HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Miért nem bírok Audit venni?

2012.04.27. 06:10 Tcomment

Címkék: audi a3

Ezt akkor láttam be, amikor a mérnök felkapott egy levegőrostélyt. „Érzik? Kis éle van a rácsoknak. Megvizsgáltuk elektronmikroszkóppal.” Szemében szenvedélyes tűz lángolt.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

380 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr364475699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiramiska 2012.04.27. 18:37:02

@Alfax: Az innováció vs. fejlesztés eszmefuttatásod, teljesen rendben van! Vannak, akik szerint pl a polgári repülésben a dreamliner és az a380 a csúcs.... szerintem meg a TU-144 és a Concorde....

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.27. 18:46:03

Meg Magyarorszagon uzemmernokkent volt egy munkahelyem ahol gyakorlatilag napi tiz perc volt az effektiv munkam, a tobbi azzal telt el hogy minel kevesebbet legyek a munkahelyemen es amikor egyaltalan bent vagyok az irodaban akkor a semmitevest valahogy lazas munkava valtoztassam. Mindig ugyeltem ra hogy legyen nalam egy csomo papir es a kavezobol "rohannom" kell felkialtassal lepjek ki ( ugysem arra emlekeznek mennyit voltam ott hanem hogy sietve tavoztam )

Na valami ilyesmi szaga van ennek az audis latogatasnak.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.27. 18:51:45

@ommm: Hehehehe, Te a hulyek ellen akarsz vedekezni? :D mindig voltak, mindig vannak es mindig lesznek, amig lesz piros ferrari es dizel golf addig minidg lesz itt egy csomo hulye aki ismetelgeti a marhasagait!!! Kar a gozert.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.27. 18:56:21

@Zsebtelep: Az uriember szerintem teljessen sotet Apple ugyben... :)

ratsche (törölt) 2012.04.27. 18:56:53

@Alfax: Ja értem. Megírta az újság, tehát eldöntött tény, hogy az aszteroidákon történô bányászat kivitelezhetô és gazdaságos - igaz, az ügyben még egy szöget se vertek be, de annál rosszabb a tényeknek.
Illetve mit is beszélek, van már az egyik ûrhajóról egy szép 3D mockup:
en.wikipedia.org/wiki/File:Arkyd-100.jpg

Szép álmok ezek. Majd térjünk vissza rá ha egyetlen rohadt grammot is sikerült lehozni.

Phrascarica 2012.04.27. 19:02:35

@suzukis001: "Ez nem a 80-as évek szívódízel audija,ami 1 milliót elment"
Nekem volt, nem is egy, de szerintem egyikben sem volt 300.000 km amikor kifeküdt a motorja.

Alfax 2012.04.27. 19:08:54

@ratsche:

Mindenesetre megnyugtató, hogy Te már tudod, hogy nem működik, azokkal ellentétben akik az egészbe munkát, tudást és pénzt fektetnek.

addig is jó hülyézést.

Ahelyett, hogy bevallanád, hogy nem tudtál erről, megpróbálod meggyőzni magadat is, hogy ez nem fog működni, és hogy én hülye vagyok, meg mindenki más aki próbálkozik.

Ez jellemző a korra, amelyben élünk. Néhány évtizede az emberk lazán hittek volna ebben a dologban, ma mindannyian abban a hitben élünk, hogy a fejlődés iránya csak az elektronmikroszkóppal ellenőrzött szelőzőrostélyokon, és ujjlenyomat-álló érintőképernyős mobilokon kerersztül vezet valahová... de hová is?

Aszteroida bányászat?

HÖHÖHÖ, nézzé kevesebb Star-Treket

Utálom a Star Treket.

Phrascarica 2012.04.27. 19:23:02

@protkova: "És mi mégis Lexust vettünk, hogy az csavaranyáját egy valamin nem tud változtatni az audi a vásárlói összetételen."
Az Audi-BMW-Mercedes szentháromság vásárlókönönsége miatt saját magaddal toltál ki egy Lexussal? :))

Ciri 2012.04.27. 19:41:45

@zozo82:
Ja értem! Most akkor mi kerül bele mibe először ?
Eldönthetnéd már, hogy melyik hülyeséget szajkózod. :)

Rocko- 2012.04.27. 19:46:40

@ratsche: :)))
jah, kell a turbomotorokba. :)

Rocko- 2012.04.27. 19:55:53

@Anyád is foglalt, válassz másikat!: nem, a 911 csak átcímkézett Skoda 120. tudod, mindkettő farmotoros.

ratsche (törölt) 2012.04.27. 20:08:08

@papa33: "Mikor a mama, vagy akárki hónapokat vagy hiába vár egy CT vizsgálatra, miközben T kutatók a számítógép tomográffal vizsgálják, kutatják a múmiákat,"

Figyi, azoknak a rohadt kutatóknak nincs ám különbejáratú privát tomográfjuk, hanem nekik is kilincselni kell, hogy beengedjék ôket az egyetemi klinikára. Tekinve, hogy a klinikákra többnyire nem futószalagon tolják be a múmiákat, hanem évi 1-2 alkalommal, talán nem ôk veszik el a kismamák és fókabébik elôl a kapacitást.

"szóval valahol a baromság ütötte fel a fejét."

Szerintem nálad.

Phrascarica 2012.04.27. 20:08:47

@Rocko-: tévedni teccik, a Skoda Gardeval egyezik meg ugyanis sportkupék IS ;)

protézisesh 2012.04.27. 20:08:59

@ommm: Utoljara 2008ban voltam a bentleynél (az éves beszalitoi seggberugasomat atvenni), de akkor még hatarozottan tehenrol lenyuzot bőr alaku volt az alapanyag, nem pedig tekercs, mint a bőrdaralek cuccoké.

ratsche (törölt) 2012.04.27. 20:09:42

(Persze ha már volt fix idôpontod, de hirtelen megelôzött a várólistán egy II. Ramszesz nevû pofa, akkor én kérek elnézést.)

Rocko- 2012.04.27. 20:20:52

@.: mimino :.: hjah, igyekszem eloszlatni a tévhiteket. :)

"Gondolom ez más gyártóéknál is hasonlóan működhet, max nem mutatták még ilyen részletesen be."
igne, prémium és luxuskategóriában. :)
máshol nyilván nem foglalkoznak ezzel ennyit, azért kerülnek annyiba amennyibe.

"Az egészben az a legszörnyűbb, hogy évek kemény munkáiból látunk itt egy részletet, aztán 20 éves korukban ezek az autók mennek Cobra11 (25235. évad), Die Hard 324 és stb. filmekbe látványosan megsemmisülni, vagy egyszerűen a darálógépbe."
noigen. :(

Typeir 2012.04.27. 20:22:29

Te jó Isten!Ezeket a sorokat olvasva nekem már nem is kell Audi!Szeretnék,kéne,de én a jovore gondolok,mert ilyen elorelátó pesszimista vagyok.Biztos sokan írták már elottem,nem olvastam végig,de ki fogja ezeket szervizelni Magyarországon?Az rendben van hogy tokéletes,én is ilyen autót szeretnék,soha jobbat!De konyorgom,józan paraszti ésszel gondolkodva,ki fog ilyet megvenni 8 évesen?Most 2012-t írunk,az Audi fasza,mindenki ezt veszi újan jó drágán.Amíg van rá kereslet...Aztán ha majd 6-8-10 éves lesz?Mi lesz?Autó kell a népnek,nem használt pénztemeto,mire 10 éves lesz!Baj lesz ebbol elobb-utóbb,úgy érzem...

Rocko- 2012.04.27. 20:22:45

@igazi hős: "Ki a francot érdekel, hogy a puszta közepén mennyit kormol egy szénerőmű? "
hát ha globálisan gondolkozol, akkor téged is.

Rocko- 2012.04.27. 20:23:39

@papa33: "mi a különbség az Audi és a VW között.
Ne vegye senki sértésnek, de szerintem a jele, meg az ára.
És a jel miatt veszik, nem színárnyalat miatt."
olvasd el a cikket. és próbáld meg értelmezni.
de erős tippem van, hogy te egyik típusból se láttál egyet se.

Rocko- 2012.04.27. 20:24:24

@Phrascarica: "Az Audi-BMW-Mercedes szentháromság vásárlókönönsége miatt saját magaddal toltál ki egy Lexussal? :))"
:))))
hát istenem, aki ilyen hülye. :)

Rocko- 2012.04.27. 20:25:12

@Phrascarica: látod milyen ügyesek címkézik át?! ;)

igazi hős 2012.04.27. 20:40:36

@Rocko-: Mi a globális egy olyan szennyeződésben, ami 1 km-en belül hat? Ez nem kéndioxid, ami 5000 km-re is savas esőt okoz.

igazi hős 2012.04.27. 20:43:59

@protézisesh: "az éves beszalitoi seggberugasomat atvenni" ROTFL++

Phrascarica 2012.04.27. 20:56:03

@protézisesh: Mit szállítasz a RR-nak? Tippelhetek? Űrtechnikával bányászott vákuumot?

Rocko- 2012.04.27. 21:07:37

@igazi hős: még mindig meg tud engem lepni, hogy egyes emberek elsajátították az írás készségét, sőt a számítógépet is tudják kezelni, de a többi része már kimaradt az általános iskolának.
javaslom ismerkedj meg az ökoszisztéma fogalmával.
képzeld el, igen, a szennyeződés bizny nem csek egy kilométeren belül hat, hanem szétterjed. mert bezony neki nem szóltak, hogy ott maradjon.
csernobili sugárszennyezésnek sem szóltak, oszt elment Svédországig is.

Rocko- 2012.04.27. 21:59:17

@Typeir: úgy lesz ahogy eddig, ne félj.

nikó 78 2012.04.27. 22:00:30

Oké, a kifogástalan bútor, bár ez is mindíg izlés kérdése ami az egyiknek tetszetős a másiknak nem.Viszont amit nem nagyon értek, folyamatosan hírdetik a haladás technikáját, de valahogy az összehasonlító tesztek rendre elmaradnak.Bmw-ék minden új tipust körbehordoznak, mint valami véres kardot, kezébe adják az újságíróknak alkossanak róla véleményt.Ezek, valahogy nem. Rendszeresen olvasom a Bildet, M-AMG párbaj, mindíg van, amint valamelyik előjön valami újjal.Triumvirátusról ,még soha nem olvastam, pedig, ezek ugyanazon piacon osztoznának.Versenysportban meg ugye abból élnek ami 30 évvel ezelőtt volt.Se rally se F1, csak olyan versenyek ahol istenigazából nincs konkurencia: Le Mans, DTM-bár az utóbbi érdekessé válhat, eddig csak háziversenynek volt mondható.Nyilván ez a VW konszern érdeme ahová tartozik a márka.Egyszóval én szivesen vennék végre egy M-AMG-RS párbajt,és egyéb kategóriákban is némi összehasonlítást,hogy végre fény gyúljon az alagút végén, mitől is ez a márka a haladás technikája?

Shadowbull 2012.04.27. 22:01:15

@Doubledecker: "Persze mindegyik megfelel az saját előrásaiknak, de mégis a legjobb értékeket hozó megy az Audiba."

Ez konkretan marhasag. Ugyanis mar a sor elejen tudjak hogy a blokk amit felepitenek majd, az milyen autoba fog kerulni, ugyanis megrendelesre gyartanak, es minden valtozatnak sajat tipuskodja van.

Viszont az alkatreszek mindegyikbe egyformak (kiveve a specifikus dolgokat, amik foleg jarmufuggoek, az alkatreszek tulnyomo resze nem ilyen) tehat egy 1,8T-be a dugyattyu az mindig ugyanaz, es ugyanazon rajz es specifikacio alapjan gyartja le a beszallito, akinek fogalma sincs, milyen 1,8T-be fog kerulni.

Nincs valogatas, nincs kulon specifikacio motorok teren.

Shadowbull 2012.04.27. 22:08:22

@abaka: "en csak es annyit mondtam, hogy csak azert mert kis mennyisegben belelegezve artalmatlan meg nem kovetkezik, hogy nagy mennyisegben is az."

Persze. Azt tudtad, hogy a dihidrogen-monoxid evente emberek ezreinek a halalat okozza? Szornyu fulladasos halalt okoz, az egyik legveszelyesebb anyag, mert ha az ember belekerul, es nincs szerencseje, akkor par perc mulva biztosan halott.

Szerintem be kene tiltani a dihidrogen-monoxidot.

Sajnos az autok kipufogogazaban jelentos mennyisegu dihidrogen-monoxid talalhato, ami jelentos uveghazhatast okoz, ugyanis tobbszorosen erosebb ilyen szempontbol mint a szendioxid.

Ez egy komoly veszely.

Igaz sokan megprobaljak bagatelizalni, hogy kis mertekben nem karos, de biztosithatlak, nagymertekben nagyon is az lehet.

Shadowbull 2012.04.27. 22:14:33

@Alfax: "az én tézisem szerint nagyon lelassult az innováció, és a fejlesztés túlsúlyba került."

Ez nem a te tezised, ez egy gyakori nezet errefele. Kicsit arra emlekeztet, amikor a bolcseszek okoskodnak a kocsmapultnal.

"Utálom a Star Treket. "

Oreg hiba, en peldaul nagyon szeretem.

De teged olvasva ez ugrik be:

www.threadbombing.com/data/media/54/000fs937.gif

:))

Alfax 2012.04.27. 22:18:28

@Shadowbull: te mindigis irtó demagóg voltál, szóval nem sokat adok a véleményedre.

Amúgy ha van időd, nézd meg a TED-es előadást, ahol Burt Rutan okoskodik a kocsmapultnál.

Alfax 2012.04.27. 22:20:33

@Shadowbull: Aki szerint jó a Star Trek meg a Star Wars, azok szerint általában nagyon szar a 2001 Űrodüsszeia.

Shadowbull 2012.04.27. 22:44:00

@Alfax: "te mindig is irtó demagóg voltál"

Igyekszik az ember.

ratsche (törölt) 2012.04.27. 22:45:59

@Alfax: Az ötvenes évekbeli Popular Science meg Popular Mechanics magazinok tele voltak azzal, hogy 2000-re mindenkinek repülô autója lesz. Az a baj, hogy buta vagy ahhoz, hogy megkülöböztesd a fantáziát a valóságtól. (A maglev amúgy méregdrága és masszívan gazdaságtalan a valóságban, fôleg a pálya miatt.)

A második cikk meg szintén csak egy elméleti lehetôség, amivel 100 éve szenvednek:
en.wikipedia.org/wiki/Bering_Strait_crossing
Majd szólj, ha elvégezték az elsô kapavágást.

Shadowbull 2012.04.27. 22:47:26

@Alfax: A filmet nem lattam, a konyvet meg vagy 25 eve olvastam.

De alapvetoen szeretem Arthur C. Clarke-ot. Nagy latnok volt az oreg.

Szabványok 2012.04.27. 22:50:45

@Alfax: Gondold csak el, anno azt hitték 2001-ben már a Naprendszer külső vidékeire fogunk utazni!

protézisesh 2012.04.27. 22:53:42

@Phrascarica: A RR-nak soha, semmit. A Bentley-nek szallitottam elektromos hatso napellenzo rolokat, de mar nem ott dolgozom.

@Shadowbull: A sor elejen meghatarozott motor igaz, audieknal foleg, mert egy soron keszul a kb 30 féle R4, (hossz/kereszt, audi/vw/seat/skoda, eu/usa/svajci emisszios, kis/nagy generatorral, stb).

Viszont az alkatreszeket parosithatjak, bar nem audi/vw szerint, de mondjuk a turesmezo felso reszebe eso hengerfuratu blokkokba mehet a turesmezo felso reszere sikerult dugattyu: mondjuk kek/zold/sarga jeloles kerul a blokkra a mechanikus megmunkalaskor, es a szerelde-soron a kek jelu blokkba csak kek v zold jelu dugo mehet, sarga nem. Regen nagy divat volt, de mivel mara a megmunkalas szorasa kisebb, mint a henger/dugo illesztenek turese, ezert nincs szukseg a nagxszerias motorok alkatreszeit valogatni. Egy v10 meg eleve yan unikumokba kerul, mint az RS6, R8, vagy a Gallardo igy ott a napi 3-5 motornal belefér a legozas...

Alfax 2012.04.27. 22:57:49

@ratsche: Kemény vagy.

Miután lehülyézel, mert fogalmad sem volt arról, hogy egy cég aszteroidákon akar bányászni, méghozzá olyan cég, amely mögött többek között a Google, a Microsoft, a NASA, az amerikai légierő legnagyobb arcai állnak, most azzal jössz, hogy "buta vagy".

Mi a baj, ki bántott?
Miről szeretnél meggyőzni?

Én azt mondom, hogy sajnos nem ezek vannak, hanem fölösleges dolgokon pörög az emberiség.

Az ötvenes évekbeli magazinok sok mindennel tele voltak, ami a hatvanas években megvalósult.

Ha az lett volna benne, hogy 2012-ben majd az audi ménökei elektronmikroszkóppal vizsgálják a szellőzőrácsot, és közben az USÁnak nem lesz olyan űrhajója, ami elhagyhatja a low orbitot, mert az 1973 ban kifejlesztett űrsiklót is nyugdíjazták... hát sokan elszomorodtak volna.

Szabványok 2012.04.27. 22:58:36

@Shadowbull: Kivételes eset, amikor a film hozzá tudott tenni a könyvhöz.

Alfax 2012.04.27. 23:00:01

@Shadowbull:

Nagy látnok volt, főleg az a könyve tetszett, amiben a robbanómotoros autók gyárában elektronmikrószkóppal vizsgálták a szellőzőrács érdességet, majd visszaüldték kínába, mert túl érdes volt.

Alfax 2012.04.27. 23:04:15

@Szabványok: igen, igazából együtt készült regény a filmmel.

Shadowbull 2012.04.27. 23:15:08

@protézisesh: dugattyuparositas?

Szerintem en olyat meg nem lattam.

Nem a fotengely-csapagycseszekre gondolsz? Mert ott vannak szin szerint osztalyozva a meretek.
A blokkot is merik, a fotengelyt is, es ugy parositjak a csapagyakat, hogy mindig az adott csapagyhezag jojjon ki.

De ezt mindenutt igy csinaljak, csak van ahol tobb osztaly van, ha szorosabbra huzzak a hezag tureset.

Shadowbull 2012.04.27. 23:16:48

@Alfax: szerintem barki olvashatta az indexen a cikket rola, akarcsak te.

ezzel mondjuk en nem vagnek fel annyira.

protézisesh 2012.04.27. 23:19:57

@Shadowbull: A dugattyu regi tortenet es motorgyarban 10 eve jartam utoljara, lehet h igazad van a csapagycseszekkel. :-/ De akkor a hajtokarcsapagyat is parozzak vagy csak a nyugvokat?

Alfax 2012.04.27. 23:22:05

@Shadowbull:

Nem vágok fel. ratsche nem olvasta, és lehülyézett.

Shadowbull 2012.04.27. 23:27:26

@protézisesh: hajtorudcsapagyakat is osztalyozzak tudtommal.

ratsche (törölt) 2012.04.27. 23:51:09

@Alfax: Majd ha felnôsz, megtanulod, mi az a kockázati tôke, és azt, hogy állhat az atyaisten is egy-egy projekt mögött, az semmire nem garancia.
Ez az ömlengésed ezekrôl a nagyívû, gazdaságtalan, és az emberiség fejlôdése szempontjából irreleváns dolgokon, meg inkább infantilis.
A jelentôsebb áttörések sajnos nem olyan látványosak, mint a filmeken: nincsenek ûhajók, alagutak meg rakéták abban a jelenetben, amikor Fleming, egy fehérköpenyes petri-csésze fölött görnyedô "szürke egér" felfedezi a pencillint. Röntgennek sem volt holdrakétája a würzburgi egyetemen :(

Alfax 2012.04.28. 00:15:55

@ratsche:

Ha azt kell megtanulnom, ha felnövök, hogy az emberiség fejlődése szempontjából jelentősebb a klattyanáshang meg a kevésbé érdes légbeömlő, mint az űrkutatás, vagy a globális közlekedési infrastruktúra megreformálása, akkor inkább nem nőnék feljebb (31 éves vagyok).

Kockázati tőke? Hm, én tudom mi az, és te?

Pont arról beszéltem, hogy manapság azt dívik csinálni, amire van garancia.

Az áttörésekre soha nem volt garancia.

Röntgen: 1895
Fleming: 1928

Biztos tudnál napjainkból is áttörést mondani, csak nem volt...kedved.

Pl 2011: "A Porsche mérnökei tök finomra csiszolták a klattyantyút"

Holdrakétája amúgy az USA-nak volt 43 éve.
Meg holdjárója.

Pavlics Ferenc megvan? (nem baj, ha nincs, nem feltételezem)

Szerencsétlen infantilis ment volna inkább az audihoz ajtócsapódást hangolni.

csintapala (törölt) 2012.04.28. 09:56:45

@Alfax: "Ha azt kell megtanulnom, ha felnövök, hogy az emberiség fejlődése szempontjából jelentősebb a klattyanáshang meg a kevésbé érdes légbeömlő, mint az űrkutatás, vagy a globális közlekedési infrastruktúra megreformálása, akkor inkább nem nőnék feljebb (31 éves vagyok)."

Szerintem senki nem mondta, hogy a könyöklő kattanásának hangja fontosabb az emberiség fejlődése szempontjából, ezt csak te magyarázod bele valamiért. Az audi autókat gyárt, és a beltér tervező részlegükön nem a világot akarják megváltani, hanem azzal foglalkoznak, hogy a vevőik jól érezzék magukat a tökéletesen klattyanó könyöklővel. A gomb gyárban sem az emberiség jövőjével foglalkoznak, hanem a tökéletes gombok készítésével, a fakanál gyárban meg a fakanalakat tökéletesítik. Ez van.
Ettől még nap mint nap történnek felfedezések a tudomány különböző területein, csak nem tűnik fel, mert totalcart olvasol :)

protézisesh 2012.04.28. 11:01:45

@csintapala: Bocs hogx belevau, egyetertek, az audi klattyantomernoknek nem feladata a vilagmegvaltas. De mondj valakit, aki a vilagmegvaltason dolgozik eppen! Komoly baj az, h még az orvosi nobel dijakat is "hulyesegekre" adjak, nem pennicilinre. Tul (aranytalanul) sok lett a voilagban a "brit tudós" és a klattyantómérnok... :(

Shadowbull 2012.04.28. 12:12:29

Kis kitero, mert a Mazdas cikket nem lehet kommentelni:

Aszondja a CSikos (ill. a Mazda):

"a befecskendezési nyomás a ma ismert legnagyobb (2000 bar) a közös nyomócsövesek között"

Van mar 2200 bar is szeriaban.

A tobbi "vilagon a legnagyobb, legjobb, legerosebb" kijelentest is gondolom csak ennyire kell komolyan venni.

Shadowbull 2012.04.28. 12:13:49

@protézisesh: Gondolom akkor te folyamatosan nyomon koveted az osszes tudomanyos eredmenyt a matematikatol kezdve a mikrobiologian at az urkutatasig, hogy ilyen magabiztosan meg tudod ezt allapitani.

Shadowbull 2012.04.28. 12:19:03

@Alfax: Olyan dolgokat teszel egymas melle, raadasul fikazas celjabol, amik nem tartoznak ossze.

Amikor Pavlics Ferenc a 60as evek vegen a holdjaro kereket rajzolgatta, akkor a kollegai eppen ilyen autoknak rajzolgattak a belsejet:

upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3c/68_Impala.jpg

Ha akkor eltel volna, akkor sirtal volna hogy az emberiseg azzal tokolodik hogy hatmeteres ketajtos kupeket rajzolgat, es honapokig agyal rajta, hogy hogyan fusson ossze a teto a hatso traktussal, mikozben nehany evtizede feltalaltak mar az otto-motort es azota nem tortent semmi.

Azt kerdeznem egyebkent toled, hogy te mit is teszel az emberiseg boldogulasaert? Miert nem palyazol banyaszmuhold-tervezo mernoknek?

ratsche (törölt) 2012.04.28. 14:09:48

@Shadowbull: "Azt kerdeznem egyebkent toled, hogy te mit is teszel az emberiseg boldogulasaert?"

Lapozgatja a Popular Science-t és osztja az észt az interneten.
Ez nem elég?

csintapala (törölt) 2012.04.28. 17:07:15

@protézisesh: "De mondj valakit, aki a vilagmegvaltason dolgozik eppen! Komoly baj az, h még az orvosi nobel dijakat is "hulyesegekre" adjak, nem pennicilinre."

A fene tudja, én se vagyok naprakész, de azért szrintem nem semmi, amit at utóbbi évtizedekben elért az a tudomány, gondolok itt oylanokra, mint a genetika, az emberi dns feltérképezése, részecskefizika, mikrobiológia, stb.

Szerintem szinte naponta alkotnak olyasmit a gyógyszer kutatásokkal, mint anno a pnicillin. Csak akkor az nagyobb durranás volt, ma meg hogy elkészült egy használható HIV gyógyszer, az csak egy rövid cikk az index megfelelő rovatában.

Szerintem az űrkutatás kismiska ezekhez képest. Egy drága hobbi, haszna meg nem sok van. Olyan csillagokat kutatni és lefényképezni, amik olyan kurva messze vannak, hogy lehet, hogy a lefényképezésükkor már nem is léteznek, csak a többezer éve kibocsájtott fényük most ért ide.

Rocko- 2012.04.28. 17:26:38

@protézisesh: szerintem a világmegváltás az nem egy dolog, hanem több részfolyamatból áll. valaki a békés együttélésen dolgozik, valaki a rák gyógyszerén. mindkettő a világ váltja meg, nem egyedül, hanem együtt.

Rocko- 2012.04.28. 17:32:49

@Shadowbull: kibaszott bányászműhold tervezőmérnök, állandóan csak a vákumbányászáson gondolkodnak, ahelyett hogy csillagkapuval segítenék a világmegváltást.

Hurri Kán 2012.04.28. 17:57:01

@Rocko-:
Ez az egész mind áltudomány, szart sem ér. Nem visz közelebb a féreglyukak megismeréséhez. Nem beszélve a gabonakörökről.

Elmés téveszmés 2012.04.28. 20:30:22

@Typeir:
Miért lenne baj?
Egyszerűen precízek,magas minőséget követelnek maguktól,és így a beszállítóktól is.Nincs ebben semmi tragédia,mi is beszállítói vagyunk(nekik is)és az egyik legszigorúbb követelményeket támasszák,az általános szabványon túl.
Vannak vevői követelmények...és ők ide tették lécet

no_holy_shit 2012.04.28. 20:35:12

@Ciri:

"Én már voltam legalább ötször gyárlátogatáson, oszt' még sem hallottam ilyet.
Nem kell mindent elhinned :) "

en csak azt tudom, hogy az a kupplunglamella, amelynek a nyomatekoszcilacioja(="rangatas") az EOL-teszten nagy az nem az SLS valtojaba kerul hanem a ferrari californiaba...

(ferrari szinte nem csusztatja a kupplungot, hanem szinte rogton zarja (többet kozott mert a vegattetel rovidebb) es ezert nem tünik fel a rangatas. (meg a ferrari gondolom nem problemazott a rangatast miatt))

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.28. 20:35:23

@protézisesh: Vazze, ez q érdekes volt, köszi.Miért nem írsz erről egy posztot, hátha kitenné a Tottakár is.
Én mondjuk rühellem a bőrülést, mert télen hideg, nyáron meleg (valahogy pont fordítva lenne jó...)
de mi, egységsugarú júzerek sok mindent megértenénk.

no_holy_shit 2012.04.28. 20:40:22

@Shadowbull:
"dugattyuparositas?"

csapagycsesze parositas ismeros.

mitha remlene, hogy a dugattyukat suly szerint csoportositjak, tehat hogy egy motorban az osszes dugo azonos sulyosztalyban legyen. (de ezt mar a beszallito igy szallitja, ha jol remlik)

(de aztan lehet, hogy almodtam)

papa33 2012.04.28. 21:16:01

Ha a dugattyút méret szerint, csapszeg furat méret szerint és súly szerint 3-3 csoportba soroljuk, akkor az 27 féle dugattyú, és a legyártás mellett osztályozni, jelölni csomagolni... talán a Zsiguliban így volt...

Kérdem: a Mahle tudja, hogy az éppen leszállított dugattyú Skodába, Seatba, VW-be vagy Audiba kerül?

Shadowbull 2012.04.28. 21:35:18

@no_holy_shit: ilyet lattam mar en is, de ott a dugokat egymashoz parositjak, hogy egyformak legyenek, ugyanigy tesznek a hajtorudakkal is. De nem vagyok benne biztos, hogy ez minden motornal igy van. Majd utananezek.

Shadowbull 2012.04.28. 21:35:55

@papa33: "a Mahle tudja, hogy az éppen leszállított dugattyú Skodába, Seatba, VW-be vagy Audiba kerül?"

Ha ugyanabba a tipuso motorba ugyanazon cikkszam alatt keszul, akkor nem tudja.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.28. 22:41:27

@protézisesh: nem te vagy rosszul bekötve.Nekem Volvo V70 van automata klímával.Nem pont ilyen helyzetekben, amit írtál, de általában az van, hogy iszonyúan küszködik az autó, hogy eltalálja az ízlésemet, de negyon nem megy neki.Én is azt szeretem, hogy 25-26 fok alatt nem kell semmilyen klíma, főleg, ha nem állt napon a kocsi előtte órákat.Szinte mindig forszírozott kikapcsolt állapotban hagyom leállításkor.De azért ő minden alkalommal bekapcsolgat, és valahogy fújogat.Ha tudtam volna, hogy ilyen lesz, nem akartam volna.Csak egy sima klíma kell, amit én kapcsolgatok és kész.A legközelebbi már olyan lesz.

igazi hős 2012.04.29. 00:13:42

@Rocko-: Szóval azt mondod, hogy a korom Svédországig száll? Akkor neked nem számítógép kell, hanem szemüveg. Láttál már légszennyezettségi térképet?

Rocko- 2012.04.29. 00:27:30

@igazi hős: "Szóval azt mondod, hogy a korom Svédországig száll? "
nem, nem mondtam ilyet. azt mondtam, hogy a szennyeződés nem koncentrálódik, hanem terjed.
ha ezt nem sikerül megértened, akkor vagy a szemellenzőt kell levenned vagy egyszerűen hülye vagy.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.29. 00:38:53

@Shadowbull: Jajj, de nagyot röhögtem ezen.Igen, egy pohár víz a sivatagban az élet maga; de ha tengerbe fullad az ember, akkor életveszélyes... :D

Ciri 2012.04.29. 03:50:10

@no_holy_shit:
A konkrét butaságra reagáltam. Gőzöm sincs az sls kuplungjához.

Alfax 2012.04.29. 10:20:09

@csintapala: Nézd meg a kommenetet, amire válaszoltam.

Meg megnézheted tükörfúró eredeti kommentjét, ahonnan ez indult.

Amit akarok mondani, hogy az emberek PÉLDÁUL az űrutazást és a hasonlóan nagyvolumenű dolgokat "költséges hobbinak" tartják, míg a költséges szellőzőrostély-tökéletesítést áhítattal csodálják, ez ÉRDEKLI az embereket.

Ennek követezménye, hogy a végsőkig polírozott autók készülnek, amelyek picit sem formabontóak.

Ugyanakkor az USÁnak nincs is emberszállításra alkalmas űrhajója, annyira nem érdekli a dolog az embereket.

Az ötvenes években ez fordítva volt, az autók is formabontóbbak, bevállalósabbak voltak.

A citroen DS, de még az a jó kis impala is bevállalós, a mai autók nem bevállalósak, hanem "tökéletesítettek"

ennyi.

no_holy_shit 2012.04.29. 10:20:41

@Ciri:
korabban enis azt hittem, hogy nincs minösegi osztalyzas (ill. ha van akkor a szar kidobjak9, de ebben a konkret esetben pl. van. ezert nem zarom ki hogy mashol is.

Alfax 2012.04.29. 10:26:35

@csintapala: "a fakanál gyárban meg a fakanalattökéletesítik"

nagyon jól mondod.

az autógyárban ma az autókat TÖKÉLETESÍTIK.

a tökéletesítés az nem innováció, hanem fejlesztés.

Azért hoztam az űrkutatást csupán példának, mert ott a tökéletesítés már láthatóan zsákutca volt.

Én az innovációt preferálom. Autót is így vettem.

Kercerece 2012.04.29. 10:36:00

Biztosan jó dolog a pontos színű kárpit, de az sokkal fontosabb lenne hogy olyan autót gyártson az Audi, ami A és B pont között képes megtenni a felmerülő távolságot.
Barátomat A4 V6-os szekere a vásárlás óta 3x hagyta ott. Ebből 1x a változó szelepvezérlés szíjtárcsája kilazult, leszakadt és szétverte az egyik hengerfejet. Szerintem ez volt az a pont, ahol őt nem érdekelte a kárpit és a szellőzőrostély. Most inkább a barátnője *** márkájú kisautójával jár, mert nem bízik az Audiban.

Kercerece 2012.04.29. 10:38:26

Különben vezetni nem volt rossz, de hálát adok az égnek, hogy nem a baráti próbaköröm alatt hullott szét.

Walnuts 2012.04.29. 11:56:03

@Kercerece: Nem akarok a kis lelkedbe tiporni de ez bármelyik márkánál előfordulhat.Lehet peches a haverod vagy csak béna esetleg csak trollkodsz,akárhogy is de egy ilyen mondvacsinált esetből megítélni egy egész márkát elég meredek.Két dolgot tudok biztosan 1.te fogyatékos vagy 2.ha megtudom hogy hol laksz a bejárati ajtód elég fogok szarni:)

Ciri 2012.04.29. 12:07:19

@no_holy_shit:
A fenti esetben biztos nincs.

Rocko- 2012.04.29. 12:13:37

@Kercerece: újonnan vette? karbantartás hogyan történt? márkaszervizes javításkor mit mondtak?

Ciri 2012.04.29. 12:15:39

@Kercerece:
Köszönjük, most már tudjuk, hogy minden Audi szar.

Walnuts 2012.04.29. 12:44:15

@Rocko-: Jóreggelt kolléga!:)

Kercerece 2012.04.29. 14:03:25

Használtan vette, de egy 3.0V6-os benzines automatát nem hiszem hogy néhány év alatt szét lehetne taposni, még egy 1.6-ost "megértenék" jobban, azt taposni kell. A másik megállást csak a benzin pumpa okozta, a harmadikat nem tudom. Akár hogy is, ő többet várt minőségben. Lejárt a garancia, a vvti nagy szíjkereke esett szét a vezérműtengely végén.

Ciri; sajnos erre nem tudok mit mondani, itt mindenki leírja amit értelmesen hozzá tud tenni a témához és aki végigolvassa, majd eldönti, mennyire jó vagy rossz.

Kercerece 2012.04.29. 14:07:01

@Anyád is foglalt, válassz másikat!: értem, Te beszélsz szarásról és én vagyok a troll :)

Biztosan előfordulhat és ha olyasmi történik velem, akkor majd az aktuális márkánál leírom, de mivel itt a téma az Audi így arról írtam. Tudnék más sztorikat, sajátokat is írni, csak azok nem ehhez a márkához kötődnek.

Minden kreténnek további jó szórakozást, vagy ajtó elé szarást, értelmi szinttől függően.

Shadowbull 2012.04.29. 14:08:13

@Kercerece: Aham. Szoval vett egy haromszor visszatekert oraju logo belu fost, es ebbol te nagyivu kovetkezteteseket vonsz le.

Jovan.

Kercerece 2012.04.29. 14:09:42

Te következtetsz és feltételezel.

Én elmeséltem mi történt.

Ciri 2012.04.29. 15:34:22

@Kercerece:
Ha egy kicsit másképpen fogalmaztál volna, senki nem ugrik rád...

Ciri 2012.04.29. 15:42:08

@Alfax:
Én az innovációt preferálom. Autót is így vettem.

Szabad tudni a típust ?

ratsche (törölt) 2012.04.29. 17:26:01

@Kercerece: "Használtan vette, de egy 3.0V6-os benzines automatát nem hiszem hogy néhány év alatt szét lehetne taposni"

Tanulság: ne írjál sztorikat arról, amit *hiszel*.

Rocko- 2012.04.29. 19:14:01

@Ciri: azért valahol vicces az innovációról (pontosabban mások által feltételezett nem létéről) vakerálni egy posztban, ami egy olyan márkáról szól, aminek a jelmondata: Vorsprung durch Technik.

acsa77 2012.04.29. 22:16:11

@geegee: de csavarhatunk rajta azzal, hogy a sivatagban többen fulnak vízbe, mint halnak szomjan. utóbbira felkeszulnek, előbbi ellen nem lehet védekezni, mert hirtelen jön a medrekben a víz.

igazi hős 2012.04.29. 22:44:37

@Rocko-: A szennyeződéstől függ, hogy koncentrálódik, vagy semlegesítődik. Vagy lebomlik. Vagy bútor lesz a nappalidban.

Alfax 2012.04.30. 10:23:58

@Rocko-: Nem vicces, hanem aktuális.

Rocko- 2012.04.30. 10:33:44

@Alfax: igen, az Audinál ez mindig aktuális.
ez a márka mottója.

Alfax 2012.04.30. 10:38:45

@Rocko-: így van, egy olyan márkánál, aminek ez a mottója, nem árt látni és elemezni, hogy milyen irányban képzelik el a fejlődést.

Teljesen új dolgok kipróbálásán át, vagy a meglévő dolgok tökéletesítésén át.
Illetve ez a két dolog hogyan viszonyul egymáshoz.

Amúgy nem tudom, miért estek többen ilyen egybites módon nekem, amiért fel mertem vetni ezt a témát.

tRebroN 2012.05.14. 13:36:04

@akos696: Infinity-ről meg az Acura-ról nem is beszélve csak ezek Európában alig vagy nem ismert márkák.
süti beállítások módosítása