HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

A hét gumicsontja: területi rendszám

2012.01.20. 14:59 Tcomment

Címkék: biznisz okos rendszámtábla ez kellett

Mire van szüksége a magyar autósnak 2012-ben? Területi alapú rendszámra. A véletlenre sem bíztuk: megkérdeztük a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Kommunikációs Főosztályát, hogy akkor most, Tornóczky Anita szava járásával élve, ezt most így hogy? A válasz következik.

Kapcsolódó cikkünk posztja.

460 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr543595548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moslekzabalo.il 2012.01.22. 00:25:21

@dr. Ringlósztár:

"Úgy látom, itt valami kisebbség van többségben,"

A kommunizmus kiagyaloi, Komintern vezetoi,a harmincas evekbeli szovjet allamterror tomeggyilkosai,a Tanacskoztarsasag, az Allamvedelmi Hatosag pribekjei,az MSZMP-MSZP-SZDSZ gatlastalan orszagrabloi,az LMP "mas politikusai",a Lehmann-brothers es a Wall Street csaloi, az uzsoras IMF vezetoi,na meg a balos media orokke hazudozo illetve csusztato munkasai kozt sem volt soha maskepp...:)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.22. 00:27:05

szóismétlés rulez, bocs, sör+késő van, nem olvastam vissza

Stavros 2012.01.22. 00:34:37

@AR-Peter: Azért nem volt off a hozzászólásod, mert az egész cikk csupán hangulatkeltés a jelnelgi kormánnyal szemben, így helyes, ha a kommentelők ezt meglátva hozzászólnak, vizsgálják, hogy miért kell Winkler úrnak (és sok-sok jól fizetett főszerkesztő kollégájának más rovatokban, médiumokban kemény munkát fektetni a tények elferdítésébe, más színben feltüntetésére, stb. itthon és külföldön egyaránt). Még egyszer mondom, megértem őket, nem haragszom rájuk, remélem ők se rám, hogy más a véleményem. A tüntetőkről meg annyit, hogy a belügy 400 ezret mond, az index 100 ezret, az igazság valahol a kettő között lesz.

És hogy közben reagáljak Zorg úr felvetésére is, úgy lehetett ma ennyi ember a parlament előtt ill. az egész rendezvényen, hogy volt aki vette a fáradtságot, és a hírfüggöny mögé nézett, továbbá sokaknak annyira üres már a zsebük, hogy nem futja tudatmódosítóra (tv, net, rádió, lapok), viszont nyitott szívvel meghallgatják az embertársaikat, és döntenek.
Én nem kedvelem a jelenlegi kormányt, nem sokkal jobbak az előző gárdánál, ha elolvasod az összes hozzászólásomat (6-7 ebben a threadben) rájössz, hogy ők sem angyalok, csupán a kapzsi gazdi nem hagyott nekik mozgásteret (sz.v.sz. a gazdi benézte), és most éppen jobban félnek a népharagtól mint a kenyéradóiktól. Kényes egyensúly ez.
Talán, ha ez a kormány érezné a stabil hátteret, és biztos lehetne benne, hogy nem jut (időrendben mondom) Szerbia, Afganisztán, Irak, Líbia sorsára, menne még messzebb is, mert valahol legbelül minden ember jó.
Az a helyzet, hogy ők (mármint a jelenlegi kormány) is fél a gazditól, mert az bebizonyította, hogy békés országokat lehet rommábombázni (Líbia) Katari stúdiókban fevett lázongások ürügyén, márol holnapra.

Ezért van az, hogy bár a mostani kormány is tudja, hogy LEHETETLEN ezt az adósságtömeget visszafizetni, azért aki időt nyer életet nyer alapon futnak előre a semmibe.

Ezért kellene az egész lakosságnak összefogni, nem Vitorért, hanem egymásért, és semmi szín alatt nem hagyni, hogy egymásnak ugrasszanak minket.
EZ, ahogy látom nehéz lesz, rajtunk múlik, sikerül e.

Béke és Áldás!

Áldás és Béke!

hauptrichter 2012.01.22. 00:35:49

@AR-Peter:
egyértelmű, valamelyikünk csúnyán meg van vezetve. Egyikünk sem lehet biztos abban, hogy nem-e ő az... de tény, én most viszonylag jobban érzem magam, eltekintve attól, hogy a mostani kormánynak embertelen feladatot kellene megoldania, amire valóban nem sok esélye van (másnak sem lenne), a mosolygós gyilkosok pedig (akik az adósságunkat felhalmozták - igen, személyesen rád is esik belőle 2 millió Ft, mint minden egyes magyar állampolgárra -) elégedetten dörzsölik a markukat, gyönyörködve a mostani kormány vergődésében és abban, hogy ennyi "tudatlan" ellenfele (az ő irányításuk alatt álló janicsárok) van a kormánynak országon belül is....
de jaj, lehet, hogy mégis én vagyok megvezetve és nincs is adóssághegy?!? De jó lenne...

moslekzabalo.il 2012.01.22. 00:36:57

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

"ezt most kurvára nem értem."

Szerintem te csak azt nem erted -enyhenszolva kurvara -, hogy egy kommunista-liberalis tolvajbanda evtizedeken at szanaszejjel terrorizalta es ezermilliardokkal meglopta,szetprivatizalta, idegen kezre jatszotta, eladositotta,ezt a nepet es az orszagot.

Stavros 2012.01.22. 00:38:42

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Válszom az előző postban, csak hogy a radarod lássa :D

hauptrichter 2012.01.22. 00:41:42

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
Oh jaj, én azt hittem eddig, hogy a nyugdíjasok inkább az MSZP-szavazóbázisát adják...
egyébként meg ld.az előző hozzászólásomat AR-Peternek...
azaz lehet, hogy neked van igazad és mi vagyunk a megvezetett barmok... vagy mégis ti... akárki is az, nagyon meg kell legyen vezetve... végre egy pont, amiben biztosan egyetértünk :-)
Éljenek az objektív elemzések! (bár már úgyis kihalás előtt állnak)

igazi hős 2012.01.22. 00:42:12

@Stavros: Hol lehet ennyire kiokosodni, a fidesz.hun vagy a kuruc.infon? A bank deviza alapú kölcsönnél soha az égadta világon nem vásárol frankot, csak rövidtávú frank fedezeti ügyleteket köt. Aminek a költsége pontosan a bank és azon belül a forint (azaz az ország) teljesítményét fejezi ki.
De ez a legszebb: "Ráadásul, mivel ekkora a kereset a CHF-re, svájc elkezdi jegymanki alapkamatát is emelni, hogy megvédje a saját gazdaságát a túl erős valutától..." A kamatemelés erősíti a valutát, ezt éppen mi csináljuk, Svájc csökkenti a kamatot.

Stavros 2012.01.22. 00:44:19

@moslekzabalo.il: Ott a pont, csak tedd hozzá, hogy a parlamentben utoljára ezt '93-ban egy Kőrösi Imre nevű tisztaszívű ember tette szóvá. Ez is jelent ám valamit :D

Ha valaki nem vágná, fenn van youtube-n, amikor Imre bá (isten nyugosztalja) interpellálja a mez gazd államtitkárt, hogy miért kellett eladni az IMF hitelen modernizált növényolajgyárakat gombokért eladni az olasz maffiának aki ezeket becsukta, mert csak piac kellett neki nem a gyár. Ennek következtében veszítette el kb 500.000 mezőgazdaságból élő ember a munkáját, az is igaz, hogy a 20 millio dollaros veszteségű olasz cégcsoport a következő évben nullás mérleget hozott.

És ez csak csepp a tengerben.

Áldás és Béke

moslekzabalo.il 2012.01.22. 00:44:42

@Stavros:

"Ezért kellene az egész lakosságnak összefogni"

Nagyon szep lozung csak kisse feluletes. Tan ha kicsit reszletezned mikent is kepzeled.

Stavros 2012.01.22. 00:49:43

@igazi hős: Ez maszatolás uram!
Jól értem a szavaidat, hogy a bank úgy adott egyeseknek 10-20 milló forint hitelt, hogy - ahogy fogalmazol rövidtávú devizaügyleteket kötött? Tehát nemlétező pénz után szed kamatot?
Svájc 2x is emelt alapkamatot 2010-ben. Ez durávbban emelete a deviza alapú hitelek részleteit, mint maga az árfolyam (ez a pszáf kiadványból is kiderül).
Svájc speciális hely, mivel a gazdaságban a WIR rendszer miatt oda-vissza áramlik a pénz szakadatlanul, ráadásul a WIR money kamatmentes, így alapkamatot azért emelt, hogy elégesse a feleslegesen betódult pénzt.

Ne beszéljünk mellé ha kérhetem és ne hasonlítsuk a bankárországot a közgáz könyv példországaihoz, gazdaságaihoz.

hauptrichter 2012.01.22. 00:52:53

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
Bocs, ez kimaradt:
"...ez a kormánypárti tüntetés mi?..." kérdezted.

Nekem azt jelentette, hogy az ország egy bizonyos része (a tisztánlátók vagy a megvezetett barmok, még ugye nem jutottunk egyezségre) szeretné jelezni a kormányának, hogy igenis még mindig van mögötte támogatás és inkább a népének higgyen, mint Kohn-Benditnek és társainak és a népe szerint nem is fasista / idegengyűlölő / romagyűlölő / hajléktalangyűlölő / zsidógyűlölő a kormány, hanem pont hogy egy nagy közösség (egész Magyarország) érdekében próbál tenni (még ha ez nem is minden polgárnak előnyös, mert nem is lehet az) és jelzik, hogy a nép egy része ezt így látja és átlát a hazugságok / megvezetések hálóján...).
Ez az én verzióm, persze nem tudhatom, több mint 100.000 ember mért ment ki tényleg...

Stavros 2012.01.22. 00:55:29

@Stavros: lehet, hogy 2009-volt az, tévedhetek a kései óra miatt, a lényegen nem változtat.

moslekzabalo.il 2012.01.22. 00:58:06

@Stavros:

"mert az egész cikk csupán hangulatkeltés a jelnelgi kormánnyal szemben, így helyes, ha a kommentelők ezt meglátva hozzászólnak, vizsgálják, hogy miért kell Winkler úrnak (és sok-sok jól fizetett főszerkesztő kollégájának más rovatokban, médiumokban kemény munkát fektetni a tények elferdítésébe, más színben feltüntetésére, stb. itthon és külföldön egyaránt)."

Neked meg itt a pont,de akkora mint egy gorogdinnye.

igazi hős 2012.01.22. 01:02:04

@Stavros: Most össze fog omlani a világképed, de a bank mindig nemlétező pénzt ad ki hitelként. Sőt a magyar állam is nemlétező pénzt ad nyomtat, amikor elad egy államkötvényt. De azért ne legyél öngyilkos, az a forint, ami a zsebedben/számládon van, még ér valamennyit, bár a kormány sokat tesz ez ellen, hűen követve Bokros Lajos útmutatását.

hauptrichter 2012.01.22. 01:02:41

@igazi hős:
Stavros már megválaszolta, szóval gondolkodj el , hogy miről is szól a bank normál országokban és miről szólt 2010-ig ez a "... rövidtávű ügyletekkel szemben adom ki a hosszútávú hiteleket és MINDEN kockázatot az ügyfélre tolok, szerencsétlen barom, minek vette fel a hitelt, miközben én halálra keresem magam a háttérben lévő és számomra így lényegében kockázatmentes carry-trade ügyleteken - ja és hosszútávon..." konstrukció...
Hiába no, aki egy kicsit okosabb, simán kizsebeli a többieket, főleg, ha egy ország kormánya, bankfelügyelete, nemzeti bankja is a kizsebelő oldalán áll - szabad a préda, lehet kizsebelni az állampolgárokat :-)
nos, nálunk megtörtént :-)

Stavros 2012.01.22. 01:06:19

@igazi hős: Uram ön a saját kardjába dől.

"A kamatemelés erősíti a valutát, ezt éppen mi csináljuk, Svájc csökkenti a kamatot."

szóval még egyszer: Jó erős lett a forint, ebből is látszik, uram, hogy neked igazad van, én meg mellébeszélek. És még egyszer, a pontos dátumokra nem emlékszem, de legalább 2x emelt a svájci jegybank alapkamatot a 2008-2010 időszakban.

És megint:
"A bank deviza alapú kölcsönnél soha az égadta világon nem vásárol frankot, csak rövidtávú frank fedezeti ügyleteket köt."

EZT emésztgesse mindenki (második körös maszatolás, ahonnan már nehéz magyarázni olyan dolgokat, hogy honnan került a pénz a számlámra amikor felvettem a hitelt).
A következő az lesz, hogy banki hitlezés nélkül nincs élet, de elárulom, van, a franciák is felhúztak 50 atomerőművet kerbankok nélkül.

hauptrichter 2012.01.22. 01:08:17

@igazi hős:
tipikus példa vagy arra, hogy a tankönyvi szövegeket nyomod, de a lényeget, azt nem látod...
Hát biztos nem egy oldalon állunk :-)
Vegyél fel sok devizahitelt (illetve remélem, vettél fel és még van is és megtapasztaltad, hogyan működik, és remélem, neked tetszett, főleg a banki eljárások az utóbbi 2-3 évben :-))

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.22. 01:09:56

@hauptrichter: eddig én is azt hittem, h a nyuggerek MSZP-sek. én csak a képeket néztem, és meglepődtem, h több mint a fele nyugdíjas, ezért kockáztattam meg a 70%-ot. és igazad van AR-Peter hszében most meg a másik oldal dörzsöli a markát, oké. de azért vannak abszurd dolgok, amikre nem lehet megvezetve tekinteni, pl a külföldi munkavállalásra. vajon hány rezidenst tudnak azzal megvezetni, h aláírják a papírt, itthon maradnak, és pár ezer forinttal többet vihetnek haza? asszem nem írták alá 50-en, abból is csomóan visszamondták. dániában meg millió fölötti a kezdőbérük. vagy a munkáját elvesztő devizahiteles (lakás részlet), aki nem kap munkát, fizetnie kell, kimenne külföldre, de röghöz kötik, h dolgozd le az oktatásod díját? adjanak hozzá melót. nyilván az utóbbi még nem aktuális, de a most éppen egyetemista közösség nagy része figyelemmel kíséri, h mi vár rá. az ilyen (mondjuk ki: értelmiségi, vagy legalábbis tanulni nem rest) embereket szted meg lehet vezetni? sztem nem. fognak ők valaha zsidózni, vagy követ dobálni, vagy autót borítani az Alkotmány utcában? sztem nem. normális méretű megmozdulás akkor lesz itt Mo.-on ha már a nagyembereknek is rossz lesz. nézzük a történelmet: Dózsa féle parasztfelkelés: kellett hozzá a Dózsa, aki elmondta, h milyen szar a parasztoknak. Rákóczi. 48-49? ott az aradi vértanúk névsora. mind nemes, és vezető. 56 talán az, amit elégedetlenkedő emberek kezdeményeztek.

Stavros 2012.01.22. 01:10:47

@igazi hős: Hiszen mi akkor egy oldalon állunk, ha ön ezt itt nyíltan elismeri - elárulom, ha bemegy a bankba ott nem szokták.

Áldás és Béke

ps. nem omlott össze a világképem, csak ha azzal kezdem, hogy a pénz nem is létezett sokan nem hiszik el, továbbá szétszednek a közgazdászok :)

Ezért írtam, hogy paraszti logika alapján gondoljuk végig, csak Ön nem figyelt!

igazi hős 2012.01.22. 01:11:41

@Stavros: Konkréten 2006-ban 0,75% volt, ez lement 0,25-re, majd egy kicsit vissza és most újra 0,25%. Bár nálunk lenne ilyen "emelés". Vagy ezt is úgy kell érteni, mint az adócsökkentést? Akkor persze igazad van, csak mi még ortodox matematikát tanultunk.

igazi hős 2012.01.22. 01:16:32

@hauptrichter: Tavaly visszafizettem az utolsó részletét is a CHF hitelemnek. Jól jártam vele.
Milyen tankönyvi szövegre gondolsz? Amit még nem írtak meg, vagy amiben mi vagyunk az elrettentő példa?

igazi hős 2012.01.22. 01:19:48

@Stavros: A kamatemelés csak a többihez képest erősíti a forintot, a kormány által elért 324-hez képest. Felőlem nyugodtan védd a kormány gazdaságpolitikáját, de mostani véleményedet fél év múlva is tartsd érvényesnek, ha épp más irányba fogunk menni. Rendben?

igazi hős 2012.01.22. 01:22:26

@Stavros: Egyébként az, hogy valamit nem értesz, azon nem a tagadás, hanem a tanulás változtat. Bár láthatóan a tanulás minden szinten ki lett írva a kormányprogramból.

brob 2012.01.22. 01:54:10

@hauptrichter: igen, tudom, hogy hatalmas adósságok, leépült gazdaság, közlekedés, egészségügy a másik oldalon. A másik oldalon viszont villák, offshore cégek, ezerfelé elfolyó pénzek vannak. Lehet, hogy a jelenlegi kormányzat jószándékkal csinálja amit csinál, de sajnos nekem nem ez jön le, főleg nem az ilyen rendszámcserélős akciókból. Hiszen ez tisztán lehúzás, ezt még egy 10 éves gyerek is látja. Nem azért lehúzás, mert nekem fizetnem kell majd minden fecni után, amin szerepel a rendszám, nem azért.

Hanem azért mert a tisztelt képviselő urak magukat megkímélik ezen összegek kifizetése alól. Azonfelül azért lehúzás, mert amíg az ország nagy része anyagi tűrőképessége határán van, addig ők kapják szépen a nemkevés lóvét havonta. Könnyű úgy megszorító intézkedéseket, új adókat kivetni, hogy meg sem érzik. Ha mondjuk a saját fizujukat leszállítanák 150-180e/hó környékére(és akkor még elég jó a fizetésük a nagy átlaghoz képest) akkor aztmondom, OK, van bennük valami, ha más nem becsület.

Az ilyen-olyan okból " hiányzó" milliárdok mellett persze elhanyagolható összeg lenne ez, de talán pár szavazót nyerhetnének a választásokon. Amellett tőlem lehetne bárki hatalmon, csak legyenek végre hozzáértő, szakterületükön elismert emberek a megfelelő posztokon.... Ha Viktor megéri hatalmon a következő választásokat, és közben mutat valami kézzelfogható javulást, akkor tuti rá szavazok. De attól félek, hogy lesz itt még előrehozott választás...

Vincenzo90 2012.01.22. 03:05:35

Megígértük az EU-nak. Kérdés van még?

D4D 2012.01.22. 03:21:50

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

hogy tudtak megmozgatni 100ezer embert egy kormánypárti tüntetésre?

Busszal, pénzzel.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.01.22. 03:26:05

Az egész csak a Plaket Kft-ről és a zsíros zsebbélelő zsetonról szól. A többi csak a színdarab díszlete.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.01.22. 03:27:43

Nem volt elég a névcserék miatti táblaextra...

D4D 2012.01.22. 03:32:20

@igazi hős:
A kamatemelés erősíti a valutát,

- És növeli az inflációt.

Svájc azért csökkentette a kamatot (negatívba), hogy ne legyen vonzó a a valutájába fektetni. A frank ugyanis azért szállt el, mert vették mint a cukrot. Viszonyításképp: A legutóbbi német állampapír aukción szintén negatív kamattal keltek el a papírok.

----------------------------------------------
Mondjuk ez a téma pont a TC-re való...

Stavros 2012.01.22. 08:24:31

@D4D: Már hogyne volna idevaló.
-egyrészt azért mert a cikk is azért íródott szerény véleményem szerint, hogy az emberek azt higgyék, ez a kormány azon mesterkedik, hogy lehúzza őket :D
-másrészt szerintem van pár devizahiteles az olvasók között, akiknek joguk van tudni, hogy becsapja őket a bank (az is, amelyiknek a bannerjét "hír"böngészés közben bámulja :D

Nagyjából ennyi a lényeg, akinek van szeme a látásra, látja!

Áldás és Béke

ps. Nagyon szépen süt a Nap!

BTO11 2012.01.22. 10:20:09

persze én vagyok a hülye 1dül ugye mert CHF alapu hitelem van.
és a sok fityesz polgáros mesteres hivatal ugyi nem hülye.
csak figyuzzátok meg ha hülyeséget beszél a kormány azonnal lemegy a forint mindenhez képest.
amugy még tudom fizetni faxkáim csak dühit ez a politikai "elit" dilettanizmusa.

ez nem 1 akkora ország akkora gazdasági és ásványi kincs erővel hogy szembehugyozza a nagy szelet.

arra ugyi nincs válasz hogy a Gordon alatt nem szart be ennyire a forit mit a nagy szabadság harc óta.

Stavros 2012.01.22. 10:26:50

@BTO11: Drága embertársam, testvérem, barátom!

Tehát téged nem érdekel, hogy a bank nemlétező pénzt adott neked kölcsön.

Tehát te nem érted meg, hogy a forintárfolyamot fedeztlen short ügyletekkel rángatják, és nem a kormány tehet róla.

Azt se hallottad meg, hogy a 300 érintett önkormányzatot úgy húzták be a csőbe, hogy
-ráér 3 év mulva törleszteni
-NEM KAP önrészt eu forrásoktól, ha nem vesz fel hitelt.

Szánlak.

Béke és Áldás!

BTO11 2012.01.22. 10:40:04

@Stavros:

az utolsó részre nem válaszoltál arról kussolsz!

akkor mégse én vagyok 1dül hülye.
mert van itt más hülye is mint a polgáros mesterek.azok miért nem FT alapu hitelt vettek fel???

Te ugylátom azon kis réteghez tartozol akit állami-közpénzből mentene ki a CHF részletből és Téged igen csak jól érint az 1kulcsos adórendszer.
na az ilyen egoista becstelenektől mentse isten ezt az országot.

Leguános Palacsinta, vagy nem 2012.01.22. 10:59:29

@Sztavrosz_: Nem értem a posztot és a poszttolót.
El kell adni a használt autót, hadd szívjon a rendszámcserével az új tulaj. A régi árából meg venni kell egy kis fogyasztású újat, szalonból. Ha jól tudom az első forgalomba helyezésnél ingyenes lesz a zügyintézés, regisztráció, rendszám, forgalmi, törzskönyv. És a kormány megszorozza kettővel a bankbetéteket. De csak azoknak akik új autót vesznek. Most szóltak.

egyterü 2012.01.22. 11:08:54

Most akkor autós vagy politikai rovatban vagyunk? Úgy gondolom ez már az inditásnál eldőlt! Ugye Winkler Úr? Sikerűlt! Méghogy veszélyben van a demokrácia országukban!

Luxembourg 2012.01.22. 11:59:09

Franciaország egy lépéssel tovább jutott.
Ott felfedezték, hogy átrányos megkülönböztetés vidéki rendszámmal közlekedni, ezért bárki bármely terület rendszámát megvásárolhatja (ingyen a halál sincs, az az életedbe kerül) igy most Colmarban veszik a párizsi rendszámot presztizsböl, párizsban meg a colmarit, hogy békén hagyják öket ha hülyén kóvájognak (szegény vidékei lesajnálás).
Mindenki jól járt. Hol a probléma?

Slippery Slick a menetlabilizátor 2012.01.22. 12:30:03

Emlékeztek még az eredetvizsga bevezetésére?
Kitalálták, hogy lesz.
Aztán leadták a híradóban, hogy mégsem lesz.
Aki berendezketett rá szervizileg az beparázott, de jott a "fonok ember" aki megsúgta, hogy nem kell parázni, lesz az csak kell egy kis színjáték.
..és lett.
Oneki meg csak annyi dolga volt, hogy járja az országot felmarkolni az eszetlen lóvét a szervizekbol.
Na.
Ez is egy ilyen sztori.

Sikonya Gyula 2012.01.22. 12:42:25

Arról nem is beszélve, hogy aki bűnözni indul, az általában (mondjuk kb. 80-as IQ felett) lopott rendszámmal teszi.

ubaldo 2012.01.22. 12:58:35

@hauptrichter:
"Én meg azt mondom, Rómában viselkedj úgy, mint a rómaiak (saját kiegészítés: illetve ahogy a rómaiak elvárják az idegenektől)."
Te szegény, pont azt magyarázom, hogy nem azért fognak basztatni mert szabálytalan vagy, hanem mert idegen.

Ha visszaolvasol van rá román és szlovák példa.

ubaldo 2012.01.22. 13:23:23

Akkor kedves fidesznyik leírom neked mi változott az én életembem mióta viktor és bandája uralkodik.

Csökkentették az jövedelemhez köthető adókat, társasági, osztalék.
Ezzel a múlt évben hagytak kb +30 millió forintot a zsebemben. De hidd el, előtte sem nyomorogtam.
Az alkalmazottaimnak viszont tavaly és idén is azért kell emelnem a bérüket, hogy ugyanannyit utaljak a számlájukra mint előző évben. Ez az infláció miatt gyakorlatilag fizetéscsökkenés.

Az egészségügy egyre nagyobb szarban van, az orvosoknak statáriumot vezetnek be, nehogy letegyék a lantot.
Az oktatás lefelé megy, akinek nincs elég pénze, tuti nem fog egyetemre járni.
Politikusok részéről megy a zsarolás, nem véletlen, hogy senki nem meri vizsgálni a "dr." plágium ügyét. Vagy szart csinál és köznevetség tárgya lesz, vagy leírja a valót és félő, hogy úgy jár mint a névadó bizottság, vagy az alkotmánybíróság.
Az államot és az egyházat sikerült annyira szétválasztani, hogy ateizmusomat csak névtelenül merem vállalni.
A nyugdíjasok szent tehenéhez nem nyúlnak, a magánnyugdíjt államosították, csak a mutyi megy.

Eladtak minket a külföldnek? Faszt, engem a saját kormányom árul el.
Igen, jól olvastad, több maradt a zsebemben, de a pénz nem boldogít, ha közben minden rossz lesz körülötted.

moslekzabalo.il 2012.01.22. 14:32:34

@D4D: @Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

"normális méretű megmozdulás akkor lesz itt Mo.-on ha már a nagyembereknek is rossz lesz."

Hat azt varhatod Komam,hogy a magyarorszagi privatizaciobol es egyeb rablasbol meggazdagodott milliardosoknak es mas oligarchaknak - AKIK EGYTOL EGYIG BALOLDALI KOTODESUEK,egykoron komoly MSZMP-s vagy mas gazdasagiranyitasi multtal birnak a rendszervaltas elottrol akar sajat maguk akar felmenoik reven - rosszul menjen.(Tudom ,van egy egy szem,jobbossa lett Szeles Gabor aki az Ikarusos huzasai idejen viszont meg vastagon balrol tepte a szajat.)

"56 talán az, amit elégedetlenkedő emberek kezdeményeztek."

Es 56 kinek koszonheto,Szakertokem, ha nem a fenti es mas, ma a demokraciarol es felelos gazdasagpolitikarol es diktaturarol hazudozo,liberalbolsevik hazarulo tolvajbanda,ideoligiai elodjeinek,egykori peldakepeiknek, rokonaiknak,fajtatarsainak.
Ugyanilyen tragikomedia ahogy egy Bokros vagy Bekesi kaliberu,"nemzetkozi szaktekintely"-nek kikialtott,hirnevet csak a nyugati erdekek feltetlen kiszolgalasaval megvasarolt szarhazi,aki a "tudasat" egy Marx Karolyrol elnevezett kommunista egyetemen szippantotta magaba es aki diplomaja megszerzese idejen meg a lenini tervgzdalkodas nagyszerusegerol elmelkedett,es aki bukott penzugyminiszteri regnalasa idejen pedig loszart nem volt kepes felmutatni a pofonegyszeru es alkotmanyellenes megszoritasokon na meg az allami vagyon rabloprivatizacios kiarusitasabol befolyo,gazdasagi teljesitmenynek hazudott bevetel valaamint a nyugatrol erkezo hitelek elosztasan kivul.

moslekzabalo.il 2012.01.22. 14:39:11

@brob:

"De attól félek, hogy lesz itt még előrehozott választás..."

Es kire fogsz akkor szavazni?

A kommunista tolvajokra vagy az SZDSZ-bol kibujt, akar a felnaci, elmebeteg Jobbikkal is lepaktalni kesz, a bicikilizesen es cigany meg buziajnarozason kivul max. az ures pofazashoz erto LMP-re,Szakasits Arpadostul?

moslekzabalo.il 2012.01.22. 14:44:38

@D4D:

"hogy tudtak megmozgatni 100ezer embert egy kormánypárti tüntetésre?

Busszal, pénzzel."

Ja, a gyurcsanyista tunteteseken orjongo,fogatlan aszfaltprolikat meg a Gyed Maroz hozza IL18-cal, az orszagrol osszehazudozo balliberalis media meg nyilan csak koser palinkat kap love helyett a politikai korrektseg jegyben.

Hó apó 2012.01.22. 15:04:38

@Sikonya Gyula:

Aki bűnözni megy, az saját rendszámmal INDUL,
hogy a cél elérése előtt nehogy elkapják a hamis
rendszámmal.

És egy borsodi Lada elég feltűnő mndjuk Győrben...

moslekzabalo.il 2012.01.22. 15:08:55

@BTO11:

"akkor mégse én vagyok 1dül hülye."

Csak akkor vagy hulye ha fingod nincs arrol ,hogy a szocialistaknak 2002-ben az elso dolguk volt megszuntetni az 1998-ban bevezetett allamilag tamogatott,rendkivul kedvezo lakastamogatasi hitelt melynek kovetkezteben 140 SZERESERE emelkedett a devizahitel-allomany.

"mert van itt más hülye is mint a polgáros mesterek.azok miért nem FT alapu hitelt vettek fel???"

Itt mar tenyleg hulye vagy hiszen a hitelfelvetelekrol nem a polgarmester, hanem a kepviselotestulet dontott.Az esetek 95% szazalekaban tokeletes egyetertesben, partallastol fuggetlenul. Mas valasztasa nem is igen volt mert az allami forrasokat elapasztottak.Ahova pedig jutott azt is nagyon megneztek Lamperth Monikanak a 2006-OS onkormanyzati valasztasi erdmenyeket koveto kijelentesenek megfeleloen. Mely szerint hiabanyert barhol es barmennyit a Fidesz a penzt meg ok osztjak -ha akarjak.

"Téged igen csak jól érint az 1kulcsos adórendszer."

Barmennyire faj munkahelyet teremto vallalkozast elsosorban a magasabb jovedelmuek akarhatnak es tudnak letrehozni.Elsosorban oket inspiralna ez.

"na az ilyen egoista becstelenektől mentse isten ezt az országot."

Ugyanolyan "egoista" vagy te is,hiszen csak a sajat magad baja erdekel. Sajnos a proliknak es kisembereknek torteno osztogatasnak egyszer es mindenkorra befellegzett. Egyreszt semmilyen epito jellege nincs masreszt mar nincs is mibol. A kisember mindig sziv,vilagszerte mindenutt csak az aranyok masok.Ezert hivjak kisembernek. Ideje ezzel egyszer es mindenkorra megbaratkozni.

mert van itt más hülye is mint a polgáros mesterek.azok miért nem FT alapu hitelt vettek fel???

Te ugylátom azon kis réteghez tartozol akit állami-közpénzből mentene ki a CHF részletből és Téged igen csak jól érint az 1kulcsos adórendszer.
na az ilyen egoista becstelenektől mentse isten ezt az országot.

moslekzabalo.il 2012.01.22. 15:20:34

@BTO11:

"arra ugyi nincs válasz hogy a Gordon alatt nem szart be ennyire a forit mit a nagy szabadság harc óta."

Dehogy nincs,Langeszkem.

A pislogos libatolvajnak az egagyadta vilagon semmi mas dolga nem volt mint a frissen felvett -Kadar Apad utan szabadon -25 millard IMF hitelbol eldegelve "valsagkezelest" es "felelos" kormanyzast hazudni.Jopofa,ahogy pont az a jolsfesult szendekepu csalo kezelgette azt a valsagot ami a sajat szajabol fel evvel korabban elhangzo "szakertoi" nyilatkozata szerint megallt Magyarorszag hatarainal. Persze ,hogy megallt hiszen itthon mar 2008-ban, a valsag kezdete elott is allamcsod kozeli szitu volt amit tobbek kozt omaga is eloidezett gazdasagi miniszteri tenykedesevel es amit csak a ma is nyogott IMF-es giga-uzsorahitellel sikerult elkerulni.

BTO11 2012.01.22. 15:22:01

@moslekzabalo.il:

"Ugyanolyan "egoista" vagy te is,hiszen csak a sajat magad baja erdekel"

azthiszem nem vagyok 1dül a leértékelt forintal,ugyhogy ez nem csak 1dül az én bajom.

ugyhogy agymosott dumád ne nekem terjeszd.

lassan 2 év alatt hol is a picsába nőttek a munkahelyek ????a nagy magyar válalkozoknál????

Te meg gondolom őstermelő vagy dédnagyapástól akit a kert végébe ástál el,hogy a nevébe is adót csalj.

moslekzabalo.il 2012.01.22. 15:23:12

@BTO11:

"arra ugyi nincs válasz hogy a Gordon alatt nem szart be ennyire a forit mit a nagy szabadság harc óta."

Dehogy nincs,Langeszkem.

A pislogos libatolvajnak az egagyadta vilagon semmi mas dolga nem volt mint a frissen felvett -Kadar Apad utan szabadon -25 millard IMF hitelbol eldegelve "valsagkezelest" es "felelos" kormanyzast hazudni.Jopofa,ahogy pont az a jolsfesult szendekepu csalo kezelgette azt a valsagot ami a sajat szajabol fel evvel korabban elhangzo "szakertoi" nyilatkozata szerint megallt Magyarorszag hatarainal. Persze ,hogy megallt hiszen itthon mar 2008-ban, a valsag kezdete elott is allamcsod kozeli szitu volt amit tobbek kozt omaga is eloidezett gazdasagi miniszteri tenykedesevel es amit csak a ma is nyogott IMF-es giga-uzsorahitellel sikerult elkerulni.

BTO11 2012.01.22. 15:23:48

@moslekzabalo.il:

"Ugyanolyan "egoista" vagy te is,hiszen csak a sajat magad baja erdekel"

azthiszem nem vagyok 1dül a leértékelt forintal,ugyhogy ez nem csak 1dül az én bajom.

ugyhogy agymosott dumád ne nekem terjeszd.

lassan 2 év alatt hol is a picsába nőttek a munkahelyek ????a nagy magyar válalkozoknál????

Te meg gondolom őstermelő vagy dédnagyapástól akit a kert végébe ástál el,hogy a nevébe is adót csalj.

moslekzabalo.il 2012.01.22. 15:42:57

@BTO11:

"azthiszem nem vagyok 1dül a leértékelt forintal,ugyhogy ez nem csak 1dül az én bajom.

ugyhogy agymosott dumád ne nekem terjeszd."

Mindaddig kenytelen vagyok amig vannak olyan hulyek akik hozzad hasonloan elhiszik, hogy a gazdasag teljesitmenyenk tukre es nem pedig a kommunista tolvajok altal szetrabolt es a nemzetkozi spekulansokak,az orszagnak az eladositottsagabol adodo merhetetlen kiszolgaltatottsganak koszonheto amikor a nemzeti valuta ara akar 10%-nyi ingadozasa lehetseges egyetlen honap alatt oda-vissza.
Vagy ha igy van akkor valamit kurva jol csinalunk, hogy ma ismet 300 korul van az euro,nemdebar?

lassan 2 év alatt hol is a picsába nőttek a munkahelyek ????a nagy magyar válalkozoknál????

Peldaul itt,te szerencsetlen:

www.allas.us/job-allas-karrier/csokkent-az-allaskeresok-es-nott-a-munkahelyek-szama

"Te meg gondolom őstermelő vagy dédnagyapástól akit a kert végébe ástál el,hogy a nevébe is adót csalj. "

Segits,teged milyen sotet prolinak nevezzelek ha a meretes hulyesegeid mellett meg olvasni sem tudsz es a torveny adta kedvezobb adotetel fizeteset csalaskent aposztrofalod??

BTO11 2012.01.22. 15:50:02

@moslekzabalo.il:
D:))))))
kár beléd és a hozzád hasolókért a billentyüzetemet koptatnom.
D:)))))))))))))))

moslekzabalo.il 2012.01.22. 15:57:32

@BTO11:

"kár beléd és a hozzád hasolókért a billentyüzetemet koptatnom."

Erdekes, amig volt valami a csacska ervekkel megtomott tarsolyodban valahogy nem aggodtal a klaviatura amortizaciojat illetoen.

Sebaj,lattam mar ilyet :))))

Ironpen 2012.01.22. 16:21:09

@moslekzabalo.il: Egyre fogynak az érvek a műhisztisek tarsolyából, az Ágnes napi felvonulók számát látván majd szépen lenyugszanak és végre elkezdhetnek gondolkozni, hogyan is működhetnének együtt a többiekkel, mert rá kell jönnie itt mindenkinek, hogy a széthúzással csak a külföldi befolyást erősíthetik, az meg nekünk mindig szívás...

nikó 78 2012.01.22. 17:18:58

Akkor, ha már ilyen frankón bejött ez a szisztéma, a szomszédos országokban, tessék szíves lenni bevezetni a több autó-egy rendszám intézményét, mert az is nagyon bejött sógiéknál!!!!

BTO11 2012.01.22. 18:22:42

@moslekzabalo.il:

csak 2 kérdés
viktor vezéred mikor mond le a fizetéséről és mikor hoz olyan törvényt hogy nuku állami pénz a pártoknak.
na he ez meg lesz akkor elhiszem hogy az ország jólétét akarja addig csak zsebtömés folyik és a haveroknak a zsiros állás kiutalása.

amugy olyanok vagytok mint a középkori urak semmivel nem járultok hozzá az ország jobbitásáért,csak magatokra gondoltok és majd az ellenfeleiteket legyengiti a külső ellen mint a török korszakban volt.és negyobb lesz a konc amin aztán 1mással hadakodtok.

Stavros 2012.01.22. 19:34:41

@BTO11: Ha nem bánod, nem ragaszkodom a stílusod utánzásához, próbálok békülékenyebb hangot megütni, és érvelni.

::az utolsó részre nem válaszoltál arról kussolsz!

Uram, legalább 2 postban említettem, de a kedvedért ismétlem magam. Az USA 2008-ban betilotta a fedezetlen short ügyleteket, az EU nem. Amíg ez így marad tetszőleges ország CDS-e (Credit Default Swap - országkockázati mutató) shortolható, tehát egészen kevés pénzzel/kockázatot vállalva oda állítgatják a huf árfolyamát, ahova nem szégyellik. Nincs ennek semmi köze az adott ország makrószámaihoz, teljesítményéhez.
Csúnya úri huncutság ez, mint ahogy az is, hogy erről a komplett politikai elit hallgat. Hogy miért, azt fentebb megítam, nem akarnak líbia sorsára jutni.

::akkor mégse én vagyok 1dül hülye.
mert van itt más hülye is mint a polgáros mesterek.azok miért nem FT alapu hitelt vettek fel???

Kötvényt bocsájtott ki a 300 önkori, még 2008 augusztusában, miután az önkormányzatokat felügyelő minisztérium szólt nekik, hogy nem lesz itt önrész, szóval ha akarnak eu pályázatokat, kizárólag ezen kötvények fedezik az önrészt. Ez egy jó kis csapda, mert közben 160-ról kissé elszaladt a chf, ugyebár, és ha az önkormányzat padlóra kerül, nem lesz ereje a központosítás ellen védekezni, továbbá több posztóló által emlegetett módon, az önkori kezében lévő közszolgáltatások pénz hiányában szétesnek.

::Te ugylátom azon kis réteghez tartozol akit állami-közpénzből mentene ki a CHF részletből és Téged igen csak jól érint az 1kulcsos adórendszer.
na az ilyen egoista becstelenektől mentse isten ezt az országot

Ehez nem igazán tudok mit hozzáfűzni :D

Hurri Kán 2012.01.22. 19:46:27

@Stavros:
"Az USA 2008-ban betilotta a fedezetlen short ügyleteket, az EU nem."
Tavaly ősszel volt róla szó, hogy betiltják, a betiltás lehetséges dátumát idén tavaszra tették, hogy miért, azt nem tudom. Mint ahogy azt sem, a betiltás megvalósul -e. Merhogy elég mély csend van róla.

hauptrichter 2012.01.22. 20:13:28

@ubaldo:
Maradt a cégvezető zsebedben 30 millió az egykulcsos adóval? Az alkalmazottaidnál meg kicsit bért kéne emelni? Nem mondod, hogy nem jöttél rá, hogy van megoldás a szituációra :-)

segítek: a nálad hagyott pénzből oldd meg az ő béremelésüket, és a pénz egyből téged is boldogítani fog :-))

hauptrichter 2012.01.22. 20:18:24

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
Korrektek a problémafelvetéseid, egy logikai kapocs maradt csak le: miért csinálja ezt a kormány? Miért nem ad pénzt az orvosoknak?
Egyszerű: tényleg nincs pénz az államkasszában az adósságteher utáni kamatfizetés után (ami kamatfizetést is csak hitelből tudunk megoldani).
Emlékezz mindig, ki vette fel a hitelt és mindannyiunk számára milyen reménytelen helyzetet eredményezett ezzel (ha pl. nem lesz orvos, az mindkettőnket sújt)!!! Aki felvette a 20 ezer milliárd Ft hitelt az ország nevében, az az igazi gonosz, nem az, akit a Klubrádió eléd tol...

hauptrichter 2012.01.22. 20:22:49

@igazi hős:
Mint írod:
"...Tavaly visszafizettem az utolsó részletét is a CHF hitelemnek. Jól jártam vele...."

JA, így könnyű... sok tízezer honfitársad ott tart az átverés alapú devizaalapú hitelével, hogy pl. 10 mFt-ot felvett 4 éve, most 14 mFt az adóssága...

Rájuk gondolsz, mikor értékeled a hitelterméket, vagy csak magadra?

(csak érdekességképpen: és is visszafizettem az enyémet 2010 elején, de sajnálom a többieket, mert a konstrukcióval jól átverték őket a korábbi kormányok... (az egész kifejtése hosszabb, de nem érdemes belemennem).

moslekzabalo.il 2012.01.22. 20:23:46

@BTO11:

"viktor vezéred mikor mond le a fizetéséről és mikor hoz olyan törvényt hogy nuku állami pénz a pártoknak."

Szerintem akkor amikor majd az EU parlamentben is tarsadalmi munkaban dolgoznak a liberalis jotevoid meg ha majd feltalalod a nulla forintbol mukodo partok intezmenyet.

"amugy olyanok vagytok mint a középkori urak semmivel nem járultok hozzá az ország jobbitásáért,csak magatokra gondoltok és majd az ellenfeleiteket legyengiti a külső ellen mint a török korszakban volt.és negyobb lesz a konc amin aztán 1mással hadakodtok"

"csak 2 kérdés"

Reszemrol is:
- Uj tasztatura kerult a hazhoz,hogy megint ram pazarolod?
-Ezt a rengeteg zavaros hulyeseget valami oran tanulod vagy tenyleg sajat kutfobol fakad?

hauptrichter 2012.01.22. 20:28:50

@brob:

Min tírod:
"...igen, tudom, hogy hatalmas adósságok, leépült gazdaság, közlekedés, egészségügy a másik oldalon. A másik oldalon viszont villák, offshore cégek, ezerfelé elfolyó pénzek vannak. ..."

Ez egy tipikus példa az összemosásra: a médiából úgy tűnhetne, mintha a fideszesek csinálnák a lenyúlásokat, offshore cégeket, ...
Nem, ezt főleg az MSZP csinálta, de a média ügyesen összemossa az összes politikust és aztán utáljuk a fidesz-kormányt is gondolkodás mélkül (nagy gazember a média - persze mindkét oldalon lehet az - vigyázzatok vele...).
Én úgy tudom, a fidesz több pénzcsapot zár el, mint amennyit esetleg megnyit, ld. legjobb példának a Honvédelmi Minisztériumban a korrupció felszámolását...

hauptrichter 2012.01.22. 20:34:00

@ubaldo:
MEGOLDÁS ! MEGOLDÁS !
Megvan a DÖNTŐ ÉRV neked és Winklernek!
Mint írjátok, ha tudni lehet, hogy valaki máshonnan jön, azt csak azért cseszegetik a rendőrök? Akkor - legalább az EU-n belül - szüntessük meg az országokra utaló rendszámokat, legyen ABCDE-12345 típusú az új európai rendszám!!!

Vagy így nézve talán mégsem baj, ha a terület fel van tüntetve? Na ha országszinten nem baj, országon belül sem lehetne baj!
Szépen levezettem ,én nyertem, köszönöm !!!!!! :-)

hauptrichter 2012.01.22. 20:45:23

A politikai vonal lehetséges LEZÁRÁSA itt:

Valami amerikai fazon (szemátor? pénzember?) mondta pár hete állítólag, hogy ennek a kormánynak a megdöntéséhez minden legitim és nem legitim eszköz felhasználható (ilyeneket fel is fognak használni).
Külföldről eddig (még) nem sikerült (bár az EU-s polgárok beetetése eléggé jól áll már), remélhetőleg belföldi polgárháború-szerűség-szításra pedig csak nem gondolt az illető(vagy mégis?).
Egy a lényeg: lehetnek közöttünk véleménykülönbségek, de mindig beszéljünk róla, lehetőleg higgadtan, érvekkel, és SOHA ne haragudjunk túlzottan a másik félre!!!
Nehogy bármelyik oldalon megvezetett bábok legyünk egymás "kinyírásában", miközben a háttérben a mosolygós gyilkos elégedetten dörzsöli a kezét!
Tudjátok: "azért vannak a jóbarátok" (akarom mondani "azért vannak a szavazások" :-) - négyévente, néha gyakrabban)
Béke és Áldás :-) (copywright Stavros)

moslekzabalo.il 2012.01.22. 21:17:59

@ubaldo:

"Politikusok részéről megy a zsarolás, nem véletlen, hogy senki nem meri vizsgálni a "dr." plágium ügyét. Vagy szart csinál és köznevetség tárgya lesz, vagy leírja a valót és félő, hogy úgy jár mint a névadó bizottság, vagy az alkotmánybíróság."

Ha egy felmerulo gyanu ennyire kiborit nyilvan legalabb te egyenesen sirva fakadtal anno egy Goncz Arpad nevu SZDSZ-es bab arulon aki a sajat 56-os celleatarsait dobalta fel Patkany fedoneven a kommunista bortonoroknek a leveltari iratok szerint, Horn Gyula pufajkas karhatalmista verolegenyen akinek az 1977-es,allitolagos am senki altal sem latott kandidatusi szakdolgozata sebtiben egyszer s mindenkorra eltunt egy gyors titkositas kereteben mihelyt elkezdtek szamonkerni rajta vagy a D209-es Medgyessyn akiknek sotet multjukat es viselt dolgaikat a balliberalis elit es szolga sajtoja toronymagasrol leszarta nemhogy a lemondasat kovetelje az amugy szerintem is kisse paprikajancsi habitusu, egyelore meg csak gyanuba keveredett Schmittel ellentetben.
Aki mellesleg meg igy is szazszor tobb erkolcsi es szakmai alappal tolti be a posztjat evtizedes, nemzetkozi sportdiplomaciai multjaval mint az egyszeru muforditobol a libsi mediagepezet altal a Nemzet Arpibacsijava celebesitett, motyogo parasztnak oltozott arulo Goncz vagy a szimplan tetu Solyom Laszlo aki azok utan is tukorbe tud nezni es van pofaja moralizalni,hogy alkotmanybirokent az egyik fo zaszlovivoje volt a kommunista bunozoket elszamoltatni kivano es a kozeletbol egyszer es mindenkorra eltavolitani akaro 1991-es Zetenyi-Takacs torveny elkaszalasanak.

"Az államot és az egyházat sikerült annyira szétválasztani, hogy ateizmusomat csak névtelenül merem vállalni."

Az ateizmusod barmilyen formaban torteno vallalasaban a kutya nem akadalyoz mint ahogy abban is legfejjebb csak egy elmeorvos tud meggatolni,hogy az interneten vagy egyebutt ilyen orbitalis baromsagokat nyuszitgess.

"A nyugdíjasok szent tehenéhez nem nyúlnak, a magánnyugdíjt államosították, csak a mutyi megy."

Nezd, ha hozzanyulnanak akkor lenne csak siras-rivas a sok ven komcsi kozt,a mutyi Csimborasszoja meg inkabb az volt amikor az emberek nyugdija baloldal-kozeli,a kotelezo jelleggel befizettetett ezermilliardokkal tozsdezgeto magancegek zsebeben lapult 8%-os kezelesi koltseggel.
Amik aztan par tizezer forintot fialtak annak a 2%-nyi ugyfelnek aki maradni akart, az allam nyujtotta biztonsagot - talan nem veletlenul - preferalo masik 98%-kal ellentetben.

ubaldo 2012.01.22. 23:47:46

@hauptrichter: Nem pucukám, én nem a vezető, hanem a tulajdonos vagyok. Tudod, aki kockáztatja a pénzét, egzisztenciáját.

És ez reális kockázat, megtörtént hogy rossz helyre tettem pénzt, rossz volt az ötlet, na akkor buktam nagyot.

És mielőtt megrémülnél, a magasabb jövedelmet nem kurváztam, kártyáztam, drogoztam stb. el, hanem befektettem (termelő, értéket létrehozó) újabb társaságba, ami remélem néhány év múlva megélhetést biztosít jó pár ember számára. (Nekem pedig jó nagy profitot.)

Nem alapítványt, hanem gazdasági társaságokat viszek, ezek célja a profit.
Az alkalmazottak az infláció feletti bérköltség emelése ellenére reálbércsökkenést szenvednek el. Ez nem az én, hanem az adórendszer sara.

ubaldo 2012.01.23. 00:05:29

@moslekzabalo.il:
1. Teccettek volna olyan törvényeket hozni, hogy a múlt rendszer bűnösei semmilyen politikai és közhivatali állást ne láthassanak el.
Ja, akkor hullottak volna rendesen a fideszben is.

Plagi bá tette viszont ma is csalásnak minősül. A törvények szerint is, nem csak erkölcsileg.

2. Ne fárassz már okoska. Tudod mekkora az ateisták aránya Magyarországon?
"Magyarországon egy 1999-es Medián-felmérés szerint 28% nem tartotta magát vallásosnak, és további 3% nem válaszolt.
A 2001-es magyar népszámláláson, ahol a vallási felekezethez való tartozásról kérdeztek, 14,5% nem vallotta magát egyik felekezethez tartozónak sem, 10,1% nem válaszolt"

Ennek ellenére mondj egy politikust aki bevallottan ateista. Mert olyan többet is fel tudok sorolni aki a vallásosságával (vagy annak látszatával) kérkedik.
Szerinted mi ennek az oka?
Ha gondolkodsz talán megérted milyen hülyeségeket írsz.

3. Több embert ismerek személyesen aki a retorziótól való félelmében nem mert maradni. Mert példát adott rá a fidesz banda.
Nem csak a komcsik kapnak magas nyugdíjat, de ne aggódj, hamarosan szart se érnek a nyugdíjak, egyszerűen azért, mert nem lesz rá pénz.
A MNYP-ak meg nem tudom mennyit loptak el, mindenesetre sokan kaptak reálhozamot,
de akárhogyanis: jobb helyen volt náluk, minthogy most egy év alatt eltapsolták úgy, hogy semmi látszata nincs. Ebből már biztosan nem lesz nyugdíjunk. Több mint 10 év megtakarítását felélték hónapok alatt!

svega 2012.01.23. 00:34:49

Angliában élek, s itt a vontatmány rendszáma a kocsi rendszáma mindig. Vagyis ha vonóhorgot teszel a kocsidra, beballagsz a legközelebbi autósboltba, és 30 fontért másnapra a kezedbe adják a hátsó rendszám (mert nem egyforma az elsővel, a hátsó sárga, az első fehér) másodpéldányát. Minden szarakodás, igazolás nélkül. Uff. Amúgy orbánt össze kellene kötni smittel és seggberúgni a sleppjével együtt.

moslekzabalo.il 2012.01.23. 01:49:59

@ubaldo:

"1. Teccettek volna olyan törvényeket hozni, hogy a múlt rendszer bűnösei semmilyen politikai és közhivatali állást ne láthassanak el.
Ja, akkor hullottak volna rendesen a fideszben is."

Sorold batran ama mult rendszer beli bunosoket akik a Fideszben politizalnak...Nekem valahogy egyetlen egy sem ugrik be.

"Plagi bá tette viszont ma is csalásnak minősül. A törvények szerint is, nem csak erkölcsileg."

Hogyne.
A bibi pusztan csak annyi,Kispofam,hogy ez meg csak feltetelezes mig Goncz besugosagat leveltari iratok es tanuk tucatjai bizonyitjak,Horn pribek pufajkas multjat egy percig sem tagadta (56-ot maig ellenforradalomnak nevezo unokahuga,Havas Szofia nota bene meg buszke is ra),mint ahogy teny az orokre eltuntetett kandidatusi dolgozata, a fereg D209-es Medgyessyrol nem is beszelve.

"2. Ne fárassz már okoska. Tudod mekkora az ateisták aránya Magyarországon?
"Magyarországon egy 1999-es Medián-felmérés szerint 28% nem tartotta magát vallásosnak, és további 3% nem válaszolt.
A 2001-es magyar népszámláláson, ahol a vallási felekezethez való tartozásról kérdeztek, 14,5% nem vallotta magát egyik felekezethez tartozónak sem, 10,1% nem válaszolt"

Ennek ellenére mondj egy politikust aki bevallottan ateista. Mert olyan többet is fel tudok sorolni aki a vallásosságával (vagy annak látszatával) kérkedik.
Szerinted mi ennek az oka?
Ha gondolkodsz talán megérted milyen hülyeségeket írsz."

Hulyesegeket te irsz te szerencsetlen, hiszen a fent vazoltak es a politikusok eziranyu viselkedese kurvara nem bizonyitja azt,hogy teged - az idult paranoiadat leszamitva - barki,barmi es barmikor akar csak egy hangyanyit is uldozne vagy megakadalyozna az ateizmusod gyakorlasaban ill. vallalasaban

"3. Több embert ismerek személyesen aki a retorziótól való félelmében nem mert maradni. Mert példát adott rá a fidesz banda."

Lehet nem egy liberalis medium berrettegokkel teli- vagy valamely elmegyogyintezet zart osztalyanak szimplan paranoid rettegoivel kOllene ismerkedned.

"A MNYP-ak meg nem tudom mennyit loptak el,"

Hat akkor mi afsznak okoskodsz

" mindenesetre sokan kaptak reálhozamot,"

Jo sokan - tizezreket. A megporgetett milliardokbol.Rohej.

"de akárhogyanis: jobb helyen volt náluk, minthogy most egy év alatt eltapsolták úgy, hogy semmi látszata nincs. Ebből már biztosan nem lesz nyugdíjunk. Több mint 10 év megtakarítását felélték hónapok alatt!"

Az elobb meg azt sem tudtad,hogy mennyit "loptak" de par betuvel kesobb mar felelesrol ugatsz. Kabare:)

ubaldo 2012.01.23. 02:47:33

@moslekzabalo.il:
Járai Zsigmond – MSZMP-tag

Matolcsy György – MSZMP-tag

Martonyi János – MSZMP-tag

Pintér Sándor – MSZMP-titkár

Schmitt Pál - az Országos Testnevelési és Sporthivatalnak (OTSH) alelnökeként miniszterhelyettes a Lázár-, majd a Grósz kormányban

Hoffmann Rózsa – MSZMP-tag

Mikola István – MSZMP-tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Stumpf István – MSZMP tag, a Hazafias Népfront alelnöke

Fónagy János – MSZMP-tag

Vonza András – MSZMP-tag

Ligetvári Ferenc – MSZMP-tag

Chikán Attila – MSZMP-tag

Boros Imre – MSZMP-titkár

Turi-Kovács Béla – MSZMP-tag

Harrach Péter – MSZMP-tag

Kerényi Imre – MSZMP alapszervezeti titkár

Pozsgay Imre – MSZMP PB-tag

Szűrös Mátyás – MSZMP KB-titkár

Boross Péter – MSZMP-tag

Balogh Gyula – MSZMP-tag

A Kommunista Ifjúsági Szövetség (KISZ) tisztségviselői voltak:

Orbán Viktor – gimnáziumi, majd egyetemi KISZ-titkár

Varga Mihály – KISZ-titkár

Rogán Antal – KISZ-titkár

Deutsch Tamás – KISZ-titkár

ubaldo 2012.01.23. 02:48:55

@moslekzabalo.il:
Kövér László – MSZMP tag, a Központi Bizottsághoz tartozó társadalompolitikai intézet munkatársa, és a Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke (a másik alelnök Gyurcsány Ferenc volt)

venszivar 2012.01.23. 06:14:48

Kb.: 500 Ft-ért megoldható lenne, egy matricával.
Ugyan úgy, mint ahogy a vizsgát igazoló matricák rajtuk vannak !!! Én még nem hallottam, hogy azokat levakarta volna, bárki is ......tehát tán ezt sem kapargatnák. Hamisítani meg az alu táblát is matricát is lehet, de lopottal közlekedni is.......
JAAAA, hogy akkor nincs 25 Milliárd bevétel !!!
Meg a haveroknak kell a visszaosztás.......

igazi hős 2012.01.23. 09:12:44

@hauptrichter: Bármilyen döbbenetes, de mielőtt hitelt vettem volna fel, megnéztem az MNB-nél 5 évre visszamenőleg az frankárfolyamot (az euróét is), beszoroztam kettővel az ingadozást és összehasonlítottam a forintkamatokkal. Pont azért lett CHF hitelem, mert az Euro kilengése sokkal nagyobb volt és a forint kamata 10% felett volt. (Bezzeg ma közel 15%, éljen az antibankár kormány.) Azok akiket te szerencsétlen sorstársaknak nevezel, jelenleg nem a CHF árfolyamot szívják, hanem a magyar CDS-t, ami 90%-ban a kormány "érdeme". Ettől még lehet a shortolókra mutogatni, lehet támadásozni, mindent lehet, nyilván még a 420-as benzinárról is a karvalytőke tehet meg a bankok. Meg az e'mútnyócév.

igazi hős 2012.01.23. 09:17:19

@hauptrichter: Te profi vagy, ha ezzel keresed a pénzed megérdemled. Ha nem tudnánk, hogy a megyei önkormányzatok adósságának a Fidesz táplása az egyetlen oka, és nem arról a kormányról beszélnél, amely közbeszerzést viccé tette, akkor meg is tudnál győzni. Amíg viszont olyan közbeszerzésekre hívnak meg, amiben a bevétel 2/3-át kéne visszacsorgatni, az átkozott 10% helyett, addig sajnos a szép szöveg kevés.

W118 2012.01.23. 10:30:47

Nos,eléggé félrement a diskurzus.
A magam részéről támogatom a rendszámcserét.
Amennyiben személyhez kötött,területileg azonosítható,több járműre rakható,a vontatott utánfutóra,lakókocsira,stb. is felrakható,egy rendszám egy biztosítás elve mentén működő,egyszerű ügyintézéssel intézhető,a valós költséget fizetendő rendszer lesz....
Mondjuk mint a német rendszer.Akár át is vehetnénk egy az egyben.
Ha csak azért cseréljük le,mert csak és a fenti feltételek nem teljesülnek,akkor a kitalálók és végrehajtók minden nap szopjanak lovat miközben farfekvéses süncsaládot is kívánok emellé.
Egyébként a Totalcar korábban támogatta az általam is körvonalazott rendszert számos cikkben,most miért ez a nagy ellenkezés.
A mostani cikket elovastam,utána meg kellett néznem ki jegyezte,mert nem ismertem fel a stílusát.
Hát meglepett ,hogy a Winkli írta...
Na mindegy nekik is van gazdájuk.
De ha már így esett,hogy fentebb kitalálták ezt a csere dolgot,igyekeznünk kéne a nekünk legjobbat kihozni belőle.Ezt ajánlanám a Totalcar csapatának is.

moslekzabalo.il 2012.01.23. 11:33:07

@ubaldo:

Meg egyszer felteszem a kerdest,hatha most sikerul elolvasni:

"Sorold batran ama mult rendszer beli bunosoket akik a Fideszben politizalnak...Nekem valahogy egyetlen egy sem ugrik be."

Nem parttagokat irtam hanem BUNOSOKET,akik emberek halalba kuldeset,sanyargatasat,kifosztasat,majd az igy szerzett allami vagyon eltunteteset abszolvaltak,Gaszpagyinkam.

Akit te sorolsz nem milliaros privatizatorok, nem az Apro Antal-Biszku Bela fele nepirtok,nem Lendvai Ildiko fele cenzorok ,Apro Piroska Gyurcsany-fele, otvenes evekben rekviralt hazban eldegelo, allmivagyon rablok,nem Suranyi-fele aranykeszlet-eltuntetok,Felcsuti Peter-szeru munkasorbol a bankszovetsegi elnokke avanzsalo megbizott devizahitel-terjesztok,nem Felcsuti es Oszko Peter szulei fele AVH-s terrorristak mint ezek a teljesseg legkisebb igenye nelkul:

Pető Iván (volt SZDSZ-elnök)- Pető László ÁVH-s őrnagy, munkásőr parancsnok valamint egy ÁVH-s századosnő, munkásőr fia
Gadó György (SZDSZ ogy-i képviselő) - Gadó Béla '56-os vérbíró fia (Gadó György ma is büszke rá hogy ellene szavazott ama javaslatnak, mely 3 napos nemzeti gyászt irányzott elô Antall József halálakor)
Bauer Tamás (SZDSZ, "Demokratikus" Charta) - Bauer "körmösbauer" Miklós ávós alezredes fia
Simor András (mszp-szdsz-közeli apparátcsik, Fekete János, a Kádár-rendszerbeli eladósodás fő felelősének protezsáltja) - Simor János ávós verőlegény fia
Ungár Klára (SZDSZ, SZEMA) - Ungár Lajos katonai elhárító, munkásőr parancsnok "fia"
Horváthné Fekszi Márta - a mosonmagyaróvári vérengzésért is felelős Fekszi László 1956-os határőrparancsnok lánya, nagybátyja Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei tanácselnök volt a Kádár-rendszerben, 1977-től 2010 júliusáig egyre magasabb funkciókat töltött be a külügyi apparátusban (rendszerváltás? ugyan már), szigorúan titkos tiszt a kádári diktatúrában, a moszkvai kereskedelmi kirendeltség épülete többmilliárdos elkótyavetyélésenek egyik fő gyanúsítottja.

Ezeket kellett volna idoben eltakaritani. Te meg komplett hulyekent jossz itt a balliberalisok alatal is egyertelmuen a kommunista rendszer lebontasaban belulrol legtobbet segedekezo Pozsgaival es Szurossel aki husz eve folyamatosan szajkozza a fentiek elszamoltatasat es megbunteteset.

Peetee 2012.01.23. 11:45:33

Elmegyek majd welnesszezni' a Hájdúságba'; a szoboszlóra, oszt minden utcasarkon vegzálnak majd, mert győri vagyok és akkor biztos lopni jöttem? Nemár....
Ha egy szakadt román Dácsia jön megy 3 napig fel alá a faluban és ízlelgeti a portákat, akkor sem állítja meg senki....ennek kurv@mód semmi értelme nincs, kizárólag a pénzgyűjtés, a harácsolás

moslekzabalo.il 2012.01.23. 11:53:10

@igazi hős:

"nyilván még a 420-as benzinárról is a karvalytőke tehet meg a bankok. Meg az e'mútnyócév."

Nem,dehogyis. 2010 tavaszan egy stabil, tejjel-mezzel folyo kanaanba szart bele Orban es bandaja,ahol reggel, delben es este igazat mondtak, duborgott a gazdasag,szarnyalt a Pannon Puma es mindezekert minket irgyelt a Nyugat,akiknek mindig hajszalpontos es valos allamhaztartasi adatokat adott meg a penzugyminiszter. A szocialista-liberalis politikusokat erinto felszaz folyamatban levo ill. birosagi itelettel vegzodo buntetoeljaras szinten koncepcios eljaras egytol egyig.

igazi hős 2012.01.23. 12:59:41

@moslekzabalo.il: Ha ennyit tudsz írni a kormány védelmében, akkor nem érdemes koptatni a billentyűzetet. Kivéve, ha fizetnek érte, de ezt erősen kétlem. Szeretném felhívni a figyelmedet arra, hogy az a pojáca, aki hasonló méretű szart csinált, kényszeredett mosollyal, de lemondott. Helyes, hogy felhívod a figyelmet a bírósági ügyekre, így jobban érthető, miért kellett azt is megszállni, nehogy 3 év múlva Poltnak egyedül kelljen megvédenie mindenkit ebből a kurzusból.

moslekzabalo.il 2012.01.23. 13:55:20

@igazi hős:

"Szeretném felhívni a figyelmedet arra, hogy az a pojáca, aki hasonló méretű szart csinált, kényszeredett mosollyal, de lemondott."

A szerecsenmosdatas eros oldalad igy igyekszem ennek betudni,hogy a szimpla es csufos bukast kenyszeredett mosollyal veghezvitt,adott estben meg elegans huzaskent is ertekelheto lemondaskepp ertekelsz.Csak az a kar,hogy nem igy tortent...

"Helyes, hogy felhívod a figyelmet a bírósági ügyekre, így jobban érthető, miért kellett azt is megszállni, nehogy 3 év múlva Poltnak egyedül kelljen megvédenie mindenkit ebből a kurzusból."

Helyes,hogy leirod ezt a baromsagod,mindjart ket okbol is:

Egyfelol jot rohoghetek egy tipikus komcsi duman, masfelol soha vissza nem tero lehetoseged nyilik itt es most, nagy nyilvanossag elott azon birak ill. ugyeszek nevenek teteles felsorolasara akik reszt vettek vagy vesznek a liberalbolsevik bortonvalogatott jelenlegi es majdani tagjai ellen folyo buntetoeljarasok lefolytatasaban, itelethozatalaban, es akik posztjukra csak a jelenlegi kormany alatt kerultek.

moslekzabalo.il 2012.01.23. 14:07:14

@igazi hős:

"Ha ennyit tudsz írni a kormány védelmében, akkor nem érdemes koptatni a billentyűzetet."

Ha kevesled, olvasgathatsz itt batran. Ha most nekiulsz reggelig tan vegzel is vele:

www.korrupedia.hu/index.php/Kezd%C5%91lap

igazi hős 2012.01.23. 15:42:00

@moslekzabalo.il: Nézd, ha már listát akarsz csinálni (kényszeres szokás nálatok, ugye), nekem elég a fideszesek gazdasági bűnügyeit lesöprő ügyészek neve. Nem kell jó ügyvédre költened, ha már megvetted az ügyészt is.
A linkelt lap a Simicska és Varga nevekkel kezdődik? Vagy személyesen Kósával?

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.23. 18:38:21

@moslekzabalo.il: az a baj, h nem értem, h miről beszélsz, érthetetlen az írásod. csak szavak egymás után.

sgarde 2012.01.23. 18:45:20

@hagyma: Nem hiszem hogy "egyszerr es azonnal kotelezo cserelnie".
Az idegesít, hogy CSAK AZÉRT kell majd kicserélni, mert van egy újabb.
Pl: a csehek még használják az országjel nélküli "régi" tábláikat. Nem dőlt össze a világ.
Nálunk -ha a vizsgához kötik- a "használtabb" autókon két éven belül csere. Négy kocsim van... Köszönöm!

svinjahond 2012.01.23. 18:54:51

Bocsánat, ha túl későn érkeztem hozzászólni az EREDETI témához, hiszen az eddig beírt, több mint 400 hozzászólás után már megint az a nyomorult pártpolitika a téma. Na, de hogy a RENDSZÁMTÁBLA CSERE kérdésénél maradjak, van egy felvetésem, ami - sajnos - viccnek is rossz: Szerintem kormányunk a folyamatosan lezajló rendszámtábla cserével minden AUTÓTULAJDONOST el kiván látni VÉGLEGES - területi azonosítós - RENDSZÁMMAL, amit a rendszámtulaj majd autóról autóra visz, kivéve ha elköltözik a körzetből, mert akkor pl. az új lakcíme bejelentésekor leadja a régi rendszámát és kiváltja az új lakókörzete szerinti újat! Ebben az egy esetben látnék valami értelmét a területi rendszám bevezetésének. Biztosan az ötletgazda is így gondolta... Sőőt! Az első 100 ezer(!)táblacserére önként jelentkező autótulajdonosnak az állam átvállalja/elengedi a az új forgalmi/törzskönyv/stb. kiváltásából eredő költségeket. Egyszer az államgépezet is lehetne nagyvonalú a hülyére adóztatott, "pondró kis (és nagy-) autósok" felé! Amúgy elmehetne ez a rablóbanda (is) a bús-keserves p****ba!

moslekzabalo.il 2012.01.23. 20:42:19

@igazi hős:

"Nézd, ha már listát akarsz csinálni (kényszeres szokás nálatok, ugye)"

Nalunk ez a kenyszeres szokas nalatok meg az ideologiaval teli ures pofazas.
Most is csak mellebeszelsz mikozben nem linkelsz lofaszt sem:))

"nekem elég a fideszesek gazdasági bűnügyeit lesöprő ügyészek neve."

Sorold oket batran...

"Nem kell jó ügyvédre költened, ha már megvetted az ügyészt is."

Latom ezt megtanultad,hisz pompasan beled sulykoltak a bunozo tolvaj elvtarsak.
Koszi, ha majd lopni tanad kedvem milliardos tetelben az allami vagyonbol feltetlen eszembe jut a kis intelmed.

"A linkelt lap a Simicska és Varga nevekkel kezdődik? Vagy személyesen Kósával?"

A magy semmi amit be tudtal linkelni biztosan.

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

"az a baj, h nem értem, h miről beszélsz,"

Nem baj. Eleg ha csak a "lopas", "tolvaj", "milliardos" ill. "MSZP" es "SZDSZ" szavakat sikerul felismerned.Ebbol manapsag egy hateves gyerek is tudja,hogy szorosan osszetartoznak.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.23. 20:56:29

@moslekzabalo.il: mostmár mindent világos, egyetértek! :D

igazi hős 2012.01.24. 00:28:17

@moslekzabalo.il: "ha majd lopni tanad kedvem " Ne tedd, már rég fel van osztva a piac. Esetleg megpróbálhatsz a tudásodból megélni.
Nem, ez is felesleges próbálkozás lenne, pont mint a Fideszt védeni azzal, hogy engem kommunistázol eszetlenül.

moslekzabalo.il 2012.01.24. 01:28:22

Sehol sem kommunistaztalak le.Legfejjebb az ures dumad. Bar ha meggondolom siman lehetnel akar a kommunista mintapeldanya is:
-Merhetetlen demagogia es folyamatos mellebeszeles.
(Altalanositassal es ideologaval teli,konkretum nelkuli buta vadak tenyszeru cafolat helyett)
-Partmedia elkepeszto hazugasagainak papagajszeru ismetelgetese
- Profi bunozoi felkeszultseg (Az ugyeszek megvasarolhatosaganak illetve a milliardos lopasok piaca felosztottsagnak naprakesz ismerete)
-Tolerancia teljes hianya maskent gondolkodas v. ellenvelemeny eseten.
-Masok azonnali stigmatizalasa ill.szemelyeskedes
(vo:Ha a kormanyt vedem csak valami fizetett prokatorra hasonlito valaki lehetek, nota bene probaljak e helyett az elvtarsak szamara teljesseggel elfogadhatatlan es felhaborito ideologiai tevelyges helyett inkabb a nem letezo tudasombol megelni)

Stavros 2012.01.24. 08:49:55

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:
Drága Emberársam!

A nemértésed nem a szellemi teljesítményed alacsony fokára utal, pusztán arra, hogy az általad fogyasztott média egyáltalán nem segít hozzá téged a valóság megértéséhez. Az a dolga, hogy eldugja előled a valóságot, féligazságok és demoagógia mögé, jólhangzó elméletekkel alátámasztva.
Oktatás,egészségügy, kultúra, történelem, gazdaság (fontossági sorrendben).
Ezeken a területeken megy leginkább a csúsztatás időtlen idők óta.
A tömegmédia elterjedésével nagy hatékonysággal lehet embereket elbutítani.
A politka és indulatmentes párbeszéd a kulcs, de az itt nem fog menni, nem játszom a sértődöttet, de a magam részéről felhagyok az itteni észosztással.
2007 óta ez a 3. eset, hogy megpróbáltam világot gyújtani, de azt látom, hogy ez a "felület" alkalmatlan erre. Tisztelet a kivételnek de sajnos - végigolvasva az összes kommentet- azt látom, hogy nem a párbeszéd a cél hanem a saját véleményünk sulykolása. Nem ismerjük el egymás mondókájának részleges érvényességét sem, az élő fába is belekötünk, és csak azt idézzük a másiktól, amiben téved, és ez indulatokat szül, kiszorítva a teret az értelmes diskurzustól, amire - lehetne- használni az internetet. Én sem vagyok kivétel, felültem magam is, sőt, úgy felhúztam magam, hogy megbocsájthatalank stílusban reagáltam több kommentre is. Az érintettektől ezúton is bocsánatot kérek.
További szép napot urak!

brob 2012.01.24. 13:43:17

@moslekzabalo.il: egy szóval nem mondtam, hogy bárkire fogok szavazni... legszívesebben az összeset felraknám pár buszra, aztán viszlát.

BUBISBUBLEK 2012.01.26. 23:53:52

nem szoktam ilyen "szépen" beszélni/írni,, bocsi... de...

..............................................................................

nyukat ba...k halomra !de most már ne minket csesztessenek.

söprögessék a padlást odabent ! lenne ott 12 MRD ! bőven az igen tisztelt szarházi tetves banda gátlástalan telhetetlenek zsebében! és a méltóságos "urak" "tisztes" házatáján !

vegyék már tudomásul hogy sokaknál betelt a pohár. lesz itt nekik gumicsont azt hiszem hamarosan.....

Mogorva_ 2012.01.29. 15:39:10

Felhívás a Totalcarnak !!! Csináljatok a B125 mintájára egy aláírásgyűjtést a "2-3 autó egy rendszám". Hasonlóan mint az osztrákoknál Így még az útadó meg a baleseti meg az összes többi is viselhetőbb lenne. De akkor rendszámonként egyszer kelljen fizetni mindenért!!!

vviktor1 2012.01.29. 23:41:18

@W118: Legyen "személyre szóló" a rendszám, de hagyjanak ki belőle minket, a mostani, meglevőt személyesítsék ott fent, ehhez mi nem kellünk, és a plaket kft sem, csupán az adminisztátori apparátusnak (akikből van bőven) kéne egy kis munkát adni, hamár úgyis ott hízlalják a seggüket a forgószékben a mi pénzünkön. A jelenlegi rendszám és a hozzá tartozó adatbázis mindenféle azonosításra alkalmas, a többi süket duma.

vviktor1 2012.01.29. 23:43:56

@vviktor1: Másik lehetőség: összevonták a műszakit és a környezetvédelmi vizsgálatot, így elvileg marad egy matricahely a rendszámon, na oda mehetne a területi infó, csak egy matricát kell legyártani nem az egész rendszámot... Okosba...

GRX 2012.08.29. 18:06:59

Na, akkor UP, hisz a mai hírek alapján úgy tűnik, mégiscsak meglépi pártunk és kormányunk...
süti beállítások módosítása