E heti Égéstér adásunk kommentposztja.
Pályanapi tanulságok és egy pocsék M-es BMW
2013.06.20. 16:31 ZáchDani
117 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr655370975
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
LanciaBacci 2013.06.20. 20:54:12
de mi baj a Shitgun nevével?! azt ne mondjátok, hogy mosmá' nem fospisztoly és derogál :D
ennél jobbat soha nem találtok ki. Egyébként meg elnevezgetni az autókat alapvetően nem is menő
Porlasztó/karburátor? "irodalmi" tesztek? no Shitgun? Bandi, Bandi, rezgeti a sávtartó a szék szélét, tessék odafigyelni! :)
ennél jobbat soha nem találtok ki. Egyébként meg elnevezgetni az autókat alapvetően nem is menő
Porlasztó/karburátor? "irodalmi" tesztek? no Shitgun? Bandi, Bandi, rezgeti a sávtartó a szék szélét, tessék odafigyelni! :)
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 21:28:15
jelzem a csomagtartoban a gomb a lakattal az amerikai standard miatt van benne, ( az M6 on meg vilagit a kerika is korulotte ) azzal lehet kinyitni BELULROL a csomagtartot ha valaki bezarodna. Itt minden autoban van, kotelezo.
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 21:29:47
@alemegalola: nem szoknak le az analpaparol. Nekem sem tetszik dehat ez ingyen adas, vagy meghallgatjuk vagy nem. A fingas/hugyosuveg/hanyas az mar lemaradt, szoval javulnak a fijjug.
novothauto · http://novothauto.hu 2013.06.20. 21:33:45
@Rocko-:
Teljesen pontos diagnózist csak néhány embernek sikerült adni.
A többségben inkább nézzünk rá/ tanácsadásra volt lehetőség.
Mindenesetre tanulságos nap volt, köszönöm mindenkinek.
Teljesen pontos diagnózist csak néhány embernek sikerült adni.
A többségben inkább nézzünk rá/ tanácsadásra volt lehetőség.
Mindenesetre tanulságos nap volt, köszönöm mindenkinek.
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 21:42:23
Ha a shitgun helytallt ( mar pedi helytallt ) akkor kene nezni rendesebb nevet neki, megerdemli:)
En kulonbozo hibakat vizionaltam, cifra paloc karomkodast es hengerfejesre vagott motort, beszorulo fekeket, leszakado hajtast, de ugy hirlik gond nelkul abszolvalta a palyanapot ami dicseretes. Most vagy a japan mernokok dolgoztak jol anno vagy a felkeszito szorgos kezek, valoszinuleg mindkettonek kijar a dicseret.
Hangyaszrol majd valamit valahol? Szeles nepretegek igenyelnek szerintem...
En kulonbozo hibakat vizionaltam, cifra paloc karomkodast es hengerfejesre vagott motort, beszorulo fekeket, leszakado hajtast, de ugy hirlik gond nelkul abszolvalta a palyanapot ami dicseretes. Most vagy a japan mernokok dolgoztak jol anno vagy a felkeszito szorgos kezek, valoszinuleg mindkettonek kijar a dicseret.
Hangyaszrol majd valamit valahol? Szeles nepretegek igenyelnek szerintem...
SeggMajom 2013.06.20. 21:45:11
Bocsánat, hogy elmondom a véleményem. Nekem nem tetszik a motorozós téma. Nem szeretem a motorokat sem. Faterom is motorn ugrott fel egy motorháztetőre és kapott nylít lábszártörést. Ő volt a hibás. És akkor sem szeretem a motorokat. A motor egy szuicid életérzést képvisel, szerintem. Az ül motorra, aki nagyon vagány és szarik a veszélyre - vízionálom én. Kőbájker is szétkúrintotta a vállát a motorozással. Egy Trabant is halálra cseszi a legnagyobb csoppert is. Ezért nem szeretem a motort. Igen egy kihalt sivatagi repülőpályán én is motoroznék, de nem autók közt.
Ellenben a nepperűző mindent visz. A Nepperűző a Fekete V12-es 650 lóerős busz a 80-as évekből az autóskártyából. Ha nálad volt a fekete busz, akkor tudtad, hogy lóerőt kell kérned és viszed a következő kört. Nos ilyen a Nepperűző is. MIndent visz. Szerintem.
A többi téma közt is van jó, például pályanap, hangyász szerelési tippek, melyekből megtanultam mi az a vezérlés, és így tudok hitelesen érvelni a szervízben, sőt ezzel az Égéstérben tanult ismeretekkel alázom a munkafelvevőket a szervízben.
Jó a műsor, már kedden nyomkodom a Podcast alkalmazásban a frissítést, hátha mégsem kedd van, hanem csütörtök. Bazz, Nagy Feró: Garázs műsora kötött le ennyire legutoljára. De ez jobb.
Ellenben a nepperűző mindent visz. A Nepperűző a Fekete V12-es 650 lóerős busz a 80-as évekből az autóskártyából. Ha nálad volt a fekete busz, akkor tudtad, hogy lóerőt kell kérned és viszed a következő kört. Nos ilyen a Nepperűző is. MIndent visz. Szerintem.
A többi téma közt is van jó, például pályanap, hangyász szerelési tippek, melyekből megtanultam mi az a vezérlés, és így tudok hitelesen érvelni a szervízben, sőt ezzel az Égéstérben tanult ismeretekkel alázom a munkafelvevőket a szervízben.
Jó a műsor, már kedden nyomkodom a Podcast alkalmazásban a frissítést, hátha mégsem kedd van, hanem csütörtök. Bazz, Nagy Feró: Garázs műsora kötött le ennyire legutoljára. De ez jobb.
Rocko- 2013.06.20. 21:46:06
@novothauto: igen, sejtettem, hogy nem volt minden teljeskörű. de mi köszönjük, így is kemény, még segéddel együtt is.
Rocko- 2013.06.20. 22:00:10
@1kutya: működik az.
de Tibi nem tudott volna hozzászagolni. :)
@visszakettopadlogaz: "azzal lehet kinyitni BELULROL a csomagtartot ha valaki bezarodna."
márhogy ez a csomagtartón BELÜLI gomb? nekem nem jött le hol van a gomb, nem értettem.
(a szabályt ismerem.)
Hangyászt erre találod karotta.blog.hu/2013/06/20/hangyasz_hetfo_52_hangyasz_a_hungaroringen
de Tibi nem tudott volna hozzászagolni. :)
@visszakettopadlogaz: "azzal lehet kinyitni BELULROL a csomagtartot ha valaki bezarodna."
márhogy ez a csomagtartón BELÜLI gomb? nekem nem jött le hol van a gomb, nem értettem.
(a szabályt ismerem.)
Hangyászt erre találod karotta.blog.hu/2013/06/20/hangyasz_hetfo_52_hangyasz_a_hungaroringen
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 22:12:03
@SeggMajom: vegyel egy krosszmotort. Meglatod jo lesz.
zupa 2013.06.20. 22:22:10
Csak egy tipp a kovetkezo palyanapra:
A 4x20 perc helyett nem lehetne minden 20 perces etapra kulon regisztralni? Sokan lennenek aki szivesen kiprobalnak milyen lehet a ringen menni, de mivel csak szeria kocsijuk van 4 menet sok lenne.
A 4x20 perc helyett nem lehetne minden 20 perces etapra kulon regisztralni? Sokan lennenek aki szivesen kiprobalnak milyen lehet a ringen menni, de mivel csak szeria kocsijuk van 4 menet sok lenne.
Rocko- 2013.06.20. 22:22:33
@visszakettopadlogaz: ehh, pedig ottan van.
na mindegy, karotta.blog.hu/ legfelső/legelső poszt.
vagy elfaxolom.
na mindegy, karotta.blog.hu/ legfelső/legelső poszt.
vagy elfaxolom.
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 22:23:53
A bmw belso dizanja nem jo be nekem, megszoktam a mercit talan. A mutatos muszerek meg mar szerintem ciki ebben a kategoriaban. Azert W kicsit tulzasba esett azert, nem rossz auto azert. Sot.
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 22:35:03
@Rocko-: na kozben raakadtam ( google )
nekem ugy tunik azert a beallitas meg jokora sz@pas lesz....
nekem ugy tunik azert a beallitas meg jokora sz@pas lesz....
Shadowbull 2013.06.20. 22:36:32
na, hogy egy kicsit helyrerakjuk:
- a DSG-s autok alapbol nem kusznak. egyik sem. Amelyik kuszik, azt az amcsi piacra applikaltak, de DSGs valtos BMW egyik sem kuszik. Audik sem egyebkent. Europaban nem szeretik a kuszast. en peldaul kifejezetten utalom.
- az M6-tal teljesen jol lehet parkolni, csak meg kell tanulni hasznalni. Nagyon finoman el tud kezdeni gurulni, ha ugy poccinted meg a gazpedalt. Nem ugrik az sehova. Mondjuk figyelni azert erdemes...
- az M6 nem palyaauto, de alkalmas palyara is. A vevokorenek nem a palyazas a fo tevekenysege.
- M1/M2 gombok programozhatok, valtasi modokat, kormany- motor es futomukarakterisztikat lehet allitani. Rajtprogramot maskepp aktivalod.
- Ha kezimodba kerul a valto, akkor az orrod elott a nagy D betu atvaltozik az aktualis fokozat kijelzesere.
- ha a motorkarakterisztika legsportosabb allasban van, akkor a hangszorokbol is jon a hang, egyebkent nem. Attol meg kivulrol termeszetesen van hangja.
- foloslegesen nem termel semmifele hot, ho akkor termelodik, ha lehivod a teljesitmenyt. amit nyilvan eleg gyakran megtettel, ha sikerult 19 litert beleverni...
- A 6er Gran Coupe-ba, mint minden 6erbe, termeszetesen rendelheto ulesszelloztetes. 810 euro az ara.
- Az M6-osba is rendelheto, az ara ugyanennyi.
fogyasztashoz meg ennyit azert hozzafuznek:
kepfeltoltes.hu/view/130620/SN854069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
es ehhez azert nem kellett hetvennel poroszkalni...
van meg valami?
- a DSG-s autok alapbol nem kusznak. egyik sem. Amelyik kuszik, azt az amcsi piacra applikaltak, de DSGs valtos BMW egyik sem kuszik. Audik sem egyebkent. Europaban nem szeretik a kuszast. en peldaul kifejezetten utalom.
- az M6-tal teljesen jol lehet parkolni, csak meg kell tanulni hasznalni. Nagyon finoman el tud kezdeni gurulni, ha ugy poccinted meg a gazpedalt. Nem ugrik az sehova. Mondjuk figyelni azert erdemes...
- az M6 nem palyaauto, de alkalmas palyara is. A vevokorenek nem a palyazas a fo tevekenysege.
- M1/M2 gombok programozhatok, valtasi modokat, kormany- motor es futomukarakterisztikat lehet allitani. Rajtprogramot maskepp aktivalod.
- Ha kezimodba kerul a valto, akkor az orrod elott a nagy D betu atvaltozik az aktualis fokozat kijelzesere.
- ha a motorkarakterisztika legsportosabb allasban van, akkor a hangszorokbol is jon a hang, egyebkent nem. Attol meg kivulrol termeszetesen van hangja.
- foloslegesen nem termel semmifele hot, ho akkor termelodik, ha lehivod a teljesitmenyt. amit nyilvan eleg gyakran megtettel, ha sikerult 19 litert beleverni...
- A 6er Gran Coupe-ba, mint minden 6erbe, termeszetesen rendelheto ulesszelloztetes. 810 euro az ara.
- Az M6-osba is rendelheto, az ara ugyanennyi.
fogyasztashoz meg ennyit azert hozzafuznek:
kepfeltoltes.hu/view/130620/SN854069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
es ehhez azert nem kellett hetvennel poroszkalni...
van meg valami?
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 22:38:00
@Rocko-: egy szep kor alaku gomb, a csomagter ajto belso felen, biztos hogy arra gondolnak.
azert Pista megmagyarazta mi az :))))
azert Pista megmagyarazta mi az :))))
Rocko- 2013.06.20. 22:41:59
@visszakettopadlogaz: akkor elsiklottam felette.
@Shadowbull: a kúszást furcsállottam én is, mármint abból a nézőpontból, hogy nagyon régóta van az automatákban kúszási funkció.
csak most lett zavaró?
@Shadowbull: a kúszást furcsállottam én is, mármint abból a nézőpontból, hogy nagyon régóta van az automatákban kúszási funkció.
csak most lett zavaró?
Negrogo 2013.06.20. 22:42:24
@Shadowbull: Akkor nyugodtan ki lehet mondani, hogy user fail -rol van szo Winkler szemelyeben!
Ha ki kerult a cikk jobb lesz ha comment mentesse teszi mert sokat fog kapni biztos:)
Ha ki kerult a cikk jobb lesz ha comment mentesse teszi mert sokat fog kapni biztos:)
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 22:47:15
@Shadowbull:
kicsit ellenkeznek ha lehet: az amerikai S, CLS es SLS sem kuszik. Sajat tapasztalat. Viszont egy 2010-es mustanggal kenyelmes kutyasetaltato tempot lehet felvenni az ules tetejere kiulve, labbal kormanyozva. Kb egy sietos emberi jaras sebessegere gyorsul fel magatol.
kicsit ellenkeznek ha lehet: az amerikai S, CLS es SLS sem kuszik. Sajat tapasztalat. Viszont egy 2010-es mustanggal kenyelmes kutyasetaltato tempot lehet felvenni az ules tetejere kiulve, labbal kormanyozva. Kb egy sietos emberi jaras sebessegere gyorsul fel magatol.
Shadowbull 2013.06.20. 22:53:58
rajtautomatikat termeszetesen tobbszor is hasznalhatod egymas utan, persze az a hasznalati utasitasban is benne van, hogy ilyenkor a mechanika meglehtosen nagy terhelest kap, es erdemes nehany proba utan hulni hagyni egy kicsit. Ha nem teszed, akkor az auto szabalyoz le.
Amennyiben ket rajt utan meghalt az auto, ott egyeb problemak voltak, teljesen egyben levo autonak nem lesz semmi baja akar egy tucat rajtolas utan sem.
Fogyasztashoz: siman kiautozhato a 9,9, akar kevesebb is. Nyilvan nem art hozza ha tudja az ember mit csinal.
Amennyiben ket rajt utan meghalt az auto, ott egyeb problemak voltak, teljesen egyben levo autonak nem lesz semmi baja akar egy tucat rajtolas utan sem.
Fogyasztashoz: siman kiautozhato a 9,9, akar kevesebb is. Nyilvan nem art hozza ha tudja az ember mit csinal.
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 23:00:34
@Shadowbull: 9.9 az oke - miles/gallon - en nem tudom elkepzelni hogy ehet ilyen keveset egy ilyen auto. Hasznalok v8 v12 es autokat ( w12 pontosabban, ket turboval ) de ez az adat nekem hihetetlen. ( felmerul a kerdes hogy akinek keves fogyasztasu auto kell az miert nem bongeszi a priusokat?)
Mindezek mellett nem hinnem hogy csuklos buszravalonyi ember viszahokol most m6 vasarlastol mert W lesz@rozta.
Mindezek mellett nem hinnem hogy csuklos buszravalonyi ember viszahokol most m6 vasarlastol mert W lesz@rozta.
Shadowbull 2013.06.20. 23:00:48
@Rocko-: a hagyomanyos automatak kusznak, azok nem is tudjak maskepp. A DSG nem kuszik, mert a kuszashoz folyamatosan csusztatni kene a kupplungot.
Peldaul az EVO X DSG-je ugy van applikalva hogy kuszik. Az USAbol es Japanbol rendszeresen reklamal nehany vasarlo, hogy nem kuszik az auto, miert nem kuszik. Nekik el kell magyarazni, hogy ez ilyen.
Europaban meg nem szeretnek folyamatosan a feken allni pirosnal.
Peldaul az EVO X DSG-je ugy van applikalva hogy kuszik. Az USAbol es Japanbol rendszeresen reklamal nehany vasarlo, hogy nem kuszik az auto, miert nem kuszik. Nekik el kell magyarazni, hogy ez ilyen.
Europaban meg nem szeretnek folyamatosan a feken allni pirosnal.
Shadowbull 2013.06.20. 23:01:48
@mennyi?husz!: Winkler nem szokott kommentposztot tenni a cikkjeihez. Papirkutya :)
Shadowbull 2013.06.20. 23:03:28
@visszakettopadlogaz: AZ S meg a CLS meglepett, mert azok hagyomanyos automatak. Az SLS az asszem DSG. Most hirtelen nem emlekszem hogy az E63 AMG amit vezettem az kuszott-e vagy sem, de szerintem nem kuszott. Igaz ott meg kidobtak az olajos nyomatekvaltot, es beraktak a helyere egy kupplungot.
zupa 2013.06.20. 23:05:39
@mennyi?husz!:
User error! Please replace the user. ;)
Egyebkent en pont ezert szeretem a Totalcart olvasni/hallgatni, mert le merik irni/el merrik mondani a szubjektiv velemenyuket.
Winklernek nem tetszett, de nem is neki akarjak eladni.
@Shadowbull:
Neked mi a velemenyed a szivo vs. turbo vitaban?
User error! Please replace the user. ;)
Egyebkent en pont ezert szeretem a Totalcart olvasni/hallgatni, mert le merik irni/el merrik mondani a szubjektiv velemenyuket.
Winklernek nem tetszett, de nem is neki akarjak eladni.
@Shadowbull:
Neked mi a velemenyed a szivo vs. turbo vitaban?
Shadowbull 2013.06.20. 23:07:19
@visszakettopadlogaz: dehogy miles/gallon, az liter/100km :)
Ugy ehet ilyen keveset, hogy a reszterheleses uzemet komolyan optimalizaltak.
Kollegaim mentek 10 liter alatti atlagokat orszaguton meg a fejlesztes alatt, felkesz datenstandokkal. Nyilvan abban nincs benne a padlogazas kigyorsitas meg a palyanap.
Az alacsony fogyasztas reszterhelesen azert lenyeges, mert a vasarlok azt siman elfogadjak, ha sokat eszik az auto amikor kitapossak a belet. Az azert az atlagember is tudja, hogy a teljesitmeny nem a levegobol lesz. Azt fogadjak el nehezebben ha akkor is zabal ha nem hajtod.
Ugy ehet ilyen keveset, hogy a reszterheleses uzemet komolyan optimalizaltak.
Kollegaim mentek 10 liter alatti atlagokat orszaguton meg a fejlesztes alatt, felkesz datenstandokkal. Nyilvan abban nincs benne a padlogazas kigyorsitas meg a palyanap.
Az alacsony fogyasztas reszterhelesen azert lenyeges, mert a vasarlok azt siman elfogadjak, ha sokat eszik az auto amikor kitapossak a belet. Az azert az atlagember is tudja, hogy a teljesitmeny nem a levegobol lesz. Azt fogadjak el nehezebben ha akkor is zabal ha nem hajtod.
Shadowbull 2013.06.20. 23:09:00
@zupa: Szemely szerint en is jobban szeretem a szivomotort. Egy turbo sohasem lesz olyan eles, kozvetlen mint egy szivo. Ezert nem is erdemes osszevetni oket. Lehet jo turbot csinalni, amit egy masik turboval kell osszevetni.
Viszont tudomasul kell venni: annak a vilagnak vege. Hidd el, nekunk fajt a legjobban...
Viszont tudomasul kell venni: annak a vilagnak vege. Hidd el, nekunk fajt a legjobban...
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 23:15:02
@Shadowbull: az S 550ben folyamatos haladasnal 22merfoldet ad ki egy gallon, ami egy kozepkategorias autonak is becsuletere valik. Lekapcsol allitolag egy hengersor - neha figyelem de en nem veszek eszre semmit.
Hm, jo tudni hogy a BMW nel ennyire vigyaznak a vasarlok penztarcajara es kovetve igy a bebifokak/esoerdokre/stb demagog dologra :)
Hm, jo tudni hogy a BMW nel ennyire vigyaznak a vasarlok penztarcajara es kovetve igy a bebifokak/esoerdokre/stb demagog dologra :)
Shadowbull 2013.06.20. 23:16:54
Egyebkent meg semmi bajom nincs azzal, ha a Winklernek nem tetszett. Hogy kinek mi tetszik, az erosen szubjektiv, ez az auto ezek szerint nem neki szol, ami teljesen rendben van. Persze vitatkozni attol meg lehet, de az egyeni izlesen alapulo dolgokon vegul is felesleges. Nekem peldaul nagyon tetszik az M6 belseje, tokeletesen eltalatak azt ami nekem tetszik, es minosegileg is van olyan szinten mint a konkurencia. Hogy lehet fosbarna bort rendelni feher karimas kormannyal (M6-ba speciel nem), az pusztan lehetoseg, nem kotelezo. Hogy a kijelzo fix, az megint ketiranyu dolog: nyilvan egy jo geg, amikor ki-be motorozik a monitor, de gyakorlati haszna nulla, mert az ember ugyis mindig hasznalja a kepernyot, mert minden lenyeges info a navigaciotol kezdve a kommunikacion keresztul a multimediaig ott jelenik meg.
A targyi tevedeseket viszont ki kell javitani, hogy ne maradjon meg a teves info az olvasoban. Mert meg a vegen tenyleg elhiszi, hogy nem lehet ulesszelloztetest rendelni az M6-ba.
A targyi tevedeseket viszont ki kell javitani, hogy ne maradjon meg a teves info az olvasoban. Mert meg a vegen tenyleg elhiszi, hogy nem lehet ulesszelloztetest rendelni az M6-ba.
Shadowbull 2013.06.20. 23:23:21
@visszakettopadlogaz: tudod mi volt az elozo M5/M6 vasarlok altal a legtobbet kifogasolt problema: az hogy alacsony a hatotav....
Nem erdekelte oket a fogyasztas, azt leszarjak. Viszont utalnak 300 kilometerenkent tankolni. Ezeket az autokat uzleti autonak is veszik, eleg sokat is megy veluk a vasarlok jelentos resze.
Igy aztan most 60-rol 80 literre nott a tank, es a fogyasztas pedig jelentosen csokkent. Atlagban siman 2-3 literrel kevesebbet eszik mint az elod, amit nem igazan lehetett 15 liter alatt tartani. Ezzel siman mesz 12-13 literes fogyasztasokat, es akkor meg lenduletesen kozlekedtel. Ami ennel az autonal olyan dinamikat jelent, amire az autok tobbsege fizikailag nem kepes...
Nem erdekelte oket a fogyasztas, azt leszarjak. Viszont utalnak 300 kilometerenkent tankolni. Ezeket az autokat uzleti autonak is veszik, eleg sokat is megy veluk a vasarlok jelentos resze.
Igy aztan most 60-rol 80 literre nott a tank, es a fogyasztas pedig jelentosen csokkent. Atlagban siman 2-3 literrel kevesebbet eszik mint az elod, amit nem igazan lehetett 15 liter alatt tartani. Ezzel siman mesz 12-13 literes fogyasztasokat, es akkor meg lenduletesen kozlekedtel. Ami ennel az autonal olyan dinamikat jelent, amire az autok tobbsege fizikailag nem kepes...
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 23:30:40
@Shadowbull: hat igen, figyelembe veszik a vasarlok igenyeit... a ford nal ez nem tenyezo, ezert kell ilyeneket venni
www.northerntool.com/shop/tools/product_200306749_200306749?cm_mmc=Aggregates-_-BECOME-_-Fuel%20Transfer%20+%20Lubrication>Auxiliary,%20Transfer,%20+%20Skid%20Tanks-_-3490134
hogy a 8merfold /gallon fogyasztassal elerd a legkozelebbi benzinkutat :(
Winkler BMW tesztjebol meg nekem az maradt meg hogy neki nem tetszik, egy cimboramnak van egyel regebbi v10-es M6 osa, o orul neki :) de azt hiszem kuldtem is/toltottem fel kepet rola regebben
en egyet tudok hozzaszolni meg ehhez a temahoz: szep auto a BMW, meg jo is, de nem Mercedes :)))
www.northerntool.com/shop/tools/product_200306749_200306749?cm_mmc=Aggregates-_-BECOME-_-Fuel%20Transfer%20+%20Lubrication>Auxiliary,%20Transfer,%20+%20Skid%20Tanks-_-3490134
hogy a 8merfold /gallon fogyasztassal elerd a legkozelebbi benzinkutat :(
Winkler BMW tesztjebol meg nekem az maradt meg hogy neki nem tetszik, egy cimboramnak van egyel regebbi v10-es M6 osa, o orul neki :) de azt hiszem kuldtem is/toltottem fel kepet rola regebben
en egyet tudok hozzaszolni meg ehhez a temahoz: szep auto a BMW, meg jo is, de nem Mercedes :)))
n53 (törölt) 2013.06.20. 23:38:50
@SeggMajom: "A motor egy szuicid életérzést képvisel, szerintem."
Szerintem meg ennel egy kicsit tobbrol van szo:
vimeo.com/45041577
Szerintem meg ennel egy kicsit tobbrol van szo:
vimeo.com/45041577
n53 (törölt) 2013.06.20. 23:46:28
@Shadowbull: Buktathato monitornak semmi ertelme nem lenne, mert az MDrive parametereit is ott allitod, meg az olajszintet/kereknyomast is ott ellenorzod. Amugy ki lehet kapcsolni.
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.20. 23:49:03
@Shadowbull: khm, az s ben tudod allitani jobbra balra a monitort - de szerintem az autok 100% ban a vezeto fele van forditva teljessen es soha tobbet nem nyulnak hozza a roncstelepig. Ez olyasmi mi a bmw gs ( motor ) yamaha xj n a szelvedo: tudod allitani, de a legfelso allas minden esetben a jo, egyszer beallitod es soha az eletben nem nyulsz hozza. Szoval felesleges, viszont "parasztvakitasra" kivalo.
Az uleshutessen meg eppen elkezdtem volna huhogni hogy nem rendelheto - mondjuk furcsallottam, a mercinel bejott vagy husz eve, erossen ketkedtem hogy egy M hez nincs - aztan megis.
Az uleshutessen meg eppen elkezdtem volna huhogni hogy nem rendelheto - mondjuk furcsallottam, a mercinel bejott vagy husz eve, erossen ketkedtem hogy egy M hez nincs - aztan megis.
Dseries 2013.06.20. 23:59:57
aki 1x20 percet akar menni, az mennyen július 6-án
tc napon maradjon a 4x25 perrc
tc napon maradjon a 4x25 perrc
n53 (törölt) 2013.06.21. 00:23:34
@visszakettopadlogaz: Allofutest es ACCt nem kerhetsz, mert ezek nem fernek el az elso szoknyaban a hutorendszer miatt. Karbonteto okan a tetoablak is ugrik, es talan parkasszisztenst nem kerhetsz meg.
Minden mas rendelheto.
Minden mas rendelheto.
n53 (törölt) 2013.06.21. 00:45:24
@visszakettopadlogaz: active cruise control
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.21. 00:49:25
@n53: ja tenyleg annak van a fekete "szeme" ott lent. Mercinel meg a jelben. ( hutoracson a nagy jel egyik harmadaban )
koszi
koszi
DenesWebb · http://www.igorracing.eu/ 2013.06.21. 01:20:04
Mennyi pénzt költöttetek a Shitgun-ra?
Tényleg nulla forintos project?
Írtatok költségvetést?
Tényleg nulla forintos project?
Írtatok költségvetést?
ommm 2013.06.21. 01:52:25
@Shadowbull: Nem tudom, én pl. kifejezetten szeretem a kúszást, dugóban a legjobb. De abban igazad van, hogy DSG-s autó nem tud.
ommm 2013.06.21. 01:56:15
@n53: De, annyi értelme van, hogy nem piszkálja más csőrét, főleg nem a narkós senkiháziét, aki kézzel tépi ki a helyéről. Azért ne nézzük az Audit hülyének, csak mert sokkal elegánsabban, teljesen buktathatóra csinálta...khm...
DenesWebb · http://www.igorracing.eu/ 2013.06.21. 02:10:56
@ommm: Eddig hittem benne, hogy nagyon jó a költség/élménykilóméter arányunk, de most elbizonytalanodtam... Ügyesek vagytok!
Rocko- 2013.06.21. 02:34:35
@visszakettopadlogaz: "Viszont egy 2010-es mustanggal kenyelmes kutyasetaltato tempot lehet felvenni az ules tetejere kiulve, labbal kormanyozva."
:P
:P
Szabo T 2013.06.21. 02:38:44
@Shadowbull: A PDK kuszik. Az is DSG nem?
visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.21. 04:37:57
@Rocko-: te tudod hogy en miert tudom olyan pontossan melyik autonak mennyi a "csuszasa" :))))
Shadowbull 2013.06.21. 06:45:20
@ommm: rapoccintesz a gazpedalra, es az M6 is kuszik. Viszont nem kell a feken allni a pirosnal.
@Szabo T: emlekeim szerint nem kuszik, de megkerdeztem egy volt porsches kollegamat a kedvedert: a mukodese hasonlora van applikalva, mint az M6ban: alapbol nem kuszik, ha rapoccentesz a gazra, akkor elkezd kuszni.
@Szabo T: emlekeim szerint nem kuszik, de megkerdeztem egy volt porsches kollegamat a kedvedert: a mukodese hasonlora van applikalva, mint az M6ban: alapbol nem kuszik, ha rapoccentesz a gazra, akkor elkezd kuszni.
fabia1,9 2013.06.21. 08:32:30
Hát azért inkább egy M6-os mint egy Panda 100HP:)
Ez az análpápás sztori tényleg kezd unalmas lenni. De mondjuk inkább az análpápa mint Csonti a szakadt autóival.
Ez az análpápás sztori tényleg kezd unalmas lenni. De mondjuk inkább az análpápa mint Csonti a szakadt autóival.
n53 (törölt) 2013.06.21. 08:46:58
@ommm: Mert a buktathato display kivagasa nem latszik, ugye. Meg a controller sem. Meg a tolvajok is hulyek, es nem tudjak ranezesre megallapitani a felszereltseget.
Ne farassz mar.
Az Audi meg nem "hulye" (ezt te allitottad, nem en), csak mas muszerfalkialakitas mellett dontottek, nekik igy fert el. De usability szempontjabol mindig rosszabb a buktathato display, mert ha a user meg akar nezni valamit, akkor varnia kell, mig kinyilik.
Ne farassz mar.
Az Audi meg nem "hulye" (ezt te allitottad, nem en), csak mas muszerfalkialakitas mellett dontottek, nekik igy fert el. De usability szempontjabol mindig rosszabb a buktathato display, mert ha a user meg akar nezni valamit, akkor varnia kell, mig kinyilik.
rocksarkany 2013.06.21. 08:48:37
Bár a műsort még nem hallgattam meg és a kommentekbe is csak bele-bele olvastam de: biztos nem az M6-ban van a gond! :D
Shadowbull: Nem kerestek lelkes, fiatal gépészmérnököt?! Hehe.
Egyébként az előző generációs M5/M6 v10-es szívója a szívem csücske, ez a vastüdős korszak nem nekem való.
Shadowbull: Nem kerestek lelkes, fiatal gépészmérnököt?! Hehe.
Egyébként az előző generációs M5/M6 v10-es szívója a szívem csücske, ez a vastüdős korszak nem nekem való.
ommm 2013.06.21. 09:29:09
@Shadowbull: Persze, csak azt a pöccintést kell megszokni. Aki viszont eddig nem használta ilyet, annak macerás lehet.
@n53: Aham, nos, talán nem jól értelmezted:
1. amelyik "tolvaj" az autót akarja vinni, az elviszi, nem fog a display kiszerelésével baszakodni
2. a narkós senki, az bedobja az oldalablakot egy téglával és kitépi mindenestül, mert neki mindegy, csak a kijelzőt látja
3. "csak mert sokkal elegánsabban"... hangsúly az elegánson. BTW. a lényeges infókat megtalálod az óracsoport közepén, ott is akad egy jókora, színes kijelző. és eltüntetni sem MUSZÁJ, csak ha akarod.
@n53: Aham, nos, talán nem jól értelmezted:
1. amelyik "tolvaj" az autót akarja vinni, az elviszi, nem fog a display kiszerelésével baszakodni
2. a narkós senki, az bedobja az oldalablakot egy téglával és kitépi mindenestül, mert neki mindegy, csak a kijelzőt látja
3. "csak mert sokkal elegánsabban"... hangsúly az elegánson. BTW. a lényeges infókat megtalálod az óracsoport közepén, ott is akad egy jókora, színes kijelző. és eltüntetni sem MUSZÁJ, csak ha akarod.
Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.06.21. 09:42:09
@ommm: miért nem toljátok meg kicsit Köbi szekerét? Itt a link a vasra, nézzétek-vigyétek :D
www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_f_rc_36-6961483
Off: BMW szökőkút: youtu.be/6JZoDpLwUp0
www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750_f_rc_36-6961483
Off: BMW szökőkút: youtu.be/6JZoDpLwUp0
n53 (törölt) 2013.06.21. 10:06:00
@ommm: Es a tolvajok szerinted nem latjak a valtoboxon virito controllert? Tegladobalo narkosokat szerintem tobbnyire filmen lattal, ugyanis a tolvajok szepen csendben kihuzzak/eltorik a zarat. Ha az autodat akarjak vinni, akkor azt viszik, ha a navidat, akkor azt. Eleg celiranyosan dolgoznak, ha valami nehezen hozzaferheto, csavarhuzo helyett Dremellel jonnek, es nyersz egy muszerfalcseret is. A diszleceket - ha sietnek, es utban van - sokszor pl szimplan eltorik, pedig ahhoz nem keves ero kell. A sullyesztheto display lopasgatlas vagy alcazas szempontjabol nem er semmit.
A muszercsoporton bajuszkapcsoloval allitgatni a dolgokat szinten eleg nyogvenyelos, ezert csak 1-2 alapfunkciot tesznek bele, pl a radioallomas valtasat, vagy az index es a hattervilagitas beallitasat. Szoval vagy varsz, mig kinyilik a display, vagy a pocokkel szenvedsz, ha elerheto a funkcio a muszercsoportban egyaltalan - egyik sem tul jo alternativa. Ez mondjuk teged, aki hasznalja az autot 5 percig, nem zavar, aki meg evekig, annak feltunik, mert osszeadodnak ezek az idok.
A muszercsoporton bajuszkapcsoloval allitgatni a dolgokat szinten eleg nyogvenyelos, ezert csak 1-2 alapfunkciot tesznek bele, pl a radioallomas valtasat, vagy az index es a hattervilagitas beallitasat. Szoval vagy varsz, mig kinyilik a display, vagy a pocokkel szenvedsz, ha elerheto a funkcio a muszercsoportban egyaltalan - egyik sem tul jo alternativa. Ez mondjuk teged, aki hasznalja az autot 5 percig, nem zavar, aki meg evekig, annak feltunik, mert osszeadodnak ezek az idok.
Negrogo 2013.06.21. 10:14:53
A ki-be csukodos navik masik hatranya, hogy az elektro motor szepen el romolik es majd baszik kinylni. Mert ahogy egy ablaktorlo motor es ahogy egy ablak emelo motor is elromik ez is majd. Lehet csak 15 ev mulva de lehet mar 4 ev utan. En se latom sok ertelmet csak paraszt vakitas.
ommm 2013.06.21. 10:55:02
@n53: Nem hinném, barátom, tégaldobáló narkósok hetente törik fel az autókat a szerkesztőség környékén.
"A muszercsoporton bajuszkapcsoloval allitgatni a dolgokat szinten eleg nyogvenyelos, ezert csak 1-2 alapfunkciot tesznek bele, pl a radioallomas valtasat, vagy az index es a hattervilagitas beallitasat."
Elég régen láttál MMI-t. Minden benne van, a navitól az ülésállításig.
"A muszercsoporton bajuszkapcsoloval allitgatni a dolgokat szinten eleg nyogvenyelos, ezert csak 1-2 alapfunkciot tesznek bele, pl a radioallomas valtasat, vagy az index es a hattervilagitas beallitasat."
Elég régen láttál MMI-t. Minden benne van, a navitól az ülésállításig.
madbalee 2013.06.21. 11:21:30
@ommm: Tenyleg f@szan benyomjak az ablakot, es visznek amit talalnak? Ezt azert nem gondoltam volna. A 8.kerben laktam jopar evet, de ott sosem talalkoztam ilyennel.
Rocko- 2013.06.21. 12:20:42
@Shadowbull: mennyire problémás a kúszást opcionálisra applikálni? mert ahogy nézem vannak vélemények vica-versa, talán az volna a legjobb, ha a kedves tulaj kiválasztja, hogy mit szeretne.
@madbalee: nyolcadik kerületi tapasztalat (90-es évek végéről) : az autót nem törték fel. szerencsére.
csak a zárakat ragasztották be. háromból kettőt. a harmadikat (ferdehátún csomagtartó) nem.
@madbalee: nyolcadik kerületi tapasztalat (90-es évek végéről) : az autót nem törték fel. szerencsére.
csak a zárakat ragasztották be. háromból kettőt. a harmadikat (ferdehátún csomagtartó) nem.
Shadowbull 2013.06.21. 12:34:08
@Rocko-: nemtom, igazabol ez filozofia kerdese. elore eldontik hogy ez a tipus nem kuszik, es akkor nem kuszik. Az elozo M5 sem kuszott az SMG-vel.
Meg aztan ott van a stop-start automatika kerdese, azt is ossze kell hazasitani a dologgal. Az M6ban ez ugy mukodik, hogy ha allo helyzetben allsz a feken, akkor leall a motor (persze ha az egyeb szukseges feltetelek teljesulnek) ha nem fekezel akkor nem all le. Idovel megtanulja az ember, hogy mennyire kell nyomni a feket hogy lealljon a motor, igy azzal tudod szabalyozni a leallast. Ha meg menni akarsz, akkor leszalsz a fekrol (ekkor indul a motor) es rapoccintesz a gazra, akkor meg elkezd kuszni az auto.
@madbalee: ugy tunik hogy nem. probald ki, ha raalsz a fekre, behuzod D-be, es leszallsz a fekrol, akkor elindul?
Meg aztan ott van a stop-start automatika kerdese, azt is ossze kell hazasitani a dologgal. Az M6ban ez ugy mukodik, hogy ha allo helyzetben allsz a feken, akkor leall a motor (persze ha az egyeb szukseges feltetelek teljesulnek) ha nem fekezel akkor nem all le. Idovel megtanulja az ember, hogy mennyire kell nyomni a feket hogy lealljon a motor, igy azzal tudod szabalyozni a leallast. Ha meg menni akarsz, akkor leszalsz a fekrol (ekkor indul a motor) es rapoccintesz a gazra, akkor meg elkezd kuszni az auto.
@madbalee: ugy tunik hogy nem. probald ki, ha raalsz a fekre, behuzod D-be, es leszallsz a fekrol, akkor elindul?
madbalee 2013.06.21. 14:46:50
@Shadowbull: Elindul. Pedig en is utalom nyomni a feket. Pirosnal P-be szoktam rakni.
Somogyi Andras 2013.06.21. 15:17:04
Az iTunes problémát oldjátok meg legyetek szívesek! Köszi!
Roadkill 2013.06.21. 18:05:30
Golf GTI DSG is kuszik.
n53 (törölt) 2013.06.21. 20:20:48
@ommm: Akkor most csuccsenj vissza nyugodtan az MMI4G moge, es nezd vegig parhuzamosan a menuket a muszercsoporton es a kozponti kijelzon. A muszercsoport teljes menuje mindossze apro toredeke a fejegysegenek, ennyibol all:
i.imgur.com/RndmxKS.jpg
A navi menuben cimet megadni nem tudsz, csak a nyilakat nezegetni, meg egy nyomorult olajmenu sincs. Kizarolag egy mareknyi, gyakran hasznalt funkcio van benne (tarcsazas, kapcsolasi pont, trackvaltas, radioallomas valtasa, nivi stb.), az egesz muszercsoport csak egy lebutitott taviranyitoja a fejegysegnek. Kikapcsolt fejegyseggel kb semmit nem tudsz csinalni, mar az elso bejovo hivasnal kiugrik a display.
Legkozelebb ne csak 5 percig nyomogasd, de probald meg megerteni a kezelesi koncepciot.
i.imgur.com/RndmxKS.jpg
A navi menuben cimet megadni nem tudsz, csak a nyilakat nezegetni, meg egy nyomorult olajmenu sincs. Kizarolag egy mareknyi, gyakran hasznalt funkcio van benne (tarcsazas, kapcsolasi pont, trackvaltas, radioallomas valtasa, nivi stb.), az egesz muszercsoport csak egy lebutitott taviranyitoja a fejegysegnek. Kikapcsolt fejegyseggel kb semmit nem tudsz csinalni, mar az elso bejovo hivasnal kiugrik a display.
Legkozelebb ne csak 5 percig nyomogasd, de probald meg megerteni a kezelesi koncepciot.
Lordgaz 2013.06.21. 21:24:19
@ommm:
Mikor lesznek megint a Lexus-os sztorik? Nagyon jó lenne, szerintem sok embert érdekel az auto a története.
Mikor lesznek megint a Lexus-os sztorik? Nagyon jó lenne, szerintem sok embert érdekel az auto a története.
e1 · http://beszoltam.hu 2013.06.23. 13:54:45
Golffal kapcsolatban már elhangzott, de leírom én is, a VAG DSG kúszik.
A kúszás sebessége 6 km/h (legalábbis az én autómban), és a 7 sebességes "száraz" DSG esetében a kúszás D és S üzemmódban is mindig a 2°-on történik.
A kúszás sebessége 6 km/h (legalábbis az én autómban), és a 7 sebességes "száraz" DSG esetében a kúszás D és S üzemmódban is mindig a 2°-on történik.
Shadowbull 2013.06.24. 09:13:47
@madbalee: nagyon erdekes. 911 Turbo S-t meg Panamera Turbo S-t vezettem PDK-val, es egyiknel sem tunt fel a kuszas, de igazabol nem vagyok benne biztos (mert baromira idegesit a kuszos duplakupplungos, szerintem feltunt volna). Viszont a kollegam, aki a Porschenal volt is azt mondta, hogy ameddig nem lepsz a gazra, nem kusznak... Nem USA-kivitelek veletlenul?
Audi-fele DSG applikacionak meg most jarok utana eppen.
Lassan tenyleg nem tudom hogy most akkor ki kivel van :)
Audi-fele DSG applikacionak meg most jarok utana eppen.
Lassan tenyleg nem tudom hogy most akkor ki kivel van :)
Shadowbull 2013.06.24. 09:23:20
@madbalee: na, most irt a porsches cimboram, o is aszondja hogy nem kuszik...
madbalee 2013.06.24. 10:36:55
@Shadowbull: USA kivitel lehet a megoldas:) De lehet meg tudom nezni nem USA kivitelen is.
w a s d 2013.06.24. 12:51:49
A mai, (ha minden igaz, az égéstérben is említett) Maserati- bemutatós cikkhez ha lett volna egy komment- poszt, az akár érdekes is lehetett volna.
determ 2013.06.24. 13:02:44
Az a középső kijelző tényleg nagyon béna és a BMW-nél valamiért ez az új trend... Tényleg érthetetlen miért nem visszahúzható (illetve érthető, mert az biztos drága) vagy legalább kivehető, az Audi (és a régi S60/80 Volvo!) megoldása 1000x elegánsabb...
De a Mercedes "utólag odahekkelt" kijelzője még ezt is alulmúlja szerintem. Az aztán igazán sufnituning feeling.
De a Mercedes "utólag odahekkelt" kijelzője még ezt is alulmúlja szerintem. Az aztán igazán sufnituning feeling.
determ 2013.06.24. 13:20:20
És még a turbo-nem turbo vitába is beszállnék kicsit: szerintem nem feltétlenül összehasonlítható a két irányzat. Mindkettőből vannak jól és kevésbé jól eltalált példányok, de a kettő alapvetően másféle "élményt" ad. Én ilyenből is, olyanból is vezettem már jót és rosszat.
Amúgy ez a CLA45AMG (asszem) elsőre elég nonszensznek tűnik 2000ccm-el és 350HP-val. Kíváncsi vagyok mennyit bír ki egy ilyen motor.
Amúgy ez a CLA45AMG (asszem) elsőre elég nonszensznek tűnik 2000ccm-el és 350HP-val. Kíváncsi vagyok mennyit bír ki egy ilyen motor.
madbalee 2013.06.24. 13:46:09
@determ: Hat ja a B-Klasse, meg CLA-ban levö kijelzö tenyleg erdekes helyen van. Siman fel kellett volna csak cserelni a szellözökkel a helyet, es maris nem ekeskedne mint valami kezi GPS keszülek. (Szerintem tuti jopar mergat ezert mar feltörtek, mert azt hittek, hogy kivehetö navi van bentfelejtve)
w a s d 2013.06.25. 10:16:52
@Rocko-: Na, az legalább valami.
De kíváncsi lettem volna, hogy egy hasonló, pl. S6- bemutatóhoz képest, mennyi komment született volna, mi lett volna a fő csapásirány egy esetlegesen kialakuló vitában/beszélgetésben, meg úgy általában milyen hozzászólások születtek volna.
De kíváncsi lettem volna, hogy egy hasonló, pl. S6- bemutatóhoz képest, mennyi komment született volna, mi lett volna a fő csapásirány egy esetlegesen kialakuló vitában/beszélgetésben, meg úgy általában milyen hozzászólások születtek volna.
Szabo T 2013.06.26. 04:05:46
@Shadowbull: Az enyem egy amerikai kiadasu 2010-es Cayman S PDK. Kuszik, de ki szoktam tenni N-be a pirosnal. Itt mindenki olyan lassan vezet, nem dudalnak, ha pepecselek.
@madbalee: Lehet, hogy az amerikai verzioban van a huncutsag?
@madbalee: Lehet, hogy az amerikai verzioban van a huncutsag?
Shadowbull 2013.06.26. 07:57:57
na, gondoltam hogy a Winkler nyul lesz, es nem engedi majd a kommentelest :)
Shadowbull 2013.06.26. 09:11:55
@Rocko-: ezt itt mar a kutya sem olvassa :)
probaltam kisirni egy kommentelesi lehetoseget a cikkhez, de lepattintottak :)
probaltam kisirni egy kommentelesi lehetoseget a cikkhez, de lepattintottak :)
Rocko- 2013.06.26. 09:21:32
@Shadowbull: 1kutya sem. :)
van benne valami, de néha visszatérnek az emberek az utolsó kommentálható poszthoz.
van benne valami, de néha visszatérnek az emberek az utolsó kommentálható poszthoz.
iONic 2013.06.26. 13:34:33
aug 24 szombat nem ledolgózónap
iONic 2013.06.26. 13:35:12
a ? lemaradt
fandrew 2013.06.26. 14:14:18
@Stump András: Szia! iTunes-ban továbbra is a 73-as adás van a 74-es helyén.
iONic 2013.06.26. 16:24:27
tehát akkor aug 24 biza munkanap
madbalee 2013.06.28. 16:48:26
@Shadowbull: Na a heten megneztem többfele PDK-s gepet, es mind kuszott:)
Shadowbull 2013.06.29. 15:33:08
@madbalee: porschenal dolgozo cimboram is megnezett egy 911-est, aszonta hogyaz is kuszik. Audik is kusznak, ugy latszik tul nagy volt a pofam :)
Az utolsó 100 komment: