A szépsége ássa a sírját
2011.11.25. 06:21 Tcomment
Az Opel furcsa módon drágábban adja a háromajtós változatot, de ez most így is elég csábító.
40 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr933410042
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
-Bibby- 2011.11.25. 09:51:29
Nekem ez valahogy... sok. Túlságosan is tojás, főleg oldalról, a B oszlop után lassan már nem is lesz ablak. A legutolsó képen az a bordó, oldalról-hátulról-felülről azért szép.
tomnemtom 2011.11.25. 10:51:40
Trabantban meg Skodában negyven éve is függőcsapszeg volt, mi ebben a "trúváj", ahogy mostanában egyesek kérdeznák.
nék.
nék.
GGG77 2011.11.25. 13:06:59
Na, akkor ide akartam jönni, csak a link az ocsmány Minihez vezet.
Ez a GTC GYÖNYÖRŰ. Pont.
Ez a GTC GYÖNYÖRŰ. Pont.
engee 2011.11.25. 13:09:58
Szerintem jól néz ki (főleg a bordó). Már a korábbi háromajtós is szépre sikeredett. A műszaki tartalom is kezd összeállni. Igaz a hátsó futóú lehetne már független itt is...
(Tényleg, miért írják mostanság már a 3 ajtós csapotthátúra is - más márkáknál meg már a 4 ajtósra is:) -, hogy kupé ? Az nem a kétajtós kivitelt jelenti? /Azt hiszem a G-Astrából volt kupé is, ott helyes volt a megnevezés./
(Tényleg, miért írják mostanság már a 3 ajtós csapotthátúra is - más márkáknál meg már a 4 ajtósra is:) -, hogy kupé ? Az nem a kétajtós kivitelt jelenti? /Azt hiszem a G-Astrából volt kupé is, ott helyes volt a megnevezés./
McZozo 2011.11.25. 13:40:10
Kinezetre gyonyoru, le a kalappal. Nekem mar az 5 ajtos is bejott. Kicsit mazda 3 koppintas nekem, de ha szep ki banja, ma mar keves auto van, ami nem koppint valamit valahonnan.
Viszont ezek a magasztalo cikkek eleg szubjektivek. Mindig a jol felszerelt eros motoros modellt tesztelik, es ebben az esetben az nem ugyanaz, mint amit a halando ember megkap. (tudom, hogy nem az ujsagiro tehet rola, Opeles voltam tudom milyen tesztautokat rendeltunk.) Viszont akkor is jo lenne, ha valahogy tesztelnek az alapmodelleket amik majd az eladasok 85% at kiadjak.
Hogy miert is mondom mert opeles multambol adodolag meg magan erdeklodesembol is kifolyolag elek sok autot kiprobaltam teszteltem. Ebben a kategoriaban a focust, ceedet, i30 at, es termeszetesen a h astrat is (ami kinezetre siralmas de motorjat nezve meg az 1.4 is egeszen elheto volt) Ezek utan megjottaz uj astra es imadtam a kinezetet, majd kaptam egy uj kolcsonzos astrat basic felszereltseggel basik motorral, szoval ami nalunk fogyni fog, es azt kell mondjam a belseje is siralmas (magaban is es osszahasonlitasban is akar focussal, akar ceedel -ceed fenyevekkel kenyelmesebb szebb puhabb belulrol-) Motorikusan meg egy enekes halott. Videkre kelett vele menni es egy egy kissebb emelkedon nem volt kepes a 130 at tartani. gazt padloig nyomva semmi se tortent. (mig pl 1.4 es ceed meglepoen dinamikus, 1.6 os focus meg ha nem is egy erogep de elheto) Szoval osszefoglalva gyonyoru kulso de kemeny fapados kenyelmetlen belso es elhetetlen motor. Es Opeles eladasi statisztikakat ismerve ez lesz az a modell ami itthon fogyni fog. 1.4-1.6 Essentia. Tehat nagyon szep hogy az opelnek fantasztikus uj benzines turbomotorjai vannak de az arukat nezve ez az itthoni eladasok 5% ha kiteszik majd ami meg tenyleg fogy majd az hasznalhatatlan. Ezert erzem az astra teszteket erosen megteveshztonek.
Viszont ezek a magasztalo cikkek eleg szubjektivek. Mindig a jol felszerelt eros motoros modellt tesztelik, es ebben az esetben az nem ugyanaz, mint amit a halando ember megkap. (tudom, hogy nem az ujsagiro tehet rola, Opeles voltam tudom milyen tesztautokat rendeltunk.) Viszont akkor is jo lenne, ha valahogy tesztelnek az alapmodelleket amik majd az eladasok 85% at kiadjak.
Hogy miert is mondom mert opeles multambol adodolag meg magan erdeklodesembol is kifolyolag elek sok autot kiprobaltam teszteltem. Ebben a kategoriaban a focust, ceedet, i30 at, es termeszetesen a h astrat is (ami kinezetre siralmas de motorjat nezve meg az 1.4 is egeszen elheto volt) Ezek utan megjottaz uj astra es imadtam a kinezetet, majd kaptam egy uj kolcsonzos astrat basic felszereltseggel basik motorral, szoval ami nalunk fogyni fog, es azt kell mondjam a belseje is siralmas (magaban is es osszahasonlitasban is akar focussal, akar ceedel -ceed fenyevekkel kenyelmesebb szebb puhabb belulrol-) Motorikusan meg egy enekes halott. Videkre kelett vele menni es egy egy kissebb emelkedon nem volt kepes a 130 at tartani. gazt padloig nyomva semmi se tortent. (mig pl 1.4 es ceed meglepoen dinamikus, 1.6 os focus meg ha nem is egy erogep de elheto) Szoval osszefoglalva gyonyoru kulso de kemeny fapados kenyelmetlen belso es elhetetlen motor. Es Opeles eladasi statisztikakat ismerve ez lesz az a modell ami itthon fogyni fog. 1.4-1.6 Essentia. Tehat nagyon szep hogy az opelnek fantasztikus uj benzines turbomotorjai vannak de az arukat nezve ez az itthoni eladasok 5% ha kiteszik majd ami meg tenyleg fogy majd az hasznalhatatlan. Ezert erzem az astra teszteket erosen megteveshztonek.
megint 2011.11.25. 14:04:22
Kívülről elmegy , belül ronda.
zyran 2011.11.25. 14:19:17
neehheeeeee... nah gyerekek... 31-es kép...
"Rengetek mikroszkopikus gomb a középkonzolon"
tesséksürgősenazonnalhirtelenjavítani...
amúgy bejön :)
"Rengetek mikroszkopikus gomb a középkonzolon"
tesséksürgősenazonnalhirtelenjavítani...
amúgy bejön :)
Hurri Kán 2011.11.25. 14:44:31
Nem tudom, egy autónál mióta gond, hogy nem lehet hirtelen egyesből rükvercbe húzni... Gondolom, nem véletlen reteszelik valamilyen módon a rükvercet.
Egyébként az autó tetszik. Remélem, fészliftnél a rendelhető extrák közé bekerül a periszkóp is.
Egyébként az autó tetszik. Remélem, fészliftnél a rendelhető extrák közé bekerül a periszkóp is.
Hóhér Tibi · http://bunti.blog.hu 2011.11.25. 15:26:57
És miért 5. generációs? Nem úgy volt, h. F, G, H Astra és most ez?
Spiritmonger 2011.11.25. 16:37:08
nem értem, miért jó az a kompakt kategóriában, hogy a hátsó üléssorhoz nincs külön ajtó?
hasonló vonalvezetéssel, 4 ajtóval és tiszteséges csomagtartóval nagyon jó kis családi autó lehetne, abból kellene opc verziót csinálni.
amúgy nem kellene, opel márkájú bunker, ablakok nélkül
hasonló vonalvezetéssel, 4 ajtóval és tiszteséges csomagtartóval nagyon jó kis családi autó lehetne, abból kellene opc verziót csinálni.
amúgy nem kellene, opel márkájú bunker, ablakok nélkül
X8 2011.11.25. 17:05:54
tényleg ennyi képet csinaltal az OPC röl
hat garatulálok
aztan le irja minden szögböl qrva jol nez ki
hahahaha
nagyon vicces ... a sarga szar meg mindenhonna le van fotozva gratulálok
hat garatulálok
aztan le irja minden szögböl qrva jol nez ki
hahahaha
nagyon vicces ... a sarga szar meg mindenhonna le van fotozva gratulálok
Index Elek 2011.11.25. 17:38:30
Szerintem sokan tudtukon kívül igazából ilyenre akarták tuningolni a Calibrát. Csak aztán valahol félresiklott.
Tetszik, pedig nem vagyok egy Opelmániás alapból.
Tetszik, pedig nem vagyok egy Opelmániás alapból.
Hurri Kán 2011.11.25. 17:41:47
@Spiritmonger:
Azt el tudod képzelni, hogy olyan is van, hogy valakinek elég a két ajtó? Attól, hogy neked nem elég, másnak lehet, hogy igen. És tudod ezek az autógyárak már csak olyanok, hogy megpróbálnak minél több vásárlói igényt kielégíteni. Ettől még felháborodhatsz ezen, csak magadat teszed nevetségessé.
Azt el tudod képzelni, hogy olyan is van, hogy valakinek elég a két ajtó? Attól, hogy neked nem elég, másnak lehet, hogy igen. És tudod ezek az autógyárak már csak olyanok, hogy megpróbálnak minél több vásárlói igényt kielégíteni. Ettől még felháborodhatsz ezen, csak magadat teszed nevetségessé.
Dr. Robin Masters 2011.11.25. 18:02:40
@engee: Nem kikötés egy kupé karosszériánál az ajtók száma. Ott van pl. az Opel Calibra, annak is három ajtaja volt, vagy a Mercedes CLS, ami négyajtós kupé.
De az autóról is pár szót: jól néz ki, igaz én inkább valami kék színben tudnám elképzelni. A panoráma szélvédő pedig biztos jól áll rajta.
De az autóról is pár szót: jól néz ki, igaz én inkább valami kék színben tudnám elképzelni. A panoráma szélvédő pedig biztos jól áll rajta.
vrezso 2011.11.25. 18:27:30
"Es Opeles eladasi statisztikakat ismerve ez lesz az a modell ami itthon fogyni fog. 1.4-1.6 Essentia. Tehat nagyon szep hogy az opelnek fantasztikus uj benzines turbomotorjai vannak de az arukat nezve ez az itthoni eladasok 5% ha kiteszik majd ami meg tenyleg fogy majd az hasznalhatatlan."
Ne haragudj, de ezen vagy fél órát röhögtem. Elég jó Opeles lehettél. Ugyanis A GTC-ből pont ilyen nem lesz: 1.4, 1.6, Essentia.
Továbbá pont az Opel az a márka, ahol az erősebb motort és a jobb felszereltséget apró pénzért mérik. Pl.: az erősebbik 1.4T felára 38e, 5 ajtósnál az Enjoy felára az alaphoz képest 150e. Úgyhogy elég nagy gyökér az, aki 5-6 milliós autónál pár tízezer Ft-on szarakodik, hogy aztán tényleg egy gyenge fapad kocsija legyen.
Ne haragudj, de ezen vagy fél órát röhögtem. Elég jó Opeles lehettél. Ugyanis A GTC-ből pont ilyen nem lesz: 1.4, 1.6, Essentia.
Továbbá pont az Opel az a márka, ahol az erősebb motort és a jobb felszereltséget apró pénzért mérik. Pl.: az erősebbik 1.4T felára 38e, 5 ajtósnál az Enjoy felára az alaphoz képest 150e. Úgyhogy elég nagy gyökér az, aki 5-6 milliós autónál pár tízezer Ft-on szarakodik, hogy aztán tényleg egy gyenge fapad kocsija legyen.
kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.11.25. 19:44:36
"De egy ilyen sportos kupé amúgy is vészhelyzeti megoldás egy családnak."
Qurvadrága vészhelyzet lehet az....
Qurvadrága vészhelyzet lehet az....
vrezso 2011.11.25. 21:47:36
"és követőradaros tempomat, amit nem, pedig másodpercben lehet beállítani a követési távolságot. Be is állítottam, aztán mielőtt becsattantam volna egy Berlingóba, azért ráléptem a fékre, így mindenki jobban járt."
Ez az ami nincs benne, csak követési távolság kijelzés (ami mp-ben mér)
UI.: A Zafira Tourerben elérhető a távolságtartós tempomat
Ez az ami nincs benne, csak követési távolság kijelzés (ami mp-ben mér)
UI.: A Zafira Tourerben elérhető a távolságtartós tempomat
McZozo 2011.11.25. 21:52:00
@vrezso:
En meg a ha astranal voltam ott az uj arazast nem ismerem de a regi gtc bol volt 1.4 es 1.6 is es megsugom az volt az eladasok elen. es igenis az esentia es az enjoy ment max. pontos eladasi adatunk volt tipusra felszereltsegre motorra lebontva es opel astrabol volt vagy 50 fele de az eladasok ugy 5 modellre korlodtak. ugyhogy rohoghetsz fel orat de ez a teny. Most az ujrol nem nyitok vitat mert nics tenyadatom de ha a korabbi trendet folytatjak akkor nem hinnem hogy nem lesz alap motors mert itt az tudjak eladni, mert a magyar egy szarrago nep itt az a lenyeg hogy milyen autod van hogy fapad belul meg mokuskerek van az orraba nem szamit azt a szomszed mar nem latja. valamint megint nem tudom apontos adatokat most de az elozo szerianal pont az opel volt ahol marha magas motor felarak voltak tehat nem hinnem hogy ez valtozott volna nagyon es en rohognek ha par tizezerert vehetnel motorupgradet. max ha fut valami rovid akcio eppen.
En meg a ha astranal voltam ott az uj arazast nem ismerem de a regi gtc bol volt 1.4 es 1.6 is es megsugom az volt az eladasok elen. es igenis az esentia es az enjoy ment max. pontos eladasi adatunk volt tipusra felszereltsegre motorra lebontva es opel astrabol volt vagy 50 fele de az eladasok ugy 5 modellre korlodtak. ugyhogy rohoghetsz fel orat de ez a teny. Most az ujrol nem nyitok vitat mert nics tenyadatom de ha a korabbi trendet folytatjak akkor nem hinnem hogy nem lesz alap motors mert itt az tudjak eladni, mert a magyar egy szarrago nep itt az a lenyeg hogy milyen autod van hogy fapad belul meg mokuskerek van az orraba nem szamit azt a szomszed mar nem latja. valamint megint nem tudom apontos adatokat most de az elozo szerianal pont az opel volt ahol marha magas motor felarak voltak tehat nem hinnem hogy ez valtozott volna nagyon es en rohognek ha par tizezerert vehetnel motorupgradet. max ha fut valami rovid akcio eppen.
azigazipostas 2011.11.25. 22:35:55
ügyes az opel marketing, kiviszi a szegény újságírót Mallorcára és egyből szép és jó a verda.
már értem hogy miért fikázta le stumpf bandi a Ford Focus 1,6 SCTI-t itt: totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/gyuszuvel_mert_benzinnel_buntet/
már értem hogy miért fikázta le stumpf bandi a Ford Focus 1,6 SCTI-t itt: totalcar.hu/tesztek/2011/11/16/gyuszuvel_mert_benzinnel_buntet/
Bambano 2011.11.26. 01:20:18
Winkler szerint zseniális opel, meneküljön ki merre lát!!!! :)))))
visszakettopadlogaz (törölt) 2011.11.26. 01:24:05
Ez szep. Remelm itt is aruljak majd v6 al. Komolyan vennek.
like.no.other 2011.11.26. 11:47:58
Végre egy Astra a G Coupe után, amit már első látásra lehet szeretni. Az 5 ajtós sem rossz, de ez egyenesen odab@sz.
(Azért ha tehetném, továbbra is az Insignia felé kacsintgatnék, de jó, ha egyszer egy Astra-ra futni fogja...)
(Azért ha tehetném, továbbra is az Insignia felé kacsintgatnék, de jó, ha egyszer egy Astra-ra futni fogja...)
visszakettopadlogaz (törölt) 2011.11.26. 22:57:12
@Rocko-: V8-al nem hiszem hogy szerelni fogjak :) - marad a v6, saturn vagy chevy vagy valami domestic brand alatt
Szacsi 2011.11.27. 03:36:24
@azigazipostas: Úgyvan. Nyilván. Mintha nem minden második nemzetközi bemutató a Franciáknál, Olaszoknál és általában azon a környéken lenne. Ugyan már!
Nem tudom eddig milyen szögből nézted a monitort, de ha ilyen következtetéseket sikerült leszűrni, de akkor lehet változtatni kéne ;)
Ezen meg felröhögtem:
"Mivel Mallorca hegyi szerpentinjein ilyenkor gyakran zuhannak az útra akkora sziklák, mint egy-egy Hagyó Miklós-fej... "
meg ezen is:
"...Megkérdeztem Papp Tibit, mit szól ehhez. Idézném: „hát…” "
Nem tudom eddig milyen szögből nézted a monitort, de ha ilyen következtetéseket sikerült leszűrni, de akkor lehet változtatni kéne ;)
Ezen meg felröhögtem:
"Mivel Mallorca hegyi szerpentinjein ilyenkor gyakran zuhannak az útra akkora sziklák, mint egy-egy Hagyó Miklós-fej... "
meg ezen is:
"...Megkérdeztem Papp Tibit, mit szól ehhez. Idézném: „hát…” "
visszakettopadlogaz (törölt) 2011.11.27. 05:35:15
@Rocko-: Ja most esett le hogy a helyesirasom van teriteken :) v6-tal, v8-cal. Juhok koze hajtott a sajat juhvaival :)
Vortex 2011.11.27. 09:00:33
Szép. Az előző GTC-nél is szebb. A sok korlátolt ember pedig félretehetné már az Opel-fóbiáját. Hol van már az F Astra, amiből ez az utálat táplálkozik?
vrezso 2011.11.27. 12:11:27
"Es Opeles eladasi statisztikakat ismerve ez lesz az a modell ami itthon fogyni fog. 1.4-1.6 Essentia."
Próbáld meg a saját írásodat értelmezni. "Ez lesz", ez mit jelent, ha nem azt, hogy az újra gondolsz. Tehát mégegyszer, nem lesz 1.4 és 1.6 szívó, ugyanúgy, ahogy Essentia-Selection (a kettő ua.) felszereltség sem az Astra J GTC-nél .Az árazás meg tény, nézd meg az 5 ajtós árlistáját az már egy ideje elérhető, nem kell hozzá nagy tudomány. Erősebb 1.4T felára 38e Ft, ez tény és nem hit kérdése.
Kis segítség: www.opel.hu/content/dam/Opel/Europe/hungary/nscwebsite/hu/13_Tools/01_Pricelists/astra_ng.pdf
UI.: nekem is megvan a teljes eladási lista felszereltségre, motorra lebontva :), amit írsz az igaz. Ez is tény.
Próbáld meg a saját írásodat értelmezni. "Ez lesz", ez mit jelent, ha nem azt, hogy az újra gondolsz. Tehát mégegyszer, nem lesz 1.4 és 1.6 szívó, ugyanúgy, ahogy Essentia-Selection (a kettő ua.) felszereltség sem az Astra J GTC-nél .Az árazás meg tény, nézd meg az 5 ajtós árlistáját az már egy ideje elérhető, nem kell hozzá nagy tudomány. Erősebb 1.4T felára 38e Ft, ez tény és nem hit kérdése.
Kis segítség: www.opel.hu/content/dam/Opel/Europe/hungary/nscwebsite/hu/13_Tools/01_Pricelists/astra_ng.pdf
UI.: nekem is megvan a teljes eladási lista felszereltségre, motorra lebontva :), amit írsz az igaz. Ez is tény.
vrezso 2011.11.27. 12:19:03
@McZozo:
Volt nekem is 1.6-os GTC-m, kettő is és mindkettő Enjoy volt.Én is a szarrágók közé tartoztam :) :) :)
Volt nekem is 1.6-os GTC-m, kettő is és mindkettő Enjoy volt.Én is a szarrágók közé tartoztam :) :) :)
csuvakka 2011.11.27. 13:11:27
Undorító tojás. Honda Civic, Renault Megane Coupe, és még sorolhatnám a rokonait.
Ettől még a 98-as Megane Coupé-m is jobban nézett ki.
Na meg hagyjuk már ezeket az első kerekes kupékat, őszintén, ennyi pénzért veszek egy nagy kombit, gyorsan menni egyenes úton azzal is lehet, ha valakinek attól áll fel.
Ettől még a 98-as Megane Coupé-m is jobban nézett ki.
Na meg hagyjuk már ezeket az első kerekes kupékat, őszintén, ennyi pénzért veszek egy nagy kombit, gyorsan menni egyenes úton azzal is lehet, ha valakinek attól áll fel.
Buntmetall 2011.11.27. 18:26:26
Újabb csecsebecse pöcsköszörűs hülye gyerekeknek. A belseje úgy néz ki mint az Enterprise űrhajó. Vegyétek csak, jó ez nektek.
vrezso 2011.11.27. 18:58:49
Legfrisebb!
Belső hírek szerint lesz egy benzines Ecoflex is. A nagy EU-s flottaátlag miatt :(
Továbbá megszűnik a 2.8 V6 az Insigniában is (csak az OPC-ben marad)
Belső hírek szerint lesz egy benzines Ecoflex is. A nagy EU-s flottaátlag miatt :(
Továbbá megszűnik a 2.8 V6 az Insigniában is (csak az OPC-ben marad)
GGG77 2011.11.27. 19:11:59
@Buntmetall: "Újabb csecsebecse pöcsköszörűs hülye gyerekeknek."
Nem gondolom, hogy a vevőkör kizárólag ilyenekből állna.
"A belseje úgy néz ki mint az Enterprise űrhajó."
Sztem te kevered a Civic-kel.
Nem gondolom, hogy a vevőkör kizárólag ilyenekből állna.
"A belseje úgy néz ki mint az Enterprise űrhajó."
Sztem te kevered a Civic-kel.
Lucky Larry Silverstein 2011.11.27. 23:22:40
A forma nagyon bejövős, a legszebb hatch talán. De inkább pozőröknek, az új Opelek mind nehezek mintha ólomból lennének, hiába a 180 turbó-ló.
Meg most hogy bemutatták a Toyo ft-86ot 197 szívó lóval(csak alig drágább), hátsó hajtással és 1100 kilóval, az Opel megint gyúrhat 30 évig hogy legalább a közelbe legyen.
Meg most hogy bemutatták a Toyo ft-86ot 197 szívó lóval(csak alig drágább), hátsó hajtással és 1100 kilóval, az Opel megint gyúrhat 30 évig hogy legalább a közelbe legyen.
vrezso 2011.11.28. 09:50:03
@Bathory:
Ennyire elvakult nem tudom, hogy lehet valaki.
"Meg most hogy bemutatták a Toyo ft-86ot 197 szívó lóval(csak alig drágább)"
"A magyar büntetőadókkal sújtott összegről egyelőre nincs információnk, az viszont biztos, hogy az Egyesült Királyságban nagyjából 28 ezer fontba fog kerülni a 197 lovas japán"
Az első tőled van, a második a TC oldaláról. Nekifutsz mégegyszer, vagy leírjam én? A 28e fontos összeg kontra 20e (1.6T GTC UK), az minden csak nem alig drágább. A többin lehet vitatkozni, de a tényeken nem lehet.
UI: az árkülönbözet kb. 3millió forintban és ha már kötözködni akarok 1180 kg lesz.
Ennyire elvakult nem tudom, hogy lehet valaki.
"Meg most hogy bemutatták a Toyo ft-86ot 197 szívó lóval(csak alig drágább)"
"A magyar büntetőadókkal sújtott összegről egyelőre nincs információnk, az viszont biztos, hogy az Egyesült Királyságban nagyjából 28 ezer fontba fog kerülni a 197 lovas japán"
Az első tőled van, a második a TC oldaláról. Nekifutsz mégegyszer, vagy leírjam én? A 28e fontos összeg kontra 20e (1.6T GTC UK), az minden csak nem alig drágább. A többin lehet vitatkozni, de a tényeken nem lehet.
UI: az árkülönbözet kb. 3millió forintban és ha már kötözködni akarok 1180 kg lesz.