HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Sárkányok a célegyenesben?

2013.04.09. 05:45 Tcomment

Címkék: 2013 korando ssanngyong

Azt meg kell hagyni, hogy öles léptekkel tör előre a Ssangyong, de eljutott már oda, ahová a Hyundai? Nem. De kevésen múlott.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr335212665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.09. 06:49:38

"akkor miért nem a puha, úthibákat remekül elnyelő lágy felfüggesztést veszik elő a vastagon tömött ülések helyett."
Marketing, mi így szeretünk? :D

Kelpo 2013.04.09. 07:22:02

Nekem a Rexton bejövős, de ez egy kicsit fura, és drága..

Knorbi 2013.04.09. 07:34:54

@Kelpo: Ez a fura a Rexton meg nem?:))) a fene a gusztusodat:)

bajan 2013.04.09. 07:55:30

Nem kéne. Ráadásul annyiba van mint egy golf/astra/focus dízel jól felszerelve.

bajan 2013.04.09. 07:56:13

Fene!

Szóval NEKEM kéne. Kimaradt a szó közepe.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.09. 07:57:36

Tele szóismétlésekkel, rettenetesen magyartalan mondatokkal. Az egyik csúcspont;

"Nem egy túlbonyolított maga a futómű, elöl MacPherson, hátul egy többlengőkarosnak mondott, valójában innen-onnan megtámasztott háromszög-lengőkaros futómű van. "

Ez nem ,grammarnáciság'. Egyszerűen legyen már egy minimum szint...

vidéki suzukis 2013.04.09. 08:07:23

SSangyongék kb. ott tarthatnak, mint 10 éve a Hyundai/Kia. Már megtanultak autót gyártani, de még nem kérik meg az árát. Ennyiért nem rossz vétel.

winyettyu 2013.04.09. 08:16:24

titeket mennyivel támaogat az autóillatosítós cég, hogy minden tesztkocsiban ott figyel a cucc? :D

Schütii 2013.04.09. 08:48:40

Na most vajon miért lehet tesztet kommentelni? (Illetve a többit miért nem?)

Schütii 2013.04.09. 08:50:32

Az autó az olyan amilyen. Eleve ez a kategória egy nagyon felesleges dolog, ergo...

ommm 2013.04.09. 09:00:18

@Legelő Őse: Köszi, megtúrtam, bizony volt mit.

@Schütii: Ha a szerző érez magában annyit, hogy törődjön a kommentposzttal, akkor kommentelhetővé teszi, ennyi. Hát ezért.

evil. 2013.04.09. 09:43:58

@winyettyu: Pont ezért jöttem kommentelni, h megkérdezzem :D:D

Kovacsla 2013.04.09. 09:59:29

@ommm: Eszerint vannak kollégák, akik általában engedik a saját cikkeik kommentelését, mások pedig általában nem?

Plumper_ 2013.04.09. 10:06:53

nekem tetszik.
vegyétek sűrűn, mert 5 év múlva én jövök! :-D
csak vigyázni rá!

***

@ColT: teljesen igaza van, akár reklám, akár nem.
a marketing inkább az, amikor kőkemény futóművel két tonnás behemótokat szerelnek fel, mert SPORTOS. micsoda?!

@vidéki suzukis: igen, ez kemény, hogy a Hunyadi vagy Kia is már az, amikor az ember aszondja, 5-10 év múlva visszanézek rá, mert újonnan annyiba kerül, mint egy 5 éves Mercedes.:-P

Dynax5 2013.04.09. 10:16:03

"Korea can do": ez a lényeg.
Akármilyen is lett de megcsinálták és kapható. A sajátjuk...

Bár lenne valamilyen saját márkánk amit el lehetne keresztelni "Hungary can do"-ra...!

(Hucado, Garano, Hando, Garco, Hugano, stb.)

Mazzzzu 2013.04.09. 10:46:06

ma is tanultam valamit: Korea can do, még most is röhögök, de jó, még annak idején nézegettünk a Vaternak, csak az előző szériás Jeep kinézetű, Korando-t, végül nem vettük meg mert kevés volt belőle vagy nem is csináltak abból hosszabb 5 ajtóst? mind1 is. Ez is olyan mint a Dacia, ennyiért tök jó, ha kéne ilyen, vennék.

kemény futómű, hálló élete 70%ában le se mennek az útról a két tonnás behemótok, mert ez a divat a városban, akkor meg minek csináljanak puhábbat amivel esetleg billeg vagy kevésbé stabil, biztos megtudnák csinálni úgy kellemesre, hogy ne billegjen, de azért szerintem emiatt nem rugóznak kellemesen, pedig ezeknek kéne, ha egy Passat alacsony vagy kicsit kemény még az is baj, de elviselhető, de egy ilyen emelt legyen lágy és kellemes :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.04.09. 10:50:22

A középkonzol tényleg sivár, de így egymás között... a nissan keskenynek nem az? Ott is ezt a hármas tekerőt erőltették. plusz olyan műanyagok, és gombok...uh a hideg is kiráz. Igaz, az is a legolcsóbb volt a suv-ok között sokáig. C
Családon belül flottaautóként használtak többet is.. mindegyik hálát ad az égnek hogy nem neki kell finanszírozni az őrületet. Pedig azelőtt a Nissanról jókat gondoltam.

Milyen lehet a hazai support? Milyenek az alkatrészárak? Beszerezhetők? Valaki?

@ommm: te olvasod a kommenteket? ez üdítő!

Hun_Fighter 2013.04.09. 11:16:29

A hátulja még a Dusterénél is borzasztóbb, mindettől függetlenül kéne. Lehet, hogy a versenytársaknál 1 millióval olcsóbb, viszont az emberek túlnyomó többségének (köztük vagyok én is) vásárlóerejénél úgy 6 millióval drágább.

beavereater 2013.04.09. 11:51:04

Oszt' kedvezmény már nincs ebbül az árbó'? Mer akkor ehelyett 3 éves Captiva féláron, oszt' jaunapot. Kb. 5.5 M-ért lenne ez az ótó reális ajánlat, főleg hogy durván ismeretlen a márka. Bár helyből többe nézem, mint akármilyen kaskájt,tigánt stb, de pl. a dízel CR-V-hez képest (9.3 M HUF, WTF???) ingyé' van így is.

nincs_nick 2013.04.09. 13:16:32

A szerzőt kérdezném, hogy miért kötelező ülésfűtés a bőrkárpithoz? Van fűtött bőrülésem és télen bár kellemes, hogy fűti a derekam, de az ugyanúgy jól jön szövetnél is. Hidegben, amikor a bőr is hideg az ember vastagon öltözik és nem érezni a vastag ruházaton át a bőr hidegét. Ha valaki meg hidegben vékony ruhában ül modern diesel autóba, annak nem a bőrülés lesz a baja, hanem a baromi lassú felfűtés. (Kivéve ha van valamilyen ténylegesen működő fűtésrásegítés.)

Ha valami hasznos a bőrülésnél, az az üléshűtés/állóhűtés nyáron ha napon kell megállni a kocsival...

Dr. GGG77 2013.04.09. 13:35:09

Ha valóban 1 millával olcsóbb a konkurenciánál, akkor gondolkodás nélkül elnézném a hibáit. Ráadásul már nem ronda.

Schütii 2013.04.09. 13:57:47

@ommm: Értem. Hát akkor szégyellje magát az a kollégád, aki nem érez magában annyit, hogy "törődjön a kommentekkel".

Schütii 2013.04.09. 14:06:35

@nincs_nick: Állóhűtés? Olyan is van már? Én eddig az Audikról tudtam hogy a felsőbb kategóriákhoz van napelemes "sibeda", ami max a szellőzővetilátort forgatja, de nem hűt. Azért a hűtés eléggé energiaényes dolog és nem olyan egyszerű megvalósítani, mint a standheizungnál betenni egy benzin (g.o.) kályhát.

nincs_nick 2013.04.09. 14:48:21

@Schütii: Toyata-nál is van már régóta ventis szellőztetés, de ezek - ahogy te is írod - nem hűtenek, csak kitolják a meleg levegőt.

Állóhűtés sokkal egyszerűbb, mint a fűtés.:) Remote starter-re keress rá. Beindítják az autót és tudod szabályozni mit akarsz (hűteni, fűteni, stb). Egyszerű, nagyszerű, csak a garázs szellőztetését is biztosítani kell. Ha szabadban/féltető alatt áll az autó akkor nincs gond, kivéve azon német településeken, ahol tilos az autót bemelegíteni.:)

ommm 2013.04.09. 15:46:06

@Schütii: Tudod, munkaidőben nincs ideje az embernek kommenteket olvasgatnia, ilyen egyszerű.

Schütii 2013.04.09. 16:20:00

@nincs_nick: Ez a remote starter nem (csak) valami "amerikum"?
De egyébként mégiscsak bonyolultabb hűteni, mert ahhoz a motort is járatni kell, nem úgy mint az állófűtésnél. A motor járása viszont eleve sokkal rosszabb hatásfokú folyamat, mint a benzinkályha üzemelése. Energetikai szempontból a hűtés maga ugyan nagyon jó hatásfokkal működik (hőszivattyú elve), de a folyamatba bevezetendő energia kerül nagyon sokba (autó esetén), valamint a kondenzátoron ("klímahűtő") is át kell áramoltani tekintélyes mennyiségű környezeti levegőt (ventilátorral, álló autó esetén), ami hatásfokromlást jelent .

Schütii 2013.04.09. 16:21:32

@ommm: Ezesetben külön megköszönöm neked a szabadidőd terhére történő "törődést"!

hdnctrl 2013.04.09. 16:33:52

"jobb lett és ez csak a javára vált"

azért elég gyakori szerintem, hogy ha valami jobb lesz, az a javára válik...

ommm 2013.04.09. 16:35:41

@Schütii: Ez nem szabadidő. A munkaidő kilenctől kitudjameddig tart. Éppen most is.

McZozo 2013.04.09. 16:49:29

Sose voltam Sang Yong Fan de erre azt mondom egesz pofas es ha technikaban is ott van mint egy kia akkor rossz vetel nem lehet.
Aki meg irta hogy ennyiert Golf Focus ... Igaza van csak nem ugyanaz a vasarlo. Aki Suv ot keres sose fog ugyanannyiert egy golfot venni SZVSZ. En ilyet sose vennek mert nem az en kategoriam de ha suv ot keresnek biztos megneznem mint ahogy anno a focus helyett engem megyozott egy ceed es nem is bantam meg

nincs_nick 2013.04.09. 16:52:13

@Schütii: Persze, hogy nem ideális, de 5-10 perc alatt szépen lehűti a kocsit álló napon vagy 10-20 perc alatt felfűti a legnagyobb hidegben is télen.

Sokkal olcsóbb, mint egy állófűtés (100e v. alatta) és nagyon hasznos dolgokat tud:

- klíma
- adatok kiküldése távirányítóra (külső hőmérséklet, beltéri érzékelők, parkoló szenzorok, stb.)
- világítás felkapcsolása, így látod ki van az autó környékén, stb.

Ha nem garázsba állna a kocsi, már régen berakattam volna.

Egyébként autógyártóknak is vannak ilyen eszközei (Volvo-nál pl. beltér figyelés és jelzése a távirányítón), de a motorindítás felelősségének kérdése miatt (ki felel azért, ha te olyan helyen indítod be, ahol emiatt pl. valaki megfulladhat, stb.) ezt OEM soha nem is fogja nyújtani Kínán kívül.

McZozo 2013.04.09. 16:55:47

@nincs_nick:
hat nekem hosszu evekig volt ulesfuteses bor es aztan szovet ulesesem is es a szovet uleses sosem hul ugy at ott nem is igenyeltem. viszont a bornel azert telen ha knt altam az autoval reggel igen jo tud lenni hogy fut alattad. es nem is a derek mert ott kabatban vagy ok de a feneked alatt azert hideg tud lenni. A hutes resszel viszont egyetertek az nagy dobas azsiaban bereltem boros tojotat es legalabb 80 fok votl mindig benn ha leparkoltam igy konkretan csak ugy lehetett beulni, hogy nagylevego aszbesztpolo behajol gyujtast full klimat raad majd imenekul a kocsibol var 15 percet es akork mar leheettt beulni. Ezt mondjuk jo megsporolni tenyleg

Luighi 2013.04.09. 16:58:13

Hát ez szép! Itt van egy "megvalósult álom" gombokért, oszt lehet mégsem kéne! Pedig nálam a Koreaiak régóta bejövősek (Hyundai).

Hogy miért nem? Mert susnyást járni egy "dákó" is elég lenne "félgombokért", azt még kevésbé sajnálnám. Színházba meg úgyse mennék egyikkel se.

Schütii 2013.04.09. 17:12:10

@nincs_nick: Várjunk, te most hűtő-fűtő klímáról írsz?
Autóban az nagy truváj lehet, mert ilyen gyári rendszerről nem hallottam még, csak hűtőről. Az hagyján, hogy az egész gyári rendszert ki kell dobni, de leginkább az a rákfenéje ezeknek a rendszerekenek, hogy megvan a maguk hőmérsékleti tartománya, ahol egyáltalán hajlandó elindulni (működni) a hűtő vagy fűtő körfolyamat. Kommersz rendszereknek, a gyárik ilyenek, már mínuszok sem kellenek ahhoz hajítófát se érjen az egész, persze ilyenkor nem is nagyon kell hogy működjön, kivéve az elinduláskori azonnali ablak páramentesítést.

nincs_nick 2013.04.09. 18:24:58

@Schütii: Nem, ezek csak simán fogják a gyári rendszert, ráraknak egy vezérlést, ami elindítja az autót és emellett tudja vezérelni a klímát/fűtést/stb. Azaz olyan mintha megkérnél mindig valakit mielőtt indulni akarsz, hogy menjen ki az autóhoz, indítsa be a kocsit és állítsa be neked az klímát/fűtést/stb., hogy mire te beszállsz kellemes idő fogadjon. Nyilván ha vacak a gyári rendszer sokat nem ér (pl. kevés modern diesel-ben lesz alapjárat mellett -20°C-ban meleg), de ez azért ritka eset.

Mondjuk ilyen sosem lesz OEM szinten, de azt máig nem értem, hogy miért nem standard a négy ablak távirányítóról való lehúzása, mint anno a Skoda-nál volt. Nyáron egy áldás.

Schütii 2013.04.09. 18:43:55

@nincs_nick: Ja, értem. Hát én csóró vagyok, nyáron előbb kinyitom az ajtókat, hogy kidőljön a rohadt meleg az utastérből, utána ülök be és kezdek el klímázni.
4 ablak le, távirányítóról? Az igen. Szereti azt az akksi biztos.
Nem szeretem a túlelektronikázott autókat, minél bonyolultabb az elektromos házózat, annál nagyobb az esélye hogy valami elromoljon. De erre is egyfajta ellenszer a csóróság.. :)

DrSzoke 2013.04.10. 06:04:04

Nem szoktam ilyeneken fennakadni,de az a 3 nagy gomb tenyleg eleg butan nez ki.

klacus 2014.12.28. 06:39:21

Mi vettünk egyet. Az emlegetett ár, erősen lista ár. Az alap 2.0 dízelt 5 alatt megkapod. 5 év garival (100.000 km korlát), ingyé szervizzel. Ilyet egyik germán sem ad. Ezért a pénzért egy teljesen használható 150 lovas autót kaptam, ami a normál közlekedéshez több mint sok. Jópár tesztet elolvastam, valahogy az újságírók mindíg hibásan hasonlítgatják össze. A 2 literes Kia Sportage nem 1 millával drágább, összkerékkel meg pláne nem. Mindenkinek ajánlani tudom, aki ár-értékben jót akar.
süti beállítások módosítása