HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Az utolsó tégla

2012.11.23. 09:57 ommm

56 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr24921181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2012.11.23. 10:17:45

Ugye jól emlékszem, hogy kb. egy bő hónapja volt X-Trail használtteszt?

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2012.11.23. 10:42:00

Mikor lesz írás Kredenc utódjáról?

supafly 2012.11.23. 10:43:31

Pista, lemaradtam valamiről? Már nincs meg a Volvo?

TakacsLajos1 · http://kozpontiszelloztetes.hu 2012.11.23. 10:55:46

Kipróbáltam a felolvasóst.

Tök jó, simán használható, köszi István!

Fülhalgató fel munkahelyen, azt mehet.

ommm 2012.11.23. 10:56:30

@Lui_: Na, ennek örülök, szívesen!

PaJa1 2012.11.23. 11:01:32

Szerintem nem én vagyok az egyetlen aki követte az írást feolvasás közben. :)
Jó volt, jöjjön még!

TakacsLajos1 · http://kozpontiszelloztetes.hu 2012.11.23. 11:11:40

Ha jól sejtem ez egy teszt részetekről a felolvasással.
Javaslom mindenkinek próbálja ki a felolvasást, esetleg írja ide a véleményt.

Én konkrét tapasztalatom:

Eleinte fura volt, még nem tudtam tetszett -e, mert ugye nem a jól megszokott belső hangom olvasta fel a megszokott stílusban.
Aztán egyre jobban tetszett, mert az író stílusában valahogy a fontosabb, kihangsúlyozandó momentumok több érzéssel jöttek át, a végére (bár lehet István is jobban belejött) már hasonló felingje volt , mint az égéstér adásnak, amit mindig hallgatok mert engem szórakoztat.

szabi89 2012.11.23. 11:12:38

Bocs, de nekem ez a felolvasósdi nem jött be. Pont mint egy film es egy könyv közötti különbség. Már olvasni is lustak vagyunk?
Tudom, nem kötelezö hallgatni.

mittudomé 2012.11.23. 11:13:02

@ommm: Mikor olvashatunk már az "új" autódról?
Már hetek óta arra várunk, hogy eláruld mit vettél! :)

Kámasuka 2012.11.23. 11:18:28

Használtan sem rossz biznisz az X-trail, persze a dCi-t el lehet felejteni, benzines kell belőle.

_varacskos_ 2012.11.23. 11:25:53

Tetszik a cikk, az autó is igen jó.

Az esetek többségében van időm elolvasni írásaitokat, de ha a későbbiekben mégsem lesz, akkor letöltöm a hangostesztet pendrivera, és meghallgatom útközben.. :)

Jól eltaláltad a felolvasás stílusát, nem egy unott darálás, és nem is az a túljátszott, tenyérbemászó hanghordozás.

Egyébként az írott és a hangos teszt között Onada ugrott pár rendfokozatot :D

Hurri Kán 2012.11.23. 11:36:55

Egyvalami, amit nem értek:
"agresszív dizájngombák, csupa ív oldalakkal, olyan lőrésszerű ablakokkal, hogy tolatókamera/radar nélkül már egyiket sem lehet megvenni, rázós, személyautókat utánozni akaró futóművel, nagyzoló arccal, ami egyértelmű ellenszenvet vált ki a nem ilyenekkel közlekedők között és általában sötét, szűk beltérrel"
itten jól "le vannak szólva" a mostani dizájnos autócsodák, mikor azokat tesztelik, meg nem győznek áradozni, micsoda modern, szép, stb. formák, holott nagy részük tényleg annyira ronda, hogy egy jóérzésű kutya is csak csukott szemmel pisálná le.
Egyébként nekem sokkal szimpatikusabb ez a kockaszerű forma, mint ez az X-trail is, áttekinthető, kihasználható. Autó formája van. Ha meg valaki ésszel használja és karbantartja, nem hinném, hogy több gond lenne vele mint más Suvval.

thebear 2012.11.23. 11:43:30

Pontosítsunk egy cseppet.
A bemutatott modell nem a 2007-es frissítés, annak más az első spoilere, a hátsó lámpája, és a műszerfala, valamint a bőrülés azokban még lukasos megoldású, és nem volt hátsó ülésfűtés rendelhető . A bemutatott autó 2011 óta kapható. A motor és minden más változatlan maradt.

PaOntan 2012.11.23. 11:54:28

Jo volt ez Pista. Apropo a Volvo elment, de mi jott helyette ? Spoiler ? :)

megint 2012.11.23. 12:15:23

Ebben a metrosexuális világban ez még tényleg férfiasnak számít. Amúgy nálam a férfias autó a G Merci.

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2012.11.23. 12:20:02

Egy direktlinket be tudna valaki szúrni ide a hangostesztről, mert én mobilon netezek, és másképp nem tudom letölteni.

2012.11.23. 12:20:47

Tetszik, jó forma.

thebear 2012.11.23. 12:26:09

a kocsi is jó, 4. éve használom, 125.000 van benne komolyabb gond nélkül. A fekete tank című Népítélet az én írásom.

EasyBenefits 2012.11.23. 12:29:18

feleségemnek pont ilyen Xtrail dci-je van, 2011-es és hibátlan, zseniális autó. hosszútávon is jó utazni. nálunk pont 8.5-t fogyaszt 30e km után vegyesen - város, pálya, erdő, sípálya. 170 lóval pedig meglepően jól megy. autópályán 160 körül is beszélgetős, mondhatni halk, a motor csak hidegen erős dízeles hangú, utánna tök kultúrált. a rádió tényleg jó. a pesti aknamezőn pedig nincs párja a futóműnek. kutya, babakocsi minden belefér. egyszóval nagyon szeretjük.
kipróbáltuk, megnéztük az összes lehetséges alternatívát (bohócautót) mielőtt ezt választottuk. Ugyanígy felszerelve egy Tiguan, Rav4, CRV is drágább - mind egytől egyig kisebb, lassabb, képtelenebb sípályára menni. 1,5x-2x-3x ennyiért nagy a választék, nekünk tetszett az 5 ajtós Evoque, egy X3 20d, vagy Discovery 4. Az Evoque csodaszép, jóillatú, terepen szerintem jobb mint az Xtrail és úton is - csak sajnos fele annyi hely nincs benne és 4-6 millióval minimum drágább. az X3 kicsit nagyobb mint az Evoque, sokkal uncsibb design - de mivel én BMWs vagyok tetszett, egy 20d 7-8 millió plussz az Xtrailhez képest és továbbra is kisebb a csomagtere és bent is, ráadásul egy X3 nem tud terepen semmit. Az egyetlen ami igazán szóba jött az egy Discovery 4 TD, nagyobb, szebb, jobb mint az Xtrail minden szempontból és kb 6-8m plussz árban. a végén Xtrail lett. jó döntés volt, mindenkinek csak ajánlani tudom az autót.

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2012.11.23. 12:47:10

@ommm: Egy újabb The best of Totalcar könyvön nem gondolkodtatok még el?
Szerintem nagy siker lenne. Az előző óta már úgyis eltelt 8 év, tehát bőven lenne miből válogatni!
Akár meg lehetne fejelni egy cd melléklettel, ahol hangoskönyvként szerepelnek az írások.
Amúgy jó a cikk és a felolvasós dolog is!

Patás 2012.11.23. 12:48:17

Kedves Ommm!

Hmm. Vegyesek voltak az érzelmeim, miközben felolvastad. Közben, ki tudja miért, de követtem szememmel a szöveget, s megmondom őszintén, Nekem azok a részek jöttek be, amikor eltértél a leírttól. Olyankor sokkal közvetlenebb, természetesebb volt a hangvételed, mint az égéstérben, ez jobban bejött, mint a felolvasósdi. Ráadásul valamilyen plusz infót is adtál hozzá olyankor. Nem volt monoton, darálós a felolvasós rész sem, de az, amikor csak úgy hozzátettél, pozitív értelemben "mesélős" volt, mintha egy asztalnál ülnénk és mesélnél a tapasztalatokról, élményekről. Mint az égéstérben ;) Üdv.: Patás

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.11.23. 13:19:47

@EasyBenefits:
5 ajtós Evoque??? Mivan????

A Disco4 TD nagyon nem az XTrail kategóriáa. Két méretosztállyal nagyobb, és a legalapabb változat is majd 18 milliónál indul, kicsit jobban felszerelve (mondjuk egy TDV6 SE) meg 20millió környékén van.

ezeröcsi 2012.11.23. 13:32:49

Szuper jó ez a felolvasás, én letötltöttem, és munkábamenet, a kocsiban hallgattam meg... :D
Nagyobb élmény, mint bármely rádió.. :)

Elektomos V8 2012.11.23. 13:47:15

Bejövős ez a felolvasás +1

indapass90210 2012.11.23. 14:29:46

@EasyBenefits: grand csirkét nem nézted? Igaz, hogy sok embernek picit műanyag a bele, de jó motorral, kellemes automata váltóval, egész kényelmes futóművel adják, terepen jobb mint az átlag suv. Mondjuk az átlagfogyasztása inkább inkább 10 körül van, viszont erősebb és nagyobb motorja van, mint az x-trailnek.

3 gb 2012.11.23. 14:40:10

"a Forty Licks-válogatáslemezt szeretem a leginkább, mert a Stones legjobb korszakát öleli fel" ?
Szinte az egészet, de igazad van a stones-nak csak legjobb korszaka van!:)

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2012.11.23. 14:55:58

@Tie:
Igen, ötajtós Evoque, van olyan, bár amekkora a hely hátul benne, értelme nem sok :-)
www.landroverhungary.hu/imagery/gallery/rangeroverevoque/large/All_PV_Accessories_L538_Beach-850x425.jpg

A disco egyébként fura jószág, kívűlről nagyobb, meg hétszemélyes is, belül azonban nincs az a fene nagy tánctér, szerintem nem sokkal tágasabb, ha egyáltalán, mint egy X-trail - a komolyabb váz és hajtás több helyet vesz el az utasoktól... De persze lehet, hogy ez csak szubjektív érzés, és a centi mást mondana.

cyd 2012.11.23. 15:03:21

A normális kockaformához és a nemlőrés ablak kategóriához még a GLK-t is hozzá lehetne csapni, nem?

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.11.23. 15:06:52

@morphine: Azért nem érzed tágabbnak, mert nem középen ülsz benne. Ha viszont megnézed, a két első ülés KÖZÖTT sokkal több hely van, mint más hasonló autókban. Egyrészt baromi széles maga az autó, másrészt meg viszonylag a szélére vannak kitolva az ülések. Ez Landy-nál hagyomány, terepen jobban belátható az autó, ha inkább a szélén ülsz, mint az autó közepében - meg persze könyebb kihajolni az ablakon, hogy körülnézz, mennyi helyed van. Emiatt tűnnek a Landy-k általában relatíve szűknek a méreteikhez képest.
De valójában a Discovery ordenáré nagy. Látszik a súlyán is, 2,7 tonna üresen...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2012.11.23. 15:20:15

@Tie: Én is pont ezt mondom, tehát hogy nagy az autó, de nem olyan tágas a bent ülőknek. Azt is tudom, miért, meg vezettem is már :-)))

Valójában azt szerettem volna mondani, hogy az eredeti kommentelő azért vette egy kalap alá, mert az Xtrail az egyszerűbb, személyautós váz és hajtás miatt hiába kisebb kívül, az utasoknak mégsem jut kevesebb hely, mint a discoban. Vagy legalábbis érzésre biztos így van, én pl. meglepődtem, mennyire szoros a lábhely a sofőrnek a discoban, pedig én a passzentos kocsikban érzem jól magam. Még pont nem zavaró, de a külméret alapján többet várnál.

Patás 2012.11.23. 15:35:18

Kedves Ommm!

Újra meghallgattam, immár úgy, hogy közben nem néztem a szöveget, s így nagyon jó!
Üdv.: Patás

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.11.23. 15:57:44

@morphine: A szűkebb lábtér két dolog miatt adott a Landy-nál:

Mindegyik klasszikus terepjáró-építésű autó, azaz motor hosszában, váltó mögötte. És ami még fontosabb, mindegyikben baromira hátra van tolva a motor, hogy jó súlyelosztása legyen. A 30 éves Range-ben a V8 95%-a gyakorlatilag az első híd mögött volt, a mostaniban is ugyanígy van. Gyakorlatilag közelebb állnak a középmotoros építéshez. Emiatt persze a lábtérbe is alaposan betüremkedik a kuplungharang. Az xtrailben meg keresztben van a motor, jórészt az első futómű fölött, és inkább elé lóg, mintsem mögé. Tehát jóval szellősebb tud lenni az első lábtér középső része.
Hol mi a prioritás. A Landy azért műszaki szempontból a legelsők között kezeli azokat a prioritásokat, amiktől az autó jó terepjáró lesz.

red87 2012.11.23. 16:26:18

Ez a felolvasós verzió a legjobb a világon :D Jó hallani az igazi Pista-stílusú gondolatokat, és a palóc beszédet :)
Gyerekeknek hangos mesekönyvet nem akarsz csinálni? Szerintem imádnák, én legalábbis rojtosra hallgatnám :) (És nem, nem vagyok homok :D )

srank 2012.11.23. 17:00:04

ha már ennyire pörögnek a nissan-os bejegyzések, nem ártana összehasonlító teszteket készíteni ebből a renault-nissan-dacia adams family-ből, mert ugye a magyar valóság megint az, hogy az x-trail az dustler, annyival nem kisebb,gyengébb,igénytelenebb, mint amennyivel olcsóbb és kátyútkerülgetni jó a dacia is /80-as gumival, 10 milliós kocsikról irogatni teszteket ma magyarországon, annyi értelme van mint a Pápa p*csének ...

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2012.11.23. 17:09:22

@srank: Azért gondolj arra is, hogy arról tudnak írni, amit megkapnak tesztautóként.

srank 2012.11.23. 17:26:11

@hangacsi:
de ha már egy cégcsoport, akkor állítsák be az összehasonlító tesztet, úgy, ahogy mind két fél jól jár, a kispolgári dacia jeep, ahol igazából elég a fronthajtás kamu 4x4 matricával, amiról ugyan úgy nem gondolja senki , hogy az ami, mint, ahogy egy átlagember nem gondolná, hogy 11 milla egy olyan kockaautó amihez , már egy évtizede hozzászokott a szemünk ...

KelemenGy 2012.11.23. 17:26:26

Nagy jóság ez a felolvasósdi, köszönet érte! Emlékszem, vmelyik égéstérben volt erről szó, jó hogy megcsináltátok.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2012.11.23. 17:28:40

@Tie: Nagyon kedves, hogy elmagyarázod, de én ezt mind-mind tudom magamtól is. Remek autók mind, szeretem és tisztelem is őket.

Az viszont, hogy jó és indokolható oka van szűk lábtérnek, nem jeletni azt, hogy az eredeti kommentben jelzett felhasználási profil szempontjából ne lenne hátrány. És ez a lényeg, amit ha leveszed a megszáradt sárdarabkáktól kissé homályos márkafanatik szemüveged, akkor remélem végre megértesz :-)

1M-aniac 2012.11.23. 17:36:48

@Dövan: de, sőt egy ideig nézegettem a wrangler-ből a dobozos nagyot is. a végén nem lett belőle. egy Grand Cherokee főleg az új, már elég jó.

@tie: van 5 ajtós evoque, nem csak coupe.... nem értem mire érted :) nézd csak meg :) a disco 4 pedig felszerelve volt 17 szalonban pesten (raktárról) ha most rendelnél is 20ban megáll. és tény, egy sokkal jobb szebb nagyobb autó.

hangacsi · http://www.hangacsi.blog.hu 2012.11.23. 18:39:49

@srank: Ebben kétségtelenül van igazság!

indapass90210 2012.11.23. 19:09:20

@1M-aniac: a wrangler, ha nem akar valaki terepezni, akkor tükörsima utakra való, mert az tényleg igazi terepes, és cserébe nagyon tud rázni. Az előző Grand Cherokee-nek viszont puha a rugózása, pl sokkal kevésbé ráz, mint egy első szériás x3-as. Jó, mondjuk el tud pattogni, ha az ember kifog egy sor keresztbordát, de nem veszélyes. Sokkal barátibb áron van, mint pl egy ML, ugyanazzal a motorral, csak puritánnabb belső és kevesebb presztízs. Viszont kevésbé is kulcsozzák meg és bárhol beengednek sávváltáskor, + gondolom kevésbé is lopják. És nincs olyan horror fogyasztása, mint ahogy a TC tesztjében írták.

evil. 2012.11.23. 19:13:32

Párszor volt nekem is szerencsém még az első "generációhoz" nekem nagyon bejött, én is betenném a garázsba :)

We make the world a better place 2012.11.23. 20:09:19

Ez annyira keveset fogyaszt, hogy motorféknél termeli a gázolajat. :-)

RemekElek 2012.11.23. 20:11:08

Tekintve hogy utálok olvasni eddig is gyakran használtam felolvasó szoftvert mert úgy közben mással is le tudtam foglalni a szemem. De így eredeti hangon sokkal jobban szólnak a gondolatok :) Csak így tovább nekem nagyon bejön.

victor vacendak 2012.11.23. 20:46:03

még jó, hogy van egy márka, amely kedveskedik a benzines turbót kedvelő, de nem túl gazdag rétegnek is, ráadásul az egyik legjobb awd-vel, ami a piacon kapható. én az ő SUV-jukat fogom megvenni jövőre, amit megjelenik európában is. az efféle dízel traktoroktól hányingerem van mindig.

1kutya 2012.11.23. 20:56:41

@srank: akkor inkább a kaskáj vs. dászter összehasonlító kellene, mert ez az iksztrél bő egy számmal nagyobb.

Abrash1965 2012.11.23. 21:29:21

@We make the world a better place:
40e-vel került egy hozzám, beletettem még 120e-t, a nagyátlagom 8.5

Sajnos termelni nem termeli, csak a hülyeség termeli ki önmagát

pickapu 2012.11.23. 21:55:41

A facelift előtti változat kéne, azokban a motorokban jobban bízom (egyelőre). Bár hallottam már egymilliót futott, bontatlan dCi-ről is...

Dr. GGG77 2012.11.23. 22:29:19

Bármikor elfogadnám, igaz a panoráma tetőről és bőrről szívesen lemondanék. Gondolom csak ez a két tétel milliós spórolást jelent.

dieselrocket524 2012.11.24. 01:11:22

szerintem nagyon jo ez a felolvasás otlet :)

és mit vetél a volvo hejet majd meg ol a kiváncsiság amiota látam h eltunt autobazar.eu rol :D ujra Alfa ???

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.11.24. 07:22:44

@hangacsi: Töltsd le a Maxthon böngészőt ,ha androidos telód,az lejátsza az inda.videót.

Mazzzzu 2012.11.24. 19:35:01

Én nem olvasok, csak hallgatok, nem is rossz, eleinte fura volt, mert van az Égéstérben meg a TCTV-ben némi esetlenség, ez kicsit korlátozottabb volt, mert le van már írva oszt fölolvasod, de a végére belejött a Pista és jó lett nagyon!

tandydini 2013.11.08. 11:12:44

8 éve vagyok boldog tulajdonosa egynek, minden nap - amíg nincs jegesedés - 2x, néha 4x is átkelek a 2/a és a 3 között a Hármashatár hegyen, és pont olyan jól megy a kocsi, mint az első héten. Olajcsere, gumicsere - ennyi dolgom volt vele. Remélem, így megleszünk még 8 évig. :)
süti beállítások módosítása