HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ki nem találod, hova lett az olajnyomás

2012.04.07. 11:48 Csikós Zsolt

Címkék: fiat szerelés olajnyomás

Elment az olajnyomás melegen, de a hatodik szétszedésre sem derült ki, hova tűnt, mert a motorban minden tökéletes volt.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

112 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr944369373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z o z ó 2012.04.07. 13:26:42

"Mondtam, hogy az első függőcsapszegeit állandóan, de tényleg állandóan zsírozni kell. A te bajod – tette hozzá, nem nélkülözve a realitásokat."

:D:D:D:D

Az az alfa nagyon szép volt!Arról volt cikk?(vagy lesz?:) )

MKati 2012.04.07. 13:33:46

@regapó: Hogy sznob vagyok, eddig még nem mondták rám, talán nem véletlenül. Bár a cikkből nem derül ki, minden szerelésnél segítettem a Zsoltnak, végig együtt csináltuk. Mikor a belsejét bontottuk Olaszországban, az ablakon át adogatta ki az elemeket nekem. Az egyetlen fontos emlék, amit a bontandó autó műszerfaláról szedtünk le, még megvan, egy Szent Kristóf hűtőmágnes, az egyik képen látható középen. Amúgy az autó elsőre úgy nézett ki, mikor megvettük, hogy sokáig nem kell majd hozzányúlni.

GTPeti 2012.04.07. 13:54:14

Kérdés: Mi jelzi, hogy közeleg az Apokalipszis?

Válasz: A Csík-család új, dízel Hyundai-t vesz (hitelre :).

Pityubácsi 2012.04.07. 14:09:38

szép szopóálarcot vettetek fel.
karesznak respekt, hogy nem gyújtotta fel a getszibe, hanem megtalálta a hibát.

Ádi F. 2012.04.07. 14:15:41

@GTPeti: vagy benzines cucukit. :-)

Csikós Zsolt 2012.04.07. 14:19:00

@regapó:

Értelmes információkat tartalmaz a hozzászólásod?

Nem.

Sznob csaj-e a szereplő? (aki mellesleg a feleségem) Nem, most is egy lyukas, 500 ezret futott 190-es Mercivel jár, és szereti.

Érdemes volt-e idejönnöd?

Nem.

Akkor nem is jössz többé.

GTPeti 2012.04.07. 14:19:58

@Pityubácsi: Jaja, Karesz elég nagy spíler. :)
(Heti 2-3 napot lehúzhatna egy svájci oldtimer-műhelyben... €€€)

Csikós Zsolt 2012.04.07. 14:20:24

@Suttora:

De, hiányzott, nem a webszerkesztő rakta össze a cikket, hanem én, és véletlenül egy kép beillesztésekor kitöröltem egy bekezdést. De most ott van.

Csikós Zsolt 2012.04.07. 14:22:56

@Gyurma73:

Végig szinkronizálatlan az 500-as váltója, még az 500R-é (a legutolsó, 126-ossal két évig párhuzamos szériáé) is.

Másolhatok neked ide Autótípusokat, svájci katalógust, sajnos nem fogom miattad szétszedni a tartalék Bianchi-váltómat, de ha volt a kezedben ilyen, láthattad a sziknrongyűrűk hűlt helyét. Más kérdés, hogy sokan betették a kispók váltóját - nekem szerencsére nem volt olyan tákolt autóm.

Máshogy tákolt volt :-)

Dennis01 2012.04.07. 14:35:30

Mikor a masodik Minimet vettem, a tulaj odavezette a mi hazunkhoz, be lett rakva az udvarba, meg az utadot elintezem. Volt masfel hetem, mindent atneztem, kapott a kocsi uj olajat, olajszurot, legszurot, gyujtaseloszto fedelet meg negy gyertyat. A gyujtaseloszto fedel felrakasanal eszrevettem, hogy az olajnyomas visszajelzo gombarol le van huzva a csatlakozo, johiszemuen gondoltam, lerazodott. Visszacsatlakoztattam, amint meg voltak a szukseges papirok, mentem vele egy nagy kort. Meleg motornal alapjaraton elkezdett vilagitani a lampa, egybol tudtam, hogy nem veletlenul jott le az a csatlakozo.. Szerencsemre az olajnyomas hatarolo szelep volt beragadva, egy uj szett £3.50-ert megoldotta a problemat. Az elozo tulaj lusta volt utanajarni, gondolta, ugyis eladom a tragacsot, inkabb szetcsatlakoztatta...

Z o z ó 2012.04.07. 14:41:26

@Csikós Zsolt:

köszi! A 75ös cikket olvastam még anno, de ez "nem volt meg":)

T4KK 2012.04.07. 15:01:57

Trabi rendszám priceless:)

Gymkhanafan 2012.04.07. 15:19:37

Sziasztok, nem rég regisztráltam, gondoltam most már kommentelek is, ehhez a cikkhez úgy érzem kénytelen vagyok több ok folytán is. Az egyik az, hogy amióta nincs a TV-ben a Totalcar és már túl sokszor olvastam ki a Tc által kiadott könyvet is, folyamatosan követem ezt az oldalt ( :-) )és a cikkírók közül egyértelműen Csikós a kedvenc szerkesztőm. És itt kezdődik a történet.

Mint autóbuzi gondoltam itt az ideje már elkezdeni a jogosítványt, a KRESZ-en persze átmentem, most tartok a rutinnál, egy Suzuki Ignis és egy nagyon forma oktató társaságában. Tudom eddig ebben nincsen semmi extra. Viszont most Csütörtökön zuglóba irányított az oktatóm és egy kisebb utcában láttam három nagyon szép autót parkolni. Egy 190-es Mercedest, előtte keresztben egy babakék gyönyörű állapotú Bianchit és mellette egy matt zöld állólámpás Mercedest. :-) Az oktató nem igazán értette, hogy miért lassítottam le teljesen és néztem azt a 3 autót, de miután elmeséltem ezeknek a kocsiknak az ismert történetét mindjárt megértette. Na tudom ebben nincsen semmi izgalmas meg miegymás, de igenis jó érzés volt élőben látni ezt a három csodát egymás mellett, Csikós, minden tiszteletem az Öné! :-)

p10h 2012.04.07. 15:44:14

szeretem az ilyen cikkeket. Jó tudni hogy vannak még igazi önkínzó emberek.

Ádi F. 2012.04.07. 15:53:37

@Csikós Zsolt: Szia Csik! A késöbbiekben ugye írsz majd a babakék állólámpásról(is)?(elméletileg/kronologikusan az következik) Sajnos mo-n elég kevés normális színű autó, pedig akkoriban ezek eléggé közkedvelt színek voltak és szépek...

KayaIbrahim 2012.04.07. 16:17:42

Szoptam én is sokat, sokmindennel életem során, de ehhez konzílium kellett volna, vagy szerencse. Nekünk anno egy olyan srác segített aki tiszta elméleti szakember volt. Egy nyolcas csavart nem tudott betekerni, de elméletben mindig voltak jó tippjei. Szerintem ezt ő is beszívta volna. Meg is kérdem ha találkozunk :)

Fül~orr~régész 2012.04.07. 16:46:07

"Ő imádta, én szereltem." :))))))

Csikós for president!
Most épp aktuális...

Rocko- 2012.04.07. 16:57:59

hopp, egy CuCU. :)))

Csikós Zsolt 2012.04.07. 17:20:04

@Ádi F.:

Arról a Kati tudna, az övé volt... :-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.07. 17:22:03

Fantasztikus a cikk, édes ez a kis betonpattanás, de olasz autót inkább eztán se... :-)

TheRminator 2012.04.07. 17:30:21

Ilyenkor mindig kedvem lenne elővenni az 1966-os bogarat a garázsból, szegény alig ment az elmúlt 3 évben

Suttora 2012.04.07. 17:36:19

@Csikós Zsolt: Tudtam én, hogy hiányzik onnan valami :)

Alhazred 2012.04.07. 17:41:32

"foglalta össze a kéthétnyi elefántpénisz-ízlelgetés színes, szagos történetét."

törölgetem a könnyeim.

az_igazi_trebitsch 2012.04.07. 17:43:36

1: Ha nem bírod a kritikát, akkor ne blogolj. @regapo véleményével egyetértek, és visszakérdezek a te stílusodban. Volt értelmes, vagy akár érdekes információ az írásodban? Nem. Leírtál egy dögunalmas történetet arról, hogy csak hosszas keresgélés után találtatok meg egy olyan hibát, amiről egy kommentből kiderült, hogy akkoriban közismert típushiba volt. Gratula!

2. Oké, lehet, hogy nem sznob a feleséged, de azért kivénhedt, szakadt, és a mai forgalomban kifejezetten életveszélyes autókkal járni nem éppen épeszű dolog...

bendix21 (törölt) 2012.04.07. 17:49:48

@az_igazi_trebitsch: Jól van haver, még dobogós vagy a nap kretén versenyén! Gratulálok!

Csikós Zsolt 2012.04.07. 18:02:07

@az_igazi_trebitsch:

Elfelejted, hogy ez nem a közmédia. Ez egy magánblog. Azt moderálunk, aki rontja a légkört, feleslegesen okoskodik, nem ad hozzá a tartalomhoz, káromkodik, rasszista megjegyzéseket tesz - egyáltalán, feleslegesen van itt.

Hurri Kán 2012.04.07. 18:06:41

Lássuk csak: állólámpás Merci megint van, Bianchi van (majdnem 500-as Fityó), már csak egy régi Alfa kéne a sok régi "rom" Merci helyett, és lehetne egy hasonló képet csinálni 2012-ben is. :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.07. 18:15:31

@Csikós Zsolt: valószínű kispók váltó van benne:-) mondjuk nincs vele gond.

Ádi F. 2012.04.07. 18:15:55

@Csikós Zsolt: Akkor várjuk a Kati írását, ha jól emlékszem már írt többször kiváló minőségben!

ChPh 2012.04.07. 18:19:17

Nem értem miért kell mások szórakozását elrontani :(

@Csikós Zsolt: egyetértek ezzel. És sose vegye kedvedet, mindig leszünk elegen, akiket kellő örömmel töltenek el az írásaid :)

ChPh 2012.04.07. 18:22:01

@az_igazi_trebitsch: a kettes pontodhoz: azért nem sikerült maradéktalanul értelmezni a cikket, igaz?

Más részről pedig igaz, vehettek volna valami sok milliós autót hitelre (vagy lehet nem sok milliós, de a hitel rész áll), lehet már bedőltek volna...

Pityubácsi 2012.04.07. 18:45:58

@Csikós Zsolt: ilyesmit én is írhattam volna, ha éppen szar napom lenne.
nálunk is a vállamon nyugszik a flottaüzemeltetés, ezért egy keményebb hétvégi nap után ölni tudnék, illetve a női nemmel kapcsolatban csúnya gondolataim vannak.
lehet, hogy ő is egy hasonló szombat közepén áll.
:)

Rocko- 2012.04.07. 18:51:53

remek írás!
várom már a Csikós Zsolt - Emlékirataim könyvet, hogy kitehessem a polcra.

Ádi F. 2012.04.07. 18:55:37

@Rocko-: Persze miután elolvastad :-)

pesta8 2012.04.07. 19:02:50

trebicsek es regapok soha nem fogjak ezt aterezni. Nem kell erte bantani oket. Orommel olvastam a cikket. En sem restellek akar unnepnapon is a garazsban tenykedni. Van egy rohedli, masok szemeben hulladekom, amivel mindennel jobban szeretek foglalkozni. Ha nem is eri meg es soha nem lesz belole semmi, akkor is. Tortenetesem van egy 70-es evjaratu 500-asom is 4 eve. Mellette egy Mini Morris, egy Vespa, 3 es fel T3 Transporter, a fiatalabbakat nem emlitem, de abbol is vagyon sz@rtig. Egyszer majd elkeszul az en 500-asom is. Vagy nem...

Rocko- 2012.04.07. 19:07:10

@Ádi F.: egyértelműen.
azért teszi a polcra az ember, hogy a polc dísze legyen, aztán időnként újraolvashassa.

lehet megint elolvasom a Royce írást. :)

Ádi F. 2012.04.07. 19:58:54

@Rocko-: Én inkább megnézem Kern András által felolvasva.-Húú aaaaaz dejóvolt...

Roll1983 2012.04.07. 20:29:04

Zsolt, szívesen olvasnánk az Alfákról is ilyen remek cikkeket! ;)

Csikós Zsolt 2012.04.07. 20:46:05

@Gyurma73:

Teljesen jó az... :-) Egy evolúciós lépés, igazából, csak az 1-ese könnyebben tönkre szokott menni.

Csikós Zsolt 2012.04.07. 20:47:25

@Roll1983:

Amint feljebb már írtam másnak ugyanerre a kérdésre, volt már réges-régen szó róluk:
belsoseg.blog.hu/2007/08/08/alfa_giulia_1300_ti

A 75-ösről meg teszt is volt külön, megtalálod a tesztlistában, Fejes a kiszáradt kútba címmel.

ujjelszo 2012.04.07. 20:50:17

A te bajod – tette hozzá, nem nélkülözve a realitásokat.

;-) Az en baratnöm is ezt mondta, amikor megajandekoztam egy 1948-as Phaenomen bicajjal (restauraltam, sajna Mike Sander nincs benne mert nem akartam szivni az applikalassal, de az Elaskon K60 is segit talan).

Csik, iro lettel volna autos ujsagiro helyett!

Csikós Zsolt 2012.04.07. 20:56:02

@ujjelszo:

Vigyázz, a Mike Sanders dög nehéz. Én 7 kilót tettem a Mercibe :-) A bicaj is el tud nyelni egy felet...

esef - a kis viccesek megint kitiltottak 2012.04.07. 20:57:30

@Rocko-:
ne már, hosszabb lesz mint a Lenin összes :D

Esti75 2012.04.07. 21:17:59

Engem annak az embernek az elerhetosege erdekel, aki emberi ido alatt emberi aron ossze tudja rakni az en hasonszoru csodamat, ami motorikusan most 4 polcon, 6 muanyagladaban es a ketharmad garazsban foglal helyet. A szakim, aki ennyire szetbombazta, eltunt:-)

IpiApacs 2012.04.07. 21:25:30

"De Kati pitbull-harapással marcangolta a Fiat-ügyet, nem tudtam olyan izomlazítót beadni az állkapcsába, hogy elengedje." :D
Dehogy nem, csak az nem publikus :)

Csikós Zsolt 2012.04.07. 21:26:04

@Esti75:

Könnyen lehet, hogy te leszel a legalkalmasabb rá. Összerakni utálnak a szakik a legjobban - soha nem tudják bizonyítani, hogy nem ők rontották el, amit az elődeik elvesztettek, ellakatoltak, rosszul gépmunkáztattak, kihagytak, elnagyoltak. Az összerakás a bizonyítványosztás.

ujjelszo 2012.04.07. 21:32:33

@Csikós Zsolt: fözölap, kompressor, maszat - ne felj, en a Sander-szel nem veszödök! Cserebe most egy 1954-es Panther-röl kaparom le a körömeimmel az olajfesteket, amit egy barbar 40 evvel ezelött rakent... szerencsere eleg hülye volt, hogy nem csiszolta meg az eredeti fenyezest.

badfaced 2012.04.07. 21:50:29

tisztelem mindenki véleményét, nekem nem rontotta el a napom egyik hozzászólás sem, kár keménykedni bármely részről is. /magánvélemény: szerintem kell egy-két fikázó komment is, hogy ne menjen át a blog egy nyálcsorgató, rózsaszín, melegfelvonulásasba. Így szép az élet.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.07. 21:58:59

@az_igazi_trebitsch: Nem az a baj, ha valaki nem érti meg, amit elolvas. Hanem ha még büszke is rá.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.07. 22:01:53

@Csikós Zsolt: mondjuk itt azt írja hogy a 72től 75 ig gyártottban full sincronos a váltó.én úgy tudtam hogy az egyidőben gyártott 126 ossal nagyjából megegyezett motorikusan.a kispolski féle teli felni is gyárilag volt rajta.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.07. 22:05:03

@badfaced: A személyeskedés túlmutat a szimpla fikázáson. Semmi szükség nincs rá.
Rózsaszín nyálasságra sincs igény, de minimális tiszteletet illik egymásnak megadnunk. Ha másért nem, hát azért, hogy az ember szívesen olvassa el mások kommentjét, és jól érezhesse magát a közösségben.

Robis 2012.04.07. 22:12:55

Zsolt, biztosan mondták már neked, hogy mekkora mázlista vagy a feleségeddel. Szép is, szereti az autókat és motorokat és biztosan remek családanya és téged is elvisel. Az enyémet nem bírom rávenni, hogy felüljön a Kawámra. A többi pontban hasonlóan mázlista vagyok. :-)

Csikós Zsolt 2012.04.07. 22:18:21

@Gyurma73:

A gyári Fiat-könyvben (Tutte le Fiat, Editoriale Domus) írják, hogy az R ugyan már 600-as motort, de még szinkronizálatlan váltót kapott. Tudod, aminek már pici, paralelogramma-emblémája, díszléctelen küszöbje, a régi, egyszerű fehérrel megegyező, de fekete kormánya volt (nem összetévesztendő az L-ek aluküllős kormányával).

Csikós Zsolt 2012.04.07. 22:20:10

@badfaced:

Lesznobozni valakinek a feleségét már személyeskedés, hiszen ismeretlenül egy elég kemény rossz tulajdonságot akasztasz rá.

Negatív személyeskedést töröljük. Ha a kommentelők egymás közt, azt is. Ez nem a kocsma.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.07. 22:22:54

@Csikós Zsolt: nem lehet hogy félszinkronosnak írja?nem tudok olaszul sajna..

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.07. 22:30:29

Mondjuk a miénk 1972 es rombuszos jelvényes,biztos hogy kispolski váltós mert a 80as években azt egyszerübb volt beszerezni.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.07. 22:41:11

karosszeriajavitas.d250.hu/wp-content/uploads/2012/03/Fiat-500-veter%C3%A1n-03.jpg
Sajna mikor vette 8 évesen még nem az eredeti állapot volt a lényeg hanem a napi használhatóság.Most meg vadászhatunk beszerezni az eredeti alkatrészeket.
Igaz 20 éve már csak alig megyünk vele.A belseje piros L es belső,de a műszerfal nem .a lökhárító extra csövei eltüntek.:-)ugyhogy az autó úgy néz ki ahogy 20 éve le lett állítva:-)évente kb 30 kilómétert megyünk vele mivel vizsgája azóta nincs ,csak időnként fel van újítva rajta a fék,meg ami összeáll.

badfaced 2012.04.07. 22:53:51

személyeskedés: "Érvelési hiba; a szónok nem ellenfel gondolataival, állításával vitázik, hanem személyét minősíti, bírálja. Döntését az befolyásolja, hogy vitapartnerét, ellenfelét rokonszenvesnek vagy ellenszenvesnek ítéli-e."
Vajon a kitiltás nem tartozik -e témakörbe? de ez már tényleg csak kukacoskodás.

kombusz 2012.04.07. 23:03:56

Csik.te.vagy.a.király...:))
megint.olvashattunk.egy.élvezetes.cikket.töled.
tényleg.kikéne.könyvbe.adni.a.történeteid.vevö.lennék.rá.
a.trollokkal.regapo.meg.hasonlokkal.ne.foglalkozz.csak.kötözködni.jönnek.ide.meg.biztos.irigyek.

a.feleséged.meg.nem.sznob.hanem.egy.csodás.nö.hogy.ezzel.az.örütségeiddel.ennyi.ideje.elvisel...:DDD

remélem.azért.a.vasárnapi.cikk.sem.marad.el..:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.04.07. 23:15:36

@kombusz: ez is szemlyeskedes, csak pozitiv...
honnan tudod, hogy csodas no?:)
amugy nekem is volt 500 fiatom es nekem is a lengokart tort el
azutan volt autobianchim
azzal nem tudom mi lett, ott hagytam egerben
100 eve

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.04.07. 23:17:03

az 500-assal alegnagyobb gond telen volt
egyszeruen nem indult
maig nem tudom miert
rendszeresen tolta nekem a fel utca....

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.07. 23:33:52

@badfaced: A moderálás/kitiltás furcsa dolog. Nem feltétlenül a legjobb megoldás, de be kell látni, hogy sok esetben egész egyszerűen nincs másnak létjogosultsága. Arról lehet beszélgetni, vitatkozni, mennyire volt fiatos körben a Csík által leírt hiba, esetleg egy Fiat-szaki hamarabb észrevette-e volna, vagy sem. De arról nincs értelme vitatkozni, hogy kinek az anyját. Egyszerűen időt pazarol rá az ember, pedig semmi hatása nincs. A moderálással elejét lehet venni egy felesleges vitának.
Az adott kommentelő a kitiltásért keményen megdolgozik előtte.

badfaced 2012.04.08. 00:19:30

Nem kívánok védeni sem támadni senkit a kommentek kapcsán. Azt hiszem elkanyarodtunk a cikktől, elnézést az off-ért. Jó éjszakát mindenkinek!

Csikós Zsolt 2012.04.08. 00:39:54

@hagyma:

Valszeg mert gázt nyomtál a szívató mellé. Azt tilos.

A kispók és 500-as nemindulásoknak a 75 százaléka emiatt van, vagy 10 embernek mutattam meg anno, és döbbenten csodálkoztak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.04.08. 01:06:58

@Csikós Zsolt: ez lehet
mar nem emlekszem
de sokat szoptam vele
meg a kollegaim, es a szomszedok is:)
2 evig hajtottam, az ket tel:)
melo utan hjottek a kollegak es mondtak na
akkor
hopp hopp hopp hopp Tivadarnak
de lehet tenyleg a zsigulibol atvettem , hogy szivato es gaz
most hogy mondod....

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.08. 03:05:45

@Dennis01: Hulye szemet angolok.

@Rocko-: "várom már a Csikós Zsolt - Emlékirataim könyvet, hogy kitehessem a polcra. "

- el se olvasnad? AKKor meg minek?

:))) Bocs nem tudtam kihagyni.

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.08. 03:18:09

@Csikós Zsolt: Isteni (volt) az Alfad!

"Azt moderálunk, aki [...] káromkodik"
- akkor ti (belertve Teged is, de Winkler viszi a primet) miert karomkodtok FOLYTON a cikkekben is?

@streetsta: "Az adott kommentelő a kitiltásért keményen megdolgozik előtte."
- LOL! En is megdolgoztam erte kemenyen, ugye, mikor fonokd, a winler azert tiltott ki, mert azt talaltam kommentelni, (amit gondolok) hogy az uj Jaguar XJ ocsmany.

zsotyek 2012.04.08. 06:10:41

Szép,szép, de az biztos, hogy én azzal a GOY rendszámmal nem jártam volna, hogy bizonyos népcsoportnak, ezzel örömet szerezzek.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.04.08. 06:44:31

Tőled bármikor vennék autót :)

Pityubácsi 2012.04.08. 07:08:23

@zsotyek: GAY rendszám sem rossz.
egyszer nézegettem egy kombi golfot és ez is az alku része volt, hogy rendszámcsere :)

TomT 2012.04.08. 08:14:46

Az írás remek, mint mindíg. Az külön meglep, hogy nem csak az öreg csótányokhoz, de fiatal hülyékhez is van türelme a szerzőnek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.08. 08:20:21

De ennél aranyosabb autót azóta sem nagyon gyártottak :) Szóval érthető, hogy szerette az asszony :)

Mi is szerettük a Kispókot, pedig azt is rendszeresen kellett szerelni (de részben apám elhanyagolása miatt, mert amikor elkezdte rendesen karbantartani a gépet, akkor nagyságrenddel kevesebb hiba jött ki rajta).

A cumihegyek meg ismerősek... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.08. 08:21:09

De ennél aranyosabb autót azóta sem nagyon gyártottak :) Szóval érthető, hogy szerette az asszony :)

Mi is szerettük a Kispókot, pedig azt is rendszeresen kellett szerelni (de részben apám elhanyagolása miatt, mert amikor elkezdte rendesen karbantartani a gépet, akkor nagyságrenddel kevesebb hiba jött ki rajta).

A cumihegyek meg ismerősek... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.08. 08:22:30

De ennél aranyosabb autót azóta sem nagyon gyártottak :) Szóval érthető, hogy szerette az asszony :)

Mi is szerettük a Kispókot, pedig azt is rendszeresen kellett szerelni (de részben apám elhanyagolása miatt, mert amikor elkezdte rendesen karbantartani a gépet, akkor nagyságrenddel kevesebb hiba jött ki rajta).

A cumihegyek meg ismerősek... :D

karlmann 2012.04.08. 09:17:01

Azért Trabant után egy 500-as Fiat komoly teljesítménybeli különbség, próbáltam tudom. Nem beszélve a szinkron nélküli váltóról. Komoly megszállottság kell bárkitől, hogy ezeken túllépjen. Mire nem viszi rá az embert a szerelem...

karlmann 2012.04.08. 09:17:52

Azért Trabant után egy 500-as Fiat komoly teljesítménybeli különbség, próbáltam tudom. Nem beszélve a szinkron nélküli váltóról. Komoly megszállottság kell bárkitől, hogy ezeken túllépjen. Mire nem viszi rá az embert a szerelem...

Pepejoe 2012.04.08. 09:28:35

Háááááát...olvasni nagyon jó, de nekem nem lenne idegrendszerem. :D
Le a kalappal.
Türelem és hidegvér. Ehhez ezek kellenek.

Pepejoe 2012.04.08. 09:29:47

Háááááát...olvasni nagyon jó, de nekem nem lenne idegrendszerem. :D
Le a kalappal.
Türelem és hidegvér. Ehhez ezek kellenek.

kombusz 2012.04.08. 10:07:30

@hagyma:

leirtam.miért.csodás.nö.a.felesége...:))

"a.feleséged.meg.nem.sznob.hanem.egy.csodás.nö.hogy.ezzel.az.örütségeiddel.ennyi.ideje.elvisel...:DDD"

kombusz 2012.04.08. 10:08:05

@hagyma:

leirtam.miért.csodás.nö.a.felesége...:))

"a.feleséged.meg.nem.sznob.hanem.egy.csodás.nö.hogy.ezzel.az.örütségeiddel.ennyi.ideje.elvisel...:DDD"

Hasta la vista 2012.04.08. 10:47:33

Hali !
Tetszik a cikk, mert első autóm egy ugyanilyen Kisfityó volt! Lehet, hogy pont ez?
Meg tudnád mondani, mi volt az eredeti rendszáma?
Valahol még megvan az 1982.es adásvételi szerződésem is, megkeresem, abban van alvázszám is.
Fotót fel lehet tenn ide? Hogyan? Adnál egy mail-címet, küldeném a képet!
Amikor jártam az ötkilóssal, többször megállítottak, eladnám-e, olyan szép volt...
Esős időben a hátsó ablakról a párát egyszerűen hátranyúlva töröltem le...

AtoszMester 2012.04.08. 13:11:31

Zsolti, mintaszeru eletviteletek van, csak csodalni tudom. De komolyan :)

BeZiL500 2012.04.08. 14:50:44

Aki kiváncsi ezekre a kisfityókra, vagy nosztalgiázna az megtalál minket az idei szezonnyitó túránk indulópontján, a dunakeszi Buy-Way parkolójában április 14-én reggel 9-10 között.
Szívesen várunk a túrára is fityósokat.
Részletesebb információk, folyamatosan frissítve az alábbi linken: fiat500clubhungary.hu/
vagy facebookon:
www.facebook.com/events/241508732564531/

bozsárka 2012.04.08. 17:29:35

Hello!
Nekem is volt kis fityóm, egy második (hányadik?) generációs. A kereke csereszabatos volt a kispolákkal. 3 ezerért vettem akkoriban és imádtam. Igaz, egyszer felhívtam a Fiat szervizt ahol ugyan lebeszélni nem akartak csak úgy megemlítették, hogy majd megtanulok autót szerelni ha eddig még nem volt részem benne. A daciás korszak edzést adott, a fityó azonban sokat csiszolt rajta... Egyébként civil foglalkozásomat tekintve állatorvos vagyok.
Nagy szeretettel hajtottam, alig fogyasztott és 100-as elment. Azonban eljött a vizsga ideje és kiszúrták az össze hibáját. Lógott a segédkar, folyt az olaj a motorból - eljött a generál ideje. A kispolák alkatrészekkel simán ment, csak a hengerekhez a blokkot kellett felfúratni. Volt egy Fiat bontó-szerelő Monor után aki felvállalta. Hát, az öblösebb hengerekkel mérges fickóvá lett azonban magasabb fordulaton dadogott, a szelepek ugyanis maradtak. De nem ezt akarom írni. Az olaj nyomás ugyanis pont nekem is úgy elment, ahogy Zsolt barátunknak. Emlékeztek Monoron volt egy Fiat bontó, Gyula volt a tulaj (már szegény nincs köztünk): csak zárójelben jegyzem meg, nála élmény volt vásárolni. Bármit kértél, megvolt nála, egyszer sebváltó bronz perselyt kerestem - benyúlt egy dobozba és az utolsót odaadta. Egyszer vett egy BMW piros sportkocsit, hát napokig nézegettem. Szóval ő azonnal tudta hol a nyomás de mivel nem ő rakta össze a motort, szépen kitolt az ajtón problémámmal. Mivel ment a kocsi, nem törődtem vele és nem is állt meg. Többször komoly problémám volt a kicsivel de nem haragudtam rá. Ahogy a Boldizsár utcában megjósolták, megtanultam szerelni. Sebváltó, hengerfej, minden sorra került. Aztán sajnos egyszer muszáj volt túladnom rajta. Egy futómű állításnál a szerelő odahívott és megmutatta a kocsik nagy férgét - rozsdát. Tudjátok, miképpen van felfogatva a futómű, hát a karosszériához van csavarozva. Nos, itt rohadt el és félő volt, hogy kiszakad a tőcsavar és elhagyom a kereket. Gyula előzékenyen megvette az kicsit, nagyon hiányzik azóta. Nem tud valaki egy jobb állapotú eladót?

gumifust 2012.04.08. 21:30:06

Nézegetve az autóparkodat , és az előző cikkekből is információkat gyűjtve , csak fel merül bennem a kérdés pusztán kíváncsiságból , hogy végül is hogy tudtad ezeket az autókat eladni ? ÉS nem fordult meg a fejedben hogy visszavedd a régi autókat ?
Én adtam már el autót és ami azt illeti nagyon nehezemre esett , pedig nem voltak ennyire stílusosak.

samot 2012.04.08. 22:01:57

Annak idején a Fiatoknàl(850-es)az olajpumpa miatt is tüntek el olajnyomàsok(meleg motornàl).
Irigylésre mélto a szerkesztö.Akinek a mai vilàgban ennyi ideje van barkàcsolni az igazi gazdag ember!Mert ezek a dolgok idöigényesek,tehàt nem kell a lové utàn szaladgàlnia!Na ma ez a lukszus szerintem!

dennisthemenace 2012.04.08. 23:18:19

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Ne rasszistálkodj, mert kitiltanak.
Amúgy nagyon rendesek az angolok, legalábbis a legtobb, akikkel találkoztunk. Ennek az embernek egyébként (Híres!) muhelye van, Mini-specialista.Ezért teljesen unfair, amit csinált. De nem azért mert angol: egyszeruen egy lusta geci. Ezt a jelenséget egyébként magyar szereloknél is lehet kovetni... Adva van egy brilliáns szerelo, imádják, egyre tobben járnak hozzá, alig van már ideje.. És elkezd egyre linkebb lenni..

dennisthemenace 2012.04.08. 23:22:55

@streetsta: Nem mindenhol. Az Index fórumokon csak azért kibasznak, ha nem szimpi a nicked valamelyik moderátornak. Ráadásul torlik az osszes hsz-t, linket, képet, pedig azok esetleg segíthetnének valaki(k)nek. Szégyen.
De azzal egyetértek, mindig is egyetértettem, hogy ugyan már ne rasszoljon senki egy autósblogon, politika, más zsebében turkálás sem idevaló.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.04.09. 01:16:01

@midnignt se - kitiltotta az ommm: Az én posztjaimnál nem olyan könnyű kimoderálódni, hát még kitiltódni. Másoknak máshol van az ingerküszöbük.

Gomulka Béla 2012.04.09. 12:58:21

@streetsta: Apropó, az se teljesen kóser, hogy a robogós blogban a Baowah írására sem reagálhatok. A Robogóbájker, vagy mi a neve, az rendben, azt oktattam és nem szerette. De ha felfogadja a Baowah-ot, akkor nemdenem, a Sebesség Oltárának rendelkezései kellene hogy érvényben legyenek. Az meg, hogy az uzenet, mely szerint nem kommentálhatok, letegez, kulonosen tré. Oriztem én háziszárnyast a blog mukodtetojével?

midnignt se - kitiltotta az ommm 2012.04.09. 13:36:40

@streetsta: "Az én posztjaimnál nem olyan könnyű kimoderálódni, hát még kitiltódni"

- eszrevettem, es nagyra is becsulom, azt is, hogy nem csak a te posztjaidnal, hanem a Csikosnal is. Bar ennek igy kene termeszetesnek lennie, hiszen ez az online vilag, ahol van kozvetlen visszacsatolas az olvasok reszerol, ami urabocsa, nem mindig pozitiv. Az adott szerkeszto ebbol akar tanulsagot is levonhatna, sajat magara vonatkozoan. Ja, es ne felejtsuk el, hogy ki van kiert.

A mocskosszaju bekepzelt (csak nem tudom mire bekepzelt, ha egy csavart sem tudnak meghuzni) fonokeidnel, valamint kobajkernel nem ez a helyzet, ok nem birnak semmifele kritikat, es tiltanak kifele rogton.

Dennis01 2012.04.09. 14:27:50

@Pityubácsi: A regi Minim rendszama ez volt:
CAY 83Y. Mikor suliba jartam vele, mindennap csekkolnom kellett a hatsot, mert a mokamesterek a felsobb osztalyokbol szigetelo szalaggal mindig atalakitottak GAY BOY-ra.. :D

JmOS 2012.04.09. 22:46:50

Elég kacifántos hiba, de van itt pár "nagyöreg", aki tudott volna tippelni. Szvsz. érdemes lett volna specialistától kérdezni. Én ismerek, nem is egyet :)

Egyébként nekem is van otthon nem egy, de KÉT olajnyomásproblémás blokkom - igaz nem 500-as, 126-os - tehát átérzem miről írtál...

Amúgy szerintem Katinak igaza van, szenzációs autók (továbbra is 126-osról beszélek, de szerintem ugyanaz, csak még szép is ;) ).
Én csak 35 évesen vezettem először, azóta teljesen a hatása alá kerültem... Most ott vagyok, hogy álmaim netovábbja _lenne_ egy Puch, vagy egy öngyilkos Fiat... no ezekről jobb nem is álmodni, nem érdemlem meg ;)
Maradok a proli 126-osnál, azt nem sajnálom használni :)

Béla64 2013.10.13. 20:44:09

A technika sokszor okoz izgalmas perceket.. köszönet, hogy megosztottad, tanulhatunk belőle. Sajnos mi is hasonló problémával küzdünk, csak ez egy Volvo V70, 2 literes turbós benzinmotorral. hidegen van olajnyomás, de ahogy felmelegszik, alapjáraton eltűnik,majd utána fordulaton is. Cseréltek olajpumpát, kimosták, szűrőcserék, olajgomba, főtengelycsapágyak jók, többfajta olajjal próbálva a hiba megmaradt. a turbót is ellenőrizték, hibátlan. a motor sem kopott, viszont az olajgomba helyén mechanikus műszerrel mérve sincs olajnyomás. olajpumpák, még a gyári is tökéletes.. vajon hova tűnik az olaj? mert a motor leállítása után 10 perccel a nívópálca bele sem ér az olajba, viszont negyed órával később max jelen áll. ??? X Aktás ügy ez is. csak a megoldást nem tudjuk még.. ha olvassa valaki, jól jönne valami ötlet.. :)
süti beállítások módosítása