HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Cégautónak ideális

2012.05.16. 14:28 Tcomment

Címkék: toyota avensis

Majdnem tudja a katalógusfogyasztást, döbbenetesen halk, és nincs is túlárazva. Egy Toyotától miért is várnánk többet?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

60 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr324515576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bugatti Weimar,vagy Veyron vagy mi 2012.05.16. 15:44:19

Cégautónak inkább egy Suzuki kellene,hiszen az magyar és a német is a VW-csoportos gépeket veszi,a román a Dacia-Renaultot bla bla bla...ésígytovább. :)

Hogy ne legyek teljesen off,a cikk alapján ez egy nagyon jól sikeredett autó.Legalább nem csak álom jellegűek a gyári adatok.És amúgy első. :)

effendi79 2012.05.16. 15:49:59

Unalmas cikk egy unalmas autóról.
A cikk(ecske) leghosszabb bekezdése arról szól, hogy mi mennyibe kerül. Ez nagyjából a legkevésbé lényeges információ, ezt bárki megnézheti, akit érdekel.
Ezen kívül megtudjuk, hogy nem jó vele gyorsan menni, halk, és a cikkíró nem tud/akar lejátszási listákat létrehozni az empéhármaihoz. Ja, meg hogy nincs elég rakodóhely.
Ordít a cikkről, hogy a szerzőnek semmi kedve nem volt megírni, kritikán aluli...

Dixhorn 2012.05.16. 15:52:46

Tényleg átjött a kedvtelenség.

Amúgy kéne, kombiban, automatával, 160 ezres szaros navi, meg xenon nélkül is.

P_Lac 2012.05.16. 15:56:10

Egy szokásosan dögunalmasra megcsinált autó, mint az összes többi ,,totoja"...

Biztos elég sokat eladnak majd belőle,mivel sok gond nyilván ezzel se lesz, a cég managementje vidáman dörzsölheti össze a tenyerét, hogy hoz szépen profitot a konyhára.. Ennyi.

Vortex 2012.05.16. 15:59:47

Kerestem a második oldalt, de rájöttem, hogy nincsen. Kevés volt "lapzártáig" az idő, vagy csak törlés áldozata lett az esetlegesen kijelölt 40 sor? :)

subtotal 2012.05.16. 16:02:56

Hát lehet bármilyen jó, de autót a 2000-es évek elejéről sokkal olcsóbban lehet venni. A belsejéről ugyanis ez jön le.
Xenon, navi, tempomat. Ez tényleg nem teljesen alap még ebben az osztályban?
A csendesség meg, hát a Toyota-tól végülis meglepő lenne, ha nem a Lexus egyetlen extrájával próbálna érvényesülni.

Nekem ez az autó a tökéletes agylobotómia megtestesítője.

megint 2012.05.16. 16:32:14

"Egy Hyundai i40 szedánt 1.7 CRDI HP Comfort felszereltséggel már 7,29 millióért vesztegetnek, de abban nincs xenon", mert, hogy a toyotában van? Nincs, 7,39-ért még abban sincs.
Ez unalmasabb mint az új passat, nem csak kívül de belül is, 10 éve mentünk egy avensissel nyaralni, valahogy ezt a belsőt látva az a régi jutott eszembe, és ez nem dicséret.

szemeteske 2012.05.16. 16:35:30

Tényleg nagyon pofánveri az embert mennyire leszarta a "cikk" szerzője ezt az egészet. Értem én hogy Toyota, dízel, és ráadásul még szürke is, de ennél azért egy kicsit többet illene letenni az asztalra.
Van itt főszerkesztő? Látta ezt az izét mielőtt kitették az oldalra? És adta hozzá a nevét? Szomorú vagyok.

Srácok, ha legközelebb ennyire büdös egy ilyen cikket megírni dobjatok egy e-mailt, szívesen megcsinálom ennél sokkal jobbra. Komolyan!

P12_dCi 2012.05.16. 16:53:57

Ha már utazóautó, akkor igazán lehetne a hátsó utasoknak is levegőbeömlő.

Egyébként kombiban, automatával, ahogy fentebb írták, kéne. Meg valami kraftosabb dízellel.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 17:09:03

@P12_dCi: kraft erő nyomaték....
Mekkora az kevés erő,nyomaték?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 17:10:24

Amúgy a cikkhez nincs mit mondani.
Nincsenek érzelmek.De itt nem is kell.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 17:13:08

@P12_dCi: 310Nm 1600 as fordulaton,a te kocsidban mennyi is van?
9.7 es gyorsulás.
Kevés?

P12_dCi 2012.05.16. 17:14:39

@Gyurma73: Bár a kérdésed nem teljesen tiszta, de egy 170-180 lóerő körülivel kiegyeznék. Az már automatával és megpakolva is elég jól mozog, ha kell. Legalábbis az én igényeimnek elég.

P12_dCi 2012.05.16. 17:16:24

@Gyurma73: A Nissan chippelt, 150 póniló, 325Nm.
A BMW nem chippelt, 184 ló, 390Nm. Utóbbi már megfelelően erős akkor is, ha beülünk négyen.

yxcvbnma 2012.05.16. 17:25:08

Hmm, ha levonjuk az írásból az utolsó bekezdést az árakról, akkor talán épp elmenne a cikk egy blog hozzászólásnak...

Ha nem akartok cikket írni egy kocsiról (vagy csak ilyet), akkor legközelebb küldjetek át pár fotót, és egy netes katalógus segítségével össze tudnék lapátolni egy hasonló színvonalú valamit. Pedig nem rendelkezek irodalmár vénával...

Darázs Csaba 2012.05.16. 17:30:24

4 évig volt a családban Corolla Wagon diesel - 1.400 cc. Az életemben használt valamennyi autó közül ez volt a legunalmasabb, legkevésbé kényelmes. Összesen három alkalommal nem indult el - 0 km óta volt nálunk, a trélesek fantasztikusan jó vicceket tudtak mondani a TV-ben éppen akkor futó reklámból, miszerint "olyan nincsen, hogy egy Toyota nem indul".

A wagon-okat Törökországban gyártották, persze ezt az apróságot csak a vétel után árulták el, amikor ötödjére mentem vissza, hogy a csomagtér ajtaja miért nem csukható csak Ladás erőkifejtéssel. A legtöbb gondom a motorral volt, gyenge volt a kasztnihoz, és kb. egy 1,6-os benzines Bora "dinamikájával" mozgatta az autót, 6,5-7literes fogyasztás mellett, ami a Toyota szerint éppen megfelel - 406-os Peugeot-m ugyanekkor fogyasztott 4,8 litert 2 literes HDI motorjával, azonos futási körülmények között.

A cikk véleményem szerint tökéletesen megfelel a Toyota által keltett lehető legpozitívabb emócióknak.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 17:40:23

@P12_dCi: tehát a nissanban chippelve is csak 15 Nm el van több mint a Toyota belépő dízeljében.
Hááááát.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 17:46:50

@P12_dCi: a BMW az 3000 es ugye?
Ha fölszorzom a Toyota nyomatékát a BMWnek 465 Nm nek kéne lenni.
Szóval még így is csak 1,5 másodpercet ver rá a bömös gyorsulásban.

kzolika 2012.05.16. 17:47:19

Szerintem ez a cikk mindent elmond az Avensisről. Az Avensis egyszerűen ilyen. Beleülsz és a 6-oson kifelé egy hosszabb egyenesben elalszol, annyira unalmas. Nem történik benne semmi. Na, ezt a semmit jelenítette meg cikk formájában a szerző.

TwoBros 2012.05.16. 17:47:44

Nekem sajnos eddig nem volt ilyen kategóriájú autóm. A családban viszont volt már több is hasonló (nem Toyota, de Lagunák, Mégane-ok Zafira, Pug 605/607, ). Jelenleg 2 Toyota van a látókörömben.
Az egyik egy 06 os Yaris, és egy 2010 es Auris.
A két Toyota messze problémamentesebb mint bármelyik. Kiváló autók.

A Toyotát lehet szidni, de véleményem szerinte nem nagyon érdemes.

P12_dCi 2012.05.16. 17:52:04

@Gyurma73: Igen, csak a Nissanban lévő 1.9 dci már 2001-ben benne volt a Renault Lagunában, a BMW 30d motorja meg 1999-es.

Egyébként nem teljesen értem, hogy ezt miért fejtegeted nekem. :)

DOKKOLÓ 2012.05.16. 17:53:49

Inkább ez kéne céges kocsinak mint egy passat, octavia meg hasonló szarok..

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 17:55:21

@P12_dCi: csak annyi hogy 310 Nm az nem gyenge:-)

P12_dCi 2012.05.16. 17:57:07

@Gyurma73: Nem gyenge, csak a mostaniaknál gyengébb, ergo nyilván nem ebben a konfigurációban választanám.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 17:57:28

Hogy egy Renault dci és ez között kéne választanom,nem lenne nehéz döntés:-)

CorollaVVTI 2012.05.16. 18:03:04

@Gyurma73: a kis fordulaton nagy nyomatek csak arra jo, hogy ne kelljen szetforgatni. Mert ugye a telejsitmeny a forgatonyomatek es a fordulatszam szorzataval aranyos. Attol nem fog valami jobban menni, hogy mar 1500-tol megvan a nyomatek, ha 0-100-as sprintet akarsz, akkor ugy sem fogsz 3000 alatt menni, meg egy diesellel sem. Ez csupan annyi, hogy hamar fel lehet valtani, mert alul sem megy olyan rosszul. Hasra azert ne essunk tole. :)

P12_dCi 2012.05.16. 18:18:37

@CorollaVVTI: Ezt meg még jól ki sem lehet húzatni, mert 3600-nál adja le a csúcsteljesítményt. -.-

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 18:29:33

@P12_dCi: tovább lehet mint egy dci t csak minek?
A dízel nyomatékból megy nem pörgetésből.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 18:31:56

@CorollaVVTI: Viszont amire gyártották arra jó,nagy kaszni kevés fogyasztással.

P12_dCi 2012.05.16. 18:37:04

@Gyurma73: Gondolom ez nagyon vigasztal, mikor egy teherautósor végigelőzését elkezded harmadikban, és kétszer kell váltanod. :D

Egyébként az 1.9dci 4000-en adja le a max. teljesítményt, de lényegtelen. És az új 1.6 dci is 4000-en adja le, mellesleg nagyobb teljesítményű, és magasabb csúcsnyomatékú, mint ez.

Én dízeles vagyok, nem kellene benzines motor (mondjuk egy szívó V8, vagy egy turbós sor6 jöhetne, csak ne nekem kelljen tankolni), de tisztában vagyok a hátrányaival, és a szűk használható fordulatszám-tartomány az pont egy ilyen dolog.

P12_dCi 2012.05.16. 18:38:24

És az egész szájtépés bakker abból indult ki, hogy nem kellene egy ekkora hodály autó ekkora motorral. Főleg, hogy a még nagyobb kombit választanám, automata váltóval. :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 18:41:25

@P12_dCi: látom nem vezettél még ilyet.attól hogy 3600 nál adja le teljesítmény még vígan forog 5000 ig.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 18:45:40

@P12_dCi: de te a legerősebbet hasonlítasz össze a leggyengébbel.ilyenben is van erősebb .

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.16. 18:53:26

A cégeket úgyis a költségek érdeklik.
Ma már minden teljesítményalapon megy.
Fölöslegesek kihegyezett dízelek.

P12_dCi 2012.05.16. 19:04:41

@Gyurma73: És azt is írtam az első hozzászólásomban, hogy kombi kivitelben, automata váltóval, és egy erősebb dízellel el is fogadnám. :)

Dr. GGG77 2012.05.16. 19:20:59

Csak, hogy védjem a szerzőt: Nem hiszem, hogy oldalakat kéne írni egy olyan autóról, ami nemrég, egy összehasonlítóban alaposan ki lett vesézve (és meg is nyerte).

Amúgy azonnal jöhetne a kocsi (kombiban pláne, automatával pláne), navi és xenon nem kell, köszönöm, az mp3-at is lesz@rom.

Dr. GGG77 2012.05.16. 19:24:43

@Gyurma73: "Fölöslegesek kihegyezett dízelek."

Egy 130-140 LE körüli, mai dízelmotor egy ilyen kasztniban mindenre elég, bőven.

Taprobane 2012.05.16. 19:45:57

Azon gondolkodom, hogy jót vagy rosszat jelent, ha egy autóról ilyen keveset írnak.

Az egyik oldalon: nincs benne semmi, amiben kiemelkedően jó lenne, semmi extra, semmi olyan egyvalami, amit jól ki lehetne emelni, nem feltűnő a külseje, nem dögerős a motorja, nem szuper-stabil a futóműve és nem dizájnos a műszerfala.

A másik oldalon: nincs benne semmi, amiben olyan rossz lenne, hogy arra ki kellene térni egy cikkben, se a motor, se a fék, se a menetkomfort, sem a váltó, sem a tágasság, sem a külső nem olyan rossz, hogy megemlítsük.

Na most akkor ez jó vagy rossz? ;-)

Ezt meg embere válogatja. Mindennapi használatra, sok évig, akár használtan is úgy tűnik, nagyobb annak a szerepe, hogy nincs benne hiányosság, mint azé, hogy nincs benne élvezet - merthogy elég sok Toyotát adnak el a világon.

Mások meg - pláne autós újságírók és autó őrültek - meg egész mást keresnek egy autóban, sebességet, kanyarvételt, élményt.

Szerencse, hogy nem vagyunk egyformák, így sokféle autóból lehet választani :-)

googyi 2012.05.16. 21:35:54

Én vezettem ilyet, nekem bejött. Kissé tohonya, de nem vészes. Viszont nagyon kényelmes és kellemes belterű.
Egyébként a jelenlegi autómat sem kanyarvadászatra, meg gyorshajtásra használom, hanem hogy eljussak A-ból B-be. Szerintem nem közúton kell keresni az izgalmakat.

FEKI 2012.05.16. 21:41:20

Én is kipróbáltam a héten és autónak nem rossz ez! Akinek meg sportkocsi kell az ne nézegesse. Elfogadnám a hasonlóan motorizált fordom helyett is simán. Az én koromban már inkább előny egy ingerszegény megbízható szekér. Legalább nem ösztönöz hogy gyorsan menjek...
(gyerekek és a rendőrök miatt is)

Ben Franklin 2012.05.16. 21:42:39

Biztos jó az Avensis, mindig is az volt. Nekem 1.8as, vagy akár 1.6 vvti-vel kéne az is jól fogyaszt.

Hogy hogynéz ki aztmeg hagyjuk...:)

Krinyo 2012.05.16. 21:48:39

Ez a motor van az Aurisomban 4 eve, lassan 120e-hez kozeledve. Elkepesztoen jo, a hatfokozatu valtoval dinamikus, megsem kell 6-osbol visszavaltanom egy elozeshez, mikozben palyan 2500-at forog 130-nal. Eddig 4 ev, egyetlen hibaval. Lehet, hogy unalmas, gyenge, fikazhato, de imadom, es soha se legyen rosszabb autom...

Ben Franklin 2012.05.16. 21:48:59

@Darázs Csaba: A legtöbb gondom a motorral volt, gyenge volt a kasztnihoz, és kb. egy 1,6-os benzines Bora "dinamikájával" mozgatta az autót, 6,5-7literes fogyasztás mellett, ami a Toyota szerint éppen megfelel - 406-os Peugeot-m ugyanekkor fogyasztott 4,8 litert 2 literes HDI motorjával, azonos futási körülmények között.

Nyilván mielőtt megvetted kipróbáltad. Volt belőle 2 lityis dízel is. Hülye-e vagy?

padlogaz 2012.05.16. 22:50:58

sose értettem ezt az avensis = unalom baromságot. szerintem ezt egyszer valaki kitalálta, és azóta egyik autós újságíró sem mer mást írni...

bmw-től vagy sportkocsitól lefelé egy csak az unalom = megbízhatóság kontextusban tudom értelmezni :-)).

waffen55 2012.05.16. 23:04:09

Nos kezdjük a cikkel: ha újságíró lennék ti. hivatásból fakadóan megpróbálnám vmivel feldobni a cikket és nem összedobni.
@Darázs Csaba a corolla wagont gyártották a brittek is de nekem speciel egy 2006-os utolsó szériás ráncfelvarott JAPÁN gyártmányú volt 0 hibával.
@Gyurma73 a 184 lóerős bmw motor manapság 2 literes de a 123dben 204 a lóerő.
Tény talán a világ legunalmasabb autói és nagyon nincsenek kihegyezve a motorok ezt egyébként nem igazán értem - mehetne jobban is

Rocko- 2012.05.17. 07:41:46

@padlogaz: miért, mitől izgalmas ez az Avensis?

Csabby 2012.05.17. 09:05:59

Hát ez ritka sz@r és rövid cikk lett...ettől azért lényegesen többet érdemelt volna ez az autó...szerintem.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 09:18:25

@waffen55: az illetőnek 3000 ezres van arra írtam.

hkristof · http://foka.blog.hu 2012.05.17. 09:19:18

Értem évek értetlenül állok az "érzelemmentes", "sótlan" hisztéria előtt bizonyos típusokkal kapcsolatban, pláne ha utazóautóról van szó. Az ember egy ilyesmi autóval Budapestről Münchenbe el akar jutni egy seggel 150-re rakott tempomattal úgy, hogy közben nem fárad el. Ehhez kell egy jó futómű, egy kényelmes ülés és egy csöndes utastér. Nem kell hozzá hullámos kasztni, izgalmas középkonzol, érzelmek meg ilyesmi.
Vezettem ezt az új Avensist egyébként, a motor kb hozza azt a dinamizmust, amit a korábbi 2.2 D4D 136 pacival, és kijavították azt a pár apróságot, amit ki kellett a korábbi Avensishez képest. Hallatlanul csöndes. Nyugodt szívvel megvenném, ha kéne egy vas amibe 4 év alatt bele kell tekerni 200 ezret gond nélkül.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 11:02:16

@waffen55: de tök más árkategória egy 323d.a BMW inkább a Lexus ellenfele.

Motoros III. 2012.05.17. 11:18:54

Ez a cikk valóban nem egy izgató írás, azonban egy Toyotáról mit lehet írni? Fikázni nagyon nehéz, szinte lehetetlen, gondolom ebben csak nagyon kevesen kételkednek! Unalmas autó? Miért, mit szeretnétek? Unalmas, mert a Toyotákkal nem történik semmi, nem romlik el, kényelmes, megbízható, biztonságos! Szolgálati autónak - ahol indokolt - , tökéletesen megfelelne. A fogyasztása 5 - 6 liter körül mozog, mit szeretnétek még ennél kevesebbet? A Toyotába elinduláskor beülsz, megálláskor kiszállsz, mert biztonságosan megérkeztél az úti célodhoz. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy írásom tapasztalaton alapszik, mivel nekem egy újonnan vásárolt 2008-as japánban gyártott Toyota Corollám (is) van. Na ezt a kocsit el tudnám képzelni még a rendőrségnél is, természetesen nem a kis faluban lévő körzeti megbízottnak, oda megfelel egy Suzuki Swift vagy SX4 is.

Plumper 2012.05.17. 11:33:33

8.000.000 Ft egy Tojóért? :-P
akkor már inkább 8 éves korában 1,5-ért.

lwcolors 2012.05.17. 12:10:23

@megint:
Bírom, hogy már ezekhez az autókhoz is xenont adnak.
Érdekes látni, hogy ezek a xenonok a magyar nyomvályús és göröngyös utakat, mondjuk a 86-os főutat általában úgy tolerálják, hogy az automata szintszabályozó veszett csapkodásba kezd az alsó és felső helyzet közt. Ha este vezetek, felüdülés, hogy jön egy ilyen szembe és utána másodpercekig nem látok semmit.

NperA 2012.05.17. 12:16:37

Sajnos nekem a Toyotáról csak a mérhetetlen unalom jut eszembe, a rettenetes belsőtér, a bazári megoldások és a Szent Kvarcóra vagy a 80-as évekből megmaradt zöld háttérvilágítású "kvarc" kijelzők.

Annyira USA-orientált az egész, hogy számomra (!) teljesen kiesik az érdeklődési körből.

"streetfighter" 2012.05.17. 12:24:18

@Plumper:
Mindenkinek a lehetősége szerint.
A csóróság nem bűn, csak kellemetlen. :)

"streetfighter" 2012.05.17. 12:31:11

Sajnos a Toyota az utóbbi 6-7 évben olyan messze került a sportosságtól, mint Makó Jeruzsálemtől. Kár érte.
Most viszont kezdenek felébredni és remélhetőleg olyanok lesznek mint régen.
Én nagyon várom, mert szeretnék ismét egy jó kis alázógépet tőlük. :)

Plumper 2012.05.17. 12:40:10

@"streetfighter": naigen, hiszen te most is dolgozol, aztán hazamégy a csak hétvégén elővett tuning ladádhoz.:-D

DDrummer 2012.05.19. 09:03:22

Nem értem, miért húzza mmindenki a száját, ez az Avensis 2008 óta van forgalomban, már mindenki lehúzott róla mindent.

EGYÉBKÉNT REMEK AZ AUTÓ, KÉNE!

nortonvincent 2015.01.10. 00:44:34

Hat ha ez a motor nagyon nem halk. Hidegen nagyon kerepel, melegen valamennyivel halkabb, de ha egy kövérebb gazt nyomok mar megint elkezd kerepelni. Ülések nagyon kényelmesek.
Zene jól szol (11 hangszórós rendszer van)
1 fokozat túl rövid.
Alapjáraton kicsit remeg az autó.
Turbó kicsit kesik utána meg túlságosan is meglódul.
Kicsi sebességnél mind ha bólogatna/hintázna a kocsi.
Legjobban autópályán érzi magát.
süti beállítások módosítása