HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Szlovák rendszámom van, és nem félek használni

2012.01.03. 06:10 Tcomment

Címkék: rendszám szlovák

Szlovák rendszámom van, és nem félek használni

Mai cikkünk blogposztja.

494 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr743515333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.01.03. 23:45:17

@gyvy: Nem, nem jól kérdezed, azt árulja el valaki, hogy miért kel egyáltalán egy huncut, buznyák vasat is fizetni??Vettél egy használt tévét, van átírás? Nincs.Vettél egy hüttőt (falusias kifejezés...), van átírás?Nincs.Az autó is sima ingóság.A telek, lakás az mondjuk más, ott talán jogos, bár abba sem vagyok biztos...

Hurri Kán 2012.01.03. 23:50:13

@mifolyikittgyöngyösön??:
Index, mint autentikus hírforrás, elég rossz vicc. :)

@geegee:
Ingatlannál, autónál, ha van némi átírási illeték, annyiban jogos, hogy azokról -többi sima ingósággal ellentétben- elég pontos nyilvántartást vezetnek, ennyiben elfogadom, hogy adás-vételt, ha át kell vezetni, van némi költsége. Csak a MENNYI, az nem mindegy, nagyon nem. Hogy autóátírás pl. van, ahol ingyenes, van, ahol fél-egynapi fizetésed mondjuk az illeték, de nem fél, egész, vayg akár többhavi...

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.04. 00:03:57

@gyvy: így mindenbe bele lehet kötni.Mindenki hazudik!Még a Szíjjártó is,akinek a kommentjét közvetítik élőben!Biztos csak ügyes trükk.Barom.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.04. 00:04:44

tulképp az is lehet,hogy nem is vagyunk tagok,idáig csak hazudtak,lehet még kommunizmus van..

Hurri Kán 2012.01.04. 00:06:50

@mifolyikittgyöngyösön??:
Elgurult a gyógyszer? Asszony nem vállalta az anált? Vagy mi bajod van?

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.04. 00:09:52

bocsánat,nem akartalak megbántani,csak elegem van az összeesküvéselméletekbőlSzerinted akkor melyik hírforrás a hihető?
Amikor valaki valamit élőben nyilatkozik,akkor az miért kamu?

Hurri Kán 2012.01.04. 00:11:29

@mifolyikittgyöngyösön??:
A szomorú az, hogy igazából egyik sem.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.01.04. 00:13:02

@Mocsári Troll: Cimbora, van külföldi személyim, de semmilyen lakcím nincs benne.Kb. egy bankkártyát képzelj el.Szép is lenne, vannak olyanok, akik 2 havonta költöznek, egy ilyen infó semennyire sem lehetne aktuális...

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.04. 00:16:49

@gyvy: értem.akkornincs több kérdésem.Mindenki MO-t támadja,mindenki ellenünk an,mindenki hazudik,minden szar,mindíg,mindenkinek a k.rva anyját.Ezt a kib.szott pessziista mentalitást utálom bennetek,többek között az olyan rosszindulatú barmokban is,mint te.Fulladj meg a dühödben,és keserűségedben otthon.Níilván az is elkerüli a figyelmedet,hogy mindegyik,hazai,és külföldi hírforrás ugyanazt mondja,közvetítik az embert élőben,hogy mit mondd,az hogy lehet kamu,te szerencsétlen?

Hurri Kán 2012.01.04. 00:22:10

@mifolyikittgyöngyösön??:
Tényleg keress fel egy orvost. Annyira jó, hogy hozzád hasonló, külföldre szakadt seggfejek osztják itt a nem létező eszüket... Nem tudom, hol, melyik kommentemben mondtam, hogy az ereimet készülök felvágni bánatomban, meg hogy minden szar lenne. Mint ahogy arra sem emlékszem, bárkinek a kurva anyját említettem volna. Higgadj le, gyakorolj némi szövegértést, és ha képes leszel értelmes, emberi kommunikációra, gyere vissza. Addig részemről befejeztem. Nem szégyen az, ha valamiről nincs információd, csak akkor ne pofázz róla úgy, mintha te szartad volna a spanyolviaszt, ennyi.
Ja, még annyit árulj el, szerinted miért vagyok rosszindulatú?

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.04. 00:25:50

nem,valóban nem mondtál ilyet,nem pont rád céloztam,hanem arra a hangulatra,hogy minden szar,külföldön minden sokkal jobb,mire te belekötöttél abba,hogy az index hazudik,és külömbenis mindegyik hírforrás hazudik,még az élő interjú is kamu.Rendben van,igazad van,minden szar!Sok sikert a jövőben.

Vhornet 2012.01.04. 00:27:51

Az az igazság, hogy már lecarom, járjon szlovák rendszámmal. Mert ha befizetné a reg. adót, a politikusaink azt a pénzt is ellopnák!

mln49 2012.01.04. 00:38:05

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mi van akkor például, ha német állampolgársággal és személyivel rendelkezem (ez tartalmazza a német lakcímemet is), és privát német rendszámú autóval járok (forgalmimban a személyimbenen szereplővel azonos lakcímmel). Ugyan van magyar személyim is magyar lakcímkártyával mert nem jelentkeztem (még) ki, de nem ezt adom oda a rendőrnek hanem a németet, így elvben ez ki sem derül.. A jogosítványom magyar, de az alapján azt ki tudják deríteni, hogy rendelkezem magyar lakcímmel? Amennyiben igen, kicseréltetem egy német jogosítványra, de feleslegesen nem foglalkoznék vele... Vagy elég ha lekérdeznek név és születési dátum+hely alapján?

Fantozzi.ie 2012.01.04. 02:26:16

ec.europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/registration/when-who/index_en.htm?profile=0. Ezek a HIVATALOS Eu szabályok Magyarul ahol rezidens vagy ott csak cég autót vezethetsz hivatalosan egyébként be kell regisztrálnod!

2012.01.04. 03:34:36

@polakow: Pont ez a fasza... kint dolgozol, megtehetnéd, hogy a menő fizudból kiperkáld a regadót. Itthon 0 adót fizetsz, vagy esetleg egy minimál TB-t és aztán hazajössz élősködni ha beteg vagy. Way to go!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.01.04. 05:00:39

@gyvy: na, hát akkor egyformán gondoljuk...

moslekzabalo.com 2012.01.04. 06:22:33

@NagyTomi:

" Szia Viktor. Jó volt a bál?:)

Szevasz Ferikem.Igen, bar megvallom kisse szegyenkeztem,hogy a feneben van pofam mulatni azok utan, hogy tonkretettem azt a tejjel-mezzel folyo kanaant amit masfel eve rank hagytatok.Duborgo gazdasag, valsag sehol, allamdossag nulla. En barom, megadoztattam a foldonfuto bankokat,kipateroltam a Nepek Nagy Segitojet, a mindig josagos IMF nevu nonprofit segelyegyletet,megvaltoztattam a dicso kommunizmus 1949-es(micsoda dalias idok Rakosi Matyas elvtars es Sciffer Andras nagypapaja vallvetve uldozi az imperializmust) Alkotmanyat,aljas modon az amerikai,francia es a nemet gyakorlat szolgai masolasaval nevezem ki hatalmi agak vezetoit ill. alkotok mediatorvenyt - IGY,EGYEs EGYEDUL,EGY SZEMELYBEN -igazi diktator modjara, pont ugy ahogy azt ti es a sajtotok elkepzeli. Ahelyett, hogy minden esteben a Te es a talpig becsuletes maroknyi baloldali ellenzek irnymutatasat vennem alapul, telibeszarva a mucsai taho, szittya magyar valasztok donteset.
Szegyen, hogy a hazatlan senki,orokkon-oroke lazongo ostoba hataron tuli magyarok szaros ugyeit patyolgatom,akik koszos felmenoinek volt pofajuk Szvatopluk oshazajaba vagy az ezereves dakoroman elmelet vlah bolcsojenek szamito,Romulus es Remus anyafarkasa piros-sarga-kek tejevel termekenyitett Transzilvaniajaba lepetezni vagy agressziv temerini banyaikkal hos csetnik ifjakat provokalni.
Ahelyett,hogy az europeer Jan Slota, a bolcs Vadim Tudor vagy a langlelku Seselj vajda gondjaira biznam volna oket,hogy tanuljanak vegre diplomaciai etikettet es jovo december elsejen immaron ok is egyutt koccintsanak a hazafi D209-es Medgyessyvel(akinek francia lobbistakent semmi de semmi koze nem volt az Alstom ceg altal a BKV-tol majdnem elnyert 30 milliardos eloleghez,amelynek az ezert termeszetesen szorgalmas munkaval megdolgozo talpig becsuletes francia ceg reszere tortenol megiteleset Demszky Gabor altali elore torteno kifitzetese dacara egy altalam tamogatott Tarlos nevu tudalekos idiota megtorpedozta) es Nastase testverrel Trianont megunneplendo. Nem csak a nepunk szereto es onzetlen gyamolitasat imadott Brusszelunknek kis kesessel atado testveri Moszkvarol elnevezett ter nevet volt kapitalis hiba egy Szell Kalmanhoz cimzett,126-ik niemandera keresztelni(az ennel joval korszerubb es eurokonformabb korulmeteles helyett) de aljas modon Szechenyire valtoztattam -megint csak egyedul, odahaza unalmamban - Hiroshima es Nagaszaki szerettett diszpolgaranak,Franklin Delano Rooseveltnek (gyenegbbek kedveert Joszif Visszarionovics Dzsugasvili elvtars oszinte tiszteloje ) neverol.Mar azt is banom, hogy e, Kelet-Europa Szovetunio reszere konckent torteno odadobasaban egy cseppnyi feleleossegel sem biro kivalo allamferfi szulohazajatol,az emberi jogok felkent es egyetlen oshazajatol,a fekete rabszolgatartassal, Klu Klux Klan mozgalom letezesevel hazug modon megvadolt, a koreai,vietnami,iraki es afgan nep igaz baratjatol jotevojetol hazajuk asVanykincsuk epitojetol es vedelmezojetol,a guantanamoi szanatorium uzemeltetojetol aZ Amerikai Egyesult Allamoktol miert nem kerek napi parancsot a demokracia fogalmat es alkalmazasat illetoen.
Vagy estleg a tolerancia es a beke masik oshazajatol, a palesztin nepnek oltalmazo menedeket nyujto, Bejrutot felepito,a gazai ovezetet oazissa tevo az ottani oshonos lakossag eletet paradicsomi lette varazslo, torok kalozok altal terrorizalt Izrael allamtol.
Gyalazat, hogy eljatszottam -termeszetesen ismet egyszemelyben - a mindig becsuletes es reszrehajlas nelkul dolgozo hiteminositok bizalmat akik joszandekanal csak a szakertelmuk nagyobb.(Termeszetesen a magyar tikossszolgalat altal is penzelt nemzetkozi fasiszta jobboldal aknamunkajanak eredmenye az a hazug pletyka melyszerint a gazdasagi valsagot kirobbanto Lehman Brothers-et egy hettel az osszeomlas elott mindharman AAA osztalyzatunak minositettek.)Es ideje lapatra tennnem Matolcsyt aki a hianycel tartasaval pepecselve magaraharagitotta Nyugatot ahelyett, hogy peldat vett volna a nyirsegi konyvelok gyongyerol,az allamhaztartasi adathamisito Veres Janostol akainek eme tevekenyseget oszinte elismeressel nyugtazta Brusszel.

"Pintér barátunk még mindig pályáztatás nélkül nyer?"

Pintert meg kerlek ne is emlitsd.Megrogzott bunozo.Ti megmondtatok tehat ugy is van. Vele kapcsolatban termeszetesen nem azert nem szuletett soha semmilyen elmarasztalo itelet mert nem bunos vagy alaptalanok a vadak. Dehogyis. Nyakig saros csak a ti nyolc evetek alatt a politikai korrektsegbol es a boszorkanyuldozes elleni humanus harcotokbol adodo joindulat pofatlan haszonelvezoljekent futni hagytatatok.2010-ben meg mar erinthetetlen mert mint koztudott az en kezi vezerlesem alatt mukodik a komplett magyar igazsagszolgaltatas.Velhetoen orokre - mert hat azt is bebetonoztuk.

Ti viszont patyaolattisztak vagytok:

A moszkvai kirendeltseg 11 milliardja, Simor offshore-jai,a Terezvarosi ingatlanpanama, az ottani MSZP-SZDSZ-es komplett kepviselo testulet gyanusitotti statusza,a nokiasdobozok,a Malev es a repter privatizacioja,Hagyo es a BKV, a 4-es Metro szazmilliardjai,az MTV szekhaz, a Posta szekhaz,Sukoro,Vertesi Eromu, Dataplex,HM lakaspanama,filozofusbotrany Dataplex-ugy stb mind-mind fideszes hirlapi kacsa nem pedig vizsgalati vagy birosagi szakaszban levo, szazmilliardos kararetekkel biro BUNUGY.

RS 2012.01.04. 07:29:44

Wallis Budapest rendszámtábla kerettel rendszeresen látni szlovák rendszámú adócsaló BMW-ket.

NagyTomi 2012.01.04. 08:16:55

@moslekzabalo.com: Simor offshore--át sose értettem. Mi körünk Nekünk ahhoz, hogy hol van az Ő itthon már egyszer leadózott pénze.
Nem Gyurcsányt dicsőítettem, de sajnos Te még ahhoz a kis magyar részhez tartozol, aki a halálba is követi és dicsőíti Viktort. Ha Neked úgy jó lesz. Az előző kormány által elkövetett bűnök senkit se mentenek fel, a saját elkövetett bűneik alól. Tudom, most leesett az állad, de tényleg így van:) Szia.

pink75 2012.01.04. 08:47:43

M3 bevezetőn a tót rendszámmal bírók szinte kivétel nélkül gyorshajtanak. Tehetik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.04. 08:54:24

@Amanitin3: Nem baj, akkor lehetne jó kis sápot húzni rajtuk.

@gyvy: Te nemtom, nyugatabbra korrektebbek ezek a cégek.
Különben meg hol nem szarom le, hogy kinek a döntése volt... Faszkodás->büntetés->jó esetben az illetőt előveszik a cégnél, hogy ügyeskedtél 100 millióval, azt' most meg 350-et fizetünk, ki vagy rúgva...

@Pdudas: Igen, a spórolás és a törvénytelenség, meg hasonló fogalmak elég erősen különböznek.

Hurri Kán 2012.01.04. 09:02:12

@ColT:
Ez egy más kérdés. Németekhez pl. azért nem ment be a Tesco, mert nem engedélyezték a hosszabb nyitva tartást, még nekik sem. És ennek ellenére sem halnak ott éhen az emberek, tudnak élelmiszert vásárolni. Szóval nem vagyok róla meggyőződve, hogy annyira be kellett nekünk engedni az összes nagy kereskedőláncot. De ez már egy másik történet...

NagyTomi 2012.01.04. 09:19:59

@gyvy: Azért Magyarországot ne hasonlítsd Németországhoz:)
Ott más a mentalitás minden téren.

Hurri Kán 2012.01.04. 09:21:08

@NagyTomi:
Tény. Nem is hasonlítom, épp csak megjegyeztem. :)

Globetrotter2014 2012.01.04. 10:05:03

Akárhogy is a szabály nagyon feélreértelmezhető.

Remélem hogy a rendőrök nem a szokásos elnagyolt stílusban (pláne nem a debil törvény szelelmében) járnak el.

Mivel ez kellemtlenebbül,érinti a legálisan külföldim autót hazsnálókat (használni KÉNYTELEN tulajokat), mint a szlovák BMW-seket.

Ahogy számtalan mérhetetlenül ostoba cikk jelent meg amúgy komoly autós cikekken, sokaknak eszébe sem jut, hogy (EU tag lévén) sokan legálsian használnak külföldi autót, sőt KÖTELESEK arra.

Akkor most mi van? Ne térjek haza nyaralni? Nema adhatom oda az asszonynak, pláne a szüleimnek az autómat? Ha valami gikszer van nem hajthatnak át a város másik felébe, anélkül hogy arra a napra "menetlevelet" írnék?

Ez azért röhej.

Olyan szépségeket már nem is említek, hogy sok helyen nem látezik olyan hogy lakcím kártya. A hatóság nyilvántartja és ők tudják. De nem fognak egy kalsáváltásért újabb tatrózkodűásit kiadni. Ha a helyi rendőrnek kell, lekéri a netes adatbázisból.

Easy Player 2012.01.04. 10:19:57

"... aki kitart külföldi rendszáma mellett ..."

Barátom osztrák-magyar kettős állampolgárságú, de jó ideje már csak magyarországi lakhellyel rendelkezik és Eu szerte dolgozik. Most készül megválni a ... Neeem, nem az osztrák rendszámtól, hanem a magyar állampolgárságától.
Ő 56-os magyarok osztrák állampolgárságú gyermeke, de magyar felesége révén "szerzett" magyar állampolgársága miatt egyre többször kerül hátrányba munkája során, amit szép magyar névvel és kizárólag osztrák állampolgársággal nem tapasztalt.

GG81 2012.01.04. 10:23:44

@2-More: "És amugy mellesleg, ha félreállit a rendőr és nincs vaj a fejeden, akkor mi baj lehet? Elkéri a papirjaidat, van egy kis kérdezz-felelek, és 5, maximum 10 percen belül távozok?"

mekkorát röhögtem a tegnapi hírekben megbüntetett "szegény", inkább agysérült trabantoson!!!
fényképezgeti a tilosban álló rendőrt (rokihelyen)... aztán csodálkozik, hogy utána, neadj' őtet is igazoltassák, minden-e rendben van? ÉS NEM VOLT!!! vazzer, előbb a saját portán, aztán lehet másokat baxtatni... se a forgalmi nem stimmel, meg a műszaki dolgok a kocsin is hibádztak! de ő az áldozat (szerinte)! nah, egy tipikus madzsar állampógár, az.

mifolyikittgyöngyösön?? 2012.01.04. 10:29:23

@Easy Player: és te ilyen marhaságokat elhiszel?
Gondolod,hogy,ha egyébként teljesen be tudsz illeszkedni a társadalomba külföldön,viselkedésben,kultúráltságban,és a munkádat tökéletesen elvégzed,valakit érdekel,hogy magyar vagy??
Abban az európában,ahol egyfolytában híresztelik az uniós alapjogokat,ahol papolnak arról,hogy összetartás,meg európai identitástudat..stb,ha ez velem előfordulna,olyan botrányt csinálnék,hogy na.
De ez sosem fordult elő velem,pedig megfordultam már Angliában,Skóciában,Hollandiában,és jelenleg Svájcban,és nem mint túrista,hanem éveket töltök/töltöttem egy helyen,de sehol nem volt probléma,sőt,mindenhol sokkal jobban bántak velem mint otthon.
Svájcban 1éve vagyokde soha nem ordult elő,hogy nem azonos feltételeket kaptam volna,mint a többiek.

GG81 2012.01.04. 10:57:59

@lwcolors: ugyanez felmerült anno az üzemanyagáraknál, amikor még sokkal olcsóbbak voltak külföldön a nafták... de nem érte meg akkor sem a nagyobb forgalom, a külföldiek idecsábításának lehetősége sem! azok is pénzből élnek/éltek.

egy darabig hasonló árak voltak, DE, a mostani adóemelések megint fel fogják lendíteni a kinti tankolást! aki meg szintén nem teheti meg vagy nem érné meg kimenni... azok fizetik a kijárók miatt is magasabb árakat! hurrá! és megint csak ott tartunk, h az fizet, aki a hazaira kényszerül.

manager2008 2012.01.04. 11:17:38

@bishopzzz: Igazad van. Dolgozhatsz az EU-ban bárhol, kinek mi köze hozzá (jogszerű). Lehetsz ügynöke egy kinti cégnek és éppen amikor megállítanak akkor haladsz keresztül az országon, a célod bármelyik környező ország. Az állandó lakhelyed lehet Budapest, de attól még tartózkodhatsz 180 napon túl külföldön ezt a rendőr nem tudhatja. Ha bérelsz kocsit mert azzal jössz haza az osztrák reptérről mi a gond? Az adott pillanatban ezt nem tudhatja senki. De aki pék egy faluban, az ezt nem adhatja elő, mert kispályás, ő szépen adózik ahogy kell. Igaza van azoknak akik erkölcsi elvek miatt elítélik az ügyeskedést, de akkor legyen szívesek ugyanezt az erkölcsöt kérjék számon az aktuális kormányon is, amelyik erkölcstelen törvényeket gyárt óránként. Ha valaki nem érzi magáénak a közösséget, akkor az erkölcs nem ér semmit, mert nem érzi magára kötelezőnek. ez nem az ő hibája hanem a közösségé.

Globetrotter2014 2012.01.04. 11:25:55

@manager2008: és ha a kispályás péknek előírnák hogy csak a városában csak az abbana városban egisztrált autót használhatná az nem lenne fair? Miért különbööztessük meg azt aki veszi a fáradtságot és kipróbálja magát külföldön. Esetleg még hozzá is tesz a gazdasághoz azzal hogy megtakarításait hazahozza, pláne még a nyaralásiat is itthon tölti.

Taligamajom 2012.01.04. 11:37:11

Én azt gondolom hogy a jo magyar mentalitással van a gond megint.
Tul sokat foglalkozunk a másik pénzével, autójával, adófizetésével. Féltékenység, irigység, mohoság. Ezt tudja kihasználni az állam az "oszd meg ée uralkodj" elve alapján. És mehet a besugás, a feljelentés a NAVnal. Ez az undoritó szerintem, nem az adócsalás.

Én járok a suzukimmal, van egy kis motorom. És boldog vagyok vele. Nem fogok mások vélt vagy valós ügyeivel foglalkozni. És ilyenkor jönnek a jol hangzó, jogosnak látszó magyarázatok a közös teherviselésről, a törvényességről, meg az ilyen baromságokról. De ez szimplán csak emberi gyarlóság. Nekem nincs, ezért a másiknak se legyen. EZ a magyar betegség...

ordosb 2012.01.04. 11:42:21

Rendőri IQ

Fel szeretném hívni a figyelmet a GY-M-S megyei rendőrség frappáns törvényértelmezésére.

Szlovák Állampolgár, szlovák cégére bejelentett magyarul nem beszélő autós rendszámtábláját leszerelték /Tv ellenesen/ arra hivatkozva, hogy van Magyarországon ingatlana és regisztrációs kártyája. Leszerelték és figyelmen kívül hagyták, hogy a szerencsétlen nem tud magyarul ezért nem tudja mi az eljárás mi a jogvesztő határidő.
Határozatot állítottak ki 100e ft ra.

Kérdezem én, ez a törvény a Szlovákok szívatására, vagy a Magyarországon élőkre lett kitalálva.

Ja a rendőrségnél informálták/magával hozott tolmács jelenlétében/ hogy ők bevonhatják a szlovák rendszámtáblákat, iratokat,innentől semmit nem kell csinálniuk /Külügyminisztériumi kirendeltség informálása nuku/ és a legjobb, idézem "Ha nem tetszik adja el a házat és húzzon el innen"

Na ez a vérlázító uraim!!!

moslekzabalo.com 2012.01.04. 12:44:06

@NagyTomi:

"Simor offshore--át sose értettem. Mi körünk Nekünk ahhoz, hogy hol van az Ő itthon már egyszer leadózott pénze."

Esteleg annyit magasan kepzett szeperkolcsu politologuskam, hogy elkepesztoen botranyos, hogy az orszag legnagyobb hatalommal biro penzugyi vezetoje az adoelkerulesre es torvenytelen ugyletek elfedesere kitalalt offshore vilagban forgatja a penzet.Szep kis uzenet es peldamutatas a vilagnak, hogy o is a feketegazdasagban valo tenykesdesre predesztinal,ennek tamogatasaval a kvazi buncselekmenyt mar meg is valositotta es kicsit sem utolsosorban minosti a munkajat,hogy a sajat maga altal iranyitott szektorban nem kivan ill. mer befektetni.

"Nem Gyurcsányt dicsőítettem, de sajnos Te még ahhoz a kis magyar részhez tartozol, aki a halálba is követi és dicsőíti Viktort."

Te meg ahhoz,a hituket legalabb becsulettel vallalo, ortodox verlibsiknel,kommunistaknal vagy buta naci ultrjobbikosoknal is szazszorta veszelyesebb,Blikken szocializalodott protest szavazo fajtaja lehetsz aki mindig a leheto legfeluletesebb szubjektiv pletykakra alapozza vagy valtoztatja allaspontjat es ehhez hasonlo sekelyessegel cimkez fel masokat is.Igazi elvei sosincsenek es a kedvelt kettos mercejen kivul nem sok fegyvere van.Meseld mar el kerlek miben nyilvanul meg az istenites de lehetoleg az ures altalanositasok nelkul.

"Az előző kormány által elkövetett bűnök senkit se mentenek fel, a saját elkövetett bűneik alól."

Sokadjara kerlek sorold mar a bunoket, hatha itt es most standa pityere atallok :)

manager2008 2012.01.04. 12:55:49

@Taligamajom: Kb. igazad van. Az emberek nagy részét az irigység motiválja. A rendőrt is :)
Egy ismerősöm erre válaszul megválogatja hogy mikor hová milyen autóval és milyen stílusban felöltözve megy. Volt úgy hogy megállították a rendőrök ellenőrzésre, erre azzal kezdte hogy kért tőlük benzint (de jelezte hogy pénze nincs) hogy el tudjon jutni a következő benzinkútig (tele volt a tankja), ezek meglepődtek és gyorsan elküldték hogy ne kelljen vele foglalkozni.

gumicsonti 2012.01.04. 13:24:03

@ordosb: Ez nagyon durva!
Akkor pl. azok akik Rajkán vettek házat, és onnan mennek be Pozsonyba dolgozni, akár ugyanígy járhatnak????

Globetrotter2014 2012.01.04. 15:21:43

@gumicsonti: sajnos ezt a scenáriót én is nyugodtan el tudom képzelni.

Tök sima és tiszte helyzetben is láttam már rendőrt meghülyülni, hátmég ha ekkora teret adnak neki.

bishopzzz 2012.01.04. 16:33:21

@moslekzabalo.com: Egy kérdés! Az offshore cég miért is szabálytalan ? Nem lehet neked egy céged Cipruson ? Miért is nem ? légyszi mondd meg , mert én nem tudom !

Globetrotter2014 2012.01.04. 16:37:53

@bishopzzz: ha a pénzed kormányzati kapcsoaltokból ered akkor azért elég meredek. Itt most a baloldal egyik legfőbb gazdaság emberéről van szó.

Arról nem is beszélve hogy amikor kiutalt pénzt akkor irreálisan erős volt a Ft, ami a mostani helyzetünkben végzetes. Ezt épp neki kellett volna elérnie.
Egy egyszerű kamatvágás elég lett volna. Olcsóbb állami finanszírozás, magasabb gazdasági növekedés és az ierreáliasn erős Ft (asszem 220ft / EUR volt a csúcs) megszűnik.

bishopzzz 2012.01.04. 16:54:00

@ZF2: Kérdésemre még most sem kaptam választ! Valószínű azért mert feketegazdaságról azért beszélni mert valakinek van offshorecége az túlzás.

A másik fele a kommentednek meg olyan ,mintha az ÁFÁról kérdeztelek volna és Te a TB ről beszélnél!

Amúgy azt mire érted, hogy "Arról nem is beszélve hogy amikor kiutalt pénzt akkor irreálisan erős volt a Ft, ami a mostani helyzetünkben végzetes." ?

Globetrotter2014 2012.01.04. 17:23:41

@bishopzzz: ez kész, nyilván ha jogszerűtlen lenne te akkor meg strasbourgért kiáltanál, hogy nem jogállamban élünk.

Akár teszik akár nem nagyon gáz mutatvűány volt, és a választók ezt honorálták is 2010ben.

Hurri Kán 2012.01.04. 17:30:42

@bishopzzz:
Többek között hasonló mutatványba bukott bele pár éve a német posta egyik igazgatója. Kiderítették, hogy megtakarításait a kedvezőbb adózás miatt tán luxemburgi, vagy milyen offshore cégen keresztül fialtatja. Törvény éppen ott sem tiltja, csak ott működik valami, amit úgy hívnak, hogy morál. Mert ennek ugyanis elég rossz üzenete van, hogy átlagpolgártól elvárják, hogy otthon adózzon szépen, meg vágjon hozzá jó képet, akkor egy állami cégnél dolgozó vezető, aki végső soron az adófizetőktől kapja a fizetését, ne vigye külföldre a pénzét. Hát ezért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.04. 17:40:46

@Taligamajom: És az jó, ha homokba dugod a fejed?
Mert OK, én is eljárok a 20 éves autómmal, de igyekszek semmi törvénybe ütközőt nem csinálni
_és_ezt_elvárnám_a_polgártársaktól_is_
különben hogyan lenne bármi is jobb ebben az országban?

Nem az a bajom, hogy valakinek jobban megy, mint nekem, de lehetőleg ne mások kárára menjen jól. Morál.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.04. 17:41:49

@ordosb: Szlovákiában meg magyarokat vernek meg, mert magyarul beszélnek... Az nem a magyarok szívatása?

Globetrotter2014 2012.01.04. 18:10:21

@ColT: ez marhaság. Itt nem arról vanm szó hogy szlovákokat szívatnak, hanem arról hogy szembennek a törvénnyel.

Egy picit midnenki gondoljon bele, hogy van élet Mo-on kívül, mi lenne ha minden tagűállam ilyen szabáylt vezetne be? Hetente befizetnél egy regadót valahányszor behjtasz nyaralni?

NagyTomi 2012.01.04. 19:07:55

@moslekzabalo.com: :) Jajj. Felesleges vitatkoznunk.
Mindegy mekkora hatalommal bír, ha leadózta itthon a pénzét. Márpedig leadózta. Nem adóelkerülés, ha külföldön kamatoztatod.
Kicsit képezd már Magad azért, ha tényleg vitázni akarsz. Addig meg inkább ne erőltesd. Már gyere vissza pár év múlva egy kis tanulás után. Addig szia:)

bishopzzz 2012.01.04. 19:10:28

De milyen morálról beszélünk ??? Őszintén itt nem az ÁFÁ t kellett volna növelni hanem kiállni és aztmondani ,hogy figyeljetek emberek 15% lesz az ÁFA jövőre de mindenki fizesse be! Ha nem így tesztek akkor onnantól kezdve viszont a következő 4 évben lesz 35% az áfa és szophatjátok a faszt!

Na abban az esetben kéne megnézni a "morál"-t !

Így most egy valag költséget kifizetsz és még növelik őket... Így nem lehet élni! És ekkor csodálkoznak a politikusok ,hogy nem ide fizetik a regadót és társait ?

Ezen miért kell csodálkozni ? Ki lenne az a fajdbarom ha valamit megvehet 200 ért azt 1000 veszi meg csak azért mert valakinek szüksége van a pénzre( állam ) ! Azért ne legyen szüksége ,hogy elosztogassa a "braziloknak" meg !

Ösztönözze őket,hogy ha dolgoznak majd kapnak támogatást!
Az embereknek meg a terheit csökkenteni kéne és megnőne a fogyasztás! De gondolom ehhez egyetem kell ezek szerint !

Amúgy az offshore céggel én sem azt mondom ,hogy egyetértek csak előttem szólók közül valaki ,úgy fröcsögtette ,hogy offshore céges csalók így úgy amúgy ... én csak aztmondom ,hogy alapból ha van egy offshore céged az nem csalás!

Legyen a regadó 200 000 Ft és mindenki kifizeti akkor ! egyből sok lesz a magyar rendszám ..

NagyTomi 2012.01.04. 19:12:47

@bishopzzz: Ez túl egyszerű lenne. Magyarországon élsz. Ne várj ésszerű döntéseket. Emeljünk mindent. Így aki eddig minden pénzét elköltötte havonta, az most többet fog költeni, ha nő az áfa? Ez fellendíti a termelést. Miért nem ültetnek, komoly, hozzáértő embereket azokba a székekbe?

bishopzzz 2012.01.04. 19:17:06

Azért mert akkor ez az 1 év nem arról szólt volna ,hogy hogyan biztosítsuk be a hatalmunkat hanem normális gazdaságpolitikáról!

NagyTomi 2012.01.04. 19:29:53

@bishopzzz: Mondjuk ezek beteg emberek mind.

polakow 2012.01.04. 19:36:56

@Pörög a lufi:
a "menő" fizumból szerintem majd én eldöntöm mit fizessek, köszi.
Egy EU-s országban vett autóra , egy EU-s országi állampolgárként meg ne keljen már regadót fizetni. Ez lenne az EU lényege ( áruk szabad kereskedelme). Gondolom ha kint ( EU-s országban ) veszel valamit és hazahozod, arra sem fizetsz semilyen adót, nem ?
Régen amikor sporteszközt hazahoztunk ( szörfcucc) fizetni kellett vámot. Oké, vasfüggöny volt meg minden. Azóta EU van.Jó reggelt !
De ha itthon nem lennének átbaszós használtautó kereskedők ( kint pl. az évente (!) esedékes mindent átvizsgáló hatóság mér futásteljesítményt. Ott kibukik, ha valaki tekergeti az órát pl. És meg is büntetik az ügyeskedőt ), akkor biztos én is vennék itthon. Azt meg már tényleg ne ítéld meg, teljesen látatlanban, hogy én "élősködni fogok" ,mert nem fogok. Pont ez a bajom, hogy tök ismeretlenként , egyből ilyeneket írsz, csak azért, mert nem fizetek ki, egy olyan adót, aminek semmiféle jogosultsága nincs.
Vagy ha van, akkor a fentebb említett, és megvásárolt árukra ( cd, könyv, ruha pl.) is legyen adó, mert nehogy má' ne itthon vedd meg a Nike felsőt. Igaz hogy nálunk 3x annyiba kerül, de vedd itt, mert ne élősködj.

NagyTomi 2012.01.04. 20:14:42

@polakow: Nem értem egyeseknek miért baj, hogy Te a pénzedből mit veszel. Semmi közünk hozzá. Amit akarsz. Egyébként meg kétlem, hogy a magyar eü-t szeretnéd igénybe venni, mondjuk a német helyett, vagy nem tudom hol dolgozol.
Néha nem értem az embereket.

Mocsári Troll 2012.01.04. 21:30:04

szlovákiában az ingatlan átírás illetéke 66 euró( 20 ezer ft) , értéktől függetlenül.
magyarországon 4%, azaz egy 30 milliós családi háznál 1200 ezer ft.

a személyi jövedelemadó bevallás szlovákiában 1, azaz egy a4 es oldal, hozzá a kitöltési útmutató 2 , azaz kettő a4-es oldal. magyarországon hány száz oldal???

a mulasztási adóbírság szlovákiában 20 euró( 6 ezer ft), magyarországon alapból 200 ezer ft, de lehet több is.

az egy lakosra jutó adóellenőrök száma magyaroszágon 10x ,azaz tízszer annyi, mint szlovákiában.

és akkor még sorolhatnám tovább, hogy sk-ban nincs osztalékadó, h-ban ez 16%+14% eho, tehát 30% , az ingatlanbérbeadás adója sk-ban 11%, magyarban 20%+14% eho, sk-ban nemcsak regadó nincs ,de a személykocsi áfája is visszajár a cégnek, magyarban regadó+27% áfa van , cégeknek is, stb.

úgyhogy bár el kell ismernem sokat javult a kormányváltás óta a helyzet, a nyereségadó pl. sokkal jobb lett, mint sk-ban, sokgyerekesek pedig kevesebbet adóznak, azért összességében még lenne mit csiszolni.

persze ez nem a kormány hibája csak, elsősorban a parazita mentalitású, sültgalambváró magyar lakosságnak kellene lemondani az állami jussáról.

moslekzabalo.com 2012.01.04. 22:35:53

@NagyTomi:

"Jajj. Felesleges vitatkoznunk.
Mindegy mekkora hatalommal bír, ha leadózta itthon a pénzét. Márpedig leadózta. Nem adóelkerülés, ha külföldön kamatoztatod.
Kicsit képezd már Magad azért, ha tényleg vitázni akarsz. Addig meg inkább ne erőltesd. Már gyere vissza pár év múlva egy kis tanulás után. Addig szia:)"

Tenyleg felesleges vitatkoznunk,mert kibaszott duhito tud lenni egy ilyen ostoba es vegtelenul korlatolt szellemi nyomorek.
Direkt csusztatsz vagy tenyleg annyira hulye vagy, hogy keptelen vagy elolvasni es felfogni nem az a gond, hogy kulfoldon hanem, hogy eleve adoelkerulesre es a nehez atlathatosag vegett letrehozott offshore cegbe fekteti a penzet???

Ki a faszom mondta,hogy amit ezekbe befektetetett elozoleg nem adozta le???

Mutatsd mar meg te szerencsetlen ,hogy hol irtam hogy de jure szabalytalan lenne egy offshore ceg birtoklasa???

Az offshore lenyeget egy mondatban elmagyarazom neked,te idiota: ELLENORIZHETETLEN TULAJDONOSI HATTERU CEG ADOPARADICSOMBAN BEJEGYEZVE.Szerinted etikus vagy veletlen ha egy jegybankbank-elnok ilyesmibe menekit cca.egy milliardot??

Latod,kekenyvaganyu, jopofaskodo hulyeje: Tan megsem kellettek ehhez evek ellenben a dislexyaddal amiknek kigyogyitasa valoban ezstendokbe kerulhet es nem tanulast hanem szakorvost igenyel.

moslekzabalo.com 2012.01.04. 22:36:27

kekenyvaganyu=keskenyvaganyu

Mocsári Troll 2012.01.04. 23:14:53

a közvélekedéssel ellentétben az off shore cégnek sem a birtoklása sem a működtetése nem jogszerűtlen!

pusztán az jogsértő, ha valaki a hazai cégéből fiktív költséget utal ki oda, vagy ha onnan személyi jövedelmet vesz fel, és azt nem vallja be otthon, azaz az adóilletősége szerinti országban.

az viszont abszolút jogszerű, ha valaki az off shore cégén keresztül kereskedik ( de nem a kapcsolt vállalkozásával, hanem közvetlen az ügyfelekkel) , vagy a leadózott nyereségéből utal ki oda osztalékot, majd az ott képződő pénzt nem veszi fel a személyes fogyasztására, hanem befektetésekre költi.

márpedig ez a jellemző felállás,mivel az off shore céget birtokló személyek általában olyan magas jövedelműek, hogy a személyes fogyasztásukat a jövedelmük elenyésző töredékéből is fedezni tudják, és nem probléma számukra, ha ez után a jövedelem töredék után rendesen leadóznak.
a pénzük nagyobbik részét pedig befektetik a világban, kihasználva az off shore cég nyujtotta anonimitást, azaz, hogy ez a vagyon nem kapcsolható hozzájuk.

NagyTomi 2012.01.04. 23:17:22

@moslekzabalo.com: :) Mondtam, hogy tanulj előtte:) Buta és primitív vagy. Ez látszik a kommentedből is. Ha etikus, ha nem, mindenki pénzből él. Az, hogy Te nem tudsz ügyeskedni, csak a Te hibád. Vállalkozz, alkoss, teremts munkát, vidd ki a pénzed Te is Ciprusra.

NagyTomi 2012.01.04. 23:18:12

@Mocsári Troll: Ne írj le Neki ennyi infót egyszerre. Felrobban az agya.

moslekzabalo.com 2012.01.05. 00:59:25

@NagyTomi:

"Mondtam, hogy tanulj előtte:) Buta és primitív vagy. Ez látszik a kommentedből is."

Ehhez kepest - bar eleg nehezkesen olvasol - visszanezve szerintem meg te sem igen vitatod,hogy egy ertelmes szot nem sikerult hozzaboffentened a temahoz.Ha megis, tedd mar meg, hogy idezed.

"Ha etikus, ha nem, mindenki pénzből él."

Na ne mond, bazmeg.Es ezzel mentalitassal meg van pofad kritizalni politikusokat...Te meg vagy huzatva. Par kommenttel ezelott meg pont temagad moralizaltal ennek a total ellenkezojerol.

"Az, hogy Te nem tudsz ügyeskedni, csak a Te hibád. Vállalkozz, alkoss, teremts munkát,"

Most ugyeskedjek vagy vagy vallakozzak,alkotva, munkahelyet teremtve becsuletesen? Ossze-vissza beszelsz elmebeteg hulyegyerek.Arra meg meg mindig nem nyogod valaszt,hogy ki a fasz mondta,hogy az off shore torvenytelen vagy ki cafolta altalanossagban korabban a Mocsari Troll altal most leirtakat? Arrol van szo te kreten, hogy esetleg nem veletlen, hogy off shore ceg letrehozzasa csak adoparadicsomokban, nemzekozi szervezetekbol, informacios rendszerekbol kimarado allamokban lehetseges.Mint ahogy az sem, hogy a vilag feketgazdasaganak tulnyomo resze is e csatorna kon bonyolodik.A tetu Simor amit ott muvel az ottani torvenyek szerint legalis am idehaza buncselekmeny lenne. Errol van szo,Faszkalap.

NagyTomi 2012.01.05. 07:41:38

@moslekzabalo.com: Tanulj, tanulj, tanulj. Vagy dolgozz. Miért nem hallgatsz rám?:) Primitív. Na jó, nem érek rá Veled foglalkozni. Túl kevés vagy ahhoz. Szia.

NagyTomi 2012.01.05. 09:15:00

@moslekzabalo.com: És kíváncsi vagyok. Vajon a termelésben dolgozol?:)

S8 Phantom 2012.01.05. 09:29:43

Nem olvastam el minden kommentet, nagyon sok van. Amit leszürtem belőle, az az, hogy nagyon nagy zavar van a fejekben a külhoni rendszámokkal kapcsolatban. Nem ártana tisztán látni és a dolgok hátulját is ismerni mielőtt hangulatot keltünk itt.
Aki adócsalónak kiáltja ki a szlovák rendszámot használó magyarokat ennyi erővel az autógázt használókat is illethetné ezzel a titulussal, tankoljanak benzint annak több az adója! Fizetnek adót csak nem ide de nem is a magyar állam helyezte neki forgalomba a kocsit. Ha pedig ez nem lenne jogtiszta nem is jöhetett volna létre, nem az ecseri piacon vették a külföldi rendszámot és forgalmit. Ami igazán nagy baja a magyar hatóságoknak, hogy nem tudják szankcionálni ezeket az autósokat ha vétenek, mert ugye a magyar rendörség már régóta nem dolgozik csak levelezik és követeli a birságot. Ha tehetnék átalányt szednének birság címén az autósoktol az egyszerüseg kedvééert, amire már el is indult egy kezdeményezés baleseti adó formájában. Az eredeti témához visszakanyarodva miért az autós tehet arról, hogy az EU-s országok nem tudnak közös adatbázist létrehozni és egy régióként müködni ezen a téren?
Négy autót használok, ebböl kettő német, kettő magyar rendszámos és igyekszem ezeket mindig a honos területen használni, pont azért mert mindig értetlenség van ellenőrzéskor a jogos használat megállapitásakor. Itt utalnék vissza a fentebb irtakra, hogy én és az ellenőrzést végző szív azért mert két ország ami elvben (ugye?) egy, nem müködik együtt.
Most rátérnék egy lényeges dologra, amit sok kommentelő szóvá tet az adó és annak csalása. Korábbi irásaimban is utaltam már rá, hogy vásárlásaimnál a magyar cégeket és a magyar államot részesítem előnyben, hisz magyar vagyok. Gápkocsijaim forgalomba helyezésénél sem elsődlegesen a valamennyivel drágább honi dijak, adók, és egyéb sarcok összege miatt odzkodtam ezt itthon tenni. Sokkal inkabb az ügyintézés menete, a hivatalok lehetetlenségei egyszóval a magyar bürokrácia miatt. Föleg ez ami elrettentő és még drága is, így hát én nem utálnám ki a más rendszámos honfitársainkat.
Csak egy kis vidám példa az ügyintézésre: Jó pár éve vettem egy autót és egy kisvárosban szerettem volna átiratni a nevemre. Bementem az okmányirodába ahol is időpontot kellett kérnem -figyelj- az IDŐPONTRA amikor is majd megmondják mikor jöhetek. Mondanom sem kell illetve igen, hogy amikor bejutottam az ügyintézőhöz aznap nem tudtuk megoldani az átirást, mindig talált valami kifogást, gátat. Négy napba tellet. Sajnos ez a fajta ügymenet mindenhol jelen van, igy ha tehetem én is külföldön intézek mindent. Ja, és kint nem úgy tesznek az irodisták velem, mintha szivességet kértem volna. Ez olyan mikor esetleg felszállsz a buszra érvényes menetjeggyel és külön megkéne kérni a sofört, hogy ugyan vigyen már el. (bocs)

Easy Player 2012.01.05. 09:33:46

@mifolyikittgyöngyösön??:
Valamit félre értesz! Nem én mondom, barátom érzi. Tudod minden relatív. Ő nem a magyar valóságból, hanem a többdiplomás osztrák alapjairól indított. Ami neked a "sokkal jobban bántak velem mint otthon" és az "azonos feltételeket kaptam", az az ő szemében lehet, hogy a lesajnált, ezért nincs az a pénz, amiért helyi munkaerővel betölthető munkaköröket jelenti.
Lehet. Én nem tudom.

moslekzabalo.com 2012.01.05. 12:22:24

@NagyTomi:

"Tanulj, tanulj, tanulj. Vagy dolgozz. Miért nem hallgatsz rám?:"

Vigyazz, ne hajtogatsd ennyit mert meg valaki azt hiheti hogy nyilvan ennyiszer megprobaltad te is oszt" megis ekkora hulyesegeket irsz, igy szegenynek egy eletre elmehet a kedve a tanulastol.

"És kíváncsi vagyok. Vajon a termelésben dolgozol?:)"

Nem,de azt jol tudom,nyugi,hogy a termelo munka
a nagytomik,klejngabik,vejszgyurik szemeben az igazi voros poszto mert az o vilaguk - mint te magad is mondtad - az ugyeskesdes.

NagyTomi 2012.01.05. 12:36:16

@moslekzabalo.com: Szóval hivatalba ülsz és papírokat tologatsz. Na az ilyenekből van túl sok. Ez a baj. Fele kéne. Én gyorsan tanulok:) Ott is tartok ahol:)

moslekzabalo.com 2012.01.05. 12:36:23

@S8 Phantom:

"Aki adócsalónak kiáltja ki a szlovák rendszámot használó magyarokat ennyi erővel az autógázt használókat is illethetné ezzel a titulussal, tankoljanak benzint annak több az adója! Fizetnek adót csak nem ide de nem is a magyar állam helyezte neki forgalomba a kocsit."

Aki meg ilyen buta peldat, hoz csak arrol feldkezik meg, hogy ezek nem annak az orszagnak a kozlekedesi infrastrukturajat hasznaljak eletvitelszeruen es nem annak az orszagnak a kornyezetet szennyezik 0 FORINT kozteherert cserebe. (Felreertes ne essek nem itelem el es foleg nem partolom a szlovak tablat hasznalot.Inkabb csak leszarom,am teljesseggel megertem.)

moslekzabalo.com 2012.01.05. 12:42:23

@NagyTomi:

"Én gyorsan tanulok:) Ott is tartok ahol:) "

Haat Agyhalottkam,elobbirol kevesbe vagyok meggyozodve,am az utobbira valoban hiteles bizonyitek lehet a hozzaszolasaidban hemzsego baromsagok halmaza:)

NagyTomi 2012.01.05. 12:48:21

@moslekzabalo.com: :) Tologasd inkább tovább a papírokat. Mindjárt vége az ebédszünetnek:)

moslekzabalo.com 2012.01.05. 12:49:19

@NagyTomi:

"Szóval hivatalba ülsz és papírokat tologatsz. Na az ilyenekből van túl sok"

De azokbol sincs sajnos keves aki a "temerdek tanulas" ellenere sem tudta meg elsajatitani, hogy a hivatalBAN szokas ucsorogni.Ezt is magold majd be nyelvtanbol Pubi, altalanos iskolaBA menet.:)

NagyTomi 2012.01.05. 12:51:00

@moslekzabalo.com: Már nem járok iskolába. Már csak költöm a pénzem:) Na, de már tényleg megyek. Nem érek Rád. Lihegj tovább a Vezéred mögött. Néha üljetek neki tanulni is.
Szia. Viktor:)

NagyTomi 2012.01.05. 12:55:49

@NagyTomi: És bocs a nyelvtani hibáért. 5 nyelven beszélek. Sajnos ilyen nagy hibákkal, ez van.

moslekzabalo.com 2012.01.05. 13:06:24

@NagyTomi: "5 nyelven beszélek."

Es ezek kozul nyilvan a dant vagod a legjobban,Andersen:)

NagyTomi 2012.01.05. 13:46:34

@moslekzabalo.com: Meg fogsz lepődni, de tényleg az az egyik. Német, angol, francia, latin a másik 4. Emellett havonta annyit keresek, mint Te egy év alatt. Na jó egy rossz hónapban:) Úgyhogy ne vond kétségbe a tudásom:)
Fényezd tovább a Vezéred. Aztán, ha kenyeret se tudsz majd venni, ne bánkódj. Akkor is ott lesz Neked imádott Vezéred és csatlósai, akik megmondják, hogy ez így jó.
Mivel már minden értelmes embert elüldöztél én is megyek. Ne erőltesd Magad. Már olvasni se jövök vissza. Fröcsögj tovább Magadnak.
Szia.

moslekzabalo.com 2012.01.05. 14:06:16

@NagyTomi:

"Emellett havonta annyit keresek, mint Te egy év alatt. Na jó egy rossz hónapban:) Úgyhogy ne vond kétségbe a tudásom:)"

Egy tanulatlan es nem dolgozo,- ahogy mondtad - tehat jovedelem nelkuli,magamfajta primitiv 0 forintjanak a tizenketszereset zsebrerakni havonta nem vall tul nagy tudasra,Bizniszmen.:)

"Már olvasni se jövök vissza"

Hatha megis...

"Szia"

Hanyszor fogsz meg elkoszonni,Papagaj? :))

S8 Phantom 2012.01.05. 19:10:35

@moslekzabalo.com: Na most akkor ki a buta? Én mert neked nem tetsző példát hoztam, te mert csak leszarod, vagy aki él azokkal a lehetőségekkel amiről szó van? Példábol csak jó vagy rossz van, buta vagy okos nincs. Nem csak magával az autó közlekedéssesel lehet egy országnak adót fizetni vagy kárt okozni akár életvitelszerü akár nem. Lehet, hogy az a tag aki szlovák rendszámmal életvitel szerüen magyarországon él több adót fizet ide másbol mint te vagy én a magyar rendszámos autómmal. De az is lehet, hogy nem, nem tudhatod melyik igaz és pont ezért ne törj pálcát tudatlanul mások felett.

moslekzabalo.com 2012.01.05. 23:38:17

@S8 Phantom:

"Na most akkor ki a buta? Én mert neked nem tetsző példát hoztam, te mert csak leszarod, vagy aki él azokkal a lehetőségekkel amiről szó van?
A vegen kezdenem: Aki szlovak rendszammal jar az ugyebar egy ugyes trukkel mindenkepp sporol-esetenkent akar milliokat - es kvazi vedettseget elvez mindenfele buntetestol, ismetelten akar szazezreket megtakaritva, a penzben ki nem fejezheto erteku jogositvany bevonas elkerulesenek lehetosegerol aztan nem is beszelve.Tehat minden az illeto csak nem buta.Az,hogy en leszarok valamit avagy sem az aligha lehet az ertelmi szint autentikus fokmeroje,ellenben a szovegertesi kepesseg temajaban lehet egy nalad kis bibi.
Ha jol emlekszem nem Pelda hanem S8 Phantom a nickneved...
Marpedig ha vetted volna a faradsagot a figyelmes olvasasra akkor tan sikerul eszlelned,hogy a buta jelzot en az elobbire irtam.

"Példábol csak jó vagy rossz van,buta vagy okos nincs."

Hogyne lenne.Jo pelda ami talalo es erzekletes.Rossz,ami az adott temaban teljesen irrelevans. A buta pelda megtetesitoje meg az olyan nemletezo baromsagon alapulo suletlenseg mint amit a benzin es a gaz tankolasarol hadovaltal.Abban az esteben ketsegkivul helyen valo lenne ha a szlovak rendszamos auto utan szimplan csak KEVESEBBET adoznal mint a magyar tablas jarmu utan, nem pedig 0, azaz NULLA forintot a hazai budzse reszere.Igy viszont szimpla hulyeseg.

"Nem csak magával az autó közlekedéssesel lehet egy országnak adót fizetni vagy kárt okozni akár életvitelszerü akár nem. Lehet, hogy az a tag aki szlovák rendszámmal életvitel szerüen magyarországon él több adót fizet ide másbol mint te vagy én a magyar rendszámos autómmal."

Te,ennek a boduletesen zavaros,feltetelezesekkel teli marhasagnak igazan nekifuthatnal meg egy parszor.
A kozteherviselesnek vilagos szabalyai vannak.Ezzel az erovel epitmenyadot sem kell fizetned, eleg ha bemesz a onkormanyzathoz oszt" elmeseled a jegyzo asszonynak,hogy az ukanyaddal a nyarom harom teljes honapig a Four Seasons hotelben laktatok, sot, minden este atugrottatok a Nobuba zabalni.
igy legyen olyan kedves nem csak az ingatlanodat mentesiteni az adofizetes alol,de ha egy mod van ra adjon mar egy igazolast, hogy ezetul nettoban vehessel baratfulet a sarki kifozdeben.

"De az is lehet, hogy nem, nem tudhatod melyik igaz és pont ezért ne törj pálcát tudatlanul mások felett."

En csak azt tudom, hogy egyre meretesebb marhasagokkkal hozakodsz itt elo,melyek olvasta utan mar valoban hajlok arra, hogy ne csak a peldaidat minositsem...

S8 Phantom 2012.01.06. 11:02:46

@moslekzabalo.com: A szövegértésemmel tényleg baj van, igaz csak szelektíven, ugyanis csak a tiedet nem értem. Neked egy MÉREG-telenítő kúrára lenne szükséged. Biztos azért rossz neked mert másnak jó. Ha valami jogszerű attol még lehet etikátlan és forditva. A kipattant témában én a jogszerüsége miatt szoltam te meg az etikátlansága miatt. Az ne az egyén baja legyen már, hogy (buta példa következik) Szombathelyről Révkomáromba nem tudnak egy bütetés-birságbehajtást kivitelezni. Aki pedig ezt kihasználja az saját magával számoljon el, veled nem kell. Etikátlan mert kieset a magyar költségvetésből X forint. De ha tudja, hogy biztosan utolérik a büntivel nem fog direkt "bünözni", tehát így sem fog pénz befolyni.
Azokat csesztesd akik ezeknek a dolgoknak a jogszerüségét lehetővé teszik, illetve etikátlanságát törvénnyel nem szüntetik meg. Ugyanis nagy valószinűséggel azok azok az emberek akik az általad emlitett nivós helyeken vagy hasonlókban az anyukájukkal a te pénzeden (mi adónkon) megfordulnak. De ez jogszerű és etikus.
Másrészt bármennyíre is intelligens és tanult vagy itt csak magadat tudod minősiteni, engem vagy másokat nem. Ugyanis, hogy ennek bármi súlya legyen lginkább az számit, hogy ki, mi az ami ezt teszi.
Kerülj el.

moslekzabalo.com 2012.01.06. 12:36:03

@S8 Phantom:

"A szövegértésemmel tényleg baj van, igaz csak szelektíven, ugyanis csak a tiedet nem értem."

Hogy egy szoveget keptelen vagy ertelmezni az adott esteben meg betudhato lehet az azt leiro fogalmazasi sajatossagainak.Am az,hogy az ide potyogott betuket keptelen vagy felismerni, bizvazst tekintheto a dyslexia, esetleg lataszavar komoly tunetenek.A kedvedert -bar vilagosan megmondtad,hogy ne tegyem - meg egyszer nekifutok,lathatobb kulalakkal.Esetleg igy nyersz egy sanszot a magyar ABC nehany tagjanak felismeresere: LESZAROM A SZLOVAK RENDSZAMOSOKAT PRO ES KONTRA,AM MEGERTEM OKET. Szerinted ez hol jelenti azt, hogy en elitelnem oket?? Azt meg aztan vegkepp nem,hogy en oket vagy barkit es barmikor is a budos eletben irgyeltem volna a javai ill. sikerei miatt.
Az ostoba es teljesseggel ertelmetlen peldaidat allitottam pengellere es legfokepp azt,amilyen sajatos hulyeseggel igyekszel ertelmezni hibas,am ketsegkivul vilagos,egyeb adozasi terulettel,vagy az ott torteno teljesitessel veletlenul sem osszemoshato kozteherviselesi szabalyokat.
Szerintem inkabb te vagy borzalmasan szanalmas a hajanal elorangatott ervekkel teli nyakatekert szerecsenmosdatasoddal.
Erthetelen, hogy miert nem lapitasz inkabb mint szar a fuben elvezve a jogszabalyi hianyossagok biztositotta- es az elmult evtizedek ostoba kormanyzati intezkedesei szulte adoelkerulesi lehetoseg gyomolcset ahelyett, hogy meg masokat farasztanal ennek torvenyi es erkolcsi helyenvalosaganak rohejes bizonygatasaval.
Soha nem idegesitett engem senki az ostoba,felrebeszelo es a napnal vilagosabb dolgokat felfogni keptelen embereken kivul -azok viszont kibaszottul- afelol egeszen nyugodt lehetsz.

"Neked egy MÉREG-telenítő kúrára lenne szükséged. Biztos azért rossz neked mert másnak jo"

Neked meg szakorvosra - de nem egyre mint a masik szellemi rovidnadrag esteben - hanem mindjart haromra az elorehaladott dyslexiad,a gyenge latas, no meg a kezdodo paranoia miatt.

yesdad 2012.01.07. 11:52:18

szétoffoljátok a topicot,maradjunk a tényeknél.
1,5 éve szlovák lízingelt autóval járok,mert megéri.
Egyébként vámügyintézek is.
Közel 100-an vagyunk magyarok ebben a lízing körben.
Eddig a papírokkal mindenkit elengedtek gond nélkül itthon.
2 napja,elõször,LEVETTÉK A RENDSZÁMOT Pesten egyikünkrõl.
Közölték,hogy CSAK a 24 órás igazolás jó az autó tulajától,azaz
igazolnom kell,hogy 24 órán belül vettem át kint a kocsit.
Persze mindez csak a magyar állandó lakcímmel rendelkezõ
személyekre vonatkozik.
JAVASLATOM: mindenki tartson magánál 24 óránként cserélt
meghatalmazásokat,kinti munkavállalás kevés,rendszám off.
persze becsengetett regdíj is ok,hehe

Passionata 2012.01.07. 20:31:44

Magyar allando es kulfoldi ideiglenes lakcim vajon megfelelo?

Passionata 2012.01.07. 21:07:07

@yesdad: Magyar allando es kulfoldi ideiglenes lakcim vajon megfelelo?
eleg a meghatalmazas vagy kerik a szerzodest is?

yesdad 2012.01.08. 01:36:33

Sajnos az állandó magyar lakcímet azonnal lekéri,ha van,pont leszarja a rendõr a kinti munkavállalást.Akitõl elvették a rendszámot,nâla is volt munkavállalási engedély...
Meghatalmazást kérnek,szerzõdést helyszínen nem tudnak értelmezni (véleményem)

Shadowbull 2012.01.08. 14:13:50

@yesdad: A rendeletben tudtommal magyar lakcim szerepel, tehat ha csak tartozkodasi helyed vav Magyarorszagon, akkor is kocsogoskodhetnek.

sb

yesdad 2012.01.08. 14:59:46

Úgy emlékszem állandó lakcím van a törvényben,reggel megkérdezem a Hivatalnál

Shadowbull 2012.01.08. 15:30:16

@yesdad: az jo lenne, mert nekem pont ez a bajom.

Nem olvasom vissza az osszes kommentet, de volt rola szo, milyen papirokkal kell igazolni azt hogy kinn elsz?

sb

Passionata 2012.01.08. 16:13:31

b) vezetője Magyarország területén lakóhellyel rendelkezik.

Shadowbull 2012.01.08. 16:27:00

@Passionata: hat ez az.

Szerintem ez mindkettot jelenti, es ebben a formaban talan meg unios jogot is sert.

sb

Passionata 2012.01.08. 17:16:25

@Shadowbull: ez idezet a jogszabalybol,gondolom direkt igy fogalmaztak meg.

Shadowbull 2012.01.08. 18:44:43

@Passionata: tudom.

Viszont a jogi nyelvhez (is) hulye vagyok, nemtom, hogy a lakohely az vajon egyenlo-e a tartozkodasi hellyel...

sb

Passionata 2012.01.08. 19:55:05

@Shadowbull: Ha van magyar lakcimkartyad akkor a lakohelyed magyar.

mln49 2012.01.08. 20:19:36

És mi van akkor, ha a magyar mellett van külföldi állampolgárságod (személyid) is, amin szerepel a külföldi lakcímed? És persze ezt adod oda nem a magyart...

Passionata 2012.01.08. 20:53:22

@mln49: a magyar lakcim ellenorzese nem a kartya alapjan tortenik,rendor lekeri a bm adatnyilvantartobol.a 2 lakcimes ugy szvsz meg zavaros,elvileg a police.hu n elegseges feltetel de a jogszabaly szerint sajnos nem.

Shadowbull 2012.01.08. 21:28:21

@Passionata: Igen, de a magyar lakcimkartyamon nem szerepel allando lakcim, csak tartozkodasi hely.

Pont azert, mert bejelentettem hogy kulfoldon van allando lakcimem.

sb

mln49 2012.01.08. 21:34:55

@Passionata: Ehhez, hogy a BM-től lekérjék az adatokat elég nekik a nevem+szül.hely+idő amit a külföldi személyimen látnak?

Gare 2012.01.24. 17:40:54

Sziasztok!
Bedobnék még egy érdekes szituációt, ehhez mit szóltok, mit lehet kezdeni vele:
A menyasszonyom felvidéki magyar lány, tehát szlovák állampolgár. Van egy autója amit használunk, ámde a szeptemberi törvénymódosítás után én törvényszegő hitetlen adócsalónak számítok akkor ezek szerint. Holott neki már megvolt az autója és nyilván feleslegesen nem megyünk bele egy regisztrációs adós játékba ami egyébként sem kevés.
Ha törvényesen akarom én is vezetni akkor kell egy kintit tartózkodási engedély, egy állandó lakcím, egy kölcsönadási szerződés 30 naponta és még ez sem biztos, hogy megvéd attól, hogy leszereljék a rendszámot....
Várom a kommenteket!
Üdv

vacamaca 2012.03.27. 11:55:25

"Ha van magyar lakcimkartyad akkor a lakohelyed magyar. " -- ez így nem igaz. A véglegesen külföldön letelepedetteknek is van "magyar lakcímkártyájuk", csak másfajta. Azon lakóhelyként "Külföldi cím" van feltüntetve, és ha akarják, választhatnak magunknak egy ideiglenes magyarországi címet is. Ez utóbbi nem számít lakhelynek.

Gare 2012.03.29. 14:59:29

Sziasztok!
Bedobnék még egy érdekes szituációt, ehhez mit szóltok, mit lehet kezdeni vele:
A menyasszonyom felvidéki magyar lány, tehát szlovák állampolgár. Van egy autója amit használunk, ámde a szeptemberi törvénymódosítás után én törvényszegő hitetlen adócsalónak számítok akkor ezek szerint. Holott neki már megvolt az autója és nyilván feleslegesen nem megyünk bele egy regisztrációs adós játékba ami egyébként sem kevés.
Ha törvényesen akarom én is vezetni akkor kell egy kintit tartózkodási engedély, egy állandó lakcím, egy kölcsönadási szerződés 30 naponta és még ez sem biztos, hogy megvéd attól, hogy leszereljék a rendszámot....
Várom a kommenteket!
Üdv

Laurel 2012.04.09. 14:26:43

Dunakeszi és Göd között van egy X-Car nevű autókölcsönző. A mai napig ott állnak a szlovák rendszámú kölcsönözhető lakóautók. Gondolom esze ágába nincs honosítani őket, és igaza is van. Egy jó ügyvéddel szemben a hatóság elbukja ezt a csatát
süti beállítások módosítása