HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Visszafogva és megszelídítve, de azért GSi

2012.05.18. 06:10 Tcomment

Címkék: opel astra

Egész szép. Egész jó. Jézus-Mária, mi lesz még itt?!

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

153 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr574523382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.18. 06:56:36

Kéne... De azért eddig bármikor le lett hordva egy F Astra :)

Különben nekem is simán kéne, még akkor is, ha nem lenne GSI, csak megkímélt.

Agr3ssor 2012.05.18. 07:16:53

Az a durva, hogy egy ismerősömnek pont ilyen színű van... És elég gyakran látom... Csak ha jól tudom C20XE motorral...
Nekem ez a szín természetes ennél az autónál... Kegyetlen szép...

Nekem egy gondom van a GSI-vel... Hogy szedánban (tudtommal) nem volt... Az pedig nálam kizáró tényező...

Amúgy rajongok a 90-es évek elején gyártott "sportosított gti-szerű" autókért... Ezért járok én is hasonlóval...

srank 2012.05.18. 07:27:56

@Agr3ssor:
bizti hogy a sedan-ra gondoltál nem a coupe-ra ami G-ből már volt ?
www.car-vs-car.de/images/resized/Opel--Astra-G-Coupe-Turbo-8QmF.jpg

Tomi76 2012.05.18. 07:31:44

Tetszik, tetszik tetszik és tetszik, de miért nem lehet felniben is a gyárit megtartani?! Annak idején ugyan nekem a full fapad classic caravanom volt de ha több extra lett volna benne tuti még ma is meglenne. Csak hát idővel derülnek ki, hogy ez de jó lenne bele, az de hiányzik stb. A lényeg szerintem is szép 1 megkímélt karbantartott F astra, a mai napig kéne egy 2000-es GSI felszereltségű caravan 0km-el.

srank 2012.05.18. 07:32:24

most lesek mint a vettmalac hogy az évfolyamtársa type-R-ben csak 1.6-os volt nem 2.0-es , meg egy kicsit "fickósabb" :DDD

Agr3ssor 2012.05.18. 07:32:58

@srank: Nem, a négyajtósra... 1.8 16v-ből már láttam... F-astra... Nekem az a favorit Opel-nál...

calibra91 2012.05.18. 07:34:03

8 évig volt Calibrám, anno, majdnem GSI Astrát vettem. Alapvetően azóta is tetszik! Szóval kéne, ezerszer jobban mint egy vadiúj bármi. (mármint ebben az alsóközép szegmensben)

djpetee (törölt) 2012.05.18. 07:36:48

szep szep, DE:

1, miert nem lehet lekaparni azt a kurvasok autopalya matricat? Ha en is mindig fenthagynam az elmult 3ev termeset mar nem latnek ki :D
(En adott esetben egy ilyen autot nem szivesen vennek meg, mert ez nalam mar bizonyos foku igenytelenseget sugall ha igy tele van ragasztgatva)

2, Ertem en h sportdob meg leomlo meg sport fektarcsa, de uniroyal gumi? EHH... Azt sokan elfelejtik ha majd 1x tenyleg meg KENE allni akkor lehet a gumi tobbet fog szamitani mint a fektarcsa (amiben eleve nem lennek biztos h jobb minosegu mint a gyarilag ravalo)

Swinn 2012.05.18. 07:47:22

@Agr3ssor: szedán G? A legótvarabb szedánformák egyike... Kb. Thalia szint.

andand 2012.05.18. 07:55:12

Én sedan párti vagyok, de Astra-ban egyáltalán nem jön be.Se az F, se a G. A többiből talán nincs is sedan.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.05.18. 08:00:47

Szép autó, de igazából pont azok nem tetszenek rajta, amik módosítva lettek, gyári állapotban szebb lenne.

eszgbr 2012.05.18. 08:04:08

H-ból is van szedán, sőt azt hiszem a J-ből is lesz. Nekem a G szedán bejön, ott nem volt sok dolguk a 3/5 ajtós formája miatt, csak meghosszabbították kicsit és kész.

andand 2012.05.18. 08:17:08

Tenyleg van a H-bol is, most rakerestem. Eloben meg nem lattam, de a kepeken ez mar jol nez ki.

KoGa 2012.05.18. 08:18:18

Hu, egy szines auto akkora hir hogy cikket kell rola irni? Egyebkent orulok neki, utalom a metalszurke es fekete autokat...
Vegyetek szines autot ti is!! :)

Begami 2012.05.18. 08:20:05

Az eleje tuti gyári?Mintha a GSI-nek kicsit más lökhárítója és a hűtőrácsa.

Swinn 2012.05.18. 08:21:33

@Swinn: Akarom mondani F-szedán. :)

Agr3ssor 2012.05.18. 08:23:16

@Swinn: Továbbra is F...
jpg.autoweb.hu/-h11141124_3.jpg
Erre gondolok... Nekem tetszik...

@djpetee: Az Uniroyal gumi esőben vagy szimplán vizes úton előbb megfogja a verdát, mint a Bridgestone Potenza... Vagy Conti Sportcontact... Saját tapasztalat...
A féktárcsa meg Brembo Max Sport... Semmivel nem jobb, mint a gyári, cserébe nem is rosszabb... Nincs vele semmi gond a világon... A hozzá tartozó Brembo betéttel már annál több...

leganza 2012.05.18. 08:23:51

Melóhelyemen, még ki nem koptak, sokat nyüstöltünk 1.6 8v F astrákat. Nem rossz gépek, de ha a GSI-ben is ugyanaz a kormánymű van, hát akkor kösz, de nem kérném. A képen szereplő légzsákos verzió pedig egyenesen istencsapás. Egy szabvány " kikerülést" nem lehet vele megcsinálni. Légzsákost ma is használunk oktatókocsinak. Golf III-ast használok, sokkal direktebb a kormányműve, nem mellékesen összerakodtabnak érzem. Nem akarom leszólni az astrát sem, nálam ez a kategória az ún. A-ból B-be kocsik, erre a célra pont tökéletesek, a gond ott van, ha egy kicsit "autózni" is akarnánk velük.

Panem et Circenses 2012.05.18. 08:35:37

2001-2007 között volt egy céges Astrám, 100 000-t nyomtam bele és én is csak jót tudok mondani. Nagyon megbízható, jó fogyasztású, fillérekért van hozzá alkatrész, az egész kocsi nagyon egyben van. Az enyém 1.6 szívó benzines volt, csupán 75 lovas, de - pedig nem jártam nyugger tempóban- átlag 5.5 - 6 literrel eljárt.
Egy jó F Astrát ma is megvennék bármikor - csak hát honnan a búbánatból lehet szerezni valóban jó állapotút (tudom a hasznaltauto.hu tele van 80 000-t futott, nyugdíjas körzeti orvosok által használt Astrákkal...)

B.J 2012.05.18. 08:38:07

Nagyon szép autó. Értékelem, aki próbál ragaszkodni a széria állapothoz, és nem csinál karácsonyfát a kocsiból.

Egyet nem igazán értek, a full-full felszereltséget. Ahogy látom, kurblis ablak és kézi állítású tükör van benne, a hűtősapkán sincs ott a boardcomp. vezetéke... Nekem külsőre ugyanilyen, csak éppen C20XE Gsi-m van, szintén a facelift utáni, de abban elektromos az ablak, elektromos a tükör, ülésfűtés, boardcomp. (persze a 90-es évek színvonalán) van, stb-stb.
A beltérért egyébként külön pirospont. Talán az idén az enyém is visszanyeri a régi fényét.

Ezek az autók, ha hozzáértően vannak karbantartva, és nem diszkójáratnak használják, vidáman elfutnak három-négyszázezer kilométert nagyobb generál nélkül. Gondolom ez se nagyon eszi az olajat.

A gond a hozzá nem értő szakiknál kezdődik, nameg ott, hogy egyre nehezebb elérni a jó cuccokat.
Pedig pár modernebb technika megirigyelné még mindig ezeket, főleg ha a költségoldalt nézzük.

B.J 2012.05.18. 08:42:49

leganza

A GSi-hez többféle kormánymű létezik, nem tudom ebben melyik van, a sajátomról tudok nyilatkozni, abban direktebb van. Annak idején szerették volna versenyautóba átépíteni, de nem üzleteltem :)

Jut eszembe erről, lehagytam a legjobbat, ami tetszik, a fordulékonyság. Nem tudom, hogy ez a nem Gsi Astráknak mennyire sajátja, de a Clio II-vel tolatnom kell ott, ahol ezzel befordulok.

sascha 2012.05.18. 08:55:03

Most akkor 136 vagy 150LE-s motor van ebben a verdaban?
Amugy a kepek alapjan tenyleg szep gep, de nalam inkabb a nem kene kategoria. Legalabbis penzt nem adnek erte.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 09:00:18

@sascha: 136 ,ez volt a vectraA B,OmegaB ,és mindenféle Astrában.Kombiban néztem én is anno.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 09:03:26

@Begami: ez nem gsi,csak a 8 szelepes motort cserélték le 16 szelepesre gyárilag.
Volt ilyen kombiban is.

sascha 2012.05.18. 09:08:44

@Gyurma73: köszi a gyors valaszt! :)
A cikk elejen es vegen is igy volt irva, csak az bizonytalanitott el, hogy a cikk közepen mast talaltam: "A motor a 150 lóerős, úgymond klasszikus GSi motor jobb emissziójú, Ecotec változata."
En vezettem ilyen motorral szerelt B Vectrat es Omagat is, es bar mindkettö auto nehezebb, mint az akkori GSi Astrak, de az tisztan latszott, hogy ez a motor irtozatosan messze all a GSi/GTI motortol elvarhato viselkedestöl... Elmenyfaktor = 0. El lehet vele kocsikazni, de azert ne nevezzük mar "hot hatch"-nek.

Begami 2012.05.18. 09:11:21

@Gyurma73:

Kösz így már rendeben van.

Hurri Kán 2012.05.18. 09:15:37

Ritka, és szép állapotú darab. Kéne.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 09:16:39

@sascha: annyi előnye van a fastrának az omegéhoz ,meg a bvectrához képest hogy jóval könnyebb.
Sokat számít 3-400 kiló.
De a motor karaktere nem sportkocsis.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 09:17:30

A gsi ben jóval rövidebb a difi végáttétele is.

sascha 2012.05.18. 09:29:44

@Gyurma73: Igazad van, a suly sokat szamit, es a motor tenyleg nem sportkocsis. De itt a sulykülönbseg csupan 123kg! (1250kg vs. 1373kg - Vectra B). Ez dekara annyi, mint hogy en meg beülök az autoba pluszba, vagy sem. Es meg senki nem rota a szemere, hogy miattam lassabbnak erezni az autojat. :)
Szoval csak azt akartam kihozni, hogy a cikkel ellentettben en tavolrol sem neveznek valamit GSi-nek (szerintem ennek a 136lovas gepnek 97-ben nem is GSi volt a neve, vagy csak max. mo-on...), sem "hot hatch"-nek, csak azert mert egy normalis erejü, de tavolrol sem sportos motort tettek anno bele (ami egyebkent egy dicserendö dolog, hisz 10kg/LE alatt veszelyes dolog a kocsikazas...)

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2012.05.18. 09:39:36

Kár hogy a legtöbb kortársának mára a Jajjdecsúnya blogon lenne a helye.
www.hasznaltauto.hu/galeria/1539600-5043609-7-0-0-0
Sajnos abszolút hülyegyerek autó lett mára.

Begami 2012.05.18. 09:47:47

@Gyurma73:
Akkor ez most GSI vagy egy GSI motoros Astra?

Doubledeceker 2012.05.18. 09:51:31

@Karmadealer:

Szép!!!

Vajon mit gondol a gazdája, mikor reggelente végigméri.

Törne le a keze az ilyennek.

Schütii 2012.05.18. 09:51:38

Hát én meg nem mondtam volna hogy ez GSI. Sehol a speckó hűtőrács, hátul a spoiler, meg ilyenek. Szép az autó, de ez csak és kizárólag a tulaj gondosságát tükrözi, maga az autó a "felejthető" kategóriába sorolható.

dan72 2012.05.18. 09:55:05

De hol van az üléfűtés gombja? Valaki árulja már el!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.05.18. 09:56:59

@Schütii: az 94 utáni gsi-k már ilyenek, ráncfelvarrott, és kb semmi külső megkülönböztető jegy nincs, hogy ez gsi
max a felni, de ezen nem gyári

Shoma 2012.05.18. 10:09:44

Jó a cikk, díjazom mindazon sportos verzió tulajdonosokat, akik nem csak nyúzzák ezeket a vasakat de törődnek is velük! Én is hasonló ciőben járok, egy 13 éves Civic VTi boldog és gondoskodó tulajdonosa vagyok.

Mélyen tisztelt TC felé egy ötlet:
Szeretném eloszlatni azt a tévhitet hogy minden VTi szét van hajtva és egy rakás roncs mindegyik és hogy hebrencs hülyegyerekek kergetőznek vele. Ha érdekel Titeket, szívesen rendelkezésre bocsátom saját vagy bármelyik cartársam autóját, sok olyan 92-es autót is tudok mutatni, amire nem lettek milliők költve, de kímálve sem voltak, mégis egyben vannak és még mindig rúgják a 160 lovat.

Motordoktor 2012.05.18. 10:14:38

@dan72: A kézifék alatt a középkonzolon.

nincs_nick 2012.05.18. 10:23:58

"GSi és a Club változatokban használt sportülés"

Meg a GT-ben is... meg szinte az összes felszereltséghez lehetett kérni extraként a sport Recaro-kat, mivel csereszabatos az összes Astra ülés. (És más Opel típusoké is belemegy gond nélkül...) Aki nem szereti a sportüléseket, mert kemények, azoknak a legjobb a típusváltás előtti "nyugati" kocsikban használt nem-sport Recaro. Na azokban 7-10 órát lehet egyhuzamban ülni fáradtság nélkül. Kívülről ugyanolyanak, mint a sima Astra ülés, csak az alján látni a gyártót. Egyébként fél óra ülés után úgyis kiderül Recaro gyártotta-e a sima ülést.:-)

A Jóskagyerek 2012.05.18. 10:30:42

TC srácok. Eszembe jutott, hogy a szomszédunkban van egy idős házaspár, azt hiszem 2002-es a piros Astrájuk. Classic, vagy mi. A mai napig ki lehetne állítani a szalonban új autóként. Bármennyit is mennek vele, utána mindig át van törölgetve, egyszerűen nem hiszem el, ahogy kinéz. Piros színű, és egy hajszálnyi karc nincs rajta.

Ha érdekel benneteket, dobjatok egy e-mailt.

ommm 2012.05.18. 10:46:45

@Agr3ssor: Az lehet, ellenben a Dekra és az ADAC mást mond.

OpelCombo 2012.05.18. 10:52:41

Én voltam a cikkben szereplő autó első magyarországi tulaja. Jó érzés itt látni a kedvenc autós oldalamon. Svájcból hozta nekem egy lakatos barátom törötten 26000km-el. Ott már semmi értéke nem volt akkoriban. Kilakatolta, megvettem, majd kb.4évig volt nálam 2007-ben adtam el 66000km-el. Sajnos nálam is összetört egyszer elöl, hátul, mert belém jöttek a Gubacsi hídon és beletoltak az előttem lévő sorba. Akkor került rá az évjáratban korábbi hátsó lökhárító. Sajnos a Hungária biztosító totálkárra vette, így bontott alkatrészekből lett megcsinálva, és gyönyörűen kilakatolva, hála az arany kezű lakatosomnak. Opel szervizben dolgozom, így megkapott nálam is mindent az autó, soha nem is hagyott cserben. Mindig vigyáztam a gyári állapot fenntartására és nem hajtottam halálra. Tudta is ezt minden ismerősöm, így 2007-ben egy akkori kollégám vette át tőlem a kocsit, majd gondolom tőle kerülhetett a jelenlegi gazdájához. Az összes extra gyári benne, kivéve a boardcomputert, azt én raktam anno bele utólag, hogy lássam a fogyasztást. Nálam még megvoltak a gyári felnik is és a téli gumikhoz rendőrfelniket vettem rá. Imádtam ezt a gépet, de aztán gyarapodott a család és kellett valami nagyobb...persze Opel!

kewcheg 2012.05.18. 11:05:54

Szeretem az ilyen kisebb szériás verziókat,bármelyik autóból. Sajna Mo.-on csak Budapest bizonyos kerületeiben, meg nyáron a Balaton parton láthatóak viszonylag nagyobb számban....

sascha 2012.05.18. 11:07:50

@OpelCombo: nem tudom, hogy a mostani tulaj mennyire örül ennek a par sornak, remelhetöleg mar tisztaban volt ezekkel es ezutan is ugy fog tekinteni az autojara, mint eddig.
Engem speciel mindig is erdekelt a hasznaltautoim elöelete, igy csak vezetett szervizkönyves autot veszek, bar a töresek javitasa ebben sem szerepel feltetlenül. Igy hasznos talaltam volna, ha a korabbi tulaj megosztja ezeket az infokat vasarlaskor. Es nem azert, hogy alkualapom legyen, hanem hogy tudjam mire szamitsak. Persze ez a legtöbb esetben naivitas (meg akkor is, ha az adasveteliben ezt is fel KELL tüntetni!)
Minden esetre a sztori csak azt bizonyitja, hogy ha hozzaertö modon van javitva egy korabbi serüles, akkor az meg evek multan sem jelent gondot es az auto ugyanolyan jol ellathatja funkcioit, mint a serüles elött. :)
A gond inkabb az, hogy kevesen szan(hat)jak ra a megfelelö összeget a javitasra, igy legtöbb esetben marad az olcso kokanyolas. :(

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 11:12:17

@sascha: ez a 3 ajtós astra 1100 kg.nem tudom honnan vetted az 1250 kg t?
www.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=29040

OpelCombo 2012.05.18. 11:13:28

@sascha: Pontosan ezt szerettem volna kifejezni. Ha egy autó normálisan ki van lakatolva és le van kezelve, évekig autó marad utána is. Egyébként egy mára híressé vált Zsiguli restaurátor keze munkáját dicséri mindkét lakatolás.

Mumia 2012.05.18. 11:19:47

Nekem is ilyen van, csak nekem még megvan a gyári felni, és praktikusabb mivel 5 ajtós. Érdkees módon ez is elöl hátul törve volt. De mostanra sajnos kikezdte a rozsda nagyon, mindkét küszöb, hátsó kerékív, és hátsó ajtó cserés lenne. Pedig ez is csak 97-es. Igaz használtam télen nyáron sóban fagyban. ÉS egyszer sem állt meg. Eddig 60 ezret mentem vele, az óra 175 ezren áll, de szerintem a valós km 250 körül lehet.

mumia.uw.hu/o1.jpg

Canga81 2012.05.18. 11:25:59

Hát nekem nemkéne... A világ talán legjellegtelenebb, legunalmasabb formájú és belterű autói az Astrák. Lehet hogy jól megy és megbízható is ezzel a motorral, de hogy az életemet elunnám benne az biztos. Nálunk is van egy G, hát mit ne mondjak nem akarom bántani szerencsétlent, de nem szeretem vezetni legyen elég ennyi. Lincselhettek :DD

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 11:37:51

@OpelCombo: Mintha egy kicsit gyürött lenne a rendszám.

sascha 2012.05.18. 11:43:05

@Gyurma73: amit belinkeltel, az a 150LE-s valtozat, de ettöl függetlenül igazad van, rossz rublikat neztem az Autokatalogusban.
A helyes adatok: 1110kg (Astra 2.0 136LE) es 1285kg (B Vectra 2.0 136LE - ilyet vezettem: lusta dög volt, 0 elmenyfaktor, az egyetlen öröm amikor kiszallhat belöle az ember...). Tehat a különbseg 175kg, ami azert mar erezhetö lehet. :)
Ettöl függetlenül ez a 136lovas motor messze nem sportos (mert ez nem sulyfüggö), viszont a 150 lovas (mivel azt kifejezetten a GSi-khez piszkaltak fel) mar talan mokasabb verzio lehet. :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 11:46:28

@sascha: ráadásul más a gsi nek a váltó áttétele.röviddel mint a sima Vectraé.
Ez a motor még a B faceliftes Omegában is volt ,ami azért már jó nehéz.

OpelCombo 2012.05.18. 11:53:25

@Gyurma73: Hát igen, az első rendszám elég rongyul nézett ki a törés után. Azt saját kezűleg kalapáltam használható állapotúra, majd új fedőlakkot kapott. Nem hiányzott ugyanis a rendszám cserével/pótlással járó macera...
Most nézem a gépemen, hogy van még pár fotóm a kocsiról. Jönnek fel a régi emlékek :)

Alex75 2012.05.18. 12:00:35

@Canga81:
Az Audi A3-ra is ezt mondod? :) Hasonlíts össze egy a3-t egy f astrával, meglepődsz.

Zsola777 2012.05.18. 12:05:51

Egyben van, de hogyan vigyáztak rá, amikor hullámos az első rendszáma, és a gépháztető íve sem tökéletes? Jó, szépen javították, legyen.
Ehh, most látom, mások is észrevették :>

Alex75 2012.05.18. 12:06:35

@ommm:
Vizes útról van szó. Egyébként meg szárazon sem rosszak, viszont nagyon gyorsan kopnak. Hajtoot kereken 40k után kuka.
ADAC teszt, vizes úton a 2. legjobb:
gumibiznisz.hu/wp-content/uploads/2011/02/adac2011-175-65-R14.jpg

Alex75 2012.05.18. 12:12:37

@sascha:
Nem is lehet sportos, nem arra találták ki. Viszont nagyon jól autózható, már alulról is szépen húz (alul nyomatékosabb a változó hosszúságú szívócsőnek köszönhetően, mint a GSI), és felül is szépen megy. Inkább túraautós, ha lehet ilyet mondani... :D

Alex75 2012.05.18. 12:20:37

@Gyurma73:
'96-ig gyártották a c20xe-t (150LE), utána már csak az ecotec változat x20xev, 136LE) kerülhetett forgalomba, környezetvédelmi okok miatt. A GSI a kaszni változatot jelölte, nem a motort, létezik 1.8-as motorral is (c18xe, 125LE)

Alex75 2012.05.18. 12:28:03

@Abfangjaeger:
Az Astrával kapcsolatban beszélgettünk róla. Ebben a méretkategóriában a 2. legjobb vizesen, csak a Conti teljesít jobban.

KAWAszaki 2012.05.18. 12:30:27

@OpelCombo: Akkor ez egy olyan GSi (felszereltségű) volt gyárilag, amiben nincs el.ablak, el.tükör, boardcomputer, meg pl. h.folyadékszint-érzékelő?
Nekem is GSi-m van, de ilyet még nem láttam.
Ne vedd kötekedésnek, csak kérdeztem.

Alex75 2012.05.18. 12:31:52

@sascha:
Viszont sportossá tehető, és meg is tették. A G Astrát szerelték 2.0 ecotec piszkált változatával(x20xer, 160LE), és hozta a klasszikus GSI szintet.

Canga81 2012.05.18. 12:32:14

@Alex75: Igen :)) Az csak kívülről jobb :P :)

nincs_nick 2012.05.18. 12:36:30

@KAWAszaki: GSi felszereltsége (még motorizáltsága is néha) eltért országonként. Egyébként a felszereltsége alapján és főleg, hogy Svájcból való én inkább egy GT-nek nézem, amiből GSi lett valahol. Lehet, hogy azért, mert itthon GT-t nem ismer az NKH, mint típust...

Alex75 2012.05.18. 12:39:26

@Canga81:
Szerintem meg egy az egyben koppintották az astrát és ráakasztottak egy audi logót... '98-as Audi A3= sznob '92-es F Astra némiképp modernizálva :P ;) :D

OpelCombo 2012.05.18. 12:40:01

@KAWAszaki: Azt nem tudom ki találta ki, hogy ez GSI. Soha nem is volt az. Ez egy Astra-F Sport, vagy egyes piacokon Sporty. Az eurotax katalógusban is így lehet megtalálni. Az ajtó díszlécben lévő eredeti felirat is sport volt egykor, csak én kicseréltem Irmscher-re. Nem tudom,hogy az van-e még benne a díszlécben, vagy átcserélték azóta másra.

Alex75 2012.05.18. 12:42:44

@OpelCombo:
Így van, a karosszéria változat miatt hívják GSI-nek, nem a motor miatt. A GSI-nek titulált motor teljesen hagyományos kaszniban is kap6ó volt, többek közt kombi változatban is.

ledo76 2012.05.18. 12:48:26

Én a 150 lovast ismertem. Előnyei: nagyon jó motor, megbízható, kényelmes ülések (főleg az alap F Astrak inkvizíciós kellékeihez képest). Viszont a hajtáslánccal, a futóművel és különösen a fékekkel nem voltam kibékülve. A forma nem volt rossz akkoriban, csak dögunalmas. A legnagyobb gond egyébként ezekkel a rohadás volt.

KAWAszaki 2012.05.18. 12:54:23

@OpelCombo: A cikk ezzel indul, utána az adatok közt is így szerepel, gondolom ezért a félreértés.
Egyébként az első GSi-k hivatalosan 2.0i néven szerepeltek.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2012.05.18. 13:35:04

Ácsi!

Én úgy tudom, 3 ajtós astrát nálunk nem gyártottak.
Rémlik, hogy a magyar astragyártás évfordulójára indult a pályázat, így ez az autó ebben nem tudom, hogy mennyire releváns.

Amellett persze, hogy tök szép.

Abfangjaeger 2012.05.18. 13:38:51

@Alex75: Én is az Astrával kapcsolatban mondom. Viszont a belinkelt táblázat 175/65R14-re vonatkoznak, ezen a GSI-n viszont 195/50R15 van. És azt már megállapították többször, hogy egy gyártó adott abroncsa különböző méretekben máshogy teljesítenek. És erre bőven van példa.
Egyébként láttam ilyen Astrán 215/40R17-et...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 13:42:41

@Alex75: G Astrában elég ritka lehet a 2,0 es.
Inkább 1,8 vagy 2,2 es van,mag 2,0 es turbó.
Mondjuk én nem is hallottam erről 2,0 ről.

Agr3ssor 2012.05.18. 13:44:17

@ommm:

www.gumiabroncslap.hu/Gumi_teszt/ADAC-nyari-gumi-teszt-2012.html

Ez 2012-es Adac teszt... Vizes területen majdnem minden méretben az Uniroyal a legjobb...
Összesítettben pedig "kielégítő" kategória...
Nem védem az Uni-t... Volt már nekem... Többet nem lesz... De azért "szar"-nak nem nevezném... És nem hökkenek meg, ha jó autón látom...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 13:46:17

@Alex75: 150 lóerős volt kombiban is gyárilag?

Begami 2012.05.18. 13:47:37

@KAWAszaki:

Igen a cím kicsit megtévesztő.Az autó amúgy szép
bőven elfogadnám.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 13:50:42

@Alex75:
Megnéztem tényleg volt 150 lóerős kombi.

Begami 2012.05.18. 13:58:04

A szomszédnak van egy 98-as GSI kombija teljesen gyári állapotban.A kasznin kívül még a futómű és talán a váltó más mint egy sima 2.0-as benzines Astra

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.18. 14:01:59

@OpelCombo: tulaj már bánja hogy elküldte:-)
Eddig azt hitte hogy törésmentes,erre kiderült hogy törött volt.
Ráadásul rendszámmal:-)

X8 2012.05.18. 14:09:23

akárki akármit is irhat ebben a kocsiban semmi nincs ami egy kicsit is GSi lenne ....
max a diszlécre szerelt felirat

de mint köztudott ezek a kocsikon a felszereltség a gsi nem maga a kocsi
szoval nem kell össze keverni az eredeti Gsi vel aminek ez a neve és nem a felszereltsége .....

B.J 2012.05.18. 14:20:06

Környezetvédelem, hehehe...
Nekem a 96-os C20XE-m kék matricás, ez a környezetvédelemre butított meg piros. Vicc ez az ország.

kutyafulu 2012.05.18. 14:40:18

GSi manuális ablakemelővel? hogyan van ez?

B.J 2012.05.18. 14:46:58

Az is a környezetvédelemhez tartozik. Nem pazaroljuk az áramot :)
Nincs ezzel baj, csak a cikkben ne úgy hozzák ezt ki, hogy hű de full-full felszereltség, ki látott még ilyet.

Az ülésfűtés se megy olyan ritkaságszámba. Persze amit a magyarnak ideszórtak Astra Classic címszó alatt, azokon tényleg máshogy szocializálódott az ember.

Majd pár év múlva lesz cikk valszeg a G Astráról is, hogy jé, az 1,6-os hátsó fékje tárcsa, jé mekkora mozivászon méretű boardcomp. van benne, ez már tiszta Mörszíídesz Benz...
Igen, sajnos ide a Lajtától keletre ezeket nem igazán szórják.

bereg 2012.05.18. 15:06:52

Nem létezik 200.000 km-nél többet futott használt autó, mint az köztudott. Ezt is épp e lélektani határ alá, 193 ezerre tekerték vissza :) Amúgy tetszik a gép.

Alex75 2012.05.18. 15:31:52

@B.J: Akkor vidd el az NKH-hoz, és kérvényezd rá a kéket, 96-tól a legtöbb autó megkapja. Feltétel, h Euro2-es legyen. Tehát amelyikben szabályzott a keverékképzés (lamda-szonda, katalizátos), elvileg megkapja.

Alex75 2012.05.18. 15:40:41

@B.J:
Az 1.6 G Astra hátul simán csak dobfékes.

mx3 2012.05.18. 16:13:03

Hallo Ez egy nagyon szép auto, de soha nam volt GSI a GSI-n a csikokban van pici piros, a motor peddig az ECOTEC fos ami valszeg egy Calibrábol került bele. Mielött megtaláltok: egy pár darabot betalicskáztam Svácbol

Pepejoe 2012.05.18. 16:40:45

Az Ecotec "lebutított" motorja ebben a 2000 ccm-esben nem való egy sportosabb Astrába.
Caliban is volt, hát kösz, de kösz nem. A 150 pacis sem egy kénköves ménkű, de ez...
Ecotec, mi? Pár év múlva, ahogy pakolódnak odébb az évek meg a kategóriák, akkora pirosat fog kapni a rendszámára, mint egy hát. Az én XE-m zöld volt az előző rendszerben, most piros. Ez meg majd nemsokára lesz az. A lényeg, hogy bátran meghagyhatták volna a benne lévő okosságokat és akkor ez nem egy túrázós, egyenletes tempóban jól használható moci lenne, hanem valami komolyabb.
Talán már nem is hengerenkénti leömlős mint az XE volt, meg ahogy annak lennie kell...:)

Mumia 2012.05.18. 17:25:05

Mindenki azzal jön, hogy az Ecoted az a gsi motor "lebutított" változata. A két motornak semmi köze egymáshoz, teljesen különböző konstrukció a kettő. Egyáltalán nem egy jó motor lebutításáról van szó, hanem egy másik motorról, aminek egyetlen alkatrésze sem csereszabatos a másikkal. Alacsony fordulaton még erősebb is az "ecotec" mint a c20xe, így hétköznapi használatban még jobb is annál. Fent viszont hamarabb elfogy, ennek 5800-nál már erősen esni kezd a teljesítménye míg a c20xe-nek 6000 felett van a teljesítménycsúcsa. Most mindenki magába nézhet, hogy mit ésszerűbb tartani, egy olyan autót ami jobb a 99%-ban használt fordulatszámtartományban, vagy olyat, ami az 1%-ban használt 6000-es tartományban jobb?

steve30 2012.05.18. 17:27:51

Érdekes ez a hirtelen nagy Astra imádat a TC-n.
Ez idáig,Winkler úrral az élen ,csak fikázást kapott itt ez a nagyszerű autó.
Talán kezdtétek megérteni ,hogy miről is szól,szólt ez az autó.
Igy hogy az agyban helyre lett téve ez a kocsi,remélem hogy már nem az a legnagyobb szempont iránta,hogy ,"na mennyire pontos a kormány,meg aztán karakteres-e:).Nem is beszélve,az olyan hülye kijelentésektől,hogy ronda.Mert ez így önmagában csak egy szubjektív semmitmondó magánvélemény.Nincs igazam Winkler Úr?

atulaj... 2012.05.18. 17:29:00

A tulaj tudott a sérülésekről(mondjuk totál kárról nem volt szó... :) ) de ha minden autó Magyarországon így lenne javítva és karban tartva, azt hiszem mindenki össze tenné a kezét... A motor, váltó, futómű trió ha kell nagyon ott van, és ha kell tudsz vele emberhez méltóan is közlekedni.
Egyébként a dolog lényege itt nem a GSi téma, hanem az állapot és a ritka szín(ami ugye aranysárga...)
Ja és a tulaj nem akarja eladni a Szöszit, tehát nyugodtan engedjétek szabadjára kreativitásotokat és irány trollkodni!!! ;)

Der Milan 2012.05.18. 17:50:14

A GSi-nek tudtommal nagyobb volt a hátsó spoilere teljesen más volt a hűtőrács és a motorháztetőn is volt kétoldalt valami kitüremkedés (szellőzőnyílás?!), vagy ezek a sajátosságok eltűntek már később?

OpelCombo 2012.05.18. 17:57:21

@atulaj...: Szia! A totálkár gazadasági totálkár volt egyébként. A biztosítók már akkor is csibészek voltak. Könnyen elbuktatták, mert 10éves volt. Ha adsz elérhetőséget, szívesen küldök a kárról fotókat. Látom megvan még az Irmscher váltógomb. A mostani kocsimra is tettem babonából. Örülök, hogy még mindig jó kezekben van az autó és remek egészségnek örvend. Mikor került hozzád? Tavaly láttam, hogy hirdette valaki a használtautón.

Kovolaci 2012.05.18. 18:23:15

Az ülésfűtés gombja a kézifék alatt középen található az ablakmozgatógombok felett, legalábbis a mi fastránkon!:)

B.J 2012.05.18. 18:57:42

Alex75,

Menj el Németországig, és nézz meg egy 1,6-os G Astrát. Nem dobféket fogsz látni rajta. Sőt ha szerencséd van, a belsejében is látsz majd olyan extrákat, amiket itthon sose látni.

A körny.védelmi matrica ügyében meg ennek az autónak kellene elmennie, az enyém kék, ez piros. Jó sok tulajt megszivattak, sajnos.

Pepejoe 2012.05.18. 19:05:24

@Mumia:
Jó.

Akkor átfogalmazom, hogy ne legyen félreérthető.
Én (legalábbis) tisztában vagyok vele, hogy a két motornak semmi köze egymáshoz, okés. De, hogy egy közismert példánál maradjak (és amiért egy kalap alá veszik a két motort) az az, hogy egyik évben a 16V Calimotor (Kadett GSI, Astra GSI motor, kinek mi tetszik) 150 paci volt egy egyszerű GT-ben (mert nekem a Cali az) aztán ugyanebben a feelingben árusított kocsi a következő évben már csak 136 volt, nem mintha versenyző lenne bármelyikünk, de az p*csafüst. Amúgysem egy Ráró lovam. Nekem ez a bajom. Kevesebbet eszik, meg hogy valahol erősebb az Ecotec...? Nem éreztem. Azt igen, hogy szinte kipicsáz vele egy normálisabb 1.6 stift. Tehát pofátlanság. Az, hogy maga a motor csúnya esztétikailag, magánvélemény, meg amúgy sincs jelentősége a géptető alatt, hiszen bizonyára ugyanolyan megbízható, mint az XE. Tehát nem nyitogatod.
Na.
Erre gondoltam.

bence4 2012.05.18. 20:55:15

Akkor most a B vectra is jó autó?

Rocko- 2012.05.18. 21:12:13

@steve30:
"Érdekes ez a hirtelen nagy Astra imádat a TC-n."
nem szégyen az olvasás. idézem a cikk első mondatát.
"Korábban kiírt versenyünkre számos pályázó érkezett, a nyertesek kiválasztásakor volt vita a szerkesztőségben."
idézem a kiírást: "Éppen ezért nagy keresésbe fogunk, bízva a közösség erejében, melyben eddig sem kellett csalódnunk. KERESSÜK:

- Magyarország bizonyítottan legmagasabb futásteljesítményű F Astráját.
- az ország legtöbb pénzből készült tuning F Astráját
- a legerősebb F Astrát
- és a legolcsóbban vásárolt, forgalmival rendelkező ill. legszakadtabb, még forgalomképes F Astráját is"
szó sincs imádatról.

decens 2012.05.19. 00:15:00

@Gyurma73:
Astrából SOHA nem gyártottak "kombit"! Ami máshol kombi, az az Astrából Caravan.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 07:27:02

@decens: elnevezés a caravan,a karosszéria formája kombi.
Gondolom ez csak viccnek szántad.
Ha használtautót keresel ott is csak kombi van,és nem Turist,Universal,Avant,Sportback,Caravan,Sw,Sport Turer,Wagon,Variant,stb:-)

voszi 2012.05.19. 07:44:45

hűha, mi van a kedves bunkóval, ennyire megszépült? :D :D

g-ből is volt ez a kivi zöld szín, szerintem a fő erénye, hogy két rétegű metál fényezés, nem rohad annyira el alatta a járgány.

kicsidio 2012.05.19. 09:44:02

Segítsetek, ha rosszul tudom de a Gsi-nek más hűtőmaszkja,lökhárítója volt és figyelt rajta egy Gsi felirat nem?És a motor 115 és 150 lovas volt.Egyébként gratula az állapotához.Én is nagyon vigyázok az autómra de mindig van valami állat aki rányit egy ajtót vagy beletolat...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.05.19. 09:56:53

@voszi: ezt nem védte meg, a tanksapka alatt már ott a rozsdafolt, és a sárvédő szélén is látszik.

Kár, hogy egy piti hiba miatt rohadnak el az F Astrák ezeken a pontokon. Ha a tanksapkát tartó csavarok nem csak simán a lemezbe lennének betekerve, pont oda, ahová a kerék felveri a sót, akkor sokkal tartósabbak lennének ezek a kocsik.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.05.19. 10:05:22

nem akarok trollkodni, de baromi rosszak a fotók, szinte az összes túlexponált...

Hurri Kán 2012.05.19. 10:10:57

@Opel P1:
Ne aggódj, az A Omega is "gyönyörűen" tudott rohadni a tankbetöltő-nyílás körül. :)

no_holy_shit 2012.05.19. 10:44:58

persze, hogy kemeny a futomu... kepek alapjan a toronycsapagy gumiagya mar cseres es ugy tunik mintha a gumi mar atlogna

decens 2012.05.19. 11:06:03

@Gyurma73:
A bejegyzésedből is látszik, hogy soha nem volt Opel Astra kombid.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 11:31:20

@decens: Hát igen az astra kimaradt:-) viszont volt 2 Rekord,3 Kadett,és 3 Omega kombi:-)
Most is az van ,nekem mindegy hogy melyik márka hogy hívja:-)

Rocko- 2012.05.19. 13:29:32

@Gyurma73: csodálkoznék ha lenne ajtótlan Astra. :))))

steve30 2012.05.19. 15:12:51

@Rocko-:

Az hogy "imádat" természetesen képletesen kell érteni.Tulajdonképpen csak arról van szó,hogy az elmúlt években,itt a TC-n csak lesajnáló pár mondat erejéig foglalkoztak ezzel a modellel.
-A szóra sem érdemes:) stílusban,most pedig külön blog sorozatot szentelnek neki,ami egyfajta pozitív tendencia,erre a sokak által kedvelt autóra nézve.

Rocko- 2012.05.19. 15:13:56

@steve30: úgy látom nem sikerült megértened mi az oka.
nem baj, kell lenni butáknak is.

steve30 2012.05.19. 15:23:27

@Rocko-:
Kedves Rocco! Én nem minősítettelek,csak próbáltam elmagyarázni,a gondolatmenetemet,amit nyilvánvalóan ,a köztünk lévő értelmi különbség miatt nem sikerült értelmezned.

Rocko- 2012.05.19. 15:24:37

@steve30: jó, hát kezdhetjük innen is.
tudod miért került fel ennyi Astrás cikk?

steve30 2012.05.19. 15:32:55

Az előbb még buta voltam,most meg a véleményemre vagy kíváncsi? Na látod,máris ellentmondásba keveredtél magaddal.

Rocko- 2012.05.19. 17:36:54

@steve30: próbálom a seggefejedet rávezetni a megoldásra, de nem megy.
egyébként nincs itt semmi ellentmondás.

Brian_baja 2012.05.19. 18:25:15

Egy egy nagyon jól felszerelt F Astra, de semmi köze a GSI-hez.
Nekem 1.4 16V ecotecem van, és csak 1 dolog miatt kell 5000km-ként felnyitni a motorháztetőt. de gondolom, akinek ilyen motor van a kocsijába, nem kell bemutatnom. (Igen, eszi az olajat, mint az összes többi Ecotec, csak én nem tagadom le)
Azért az látszik, hogy körbe lett már fújva, és az is, hogy nem telibe, mert mintha felfedeztem volna 3-4 árnyalatot az autón.Ettől még persze jó állapotban van.
Nekem egyébként a 90 Lóerő/125Nm is elég egy 1000kilós autóba. Nem sportos, de azért ha kell, akkor tud szaladni relatív kevés üzemanyaggal.(nem verek vele oda 520d típusjelű verdákat, de a lesajnált Opel fogalmat gyorsan el lehet vele oszlatni)

butschq 2012.05.19. 18:38:46

egy ismerősömnek volt A Vectrája, a rendes GSi 150 lovas motorral. Hát az az autó nagyon ment, még harmadikban kapartattuk:D
de egy piszok megbízhatatlan gép volt:D

P12_dCi 2012.05.19. 18:40:51

@Rocko-: Na előjött már az Audis kultúra.

P12_dCi 2012.05.19. 18:42:43

@P12_dCi: A kérdés az, hogy a bunkók vesznek Audit, vagy az Audi tesz bunkóvá?

Rocko- 2012.05.19. 18:42:48

@P12_dCi: értem.
levezeted mi abban az Audi kultúra, hogy ha egy egybitesnek próbálom elmagyarázni, hogy köze nincs az általa felállított teóriának a valósághoz, ő meg felbasz a hülyeségével?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 20:38:44

@P12_dCi: szerintem nagyban függ a kocsi szinétől is:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.19. 20:41:39

Egy 3000 24V A Omegát azt elfogadnék egy gyári állapotút.

Rocko- 2012.05.19. 20:54:16

@Gyurma73: áá, a frusztrált rönósok közül válogatják.
szín nélkül.

butschq 2012.05.19. 22:38:57

@Gyurma73: Az majdnem olyan lehetetlen , mint nekem a Lotus Omega álmom :)

merida001 2012.05.19. 23:23:10

Anno mikor ez a lebutított külsejű 136 lovas kamu "GSI" (ami valójában már nem viselte ezt a nevet) kijött a futószalagról fel voltam háborodva!!!
Akkor tört meg bennem valami az Opelek felé... A gyári optikai tuningos 150 lovas (fekete - szerintem abban voltak a legszebbek) GSI után hogy voltak képesek erre a herélt szériára igent mondani és kiadni...már csak azért is, mert a konkurens Golf III-nál a GTI-nél, ami anno szintén 2.0 16v 150 lóerős volt.... Szóval a VW nem lépett vissza, hanem még ráfejelte a VR6 és a VR6 Syncrot..., ami felháborítóan nagy szám volt abban az időben...6 henger gyárilag egy ekkora kasztniban netán még 2.9-es összkerekesben is??? Hova már??? Mondta a nagyközönség...

Szóval kár, hogy egy MV6 -os blokk nem kapott helyett a motortérben, vagy valami hasonló pikáns dolog...gyárilag...abban az időben...egy über GSI megalkotásával.

montecavallo (törölt) 2012.05.20. 17:07:58

@Rocko-: Szerintem a szponzoracio az oka, nem jotekonykodasbol csinaljak. A kollega amugy az ilyen pistike-stilusu cikkekre gondolt:
totalcar.hu/tesztek/astragsi/

Nem tudok sajnos szabadulni a gondolattol, hogy az Opel renomeja a TC-nel a domsjöi kolcsonauto ota ivel ilyen toretlenul felfele.
Tudom, a hiba bennem van.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 17:31:11

@merida001: Szerintem érezték hogy ezzel a kasznival nem lehet akármilyen drága kocsit eladni,azért nem tették bele.
Inkább belerakták a Calibrába a Turbó motort ami erősebb volt hasonló súly mellett mint a VR6.és drágább sem volt sokkal.
És ugye nem kell mondani melyik autó szebb.

Ciri 2012.05.20. 17:57:01

@steve30:

"Tulajdonképpen csak arról van szó,hogy az elmúlt években,itt a TC-n csak lesajnáló pár mondat erejéig foglalkoztak ezzel a modellel."

Ha csak fele ennyire lennél hülye, akkor emlékeznél rá, hogy csupán közutálat tárgya a TC stábban (egyszerűen pl. Winkler Robi utálta), de ettől függetlenül, minden használtautó-ajánlóban javallott modellként szerepelt.
Másrészt ez a cikksorozat egy marketing kampány része lehet, ezért ha ez zavarna, nem kell elolvasnod.
..végképp nem hozzászólnod.

merida001 2012.05.20. 17:59:15

@Gyurma73: a '89-től gyàrtott, lélegzetelállítóan jó cw értékkel rendelkező Calibrát nem illik összehasonlítani a Golf 3-al adott esetben. :) De ha ugrunk egyet a G Astra és Golf IV- nèl is ugyan ez a helyzet... Golf IV R32... Astra maradt a 4 hengernèl 2 liternél... Ergo a GTI szintnél. Sajnos a Calibra utòd elmaradt... A G coupe nem rossz, de nem Calibra. Viszont az új Shirocco ütős lett...

Ciri 2012.05.20. 17:59:30

@P12_dCi:

"Na előjött már az Audis kultúra."

Nem szeretnélek megbántani (tényleg), de az avatarodban szereplő típus tulajdonosaként én a helyedben egy kurva szót nem szólnék az Audis kultúráról.

Rocko- 2012.05.20. 18:04:51

@montecavallo: igen, szopnzoráció-promóció, örülök hogy valaki végre érti. ;)

@Ciri: :-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 19:07:06

@merida001: mondjuk az R 32t csak 2002 ben hozták ki ,tényleg preztisből.
A G astrában mondjuk 2,2 volt,meg 2,0 es turbó,bár turbónak 1,5 szorzója ha kategórizálják.
De valóban nem erőltették a nagy motort.
A G coupe szerintem szép autó.
Belegondolva a G nek nagyon sok kaszni változata van.
3,4,5 ajtós,coupe,kabrió,kombi,3ajtós Van,

merida001 2012.05.20. 19:47:37

@Gyurma73: De az R32 elött ugye volt mèg a 4-es Golfoknál a kis sikerrel jàró V5 elrendezésü motor, meg kint Amerikàban is elterjedt 2.8 V6, de ebböl is akad az orszàgban. Az 5-ös Golfban is van R32. G Astra jó egyénkènt nekem is volt. A 2.2-es motor a coupèban is csak 147ló. De a Bertone jól megcsinàlta optikailag.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 21:23:48

@merida001: a 4 es ben annyi féle motor volt hogy én nem is követem.
2,8ast még csak katalógusbn láttam:-)

merida001 2012.05.20. 21:27:57

@Gyurma73:

Valóban így van!:) Nekem se volt/lesz, de lexikálisan szeretek elkalandozni! :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.05.22. 11:17:24

@Gyurma73: Köszi, nem tudtam, akkor gsi-nél nem ugyanakkor volt a ráncfelvarrás

bazsika002 2012.06.06. 09:04:42

40 ezer kilómétert rakta a cikkben szereplő autóba és imádtam
:) Nálam országúton 6l városvan 8l volt a fogyasztás és ha kellett lehetett velebüntetni rendesen:)

shagy · http://www.konyvkoto.com 2012.06.08. 11:42:18

Lehet h szentségtörés egyeseknek, de gázzal még most is nagy álmom egy ilyen...

bazsika002 2012.06.21. 15:06:51

@OpelCombo: A díszlécben nem Irmschnerfelirat volt, Sport felirat volt Én cseréltem GSI-re egy Opel talin találkoztam egy ugyan ilyen színű és hasonló felszereltségű Gsi-vel ez adta az ötletet. Egyébkéntnem értem mit okoskodik itt mindenki elég sok hozzászóláson látszik, hogy az embereknek fingjuk sincs az autókról. Na mind1. Azért örülök hogy még mindíg jól szolgál a vas. Aki meg van halva a 150 lovas motor-ért az nyugodtan kiállhat ellene engem még senki nem vert meg 150Le-s Gsi-vel amikor ezzel a kocsival versenyeztem, bár lehet, hogy csak olyanokkal találkoztam akik nem tudtak vezetni. Egyedül a féket találtam gyengének.
süti beállítások módosítása