HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Borzalmas és jó autós filmek, ejtett ügyek

2014.04.03. 13:00 Tcomment

Címkék: égéstér

Nepperűzés és mozgókép valamint egy kellemetlen ügy lezárása. Mint a krimiben, van itt minden.

Az Égéstér 113. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

 

112 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr55893775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbalee 2014.04.03. 15:16:53

Az utolso indiant nem lattam. Kb. mikori film?
A world`s fastest indian nekem nagyon bejött.

madbalee 2014.04.03. 15:20:15

Nem jo film, de japan autofaneknek elvezetes lehet a Thunderbolt Jackie Channel. Tele van GT-R-ekkel, Suprakkal, 3000GT-kel.

jürgen baromartz 2014.04.03. 15:23:12

a rázós futam egy rendkívül alulértékelt film, aki nem látta még, keresse elő a neten és nézze meg, mert jó.

szabbika (törölt) 2014.04.03. 15:35:24

Pista!
El akarod adni az Alfát?????????????????????
:O

gyurmap 2014.04.03. 15:39:06

kedveseim,

en tenyleg szeretlek titeket, de a 20. percnel mar nem birom ki, hogy ne jelezzek vissza nektek eme formaban. nagyon jok vagytok, gyakran tajekozottak, de most nagyon melle lottetek ezzel a metros temaval. @Pista konyorgom, szerintem kifejezetten alapmuveltseg, hogy tudod, hogy kb (hangsulyozom kb) mekkora a lakossaga Pozsonynak, foleg neked, merthogy megiscsak a fovarosod. Ez olyan, mintha egy magyarorszagi magyar gondolna, hogy Budapest lakossaga 6 millió (es biztosan ilyen is van). Pozsony osszehasonlithatatlan Budapesttel, mert egy fikarcnyi kis falu hozza kepest, soha nem is lesz tobb a Praga Becs Budapest tengely miatt (kiveve ha a szlovak politika egyszer csak Becset Pozsony kulvarosanak fogja tartani). Es bocs minden pozsonyitol, de ez van, ezek a tenyek: 450K ember (ebbol 150-200 Petrzsalka). Nyilvan nem kell oda metro, hirbol sem, mar az is ordenare hulyeseg, hogy egyaltalan neha gondolkoznak rajta. Mondjuk elso korben legyenek utak ott (mert barmilyen meglepo, Pozsonyban rosszabb utak vannak Pestnel, es meg sok masik helyen is rosszabb utak vannak). Meg ez a metro szapulas. Uraim, nyilvan nem tokeletes a 4es metro, de ez van, halottrol jot vagy semmit, mostmar kesz van, szep lett, oruljunk neki (annak ellenere, hogy en probaltam meg kezdet kezdeten alternativ megoldast keresni, nevezetesen, hogy toltsuk fel a kiasott godroket vizzel, es szuper kis tavak lennenek pest belvarosaban, akar buvarkodasi lehetosegekkel). Ertem en, hogy kedves indexes kollegaitok abbol elnek, hogy minel nagyobb sz*rt folyassanak az eterbe, mert ugye ezt konnyu emeszteni, nem kell gondolkodni, de kozben ok is pontosan akkora trollok, mint a 4es metroban a vamszedok. Merthiszen kerdem en, ki nagyobb mocsari troll, az aki kenyszeruen vamot szed a 4es metronal, vagy az aki szenzaciohajhaszas miatt megadja ennek a nem is olyan kis kozossegnek az alaphangot az eletehez (NAPONTA!!!) (segitek, a negativ alaphangot az eletehez, mert fikazni igen konnyu). Persze az indexen elore is utolag is megy a tantra, hogy igy meg ugy nem lesz kihasznalt a 4es metro. megis sokan voltak/vannak. gyorsabb is a busznal, adja Isten, talan kornyezetbaratabb is annal (persze ezt igy latatlanban igen nehez kijelenteni). hozhat a jovo meg olyat is, hogy a 7es buszt hagyjak az emberek a fenebe, es ritkitani lehet pl, de sok mast is hozhat. szoval ezt nem varom toletek urak. ettol meg persze szeretlek titeket, es tessek fasza kis kalandos tortenetekkel orvendeztetni meg a nagyerdemut, meg olyanokrol, amihez lovesetek van. nem kell feltetlenul osztani, ha nincs mibol, szerintem.
tisztelettel

szeri13 2014.04.03. 15:49:36

@ommm: azert mert mindenki petrzalkan lakik es pozsonyban dolgozik, es mindenki a pristavny moston nyomul at azert. naponta 100 ezer egy hidon :)

Tikakukac 2014.04.03. 15:50:16

@gyurmap: Itt élek a Rákóczi térnél, 3 nagyobb köpésre a pápás terecske. Első 2 nap egymást ölték az emberek, mert hát juj. Hát ha annyira lesz kihasználva, mint amennyire hétfő-kedd óta, akkor nyugi itt mi fizetni fogunk keményen.

szeri13 2014.04.03. 15:50:54

@gyurmap: leirom neked is amit pistanak irtam.

azert mert mindenki petrzalkan lakik es pozsonyban dolgozik, es mindenki a pristavny moston nyomul at azert.

szeri13 2014.04.03. 15:52:36

@szeri13: es valojaban ugyanaz a hid azautopalya hidja is. ergo dugo van a hidon, teljesen leall egesz pozsony. es ezt ugy ertsd ahogy hallod.

Amiga Mania Magazin 2014.04.03. 15:56:22

En idehaza dolgozom, de mar vagy 8x-10x en is vegighallgattam az osszes Totalcart! Megunhatatlan!
Pont ezert utalom, hogy "csak" egy oras. Ez az ora sem mindig a radio miatt van ... sokszor Pista akar "menekulni" a studiobol valamiert. :) Ne, plz ne! Ezen felul a portal tele van a Nepperuzovel, nem lehetne kihagyni az adasbol. Baromi unalmas, hogy hetente ugyan azokat hallgatjuk vegig (ha nem is tipusra azonos, de keresre kb. hasonlo). Nincs ertelme elvenni a draga idot azzal ami leirva is megvan! Sot, biztos vagyok benne, hogy van aki nem is tudja, hogy az adasban kapott valaszt a kerdesere. Kulonben is ha allapottot vasarolunk akkor a valasz mindig is ez lesz: "allapotot vasaroljon" PONT! :) Koszonom a lehteoseget! Nagy tisztelet a csapatnak!

Amiga Mania Magazin 2014.04.03. 15:58:28

@Tikakukac: aham, mint az M6-os ... szo szerint ures, legalabbis akar mikor mentem rajta alig jott szembe auto, vagy mogottem. Es azert 1,5 oras uton ennyi semmit latni az biztos draga ... tobbet ert volna a regi 6-ost rendberakni, talan.

gyurmap 2014.04.03. 16:05:51

@szeri13: fogalmam nincs, hogy ez miert valasz barmire is, de biztos igazad van. dugo az van Pozsonyban, nyilvan a metro segitene, pont amennyire az M6os autopalyat hatalmas alagutakon atvezetni... (ertsd: ha van penz, felolem aranycsonakokon is vihetik egyenkent az embereket petrzsalkarol dolgozni, csak nem tul koltseghatekony...)

gyurmap 2014.04.03. 16:08:28

@Tikakukac: irtam volna olyasmit, hogy fizetni fog vki? vagy olyat, hogy nem fog fizetni vki? vagy olyat, hogy kacsak usznak a holdfenyben? ;) sajnos nem ertem.

Tikakukac 2014.04.03. 16:15:44

De azt sikerült, hogy csak ok nélkül hurrognak, hogy így-úgy a 4-es metró nem rossz lesz ebből valami. Pedig igazuk van így jelen formájában elég szép szopó. Nem nehéz szerintem megérteni, hogy ha egy állítás cáfolása után kiderül, hogy hamisra sikerült, akkor az eredeti mégis igaz.

gyurmap 2014.04.03. 16:44:24

@Tikakukac: azthiszem mostmar kapizsgalom. nyilvan akkor te kozelebb vagy a tuzhoz. amikor en jarok/tam a 4es metroval, akkor nem voltam egyedul. orulok, hogy vannak itt olyan emberek, akik ennyire belelatnak a 4es metro penzugyeibe. nem mellesleg azert megemlitenem, hogy ha a "szopo" sag alatt azt erted, hogy penzugyileg nem profitabilis a "ceg", akkor el kell szomoritsalak. a tomegkozlekedes nem profitablilis sehol a vilagon, meg Pozsonyban sem ;) (legalabbis nem penzzel kifejezheto a nyeresegessege, tekintsunk most el itt a kornyezetvedesrol meg az atteteles hatasokrol). de koszonom, hogy megosztottad ezt velem, mostmar en is tudom, hogy "szopo" a 4es metro (vagy csak tul sok volt a mai index/blikk is ;) )

Tikakukac 2014.04.03. 16:51:49

@gyurmap: Szopóság alatt azt értem, hogy ezt üzemeltetni kell majd, plusz elérni x főt utazóközönségben. Ami finoman szólva bulis lesz úgy, hogy a 3-as metróra sincs egy garas se, aztán egyszer nem az alagút közepéről kell majd kihozni az embereket, hanem a pillérek alól mikor egy szerelvény majd úgy gondolja, hogy neki elég volt a szutyok sínekből.
Ha az eredeti nyomvonal megépül és annyiból amennyiből, az úgy állati lett volna, marha sok embert bírt volna behozni a peremről. Így meg lett egy lakótárs kedvenc utazási eszköze, amivel 5 perc alatt egyetemen van.

gyurmap 2014.04.03. 17:03:28

@Tikakukac: csak ismetelni tudom onmagam: nagyon orulok, hogy vannak itt nalam sokkal tajekozottabbak a temaban; sot olyanok is akik tudjak, hogy mi lett volna ha, illetve azt is, hogy igazabol milyen allapotban van a 3as metro (aminek egyebkent semmi koze a temahoz). veletlenul nem a BKK-val beszelek? es felre ertes ne essek, mint irtam, en sokkal jobban orultem volna 10 kicsi tónak Budapest belvarosában (ebben Pozsony tenyleg jobb, ott van ;) ). es akko mar ketten vagyunk a lakotarsaddal, en is gyorsabban beerek kelenfoldrol, es meg olcsobban is :)

jk88 2014.04.03. 17:13:23

Pistä!
Pozsonyban még félmillióan se laknak, nem hogy másfél millióan... Jól is nézne ki, a 4 millió lakosú "ország" lakosságának majd' a fele egyetlenegy városban lakna... :D

Tikakukac 2014.04.03. 17:27:51

@gyurmap: Marha sok köze van a témához. Ha nem tudsz fenntartani 1 autót nem veszel másikat. Ha 3 metrót sem tudsz karban tartani akkor nem csinálsz negyediket. Pont.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 17:39:38

Miert sz@r a Crown Victoria? Mert v8? Mert nagy? Nem ertem.

Chevy Caprice a kilencvenes evekben uralta a rendorauto piacot, hirtelen a Jumanji ( Robin Williams ) jut eszembe amiben szerepelt ( ja meg a Macaulay Culkin fele betoros filmben is azzal vittek el a vegen Joe Pescit de a sor szinte vegtelen )

Erdekes : "nyugaton hallgatjak munka kozben" nyugaton munka kozben dolgozni szoktak de ez csak az en meglatasom :))))

Leadfoot 2014.04.03. 17:47:28

@Mazzzzu: Ágyúgolyóból a 2. rész is üt, sőt.

Ha meg Bandita, akkor: Konvoj.
10-4 :-)

Burgermeister 2014.04.03. 17:58:17

Azokat a műsorokat hogyan tudom letölteni ahol nincs direktlink letöltés? A 15. és az az előtti műsorok? Pista???? Vmi tudás ehhez? Tk.

Gomulka Béla 2014.04.03. 18:16:38

Miféle szuloapa az, aki nem szívja ki a gyerek orrát? Nem kell ahhoz koztes eszkoz. A saját gyereked fikájáról van szó, nem mérgezo az, és mégiscsak a gyereké. Nem én találtam fel, orvostól tanultam. Bevált.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 18:32:24

@Gomulka Béla: amerikaban azert nem tudtam venni orszi-porszit mert be van tiltva.
otthonrol kuldettem anyammal.

amugy most tudtam meg hogy a Vanishing Pointnak a cime: Szaguldas a semmibe! :D
Ez jo, csak eppen kinyirtak vele a lenyeget: a film arrol szol hogy hol van az a pont ahol meg visszaterhetsz a rendes eletedbe, meddig mehetsz el 'rossz utra", honnan tudsz visszaterni. A film vegen ongyilkos lesz a foszereplo, mert nem tudta hol van ez a pont. Erre van felepitve a film: az utkereses ( keresztul kasul autozik a sivatagban, atmegy a sajat kereknyoman ) a sex ( motoros csaj ) a drog ( fogad a dealerrel is, tulertekeli magat ) stb stb...

AMUGY - nem belepofazaskent - miert nem lehet orulni hogy van egy uj metro? A politikusok sokat lopnak, az eg kek, a fu zold, a metro uj. Mindenki szaladjon at egy viragos ketszer ketszer es oruljon annak ami van. Ennek lehet, neztem kepeket rola tenyleg szep - es ne felejtsuk el, ami mar megepult azt nem lehet ellopni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 18:37:39

autos film?

Used Cars!

www.imdb.com/title/tt0081698/

Az rendezte aki a Vissza a Jovobe sorozatot, jatszik benne Kurt Russel, van benne minden.

Igazi autonepper film kezdoknek: van benne oratekeres, alkudozas, szerelem, halal, politika, korrupcio, USED CARS! :)

www.youtube.com/watch?v=K8cRwgROKM0

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 18:41:16

itt a teljes film

www.youtube.com/watch?v=KyoaH_pdr3k

az elejen a vevocsalogatast tanitani kene :D

Leadfoot 2014.04.03. 18:45:34

Ha félig-meddig doku is játszik, akkor a Love the Beast.

Hihetetlen, Pistával mennyire hasonlóan gondolkodunk autós filmben. Nekem is egyből az Ágyúgolyó futam(ok) meg a Mad Max jutottak eszembe.

Leadfoot 2014.04.03. 18:50:44

@Leadfoot: Erre bemondja a Love the Beast-et is, mondomén. :-))

Schütii 2014.04.03. 19:32:07

"Fast & Furious gearbox" Hát jah! :D

Schütii 2014.04.03. 19:42:30

@visszakettopadlogaz: Hú de megnézném, csak ahhoz tudni kéne amerikaiul... :S

butschq 2014.04.03. 19:50:40

@Schütii: Tragacsparádé a magyar címe. Néha szokták adni tv-ben is. Különben tényleg jó film :)

Pysti 2014.04.03. 19:54:14

A halálos iramban 3, azaz Tokyio Drift filmhez szólnék hozzá. Nem vagyok oda érte, eléggé vontatott, de a parkolóházas jelentekben az a Tanner Foust (USA) kaszkadőrködik, aki a Top Gear USA-t műsorvezeti, a világ egyik legjobb autóskaszkadőre és emeleltt rally és rallycross bajnokságokban is részt vesz. Már versenyzett itt Nyirádon is a Rallycross EB-n pl.

Schütii 2014.04.03. 20:03:53

@butschq: Igen? Nem hallottam róla soha. Na mindegy, eredeti nyelven egyébként jobban tetszenek a filmek, ahol elérhető angol felirat, azzal szoktam könnyíteni a nyelvi nehézségeimen.

Ez is jó lehet:

www.youtube.com/watch?v=nL1BpJ65o2Q

internal_combustion 2014.04.03. 20:05:21

Végig annak szurkoltam, hogy valaki mondja már be a Rush-t. Kb az egyetlen elfogadható autós film.
Amúgy egyik este én is autós filmeket keresgéltem, de nincs semmi értékelhető. Megnéztem a Bana-féle Love the Beast-et, és jól indul, de sajnos az sem az igazi.
******SPOILER********AKI NEM LÁTTA, NE OLVASSA TOVÁBB***

Szóval összetörti az autót a végén egy kicsit (najó, nem egy kicsit, de nem halálos. Magyarországon ez másnap törésmentesként állna valahol) és az a film végi agonizáció, hogy most akkor dobja ki a kukába a gyermekkori szerelmét, vagy csináltassa meg? Ez nem egy tipik autóbuzi hozzáállás szerintem.
Viszont tényleg vanak benne szép képek, szép autók, igazi versenyzés, stb. Plusz Jay Leno meg Clarckson jópofák benne. Azt éreztem, hogy velük kellene egy ilyen filmet forgatni, AZT megnézném :)

e1 · http://beszoltam.hu 2014.04.03. 20:14:29

@ommm: Az utolsó 10-15 évben már egyáltalán nem téma a pozsonyi metró. Földbeeresztett gyorsvasút (olyasmi mint a HÉV) volt az utóbbi években napirenden, de az utolsó verzió már csak arról szól, hogy Pozsony (és egyben Közép-Európa) legnagyobb lakótelepén Ligetfaluban (Petržalka - kb. 130 ezer lakos) lesz villamos, amely elméletileg az új Öreg hídon fog majd valamikor (a 22. században) közlekedni.
Ami a lakosságot illeti, a hivatalos adat az tényleg annyi, amennyi a wikin van. Természetesen a valódi lakosság sokkal több, mert rengeteg "bevándorló" lakik itt nem bejelentett állandó lakcímmel (cépéčkári). Ezen kívül napközben következő sok ezer ember ingázik. Hallottam olyan számot, hogy napközben kb. 700-750 ezer ember van a városban, ami soknak tűnik a hivatalos lakosság számához képest, viszont továbbra sem elegendő ahhoz, hogy eltartson egy metrót.

Többieknek, akik Pozsonyról írtatok. Igen, van Pozsonyban néhány tó, ami jó. De sajnos nincs semmi zöld övezet a városban. Összesen egy darab park van, és az is gyakorlatilag az egyik nagy pláza tövében. Egyszerűen nincsenek a városban olyan helyek, ahova ki lehet ülni és nem betonfalak lennének körbe.
Ami az utak minőségét illeti, nehéz megítélni, hogy mennyire rosszak Pozsonyban az utak. Egy éve a téli szezon után katasztrofálisak voltak, de az egy nagyon extrém tél volt, amikor nagyon sok csapadék volt, és 0°C alatt és fölött ingadozott a napi hőmérséklet. Ennek ellenére viszont nem merném kijelenteni, hogy annyira rosszak lennének az utak. Személy szerint amikor nagyon ritkán Budapesten járok mások a tapasztalataim, szerintem rosszabbak a pesti utak a pozsonyiaknál. Nem sokkal, de többet szoktam ott szitkozódni a kátyúk miatt. Viszont Budapestnek és Pozsonynak együtt sincsenek olyan rossz útjai, mint Prágának.
Végül valamit a pozsonyi közlekedésről. Dugók sajnos vannak, de ezektől a metró nem mentené meg az embereket, mert a dugókat az ingázók okozzák. A belvárosban a közlekedés tűrhető szinten van, a gond elsősorban ott van, amerre a nagy mennyiségű ingázó közlekedik és nincs abban az irányban autópálya, vagy több sávos úthálózat. Ez még továbbra sem lenne gond, mert hát az ingázók nagy része régen eleve Pozsonyban lakott és kiköltözött a környező falvakba. Ő döntésük, ők szopnak miatta naponta kétszer. A gondot "csak" ott okozzák, ahol nincs kiépítve a villamoshálózat, illetve a belvárosban vezető nyomvonalakon nincsenek buszsávok. Ott sajnos a helyiek szopnak az ingázók miatt és állnak a dugóban a buszokon és trolikon velük együtt.
A gond az, hogy ezt a problémát egy esetleges metró/gyorsvillamos sem oldja meg, mert azt a legnagyobb lakótelepre tervezik, amelynek tényleg sok a lakosa, viszont erről a lakótelepről a belvárosba jelenleg 4 hídon keresztül (összesen 9 sáv) tudnak bejutni a városba és a ötödik híd is pár éven belül megint használható lesz.

butschq 2014.04.03. 20:16:47

@Schütii: Még nem láttam, de gyors keresés után kiderült, Nő a volánnál a magyar címe. Azt hiszem, megvan a hétvégi program :)

Én szeretem szinkronosan, eredeti nyelven, eredeti nyelven+felirattal, esetleg eredeti nyelv+más nyelvű felirattal is a filmeket.
Ha van lehetőség, először megnézem magyarul (legalább tudjam miről van szó), utána pedig a többi kombináció is jöhet. Persze csak azoknál a filmeknél, ami többször megnézhető kategória :)

gyurmap 2014.04.03. 20:55:05

@e1: Nem azon fogunk osszeveszni hol rosszabbak az utak. En szemely szerint Pesten es Pozsonyban is sokat jarok, a velemenyem az, hogy Pozsonyban rosszabbak az utak, es Budapest pedig nagyon sokat feljodott ilyen tekintetben is. De nyilvan nem egy Munchen... Abban pedig tokeletesen egyetertunk, hogy Pragaban tenyleg katasztrofalis a helyzet, de egyebkent szerintem ott is leginkább azért, mert rengeteg a macskakő. El is dontottem, hogy Pragabol hasznalt autot venni ongyilkossag. Nem vagyok egy szakerto, de ahogy azok kozlekednek, azokon az utakon, szerintem feleannyit sem bir egy auto, mielott az utolso szog is kirazodik belole. Visszaterve Pozsonyra felesleges az osszehasonlitas, kisebb varos Pozsony, mas gondokkal. Szerintem a tavak tok jok, de nyilvan nem potolja a zoldovezetet. En jobban szeretem Budapestet, sokkal. Leginkabb azert jegyeztem meg ezeket, mert a csapbol is az folyik magyarorszagon, hogy itt milyen rossz, es bezzegorszagokat keresunk kozel meg tavol. Pedig csak az mond ilyet, aki meg az eletben a labat ki nem tette magyarorszagrol (kis tulzassal). Mindenhol vannak gondok, Magyarorszagon is, de ha vki bezzegorszagnak hiszi szlovakiat, azt szivesen atraknam egy ket honapra, had elvezze a szlovak hon szolgaltatasait. (mar annal is elkerekedett a szemem, amikor dicserni kezdte Pista a szlovak gyermekorvosnal tapasztalhato pozitiv dolgokat szemben a magyar korhazakkal; nyilvan minden hely mas, nemtudom ok hol voltak, dehogy Komarom (eszak) korhaza olyan szinten lepusztult, hogy ellensegemnek se kivannam legszivesebben; ezzel szemben nekem sok jo tapasztalatom van a magyar egeszseguggyel). persze tudom, panaszkodni konnyu, es finom :D

BTO11 2014.04.03. 21:09:59

jo volt! 3 sör 2 feles után.
garázs varázsban,hátam mögött a daewoo kalossal.legalább a végén 8 trüsszentéssal 6 papirzsepi használattal.orrszivó nincs.ezt a hátam mögött nem igazán lopják ,83ekm 10év és 1 kipuff foltozás után is szeretem annak ellenére néha chek lámpec világlik benne ,de ki is alszik magától.száguldás a semmibe ,de az eredeti 70-s évek beli film az igazi.vagy az interceptor se semmi.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 21:46:41

@Schütii: @butschq: na nem is tudtam hogy szinkronizaltak.

"Vissza a jövőbe-trilógia, A smaragd románca, Forrest Gump, Kapcsolat – és egy titkos favorit: Tragacsparádé. Robert Zemekis....."

http://www.onlinefilmespolc.net/tragacsparade_1980/‎

A MadMaxet viszont most nekiallok megnezni, amelyikben Tina Turner van (3?) nem lattam vagy husz eve :)))

Jarics 2014.04.03. 21:47:32

Autós film és Manta, Manta c. alkotásról mindenki megfeledkezett? :-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 21:57:44

szerintem egy tobbszaz eves varos szerkezetileg nem alkalmas kezelni tobb millio ember kozlekedeset.

London, Amszterdam, Brusszel, vagy talan europa harom magassan legszebb varosa: sorrendben Budapest, Becs es Parizs egyszeruen kicsi.

Szuk utcak, egyre magasabb hazak ( ami meg tobb embert jelent alapteruletre vetitve ) - a metro oke, bevisz a belvarosba/kulvarosba de ott hogyan es mivel kozlekedsz?

Merem allitani ezek a varosok elertek azt a hatart aminel tobb ember mozgasat nem tudjak kiszolgalni fizikai hataraik miatt.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 22:00:36

@vancello: hm, hm, igazad van...

@Jarics: en nem csak nem mertem ( raadasul ex manta tulajkent ) szoba hozni :)))

Rocko- 2014.04.03. 22:17:15

@gyurmap: "halottrol jot vagy semmit"
nem halott, épp hogy most született meg.
"mostmar kesz van, szep lett, oruljunk neki"
a jó dolgoknak lehet örülni. a 4-es metró nem jó. vagy legalábbis annyiban pozitív, hogy megszűntek miatta lezárások. s lettek helyettük mások.

@Amiga Mania Magazin: lassan már bármelyik hallgató tudna ajánlani 300-ig kisautót, 600-ig kombi dízelt és 1 millióig kabriót. :D

@visszakettopadlogaz: "nyugaton munka kozben dolgozni szoktak de ez csak az en meglatasom"
hülyék! :(

"miert nem lehet orulni hogy van egy uj metro?"
- drága
- az alapvető funkcióját nem látja el, ahhoz túl rövid
- viszont jelenleg iszonyatosan kicsik a megállóközök (5-900 méterek, 80 méteres szerelvénnyel), 500 métert még Amerikában is meggondolják, hogy kocsival menjenek, nem hogy erre metrót építsenek
- bár már átadták, jócskán félkész állapotban van, hiányzó vagy rossz illesztésű burkolatok
- a kezedeti tervekhez képest marhára nem az épült meg, amit eredtileg akartak.

Rocko- 2014.04.03. 22:22:36

@Schütii: megtalálható erre-arra, a' internetben.

@visszakettopadlogaz: "Merem allitani ezek a varosok elertek azt a hatart aminel tobb ember mozgasat nem tudjak kiszolgalni fizikai hataraik miatt."
ezért érthetetlen számomra ez a belvárosi sivatagosítás. irtsunk ki minden forgalmat, öntsük tele díszkővel. OKÉ, azt értem, hogy politikuspajtiknak ez jó, de kérnémszépen, ha már sok pénzt ellocsolnak rá, akkor miért nem csinálják jóra?

butschq 2014.04.03. 22:32:02

@visszakettopadlogaz: Bevallom őszintén, a Vissza a jövőbe trilógia nem a kedvencem, valamiért sosem fogott meg. Pedig én a végtelenségig rajongok a sci-fi/fantasy filmekért, de ez valahogy nem.

A többi jöhet :)

@Jarics: Az egyik égéstér kommentposztjában említettem már. :) A Manta Manta alapmű, Til Schweigert meg valahogy bírom.
Mantás film még a New Kids Turbo, persze csak azoknak, akik meg tudják emészteni a holland humort (nem egyszerű feladat:D ).

butschq 2014.04.03. 22:35:25

@Rocko-: Neked nem volt kommented napközben? Még telefonon olvastam, aztán mondom ha hazajövök olvasom tovább pc-n, de addigra már eltűnt...

Ha rövid megállók, akkor Debrecen, 2-es villamos vonal. Nekem már az 1-es vonalánál is sűrűek a megállók (Miskolchoz képest), de a kettes pályán szörnyű.

Rocko- 2014.04.03. 22:39:03

@butschq: de, volt, jó hosszú, úgy látszik nem tetszett valakinek.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.03. 22:48:48

@Rocko-:

ertem, de mar megvan. Ezen valtoztatni nem fognak.

A politikusok lopnak, ez sem fog valtozni.

Akkor miert ne lehetne orulni neki? Az ingyen van es az ember kedve is jobb lesz tole.

"viszont jelenleg iszonyatosan kicsik a megállóközök (5-900 méterek, 80 méteres szerelvénnyel)"

ez komoly??
Most utanna nezek online a dolgoknak, eddig en a kepeket lattam a megallokrol amik szerintem jol neznek ki de ez szubjektiv ugye.

ommm 2014.04.03. 23:12:58

@Burgermeister: Fú, az azért elég szar szerintem. Végignéztem, de bántam. Letöltés a kis nyíllal a player sarkából. Kattints és várj!

@szabbika: El is fogom :)

@gyurmap: Tíz évet éltem ott, köszi, ismerem eléggé.

@szeri13: Ez azért nem egészen így van. Mert ott van mellette a körgyűrű, a Novy Most és azért Petrzalka nem egész Pozsony. Én Récséről jártam át oda dolgozni és sosem volt gondom a közlekedéssel. (Mondjuk nem csúcsidőben mentem, menekülőútvonalnak pedig mindig ott volt a letérő a centrum felé)

@e1: Medikus-kert. Grassalkovich mögötti park. Mindkettő szuperjó hely. Vagy kimész Mlynská dolina felé.

@vancello: Hé! Odafigyelj! Ki is mondta be a tutit? És ki tesztelt Vandurát a TC-n? Mielőtt még nagyon elvetnéd a sulykot...

gyurmap 2014.04.03. 23:20:14

@Rocko-: koszonjuk Rocko, hogy megosztottad velunk mi a jo es a nem jo. hiszen ez nyilvanvaloan igy mar az en szemem is felnyilt. ... jaj megsem, en tok hulye vagyok... szerintem hulyeseg azon karogni, amin valtoztatni nem tudsz/fogsz. mint mar megjegyeztem parszor, panaszkodni konnyu. ha van folos energiad, akkor asd fel a kertet esetleg, vagy segits a szomszed csaladnak koltozni.

+1 alapveto funkcioit nem latja el?! kerem, oszd meg velem, hogy mi a metro alapveto funkcioja, tanulni szeretnek :) nem is tudtam, hogy van olyan, hogy metro kezikony, definiciokkal, es alapveto funkciokkal. BTW ha van egy nyomvonal, akkor az allomasokat nem oda teszed, ahova akarod (tehat a megfelelo tavolsagra egymastol), hanem ahol hely van ugye... megsem szeretnenk felbontani akarhol par tombhazat, hogy marpedig ott lesz a kijarat. kihagyni lehet parat termeszetesen, de akkor meg az lenne a karogas targya, hogy tul messze vannak egymastol... gondolom. nem kell mindent elhinni, amit az index ir. nem mas az, mint egy online blikk. :)

es tenyleg, hiszek benne, hogy lehetett volna jobb....

butschq 2014.04.03. 23:21:13

@visszakettopadlogaz: Lopni lopnak, ez kivédhetetlen.

De akkor már ha csinálnak is, az 100-osan megfelelő legyen.
Itt meg szerintem az volt, hogy legyenek nagyon pofás megállók, az összes többi meg nem számít.

De ha már politikusok:

www.youtube.com/watch?v=4lDbEaH5Ecc
:D

gyurmap 2014.04.03. 23:21:51

@ommm: :D akkor nem sikerult annyira megismerni, hogy kb mennyien laknak ott ;) lehet megsem ott laktal

Rocko- 2014.04.03. 23:25:32

@gyurmap: a véleményemet osztottam meg, ne ragozd túl.
"szerintem hulyeseg azon karogni, amin valtoztatni nem tudsz/fogsz."
igen, ezzel lehet tökéletesen megállítani a fejlődést. a probléma megoldásához az első lépés a probléma felismerése a második pedig a a felszínrehozása. ha nem mondjuk el (vagy szavad járásával károgjuk), akkor sosem kerül megoldásra.
"kerem, oszd meg velem, hogy mi a metro alapveto funkcioja"
nagy tömeget nagy távolságra gyorsan eljuttatni.

@ommm: kérlek legközelebb jelezzétek vissza, hogy mi volt problémás a kommentemben, köszönöm.!

Pasas 2014.04.04. 00:25:47

Rázós futam. Ez az! Régen kívülről fújtam, de a címére már nem emlékeztem. Akkor nézzük meg. :)
A Manta Manta-t akartam még én is mondani, Kopasz meg maradjon csak, imádom mikor sztorizgat.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.04. 00:41:28

@Pysti: Tanner Foust - ... es a DIRT 2 ben Block es Mirra mellett beepitett opcio! :D

@Pasas: a csizma brunyalos resz priceless:)

@unclesam2: The Driver. Amikor a narancssarga mercit leamortizalja a parkoloban es utanna NEM vallalja a melot az alap. Amikor evek mulva ugyanugy tortem le egy ajtot mindenki felkialtott: EZT A DRIVERBOL LESTED EL! :D

@butschq: :D:D:D amugy pontossan: aki ert valamihez annak van rendes munkaja. Erthetetlen mikor a politikusok penzeinek emelesekor a versenyszferat hozzak fel peldanak - OTT ERTENI IS KELL VALAMIHEZ.

Az amerikai elnok $440.000 kap evente, Kevin Sowers, president of Duke University Hospital (Durham, N.C.) — kap evente $658,592-t, tehat egy North Carolinai non-profit korhaz igazgatoja is tobbet keres.

Amugy ez tipikus ex kommunista szokas hogy politikus jelen van ha atadnak valamit.

Rocko- 2014.04.04. 06:59:42

@visszakettopadlogaz: én azon röhögtem, amikor pár éve asszondták, hogy felállítanak szakértői kormányt. WAT? akkor eddig mi volt?

e1 · http://beszoltam.hu 2014.04.04. 07:21:24

@ommm: Mindkét parkot rendszeresen zárják, a Medikus kertből már este nyolckor kikergetik a népet, az elnöki palota mögülibe pedig a kutya sem jár, ráadásul állami rendezvények idején még napközben is elzárják a nyilvánosság elől. Ráadásul mindkettőben nagyon rossz szemmel nézik, ha a fűre lépsz. Abszurdul hangzik, de így van.
Ami a malomvölgyet illeti, nem tudom, hogy ott milyen park van, ott egy kis erdős részről tudok csak. Viszont ha már oda elmászik valaki aki nem pont a közelben lakik, akkor sokkal érdemesebb felmenni a Kárpátokba a Zergehegyre, vagy Vaskutacskára. A pozsonyiak ha egy kis zöldre vágynak, akkor általában oda is járnak, csak hát ezek nem városi parkok, hanem az erdős övezet kezdete még némi civilizációval. Olyan park, mint pl. Budapesten a Népliget csak egy van Pozsonyban, a ligeti park, de az messze van tőle. Sajnos.

voltbalos 2014.04.04. 08:50:57

OFF

Sziasztok!

Gőzöm sincs, hogy eljut e hozzátok, remélem igen!

Legyetek kedvesek egy hangtechnikust felkérni a beállításokhoz, mert az egyes (aktuálisan beszélő) résztvevők hangereje közötti eltérés -vágópistásan szólva- szignifikáns. A műsor így nem hallgatható végig anélkül, hogy 30-50 másodpercenként ne kellene korrigálni a hangerőt. Vagy alkalmazzatok személyi mikrofonokat. (Esetleg ha az van, akkor állítsátok be.) Jelenleg úgy képzellek Benneteket, mintha egy ovális asztalt ülnétek körül, és az asztal geometriájából adódó távolságkülönbséget hallanám (vagy éppen nem hallanám). A műsor remek, ne ezen menjen már el! Amúgy köszi, szívesen hallgatlak, olvaslak Benneteket, még ha nem is tartozom az autós (motoros) társadalomhoz.

ON

sikegy 2014.04.04. 09:30:46

Winkli, a tüdős orrszívást nem ajánlanám hosszú távon, 2 gyerekes tapasztalat alapján. A szívócsőben ugyanis olyan válogatott baktériumtenyészet alakul ki egy idő után amit bármelyik tüdőosztályon megirigyelnének.

Én is kipróbáltam egyszer, a tüdőzős módszerrel pont jó helyre szívod a levegőt :). Szerencsére megúsztam tüdőgyuszi nélkül, de olyan légcsőgyulladást kaptam hogy három napig feküdtem utána...

Szóval csak óvatosan.

madbalee 2014.04.04. 09:44:27

@madbalee: filmekhez: a Thunderbolt ellentetje a Miss Daisy soförje. Jo film kevesebb autoval, de megis vegig lehet követni az amcsi autok fejlödeset kb. a 60-as evektöl a 90-es evekig.

Jarics 2014.04.04. 09:58:44

Az orrszívó porszívó maradjon csak meg gépesített változatban.
Fiamat úgy kellett lefogni, míg a lányom - nőhöz méltóan - hősiesen tűri a megpróbáltatásokat.
(Orrszívót feltekerem és még az agya is kijön.)

stone pit(er) 2014.04.04. 10:19:34

Lehet, hogy volt már, akkor bocs! Volt egy Electrolux Silence porszívónk. Valóban nagyon halk volt az előző gépekhez képest. Igaz, őt év alatt tönkre ment valószínűleg a gyerekek orrszívása miatt. Vettünk egy másik Electolux, de nem silence sorozatból valót. Hangos mint a fene! A különbség elég nagy, még ha a silence se az ideális suttogás. Ja, és anyukámnak 450 ezer forintos Lux porszívója van. Az sem halkabb, mint a kommersz silence 55 ezerért.

gyurmap 2014.04.04. 10:42:38

@Rocko-: a magyar nyelv ezert hasznalja ezeket a szofordulatokat a velemeny nyilvanitasra: "velemenyem szerint" vagy "szerintem" stb. ha ezeket nem irod oda, akkor ugy ertelmezem, hogy marpedig egy az igazsag, megpedig az, amit Te leirsz (ami nyilvan neked is arrogansnak tunhet).

a fejlodes megallitasat pedig nem vennem magamra, ha megengeded. merthogy szerintem igencsak teves elkepzeles az, hogy ha karogunk az internet eme zugaban, akkor barmilyen fejlodes utjat egyengetnenk. persze tudom, hogy nagyon nehez megallni, hogy szakertok legyunk mindenfele forumokon, de attol, hogy szetosztjuk az eszt, meg nem leszunk szakertok. konkretabban, ha tenyleg tanulni akarunk a hibainkbol, vagy segiteni akarunk az M4 es projekten, akkor szerintem a feladat az lenne, hogy megkerdezni a felelosoket, miert is igy jeloltek ki a nyomvonalat, miert ilyen szerzodeseket kotottek, miert tartott eddig stb. es termeszetesen, ha vki hibazott, akkor leverni rajtuk. az itteni karogas, hogy sz*r a 4es metro, meg fuj, meg draga, az kb csak annyira jo, hogy mas napjat keseritsuk meg.

"nagy tömeget nagy távolságra gyorsan eljuttatni" sajnos ez nem definicio, sem a nagy tomeg, sem a nagy tavolsag nem objektiv es tenyszeru. kb mint a valasztasi igeretek :)

stone pit(er) 2014.04.04. 10:48:57

Hogy szemléltessem menyire fontos (az alibin kívül)az akadálymentesítés, a 13. kerületben egy ortopéd szakrendelő (kifejezetten mozgássérülteknek, segédeszköz készítéssel)bejárata sem akadálymentesített (legalábbis három éve még nem volt az). Egy darab lépcső válassza el az utcaszinttől. Egy tolószékes ácsorgott épp ott, gondoltam felhúzom a rendelő szintjére. Annyira nehéz volt az ember, hogy mire átbillent a lépcső sarkán már ívben hátra hajoltam és nem tudtam ellépni. Miután fetrengtem egyet a padlón (szerencsére a tolószékes nem eset ki a székből), odalépett hozzám a portás és azt mondja "Miért nem a teherbejáraton jöttünk? Ott nincs szintkülönbség.".....Azért emelgetni nem akart! Biztos fáj a háta!

stone pit(er) 2014.04.04. 11:09:55

Bár sokan mondták, még az adásban is, Pozsony kicsi. 2008-ban egy hónapon keresztül laktam Dubravka kerületben. Ez Pozsony külvárosa, lényegében egy lakótelep. Itt béreltem egy apartmant. Gyorsmosással 15-20 perc alatt bent voltam a Hurbanovo Namestie nevű főtéren. De rendszeresen használtam az autómat is. Voltak dugok rendesen, de azért elviselhetőbb volt mint Budapest. Főleg a D2, D1 városi autópálya szakaszok és az alagút a D2-n Dubravka felé. Sok-sok 2x2 sávos út üresebb volt, mint a hasonló budapesti. Ez egyébként semmit nem mond arról, mennyire elfuserált az M4. Hiszen, ha valamiért, akkor legalább azért lehet tisztelni a VEKE-t, hogy már rég figyelmeztettek arra, hogy milyen alternatívák lenének sokkal hatékonyabbak. Pl. gyors-villamos villamos, rövidebb földalatti szakasszal, és akár sűrű megálló kiosztással, mivel a villamosnak az sokkal jobban fekszik. Példa lehet a német ruhr-vidéki villamoshálózat. Mindegy! Ahoz képest egészen elviselhető lett ez a szakasz. Sokkal világosabb, vidámabb, szellősebb(nek tűnik).

stone pit(er) 2014.04.04. 11:11:15

Gyorsmosással 15-20 perc alatt? Mi a fenére gondoltam?
Szóval Gyors-villamossal. .-)

Negotiator 2014.04.04. 11:29:02

@gyurmap:
miért így jelölték ki a nyomvonalat? mert esztelenek. ez egy 50 éves terv megvalósítása, hogy Új- meg Rákospalotáról segítünk a munkásoknak a XI. kerületi gyárakba jutni. Mire elkezdték építeni, nem voltak munkások se gyárak. Erre megépítették a Belvárost átszelő részét, pedig ha Kelenföldről Őrmező-Gazdagrét, a Bosnyákról Újpalota-RÁkospalota felé megcsinálnák, szép nagy P+R parkolókkal, rögtön más lenne a közlekedés Budapesten. De ez abban a városban, ahol felújítják az Örs Vezér teret de a metrot és a hévet nem lehetett összekötni, most is utópia. Ahol szintbeli kereszteződéseket építenek, és a Belvárosban sorra szüntetik meg a parkolóhelyeket. Ráadásul a metró miatt buszbeszerzés nem volt, légszennyezés az egekben, és a vidék nagy része a budapestieket szidja miatta mintha ők harcolták volna ki hogy erre szaladjon el a sok pénz.
Ezeket most elmondtam - szerinted változik bármi is?
A BKV még 20 év múlva is azt fogja büszkén ismételgetni, hogy sehol nincs olyan városi közlekedés, mint itt, mert itt van hajó, libegő, fogaskerekű, metro, troli, villamos, hév. Talán nem véletlenül nincs máshol ilyen katyvasz...
Elvétve vannak értelmes emberek a BKVnál, de sajnos sziget üzemmódban. Van aki tudja hogy az átszállás sok idő és macera, az elriasztja az embreket. Amíg csak buszt kell tovább közlekedtetni azt megcisnálják, de pl. a fogaskerekűt a villamos sineken a Széll Kálmán térre nem viszik le, szerintem a most induló rekonstrukcióban sem. A jegyellenőrzés és társairól meg annyit, hogy az a magyar vezette Londonban az Oyster Card projektet (feltölhető érintéses kártya, ha egy nap eléred egyedi jegyárakból a napijegy árát, nem von le többet csak enged utazni éjfélig), akit a BKVsként ráállítottak erre a témára, aztán az anyaga a fiókban végezte. Most azon dolgoznak, hogy az Oyster rendszer bármilyen PayPassos bankkártyával, külön kártya vásárlás és feltöltés nélkül működjön....

gyurmap 2014.04.04. 11:50:18

@Negotiator: eloszor is, ha ennyire tudod, hogy mit kellett/kell volna csinlani, akkor nosza en tamogatlak (csak szavakkal, mert szerintem ha ilyen egyszeru lenne "jot" csinalni, akkor mindenki meg is tenne, meg a politikusok is. hidd el ok is emberek, es ha egy "jo" projektbol csurran csoppen, az ugyanolyan penzugyileg nekik, mintha egy "f*s" projektbol csurran csoppen, annyi kivetellel, hogy akkor tobben fogjak oket szeretni). ez a forum azonban teljesen rossz ut annak, hogy eloadd, Te mennyivel jobban tudnad csinalni, mivel, ahogy mondtad, igy nem fog valtozni semmi. meg a legegyszerubb projekt sem csak abbol all, hogy kitalalsz vmit es megepited, el is kell adni, le is kell kommunikalni, mindezt sikeresen, mert hiaba jo egy termek, ha nem tudod hol add el, es hogyan, akkor senki nem fogja megvenni (ez az informacio kora, ilyenek a mostani szabalyok).

"Talán nem véletlenül nincs máshol ilyen katyvasz..." erre szoktam azt mondani, kis tulzassal, hogy azok mondanak ilyet, akik meg az eletben nem leptek at magyarorszag hatarait :) katyvasz szerintem mashol is van.

Az Oyster card tenyleg jo otlet. Nem vagyok egy szakerto, de azert ezzel kapcsolatban megjegyeznek vmit, amit persze szivesen kihagy minden populista cikk, pedig szerintem eleg fontos resze a dolognak. Reg megvan a technologia arra, hogy rengeteg ember munkajat kivaltsak gepek (jo pelda a vamszedo a 4es metron, de beszelhetnenk a soksok semmittevorol a MAV-nal, de nalamnal sokkal tajekozottabb emberek fel tudnanak sorolni egyebeket is biztosan). konnyu azt mondani, hogy jo, gyereke, akkor mindenkinek kalap-kabat, merthogy itt ez a jo kis kapus rendszer (automata iranyito, stb). Maris mindenki orul, hogy milyen modernek, meg faszak vagyunuk. Kiveve, hogy az a sok 100-1000 ember aki emiatt az utcara kerul, az a Te/Ti fizetesetekbol kapja a megelhetest (vagy ellopja vagy kapja az allamtol, vagy mindketto, de az eredmeny ugyanaz). Akkor persze jonne az ujabb panasz, hogy hogy lehetseges, hogy ekkora a munkanelkuliseg (sz*r Magyarorszag meg stb). Szoval, velemenyem szerint ezek a kerdesek, amit feszegetunk itt sokkal, de sokkal komplikaltabbak, ha olyan egyszeru lenne, amilyet pl Te leirtal, akkor hidd el, semmi perc alatt rendbe raknank az orszagot :). de kivanom Neked, hogy tedd rendbe :). (nem mellesleg ismerem London kozlekedeset, es volt szerencsem mas nagyvarosok tomegkozlekedeset is hasznalni; az en velemenyem az, hogy keves olyan nagy varos van a vilagon!!!, ami Budapest tomegkozlekedesenel jobb (a jobb szot itt arra ertem, hogy mindenhova el lehet jutni, gyakran jar stb, nem pedig arra, hogy melyik busz mennyire fancy (szep))). de egyetertunk abban, hogy biztosan okosabban is lehetett volna csinlani a 4es metrot.

stone pit(er) 2014.04.04. 11:58:36

@gyurmap: Bécs, Berlin, Prága.
Róma rosszabb.
Hirtelen a saját tapasztalatomból a nagyvárosok ahol tömegközlekedtem.

stone pit(er) 2014.04.04. 12:02:21

Ja, és az első három olcsóbb is. Prága teljesen. Bécsben a turista 3 napos bérlet anno 10 euró volt (több éven keresztül, de szerintem még most is annyi), Budapesten 3 500 forint amikor napokkal később összehasonlítottam, amint Bécsből hazajöttem. Berlinben régebben voltam.

gyurmap 2014.04.04. 12:15:32

@stone pit(er): hat, nem kell, hogy egyetertsunk :) egyebkent megcsak nem is az arakrol beszeltem ;) szerintem Pragaban sokkal ritkabbak a jaratok, mint Pesten... Roma tenyleg eleg gaz, Berlint nem ismerem.

stone pit(er) 2014.04.04. 12:44:42

@gyurmap: Egyébként a jóindulatú megközelítéseddel teljesen egyetértek. A politikusok minden hibájuk ellenére a rendelkezésre (számára) álló ötletekből, lehetőségekből és ismeretekből választanak. Nem egy nagy bűn volt ezt a metrót építeni. Végül is nem egy Neuswanstein-t építettek a kert végében. :-)!! A pénz hatékony felhasználása szempontjából azonban hiba nem figyelembe venni a tapasztalatokat, nem kommunikálni hatékonyan, és legalább korlátozottan, de mégis nyílt vitában megvédeni az elgondolást. Legalább az alapjait!
Prágában egyébként több a metróvonal (négyre emlékszem) és azok hosszabbak. Zsúfoltságra is emlékszem, de nem tűnt ritkábbnak a követési idő a magyarénál. Buszon keveset utaztam, de villamoson annál többet. Az autók ott is elállták a kereszteződést. Konkrétan a legzsúfoltabb belváros címére aspiráns, az én ismereti körömben. Pedig Münchenben, Triesztben, Malagában, Tenerifén is álltam autóval a dugóban. Szóval, a prágai villamos itt-ott nehézkesen haladt, de sok helyre eljutott, sok embert szállított, csökkentette az átszállások számát. Légkondis Karosa (by Renault, ha nem tévedek) buszok közlekedtek. Stb.

VargAdam 2014.04.04. 12:58:07

jaja még több égesteret, én most tartok a 4. végighallgatasnal, bár csak tavaly kezdtem nézni a TC-t. Nekem sokat segít a szobatársaim elviselésében.

Grifter 2014.04.04. 15:54:30

Az autók hangja, vagyis a szinkron kapcsán azért megjegyezném, hogy a lovak is kikérhetnék maguknak, hogy az nem is pata hang, meg az ajtók is, hogy az valójában csak egy 'csapó' hangja.
Meg a tömeg hangja is kamu ám! :D

Egy autós filmben elvárható, hogy rendes hangjuk legyen, de a Mások élete c. remek film aligha lesz attól kevesebb, hogy nem autentikus a Zsuk hangja ;)

Etniez 2014.04.04. 19:49:25

A külföldi hallgatók sorába tartozom én is, Londonban sofőrködöm, nem sokat, csak napi 20-50 mérföldet.
Viszont az összes égésteret meghallgattam, szeretem és tényleg jó lenne, ha lenne több magyar podcast.

Riley Kestrel · http://100auto.blog.hu/ 2014.04.05. 12:17:24

Annyi kiegészítést muszáj tennem az adáshoz, hogy a Blues Brothersben szerepló gépkocsi nem Caprice, hanem egy 1974-es Dodge Monaco.

dgt_ 2014.04.06. 10:53:09

Koreai márka nincs sok az utcán, így a lopási statisztikákban sem, de ez persze csóri kollégámat nem vigasztalja, akinek a Kia Rio-ját fújták meg Kecskeméten úgy másfél éve. Természetesen azóta sem lett meg, nyilván még aznap ezer darabban végezte szegény járgány.

dgt_ 2014.04.06. 19:16:12

@visszakettopadlogaz: Ezt - a velem egyidős -filmet ajánlottad már pár hónapja itt, megnéztem nemrég és azt mondom tetszett. :)

madbalee 2014.04.07. 10:38:15

Tenyleg egy olyan statisztikat nem lehetne ganyolni, amiben az adott markabol Magyarorszagon forgalmival rendelkezök szama van viszonyitva a lopasokhoz. Tipus ha jol tudom nem elerhetö, de azzal meg jobb lenne.
Mert lehet, hogy nem szerepel ezen a listan egy marka/tipus, de aranyaiban lehet "kaposabb"

Valamint lehetne inyenckedni meg, hogy megnezni adott koru/generacioju ellopott autok, hogy aranylanak az ugyanabbol az evböl/generaciobol forgalomban levök szamahoz.

madbalee 2014.04.07. 10:41:26

@visszakettopadlogaz: Used cars hatalmas, meg is nezem a heten:)
Hasonlo szocioleiras egy adott közegröl, mint az Office Space:)

venturaea 2014.04.09. 03:29:21

ommm mi a kedvenc karaktered amit Eric Bana személyesített meg?

zombika 2014.04.10. 09:46:52

Tisztelet!

Nem tudom hova írjam, itt talán jó lesz: hol lehet letölteni a korábbi égéstér adásokat az elsőtől kezdve? Az iTunest pls hagyjuk, emiatt nem vennék ájfónt,(droid rulez) külföldön dolgozom és császárság munka közben hallgatni a műsort.

Rocko- 2014.04.10. 13:56:44

@zombika: nem csak iPhone-hoz van iTunes, szerintem leeht azt külön is beszerzeni, de ha nagyon irtózol tőle, akkor léteznek más podcast olvasók.
androidra, első találat gogole-ban: play.google.com/store/apps/details?id=com.bambuna.podcastaddict

zombika 2014.04.10. 14:18:20

Köszönöm, összeraktam, működik. Azonban még mindig fennáll az eredeti kérdésem, mert nincs ultimate net a telefonomon, wifin meg letölthetném és csak el kell indítani.

320dezső 2014.04.11. 10:58:54

Jó autós filmekről akartam itt olvasni, ehelyett mindenki Pozsonyról tart kiselőadást. Szerintem mindenki leszarja, ha érdekli utánanéz, hogy hány tó meg öreghíd van Pozsonyban. Faszért kell ilyen súlytalan ügyekben vergődni.

gigabursch 2014.04.11. 11:09:33

Nekünk Lux porszívónk van két éve.

(hosszas alkudozással hozzájutottunk egy nem fullextrás, csővezérelt, "nyugdíjas"-csomag beli géphez), EP-számlára (-20% a végén)

Egy szó mint száz
Halk.
Mindezeken felül jó.

gigabursch 2014.04.11. 11:30:23

Makovecz:

Ismer már valaki olyan épületét, amelyik hőhídmentes és az első öt évében nem ázott be?

Több kérdésem nincs az építészetéről.

gigabursch 2014.04.11. 12:28:50

Valaki meg tudná nevezni, hogy a Verdák I-II-ben melyik szereplő pontosan mi?
Námelyik megvan, de ha valaki tud egy pontos listát, azt megköszönném.

Előre is köszönöm.

Palásti Pál Norbert 2014.04.14. 19:55:48

melyik az a video, amit Pista mondott, hogy a (talán, ha jól emlékszek) bogár alvázon van a nissan kasztni?

Palásti Pál Norbert 2014.04.17. 17:23:57

köszi szépen!! hazamész, igyál meg valamit :D

Szabon 2014.04.18. 00:08:39

nálam top1 autós film a Gengszterek sofőrje (The Driver - 1978). Tudom ajánlani, nem az a 3 bites helyből átugratós...
Viszont azért a meggyalázott narancs W108-ért megszakad a szívem! Gyerekként nem is értettem miért kell ez...
süti beállítások módosítása