nem az autó (márka) tehet. Ami a TC -n megy mostanában az csak bmw imádat meg elvakultság. De a meló után ki milyen autóba is ül???? (NEM TESZTAUTÓBA!! )hanem sajátba! Na azt fikázzák az profik.... :) Knorbi örülök hogy vannak azért még normális nem elvakult emberkék itt.... :)

w a s d 2012.11.30. 10:25:57

Kiderül az új részből, mi lehetne a Cougar utódja? Ha nem, akkor én is tippelnék, ahogy páran már tették: szerintem Camaro a 80- as évekből.

@Leadfoot:
"Ja, van Octavia RS, de Leonból meg van 265 lovas verzió. Na, tán ez az egy, ami talán nincs a VW-nél meg a Skodánál, de hát ez nem sok."

VW van 265 LE körül, Scirocco R elsőkerekesben, meg az előzőből a Golf R összkerekesként. Igaz, itthon lehet nem szerepeltek az árlistákon.

TDIPower 2012.12.01. 15:25:45

? Nem is tudom mit mondjak Seat fanatikus vagyok és szerintem ti nem értetek az autós újságíráshoz még hogy nem volt saját modell? Altea,Leon,Toledo,Ibiza,Cordoba nem elég? Van még ilyen szép autó mint az Altea meg a Leon?
Az olyan embereknek akik fikázzék fogalmuk sincs róla milyen jó autó! Remélem ilyenekkel találkozok az utakon és jól leszopatom őket!
Nem is értem pl miért francia autókat vesznek ami dög unalom miért nem inkább Seatot azért mert birkák az emberek. Seat FOREVER!

TDIPower 2012.12.01. 15:30:24

Nagyképű faszfejek mind régen Winkler az Alteát is dicsérte el volt ájulva a formától motor futómű stb.. Meg a Leont is dicsérte elszállt parasztok ! Az a fasz még beszélni se tud.