Az Égéstér 46. adásának kommentposztja.
Feljelentettük a neppert
2012.12.13. 15:28 ommm
Címkék: hazugság feljelentés csalás nepper óratekerés
261 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr94963791
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rocko- 2012.12.14. 00:13:08
@Schütii: azért Dani sztem elég alaposan elmagyarázta hogy honnan telefonál.
mondjuk a neppernek a rábólintása nem egyértelmű.
olyan "hallgatás, beleegyezés' jellegű.
mondjuk a neppernek a rábólintása nem egyértelmű.
olyan "hallgatás, beleegyezés' jellegű.
Szociknak vége 2012.12.14. 00:14:57
opel-vectra-caravan.autobazar.eu/18-16v-jubileum-id3882862.html
Fogtam én is egyet a S-EKAval. 152.000el hirdetik a Vectrát, de 2012.03.14-én az uccsó környvéd vizsgán 250.200 volt benne.
www.seka.sk/econtrol
Mondjuk ennyi pénzért így is egészen egyben van, nem?
Fogtam én is egyet a S-EKAval. 152.000el hirdetik a Vectrát, de 2012.03.14-én az uccsó környvéd vizsgán 250.200 volt benne.
www.seka.sk/econtrol
Mondjuk ennyi pénzért így is egészen egyben van, nem?
Stock 2012.12.14. 00:25:19
@Rocko-: jó meglátás, biztos eléri a kívánt hatást és legközelebb kétszer is meggondolja a nepper! :)
pl: McK
pl: McK
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.14. 02:15:00
@1kutya: a 60 ezres birsag az miert csavaros? Tudott dolog hogy ki vezette, nem?
Szociknak vége 2012.12.14. 07:07:38
1. Nyugodtan nevezzetek kibic köcsögnek, DE:
2. A Rendőrség 20 éve szarik az óratekerőkre, így a Bíróság eleve ritkán találkozik ilyesmivel.
2a) A jogászotok számolgatása érdekes az értéknél, a csalás nem az autó teljes értéke, hanem CSAK a különbözet - max. 200e Ft LENNE, de az 5000pár euró a 175öt futott Avensisért teljesen reális ár.
2b) Zách telefonja miatt a nepper kénytelen lesz egy ideig az Avensissel járni a 'Cseroki' helyett...
3) Ha legközelebb tökösek akartok lenni, akkor VEGYÉTEK MEG az autót (mondjuk PappTibi az Avensise helyett), és rögzítsétek a km-állást a szerződésben(másnak is ezt tanácsoljátok). Akkor a CSALÁS megvalósul(vagy inkább csak a fogyasztó megtévestése szvsz), aztán lehet pereskedni, mindenki örömére, Piros úr meg majd megérveli a bírónak, hogy lesz ez NAGY ÉRTÉKRE elkövetett csalás, amikor minden 175öt futott Avensis ennyibe kerül.
4)Kibicnek semmi sem drága, úgy gondolom a TC közszolgálati irányultsága szép és jó, a jóindulatotokban nem kételkesdem, a kririkát építő szándékúnak szántam.
Peace.
2. A Rendőrség 20 éve szarik az óratekerőkre, így a Bíróság eleve ritkán találkozik ilyesmivel.
2a) A jogászotok számolgatása érdekes az értéknél, a csalás nem az autó teljes értéke, hanem CSAK a különbözet - max. 200e Ft LENNE, de az 5000pár euró a 175öt futott Avensisért teljesen reális ár.
2b) Zách telefonja miatt a nepper kénytelen lesz egy ideig az Avensissel járni a 'Cseroki' helyett...
3) Ha legközelebb tökösek akartok lenni, akkor VEGYÉTEK MEG az autót (mondjuk PappTibi az Avensise helyett), és rögzítsétek a km-állást a szerződésben(másnak is ezt tanácsoljátok). Akkor a CSALÁS megvalósul(vagy inkább csak a fogyasztó megtévestése szvsz), aztán lehet pereskedni, mindenki örömére, Piros úr meg majd megérveli a bírónak, hogy lesz ez NAGY ÉRTÉKRE elkövetett csalás, amikor minden 175öt futott Avensis ennyibe kerül.
4)Kibicnek semmi sem drága, úgy gondolom a TC közszolgálati irányultsága szép és jó, a jóindulatotokban nem kételkesdem, a kririkát építő szándékúnak szántam.
Peace.
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2012.12.14. 08:18:13
Csak egyszer tudnék ilyen eladót találni bármire, aki gondolkodás nélkül enged 3 kilót egy jó autóból....
mercurius 2012.12.14. 08:50:05
Abban az esetben, amennyiben van egyértelmű bizonyíték arra, hogy a kereskedő (és nem magánszemély)a kmórát visszatekerte, így értékesítette a gépjárművet, akkor ilyen esetben a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségek is el tudnak járni a kereskedővel szemben, mivel ez tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak (Fttv 7. § (1)) minősül.
novothauto · http://novothauto.hu 2012.12.14. 08:51:01
Bemutatkozott, és megmondta, hogy honnan telefonál. Nem felvágásból, vagy arcoskodásból, egyszerűen közölte, mint tényt. Én is így szoktam...Tibi vagyok a műhelyből :)
Nepper: Nyilván feketén "dolgozik" ezért hogyan is adhatna bármilyen okiratot, hogy megbízásból árulja az autót?
Eladó: Ő is benne van a buliban, mert ilyen feltételekkel így átadni egy autót butaság. Ennyi erővel aláírhatna egy üres A4-es papírt, és azután meg csodálkozhatna, hogy kirakják a lakásából...
Akik viszont itt a kommentekben a tájszólás miatt vannak kiakadva, azt elég szánalmasnak tartom. Jobb lenne, ha az országban mindenki az akarna lenni, ami, nem pedig valami médiaköcsögre akarna hasonlítani.
Nepper: Nyilván feketén "dolgozik" ezért hogyan is adhatna bármilyen okiratot, hogy megbízásból árulja az autót?
Eladó: Ő is benne van a buliban, mert ilyen feltételekkel így átadni egy autót butaság. Ennyi erővel aláírhatna egy üres A4-es papírt, és azután meg csodálkozhatna, hogy kirakják a lakásából...
Akik viszont itt a kommentekben a tájszólás miatt vannak kiakadva, azt elég szánalmasnak tartom. Jobb lenne, ha az országban mindenki az akarna lenni, ami, nem pedig valami médiaköcsögre akarna hasonlítani.
mercurius 2012.12.14. 09:00:36
@novothauto: csak éppen az a probléma, hogy ezek a "médiaköcsögök" folynak a csapból is azok számára, akik az 'előemésztett' médián (TV) élnek csupán. Számukra nincs kilépés a fénykörből.
Akár északi, akár déli, akármilyen, szerintem értékesebb, ha eredeti marad.
Akár északi, akár déli, akármilyen, szerintem értékesebb, ha eredeti marad.
hiénaf1 2012.12.14. 09:41:46
A vízbű veszi ki a zoxigént - jut eszembe erről a fasziról. :D
Tuti be volt karmolva :D
Tuti be volt karmolva :D
ommm 2012.12.14. 10:16:15
@MetroGoldwinMayer: Hároméves autó még nem vizsgaköteles Szlovákiában ergo nincs rögzített adat róla. És valszeg akkor sem idegesítene, mert nem EZ az autó volt a vizsgasoron és nem tekerték, csak egy másik - ugyanilyen - adatait használták.
GG81 2012.12.14. 10:41:17
@MetroGoldwinMayer: "Ez a lehetőség ma is áll, és hány adásvételiben rögzítik a km-óraállást? Szinte senki."
Elég baj lenne ez, Az okmányirodán át sem veszik az adás-vételi nélküle, tehát nem tudod leírni/magadra írni az autót... Ráadásul, ha az adásvételik különböznek, amik beérkeztek az okmányirodákba eladó és vevő oldalról szintén problémát okozhat még!
Elég baj lenne ez, Az okmányirodán át sem veszik az adás-vételi nélküle, tehát nem tudod leírni/magadra írni az autót... Ráadásul, ha az adásvételik különböznek, amik beérkeztek az okmányirodákba eladó és vevő oldalról szintén problémát okozhat még!
Stock 2012.12.14. 11:04:03
@Rocko-: az említett úr saját állítása szerint teker és ez szerinte rendben is van,ezért hiányoltam...
Rocko- 2012.12.14. 11:12:32
@Stock: hol, mikor állította ezt? megmutatnád? nem mondom hogy fejemben az összes komment, de nem emlékszem ilyenre.
de ha történne is ilyen, nem hiszem hogy bárki is bevallaná.
de ha történne is ilyen, nem hiszem hogy bárki is bevallaná.
Stock 2012.12.14. 11:15:24
itt a belsőségen egy óratekerős poszt alatt, ha jól emlékszem egy egy 400-ról megtekert superb volt a téma,vagy egy hétig vitatkoztam vele, visszakeresheted!
Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.12.14. 12:46:04
Azt kéne a sok önjelölt fotelügyvédnek kisütni, hogy állampolgári kezdeményezéssel miért nem lehet egy honlapot csinálni, ahol csak annyi adatot tárolnánk hogy rendszám-dátum-kilométeróra? Nevet, tipust se. Tutira rá lehet húzni valami magántitoksértést :)
lyken 2012.12.14. 13:03:56
@Make Valamit: Tegnap törtem rajta a fejem, de ha házilag "anyagköltségben" csináltatom a fejlesztőkkel, akkor is 200.000 felett vagyok, tesztelés, hoszting, domain, jogi keretek. Itt kb 300 körül jártam.
Aztán elgondolkoztam, hogy mondjuk veszek egy kocsit, mert hetente meg fogom járni a budapest-münchen távot oda vissza. Tudom, hogy el akarom majd adni. Tehát tízezrenként lövök az óráról képet. Amiket időarányosan feltöltögetek a rendszám alá.
Metaadatot hexaeditorral a képben átírni 10 másodperc. Eladáskor meg a 600.000 km-es kocsit visszatekertetem 150-re és odatolom a netes oldalt, hogy lám, ott is ez van ugye. Persze ez a legrosszabb eshetőség talán.
Viszont a lényeg az, hogy valakinek ebbe pénzt kell tenni, annak az esélye nélkül, hogy visszakapná. Ráadásul indulás után üzemelteni kell, karban kell tartani, jogilag megfelelően alá kell támasztani, hogy joga van önkéntes adatszolgáltatásból származó adatok tárolására.
Ehhez azért kell affinitás, szabad tőke, és elég szabadidő. Na ezért nem csinálja meg senki.
Aztán elgondolkoztam, hogy mondjuk veszek egy kocsit, mert hetente meg fogom járni a budapest-münchen távot oda vissza. Tudom, hogy el akarom majd adni. Tehát tízezrenként lövök az óráról képet. Amiket időarányosan feltöltögetek a rendszám alá.
Metaadatot hexaeditorral a képben átírni 10 másodperc. Eladáskor meg a 600.000 km-es kocsit visszatekertetem 150-re és odatolom a netes oldalt, hogy lám, ott is ez van ugye. Persze ez a legrosszabb eshetőség talán.
Viszont a lényeg az, hogy valakinek ebbe pénzt kell tenni, annak az esélye nélkül, hogy visszakapná. Ráadásul indulás után üzemelteni kell, karban kell tartani, jogilag megfelelően alá kell támasztani, hogy joga van önkéntes adatszolgáltatásból származó adatok tárolására.
Ehhez azért kell affinitás, szabad tőke, és elég szabadidő. Na ezért nem csinálja meg senki.
Stock 2012.12.14. 13:04:12
@Rocko-: "McK
Stock.
Hiába teszel negyven felkiáltójelet,még hülyeség marad,ami írsz.Mercedes Sprinterünkben 800 ezer km van.190-esemben,míg el nem adtam szintén 800 volt.
Érdekes,mind elmentek 300 ezer után még egy kevéskét..;)
Ki mondta neked,hogy nem pörgettem órát?
Pörgettem,hát persze,hogy pörgettem,sőt,fogok is.
De tőlem szar autót még nem vett senki,és nem is fog.
"
Stock.
Hiába teszel negyven felkiáltójelet,még hülyeség marad,ami írsz.Mercedes Sprinterünkben 800 ezer km van.190-esemben,míg el nem adtam szintén 800 volt.
Érdekes,mind elmentek 300 ezer után még egy kevéskét..;)
Ki mondta neked,hogy nem pörgettem órát?
Pörgettem,hát persze,hogy pörgettem,sőt,fogok is.
De tőlem szar autót még nem vett senki,és nem is fog.
"
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.14. 13:10:00
@Make Valamit: de miert nem lehet nevet, tipust, kilometerora allast, lakcimet lekerni
ha pl lakast veszel akkor mindent tudsz a tulajdoni laprol
mi a kulonbseg?
mi ez a nagy mania szemelyisegi jogokrol, meg titkokrol meg mi a faszom
ha valaki el akarja adni a kocsijat, akkor ott kell lenni minden adatnak, kitol vette, kiktol,mennyi volt benne mennyi van most stn?
nem ertem ezt az egesz cirkuszt
ha pl lakast veszel akkor mindent tudsz a tulajdoni laprol
mi a kulonbseg?
mi ez a nagy mania szemelyisegi jogokrol, meg titkokrol meg mi a faszom
ha valaki el akarja adni a kocsijat, akkor ott kell lenni minden adatnak, kitol vette, kiktol,mennyi volt benne mennyi van most stn?
nem ertem ezt az egesz cirkuszt
eidachse 2012.12.14. 13:24:34
Szerintem foglalkozni nem érdemes vele, nem lesz semmi a feljelentésből ha csak ennyi van a kezetekben, egy vitatható hirdetés az internetről.
Normális nepper nem hagy rendszámot a hirdetési fotón, ez viszont egy marha!
Vegyétek meg a kocsit és utána szopassátok az embert!! :D
Normális nepper nem hagy rendszámot a hirdetési fotón, ez viszont egy marha!
Vegyétek meg a kocsit és utána szopassátok az embert!! :D
eidachse 2012.12.14. 13:26:16
A normális nem éppen találó a neppere (akármelyikre), épelméjű már igen.
ElPanther 2012.12.14. 13:38:57
Nemrégiben beszélgettem egy márkaszerviz munkafelvevőjével. Náluk szervizeltek egy autót, amit aztán a tulaj eladott. Az autót nem sokkal később bevitte hozzájuk egy potenciális vásárló (nem tudni, közben hány tulajváltás volt), általános átvizsgálásra. A kocsiban hogy-hogy nem lényegesen kevesebb km volt. Még sem szólhattak a leendő új tulajnak, hogy vissza van tekerve az óra, mert köti őket az adatvédelmi nyilatkozatuk. Sajnos nem emléxem pontosan, de vagy az eredeti tulaj vagy a jelenlegi tulaj beleegyezése szükséges az adatok kiadásához. Tehát adott egy verda, amiről,a szerviz halábiztosan tudja, hogy az órája tekerve van, de nem szólhat a leendő vásárlónak, pedig az azért viszi be átvizsgálásra, hogy kiderüljön, ha valami nix korrekt az autón. Itt tartunk.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.14. 13:50:31
@ElPanther: fejlettebb orszagokban ilyenkor a szerviz alapbol feljelentest tesz
de lehet ott nincs ombudszmen
de lehet ott nincs ombudszmen
gern 2012.12.14. 13:58:24
Tisztelt egybegyültek!
Rendőrként a következőt gondolom!
Az ügyvéd jól mondta a buktatókat, de, az alapos gyanú megvan. Sajnos és nem vagyok jogász és még nem néztem utána, van-e kiísérleti alakzat. Ráadásul, ismeretlen tettes ellen idítod az eljárást. Ekkor, ha az ügyészség is rábólint, indul a nyomozás.
És itt jön a sziszifuszi de eredménnyel kecsektető munka.
A szolgáltatótól kikéred, a linkhez tartozó hirdetéséek adatait.
Nyilvántartóból kikeresed az azonosítható autókat, és a tulajokat. Az adott időszakban szereplő előzőt, és az azóta bejegyzetteket. A környéken lakót te hallgatod ki, tanúként, a többiről megkeresés küldesz az illetékes kapitányságoknak.
Az eladott autók mennyiségétől függően beáramlik nagy mennyiségű adat, és azt átnézed/ óraállás stb./. Ekközben azonosítod a neppert is. Ez rengeteg munka. Ilyen és hasonló ügyből van nálad 35-40 db. Statisztikailag hetente 1 órád jut egy ügyre, ha egyéb feladatot nem kapsz. Simán másfél év nyomozás, ha beindul. De jó lenne már egy ilyen retek surmó parasztot elkapni. Ami jó, hogy ha több ilyen eset is bizonyított, akkor üzletszerű a történet, magasabb ítélettel. Nem vágyom egy ilyen ügyre, de jó lenne már elindítani egy hengert, egy gőzhengert......
Rendőrként a következőt gondolom!
Az ügyvéd jól mondta a buktatókat, de, az alapos gyanú megvan. Sajnos és nem vagyok jogász és még nem néztem utána, van-e kiísérleti alakzat. Ráadásul, ismeretlen tettes ellen idítod az eljárást. Ekkor, ha az ügyészség is rábólint, indul a nyomozás.
És itt jön a sziszifuszi de eredménnyel kecsektető munka.
A szolgáltatótól kikéred, a linkhez tartozó hirdetéséek adatait.
Nyilvántartóból kikeresed az azonosítható autókat, és a tulajokat. Az adott időszakban szereplő előzőt, és az azóta bejegyzetteket. A környéken lakót te hallgatod ki, tanúként, a többiről megkeresés küldesz az illetékes kapitányságoknak.
Az eladott autók mennyiségétől függően beáramlik nagy mennyiségű adat, és azt átnézed/ óraállás stb./. Ekközben azonosítod a neppert is. Ez rengeteg munka. Ilyen és hasonló ügyből van nálad 35-40 db. Statisztikailag hetente 1 órád jut egy ügyre, ha egyéb feladatot nem kapsz. Simán másfél év nyomozás, ha beindul. De jó lenne már egy ilyen retek surmó parasztot elkapni. Ami jó, hogy ha több ilyen eset is bizonyított, akkor üzletszerű a történet, magasabb ítélettel. Nem vágyom egy ilyen ügyre, de jó lenne már elindítani egy hengert, egy gőzhengert......
Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.12.14. 13:59:44
Záchkó pedig elég könnyen a hatása alá kerül dolgoknak, Csikóstól kérje néha kölcsön az Oldtimer Markt-ját; átlag két kiadásonként felhívják/elmennek egy verdát megnézni, a hajam szála égnek áll, olyanokat hazudik az echte germán tulaj is. Ich kann dir den TÜV zeigen, Junge!
Stock 2012.12.14. 14:36:01
@Rocko-: én azért is hiányolom, mert most elolvastam a másik poszt alatti kommenteket és elég tanulságos volt! :))
ott azt az állás pontot képviselte, hogy ez a világ legtermészetesebb dolga és mindenki hülye, aki ezt nem érti hogy a vevő érdeke (lehet hogy McK selmeci gabika?)
ott azt az állás pontot képviselte, hogy ez a világ legtermészetesebb dolga és mindenki hülye, aki ezt nem érti hogy a vevő érdeke (lehet hogy McK selmeci gabika?)
tede 2012.12.14. 14:53:52
Mondjuk ebben lehet egy olyan dolog is, hogy ha káosz van és óratekergetés a használtautók piacán, akkor több vásárlót terelhet az újautók felé.
Több ismerősöm is azért vett inkább újautót, mert megnéztek több használtat is, de mindegyik durva állapotban volt és az óratekergetés gyanúja mindenegyik esetben ott volt. Jó állapotú haszált autó olyan mint a fehér elefánt, mindenki beszél róla, de még senki nem látta.
Több ismerősöm is azért vett inkább újautót, mert megnéztek több használtat is, de mindegyik durva állapotban volt és az óratekergetés gyanúja mindenegyik esetben ott volt. Jó állapotú haszált autó olyan mint a fehér elefánt, mindenki beszél róla, de még senki nem látta.
Rocko- 2012.12.14. 14:54:59
@Stock: "lehet hogy McK selmeci gabika?"
nem.
"ott azt az állás pontot képviselte, hogy ez a világ legtermészetesebb dolga és mindenki hülye, aki ezt nem érti hogy a vevő érdeke"
rákerestem erre a kommentre, és kicsit beleolvastam a témába. árnyalnám: azt éreztem hogy felpaprikázva írta. nem a vevő érdeke, de sokan km-t vesznek, nem állapotot. pedig utóbbit kéne. ezért ha 1111 km-es autót akar, akkor azt kap. ha 128745 km-est, akkor azt. ez van ha sokan nem tudnak elszakadni ettől a mágikus kmórafétistől.
nem mondom hogy elfogadom a módszert, de megértem az indokot.
nem.
"ott azt az állás pontot képviselte, hogy ez a világ legtermészetesebb dolga és mindenki hülye, aki ezt nem érti hogy a vevő érdeke"
rákerestem erre a kommentre, és kicsit beleolvastam a témába. árnyalnám: azt éreztem hogy felpaprikázva írta. nem a vevő érdeke, de sokan km-t vesznek, nem állapotot. pedig utóbbit kéne. ezért ha 1111 km-es autót akar, akkor azt kap. ha 128745 km-est, akkor azt. ez van ha sokan nem tudnak elszakadni ettől a mágikus kmórafétistől.
nem mondom hogy elfogadom a módszert, de megértem az indokot.
Stock 2012.12.14. 15:07:17
@Rocko-: "de sokan km-t vesznek, nem állapotot. pedig utóbbit kéne"
ezt a tróger nepper dumát... és azt hogy kéne?
"nem mondom hogy elfogadom a módszert, de megértem az indokot."
ezt kifejtenéd?
ezt a tróger nepper dumát... és azt hogy kéne?
"nem mondom hogy elfogadom a módszert, de megértem az indokot."
ezt kifejtenéd?
Rocko- 2012.12.14. 15:10:25
@Stock: "akkor gondolom megérted az autófeltöréseket is?!"
a kettő két külön dolog. nem értem miylen alapon mosod össze őket.
"ezt a tróger nepper dumát... és azt hogy kéne?"
nagyon egyszerű: elviszed állapotfelmérésre. ez nem nepperduma, ez szimplán józan ész, hogy nem találomra, látszatra veszel valamit, hanem megvizsgálod. aki pedig nem így tesz, az hülye. lehet hogy fáj, de így van.
"ezt kifejtenéd?"
már kifejtettem, lásd előző kommentem.
a kettő két külön dolog. nem értem miylen alapon mosod össze őket.
"ezt a tróger nepper dumát... és azt hogy kéne?"
nagyon egyszerű: elviszed állapotfelmérésre. ez nem nepperduma, ez szimplán józan ész, hogy nem találomra, látszatra veszel valamit, hanem megvizsgálod. aki pedig nem így tesz, az hülye. lehet hogy fáj, de így van.
"ezt kifejtenéd?"
már kifejtettem, lásd előző kommentem.
Stock 2012.12.14. 15:29:12
@Rocko-: olyan alapon, hogy a "sokhülyevevő" olcsó gps-t, meg iphone-t akar, ezért szereznek nekik.... a vevő hibája,hát mit képzelt?!
folytathatom: 18-as aranyat veszel,pedig 24-eset fizetsz, bélszínt fizetsz, de felsálat kapsz.....
ezért kértem, hogy fejtsd ki, hogy megérted, de nem fogadod el!
vittem én már autót állapotfelmérésre olyan hibával ,ami nekem is nyilvánvaló volt, a szervíz szerint mégsem létezett.
emlékszel amikor a Bende ment mercit venni az országos hírű szakival, meg egy másikkal, meg több milliónyi diagnosztikai műszerrel és mégsem sikerült.......
szóval hagyjuk ezt az alpári nepper önigazolást, az óra számít!ha nem számítana, akkor nem csalnának hogy abból busásan keressenek........
folytathatom: 18-as aranyat veszel,pedig 24-eset fizetsz, bélszínt fizetsz, de felsálat kapsz.....
ezért kértem, hogy fejtsd ki, hogy megérted, de nem fogadod el!
vittem én már autót állapotfelmérésre olyan hibával ,ami nekem is nyilvánvaló volt, a szervíz szerint mégsem létezett.
emlékszel amikor a Bende ment mercit venni az országos hírű szakival, meg egy másikkal, meg több milliónyi diagnosztikai műszerrel és mégsem sikerült.......
szóval hagyjuk ezt az alpári nepper önigazolást, az óra számít!ha nem számítana, akkor nem csalnának hogy abból busásan keressenek........
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.12.14. 15:53:39
@Stock: ez viszont teljesen igaz
a futasmennyiseg igenis sokat szamit
akar csak autopalyan akar blablabla
szamit
sokat szamit
es nem nem csak allapotot veszunk ez itt egy TC-s szlogen
nem, kocsit veszek
sokszor tudom milyen tipust akarok, kb mennyi van ra hany eveset es szeretnem tudni pl. az automata valto miatt tenylegesen mennyi van benne
akinek csak ugy kell egy kocsi az vegyen allapotot
de ha nekem kocsi kell es nem akarok ujat akkor hagy tudjam mar mennyit ment elottem
ne kelljen mar szervizekbe rohangalnom
annyi legyen az oraban amennyit futott
ez ilyen egyszeru
a futasmennyiseg igenis sokat szamit
akar csak autopalyan akar blablabla
szamit
sokat szamit
es nem nem csak allapotot veszunk ez itt egy TC-s szlogen
nem, kocsit veszek
sokszor tudom milyen tipust akarok, kb mennyi van ra hany eveset es szeretnem tudni pl. az automata valto miatt tenylegesen mennyi van benne
akinek csak ugy kell egy kocsi az vegyen allapotot
de ha nekem kocsi kell es nem akarok ujat akkor hagy tudjam mar mennyit ment elottem
ne kelljen mar szervizekbe rohangalnom
annyi legyen az oraban amennyit futott
ez ilyen egyszeru
Stock 2012.12.14. 16:00:34
@hagyma: ezt a rossz dumát sztem ommm kezdte itt,gondolom a nagyon becsületes gödöllői cimbije hatására.
ár/érték arány.... megvenném én a miliót futott akármit is, ha olyat akarok és olyan áron kapom, hogy a kalkulálható szervíz költségekkel, leállásokkal ne járjak rosszabbul, mint egy alig futott, szervízelést nem igénylővel.
ár/érték arány.... megvenném én a miliót futott akármit is, ha olyat akarok és olyan áron kapom, hogy a kalkulálható szervíz költségekkel, leállásokkal ne járjak rosszabbul, mint egy alig futott, szervízelést nem igénylővel.
JackTowards 2012.12.14. 17:06:31
Pista! A "Priebežný stav tachometra zaznamenaný počas EK znázornený v grafe" felirat alatti diagram 2008-tól 2010-ig csökkenő egyenesét hogyan kell értelmezni? ;-)
lyken 2012.12.14. 17:36:27
@JackTowards: Miért van az, hogy egyesek csak write_only módban képesek működni? Engem nem érdekel ez a téma, de mégis emlékszem mit írt róla. Persze az is lehet, hogy "Pista" mostantól mind a 389212 darab bloghu júzernek le fogja írni egyesével.
ommm 2012.12.14. 18:03:59
@Stock: És mi ezzel a baj? Vettél már valaha használtautót olyan országból, ahol van tisztességes autópálya-hálózat?
@JackTowards: Olvasd fent, ott írtam le, pár kommenttel korábban.
@JackTowards: Olvasd fent, ott írtam le, pár kommenttel korábban.
novothauto · http://novothauto.hu 2012.12.14. 18:13:04
@Stock: "az országos hírű szakival, meg egy másikkal, meg több milliónyi diagnosztikai műszerrel és mégsem sikerült"
A pletykák is így terjednek barátom, Te meg kedves tudatlanságodban tényként írsz le dolgokat, holott ott sem voltál. Nem volt többmilliós műszer, egy potenciométer lett megvizsgálva, ennyi. Még egy kompressziómérő sem volt. A másik, hogy a vásárláskor meg lett említve, hogy legalább négy kilót kell költeni az autóra.
Ha valamit nem tudsz, ne közöld már tényként, mint egy pletykás vénasszony!
A pletykák is így terjednek barátom, Te meg kedves tudatlanságodban tényként írsz le dolgokat, holott ott sem voltál. Nem volt többmilliós műszer, egy potenciométer lett megvizsgálva, ennyi. Még egy kompressziómérő sem volt. A másik, hogy a vásárláskor meg lett említve, hogy legalább négy kilót kell költeni az autóra.
Ha valamit nem tudsz, ne közöld már tényként, mint egy pletykás vénasszony!
Rocko- 2012.12.14. 18:20:54
@Stock: nézd, két opció van: - lehet az ember hülye, és átbasszák.
- odafigyel, és nem verik át.
lehet választani, de a kető nem megy együtt. ha valaki a jogához hogy hülye legyen, az ne csodálkozzok hogy átverik, de el kell fogadni hogy ez egy ilyen világ.
- odafigyel, és nem verik át.
lehet választani, de a kető nem megy együtt. ha valaki a jogához hogy hülye legyen, az ne csodálkozzok hogy átverik, de el kell fogadni hogy ez egy ilyen világ.
Rocko- 2012.12.14. 19:17:24
@novothauto: "Ha valamit nem tudsz, ne közöld már tényként, mint egy pletykás vénasszony!"
itt a lényeg. kommentelők jelentős része sajnos így működik, ha az ember pedig bizonyítható tényeket kér, akkor indul az anyázás vagy sunnyogva eltűnés.
itt a lényeg. kommentelők jelentős része sajnos így működik, ha az ember pedig bizonyítható tényeket kér, akkor indul az anyázás vagy sunnyogva eltűnés.
Stock 2012.12.14. 19:59:20
@novothauto: elnézésed kérem "tudatlanságomért", valóban írtam valótlanságot..., ami szerintem a lényegen szinte mit sem változtat!
két szerelő(országos hírű diagnoszt(ák)a + műszer:
"a srácok győzködtek: a kocsi meg gyönyörű, vegyem meg ennyiért. A motor rossz járása bármitől lehet, de nincs olyan dolog rajta, ami sokba lenne, kivéve a légtömegmérő-egységet, amit megmértünk, és jó."
eredmény:
"Csapágyazni, de még inkább kihajítani az egészet a francba."
tehát a témához visszakanyarodva "állapotot, nem km-t.." hogyan is kell ezt elképzelni? vigyek inkább 2 pletykás vénasszonyt? :)
két szerelő(országos hírű diagnoszt(ák)a + műszer:
"a srácok győzködtek: a kocsi meg gyönyörű, vegyem meg ennyiért. A motor rossz járása bármitől lehet, de nincs olyan dolog rajta, ami sokba lenne, kivéve a légtömegmérő-egységet, amit megmértünk, és jó."
eredmény:
"Csapágyazni, de még inkább kihajítani az egészet a francba."
tehát a témához visszakanyarodva "állapotot, nem km-t.." hogyan is kell ezt elképzelni? vigyek inkább 2 pletykás vénasszonyt? :)
Stock 2012.12.14. 20:07:42
@ommm: az vele a baj, hogy egy rossz tartalom nélküli önigazoló nepper duma....
senki nem tudja egy kósza állapotfelméréssel megtippelni az autó előéletét! de ha ez így nem is teljesen igazaz átlag embernek esélye sincs rá,ezért nem egészséges így mentegetni a csaló neppereket.(ami most még ellentétes is az aktuális céges széljárással,nem?!) :) tehát a km óra állás igenis lényeges!
"Vettél már valaha használtautót olyan országból, ahol van tisztességes autópálya-hálózat?"
nem de hogy jön ez ide? az ottani kocsik csak ott futhattak?
senki nem tudja egy kósza állapotfelméréssel megtippelni az autó előéletét! de ha ez így nem is teljesen igazaz átlag embernek esélye sincs rá,ezért nem egészséges így mentegetni a csaló neppereket.(ami most még ellentétes is az aktuális céges széljárással,nem?!) :) tehát a km óra állás igenis lényeges!
"Vettél már valaha használtautót olyan országból, ahol van tisztességes autópálya-hálózat?"
nem de hogy jön ez ide? az ottani kocsik csak ott futhattak?
Stock 2012.12.14. 20:13:28
@Rocko-: aha, értem! tehát nem csalók vannak, akik rosszhiszeműen megtévesztenek, és megérdemelnék a büntetést....., hanem mindenki hülye! jah és meg is érdemli!! :))
"odafigyel, és nem verik át."
ezt fejtsd már ki, h mit takar...
"odafigyel, és nem verik át."
ezt fejtsd már ki, h mit takar...
r1attee13 2012.12.14. 20:19:16
:)
a szlovák módszer se tökéletes... lecsekkoltam a saját kocsimat, és vagy 60e -el kevesebbet dob ki a rendszer, mint kéne...
Köszönöm :D
a szlovák módszer se tökéletes... lecsekkoltam a saját kocsimat, és vagy 60e -el kevesebbet dob ki a rendszer, mint kéne...
Köszönöm :D
Rocko- 2012.12.14. 20:24:43
@Stock: "hanem mindenki hülye! jah és meg is érdemli!! "
nem mondom hogy mindenki, de sokan.
volt ebben a témában Csikósnak is cikke, de becsületesneppernek tuti. álmot akarnak. hát megkapják.
""odafigyel, és nem verik át."
ezt fejtsd már ki, h mit takar..."
lásd fent: állapotfelmérés.
de komolyan nézz körbe hog mennyi téren van ilyen hogy beszívják az emberek, aztán meg lesnek mint hal a szatyorban. nullás kezdőre autó, használtautónál lutrizás szakszervizzel átvizsgálás helyett, és így tovább.
nem mondom hogy mindenki, de sokan.
volt ebben a témában Csikósnak is cikke, de becsületesneppernek tuti. álmot akarnak. hát megkapják.
""odafigyel, és nem verik át."
ezt fejtsd már ki, h mit takar..."
lásd fent: állapotfelmérés.
de komolyan nézz körbe hog mennyi téren van ilyen hogy beszívják az emberek, aztán meg lesnek mint hal a szatyorban. nullás kezdőre autó, használtautónál lutrizás szakszervizzel átvizsgálás helyett, és így tovább.
Stock 2012.12.14. 20:47:05
@Rocko-: "álmot akarnak. hát megkapják."
lopott gps auto feltörésből.....
egyébként a fölös kockázatvállalással egyetértek, tényleg sokan csinálják!
lopott gps auto feltörésből.....
egyébként a fölös kockázatvállalással egyetértek, tényleg sokan csinálják!
ommm 2012.12.14. 22:24:43
@Stock:
Butaság. Már csak azért is, mert az autóvásárlók nagy hányada el sem jut odáig, hogy elmenjen megnézni egy autót, amikor a telefonba azt hallja, amit nem akar.
Ha pedig odamegy, látja, hogy szép az autó, vonalban fut, nem füstöl és mindene működik, akkor otthagyja, hiszen "sok benne a kilométer, biztosan befosik mindjárt valami".
A csaló neppereket nem mentegeti senki, de a Becsületesneppert nem véletlenül hívják annak, csak remélem, hogy megjelennek itt azok az olvasók, akik segítséget kértek tőle és kaptak. Nem egy szép autót hozott már nekik megrendelésre és mindenki nagyon elégedett volt.
Ezért az általánosításod nem áll meg.
"Vettél már valaha használtautót olyan országból, ahol van tisztességes autópálya-hálózat?"
nem de hogy jön ez ide? az ottani kocsik csak ott futhattak?
Nem, de jó eséllyel nem a futásteljesítményük határozza meg az állapotukat. Taxiüzem-doktorüzem, ha mond ez a kettő valamit...
Nemrégiben vettem egy autót, sok baja nincs. Több, mint 300 ezer km van benne. Tudod, hányan nézték meg fizikai valójában január óta, amióta árulták? Senki. Én novemberben vettem meg, ropiért.
Butaság. Már csak azért is, mert az autóvásárlók nagy hányada el sem jut odáig, hogy elmenjen megnézni egy autót, amikor a telefonba azt hallja, amit nem akar.
Ha pedig odamegy, látja, hogy szép az autó, vonalban fut, nem füstöl és mindene működik, akkor otthagyja, hiszen "sok benne a kilométer, biztosan befosik mindjárt valami".
A csaló neppereket nem mentegeti senki, de a Becsületesneppert nem véletlenül hívják annak, csak remélem, hogy megjelennek itt azok az olvasók, akik segítséget kértek tőle és kaptak. Nem egy szép autót hozott már nekik megrendelésre és mindenki nagyon elégedett volt.
Ezért az általánosításod nem áll meg.
"Vettél már valaha használtautót olyan országból, ahol van tisztességes autópálya-hálózat?"
nem de hogy jön ez ide? az ottani kocsik csak ott futhattak?
Nem, de jó eséllyel nem a futásteljesítményük határozza meg az állapotukat. Taxiüzem-doktorüzem, ha mond ez a kettő valamit...
Nemrégiben vettem egy autót, sok baja nincs. Több, mint 300 ezer km van benne. Tudod, hányan nézték meg fizikai valójában január óta, amióta árulták? Senki. Én novemberben vettem meg, ropiért.
ommm 2012.12.14. 22:26:20
@r1attee13: Hányszor vizsgázott okosban, mielőtt a tiéd lett? Lásd az én példámat.
nitro1 2012.12.15. 01:10:06
@ommm: De még mindig nem tudjuk, hogy mit is vettél konkrétan. Vagy csak én nem olvastam minden cikket? :-)
bandirepublic · halottnakacoach.hu 2012.12.15. 08:31:12
kedves stáb! nagyon kedvelem a műsort, de ezt az adást stockholmban hallgatni a kocsiban munkába menet a hóban: priceless. köszönm, hogy elmondhattam
bandirepublic · halottnakacoach.hu 2012.12.15. 08:32:09
egyébként meg anmikor a 99-es corollámat vettem 5 éve, akkor simán besétáltam a budaőrsi toyotához és megmondták a szervíztörténetet. ingyé.
spike179 2012.12.15. 09:12:46
@madandcrazybird: Ne értetlenkedjetek már ennyire:
Dialektus/tájszólás: Ugyanaz a nyelv, de más földrajzi régió. Ilyen a palóc. Vagy a sváb a németeknél. Vagy a, és most kapaszkodj meg: Az ausztrál az angoloknál.
Persze ez vice-versa megy. A palócnak a budapesti a dialektus.
De azért megegyezhetünk, hogy van általában minden nyelvben egy etalonnak tekintett kiejtés/szókincs. Az angoloknál ez az oxfordi, a németeknél ez a Hochdeutsch, nálunk meg mivel ilyen baromi vízfejű ország vagyunk ez a budapesti.
Akcentus: Nem anyanyelvként beszélt nyelv, ezért rossz kiejtés. Tipikus esete amikor a francia beszél angolul.
Pont.
Dialektus/tájszólás: Ugyanaz a nyelv, de más földrajzi régió. Ilyen a palóc. Vagy a sváb a németeknél. Vagy a, és most kapaszkodj meg: Az ausztrál az angoloknál.
Persze ez vice-versa megy. A palócnak a budapesti a dialektus.
De azért megegyezhetünk, hogy van általában minden nyelvben egy etalonnak tekintett kiejtés/szókincs. Az angoloknál ez az oxfordi, a németeknél ez a Hochdeutsch, nálunk meg mivel ilyen baromi vízfejű ország vagyunk ez a budapesti.
Akcentus: Nem anyanyelvként beszélt nyelv, ezért rossz kiejtés. Tipikus esete amikor a francia beszél angolul.
Pont.
spike179 2012.12.15. 09:27:23
@Make Valamit: "Azt kéne a sok önjelölt fotelügyvédnek kisütni, hogy állampolgári kezdeményezéssel miért nem lehet egy honlapot csinálni, ahol csak annyi adatot tárolnánk hogy rendszám-dátum-kilométeróra? Nevet, tipust se. Tutira rá lehet húzni valami magántitoksértést :)"
Ez működhetne. Ha önkéntesen szolgáltatsz adatot, akkor lehet publikus. Ennyi. Nincsen Ombudsman, nincsen semmi. Végső soron mindenki a maga adatainak az őrzője és felelőse.
A probléma ugye ott van, hogy a márkaszerviz felírja a km állást, de abban a pillanatban a tulajdonos nem jelenti ki explicit módon, hogy publikussá kívánja tenni. Ezért kell később a beleegyezése, hogyha harmadik félnek ki akarják adni.
Van egy biciklis oldal, ahol hasonló módon minden bicikli tulaj beszolgáltatja az alvázszámát, ami utána szabadon kereshető mindenki számára: bringareg.hu/
Ugye arra az esetre, hogyha valaki venne biciklit, akkor láthassa, hogy nem lopott bicajról van szó.
Ez működhetne. Ha önkéntesen szolgáltatsz adatot, akkor lehet publikus. Ennyi. Nincsen Ombudsman, nincsen semmi. Végső soron mindenki a maga adatainak az őrzője és felelőse.
A probléma ugye ott van, hogy a márkaszerviz felírja a km állást, de abban a pillanatban a tulajdonos nem jelenti ki explicit módon, hogy publikussá kívánja tenni. Ezért kell később a beleegyezése, hogyha harmadik félnek ki akarják adni.
Van egy biciklis oldal, ahol hasonló módon minden bicikli tulaj beszolgáltatja az alvázszámát, ami utána szabadon kereshető mindenki számára: bringareg.hu/
Ugye arra az esetre, hogyha valaki venne biciklit, akkor láthassa, hogy nem lopott bicajról van szó.
nitro1 2012.12.15. 10:46:00
@bandirepublic: Azt elfelejtetted közölni, hogy mielőtt megvetted, vagy miután, mikor már te voltál a tulajdonos. :-)
nitro1 2012.12.15. 10:47:35
@spike179: Hogy kicsit offoljak is: én úgy tudtam, hogy nálunk nem a budapesti, hanem az észak-magyarországi az.
spike179 2012.12.15. 11:11:34
@nitro1: Akár, de a lényegen ugye nem változtat :)
gern 2012.12.15. 11:44:14
spike179: Elmondanám, hogy gyk korom tanulmányaiból úgy emlékszem, hogy Borsod megyében beszélik legszebben a magyart. Már aki nem töri:).
Szóval azért Németországból is hoztak már be kopogó, majd széteső futóművü, magánszemélytől származó Opel Astrat. Még ott megtekerte az órát a srác 100-al tovább a vám miatt/ ez már nincs/ majd mivel esztétikailag jó volt, kis javítás és -200 és jött a kaszálás.
Ezenkívül mit csinálnátok az olyan autóval, mely Mo-i, új autó volt, a barátom 5 évig küzdött a 406-os oroszlánnal, közben két nagynyomású szivattyú, három ékszíj tárcsa és a befecskendezők szaladtak bele a HDI-be, mind ez 200.000. Km alatt. Vezetett szervízkönyvvel. Akkor is egy fos volt, pedig mindent megkapott. És most a 2.2-es Accorddal szívja ezt a sort 165.000.Km-nél. Óra nincs tekerve, újként vette, szervizeli, és a korábban leírtak után ezt ki hinné el. Aki megvenné biztosan azt mondaná, hogy tekerve van az órája! pedig nincs.
Kíváncsi lennék novoth barátunk ez irányú tapasztalataira, vagy minden cammon rail ilyen fos?
Szóval azért Németországból is hoztak már be kopogó, majd széteső futóművü, magánszemélytől származó Opel Astrat. Még ott megtekerte az órát a srác 100-al tovább a vám miatt/ ez már nincs/ majd mivel esztétikailag jó volt, kis javítás és -200 és jött a kaszálás.
Ezenkívül mit csinálnátok az olyan autóval, mely Mo-i, új autó volt, a barátom 5 évig küzdött a 406-os oroszlánnal, közben két nagynyomású szivattyú, három ékszíj tárcsa és a befecskendezők szaladtak bele a HDI-be, mind ez 200.000. Km alatt. Vezetett szervízkönyvvel. Akkor is egy fos volt, pedig mindent megkapott. És most a 2.2-es Accorddal szívja ezt a sort 165.000.Km-nél. Óra nincs tekerve, újként vette, szervizeli, és a korábban leírtak után ezt ki hinné el. Aki megvenné biztosan azt mondaná, hogy tekerve van az órája! pedig nincs.
Kíváncsi lennék novoth barátunk ez irányú tapasztalataira, vagy minden cammon rail ilyen fos?
Rocko- 2012.12.15. 12:35:08
@gern: "Kíváncsi lennék novoth barátunk ez irányú tapasztalataira, vagy minden cammon rail ilyen fos?"
Novoth, ha kérhetnénk. :)
és már írta: ő csak rosszakkal találkozik. na nem azért, mert mind rossz lenne, hanem ha nem lenne rossz, akkor nem találkozna velük. :)
Novoth, ha kérhetnénk. :)
és már írta: ő csak rosszakkal találkozik. na nem azért, mert mind rossz lenne, hanem ha nem lenne rossz, akkor nem találkozna velük. :)
gern 2012.12.15. 16:20:52
Rocko! Mily Igaz!
De azért azt gondolom, hogy egy márkafüggetlen autószerelő, főleg nagyobb ügyfélkörrel, és rendes felkészültséggel, már statisztikai merítés.
Valamikor még A2 korában, az újságban olvastam egy autószerelő, vagy mérnök írását, hogy az Euro 5-6 stb. határértékek miatt lett szükség a cammon rail rendszerre, melynek piezzos befecskendezője, vagy mi a szösz, az egyéb körülmények, mint gázolajban lévő szemcsék, miatt önpusztító, sokkal rövidebb élettartamu mint a régebbi rendszerek. Lagalább is így emlékszam az írásra.
De azért azt gondolom, hogy egy márkafüggetlen autószerelő, főleg nagyobb ügyfélkörrel, és rendes felkészültséggel, már statisztikai merítés.
Valamikor még A2 korában, az újságban olvastam egy autószerelő, vagy mérnök írását, hogy az Euro 5-6 stb. határértékek miatt lett szükség a cammon rail rendszerre, melynek piezzos befecskendezője, vagy mi a szösz, az egyéb körülmények, mint gázolajban lévő szemcsék, miatt önpusztító, sokkal rövidebb élettartamu mint a régebbi rendszerek. Lagalább is így emlékszam az írásra.
Rocko- 2012.12.15. 17:15:31
@gern: oké, viccet félretéve, valóban egy merítés, de mindig az eladott darabszámra kell vetíteni a meghibásodásokat.
ez elég nagy adatbázis lenne, és ugye külföldön is megvan hogy nincs kötelezettsége a márka felé jelenteni a márkafüggetlen szerelőnek a meghibásodást. szűkítve a kört pedig akár vehetnénk alaphalmaznak a hazai eladott autókat per meghibásodás (vegyük azt hogy minden kocsit a márkaszerviz javít), akkoris ott van hogy nem érdeke a márkának ezeket az infokat közzétenni. ha gyűjtik is inkább a további tervezéshez, tapasztalatként.
no meg ott van az is hogy mondjuk a CR érzékenyebb a gázolaj minőségére. ami az egyszeri tulaj pont nem fogja érdekelni hogy miért rossz a kocsi, őt az érdekli hogy elromlott.
ez elég nagy adatbázis lenne, és ugye külföldön is megvan hogy nincs kötelezettsége a márka felé jelenteni a márkafüggetlen szerelőnek a meghibásodást. szűkítve a kört pedig akár vehetnénk alaphalmaznak a hazai eladott autókat per meghibásodás (vegyük azt hogy minden kocsit a márkaszerviz javít), akkoris ott van hogy nem érdeke a márkának ezeket az infokat közzétenni. ha gyűjtik is inkább a további tervezéshez, tapasztalatként.
no meg ott van az is hogy mondjuk a CR érzékenyebb a gázolaj minőségére. ami az egyszeri tulaj pont nem fogja érdekelni hogy miért rossz a kocsi, őt az érdekli hogy elromlott.
madandcrazybird (törölt) 2012.12.15. 19:21:42
@spike179:
Legalabb valaki ossze tudja szedni a gondolatait.
Te.
Es nem csak magyarkodik itt nekem.
Legalabb ravilagitottam dolgokra.
(-:
Szepen megfogalmaztad.
Legalabb valaki ossze tudja szedni a gondolatait.
Te.
Es nem csak magyarkodik itt nekem.
Legalabb ravilagitottam dolgokra.
(-:
Szepen megfogalmaztad.
gern 2012.12.16. 00:25:38
Rocko!
Ez mind igaz.Csak valamiért a HDI-vel több az ilyen probléma. Igaz nagy számban szerelik, volt idő, amikor 5 gyártó is szsrelte. De sorra hallottam, ezeket a problémákat. A haver eladta a 406-ost, és azt mondta, hogy akkor nézzünk jobbat. Volt sok egyéb garanciális apró hiba is, kelően utálja ezt az autót. De megint befecskendező probléma? És kútnál tankol, és cserél mindent. De most totál kiakadt. Dejavu érzése van.
Azt gondolom, hogy egyébként a népítélet elég jó. Ott is sok hülyeséget olvasok, de pl a 307-es Peugeot osztályzatok visszaigazolják a hírét! Egyszer egy a Honda-KIA kereskedésből kilépett szervízvezető mesélte, mannyivel több gond volt a Hondákkal, pedig a KIA volt nagyobb számban eledva. És megdöbbentő volt a ygár által kommunikált felépített "ez csak egyedi hiba" történet, mikor ők látták, hogy ez visszatérő.És ez igazol téged, titkolják, nem érdekük, hogy kiderüljön. Lassan autót akarok cserélni, de csak használtra "futi". Rendesen be vagyok szarva, hogy mibe nyúlok bele, a lagnagyobb odafigyelés mellett is!
Ez mind igaz.Csak valamiért a HDI-vel több az ilyen probléma. Igaz nagy számban szerelik, volt idő, amikor 5 gyártó is szsrelte. De sorra hallottam, ezeket a problémákat. A haver eladta a 406-ost, és azt mondta, hogy akkor nézzünk jobbat. Volt sok egyéb garanciális apró hiba is, kelően utálja ezt az autót. De megint befecskendező probléma? És kútnál tankol, és cserél mindent. De most totál kiakadt. Dejavu érzése van.
Azt gondolom, hogy egyébként a népítélet elég jó. Ott is sok hülyeséget olvasok, de pl a 307-es Peugeot osztályzatok visszaigazolják a hírét! Egyszer egy a Honda-KIA kereskedésből kilépett szervízvezető mesélte, mannyivel több gond volt a Hondákkal, pedig a KIA volt nagyobb számban eledva. És megdöbbentő volt a ygár által kommunikált felépített "ez csak egyedi hiba" történet, mikor ők látták, hogy ez visszatérő.És ez igazol téged, titkolják, nem érdekük, hogy kiderüljön. Lassan autót akarok cserélni, de csak használtra "futi". Rendesen be vagyok szarva, hogy mibe nyúlok bele, a lagnagyobb odafigyelés mellett is!
bandirepublic · halottnakacoach.hu 2012.12.16. 08:17:21
@nitro1: úgy emlékszem, hogy az ő tudta nélkül mentem be a szervízbe megkérdezni.
Rocko- 2012.12.16. 13:13:21
@gern: "Csak valamiért a HDI-vel több az ilyen probléma."
erre nincs rálátásom.
"Azt gondolom, hogy egyébként a népítélet elég jó."
én fenntartással kezelném. sok minden befolyásolja a véleményt, nem biztos hogy objektív képet kapunk.
"Rendesen be vagyok szarva, hogy mibe nyúlok bele, a lagnagyobb odafigyelés mellett is!"
érthető.
erre nincs rálátásom.
"Azt gondolom, hogy egyébként a népítélet elég jó."
én fenntartással kezelném. sok minden befolyásolja a véleményt, nem biztos hogy objektív képet kapunk.
"Rendesen be vagyok szarva, hogy mibe nyúlok bele, a lagnagyobb odafigyelés mellett is!"
érthető.
furo80 2012.12.17. 14:44:25
Minek lett kitakarva képen lévö VIN szám és a kilométerállás? A rendszám alapján lehet keresni.
apas 2012.12.17. 21:31:42
@Beaver100:
azon gondolkodok ilyenkor,hogyha megütném:fel merne-e jelenteni mert akkor bukna ő is?
azon gondolkodok ilyenkor,hogyha megütném:fel merne-e jelenteni mert akkor bukna ő is?
adesso01 2012.12.19. 16:19:14
Nem tudjátok mikor jön a mai Égéstér?(2012.12.19)Köszi!
adesso01 2012.12.19. 17:13:58
úúúúúúúhhhh...tényleg, cseppet összefolynak a napok.Köszi azért!
titanmanus 2012.12.20. 12:56:24
De a régi tulaj átadta szerződés NÉLKÜL? o.O
Hát nem volt egy lángelme...
Hát nem volt egy lángelme...
Vadasz S. Tamas 2012.12.20. 19:07:48
Mikor lesz fönt a következő (47.) adás?
perpeetum · http://higgins.blog.hu/ 2012.12.20. 22:30:36
Nincs új égéstér? Ne csináljátok, már függő vagyok! Kérem az adagomat! :D
vviktor1 2012.12.20. 23:05:14
47 ? Amúgy boldog világvégét ! Ezt még előtte meg akartam hallgatni :)
Sihox 2012.12.21. 01:00:16
"Nincs új égéstér? Ne csináljátok, már függő vagyok! Kérem az adagomat!" by perpeetum DETTO!!! De izibe! Mert baj lesz!
Tarakos 2012.12.21. 08:50:28
Mikor kapjuk az új adást?
Már péntek van!
Már péntek van!
Vadasz S. Tamas 2012.12.21. 10:07:26
Lesz ma egyáltalán?
Rocko- 2012.12.21. 10:12:13
@Tarakos: @Vadasz S. Tamas: azt írták hogy a Belsőségen futó hiéna projekt miatt háttérbe került az Égéstér. hogy mikorra és meddig, azt nem közölte senki.
pedig várom én is.
pedig várom én is.
Vadasz S. Tamas 2012.12.21. 10:33:12
@Rocko-: kösz az infót :(
KOCZKY 2012.12.21. 11:22:34
Most hallgattam végig az adást, és csapjanak agyon, de úgy érzem, h ez a nepper vitte el a Toledomat 2008-ban... otthon megnézem a papírokat, az a tutti!
Ha feljelentették, azt biza nem bánom, nálam anno autópályamatricát felejtett el venni, elküldtem neki a csekket szépen :-)
Ha feljelentették, azt biza nem bánom, nálam anno autópályamatricát felejtett el venni, elküldtem neki a csekket szépen :-)
Waxolo 2012.12.23. 12:15:01
"A bizalom jó dolog. De az ellenőrzés még jobb" - V.I. Lenin
rolls 2012.12.24. 11:04:54
(off - mert ott nem lehet hozzászólni.)
Köszönöm! Szép volt Koncz Jani!
totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/12/24/csillagpor/
(on)
Boldog Karácsonyt!
:)
Köszönöm! Szép volt Koncz Jani!
totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/12/24/csillagpor/
(on)
Boldog Karácsonyt!
:)
FoDoS 2012.12.27. 11:19:36
Keresztapámnak (nyugdíjas belgyógyász) van egy 10 éves astrája, újonnan vette, de utál vezetni, garázsban áll. 9 ezer km van benne. Szerintem ezt felfelé kellene tekerni, hogy eladható legyen! :)
rugoman 2012.12.28. 12:03:28
Szerintem a nepper csak az igényeket elégíti ki. Ameddig a magyar birka vásárló 100 e.km- t akar látni egy 10-12 éves kocsiban, addig nincs miről beszélgetni. Magam is hoztam 13 autót Németországból, VEZETETT 225 ( németországi!)e. km -rel , és vért izzadtam, amíg árában eladtam. A kifogások: "há jó a gép, láttyuk, de sok a km.", meg:"a Józsinál 125 e. van 1 ugyanilyenben, ugyanennyiért!" (szervizkönyv sehol, naná!) stb.
Szóval meg kéne már tanulni, h. a jármű áll: eszköz+összes gyári kulcs+szervizkönyv. Ezek nélkül a biznisz kicsit olyan, mint idegen nővel ágyba bújni: rövid örömöt marha hosszú lábadozás követhet..
Szóval meg kéne már tanulni, h. a jármű áll: eszköz+összes gyári kulcs+szervizkönyv. Ezek nélkül a biznisz kicsit olyan, mint idegen nővel ágyba bújni: rövid örömöt marha hosszú lábadozás követhet..
Eldrastico 2013.01.07. 19:02:46
Helló utóbi pár naban végig halgatam kezdetektol fogva az égésteret hát vnak éményim nem is kevés ehez anit ezeket az adatokat is szlovákiában vižga biztosok irják be a rendszerbe és 5€ elenértékben becsuszan egy kis elirás is :-)
Az utolsó 100 komment: