Három titok az M-es BMW-kről
2011.10.20. 18:12 Tcomment
Mekkora megkönnyebbülés, amikor nem találgatásokkal kell dobálózni, hanem a főnök mondja meg a tutit.
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr993319115
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Spiritmonger 2011.10.21. 12:15:48
miért nem lesz összkerekes? gyenge kifogások ezek. kézi váltóval, rendes összkerékkel az M5 sokkal jobb lenne. az x5/x6-ban már bizonyított a technika, csak át kell emelni, árban is aloig drágább
farönk 2011.10.21. 16:19:03
Megértem, hogy nem csinálnak kombit az új M5-ből ilyen eladások mellett. Meghagyják a magához képest rettenetesen erős kombik kategóriáját az Audinak, annak jól áll. Meg persze a Skodának...
Rocko- 2011.10.21. 21:15:14
az összkerekeset megértem, plusz pénz kifejleszteni.
nade hogy Amerikában favorit a kézi váltó? heh, ennél jobb vicceket is olvasni.
az meg a plusz poén, hogy kombihoz nehéz hozzáfejleszteni. mert az annyira más? nem.
nade hogy Amerikában favorit a kézi váltó? heh, ennél jobb vicceket is olvasni.
az meg a plusz poén, hogy kombihoz nehéz hozzáfejleszteni. mert az annyira más? nem.
Shadowbull 2011.10.22. 19:04:44
"Amerikában favorit a kézi váltó?"
Nehez elhinni, de igy van.
"kombihoz nehéz hozzáfejleszteni. mert az annyira más? nem. "
Annyira nem mas, de koltseg. 1000 darabert meg nem eri meg.
sb
Nehez elhinni, de igy van.
"kombihoz nehéz hozzáfejleszteni. mert az annyira más? nem. "
Annyira nem mas, de koltseg. 1000 darabert meg nem eri meg.
sb
Rocko- 2011.10.22. 20:10:59
@Shadowbull: oké, akkor nehezen hiszem. :)
no, akkor ezt az "ezer darabért nem éri meg" dolgot beírom oda, hogy mennyire sokat keresnek a gyárak egy kocsin.
ha egy prémiumgyártó prémium(abb) modelljéhez ilyen mértékben nem éri meg fejleszteni.
no, akkor ezt az "ezer darabért nem éri meg" dolgot beírom oda, hogy mennyire sokat keresnek a gyárak egy kocsin.
ha egy prémiumgyártó prémium(abb) modelljéhez ilyen mértékben nem éri meg fejleszteni.
