HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Így vettünk kisautót

2013.09.30. 06:24 Tcomment

Címkék: vétel kisautó

Ismét nyakig elmerültünk a posványban, kis fogyasztású, városi autót vettünk. Soha többet.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

269 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr815540614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yenoee 2013.09.30. 06:41:24

Hm. Tegnap este én is Twingokat nézegettem. :)

yxcvbnma 2013.09.30. 07:05:29

Gratula

Nekem is - amikor olvastam a peremfeltételeket- egyből a Twingo ugrott be.

A Ford Ka kicsi, nem praktikus, a corsa nem sokkal ad többet mint egy swift, de cserébe 2 literrel többet fogyaszt (ráadásul egyik se csajos kocsi). A Puntok már elkoptak, a jók meg drágák. A japán kiskocsik meg ebben az korban/ársávban kezdenek reménytelen pénztemetővé válni.

A beltéri piros kapcsolók gyári? Mert szerintem az ronda.
Klíma van benne?

Gomulka Béla 2013.09.30. 07:32:57

A trendiség korlátoz.* Áldja meg a magosdevla a marktingeseket, akik kitalálják helyettu"nk, hogy mit akarunk.

*Vagy másképp nem lett volna a feladatban semmi kihívás?

Nyiri 2013.09.30. 07:36:15

"Megbízhatók, akad is belőlük, de semmi trendi vagy kedves nincs bennük" - Érdekes, hogy mikor valaki a nepperűzőben 400 ért akar autót, rendszerint kiemelitek, hogy ne legyenek igényei ennyiből. Most Rékának lehettek? :) Legjobb lett volna egy 1.0 Swift pofátlanul olcsóért.

A 400-ban benne voltak utána járás költségei?

Igyekszem nem troll lenni, csak mivel rendszeres nepperűző olvasó és égéstér hallgató vagyok ezen fent akadt a fülem/szemem.

Wilson 2013.09.30. 07:53:06

Először is gratulálok Rékának az új autóhoz, Pistának a kitartó kereséshez, jó kis autó ez. Ej, de jó lenne egy Pistához hasonló ismerős nekem is, aki ért az autókhoz - pont most nézegetek én is a feleségemnek autókat, én a Punto I-et lőttem be, légzsákkal, hátsó fejtámlákkal a gyerekek miatt. De Pistával egyet kell értenem a használtautó piac kínálati oldalának állapotát illetően: lehangoló.

Hát, változnak az idők... Hol voltam én 19 évesen attól, hogy a faterék egy autót vegyenek nekem... De nem is volt szükségem rá. Nyilván egy mai 19 éves lánynak valóban nagy szüksége van autóra. (Igen, ez irónia.)

Azt veszem észre, hogy lassan nem lehet közlekedni már itt minálunk sem, egy vidéki nagyvárosban, annyi az autó. Már szinte nincs kedvem autóba ülni, annyira nem élvezet araszolni a városban. Lehet, hogy sokkal többen járnak autóval, mint ahányuknak ez valóban létszükséglet lenne??? (A kérdés költői.)

Kicsit én is azt érzem, hogy Pista magánban símán bevállal olyat, hangoztat olyat, amit az égéstérben szénné cikiz ő maga is. Ez egy apró negatívum a cikkel kapcsolatban, ami azért szolgál tanulságokkal is. Jó volt, köszönjük.

Cockroach 2013.09.30. 08:00:46

@Wilson: BAMMEG! :D

(semmi irónia nem volt benne ;) )

de igazat kell adnom.........

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2013.09.30. 08:02:03

Szép munka volt!
Sajnos én is azt tapasztaltam, hogy valamennyit konyítani kell az autókhoz, vagy felkészülni az adott típusból, mert minden megtekintett autót szerelőhöz hurcolni drága mulatság.
Érdekes, hogy másfél éve, amikor autót vettünk nem a várt nepper attitűddel találkoztam, nem akartak lyukat beszélni a hasamba, konkrétan lesz@rtak. Úgy kellett utánuk rohangálni a telepen, hogy nyissa már ki az autót ha lehet, semmit nem tudott az autóról mondani, vagy nem akart, nagyon dühítő volt.

csuvakka 2013.09.30. 08:09:50

A cikkben: "A 16 szelepes kései változatokban már előfordul egy-két kósza elektron"
Először nem értettem mi van, de ugye itt az aulufelnire gondoltál?
Olyan szót hogy "elektron", madzsarisztánban nem használnak. Egyébként sose értettem, hogy szlovákiában honnét jött ez a kifelyezés a könnyűfém felnire.

Guzzista 2013.09.30. 08:19:14

@csuvakka: Szerintem Pista inkább az előforduló elektronikai hibákra gondolt.

Schütii 2013.09.30. 08:25:34

Ez még a Dacia hangú motoros?

anyahajókabinajtóhajtogató 2013.09.30. 08:27:21

Ez tanulságos volt. Eladás előtt állok, rendesen ki fogom takarítani, lemosom, kipolírozom. A klímát feltöltetem és a karcokat nagy felbontásban lefotózom, hogy ne legyen meglepetés.

uki 2013.09.30. 08:30:51

@Schütii: nem. Az csak az előző verzióban volt, ami sárga indexes.

Schütii 2013.09.30. 08:34:43

@uki: Ja, hogy volt előző verzió? Nem hittem volna. De köszi az infót!

d4w84 2013.09.30. 08:36:33

én ugyanennyiért kerestem autót kb. 1 éve
ugyanezek voltak a szempontok.
végül egy wagonr+ lett...

sajnos ebben a kategóriában tényleg swift van többnyire, abba nagyon beleszaladni nem lehet

alternatívák (csak benzines!!!)
punto II
vw lupo, seat arosa
pug 106
vw polo

de ezek már többnyire 600 körül vannak

Lük 2013.09.30. 08:41:07

Twingonk volt egyszer, el is átkoztuk az egész márkát a végtelenségig és tovább

deepdiver 2013.09.30. 08:53:19

Tipikus, megveszi a "cukit" mert aranyos, stb, de egy corolla nem kell,mert nem "formás" pedig ha valaki nem akarja a fél életét a szerelőnél tölteni, jobban jár egy Toyotával, mint egy Renault-al.

pandagyik 2013.09.30. 08:54:22

"Mert a kicsi, keveset fogyasztó, alig párszázezer forintos autó most a legkeresettebb cikk idehaza."

Micsoda farokság. A tiptop állpotú 1.1 106osomat ami 99-es volt 2,5(!) évig hirdettem érdeklődő nélkül.
2 éves gumikon, téli szettel felnin, új kuplunggal, hengerfejjel és 5,5es átlag fogyasztással ment el 270ért, mert senkinek nem kellett.Meg sem nézték hogy azt mondhatták volna róla hogy rom. Minimális rozsda sem volt a kasznin és soha nem volt törve. Az első érdeklődő elvitte vita nélkül. Nem is csodálom.

Ültem twingoban is. Annál biztos nagyobb és könnyebb is szerelni. Filléres alkatrész árai voltak.

Csóró a magyar és az is marad. Ebből ez a tanulság. A kocsijára is ezért nem költ.

A buzukiról ennyit. Ebben az ítéletben minden benne van:
nepitelet.hu/autok/suzuki/swift_1989/ne_hazudj_suzukis_tudom_hogy_hazudsz/

Balage_ 2013.09.30. 08:57:58

Az első autóm egy 2000 évjáratú Twingo volt. Azóta is folyamatosan szem előtt van, néha még kölcsön is kérem. Soha semmi nyűg, baj nem volt vele. A lelkiismeretes tulaj, és a szakszerű és időszerű karbantartás a titok nyitja.

:)

cenzuratroll bosszanto 2013.09.30. 08:59:11

A lényeg az, hogy trendi legyen.
Komoly szempont. Ezért vannak tele a parkolók trendi előírások szerint porosodó leállított autókkal. A trendiségre fussa, a fenntartással jönnek majd a gondok.

pandagyik 2013.09.30. 09:05:38

@pantomimes:

Neppernél kocsit venni szerintem itthon tilos. Nemrég egy partnert néztem ami 5 éves volt és a pillanatnyilag legdrágább 1.4 benzines a használtautón. Motor beindít -> nyikorog csiszorog de berreg. Autó körbenéz, hűtővíz tágulási tartályban víz nincs, olaj van. Viszontlátásra.

Neppertől nem veszünk semmit.

vojzi 2013.09.30. 09:18:46

Anyámnak twingoja van... egy kalap fos... sose vennék ilyen autót. Kényelmetlen, full fapad. Nem szervós oké de azért nekem nem kéne két kézzel tépni a kormányt, hogy körbe tudjak menni a körforgalomban... Anyám egy művész, hogy tudja vezetni. Elment benne az alapjárati motor. Pörgött az alapjárat. A pillangó szeleppel egyben van összesajtolva. A renault szervízben a kocsi értékének a feléért akarták cserélni, bontott nincs mivel típushiba. 3 hétbe és kb 120km vezetésbe, kb 50telefon hívásba került, mire találtunk egy bontottat, ami mint kiderült szintén nem volt jó! Mire szereztünk jót (használtat) hónapok teltek el. És 20ezerért vettük az alkatrészt. Ez kb 1/5-e a renault szerviz ajánlatának.

mákosi rátyás 2013.09.30. 09:19:03

@Nyiri: Nekem is pont ez jutott eszembe. Az Égéstérben kiröhögnek minden ötletet,fikáznak típusokat és most itt ez a cikk,amiben ellentmondanak saját elveiknek. És mi van a nem típust veszel,hanem állapotot mondókával? A Twingo rohadós,ez közismert,és van ennyiért kevésbé rohadós,nagyobb darabszámban található kisautó is...Nincs két egyforma Twingo? 400-ért olyan autót kell venni,amiből Dunát lehetne rekeszteni...Nem igaz?
Elmondom,mi van. A TC-csapatban csupa elfogult ember van,és ugyanúgy leragadnak egy-egy típusnál,mint akárki más. Érzelmi alapon döntenek. Mert XY-nak volt már K11-es Micrája és az milyen jó volt 10 éve...XY-nak most egy Peugeot-ja van és akkor már a francia nem is fos...Kigyullad a Toyota Camry,tehát japán szar...A Fordokat is azóta istenítik,mióta XY azt használ (Fiesta),mert az csak jó lehet...

230e 2013.09.30. 09:22:45

Akkor egy kicsit a másik oldalról.
Árultam a mercimet a múlt héten. Vettünk másik kocsi, a barátnőm nem vezette, és még a másik kocsival is keveset megyünk. 23 éves volt, voltak hibái, de motorikusan, váltóilag, és fékileg rendben volt. 2006-ban vettem meg, az előző tulaj pedig 1994-től használta.
Körbefotóztam, normális képeket raktam fel róla (a maradékot pedig bezippeltem, hátha kérik), leírtam a hibákat, és adtam neki egy olyan árat, amivel a legolcsóbb forgalmis kocsi lett a kategóriájában (a Twingo árának feléért), mivel tudtam hogy kell rá költeni. Normális téli gumikat raktam rá. Kb. 10-en hívtak. Ebből 2-3 nepper, aki mondott rá félárat, volt aki alkatrésznek vitte volna, szintén féláron "mert ez a kocsi már a szétesés előtt van" persze így látatlanban. Voltak akik a távolságra hivatkozva nem nézték meg (igaz volt aki 50 kilométerre lakott csak). Egy embert érdekeltek csak további képek. Egyvalaki első nap megígérte hogy eljön, a megadott időpontban csak egy sms-t kaptam, hogy mégsem ér rá. Végül a 6. napon eljött valaki megnézni, és azonnal el is vitte minimális alkuval. Szóval nemcsak az eladók a hibásak ebben a folyamatban.

vojzi 2013.09.30. 09:24:44

Aki twingót vesz az szereti a szado-mazo dolgokat is én azt gondolom... eszméletlen kényelmetlen vezetni. Egy ezres swiftben is komfortosabb az utazás.

Leadfoot 2013.09.30. 09:26:23

@pandagyik: Az oké, de ugye a cikkben le van írva, hogy magánembertől se szerencsés. Amit mellesleg meg tudok erősíteni, mert magamnak ritkán veszek kocsit, de ismerősökkel szoktam menni nézegetni. Legutóbb pl. egy Ibiza SDI-t, amire az ember telefonban azt mondta, patent, aztán az öklöm befért a küszöbön. Akkor kitől vegyünk? :-)

A kettővel ezelőtti kocsimat neppertől vettem. BP-re mentem megnézni egy magánszemélyes autót, és gyakorlatilag az összes gyökérség előjött, ami a cikkben benne volt. Kedvem lett volna az embert ott helyben péppé verni a pofátlan hazugságokért, amiket képes volt a telefonba bemondani.

Utána - bosszankodva, hogy potyára vitettem föl magam a fővárosba - elmentünk a Nagykőrösi úti nepper-rezervátumba, aminek a neve hallatán mindenki sikít, hogy "csak ott ne vegyél autót". Nem mondom, beleszaladtunk egy-két érdekes darabba, de 20 perc után találtunk egy jót, megvettünk, megvolt 3,5 évig, nem volt csapda.

Gazdagréti Jack Bauer 2013.09.30. 09:27:08

@pandagyik: hülyeség ezt ilyen kategorikusan kijelenteni. Az autó állapota ezerszer fontosabb, mint az, hogy magánember vagy nepper adja el.

Leadfoot 2013.09.30. 09:30:28

@mákosi rátyás: Bizonyos pontokon eléggé szembemennek a saját elvekkel, annyi szent.

Amin röhögtem még: "Swift-Corolla kilőve. Sajnos."

Mert ugye a Corollákat, Swifteket 3-400-ért csupa dzsentlmen árulja, nem olyanok, mint akik a Micrákat meg a Twingókat. :-)

citrix 2013.09.30. 09:32:36

A Yaris-ok háza táján azért még érdemes lett volna castingolni,hátha...

ttomi85 2013.09.30. 09:34:00

@pandagyik: Az az állítás eléggé nevetséges, hogy egy 106os nagyobb mint egy Twingo :D A 106os olyan mint egy Uno. Annál fényévekkel nagyobb egy Twingo. Az hogy páran fikázzák, mert egy bontószökevényt vettek magukhoz.... Ismerősök körében jelenleg 4 van. Ők azt mondják olyan mint egy csótány. Nem tudják elpusztítani.

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2013.09.30. 09:37:31

Azért a motortartó bak,féltengely meg a katalizátor relatíve drága tétel ezeknél,nem egynek szakad el,meg törik szét a kerámia a katalizátorban.
Bontott mind szar,új katalizátor kb 30e ft+lambda szonda.

Globetrotter2014 2013.09.30. 09:38:05

Mi úgy egy éve szemezünk az elképzeléssel, hogy egy viszonylag új kisautót vegyünk.

2-3 éves autókat árulnak küzel annyiért (2-2.5 milla) mint amennyiért újonnan vették. A meredek az hogy úgy félmiiával többért új kevésbé felszerelt példányt konfigutráltathatnánk, és kb 3.5ért már fullos autó kapható.

Hihetelen hogy mennyire fillérbaxxxó nép vagyunk :)

butschq 2013.09.30. 09:40:42

Hmm.. akarom mondani, nekem is tetszenek a twingok, de én azt a corollát belevettem volna a számításba. Mi az, hogy nem elég trendi? Szerintem igencsak pofás, még ha nem is az a cuki-muki kategória.
És ezt én mondom, aki a németeket csipáza.

A csajok meg őrültek autó terén. Engem pl hugom már egy éve nyaggat, hogy neki kell vw bogár. De a régi. Én meg próbálon lebeszélni, hogy de abban nincs szervó, meg nem olyan vezetni mint egy mait, apelláta nincs, neki kell..
:)

230e 2013.09.30. 09:41:47

@ZF2: Ezeket nem igazán érteni. Ugyanakkor talán pont a Suzuki csinálja azt, hogy időnként leviszi az új autói árát egy használt 1-2 éves árára, így akik eladnák, azok szívnak rendesen.
(Vagy beszámoltatják normális áron egy új Suzuki vásárlásánál)

butschq 2013.09.30. 09:43:38

ja igen, még annyi, hogy én 400-ért tuti valami e32 730-ast, vagy vr6 ventot vettem volna, "oszt hagymennyen" :D

230e 2013.09.30. 09:45:40

@butschq: Az 1. kocsim volt 1994-ben friss jogsival, 80.000 forintért vettük. Azóta becsülök minden más mondernebb autót :-)

Globetrotter2014 2013.09.30. 09:46:16

@230e: a durva az hogy ezek el is fogynak 2-2.5ért. Az emberek ezen a félmillán rugózna (mi is :)).

Amúgy én ezt a colcónál tapasztaltam meg hogyha valaki alkalmazkodik az szezonális akciókhoz (ill ennek megfelelően a modellekhez/és a felszereltségi igányeit a kínlathoz igazítja a konfigurálásnál) az akár milliókat is spróolhat (a sima akciós árakhoz képest, mivel mindenki ad valamennyi kedvezményt a kérdés az hogy mikor mennyi az a kedvezmény).

Hurri Kán 2013.09.30. 09:46:28

Ennyit a magánszemély által hirdetett, megkímélt, karbantartott, jó állapotú autókról. Úgy tűnik, az igénytelenség sajnos minden kategóriában jelen van.

ommm 2013.09.30. 09:47:02

@Nyiri: Nem, az a cég ajándéka volt.

Globetrotter2014 2013.09.30. 09:47:37

@butschq: tereld a New beetle felé. Azok már épp nem trendiek, most van az áruk a padlón (ill a legjobb kombináció ár/használhatóság terén).

clior 2013.09.30. 09:47:38

Ebben a temaban is sokat lehetne irni, de reszemrol ketto gondolat:
a berogzodesektol illene elvonatkoztatni: mar reg nem rosszak a Franciak, Olaszok..., mar mind egyforma lett es tenyleg csak az izlestol fugg, hogy kinek mi tetszik.
A gazdatlan auto markatol fuggetlenul romlik el es adja magat a gyors enyeszetnek. A gond ott van, hogy aki felti/ovja annak sem akarjak megfizetni a hasznaltpiacon a gondossagot. Sok esetben a kifogastalan autot is lehuznak es inkabb keresik a vevok az 50ezerrel olcsobbat vagy a meg olcsobbat, hogy a vasarlas utan gyorsan javittathasson??? Gondolkodasban kellene valtozni, mert a Nemet csodagepek leharcolt darabjait meg mindig tobbre tartja a piac, mint a megkimelt Franciat, Olaszt...

ommm 2013.09.30. 09:49:35

@mákosi rátyás: Van valakinek Fiestája közülünk és nem tudok róla? Azt használja?

dromer 2013.09.30. 09:52:03

"117 ezret mutat a kilométeróra, ami nyilván nem így van, de nagyon sokkal több nem lesz benne."

Már elnézést,de ezt miből szűrte le a cikk szerzője.Ez nyilván már sztereotipia,rossz beidegződés.Ez így " de nagyon sokkal több nem lesz benne." nem egy korrekt álláspont.Mennyivel több? 5000,10000 vagy 30000?
A jelenlegi autóm decemberben lesz 4 éves és van benne 14.000 km.Mire annyi idős lesz mint a fenti autó még ennyi sem lesz benne.Vajon mit mondana erről Vályi Úr 9 év múlva?

butschq 2013.09.30. 09:52:28

@csuvakka: Nincs Magyaországon olyan szó, hogy elektron?
Hát bzmeg te se sokat jártál kémia meg fizika órára :D

pandagyik 2013.09.30. 09:55:09

@Leadfoot:

Ja. Ez az én tapasztalatom, de mindenki úgy dönt ahogy akar. Én nemrég vettem berlingot magánszemélytől. Mindent bevallott. Hogy nyomva volt de javították és tényleg nagyon szépen javították. Vezérlés csere kellett meg olajak(ezt is bevallotta). És ha már alaposak vagyunk akkor víz és hosszbordás szíj. filléres volt, én csináltam.És doxa.

Én voltam párszor a fehér úti autótemetőben nézelődni. Soha nem megyek oda többet.

Továbbra is állítom hogy neppertől soha és, ha nem sürgős, akkor várni kell egy jó magányszemélyes lehetőségre. A kinti kocsi is rizikós. Ugyanúgy tekerik az órát. Osztrákok sóznak is.

butschq 2013.09.30. 09:57:43

@230e: nekem ugyanez 2101-es ladával. De tesómat hidegen hagyja a vezetési élmény. Neki az a cuki :)

@ZF2: próbálom, az még nekem is "bejön" :)

Seca81 2013.09.30. 09:58:46

Édesanyámnak vettünk egy külföldről behozott bakancs-Micrát a napokban, hisz az előző K10-es kocka Micránk a végét járja :(

Telefon, a tulaj elsőre korrektnek tűnik, elmegyünk megnézni. Karosszéria a hátsó íveknél javítva volt, a tulaj mindent elmondott és a forgalomba helyezést is megcsinálta helyettünk az átírással együtt pár nap alatt. Belül a kocsi mintha új lenne, semmi gányolás, karcok, tényleg tip-top állapot.

Több hónapig hirdette, senki nem merte megvenni a további macerás forgalomba helyezés végett, amit persze az eladó vállalt, hogy elintéz, de senki sem hitt neki.

Ma viszem szervizbe, kötelező cserék, mindent amit ilyenkor el kell végezni rajta, meglátjuk, hogy egy szakértő mit szól hozzá.
Az első autó amit megnéztünk, nem szaroztunk sokat, vicces áron adta, SLX felszereltségű, el. ablakok, klíma, abs.

Népítélet lesz, már csak azért is, hogy mi is figyelemmel kövessük az életét, hisz nem 2 évre vettük...

Leadfoot 2013.09.30. 10:00:23

@citrix: Szerintem ki van csukva, hogy 400-ért lenne kicsit is normális Yaris.

rsay 2013.09.30. 10:00:26

"És a tanulság? Ezernyi. A legfőbb talán az, hogy a jó használtautóhoz idő kell, és az ígéretes romot tudni kell otthagyni, ha úgy alakul. A vásárlás: költség és idő. Utazni kell, tankolni kell, akár messzire is, mert érdemes. "

Ebben az árkategóriában ez egy szar konklúzió mert amennyit elbenzineztetek annyiból az első kishibást is kipofozhattátok volna erre a szintre... Gondolom nem a csajszi tankolta nektek a verdát amivel nézelődtetek, így Ő belefért 400-ba. + Akinek nincs ennyi autóismerő barátja az visz magával egy szerelőt alsó hangon napi 5 esetleg hétvégén 10 ezerért. Jobbik eset ha az eladó állja a márkaszervizben való átvizsgálást.

Szóval akinek van 4-500 ezre autóra, annak már a nézelődés beüzemelés költségei is abból az összegből fog fogyni...

Ha bármelyikünk így keresne autót akkor a 400 ezres keretből ennyi járkálással, telefonálgatással, meg az első szervizzel(amit javasolt mindenképpen megtenni), jó ha bő 200 ezer futja a vásárlásra.

Ennyit rohangálni utána szvsz milló fölött éri meg ...

Pont.

cenzuratroll bosszanto 2013.09.30. 10:02:10

@butschq:

Te meg magyarra.
Inkább kérdezz tőle, a szövegkörnyezet alapján úgy tűnik a szlovákok használják a felnire.

Schütii 2013.09.30. 10:02:56

@Hurri Kán:
Igénytelenség és/vagy tudatlanság. Utóbbi még valamelyest érthető, ha el nem is fogadható.

ommm 2013.09.30. 10:03:39

@Wilson: Már elnézést, de Réka a saját megspórolt pénzéből vett autót hahó. Az iskola mellett gyerekekre vigyáz, elég húzós meló, elhiheted, ne irigyeld tőle.

uki 2013.09.30. 10:04:13

Van a családban egy 13 éves, ilyen motorú Twingo. 120 ezer van benne, kb 80% város, 20% országút/autópálya üzemben. (A városi üzem az igazi pár kilométeres munkába járós gyilkos üzemmódból állt össze)
Egész életében az utcán állt, de ennek ellenére semmi komoly rohadás nincs rajta. Nem füstöl nem eszi az olajat, nem rohadt le soha útközben, meglepően megbízható. Természetesen a szokásos forgó-kopó alkatrészeket már cseréltünk benne, de ezeken kívül komoly kiadás nem bolt. (Természetesen ha az összes apróságot összeadja az ember 13 év alatt akkor kap egy kisebb infarktust, de az autózás már csak ilyen.)
Belül tényleg nagyobb mint gondolná az ember, praktikus verda, de hosszú távon kényelmetlen ez nem kérdés. Persze le lehet benne vezetni 1000km-t is, de kispolszkiban is le lehetett még se volt jó. Kicsik és kényelmetlenek az ülések, rövid az ülőlap, alacsony a támla. (Kisméretű hölgyek előnyben) Hülye rönós szögben áll a kormány mint a sceniceben, székszerű az üléspozíció, nagyon nem ergonomikus. A szervo nélküli autóban a szokásosnál is nehezebb tekerni a kormányt.

kakukk11 2013.09.30. 10:04:48

Erről az jut eszembe, mikor az asszonynak vettünk autót. 1.0-s swift-et kerestem neki, mert sok km-t nem megy, viszont legyen minnél kevesebb az átírás/bizti/adó. kb 20db-ot nyomtattam ki, 300.000Ft volt a limit. Volt közte 1-2 1.3 is és 360.000Ft-os is, tartalékba, Budapest 50km-es sugarából, mert azért ilyen összegű autóért poénból elautókázni a bizonytalanra 5-10-15Ezer forintokat drága mulataság. Úgy voltam vele, ha találok egy jót, akkor szólok a szerelőmnek, eljön ő is megnézi. Korán reggel kezdtük a körutat, délután 4-kor már teljesen elkeseredett voltam. Nem értek én az autókhoz nagyon, de az összeset megnéztük, és egyiket se vettem volna meg, a szerelőmnek nem is szóltam. A legviccesebb egy újautó kereskedő volt. Kiküldte az "inasát", mutassa meg nekem a swiftet. Oldalán matrica, megsimogatom, érzem, hogy LYUKAS alatta, áll a kocsi alatt a tócsa, beindítás után kerepel mint az állat. Erre megkérdezi tőlem, megyünk e vele egy kört? Mondom, biztos csak viccel, na szevasz, ott hagytam. A fönök meg felhív 10 perc múlva, hogy érdekel e 260-ért(280-ért hirdették), mondtam neki egy olyan autóra van szükségem amit megveszek és megy vele az asszony, nem kell szerelni nagyon, csak használni. Erre a válasz: 250? :D Mondom ilyen nincs, más nyelvet beszélünk, ingyen se kell, sorry.
Miután megnéztük az összes autót, elővettem egy extra tartalékot: 310-ért Bp-től 80km-re. Mondom legyen, mert eddig siralmas a helyzet. Elmentünk, megláttam, hogy tető alatt áll, vigyáztak rá. A srác elmondott róla mindent, mentünk vele egy kanyart, nem rozsdált, olajfolyást nem láttam, úgy döntöttem elviszem, látszott rajta, hogy fasza, nem is hívtam a szerelőmet, mert más alternatíva úgy se lett volna. Alkudni se volt pofám, mert amiket eddig láttam, ahhoz képest 2x ennyit is megért, végül a srácnak mondtam, mondjon egy összeget és annyiért most elviszem. 295-t fizettem érte. Legjobb autóvásárlásom volt.

Schütii 2013.09.30. 10:06:33

@ommm: Új rovat lesz/van? Egy random embert (nem baj ha 19 éves kis penna) hozzásegítetek valami használt csodához?

Csalfa Romeo 2013.09.30. 10:06:51

Mindig értetlenül állok az előtt, hogy az ehhez hasonló használtautó-vásárlásról szóló cikkekben abszolút fel sem merülnek a koreai autók. Matiz? Hyundai Atos? Esetleg Kia Pride? Simán el tudom képzelni, hogy a külsejükbe bele tudnak szeretni a nők, sőt, a Matiz lehet egyenesen "cuki" is. 4 kilóért azért már mindháromból lenne válogatnivaló, a Pride-okból van jóval kevesebb, de az is van. Nem veszi körül őket semmilyen "fos-mítosz", tipikus női kocsik, és mégsem. Én nem értem...

A Jóskagyerek 2013.09.30. 10:06:57

1994-es Mitsu Coltomat árultam 250-ért.

Tényleg patika állapotban volt, nem rohadt sehol (már), motorikusan, beltérileg is szép állapotban volt.

Azt gondoltam, hogy egy ilyen szép állapotú Colt hamar elmegy majd.

Nem volt a legszerencsésebb szín, piros volt, fényezetlen lökhárítókkal, mivel ez az ELi (alap felszereltségű) volt, szervo sem volt benne. Szervizkönyves volt, vezetve 190.000km-ig. 221-el árultam.

Kutyának nem kellett, mert inkább elvitték a szétfingott szarokat egy árban az enyémmel, amiknek póhhálóvá volt rohadva a sárvádője, csomiajtaja.

Öcsém, fél évig hirdettem, mire hívott egy srác Szombathelyről - 200km, hogy jön másnap megnézni.

Elvittem, lepolíroztattam, kiporszívóztam, a srác meg örült neki, hogy fél év után talált egy jó autót, remélem azóta is megelégedéssel használja.

Hülye barmok az emberek, 200-as kategóriában is a TRENDET keresik. Az állapot meg le van szarva.

pandagyik 2013.09.30. 10:09:03

@Gazdagréti Jack Bauer:

Az jó. Ezt a bekezdés a nepperautókról a cikkben etalon.
"Hallgasson a józan eszére!"

Nekem eddig 9ből 9 próba neppernél negatív eredménnnyel zárul. Engem már nehéz lesz másről meggyőzni.

Nemrég vettem(augusztus) magányszemélytől kocsit. Mindent töredelmesen bevallott. Látszott a kocsin, hogy volt gazdája. Telepen ilyen soha nem láttam, de szerintem mindenki ott és azt vesz amit akar. Aztán viseli a költségeit.

butschq 2013.09.30. 10:09:30

@cenzuratroll bosszanto: A 16 szelepeseknél előfordul néhány kósza elektront hogy a mennykőbe lehet felnire értelmezni?

Schütii 2013.09.30. 10:10:57

@dromer: Neked majd előrefelé kell tekerned az órát hogy ne legyen gyanús. (apropó, azért ugyanúgy bünti jár?)

Mariusz 2013.09.30. 10:11:40

Pár szót szólnék a témához.
Néhány ismerősöm buzgómócsingnak tart, míg mások alapos autótulajnak. Miért? Mert adok a karbantartásra, nem úgy fogom fel hogy valamikor majd eladom, és akkor mindegy milyen szart adok ki a kezemből, bele van kalkulálva.
Egy két kivételtől eltekintve (első autók, tanulópénz) jó állapotú autóim voltak, és ezt használat és karbantartás során igyekeztem meg is őrizni. Picivel több odafigyelés és ráköltés, és mindenki jobban jár.
Persze az ilyen autó eladására érdemes hosszabb időt rászánni, beleértve az első kereskedőköröket (mennyi az alja? - nem látta a hirdetést? - ja, viszlát / mennyit enged a feléből? típusú beszélgetések), a borotválatlan vasárnap délutáni fazonokat (akik csodálkoznak hogy - ez milyen tiszta apjuk!), míg végre beérkezik a józan vevő, aki megérti, miért nem sietős nekem minden áron eladnom, végigméri, végignézi, szolid próbakör, aztán tisztességes alkudozás, végül kézfogás és papírmunka.

Tapasztalatom szerint sajnos nem ez az általános norma kis hazánkban, de én is vettem már meg ilyen tulajdonos autóját, összességében jól jártam vele, mert az volt amire számítottam, nem értek kellemetlen meglepetések.

Hurri Kán 2013.09.30. 10:11:56

@Schütii:
Sajnos mindkettő kb. egyformán gyakori. Tágabb családban volt olyan, aki új C Corsában 3 évig nem cserélt olajat, mondván, hogy az is garanciális... Most erre mit mondasz? :D

Mazzzzu 2013.09.30. 10:12:54

hát azért vicc, 4kilóért, kicsi, csajos, de kétezer körüli (lol) kocsit venni, 1. Égéstérben kiröhögni, 2. Itt kihívás elfogadva :D
Gondolom tényleg szar a magyar használtautó piac, most épp nem vagyok benne, de sajnos, az emberekről eltudom képzelni, hogy hogy tartják az autóikat..
de baszki felsoroltat egy rakás feltételt, kizárja az ennyiért ésszerű választásokat persze, hogy szopni fog :D

Ez olyan, hogy én 5kilóig szeretnék kupé benzinest, kétajtósat, ami nem BMW vagy Lada... én persze tudom, hogy Mantát szeretnék, de végig járhatnám én is a világot szitkozódva :D

Leadfoot 2013.09.30. 10:16:08

@Csalfa Romeo: A Matizt megadom, _talán_ még az Atos-t is, de hogy KIA Pride mint cuki női autó...

bocs, de te nem sokat tudsz a nőkről, ugye? :-D

Hurri Kán 2013.09.30. 10:17:00

@Mazzzzu:
Annyiból kb. kapsz egy marék, nagyjából még formáját megtartott, festett vas-oxidot, meg egy talán működő motort, és ha nincs valami gigaszopás, akkor kb. a dupláját ráköltve lesz egy szép autód :)

Leadfoot 2013.09.30. 10:17:30

@butschq: Szelep, az a keréken van, a felni meg a kerék része... :-D

Mészáros Laci 2013.09.30. 10:18:49

hány emberórát igényelt a keresés?
mennyit költöttetek benzinre?

Mazzzzu 2013.09.30. 10:20:20

@Hurri Kán:
Pontosan, a hülyén felállított követelmények szopást eredményeznek :D

Schütii 2013.09.30. 10:21:43

@Hurri Kán: Huha.. na de a szervizben sem cserélték le neki?? Apropó, sokan keverik a garancia és a kötelező szerviz fogalmakat, sajnos.

Hurri Kán 2013.09.30. 10:22:20

@Mazzzzu:
A jól felállítottak is, mikor valaki azt hiszi, hogy az adott vétellel megfogta az isten lábát... Közben nem a lábát, és nem fogja :D

Hurri Kán 2013.09.30. 10:22:53

@Schütii:
Szerinted elvitte? Há' nem volt baja az autónak.

dansun 2013.09.30. 10:24:05

...hú, pont pár hete néztem a neten egy szuper állapotú, 2001-es 1.4-es benzines Micrát 399ezerért az páromnak, de ő hamar leoltott, mondván neki csak a Yaris tetszik. Hát igen, nőknek autót venni különleges hozzáállást kíván. :)

Schütii 2013.09.30. 10:25:19

@Mazzzzu: Én szeretnék 5 kilóért kétajtós kupé Ladát. ;)

A Jóskagyerek 2013.09.30. 10:27:09

@dansun:

Igazándiból az asszony azt kaphat, amit én is approve-oltam. Vegyen ruhát, abban válogathat. :)

Schütii 2013.09.30. 10:27:41

@Hurri Kán: Késsz.. én ledobtam a láncot.. :)

idiesel 2013.09.30. 10:27:52

Ha így összegyűltünk hasonló vonalon nézelődnék én is. 500-ig milyen autót javasoltok? nem "lányos" kisautót keresek, hanem egy megbízható típust. Swiftet zárom ki egyedül, a kasztni miatt, nincs mit tenni, én abban félek :) Kösz!
//Amit néztem eddig: Opel Astra F, Nissan Almera, Toyota..//

dansun 2013.09.30. 10:27:58

@Seca81: ...akkor lehet, te vetted a Micrát, amiről a cikkben lemaradtak! :D

Schütii 2013.09.30. 10:29:12

@Hurri Kán: De ezek szerint a C Corsa jó autó. Hogy is lehetne másképpen erről meggyőződni?.. :)

Csalfa Romeo 2013.09.30. 10:29:25

@Leadfoot: Azért háromból kettő csak megvolt, ugye? Kiából jóval kisebb a kínálat, és ha azt nézzük, hogy a nők kezdenek elférfiasodni, semmi sem lehetetlen...

Kámasuka 2013.09.30. 10:30:10

gratula a Twingohoz!

2009ben jártam ilyen cipőben, Szlovákiában. Puntot v. más kisautót akartam, max. 1500 juróért. Sok lom után végül egy 10 éves Corsa B lett a városi futkosós, 1200ért.
Volt pár kompromisszum, 3 henger, kezdődő rozsda, fapad, de a kocsi a kötelező karbantartáson (ami olcsó) és a benzinen kívül az elmúlt 4 évben nem kért semmi mást. Most lesz kipufogójavítás, illetve már csúnyán rozsdásodik a kasztni, majd elválik javítom-e. Mindezt városban 6, nem városban 5 liter benzinért.

ttomi85 2013.09.30. 10:30:34

@pandagyik: ÉN nem haza beszélek, hanem akkorát szóltál mint egy rossz puska. A 106os hogy lenne nagyobb. Csak szélességében 4 centivel nagyobb a Twingo, ami nem kevés, de egyébként is minden téren nagyobb. Olvasd el nyugodtan
www.thecaryoudrive.com/hu/03114001c13
www.thecaryoudrive.com/hu/031293044a9

Ha a két linket megnézted, te magad is láthatod.

rsay 2013.09.30. 10:32:46

@ommm: Nemgondolnám! ( próbáltam, hasonlóan bőlére engedi a reakciómat, mint ahogy azt Te is tetted.. :P )

Csalfa Romeo 2013.09.30. 10:33:10

@idiesel: F Astrából a nagy számok törtvénye alapján biztos találnál jót, az Almera is jó, a Corolla is, de szerintem nézegesd a Hyundai Accentet meg a Mazda 323-asokat is. Nagyon nem lehet velük mellé lőni, csak a rozsdára kell nagyon figyelni.

Schütii 2013.09.30. 10:33:39

@pandagyik: Na, legalább a vezérmű tiszta lett.

Kámasuka 2013.09.30. 10:35:15

@idiesel: Mazda323-ból (94-98) esetleg az újabb(99-03) ha belefér a pénzbe. Csak a rozsda a gond velük, keress olyat amit már kilakatoltak. 1,3-1,5 benzin elpusztíthatatlan és takarékos. 300ezret toltam bele egy ilyenbe hiba nélkül(pontosabban a vízpumpa volt cserélve 1x). De a korabeli Almera(csak az Almera I.) v. Civic hasonlóan jó.

pandagyik 2013.09.30. 10:39:08

@ttomi85:

Nagyon jó. Igazából már nem érdekel mekkora. 3 éve mentem ilyenekkel utoljára. Nekem ez akkor is szubjektív volt. Nem centiztem.

Berlingot/Partnert hajtok. Ezeknél kisebb kocsit többet az életben nem veszek.

idiesel 2013.09.30. 10:41:04

@Csalfa Romeo, @BenFranklin:

Köszi a tippeket. Alkatrész (ár) szempontból is jó választásnak bizonyulnak a felsorolt típusok? Nem futok a falnak, ha cserélni kell, mert használt autót fogok venni, de nem akarok olyan típusba belenyúlni, amibe aranyárba kell vennem az alkatrészeket..

Hurri Kán 2013.09.30. 10:41:30

@Schütii:
Pontosan. A G Astra is. Anno láttam, mit kapnak területi képviselő autóként, ami autó azt túléli, az rossz nem lehet.

Tréfát félretéve: egyik barátom feleségének van C Corsája, napi, munkábajárós autónak. Tán 3-4 évesen vették, most lesz 10 éves, olajon meg apróságokon kívül tényleg semmi baja nem volt, azt leszámítva, hogy egyszer szétbarmolták a tanksapka környékét, mert le akarták szívni a benzint belőle.

Igaz, barátom felesége legalább odáig eljutott, ha hall valami gyanús hangot, zörgést, bármit, akkor szól, megnézik a kocsit, nem várják meg, hogy teljesen szétessen. Így tényleg pár filléres kopó dolgon kívül (egy-két gömbfej, fékbetét, stb.) nem kellett hozzányúlni. Persze, látszik a fényezésen a kor, de azt a kocsit pl. bármikor megvenném, ha kisautó kéne.

dansun 2013.09.30. 10:42:16

@A Jóskagyerek:
...igazából azzal nincs bajom, hogy Toyotát akar, mert nekem is egy Avensis-em van. Csak szerinte kívülről szebbek, amin megdöbbentem, mert én még a sajátomra is azt mondom, hogy ritka ronda egy formatervet hoztak össze a Toyotánál.

Hurri Kán 2013.09.30. 10:44:20

@idiesel:
Ezeken kívül 3-as Golf, esetleg Daewoo Lanos/Lacetti, ha nem nagyon rohad egyik sem, 1.6-os benzinessel már közlekedni lehet és ezek mind kb. agyonüthetetlen auók.

Rocko- 2013.09.30. 10:45:25

@Hurri Kán: persze, mert az átkozott nepperek teszik tönkre a kocsikat. ;)

Kámasuka 2013.09.30. 10:48:43

@idiesel: Ilyen szempontból az Astránál nincs jobb. Tele van minden bontó alkatrésszel. A japánokhoz nincs/kevés a bontott cucc, a gyári drága, van utángyártott normál áron. De nem kell alkatrész.

1 kivétel, ha ilyen öregebb japót összetörsz nem lesz értelme megjavítani, míg esetleg egy európait még ki lehet gányolni bontott cuccból.

Sok szerencsét és állapotot keress...:)

Gomulka Béla 2013.09.30. 10:48:44

@csuvakka: Az elektron egy (teljesen másik) o"tvo"zet, talán onnan.

@ommm: Az oszcilloszkópos jóember, a Tibor. Az égéstérben mondta, hogy van neki. Ezerhármas, nyomórudas. (Juj! Volt egyszer egy Ka-m ugyanazzal a motorral: annak olyan rusnya hangja van - rettenet.)

@Seca81: Bár késo", de: szervókormány nélku"li bakancsban házilag is lehet olajat cserélni, mert ha nehezen is, de hozzá lehet férni a szu"ro"ho"z fentro"l. A szervósnak a kiegyenlíto" tartálya útban van, ahhoz csak lentro"l (megemelve) lehet hozzányúlni. Nem nagy dolog, de számít, ha az ember spórolni akar. És egy nyolcszáz kilós autóhoz igazán nem kell szervókormány.

Csalfa Romeo 2013.09.30. 10:51:37

@idiesel: Biztos észrevetted már, hogy a Totalcar-os srácok rendszeresen "békalámpás Corolláznak", ha valaki 500 k környékén keresgél, nyilván nem véletlenül. Azt mondják, egy kicsit drágább a távol-keleti kocsikhoz minden, de jóval ritkábban is kell venni. Írták a Daewoo Lanost, az is jó, csak sokat eszik, ezért zárnám ki. Azért másokat is kérdezz még körbe a dologról, nagy baj amúgy az Astrákkal sincs, és azokból egy rahedli van itthon. Esetleg ott van még a Felicia vagy az Ibiza is.

Kámasuka 2013.09.30. 10:52:34

@pandagyik: Én most keresek ilyen kistehert, használtan. Mondták mind szar(Kangoo/Doblo/Berlingo), de a Berlingo minden fosok legalja...:) Igaz ez? Meg hogy mindnek szétesik a hátsó futómüve, kilincsei, ülései és kb. minden? Amiket eddig láttam, hát köhömm. Persze 800 körüli a budget...:)

Negrogo 2013.09.30. 10:53:36

teljesen jo kis csajos auto ez illik is hozza. opel tigra is csajnak valo kis auto az erdekes nem jott szoba bar azok 2000 elottiek.

Kámasuka 2013.09.30. 10:56:40

@Csalfa Romeo: A Lanosnak gyárilag fos a kormánya és a futómüve(érzéketlen nyúlós), de ettől még strapabíró. Az a legnagyobb jó benne, hogy ezeket tényleg olyanok vették akik max. 10ezret mentek évente szóval lesz belőle megkímélt.

idiesel 2013.09.30. 10:57:22

Köszönöm Srácok!

Acrocercops 2013.09.30. 10:59:28

Légszák :) Nekem ennyi maradt meg :(

Schütii 2013.09.30. 10:59:43

@pandagyik: Ez olyan mint a TeleShop. Meg lehet csinálni hogy csili-vili legyen, de hogy meddig fog még menni az a motor azt már senki nem látja. Az igazi megoldás a teljes szétszerelés, olajjáratok, gyűrűhornyok kidzsuvázása, a csapágyak, illesztési hézagok ellenőrzése, esetleg javítása, méreten kívüli dolgok cseréje. Ez pedig már igencsak drága mulatság. Ehelyett inkább gyorsan eladják az autót..

Schütii 2013.09.30. 11:03:09

@Acrocercops: A horgászok egyik biztonsági felszerelése.

Csalfa Romeo 2013.09.30. 11:04:07

@BenFranklin: Most szerintem sokak nevében szólok, az a baj, hogy a japók/koreaiak nem gyártanak ilyen Berlingo/Kangoo-féle puttonyos kistehereket. A Nissan Sunnyból volt anno ilyen, de többről nem tudok. Talán a VW Caddyket lehetne nézegetni, amit a Poloból csináltak. A Népítélet alapján az Opel Combo se valami acélos. A puttonyos Escort meg már öreg. Tényleg nehéz ügy, nem irigyellek.

pandagyik 2013.09.30. 11:06:46

@BenFranklin:

Eladó a partnerem. Személy. 5 személyes, de hátsó üléssor kidobásával kisteher:)
1.9D 2000es. 700ért hirdetem. Maximálisan meg vagyok vele elégedve. doxa kis kép.

Nekem nem hullott szét semmi. Amikor megvettem volt pár nagyobb csere pl hosszborda meg görgők meg víz olajak, féltengelyszimeringek. Két első kerékcsapágy. Azóta csak fékeket cseréltem meg olajat. 5,5-6,5 között fogyaszt. A hátsóhíd akkor megy gallyra ha rendszeresen 800kgval megy meg vonóhorgon agyonterhelt utánfutóval. Nálam ilyen nem volt. Családot fuvaroztam.

Amúgy meg cseréltünk haverommal az övén hidat. Betétdíjjal 50ér felújitott csírzógombosat kaptam és beraktuk ingyen, gyorsan. Szerintem filléres autó. Az üléseket ki lehet ülni de könnyű kivenni a helyéről és a kárpitos megjavítja olcsón és 5-6 évig megin jó az ülés.

Nekem az izzókat sem ette egyátalán. Talán nem 20forintost veszek bele azért van. Elöl pl.osram night breaker ami a csíklámpával is jó látási viszonyokat teremt éjszaka.

A hátsóhidas srác annyit mondott hogy berlingo/partner és hátsóhídat fogsz cserélgetni ha meg renaultod van akkor motort. Döntsed el mi hiányzik jobban. Szerintem hidat könnyebb cserélni...

Csalfa Romeo 2013.09.30. 11:07:49

@BenFranklin: A Nexiáról tudom, hogy nem középen van a kormánykerék a kocsiban, hanem kicsit jobbra van tőlem, mikor beleülök. Ez gyárilag ilyen. Nyilván nem csúcsverdák ezek, sok dologba bele lehet kötni, sokat esznek, de agyonverni nehéz őket. Tulajdonképpen a régi Opeleken alapulnak.

pandagyik 2013.09.30. 11:08:10

@Schütii: Asszem az elején mondja hogy a vevő kérése ez volt. Hát a nagy amerikai kapitálizmusban a vevő szava szent csak fizessen..

bl4ze 2013.09.30. 11:09:23

Ha olvassa itt valami Twingo szakértő-profi, dobjon már egy privit ha van 2 perce. Lenne egy kérdésem asszony Twingojával kapcs :) THX :)

Phárosz hajtója 2013.09.30. 11:12:41

Swift-toyota kilőve... Nna itt hibáztatok. Most vettem a zasszonynak hasonló kritériumok miatt 2002es 3 ajtós ezüst stiftet. Sztem a formája igenis elmegy nőcis kocsinak, 420e ft, 11éves, 6 literes fogyi városban, villanyablak, klíma, 1.3-16v az atomrakéta kutya f.sza ehhez képest :-))

Schütii 2013.09.30. 11:13:35

@pandagyik: Ja igen, nehezen megy be a fülemen a jenki ekszent. Szal az a lényeg hogy ne égjen a olajnyomás lámpa. Hát igen, a szerelő meg nemes egyszerűséggel motort cserélt volna (de milyenre?).

pandagyik 2013.09.30. 11:18:29

@Schütii: Nekem úgy tűnik az autó igénytelen tartása nem csak magyar betegség. Majd a lerohadás után a nagy költségek vállalása odakint sem megy simán.

Kámasuka 2013.09.30. 11:30:17

@Csalfa Romeo: Hát végső elkeseredésemben lehet hogy Yaris Versot veszek, nagyon ritka és a legtöbb embernek nem alternatíva, mert az EU raklap nem fér bele, de nekem nem gáz.

Pedig úgy indultam neki hogy kőegyszerü autók mi bajuk lehet ehhez képest nagyon leéltek, pedig személyverziót keresek.

Kámasuka 2013.09.30. 11:34:46

@pandagyik: Komáromtól 70 km-t vk. hajlandó menni autóügyben, igazából eddig nem néztem magyar rendszámos gépet, mert Szlovákiában használnánk, de végül is mehet. Nem tudom odaát milyenek a közterhek stb.

Kámasuka 2013.09.30. 11:41:17

@Csalfa Romeo: Combo Tour jöhetne szóba, de nagyjából nem létező autó mifelénk.
VW caddy-t meg nem veszek, mert személyverziót akarok, és azért a rondaságnak is van határa...:)Doblóból találtam már elfogadhatót, az a legnagyobb a kategóriában, nekem túlzás is a méret (3000L a Yaris 2000L), szívódízellel lehet be merem vállalni.

pandagyik 2013.09.30. 11:42:21

@BenFranklin:
Végülis győri vagyok. Komáromba jártam majdnem két évig nokiázni. Ha érdekes lehet akkor meg tudom mutatni komáromban is.

Itt úgy alakulnak hogy van átírás:
kalkulatorlap.hu/atirasi_koltseg_kalkulator_2013.html

Ennek a gépnek a költsége: 53450
plusz kell egy biztosítás. Az változó, igény szerint... de nekem most 22 az éves díj.

Évente kell rá fizetni telj adót meg a biztosítást.

kalkulatorlap.hu/teljesitmenyado_kalkulator.html

Erre 9435 a telj adó.
Ennyi meg egy bambi.

pandagyik 2013.09.30. 11:44:11

@pandagyik:
Jameg kétévente műszaki aminek, most alkatrészen felül 22-23 körül van a díja de friss műszakival adom.

Schütii 2013.09.30. 11:45:43

@pandagyik: Jah, meg úgy látszik ott sem szeretnek/tudnak számolni az emberek és azt hiszik hogy megússzák a költségeket, pedig dehogy. Most lett egy olyan autója ennek a delikvensnek, ami ki tudja mikor áll meg. Ha eladásra "csináltatta meg", akkor kell majd neki másik autó, ami ugyanúgy zsákbamacska lesz. Jó, ott nincs akkora lehúzás átíráskor, mint itthon, de anélkül is kell költeni valamennyit egy új/másik autóra. Akkor télleg megcsináltathatta volna rendesen, és a kocsi egy darabig rendben lett volna. Persze lehet hogy unta is már, hát azzal az érzéssel nehéz mit kezdeni, kell egy másik..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 11:46:52

Micsoda eretnek nézetek, hogy az autóval törődni kell :D Használni, gyilkolni, aztán leszarozni :D

Kollega vett Swiftet. Tök jó volt, amíg el nem vitte szervízbe... Amin kiderült, hogy fék, olaj, futómű...
Aztán nézett, hogy ez egy tök jó állapotú autó.
Az is, örüljön, hogy ennyivel megúszta.

Schütii 2013.09.30. 11:51:16

@ColT: De ő legalább elvitte szervizbe és most már tudja hogy merre hány méter.

Kámasuka 2013.09.30. 11:51:47

@pandagyik: Ha Győri vagy az jó. Már hirdeted? Hirdetés link?

Az az átírás jó nagy lehúzda, itt nincs ilyen, illetve 33 vagy 66 ojró az újrarendszám attól függően, hogy megyehatáron innen vagy túlról van a kocsi.
Mindenesetre még mindig olcsóbb magyar kocsiként használni mint behozni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 11:53:02

@Wilson: Múltkor ilyet mondtam, ekéztek napestig.

Különben városban szerintem sosem volt élvezet az autózás (max. egy Seicento Sportinggal, de dugóban az is minek).
Azon kívül már inkább.

De a vezetési élmény egy családi autónál szerintem kb. olyan, mint a felhasználói élmény egy levelezőprogramnál.

protézisesh 2013.09.30. 11:53:40

"gy néz ki, mint amiben felrobbant egy silótartály, kívülről pedig megtaposta egy szaros talpú elefántcsorda."

csodás mondat, felröhögtem rajta :)

Amúgy meg a női autónál igénytelenebb NINCSEN. Nemhogy műszakilag egy kalap szar az összes (mert ugye egy nő "nem ért az ilyen műszaki dolgokhoz"), de a belsejük ugyanolyan, mint egy női táska belseje. Csak ebben lehet enni-inni, sáros cipőben belelépni, ezért a bele még mocskosabb, mint a táskáé. :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 11:54:00

@Schütii: Hát ja.
Ld. a múltkor megénekelt BMW-s kiscsaj.

Megvenni könnyű...

Nekem is nyomja mindenki, hogy miért költök olyan sokat az autóra - hát azért, hogy jó legyen. És jó is. (Persze nem, de megy, nem hagy cserben :) )

Kámasuka 2013.09.30. 11:55:32

@ColT: mindig jót derülök ilyeneken, nem vétel előtt kéne szervizbe menni?

Csalfa Romeo 2013.09.30. 12:00:26

@BenFranklin: Szegény kis Yaris Versót mindig a külseje miatt ostorozzák, mert másba nem lehet belekötni. Biztos jó gép, ha Neked helykínálat tekintetében jó lenne, nézegesd őket. A Fiat motorok meg legendásan jók, az rendben is van, de az csak a motor...sok minden mással is baj lehet, ezt jól tudják az olaszautó-tulajok. De biztos jobbak, mint a franciák, az a béka segge alatti szint.
Még eszembe jutott a Transit(Tourneo) Connect is, de lehet, hogy 800 k körül olyan még nincs.

Mókus ős 2013.09.30. 12:05:25

@deepdiver:
Tipikus. Corolla überfasza, bármilyen Renault fos. Pont akkora marhaság, mint hogy BMW alatt nincs autó, és hogy a Suzukira nem kell költeni.

Kámasuka 2013.09.30. 12:17:45

@Csalfa Romeo: Turneo, Caddy a drága vége. Viszont nézek furgonokat is, mer mér ne (Evasion/Ulysse/806-Scudo/Jumpy/Expert stb.), nem drágábbak. Yaris ronda, a maga módján mind ronda, nekem külsőre a Dobló bejön elég viccesen béna, persze ezer sebből véreznek azok a kocsik is, de többnyire apróságok (pl. széteső zárak) szarnak be, viszont soxor...:)

Ja nézegetem a Versokat van 1 db. 70 km-en belül...:) viszont a tulajával nem lehet találkozni mert állandóan NyeU-ban vadássza az ótókat, amikor én ráérek (7vége)...:((

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 12:20:00

@BenFranklin: Mindenképp kell, csak ne lepődjön meg. Veszel egy bármilyen autót, amúgy is elő kör az olaj, olajszűrő, stb.
Az a baj, hogy ő tényleg azt hitte, hogy ez majd fasza, hozzányúlás nélkül.
Naív... Aki eladta az meg vagy szemét, mert nem korrektül mondja meg, mi baja, vagy ő sem sejtette, hogy nem jó a futóműgeometria (tényleg nem tűnt fel neki, hogy kicsit elfordított kormánnyal megy egyenesen?)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 12:23:00

Amúgy ja, a valóban strapabíró autóknak az a sorsa, hogy szarráhajtják őket :(
Az enyém is valamilyen szinten ilyen volt, mert egy ideig én sem költöttem rá, meg is lett az eredménye : most egyben tolom bele azt, amit korábban kellett volna.
De mivel nincs elhanyagolva, nincs is vele sok baj.

Tökösmákos 2013.09.30. 12:28:04

A twingo gagyi műanyag beléhez képest a swift egy audi!
Aki meg nem ért az autóhoz az úgyis csak szopni fog vele bármilyet vesz. A kocsi nem egy pasi aki ha nem tetszik csak otthagyjuk és keresünk másikat! Vagyis nőnek nem való :P
Autót, számítógépet minek vesz nő, mikor 10-ből 9 még a háztartási gépek normális használatát se bírja elsajátítani? Mosógépük adagolójában áll a penész biztos mert a butapest éjjel nappalban meg a barátok köztben nem ezt mutatják. :P
A csajok csak a TV meg a fész előtt döglenek, amíg fiatalok még találnak is maguknak olyan hülye pasast aki rendbe tartja körülöttük a dolgokat, aztán 30 felett jön nekik a feketeleves :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 12:30:35

@Tökösmákos: Hát sokra illik a leírás...
De sajnos nem csak nőkre.

Tippszmix 2013.09.30. 12:35:13

@dromer: Valószínűleg gyalog is többet megyek ennél, Neked teljesen felesleges az autó, pláne az új. Bár ismerek tagot, aki 6000 km-el cserélte le "a igniszt", mert a piros nem tetszik neki... Biztos kötelező volt megvenni. Ő is mindig cserélgeti az új Suzukikat, pedig nem is használja, idén 800(!) km-t ment... Én néha napi 850-et.

Kámasuka 2013.09.30. 12:36:18

@ColT: Magánszemélytől vásárláskor. Soxor kereskedésből teljesen felesleges, a vezérlést, olajat, szürőket cserélik eladás előtt és friss müszakival árulják. Persze meg kell szaglászni hogy nem kamu-e de nagyon gyakori hogy teljesen felesleges ezeket cserélni 500 km-rel az előző csere után...:)
A kereskedő olcsóbban oldja meg és többet kérhet így az autóért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 12:36:35

@Tippszmix: Ez tényleg idióta :D

Mondjuk nem mindenki ugyanúgy használja. Én is csak akkor, ha muszáj, de akkor nagyon tuti, hogy van járgány.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 12:37:12

@BenFranklin: Hát, már amelyik kereskedő ezt nem csak bekamuzza, pontosan.

Seca81 2013.09.30. 12:49:12

@dansun: Remélem mi vettük meg :) Csak, hogy picit legyek geci :)))

@Gomulka Béla: Nem, egyáltalán nem késő, köszi a tippet, az olajcserét én csinálom! Egyébként szervós...
Érdemes megvenni hozzá egy Haynes manualt? (nem az olajcseréhez, hanem úgy általánosságban a Micrához)

thevoyager 2013.09.30. 12:51:46

@dansun: érdekes, mi meg most kerestünk 500-700e között kisautót, és hiába erőltettem a yarist, leszavazta, mert "ronda" :) végül fabia lett.

thevoyager 2013.09.30. 12:57:11

@thevoyager: mármint hogy az asszony szavazta le

Kámasuka 2013.09.30. 12:59:29

@Csalfa Romeo: Gondolom azért nem mert ezek (Berlingo/Kangoo/Doblo) az EU raklap köré vannak tervezve, a nippon raklap meg más. Egyébként Renault Kangoo létezik Nissan badge-el is, csak sajna uaz...:)

CSÖRR-CSI££ 2013.09.30. 13:04:54

Pista, az öreg vehette volna az autómosáshoz a fáradságot, nem a "fáradtságot".
Nem rég (talán a Shitgunnál) is elkövetted, szerintem javítsd ki, mielőtt valami troll teszi szóvá, mert az olyan elronja a napomat :)

CSÖRR-CSI££ 2013.09.30. 13:07:14

"ronja": bocs, rontccsa ;) de ez tájpingmiszték volt

yxcvbnma 2013.09.30. 13:10:33

A Yaris Verso jó. Merem ajánlani. Apám vett kb 6 éve, és hihetetlen hogy mit elvisz vele, és mit kibír.Eleinte én is szkeptikus voltam.
Főleg, hogy mennyire alacsony az alja. De hiába pakoltok tele, nem ért le sehol, mert a rugózás is kemény, nem ült le.
A karbantartás nem az erőssége az apámnak. Évente elviszi olajcserére, kétévente műszakira, és ennyi Közben meg cipel vele mindent, nem kímélve.

A hibalistája:
- egyszer világított a check engine lámpa.
- bekarcosodott a fényszoró, fel kellett polírozni.
Hátránya:
- Ronda kinézet
- A beltéri anyagválasztás csak egy paraszthajszállal jobb mint a Swifté. A kárpitok nagyon hamar koszolódnak.
- Vékony, nekem kényelmetlen ülések
- középre helyezett műszerfal
- ha utánfutózol akkor nem tudod kinyitni a hátsó ajtót (mélyre nyílik)

Előnyei:
- strapabíró
- hatalmas cuccokat lehet belepakolni.
- A motyót nem kell magasra emelned, mert a hátsó ajtó mélyre nyílik.
- a padlólemezbe behajtogatható az ülés, úgy hogy teljesen sík lesz a raktér. Tehát tudja azt, hogy odafelé viszed a 300 literes fagyasztóládát, visszafelé meg kihajtogatod az ülést, és beül 4 ember.
- Mivel egy sima yarisnyi alapterülete van, parkolóhely keresés nem probléma. Viszont magas építése miatt a Tesco parkolóban kilométerekről ki lehet szúrni
- mindenhol van parkolórekesz (ami hirtelen eszembe jut: napellenző felett, 2 kesztyűtartó, ajtó térképzsebek, anyósülés alatt)
- a fogyasztása a mienknek 6 liter a computere szerint (megyeszékhelyen fut túlnyomórészt)
- nem kell mélyre ülni benne (apámnak fontos szempont volt a háta miatt)
- beépített zseblámpa a hátsó ajtó felett :-)

hofi601 2013.09.30. 13:18:07

@ommm: Novoth Tibi futtata már több égéstérben is. :) És talán Winklernének is van egy fifikéje, arról is csak jót hallottunk.

Wilson 2013.09.30. 13:18:57

@laci06040506: Hú, de szép választékosan tudsz fogalmazni:)))

Wilson 2013.09.30. 13:29:56

@ommm: Elnézek. Bocsánat, általánosítottam, ez hiba volt. Gratulálok Rékénak a kitartó munkáért, vagány csaj.

Csalfa Romeo 2013.09.30. 13:30:45

@BenFranklin: "Nippon-raklap" :) Ez jó...Igen, a Nissan Kubistarra gondolsz. Nem túl gyakori az utakon, szerintem nem tudják, hogy létezik ilyen...a Traficból meg a Masterból is van Nissan, de szintén elég ritkák. Ezeket amúgy azt mondják, a spanyol gyártás vitte le az alá a bizonyos békasegg alá:) Dettó, mint a kocka Vitónál vagy az akkori Sprinternél...

Tippszmix 2013.09.30. 13:33:44

Első autónak tökéletes lesz ez! "Körberopogtatni", félretankolni, ilyen-olyan hülyeségeket elkövetni ellene jójez!

Kámasuka 2013.09.30. 13:36:59

@Csalfa Romeo: Nincs mese, a piac olyan ahogy Pesta írta. Állapotot keres a zember és nem finnyás ennyi pénzért. Pl. annak ellenére hogy ebben a kisteher-kategóriában guberálok, nemrég rámozdultam egy kb. akkor 2 órája 3000 euróért meghirdetett T4 Transporterre (2,5tdi), ami nagyon jó ár ezekért, és korrektnak is tünt (képen), mire beültem a kocsiba (5 órával a meghirdetés után), már hívott a tulaj hogy most vitték el...:(((

bufesrac 2013.09.30. 13:43:19

Jah, kérem, aki női igényeknek próbál megfelelni szabott büdzséből... :DDD

Kámasuka 2013.09.30. 13:51:30

@yxcvbnma: Főleg Japánban lehet nagy előny, hogy jobbra egyben nyílik a csomagtér-ajtó....:D Merhogy nálunk azon az oldalon pont a járda van. De ezen mondjuk túltenném magam, ha találnék ilyen Versot.

yxcvbnma 2013.09.30. 14:13:09

@BenFranklin:

Különösebben nincs hátránya a nem megfelelő nyitású ajtónak.
Vidéken, megyeszékhelyen mozog a kocsi, ritkán parkolnak szüleim az utca szélén párhuzamosan (anyám - saját bevallása szerint - nem is tud:-)). Bevásárlóközpont parkolóban meg tökmindegy.
Az udvarunk meg éppen olyan kialakítású, hogy jobb is a jobbos ajtó.

ommm 2013.09.30. 14:14:35

@dromer: A beltér kopottsága és az autó állapota alapján kérlek. Kétszázezer nem volt benne, mert annyi alatt a kapcsolók-ajtókárpitok-szőnyegek és az üléshuzat valamint a beltér műanyag elemei máshogyan néznek ki.
15-16 autóval a hátam mögött és egy Becsületesnepperrel azért csak ragadt rám valami.

Kámasuka 2013.09.30. 14:17:03

@ommm: B Corsákat nem néztetek? Vagy az nem csajos?

Csalfa Romeo 2013.09.30. 14:18:43

@BenFranklin: Lefingott, rozsdás, sérült, motorhibás, műszaki nélküli kocsi rengeteg van, nem is kapkodnak utánuk, de ha nagy ritkán föl-fölbukkan valami jó, nem szabad sokáig habozni, mert arra gyorsan lecsapnak mások. A T4-esek marha sokat bírnak, de sajnos a T5-ösök már nem annyira. A múlt részei lesznek a legendás típusok, és itt vannak helyettük az eldobható verdák. Hozzá kell lassan szoknunk ehhez.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2013.09.30. 14:33:34

Azért az elpukkant légzsák visszakókányolásáért, mintha még meglenne, járna húsz év faszkorbács. Simán veszélyeztetés kategória.

tamaska 2013.09.30. 14:37:29

Azért egy matekot tényleg csinálhatnátok, mennyi volt ennek a 400 ezres autónak az utánajárás stb költsége.

Pl a tervezett Debreceni kiruccanás sem lett volna két fillér... Két ember egy napja plusz alsó hangon 15K. 2-3 ilyen nézelődős kirándulás simán elviszi egy 400 ezres autó árának 15-20%-át, ezt szerintem nagyon kevesen vállalják be. Inkább megveszik a szarabbat helyben.

Grega 2013.09.30. 14:45:16

@ommm: lehet megvédeni Rékát, de az tény, h. a szerkesztőség szépen kinyalta a fenekét, le lett zsírozva minden. vagy mondjuk engem is elviszel körbe az országba céges költségen autókat nézni + becsületesnepperhez papírokat intézni, ha kérem?

és ezt nem rosszból mondom; csak tény, h. kevesen engedhetnek meg maguknak ekkora országos autóvadászó trippeket pénzben+időben.

Gomulka Béla 2013.09.30. 14:47:18

@Seca81: Nem tudom, nekem nem is lenne rá szukségem, a manuálra mármint. Háromszázezer kilométerrel még úgy megy a kocsi, mint az óramu".

Lomha 8V 2013.09.30. 14:51:57

Pont nemrég voltam túl egy ugyanilyen "bulin". Fiatal, egyetemista lány, első autó, 600k-ig, persze csajos legyen és aranyos, ahogy kell. :) De ezért szeretjük a nőket, nem? Hát ott is megszenvedtünk rendesen és tényleg annyi, de annyi szart láttam, hogy az nem igaz.

ommm 2013.09.30. 14:54:03

@Grega: Persze, ha van benne sztori, de ha az zavar, hogy egy diáklánytól nem kértünk pénzt azért, mert bejártuk Pest-megyét az elég ciki nem? A Becsületesnepper pedig ügyintézést vállal, hívd fel nyugodtan.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.30. 15:02:06

@tamaska: És utána szerelő. Vagy szerelés. Tehát ugyanott van, csak más jellegű a szopás, meg talán hosszú távon jobb egy elapból jót megvenni.

yard 2013.09.30. 15:09:01

Kimaradt az Alto, tavasszal vettünk 9 évesen egyet kitűnő állapotban. Pár ezer belement azóta, indul, leáll, működik. Nőknek tervezték, megbízható, strapabíró kiskocsi.

Lomha 8V 2013.09.30. 15:14:38

@yard: Hát azt lehet, hogy nőknek tervezték, de én is beleülnék simán. Pedig 110kg-os férfiállat vagyok. Nem néz ki csajosnak, itt helyben elrohangálni A-ból B-be, kis fogyasztással tökéletes lenne. Sőt a fenét csak helyben, hát anno a Starlet-tel is eljártunk több száz km-re. :)

Hurri Kán 2013.09.30. 15:17:01

@Lomha 8V:
Egyszer nyomtam le egy Hyundai Atosszal egy seggel majd' 1000 kilométert, ha egy mód van rá, a jövőben kihagynám ezt az élményt :)

Csalfa Romeo 2013.09.30. 15:17:59

@yard: Lehet, hogy az Alto nem elég cuki, hiszen ez is szempont volt:) Amúgy ha ezt mondjuk, hogy Suzuki, burkoltan benne van mindig a Swift, csak nem tesszük hozzá, pedig hány egyéb típusa is van ennek a márkának - csak nem mi gyártottuk őket. Ebben az esetben pedig tulajdonképpen a jó öreg Maruti utódjáról van szó, amiből még mindig jócskán látni az utakon.

Csalfa Romeo 2013.09.30. 15:23:18

@BenFranklin: "Buta-béna kormányzás, pocsék váltó" - benne van a cikkben, Pista nem tartja jó autónak, ezért esett ki.

Lomha 8V 2013.09.30. 15:38:25

@Hurri Kán: Hát hallod, én 1000km-t egy seggel mindennel kihagynék. Nem tudom, Te mekkora vagy, de az én seggemet sok súly nyomja. :D

Hurri Kán 2013.09.30. 15:42:47

@Lomha 8V:
Az egy seggel alatt egy megállás értendő :) Én megálltam szűk 90 kilónál. Ugyanekkora távolság nagyobb, kényelmes autóval sose okozott gondot.

Gomulka Béla 2013.09.30. 15:43:31

@yard: Na jó, de csajos? Vagy bulis? Vagy mi is a marketing-szó, szóval kifejezi a tulajdonos egyéniségét? Vagy a tulajdonos ezek után is kénytelen lesz szóban és megnyilvánulásaiban elvégezni az egyéniség-kifejezés nehéz feladatát? Hát hol élu"nk, a ko"zépkorban? (Tudom, olyan van hogy tetszik vagy nem tetszik - de akkor hívjuk is úgy.)

@Csalfa Romeo: Tényleg annyira rossz? Mi az, hogy buta-béna kormányzás? (Csak, ha úgy alakulna hogy vennék egyet, hogy még ido"ben megtudjam. Komoly.)

Schütii 2013.09.30. 15:46:01

@ommm: Honnan tudtátok hogy Rékában lesz sztori? Apropó, mi benne a sztori?

1kutya 2013.09.30. 15:50:28

@protézisesh: erre én azt szoktam mondani: "Mint egy uradalmi ganédomb!" :)
én anno egyszer majdnem kiraktam az asszonyt a kietlenben, mikor egy banán elfogyasztása után - nem! nem majom!:) - laza mozdulattal a háta mögé dobta a héjat! azóta csak a az ajtózsebek/pohártartók/egyéb rekeszek vannak tele szeméttel, amit úgy 2-3 hetente a 220literes kuka segítségével eltávolítok :-DDD

Lomha 8V 2013.09.30. 15:53:34

@Hurri Kán: Értem. Hát a Hyundai Atos-ról nem tudok nyilatkozni, de a Starlet, az nagyon kényelmes volt. Nem is volt olyan kicsi belül, amilyennek kívülről tűnt és nagyon kényelmes székei voltak. A kuplung hidraulikus, a váltó pontos és nagyon könnyű, a kormány könnyebb mint némelyik szervós autóban. Ezeket csak azért írom le, mert szerintem fontos dolgok a "fárasztó vezetés" szempontjából. Amúgy ez egy Starlet P7 volt.

Ui: Nocsak, most nézem, hogy árulják. Pontosan ez volt az:

www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/starlet/toyota_starlet_1.0_dx-7271876

Hurri Kán 2013.09.30. 15:55:51

@1kutya:
Bezzeg ha a konyhában elöl hagysz egy elmosatlan poharat, vagy marad egy ujjlenyomat a konyhapulton, menten a hajad le van ordintva :D

Csalfa Romeo 2013.09.30. 15:57:16

@Gomulka Béla: Nem problémás kiskocsi amúgy, vegyél nyugodtan, ha ilyen irányú terveid vannak, csak minden másban elég gyenge, de az F Astra is ilyen. Egy korábbi Totalcaros cikket hadd idézzek:"Újkori silányságát sokáig meg tudja őrizni." Nekünk van a családban F Astra 1.7 D, komolyabb bajok nélkül megy, de a váltója tényleg egy katasztrófa. Könnyű vele melléváltani, akadós, lötyögős - nem vezettem még 206-os Peugeot-ot, na az lehet, hogy túltesz rajta. Alapjában viszont megbízható szerkentyű, nyilván a Corsa is az lehet.

Hurri Kán 2013.09.30. 15:59:10

@Lomha 8V:
A kényelmes autóról nekem mások elképzeléseim :)
Ezek teljesen jók elmenni A-ból B-be, rendszeresen max. 1-200 kilométerre, annál hosszabb távokat gyakran nem vállalnék be egy ilyennel/ekkorával. Tök mindegy, milyen kisautó, 110-120 felett mindnek ordít a motorja és mászkál a pályán.

Gomulka Béla 2013.09.30. 16:30:03

@Csalfa Romeo: 'stenigazából egy bakancsmikrát szeretnék a bakancsmikra után, ameddig csak lehet. De szegény ember vízzel fo"z, és ha pont egy Corsa szalad elém amikor keresgélek, olyan amiro"l kinéz hogy el fog vinni egy darabig, akkor attól sem fordulok el. Ha választhatok, akkor persze a Micra. Spártai az is, de hát én is spártai vagyok. (Minden spártai hazudik.) Spártáról jut eszembe, illetve eszemben van reggel óta, az olasz ko"zlekedés. Arra vonatkozólag kerestem információt a neten, hogy az olasz ko"rforgalmakban hogyan kell indekszelni. Hogy odahaza hogyan, azt már tudom (máshogyan mint itt). Eddig semmit nem találtam (segítség!), de egy aranyko"pést már igen. Az olaszok úgy próbálják megelo"zni az autózásból eredo", rájuk leselkedo" veszélyeket, hogy a leheto" legkevesebb ido" alatt próbálnak eljutni A-ból B-be. Jó.

randomuser1 2013.09.30. 16:42:47

négykilóból patent bringát
autót, hát nemtom, biztos lehet azt is.

Naezatutti?! 2013.09.30. 16:52:02

A gond az, hogy mindenki hibátlan autót akar (5-10-15-20) évesen. Pedig a kor előrehaladtával más és más elvárásokkal kellene nekifutni. Pl. mi már egy ideje hirdetjük szüleim F Astra-ját, talán nem is túlárazva, de semmi. Nyugdíjba mentek, vettek egy új autót, ez már nincs használva. Most áll pár hónapja. Állandóan szervizeltették (volt, hogy a szerelő hajtotta már el hogy az amit hall az nem baj, akkor jöjjön vissza ha nem hallja). Iszonyatos (piaci értékhez képest) pénzeket költöttek az autóra. Hiába patent az autó, ha van olcsóbb, akkor az kell inkább az autót keresőknek.
Szóval én úgy vélem, inkább a reális rálátás hiányzik az emberek egy jó részéből, vagy látja a valós helyzetet, de ő inkább kerget olyan álmokat amelyek nem léteznek (és ez nem csak az autóvásárlási szokásaikra igaz)...

zselatnye 2013.09.30. 16:54:31

Nem értem. Szerintem ha 400-ért nem kapsz normálisat, akkor abba kell belegondolni, hogy a piac feljebb árazta a típust. És nem azt kell mondani, hogy ezt add 200-ért, hanem, hogy, "oké, akkor 600-at kell ráköltenem..."
A másik, hogy nem kéne egy 117 ezret futott autóra azt mondani, hogy nyilván több van benne. Mert nem hiszem, hogy van a konkrét típushoz viszonyítási alap, lehet, hogy ez a twingo ilyen 117e km-rel. Nekem sosem jutna eszembe tekerni az órán és remélem sokan vannak még így. Ezzel a tekerős kijelentéssel a "hülye" magyarokat szidod, hogy mind ilyen tróger fasz... :(
Ha négyszáz ezrem lenne autóra, nem vennék autót. Semmilyet... Rossz lenne belegondolni, hogy egy év alatt, a fenntartására a dupláját költöm...
Ennyiért biciklit veszek és fenntartom évi 50-ért és kész! :)

Lomha 8V 2013.09.30. 17:00:51

@Hurri Kán: 110? Ne őröljé' meg, egyszer mentem annyival, azt le is fényképeztem, hogy később is tudjam, nem csak álmodtam! :D

Csalfa Romeo 2013.09.30. 17:01:52

@Gomulka Béla: A Micra után a Corsa minden téren hatalmas visszalépés lenne. Szerintem maradj a jó öreg japánoknál, esetleg nézegesd a Hyundai-okat meg a Kiákat is. Azt én is hallottam, hogy az olasz közlekedést más szóval KÁOSZ-nak is lehet nevezni.

dansun 2013.09.30. 17:04:39

@thevoyager:
...ismerős a helyzet, néha egy autóbuzi is inkább a nőnek enged dönteni. :)
...példának, én pár napig használtam egy céges, de benzines Avensis-t, ami épp eladó volt, viszont eszembe se jutott volna megvenni. Erre a kiscsaj beült és azt mondta nekem: ez tetszik, vegyük meg! És ennyi, pedig én Mazda 6-ot akartam. :(
...amúgy a Fabia, egy méltatlanul alulértékelt kocsi, de így legalább jobb vétel, mint egy túlárazott Yaris. Mondjuk, hogy mi szép az tényleg relatív, nekem pl. egy citromsárga Mitsubishi Minica Toppo tetszett meg, amit Angliában láttam. Kicsit ortopéd, de szerelem volt első látásra. :)

deepdiver 2013.09.30. 17:11:19

Persze hogy vannak olyan Renaultok amik jók, csak %-osan sokkal kevesebb, mint egy Toyota, vagy Mazda.

Gomulka Béla 2013.09.30. 17:52:22

@Csalfa Romeo: Ko"sz. Nekem német autóból meg csak VW-hoz volt szerencsém (meg Trabanthoz és Wartburghoz), de a VW sokkal nagyobb volt, így nem o"sszehasonlítási alap. Végeredményben véve a ráko"ltheto" o"sszeg szab határt a válogatósdinak.* Meg a motor nagysága: itt radikálisam emelkedik az adó o"sszege a motor nagysagának no"vekedésével. A kilencszázas Seicento adója két harmada az ezeregyszáz-valahányasénak. És az adó nem kevés: annyi pénzért, amennyit a Micráért fizettem négy
éve, most négy évi adót tudnék rá kifizetni.

*Meg persze az, hogy kifejezze az egyéniségemet.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2013.09.30. 18:42:04

Tuggya franc, négyszázért inkább robogót vennék.

Kámasuka 2013.09.30. 18:59:06

@Csalfa Romeo: Azt nem tudtam, hogy a vezetési élmény is szempont...:) Viszont megbízható és sok van belőle, olcsó és csajos, legalábbis vmi jó színben.
De Twingot meg én nem vezettem, abban sukár lenne a kormány és precíz a váltó? Na ne mán.

dansun 2013.09.30. 19:20:43

@Naezatutti?!:
...de, biztos túláraztad! :) Hisz igazából ingyen kellett volna adnod, sőt az átírást is fizethetnéd hálából, hogy megszabadítanak az öreg F Astrától. Komolyan, nekem röhögnöm kellett amikor a friss műszakis autót a külföldi, lejárt okmányú romokkal egy árban hirdettem meg, mégis azzal indítottak a vevők a telefonban, hogy mennyit vagyok hajlandó engedni. Érted, a kocsiról még nem is kérdezett semmit, nonszensz.

Kámasuka 2013.09.30. 19:27:44

@Gomulka Béla: Én kifogtam egy teljesen problémamentes B Corsát 4 éve járok vele csak a rövid útjaimon(második autó). A rozsdára kell figyelni, lehetőleg az utolsó, 98-99es évjáratból(G Astra kormánnyal) vegyél 1.0ás háromhengerest vagy 1.2es négyhengerest, esetleg 1.5 dízelt. A váltóval én sosem váltok félre, bár nem egy élmény, ahogy a kormányzás se. De viszonylag tágas, keveset fogyaszt és nem romlik el(de ha mégis gombokért van alkatrész).

tlacka 2013.09.30. 19:30:10

Beállok a sorba.:) A Swift, Corolla párost kár volt kihagyni. A Swift is van olyan biztonságos, mint egy '90-es évek elejéről származó Renault.
A Corolla főleg.
Csodálkozom, hogy az A-osztály nem került fel a listára. Mondjuk az ára... De az pont megfelel a fiatal lányok kritériumainak. Legyen az autó semmilyen. :)
Nem nagyon ismerem a Twingot. Ismerősnek volt. Mindhárman 180 felett voltak és elfértek benne. Túrázni nem kellett vele, de jó volt.
De első autónak jó lesz. Sok jó élményt kívánok vele!

zeddez 2013.09.30. 19:41:37

ilyen autóknál nem ezt kell csinálni
veszel egy jó kasznisat, aminek szét van mindene, futómű-fék gatya,és műszaki előtt áll

erre tulaj nem akr költeni, mert műszaki is fék-futómű is jááááj, inkább odaadja baromi olcsón
azt megveszed, nyilván jó olcsóért, mert jajdeszar, aztán ezeket kicserléled benne vatta újra

akkor, van egy műszakilag vadiúj autód

ez a veszek egy jónak kinéző használtat dolog, amire egyből nem kell költeni annyit, csak másfél-két év múlva, az többe kerül
eleve többért veszed meg azt, és másfél-két év múlva ugyanúgy beleöntöd azt a pluszt, amit az olcsóbb-rosszba is bele kellett amúgy, hogy jó legyen, de azt annyival kevesebbért vetted eleve

novothauto · http://novothauto.hu 2013.09.30. 19:46:35

Baszki. Ez a "mi, há' hogy, há' nekem nincs ilyen ótóm pedig most is itt iszom a söröm a gép előtt"
egy kicsit sok volt.

cenzuratroll bosszanto 2013.09.30. 19:47:16

@butschq:

Velem lehet a gond, de általában elolvasom a teljes hozzászólást. Próbáld meg te is, de ha az első mondatnál már elakadsz, akkor ne velem pörölj.

"Egyébként sose értettem, hogy szlovákiában honnét jött ez a kifelyezés a könnyűfém felnire."

Így már rémlik?

cenzuratroll bosszanto 2013.09.30. 19:51:25

@idiesel:

Nézz körül az utakon. Melyikből látsz többet? Suzukiból, vagy a totalosok által istencsászárnak kikiáltott hasonló korú Golfokból, vagy egyéb általuk annyira felmagasztalt hasonló kategóriájú autóból.

1kutya 2013.09.30. 20:06:07

@Hurri Kán: nincs! ott is én takarítok :(

@zeddez: csatlakozom (aztán lehet csalatkozom:)

1kutya 2013.09.30. 20:09:22

egyébként ezt írtam Pistának az előző Tcommentbe (csak nem olvasta:)

"twingo nagyon jó! asszony kihúzott vele vagy 8 évet, kolleganő azóta még vagy négyet és az égadta világon semmi baja. ami a különlegessége, hogy a két első ülésen olyan hely van, mint egy 2 kategóriával nagyobb kocsiban.
no meg könnyű a hátulja és télen, hóban olyat lehet vele csapatni, mint egy hátsókerekes autóval :)
majd próbáld ki Pista! ;)))"

csiky944 2013.09.30. 20:15:22

@cenzuratroll bosszanto: 100milliárd légy nem tévedhet,egyen mindenki tehénszart...

tailor13 2013.09.30. 20:32:31

Ezt úgy bírom. Nem ért a nép az autóhoz, ha az elejét felismeri, már jó pont, pénze nincs, de autó az kell, legyen új, legyen klímás, villanyablakos, cuki, menjen ingyen, és ne romoljon el soha.

Ha 400-am van autóra, és nem értek hozzá, az utolsó dolog, hogy "cuki" legyen. Legyen megbízható, mert ha láma vagyok hozzá, azzal legalább nem maradok az út szélén, műszakin meg majd szólnak, ha valami nem jó, meg is csináltatni egyből. Legyen olcsó a fenntartása, mert ha instant 400-am van autóra, nem lesz később sem havi 150-em javításra, karbantartásra.

400-ért lehet ilyet kapni, akár klímával, villanyablakkal is, vállalható állapotban, csak akkor félre kell azt tenni, hogy "ennek nem tetszik a színe", meg hogy "ennek nem szép a hátsó lámpája".

Ennyi pénzért én ilyen körülmények között garantáltan 1.3 8V Stiftet vettem volna, ha hely kell a haveroknak, akkor Sedant, a 3000 Ft-os, minden bokorban kapható fékbetétet nehéz überelni.

Az meg az én egyéni hülyeségem, hogy 33 éves diesel autóval járok, mert a big block stift LPG-vel nekem túl megbízható :D

Hurri Kán 2013.09.30. 20:35:45

@tailor13:
Igen, csak te nem próbálsz mindenkit meggyőzni, hogy a te autód az über-legfaszább és a létező egyetemes legjobb választás, merhogy mindenhová elvisz, és ugye minek jobb :D

Suttora 2013.09.30. 20:44:47

@Csalfa Romeo: Cseréljél ebből kettőt és ha az lötyögést nem is, a melléváltást elfelejtheted :)

cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=144358&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---

A motortérben találod, ott ahol az utastér felől jövő váltórudazat csatlakozik a váltóhoz

tailor13 2013.09.30. 20:49:54

@Hurri Kán: Hol olvastál a kommentemben meggyőzést, vagy hogy az én autóm a legjobb?

Elmondtam, hogy abban az esetben én hogy cselekednék, hátha esetleg valaki elgondolkodik rajta, ne adj'Isten hasznára lesz.

Az én autóm egy öreg rom, sokat fogyaszt, lakatolni kell, stb, mégis szeretem, mert mindig mindenhova elvisz, kényelmes, tágas. Hogy van-e ennél olcsóbban működő autó? Persze hogy van? Hogy van-e komfortosabb? Naná, se villanyablak, se klíma, se navi, se légzsák.

De én meg tudom különböztetni a kormánykereket a porlasztócsúcstól. Ez a cikk nem a hozzám hasonló idiótákról szól. :)

Hurri Kán 2013.09.30. 20:51:03

@tailor13:
Pont ezt mondom, hogy te nem, átlag Suzukis népítélő, meg kommentelő győzköd erről mindenkit :)

zeddez 2013.09.30. 20:51:31

@tailor13: ja de az a 3000ft-s fekbetet az "olyan" is kb

amugy a Swift egyátalán nem olcsó autó, 1.5x annyiba kerül, mint egy korabeli Corsa vagy Punto vagy Saxo, alkatrész sem olcsó hozzá, és ugyanúgy kell ahhoz is fékbetét lengéscsillpító, szilent, gömbfej, akármi

és ha megnézed a belterüket, a Swift-é messze a legprolibb

sőt, egy átlagos Swift árán egy szintén átlagos Bravo-t is vehetsz pl, és a kettő közt ég és föld a diffi

lcka 2013.09.30. 20:53:38

szerintem kar a szart pofozgatni, minden a szerencsen mulik.

persze lehet azt hinni kulonbozo korulmenyek hatasara hogy valami biztos vetel, de annak megvalosulasa tovabbra is csak es kizarolag a szerencsenek koszonheto

a mostani autom pl a kutyanak sem kellett, de ereztem :-D hogy ez jo lesz nekem, mentem is erte tulkepp lutrira egy ezrest, de bevalt a dolog, koszonjuk jol vagyunk (mas is megerositette a vetel helyesseget amugy)

elotte meg voltak akkora, biztosnak tuno foshengereim hogy oromomben sirtam mikor elmentek, persze bukoval...

Kámasuka 2013.09.30. 20:55:23

@Hurri Kán: Mirőlbeszélsz Suzuki a legjobb!

Kolléga 2 hónapos Swift Sportjával(ami egy qrvajó szupersport autó) most aláztunk egy Corvette-t a Nagykörúton. 60ig jók is voltunk alázás stb, valószínü akkor vette észre a fazon hogy itt versenyvan meg minden. A végét nem is mesélem el inkább. Dik.

Kámasuka 2013.09.30. 20:58:37

@zeddez:'átlagos Swift árán egy szintén átlagos Bravo-t is vehetsz'

- Naná, de miért tennéd?..:D

- Bocs szeretem a Fiatokat(Punto, Bravo) de 12+évesen nenyúljhozzá kategória. A Swift teljesen más azt olyan is megveheti aki nem akarja összeolajozni a kezét.

tailor13 2013.09.30. 21:05:58

@zeddez: Nyilván. Aki viszont nem tudja, hogy kell az ablakmosót betölteni, nyilván minden kanyar előtt jobb féktávot vesz, mint Michelisz, hogy ez annyira számítson. :)

Nyilván nem olcsó, mindenki tudja, hogy nem rossz konstrukció (ennek is vannak bajai, mint minden másnak), és ezért van ára.

Senki nem mondta, hogy ezek nem mennek tönkre, ez valami elfuserált téveszme a nép körében. A miénkben (big block Sedan) most van például a 3. kuplungfőhenger, mióta nálunk van (az első szétfagyott a minusz huszonsokban, a második meg gyári hibás darab volt, garanciában cserélték).

100 ezer alatt most van benne a 3. garnitúra első fékbetét, ami vagy 6 rugó volt nagy kedvezménnyel, mert ennek más a féke, mint a kisebb blokkal szerelteknek. Kellett rajta kipufogót is csinálni, egy-két szilentet is cserélni, vezérlés csere is volt már, mióta nálunk van, volt, hogy elengedett fékmunkahengerben karmantyú, mert az ilyen egy autónál előfordul. Ettől még jó autó, mert ha tekerem a kulcsot, beindul, nem riogat mindenféle random okkult hibával mint bizonyos más típusok, elég könnyű, jól megy, nem is eszik sokat arányaiban.

Személyes véleményem, hogy a Swift beltere élhető, nyilván vannak olyanok, akiknek nem tetszik, nem vagyunk egyformák. Az ülés se kényelmes mindenkinek egyformán, én speciel napokig képes vagyok benne ülni mindenféle fájdalom és hasonlók nélkül.

Valószínű, hogy rosszul vagyok összerakva, de sose adnám oda egy Bravoért, Corsaért.

Valóban, a miénk egy megkímélt, kb ismert előéletű darab volt, amikor megvettük, azóta is rendszeres karbantartást kap, ennek folyománya, hogy az autó egyben van, működik, és lényegesen jobb állapotú, mint a használtpiacon lévő azonos típusú darabok jelentős része.

Egy F Astrának bizonyára strapabíróbb a futóműve, egy W126 Merciben több a hely, a Lupo TDi 3L meg esélyesen kevesebbet fogyaszt, a Lexusok meg talán ritkábban hullanak szét.

Talán ha a nép rájönne, hogy ez nem egy digitális dolog, hogy ez jó autó, az meg nem, hanem vannak változók, meg vannak igények, ezek függvényében meg lehet találni az éppen aktuálisan legjobb választást.

Lehet engem mindennek elmondani, hogy elvakult Swift-b.zi vagyok, meg hasonlók, de talán leesett, hogy tudok számolni, hogy egy ennyit futott mondjuk Peugeot 406ra nyilván többet kell költeni, egy B Corsára meg esélyesen kevesebbet. Ettől a 406 rosszabb autó lesz, a Corsa meg jobb?

dgt_ 2013.09.30. 21:14:08

A cikkbéli Réka egy nap alatt 3 évet öregedett. Szegény..

butschq 2013.09.30. 21:15:42

@cenzuratroll bosszanto: Nem, nem rémlik...
A cikkben ez szerepelt:
"A 16 szelepes kései változatokban már előfordul egy-két kósza elektron, de olyanból szépet ennyiért nem kapunk."

Erre jött ez:
"Először nem értettem mi van, de ugye itt az aulufelnire gondoltál?
Olyan szót hogy "elektron", madzsarisztánban nem használnak." csuvakka 2013.09.30. 08:09:50

Erre írtam azt, hogy Magyarországon miért ne használnák azt a szót, hogy elektron, elég meglátogatni egy kémia órát.
Hogy a Szlovákok a felnire is használnák, csuvakka vetette fel, mert a cikkből egyáltalán nem jön le, tuti.

1. Szóval akkor, miért nem használjuk azt a szót, hogy elektron?
2. A Szlovákok felnielnevezése csuvakka felvetésén kívül hol szerepel?

halor 2013.09.30. 21:21:23

Vett vón bicinglit inkább a Réka, akkó lefele menne ami az autótól inkább csak gyarapszik. :)

von staufen 2013.09.30. 21:35:19

"még egy ideig elgurul rajtuk évi három hónapot"
Nem gondolja normális ember, hogy a téli gumi szett egy szezonban három hónapot van tengelyen, vagy ha igen, akkor melyik három hónapot?

ommm 2013.09.30. 22:06:44

@tailor13: Nem, nem lehet. Amit annak mondanak, az az esetek 99 százalékában nem az.

tailor13 2013.09.30. 22:15:38

@ommm: Ez esetben az utóbbi fél évben jelentős mélyrepülésbe kezdett a piac. Elnézést kérek, hogy nem naprakész infók alapján írtam.

zeddez 2013.09.30. 22:37:20

@BenFranklin: te hüje vagy, svájcból olyan faceliftes szériavegi tele extrázott 1.2 16v meg 1.6 16v Bravo/a-t hozol be, hogy van a géptetőn egy horpadása (az ott mar GTK), vagy még annyi se, amúgy csont nélkul átmegy a NKH-s műszakin akárhol és kerül 250-300k-ba magyar papírral, a JTD verzió +100k kb

ennyiért milyen Swift is veszel itthon? 1.3 3d 3-5 évvel idősebbet nulla szervizeléssel
helykinálat semmi, se bent, se csomagtérben, extra e.ablak+central össz, se szervó, se klima, se lóf@sz, törik, mint a ropi, meg nem megy sehogy, de ugyanannyit eszik

a Swift "télleg" qrva jo vétel -az eladónak...-, a kopó-fogyó alkatrész meg kb ugyanannyi ahhoz is

a Swift-k ára itthon túl van lihegve az évek alatt kialakult, de fake legendák miatt, ugyanúgy, mint a VW-k meg a Honda/Toyota-k ára is

JaxTeler 2013.09.30. 22:39:21

Már vártam mikor lesz valaki irigy szegény Rékára. Inkább örülni kéne, hogy így nem nyúlt bele egy pénztemetőbe, mert volt aki segített neki a vásárlásban. Sajnos a használt autó vásárlás ilyen: költséges, időigényes. Ezt bele kell kalkulálni. Egyébként jó a cikk és sok balesetmentes kilométert kívánok Rékának! :)

Kámasuka 2013.09.30. 22:45:16

@zeddez: 250-300ért nem magyar papírral, hanem anélkül sincs semmi a mobilén.

vau · http://www.holdkomp.hu 2013.09.30. 22:50:42

@zeddez: annyira, de annyira kíváncsi lennék, hogy ezeket a "géptetőn horpadás = GTK" faszságokat elsőnek ki találta ki és főleg miért terjeszti utána.

Mer a svájci hülye, meg frannal gyújt be a kályhába, mint az közismert.

És mind bankár, még a kukás is.

tlacka 2013.09.30. 23:52:52

@zeddez: Igen. A bravo sz.rrá van rohadva.
Családban van ez is az is. Egyforma körülmények között tartva. A Suzuki vezet...

lazarjozsef75 2013.10.01. 07:29:55

Kár, hogy Rékának 400 EFt volt a kerete, mert van itt egy kétezer körüli (2003), kicsi (Clio 1.4), csajos (motoros ablak elöl, motoros tükörállítás, klíma, kormányoszlopról vezérelhető rádió) autó, rendszeresen szervizelve... Asszonyé, csak a gyerek miatt nagyobbat szeretne.
Licit indul.. :)))

lazarjozsef75 2013.10.01. 07:29:56

Kár, hogy Rékának 400 EFt volt a kerete, mert van itt egy kétezer körüli (2003), kicsi (Clio 1.4), csajos (motoros ablak elöl, motoros tükörállítás, klíma, kormányoszlopról vezérelhető rádió) autó, rendszeresen szervizelve... Asszonyé, csak a gyerek miatt nagyobbat szeretne.
Licit indul.. :)))

AndrewT 2013.10.01. 08:04:13

@zeddez: Nem akarlak megbántani, de jártál már a hátráon kívül? Kérlek hozz már svájcból egy bravot, ami ilyen "GTK-s", vámoltasd le, fizesd ki a regadót és minden papírt, de a kocsira nem ér költeni, hogy műszakin átmenjen, át se nézesd, és add hozzá az útiköltséget is, trélert, esetleg ideiglenes rendszámot is. Lehet meglepődsz mennyi lesz a vége, főleg, ha az általad kiszemelt autót épp elviszik előlet, ill. a helyszínen derül ki, hogy egy rom.
Vannak külföldön jó vételek, én bújom a modile.de-t és megyek is terepre megnézni kocsit, ha a családban kell valakinek kocsi, de ne hidd már azt kérlek, hogy az 500 ejróért sorban állnak a hibátlan autók, mert a tulaj lecserélné egy új E Klassera.
De fenntartom, hogy én vagyok a hülye, de akkor Neked ebből kell élned, mert ez a tuti biznisz.

Csalfa Romeo 2013.10.01. 08:26:46

@BenFranklin: Kisautó fronton a franciák mindig toppon voltak, jó a Saxo meg a 106-os is(bár ugyanaz a kettő). Simán lehet, hogy összességében jobb kocsi a Twingo, mint a Corsa. Pista és Winkli is szereti a Twingot, miközben a régebbi Opeleket, ahogy hallom-olvasom, nem szívlelik annyira. Viszont ezt az új Twingot nagyon elbaltázták - kiveszett belőle az a báj, ami népszerűvé tette a régit.

Csalfa Romeo 2013.10.01. 08:29:04

@Suttora: Köszi, de sajnos ebben bármit cserélhetek, csak valamivel jobb lesz, de jó sose:) Alapjában egy rossz konstrukció.

calibra91 2013.10.01. 08:54:42

@Naezatutti?!:

Helló! Elküldenéd a használtautós linkjét! Előre is köszönöm!
Üdv

akos696 · www.focusauto.hu 2013.10.01. 09:00:22

@ommm: Én 2 éve kerestem olcsón fenntartható rohangászós autót, ami végül cégnévre lett, de nem ez volt a szempont. 450-ért sikerült kifogni egy egygazdás 69e km-t futott C Corsa VAN-t, 1.2 16v motorral, 2001 évjárat. Magánszemély nőé volt, a beltere mint az új, körben törésmentes, friss vizsgával. Azóta is nagy megelégedéssel használjuk, mert használja édesanyám, használom én áruszállításra, használja a család többi tagja, ha épp eladták a sajátjukat, vagy szervizben van. :) Akinek nem fontos az 5 személy és egy kicsit magasabb fenntartásért (adó +biztosítás a tgk miatt) bevállalja, akkor a VAN kategóriában meglepő vételeket lehet találni.

calibra91 2013.10.01. 09:01:39

@zselatnye:

Bocs, de szerintem tévedsz/vagy magasak az igényeid...

300 ezerért vettem egy Renault 19-et 5 éve. Most már 20 éves a kocsi, állapotát tekintve mint egy 5 éves, most van benne 105 e km.

A kötelező dolgokon kívül semmit nem költöttem rá.Tény, hogy soha nem gondoltam volna, hogy egy "szar" R19-em lesz, de az építkezés fontosabb volt mint a kocsi.
Jelzem, tök alap, még egy fránya szervo sincs benne. Viszont hibátlan.

vancello · http://vancello.hu 2013.10.01. 09:41:51

Mi is végigszívtuk a fél országot a cimborámmal, de mi a legnehezebbet választottuk: öreg W124 neki, és öreg olasz gép nekem. Már elkezdtem megírni, hasonló dolgokat tapasztaltunk mi is, teljesen reális, amit ebben a cikkben lehet olvasni.

Hurri Kán 2013.10.01. 09:47:29

@vancello:
Bocs, hogy belevau, de W124-et nem lett volna jobb németektől hozni? Ok., regadó, meg ott sem minden arany, de esélyesebb olyan vasat találni, aminek gazdája is volt és nincs agyongányolva.

Gomulka Béla 2013.10.01. 09:52:35

@katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád: Amibo"l aztán ko"nnyen lehet elektron. Ld. Móra etimológiáját, hogy hogyan keletkezett a szó: bokrétolás. (Igazlátók, amúgy is érdemes elolvasni. Nem a cinegés vonulat.)

Csalfa Romeo 2013.10.01. 10:05:59

Nagyon jó cikk volt, ilyenekből kellene minél több. Ezek tükrözik a magyar valóságot, ezekbe bele tudjuk élni magunkat, hiszen elég sokan járunk hasonló cipőben, mint Réka. Valószínűleg sokak kedvét elvette a kocsivásárlástól a cikk, aki pedig még ezek után is kitart, az sokkal körültekintőbb lesz. Az pedig majd kiderül, hogy "franciafos" lesz-e a Twingo vagy sem.

Naezatutti?! 2013.10.01. 11:08:02

@calibra91:
Szia!

Légyszíves dobj egy emailt erre a címre: f.astra.fan@gmail.com

Válaszüzenetben küldöm a hirdetés linkjét és egy linket egy fotótárhoz, ott aprólékosan és közelről le van fényképezve minden...
Köszi a megértést!

Üdv,

Kámasuka 2013.10.01. 11:33:53

Amúgy tenger tanulság van a cikkben!....:)

Autót csak magánszemélytől! Autót csak kereskedőtől! Autót csak kereskedőtől ne! Autót csak magánszemélytől ne! Csak magyarországi forgalomba helyezésüt! Csak külföldről behozottat! Autót csak betonos kereskedőtől, murvástól ne! Autót csak pitvaros-tyúkszaros neppertől, murvástól ne! Autót csak félállású neppertől, teljes foglalkoztatásútólne! És akkor még ott a CsontiCar is!

És a többi aranyszabály. Hehe.

NorbiG 2013.10.01. 11:36:47

@ommm: Hát Pista azért sajnálom hogy a 323P BA-m még csak emlitésre sem méltó pedig felhivtál, de meg sem néztétek valamiért kihuztátok..

pedaz 2013.10.01. 11:40:44

A Starleten meglepődtem, hogy felmerült azután, hogy adott esetben 4en kéne benne menni. Ültem ilyenben, és nem tudok rendesen beülni magam mögé, pedig nem óriási (180) vagyok és az átlagnál jóval előrébb állítom a sofőrülést.

Városba meg soha, de soha nem vennék 3ajtóst. Biztos, hogy jobban néz ki, de a teszkó parkolóban lehet tornázni, hogy ki is férj, meg neki se támaszd a másik kocsinak az ajtót.

a.user 2013.10.01. 12:00:07

@calibra91: "300 ezerért vettem egy Renault 19-et 5 éve. Most már 20 éves a kocsi, állapotát tekintve mint egy 5 éves, most van benne 105 e km."

Hogy micsoda? 105e km? Hát én pályatévesztett vagyok, vazzeg, pedig mondta szegény nagyi, hogy jó nepper lennék. :D

-trogerone- 2013.10.01. 12:00:53

vagany a twingo, (meg ma is) edes/aranyos, akar Reka. Sok boldog km-ert kivanunk nekik.

Amugy kivancsi vagyok Pista anyosommal elindult volna-e vasarlo korutra. :D (csak poen, semmi rosszindulat, respect a palocnak)

Gomulka Béla 2013.10.01. 12:03:19

@-trogerone-: Honnan tudod, hogy nem indult el?

2013.10.01. 12:04:55

@ommm: ugyan mi volt benne a butaság? Komolyan kérdezem.

Kámasuka 2013.10.01. 12:11:58

@a.user: Az mázli, nagybácsimék szalonból vettek R19et még 90ben. Elég az hozzá hogy azóta csak Hondáik voltak, vagy 5 db.

Kámasuka 2013.10.01. 12:15:18

@NorbiG: 3 éve adtuk el a 323P 1.5i-t. Soha nem lesz többet olyan jó autóm. De TC szempontból nem sztori, hiszen 1. már volt cikk a Pesta 323F-jéről, ami ugyanaz mint a P 2.nincs senkinek sem P-je, így venni sem lehet, kereskedelmi szempontból sem érdekes.

-trogerone- 2013.10.01. 12:26:37

@Gomulka Béla: a 22-eves diaklany-anyos kulonbsegbol kiindulva

NorbiG 2013.10.01. 13:02:58

Rengeteg 323P van eladó de legtöbb leharcolt állapotó.Fölhivott a Pista kérdezgetett az autómról de valamiért elvetették

Kámasuka 2013.10.01. 13:09:46

@NorbiG: Mármint hol van rengeteg? Újként ilyet senki nem vett mo-n, nem tudom kínálatban volt-e egyáltalán. 40ezres városomban van egy db., az ex-kocsim. Az sem eladó..:)

Kámasuka 2013.10.01. 13:19:10

@NorbiG: Jas van 12 db az országban, abból 5 benzines. Igazán érdemes cikket írni róla...:) A találati lista 2/3-a nem P hanem C meg F vagy newgen323.

Gomulka Béla 2013.10.01. 14:21:01

@-trogerone-: Politikailag súlyosan inkorrekt hozzáállás. Csalódtam a palócban.

ommm 2013.10.01. 14:51:01

@NorbiG: Ó, elnézést, elnézést, mennyi volt még előtte-utána, messze volt sajna és jött a Twingo. Remélem, elkelt már azóta.

ommm 2013.10.01. 14:52:22

@Gomulka Béla: Persze, csak ezt havi szinten nem lehet csinálni, mert idegösszeomlást kapnék.

calibra91 2013.10.01. 14:53:51

@a.user:
Most van benne 105, 2008 novemberében 62 e km volt benne, ebből 55 ezerig a békéscsabai Renault szervízbe, szervízkönyvvel igazolva...

Amúgy csak egy hobbista vagyok, de nekem az elvem az, ha csak "x" pénzem van kocsira, akkor kizárólag állapotot kell venni. Mégpedig szigorúan, ja és relatíve ún. tömegmodellt, ráadásul minimalizálva extrákkal...

Persze-persze, jó az el. ablak, légzsák, meg a társai, de ha kizárólag csak arra megyünk, hogy "Na most olyat vegyünk, amire pár évig csak a köt. dolgokat költsük", mert kell a pénz, gyerekre, házra bármire, és nem a kocsi a fontos, akkor kizárólag az állapot az elsőrendű... Szerintem!

NorbiG 2013.10.01. 15:54:41

@ommm: Ja semmi probléma, még csak odáig sem jutott senki hogy megnézze..

madbalee 2013.10.01. 16:08:05

@NorbiG: Akkor most pörög a kishasznaltautopiac, vagy nem?

vancello · http://vancello.hu 2013.10.01. 16:46:52

@Hurri Kán: alacsony költségvetés volt a Mercedesre, nagyon alacsony. Szerencsére sikerült egy olcsót és műszakilag jó állapotút találni.

NorbiG 2013.10.01. 19:16:07

@madbalee: Valami biztos pörög de az embereknek a f@s kell a jó nem mert ha már 10-en megnézték volna és senki nem veszi meg akkor elgondolkodom rajta hogy gáz van az autóval de ha nem Mazda lenne már rég eladtam volna föleg ha Opel névre halgat.

Agr3ssor 2013.10.01. 20:07:16

@ommm: Kedves Pista...

Az eslő száz kommentet olvastam el, látom it is mindenki ku..a okos!!

Jó választás volt a Twingo, pláne ezzel a D7F-es motorral. Mi most cseréltünk a Clio-n vezérműszíjat, és az SKF szett megállt 13-ból görgőstől munkadíjjal.
Egyszerű, mint a szög, és nagyon jól fogyaszt! Ugyanez a technika!! Szerelni sem szar, ahhoz képest...

A megmondóemberekkel kár fogalkozni! Neten, más helyett mindenki kurva okos, a magyar használt autó piac meg romokban... Zavart érzek az erőben...

lcka 2013.10.01. 21:25:28

@Agr3ssor:

most aze' te is nagyon kemenyen megmondtad a tutit

akkor segitek: a fentebb lathato kommentek tulnyomo resze tapasztalatokon , nem torvenyszerusegek alapjan irodott, tehat kar ekkora arccal nyalni

nem mintha egy cseppet is erdekelne Istvan, vagy a twingo sorsa jelenleg, csupan indokolatlanul lenduletesnek velem a kommented

nem baj ugye...

Suttora 2013.10.01. 21:59:59

@Csalfa Romeo: Azt tudom, hogy jó nem lesz, de azért annál jobbnak kell lennie, hogy "könnyű vele melléváltani". De te tudod :)

Agr3ssor 2013.10.02. 09:29:24

@lcka: Nem baj veréb, csak én azt nem nevezem tapasztalatnak, hogy az "ismerősöm ismerősének a Twingo-ja" szar...

Nyalni anyádnak szoktam jó mélyen, remélem nem voltunk túl hangosak éjszaka, és nem keltettünk fel...

Azért az sem mellékes, hogy itt olyan embernél okosabb mindenki, aki Renaul-val foglalkozott sok éven keresztül.

El kell indulni ennyi pénzzel, és körül kell nézni a posványban.
Egyik márka sem áll jobban/rosszabbul a másiknál, mindegyikből van jó, és van szar is... Ez a konkrét példány pedig jó választás volt...

KeMa 2013.10.02. 10:17:45

Rékának sok boldog, baleset- és szerelésmentes kilométereket kívánok!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2013.10.02. 11:01:03

@novothauto: Akkor ne küldjem el harmadszor is, ha jól értem, mert az emailes munkafelvétel nem működik.
süti beállítások módosítása