Jó ez, jó ez, de minek?
2011.12.05. 05:54 Tcomment
Jól gyorsul, brutálisan fékez, de a benzinkúton jön a mély torok. Egy Alfa Romeo azoknak, akik még hisznek a marketingeseknek.
17 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr23438041
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Divi 2011.12.05. 08:17:19
Nekem ez a Bartós rádiós Jazz-es témakör picit fájt.
Igaz, hogy nem kell minden bojracernek csak technot hallgatnia, no-de-na.
Jómagam is sokat hallgatok a Bartókot, de az autómban lévő hang nem arra van kihegyezve, nem oda való. (szerintem)
Igaz, hogy nem kell minden bojracernek csak technot hallgatnia, no-de-na.
Jómagam is sokat hallgatok a Bartókot, de az autómban lévő hang nem arra van kihegyezve, nem oda való. (szerintem)
LanciaBacci 2011.12.05. 09:38:18
Szerintem ez a "van sapkája-nincs sapkája" tipikus esete a kellemetlenül-közönségesen szexista Ziriggel: amíg a kánon szerint az előző Alfák túlzottan vértelenek voltak, nem úgy mentek ahogy kinéztek, most pedig hirtelen az a baj, hogy belekerült a Fiat csoport legjobb jelenlegi motorja, a 1750Tbi? Pedig ugye 3 féle programban is lehet vezetni, amit nyilván a sofőr dönt el. Ja, hogy a tesztelő mindig szereti jobban nyomni a másét?
Nem ismerem egyébként az autót, símán lehet hogy valóban nem elég jó, de a mai cikk alapján ez akkor is előítéletes hangulatkeltésnek tűnik, amit a tesztelő a novemberi depi jegyében tolt ki. Félreértés ne essék, én Bartókot hallgatok a legtöbbször, de ettől még nem gondolom azt, hogy az lenne tipikus egy Giulietta Turbóban, 3-as BMW-ben vagy hasonlóban. Még akkor sem, ha nálunk az ára alapján ez már "exluzív".
Nem ismerem egyébként az autót, símán lehet hogy valóban nem elég jó, de a mai cikk alapján ez akkor is előítéletes hangulatkeltésnek tűnik, amit a tesztelő a novemberi depi jegyében tolt ki. Félreértés ne essék, én Bartókot hallgatok a legtöbbször, de ettől még nem gondolom azt, hogy az lenne tipikus egy Giulietta Turbóban, 3-as BMW-ben vagy hasonlóban. Még akkor sem, ha nálunk az ára alapján ez már "exluzív".
közösperonos átszállás 2011.12.05. 11:54:59
@gyvy: például a hátsó ajtó nemcsukódása egy-az-egyben a 33-as öröksége. Igaz, a rozsdásodási hajlamot már kihagyták az olaszok, pedig a hagyományok...!
(Mitől kevésbé alfább ez, mint amennyire BMW az elsőkerékhajtós, négyhengeres 120d? Merci A Klasse? Stb.)
(Mitől kevésbé alfább ez, mint amennyire BMW az elsőkerékhajtós, négyhengeres 120d? Merci A Klasse? Stb.)
1kutya 2011.12.05. 12:37:26
@közösperonos átszállás: "például a hátsó ajtó nemcsukódása egy-az-egyben a 33-as öröksége"
egy alfába ilyen nüanszok egyszerűen kellenek!
szerintem direkt beleépítik őket a gyárban:-DDD
egy alfába ilyen nüanszok egyszerűen kellenek!
szerintem direkt beleépítik őket a gyárban:-DDD
GGG77 2011.12.05. 12:44:43
Nem teljesen értem ezt a tesztet, olyan, mint ha egy depressziós 50-es könyvelő írta volna.
A magas fogyasztás oké, tényleg durva értékek ezek.
De a Fiat az elmúlt 10-15 évben nem gyártott ilyen bomba motort. Alfába csak ez való.
A magas fogyasztás oké, tényleg durva értékek ezek.
De a Fiat az elmúlt 10-15 évben nem gyártott ilyen bomba motort. Alfába csak ez való.
tonalcar 2011.12.05. 13:15:22
@gyvy: "Alfa ez volt pl.:" A gtv6-ot saját tapasztalatból megtudom erősíteni. A Bertone sajnos /egyenlőre/ még hiányzik, bár Berlina-m van és az igen hasonló. Ezeket az alfákat>kisbetűvel, nem is értem..., a belseje még sok tejjel elmegy.
közösperonos átszállás 2011.12.05. 13:59:39
@gyvy: én aszittem, ez is: www.alfaamore.hu/files/galleries/00578/00002.jpg . Oszt ennek meg egyenesági leszármazottja is a Giulietta.
Megugye a korszellem, vessük már össze az Ufócivicet valamelyik '80-as évekbeli névrokonával, aztán találjuk ki, melyik is a sportosabb? Akkor a Giulietta még jól is áll (a 145/146/147-es idejében pont fordított volt ez, szerintem).
Megugye a korszellem, vessük már össze az Ufócivicet valamelyik '80-as évekbeli névrokonával, aztán találjuk ki, melyik is a sportosabb? Akkor a Giulietta még jól is áll (a 145/146/147-es idejében pont fordított volt ez, szerintem).
közösperonos átszállás 2011.12.05. 14:03:18
@Shadowbull: valóban, csak hírekben volt szó az elsőkerék-hajtásról. (Anno, mikor az 1-es megjelent, még mondtam is, hogy a BMW láthatólag nem akarja feladni az RWD-t, mert ennél jobb alkalmat nem találna. Igaz, akkor a sorhatos kétliteresre is ugyanezt mondtam... Az a példa ül, nem?)
Shadowbull 2011.12.05. 14:07:49
@közösperonos átszállás: nem tudom. nekem volt 4 hengeres BMW-m, eleg BMW-nek tunt.
De lehet hogy megsem az volt.
sb
De lehet hogy megsem az volt.
sb
Krisi 2011.12.05. 22:14:43
most tényleg az a hibája egy 235 lóerős, 8,5 milliós autónak, hogy sokat fogyaszt? én sem értem hogy miért ezen kell lovagolni.
az viszont már tényleg szar dolog, hogy ma attól lesz bármi sportos, hogy minimum 200 lóerő és van benne sport gomb. mondjuk az sem mondom, hogy legyen újra minden Alfa alatt transaxle hajtás, sperrdifi és De Dion futómű, mert akkor megint csődbemennek, de legalább a sportosnak kinevezett modellekbe tehetnének valami finomságot!
@Shadowbull: vannak emberek (mondjuk én is ilyen vagyok), akiknek a 4hengeres BMW nem BMW, mint ahogy a quattro hajtás nélküli Audi sem Audi, vagy akiknek a 20 évnél fiatalabb Merci sem Mercedes. velük ne foglalkozz, úgyse fogod őket megérteni :)
az viszont már tényleg szar dolog, hogy ma attól lesz bármi sportos, hogy minimum 200 lóerő és van benne sport gomb. mondjuk az sem mondom, hogy legyen újra minden Alfa alatt transaxle hajtás, sperrdifi és De Dion futómű, mert akkor megint csődbemennek, de legalább a sportosnak kinevezett modellekbe tehetnének valami finomságot!
@Shadowbull: vannak emberek (mondjuk én is ilyen vagyok), akiknek a 4hengeres BMW nem BMW, mint ahogy a quattro hajtás nélküli Audi sem Audi, vagy akiknek a 20 évnél fiatalabb Merci sem Mercedes. velük ne foglalkozz, úgyse fogod őket megérteni :)
Dömsödi fanclub 2011.12.06. 09:31:22
@Krisi: "vannak emberek (mondjuk én is ilyen vagyok), akiknek a 4hengeres BMW nem BMW, mint ahogy a quattro hajtás nélküli Audi sem Audi, vagy akiknek a 20 évnél fiatalabb Merci sem Mercedes."
Én is ismerek ilyen embereket. Jellemzôen vén lepukkant szarokkal járnak, mert ha akarnák se lenne új autóra pénzük, és gyártanak mellé valami ideológiát, miért van jól ez így.
Én is ismerek ilyen embereket. Jellemzôen vén lepukkant szarokkal járnak, mert ha akarnák se lenne új autóra pénzük, és gyártanak mellé valami ideológiát, miért van jól ez így.
Krisi 2011.12.06. 23:42:51
@Dömsödi fanclub: te se fogod soha felfogni, hogy miről beszélek, de sebaj, ilyen emberek is kellenek (csak minek?)