HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Az őse egy légyfing volt

2012.04.14. 08:26 Tcomment

Címkék: boss ford mustang 302

Az amerikai izomautók feltámadása nem egy retrókamu: nem csak a formavilág stimmel, de a teljesítmény is.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

111 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr634422761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomchy 2012.04.14. 10:04:42

Részemről inkább a 370Z, de még inkább egy Porsche kompromisszumokkal ennyiért.

determ 2012.04.14. 10:28:03

4,3 másodperc? :)
www.youtube.com/watch?v=ffoesXQroPw
Szeretem, hogy a legtöbb gyártó milyen optimista...

harcsapaprikás 2012.04.14. 10:34:33

@repecs: És négyhengeres turbódízellel?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.14. 10:44:51

Basszus ennyi hozzászólás és nem volt BMW?
Ez egy szar csak aBMW autó,a németeken kívül senki nem tud autót gyártani:-):-):-):-):-)
Csak a fehér ember számít:-):-):-):-)
Valami ilyesmi hiányzott:-)

Shadowbull 2012.04.14. 11:08:48

Nekem a Mustang sohasem tetszett igazan, foleg az oldalnezetevel, kulonosen az ajto mogotti resszel nem vagyok kibekulve, szerintem kifejezetten ormotlan.

Ha mar amerikai izomauto, akkor inkabb a Camaro, vagy a Challenger.

De leginkabb a Corvette, bar venni olyat sem vennek. De az legalabb tenyleg tetszik kivulrol.

Polly-pudli-pötty 2012.04.14. 11:15:26

@determ: Hát ja. Az az 5.1mp-is több lesz még néhány tizeddel,ha gyorsulásmérővel történik a mérés.
Mazdáknál szoktak pesszimisták lenni a gyorsulás megadásában,1-2mp-el is gyorsabbak szoktak lenni,(gyorsulásmérővel) mint a gyári adat.
Nem tudom hogyan számolják,mérik az autók gyorsulását a gyártók,illetve erre milyen szabvány van-volt,mert okostelefonnal szoktam mérni a hozzám kerülő autók sprintjét,szélcsendben,száraz,sík aszfalton,de a 10év körüli autók masszív +1mpet tudnak a megadotthoz képest (nem hiszem,hogy mindegyikből hiányzik erő a gyárihoz képest),néhány éves autók viszont tudják a gyári adatot általában.

Shadowbull 2012.04.14. 11:25:09

@Gyurma73: evidenciakat minek irjunk?

:))

redriot77 2012.04.14. 11:33:11

Az optimális megoldás egy '66-os Mustang volna a 2012-es motorjával és a futóművével. Vagy ha a '66-osban nem fér el legyen '69-es. Valahogy úgy megépítve, ahogy a Mechatronik Gmbh átépíti a klasszikus Merciket a legújabbak technikájával.

determ 2012.04.14. 11:35:10

@Polly-pudli-pötty: Szerintem ez úgy néz ki, hogy ideális körülmények között, sok próbálkozásból mérik a gyárak a gyorsulásokat, és kiválasztják a legjobbat, amit aztán neked esélyed nincs reprodukálni...
Ha megnéztek pár luxuskocsit és összehasonlítjátok a megadott katalógus adatokkal a valós gyorsulást, elképesztő különbségek adódnak. Csak ugye az "rosszul néz ki" a katalógusban, hogy a nagy luxuskocsit egy kis hothatch otthagyja, ezért ezt "nem lehet" leírni... Olyan ez, mint a mekkdonáldsz hamburger vagy a fehérnemű modell a plakáton és a valóságban :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.14. 11:41:04

Az az utca, ahol a háttérben a vár látható merre van? Oda bárki felmehet? Szívesen fotózkodnék ott én is...

Hurri Kán 2012.04.14. 11:58:44

Jöhetne. De egy 71-72 körüli Fastback még inkább. :)

hörgőszelep (törölt) 2012.04.14. 11:59:42

Ez egy kalap sza...móca a Skodához képest!

Mr. Jerkow 2012.04.14. 12:01:40

@Gyurma73: Hohohóó. Nekem meg pont a japánmániások hiányoztak. pl.:" Ezt a Sport Swiftem simán szarrá veri, megbízható, kevesebbet fogyaszt, jobban driftel és még a csomagtartója is nagyobb, és olcsó", vagy: "A Civicemmel hány ilyet legyorsultam lámpánál bazzeg". Persze.

Hurri Kán 2012.04.14. 12:03:21

@klarky:
Én a Gellérthegy/ Naphegy oldalára tippelek, mivel a háttérben a Parlament is látszik, így a vártól kicsit délebbre kellett, hogy készüljön a fotó. Térképen kb. be lehet lőni, sztem fel lehet arra menni.

harcsapaprikás 2012.04.14. 12:06:31

Gázosra át lehet alakítani? Tudja valaki?

Hurri Kán 2012.04.14. 12:10:28

@harcsapaprikás:
Bizonyára a Mondeo kétlityis turbódízelét is bele lehet kendácsolni. Esetleg az 1.6-ost, ha a kétliteresnek túl drága a biztosítása.

harcsapaprikás 2012.04.14. 12:19:18

@gyvy: Szerintem az 1.6-os kiváló választás. Talán 2 ezer km-et is el lehet menni egy tankkal.

Hurri Kán 2012.04.14. 12:28:52

@Rocko-:
Önkéntes, vagy kényszer?

plasticar2001 2012.04.14. 12:40:31

Áááááááááá, én a pimpelt 1.25-ös multijetemmel szoktam ilyeneket előzgetni az M2-n, de csak azért, mert honda a fékem, meg bmw a tükröm. Gittel meg hungarocellel befalaztam a grande Punto hűtőrácsát is, jobban sikoljon a levegő :-)

Rocko- 2012.04.14. 12:52:21

@klarky: Gellért-hegy, szerintem az A pont az.
g.co/maps/zc5xm

Rocko- 2012.04.14. 12:53:25

@gyvy: a kérdés jó.

@harcsapaprikás: miért ne lehetne?

Index Elek 2012.04.14. 14:56:10

@plasticar2001:

"Gittel meg hungarocellel befalaztam a grande Punto hűtőrácsát is, jobban sikoljon a levegő :-) "

Sikolt az is, akit megelőzöl vele? :-)

Zsírnak való 2012.04.14. 15:41:32

Nagyon patinás,szép múlttal rendelkező kuriózum gépek ezek.Frecsog a nyálam.

metalion 2012.04.14. 15:53:02

"ki nyerte volna a Bud Spencer – Bruce Lee – Jason Statham körmérkőzést"

Viccnek eléggé mellément. => "ki nyerte volna a Trabant – McLaren F1 – Wartburg körmérkőzést"

Chuck Norris-szal még vicces is lett volna. De ha szakértőnk úgy értette, hogy "Bruce Lee a harcművészet Chuck Norrisa" akkor semmi gond.

Ezek a retro mustangok szépek az első concept óta, de egyszerűen nem értem ezt a slaggal mosható fiat doblo belsőt. Gáz lehet tulajként minden elismerő pillantás alatt tudni, hogy ők látják a szebbik részt.

metalion 2012.04.14. 15:57:49

Most olvasom, hogy "kartofel késsel a kezében, vértől habzó szájjal erőszakolta meg vera letépett fejű, kedvenc plüssállatának kihülő tetemét".

Mindenhol erről cikkeznek, a Mustang belsőre sehol nem nyafognak, szóval nem szóltam.

"streetfighter" 2012.04.14. 16:11:20

@Mr. Jerkow:
Bármennyire is szánalmas a Mustangra nézve, de szerintem egy gyári STI megfingatja keményen, és az csak 300 ló. :)
Ettől függetlenül ez egy nagyon vagány kis autó, annak aki feltönősködni és nem haladni akar. :D

metalion 2012.04.14. 16:21:32

@"streetfighter":
Hogyan fingatja meg pontosan? Mit jelent a lóerő és miért olyan fontos? (Komolyan kérdezem.)

Bakkerovics Bakker 2012.04.14. 16:33:50

Szép ez az autó. Nekem legalábbis kibaszottul tetszik. És kéne. És nem 16 misiért, hanem ennyiért:
"The 2012 Mustang Boss 302 and 302 Laguna Seca hit dealerships sometime in 2011 at a price yet to be determined. Figure around $36,000 for the base 302 and upwards of $40,000 for the Laguna Seca."
www.caranddriver.com/news/ford-mustang-news-2012-ford-mustang-boss-302

Uzi 2012.04.14. 16:36:18

Mustang-ot túl gyakran látni odaát, kb. annyira különleges mint németeknél egy BMW. Én is egy chargert vinnék haza szívesebben

"streetfighter" 2012.04.14. 16:45:11

@metalion:
Hiányolták a japán buzikat, erre írtam.
A megfingatja, nálam azt jelenti, hogy otthagyja kb. 150 KM/h-ig, majd elhúz a Mustang, ami már senkit nem érdekel.
Csak mert ennyire komolyan kérdezted. :D

metalion 2012.04.14. 16:59:29

@"streetfighter":
Tehát jobban gyorsul egyenesben? Ennyi? Ahhoz mi köze a lóerőnek?

"streetfighter" 2012.04.14. 17:15:25

@metalion:
Szerintem nem csak az egyenesben. Laza talajról meg ne is beszéljünk, de nem ez a lényeg, hanem a kötözködés. :)
A lóerőnek is nagyon is sok köze van ezekhez a dolgokhoz, de ne farasszuk egymást. Bökd ki, mire akarsz kilyukadni.

gabesz7004 2012.04.14. 17:34:43

@metalion: " ki nyerte volna a Bud Spencer – Bruce Lee – Jason Statham körmérkőzést." Egyértelműen Chuck Norris!

Amúgy ez a Mustang nagyon ott van! Persze egy Shelby, Foose, Roush szintén. Kiváló az alap. Pár éve nagyon akartam ,de a hátsó sor kihasználhatatlansága miatt E60-530 xd lett. :( Kupénak meg megmaradt a 2,5-ös Cougar.

metalion 2012.04.14. 17:41:00

Nem akarok kilyukadni semmire. Nem értem miért a lóerő a mérvadó az autók összehasonlításakor.
Én nem értek hozzá, de úgy tudom, a lóerőt még érezni sem lehet az autóban, mivel az csak az autó végsebességével van összefüggésben.
És ha valami haszontalan az autókban az a végsebesség. Sok esetben még pályán sem lehet elérni (pályától és autótól függ).
Ezek közúti autók, tehát ha egy autó nagyon-nagyon gyors, akkor sokat feláldozott a kényelemből, vagyis pont a közúti céljára lett alkalmatlanabb, ergo rosszabb.
Egy kis caterham legyalulja ezeket, de nézzük már meg annak a használhatóságát. Stb., stb.

Shadowbull 2012.04.14. 17:51:23

@metalion: "de úgy tudom, a lóerőt még érezni sem lehet az autóban"

Rosszul tudod.

"streetfighter" 2012.04.14. 17:55:33

@metalion:
Csak most nem éppen a racionális autókról "beszélünk", ugyebár. :)
Aki egy Mustangot vagy egy STI-t, és hasonló autókat vesz, az nem feltétlenül a kényelmet és a használhatóságot, hanem a vezetési élményt, az erőt keresi ezekben.
Vannak akik megengedhetik ezeket 2. autónak.
A lóerő nagysága pedig nagyon is érezhető, és nem csak a végsebességnél. :)
Én is többre tartom a robbanékony, jól gyorsuló autót a nagy vágsebességünél. Azt nem lehet kihasználni, ezért is írtam, hogy 150 felett kit érdekel, ha elhúz a Musang az STI-től?
De az egész beírásomnak a kötözködés volt a jelentősége, hiszen "igény" volt rá. :D

"streetfighter" 2012.04.14. 17:57:48

@metalion:
Ezt komolyan kérdezed, vagy csak trollkodsz?

metalion 2012.04.14. 18:05:01

Nem tudom mit mondjak még. Olvastam, hogy a LE-t nem érezni az autóban, mert az a közegellenállás leküzdésére "való". Ez logikus is, mert nem a sebességet, hanem a gyorsulást/lassulást érezzük csak, azért pedig a nyomaték felel. Ennyi.
Ritka paranoiásak vagytok.

metalion 2012.04.14. 18:06:00

Mielőtt beleköt valaki, nem azt írtam, hogy a lassulásért a nyomaték felelne.

Polly-pudli-pötty 2012.04.14. 18:18:24

@metalion: "azért pedig a nyomaték felel. Ennyi."
Olvass több hangyász hétfő cikket ha mást nem,ott volt múltkor ilyen témájú népművelés.
Szóval Karottát nagyjából idézve: Szerinted ki az erősebb? Aki 120ba belenyom egyszer 1perc alatt vagy aki ugyanennyi idő alatt a 60kg-ba 30szor?
Dízeles büszkeség midig a sok nyomaték,csak ugye az sz@rt sem ér ha hamar elfogy.

m.o.p. 2012.04.14. 18:19:47

Ez a Mustang olyan az autók között, mint Kótai Misi a címmérkőzés utáni első edzés után. Kicsit lila, kicsit püffedt. Érződik rajta egyféle erő, de bármelyik utcai harcos elkeni a száját 20 sec alatt.
Persze, egy csodás aranykeretes napszemcsi/Lacoste póló mellé Siófokon állati menő lesz.

"streetfighter" 2012.04.14. 18:29:55

@metalion:
Szerintem meg kéne kérdezned, a 400-500 Nm-es nyomatékú turbódízeleseket, hogy mit ért az én 180 Nm-es szívó benzinesemmel szemben. :D

◄ ► 2012.04.14. 18:31:55

Én inkább egy 2012 CHALLENGER SRT8®-at kérnék, szép pirosban, dupla fekete csíkkal középen. :O
better101.com/wp-content/uploads/2011/11/2012-Dodge-Challenger-SRT81.jpg

metalion 2012.04.14. 18:33:35

@Polly-pudli-pötty:
Ezzel okosabb nem lettem. De úgy érzem a fekvenyomós példa is sánta összehasonlítás. Előbb definiálni kéne akkor, hogy ki az erős, ezért is kérdeztem, hogy mi a lóerő.
Én csapatban (is) sportolok, a két említett típus más-más területre alkalmas (csapaton belül), értelmetlen az összehasonlítás.

Eszembe jutott még valami, legutóbb az Aston Martin One-77 egyik tervezője ugyanezt mondta, amit leírtam, hogy csak a motor nyomatékát érezni az autóban.

Nem vagyok dízelpárti, de sajnos a dízel lehurrogás nem nagyon állja meg a helyét a mai világban. Le Mans.

metalion 2012.04.14. 18:38:17

@"streetfighter":
Volt 530D-m 500Nm-el, az nem ment rosszul. A 180Nm miben van?

Stomi 2012.04.14. 18:41:57

@"streetfighter": Már hogy fingatná meg egy sti? Ez nagy butaság. Egy sti ellenfele a Fordnál egy Focus.

"streetfighter" 2012.04.14. 18:53:39

@metalion:
Természetesen egy japán autóban, 192 lóeróvel párosítva, amihez 1230 Kg önsúly tartozik. :)

"streetfighter" 2012.04.14. 18:55:04

@Stomi:
Látom képben vagy, de ne nyissunk erről vitát. :)

metalion 2012.04.14. 19:00:23

@"streetfighter":
Az megint nem egy kategória (Suzuki?), az 530 1700 kg körül van.

"streetfighter" 2012.04.14. 19:13:30

@metalion:
Az már nem az én bajom. :)
A nyomaték és a lőerő sem egy kategória.
Nem kell kettős mércével mérni. Egyértelműen összehasonlíthatók.
Mellesleg mindig a bmw-sek, audisok akarnak bizonyítani, nem is értem, hogy miért? :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.14. 19:20:41

a Camaro nem ad olyan erzest mint a mustang - a Fordnal valahogy jobban raereztek a retro vonalra. hasznaltam Camarot ( igaz nem az SS -t ) de a mustang melett dontottem, a formaja a 2010-nek olyan mint a kolasuveg: soha nem megy ki a divatbol. Sokkal tobb formaterv ugyanaz mint a 68-as on, a Camaro nem is hasonlit az osere.

w a s d 2012.04.14. 19:20:45

@w a s d: Ja, nem, ez a leírt nem éppen utcára való változat. Leesett, mi is az az LS a nevében.

"streetfighter" 2012.04.14. 19:22:54

@w a s d:
Jó vicc!
A papír sok mindent elbír. :)
Egyébként, ha igaz is lenne (de nem az), akkor sem sok szégyellni valója lenne az STI-nek, hiszen fele akkora a motorja és az ereje is sokkal kevesebb. A tuningolhatóságot, használhatóságot, fogyasztást meg ne is említsük, mert akkor már esélyteln a mustang.
Egyébként én elismerem a Mustang előnyeit, hiszen nagyon vagány, férfias autó, de nem az én világom. Nem szeretem az inkább feltünő, mint a tudásukkal kitűnő autókat.

Polly-pudli-pötty 2012.04.14. 19:23:14

@metalion: Szó nem volt lehurrogásról,egyszerűen arról van szó (azt hittem mindenki tudja,hogy a LE a forgatónyomaték és a fordulatszám szorzata,ha nem akkor jó barátja a google.),hogy van azonos kasztniban egy 120lovas 250nm nyomatékú nagynyomású dízel és van egy 130lovas 160nm maximális nyomatékot tudó szívóbenzines,akkor tuti,hogy a szívóbenzines gyorsulási versenyben lenyomja. Persze adódnak helyzetek amikor a dízel alacsony fordulaton sok nyomatéka jobban megindítja a kasztnit bizonyos fordulatszámról/sebességről,de a benzines ugyanekkor forgatva erősebb lesz.

w a s d 2012.04.14. 19:24:33

@"streetfighter": Nem azért, de kb. ugyanannyiért a Mustang ugyanolyan gyors/gyorsabb. Hol itt a nem a tudásával kitűnő autó?

w a s d 2012.04.14. 19:27:11

Amúgy én azt hittem, az lesz a cikk lényege, hogy a Ford követi a Chevrolet- t, és elkezdik árulni Európában a retro- izomautójukat.

Caldera75 2012.04.14. 19:28:55

Kéne, habár a korábbi Mustang GT-k jobban tetszettek. Esetleg egy Shelby Mustangot is el tudok képzelni az álomgarázzsban :)

metalion 2012.04.14. 19:29:11

@"streetfighter":
Ez már hülyeség. BMW-vel (aktuális példánnyal, nem leharcolt ezer évessel) senki nem megy neki suzukiknak, mert értelmetlen. Mégis mit kellene bizonyítani? Nekem olyan nem volt, hogy bármire ne lett volna elég az ereje és még kanyarodni is tud. Pályán E46 M3-al mentem, azt fel lehetett könnyíteni.
Közúti autóban nekem maximális kényelem kell és azzal súly is jár.

Szombat este van, leléptem. Az nem derült ki mi a lóerő, shadowbull a hajadra kenheted a bejegyzésedet.

"streetfighter" 2012.04.14. 19:57:19

@w a s d:
Értsd már meg, hogy húzásnak indult ez az egész. De!
Az STI "családi" autónak is használható, összkerekes, tehát télen nyáron max. a kihasználhatósága , hétköznapi használatban legalább olyan gyors, ha nem gyorsabb, olcsóbb, megbízhatóbb, műszakilag felette áll stb. stb. Kár folytatni, mert komolytalan az összehasonlítás.
A Mustang mellett a dögösség és az erő, de semmi ésszerü érv nem áll, de nem is azért készült. "Macsóautó" és kész.

"streetfighter" 2012.04.14. 19:59:25

@metalion:
Szerintem is hülyeség égetnie magát egy bmw-s nek, de hát, ha valakinek az kell, rajtam nem múlik. :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.14. 20:02:45

@Rocko-: Köszönöm!

Remélem egyszer úgy alakul, h ide elmehetek autóval fotózni!

Rocko- 2012.04.14. 20:06:44

@klarky: nm.
útvonalat előre tervezz, kicsit komplikált környék.

misinator 2012.04.14. 20:50:34

Üdv Néktek!

Bár már igen ritkán kommentelek, de a Nagy Testvér figyel!:-)

Mindig ledobja nálam az ékszíjt - annak ellenére, hogy egyik elsődleges érdeklődési köröm az autó világa - amikor oda meg vissza vagyunk az autózásban bevezetett technikákról.
Aztán MINDIG kiderül, hogy a repülés világában sokszor évtizedekkel előtte is alkalmazták már...
Változó szelepvezérlés a Fordban? Gyá!
en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing#Aircraft
1920-as évek...
Nátriumtöltésű szelepeket is már a II. Világháborúban is használtak az amerikai bombázók csillagmotorjaiban.
A 36 hengeres verziókban gyertyadiagnosztikai műszer is volt. /Az mekkora flash lehetett: Fiúk, valamelyik gyertya nem megy, keressétek már meg.../
Ezekre sajnos linket nem tudok :-(

Ja, a világ legrövidebb könyvei:
A Ford által bevezetett technikai újdonságok...

De ne csak negatív legyek.

FORD MUSTANG FOREVER!!!

atiz 2012.04.14. 21:09:53

mikor a nullas evek elejen leporoltak a mustangot, es megadtak neki a jelenlegi format, kicsit fellelegeztem. sejtettem, hogy hamarosan jonnek a tobbiek is.

muszakilag nem bonyolitjak tul (BMW tulaj nemet munkatarsam nagyon le is szolta, mikor anno bereltek egyet usaskiaban) de hogy a formavilaguk meg a nyersesseguk kellemes szint visz az autok vilagaba, azt csak dicserni tudom.

remelem az amik sokaig tudjak meg ezeket a gepeket gyartani! (brusszeli nyomingerek meg bekaphatjak az euro-normaikkal)

ui: nalam a CTS-V a befuto ebbol a halmazbol, bar az nem a retro vonalat kepviseli.

atiz 2012.04.14. 21:25:31

@Stomi: "Már hogy fingatná meg egy sti? Ez nagy butaság"

ehhez eleg egy kis letaposott ho a piros lampanal. vagy vizes macskako (hogy magyar viszonyokat emlitsek). szerintem csak neznel.

A subaruban az a jo, hogy akinek sosem volt, el se tudja kepzelni, hogy a futomuve mennyire kepes a fizika torvenyeit semmibevenni.

Az a kis pöcs gyar ezelott vagy 40 evvel kepes volt raallni valamire, amit a nagy gyartok igazabol csak az utobbi evtizedben kezdenek el istenigazabol alkalmazni.

Bonusz: minden kocsijukba belerakjak ezt a technikat. Na jo - a BRZ most epp kivetel.

misinator 2012.04.14. 21:33:18

@atiz: "...hogy a futomuve mennyire kepes a fizika torvenyeit semmibevenni..."

Pont, hogy nem:-)

Éppenséggel pont hogy kihasználni:-)

dzsi1982 2012.04.14. 22:03:01

A rendszáma szerint ez a Ford Motor Company M3-asa? Mókás. :)

Stomi 2012.04.14. 22:10:06

@"streetfighter":
"Látom képben vagy, de ne nyissunk erről vitát"

Ami ezt illeti, a kategóriában vannak autóim már 8 éve. Jártam pár pályán, nyilt napon. És nagyon sok subaruval versenyeztem már. Lehet, hogy én vagyok képben? :)

Shadowbull 2012.04.14. 22:15:52

@misinator: szerintem senki sem mondta hogy a Ford talalta volna ki a natriumtoltesu szelepet.

Stomi 2012.04.14. 22:17:06

@atiz: "

atiz2012.04.14. 21:25:31

@Stomi: "Már hogy fingatná meg egy sti? Ez nagy butaság"

ehhez eleg egy kis letaposott ho a piros lampanal. vagy vizes macskako (hogy magyar viszonyokat emlitsek). szerintem csak neznel.
"
Na pont ez az. Szélsőségeket ne említsünk, az meddő vita. Chuck Norris is elveszett ember lehetett volna a nyóckerbe ugyebár. Átlag út, idő, hőmérséklet esetén ez a mustang játszadozna az sti-vel. A 305 lovas Focus, (sőt néha a 226 lóerős Focus ez előző sti-nél) az ellensége a subarunak. Ami ugye több pályán verte is, és ki is kapott néha. Egyénként én nem fikázom az sti-ket, jók nagyon, csak más liga mint a Boss.

Shadowbull 2012.04.14. 22:21:05

@atiz: "z a kis pöcs gyar ezelott vagy 40 evvel kepes volt raallni valamire, amit a nagy gyartok igazabol csak az utobbi evtizedben kezdenek el istenigazabol alkalmazni."

Konkretan?

"streetfighter" 2012.04.14. 22:29:07

@Stomi:
Az teljesen lényegtelen, hogy pályanapon kiket hagytál le, hiszen vannak nagyon gyengén teljesítő egyének, tehát ez semmit nem jelent.
Azonos teljesítményű pilótáknál az STI "simán veri" a focust.
A Mustangot nehéz vezetni ezért egy "átlag" sofőr normál körülmények között gyorsabb az STI-vel.
Mindegy, valószínűleg nem győzzük meg egymást. A két autót nem nagyon érdemes összehasonlítani, mert nem egy katagória. Leírtam, hogy miért, az pedig vitán felül áll.

misinator 2012.04.14. 22:50:50

@Shadowbull: Winkler említette a cikkben a technikai megoldást,s ő se úgy hogy ez Ford újítás lenne.

Csak nekem ez a gondolatsor jutott az eszembe a cikket olvasva.
Ennyi.

dH2K · http://dh.squidcode.com 2012.04.14. 23:47:40

fura am hogy a hangrendszert igy fikazzatok. mind az uj camaroban, mind mar a nehany eves mustangokban is en csak olyan hangrendszerrel talalkoztam, ami bluetooth-on at szepen osszeparositja magat a telefonoddal, aztan kormanyrol vezerled az mp3 listadat menet kozben, mikozben a zsebedben van a telefonod mindvegig, hozza sem kell nyulnod. a camaro raadasul annyira parasztvakitos, hogy elso parositas elott megkerdezi a nevedet is, azt bemondod, aztan azt csatolja a profilodhoz is. persze menet kozben hangvezerlessel is lehet neki parancsokat adni, amit kormanyrol inditasz. nyilvan, van benne HUD is, a szelvedore vetitett sebesseg, stb, le sem kell nezned a muszerfalra. a 6.2-es camaro SS mindent visz, ez a kis mustang aranyos, de minosegben, menetstabilitasban, a hatso merev tengelyevel sehol nincs a camarohoz kepest. es ez igy van rendjen.

Shinjuku 2012.04.15. 07:50:02

Szerintem nem a 302-es lett a leginkabb elterjedt, hanem a legendas 350-es.
Nekem a harom hasonlo kozul pofara talan a mustang tetszik a legjobban de vezetesi elmeny szempontjabol a camarot sem ez sem a tepsi meretu challenger nem kepes megkozeliteni.

Shinjuku 2012.04.15. 07:54:29

Persze megint kihagytam az erto olvasast... A Fordnal valoban lehet hogy a 302-est hasznaltak a legtobbet, de a leginkabb gyartott motor a GM 350-es small blockja volt.

Stomi 2012.04.15. 10:52:36

@"streetfighter":
"Azonos teljesítményű pilótáknál az STI "simán veri" a focust"

Ne vitázok, csak nézd meg az sti köridejét profi pilótával és a Focus Rs köridejét. Egyenlőek. A Mustang Boss meg mindkettőt alázza természetesen.
Tehát én is azonos pilótákról beszélek.

Mr. Jerkow 2012.04.15. 11:24:27

@"streetfighter": Értő olvasás. Én Sport Swiftről beszéltem, meg Civicről. Vagy az szerinted Subaru? Nem is tudta, hogy a Subaru gyárt Sport Swiftet, vagy Civicet. Egyébként pedig tök mindegy, megfingatja-e egy Sti a Mustangot, (murván talán, pályán kizárt) mert aki ilyet vesz és van rá 18 millája, az pont leszarja, hogy mit gondolsz, meg a Subarut is leszarja, hiszen a saját ízlése ezt diktálta, hogy amerikai gépe legyen. Lábjegyzetben halkan megjegyezném, hogy én is kurvára leszarom, mit gondolsz.

cSa 2012.04.15. 14:40:59

"aki látott már világtérképet, vagy olvas újságot, tudja, mekkora az európai piac jelentősége Amerikához, Kínához vagy akár az olajországokhoz képest"

Vagy én értem félre, vagy Winkler nincs képben. Az új személyautók regisztrációja 2012 márciusban az USÁ-ban 760 ezer db volt (motorintelligence) EU-ban februárban kb 890 ezer (acea).

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.15. 17:53:59

@misinator: "Ja, a világ legrövidebb könyvei:
A Ford által bevezetett technikai újdonságok..."

Ha csak egyet csinált - gondolok itt a sorozatgyártás feltalálására - már bőven sok. És gondolom, hogy nem ez volt az egyetlen!

Sosem értettem miért jó fikázni a Fordot, amikor mindenféle statisztika szerint nagyon megbízható autókat gyárt és már az autógyártás bölcsőjénél ott bábáskodott, ergo van vmi fogalmuk arról, hogy mitől is megy a gép.

kuroi inu 2012.04.15. 17:54:21

Pál apró észrevétel:
a Boss valóban '69-ben jelent meg, és még a '70-es Mustangból készült. Az első generáció utolsó három évében a MACH1 volt a sportos változat (351 és 429), de ezek az ólmozatlan beznin miatt alkalmazott alacsony kompresszióviszony, a dráguló üzemanyag és teljesítményfüggő biztosítási díjak miatt sok lovat veszítettek, ráadásul a filigrán '65-66-oshoz képest nagyra is híztak (Grande, bár én úgy tudtam csak a lépcsősöket hívták így).

A mostani facelift sokkal inkább a '67-68-as, nagylámpás maszkról a '69-es kislámpásra való lépéshez hasonló. A hátsó átalakítás is hasonló volt, megnőttek és előre dőltek a lámpabúrák, a hátfal is kevésbé volt homorú, mint az előző két évjáratnál.

1970-ben kicsit markánsabban rajzolták át a gép elejét: a '69-es két pár fényszórójából a külsők helyét két-két, vízszintes szellőzőnyílás vette át, csak a hűtőrácsba integrált pár maradt meg.

A légyfingozásról csak annyit:
1969-ben ez volt a legkisebb V8-as, amit a Mustangba szereltek (289 már nem volt), viszont már '66-tól kérhető volt 390-es blokkal is. '68-tól kapott 428-as Cobra Jetet, ami 597Nm-t tudott, 3400/percnél (a 4-500 lovas GT500KR és a finomra hangolt 350GT Shelbyket ne soroljuk a széria Fordok közé, a brutális 427-est meg nyugdíjazták az akkor életbe lépő füstgáz-szabályok).

A 302-es egy kis motornak számított akkoriban, de valamilyen versenyhomologizációs okból ezt a blokkot választották, és akkor jónak számító literenkénti 60 lovat préseltek ki belőle.
Nem véletlen, hogy a Camaroban is csak '69-ben volt 302-es moci, szintén valamivel 300 ló alatti teljesítménnyel. Előtte-utána nem tudok 302-es GM autóról.

kuroi inu 2012.04.15. 18:01:06

...bocs', utánanéztem: már a '67-es Z28-as is 302-es volt.

misinator 2012.04.15. 18:12:04

@klarky: Hogy a reklámot idézzem szabadon: Munkám során gyakran találkozom Fordokkal :-)
Konkrétan leginkább Transitokkal úgy 91'-től.
Mert nagyrészt azokat vezetek. Mostanában pl. egy 14 személyest.
De volt már dolgom Escorttal, Focusszal, Mondeóval stb. Meg persze mindazzal, ami az egészségügyben megfordul; VW, Nissan, Honda, Fiat, Skoda, Toyota, a sor végtelen.
/Mondjuk Lanciával nem találkoztam még :-(

A Fordok az én szememben általában megbízható autók. A vetélytársaikhoz képest vastagabban méretezett, egyszerűbben kialakított jószágok, semmi technikai flik-flak. Persze ez már a legújabbakra nem igaz.
Ezzel együtt nem lehet innovativitással vádolni...
Úgy szoktam nevezni; a nyugati Lada.

es125 2012.04.15. 18:54:10

aki fikázta a tuningolhatóságát a Ford-nak, és istenítette az Impreza-t, annak ajánlanám figyelmébe a Koenigsegg-et ;) ettől függetlenül a Subaru remek autó, szó se róla, de azért na.... :DD a cikk végén ott van, hogy valamelyik pályán az M3-ast is lenyomta. Ha tegyük fel; egyszer is sikerült neki, akkor nem lehet egy tohonya szar autó, mert akkor az m3-as is szar ;) (FUCKYEA)

"streetfighter" 2012.04.15. 20:25:45

@Stomi:
Az STI értő kezekben kb. 2 mp-et ver rá köridőben a Focus RS-re. Gyorsolásra pedig esélye sincs, még a 350 lovast is veri 100-ig, nem hogy a 305 lovast. :)

"streetfighter" 2012.04.15. 20:28:09

@Mr. Jerkow:
Értelmesebbnek gondoltalak, mint amilyen vagy. Elnézésedet kérem.

"streetfighter" 2012.04.15. 20:33:35

@es125:
Nem fikáztam, csak a Subaru jobban tuningolható fajlagosan.
Ki "beszélt" tohonya, szar autóról?
Te csak végletekben tudsz gondolkodni?
Esetleg a lelkedbe gázoltam? :)
Nyílván a Ford is jó a maga módján.

Sopánka76 2012.04.16. 09:02:11

Mustang-ot mindenkinek! Már a 4.0 V6-tal is boldog lennék.

Ez a mondat egy kicsit hibás lett, olvassátok át egy kicsit: :)
"szerpentinezni a Mazda MX-5-Honda S2000 méretosztállyal szeretek, a Mustangnak pedig a nekem enyhén tehát Nisssanénál is 17 centivel nagyobb a tengelytávja."

Zsírnak való 2012.04.16. 16:01:23

Szerpentinezni izomautó kasztnival is gyönyörűen lehet! Jó példa erre a Tokyo Drift.Hogy lenyomta a 350 Z-t,pedig az drift autó volt!! Az az épített kocsi meg ki volt emelve,mint az állat és mégis megverte vele a Nissant!

:)

Stomi 2012.04.16. 19:15:03

Látod, mégis egyetértünk. Az sti-t a Focus-hoz hasonlítjuk, így van helyén. A Hungaroringen (garázstv)1,8 mp-et adott a subaru az rs-nek, de álló rajtból. Azaz a pályán kb. ugyan azt tudják. A Mustang kb. 5 mp-et adna az sti-nek. És az nagyon sok. És ezt álló, vagy repő rajtból is. Mert ugye az már nem elől kapar. :)

Zsírnak való 2012.04.16. 22:16:45

16 millió Forint,szép összeg.De ha már adrenalin hajhászás (és ha már közhelyek :) ),akkor literes sportmotorokkal is lehet adrenalint hajhászni és bődületeseket gyorsulni.Lényegesen olcsóbban és akár pályán is.
Különben ha iszonyatosan gazdag lennék,kábé annyira,mint a dubaji sejkek,hogy mellényzsebből vesz magának aranyozott Weimart(vagy Veyront,mindegy :) ),akkor vennék egy ilyen Mustangot,apró morcosításokkal még veszélyesebbé tenném a külsejét.Morcosítás alatt nem a lámpákra a szigszalagot értem,hanem precíz módosításokkal még sokkal vadabbá tenném.Aztán beleraknék egy akkora motort,ami épphogy meg bírja mozgatni a hatalmas kasztnit,mondjuk egy 601-es Trabi motorját,vagy a 650-es Fiatét. :)

es125 2012.04.19. 01:16:20

@"streetfighter": távol álljon tőlem a végletekben gondolkodás, csak az jött le, hogy nem nézed sokba a mustangot. nyilván ízlések, és pofonok, de amíg nem ültél mind a kettőben ,addig szerintem feles hasonlítgatni :) a lelkembe meg nem gázoltál egyáltalán, nem tartom magam trollnak :D
süti beállítások módosítása